Reklama

.

.

středa 26. července 2017

Záchrana naší země je v rukou každého z nás!


Vladimíra Vítová 
26.7.2017

ANS je platforma vlasteneckých sil. Její původní záměr - zastřešovat malé neparlamentní politické strany, hnutí a spolky – nestihl být z technických a časových důvodů zrealizován do vyhlášení těchto parlamentních voleb. Členové ANS tedy budou v těchto volbách kandidovat pod hlavičkou jednoho ze svých členů – České strany národně sociální, která je nejstarší politickou stranou v naší zemi. Mimochodem, v dubnu oslavila 120. výročí svého vzniku.


V letošních podzimních volbách si již nemůžeme dovolit se mýlit. Mají-li se konečně začít prosazovat skutečně zájmy a vůle většiny národa, pak musíme jít všichni k volbám. Znovu opakuji: VŠICHNI! Musíme se spolehnout jenom na svoji ruku, která odpovědně vhodí volební lístek do urny!

Apeluji na všechny maminky, manželky, babičky, sestry, dcery, na všechny ženy, aby si uvědomily, že naší zemi opravdu hrozí reálné nebezpečí, že budeme zataženi do války s Ruskem a že se staneme válčištěm. Je naprosto zásadní volit již v těchto volbách politické strany, které mají ve svém programu zcela jasně řečeno, že jim jde o mírovou politiku naší země a že požadují okamžité vystoupení naší země z NATO a z EU. Nemáme jiné řešení, pokud si přejeme žít v míru a prosperitě, respektive pokud si přejeme vůbec žít.

Jak vyplývá z analýzy agentury Exanpro:
„Podle odborné analýzy vnějších a vnitřních hrozeb je pro Českou republiku největší hrozbou počínání Severoatlantické aliance a Evropské unie a s tím spojené české členství."

Každá politická strana či hnutí by měly ústy svých představitelů sdělit jasné a podrobné stanovisko, jak si představují českou národní bezpečnost v souvislosti s členstvím v NATO a EU. Všechny politické subjekty by měly před volbami do Poslanecké sněmovny (říjen 2017) svým voličům čitelně sdělit, zda budou usilovat o vystoupení, anebo o setrvání v těchto mezinárodních organizacích. Hlasy voličů by pak v tomto smyslu mohly být zároveň jakýmsi referendem o obou členstvích. Pokud se jakákoli strana nebo hnutí nevyjádří ve svém programu k této otázce jednoznačně, znamená to, že se ani jednoznačně nedokáže vyjádřit k otázce české národní bezpečnosti. Prohlášení o referendu je sice v pořádku, ale není to přímé stanovisko strany (hnutí) o tom, jak chce řešit národní bezpečnost. Dalším rysem přímých politiků se smyslem pro národní zájmy a pro národní bezpečnost je to, že se nevyjadřují o státních otázkách pouze směrem k veřejnosti, ale především směrem k NATO a EU, kde požadují spravedlivou a bezpečnou politiku pro zdárný rozvoj své země, a v případě nenaplňování této politiky usilují o přerušení členství ve spolcích, které ohrožují národní bezpečnost vlastní země.“

ZDROJ ZDE: http://www.exanpro.cz/udalosti-a-jevy-ve-svete/329-ceska-politicka-scena-a-narodni-bezpecnost-ve-vztahu-k-nato-a-eu

Každé volby jsou referendem. Volby jsou dokonce víc než samo referendum. Je opravdu nezbytné nahlédnou do volebních programů politických stran a zjistit, jaké mají záměry. Není pravdou, že všichni mají stejné programy. Pravdou je opak! A politické strany své programy dodržují, ovšem protože je lidé neznají, tak si myslí, že tomu tak není. Ale ono tomu tak bohužel je.

Aliance národních sil je toho názoru, že je nutností vytvořit vlastní struktury národního řízení, národní stabilizační program, soběstačnou republiku. Po celonárodní konzultaci, kterou jsou de facto volby, musí být uzavřená NOVÁ SPOLEČENSKÁ SMLOUVA, která bude prosazovat pronárodní teze. Musí dojít ke strukturální změně národní ekonomiky. ČR musí mít sama v rukou národní zdroje, národní průmysl a zemědělství a také národní spotřebu. Ani jedna část tohoto řetězce nesmí být v zahraničních rukou! Jinak není možné být svéprávným státem. A přesně toto je obsahem programu ANS.

Podrobnosti jsou zde: https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

Naši předkové bojovali generace a často i pokládali životy za to, co my dnes - za pouhého přihlížení mnohých - ztrácíme. A hrozí, že nevratně! Nyní je prvořadým úkolem další naší existence okamžité vystoupení z NATO a EU a zajištění bezpečnosti České republiky.

Vladimíra Vítová
předsedkyně českého mírového fóra a Aliance národních sil

111 komentářů :

  1. No a právě proto volím SPD protože má moji důvěru dlouhodobě.

    Podívejte jse už to zase eu zkouší pokud vyhraje babiš tak jeho poskoci to rádi odsouhlasí.

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Stale-je-cas-na-napravu-Doufam-ze-rozum-v-teto-posledni-fazi-prevazi-To-vzkazal-eurokomisar-kvuli-uprchlikum-nejen-do-Ceska-497694

    Musíme teď táhnout za jeden provaz pro referendum o vystoupení z eu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takze máme tomu rozumět tak,že u ANS zbyla jen hlavička,která nemá zadny program a přesto je členem ANS?

      Vymazat
    2. 9:53

      Zbyla nejen HLAVIČKA, ale naštěstí také ŠTĚRBINA (abych nepoužíval vulgární výrazy jako Miloš Zeman). To budiž základem našeho přesvědčení, že ANS není jenom nějaký akademicko-intelektuální projekt.

      Vymazat
    3. Další strana-hnutí, kde už je jasné vedení, ale jaksi ne množství členů, takže vesele zastřešujeme, ale nevíme koho s kým proti komu.Že se všichni ti samisebevybraní šéfíkové napřed neshodnou a nepředloží voličům k úvaze volbu? To i KDU a STAN aspoň vypustili zkušební balonek, co jako občanstvo na to, že. Provedli pár piruetek a nakadili si do bot, ale vedou o kolo v disciplině technokracie, a to je nemusím a doufám, že budou jenom kvákat v ČT spolu s ostatními politickými mrtvolami.

      Vymazat
    4. Bože, zase jeden blbec 23:46. co věří Okamurovi! To je fakt nesnesitelný. Program SPD to nečte, ví úplný hovno, co v něm je, ale rvát se za svůj idol bude dokrve. Hrůza!

      Vymazat
    5. Záhadou zůstává jak tzv intelektuálové z ANS chtějí zdarma hlasy voličů a přitom za ZA ZADNOU CENU NEHODLAJÍ SPLNIT JEJIVH POZADAVKY a zlomyslně k nim mlci!
      Dost se tím podobají nynější politické třídě Šmejdů a všemi silami chtějí ty volby prohrát!

      Vymazat
    6. 10:48 Ty jelito pitomí já to mám přečtené mě de o bod 10.

      http://spd.cz/program/

      Vymazat
    7. Proč se najednou vyrojilo tolik stran bojujících proti EU? Nakonec dostane každá své dvě procenta a je vymalováno. Proč neuděláte nějakou jednotnou alianci?
      Nebo je v to tříštění hlasů záměr?

      Vymazat
    8. Dole se píše, jak se o to ANS snažila o jednocení. Fakt ale je, že o sjednocení většinou není zájem a to hlavně kvůli programu. Jen minimum stran požaduje vystoupení z EU - SPD chce na toto téma pouze referendum, vystoupit chce: ND, DSSS, Republikáni, ČSNS a ANS. Svobodní chtějí jen vystoupit z EU, ale chtějí setrvat v NATO. Komunisti chtějí setrvat v EU.

      A jen pár stran požaduje vystoupení z NATO - konkrétně 4 - Národní demokracie, DSSS, ČSNS a ANS! Jinak nikdo. Komunisti jenom říkají, že by se NATO mělo zrušit, ale vystoupit z něj nechtějí. SPD také nedeklaruje vystoupení z NATO - pouze mluví o referendu, ale ne, že by chtěla vystoupit.

      Vymazat
    9. Pár lidí v obskurních stranách chce rozhodovat o vystoupení, aniž by se obtěžovali zeptat se lidí ? To je setsakra obrovská nadutost a arogance.

      Vymazat
    10. Ty jsi ale debil 13:57. Volby jsou referendem - proč čekat zákon o referendu, když to mohou udělat volby? Máš v hlavě nasráno nebo co?

      Vymazat
    11. Opravdu kvalitní argumentace :-) Takže až dostanete 0,01 % uznáš, že jste debilové ?

      Vymazat
    12. I kdyby dostali jen 0.01%, začít se musí!!!
      Vaše argumenty jsou na nic, ANS je jedinou stranou, která dala prostor malým opozičním stranám, má jasný nekompromisní program. Začátky jsou těžké, u prvních voleb jistojistě propadne, ale nasbírá zkušenosti a přiláká k sobě další osobnosti. Pak bude mít 4 roky na agitaci. mezitím přijde zákonitá fáze kapitalistického cyklu - krize a možná začátek robotizace průmyslu a vyhazování z práce. A pak bude program ANS přítažlivější po víc lidí, možná pro většinu. Hrajete šachy? Tak víte, o čem je řeč...

      Vymazat
    13. Anonymní27. července 2017 14:33
      Vážený šachisto, ANS je méně, než její jednotliví členové. Nebo Vaší šachovou řečí, je jedním z pěšců. Aby měla její existence význam, musela by se stát dámou. Svojí existencí pouze zvýšila zmatek ve hlavách lidí. Ten nyní dovršila tím, že prohlásí, že do voleb nepůjde (podle mého, moudré rozhodnutí).
      Já sázím na koně T.O. P.K.

      Vymazat
    14. Kdes to sebral, že ANS nepůjde do voleb? Dej link. Moc mne to zajímá. Na rozdíl od tvého führera Čurymury

      Vymazat
    15. To tvoje ANS si strč do řiti, je to jenom oblbovák na tříštění hlasu ty jedno jelito. Nás ty podrazáku neoblbneš.

      Vymazat
    16. Anonymní27. července 2017 20:21
      Že jseš takovej sympatickej, tak Tě nepošlu si znovu přečíst článek, ale speciálně Ti to zkopíruju:
      „Členové ANS tedy budou v těchto volbách kandidovat pod hlavičkou jednoho ze svých členů – České strany národně sociální ..“ P.K.

      Vymazat
    17. Situace se mění.Vznika OSV tedy Občanská Společnost Voličů.Mlceli jsme celé čtvrtstoletí a teď jsme promluvili!
      Dovolujeme si požádat naše zástupce,kteří tady píší tj ANS,ČSNS,ABY JMENOVALI SVE MLUVCI.
      Za ANS tu píše pan Tichý a paní Vítová.Za ČSNS nikoho,kdo by chtěl pokračovat v tradici presidenta Beneše tu nevidíme.SPD tu zastupuje pan PK.
      Otázka je chce ČSNS plnit své heslo
      K lidu níž s lidem výš nebo to je další lež?

      ANS má jak jsme tu snad rozuměli síť k volbám pod hlavičkou ČSNS a její sesterské strany nebo jsou to nějaké další zmatky?

      Vymazat
    18. Je ostuda,že tu nikdo z vedení těch stran pohrdavě občanům voličům nemíní odpovědět.
      Znovu kdo zastupuje ČSNS tady a ted?

      Vymazat
    19. ČSNS - brkouni si po r. 1989 rozkradli majetek - Melantrich ap., pak se nechali ovládnout Paroubkem, čímž dokazují že tento odpad je nevolitelný.

      Vymazat
  2. Pane bože, copak jste nepochopil text, který jste četl? Vždyť volby jsou referendem! Proč volit stranu, která teprve chce schvalovat roky zákon o referendum a někdy za sto let referendum možná udělat?! Proč nevolit rovnou strany, které chtějí z EU a z NATO vystoupit přímo. Jde to. Nemusí být žádné referendum! VK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejlíp uděláš, když zvolíš komunisty nebo modrý straky a nebo Dienstbiera a oni ti přivezou vrahy tvé rodiny

      Vymazat
    2. Pane bože. Nesmysl. To nezafunguje.

      Vymazat
    3. Bože vždyť jsem to už říkal ANS jsou agrárníci --Republikánská strana zemědělského a malorolnického lidu!!!!

      Vymazat
    4. Co to melete anonyme 8.02 - jaký agrárníci? Podíval jste se aspoň na jejich stránky? Mluvíte úplně z cesty.

      Vymazat
    5. To trollové (0:25, 8:02, 11:42 atd.)) vnášejí zmatek do diskuze, protože je pro jejich řídící orgány ANS vážnou hrozbou.

      Vymazat
  3. „.. pak v tomto smyslu mohly být zároveň jakýmsi referendem o obou členstvích“ - podle mého nemohly, poněvadž rozpad EU nelze zorganizovat pomocí voleb! Je to mylná představa vycházející z naivního hodnocení politické situace v EU a rozložení sil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vvenc - nemáte pravdu. Podle vaší logiky by nemělo význam teda ani referendum a měli bysme jenom čekat, co a jak nám "rozložení sil v EU" dovolí. Teda žádná vlastní aktivita. Žádné vlastní stanovení cílů, žádné vyjádření názoru ve volbách. Vy jste fakt ten pravej, co tu radí.

      Vymazat
    2. vvec je defétista, ještě ani nevidí brod a už má vytažené nohavice až ke krku.

      Vymazat
  4. Úplně jasné VK. Současné alternativy s podobnými požadavky by se pro nastávající volby měly dohodnout na společné kandidátce, JE TO ZÁSADNÍ VĚC.

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud se volbami nezbavíme vlády koalice a zavedených politických stran,
    nezbavíme se ani statisíců až milionu migrantů,
    ve dvou generacích jako národ zcela zaniknem.
    O tomto riziku nemám pochyb.
    Pokud se zbavíme, tak se uvidí, ještě hrozí válka.
    I do té nás tatáž většina současných politiků zavléká.
    Pokud hlasy roztříštíme do množství méně jistých alternativních stran, neúspěch bude zaručen.
    Budu volit SPD.
    Vysvětlujte situaci všem známým.
    A poraďte, ať se i sami i jinde informují.
    Například:
    http://svobodne-radio.cz/category/archiv/
    ( pořady šéfredaktora Aeronetu "pana VK" )
    http://aeronet.cz/news/vse/
    http://www.zvedavec.org/archiv/2016/
    https://cz.sputniknews.com/
    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/
    http://www.parlamentnilisty.cz/
    A ať zahodí televizor. Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dědo, SPD nenabízí to, po čem prahneš. SPD tě jenom podvádí. Přečti si doprdele aspoň jednou ten jejich program, aby jsi prohlédl! A když už tak vášnivě podporuješ Svobodné rádio, tak jsi tam určitě slyšel, že Okamura nevyloučil ani svoji koalici SPD s ANO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    2. 10:43 Pověz nám, koho volíš Ty ?

      Vymazat
    3. Volím ČSNS - ANS!!!!!

      Vymazat
    4. Takže fanatik, který navíc volí Babiše.

      Vymazat
    5. Jestli volis SPD anonyme 11:39, tak volis babise predevsim ty, protoze okamura chce jit s babisem do vladni koalice, jak rekl uz dvakrat svobodnem radiu.

      Vymazat
    6. Já proti Babišovi nic nemám. Jen ať vládne.
      Ty si vážně myslíš, že s tou vaší partičkou dostane víc než 0,01 % ? Jestli ano, tak jsi padlý na hlavičku.

      Vymazat
    7. Tak to jsi anonyme 13:51 správný volič SPD. Jenom je škoda, že vám ostatní skáčou na špek.

      Vymazat
    8. Asi něco dělají lépe než vy, když mají voliče a vy ne. Ovšem pokud volíte všichni stejný typ komunikace jako ty, tak se ani nedivím.

      Vymazat
    9. Ano, je to pravda, ANS se moc o komunikaci s voliči nestará a to je velká chyba. Jinak docela fanj program, který si zaslouží voličskou pozornost. Zvlášť když socani zrazují kudy chodí a KSČM je stranou líných strýců zahleděných do normalizační minulosti.

      Vymazat
    10. ANS se o komunikaci stará, ale holt nemá prachy jako ANO, nemá prachy jako KSČM a nemá prachy jako SPD. Prostě není v parlamentu, tak nemá prachy.

      Vymazat
    11. To nelze popřát ANS a SPD hodně úspěchu ve volbách? To se musí "spojit" fanatici s trolly? Těm děláte opravdu radost!

      Vymazat
    12. Anonymní27. července 2017 6:28
      Dědo, dobře jste to napsal, když chceme stávající strany odstavit, musíme se zaměřit na nějakou, pro všechny dostatečně přijatelnou (neboť 100% přijatelný jsem jenom sám sobě, jinak každý je ode mě trochu horší, že?) stranu. To je jasně SPD. P.K.

      Vymazat
    13. 18:30-P.K., pro někoho ANS, nevolíte "bratrovražednou", slovanskou nesnášenlivost, iniciovanou trolly?

      Vymazat
    14. Miroslav Povolny27. července 2017 18:48
      Pane Povolný, možné že trochu, takže poslední větu opravuji: „Pro mě to je jasně SPD“. P.K.

      Vymazat
    15. Ty šmejde z ANS vol si koho chceš ale nedělej nám tady guláš tvými neandrtálci.Už jste se pokoušeli několikrát, ale hovno je to platné. Běž přemlouvat ožralu Kalouska on ti na to určitě skočí.

      Vymazat
    16. 21:49-Kalousek je členem ANS? Ke komu mluvíte, nebo jste pod "drogou" Vy?

      Vymazat
    17. Bohužel se stále zřetelněji ukazuje, že samuraje budou volit především voli.

      Vymazat
    18. 23:25-"Bohuželovi" je to jedno,když nejste Vy vůl, koho volí "nevoli"?

      Vymazat
  6. Snad jen 2 poznámky: 1)nechceme-li být zatahováni do agresivních válek v rámci NATO a současně se stát bojištěm a cílem odvetného útoku Ruska po jeho napadení za naší spoluúčasti, nechceme-li být dále kolonií Západu, hlavně Německa, nechceme-li přijít o vlastní stát, jazyk, kulturu a zbytky samostatnosti, nechceme-li být zavezeni migranty až po střechu, není jiná možnost, než z EU a z NATO urychleně odejít; 2/nedělejme si přitom větší ambice, než které jsou takovým krokem sledovány. Tedy naše záchrana, nikoliv rozpuštění či rozpad těchto organizací. Je ale pravdou, že pokud tak budou postupovat i další členské země, k (samovolnému) rozpadu EU a NATO by v důsledku toho mohlo dojít. V tom má ANS nepochybně pravdu. Co je na tom nejasného? Když to říká p. VK na Svobodném rádiu tak všichni moudře přikyvují, když to někdo převede do praktické roviny, tak mají náhle všichni hromadu připomínek a pochybností a "stahují trenýrky" ještě daleko před brodem. Je ovšem pravdou, že tohle za nás nikdo neudělá, to musíme my sami. Všichni či alespoň naše většina. A to nejmenší, co může alespoň udělat, je volit ty, kteří o to usilují a mají v tom dávno jasno. Není čas donekonečna. Když ta válka vypukne, bude již pozdě. Totéž platí pro naše zavezení migranty či v případě likvidace našeho státu, k němuž se schyluje.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto volby budou volby mezi globalisty (jejich loutkami) a vlastenci, budou to tedy volby zásadní ohledně budoucího bytí či nebytí našeho národa. Každý by si měl položit otázku, jak se ta která strana/politik staví, a zdali jednoznačně, k otázce imigrantů. Toto je úplně zásadní věc a vše ostatní je podružné. Pokud nebudeme volit vlastenecké strany, je s námi konec. Moje volba je jasná - SPD.
    Kanak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě nestačilo se spálit jednou? Chceš to zopakovat?

      Vymazat
    2. To je neuvěřitelné! Tupí podporovatelé SPD nechtějí nic vidět ani slyšet!!! Okamura nechce vystoupit z NATO, Okamura nechce nic zestátnit!! Okamura nemá v programu nic o zachování dekretů prezidenta Beneše. Ani slovo o zrušení církevních restitucí! Okamura jen skvěle kecá, ale to je úplně všechno. A vy, SPD-tupouni, byste za něj položili život. Copak jste se zbláznili?!

      Vymazat
    3. Zásadní problém naší země není migrace, ale okamžité vystoupení z EU, která migraci sama organizuje! Jak chcete migraci zabránit, když v EU setrváme! Nemůžeme čekat ani rok na referendum o vystoupení, musíme vystoupit ihned. Jde to. Okamura vás podvádí, copak to nevidíte?! VOLTE ANS! VK

      Vymazat
    4. Takže ten blbec, který napadá voliče SPD, radí volit ANS, partičku někoho, o kom není nic známo, niko je nikdy neviděl, základnu členů nemají a už vůbec žádnou šanci dostat se do parlamentu a něco ovlivnit. Myslím, že dát si mokrý ručník na hlavu v tomto případě nestačí. Je potřeba silnější medikace !

      Vymazat
    5. 11:32 Dobře jste mu odpověděl ti lidé asi nechápou že jde o všechno o celý stát a první úkol je jse dostat ze spárů eu.

      Vymazat
    6. vy jste asi upadli 11:32 a 12:12. podivejte se na stranky www.csns.cz a www.aliancens.cz a pak nebudete rikat takove hovadiny. sdp lidi normalne podvadi navic chce jit do koalice i s ano, kdyz ji udajne slibi referendum a vy ji podporujete? jste uplne padli na hlavu.

      Vymazat
    7. nevolitelnost SPD :

      1/ Jde o naprosto sólistickou stranu jednoho muže a partičky jeho věrných, která prezentaci vlastenectví využívá pouze jako vějičku na voliče, protože jde jenom o mocenské uspokojení osobních ambicí “pár vyvolených” z SPD.

      2/ Nejde o stranu demokratickou. Členové čekatelé jsou “za voly”, kteří platí příspěvky a musí pracovat. A zjevně není ochota je pustit do strany, aby mohli být voleni na stranické pozice atd. Skutečných členů, oproti členům čekatelů (těch méněcenných), je minimum.

      3/ SPD vydírá všechny vlastenecky zaměřené voliče, že oni jsou ti jediní a kdo nebude volit je, je nepřítel, kterého se snaží ukřičet.

      4/ Ochota spolupráce SPD s kýmkoliv dalším na férové domluvě je nulová.

      5/ Řada lidí má osobní negativní zkušenosti z panem Okamurou a “vyvolenými” z SPD a to již z doby, kdy SPD ještě nebyla.

      6/ Pan Okamura tuneloval Úsvit a spolčil se s Bártou. Však také řada poslanců za Úsvit bylo z Věcí veřejných.

      7/ Z veřejných vyjádření Babiše i Okamury je zřejmé, že počítají se vzájemnou spoluprací po volbách a to řada lidí vnímá jako zradu, protože vlastenec by nikdy nemohl spolupracovat s Babišem.

      http://pravyprostor.cz/kde-je-problem-volitelnosti-spd-tomia-okamury/

      Vymazat
    8. 13:34 Takže jste náckové. Čekal bych spíš prezentaci toho mýtického ANS, nikoli hysterickou dehonestaci protivníků. Stejně trapné jako Kalousek s "programem" antiBabiš a antiZeman. Takhle se voliči nezískávají. P.S. Na webové stránky si můžete dát co chcete. To opravdu není žádný argument.

      Vymazat
    9. Reakce na anonyma 13:46.
      Program ANS je ZDE
      https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      Lidé ANS jsou zde:
      https://www.aliancens.cz/nase-prohlaseni

      Vymazat
    10. Já si můžu dát do programu, že z Temelína udělám pěstírnu žampionů. Bude to asi stejně pravděpodobné, jako uskutečnění vašeho programu :-)

      Vymazat
    11. 14:07 - Napiš rovnou, že se ti program ANS nelíbí a zmiz. Chodit okolo, pomlouvat a vytahovat jako modlu příhrabovitého famfarónského samuraje, to fakt může jen duševně nevyvinuté individuum.

      Vymazat
    12. Mně se nelíbí ANS. Tudíž jejich program je mi u zadku.
      Jo a nauč se česky.

      Vymazat
    13. Politiku nedělají programy, ale lidé. Sebelepší program zůstane jen kusem papíru, pokud ho neprosadí aktivní člověk.
      Když se kouknete na stránky ANS, máte pocit , že si z vás těmi svými foty snad dělají prdel.
      Nic ve zlém, ale takoví trochu jako soutěžící v AZ-kvízu.

      Vymazat
    14. No to je ale argument 14:58! Jsi chudák.

      Vymazat
    15. Pro ANS ,do parlamentu se nedostanete to je jasné ! ale kdyby sestavil Babiš s Okamurou vládu ,je mít nějakou nadějí než kulku v hlavě !

      Vymazat
    16. Anonymní27. července 2017 10:52
      „Zásadní problém naší země není migrace, ale okamžité vystoupení z EU, která migraci sama organizuje! Jak chcete migraci zabránit, když v EU setrváme!“
      Migrace je zásadní problém. Jde o naši identitu, nebo tu chcete mít itálii jako v Haarlemu, nebo v Marseille? Pokud nedokážeme chránit své hranice, tak nám je sem budou cpát, ať už jsme v EU, nebo nikoliv. Nejsem proti vystoupení, ale jsem proti hlásání iluze, že když vystoupíme, tak že se tím všechno vyřeší. Jak vypadá výstup, můžeme vidět na GB, to je záležitost na roky, bezpečnost musíme řešit okamžitě.
      Je třeba okamžitě pracovat na zvyšování národní bezpečnosti, možná i společně s V4, a na maximální dostupné soběstačnosti, pro větší odolnost vůči nátlakům a blokádám ze strany EU. P.K.

      Vymazat
    17. Anonymní27. července 2017 14:42
      V programu není problém, ten máte z velké části opsaný od toho samuraje. Problémem je věrohodnost osobností, kteří za ním stojí. Tu věrohodnost si Okamura získal již jako bloger a mluvčí cestovních kanceláří i jako senátor, či poslanec. Je toho více, nebudu Vám dávat návod, abyste to neopajcovali, jako program. P.K.

      Vymazat
  8. Motto: "Nejdůležitější je vyplňovat štěrbiny!" (Bohumil Hrabal)

    Jak správně řekl náš Veliký Vůdce Michal Klusáček: "Korporátům se mohou postavit pouze národy"

    V "dějinách strany" se pak poučíme, že:
    "...zadluženost strany byla natolik vysoká že strana začala s odprodejem svého majetku. Peníze, které za prodej získala bohužel utopila v dalších prohraných volbách v roce 2002, kdy získala pouhých 0,81 % hlasů. Na mimořádném sjezdu, který se konal po volbách byl zvolen předsedou strany Jaroslav Rovný. Rok po jeho zvolení byl na zadluženou stranu vyhlášen konkurs a strana přišla o všechen zbývající majetek. V roce 2006 z důvodu uvaleného konkurzu na stranu, část členů založila Českou stranu národně socialistickou (ČSNS 2005), která ale NENÍ PRÁVNĚ ani HISTORICKY POKRAČOVATELKOU původní České strany národně sociální...."
    - A pak překvapivě:
    "Strana prošla obrodou a značně se omladila její členská základna. V roce 2017 ČSNS OSLAVILA 120 let SVÉ EXISTENCE." (?!?)

    Ve světle takto slavné historie nechť se tedy naše hrudi dmou optimismem!

    Přeji ANS hodně zdaru, především, aby všichni funkcionáři, příznivci a podporovatelé dorazili k volbám, TREFILI SE DO ŠTĚRBINY a zdrávi se pak domů vrátili. - A pak to všichni společně oslaví a společně se s Klusáčkem a Vítovou vyfotí! Už teď se na ty rozzářené tváře na fotkách těším, a doufám, že naše republika je zveřejní v nejvyšším možném rozlišení.....

    Nejsme sice následovníky, ale to ať nám nebrání bojovat ani slavit úspěchy, které se nepochybně dostaví.

    Neboť, jak pravil Francois Rabelais (Gargantua a Pantagruel):
    ¨"Spolu jsme se naplnili, společně se vyprázdníme!"

    OdpovědětVymazat
  9. Paní Vítová pokud v dalším průzkumu nebudete mít 1 procento, nemate žádnou šanci !!! Další volby už nebudou to už zas vím já na 100 procent !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hra "na volby" se bude hrát ještě dlouho. Nemějte strach.

      Vymazat
    2. Až po občanské válce ,možná !

      Vymazat
  10. Co máme dělat my co se nám líbí ANS i SPD a další alternativy, které usilují o pro nás nejdůležitější vystoupit z EU a NATO? Proč se nemohou dohodnout? Co si o tom máme myslet my bez politické intuice. ČLOVĚK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okamura se s nikým domluvit nechce. je to individualista a už se těší, až po volbách znovu hrábne do stranické kasičky a strčí si státní příspěvek do své kapsy.

      Vymazat
    2. 9:29
      neznám tě, ale neplácej nesmysly. Okamura po té co byl zrazen těmi které dodáhl svým umem i svými vlastními peněžními prostředky do PS je poučený a již skutečný politický vůdce. Nemůže si dovolit pochybná spojení s idividui která se chtějí přiživit nebo a to je ještě horší poškodit SPD.

      Vymazat
    3. 20:33-říká se tomu "opatrnost je matka moudrosti", poté, co se "spálil" Bárta i Okamura(a voliči), se není čemu divit! Divím se, že nejsou "bráni" k odpovědnosti justicí i voličů "zrádci,přeběhlíci"!

      Vymazat
  11. 8:55

    Odstěhovat se na Madagaskar a vybudovat tam novou šťastnou společnost.
    Tady to zaplaví imiranti - odstrašující dokumentace je ZDE:
    http://a2larm.cz/2017/07/vyfot-imigranta-metodicka-pomucka-s-priklady/

    OdpovědětVymazat
  12. ANS mě programem oslovuje. Přesto budu volit tu stranu, která se nebrání slovu znárodnění.
    ANS bude v těchto volbách propadák.Přesto bych doporučil, aby i přesto vyvíjeli informační kampaň. Protože o tom to bude. Uměle se vytvoří před volbama nějaká kauza nebo vytáhnou něco co spoustu voličů osloví, a pohnou jejich mínění správným směrem.A to je ta chyba. Pro správné a zodpovědné rozhodování voličů tady nesmí být estrádní předvolební sračky, ale nezávisléinformační zporavodajství. Které věcně bude informovat, co která strana sliboval, co splnila, co ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:40

      "nezávisléinformační zporavodajství"?
      Souhlasím! - Tož se do toho, drahý efpe pusťte! - čas kvapí.

      KSČM popírá, že by chystala znárodnění. Jinak ale ZNÁRODŇOVÁNÍ znárodňování ztrát celosvětově úspěšně pokračuje ruku v ruce s privatizací zisků, takže tu svou stranu jistě najdete.

      Možná by šlo pro začátek převzít z programu Haškovy Strany mírného pokroku v mezích zákona "zestátnění domovníků a kostelníků" a "větší přísnost na chudej lid".

      Vymazat
    2. Žádná jiná strana kromě ANS nemá ve svém programu ani zmínku o jakémkoliv zestátňování. Jednak to nechtějí a i kdyby to chtěli, tak na to ty politický přizdisráči nemají odvahu.

      Vymazat
    3. Milý anonyme.
      Nemám na zpravodajství licenci, ani geny.
      Živím se jinak, a poctivě odvádím daně, tož tolik k tomu.
      Svou stranu, kterou podpořím svým hlasem jsem našel, bez obav.

      Vymazat
  13. Volím SPD protože se mohou dostat do parlamentu ! ale vůbec mě to (zdůrazňuji) netěší ,že alternativy se neumí domluvit ! Jsou to poslední volby ,další jíž se konat nebudou ? Jak spasil Macron Francii ? spíš do záhuby ,občanské války , Mě jde o preference které dostal a to se muže stát i u nás a ukázat světu ,že to myslíme v záchranu státu vážně. Je jen na vás alternativy najít společnou řeč k zachráně nás všech v tomto státě a přesvědčit lidi , podle mne je to jednoduší ,přece jde o nás všechny . Prosím ANS jednejte a dojděte k bodu ,bod by měl byt záchrana České republiky! Udělejme krok a ať alternativy vyhrají volby a ty vládní se parlamentu nedostanou ,mají na male !!!Jestli propásneme tu to šanci, tak amen s námi . Z.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřte, že ANS se po celý rok a půl snažila jednat s celou alternativní politickou scénou ČR. Bylo pořádáno několik kulatých stolů, byly osloveny všechny neparlamentní i parlamentní politické strany.Snaha o sjednocení na základě programu - viz 6 bodů - byla velmi intenzivní. SPD, ND, Strana rozumných atd. atd. o to ale neměly zájem. Prostě mají jiný program anebo vůbec jednat nechtějí. Podívejte se, prosím, na ty programy. Je sto skutečně tak! člen ANS Ž.

      Vymazat
    2. A ještě dodatek - nemohu souhlasit s tím, že to je ná "nás" - alternativě. To není pravda. Je to na KAŽDÉM z z nás. Lidi na politické alternativě dělají vše ZADARMO a ve VOLNÉM ČAS a za VLASTNÍ PENÍZE. Jinak se ale živí úplně jinou prací. Výjimkou je SPD - tam jsou profesionální politici. Nikde jinde nejsou!

      Vymazat
    3. DObře- ale jak chcete zařídit, aby byly na stole stěžejní výsledky, názory témata- jak chcete mezi ty lidi, voliče dostat to, že v programu hlásají něco a v konkrétních hlasováních zvedli ruku pro tohle- a jaký toto mělo dopad...celý ten předvolební cirkus je jedna velká fabulace kdy si ti hráči nechtějí pustit na píseček někoho dalšího a když tak jen z těch partiček, které mají koncesi(přirovnání) na parlament

      Vymazat
    4. 10:00 Ano o to přesně jde vyhraje babiš navozí migranty včlení nás do 4 říše a je s námi konec.

      Vymazat
    5. Anonymní27. července 2017 10:32
      „Výjimkou je SPD - tam jsou profesionální politici. Nikde jinde nejsou!“
      Možná, že jste nechtěně trefil hřebík na hlavičku. Tomio Okamura se dokázal se svým programem (cca 90% shodných s ANS) dostat do sněmovny. To je také ten důvod, proč je třeba se postavit za něj – on má schopnost získat pro myšlenky referenda a odvolatelnosti politiků, zablokování migrace, atd. nejvíce voličů. Proto volím SPD. P.K.

      Vymazat
    6. Bohužel nemáte pravdu - SPD nemá ve svém programu zásadní body, které se vztahují k vystoupení z NATO, k Německu, k zestátnění atd. To znamená, že shoda je tak maximálně 40% - v podstatě jen v detailech. VK

      Vymazat
  14. Tak to shrnu, setkáme se na bojišti v občanské válce a válce takové ! HODNĚ ŠTĚSTÍ !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi připomíná praktiky podvodného podomního prodavače energií, který mi zazvonil u dveří. Prý, že mám ze zákona nárok na slevu a že mi přišel ušetřit čas a práci, když za mnou přišel až domů a že to vyřídíme hned. Ano, vyřídili jsme - po odpovědi, že si počkám na oficiální dopis od mého dodavatele, odhodil "milý" prodejce skrupule a prý ať se připravím na pořádné běhání a vyřizování, na které si budu muset vzít dovolenou, když jsem odmítl jeho "jedinečnou" nabídku.

      Vymazat
    2. 12:38 toto není žádný podomní prodej ,to jsou fakta?! Jak se podíváte co se vše kolem děje, tak myslím co dalšího přijde, ale vše mě vychází ,to nejsou bludy a nebudu je tady zveřejňovat . Ono až to přijde ,každý bude přemýšlet!

      Vymazat
  15. To je zase estráda. A docela zdarma. Jenže peníze vládnou světu a ten kdo je má (a docela hooodně), ten je taky dovede použít.
    Vážení, zapište si za uši, že největším nepřítelem pro kalousky jsou komunisté. A je jedno zda jsou pro nebo proti něčemu, které beztak ani oni, ba ani všechny ty mini partičky nemohou změnit.
    A jelikož kalousci (obecný název pro všechny pravicové a fašizujíci strany), mají peníze a tudíž moc, pracují na likvidaci komunistů vytvářením pseudoopozičních seskupení, protože síla v jednotě je nebezpečná.
    Nikdy jsem kalousky neslyšel spílat komukoliv z těch "opozičníků", a když už tak jen tak aby ty své úmysly zamaskovali.
    Rusko a komunisté, čili vlastně oheň a voda, čili kapitalismus a socialismus, jsou pro kalousky největší hrozba.
    Žádný okamura, či ans pro ně nebezpečím nejsou ! Komunisté jsou v parlamentu druhou stranou a až lidé plně prokouknou Babiše a hlavně ty jeho melodyboys, tak hrozí že budou první. Pak by kalouskům nezbylo než se plně odhalit a zahodit tu jejich "demokracii". Přišel by zákaz a možná i pinochet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte strnulého Filipa, oportunistu Dolejše a další "salonní komunisty", kteří si pečlivě hlídají svá "opoziční křesla"? Ti jsou jen stafáž a "jako" opozice, aby se zachovalo zdání, že nějakou opozici máme.

      Vymazat
    2. 17:51 Vol si svou koblihu a neraď, hloupé děcko.

      Vymazat
    3. Anonymní27. července 2017 16:54
      Nějak si nevzpomínám, kdy by se Kalouskové vyjadřovali ke komunistům. Kromě sem tam štěků pro formu, že by je měli zakázat. Přičemž všichni vědí, že se to již nestane, neboť jsou již ochočení. Kdežto na Okamuru házejí špínu dosti často, navíc ho nepustí do médií, na rozdíl od komunistů. P.K.

      Vymazat
  16. Vážená paní Vítová, jste mi sympatická, ale ja říkáte Vaše "paltforma" keterá vznikla na poslední chvíli je krajně pochybné těleso které pouze rozmnělňuje hlasy proti stávajícím takzvaným tradičním stranám, které nás zavedli až nad propast. Jak bych tak řekl kážene vodu a pijete víno. Musí Vám být jasné, že Váš program je pouze šidítko.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Platforma ANS vznikla před rokem a půl. ANS má takový program, který nemají jiní, a proto NIC nerozmělňujeme. Podívejte se, prosím, na stránky ANS www.aliancens.cz VK

      Vymazat
  17. Jak dopadnou podzimní volby do PS?
    Státní Úřad statistický má, na příkaz z Bruselu připraven počítačový program (made in USA) pro tyto volby.
    Tak jak to dopadne?
    ANO ===================== 50%
    ODS ===================== 50%
    TOP09 =================== 50%
    KDU-ČSL ================= 50%
    STAROSTOVÉ ============= 50%
    Ostatní strany a politická uskupení se do PS nedostanou. O tom je naše demokracie.
    Zbavíme se komunistů, Okamury a jiných prznitelů evropských hodnot.
    Potom svezeme ty, kterým se volby nebudou líbit, na některý stadion (svezeme je z celé republiky) a tam je podle Pinnochetova vzoru zlikvidujeme.
    Joe Prkno, Čechoameričan.

    OdpovědětVymazat
  18. Máte nahnáno z Okamury tak jak před časem ze Sládka. Také musel být umlčen jednodenním vězením za nic aby byl zvolen zmrd prezidentem.Jaké je to zastřešování, když se neumíte domluvit ani na základních věcech.Je ůplně jedno jestli jdu proti současné politice z leva nebo zprava, ale jdu. a co děláte vy? Snažíte se napadat lidi,kteří to chtěji změnit snižováním počtu voličů. Jste šmejdi a zaprodanci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Okamury máme spíš srandu a z jeho "věrných" ještě větší. Jak jste mohli naletět tokijskému popeláři na jeho vytahování, to je k nevíře. Copak nevidíte, že je to Bárta (VV) v bledě modrém. Fakt směšné.

      Vymazat
    2. Anonymní27. července 2017 22:10
      Veselí vizionáři, asi vidíte víc než my. V čem je tokijský popelář, v bledě modrém Bárta? P.K.

      Vymazat
  19. Každý člen ing. phdr. csC. ,tak koho zastupujete? na vás DSSS.

    OdpovědětVymazat
  20. Paní Vítová,

    píšete, že "záměr - zastřešovat malé neparlamentní politické strany, hnutí a spolky – nestihl být z technických a časových důvodů zrealizován". Nebuďte směšná! O jakých časových a technických důvodech tady chcet lidem vyprávět? - Poctivé by bylo říci: nemáme schopné lidi a nedokážeme takové lidi přitáhnout a přesvědčit. A tak zatím - "z časových a technických důvodů" - pilujeme programy a na náměstích pronášíme plamenné projevy.

    Jak může někdo, kdo nemá (můžete mě opravit, pokud se mýlím) žádné zkušenosti v praktické politice začít "zastřešovat" druhé? Vy chcete organizovat a poučovat druhé, když jsem sami/y (můžete mě opravit, pokud se mýlím) nikdy nic nedokázali/y? Podle hesla "do neumí, učí"?

    Může Vás těšit, že Vašemu bizarnímu spolku NR poskytuje zdarma prostor k "předvolební agitaci", ale pokud si děláte naděje na úspěch, musíte být - promiňte mi ten výraz - úplně na hlavu padlá.

    Kokotko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Kokotko (už samotný váš podpis svědčí o tom, že jste vůl), protože jste sprostý, hloupý a nevědomý, tak vám p. Vítová jistě nebude odpovídat. Kdybyste nebyl tak neinformovanyý, tak byste nepsal takové kraviny. Podívejte se na stránky, ANS, na kulaté stoly, na lidi, kteří jsou v ANS činní a pak teprve dělejte nějaké závěry. Zatím jste za totálního blbce! VK

      Vymazat
    2. 13:05

      Všecky ty tajtrlíky na obrázcích jsem viděl a jejich žabomyší spory dávno sledoval. Jinak bych se k tomu nevyjadřoval.

      Vy si svoje nadávky laskavě nechte od cesty a pokud nic jiného než nadávat neumíte, držte příště radši zobák!!

      Kokotko

      Vymazat
  21. ANS vyhlásila svůj program a seznamuje s ním veřejnost. Agresívní příznivci SPD to označují za VLASTIZRADU a na členy ANS nevybíravě útočí. Když ANS vysvětluje, proč vůbec kandiduje (protože podle příznivců SPD tím údajně páchá vlastizrádný čin), tak je objasnění (tedy rozdíly v programu ANS a SPD, které nemá v programu ani vystoupení z NATO, ani zestátnění atd.), považováno za ÚTOK na SPD!!! Takovýto přístup rozhodně není ze strany SPD a jeho příznivců za seriózní.

    OdpovědětVymazat
  22. Za prvé lide jíž nevěří slibům a programům ,vždy to špatně s končilo tak s vámi nehrají . Paraziti se nikdy své nadvlády nevzdají aby šli k lopatě ,radši půjdou do otevřeného konfliktu ! Co nám tady patři ? a jsme všemi svázání , že budeme vzít do rukou kvér . Chtěl jsem ať alternativy se spojí .ale ten kvér bude každý potřebovat. Jde mi o migraci ,podívejte se jak dopadla Rhodesie a nebo teď JAR ? Tak si myslím ,že paraziti chtějí zahladit své nekalosti !

    OdpovědětVymazat
  23. Mně jen přijde divné, jak se´nám Okamura téměř nevyskytuje v Čt. Když už potřebují něco málo kritiky k imigraci, to už se raději zeptají Černocha vod konkurence a i to jenom proto, že Kalousek zrovna neměl čas. Čili to, že je Okamura pro Čt nepřijatelný, je pro mne jeho velké plus.

    OdpovědětVymazat
  24. (aliancens.cz)
    WEB je PRAZDNY !

    Pisete "Podrobnosti jsou zde"...
    Ale NEJSOU tam. Dotahuje je tam nejaky obskurni javascript, to znamena, ze to nearchivuje web.archive.org

    Je to neskutecna AROGANCE ze strany politicke strany mit dnes na webu snad program, ktery ale neni ACCESSIBLE ze zarizeni bez javascriptu a ktery neni archivovan z archive.org, aby si volici mohli udelat predstavu o jeho zmenach v case, a aby si ten program nemohli ulozit k pozdejsi analyze do souboru, jenom jim ho zapujcite na obrazovku po dotazeni nejakym AJAXem.

    Vas WEB je PODVOD na volicich a historii !

    Uz s tim konecne neco udelejte, vyhodte toho ŠMEJDA ktery to takhle bez "noscript" udelal a zadejte to nekomu, kdo vi, co to je v HTML "noscript" a jaky ma vyznam !

    OdpovědětVymazat