Reklama

.

.

neděle 13. srpna 2017

0 zametání před vlastním prahem

Jar. Loudil
13. 8. 2017
Američtí rasisté vyprovokovali  masové nepokoje ve Virgínii, kde musel být vyhlášen výjimečný stav. Do davu lidí protestujících proti rasistům najel americký rasista autem, zabil jednu ženu a 30 lidí zranil, řada z nich je v kritickém stavu. Následně se do lesa zřítil policejní zasahující vrtulník, ve kterém uhořeli dva policisté. Celé město vře, pokračují potyčky všech proti všem. Situaci se snaží uklidňovat svými proslovy prezident Trump.

Ano, toto je americký - "tavící kotlík kultur v praxi". K nám jezdí zástupci US neziskovek zkoumat, zda neubližujeme Romům stavbou plotu v Matiční  ulci, u nich doma ovšem běží doslova rasové válka kultur. To je ale moc nezajímá. Oni musí  "poplivat"  jen to, co se děje v zahraničí. Odporné neziskovky !!





Když v Číně uvězní dva disidenty, tak se to komentuje ze všech stran se závěrem, že v Číně vládne hnusný nedemokratický režim. Ano, USA mohou být spokojené , tam se navzájem vraždí rasisté a černoši "demokraticky". Zde není nutné o režimu ve Washingtonu nijak pochybovat. Vždyť  tam sedí - "demokraté" !!!







http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/amerika/video-pri-nepokojich-belosskych-extremistu-zemreli-tri-lide_441862.html

https://www.youtube.com/watch?v=Asam4p814-A

https://www.youtube.com/watch?v=ABxYIrlZpm8

194 komentářů :

  1. Nesmíte pane Loudil věřit všemu, co u nás o situaci ve Virginii, napíší nebo říkají média.
    Je průvodním jevem, vůbec ne ojedinělým, pozvolného rozpadu USA vyznačujícím se vzrůstajícím napětím mezi národnostními a sociálními skupinami. Připomíná to situaci, kterým prošel SSSR v 90.letech minulého století.

    "Starost" USA o situaci u nás, a jiných státech, má za účel odvést pozornost od jejich problémů doma.

    OdpovědětVymazat
  2. Lilith


    Tohle nejsou žádní "rasisté", nýbrž obránci vlastní kultury. Nedají si vzít symboly konfederace a mají na to plné právo.
    Když si my "musíme zvyknout" na to, že se můžeme kdykoliv stát obětí islámského šmjedu, ať si oni (kolaboranti z řad anarchistů, neomarxistů a levičáků všeho druhu, podporujících menšiny a imigraci)zvykají na to, že majoritní občané budou své hodnoty bránit.

    Je velmi zvláštní, že pokud teroristický čin spáchá muslim, černoch, nikdy se nepíše o jeho barvě pleti. Jde o Němce, Švéda, Američana.
    Ohledně útoků na nemuslimy v Evropě, které čítají stovky obětí, neprobíhá žádná velká diskuse.V případě, že je útočníkem běloch, objeví se v titulcích všech novin, že jde o bělocha. Nejde tak trochu o měření dvojím metrem? Není náhodou tohle rasismus?

    V USA začíná občanská válka, politickou korektností zdegenerovaný sever, který strhává ze zdí portréty bílých intelektuálů,tvořících jeho dějiny, je ztracen stejně jako západní Evropa. Jih, jenž si nikdy nedal vnutit tuto zhovadilou a navýsost nebezpečnou doktrínu, se bez boje nikdy nevzdá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu. palec nahoru.

      Vymazat
    2. 21:09

      Přejet někoho autem je pozoruhodný způsob "obrany hodnot". Navrhujete ještě nějaké další techniky?

      Vymazat
    3. a totéž i vice versa... viz Nice, Berlín a další města kde se útočilo automobilem. Vážený pokud to ještě nepozorujete, tak svět už je ve vážné krizi a všechny prostředky boje jsou použitelné...

      Vymazat
    4. Je jasné že multikulti nefunguje nikde.

      Lilith Souhlas.

      Vymazat
    5. Lilith


      Přesně jak píše kolega ve 23.14.

      Nemůžeme jen nečinně přihlížet, jak nám berou naši kulturu a naše svobody.
      Na hrubý pytel, hrubá záplata.
      Tahle anarcho-marxistická škodná je mnohem nebezpečnější nežli všichni imigranti dohromady. Ona je původcem všeho zlého a nebýt jí, je tahle civilizace schopná ubránit se s jednou rukou za zády. Jenže noví fanatičtí levičáci (ať už si říkají anarchisti, marxisti, zelení, socani, lidovci, liberálové nebo topkaři) mají v rukou veškerou oficiální mediální moc. A kdo má tuhle moc v rukou, vládne!
      Alespoň zatím.

      Vymazat
    6. 22:47 ty pitomce, uz vcera jsem vam jako prvni hlasil ze Antifa utoci a bije demonstranty
      Ti si zacali, havlisto zasranej
      Skoda ze neprejel tebe
      Horni Dolni

      Vymazat
  3. Loudile ty pomateny hlupaku, prestan si zde vymyslet nesmysly !

    V Charlottesville v parku je socha generala Konfederace ktery zemrel pred 150 lety ! T.j. HISTORIE ty osle, kterou ma v srdci kazdy jizan !
    General se jmenoval Robert Edwad Lee a nejaky stejne hloupe smyslejici osel jako jsi ty, ji chtel zborit.

    Lide sochu zacali hajit a protibelozsti rasiste se s nimi zacali fackovat.
    Za to nejsou zodpovedni Jizane, ale starosta mesta, ktery je nezodpovedny provokater !
    Zde mas seznam Confederace.
    South Carolina,
    Mississippi,
    Florida,
    Alabama,
    Georgia, and
    Texas.

    Tam ziji daleko lepsi a cestnejsi lide jako jsi ty !
    Maji svoje slavnosti, hudbu, vlajky a oslavy historickych svatku.
    Nikoho neobtezuji, tak neobtezuj ty je.
    Potrpi si na historii a oslavu svych statu a maji vyborne BBQ.
    Co je to za blbost je provokovat !
    nick HONOLULU

    (Podivej se na YouTube !
    Yanboo - Oh Suzanna LIVE
    T.j. ze statu Alabama.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže za tu vraždu může starosta?

      Vymazat
    2. 23:14 ano, ty hovado multikulti havlovske
      Muze za to starosta ze dovolil utoky od Antifa
      Horni Dolni

      Vymazat
  4. America je krasna zeme s kamaradskymi lidmi, hudebne nadanymi a houzevnate pracovitymi ! Oni ziji svym zivotem. (Tak jako ty v Cesku ! Loudile !)
    Az sem prijedes na dovolenou, tak jim nepredepisuj jejich hodnoty a nemen jim historii, nebo te predhodi Alligatorum - (treba v te Alabame.)
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč tady žvaníš takové senilní pindy? Jsi snad agent nějaké Travel Agency?

      Ku-Klux-Klan jsou taky kamarádští lidé - ale nekamarádí holt s každým.

      Vymazat
    2. 23:18 drz hubu havlovska svine
      Drz hubu kdyz mluvi Honolulu
      Skoda ze si tam pred tim autem nebyl ty multikulti
      Horni Dolni

      Vymazat
    3. Horni Dolní, zalézt do kurníku a nesrat po dvorku!

      Vymazat
    4. Češi, nekrást tady !!!Uprchlíci se nápadně podobají čecháčkovským a čobolovským osidlovačům vysídlených a vyloupených Sudet ?
      Němci přijímají uprchlíky možná navíc i pokáním za rasisticky zahubené a vypuzené židy. My jsme vypuzením a oloupením Němců získali volnou kapacitu 3 milionů osob. A vyjeme pokrytecky kvůli stovkám. Švejkové - do zbraně !!! A na stráž !!! Parazitičtí čecháčkové se bojí další parazitické konkurence? Podle sebe soudí jiné. Rodilých Němců se bojí a škodolibě a krátkozrace se těší na islamizaci Německa. Debilové. Kdo stojí o vás čecháčkové ???avilý Klaus chce z čecháčků nadělat stejné mrzáčky, jako je jeho syn a jeho hájkovští poskoci.
      Sudety, (podobně Horní Uhry, polské Slezsko), nikdy nechtěly být dobrovolně součástí umělého, podvodně vzniklého, separatistického husitsko-bolševického čecháčkostánu. Výsledkem mstivého a loupeživého odsunu původního obyvatelstva - namísto předtím mu odepřeného plebiscitu - je jejich současný žalostný a vydrancovaný stav, plný putinovské či doubravovské lůzy. Zplundrovaného parazitického čecháčkostánu, zamořeného jaderným a těžebním uhelným odpadem nebude žádná škoda. Je to boží trest za zlovolné a podlé vyhnání původních obyvatel, kteří nedostali ani autonomii. Jakékoli naředění bolševické lůzy cizinci je jenom prospěšné.
      Rakovinový nádor husitsko-bolševické loupeživé, rusofilské, protievropské, zamindrákované, pomlouvačné a lumpenproletářské KSČ metastázoval do postkomunistických falešných a bezduchých oposmluvních Klauzemanových prognosťáckých a estébáckých partají a partajiček (ODS, ČSSD, KSČM, KDU-ČSL, VV, ANO, SPOZ, ÚSVIT PŘÍMÉ DEMOSRÁCIE, Kastrovaný LEV 21 atd.), které vůči totalitou postiženým, mozku zbaveným voličům nadále uplatňují tradiční "vedoucí úlohu strany" - jen ve zdánlivě pestřejší podobě – podle estébáckého hesla: „Rozděl a panuj !“ Rakovina zhoubného, kainovsky loupeživého kolektivizmu se sama od sebe nevyléčí a vnější zásah může přijít paradoxně jedině z Ruska - přesunem tupého a kolaborantského čecháčkostánu za Ural, kam dávno patří, a osídlením kotliny Novými Rusy nebo z Ruska a Německa vypuzenými muslimy. Tedy z deště pod okap. Tak jako se Kosovo odtrhlo od azbuckého Titova Srbska aby skončilo v náručí ještě primitivnější Albánie - tak se čecháčkostán a slovenskostán odtrhly od civilizovaného Rakousko-Uherska, aby skončili přesunem do ruských stepí nebo až za Ural a budou rádi, až jim Putler stanoví dostatečné uprchlické kvóty do jimi samoobslužně zbudovaných gulagů v Akci Z.

      Vymazat
  5. 23:03....HANBA me zachvatila. Zapomel jsem na North Carolinu, Arkansas, Tennessee a Virginii.
    Z rozcileni..
    Nick HONOLULU

    Zde mate starou pisen z Nasville na Youtube.
    Kiki Daniesson Tennessee Waltz
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:27
      To si jako máme na oslavu té vraždy poslouchat písničky?

      Vymazat
    2. 23:34 Jaký? Žádná se nekonala! Dík zásahu vlastenců a porážce pár rasozrádných xenofilních dobytků ...

      Vymazat
    3. 23:34 ty hanjzle omlouvas ty utoky od Antifa
      Uz drz hubu smrade
      Horni Dolni

      Vymazat
    4. Horni Dolní zalézt do kanálu a nesmrdět po ulicích
      To samé hovnolulu!

      Vymazat
    5. 11:54 - neber do svý lhavý komoušský tlamořiti jména hrdinů naší rasy, kterým ty rudá prašivino, nesaháš ani po podrážku holínek, který si musí pokaždý nazout, pokud se musej přes takovej sajrajt přebrodit!

      Vymazat
    6. 17:48

      O které rase je řeč - ratlík, foxteriér nebo kokršpaněl?

      Vymazat
    7. 17:52 Arijský! Který jiný nesaháš po podrážku, semitská tasemnice? Žluťákům saháš aspoň po tu prdel, abys jim moh do ní zalýzt, až tě setřem ze svý podrážky, parazite!

      Vymazat
  6. 23:14...Ano to zavinil starosta !

    23:18...NEVIM, byl-li by KKK kamaradsky k tobe, ty picusu, ale zeptam se jich az je potkam !

    23:18... Moje senilni pindy maji vetsi hodnotu nez mozkova kapacita 50 idiotu, jako jsi ty.

    Promin, ze jsem te chtel poucit o kamaradskych JIZANECH. Ted uz vim, ze za opicema tveho druhu s tim nesmim chodit.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:38
      Aha, takže policie teď bude stíhat starostu za vraždu? A za to, že je Žid, ho náhodou stíhat nebudou?

      On ten mladík podle všeho jen chtěl zaparkovat - a ženská se mu tam připletla ...

      Vymazat
    2. ============================================
      V pondělí 14. srpna se od osmi večer uskuteční setkání k uctění Heather Heyer v Praze u Pomníku padlým při osvobozování Prahy na náměstí Kinských.
      ============================================

      Vymazat
    3. No,aby se z toho neposrali,ti sluníčkáři...hysterčí kvůli jedné náně,co se pletla,kde něměla..
      Denně se morduje po stovkách a mají to na svědomí právě takoví uvědomělí,hysteričtí demokrati a liberálové a nikdo na to nereaguje...
      Je to hnus pokryteckej na nejvyšší míru...
      Když amíci vymlátí špitál v Sýrii,nebo Afghánistánu a zapálí ho fosforem i s lidmi,neštěkne v tý posraný Praze ani pes,ale když přejedou hysterku s židovským příjmením,tak se všichni můžou posrat a to kolektivně...

      Vymazat
    4. 1:37

      - další příspěvek zhovadilého ubožáka -

      Vymazat
    5. No,tys tu ještě chyběl,ty trdlo,běž si koupit pugét a už si stoupnout před ten pomník (ale napřed si vyměň trenýrky) padlejch osvoboditelů Prahy,jistě byli všichni tak,jak ta nešťastnice,američtí sluníčkáři,co si myslí,že zachraňují svět...

      Vymazat
    6. 23:45 drz hubu kdyz mluvi Honolulu
      A hod si masli, havlovce
      A jdi na Jih a uraz tam generala Lee
      Treba te pravem zlyncujou
      Ale tebe smrade zlyncujou i cesi
      Horni Dolni
      Smrt zradcum

      Vymazat
    7. 23:48 doufam ze tam do vas najede auto, uz je na case
      Horni Dolni

      Vymazat
    8. 1:40 drz hubu havlisticke hovado
      Horni Dolni

      Vymazat
  7. 23:34... Samozrejme , ze je skoda lidskeho zivota, ale kde jsi byl s tvymi protesty - ty praseci hovno,
    kdyz bylo povrazdeno 40 000 belochu v JAR, Rhodesii, Angole a Mozambique ?
    Ty podradna zrudo s dvojity meritkem, ty
    nejsi clovek !

    Starosta zavinil svoji hlouposti srazku dvou davu.
    Zatim je vse v poradku, ale nemysli si, ze je zde zaruka, ze to tak zustane stale.

    Co mu zalezelo volovi na nejake sose v parku. Ma dat lidem pokoj. Ted po nim stejne nejaky jizan pujde.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:48
      Tak najednou je škoda lidského života - no, to se překonáváš (ale to bude asi jen tím, že ta paní byla náhodou bílá, co?).

      Takže na čí počest si máme poslechnout ty odrhovačky - vraha, zavražděné nebo starosty?

      Vymazat
    2. 23:56 Tak kdyby nebyla bílá, sotva by šlo psát o "lidském" životě, ne debilní xenofile? Nebo chceš toto srovnávat s pojmem Ćlověk? - http://i.imgur.com/2J3ULf9.jpg

      Vymazat
  8. Uvedom si , ze nejde diktovat Americanum jak maji
    myslet ! To jde pouze Cechum !
    Virginia je jejich stat, at si tam delaji co chteji !
    Na tom ma vinu take Nikki Haley, ona zakazala jizanum jejich vlajku. Ted ji maji i ti co ziji na severu.
    nick HONOLULU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:56
      A kdo jim brání myslet jak chtějí?

      Jenže, dělat si co chtějí - to pro tebe znamená podle všeho i vraždit!

      Tobě už asi vážně jebe, že nevíš, kdy přestat žvatlat!

      Vymazat
    2. 0:01 chcipi uz ty hovado
      Nasili si zacala Antifa proti pokojnym demonstrantum
      Horni Dolni

      Vymazat
    3. Dobře se podívej na ten obrázek - ty sračko!
      Jsou na něm popředí ti tví "pokojní demonstranti":
      http://www.spiegel.de/politik/ausland/charlottesville-vereint-im-rassenhass-a-1162684.html

      A tady máš ksicht sv=ho hrdiny - vraha jménem James Fields Jr.:
      http://www.nydailynews.com/news/national/white-nationalist-rally-virginia-triggers-state-emergency-article-1.3405906

      Můžeš si ho dát do rámečku a modlit se k němu, hovado!

      Vymazat
    4. >> Anonymní "Horni Dolni" 14.srpna 2017 9:37

      Ti "pokojní demonstranti", kteří se sjeli v Charlottsville, uposlechli výzvy na neonacistickém webu „The Daily Stormer“ vyzváni, aby přijeli vyzbrojení: měli přilby, obušky, štíty a pepřové spreje.

      V USA už je tedy dneska "pokojný" každý, kdo se viditelně neohání odjištěnou automatickou střelnou zbraní. - Mlátit lidi dřevěnou tyčí - to je standard amerického "pokojného demonstranta". ... Tedy aspoň podle názoru brunátného uječeného ratlíka, který si říká "Horni Dolni".

      Vymazat
  9. Je zajimave, jak je vam hned jasne, kdo tam je ten "spravny" a kdo je ten "spatny", rovnou dokonce "rasista" (nejspis proto, ze ma bílou kuzi! - sic) ...

    https://wideawakegentile.wordpress.com/2017/08/13/charoletesville-skokie-redux/


    http://www.infiniteunknown.net/2017/08/12/stanford-university-introduces-course-on-abolishing-whiteness/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:12

      Nevím sice, na co reagujete, ale když je někdo vrah, není tak těžké mít jasno, že asi nebude ten "správný" - co myslíte?

      Vymazat
    2. Poznamka na okraj - zcela souhlasim s Nickem Honolulu a dekuji za upresneni, ze slo o bouranou sochu narodniho hrdiny...

      > 0:18
      (reagoval jsem na clanek, ne na diskusi)

      Takze ti jedni jsou "rasiste" proto, ze jsou BÍLÍ, a proto, ze nechteji muslimskou a jinou invazi.

      Pokud nevitate nebohe uprchliky a neotevirate jim svou naruc (ženy klín) dokoran, jste podle teto logiky take "rasisti"... Je to prece jasne, nebo ne?

      A k tomu BANDA (od "Bund"?) liberalni individualisticke "levice" (coz samo o sobe je Oxymoron mozny jen v lžidovsky otravene spolecnosti - protoze "Levice" je z principu Kolektivisticka, takze "individualisticka" levice je skryte anti-levicove hnuti koupene a presmerovane gangstery typu Soros, nasmerovane na ochranu prav mensin a vsech zvrhlosti, tak aby nijak neskodili vlade Oligarchu), snazici se prepsat, ocernit a znicit historii,
      bojujici proti Trumpovi a vsem bilym pracujicim americanum, bojujici proti krestanum (anti-christian is Antichristian!), proti konzervativcum ve jmenu prav buzen,
      kteri delaji "bordel" vsude, kde mohou...

      Asi jako Sorosjugend anarfašisti v anti-G20 protestech v Hamburku...

      Je skoda, ze jich tim autem nesrazil vic.
      (ano, "z hlediska vyssiho principu mravniho: vrazda tyrana neni zlocinem" me od detstvi ucili, a tahle koupena anti-lidova levice pracujici v zajmu (((Oligarchu))) je horsi nez Tyran...)

      Az budou jednou zdejsi ""levicovi"" aktiviste ve jmenu nejakeho Imama bourat sochu Palackeho nebo Husa, taky je doufam nekdo poradne "rozcucha",
      pokud ovsem nebudou tou dobou jiz auta dostatecne zabezpecena pomoci AI proti "zneuziti",
      a vsichni domorodi "rasisté" (snadno rozpoznani podle bílé (ruzove) barvy kůže) budou bezpecne brucet v nejakem Gulagu...?

      Vymazat
    3. V dopise své manželce z 27.12.1856 Robert Lee píše: Černoši se zde mají nesrovnatelně lépe než v Africe, morálně, sociálně a fyzicky. Tuhá disciplína, které jsou vystaveni, je nezbytná k jejich poučení jako rasy a doufám, že je to připraví a dovede k lepšímu životu. Jak dlouho toto jejich podmanění bude nutné, je známo a řízeno pouze moudrou a Milosrdnou Prozřetelností. Šlo o hluboce věřícího člověka, který patřil k těm americkým křesťanům, kteří se domnívali, že osud černošských otroků je Božím rozhodnutím a bílí obyvatelé na tento osud nemají žádný vliv.

      Ta zavražděná byla sice bílá - ale jinak byla jistě "horší než tyran". Jinak tě, TY SRÁČI! (..."Je skoda, ze jich tim autem nesrazil vic"...), snad potěší upřesnění, že kromě toho, že ten udatný vlastenec, který ženu zabil, zranil 19 dalších lidí.

      Vymazat
    4. 0:50 Měl se s tím autem vodpálit jak to dělaj čmoudi při obraně IS a zabít je tam všecky do posledního rasozrádnýho zmrda!

      Vymazat
    5. > 0:50
      Nevim presne, jestli jste pochopil situaci, ale myslim, ze prave jeden z obrancu toho Roberta Lee najel autem do lidi, kteri prisli bourat jeho sochu v ramci boje s "rasismem"... (ale ovsem byla to oboustrana provokace, kterou na obou stranach ridili zidi protoze to poslouzi jejich Agende, viz odkaz na wideawakegentile vyse)

      V USA se schyluje k obcanske valce, kterou vyprovokovali jak pise 8:15 "rasozrádný zmrdi", kteri zacali tezky anti-white rasismus ve jmenu boje s tzv. "rasismem" Bilych, a pokud se tehle rakoviny civilizace nezbavime, tak nas smetou pomoci invaze afro-arabu, pripadne jako navrhuji feministky ve Svedsku (stejny "tabor"), pomoci kastrace vsech bilych muzu a potraceni vsech bilych deti...

      Nechapete, ze tihle, do jejichz nejostrejsich zastupcu vjel ten idiot autem (mel je spis cestne postrilet, coz stejne nakonec - v tom _lepsim_! pripade - dopadne, v tom horsim nas "bile" vybijou), ze tihle pachaji prave plizivou genocidu bileho obyvatelstva, a opravdu to zacina byt "Bud' my nebo oni" ?!

      Ano, kdo se podili na genocide obyvatel, nejen ale zejmena pokud te kulturne nejvyspelejsi casti, tak je "horší než tyran".

      (Ano, myslim, ze Africane, Arabove, Asiate atd maji stejne jako Evropane pravo na _svuj_ zivotni prostor, ale nemaji pravo na zniceni zivotniho prostoru druhych etnik jen proto, ze se nezrizene premnozili a jeste premnozi.)

      Pokud si myslite, ze prehanim, ze zadna genocida Bileho Zapadu neprobiha, zrejme jste leccos prehledl, coz ze zapadleho vychodu Zapadu (nebo zapadu Vychodu?) je jeste celkem mozne...

      Vymazat
    6. A jeste k tomu dodam jednu politicky velmi nekorektni myslenku...

      Viz dole 5:57 upresneni, kdo byla ta prejeta a proc...

      Anders B. Breivik
      Zkuste si prostudovat seznam lidi, ktere a proc zastrelil.
      https://archive.4plebs.org/pol/post/102505990
      Tady to media ponekud zkreslila, ze zrudne a bez duvodu postrilel nejake deti. Jednak vic nez polovina z nich byli dospeli a zbytek mladez 17, naopak nektere opravdu deti 13 let usetril,
      a predevsim to byl tabor pro-muslimskych "vítačů" a anti-islamofobnich informatoru, tedy vlastizradcu a pachatelu potencialni genocidy (zniceni "genu") vlastniho obyvatelstva...

      Mozna pochopite, ze ABB neni zruda, ale urcitym zpusobem hrdina, ale taky idiot, protoze jim nahral na smeč...

      Rikate, ze neschvalujete vrazdu jedne aktivistky ?
      A vrazdy 20 milionu lidi americkou armadou schvalujete ?
      http://www.globalresearch.ca/us-has-killed-more-than-20-million-people-in-37-victim-nations-since-world-war-ii/5492051
      (ten seznam je ovsem podhodnoceny, treba vynechal 5M ve Rwande po US-podporovane genocide a dalsi podobne "drobnosti".)

      Je tam nejaka proporce ?

      Navod k vyhlazeni pul miliardy bilych obyvatel Evropy svedskymi levicaky take schvalujete ?
      Prece je nebudete vrazdit, podejte jim kvetinu a vklidu odejdete na smetiste dejin ?

      (Byl to idiot, ze do nich vjel autem, protoze jim nahral na smec. Ovsem blizi se obcanska valka a zbrane maji predevsim republikani, takze nakonec tyhle aktivisty zrejme stejne postrili - v tom lepsim pripade...)

      Vymazat
    7. 10:53

      Jak souvisí zabíjení US Army a soukromých žoldáků (Blackwater resp. Academi) s vraždami těch kreténů v Norsku nebo USA?

      To, co píšete, není "nekorektní", to je výplod chorobného mozku. Vy si neumíte představit jiné řešení konfliktů než zabíjení? Tím o sobě říkáte všecko, víc netřeba dodat.

      Vymazat
    8. Kašpare 10:53-začni si věci dávat do souvislostí,ono to spolu souvisí,to co píše ten z 10:53 a není to žádná náhoda,ani to není důsledek toho,že by se někdo zbláznil...ale na to nesmíš mít v makovici prázno a nebo naopak plno hloupostí nacpaných tam tím dnešním pokřiveným a liberálně-demokraticky-lidskopránvně/hovnoprávně deformovaným školstvím,které je mimo realitu a šíří šílená,ničím nepodložená dogmata sionistické agendy.

      Vymazat
    9. > 11:03
      Zabijeni US army a CIA nebo Sorosem najatych "color revolution" souvisi jednak poctem obeti (pro srovnani, ze brecite nad jednou mrtvou aktivistkou a 19, kteri si to budou dlouho pamatovat, ale nad miliony dalsich, ktere americka Oligarchie a jeji zoldaci v Deep State pobili ve svete, je nesrovnatelne horsi)

      Breivik prinesl predevsim to, ze vlastizradci nyni musi pocitat s tim, ze ponesou odpovednost, a kam Pravni Stat nedosahne, mohou Bozi Mlyny poslat silence s kverem.

      "jiné řešení konfliktů než zabíjení?" si umim predstavit.

      Kdyby byli tamni aktiviste tak neskodni, jako nasi "sluníčkáři", a zidi, kteri je ideologicky ridi (u nas tzv. "Prazska Kavarna", v US Soros, Brock a dalsi), jen takovi tlučhubové jako u nas, tedy kdyz oni do nas slovem, ja bych do nich take jenom slovem. (A kdyby nam jenom rozkradli finance, at si je nechaji. Kdyz nam budou plizive vrazdit deti, tak to je ale jiny problem!)

      Pokud ovsem odtamtud zacali s "abolish whiteness", s vakcinami zamerne nicicimi populaci (v US maji nove mnohem horsi vakciny nez _zatim_ u nas a mikrocefalie za kterou nemuze Zika ale jako dusledek prenatalni vakcinace Tdap je jenom drobnost, ale 2% autistickych deti a masivni rozsireni diabetu a otylost jsou uz zavazny problem!),
      a nejnoveji migracni invazi s jasne deklarovanym cilem rozmnozit na nasem uzemi Afro-Araby a tim nas vytlacit a geneticky znicit to tam posunuli do roviny "Bud' my, nebo oni".

      Ohledne vakcinace, viz
      http://82.221.129.208/baaaasepaagec3.html
      a tam hledejte "Vaccination" a "Radiations". Ne, neprehani...

      A viz tohle
      https://medusamagazine.com/beyond-pro-choice-the-solution-to-white-supremacy-is-white-abortion
      Tohle je evidentni navod ke genocide...


      V pripade genocidy, ktere muze zabranit jedine obcanska valka, protoze slovni argumenty selhaly a lžidovská propaganda je masivni, neni takova drobnost, jako jedna mrtva a 19 zranenych aktivistu Sorosjugend, uderne pesti tehle genocidy Euro-Americanu, nic dramatickeho.

      Bude hur, mnohem hur...

      Ne ze bych to schvaloval nebo dokonce doporucoval, jen konstatuji, ze zoufala situace tlaci lidi k zoufalym resenim, a cim vic budou proti nim "tlacit na pilu", tim vic to bude "skripat"...

      Kdo seje vitr, sklidi bouri.

      Vymazat
  10. 23:45.. Za to, ze je Zid stihan urcite nebude, ale
    za to , ze je hlupak a provokater - stihan bude !
    Urcite uz do starostoval - hned jak budou volby !

    23:48... a ted si predstavte, ze by vam nejaky blbec chtel vas pomnik zborit. Urcite by jste se porvali, take ,jako ve Virginii.

    To jen v Cesku je mozne znicit symbol statu, presidentskou zastavu a byt soudne osvobozen !

    Hurvinci, cuchate lepidlo, chlastate vodu z Botice , nemate logiku a nesnasite americky folklor, tak Ameriku neposuzujte.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:13

      A Donald Trump a další budou taky stíhání za to, že šíří nenávist?

      Za hloupost a provokatérství by to v jeho případě muselo být 3x doživotí a 18 let navrch.

      Zase už meleš nesmysly, pomatenče: já přece vůbec "neposuzuju AMERIKU", jen neomlouvám VRAŽDĚNÍ - jenomže to tvůj mozek žížaly beztak nedokáže pochopit.

      ============================================
      Mezi RVAČKOU a ZÁKEŘNOU VRAŽDOU je rozdíl - copak ani tohle nedokážeš pochopit ???
      ============================================

      Vymazat
    2. No, tady na obrázku nesou odpůrci rasismu alespoň transparent s anglickým nápisem. To ve zprávách tam měl demonstrant nápis ve švédštině "NOG är NOG"! Kdepak ten obrázek asi redaktoři sehnali?

      Vymazat
    3. 0:27 za urazku Trumpa zaslouzis ubiti v Gitmu, za utok na Americkeho presidenta si zaslouzis byt najit a zabit, teroristo

      Vymazat
  11. 0:01... mas HNUJ v tupe blbe hlave, jestli si myslis, ze muzes neco predepisovat ohledne pomniku, ktery represetuje dejiny jiznich statu !

    O tom nema co rozhodovat starosta ! O tom rozhoduje mesto, okres a stat Virginia. (OBCANE) ! S tim diktatem vasi zvrhle ideologie tahnete do rektalu, nebo vas lide umlati cepicemi.

    Ta DRZOST kretenu, jako jsi ty nema obdoby. T.j. jen otazka casu, kdy to zkonci strelbou, a to proto - ze propagujete neco, co je proti myslim obcanu.

    Jak utok autem, tak budouci fackovacka, tak budouci strelba je vina zmetku, jako jsi ty.
    Kdyby starosta nebyl osel, tak bude pomnik ignorovat.

    Stary general 150 let po smrti a 3 mrtvi a 30 ranenych.
    To je spatne znameni pro budoucnost.
    nick HONOLULU




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:02

      KDE jsi našel něco o nějakém pomníku, KDE o nějakém předepisování?? (0:01) - to už nedokážeš přečíst ani 3 řádky? Když nevíš jak dál, tak si budeš vymejšlet a lhát, tajtrlíku pitomá? Nic jiného nedovedeš, ubožáčku?

      Jedno je jasné: Na tebe ani čepice nebude třeba - ty se umlátíš úplně sám; už teď s tebou tvá blbost mlátí ode zdi ke zdi.

      Vymazat
    2. 1:11 Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty bruselská židobolševická filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Však jednou to bude povolený i u nás. Pak vás vy hnusný obřezaný xindlové budem střílet na loveckej lístek:) Už nebudete po světě zavádět ani komunismy, ani buzerantismy, ani humárajtismy a podobný svinstva! Budete hnojit zem - svýma hnusnýma z mizerie zbídačených národů zbytnělejma trupiskama.

      Vymazat
    3. 1:11 vubec nevis o co jde, hovne, no neni divu kdyz umis jen cesky a jsi krmen jen ceskymi medii
      Horni Dolni

      Vymazat
    4. 1:11
      Tady to máš popsané taky http://aeronet.cz/news/demokraticka-radnice-v-charlottesville-zazehla-nejvetsi-rasove-nepokoje-v-usa-za-poslednich-40-let-liberalove-se-pokusili-odstranit-ikonickou-sochu-konfederacniho-generala-a-to-byla-posledni-kapka/
      Soudruzi demokrati se spletli, dnes už nejsou 90.léta, v dnešní době se díky pozitivní diskriminaci bílí lidé cítí ohrožení. Toť vsjo.

      Vymazat
    5. 12:15

      Pěkně děkuji za upozornění, ale jedná se o omyl:

      Já se ptal Honolulu nikoli obecně, ale na to, kde to našel KONKRÉTNĚ V MÉM PŘÍSPĚVKU. Podsouval mi totiž něco, co jsem neřekl ani nenaznačil.

      Jinak, zrovna tenhle článek pana VK jsem četl už dřív, je - mírně řečeno - propagandistický a jednostranně štvavý.

      1) Ohroženi se necítí "bílí lidé", ale jejich deklasovaná část. Naprosto totéž můžeme říci o deklasovaných černých. - Stavět bílé a černé proti sobě je stará dobrá strategie panských vrstev (rozděl a panuj). To, že jí Donald Trump použil, aby se dostal do Bílého domu, nesvědčí v jeho prospěch. A především to nesvědčí Americe.

      2) Pocit ohrožení - ať už oprávněný nebo ne - NENÍ a nemůže být záminkou k rozdmychávání násilí.

      3) Mezi teroristou arabským (džihadistou) a bílým (neonacistou) není žádný podstatný rozdíl. Nevidím sebemenší důvod omlouvat nebo mít pochopení ani pro jednu z těchto skupin. Jsou to OBOJÍ - a to v nejlepším případě! - zblblí a zneužití ubožáci.

      Vymazat
  12. 0:27...Lide naseho oblibeneho presidenta Trumpa budou stihat tebe, ty kretene !

    Protoze mas dvojite meritko pro vrazdeni, tak tvoje slova nemaji hodnotu !
    Vam se to hrouti pod rukami vsude a vy to vite.

    President Trump bude v office 8 let a do te doby bude Kongres vycisten a uzdraven. Blbecci jako ty budou cistit zachody a ulice pod dozorem Cikanu ! Vsem rasam se bude merit stejne.

    O dulezitych spiritualnich vecech jako jsou pomniky a kostely bude rozhodovat velke shromazdeni obcanu a ne nejaky hlupak - jedinec !

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ty jsi typicky hnusak , (0:27) ! Kdyz bude zemetreseni tak to "zavinil" Trump a velkou vodu na rece "zavinil" Trump a zatemeni slunce "zavinil" Trump a fackovacku ve Virgnii "zavinil" Trump.

    Nenavist mezi rasami jste zavinili vy ! Kreteni jako jsi ty s vasimi akcemi, jako predvadite vsude kam prijdete.

    Lide vas nenavidi vy dobrosraci a je uplne jedno, jestli ve Virginii nebo v Cesku... Kazda negativni veta o Trumpovi zvysuje jeho popularitu !
    LONG LIVE TO PRESIDENT TRUMP.
    nick honolulu oznamuje coffee break !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:29

      Chudinko malá, jsi úplně vylízanej a žiješ ve svém fantasmagorickém světě opic a záchodů. A navíc máš nutkání to bez ustání znovu a znovu dokazovat.

      S tím, že vraždu zavimnil starosta jsi přišel ty - ten Trump (kterej mě zajímá asi jako psí hovno na chodníku, tj, starám se, abych do něj nešlápl) byla jen ozvěna. Ale to překračuje tvou schopnost pochopit nejjednodušší věci. Ještě, že se můžeš vymluvit na tropickou horečku......

      Došlo k vraždě a zmrzačení lidí - a ty tady tancuješ tanečky a žvaníš nesmysly o dvojím měřítku. To znamená jediné: že s tou vraždou souhlasíš.

      Vymazat
    2. 1:38 Naštěstí nedošlo! Dík statečným vlastencům, kteři porážkou rasozrádnýho dobytka připravovanýmu zločinu včas zabránili ... bude ale potřeba také podobné řezníky pozvat sem, jak tak tady čtu:)))

      Vymazat
    3. 1:38 drz hubu hovne kdyz mluvi Honolulu

      Vymazat
  13. RETARDE 1:11, bud cti vsechno od zacatku, nebo TAHNI DO PREDELE !
    Ja se nebavim s postizenymi ! Ja nejsem doctor, nemam na to trpelivost.
    nick HONOLULU

    Kdyby jste mi aspon JEDENKRAT postavili do cesty a opozice trochu inteligence ! Ten idiot vubec nevi o cem je rec.
    To je ztrata casu. Koncim na tomto clanku.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:44

      Však bylo na čase!
      Na individua, co schvalují vraždy, tu nikdo není zvědavý!

      Vymazat
    2. 1:46 K vraždě nedošlo, naštěstí! Dík i tomu chlapci s Ohia - řezníkovi který porazil ten zločinný rasozrádný dobytek! Chvályhodný čin. Osobně bych nařídil aby řezníci byli zrušeni a lidé se stali vegetariány, protože porážení nevinného dobytka mi silně vadí (co komu která kravička či dokonce telátko udělalo?), ale tady se jednalo o spravedlivou porážku dobytka který rozhodně bez viny nebyl.

      Vymazat
    3. 1:46 ja nejsem zvedavej na tebe, smrade

      Vymazat
  14. AAAha ! Ted mi to doslo, 1:38 je takovy super retard, ze nemuze existovat na svobode - jedine v pripade provokaci ke zdilnosti jinych ! (Jako napr. me !)

    0:39... gratuluji vam k pozorovacimu talentu !
    My zname jejich plany pro nasi budoucnost, ale oni neznaji nase plany pro jejich budoucnost.
    Uz se tesim na to kvileni.
    nick HONOLULU - kvuli lepsi orientaci doporucuji vsem nicky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2:06

      Sám jsi nicka!

      Vymazat
    2. Je libo vedet neco o USA...Staci si precist neco " komentaru" zde !!
      A prestanete se divit, ze si zvolili , co si zvolili..

      Vymazat
    3. Nez se poblijete..

      Vymazat
    4. Za urazku Trumpa smrt

      Vymazat
  15. 1:46... nikdy jsem ji neschvaloval charakterovy
    spinavce ! Za 1000 vrazd ktere jste zavinili vy propagovanim nasilne integrace si jednou lide prijdou pro tebe... Ja mezi nimi nebudu, ale poradim jim co s tebou delat.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2:10

      Neschvaloval? Tak proč to svádíš na starostu?!

      Vymazat
    2. Protoze to starosta zavinil
      Horni Dolni

      Vymazat
    3. Naši místní otroci jsou tomu starostovi náramně podobní! Prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci jsou mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie. Podobně jako Rusové. Jenom více kradou. Viz Václav Perokrad.
      Nedorostli pro vlastní samostatný stát, nezaložený na literárních a politických padělcích a intrikách, jakož i na uplacených rakouských dezertérech. Bohužel o zpustlou Kotlinu už nikdo z vyspělejších sousedů nestojí (aby si vlastní stát nezamořil).
      Historie lenivého, příživnického pronároda se stále dokola opakuje: etapu lžidemokracie vystřídá diktatura lapkovské lůzy, která se následně připojí k zacinkání klíči – až zase všechno nakradené prožere. A každých dvacet let plive na tu lůzu předchozí a nostalgicky vzpomíná na tu lůzu předpředchozí.
      Současný konzumizmus není nic jiného, než převlečený a přebujelý komunistický materializmus. Řecká azbucká lůzokracie opět oblažuje svět.
      Zneuznaný, c. a k. Univ. Prof. TGM upletl bič z rakouského dezertérského lejna - avšak zapráskat s ním už nedokázal - ani ve své mnohonárodnostní, uměle vytvořené jepičí pidiříši. Proti literárním padělkům se sice postavil - avšak politický padělek vytvořil. Ani děti se mu moc nevydařily. Pravda vyděsí !!!
      Čecháčkové budou spokojeni - až zase všichni budou mít stejné lejno - jen zasloužilí soudruzi (falmer) ho budou mít navoněné z Tuzexu nebo z ruské Berjozky.

      Vymazat
  16. 2:17... Hrajes si se slovickami jako BLBECEK z pomocne skole v dospivani !
    Starosta, chtel pomnik znicit. On je zodpovedny za nasilnosti a rvacky. On je provokater, ty tezkopadny HNUPE. On ma na svedomi zivot mlade zeny a dvou policajtu. Kdyby neceril vodu, tak obe skupiny by chlastaly nekde u more.

    Ty krecovite politicky korekti zvrhliku. Ty a tvoje parta ma na svedomi, take veskere nasilnosti, ktere se stanou v budoucnosti.

    Ted se podobne akce chystaji v Kentucky. Kdyby jsi nebyl bezpaterni politicka zruda, tak ti o o tom reknu uz ted, ale kdyz si hrajes se slovicky, tak si to zjisti sam.
    nick HONOLULU - stejne nemas budoucnost.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táhni už do hajzlu, šmejde, oznámil jsi pred hodinou že ocházíš,furt se tu držíš jak smradlava filcka a bleješ protichůdné nesmysly. Sám nevíš co bleješ fantasmagore.

      Vymazat
    2. 6:08 ty jeste dejchas ty svine zasrana

      Vymazat
    3. 9:56
      Horní Dolní držet hubu a neblejt hovna, smrdíš, bezdomovče!

      Vymazat
  17. 3:56 & 3:57... Zmuzete se nekdy na nejaky argument, krome postekavani a krkani, vy zivocisi ?

    Zvoli jsme Trumpa , protoze se nas zastal proti vasemu znasilnovani nasich mozku a pro jeho pomer k realite ! Budeme ho volit znovu !
    AT ZIJE PRESIDENT TRUMP !

    Kdyby zmetci jako vy - ze stejne party, jste neprovokovali jizany a nechali jim jejich pomnik stareho generala, tak by se nikdo nerval na ulici !

    Vy kavarenska trdla, terorizujte jizany za jejich pomer k dejinam jiznich statu. NORMALNIMU cloveku by nikdy nenapadlo se starat o generala , ktery je 150 let po smrti.

    To jsem zvedav, jak ted ovlivnite jizany ? Na ne uz nikdy nebudete mit vliv ! Znam jejich psychologii , ziji mezi nimi ! Vy je neznate ! Vy s vasi manipulativni propagandou jste uplne v riti !

    Aktivistka, ktera byla zabita patrila k ultra levicove "socialisticke" mladezi a byla
    aktivistka / organizatorka ! A zabil ji kluk, ktery vubec neni jizan, ale pridal se k jizanum i kdyz je ze statu tradicne nepratelskemu ke Confedaraci - z OHIA. Ze statu generala W.T. Shermana, ktery vypalil celou Atlantu.
    Proti vam je ted nejen jih, ale i sever Ameriky !
    Vas sluzba pro turisty na WC - Praha Hlavni nadrazi nemine !
    nick HONOLULU

    O beautiful for spacious skies
    For amber waves of grain
    For purple montain majesties
    Above the fruited plain..etc.
    TO JE TRUMPOVA AMERIKA.

    Vase amerika je -
    Pec nam spadla, pec nam spadla, kdopak nam ji postavi ?
    Bilej pekar neni doma - kozomrd to neumi...atd.

    a nebo
    Ja mam rad tu KUDRNATOU KACU, ja na ni predpisove skacu, ja se na ni uskacu ! (To po vas zada soudruzka Merkerova.)
    Prohrali jste - smitec.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trump to má za pár, nevydrží do vánoc.
      Trump je odporný šmejd a prolhanej gangster.
      Video na YouTube "you have been trumped". To je ten tvůj Trump co nenávidí a pohrdá obyčejnými lidmi a nazývá je prasaty.

      Vymazat
    2. Ty jsi ignorant, který nic neví. Raději už se neprojevuj.

      Vymazat
  18. AT JDE NAKEJ HAJZL LOUDIL DO PRDELE
    Nemeli odstranovat sochu generala Lee a demonstrovat ma kazdy pravo
    Horni Dolni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horní Dolní odplazit se do své díry a neobtěžovat když mluví dospělí!

      Vymazat
  19. Idiotskej clanek od Loudila
    Nekdy redakce rika ze se distancuje od clanku co zde vydaj
    PROC TO NEDELA TADY?
    Horni Dolni

    OdpovědětVymazat
  20. 3:23
    5:57
    9:11
    9:15

    Jižani? Ale kdepak - tam se sjela verbež z celé Ameriky!

    Jak mohla Amerika padnout tak hluboko? Nepotřebujete doktorát, abyste na to přišli. Po sedm měsíců prezident zvolený proti vůli většiny prosazuje model nové, hloupější a bigotnější Ameriky v opakovaných stočtyřicetiznakových nesmyslných výkřicích na Twitteru. Donald každodenně ukazuje pitomcům, jak se to dělá.

    Nepřekvapí, že tento prezident, který jindy tolik spěchá s hrozbami, si dal tolik na čas, když měl reagovat na činy zastánců bílé nadřazenosti. Lidé kteří vymýšlejí jeho hesla dobře vědí, že není dobré vystupovat proti rasistické pravici, která Trumpovi zajistila většinu ve volebním kolegiu. A to podporuje pitomce. Trump způsobil, že se v USA znova rozmohla nenávist.

    "Pokud národ očekává, že bude nevědomý a svobodný, v civilizovaném státě, očekává něco, co nikdy neexistovalo a nikdy existovat nebude," napsal Jefferson. Nebo řečeno jazykem, kterému by Trump rozuměl lépe: Lidé s nacistickými vlajkami mlátící kolem sebe obušky jsou vaši lidé, pane prezidente. Jak prohlásil zastánce bílé nadřazenosti David Duke, "Splníme sliby Donalda Trumpa."

    I tvrdí konzervativci jako Paul Ryan a Orrin Hatch právem kritizovali Trumpa za jeho reakci na Charlottesville a výslovně odsoudili pravicový extrémismus. Ale podniknou něco jiného kromě slov? Postaví se za americkou demokratickou tradici, nebo budou poslušně přisluhovat novému pánovi?

    Starosta Charlottesville Michael Singer a guvernér Virginie Terry McAuliff se postavili proti pochodu údajných příslušníků panské rasy.
    Přišel čas, aby každý kdo má špetku starosti o Ameriku následoval jejich příklad. Dokud věci vypadají tak jako teď, Jefferson se obrací v hrobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drz hubu, debilni cechu, vubec tomu nerozumis
      A Trumpa si neber do tvy nemyty cesky drzky nebo prijdes o zuby nebo hur
      Nebo vylez a rekni to nahlas, ja si pak vsadim na delku tvyho zivota

      Vymazat
    2. 10:02

      Můžeš se vzteky posrat. co, ratlíčku? Ty tvoje směšné výhrůžky puberťáka!

      Jelikož češtinu mos neovládáš - tady máš originál těch slov nahoře:

      "... Charlottesville mayor Michael Signer and Virginia governor Terry McAuliffe opposing the march of the would-be members of the master race.
      It's time for everyone who gives a tinker's damn about America to follow their example. As things stand now, Mister Jefferson is rolling over in his grave."

      http://www.dw.com/en/opinion-charlottesville-violence-reflects-trump-america/a-40073036

      Vymazat
    3. 10:07 kašlete na nevzdělaného blba, má IQ hnědočecha.

      Vymazat
    4. 12:05 Bohužel IQ tvý a toho hnědočecha se od sebe neliší víc než výška hladiny ve spojených nádobách. A v tom je taky zásadní rozdíl mezi námi dvěma znemožňující nám společně vést dialog, neb svou velikostí duchovní čním nad tvou malostí a ubohostí upocenýho rusofilskýho strejce jak Mount Everest nad hromádkou psího lejna!

      Vymazat
    5. > 17:39
      No hlavne, ze jste se takhle pochvalil...

      Sirite tady propagandisticke zvasty zlych Smejdu, a je jedno, jestli to pisete cesky nebo anglicky.

      Mnoho smejdu na zapade dnes preslo na taktiku "Zlodej krici: chytte zlodeje", a obvinuji druhe lidi z veci, ktere pachaji sami.

      Pisete-li "prezident zvolený proti vůli většiny", nemate predstavu nebo zamerne se snazite zamlcet rozsah volebniho podvodu ve prospech gangstera Hitlary Clinton, ktery se podle realnych odhadu pohyboval kolem 10M hlasu - proto taky smejdske staty americkych komunistu odmitly volebni audit, protoze nechali hlasovat miliony imigrantu, protoze leckde hlasovali mrtvi nebo neexistujici lide, protoze volebni listky strkali do scitacich automatu opakovane, protoze ve prospech H.Clinton byly dvoji volebni mistnosti, protoze jsou nafilmovane volebni automaty, ktere prehazuji hlas na neco jineho, nez co se zvolilo, atd...

      Rozsah podvodu a lzi tam dosahl opravdu astronomickeho rozsahu.

      A ovsem David Duke je zastance PŘEŽITÍ nejen ale take Bilych lidi, jeden z nejcestnejsich a nejduveryhodnejsich lidi v politice USA. A ovsem rozhodne nehlasa "supremacism", budto jste se spolehl pouze na ty, kteri prekrucuji jeho slova ale neposlechl jste si ho sam, nebo ho zamerne prekrucujete vy.

      Ti, co "výslovně odsoudili pravicový extrémismus", odsoudili take liberalne-levicovy extremismus a lzidovsky Deep State, Oligarchicky ovladajici Imperium, kde Demokracie je jiz jen podle jmena ?
      Pokud ne, tak to jsou jenom Mluvkove a sluhove nadnarodnich oligarchu typu G.Soros nebo Sheldon Adelson...

      A ovsem Trumpa urazite nejen zle, ale i hloupe a pomatene...
      A nezkousejte se vymlouvat na IQ.

      Vymazat
    6. 18:07 Přesně! Kde mohla bývala Evropa bejt, kdyby v čele Polska nestali roku 1939 tupí bekouni, ale nějací skutečně inteligentní lidé! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      A kde mohla bejt celá naše rasa kdyby rudí mongolci nezavládli nad půlkou Evropy? Zajímavý je že pak Churchill kvičel ve Fultónu o železný oponě! A přitom na jejím spuštění měl lví podíl! Kdyby uzavřel mír, kterej pan Hitler Britům nabízel, všecko by dopadlo jinak! I Indii by jim nakonec ponechal a věřím že by dal vale japonským skrčencům a zrušil s nima ten pakt! Naše Rasa dnes mohla být pánem světa a ne jeho vodumírající větví! Páč s ní zajde i civilizace jako taková, vy troubové! Přijde Planeta vopic ... Rudí debilové nechápou, že plán na přesídlení 100 milionů východních Slovanů za Ural mělo zásadní význam pro osídlení rozsáhlých území severní Asie naší rasou! Aby nepřipadlo žluťákům! Což nyní se stalo neodvratnou skutečností ... o přelidněný Africe a tomu že nás čeká negroizace ani nehovoře!

      Vymazat
    7. A jeste k tomu dodam:

      David Duke velmi presne a pravdive obvinuje zidovsky supremacismus (ktery je v USraeli mnohem vyraznejsi nez u nas, to se na tehle strane louze tezko chape),
      a prave proto ho vsichni tihle sedmilhari obvinuji, ze siri "white supremacism".

      Budto jste nekomu hloupe skocil na lep, nebo mnohem spis jste se timhle velmi presne odhalil, za ktery tým "kopete"...

      Vymazat
    8. 18:18

      Tak mám z celýho tvýho fňukání dojem, že ta tvoje RASA zvorala, na co sáhla.

      Nad tím ostatně smutnil už její vůdce ve svém veledíle i ve svých pozdních chmurných poznámkách.

      Čímpak to asi bude, co myslíš?

      Doufám, že ses u vědomí bezvýchodnosti situace aspoň nechal sterilizovat (pokud jsi už nebyl impotentní předtím)!

      Vymazat
    9. > 18:18
      Tak to zase prr!

      Zit a nechat zit.

      Nechci tvrdit, ze jsme lepsi nez oni.
      Chci mit ale stejne pravo na zivotni prostor pro nase deti a nasi Kulturu, jako maji ostatni. Nechat jim jejich prostor a at nechaji oni nam ten nas.

      Nechci, aby nejaka "Rasa" byla panem sveta, jako dnes treba jedna je.

      Ja pan, ty pan.
      Mej Respekt k druhym, ale vyzaduj i Respekt druhych ke svym.

      Tak to je spravedlive a spravne, a ne nejaka nadvlada falesne nadrazenych...

      Vymazat
    10. 18:24 Sterilizovat budem vás rasozrdáný zmrdi, ale vodíkem! Ještě není všem dnům konec! Jen to chce chlapa s carbombama co se nebojí je použít! Jebne je na vás abyste vychcípali, xindlové přemnožený, zkurvený kozomrdi, psiskosmažci a kravíkudnylizači! Když se srazí počet obyvatel Země na 2 miliardy (pááč na víc ení stavěná), bude to jen dobře! Źlutý a čený opice pak ponecháme jen v množství nezbytně nutném pro zábavní průmysl, cirkusy a expozice v zoologických zahradách!

      Vymazat
    11. Vodík bude dobrej na žlutý opice, negry ale můžem eliminovat bez poškození vzácné africké přírody! V první fázi odstraněním humanistických teroristů, kteří podporují množení dovozem léků a potravin. Pak je možné zavést indický model (hromadné sterilizační programy za finanční i věcnou odměnu), nebo rychlejší cestou (laboratorní vývoj virů způsobujících neplodnost a jejich rozptýlení v Africe). Na závěr bílá re-kolonizace Afriky.

      Vymazat
    12. 18:28 Že nejsme lepší než kdo jako? Pomineme-li černé divochy, kteří se pojmu civilizace nikdy ani nepřiblížili, máme tu údajně velice starou civilizaci žlutých. Ti sice postavili asi jedinou stavbu viditelnou i z vesmíru, to je pravda. Ovšem skutečně něco rozvíjet nedokážou. Nahromadit horu kamení umí kdejaký hovado i ve zvířecí říši. Čínské stavby zůstaly tisíce let ve stejném slohu, střelný prach sice vyrobili, ale použít ho smysluplně nedovedli, do Afriky dopluli s obří flotilou, ale krom žirafy pro císařskou zoo tam nic nezískali a ani nezanechali! Když kamkoliv přišel Bílý muž, vznikl nový stát! Minimálně tvořený první pevností s posádkou. I proto osídlil Ameriku, Austráli a dobyl všechny nejvyšší hory světadílů i oba zemské póly! Tenzingovy předci žili pod Mount Everestem tisíce let a vylézt nahoru nedokázali. Báli se "zlých duchů" hory. Musel přijet bílý muž britské entity z daleké Austrálie, aby tuto horu pokořil. Bílý muž sestoupil až na dno oceánských hlubin a prošel se po Měsíci, vynalezl penicilin i vodíkovou bombu! Jeho jedinou chybou bylo, že nebyl dost ostražitý - https://www.youtube.com/watch?v=5Nh-qvN_Vmo

      Vymazat
    13. > 19:07
      Zatimco prumerne IQ arabu je 90, cernochu 80 a mene, Evropanu 100, ale Chinanu 105. (Krome strelneho prachu jste taky zapomnel zminit treba Papir, protoze nebyt chinanu, dodnes byste psal na kozi kuzi nebo rakosi... Co povidate, ze strelny prach nedovedli smysluplne pouzit: jak myslite, ze Chingischan dobyl vetsinu Eurasie?)

      Chinane jsou zmeritelne (IQ) lepsi nez my.
      A ovsem maji pravo na svuj zivotni prostor, jsou primerene rasověrní, takze se nam sem nemichaji.

      Je dobre zit ve svete, ktery je ruznorody.

      Obohacuje me, kdyz vim, ze nekde v Africe nebo Indonesii ziji lide, kteri jsou jini nez my tady.

      Chyba a zrada Liberastu je, ze chteji mit svet vsude stejnou neprehlednou zmet hnedych skrizenych lidi.

      Chyba tupcu a primitivu, jako jste vy, je, ze chcete mit stejne fadni svet, zato bez vyjimek osazeny jednou Bilou rasou.

      Je to oboji stejne odporna ztrata globalni rozmanitosti.

      Pokud nerespektujete druhe, tezko muzete pozadovat respekt k sobe,
      zvlaste kdyz jste takovy hrubiansky primitiv...

      (A ovsem ano, my jako Etnikum jsme lepsi, _protoze_ nas zde vychovalo Krestanstvi. A jako takovi mame pravo na to byt zachovani a predat nase dedictvi _nasim_ potomkum. Ale prave proto, ze jsme - podle nasich meritek(!) - lepsi, nebudeme ty, kteri jsou jinde, nicit, dokud oni nezacnou nicit nas, a pak je vykazeme do prislusnych mezi...)

      Ale jinak je to otazka meritek. Zatimco Evropane maji jinou strukturu neuronu a prokazatelne lepsi mozek, tak africani maji ponekud jiny ATP cyklus ve svalech a maji prokazatelne lepsi svaly. Asiate maji mnohem lepsi sebekontrolu a vyrovnanost a je to take vrozene, da se to dokazat uz na tyden starych detech...
      Vzdy zalezi na tom, jake meritko si zvolite.

      Vymazat
    14. A jeste k tomu dodam...

      Prozkoumejte si toto:

      https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Principal_component_analysis_of_human_genetic_diversity

      Konkretne treba tyto:

      https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Individual-level_human_population_structure2.png

      https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Principle_component_analysis_of_Levantine_populations.png

      Principal component analysis, geneticka vzdalenost ruznych etnik.
      Je na nich videt, ze Asiate jsou nasi vzdaleni pribuzni a je mezi nami cele spektrum mezi-verzi, ale ze mezi Evropskou populaci a sub-saharskou (vcetne afro-americanu) je zretelna mezera, ktera neni nicim vyplnena.

      Je tam taky videt, ze geneticka vzdalenost treba i od nas na blizky vychod je mnohonasobne vetsi nez vzdalenosti ruznych evropskych etnik navzajem...


      Takze ano, chinane jsou nasi vzdaleni pribuzni s plynulym prechodem, ale africani ne, to je zcela jiny pod-druh (subspecie), a je to celkem objektivne dokazatelne...

      (Odhaduji to tak, ze mezi nami a chinany je radove asi deset az dvacet tisic let, ale mezi nami a africany je mozna i milion nebo prinejmensim statisice let vyvoje. Muj odhad...)

      Vymazat
    15. 19:56

      Bohužel není jasné

      a) na koho či na co reagujete, a
      b) je-li to pokračování příspěvků téhož pisatele o Breivikovi a Duke-ovi?

      Samotný odkaz na studie israelských genetiků je zajímavý.
      Ovšem laické úvahy z toho odvozené jsou mírně řečeno na pováženou; zejména když Váš jediný závěr jsou vlastně "číselné" resp. "časové" odhady - ty mají vypovídat přesně - o čem? O pokroku? O budoucnosti? Můžete to rozvést?

      Kokotko

      Vymazat
    16. Nase nejvetsi hodnota je v tom, ze jsme JINÍ nez oni. (nez kdo? nez vsichni ostatni!)

      Hodnota kazdeho spociva v tom, v cem je odlisny nez ti ostatni, protoze jedine v tom je nenahraditelny.

      Kdyby jinde nebyli jini nez my zde, ztratili bychom svuj Smysl, kterym je predevsim nest Dedictvi nasi Odlisnosti od predku k potomkum.

      Vsichni, kdo chteji, abychom byli vsude stejni, nam tuto odlisnost (genetickou i kulturni), nase nejvetsi dedictvi, chteji sebrat.

      Jedni chteji, aby byla vsude stejna Směs, vy zase chcete, aby vsude byli Bili R1 (nebo dokonce jen R1a?). Oboji nam chcete vzit nas Smysl, nasi Odlisnost, to, pro co stoji za to nas Zachovat...

      Rikam-li: jsme jini a to je nase Cena, vy rikate: jsme lepsi a proto oni musi zemrit. Jenze tim uz prestavate byt Lepší, a odstranit (neutralizovat) je potreba predevsim Equalisty, kteri chteji znicit veskerou Differenciaci, budovanou tak dlouho nasimi predky...

      Ani pri zvoleni nejakeho meritka nemuzete odstranit vsechny "horsi", protoze byste prestal byt "lepsi".

      Vymazat
    17. 19:41 Číňani nedokázali skoro nic použít. Kdokoliv přišel - Hun, Mongol, Mandžur, Japonec, zotročil je. Jsou to rození otroci a patřej do klády! Čingischán používal prach jako ohňostroj - neškodný rachjetel k zastrašování spolu s draky. Na sestrojení bambitky nebyli zluťáci dost kreativní! Za tisíc let nepokročili v námořní plavbě dál než k sestrojení džunky. S těma dopluli až do Afriky, aniž by tam po nich zbyla jediná stopa! Mongol došel k Lehnici a Olomouci, ale tam byl jeho konec. Když zaslechl že zemřel Ögedej, spěchal primitivní Batú zpátky do stepi, aby mu bratři neukradli jeho podíl ovcí a velbloudů! I kdyby tak neučinil a Zlatá horda dosáhla až na Rýn, i tak by se neudržela dýl než ta hunská či avarská! Nomádi nemůžou trvale ovládnout naší tvořivou rasu! To jen nad tupými čínskými ovcemi mohli vládnout 300 let a nebejt Evripanů který zasadili v roce 1900 smrtelnou ránu mandžuskému rajchu, tak nad nima vládli dodnes a nosili by cop jak vopice! Víc nejsou! IQ maj jako osli. I děcku vysvětlíš že roh z nosorožce je jen kus rohoviny a má stejný účinek na potenci jako nastrouhaný nehet z nohy! Ale jim né! Žlutá opice vydá tisíce dolarů, aby mu negerský pytláci ten roh sehnali a to že tím zničí fantastický zvířecí druh ho nezajímá! Co s těmito podlidmi? To se dá jen zabít! Jak to řiká váš velký myslitel Ben Klassen - tyto podrasy musí zmizet, nebo zmizí Země a nahradí ji Planeta opic!

      Vymazat
    18. 20:26

      Z těch tezí Vám možná vznikne fejeton nebo něco podobného. Jenže, nevím proč, ale mám pocit, že o pevnější formu či o soustavnost neusilujete?

      Dovolím si poznamenat, že člověka (ať už jako jedince nebo jako druh) nemůžeme převést nebo redukovat na "hodnotu".

      Co to je horší a lepší? Nepředpokládám, že jste studoval řeckou filosofii. Pak byste se totiž nemohl bez rozpaků pohybovat v takto abstraktní rovině.

      Kokotko

      Vymazat
    19. My classenovci vidíme v panu prezidentovi Trumpovi novéh Emperora Williama II.! - https://i.ytimg.com/vi/FrYwOX4lb00/hqdefault.jpg

      Ten když posílal naše vojáky ztrestat tu žlutou pakáž pronesl tato slova:

      "Budete bojovat proti lstivému, odvážnému, dobře vyzbrojenému a krutému nepříteli. Jakmile stanete nepříteli tváří v tvář, zabijte ho! Vězte: nemůže být žádného slitování! Zajatce brát nebudeme! Tak jako před tisíci lety Hunové pod vedením svého krále Attily získali slávu, která v pověstech a bájích přetrvala dodnes, tak nechť skrze vás jméno Němec setrvá v Číně na 1 000 let takovým způsobem, aby se už nikdy žádný Číňan neodvážil třeba jen křivě pohlédnout na Němce."

      Věříme že i Prezident Trump vsadí toho psiskosmažce z Peingu do klády a povleče ho Washingotnem v řetězech ...

      Vymazat
    20. > 20:19
      V tomhle vlakne, 18:07 a 18:22 byly reakce na toho, koho jsem podle urazeni Davida Dukeho identifikoval jako zida nebo lzidomedii zmanipulovaneho, protoze predevsim zide nesnaseji Davida Duka a krive ho obvinuji z toho, co sami delaji (supremacism).

      18:28 a 19:41 a 19:56 a 20:26 reaguji na "rasistu", ackoliv sam si vazim odlisnosti sve vlastni Rasy, Etnika a Naroda (tedy biologicky, kulturne a politicky), nechci ale ostatni nijak nicit nebo omezovat, pokud oni respektuji me. Protoze nejvetsi nase hodnota je v tom, ze jsme JINI, ze "nejsme jako oni". Co by nam zbylo, kdyby oni nebyli?

      Ano, psal jsem tu i vlakno o Breivikovi, a taky citaci z Jima Stonea dole.

      Nejpodstatnejsi muj zaver z tech genetiku jste prehledl ?
      Ze Africani jsou jiny pod-druh, zcela nesouvisejici s nami! To je totiz proti zapadnim Liberlharum (ze jsme pry vsichni stejni?!) tezka hereze, zde ovsem dokonale podlozena objektivni vedeckou studii.
      (Pak jsem ani nezminil konkretne, ale s tim Levantem to dokazuje, ze Ashkenazi jakozto potomci Chazaru pravdepodobne pochazeji z oblasti kolem Ukrajiny...)

      -----
      > 20:26 ten druhy
      Jen zminim, ze Chingischan mel a do Evropy privezl dela.
      Taky ovsem cinskou medicinu bychom mohli zminit, a akupunkturu (ani nevim jestli je Japonska nebo Cinska).
      A ovsem kdybyste nemel pocitac Made in China, ani byste sem nepsal...
      (a ovsem vetsinu procesoru dlouhodobe vyrabeji v Malajsii, jsou v tom dobri, proto taky zmizelo MH 370...)

      Vymazat
    21. > 20:37
      Z Tezi pripravuji Knihu.
      Jeste to nekolikrat napisu a vyslechnu si reakce, nez to bude optimalni,
      a ovsem nektere teze zde jsou jen placnuti do vody, nebo verejne nepouzitelne, jako treba ten Breivik...


      Co je horsi a co je lepsi?

      To samozrejme vyzaduje zvolit si konkretni Meritko, abychom mohli posuzovat vzdalenost a smer na takto zvolene Ose. (podobne jako Vyssi a Nizsi vyzaduje zvolit si Smer, ktery bude Nahoru, ten opacny pak bude Dolu a hle, muzeme merit, co je vyssi a co je nizsi)

      Ovsem Poznani Dobreho a Zleho mame vrozene, jen se ho leckdo snazi popirat...

      Vymazat
    22. 20:46

      Takže Vy jste někoho "podle urážení" "identifikoval" jako žida nebo zmanipulovaného? - Tož na to mohu říct v tichém obdivu jenom jediné: hmmm.

      Kokotko

      PS: Pro Vaši informaci, pokud ovšem mluvíte o výňatku, který je v příspěvku v 9:42 - dohledal jsem si to, a jméno autora zní Jefferson Chase. Stránka, kde to zveřejnil patří "Deutsche Welle".

      PPS: Něco jsem asi přehlédl? Je tou urážkou citace výroku Duke-a o tom, že podporuje Trumpa?

      Vymazat
    23. 20:43 Měl, ale přivez hovno! Leda ve snu. V reále jen papírový draky. Děla sice vyráběli jako první Číňané, ale protože byli neschopný a nedostatečně zruční kovolijci, děla vyráběli z papíru nebo bambusu. Jo kopčit žluťácio uměj, na to sou kabrňáci, ale jinak produkujou samý dreky!

      Vymazat
    24. > 21:07
      Napsal: "zastánce bílé nadřazenosti David Duke".
      "white supremacist" to je v anglictine, neni to pravda, ale zrovna o David Duke presne toto tvrdi prave predevsim zide a jejich Media, kteri ho nejvic ze vsech nesnaseji...

      Pro ty, co umeji anglicky, a chteji si udelat vlastni nazor, tak krome https://davidduke.com/ treba zde:
      http://www.rense.com/Datapages/dukeviddat.htm
      treba "The Illustrated Protocols Of Zion" nebo "Israeli Media Reveals Secret Behind Communism" (pokud to ggle/ytube jeste nezcenzurovali?)


      Mimochodem na davidduke.com jsou i nejaka videa z Charlottesville (zrejme tam byl), ale ty jsem jeste nevidel, tak nemohu posoudit, ale pro vytvoreni objektivniho a plastickeho obrazu je obvykle potreba se podivat na nahled z OBOU stran...

      (Driv ta stranka vypadala zajimavejsi, dnes to je o dost vic mono-tematicke...)

      Takze proto, ze tady ten pisatel nenapsal alespon castene po pravde "slovní židobijec" nebo "anti-Semita", vubec nenaznacil o cem David Duke je, ale napsal "white supremacist" (v ceskem prekladu), coz neni pravda, tak proto jsem celkem odhadl, ze je zidy zmanipulovan nebo je sam ten manipulujici, protoze presne tenhle termin o nem pouzivaji, protoze svou trefne vyjadrenou pravdou je jim prijemny, asi jako osina v pr...

      --
      Svuj "tichý obdiv" si nechte na jindy, je to jako kdyby nekdo vazne obhajoval "humanitární bombardování", taky presne vime, odkud vitr fouka...
      A jestli to byl "jen" presny citat, tak se to posouva o stupen dal: co je zac ten Jefferson Chase ? Proc tlaci lzi a nenavist proti Trumpovi a lzi o Dukeovi ? Ci to je Agenda ?

      Vymazat
    25. 22:24

      To, že Duke-a někdo označil slovem "supremacist" musí být - soudě podle Vašeho rozhořčení - asi strašlivá a neodpustitelná křivda; jen to s Vámi jaksi nedokážu procítit. Je mi jasné, že něco jako nenávist je pod Vaši úroveň. Jenže ten Váš pseudointelektuální antisemitismus není o nic méně směšný a ubohý než ten vulgární.
      Můžete to balit do jakýchkoli slov a odvolávat se "vědu" a "objektivitu" a "dokazování" (ve skutečnosti nemáte evidentně vůbec ponětí, co to znamená) - ten smrad žádným parfémem nepřebijete.

      Tož si jen klidně dál na něco hrajte, když Vás to baví - třeba budete nakonec jednou tak slavný jako Adam B. Bartoš...

      Kokotko

      Vymazat
    26. A jeste David Duke. (ktery je tu velmi in-topic, protoze tam v Charlottesville taky byl)

      Muzete mi nekde najit, kde neco rika o "bílé nadřazenosti" ?

      Muze tim snad nekdo myslet obranu proti "anti-white racism", tolik rozsirenem nyni v USA a leckde jinde na Zapade ?


      https://davidduke.com/dr-david-duke-really-believe/

      David Duke je zrejme nejvetsi zijici hrdina (bileho) Lidstva. Opravdu mi vadi, kdyz ho nekdo urazi.

      -----
      “Dr. Duke, When I finally took the time to read your articles and watched your videos I was astonished how you are completely different from the way the media portrays you. Your articles are well-documented and thoughtful, and your message is one of real human rights. You stand on the right side of all the important human rights issues, the right of freedom of speech. You always urge your own people toward non-violence and moral behavior with respect toward other races.

      You are opposed to the war and violence promoted by the international Zionists. You believe in the right of all peoples on earth to preserve their heritage and culture, freedom and independence, as compared to the Globalist warmongers who want to exploit every people on the planet.

      In addition to all that, I just can’t fathom your strength and courage to never give up the fight for your principles in the face of the constant lies about you. The fact that your own speeches, writings and statements are so different from the way the media portrays your beliefs — is absolute proof that the media lies about you! Thank you and I will support you and your work every way I can, you are an incredible inspiration to me.” — Sincerely, Mrs. Janet Williams.

      -----
      Presne tohle bych taky podepsal.

      -----
      Jeho vlastnimi slovy:
      I sincerely desire peace and freedom for the European people just as I do for all peoples. I am opposed to any form of racial supremacism and I believe that every people has the right to preserve their freedom and their identity, their culture and traditions, their values and their very existence. If this is true for the people of Tibet, it is true for the people of Europe and America.

      -----
      Muze mi nekdo rict, kde se tedy vzal ten "white supremacism", kterym se ho i nas citujici dnes rano snazil ocernovat ?!

      Mimochodem - taky tam pise, ze ho u nas v Praze zatknuli a uveznili za prednasku na Karlove Univerzite a celkem po pravu nas srovnava s rezimem v Chine...
      Jak si tohle srovna Prazka Kavarna se svym atrofovanym svedomim?

      Zde je text, ktery tu chtel prednest:
      https://davidduke.com/my-planned-lecture-at-charles-university-in-prague/

      Vymazat
    27. > 23:25
      Pokud pisete "pseudointelektuální antisemitismus ... směšný a ubohý"
      je vas Obzor velmi Omezeny.

      Vymazat
    28. 23:25 Pokud platí - a celých 1300 let historie evropské civilizace o tom svědčí, že semita = otrokář, lichvář a parazit, pak být antisemitou je povinností každého příslušníka naší rasy!

      Vymazat
    29. 0:23

      Patrně máte na mysli tu "arijskou" (a ne ratlíky, foxteriery nebo kokršpaněly), podobně jako ten pán nahoře.

      Jak se to ale má s Vaším "Ariernachweis"? Kdo Vám ho vystaví? Poslední skutečná autorita byl Ante Pavelič, ale ten, pokud vím, nestihl jmenovat svého nástupce.

      Jinak "arijci" byla původně indo-íránská šlechtická vrstva resp. v širším smyslu lidé mluvící těmito jazyky, dokud to - jako tolik jiných věcí - němečtí romantičtí teplouši v 19. století celé nepomotali a nepopletli.

      Tož doufám, že Vy v tom guláši máte jasno. - Na stráž!

      Vymazat
    30. Vida - jak zajímavá a vědecky inovativní diskuse se nám tu rozvinula.

      Dosavadní zastaralá taxonomie zná
      řád: Primates – primáti
      čeleď: Hominidae – hominidi
      rod: Homo – člověk
      druh: Homo sapiens – člověk moudrý
      poddruh: Homo sapiens sapiens – člověk moudrý vyspělý

      Náš anonym teď rozšířil naše obzory o nový termín: "pod-druh". A co takhle ještě definovat "nad-druh", aby tomu rozuměl každý blbec?

      Jestli za tohle nebude udělena Nobelova cena (medicina/fyziologie), tak už teda vážně nevím za co....

      Lojza Lapáček

      Vymazat
    31. > 1:09
      Nejsem tolik biolog a netusil jsem, ze poddruh (subspecie, diskutuji o tom vetsinou spis anglicky) muze nekdo chapat jako vyraz podradnosti jen proto, ze tam prebyva pomlcka. Tak jsem to rozhodne nemyslel...
      Opravdu mnohem radsi preferuji tezi, ze jsme Jiní a proto oboji, my i oni, si zaslouzime zachovani teto odlisnosti.


      Jinak ale, jsme predevsim Homo Socialis, "člověk společenský", a nas vyvoj se nezastavuje u jednotlivce - podobne jako neni podstatna jednotliva Včela, ale Včelstvo (Úl) je take urcita uroven samostatne Bytosti...

      Je mi skoro jedno, ze to "scientisti" (bezni uctivaci vedcu a jejich dogmat, ne sekta podobneho jmena) jeste nezjistili...

      Jednotlivec nevybuduje Katedralu, Mesto nebo Univerzitu, jeho zivot je omezeny na necele stoleti a brzy shnije v hrobe. Ovsem bytosti jako Narod, Cirkev, Region, Mesto, ziji cela tisicileti, nehlede na jednotlive casti, ktere prichazeji a odchazeji...

      A ovsem ackoliv jako jednotlivci mame my i Africani podobna lidska prava a podobnou individualni Dusi, ale nas Narod a Etnikum, bytost vyssi urovne, je vysoce nadrazena ne-narodu imigrantu, tech zradcu svych vlastnich narodu (ktere jsou take bytosti vyssi urovne - tam u nich doma, jedna se o "vyssi uroven" ve fraktalni strukture Sveta), kteri sem prisli znicit jednotlive narody Evropy, aby byli novymi "Evropany" bez zatizeni narodni minulosti...

      A pokud se chovaji Kolektivne jako Stado nebo Horda, nelze na ne pohlizet Individualne, nelze pro Stromy prehlizet Les...

      To, co se sem vali z Afriky, je ovsem a predevsim jen Odpad tamnich Narodu, zbehove... Nemaji pravo znicit nase starobyle Narody a Kulturu.

      Predevsim ale nemaji ti, co je sem privedli, pravo je pouzit na zniceni nasich narodu, je na to treba pohlizet i takhle o jeden krok dal...
      Nema prilis smysl bojovat jen proti Nastroji a nechat toho, kdo ho Pouziva, aby si priste vzal jiny nastroj...

      Vymazat
  21. 10,02
    Inkontinetní chudinka s plnou držkou inkoherncí....prostě vygumovanej geront s ussáckou vlajkou vraženou v zadku!!!!!.-DDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S russáckou vlajkou řikáš, putlroffče?:)) Inkortinentní píšeš, jo? Tak podle inkontinetní širokorozchodné p-dele se spíš pozná typická rusofilská česká štětka:) A typickýho čecháčskýho stejce zas spolehlivě prozradí odulá vepřová hlava, a to že je věčně nasraný, furt něco kritizuje a ještě volí komunisty. Nadšení, že jste tak špatní, vám ještě pozvedla americká společnosti Gallup. Podle jejího výzkumu, kterého se zúčastnily tisíce lidí po celém světě, byli Češi označeni za druhý nejvíce negativní národ na světě. Ale neraduj se předčasně. Na prvním místě totiž skončilo lůzokratické azbucké Řecko – a tak je to jako v tom vtipu: ty jseš tak blbej, že bys i v soutěži o největšího blbce skončil jako druhej. Podle článku na www.expats.cz jsou Češi neustále negativně naladěni a nadávají, hlavně sami na sebe. Čechy totiž mají ze všech národů světa nejméně rádi Češi sami. Skoro polovina z nás podle průzkumu agentury STEM nevěří svým spoluobčanům a 70% mladých lidí by raději žilo v cizině než ve své vlasti. Nedivíme se tomu: ono je mnohem těžší něco budovat, než bořit. A nejlepší je prostě srabsky zdrhnout, než si uklidit vlastní svinčík v hlavě i v bytě. Češi šetří, jsou nevkusně oblečení a české ženy jsou nejvíce dávavé – což není velká pochvala. Jsme líní, závistiví a rovnostářští Tvrdí to třeba Angličané, kteří mají zkušenosti s českými au-pair. Například uživatel Aaron na serveru yahoo popisuje vřelou povahu a ochotu českých dívek při osobním kontaktu... a zároveň pak pomluvy, lenost a vypočítavost, jen co se k nim otočí zády. Poznáváš se rudej šmejde? Už není co znárodňovat, arizovat, ani rozkulačovat, privatizovat, vyvlastňovat, tunelovat či jinak uloupit. Budou jenom „rýt držkou v zemi“, leniví a stádovití lumpenproletáři, neschopní si ani společný kibuc založit.

      Vymazat
    2. Ty seš za to podjebávání a provokování placenej,viď synku...

      Vymazat
    3. Ten policejní vrtulník snad neshodili ti fangličkáři,tak dlouhý zas ty klacky s vlajkama neměli...Proč je nenechali chvilku si pořvat a vyběhli na ně s klackama a pepřákama ti demokrati?!
      Bejvali by si to tam oddeklamovali a jak by jim dohořely fakule,šli by na pivo,ale takhle z toho byla zbytečná mela a ještě bude.
      Je vidět,že Amerika je ve srabu a nic dobrýho jí nečeká:"Kdo holt seje vítr,sklízí bouři",hlavně aby si to američtí liberál-demokrati s patrioty vyřídili mezi sebou a netahali do toho zase celej ostatní svět,kterej jich obojích má už plný zuby...protože jsou pro něj jeden za 18 a druhý bez 2 za 20...a při tom vyřizování by měli patřičnou pozornost věnovat i takovejm zjebům,jako je např. Soros.

      Vymazat
    4. 10:31 azbucké Řecko??? Víš vůbec jak se píše řecky? Mimochodem řečtina se asi vyvinula z féničtiny, který je původem semitský a i zní pak vznikla hebrejština.
      Nečteš a nevíš. Jinak by jsi si nepletl řečtinu s azbukou. Eva

      Vymazat
    5. Věřim že pan inženýr ví co píše a ustojí takový detaily. Azbucké = ve smyslu zaostalé, takové kde kněží nosej plnovousy a proto "vypadaj jak čerti a taky čerti jsou!" jak říkal jeden bratr Usašovec co mu srbský kurvy namalovaly nějaký pravoslavný klikyháky na barák:)

      - http://nova.ceska-justice.cz/author/pauk/

      Vymazat
  22. 10,31
    Sám vypadáš JAK Z KOZÍ PÍČI PENŽENSKA TY ZOOFILNĚ-NEKROFILNÍ USSSÁCKEJ POLOGRAMOTNEJ IDIOTE,KTEREJ TADY POŘÁD MELE STEJNÝ SRAČKY LEJNOLAHVÁRENSKÝ ŽUMPY NEBO TOHO ZDECHLÝHO KRIPLA PAUKA!!!!!!!!.-DDDD
    A TVOJE MATKA V TOM PŘÍPADĚ MUSÍ VYPADAT JAKO SRACÍ KÝBL....ODTUD MÁŠ V PALICI TY EXKREMENTY,MAMRDE!!!!!.-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha - jedinej náš lůzříček a putleroffskej židofašounek ví o co go! Tak pouč slečnu Evu, kdo je ten co tvrdí že Řecko je "azbucké":)))

      Vymazat
    2. Pro slečnu Evu: tenhle tu (10:48) závidí, páč žádnou matku nemá! Je to jen odpornej zhmotnělej smrad linoucí se z putleroffský zengrúny:)))

      Vymazat
    3. 16:25
      Haaaaa,idiot kterej má stačí kybl si """"myslí""""že má nějakou matku????
      Ty seš mega zmdrd z prdele ussdacký sračky!!!!!:-DDD

      Vymazat
    4. Co ussdácký?:)))) Ale já vim jak se ti to stalo! Jako ještě malej ne tolik páchnoucí smrad si byl v leťáku vo lampionovým průvodu a tam si vo ten tvůj slizkej mozůlek co ti místo hlavy vyrašil kdosi zhas lampión zrovnínka když na plátně Pepek námořník odhodil plechofku vod špenátu! A tobě se v tom mozůlku zrovna zajiskřilo a měls zato, že ti ho trefil Pepek! A vod tý doby si nasranej na mariňáky a když v rádiu zpívá Peťan Spálenej vo Pepkoj, kopeš do rádia! :))

      Vymazat
    5. Ty smrdíš i přes monitor ty filcoidní prdelní ksichte sracího kýblu a nesvéprávnýho chrchlaflašky!!!!!:-))))

      Vymazat
    6. To smrdí ten vřed co ti raší mezi těmi rachitickými ramínky:)) Přes něj už nic jinýho ani cejtit nemůžeš. A jak si ho votíráš vo slídu když nanášíš sliz na monitor, tak ten zápach jen zesiluje. Nic si z toho nedělej, na vině je židočekistický Ugrofin, tedy Putler, co tě kdysi vysral ...

      Vymazat
    7. Kdyby tě ta chrchloflanděra nekřížila s filcoiďním sracím kyblem plnýho ussackejch sraček možná,že by tě nevyhodili ze zvláštní školky hned první den a možná by seš smrdlavej píčusi uměl podepsat!!!!!:-))))
      Takhle tě bude strejda Hutka s tetou Žantovským hodit do Macochy....příjemný let,sračkomore!!!!!:-DDD

      Vymazat
    8. 17:46 Jak píšu - ten kreslenej Pepek Námořník tě pěkně zesral! Nemůžeš za to, chudáku, ale přesto budeš už brzy absolvovat obojživelný kurzy létání i plavání! A to shozením z vrtulníků do močálů s krokodýli. Jsou to mrchožrouti a smrad jim nevadí, tak bacha! Sežerou prakticky cokoliv:)))

      Vymazat
    9. 17:54 Tak to s těma kurvama komoušskejma dělával přeci pan Trujillo blahé paměti! Se nám tu rozmnožili, krokodýli se pomějou:)

      Vymazat
    10. To už mamrd pokurvenej transsexuálni s povadlejma kozama a scvrklým ptákem neuvidíš!!!!!!:-DDD
      Budeš totiž dávno potravou masařek,červů,mravenců a jiných užitečných zvířátek;-))))

      Vymazat
    11. 18:25 nerev bratček, nerob nam tuna ostudu! Ved sa nám teraz vedie lepši ako tomu komúšovi, ako všem týmto závistným a zbabelým čeHúnom! Ked naši dedovia bojovali za Európu,tak ti jejich chujskí dedkovia dýchali kakao aby nemuseli budovat spoločnú budúcnost v ramci kulturných národov lebo rovno sypali piesok do heinkelovských motorov - zbabelci zákerný! Preto my sa im možeme iba smiat dnes a zazpievať si tu našú! - https://www.youtube.com/watch?v=FbKdjzqWIA0

      Vymazat
    12. 19:39
      Když máš v palici místo mozku NAPRSKÁNO,tak se neser do diskuze!!!!!
      Takový jako ty vznikli tak,že Maďar ojel ovci a hodil jí přes Dunaj!!!!:-))))

      Vymazat
    13. "Takhle tě bude strejda Hutka s tetou Žantovským hodit do Macochy....příjemný let,sračkomore!!!!!:-DDD"

      Kto má kadečo hodit? Toto je akým jazykom, ty Mongol? Vieš niečo aj po česky? Sám si akási opica negerská čo preplávala Limpopo-DDD A nehovor že ten tenista je tvoj strýko!

      Vymazat
  23. Republikánský senátor Orrin Hatch:

    "Můj bratr nepoložil svůj život v boji proti Hitlerovi, aby nacistické myšlenky u nás zůstaly bez odpovědi."

    OdpovědětVymazat
  24. Martin Luther King Jr. (1967):

    “Loose and easy language about equality, resonant resolutions about brotherhood fall pleasantly on the ear, but for the Negro, there is a credibility gap he cannot overlook. He remembers that with each modest advance the white population promptly raises the argument that the Negro has come far enough. Each step forward accents an ever-present tendency to backlash.”

    OdpovědětVymazat
  25. That was YOUR crowd down there in Old Virginia, Donald Trump.

    They were speaking YOUR language, vomiting YOUR sentiments, acting out what animates YOU from within.

    Don’t act as though you don’t know them. They believe and expect you are working to “take back America” for them, because you are of them, just as just they know — as do you — that they gave their all for you.

    It’s enough to make an old Confederate proud, and a present-day white nationalist as arrogant, reckless and dangerous as can be.

    OdpovědětVymazat
  26. 9:42... rikaz BEZCENNE a obvikle fraze, promichane
    se lzi !
    America jde s Trumpem a ty jsi nula bez vlivu.

    Rasove napeti je prace takovych socialnich inzenyru jako jsi ty.
    S vami je konec ! Kazda negativita hozena na Trumpa ZVYSUJE jeho popularitu.

    Prijde cas, kdy mladi se na vas vrhnou a nebude to pouze jeden z OHIA.
    nick HONOLULU


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:57

      Ale jdi - ty brepto!

      Vymazat
  27. OHIO, tam to znam ! Ja tam pracoval na nekolika
    mistech !
    OHIO, tam se narodil Rock and Roll...

    Uvidis ten politicky Rock and Roll, az se Ohio prida k jizanum.
    Nalepky, jako je Nacismus, nebo rasismus jsou bez zubu. Nikdo jim neveri.
    My jdeme s Trumpem vsichni ! Jak z jihu, tak ze severu.
    Mam Ameriku rad a ROZUMIM JI ! Ona se uzdravuje !

    Az bude zdrava, tak zmeni svet k lepsimu. Nejdrive se musi zbavit jedu, ktery ji uzira uvnitr.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:15

      Ty náš starej brepto - ty dneska zase žvaníš! Možná bys měl mít spíš starost o svou vlastní detoxikaci? Už z tebe ta blbost kape všemi tělními otvory.

      Vymazat
    2. 15:18 Tobě bude kapat stovkama tělních otvorů! Ale sračka co máš místo krve, ty zkurvený židácký hovno, až ti to hnusný trupisko rozstřílím na hadry ...

      Vymazat
    3. 16:22

      Opravdu inteligentní replika - gratuluji!

      Vymazat
    4. 16:27 Nick má pravdu ve všech bodech! Je to náš člověk! Něco zažil. Tys jen odporná židácká loutka! Jen jeden z Američanů u mě stojí nad Trumpem - muž, který dokázal spojit černé a bílé v jedné síle! Na společném sjezdu dospěli k závěru, že mohou prosazovat své zájmy proti společnému nepříteli a tím si nejsou rasy navzájem, ale antirasisté, kteří jsou nepřáteli každé rasy! Jmenoval se Georg Lincoln Rockwell -https://art.nationalgalleries.org/sites/default/files/styles/postcard/public/externals/97466.jpg?itok=eN-g22jS

      Ale dlouhodobě to nefunguje. Musí se provést původní plán Ejbi Lincolna na odsun negrů do střední Ameriky. Nebo dostanou svůj stát v USA, ale ten se oplotí jako bantustan!

      Vymazat
  28. 15:02... Pujdu rad v budoucnu, na posledni rouzlouceni s vami. Dela mi starost, udrzim -li se tvarit vazne a nebudu rvat SMICHEM.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:22

      OK, když přijdeš na můj pohřeb, přijdu i já na tvůj.

      Vymazat
  29. 15:18... to je k nicemu ta tvoje rec ! Ta nema proti argument.. To je mentalni uprdnuti a obsah zadny !
    Myslenka zadna ! Proti argument zadny !
    Proc jsi zakrnele intelektualni nemehlo a dokonce i bez nicku ? Vzdyt ja se zde budu nudit. Jdu pryc.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:29

      Snad vážně nemyslíš, že s těmi volovinami, co píšeš, a kterým říkáš "myšlenky", může rozumný člověk polemizovat? I posměch už je mnohem víc, než si vůbec zasloužíš. Jdi "pryč" - mezi sobě rovné ... kteří tě ocení.

      Vymazat
    2. 15:39 A kdo může bejt rovnej tobě židobolševická filcko? Snad už jen ten smrad vzlínající z putlroffský zengúny z 10:48! Jednou vás budem střílet na loveckej lístek jako škodnou, rasozrádný zmrdi ...

      Vymazat
    3. Ty si sám ani prdel neutřes mamrde věcně chodící v posranejch plenách.....celej Saša Vondra ve Fuckingtownu!!!!:-))))

      Vymazat
    4. 17:50 Na to abych tě složil ty rudá filcko jedinou ranou své Winchester rifle mám kdykoliv!

      Nick.

      Vymazat
    5. Na to,abych tě složil jednou ranou nepotřebuju bouchačku ty kozomrde!!!!!;-)))

      Vymazat
    6. 18:29 Rudá filcko zalez! Tady Alan Dulles!

      Vymazat
    7. 17:31
      17:50
      17:56
      18:29
      18:43

      .... A takhle to dopadá, když jsou mateřské školky o prázdninách zavřené ....

      Vymazat
    8. 18:40
      Allan Dules????/
      Tak chcípni a konečně zalez!!!;-)))

      Vymazat
    9. 19:16 Ty zalez chcíplotino komoušská smradlavá! Zpátky do putleroffský zengrúny odkuds vzešla ... v naší zemi nemáš co páchnout!

      Vymazat
    10. 20;14
      Ty vožralá mongoloidní kurvo prolezlá prašivinou a filckama,mazej kouřit ptáky za polívku ať máš v tý tvý podřadný hubě jednou za den něco teplýho!!!!!!!:-)))))
      A nebo na tebe můžou na Tahiti lovit žraloky,stačí naříznout achilovky a máme o srandu postaráno!!!!!:-))))

      Vymazat
    11. 20:14 Na rozdíl od tebe rudej smrade z putleroffský zengr)ny vzešlej nic z toho nepotřebuju, o čemž svědčí skutečnost že už dvacetsedm let se mám dobře a směji se hovadům tvýho ražení. Hovadům jako ty, rudej pračuráčku bez mozku, kerej si na chcípnutí, dřeš do úmoru a furt máš stejný hovno a mít i budeš a i proto se tu slejzáš s podobnými xindly a blejete tu sračky proti vlastní zemi ...

      Vymazat
    12. Šmejd rusáckej a Tahitit! Jééééééé pane šeditelííííí! Tam se může bavit tak pan Obáma! Páč mu to dovolíme a zaplatíme! Ty prašivino mongolská co neumíš nic víc, jak je pro tvou zkurvenou komoušskou podrasu typický, než opičit se a krást Totiž používáš už jen moje termíny, debile, esi ti to ňák neva, neboť sajrajt co máš místo mozku použitím syčení "usssss" a sem tam slůvka "lejnolahvárník" totálně vyčerpal svou slovní kapacitu:))

      Vymazat
    13. Jo a nezapomeň ještě uplatnit "čokovopici" ty hovado komoušský! To je třetí a poslední originální slovo který kdy vypuchlo z toho smrdutýho pukavce na tvým krku:)

      Vymazat
    14. 21:17
      Tys projebal i kdysi výdělečnou firmu na prcgumy ty smrdlavej bezpohlavní filconoši věcně se hrabající v konťáku a před VELVYSRANECTVÍM USSA ŽEBRAJÍCÍM O FLANDĚRU CHRCHLOHUTKY!!!!!:-))))
      A s kolaborantskýma kurvama jako seš ty a tobě podobný zmrdi si to vyřídíme!!!!!
      Už mám i hymnu pro takový bezcenný hovna.....až poletíš komínem nechám ti zahrát POJĎ STOUPAT JAK DÝM!!!!!!:-DDD

      Vymazat
    15. Ptal se vás někdo na něco vy židonegerský nesvéprávný pračuráci????
      Vždyť vy jsou hovna z mongoloidnich smradlavejch prdeli kříženého se kýblama hoven.....podle toho jste cejtit až na Slovensko,hulibrci hutko-bendo výkalů!!!!!!
      Pro mamrda 21:23 31:26

      Vymazat
    16. 31:26 tu není:) Tak jako není třeba se putleroffskýho smrdutýho prdu ptát když chceme říct pravdu. Že totiž vječný lání, zuřivý štkaní a ubohý hýkání je jediný co ti loosere a tobě podobný rusácký a komoušský svoloči zbyde. Z tý zengruny kams me vás skopli v Listopadu 89 už se Nikdy nevyhrabete. A volby projedete, premierem bude pan Fiala nebo pan Bělobrádek a váš mongol Pitomio mu bude sloužit a dělat rohožku! A teď štěkej rudošský hovno, lejnolahvárnikuj, daliboruj, námořnikuj, ale vám to zmrdi hovno píchne - chycht!

      Vymazat
    17. 23,08
      Leda hovno ty mamrde z ussácký posraný prdele!!!!!!!.-DDD

      Vymazat
  30. Jeste jeden zajimavy stripek informace k teto veci:
    -----
    About the so-called "attack by car" in Richmond
    Here's what they are censoring: A couple of the Soros thugs attacked James Fields car with baseball bats. These attacks have been conveniently edited from the MSM scam machine. Fields only hits the gas AFTER his car got attacked, with the thugs breaking a tail light and the back window with a baseball bat. Additionally, two other cars rammed the crowd before Fields, and one of them (for certain) was a black woman! Since it is now legal to mow down protesters and use your car as a defensive weapon if it is attacked, Fields is guilty of nothing.Howcome the MSM is not talking about the other drivers that did the same thing? Were both black? Fields simply did what anyone would have done, and acted according to law.

    But since there is a race hatred mantra to push, the MSM is saying none of this, and Youtube has entirely expunged the videos that show what really happened, thanks to their honesty and agenda free platform. [pozn: mysleno samozrejme ironicky...] If two other cars did the same thing before Fields, and the drivers were black, then what we have here is a media white wash, and an agenda push to frame whites as the villains, as usual. Let's see them mention the other two cars, which clearly hit people first. You won't see that, because they can't milk a "white supremacist" line from that!
    -----
    http://82.221.129.208/baaaasepaagec5.html

    Zajimave.
    Mozna by bylo vhodne to jeste nekde overit...

    Pouceni z toho je, ze nelze verit vsemu, co Media prinesou, zejmena pokud to je neco, co se (((jim))) az prilis dobre "hodi do kramu"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ============================================
      Dost hloupě vymyšlený hoax - chybí už jenom "očití svědkové", video a policejní protokol.
      ============================================

      Vymazat
    2. > 19:35
      Ovsem tenhle "zdroj" se v minulosti dost casto ukazal byt velmi dobre informovany.

      Vymazat
  31. ================== * ==================

    “Racism is evil. And those who cause violence in its name are criminals and thugs, including the KKK, neo-Nazis, WHITE SUPREMACIST, and other hate groups that are repugnant to everything we hold dear as Americans.
    To anyone who acted criminally in this weekend’s racist violence, you will be held fully accountable. Justice will be delivered."

    (Donald J. Trump, pondělí 14. srpna 2017)

    ================== * ==================

    Tak mi teď vrtá hlavou - neurazil on, sakra!, nakonec Davida Duke-a??

    Kokotko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sotva, protoze Trump neni lhar ani idiot, a David Duke neni "white supremacist" ...

      Vy jste si nic neprecetl z toho, co jsem daval URL vyse? (Aspon tu rec pro Cechy, v Praze na Karlove Univerzite v roce 2011, kterou mu prekazili rict, jste si mohl precist, je opravdu dobra, presna a pravdiva...)

      Vymazat
    2. Anonymní 15.srpna 2017 3:47

      "Trump neni lhar" - to fakt aspiruje na vtip století -

      Vymazat
  32. "We know who we are. We are Aryans - racially conscious White men and women who are dedicated to the survival and evolutionary development of our people. ...
    We desire to live in our own neighborhoods, go to our own schools, work in our own cities and towns, and ultimately live as one extended family in our own nation. We shall end the RACIAL GENOCIDE OF INTEGRATION. We shall work for the eventual establishment of a SEPARATE HOMELAND for African Americans, so each race will be free to pursue its own destiny without racial conflicts and ill will."

    - napsal David Duke - držitel doktorátu na ukrajinské soukromé škole - Міжрегіональна Академія управління персоналом -, kterou US State Department v oficiálním dokumentu v roce 2008 označil jako "one of the most persistent anti-Semitic institutions in Eastern Europe" -
    ve své knize
    "My Awakening" A Path to Racial Understanding"
    - cf. https://archive.org/stream/MyAwakeningAPathToRacialUnderstandingByDavidDuke/my-awakening-david-duke_djvu.txt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vzdyt to je naprosto pravda, ale neni v tom zadna nepravdiva nadrazenost (supremacy).

      Presne takhle zijeme my v Cesku: Mezi Čechy Domov Můj.
      A zurive se branime prilivu cizich elementu, ktere tu nemaji co delat.

      Videl jsem jen asi 10 ctvrthodin Dukeovych proslovu a cetl jen asi 20 clanku, pise o 6000 natocenych videich s nim a stovkach prednasek, takze jsem videl jen zlomek a mohl jsem leccos prehlednout,
      ale z toho co jsem videl, nebyla ani jedna mala drobnost nepravdiva nebo zavadejici,
      je presny, jemny, pravdivy,
      je to Jan Hus dnesni doby.

      Jiste ze je spravne, aby Cesko bylo zcela ceske, aby Tibet byl tibetsky, aby Cina byla cinska, aby Afrika byla africka, aby Evropa byla evropska a v tom Cesko ceske, aby bila Amerika byla euro-americka a aby zvlast cerna Amerika byla afro-americka.

      Kazdy narod si zaslouzi svuj zivotni prostor, zdedeny od svych predku a predavany svym potomkum, a zaslouzi si udrzet svou odlisnost od ostatnich narodu.

      Jenze zejmena v USA je politicky-korektni tlak na zacernovani bilych lokalit, jako nyni v Nemecku a mozna brzy i u nas, pokud nebudeme dostatecne kricet, do kazdeho mesta a na kazde sidliste prislusnouu kvotu cernochu a hispancu a arabu, aby nikde nezustalo ciste-bile osidleni, aby vsude byla stejna promichana smes, nejlepe aby se vsichni skrizili navzajem do hnede smesi. Coz je zlocin proti evoluci.
      (A ovsem s tim, ze Izraelci ve svem apartheidu se s nikym misit nebudou, ti zustanou zcela ciste chazarsti).

      Co je na tom spatneho, kdyz Duke rika, ze kazdy narod a rasa ma pravo na svuj zivotni prostor ?!

      Nekteri by zkouseli tvrdit, ze "rasa je pouze socialni konstrukt" a ze neexistuji, ze jsme vsichni stejni. Neni to pravda, a da se to dokazat zcela objektivne vedecky. Jsme odlisni, a je to dobre.

      Takze ano, zcela souhlasim, ze Ceske skoly maji byt ceske, a Africani at si spokojene buduji svuj vlastni domov v Africe a nemichaji se sem, kam nepatri. (a necht' jim tam u nich pomuzeme, kdyz maji problemy, ale ne tim, ze bychom jejich problemy prenaseli k nam)

      Nerikam tim, jestli jsou lepsi nebo horsi (protoze jak jsem zduvodnil vyse, "lepsi" nebo "horsi" zalezi na zvolenem meritku, ale pokud si jedno meritko zvolim, treba inteligenci, nebo kulturni vyvoj a uspechy, nebo naopak treba silu svalu a vytrvalost, jiz bych to rict mohl). Je ale mnoho jinych ras a etnik, kde by se to rikalo tezko a neni to potreba.

      At si jsou Tibetani tibetsti tam u nich doma v Tibetu, je to jejich pravo, zdedene po jejich predcich, at si jsou Africani africti, Chinani chinsti...

      Temhle vsem (krome Tibetanu) to nikdo nebere, tak proc nemohou byt Evropane (nebo euro-americane) evropsti ?!
      (ja to vim, proc zatim nemuzeme, ale kdybych to napsal, taky byste zase rekli, ze jsem anti-semita)

      Vymazat
    2. 10:37

      "... aby Cesko bylo zcela ceske, aby Tibet byl tibetsky, aby Cina byla cinska, aby Afrika byla africka, aby Evropa byla evropska a v tom Cesko ceske, aby bila Amerika byla euro-americka a aby zvlast cerna Amerika byla afro-americka. ..."

      "Schon die oberflächliche Betrachtung zeigt als nahezu ehernes Grundgesetz all der unzähligen Ausdrucksformen des Lebenswillens der Natur ihre in sich begrenzte Form der Fortpflanzung und Vermehrung. Jedes Tier paart sich nur mit einem Genossen der gleichen Art. Meise geht zu Meise, Fink zu Fink, der Storch zur Störchin, Feldmaus zu Feldmaus, Hausmaus zu Hausmaus, der Wolf zur Wölfin usw."

      /Adolf Hitler, Mein Kampf, 11. kapitola: Národ a rasa/

      Vymazat
    3. Nezalezi prilis na tom, kdo _dalsi_ rekne nejakou Pravdu, nijak to nezmensuje na tom, ze to je spravna myslenka, dokonce jedina spravna myslenka.

      (To by bylo prilis jednoduche, kdyby sly vsechny spravne myslenky znicit tim, ze je _take_ rekne nejaky spatny clovek...)

      ----
      Je to nekde ke stazeni v anglickem prekladu?
      Je 70 let po smrti a melo by to byt jiz public domain...

      Rad bych si udelal vlastni nazor.

      (A ovsem nemecky temer nerozumim, nejmene 5 cizich jazyku umim lepe...)

      Vymazat
    4. A jeste abych to upresnil...

      Slova to jsou pekna, ale Hitler misto toho chtel, aby Cesko a Poslky byly nemecke, aby Francie byla nemecka, atd...

      Navic to provadel hrubym nasilim.

      Navic cizorode elementy vrazdil misto vyhanel zpatky na jejich mista.

      Takze kazal vodu a pil vino, a v tom byla hlavni odsouzenihodna chyba.

      Vymazat
    5. 11:59

      To, že neznáte (?) dílo, které je jedním ze základních kamenů Vašeho světonázoru - a dokonce údajně nevíte, kde je k mání - je prostě šokující...

      Vymazat
    6. Ne, Hitlera vskutku nijak neobdivuji.
      Jak pisu vyse, nehlede na to, co a jestli psal na zacatku, jeho implementace byla zcela spatna a ocernil tak, co mohl.
      (A ovsem krome jineho byl agentem bankeru, americkych i jinych, a hadejte z jakeho etnika byli? pozn - nehlede na url nize, nebyli to britove...)
      https://orientalreview.org/2015/06/20/episode-17-britain-adolf-hitlers-star-crossed-love-iii/
      (je asi posledni dil serie, ktery ma na konci odkazy na predchozi dily, viz treba episode 6)
      v ceskem prekladu
      http://www.zvedavec.org/autori/1154-nikolaj-starikov
      (velmi poucne cteni, bez toho tezko muzete chapat historii prvni poloviny dvacateho stoleti, a bez toho nemuzete dobre chapat ani dalsi vyvoj a dnesni stav. Podotykam, ze to lze vetsinou overit i z jinych zdroju, ale tady to je pekne a prehledne popsane...)


      Podobne jako ve Velke Ukrajine (SSSR) zcela zdiskreditovali myslenku Socialismu jeho naprosto spatnou implementaci.
      Coz neznamena, ze Socialismus by byl spatny, ale znamena to, ze kazdou myslenku lze jeji zamerne spatnou implementaci zcela ocernit a znemoznit nejmene na dalsi stoleti...

      Vymazat
    7. 12:06

      Nejspíš Vám uniklo, že jeho projekt se jmenoval "Nová Evropa", takže vysvětlením toho, co tu rozporujete, by mohlo být, že "Česko" (orig.: Tschechei), "Polsko" i "Francie" podle výsledků jeho vědeckého zkoumání patřily k "bílé /arijské/ rase".

      V jednom je ale Vaše úvaha správná: myšlenky apartheidu se "hrubým násilím" prosadit nepodaří. Je vidět, že nová generace je "poučená".

      Ovšem ve svém výchovném tažení za nenásilí (poté, kdy se sám oprostil od některých ze svých "mladicky nerozvážných" projevů) Vámi tak uctívaný David Duke zatím projevil jako úplně stejný antitalent jako při svých pokusech o kariéru politickou a akademickou. Holt mu asi do toho Jana Husa přece jen pořád ještě něco chybí.....

      12:24

      To, že neobdivujete někoho, kdo tak zklamal a poškodil Vaši čistou ideu, nijak zvlášt něpřekvapuje. (On se z toho také žádný politický kapitál dneska vytlouct nedá - to dnes nepochopí snad jen úplný vůl, který chodí v USA po ulici s nacistickou vlajkou přes rameno.)

      Vymazat
  33. Mnoho dalsich zajimavych podrobnosti k tomuto false-flag utoku v Charlottesville:
    http://82.221.129.208/baaaasepaagec8.html

    - Zadny James A Fields neexistuje.
    - jeho jmeno je James Bloom a je to zid
    - clovek co najel autem do lidi je James G. Field, je to 32 let stary vojak - jsou fotografie!
    - KKK members na miste byli levicacti zide, kteri si na KKK jenom hrali
    - do lidi najelo vic aut (zrejme ostatni nebyly fatalni)

    Viz tez zde:
    https://mobile.twitter.com/williamcraddick/status/897156516070932484
    > Charlottesville was a trap for everyone who was involved, both sides were being organized by controlled opposition
    - anar-fasisti (on pise "Far leftist protestors" ale me to jako levicoveho cloveka urazi) byli dopraveni na placeny protest organizovane autobusy
    - o dost vic veci tam "smrdi"


    Na davidduke.com jsou fotografie a reportaz z teto udalosti. Nekteri anar-fasisti (muj termin ne jejich) tam byli ozbrojeni samopaly (v US je to legalni), coz je ale evidentni pokus o eskalaci, aby si protistrana priste pripravila totez...


    Co z toho vseho vyplyva ?

    Nikdy neverte lžidomédiím, zejmena ne, kdyz prinasi zpravu, ktera se jim az podezrele dobre "hodi do kramu".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:52

      Zato médium jako http://82.221.129.208/baaaasepaagec8.html, které masově produkuje hloupé a průhledné hoaxy - to lžimedium není, že?

      Zajímavé například je, že FBI a místní šerif do dneška neexistenci Fieldse neprokoukli ... co to je za zoufalé amatéry? Obvinit z vraždy někoho, kdo vůbec neexistuje!

      To celé, včetně autobusů (jaká drzost, že nepřišli pěšky!) určitě organizoval nějaký ruský hacker ve své zemljance na Čukotce .....

      Vymazat
    2. Pokud mohli v San Bernardino (kde strileli tri urostli "contractors") obvinit pana a pani Farookovi (zejmena pani Farook byla drobna "princezna", ktera by samopal ani neuzvedla, natoz aby z nej jeste strilela!), a jeste drze prohlasovat, ze se jmenovala Tashfeen Malik (coz je hebrejsky nebo arabsky vzkaz!), zatimco novinari pri zcela odporne razii u nich doma ukazali na kameru jeji ID, jasne dokazujici ze se jmenovala Mrs. Farook,
      a kdyz jedine zbrane v jejich byte, plnem detskych hracek jejich nemluvnete, byly na papire, zanechanem na stole po FBI razii,
      ano, je velmi mozne a pravdepodobne, ze FBI lže.

      Je az prilis mnoho takovych zkusenosti.

      Mistniho serifa neznam, tak tezko rict, jakou tlaci agendu.

      V tehle zemi, kde zase uz "zitra jiz znamena vcera", je mozne opravdu leccos, o cem se nam tady zatim prilis nezda...

      Vymazat
    3. > 12:03
      A jeste:
      Jim Stone se mnohdy ukazal byt velmi dobre informovany, a kde se mylil, tam zverejnoval opravy...

      Leda byste jako "hoax" myslel, podobne jako CT, rozpor s oficialnim narativem sedmilharu v mainstreamovych mediich pod politickou kontrolou vladcu...

      Nedavno jako ukazku CT24 ukazala 10 tzv. "Hoax", jeste na ne dala velke barevne razitko s timhle napisem, z nichz asi 8 byly pravdive zpravy potvrzene z vice ruznych zdroju (napr. o migrantech), a dve byly evidentni hovadiny...

      Tahle technika falesneho ocernovani dobrych zdroju nepravdivou nalepkou bude fungovat cim dal mene...

      Vymazat
    4. Takze zde z mnohem objektivnejsiho media, celkem dost pravdive zhodnoceni situace:
      https://www.rt.com/op-edge/399585-charlottesville-america-trump-violence/

      I kdyz na druhou stranu, jiny "coverage" od RT me tentokrat po dlouhe dobe zklamal, zejmena reportaze prebrane od nejakeho "Joshua" (hle, vime odkud vitr fouka!) jsou evidentne zaujate...

      RT se tedy opet ukazala jako velmi objektivni medium (jako ostatne ve vsem krome protestu proti zidum), ktere dava prostor vyjadreni pro obe strany disputace,
      coz zejmena z nej dela to, cim je...

      (Nezkousejte mi zde tvrdit jako to nekteri jinde zkousi, ze a jestli RT je neci "Propaganda", nebo bychom museli rozebirat, co a ci je propaganda predevsim, ze stejnych duvodu!)

      Vymazat
  34. Zatím není známo, zda se Rusko chystá poslat do Charlottsville Lavrova nebo jiné politiky, aby tam napodobili Joe Bidena a Victorii Nuland (v Kyjevě) a rozdávali hrdinným bojovníkům proti utlačování bělochů sušenky a boršč.....

    OdpovědětVymazat
  35. Dalsi podrobnosti na jimstone.is
    - Sice existoval James A Fields, na ktereho bylo registrovane auto teto SPZ znacky, ale bylo to JINE auto (v registraci je zapsane stresni okno, ktere auto v Charlottesville nemelo)
    - Delali na tom Sorosovi lide (resp. lide delajici na kampani pro Sorosem sponzorovane kandidaty ve volbach) a byvali zamestnanci Obamova zamini (State Department)

    Dale, Godaddy a pak i Google zrusili pomoci DNS stranku "Daily Stormer" (o ktere MSM siri ruzne lzive pomluvy), _protoze_ meli coverage a videa z Charlottesville.

    Je pravdepodobne, ze az tahle afera utichne (pokud utichne), tak se zase nekde vynori, ale prozatim je umlceli.
    (Obsah, co tam tesne na konci meli, jde videt na archive.org, ale zrovna tuhle posledni reportaz nestihli archivovat...)

    Jak se rika: nejdriv prisli pro ______, ale mlceli jsme ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ovsem aktualizace:
      Administrator Daily Stormer je zid, hrajici si na fasistu... (takze zase kontrolovana opozice)

      Andrew Alan Escher Auernheimer, aka Weev
      (zdroj neprozradim, ale pri pohledu na jeho foto je to celkem evidentni)

      Vymazat