Reklama

.

.

neděle 16. července 2017

Žádný český vlastenec nesmí podporovat válku s Ruskem!

Jiří Jaroš Nickelli
16.7.2017  ČeskéNárodníListy

Naše republika vznikla za podpory nejen západních zemí Dohody (USA, Británie, Francie a Itálie), ale rovněž za podpory Ruska. Již 5. srpna roku 1914 vyzývali čeští krajané v Rusku v časopise Čechoslovan ke vstupu do ruské armády k boji proti nenáviděnému Rakousku a Německu. V Rusku tehdy žilo na 100 tisíc českých krajanů. Nakonec vznikla Česká družina - nejstarší vojenský oddíl našich potomních legií.


Její prapor slavnostně posvětili v Kyjevě dne 28. září 1914. Byl to generál Běljajev, z ministerstva vojenství pana Suchomlinova, kdo vypracoval v součinnosti s Čechy projekt organizace českého vojenského tělesa na Rusi a tak hlavní správa genštábu Ruska vydala již 18.srpna 1914 výnos č.2843, který konstatoval:

České krajanské spolky požádaly o zřízení zvláštních českých vojenských oddílů-dobrovolců za účelem společných akcí s námi proti Rakousku. Projekt podrobně vypracoval podmínky zřízení vojenských českých oddílů - a to se realizovalo v založení České družiny.

Odtud vedla cesta ke Zborovu, Bachmači a dalším vítězným bojům na ruské půdě proti germánskému nebezpečí.


Po sto letech od Zborova nastal v Čechách obrat!

Parlament proti vůli národa odsouhlasil nasazení českých oddílů v NATO pod velením německého bundeswehru s cílem protiruského nasazení.

Od roku 1999 nenastala v české politice taková zrada slovanské, ruské i české věci, jakou obhajoval dnešní ministr Stropnický a jeho nadšení přizvukovači především z řad TOP 09, KDU-ČSL, a bohužel i ODS a ČSSD.

Český národ se již podruhé ve věcech vojenských dožil strašlivé hanby, kterou na něj uvalil jeho vlastní parlament v krátkém čtvrtstoletí od listopadového převratu roku 1989. První hanba byla souhlas s přeletem bombardérů na napadené Srbsko v hanebné 78 denní válce NATO proti Jugoslávii. A druhá hanba nastala nyní - kdy český voják pod velením bundeswehru je cvičen a nasazován proti případnému střetu s Ruskou federací!

Česká republika se vlastním přičiněním dostala do stavu, který zažila Anglie v roce 1938, kdy N. Chamberlain podepsal Mnichov. Tehdy podal demisi ministr Duff Cooper a odsoudil to jako zradu a opuštění Čechů. A sám W.S.Churchill pak prohlásil: "Anglie měla volbu mezi hanbou a válkou. Zvolila hanbu a bude mít válku!"

Totéž platí o našem dnešním parlamentu. Posílá české vojáky jako nějaká Tisova fašistická vláda proti bratrskému Rusku, což se ještě nikdy v naši české historii nestalo. A přivolává tím možnost, že naše oddíly mohou v takovém střetu dopadnout hůře, než dopadli Tisovi Slováci u Stalingradu! Šílené poslankyně, které požadovaly jadernou válku s Ruskem, by se měly stát předmětem zkoumání odborníků na obsese, a nikoli zaujímat odpovědná místa v parlamentu.

Žádný český vlastenec, tím méně příslušník legionářských a odbojářských organizací, prostě nesmí souhlasit s tímto morbidním a protivlasteneckým stanoviskem parlamentu.

Český vlastenec a řádný občan republiky dnes má jen jedinou možnost reálného protestu - zásadně nevolit ty strany, které toto svými poslanci dopustily. Zkrátka poslat takové strany na čas na smetisko politiky. Aby se vzpamatovaly ze svého smrtelně nebezpečného avanturismu a buďto změnily své směřování, anebo vyhodily ty politiky, kteří páchají tyto akty zla proti národům. Pokud toto volič neučiní, sám se bude spolupodílet na této velezradě Slovanstva.


Dr.Jiří Jaroš Nickelli, ČSOL Brno I
Autor je potomek ruského legionáře, zabitého nacisty

61 komentářů :

  1. Logicky teda vyplívá, že nejlepší volbou je KSČM. Obávám se ale že současná dokonale zpitomnělá omladina a zbytek těch, kterým je to jedno se na volby vykašlou. V lepším případě to hodí ANO, tomu ANO, které je prolezlé členy ODS. Jourová, Zlatuška,Telička,Komárek. Těmi kteří, (včetně Babiše) půjdou na ruku EU, protože to je hlavně pro ně zdroj peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jourová byla členkou ČSSD. S ostatním souhlas.

      Vymazat
    2. V momentě nafasovani pušek prý plánují všichni jít za Sobotkou a Babišem který nařídil to podřízení Wehrmachtu!

      Vymazat
    3. V letech 2003–2006 byla členkou ČSSD.[14] V roce 2009 kandidovala do Evropského parlamentu za Evropskou demokratickou stranu (EDS). V parlamentních volbách 2010 kandidovala jako členka EDS na 4. místě středočeské kandidátky KDU-ČSL. Tedy nikoliv za ČSSD (podle pravidla o "presumpci viny" platícího v ČSSD. Něco na tom pravidlu bude.)

      Vymazat
    4. Pokój żołnierzom poległym w walce z bolszewizmem! -

      https://www.youtube.com/watch?v=76W8GTYPm6U

      Vymazat
    5. Lehké spočinutí polským vijákům padlým proti hydře nacizmu, proti pilsudčíkům a dalším polským náckům, v boji s Armijou Krajovou, osvoboditelům severního okraje Prahy!

      Vymazat
    6. Nejlepší volbou nemusí být KSČM, ale přece jasně SPD. Pane kolego, proč na SPD zapomínáte?

      Vymazat
  2. = ANO, ČSSD, TOP09 a ODS rozhodně nejsou vlastenecké strany. Nejtragičtější je však postoj sociální demokracie. Právě západní sociální demokracie tiše umožnily vznik první světové i druhé světové války. ČSSD se dne 12.7. zařadila právě s těmito západními sociálně demokratickými stranami do jednoho šiku a spolupodílí se na přípravě třetí světové války ať si kdo chce toto pojmenovává jinak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněl jsi na lidovce - zrádnou to holotu katolickou! Ty bych jmenoval na prvním místě.

      Vymazat
    2. Re (10:06):
      Lidovci byli a jsou značně ohebnými, v tom s vámi souhlasím.
      V předmnichovské době se ale zachovali jako (typicky) umírnění vlastenci. V profašistické orientaci na hitlerovské Německo daleko více překonaly takové partaje, jako byli (zejména) agrárníci a všechny fašistické klony národních souručenství. Dokonce se mezi nimi objevilo jedno se zajímavou zkratkou - ANO! Ano, byla to dobová fašistická Aliance nár. obrany.
      O lidovcích té doby se proto nedá říci, že by republiku zradili!
      To jiní Berani, Preissové ....

      Vymazat
    3. https://drive.google.com/file/d/0B3OUOQMVtOnTSThXWVc0SGViQnM/view?usp=sharing

      Vymazat
    4. 11:27 - Je fajn, že si zde dal link na článek "Vyslání kontingentu české armády do Pobaltí". Ale patří se, uvést také název článku, co jsi neudělal. Já jsem Tě zasuploval.

      Vymazat
    5. Nestěžujte si na parlament.Ty šašky někdo
      zvolil a ten by měl zpytovat svědomí.ANO
      volili za koblihy,KDU-ČSL černoprdelnická
      Morava a ČSSD idioti na základě planého
      slibu o církevních restitucích.Kdopak je
      tedy na vině?Poslanci,nebo voliči?
      Petr Majevský

      Vymazat
  3. Válka bude, to je jistý.. Výhoda naší demokracie je, že se občan může svobodně rozhodnout, s kým a proti komu namíří svoji zbraň. A tak by stálo za zjistit v referendu, na něž má občan právo, zda bude bojovat na straně amerického nebo ruského bratra, případně zda počká na kavalci, kdo ve válečném konfliktu uspěje a na jeho stranu se pak přidá.. Nic neobvyklého v české kotlině, bylo tomu na Moravském poli, u Lipan, na Bílé hoře a následně až do dnešních dnů tolikrát, že by výčet zabral hodně textu.V režimním filmu Dny zrady volali demonstranti na Hradčanech, aby jim dali zbraně, že si dali na ně. Takže občan v demokracii dostane zbraně, že si dal na ně, a řežba jako u Lipan může začít. A tedy závěrem -výhodu to naše společenské uspořádání proti totalitě má. Občan může svobodně bojovat na straně Ruské federace nebo Spojených států severoamerických. Tak se stačí jen rozhodnout a místo psaní příspěvků pojďme všici trénovat na střelnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. každý správný Čech přece bude bojovat za svého premiéra Sobotku a nejinak

      Vymazat
    2. Škoda, že nesdílím Váš názor. Přes své antipatie k panu Sobotkovi a Špidlovi jim hořký konec pěšáků na východní frontě nepřeji. Ba ani panu Stropnickému. A děsí mě představa, že bych jejich plodné životy musel ukončit zrovna já a třeba puškou Tokarev.

      Vymazat
    3. 9:33 Nezlobte se, ale o armádě a válce máte velmi naivní a zkreslené názory.
      V případě mobilizace a války se vás, a nikoho z nás, nikdo nebude na nic ptát ...

      Vymazat
    4. Nezlobím se. Dějepis mě docela těšil.Za zemi kde mi nic nepatří, kde je soukromá i voda,kterou piji,a za niž platím do zahraničí čím dál větší částky, bych ale umřít nechtěl. Na východní a západní frontě bojovali ti, kteří by se ani dnes s Vašimi slovy nesmířili. Jen si vybrat. Legie v Rusku také nebojovaly na c.k. mocnářství, i když si myslím, že to byla škoda.

      Vymazat
    5. 11:04
      Ty jseš ale "vlastenec" teda. Tak proč se teda tak mohutně bráníte příchodu migrantů? Přece vám tady nic nepatří a tato země je vám zcela u prdele. To je trochu schizofrenie.

      Vymazat
    6. Migrantům se nebráním.Je jich tu na půl milionu. Raději bych sice Rusy než Ukrajince, ale nevadí, i ty mám rád. Škoda těch sudetských Němců. Místo Afričanů, kteří se k nám coby dup přiženou také.

      Vymazat
    7. Pánové 11:09 a 11:26, jaký obsah a jakou logiku má to vaše žvatlání? Slušelo by se, než začnete něco psát, věc promyslet a skutečně k věci se vyjádřit. Takhle jen obtěžujete. Snad ne úmyslně?

      Vymazat
    8. Já o věcech přemýšlím desetiletí, ale nemám tu inteligenci, abych se dobral výsledku. A co Vy na článek níže ? Taky debil ?

      Vymazat
    9. A Vy snad chcete bojovat za vlast, v níž vodu prodali vlastenci hned po převratu do Francie, doly vlastní Bakala a půdu krom jiných Babiš? Nyní k tomu přidejme Allbrightovou a Janečka, kteří zprivatizují doly v Podkrušnohoří a za co tedy budete trestat Rusa ? Nebo budete nasazovat krk za novodobé vítěze bitvy u Lipan ?

      Vymazat
    10. 11:09 prvně by chtěl vidět tebe jak morduji tvou rodinu a pak já jak morduji tebe !

      Vymazat

  4. Bylo to na události bohaté čtvrtstoletí v naší české "kotlině".Běh událostí a rychlost změn v životě našeho státu způsobil ,že občan-volič nestačil vše registrovat a času na přemýšlení bylo čím dál méně. A tak si připomeňme, že v Haagu neseděl místo Miloševiče výkvět evropských socialistů Špidla spolu s Blairem a spol.,když nebyly nalezeny v rozvráceném Iráku zbraně hromadného ničení.A dnes pan Špidla radí panu Sobotkovi. V zapomnění je Česko-německá deklarace, vstup do NATO,rozbití Jugoslávie, útok na paneláky v New Yorku. Občan-volič měl šanci prohlédnout dávno. Nestalo se. Iluzí vyšší životní úrovně zblblý občan dnes pročítá slevový verbuňk, aby ušetřil, obíhá kšefty se slevovými akcemi, místo v Tuzexu nakupuje v Lidlu výrobky čínských komunistů, hnijící banány nechává bez povšimnutí. Už zase tráví dovolenou v Bulharsku nebo poslední léta v "Česku" a nemá čas sledovat, kdo jak hlasuje v pro či protinárodním zájmu. Oblíbený prezident se pohoršuje nad přejmenováním statečných českých vojáků bojujících v Avghanistánu za demokracii žoldáky a soud odsoudí drzého občana za toto hanebné pojmenování. Zatímco Evropu atakují z jihu hordy budoucích potenciálních vojáků z Afriky, kteří budou na Východě hájit zájmy vyspělé Západní civilizace a hranice "Česka" překročí kdokoliv, na Východě na linii styku "vyspělé" a "nevyspělé" civilizace budou čeští vojáci rekognoskovat terén a chránit své spoluobčany před případnou anexí "Východní" civilizací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za Václava Havla a jeho rodinu,
      Museli jsme bombardovat Hercegovinu, ach jó..

      Vymazat
  5. Pane Nickelli děkuji za úžasný článek. Skutečný Člověk a Vlastenec nemusí být nutně Slovan ale Člověk hájící zájmy poctivých lidí ve státě kde se cítí doma a ctí zvyky a kultůru svých spoluobčanů. Víra v dobro a zlo.

    OdpovědětVymazat
  6. A nadto, ještě po dvacetiletí existence První republiky to byl v r. 1938 zase jen SSSR, který doposledka držel své slovo, a i přes zradu Francie (a jejího spojence a loutkáře v jednom - Británie) byl odhodlán dostát závazkům podle francouzsko-československo-sovětské smlouvy. A aktivně (spolu)bránit naši republiku!
    A dnes naši poslanci toto ....
    Doufám, že ta škaredá středa bude jednou našimi dětmi vzpomínána jako den národní hanby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SSSR byl od roku 1939 až do svého napadení 1941 největším dodavatelem surovin nacistickému Německu, blbečku zarudlý. Až do svého napadení v létě 1941 byli Sověti s nácky největší kámoši a čile s nimi spolupracovali a porcovali si Evropu.

      Vymazat
    2. Re (11:04):
      Samosebou!, potřeboval přece technologie, techniku! Po první světové, po intervenci a občanské byl zcela na dně. A horečně se musel připravit na další válku, o níž věděl, že přijde, jakkoliv o ni nestál.
      O kamarádění nemůže být řeči! To daleko většími kamarády Hitlera byli jeho obdivovatelé Chamberlain, Daladier a spol., kteří i nás s lehkostí svého bytí zradili ...
      Západ dnes ve svých vojensko-politických doktrínách také (a opět) označuje Rusko jako nepřítele č. 1. A k jeho hranicím (opět) přisunuje svá vojska.
      A (jakoby) to nebrání ani Rusku ani tomu Západu, aby s ruskými surovinami (a naopak technologiemi/technikou) čile obchodovali.
      Takže jak?, bezbarvý inteligente?

      Vymazat
    3. 11:04 člověk nutně nemusí být zarudlý blbeček, pokud zná a je schopen vyhodnotit historickou situaci a její okolnosti. Manévr tehdejšího SSSR byl vynucen postojem západních mocností, které ruský stát ponechávali v izolaci, napospas hrozbě Velkoněmecké říše. Je nezpochybnitelné, že se naplnila. Zároveň je nezpochybnitelné, že tehdejší ruský stát získal dohodou s Říší strategickou výhodu a d.f. politiku tehdejšího západu obelstil. Nebýt toho, je možné, že by Wehrmacht došel mnohem dál a SSSR se zhroutil. Ponechám na vás, pseudoanalytiku, co by se mohlo dít potom. Já byl německým měřením tělesných proporcí a hodnocením podoby uznán za árijský typ, německy umím docela dobře, asi bych přežil. Dnes jako Übermensch ..., vy byste tady nejspíš nebyl. Možná, žádná škoda.

      Vymazat
    4. 11:04 je obyčejný bezduchý tapetář. Tohle sem vylepuje už poněkolikáté. Poněkolikáté mu lidi odpověděli. Ale je to asi chovanec mentálního ústavu či chovanec z vnitra, který nic nechápe, jen provokuje svou zjevnou neznalostí a nenávistí - zkrátka pitomeček.

      Vymazat
    5. 11:04 je zprofanovaný rusofobný blbeček, který zde opruzuje hodnou chvíli! Hodím řeč se slovutným dr. Chocholouškem, zda nemá pro něho zvláštní klec s klíčem pro extrémně blbé superblbce! A prosím, nereagovat na jeho tupožvásty a sráčkoprdy. A nedávat mu žádní zrní, aby chcípl co nejdřív!

      Vymazat
    6. 11:04 také se domnívám, že by Rusko nemělo dodávat do USA raketové motory RD180, aby nacistické USA nemohly na orbitu vynášet své špionážní družice a orbitální zbraňové systémy, rozhodně by Rusko nemělo do USA prodávat žádný titan, ze kterého pak USA vyrábějí vojenská (ale i civilní) letadla

      Vymazat
    7. 11:04 Píšeš to správně! Důležitý je to datum: od roku 1939! O rok dříve se totiž cosi nepěkného stalo, a po tom pan Stalin pochopil, jaká hra se tu hraje ...

      Vymazat
  7. "Od roku 1999 nenastala v české politice taková zrada slovanské, ruské i české věci, jakou obhajoval dnešní ministr Stropnický a jeho nadšení přizvukovači především z řad TOP 09, KDU-ČSL, a bohužel i ODS a ČSSD".

    Otázkou je, proč autor článku "zapomněl" při vyjmenování šmejdů v PSP ČR, kteří se podíleli na tomto svinstvu, na hnutí ANO Andreje Babiše ?
    Snad v něm nevidí "Jánošíka" ?
    L.S.

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, když se to ANO ujme vlády, pak teprve poznáme "vo co go". Největší svině jsou právě z tohoto hnízda. A ta řevnivost mezi nimi a kalousky je jen Velká hra.
    Altman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:46 Jo, taky to na mě působí dost podivně. Jeden na druhého kydá špínu kdo toho nakradl víc. Proboha, kde to žijeme. Jakto, že dávno nekonají trestní orgány. Takové čachry dělat normální člověk, tak je během chvíle v báni a toto mají být zástupci lidu ? To je opravdu na posrání.

      Vymazat
  9. Souhlasím s článkem a vím koho volit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen kdyby takových voličů bylo alespoň 50-60%!

      Vymazat
    2. 11:21 To je pravda snad to Českému národu dojde že když budou volit parlamentní tak nás zatáhnou do války zavezou migranty a včlení do makrelystánu.

      Vymazat
    3. Já s článkem nesouhlasím, protože jeho autor si, jako již tradičně, upravuje historii podle svého. Faktem zůstává, že carská vláda se dlouho stavěla k budování legií rezervovaně a sám Masaryk osobně do Ruska nesměl až do únorové revoluce roku 1917 kvůli svému dílu Rusko a Evropa, kde pravdivě popsal situaci této země. Všem rusofilům nekriticky obdivujícím tohoto imperialistického molocha pak doporučuji prostudovat i dílo Karla Havlíčka Borovského Obrázky z Rus. Také on sám byl původně rusofilem, ale po osobní návštěvě této země mu spadly šupiny z očí a viděl reálně její zaostalost a nemohoucnost obyvatelstva. O ruské politice pak napsal: „Kdo chce o politice ruského cára dobré ponětí míti, musí si především jiným pomyslit, že ještě jak živ nikdo z ní nic dobrého nezakusil, že tato politika u sebe začíná a u sebe končí a při všem jen sebe na zřeteli má, a že komu pomáhá, o toho také již smýšlí.“ Od těch dob se na ruské politice pranic nezměnilo, jen místo cara tam vládne jiný autokrat - Putin.

      Vymazat
    4. Napsat, že na ruské politice se od dob Havlíčka Borovského nic nezměnilo, může jen osoba rozumem nedotčená. Už raději nic nepiště, jste jen hloupý trapák.

      Vymazat
    5. Ruská politika byla imperialistická tenkrát, je imperialistická i nyní. Chápete obsah této nedlouhé věty, nebo Vám to mdlý rozum nedovoluje?

      Vymazat
  10. KSČ dnes nemá pražádný "tah na branku" a zcela zanedbala práci s mladými.Dnes je bohužel jen takový skansen lidí typu van Rumpuy nebo Sobotka,Drahoš,Bělobrádek či Schwarzenberg.Jsou sic každý z jiného hnízda,ale slouhové svých skutečných pánů(tím probůh nemyslím lid,resp.voliče)jsou dokonalí.Proto KSČ by měla, pro její vlastní dobro, projít nejdříve určitou katarzí,odpočinout si a hodně moc omladit.
    Dnes jediná strana,která má esprit a dobré názory je SPD.A je to škoda,avšak jinou nevidno.V ANO je také pár slušnějších lidí,ale zcela neprůbojných a v záplavě těch druhých nejsou téměř vidět.Ostatní strany jsou pro naši zemi zcela katastrofou a jsou schopné nás dovést jen do bahna,ze kterého pro naše potomky již nebude cesty zpět! Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Karle 11:18, esprit a katarze. Ta KSČM má, ještě pořád jakýs takýs fundament, definovaný politický cíl, který drží. Nic méně oportunistického, méně idiotsky kořistnického v nabídce není. Celá ta SPD je bohužel prázdná. Chápu, kde na to v terénu ČR, za současných poměrů a "vyškolenosti" mladých, kde na to vzít. Takových výkřiků ale už tady pár bylo. Kde jsou Věci veřejné? Proč může fungovat ANO?

      Vymazat
    2. 12:19. To si myslím, že KSČM má fundament a definovaný politický cíl, který drží už bezmála sto let. A po tom, co si národ vycinkal, nehrozí že by její myšlenky vyčpěly; spíš naopak.
      Co tím myslíte, že je SPD prázdná? Mě se zdá dokonale plná svými deseti programovými body. A prý to taky Okamura dělá pro peníze -:)) Jak ho můžete srovnávat s tou filiálkou ODS ABL? To byla bublina, která se vykulila půlroku před volbami s ochotnými ochotníky Bártou,Johnem,Reed, Dobešem,neopakovatelnou Peak aspol. Takhle se o SPD nemůžete otírat. To je strana s konsistentním názorovým kotvením, za cca 5 let má 10000 členů a jejich předseda je pevný ve své pravdě, o čemž svědčí stovky jeho příspěvků k nejožehavější otázce současné Evropy v podobě islámské řízené invaze. On, např. jako jediný z vlády se zastane na jednání zastupitelstva Havířova, které potichu propašovalo cca stovku migrantů místních.
      Doplňte si před diskusí faktografii. A.Š.

      Vymazat
    3. 16. července 2017 23:06 se ptá „Co tím myslíte, že je SPD prázdná?“, nepřipadá mi personálně dost silná, aby pokryla vnitřní i vnější odbornou činnost v případě výraznějšího volebního úspěchu, kde potom hrozí, že se takové strany zmocní nově přišlí kariéristé. Dál - pojetí přímé demokracie naprosto nepočítá s obecnou úrovní potencionálních respondentů, srovnejte s úrovní diskuzí, se znalostí vlastního širšího okolí. Nestačí, že současní politici sledují sotva čtyřletou osu, jak daleko myslíte, bude hledět většinový volič, jaký lze čekat rozhled? Odvolatelnost a trestní odpovědnost politiků, přímá volba – odvolatelnost podléhá okamžitým náladám i kampaním, politika nutí, aby se vyhýbal nepopulárním rozhodnutím a jednal na okamžitý efekt, nehledě na dlouhodobý zájem. Trestní odpovědnost - je známo, že světoví Top manageři, ve vrcholné formě, rozhodují 7 ku 3 správně. Za tři špatně, například, mají být politici trestně odpovědní? Jen blbec by za těchto podmínek byl ochoten vzít funkci obecního starosty, radního, zastupitele, podobně v řadě stupňů výš… Poslední - přímá volba. Desítky let ve stotisícovém městě, dvacítka v patnáctistovkové obci. Chcete tvrdit, že toho dost víme o těch na kandidátce? O některých, zdaleka ne o všech jak se jeví opticky, už málo jak běžně a veřejně mluví, o znalostech a charakteru leda osobní známí, sousedé a spolupracovníci ze zaměstnání nebo podnikání. Takže když něco, volič je odkázán na jakýsi dojem, tvrzení, volební program a sílu marketingu. Domníváte se, že výběr starosty touto cestou může být politicky (vidle pod nohy) i personálně úspěšnější, než filtrem nejbližších spolupracovníků v proporcích daných volbami? Takže si dovoluji tvrdit, že systémové jádro programu SPD je nebezpečně nefunkční utopie.

      Vymazat
  11. A jeden z mnoha v tom hnízdě zmijí je nějaký Telička, ano ten Telička, který před vstupem ČR do EU, "vyjednal" takové pro nás likvidační podmínky / na př.zákaz rozšiřování vinic, budoucí likvidaci cukrovarů a řadu kvót omezujících naši kvantitu výroby, která dříve konkurovala vývozem na západ, že dnes jsme z dříve vyspělé průmyslové země pouhou banánovou kolonií. Snad dnes ještě vývozem aut jsme na úrovni jiných zemí, ale národohospodář ví, jak zhoubná je jednostrannost výroby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si představte, že Telička starší byl vyslancem v USA - velký komoušský kádr určitě agent náš i KGB. Tihle zmrdi se vždy uchytí za každého režimu.

      Vymazat
    2. Neposuzoval bych Teličku ml. podle jeho otce, ale podle jeho skutků. Ten starší, narozdíl od toho mladšího, republice škodit ani nemusel. Nevím. Zato o Teličkovi ml. se toho dobrého nedá říci ani tolik, co by za nehet vešlo. Ten je krystalicky vyšitým bezeskrupulózním kariéristou. Toho času u Babišů.
      Podobnými synky (dobře vykutálenými) ale u nás jsou např. i A. Babiš, V. Dlouhý, M. Komárek, i mnozí další "synci a dcérky" tehdejších papalášů.
      Ano, na převracení svých kabátů?, tak na to mají obzvlášť vypěstované geny! Tito ...

      Vymazat
  12. Pane Jaroši, souhlasím, od ted´ už nulová tolerance proti těmto stránám. Já, když jsem v Praze, tak jdu na každou demonstraci proti české vládě, NATO a EU. Kde jsou ti ostatní, co jim osud Česka leží u srdce? Na sletu buzerantů se v Praze sejde celý Václavák, a když jde o demonstraci Ne základnám, tak se nás tam sešlo u koně snad 120. To je u nás víc buzerantů, než vlastenců? A přitom když za války byli ochotni lidé nasadit svůj život za tuto zemi a ted´nejsou lidé ochotni ani obětovat 1,5 hodiny na demonstraci proti této parlamentní svoločí? Toto už překročilo červenou čáru, co tito zrádci provedli. Bohužel byl mezi nimi i můj bývalý spolužák a pozdější starosta Blanska za ČSSD. FUJ. Napíši Okamurovi, at´svolá demonstraci proti této zradě českých zájmů. A ted´ už tvrdě, a žádná tolerance, jako za Tisu, aby naši žoldáci válčili za naše peníze za zájmy Německa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to ty šuline nebude tím, že drtivá většina občanů má prostě zcela jiné názory než ty.

      Vymazat
    2. Kdyby měla většina ty debile jiné názory, tak si nechali vstup do NATO odsouhlasit v reterendu. Proč se fererenda tak bojí? Zkus si odpovědět na tuto otázku.

      Vymazat
    3. Členství v NATO nás nijak neomezuje na suverenitě - to není Varšavská smlouva! Stanovy NATO nedovolují vměšování do vnitřních záležitostí dané země a ta může jejich vojenské struktury kdykoliv opustit jak se stalo Francii 1966 či Řecku 1973 a pak se do nich zase vrátit (na rozdíl od Albánie 1968 ve vztahu k VS). Proto dle ústavy nepodléhá účast v NATO schválení referendum na rozdíl od členstív v EU. Obojí by dopadlo pro zachování, ale NATO větším procentem. Takže by to stejnak byly zbytečně vyhozený prachy, páč 13:05 mí recht -
      http://echo24.cz/a/iV72J/cesi-podporuji-eu-mene-nez-slovaci-a-madari-nato-nam-nevadi-usa-ano

      Vymazat
    4. Základní Charta NATO se také zavazuje, že mimo území členských států bude vojensky zasahovat jen se souhlasem nejvyšších orgánů OSN. A jaká je skutečnost, prostoduchý propagandisto a lháři 22:35. Ostatně Albánie odešla z varšavské smlouvy daleko dřív a nic se jí nestalo. A to prosím Varšavské smlouvě např. ukradla 19 dálkových ponorek. Ale vysvětlujte to demagogujícímu debilovi.

      Vymazat
  13. Zajímavá diskuze, to je pravda. Pokud se tedy bavíme o vlastenectví a vlastenecké straně kterou máme volit, tak zbývá jediná, a tou je SPD Okamura. Nevím o čem tady pořád diskutujete. www.spd.cz/program.

    A ještě něco, nadcházející volby mohou být poslední, tedy jestli budete volit zase ty profláknuté klaky složené z parazitů nejhrubšího zrna, kteří jsou schopni kdykoliv prodat za 100 kč i vlastního bratra a kterým je nezájem o dobro národa nade vše,což soustavně dokazují svými činy. Takže všichni k volbám a dejte hlasy jediné straně, která má už teď silně našlápnuto do parlamentu a je jedinou nadějí na změnu. SPD.

    OdpovědětVymazat
  14. 13:05
    Šuline, nevím proč tady mluvíš jako drtivá většina národa. To máš být ty a podobní, ta drtivá většina? No to jsi mě rozesmál, Jando.

    OdpovědětVymazat
  15. 11:04 také se domnívám, že by Rusko nemělo dodávat do USA raketové motory RD180, aby nacistické USA nemohly na orbitu vynášet své špionážní družice a orbitální zbraňové systémy, rozhodně by Rusko nemělo do USA prodávat žádný titan, ze kterého pak USA vyrábějí vojenská (ale i civilní) letadla

    OdpovědětVymazat
  16. Žádný Český vlastenec nesmí souhlasit s katolizací republiky.
    Zdrojem veškerého zla západní civilizace je Vatikán !!!
    Nikdy tady nebude klid jestli že prokletý církevní hlupáci budou mít vliv na politiku*

    OdpovědětVymazat
  17. 16. července 2017 23:06 tady se ptáte proč si myslím, že SPD je prázdná. Odpověď je na 17. července 2017 3:21

    OdpovědětVymazat