Reklama

.

.

středa 16. srpna 2017

Jan Schneider a Aktuálně.cz - posuďte kvalitativní rozdíl!



16. 8. 2017   (zasláno Janem Schneiderem- původně nikoli k publikaci)
Nátlak se stupňuje. Toto mi přišlo: 
"Dobrý den, pane Schneidere. Chci se zeptat, zda jste si vědom, že jste řazen ministerstvem vnitra mezi vlivné české dezinformátory. Nacházíte se na jejich seznamu, ke kterému jsme se dostali. Zároveň ale pro ministerstvo vnitra pracujete. Nejsou tedy vaše prohlášení a názory v rozporu s českou zahraniční a bezpečnostní politikou? Děkuji za odpověď. Lukas Prchal z aktuálně.cz"


A toto jsem odpověděl:
Nikoliv, prave naopak! Na ceskoslovenske a ceske bezpecnostni politice se podilim pres ctvrt stoleti a vyuzivam k tomu celozivotnich zkusenosti (a nejen svych) i z dob, ktere jsou zvany totalitnimi. Existence nejakeho takoveho seznamu musi byt bud fake, nebo subversivni pokus proti demokracii, coz by vam mel napovedet rozum. V demokracii je existence neceho takoveho z principu vyloucena. Nadto (na rozdil treba prave od aktualne.cz, ktere verejnost desinformovalo o akci BOS na Olsance, coz jsem dokazal) me nikdo nikdy zadnou ode me pochazejici ci mnou interpretovanou desinformaci nedokazal. A byt pro sve disentni stanovisko oznacovan za desinformatora, a jeste hure, na to jsem zvykly jiz z totality. Budete-li me citovat, pak prosim pouze v uplnosti a beze zmeny. 
Pekne zdravim, Jan Schneider

p.s. Pro vysvětlení - od roku 2010 jsem členem Rady pro bezpečnostní výzkum na MV ČR, což asi někomu nyní začalo vadit....

Následujícího dne:
Takže žádný seznam neexistuje, řekl mi nyní redaktor Prchal, byla to desinformace (týkající se jen "některých jmen"), jak posléze zjistil, a odpovědně usoudil, že desinformace šířit nebude, takže žádný publikační výstup z toho nebude. Odkud onu desinformaci dostal, odmítl sdělit. S ministerstvem vnitra ale nemá nic společného, pravil redaktor Prchal.
Pěkně zdravím, Jan Schneider

29 komentářů :

  1. Každý režim, když překročí určitý práh absurdity se stává komickým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo bere vážně Chovancovo ministerstvo pravdy a lásky a Pornojandu, vážně?Cirkus Socan přijede k vám do obce a za nuzný peníz, vám provede lobotomii mozku, děkujeme, vypadněte!!!Bohouše zabalte jako knedlík do igelitu a vhoďte žralokům.

      Vymazat
    2. Kdyby to bylo jen Bohoušem, prostá duše 23:03!

      Vymazat
    3. Hyeny z amerického fake news ....
      http://aeronet.cz/news/video-hyeny-z-americkeho-fake-news-mainstreamu-chteli-na-tiskovce-roztrhat-trumpa-na-kusy-to-musite-videt-globaliste-zacali-v-usa-rozestvavat-americany-proti-sobe-socha-dalsiho-generala/

      Vymazat
    4. Nákaza bourání pomníků se rozšířila z Česka přes Ukrajinu a Polsko také do USA. Otcové zakladatelé USA prý měli otroky. Neměli by si to s nimi pokrokoví Američané vyřídit?

      Vymazat
  2. Ryba smrdí od hlavy. Jako problém č. 1 vidím samu existenci Evropské komise, nikým nevolený orgán s rozsáhlými pravomocemi a se stále zvyšujícím vlivem na chod jednotlivých zemí.
    Závěr? Zrušit EK a samotnou EU rozvolnit. Vrátit se k původní myšlence. Tedy k jednotnému prostoru s volným pohybem lidí, zboží a peněz a s jednotnou celní a hospodářskou politikou. Vše ostatní, co se netýká výše jmenovaného zrušit, včetně jednotné evropské měny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Hricáku, máte zcela pravdu!
      Naskýtá se mi ale přirovnání ke komunismu. Idea komunismu NESPOČÍVALA v tom, jak se komunismus vyvíjel a jak jsme ho zažili my nebo v Rusku! To jen lidé, kteří se za komunisty vydávali si ji UPRAVILI podle svého "gusta" a ke svému vlastnímu prospěchu! Vezmeme-li dnešní EU, tak se mi jeví úplně stejný postup, jen s tím rozdílem, že chtějí OVLÁDAT celou Evropu.

      Myslím, že takovéto srovnání je zcela opodstatněné!

      Vymazat
    2. 6:52 Mýlíte se.Ve všem.Mýlíte se tak, že nemá ani smysl, abych své tvrzení odůvodňoval.

      Vymazat
    3. 7:25
      Naopak, já si myslím,, že Vaše výtka je z 80% mylná.
      Václav

      Vymazat
    4. to 7:25
      Mýlíte se. Mýlíte se tak, že nemá smysl abych své tvrzení zdůvodňoval.
      Dlouhodobě nejlepší prázdná floskule, jste floskuidní jednička.

      Vymazat
    5. 6:52; 7:33 a 7:49 tvrzení, že idea komunismu nespočívala v tom, jak se komunismus vyvíjel je nesmysl - idea je idea a vývoj je vývoj - vývoj lze tedy posuzovat pouze v tom, nakolik je v souladu s ideou. Je důležitá cesta, nebo cíl? Komunismus nebyl realizován v žádném státu. Tvrzení, že lidé, kteří se vydávali za komunisty si ideu (kým a kde byla definována ta správná idea?) upravili ... je natolik zevšeobecňující a bez jakéhokoliv argumentu,používá neurčité pojmy, prostě nelze s ním nijak polemizovat, diskutovat ho - byli všichni, co se prohlašovali za komunisty jidáši?, nebo ne? Jak ideu upravili? Byla idea správná (teorie bez praxe je slepá)?, proč a jak byla upravena? Jak mohl někdo ideu komunismu, v praxi nerealizovanou, upravit? Byly vytvořeny podmínky k realizaci této ideje? Koho chtěli "falešní komunisté" ovládat, když rozdíl spatřujete v tom, že "dnešní EU chtějí ovládat celou Evropu."? .....

      Vymazat
    6. pro anonym 10.15
      Nejprve objasním ideu: Ta byla taková, že se vytvoří společenství lidí, kde si budou lidé VE VŠEM rovni! Jestli to bylo reálné a nebo ne, nemůže být ani známo a to z jednoho prostého důvodu. Lidé se začli se touto ideou ohánět, ale od samého počátku ze zištných důvodů a ne z ideologických! Proto byla řeč o "úpravě podle svého gusta". Připomeňte si nakolok je rozdílná idea se skutky a činy, které nastaly po "vniku komunistické strany" a to kdekoliv na světě, nás nevyjímaje.

      Ve východním bloku se 99% komunistů "upsali ďáblu", nenazval bych je jidáši. i když víc jak polovina by se mezi ně mohla zařadit. Zbytek doufal v lehčí život jak pro sebe, tak pro svoje potomky.

      Jestli vám není patrné, koho chce "EU" ovládat. tak vám připomenu jeden fakt, který je VELMI VÝMLUVNÝ Jistě víte, že zakzvané Evropslé právo je NADŘAZENO!!!!! právu českému!. Položte si pár otázek, jako třeba: Jsme ještě suverenní stát? Neovládá nás EU? Proč to všechno Eu provádí a nedrží se původní myšlenky, která byla taky konkretní, tak jalo idea komunismu.

      Vymazat
    7. 20:13 Marx s Engelsem komunismus nejprve definovali jako hnutí, které má překonat "současný" společenský stav (bráno k době, kdy komunismus takto definovali). Později komunismus definovali, jako cílový stav společnosti, kde svoboda jednotlivce je podmínkou svobody všech. Ekonomický stav, jaký měl za komunismu nastat definovali jako ono pověstné "každý podle svých možností, každému podle jeho potřeb". Završením komunismu měl být zánik států a vznik (návrat) beztřídní společnosti sobodných a odpovědných lidí. Co z toho je idea komunismu si vyberte sám, případně ji sám definujte. V zásadě je to idea lidství, člověčenství. Idea, do které lidstvo v době, kdy tady byl "páchán" socialismus naprosto morálně nedorostlo. Komunisté a podobné strany se museli vypořádávat s naprosto třídní společností, morálně rozvrácenou druhou světovou válkou. Takže postupy byly voleny takové, jaké byly - některé zločinné, některé špatné, některé dobré. Před tím to nikdo nevyzkoušel. Komu chce vládnout EU nevím, vím však, kdo chce ovládat EU - germán z ní chce vytvořit čtvrtý Rajch národa německého, frantík se chce velmocensky přiživit. Z Vašeho příspěvku neplyne k porovnání, koho komanči chtěli ovládat - logiscky byste to uvést měl, když uvádít narozdíl od EU. Komunisté byli jako každá skupina lidí tvořeni slušnými, i lumpy. Jejich odpovědností je, že umožnili vstup do svých řad lumpům, je to čistě jejich odpovědnost a hanba. Ke cti jim naprosto slouží, že "to složili mírumilovně", což asi "temná strana lidstva" nedokáže. Západ je v hajzlu a před kolpsem ho zachránil jen rozpad socíku a jeho následná kolonizace. Nicméně, nezlobte se, ale kecy o "nenaplněných idejích", nebo "lidé, kteří se za komunisty vydávali" bez dalšího jsou jen plané a nicneřešící plky. Pokud si prostudujete "Komunistický manifest" v zásadě zjistíte, co a kdo je opravdově levicově smýšlející člověk a jak koná - kupodivu i zjistíte, že obdobně se chová i pravicově smýšlející člověk. Oba mají ideálem svobodného řlověka ve svobodné společnosti, oba zajišťují své potřeby především svou prací, liší se v tom, že .... - ale to si domyslete sám.

      Vymazat
  3. Dobře to Aktuálně Schneider nandal. A dobře, že to ventiloval, i když ne na Aktuálně, ale na dezinformačním webu. Takže se vlastně kruhem vrátil k tomu, že měl Prchal pravdu. Schneider je dezinformátor, my všichni jsme dezinformátoři, jenom Prchal je letadlo. A proto je potřeba to zveřejnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:26 Prchal není letadlo, ten je jen "slouha slouhů", který ani "neví" odkud tu dezinformaci dostal ...

      Vymazat
    2. Ad 9:04 - Určitě ví!

      Vymazat
    3. 9:27 Ví, ale nepoví ... On nemůže, jeho "páníček" by se na něho zřejmě moc zlobil.

      Vymazat
  4. To je tak, když se šič podprsenek dostane k politice.

    OdpovědětVymazat
  5. Bubeníček u PLastik Pípl ( Šnajder) dostal funkci na BIS ( zpravodajská služba, dříve StB). To je kariéra, co ? A dnes bezpečnostní poradce pro MV ?
    Havlův kamarád je Havlův kamarád, to se nedá nic dělat.

    OdpovědětVymazat
  6. Milý kádrovácký vole, tvá jedovatá slina mluví o tvém hlupactví. Raději se zamysli, jsi-li toho schopen, nad Schneiderovmými texty a postoji! S tímhle vzdělaným a chytrým chlapem nelze než souhlasit. Leo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to blb, nešpiňte se s ním. Schneider je člověk, který dokazuje, že i mezi chartisty byli slušní a moudří lidé.

      Vymazat
    2. Není důležité, co kdo mluví a píše, ale co dělá dnes a hlavně, co dělal i dříve.
      Člověk se nemění, jen ke stáru se naučil lépe lhát.

      Chytrost nevyjadřuje kvalitu člověka.A pravda je mnohdy hořká, kterou každý neunese.

      Vymazat
  7. Tvrzení, že seznamy neexistují, je lež. V poslední době se dozvídáme, že komunista (i bývalý) nemůže dostat zaměstnání v ÚSTR. Podle čeho se rozhodne, kdo byl komunistou nebo ukomunistů? Pro vzdělance je to jasné, rozhodovat se může jen podle seznamů. Dali komunisté svou kartotéku sami nebo jim byla ukradena? Má BIS a NBU seznamy všech ostatních stran? Je to pravidlo o perzekuci komunistů součástí zákona nebo jen vnitřních předpisů (podtrhuji) státní organizace, kterým je ÚSTR? Kdo ví jaké funkce jsou pro mne nedosažitelné protože jsem byl v KSČ? Naštěstí jsem nechtě nic zvláštního kromě důchodu.

    Představte si, že bubeníček u PLastik Pípl (nijak to nespojuji s osobou pana Schneidera, kterého ani neznám) rozhoduje o člověku, který byl stavbyvedoucí nebo technolog na obrobně a současně členem KSČ, zda může zastávat nějakou funkci také po převratu. Je to absurdní. Jestliže se chci veřejně angažovat, musím se vyrovnat se svou minulostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není o představě, ale o realitě nastolené hned po Listopadu. není se ale co divit, mnozí z lustrátorů jsou potomky těch, co seznamy sestavovali. Točíme se v kruhu. Po mnoho set let. Ti, co po Únoru vyhazovali ze škol odbojáře a podporovali popravy, v osmašedesátým budovali socík s lidkou tlamou, za normalizace byli vyhozeni, šli do disentu a po Litopadu zas budovali kapík s vlčí mordou. Stejní lidé, stejná morálka, stejné žvásty, stejné postupy.

      Vymazat
    2. 13:00, co to melete o pronásledování? Jsem z maloměsta. V 50. létech mne učili prvorepublikoví kantoři. Někteří z nich chodili do kostela. V sobotu byli pravidelně uvolňování spolužáci ministranti na svatby do kostela. Rodiče byli vlažně věřící, nikdo je do ničeho nehonil. Učitelé přehodili výhybku na trati životem tak, že místo toho, aby se jen vyučil, jak bylo za prvorepublikových demokratů zvykem, dostal jsem špičkové vzdělání. Za komunistů v moji rodině nikoho neperzekuovali. První předčasně mrtvý v moji rodině byl až po hadrákové revoluci.

      Až budete mluvit o odsouzených, napište za co to bylo. Měli jako já v této době začít budovat disciplinovaně socialismus jako jsem já, aniž jsem si to přál, budovat kapitalismus.

      Vymazat
    3. 15:23 Hele, ty si blbej nebo navedenej? Špičkovému vzdělání tvůj projev tedy vůbec neodpovídá, lada bys bral VUML za mírku kvlity. Copak si nečetl, co jsem psal? A přesto to komentuješ? Chceš snad popírat Horákovou, Heliodora Píku, chceš snad popírat pronásledování generála Svobody, generála Klapálka, četníků, policistů a mnohých dalších a dalších? Zkus si ten můj příspěvek přečíst ještě jednou, pak ještě, ještě a pro jistotu ho desetkrát opepiš - pak snad pochopíš, o čem je. Jejdanánek, špičkové vzdělání, ty nehaňbo jeden chlubivej.

      Vymazat
    4. 17:58, tebe na VUML nevzali, a proto závidíš.

      Vymazat
    5. 23:49 No, Vaše tvrzení je nesmyslné - nikdy jsem se o "studium" na VUMLu neucházel, nikdo mne tam nikdy "nevyslal", takže mne nemohli ani "nevzít". Z mé strany po tom nebyla poptávka. Nicméně jsem za "socialismu" složil úspěšně zápočty i zkoušky z "Marxismu-leninismu". Měl jsem to štěstí, že přednášející i zkoušející byli velmi vzdělaní a velmi upřímní.

      Vymazat
  8. Hádka v Senátu ohledně jmenování dvou kandidátů, které navrhl Zeman dokládá, že u nás rozkvétá politický rasismus.

    OdpovědětVymazat