Reklama

.

.

sobota 12. srpna 2017

Globální prediktor, nebo jádro globální moci?/1

Radim Valenčík
12. 8. 2017    RadimValenčíkPíše
Co je to "globální prediktor?
Občas se některý z mých známých zeptá: "Sleduješ Pjakina, že?" Nesledují. Poměrně často mně však několik známých posílá přepis části jeho vystoupení či převyprávěné názory, takže mám poměrně přesnou představu o jeho velmi dobrých analýzách aktuálního společenského dění. A patrně není zcela náhodou, že nezávisle docházíme k obdobným závěrům, které vycházejí z obdobného, ale přece jen odlišného, "čtecího paradigmatu". V závěru prvního dílu položím důležitou otázku, která se týká právě tohoto.



Jeden z rozdílů mezi mnou a Pjakinem je, že analýzám může věnovat mnohem víc času (pro mě je to jen malý výsek mé odborné činnosti (hlavní pozornost věnuji propracování komplexních reforem v oblasti sociálního investování a sociálního pojištění, návazně pak problematice jejich prosazení s využitím nástrojů teorie her) a že má mnohem lepší zdroje informací. Další ne nepodstatný rozdíl je i v tom, že používáme trochu odlišné "čtecí paradigma". K tomu zformuluji pár poznámek.
Klíčový význam v Pankinově přístupu mají patrně pojmy "globalisté" (ti, kteří mohou za vše zlé) a"globální prediktor" (ten, kdo předurčuje dění).
Pojem "globální prediktor" bývá různými autory interpretován různé, převážně v kontextu tzv. konspiračních teorií, viz např.:

Globální prediktor / Globální parazitický predátor (GP/GPP) se v současnosti dělí na dvě hlavní křídla - atlantické a eurasijské. Mezi těmito křídly panuje (nyní už) větší rozkol z důvodu odlišného pohledu na řešení krizí řízení v důsledku přešlapů/omylů GP hlavně v poslední době, a obecně výrazněji také v posledních 100-150 letech. Globální konceptuální moc například nikdy neplánovala nechat rozvinout kapitalizmus a společnost exponenciálně zvyšované spotřeby do současné podoby - kapitalizmus jako takový měl skončit někde na počátku 20. století, nástrojem byl Marx a světová revoluce. Jejich uvažování má logiku, uvědomovali si, takovou úroveň spotřeby a nadprodukce nemůže planeta vydržet dlouho. Teď, zhruba po 90-100 letech, se blíží k cíli ukončení kapitalizmu jinými prostředky (adekvátních současné době), ale mají 90-100 let skluz oproti plánu. To je jejich obecný problém už velmi dlouho, počínaje sinajským "pochodem" (byli nuceni ukončit cca po třech generacích, plánováno bylo 7), v podstatě se jim do poslední doby jakoby vždy dařilo vše, ale vždy s jedním "ale" - ne úplně a s časovým skluzem. Má to objektivní příčiny...

Kritické vyjádření najdeme v článku Jiřího Vábra v Haló novinách:

Hitem některých pravidelných sledovatelů internetu je zamýšlení nad tím, jak svět řídí »globální prediktor«. On, nebo co to vlastně je? Podle Wikipedie »ukazatel úspěšnosti nebo neúspěšnosti průběhu procesu či vývoje jevu, odhadce dobré i špatné prognózy.«

Přiznávám, že z této »definice« nejsem moc moudrý. Jak může řídit svět nějaký ukazatel. Prosím, mnohá slova lze vysvětlit i jinak. Prediktor může být někdo nebo něco, co dokáže na základě přesné znalosti stavu věcí řídit běh světa. Jisté je, že Bůh je z tohoto řízení úplně vyšachován. Prostě není. Proč také? Věda s ním nepočítá. Prediktorem může být skupina jakýchsi »rosenkruciánů« nebo »iluminátorů«, ještě lépe tajně stále působících stále ještě existujících templářů. Ale i to je poněkud krkolomné vysvětlení. Ti, kteří nám tuto teorii vnucují, se nemohou zbavit jistého náboženského myšlení. Tedy, že něco existuje, co dává světu jistý řád, co ovlivňuje světové dění. Podle jedné z teorií, které také zaplavují internet, jde o Satana, opravdu Satana, jenž chce svět ovládnout. Pak tedy by musel existovat i nějaký Bůh, jemuž Satan je protiváhou.
Podívejme se, jak tento pojem používá Pjakin (je to z jeho odpovědí na otázky 31. července:

"Zdálo by se, že když poškozují Evropu, tak se od nich bude samozřejmě odpoutávat, a ona už se odpoutává, bez ohledu na Kancléřský akt a všechny ty americké základny v Německu. Existuje tu určitá vůle globálního prediktoru, díky níž Německo postupně získává hlas a jako zástupce Evropy se stává subjektem evropské politiky na globální aréně. Francie se z toho diktátu také dostává. Trump popadnul chlapečka za ruku, trochu s ním zacloumal a Francie také najednou prohlašuje:  "Ty sankce odsuzujeme, poškozují nás..." Postupně dochází k převzetí řízení ve všech, ve všech směrech."
...
"Opakuji, že není náhoda, že je ta hysterie v USA vedena právě proti Rusku. Rusko samo o sobě v nich strach nevyvolává, jinak by se tak nehrnuli do toho trestat ho sankcemi a nespoléhali se na to, že bude opět jako v devadesátých letech za Jelcina sloužit USA jako cvičený psík. Oni vidí, jak se Rusko staví na nohy a chápou to tak, že se společný páníček, globální prediktor rozhodnul Rusko pozvednout. A prostřednictvím té protiruské hysterie se mu snaží dokázat, jak to sami chápou, že mu sami dokážou dále sloužit, že ještě mohou plnit roli těch pohlavárů světa."
...
"A ještě jsou tu také zájmy okolo toho koridoru Sever-Jih realizovaného Indií a Ruskem, který konkuruje Hedvábné stezce a v tom také spočívá určitá role Ruska v globální politice, která je porovnatelná se zájmy globálního prediktoru. To je tedy jeden proces."
Kdo v tomto používání pojmu "globální prediktor" vidí trochu mlžení, trochu zastírání neurčitým pojmem neschopnost přesně popsat, jak funguje současná moc, snad i trochu mysticismu, asi se nemýlí.
Pojem "globální prediktor" se mně zdá zavádějící." Dle výkladového slovníku cizích slov je pojem "prediktor" používán v následujícím smyslu:
- ukazatel úspěšnosti nebo neúspěšnosti průběhu procesu či vývoje jevu, odhadce dobré i špatné prognózy,
- proměnná, na základě které lze předvídat (predikovat) hodnotu jiné proměnné.
V našem případě však jde o něco jiného. Nejedná se o subjekt, který jen něco předvídá či odhaduje, ale subjekt, který má schopnost a sílu to, co předpoví, prosadit z globálních pozic v lokálních podmínkách, a to často navzdory širokému odporu těch, kteří jsou tím poškozeni či ohroženi. Proto lepší výraz by byl "globální predeterminátor" (což zní tak trochu i jako predátor a v daném případě částečně souzní s tím, o co jde).
Ve své přístupu dávám přednost pojmu "jádro současné globální moci", které často doplňuji označením "degenerující" nebo "rozpadající se". Oprávněně. To, čím je významný náš současný svět, je spojeno právě s rozporuplným procesem, kdy vykulminovala moc určitého typu, založená na určitém základě (jak o ní bude dále řeč), kdy však současně tato moc zdegenerovala, rozpadá, ztrácí vliv a také kolem sebe pořádně kope.
Proces metamorfózy jádra současné globální moci je klíček k pochopení toho, o co dnes jde. V globálním měřítku a v lokálních průmětech.
V příštím pokračování porovnám oba pojmy ("globální prediktor" a "jádro současné globální moci"), ukážu podstatné rozdíly mezi nimi a ukážu, jak prostřednictvím logického, průzračného popisu toho, na čem je založena současná globální moc, pochopit, o co jde, jak průběžně vyhodnocovat aktuální dění.
"Kontrolní otázka" na závěr: Odkud se bere ta obrovská síla, která umožňuje tomu, co Pjakin nazývá "globální prediktor" (a někteří ji hledají i u mimozemšťanů) a co já nazývám "jádro současné globální moci" prosadit jakoukoli zlotřilost a jakoukoli zhovadilost, a to i když se to zdá být zcela neprůchodné či nepravděpodobné?
(Tak příště, tj. zítra na to odpovím)
Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/4875-globalni-prediktor-nebo-jadro-globalni-moci-1.html

50 komentářů :

  1. No,to jsem zvědav,na co pan profesor do zítřka přijde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nikoli profesor, ale pouhý docent Marxismu-leninismu !

      Vymazat
    2. KDO
      pravidelně a dost dlouho sleduje komentáře a analýzy Pjakina, tomu je jasné, že to není určeno pro absolventy pomocné školy...

      Každý si ale z těch jeho rozborů vybere to, co ještě chápe a co je pro něj srozumitelné.

      Do písmene se, např. potvrdily jeho analýzy o vývoji války v Sýrii,na Ukrajině, i když ještě nejsou ukončeny.
      Pro mě osobně jsou zajímavé rozbory o stavu
      USA - světového parazita a jeho lokajů - západní Evropy, včetně ČR.

      Článek autora je publikován také na stránkách vasevec.cz, což znamená Paroubek a spol.
      To zmiňuji jen proto,
      že pokud by bývalý premiér a rádoby zachránce socanů sledoval Pjakina,
      nemohl by se vší vážností napsat, že Krym byl Ruskem anektován.
      V západních médiích, v EU a vlastně i v OSN se tvrdošíjně hovoří o ruské anexi, aniž by tomu naslouchajícímu stádu - občanům, dali k dispozici i překlad ukrajinské ústavy
      (čl.2,5 a 133),kde je srozumitelně popsán status Krymu,
      který nebyl nikdy součástí ukrajinského státu,
      ale byl v pověřeneckém administrativním spravování...
      Prostě poskytnout davu pouze část informace
      a tu druhou zamlčet a stále omílat pouze tu ,
      která se hodí k současnému protiruskému štvaní.
      Tento styl propagandy je velice oblíben a používán, před časem byl i na těchto stránkách
      skvělý článek, tuším pod nadpisem Fragmentace propagandy - viz archiv článků.

      Nejen proto budu Pjakina dále sledovat, protože se mohu lépe orientovat v tom, o čem se jinde ani nešpitne.

      Vymazat
    3. 18:04 Přesně.Hodně jsem se naučila myslet do hloubky a hlavně přemýšlet bez předsudků.Pan prof.Pjakin je nejen erudovaný ve svém oboru,ale je to bezesporu charakterní člověk.Pro pražskou kavárnu ovšem tyto Pjakinovi elaboráty rozhodně nejsou.

      Vymazat
    4. Je zajímavé,že pojem "globální prediktor" stojí mnohým za psané úvahy,komentování a vymezování se vůči němu. Pokud by to byla neplodná,zavádějicí idea,myslím,že by málokomu stála za pozornost.Kde se bere ta touha se vůči tomu vymezit,okomentovat to,byt jsou jiná "serioznější" témata,která by stála za pozornost a investovanou energii a čas? Osobně si myslím,že prostě mnozí cítí,že na tom něco je.Otázka je, jak se s tím vypořádají ohledně svých zavedených,navyklých přestav,pojmů a chápání.

      Vymazat
  2. V případě Pjakinova výkladu pojmu GP se nejedná o současné řízení, ale o "nadčasové", platné už v minulosti, přetrvávající v současnosti a předurčující budoucnost světa.

    OdpovědětVymazat
  3. Pavel Sklenář12. srpna 2017 20:53

    Centrální moc světa existuje. Jen proto lidstvo ještě existuje. Není to však, převtělený bůh a sociální lidumil. Nechrání miliardová stáda konzumních ovcí, ale planetu zemi, jedinečnou v naší galaxii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pjakin Predpovida pritomnosti...

      Vymazat
  4. Globálním hybatelem západní politiky je Kristus, prý.
    Proto také audience u papeže s vládci západního demokratického světa jsou jediným důvodem rozhovor s prostředníkem Boha.
    Hitler, svatořečený touto církví, by nikdy nedokázal dát dohromady tak silnou armádu jako je NATO a plnit boží přikázání abychom se měli ve společné Římsko-katolické říši lépe.
    Plody těchto prokletců pak několik století pociťuje celá planeta.
    Škoda že pan Radim se bojí poukázat na příčinu zla*

    OdpovědětVymazat
  5. K pochopení je to jednoduché.Vždy,vždy je skupina mocných -naší rep.se to netýká,kteří řídí další skupinu mocných a ti nejmocnější a nejsilnější řídí,ano,řídí svět.A to jsou nebo je,jak chcete,globální protektor.Udržují řídí běh řízení velmocí.Ti ostatní jsou vykonavatelé,podpinďousové,kteří se musí podřídit.Příkladem je papež,Merkelová,Makron.Výjimka je Putin.Ten je globální prediktor a dělá globální politiku.Kdyby ji neporozuměl,už dávno jsou Američané v Rusku a drancují.Globální prediktor nechává vyhrocovat situaci,ale nepřeje si rozhodně nukleární válku.Proto je situace světa vyhrocena do šesti period.A jsme v rukou iluminátů,židů a zednářů.Havel byl takový poslušný podpinďous,řízený právě takovými dalšími,ale výše postavenými podpinďousy.Když jsme se po "Sametové"revoluci někteří dočetli o skupině Bilderberg,většina lidí to považovala za blaf.A vemte si,kdo v této skupině je a co provádějí. Je to vše velice složité svinstvo,kde nejde rozhodně o dobro lidí,proto každý by měl vědět alespoň základy vnitřní,čili státní politiky a nevolit zmrdy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas!!!

      Vymazat
    2. 21:28 Ano též Souhlasím pryč s nimi.

      Vymazat
    3. ...všichni za to můžou, jen prokletý Vatikán ne :)))*

      Vymazat
    4. 21.28 Víte proč,,podpinďous´´?Je to satirický popis US Army.Tzv.,,Pindus,tedy tučňák´´a jejich neschopnost cokoliv konvenčně vyhrát s armádou lapenou do spleti bezpečnostních předpisů s pomocí nadbytečné výstroje a zastaralé výzbroje... O tom to je...

      Vymazat
  6. Možná se pan Valenčík bude v budoucnu věnovat také kartářkám a astrologům?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost nejapná poznámka od vás,kterému je asi vše šumák a nemáte poruchy,co se děje.

      Vymazat
    2. Kopecký perlí,jako vždycky..kdyby raději držel hubu a poslouchal,něco by se přiučil...

      Vymazat
  7. Ale kulový, světem hejbou prachy a ti co jich mají jako sraček, jich chtěj ve svý nenažranosti mít ještě víc, tak najímaj blby, které platí a tio zajišťují jejich zájmy mezi plebsrm - trdy mezi devětadevadesáty procenty zbývajících. Laube kdysi napsal něco v tom smyslu, že nejzavilejšími zastánci otrokářství byli privilegovaní otroci. Vo tomjsou trilaterární ajiný sejšn - jak na nás. Proto se ve školách nevyučuje klasická filosofie, to by potom plebs věděl, že demokracie je vo něčem jiným, než je současná Západní praxe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tym na peniazoch nezalezi. Maju tlaciarne a system na ich vyrobu. Ide o moc. Peniaze su prostriedok.

      Vymazat
    2. Tym na peniazoch nezalezi. Maju tlaciarne a system na ich vyrobu. Ide o moc. Peniaze su prostriedok.

      Vymazat
  8. Taky si myslím, že Pjakin myslí "globální predátor".
    Globální prediktor je hovadina.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné příspěvky, mám podobný názor. Pro mě je globální prediktor /v současnosti asi dva/ kdo ovládá skoro všechny toky peněz. Přes vybrané podpinďousy a dluhy řídí svět. Putin a spol mu některé procesy promyšlenou dlouhodobou strategií jen upravují v prospěch Ruska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak to snad ani nemůže být.
      Ještě bych se pokusil o upřesnění: nikým neevidované skupiny alespoň tří majitelů největších bank, kteří namísto aby si šli vzájemně po krku, tak se z pozice své síly společně věnují řízení světa.
      Ale - nechme se překvapit názorem pana Valenčíka.
      Děda.

      Vymazat
  10. "Globální prediktor" je jen berlička nesvéprávných blbečků, kteří si pomocí tohoto výmyslu zjednoduší složitý svět kterému vůbec nerozumí ad absurdum.

    A maj hotovo. Dál nemusí přemýšlet, stačí jim blábolení a konspirování. Tajemno jim šimrá v podbřišku, vše jim do sebe rázem zapadá, vše se najednou zdá tak jednoduché a snadné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tys to teda rozhráb,ty jeden svéprávný mysliteli a když už máš ve všem jasno a nešimrá tě nikde,tak nám to objasni,jak to tedy je a nežvaň o konspirátorech...

      Vymazat
  11. Abych potvrdil, že existují zjednodušovatelé tak složitého světa, kterému nesvépeávný blbeček nerozumí, musím dodat, že svět se v podstatě vyvíjí dle největšího zisku a ten zisk plyne konkrétním osobám. Pak je tu masa lidí, co je dobře placena z výše uvedených příjmů. Zapomeňte na nějakou demokracii v podání liberalistů, křesťanů, či humanistů, žijí z téhož.

    OdpovědětVymazat
  12. Proč je to tak tajemné,osoby co nejsou známe,ale z pozadí tahají za nitky,takže většinou je to podsvětí ve státech.Správně to i píše pan Valenčík,válku nechtějí,ale jen různé rozbroje,udržovat lidstvo v nejistotě.Když víme,která sorta ovládá banky,tak se dopídíme.kdo je vlastně v pozadí všeho zla.

    OdpovědětVymazat
  13. marxista má svět omezen pouze na materiálno. Je brilantní v logickém myšlení, ale jeho poznání naráží na nepřekonatelné stěny jeho světonázoru. Vykládat mu, že existuje jemnohmotno( astrální svět, či jak je to podle toho kterého náboženství nazýváno), je pro něho přinejmenším hloupé, ne-li střeleně ezoterické.
    Sociální supersystémy jsou však bezstrukturně ovládány díky těmto " esoterickým " mechanizmům. Neboli jemnohmotný svět se prolíná s hrubohmotným.
    Pan Valenčík je výborný analytik, ať se ale nepouští do rozborů, které nechce a ani nemůže pochopit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste vyčetl někde v "Evangeliu svatého Adolfa Braunauského"?

      Vymazat
    2. vyřčené názory jsou mé, ne někde přečtené a pak papouškované

      Vymazat
    3. 12:31

      "Jemnohmotné" - to připomíná Bedřicha Engelse ("vědomí - produkt vysoce organizované hmoty").

      Je vskutku dojemné kritizovat Valenčíka z "astrální" pozice. Určitě se z toho sesype.

      Hloupý názor = také názor (mínění). Už Hegel trefně říkal: "Mínění je moje." (Die Meinung ist mein.) Není nad "originalitu"! Hlavně nečíst...

      Vymazat
    4. to rozhodně není kritika pana Valenčíka, ale poznatekm že marxisti prostě KSB a DVTŘ nejsou schopni pochopit. Vycházím z diskusí na outsider media o těchto naukách. To je vypozorovaný fakt, ne nějaká má domýšlivost či falešná nadřazenost

      Vymazat
    5. Rozhodně nepodceňujte toho mladíka,ani jeho myšlenky,"Jemnohmotno" je dobře známo i mě...od jisté doby,co beru dietu mám velmi "jemnohmotnou" stolici,o kterou se dělím s papežem a pokaždé mu jí,jako poníženou supliku posílám potrubní poštou ještě za tepla do Vatikánu...

      Vymazat
    6. 13:20

      Zřejmě Vám unikla jedna maličkost, totiž skutečnost, že tenhle pseudovědecký paskvil opírající se o fantaskní využití terminologie kybernetiky (teorie řízení) vytvořili PRÁVĚ někdejší učitelé marxismu-leninismu! - pravděpodosbně proto, aby si ve změněné době jako "vědci" udrželi své akademické pozice.

      (O marxismu samotném toho evidentně víte zatraceně málo.)

      Vymazat
    7. 14:42-vůbec nevíš o čem to žvaníš,ty jeden znalče marxismu...

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  14. Na Pjakina si vždycky najdu čas. Jednak inspiruje, druhak se snažím naposlouchat si ruštinu. Globální prediktor - podle toho, jak Pjakin popisuje jeho činnost - se dá tradičním křesťanským způsobem popsat jako skupina lidí, vedených a ovládaných duchovní bytostí, zvanou pán tohoto světa čili ďábel.
    Je tu ale ještě jedna duchovní bytost, které si Pjakin nevšímá, přestože její činnost nemůže zamlčet. Ta dává "zákon času", povolává lidi jako Putin a podobně - hází vidle do soukolí globálního prediktora. Není jí tak dobře vidět. Nedělá si reklamu a většina lidí ji ani vidět nechce.
    J. Hruška

    OdpovědětVymazat
  15. Pjakinova schopnost předpovídat je dána jeho znalostmi a schopností úsudku. GP a ostatní "duchovno" je jenom omáčka. Někdo to rád s omáčkou, jinému stačí omáčka samotná. Proti gustu.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už zase žvaníš,Kopecký?! Nech toho a raději dávej pozor a poslouchej...,ty omáčko...

      Vymazat
  16. Pjatkina jsem číst přestal, je to o ničem. Není pochyb o tom, že existuje skupina převážně finančníků, co se pokouší získat světovládu, jenže není schopná zlikvidovat své oponenty hlavně v Rusku a Číně a navrch se jim jejich nástroje osamostatňují a pokoušejí se strhnout moc na sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 11:57
      Docela souhlasím,jen kolik se nových miliardářů vyrojilo po sametové a ti nechtějí poslouchat staré miliardáře,tak se chtějí trhnout a strhnout moc na sebe.Také se proto nedivím,že se to převádí do Číny,dovedeme si představit,kolik bude v Číně miliardářů?

      Vymazat
  17. Pane docente, přediktorem může být jakákoliv skupina, která má dost finančních prostředků, víme, že 90% bohatství je soustředěno v méně než 10% populace.Takže tady máte ty své prediktory a nemusíme je hledat. Důkazem je česká republika a události posledních dnů.Erik Best se v jednom rozhovoru vyjádřil, že cca 10 nejbohatších českých rodin řídí tento stát, politici jsou jen stafáž, která vytváří dojem demokracie a odpoutává pozornost od prediktorů.

    OdpovědětVymazat
  18. Pojem "Globální prediktor" nevymyslel Pjakin, ale je součástí práce která se nazývá "Koncepce Sociální Bezpečnosti". Jejímy autory jsou pravděpodobně bývalí či současní "sovětští" a "postsovětští" akademici a "vlastenci", které nazývají "Vnitřní Prediktor SSSR".
    Jedná se o teorii popisující způsob řízení globálních procesů - tedy "řízení světa" chcete-li - centrem globální moci. Nejúčinnější způsob řízení probíhá v rovině ideí či ideologií, které zasahují celé generace. . Celá koncepce vznikla jako obrana Ruského národa. Pokud pozorně studujete dějiny i současné globální děje, musíte dojít ke stejným závěrům jako autoři KSB či pam Valenčík. Dějiné změny ani revoluce totiž nikdy nevznikly "odspodu" - narozdíl od mínění mnohých...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:19-Vážený pane,ale těmhle předpojatým pologramotům,co sotva umí číst,je něco takového zbytečné říkat,jsou slepí a hluší,proto se motají životem jako slepí psi na honu,dělají kdekomu "kominické koule"a pořád je vodí i na vařené nudli a oni drží a drží,zapřáhli je,oni táhnou,jako voli,přitom je stříhají a stříhají a už tak u kůže,že je stříhnou i "do živýho" a oni ani nekopnou,jen zamečí,jako ovce a kráčí dál krok co krok blíž k řezníkově noži,který je bude košerizovat/hallálizovat...ono jim jde o život a oni se zabývají tím,jestli mají chodit chcát v sedě,nebo ve stoje,jako kdyby to už dávno za ty idioty nerozhodla matka příroda...no nejsou pošetilí a politováníhodní ??!!
      A protože se jako hovada chovají,tak s nimi jako takovými bude i naloženo...

      Vymazat
  19. Přestože pan Valenčík je inteligentní a slušný člověk, jeho analýzy jsou poměrně dobré, když mluví o "globálním Prediktorovi a Pjakinovi, tak je mimo, protože se vyjadřuje k věcem, které viděl z rychlíku a neví o nich téměř vůbec nic. Pokud by se věnoval přiměřenou dobu studiu DVTR a KOB, pochopil by možná mnohé. Například, že Bůh v koncepci KOB není vyloučen, naopak !!!! Je to nejvyšší úroveň řízení. Stejně tak by panu Valenčíkovi byl jasný pojem "globální prediktor" i řada dalších. Problém pana Valenčíka je i to, že je v podstatě marxista. A marxismus vycházející z materialistického atéismu je naopak to, co KOB odmítá !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:50

      Také Vy jste, podobně jako diskutér nahoře (14:42) přehlédl, že celý ten rádobyvědecký blábol vyprodukovali dřívější učitelé marxismus-leninismu poté, kdy o to,čemu půl života vyučovali, přestal být zájem.

      Máte jistě pravdu v tom, že (skutečný) marxismus takové pitvornosti jako KOB odmítá.

      Pokud Vás ale záležitost s KOB OPRAVDU tolik zaujala, nastudujte si nejdříve Norberta Wienera a jeho následovníky, abyste dokázal pochopit, co je teorie řízení a jaké jsou její možnosti a meze. Jenže předtím se musíte chtěnechtě podívat i na základy formální logiky (Frege, Tarski, Quine etc.) Jinak Vám ta kybernetika moc do hlavy nepoleze.

      U nás se tím zabýval Radovan Richta.

      Bez základů těžko stavět střechu ...

      Vymazat
    2. tzv.rádobyvědecký blábol produkuje špičkovou analýzu světového dění, a nejen to. Ale i předvídá budoucí děje, na základě součsného řízení světa.
      Marxista nikdy nedokáže pochopit, že nástrojem GP se stali židé, a pro jejich převýchovu je bylo nutno vláčet 40 let pouští.

      Vymazat
  20. "globální prediktor" je termín z teorie řízení. Jedno ze schémat řízení se nazývá "prediktor-korektor", řízení na základě odhadu toho, jak se bude systém vyvíjet.
    Prediktor tedy na základě svých odhadů budoucnosti formuje koncepci, podle které se bude řídit, a korektor (výkonný modul) to realizuje a kontroluje, hlídá odchylky.
    Když řídíte auto, taky řídíte na základě odhadu toho, co se bude dít, ne na základě okamžité situace. Řídíte tedy podle schématu prediktor-korektor, jen s tím rozdílem, že prediktor i korektor je soustředěn v jednom subjektu (řidič auta).

    "Globální prediktor" označuje subjekt, který realizuje řízení podle schématu prediktor-korektor v globálním měřítku, tedy realizuje řízení lidstva, s tím, že jeho plány a řídící manévry často trvají desítky a stovky let, takže jsou pro běžné lidi neviditelné, běží příliš pomalu na to, aby je běžná populace vnímala jako vědomé řízení.

    OdpovědětVymazat
  21. Je zajímavé,že pojem "globální prediktor" stojí mnohým za psané úvahy,komentování a vymezování se vůči němu. Pokud by to byla neplodná,zavádějicí idea,myslím,že by málokomu stála za pozornost.Kde se bere ta touha se vůči tomu vymezit,okomentovat to,byt jsou jiná "serioznější" témata,která by stála za pozornost a investovanou energii a čas? Osobně si myslím,že prostě mnozí cítí,že na tom něco je.Otázka je, jak se s tím vypořádají ohledně svých zavedených,navyklých přestav,pojmů a chápání.

    OdpovědětVymazat
  22. Jde asi o šesté komentování Pjakina na českém webu .. a zatím je většina dost vedle.
    No nic, negativní reklama neexistuje.

    OdpovědětVymazat