Reklama

.

.

úterý 1. srpna 2017

EUrošikana a EUroreferendm

Radim Valenčík
1.8.2017  blog autora

ANALÝZY A KOMENTÁŘE AKTUÁLNĺHO DĚNĺ PŘED ŘĺJNOVÝMI VOLBAMI DO PS Z HLEDISKA VYTVOŘENĺ PŘEDPOKLADŮ PRO SKUTEČNÉ REFORMY

V rámci seriálu o volbách uveřejňuji na pokračování článek, který jsem dál na svůj blog před pár dny a který zaznamenal velké množství ohlasů:


Zašlo to hodně daleko. Takový musel mít pocit každý, kdo včera (viz 30.7.2017 - pozn.red. NR) od 22.00 sledoval pořad Události, komentáře na ČT 24, hlavní téma "Brusel proti V4", musel být šokován, viz:

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/217411000370726/

Přístup, který zaujala současná euroreprezetace vůči zemím V4 v souvislosti s trestáním za odmítání povinných kvót pro nepohodlné uprchlíky, lze označit jako hloupý, tupý, arogantní, bezohledný... a Karel Čapek by vymyslel ještě deset lepších vyjádření. Jednání současné euroreprezentace připomíná šikanu uplatňovanou ze strany psychicky labilního, zamindrákovaného, pubertálního jedince vůči slabším členům kolektivu.

Jak je možné, že k něčemu takovému dochází v EU, která je založena na spontánní solidaritě? Logika dění vyplývá ze zákonitostí, kterým podléhá degenerace, následný rozpad, ale také kopání kolem sebe ve stylu chcípající kobyly současné globální moci, viz:

http://radimvalencik.pise.cz/4432-pred-jihlavou-o-degeneraci-soucasne-moci.html

Jednou z podmínek fungování současné moci je totiž prestižní prosazování přijatých řešení, ať jsou jakkoli nesmyslná. Tím se "utužují řady" slouhů slouhů a zapouzdřených poskoků této moci. Jakmile začne selhávat odměňování slouhů slouhů a poskoků, trestání kritiků, zdegenerovaná moc končí. Proto ta zoufalost. Proto vyhlášení války, téměř totální války vůči "nepřátelům" hloupých a škodlivých rozhodnutí.

Europapaláši si přivlastnili právo na všechno. A my zase máme právo na referendum. Doporučuji dvě na sebe navazující referenda, resp. podvojné referendum.

První otázka (první referendum):  

Přijmout uprchlíky za podmínek stanovených diktátem současné euroreprezentace, nebo ne a vystavit se sankcím?

V případě, že odmítneme (naše země, případně obdobně v kterékoli jiné zemi V4) uprchlíky přijmou a tím se vystavíme sankcím, navazovala by další otázka (další referendum):

Druhá otázka (druhé referendum):

Zůstat v EU, nebo následovat Británii a odejít z EU?

Uveřejnil jsem ve stručné podobě již včera a v jednom z komentářů byl položen dotaz:

"Líbí se mi to, ale kdo prosadí toto referendum?"


Odpověď není tak těžká. Je před volbami a není žádný důvod, proč takové referendum nepřipravit, pokud bude současná euroreprezentace pokračovat v politice vůči zemím V4 ve stávajícím stylu. Pokud se s takovýmto referendem začne uvažovat jako s reálnou alternativou, určitě se tím negociační pozice zemí V4 nezhorší.

Zaorálkův argument, že žádné referendum o našem členství v EU není třeba a není ani možné protože patříme na Západ, neplatí. Patříme na Západ. Na ten, jaký představovala EU v době, kdy jsme do ní vstupovali. Ale nepatříme na DIVOKÝ ZÁPAD šikany silnějšího vůči slabšímu, ve který se EU mění.

Na závěr jen maličkost, ale aktuální a dokreslující situaci:
"Německá média totálně selhala v informování o migrační krizi. Místo kritického zpravodajství novináři přijali rétoriku politické elity, vytvořili systém vítací kultury, kde pro obavy a kritické názory nebylo místo****, tvrdí studie Hamburské mediální školy a Univerzity Lipsko. Selhání médií podle autorů studie společnost nebezpečně rozdělilo."

Celé viz: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/444587-nemecka-media-naprosto-selhala-k-uprchlikum-nebyla-kriticka-tvrdi-analyza.html

(Co naše univerzity, které tak rády vstupují do velké politiky?)

(Pokračování ohlasem na tento článek)

Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/4817-volby-2017-172-eurosikana-a-euroreferendm.html

28 komentářů :

  1. Zopakuji už jednou napsanou větu "Líbi se mi to, ale kdo to prosadí ?" a hned si odpovím, nikdo. Ano nikdo to neprosadí, copak vy si myslíte že ti stejní europoslanci budou nečinně přihlížet jak se demontuje Evropská unie ? Pokud by k něčemu takovému došlo, zcela na 100% Unie vyhlásí stav ohrožení a využije NATO, na co ? Na to aby vojensky zasáhla a má nato dobré páky, např, slouvu o přistoupení k Nato, využije článku o tom, že když se octne člen Nato v ohrožení, ostatní mu příjdou na pomoc.Probuďte se pane Valenčíku, máte těžký sen a realita je jiná.Dojde k vyvolání masových nepokojů a zasáhne armáda, spojenecká, přátelská a nekompromisní. Probuďte se pane docente, už nejsme členem Varšavské smlouvy a RVHP aby nám přispěchal na pomoc Sovětský svaz jako v roce 68. Myslím si, že je naprosto nezodpovědné vzbuzovat liché naděje, že změníme svoji pozici, kterou nyní máme. Dojde jen k naplnění slov pana našeho knížete, že češi až nebudou mít co žrát, podvolí se čemukoliv. Ty vaše hypotetické úvahy jsou sice krásné, ale neuskutečnitelné. Která z politických stran u moci vám vaše přání splní ? Ani ti komunisté nehnou prstem, mají rádi to současné svoje jisté teplé a dobře honorované místečko. Tomio Okamura ? Je to solitér bez pořádného programu. V uplynulých dnech jste mohl vidět jak policie tolerovala nepovolenou technopárty, mohl jste číst smířlivé komentáře našich politiků. Jo kdyby to byla nepovolená demonstrace za vystoupení s EU, to by byl fukot, žádná tolerance, ještě by vás všechny označili za ruské agenty a jako takoví by jste dopadli. Ono kdyby to bylo tak lehké jak to popisujete a možná i myslíte, tak by už ten kapitalismus dávno nikde neexistoval. Lidé v celé světě ho mají plné kecky, jenže neví jak z toho ven.Evolucí se miliony let tvořil tento svět, revolucí se ve dnech měnila jeho podstata, ale to je už za námi, nikdo nevstoupí dvakrát do stejné řeky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Tomio Okamura ? Je to solitér bez pořádného programu."
      To je jako tak těžké si ten program najít a přečíst, než vypustím blbost?
      www.spd.cz/program

      Vymazat
    2. pro 21:36 : Ten program je všeobecná, nic neříkající slátanina, která stojí na požadavku referenda a odmítání imigrantů. Vše ostatní jsou jen obecné bláboly. Nejsou zde definovány základní problémy postkapitalistické společnosti a už vůbec nejsou obsažena žádná východiska a řešení. Navíc se Okamura vůbec nevyjadřuje k NATO, při zásadních hlasováních v parlamentu chybí, na stránkách SPD nepovoluje žádné diskuze, aby ho náhodou někdo nekritizoval a jede na 6% procent, které mu zajistí mandát a dost peněz na další 4 roky pohodlného života ve sněmovně, kdy si sám odhlasuje svůj plat, bude brát 100% nemocenskou třeba půl roku a nikomu se nebude muset odpovídat za to co dělá a co nedělá. Kdo z Vás to má, milí voliči?

      Vymazat
    3. 21:57 To nechápete o co jde hlavní je to referendum jinak naši zemi eu zničí. A jestli chcete nahlodat přesvědčení volby Okamury tak to máte marný.

      Vymazat
    4. Ne samospasitelné referendum, ale pořádné strany odleva doprava, které budou hájit naše národní a sociální zájmy. Nezlobte se, Okamura mi nedává žádné záruky.

      Vymazat
    5. 5:09 Nejhorší je že naše země nemá čas jak tu dovezou migranty a včlení nás do 4 říše bude konec a už neuděláme nic. 300 let pod habsburkama kolik let budou trpět Češi pod němci? Tyto volby jsou zásadní pro náš národ tahle země je naše jak řekl president Zeman proto SPD je jediné východisko z toho marasmu.

      Vymazat
    6. Pro 19:06, opakovaná kritika Okamury, opakované neuchopitelné námitky, totální negace. Dobře, tak co konstruktivního můžete přihodit do debaty?

      Vymazat
    7. Pro 12:04 : Alianci národních sil, případně KSČM. Přečtěte si programy!

      Vymazat
    8. Anonymní2. srpna 2017 18:16
      ANS, stále zde nešermujte programem. Bez vůdčí osobnosti, která by byla garantem toho programu, je pouhým slohovým cvičením . Tato vyváženost, tedy silný program a silná důvěryhodná vůdčí osobnost, je pouze u SPD – Tomio Okamura.
      Jsme svobodná země, takže máte pasivní volební právo – být zvolen. Není protizákonné, když usilujete získat 1,5% volebních hlasů, spojených se státní finanční podporou. Ale pro pořádek je nutno uvést, že tato Vaše volební hra, snižuje pravděpodobnost, že se síla protestních hlasů dostane do parlamentu, a že tedy volby něco změní. I z tohoto pohledu, byste měli vnímat častý nesouhlas s Vašim osočováním hnutí SPD, které jediné má možnost, donést protestní hlasy až do vlády. Zůstat v opozici, znamená prohru myšlenky změny a naopak přijetí politiky EU, na likvidaci států. P.K.

      Vymazat
    9. Kdo chce vůdce, volil Havla, pak Klause s jeho tenisovou raketou, pak to zkoušel v jiných stranách a novináři vždycky někoho šikovného za vůdce prohlásili. Např. Schwarzenberga, Pilipa, Kalouska.... Teď je na řadě Babiš a Okamura. Noví vůdcové - Hahaha. Byl jsem na dvou demonstracích Okamurovy strany. Za mnou dva chlapíci volal "Tomio, ty jsi náš vůdce!". TAk jsme šel raději domů, než se ušpinit.

      Vymazat
    10. Anonymní2. srpna 2017 22:03
      Bez energické a charismatické osobnosti, nevznikne a neprosadí se žádné hnutí. SPD má Tomio Okamuru. Nemá všech pět pé, jako ostatně žádný člověk, ale má vůli prosadit změny, na základě zavedení prvků přímé demokracie, do našeho právního systému. Záleží na voličích, zda v tom také vidí cestu, ze současného marasmu. Ale nejspíš ano, neboť má T.O. mnoho napodobovatelů.
      Pokud někdo volá "Tomio, ty jsi náš vůdce!", tak to ukazuje na nějakého závisláka, který se tam přichomýtl, nebo byl zaúkolován, nikoliv na typického a většinového příznivce SPD. P.K.

      Vymazat
  2. To, co popisuje Doc.Valenčík je shrnutí faktů. Nikde nevidím a nečtu, že navrhuje jednoduchá řešení.
    Váš přístup (9:06) je logický, ale, po mém soudu příliš poraženecký. V mnohém pravdu máte, možná že téměř ve všem. Jen zapomínáte na jednu věc. Několikrát v historii se společnost, lidstvo, naše vlast, ocitli v podobně bezvýchodné situaci. A přesto se lidé vzbouřili,a bouřli. Byli biti, opakovaně a krvavě, ale stejně, znovu a znovu, do toho šli. Už neměli co ztratit. Současná většinová populace má pořád ještě co ztratit. Bohužel. Globální vládci jsou poučení historií (a Marxem, paradoxně), takže to ožebračování se snaží tlumit. Čím dál hůře, a neúčinně. A proti jejich vůli se ten proces zrychluje. Elektronizace všeho, snaha o zrušení fyzických peněz, kontrola přes cokoliv, včetně čipů pod kůži, to jsou další a další nástroje k zotročení lidstva. A debilizace člověka, samozřejmě, ke které směřuje současná islámská invaze a nucená imigrační strategie.
    Přesto se domnívám, že se historie zopakuje. Potencionální otroci se vzbouří, opět, jako mnohokrát v historii "narazí zády na zeď", a nebudou mít co ztratit,"pouze své okovy".
    Jak to ale dopadne, s jakým průběhem a krveprolitím, to ani nedokážu, a nechci domýšlet. Sobecky doufám, ve své věku, že to přijde, až tu nebudu. Ale mohu se mýlit.Možná už se "to" rozjíždí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To 20:42
      Vaší odpovědi se nedá nic vytknout, je to tak jak píšete, ale přes všechny ty snahy dostat se z "otroctví" se to nikdy nepodařilo a když tak na velmi krátkou a historicky nevýznamnou dobu.Pokud se má něco změnit dlouhodobě, musí se změnit celý systém a ne jen u nás, to však nelze učinit nesystémovými kroky, živelně.

      Vymazat
  3. Pane Valenčík to nemyslíte vážně tu solidaritu? Vždyť na nás parazitují neskutečným způsobem. Vstup do EU a NATO bylo proti všem slibům a protože již byly známy záměry do budoucna i nebetyčná blbost. Ten čas bylo možné prosadit neutralitu. Co to je za demagogii patříme na západ! JÁ TO CELÉ VIDÍM JAKO SELHÁNÍ ELIT NÁRODA. Nakonec se většina projevila jako zvrhlý paraziti. Pár jich za chvíli prohlédlo ale mlčelo jako GOTT. ČLOVĚK.

    OdpovědětVymazat
  4. Pane docente, musím Vám vytknout dvě chyby. Zaprvé: otázka do referenda musí vyjadřovat je jeden názor a odpověď na ni musí být pouze ANO nebo NE.
    Tedy: Souhlasíte, aby Česká republika vystoupila z EU ?
    Osobně se domnívám, že vznikne-li Koalice ANO + SPD Okamura + ev. někdo další, Babiš ustoupí a referendum vypíše. Výsledek: Buď bude prohlášeno za neplatné kvůli nízké účasti nebo se většina zúčastněných voličů vysloví za setrvání v EU! Nepodceňujme pohodlnost a sklony ke konzumu čecháčků! Co kdyby odešly supermarkety nebo by nemohli jezdit bez pasů nakupovat do Germánie ?


    Za druhé: nepatříme na Západ a nikdy jsme nebyli součástí západu. Morava i České země odjakživa leží ve Střední Evropě, na rozhraní dvou kultur. To, že jsme byli po staletí germanizováni, z nás nečiní příslušníky západní kultury. A když jsme se k Západu přimkli, tak nás Západ zradil Poprvé v r. 1938 v Mnichově a podruhé nás zrazuje právě teď. Dělá z nás skládku EU, poučuje nás a šikanuje ve všem možném, zakazuje nám pomazánkové máslo a teď nás chce trestat za odmítání nelegálních imigrantů.
    Jak řekl Cornel v Pokladu na Stříbrném jezeře:
    Máte pěkné přátele!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všem zastáncům názoru, že Česká republika patří na Západ:
      Zajeďte si na Kyjovsko, Hodonínsko, Valašsko nebo Ostravsko (Opavsko), poseďte a popijte s místními, nahlédněte do jejich života, kuchyně a kultury řekněte mi, KDE VIDÍTE ZÁPAD???

      Vymazat
  5. Západní hodnoty1. srpna 2017 22:18

    Západní hodnoty jsou ty které především vyhovují západním státům. Kdo se postaví proti je označen za toho kdo je proti těmto hodnotám. Po 17.11.1989 jsme přijali západní hodnoty a to tím, že jsme se podle všech ekonomických kritérií stali kolonii západu. A funguje to následovně. Oni nám dají evropské dotace v řádu milionů EUR za které musíme stavět cyklostezky, rozhledny a další nesmysly a my jsme jim darovali veškerý průmysl, zlikvidovali jsem si zemědělství a odvádíme na západ zisky v řádech stovek milionů EUR. Takže to vypadá jak nám EU daruje peníze na ty cyklostezky, na kterých musí viset velká tabule jak to postavila EU, ale na miliardových ziscích, které plynou od nás na západ žádná taková tabule není. Jinými slovy oni nám dají 10 EURO a MY ODVEDEM 10000 EURO a ještě jim děkujeme a protože oni na západě mají pořád málo tak naše centrální banka nám ještě korunu znehodnotí aby to, co dovážíme, bylo pro nás několinásobně dražší, a to co vyvážíme, aby bylo několikanásobně levnější a rozdíl jde bilionu korun o které jsme okradeni. NO A TO VŠECHNO JSOU ZÁPADNÍ HODNOTY, KTERÉ NESMÍ NIDKO KRITIZOVAT A NIKDO O NICH NESMÍ ANI DISKUTOVAT, PROTOŽE TYTO HODNOTY TO JE TO NA ČEM STOJÍ ZÁPAD. Mimochodem západ vyraboval Afriku, Latinskou Ameriku, Asii, teď rabuje střední Evropu a chystá se vyrabovat Rusko a Čínu. A TO JSOU VŠECHNO ZÁPADNÍ HODNOTY.
    Kde jsou západní evropské hodnoty? Na zbytečných summitech, na shnilých bramborách, na přípravě války s Ruskem, na evropském zábavním podniku?
    Evropské hodnoty jsou shnilé brambory a podřadné jídlo pro Slovany:
    • www.novarepublika.cz/2017/07/evropske-hodnoty-jsou-shnile-brambory.html

    OdpovědětVymazat
  6. Jací "uprchlíci" kurvaštelung!
    Už mě s tím do prdele neserte.
    Ani senilita neomlouvá (doufám že nechtěnou) manipulaci.

    OdpovědětVymazat
  7. Nová evropská šlechta!1. srpna 2017 22:21

    • www.novarepublika.cz/2017/08/humanitarni-otrokarstvi-1-cast.html
    • www.svobodny-svet.cz/2280/top-informace-pro-celou-evropu-a-okolni-svet.html
    • www.pravyprostor.cz/euroslechta-si-potichu-zvysila-mzdy-vite-kolik-vydelava-tusk-nebo-juncker

    OdpovědětVymazat
  8. Všem, je vidět, že když se chce a jsou správní lidi dá se diskutovat o ledasčem a docela slušně i s argumenty.Takto vidím tuto diskuzi já.

    OdpovědětVymazat
  9. Zákon akce a reakce. Na koho vždy přijdou negativní dopady jež cíleně a vědomě nebo nevědomě a neschopností způsobí nebo zaviní tzv. ELITY na normální lidi jímž je upíráno vše co elitám nevyhovuje ke svému beztarostnému životu z pozice peněz a její tvorby ze zisku na pracujících lidech tvořící skutečné zpeněžitelné hodnoty, ale tito lidé také mají nárok prožít svůj život důstojně, ale jak se toho mají domoci? Proto bych manuálně pracujícím lidem rozdal registrovaně zbraně a organizovaně bych vykonal v rámci humánní skutečné spravedlnosti poctivou nápravu a odstranil lidské zlo ze společnosti. Čas od času je to nevyhnutelné zvláště pak když byl zrušen trest smrti za závažné trestné činy proti lidskosti, státu a národu. Je to tzv očišťující proces společnosti zcela nezbytný.

    OdpovědětVymazat
  10. Kdyby měly volby změnit současný stav a nastolit něco v co tady mnozí fantastové věří, tak by byl výsledek možná nějak jako přijat, ale to co by nastalo potom by mohlo v krajním případě skončit i "internacionální pomocí". Možná i pinochet by přišel.
    Svého času ve Francii za Mitteranda, se dostali komunisté do vlády. Do půl roku byli po všelijakých machinacích vypuzeni.
    Síla peněz je obrovská. Kdo je tak asi má ?
    Altman

    OdpovědětVymazat
  11. Tyto předvolební slinty pana Valenčíka se už nedají číst! Pořád jen říká, jak to všichni dělají a myslí blbě. V tom má sice pravdu, ale ani ho nenapadne říct, kdo to myslí a dělá dobře. A není pravda, že takové politické neparlamentní subjekty neexistují! On je prostě jen nechce zmiňovat! Valenčík je vlastně součást mainstreamu.

    OdpovědětVymazat
  12. A jestli onu požadovanou systémovou změnu spatřuje Valenčík v setrvání v NATO, pak je úplně na HO-NO! A volby jsou vlastně referendem!!! Jeho údajné analýzy jsou fakt úplně nanic.

    OdpovědětVymazat
  13. Pane Valenčíku, líbí se mi, jak již předjímáte, že budeme mít zákon o referendu, který umožní, abyste ho mohl vyvolat k otázkám, které Vás napadají.
    Jenom si prosím, ještě ujasněte, kudy vede nejschůdnější cesta k zavedení všeobecného referenda, do našeho právního systému. A tuto cestu podpořte. P.K.

    OdpovědětVymazat
  14. Mnoho otázek najednou. Tak tedy, kdo to prosadí? Sledujte program ANS a podpořte ho. Proč chcete pořád pod vlivem Okamury zákon o referendu, když ten sám ještě není vůbec referendem o vystoupení z EU a z NATO, jehož je třeba? Bez toho nelze přece přerušit ochranu našich vládních mafiánů zvenku, bez toho nikdy nic nepůjde. A nejlepším "referendem" o těchto věcech (a to jednorázovým) jsou přece volby! Tak, k čertu, chcete to vůbec řešit, nebo jen o tom tlachat tak, jak to dělá úspěšně již několik let Okamura a ještě k tomu sbírá Vaše hlasy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní2. srpna 2017 23:18
      „Tak tedy, kdo to prosadí? Sledujte program ANS a podpořte ho.“
      Není protizákonné, když ANS usiluje získat 1,5% volebních hlasů, spojených se státní finanční podporou. Je však nutno upozornit, že tato Vaše volební hra, snižuje pravděpodobnost, že se síla protestních hlasů dostane do parlamentu, a že tedy volby něco změní. Proto také ten častý nesouhlas s Vašim osočováním hnutí SPD, které jediné má možnost, dovést protestní hlasy až do vlády. Zůstat v opozici, znamená prohru myšlenky změny a naopak přijetí politiky EU, na likvidaci evropských států.

      „Proč chcete pořád pod vlivem Okamury zákon o referendu, když ten sám ještě není vůbec referendem o vystoupení z EU a z NATO, jehož je třeba?“
      Migrace je zásadní problém. Pokud nedokážeme chránit své hranice, tak nám je sem budou cpát, ať už jsme v EU, nebo nikoliv. Nejsem proti vystoupení, ale jsem proti hlásání iluze, že když vystoupíme, tak že se tím všechno vyřeší. Jak vypadá výstup, můžeme vidět na GB, to je záležitost na roky, bezpečnost musíme řešit okamžitě.

      „Bez toho nelze přece přerušit ochranu našich vládních mafiánů zvenku, bez toho nikdy nic nepůjde.“
      I v tomto se mýlíte. Orbán to dokazuje. Abychom neměli vládní mafiány, ale politiky, kteří budou hájit naše zájmy, proto jsou volby, proto lobuji za SPD, která jediná má nějakou pravděpodobnost se dostat do vlády a tedy něco měnit. P.K.

      Vymazat
  15. Říkejme už konečně tvrdou pravdu!
    Pozn: psáno původně jako reakce na článek: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Globalni-moc-kope-jak-chcipajici-kobyla/

    Pan Valenčík se před pár týdny v článku na Parlamentních listech divil a nechápal: "Proč nejsou účinně postiženi ti, kteří lodě pro migranty vypravili? Dopustili se několika trestných činů a přitom se zřejmě o ně nikdo nezajímá! Není to trochu divné?" To jsou samozřejmě pouze řečnické otázky, protože jsem přesvědčen, že jejich autor velice dobře ví, kde je podhoubí, či pramen problému!
    Tak aby bylo jasno: Je to dlouhou dobu předem připravovaná politika (zrada na evropském obyvatelstvu) "spolupráce" mezi EU a pobřežními severoafrickými, převážně arabskými státy. Jinak známá jako Euro Mediterranean Partnership, alias barcelonský proces, alias Euromed. Tato oficiální politika EU v sobě skrývá ustanovení o podpoře migrace ze severní Afriky do Evropy (odhad uvažuje o cca 56 milionech migrantů)!!! Tento proces (asi o 2 roky zpožděný) se realizuje cca od roku 2012. Na svědomí ho mají všichni pohlaváři EU, ti, kteří ho připravovali i ti, kteří mu nezabránili. Většina z nich je stále více či méně u unijního koryta. Proto dnes zarytě mlčí, lžou, vyhrožují, vydírají, a nebo odvádějí pozornost jinam, aby se na ně nepřišlo! Zkrátka EU nechce záležitost řešit, protože by musela oficiálně přiznat pochybení (ve skutečnosti se jedná o zradu, na základě "objednávky" globálního kapitálu)! A opravdu, Euromed není ještě to nejhorší!!! Kritický zájem si zaslouží i relativně nová iniciativa OSN "Agenda 2030", jejíž součástí má být podpora migrace ve velkém, celosvětovém měřítku, jakožto jeden z prostředků "trvale udržitelného rozvoje světa". Takový konec nám podstrkují tvůrci "New world order" prostřednictvím OSN!
    Kdyby už v minulosti chtěla EU věci napravit, tak by šlo lecos.... Vzpomeňme např. na Mistraly - dvě letadlové (vrtulníkové) lodě které Francouzi odmítli dodat Rusku a pak rok spekulovali co s nimi! Mistraly se nakonec prodaly Egyptu - vskutku stoprocentní bezpečnostní pojistka...Kdyby ty plně vyzbrojené lodě křižovaly Středozemním mořem, nenašla by se jediná kocábka, která by dokázala proniknout do evropských pobřežních vod a vědělo by se přesně, odkud vyplula! Jenže realita je opačná. A co například takový Frontex? Funguje vlastně jako námořní taxislužba a migranty do Evropy přiváží! A Italové (i další) je přijímají (vědomě neplní své povinnosti k ochraně hranic) a když jim to přerůstá přes hlavu, chtějí je distribuovat k nám. Takovou EU nechceme, do takové jsme nevstupovali. Angličani to udělali správně!
    A nikdo ať nestraší s naší závislostí na EU. Oni si to dobře rozmyslí, aby o své investice u nás náhodou nepřišli!! Naše slavná politická garnitura jim ovšem leze do .....! Proto je třeba tento zkorumpovaný vládní a parlamentní spolek od moci radikálně odříznout. Kromě Hnutí SPD existuje i několik dalších alternativ, které nbízejí to nejzásadnější - přímou demokracii vč. referend. Tyto subjekty by měly urychleně začít spolupracovat!
    A ještě odpověď na téměř všechny otázky vznesené p. Valenčíkem: Proč se to vše vlastně děje? Protože si to necháme líbit a námi zvolení zrádcové k tomu napomáhají!
    J.A. Slyšel 29.7.2017

    OdpovědětVymazat