Reklama

.

.

úterý 22. srpna 2017

Jste PRO vystoupení z EU nebo jenom pro referendum o setrvání v EU? To je zásadní rozdíl!


Vladimíra Vítová, Jaroslav Tichý 
22. 8. 2017
Podle statistických údajů přechod západoevropských zemí na euro představoval v těchto zemích zvýšení cen v průměru o 40 %. V tzv. východoevropských pak o 50 %. Vážně to chceme dopustit?
Momentální premiér B.Sobotka plánuje připoutat Českou republiku více k eurozóně. A to navzdory mínění většiny obyvatel. V podstatě si bere Českou republiku jako rukojmí. Na závěr svého mandátu totiž chce vláda pod jeho vedením požádat, aby mohl být český ministr financí přítomen na jednání svých kolegů ze zemí platících eurem. Cílem je, aby měla ČR možnost udržet se mezi tzv. tvrdým jádrem EU.

B. Sobotka ví, že končí a snaží se zavděčit ve svém patrně plánovaném novém působišti - v Bruselu. Proto usiluje o to, aby zbavil naší zemi posledního znaku naší suverenity, tedy vlastní měny. Až se jí zbaví, tak bude totiž jakákoliv česká vláda v podstatě zbytečná, protože už nebude mít v ČR prakticky na nic vliv. Ztratíme tím poslední nástroj k ovlivňování vlastní ekonomiky. A když nebudeme poslouchat, tak bankomaty přestanou vydávat eura. Stejně jako se tomu stalo v Řecku.

Aliance národních sil dlouhodobě říká:
vystupme z EU, která je nereformovatelná, a hlasování o vystoupení proveďme v těchto volbách. Volme strany, které jsou PRO vystoupení z EU. Pokud ale budou lidé volit tak, "jako tradičně", tak bude možnost referend nadále jakoukoliv vládou i parlamentem brzděna, a to se všemi souvisejícími důsledky.

Pokud však budou lidé volit jinak a zvolí si "po novu", pak nová vláda může (a musí) zahájit kroky na urychlený odchod z EU i bez referenda. Jak setrvale upozorňujeme, tlačí nás všechny čas, kterého je na nápravu stále méně a už jsme ho věčným a marným povídáním o referendu ztratili až až. Ztratili jsme několik let, zatímco protistrana se činí.

A poznámku na závěr: samotné referendum o vystoupení z EU ještě neznamená, že strany, které ho mají v programu, jsou automaticky PRO vystoupení z EU. Žádejte proto od politických stran jejich jasné stanovisko k otázce vystoupení z EU. A ten samý požadavek se týká i našeho odchodu z NATO, které je s EU silně smluvně, personálně, organizačně a finančně propojeno.

Zatím téměř všichni svá stanoviska k této otázce skrývají za referendum. Jinými slovy za čistě technickou otázku, jakým způsobem hlasovat. Nikoliv ovšem JAK hlasovat. A to je zásadní rozdíl. V této chvíli si lze klást pouze řečnickou otázku, proč tomu tak je. Voliči by se ale měli ptát kandidátů přímo a trvat na odpovědi.

Vladimíra Vítová, Jaroslav Tichý jsou členy Aliance národních sil / ČSNS

82 komentářů :

  1. Je mi líto, ale ty údaje o zvyšování cen po přechodu k euru jsou naprosto zavádějící a nepravdivé. Takhle se zbytečně zesměšňovat a ztrapňovat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trapný je ten co se neumí podepsat a vystupuje anonymně aniž by své tvrzení doložil.

      Vymazat
    2. 12:01

      https://tradingeconomics.com/slovakia/inflation-cpi

      Kde je to 50% zvýšení cen, ty neanonymní šuline?

      Vymazat
    3. Je pravda,že ANS odmítá iniciativu voličů betlémě Desatera voliče,možná proto,že je docela možné,že už má voličů dost?

      Prvních 5 přikázání totiž zní:

      1.ANO SOCIALNIMU STATU DO PRVNIHO CLANKU NASI USTAVY,KDE PRY BYLO ZAMERNE VYNECHANO!

      2.ANO SKUTECNE PRIME DEMOKRACII VE FORME POZADAVKU VOLICU,ABY SEX OTEVRELY ZABLOKOVANÉ
      DISKUZNÍ RUBRIKY NA WEBECH POLIT.STRAN A HNUTI

      Tak říkajíc DIALOG nebo smrt!

      3.ANO POUZITELNEMU OBECNEMU ZAKONU O REFERENDU A TO NEJLEPE HNED!

      4.ANO NEPODMINENEMU ZAKLADNIMU PRIJMU!

      5.ANO PODPORE A OCHRANE DROBNYCH A STREDNICH PODNIKATELU A ZIVNOSTNIKU!


      To by byla petice prvních přikázání a nezapomeňte
      HLAS LIDU HLAS BOZI!

      Nebo si myslíte,že žádná diskuze otomnahoře nesmí byt? W.P.

      Vymazat
    4. Další petice začíná slovem ME!
      Uvedu příklad

      8.Ne NATO?ALE PROC?

      ZAJIMAVEJSI BY BYLO UCINIT NATO PRO ČR NEPOTREBNYM,že ano?

      Vymazat
    5. Pane Tichy EU se rozpadá a je skoro po nem!

      Neměl by jste radši napsat,že nesmime vstupovat do tzv

      NOVE EVROPY?

      Vymazat
    6. Jsem zvědav zda odpovíte a jakr bude zneni odpovediOSV čili vznikající Občanské Spolecnosti Voličů!
      Vas největší přítel W.P.?

      Vymazat
    7. pro šulína ve 12,30 jen tolik, že Němci při výměně DM za E ceny a mzdy dělili 2. Za rok byly ceny tam , co v DM, platy ale ne. A to byli dá se říci poctiví Němci, ve srovnání s českou divočinou.

      Vymazat
    8. pro Krista Pána, závádění Eura se periodicky vrací jako řádná menstruace. Ať už s tím jdou do řiti. Stačí ten chudobinec a bordel, co tady zavedli a E k tomu nepotřebovali.

      Vymazat
    9. Krajtl 22. srpna 2017 12:01 pomúže Vám s Vaší podpisovou obsedancí, když se podepíšu, Álois Hochvater? Nebo, liboli nějak jinak? Tedy Grossvater. Nebo Opa, to bude ono! Gut Jarkovský. Gut?

      Vymazat
    10. Pane Tichý napište taky proč nemáte ve vašem programu stejný cíl jako OSV a sice.

      Hledame prostředky,které nám umožní mít v Prdlamentu vetsinu!

      Vymazat
    11. Víte co píše hvězda OSV WIkingero combatero pane Tichý?
      Ne?
      Tak podívejte se!

      Dejte mi do ruky dostatečně velké kladivo a já vám dokáží,že problémy jsou hřebíky!

      Vymazat
    12. Slušnosti by bylo drahá ANS & partner tady dát vzkaz.
      Nnaši drazí voliči,na odpovědi se pracuje a dame ji ve zvláštním čánku!
      Nebo alespoň slušné napsat,polibte nám prdel blboni,vše víme lépe než vy jak to dělá politická třída Smejdu!

      Vymazat
  2. Potřebuji vysvětlit co se stane s korunou, až euro krachne. Spousta států je katastroficky zadlužená a čeká se jenom na bankrot Německa, potom se to sesype najednou, ale co bude s korunou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli Euro krachne, tak CNB odepise sve devizove reservy v EUR. A ma jich skutecne hodne, diky intervencim proti korune ;-)

      Vymazat
  3. Dále po přijetí Eura by naše ČNB už nemohla provádět devizové intervence nákupem cca 80 Mld. Euro " ku prospěchu občanů ČR" - jinými slovy dělat z nich ještě větší žebráky. Energie jsou v ČR už nyní dražší než v polovině zemí původní patnáctky EU. Bankovní , telekomunikační a další služby předražené, potravin nekvalitní a spotřební koš 40 položek dražší než v Německu.
    ČNB tolerovala v devadesátých letech tunelování bank, v letech 1997-1998 prodala 56 tun zlata za cenu 320 -327 USD/1 unci- zhruba čtvrtinu dnešní ceny, přičemž před pár lety byla cena na trhu i 1850 USD/unce.
    Čím méně pravomocí pro ČNB - tím lépe pro ČR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by pan Tošovský byl takový amatér, co prodává zlato? Vždyť potom dostal funkci v Institutu pro finanční stabilitu v Basileji a tam jistě potřebují odborníky.

      Vymazat
    2. Tak treba na Slovensku je draz, nez u nas a nemyslim si, ze by tam byly platy vyssi. Stejne s tou kvalitou potravin, to tam neni lepsi. Slovaci bylo prvni, kteri se proti kvalite potravin ohradili, ale to je vlastnost nas, v CR. Nedovedu si predstavit, ze v situaci, kdy nas vedou takovi vlastizradci, kteri za sva tepla korytka v Bruselu (teda za jejich prislib), nas prodaji bez nejmensiho zavahani, bychom jeste navic meli euro, ktere by tyto zlodejske transfery jen urychlilo.

      Vymazat
    3. Jinak samozrejme ti co vedou CNB, se zpovidaji stenym panickum, jako ti co vedou ECB ...a obcane CR, to nejsou ;-)
      Takze vase argumenty jsou zcela mimo realitu.

      Vymazat
    4. ku "prospěchu " občanů by nepracovala ČNB , ale ECB , což by bylo z deště pod okap.

      Vymazat
  4. Celý ten článek je naprostý blábol p. Tichého a p. Vítové. Jejich sliby o vysloupení jsou nesmyslné protože pokud nebudou mít podporu v referendu nemohou být uskutečněné. I tak jak je vidno z vystupování VB není to procházka růžovým sadem. Je to jenom vzkaz, že s touto organizaci již nechceme mít nic společného. Lide typu Tichého a Vítové prostě jen oblbují.
    VáclaV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. VáclaV 14:08 Naprostý blbec - a to zcela prokazatelně!! - jste vy! P. Tichý a p. Vítová NIC neslibují, to zaprvé. Za druhé: v článku je napsáno, že volby jsou víc než referendum a že na referendum není čas. Vy jste ale takový tupoun, že nechápete ani smysl psaného. Přestaňte autory urážet a se svojí blbou hlavou jděte do hajzlu!

      Vymazat
    2. 22:03 musím potvrdit, i když bych to tak jadrně nevyjádřil. Dík, že jste mi nějaký ten eufemismus ušetřil.

      Vymazat
  5. Výsledek referenda o vystoupení z EU:
    a) bude prohlášeno za neplatné kvůli nízké účasti voličů
    b) většina účastníků se vysloví pro setrvání ČR v EU
    c) a + b nastane současně.
    Tak k čemu referendum, když k ničemu nepovede, přestože každý rozumný člověk ví, že konec USA i EU se blíží a pokud to Rusko s Čínou neuřídí, nastane katastrofa...

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo řečeno mnohé, pokusím se alespoň na něco z toho reagovat. Vezmu to od konce. Říkáme jasně, že o vystoupení z EU a z NATO je nejen možné, nýbrž i nutné hlasovat již nyní při volbách. A hlasovat tedy pro programy těch stran, které chtějí vystoupit z EU a z NATO, protože bez tohoto kroku nelze u nás zahájit žádné skutečné změny. Ne tedy čekat dále a klábosit do nekonečna o technických podmínkách referenda se stranami, které budou jakékoliv referendum brzdit. Říkáme rovněž, že je třeba volit ty, kteří chtějí vystoupit a ne ty, kteří se schovávají za referendum, aniž by fakticky řekli svým voličům, zda jsou pro setrvání či pro vystoupení z těchto institucí. Ke zvyšování cen při přechodu zemí na EURO. Nejprve pro ty s kratší pamětí. Pamatujete se, jak v Německu přepisovali u cenovek jen EUR místo DEM a číslice nechávali stejné? Že tam místo EURO říkali dlouho TEURO (od slova teur čili drahý)? Zdražení při přechodu na EURO postihlo silně i další země, silně např. Itálii a velmi silně Španělsko, kde do té doby se mohl i český turista považovat za člověka (1 Peso = 0,20 Kč), ceny pod úrovní tehdejších cen u nás. A dnes? Za večeři v restauraci běžně 35 a více EURO. Jenže, u nich došlo ke zvýšení příjmů, u nás nikoliv. Uvedu to na srovnání minimální mzdy v Euro dle údajů z r. 2017: nejvíce Lucembursko 1.999 EUR, 5. v pořadí Německo 1.498 EUR, 8. Španělsko 826 EURO, 15. Slovensko 435 EURO a 19. ČR 437 EURO (již po zvýšení na 11.000 Kč). Skutečnost je taková, že zatímco některé země postihlo skokové zvýšení cen při přechodu na EURO (zejména potraviny, služby atd., tj. věci denní spotřeby, zatímco u průmyslových výrobků zdaleka k takovému nárůstu cen nedošlo, v dalších zemích došlo k postupnému navyšování cen, a to spolu s navyšováním příjmů (viz Slovensko, kde Ficova vláda v souvislosti s přechodem na EURO dokonce zakázala zvyšovat ceny pod trestem vysokých pokut či vězení. Takže někteří obchodníci lamentovali, že "nestihli" zvyšovat ceny již dříve. A proč je chtěli zvyšovat? No aby srovnali ceny s cenami v EURO v zahraničí, bez ohledu na příjmy obyvatel. Doháněli to později, ale ruku v ruce s tím šel i jistý nárůst příjmů, byť nárůst cen nekopíroval. My jsme v situaci jiné. U nás rostou ceny prakticky setrvale (bez ohledu na to, jakou inflaci zrovna vykazuje ČNB). Lze tedy říci, že část navýšení cen jsme již absorbovali. A ačkoliv cena másla se dnes blíží Kč 50,- slyšíme hlasy o tom, že se může dostat až na Kč 75,-. Nebo snad ne? Je tedy nedorozumění domnívat se, že den po našem příp. přechodu na EURO ceny automaticky vzrostou o 50 %. O tom, že ale vzrostou, netřeba pochybovat. A zatím si nevolíme do čela lidi, kteří by tomu chtěli zamezit, právě naopak. A proto je (s ohledem na vládami zcela zanedbanou příjmovou stránku u většiny lidí u nás)problém přejít nepřipraveni na EURO. A nejde zdaleka jen o minimální mzdy podle uvedeného příkladu. K tomu je třeba změna ekonomického modelu, který se již vyčerpal, jak upozorňuje a navrhuje ANS a též určitý čas. A na to dnes upozorňují ekonomové již hromadně. Nejsme totiž na přechod na EURO jako stát připraveni. Dalším faktem je, že opuštěním koruny bychom opustili i poslední nástroj, který naše vlády v ekonomice mají. Jak by si mohli Řekové počínat, kdyby měli v době krize svoji drachmu? Zdevalvovali by ji třeba i dramaticky a mohli začít pak vypořádávat své dluhy (třeba 1 . 1000). Navíc by to snížilo ceny v Řecku a podpořilo turistický ruch a příjmy Řecka a jeho obyvatel. Takto nemohou, jsou díky EURu přibiti na zeď. A když nebudou pěkně poslouchat, tak bankomaty cizích bank u nich (sami již též žádnou nemají) přestanou vydávat peníze. A hned je po revoltě! Doufám, že jsem se vyjádřil srozumitelně. Jaroslav Tichý, ANS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Tichý, co chcete dělat pro to, aby jste byli vidět a rozšířili vaše myšlenky mezi lidi?Tohle je zatím málo.

      Vymazat
    2. Nejprve se chci omluvit za překlep v mém předchozím příspěvku. Ta minimální mzda u nás činí po navýšení na 11.000 Kč 407 EURO a nikoliv 437 EURO. A pokud jde o to být více vidět a šířit myšlenky mezi lidi? Potřebujeme k tomu sdělovací prostředky (alespoň ty alternativní) ve větším rozsahu než dosud, potřebujeme finanční prostředky, které zatím nemáme. A to přesto, že říkáme, že nechceme s ostatními soutěžit ani v množství peněz ani v síle hlasu po náměstích, nýbrž v síle argumentů. Ono vykřikovat např. navrhovanou ekonomickou reformu někde na ulici ani nejde. Přesto ale potřebujeme větší materiální základu a více spolupracovníků v krajích. Pak lze jejich prostřednictvím šířit např. tiskoviny tam, kde nemají počítač, resp. Internet, kde nevědí, co se děje, jak se často doslechneme. Krom toho doháníme jisté zpoždění, které máme proti jiným, již etablovaným stranám. Ti mají okruh svých příznivců již vybudovaný, ač se vše na pochodu mění a měnit teprve postupně bude. Námi navrhovaný program za to ale stojí. A naše představa je taková, že vláda získá či může získat mandát k jeho realizaci (vč. vystoupení z EU a z NATO)právě v těchto volbách, když to dostatek lidí pochopí. Z těch cca 5 mil. voličů, kteří chodí k těmto volbám, je min. 4,850.000 nestraníků, kteří se mohou řídit jen svým vlastním rozumem. K tomu potřebují informace a návrhy. Jsme připraveni je podávat a děláme to, jak nám zatím síly stačí. Jejich rozmnožení ale rozhodně uvítáme. Jaroslav Tichý

      Vymazat
    3. Pane Tichý - 100% souhlas!!!!!!!

      Vymazat
    4. Pane Tichý, vaše argumentace je perfektní! také naprostý souhlas! VK

      Vymazat
    5. Pane Tichý,pan dole se na něco ptal.Proc neodpovidate a střídavě hlavu do písku!
      Vždyť by stačilo,kdyby jste dali do vašeho Programu Desatero voliče a začali jste se modlit nejen k Přikázání 2!
      K jeho plnění by prozatím stačilo,kdyby jste upravili svůj stranický web tak,aby vypadal jako NR nebo,aby se někdo z vás objevil v diskuzi na nwoo.org kde to vře stejně jako tady!

      Vymazat
    6. Opravy ..pan elpe se ptal!
      Správné jste pochopili heslo vaší strany ČSNS,

      K lidu níž s lidem výš! Teď jo jen začít plnit!

      Vymazat
  7. Slováci se tlačí do "tvrdého jádra" v EU. Firma VW che investovat do nové linky na výrobu automobilů. Jelikož se na Slovensku nenajde plný počet pracovníků do "výrobních hal", naberou Ukrajince!

    Přesně to samé se děje u nás v montovnách Škoda!

    Takředstavuje EU to tvrdé jádro? Laciné montovny v cizí zemi a ještě k tomu zaměstnanými cizinci! Vždyť má Německo tolik uprchlíků, kteří stojí v dlouhých frontách na práci. Nebylo by lepší, kdyby zabrali německému farmáři půdu a na ní postavili třeba 15 montoven s těmi inženýry z Arabského světa a z Afriky?

    Kdo zvládne trochu přemýšlet, tomu těch pár řádek něco dá, i když je to trochu "odlehčené".

    OdpovědětVymazat
  8. Lidi neblbněte a nedělejte si nějaké iluze o vystoupení z EU nebo dokonce z NATa.
    Bylo by to podobné jako s tím "pražským jarem", který rozjeli podobní fantastové jako ti autoři článku.
    Jsme v tom až po uši a nikdo s tím nic nenadělá.
    Už vidím, jak v práglu kde se tvoří české dějiny, budou masy lidi volat po konci Eu (kdysi Rvhp) či Nata ( varšavská smlouva). Po konci toho v závorce se našli nějací fantasti, protože dolárku nebylo ve světě nikdy málo. Kdo bude asi tak, obzvláště v této podivné době, volat na venzelplatz po konci Eu a Nata. Naše budoucnost, zpitoměla mladá generace ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:30-kdo jiný? Až dospějí a zmoudří?

      Vymazat
  9. Tichý ty jsi agent kalouska. ( Kalousek - hlavní reprezentant pravice, fašounek milujíci germány a k smrti nenavidí rusko, které dalo germánům lekci, věčný pomlouvač komančů ) Tady jde o komunisty, aby nezískali nějaké procenta ve volbách, protože to nepasuje do jeho hry. A vy všichni maličtí, se svými velkolepými plány máte za úkol odradit levicově smýšlející od volby právě komunistů. Ano, komunisté nemají takový fantas plány, protože ví že něco takového by byla revoluce a na takovou revoluci ještě nenazrála doba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:40
      Jsem přesvědčen že p. Tichý který nemá žádnou podporu a najednou se pasuje na zachánce je provokater a má jenom za úkol poškodit hnutí které již dlouhodobě bojuje za národní zájmy. Nenechte se oblbnout a volte SPD
      Václav

      Vymazat
    2. Debile Václave, jdi si volit svého pitomia a zdejchni se ze stránek NR. P. Tichému nesaháš ani po kontíky. Vole!

      Vymazat
    3. Anonym 19:40 . Jestli kecáš z hlasu, tak je to odpustitelné. Ale jestli ne, tak jsi fakt velkej kretén. Ale v jednom máš pravdu - komunisti NECHTĚJÍ VYSTOUPIT Z EU ANI Z NATO! Proto jsou vlastně na úplně stejný lodi, jako ODS nebo TOP nebo KDU.

      Vymazat
    4. 22:08 On asi nekecá z hlasu a kdybys to četl, tak ti to tam napsal vo co go.
      A pokud chceš vystoupit tak můžeš, jenže v tomto systému to nepůjde ani kdybys byl velký předseda a získal 99,99 % kreténe.

      Vymazat
    5. 22:34 ty jsi ukázkovej lokajskej přizdisráč!

      Vymazat
    6. 22:08 komunisti že nechtějí vystoupit z NATO? Co vím, byli proti vstupu nejen do NATO, ale i do EU. Na vystoupení z NATO trvají i při své historické a politické zkušenosti. Neplácej hlouposti, amatére.

      Vymazat
    7. Kdyby sis ty trdlo 1:32 přečetl program komunistů, tak bys zjistil, že v EU chtějí setrvat a že vystoupit chtějí jen z vojenských struktur NATO. Jo a chtějí zrušení NATO - no to můžou chtít. Proč ale nechtějí z NATO vystoupit? Takže superamatér jsi ty.

      Vymazat
    8. Z programu KSČM, co se týče údajného požadavky na vystoupení z EU a z NATO!

      K NATO:
      "Požadavek na zrušení NATO jako dlouhodobý cíl
      a jako minimální cíl vystoupení ČR z jeho vojenských struktur."

      A takhle chce KSČM "vystupovat" z EU:

      "Uplatnění principu nedotknutelnosti státních hranic, odmítnutí separatistických snah porušujících uspořádání Evropy po 2. světové válce. Plné zajištění rovnoprávného postavení členských zemí v politických institucích EU. Cílevědomě odmítat rozsáhlou byrokratizaci a přetrvávající deficit demokracie v politickém rozhodování EU a odstranit je."

      file:///C:/Users/Admin/Downloads/Volebni_program.pdf

      Jiná verze programu není k nalezení.

      Vymazat
    9. KSČM požaduje pouze institucionální proměnu EU - NECHCE z EU VYSTOUPIT!

      http://volby.kscm.cz/

      Vymazat
    10. 1:46 umíš číst? Píšu něco jiného? Ti komunisté vědí co činí, protože rozumí politice.

      Vymazat
    11. Ano, píšeš něco jiného, anonyme 4:10, než se můžeš dočíst v programu KSČM. Píšeš totiž opak. Podívej se na ten program sám. Nahoře máš odkazy.

      Vymazat
    12. 7:57 skutečně číst neumíš, lituji.

      Vymazat
    13. 7:57, aby bylo jasno, přečti si to znovu:
      "22:08 komunisti že nechtějí vystoupit z NATO? Co vím, byli proti vstupu nejen do NATO, ale i do EU. Na vystoupení z NATO trvají i při své historické a politické zkušenosti. Neplácej hlouposti, amatére."
      Kde je tam co o vystoupení z EU, a není snad v pogramu KSČM "Požadavek na zrušení NATO jako dlouhodobý cíl
      a jako minimální cíl vystoupení ČR z jeho vojenských struktur"? Od politické strany, která svůj program myslí vážně, čekejte pouze dobře uvážené formulace. Je mi jasné, že kdo číst neumí, věc nepochopí. Lituji tě.

      Vymazat
    14. Jseš na palici 18:12. Vždyť to nemá hlavu ani patu - ta tvoje reakce. Komunisti nechtějí vystoupit z EU!!!!!!! A co to znamená chtít vystoupit z vojenských struktur NATO, ale jinak tam zůstat? Proboha prober se i s těma svýma komunistama!!!!!

      Vymazat
  10. Pokud bude Euro za 15 Kč, bude to korektní, pokud bude Euro za 20, tak to občané ČR ještě unesou. pokud ale bude již za 24 Kč, tak budou okradeni jak na hotovosti tak na úsporách. A to je přece cílem. Okradání 1989-2017 - občané přišli o 5,5 bilionů Kč, o kolik budou tedy okradeni po přijetí Eura?
    Pokud jde o vystoupení z EU. Dalece bych upřednosťoval vystoupení z NATO a neutralitu. Ká ji Rakousko, Finsko, Švédsko, Irsko, Švýcarsko. Proč se nepřidat. V současnosti je vzpominán 21. srpen 1968 a více jak stovka mrtvých za dobu této 20leté okupace (za té německé to bylo 300 tisíc za 6 roků), většinou z dopravních nehod. Málo ale myslíme na to, že jsme nyní již po desetiletí sami okupanty v různých zemích a že se podílíme na více než milionu mrtvých - a vůbec nám to nevadí! Již ta hanebná naše válka proti Srbům a podpora kosovsko-muslimských teroristů je neuvěřitelným paradoxem a největší českou národní ostudou od bitvy na Bílé Hoře.
    Pokud jde o volby - chcete průhlednou vládu ? Volte ANO jako jednobarevnou vládu, kterou lze kontrolovat.
    V současnosti soc. dem., ODS, lidovci a TOP 09 dělají kotermelce ve snaze zblbnout voliče, ale současně politici uvedených partají jsou Švejci bojující o udržení pohodlných plných koryt, které jim plní daňoví poplatníci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci euro ani za 10, ani za 20, ani za NIC!!!!!!
      Chci pryč z EU. Už teď je pozdě.
      Původní myšlenka možná byla dobrá, teď je to odporný, hnusný, zrádcovský moloch, dobrý jen k tomu, aby buzeroval, korumpoval a škodil. NIC dobrého z EU v současné podobě nepřichází a pokud se nezmění (čemuž nevěřím - rozehnat a založit něco nového), už ani nepřijde.

      Vymazat
  11. Stále přemítám kdo z alternativy, když dostane optimisticky 15-18% bud schopný a v jaké koalici vůbec něco změnit. Komu se podaří zmáknout lišáka Babiše aby byl alespoň pro zákon o referendu. Vítové nebo Okamurovi. O setrvání v NATO ani EU vůbec neuvažuji, to je sebevražda! Jde o to kdo zvolí lepší taktiku a to nedokážu odhadnout a to mě v současnosti trápí nejvíc. Taktéž o migrantech nechci ani uvažovat, protože jsme stav nezavinily a je morální a lidskou povinností toho kdo stav způsobil udělat nápravu. PRADĚDA.

    OdpovědětVymazat
  12. Pradědo, máš pravdu! Jen dodatek: Okamura nechce vystoupit z NATO a přesně má napsáno v programu toto: referendum o SETRVÁNÍ v EU. Takže volba je jasná - volte Vítovou - tedy život - VITAE! Matriční pole hovoří zřetelnou řečí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelži tady sprostě, šašku, a ověř si fakta. Tady to z programu SPD (www.spd.cz/program)

      10. Nechceme být provincií EU, chceme rozvíjet a bránit suverénní Českou republiku

      Budeme požadovat referendum o každém předání státní suverenity na orgány EU
      a referendum o vystoupení z EU.

      Vymazat
    2. PK - To, co jsi citoval znamená požadavek na vystoupení z EU?!!! Jdi se léčit blboni!

      Vymazat
  13. Anonymní22. srpna 2017 23:29
    „Takže volba je jasná - volte Vítovou - tedy život - VITAE! Matriční pole hovoří zřetelnou řečí.“

    Potom je tu také řeč faktů a ty říkají něco jiného:
    http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Naxera-NDS-Vyjadreni-k-situaci-v-Alianci-narodnich-sil-465615

    http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Slama-RSCMS-Co-se-to-deje-v-Alianci-narodnich-sil-464108

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak anonyme 1:08, když jseš takovej chudák, že vytahuješ profláklé pomluvy N. Naxery, s kterým nechce nikdo nic mít, protože každého pomlouvá a na každého z alternativních politických sil donáší ty správné informace na správná místa.

      Sláma od republikánů je šílený antikomunista a ANS opustil proto, že se několikrát kulatého stolu ANS zúčastnil zástupce Klubu českého pohraničí. Sláma se choval neuvěřitelně sprostě, neurvale na něj řval a psal členům ANS sprosté emaily.

      Janko (ČSNS 2005): Štvanice na Alianci národních sil
      http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Janko-CSNS-2005-Stvanice-na-Alianci-narodnich-sil-464392

      Stanovisko ANS k pomluvě N. Naxery
      https://www.aliancens.cz/single-post/2016/11/20/Stanovisko-ANS-k-v%C3%BDzv%C4%9B-Norberta-Naxery-k-jej%C3%ADmu-bojkotu

      Rozhovor s V.Vítovou o pomluvě N. Naxery
      http://www.svobodny-vysilac.cz/2017-01-09-phdr-vladimira-vitova-aktualni-vyvoj-aliance-narodnich-sil-ceskeho-miroveho-fora-a-dalsi-informace/

      Doporučuju ti, anonyme 1:08, aby sis zjistil pořádné informace a nešířil prokazatelné pomluvy.

      Dlouhodobý člen ANS.

      Vymazat
    2. Nešířím pomluvy, pouze v médiích zveřejněné zkušenosti s ANS.
      Nečlen ANS

      Vymazat
    3. Jo jo, teplej Naxera, kterej studoval v plzni
      a ziskal za podivnejch okolnosti titul judr a kterej rozbil projekt vlast, protoze za jeho prasarnu vuci ans a pladimire vitove odesli zakladatele projektu vlast a tim se projet vlast rozpadl. Jo, jo naxera, to je kapacita hodna duvery.

      Vymazat
    4. Ale jo, nečlene ANS, ty šíříš pomluvy. Protože kdybys byl takový charakter, tak by sis zjistil sám to, co jsem ti poslal k prostudování v 1:36 To je totiž také k dispozici ve veřejných médiích. Ale ty ses nenamáhal, tobě se ty naxerovy a slámovy kecy líbily.

      Dlouhodobý člen ANS

      Vymazat
  14. 23,29 Vy jste nepochopil co jsem tam zdůrazňoval. Teda KDO Z ALTERNATIVY DOKÁŽE OBLBNOUT BABIŠE aby souhlasil se zákonem o referendu, natož s vystoupením z EU a NATO. Většinu pro sestavení vlády těžko získá jak ANS tak SPO. To je to co mě mate hlavu. Babo raď. PRADĚDA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není třeba oblbovat. Babiš s Okamurou udělají obchod - referendum za účast ve vládě. Referendum nedopadne, Okamura bude ministrem a místopředsedou, SPD koaličním partneremm (ještě s lidovci), vláda bude na světě a pojedeme do Neue Europy plnou parou. Zapomněli jste, že Babiš : a) potřebuje koaliční partnery - ale ne CSSD, b) staví v Germánii největší fabruku na umělá hnojiva v Evropě?

      Vymazat
  15. Jsem pro okamžité vystoupení z eu.

    OdpovědětVymazat
  16. Proč nevolit pidistrany, které vznikly jako houby po dešti.

    Lze, bez nadsázky, říci, že voliči, kteří se rozhodnou dát svůj hlas některé ze stran, která nemá sebemenší naději na vstup do Sněmovny, adresují v menších krajích svůj hlas rovnou de facto hnutí ANO – ve větších krajích pak adresují hnutí ANO větší část svého hlasu, tu zbylou pak v Praze a středních Čechách TOP 09 a ODS, na jižní Moravě KDU-ŠL, v Moravskoslezském kraji ČSSD a KSČM.
    A lze zcela jistě předjímat, že zásadní roli budou v tomto hrát propadlé hlasy irelevantních, často na poslední chvíli založených, subjektů (Realisté, Rozumní, BOS, Řád národa, Referendum o Evropské unii – ale i DSSS, SPOZ, Národní demokracie a dalších) označujících se jako vlastenecké a zhusta kopírující program SPD. Je jistě možné, že úhrnný zisk těchto subjektů může být někde v intervalu 3-4%.
    V případě, že by tyto subjekty nekandidovaly, lze předpokládat, že by významnou, pravděpodobně nadpoloviční, část jejich předpokládaného zisku „inkasovala“ SPD. A s tím i často jediný „volný“ mandát v (malém) kraji – anebo druhý mandát tam, kde by ostatní menší strany zůstali na jednom mandátu (kraje střední velikosti).

    Takže účelem horečného zřizování těchto ministran je především oslabení SPD a využití části vlasteneckých hlasů pro posílení pozice mainstramových partají.

    Prostě řečeno, už zase se snaží hlavní partaje a oligarchové, co žijí z eurodotací, udělat z vlasteneckých voličů naprosté hlupáky.

    OdpovědětVymazat
  17. 11:15 tohle mně taky napadlo a popravdě je to hlavní důvod proč váhám dát takové straně hlas jakkoliv mně je program blízký.Takoví Realisté, SPD, SPO nebo ANS by rozhodně byli pro naši vlast přínosem- a jde o to dostat to mezi lidi co chtějí- lidi neuvěřitelně za těch 25 let zblbli- Koho volíš? Babiša( všimněte si- Babiša- nikoliv ANO)Proč? Bo jim v parlamentu šlápl na kuří oko a vybírá daně.Další diskuze ani nemá význam.
    a pak si připadáte jako Don Quijote. Je to marné, je to marné, je to marné.Tváří si nás zkrz média, půjčky, reklamy, masáž ve školách jako tvaroh na chleba.

    OdpovědětVymazat
  18. Je smutné, že pár týdnů do voleb má ještě takové množství lidí zmatek, koho volit. 11:15 to jasně vysvětlil. Pidistrany, které hlásají sympatické zásady, a kterých pár vyjmenoval, rostou jako houby po dešti. Jsou to zásady, se kterými přišel T. Okamura a který se jich již řadu let drží. Jako nezávislý bloger, jako prezidentský kandidát, jako senátor, tak nyní jako poslanec. Z mého pohledu, je on jediný věrohodný.
    Věrohodností se mu mohl přibližovat Petr Robejšek, ale už nikoliv jeho projekt Realisté. On ho pro někoho na zakázku vytvořil, ale příliš se s ním neztotožňoval. Až později přijal úděl, být v jeho čele. To opravdu není subjekt, který by mohl působit důvěryhodně. přijde mi to jako umetání cestičky dalšímu oligarchovi (Dospivovi) do politiky.
    Ostatní pidisubjekty mají dva cíle. Oslabit Okamuru a dosáhnout 1,5% pro získání finančního příspěvku.
    Ti, kterým jde o zásady, však podporují SPD – Tomio Okamura, protože jedině on má šanci získat přes 10% hlasů a ty zásady, které vyznávají všichni protestující, dostat do vlády, na pořad dne. Nikoho jiného nevidím. P.K.

    OdpovědětVymazat
  19. Lidé vyserte se na ANS je to podvod na voliče.Pořád melou jen aby voliče rozdělili.Je to tak složité se domluvit se stranami které jsou proti NATU a EU? Pro ANS ano protože jsou to podvodníci.
    lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Lado, kdo mimo ANS je pro vystoupení z NATO a zároveň i pro vystoupení z EU? Moc by mne to zajímalo. Leo

      Vymazat
  20. Blbý Láďo, přestaň se sr-t do ANS a říkat lži! Je těžké, aby se strany domluvily o vystoupení z EU a z NATO - a víč proč, protože to žádná - krom těch malých - NECHCE!!!!! Nechce to ani Okamura, ani Realisté!!!! Ani komunisti! Přečti si debile programy a neurážej lidi z ANS!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty chytrý čuráku koho chceš oblbovat? běž lízat prdel zubaté pleši a neonanuj tady buzerante.

      Vymazat
    2. Ty máš ale úroveň 15:04. Gratuluji! VK

      Vymazat
  21. Na všechny příspěvky se z prostorových důvodů reagovat nedá, pokusím se tedy reagovat alespoň na něco z toho. Takže: 1/ Někteří jako SPD se drží referenda, ač již poznali, že ho budou jen stěží prosazovat (a dosud nepochopili, že debata je zatím jen o uchopitelných technických podmínkách referenda, ne o referendu samém. Nepochopili ani to, že je-li někdo pro referendum, ještě to neznamená automaticky to, že je pro vystoupení z EU a z NATO). A tedy fakticky ani nevědí, zda SPD jako taková prosazuje setrvání či vystoupení z EU. (o NATO vůbec nemluví a je jasné proč, ač jsou obě instituce silně provázány. Ještě vás stále nic nenapadá? Mne již ano!). Oproti tomu ANS jasně říká, pojďme vystoupit z obou institucí, mandát k tomu dejme novým představitelům státu v těchto volbách. Na nic nečekejme. Říká tedy vystupme, na nic nečekejme, za nic se neschovávejme! Jste ten rozdíl, vážení, schopni pochopit?
    2/ ANS prý rozděluje. Ano, to je pravda. Ale ty kteří si na vystoupení jen hrají od těch, kteří ho chtějí a současně říkají i proč. Tak pokud nechcete někteří z Vás vystoupit, tak to řekněte naplno a bez obezliček a výmluv. 3/ ANS uvádí logicky, že vystoupení z EU a z NATO je základním předpokladem k tomu, aby bylo u nás vůbec možné zahájit potřebné změny, vč. ekonomického modelu, který se pak promítne i do posílení sociálního státu, sociální solidarity, podpory mladých rodin, seniorů atd. Je to logické, uvážíme-li, kam jsme se v průběhu členství v EU dostali. Stali jsme se totiž, vážení, kolonií. Dokonce i renomovaná americká banka J.P. Morgan začala podle výsledků řadit ČR mezi rozvojovky. A někteří z Vás jsou bohužel nadále a setrvale blbí, hluší a slepí. To s tím sakra nechcete nic udělat? To si v tom sajrajtu ještě libujete nebo co? 4/ Nový ekonomický model, sociální program atd. nejsou ovšem věci k hulákání po náměstích. To je třeba vysvětlovat a diskutovat. Těžko ale těm, kteří mají připravené rychlé soudy. Zkuste zapřemýšlet, jak by za této situace asi vypadala tzv. přímá demokracie. A dostaneme se do obdoby jakobínské. Tedy Velké francouzské revoluce, kdy dav ukazoval, koho popravit na gilotině. Možná, že někteří začínáte chápat, že tudy cesta opravdu nepovede. A že programem nemůže být pouze oprávněný, (byť z hlediska formy nikoliv správný) boj proti nelegálním migrantům a prosazovaná přímé demokracie všude a za všech (byť často nevhodných) podmínek. A abych byl správně pochopen, nevyzývám nikoho z Vás, aby volil toho či onoho, vyzývám jen k tomu, abyste začali skutečně přemýšlet o programech, které jsou Vám nabízeny. A jestli jde o malou či velkou stranu? K těmto volbám chodí cca 5 mil. voličů. Z tohoto pohledu je fuk, jestli velká strana má 10-15 tis. hlasů a malá strana tisíc hlasů. Podstatný je jejich program a to, kdo z voličů se s nimi seznámí a který z nich si jejich většina vybere. Už chápete?

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní23. srpna 2017 22:39
    „Nepochopili ani to, že je-li někdo pro referendum, ještě to neznamená automaticky to, že je pro vystoupení z EU a z NATO). A tedy fakticky ani nevědí, zda SPD jako taková prosazuje setrvání či vystoupení z EU.“
    Já se domnívám, že problém je v tom, že jednou za čtyři roky zvolíme politiky a ti si potom dělají to, co uznají za vhodné. Voliči již nemají žádný nástroj do toho zasahovat. Proto je vlajkovou lodí SPD – Tomio Okamura, zákon o referendu a o odvolatelnosti politiků. Pokud voliči budou podvedeni, budou mít nástroj k vyhlášení referenda. Třeba o zrušení Zákona o církevních restitucích (v době kdy vznikl, nevím zda by to bylo možné ještě dnes).
    A když Vám SPD tento zákon prosadí, můžete ho použít k vyvolání referenda o vystoupení z EU. A nemusíte na nikoho poštěkávat, že vlastně nechce z EU.
    A pro představu o vztahu SPD k EU, několik statí z programu:
    „Prosazení ústavního zákona o referendu a podpora referenda o vystoupení ČR z EU je pevným bodem volebního programu SPD.“
    „Nechceme být provincií EU, chceme rozvíjet a bránit suverénní Českou republiku “

    Anonymní23. srpna 2017 22:39
    „Oproti tomu ANS jasně říká, pojďme vystoupit z obou institucí, mandát k tomu dejme novým představitelům státu v těchto volbách.“
    Volby jsou o mnoha tématech, nejsou jednotematickým referendem. Nemůžete je zužovat na vystoupení z EU. Pro některé voliče je důležitější zajištění bezpečnosti země, pro jiné je důležitá náprava stavu školství, pro další zdravotnictví, atd., atd. Mě přijdou Vaše nápady ujeté, takže musím zopakovat z 13:09:
    „Ostatní pidisubjekty mají dva cíle. Oslabit Okamuru a dosáhnout 1,5% pro získání finančního příspěvku.
    Ti, kterým jde o zásady, však podporují SPD – Tomio Okamura, protože jedině on má šanci získat přes 10% hlasů a ty zásady, které vyznávají všichni protestující, dostat do vlády, na pořad dne. Nikoho jiného nevidím.“ P.K.

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní23. srpna 2017 22:39
    „Zkuste zapřemýšlet, jak by za této situace asi vypadala tzv. přímá demokracie. A dostaneme se do obdoby jakobínské. Tedy Velké francouzské revoluce, kdy dav ukazoval, koho popravit na gilotině. Možná, že někteří začínáte chápat, že tudy cesta opravdu nepovede.“
    No to jsou paradoxy. Pokud nechcete demokracii, co tedy chcete? Osvíceného pana Tichého s neomezenými pravomocemi? P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšete hlouposti. Přímá demokracie nás do žádné doby jakobínské dostat nemůže. To jen vaše chorá ustrašená mysl bloudí ve strašidelném zámku.

      Vymazat
    2. Anonym P.K. je TOTAL SPĎÁK s vymytým mozkem. Navíc program SPD ani nezná, jen pořád dokola mele, že, když někdo poukáže na to, co v programu SPD není, tak je téměř vlastizrádce. Kdyby se ale do programu SPD skutečně podíval, pak by viděl například tyto perly:
      "SPD bude požadovat ke každému předání naší suverenity EU referendum." Větší blbost jsem již dlouho nečetl, protože jsme-li členy EU, tak pro nás platí jednotná pravidla a žádné referendum!!!

      A dále třeba k NATO - mimochodem, o vystoupení z něho není pro jistotu v novém programu SPD ani slovo:
      "Spojíme zkvalitnění branných schopností země s diplomatickým úsilím o mír." Tak tohle je spletenec za 100 bodů! Jak chce SPD zkvalitňovat branné schopnosti země, když si dávno nevelíme - a velet ani nesmíme a smět nebudeme - s diplomatickým úsilím, když musíme postupovat podle diplomatických kroků EU? My přece žádnou faktickou diplomacii v rámci EU provádět nemůžeme.

      Současný program SPD = vrchol blbosti!
      http://www.spd.cz/volebni-program-spd

      Okamura se chce nažrat, aby kozy jménem EU a NATO zůstaly celé - to je podstata programu SPD!
      VK

      Vymazat
    3. Anonymní24. srpna 2017 0:16
      „Píšete hlouposti. Přímá demokracie nás do žádné doby jakobínské dostat nemůže. To jen vaše chorá ustrašená mysl bloudí ve strašidelném zámku.“
      Konečně někdo, kdo má mozek v hlavě. Já to tomu Anonymní23. srpna 2017 22:39 říkám pořád dokola, už asi tři měsíce. P.K.

      Vymazat
    4. To jsi na špatné adrese.Nažrat se chce ANS a nás neoblbnete žádnýma sahodlouhýma rýmovačkama.

      Vymazat
    5. Anonymní24. srpna 2017 0:43
      „Anonym P.K. je TOTAL SPĎÁK s vymytým mozkem. Navíc program SPD ani nezná, jen pořád dokola mele, že, když někdo poukáže na to, co v programu SPD není, tak je téměř vlastizrádce.“
      Prolhaný zmede VK, o nikom jsem nenapsal, že je „téměř vlastizrádce“. To Váš spolupropagátor ANS, Tichý o něčem takovém psal.

      „"SPD bude požadovat ke každému předání naší suverenity EU referendum." Větší blbost jsem již dlouho nečetl, protože jsme-li členy EU, tak pro nás platí jednotná pravidla a žádné referendum!!!“
      Absolutní zmede VK, text znamená, že jakékoliv další předání pravomocí do Bruselu, se neuskuteční, pokud by to neschválilo referendum, které za tím účelem vyhlásí. Je stále ještě v kompetencích států, jakým způsobem nový závazek schválí, či neschválí.

      „A dále třeba k NATO - mimochodem, o vystoupení z něho není pro jistotu v novém programu SPD ani slovo: "Spojíme zkvalitnění branných schopností země s diplomatickým úsilím o mír." Tak tohle je spletenec za 100 bodů!“
      Vystoupení z NATO, pro ANS cíl všech cílů, je pro SPD jenom jedním z prvků zajištění bezpečnosti státu a možné téma, pro všelidové referendum.
      Tento detail je zde stále omílán a zveličován, neboť ANS ho považuje za zdroj oprávnění své existence. Jinak se podstatně neliší od SPD, kterou však odmítá podpořit a usiluje štěpit hlasy alternativních voličů. Navíc, je to pouze takové podtéma, neboť důležité je, kdo a jak bude to vystoupení realizovat. Neboť vystoupením nezmizí ani NATO, ani Česko a budou si muset uspořádat vzájemné vztahy, podobně jako GB a EU. A to bude to podstatné, neboť zde budou nějaké dlouhodobé bezpečnostní dohody a závazky, nějaké finanční propletence za nákupy zbraňových systémů spojencem i nějaké žádoucí vztahy do budoucna, neboť asi nebudeme chtít, stát se nepřáteli. Toto všechno by se mohlo v extrémním případě vyřešit i tak, že vlastně závazky a povinnosti by zůstaly stejné i po vystoupení, anebo nepodstatně upravené.
      Oproti tomu, je také možno zůstat v NATO a vyžadovat striktní plnění Atlantické smlouvy, tedy zásadně obranné uskupení, řešící problémy mírovou cestou a neoperující jinde, než na vlastním území. Domnívám se, že touto druhou cestou chce jít SPD, než bude vyhlášeno referendum o vystoupení. Do té doby je nutno zvyšovat obranyschopnost vlastního území, vlastní armádou, aby zde po vystoupení nevzniklo bezpečnostní vakuum, ale také proto, abychom měli silnější vyjednávací pozici.
      Pro představu o jaký problém se jedná, uvedu, že efektivnost evropských armád dosahuje asi jedné desetiny armády USA. Nyní si vezměte, jak si stojí Česko v rámci celé Evropy a pak se znovu zamyslete nad svými suverénními postoji. P.K.

      „Jak chce SPD zkvalitňovat branné schopnosti země, když si dávno nevelíme - a velet ani nesmíme a smět nebudeme - s diplomatickým úsilím, když musíme postupovat podle diplomatických kroků EU? My přece žádnou faktickou diplomacii v rámci EU provádět nemůžeme.“
      NATO žádnou armádu nemá, pracuje pouze s národními armádami. Nejvyšším velitelem české armády, je český prezident.
      Diplomacii, třeba energetickou, provádí třeba Orbán s Ruskem. Další samostatné diplomatické kroky provádí Szidlová. Takže neplatí to Vaše „nemůžeme“, ale spíše platí „obáváme se“.

      „http://www.spd.cz/volebni-program-spd“
      Takže výběr několika ukázek k tematice:
      Je nezbytná nová koncepce České armády. Podpoříme posílení systému aktivních záloh a zapojení občanů do obrany země. Armáda musí ukončit zahraniční expedice bez mandátu OSN a neodkladně se začít připravovat k obraně země. P.K.

      Vymazat
    6. Neopruzuj tady ty zmetku.Jsi jenom zastánce páté kolony toho zmrda zubaté pleši.A stačí mi ktomu vysvětlení tři řádky ty oblbováku.

      Vymazat
    7. Sprostému 20:47. Jasný zdejší TROLL jsi ty!

      Vymazat