Reklama

.

.

čtvrtek 17. srpna 2017

Prohlášení ANS, ČSNS a ČSNS 2005 k požadavku Polska, aby se Česká republika připojila k jeho snahám o splacení válečných reparací


17. 8. 2017    zdroj
Členové sdružení následujících politických uskupení: vlastenecké platformy Aliance národních sil, České strany národně sociální a České strany národně socialistické, kteří kandidují v letošních parlamentních volbách na kandidátce České strany národně sociální, zásadně nesouhlasí s postojem prezidenta republiky a také s postojem současných parlamentních politiků, kteří nechtějí účet za válku s Němci otevírat.


My naopak požadujeme, aby se Česká republika připojila k Polsku s požadavkem na splacení válečných reparací ČR a SR jako nástupnickým státům ČSR. Odhad přepočtu po mnohadesetileté inflaci je dnešních 3000 – 4000 mld. Kč.

Vzhledem k tomu, že z naší země plynou do Německa každý rok stovky miliard Kč, vzhledem k tomu, že jsme de facto kolonií Německa a vzhledem k tomu, že naše průměrné platy jsou díky tomu 4x menší než v Německu, skutečně nevidíme ani jediný důvod, proč odmítat požadovat po Německu naše oprávněné nároky na úhradu válečných reparací. Nota bene, když je po Německu do posledního haléře – obrazně řečeno – požadují všechny ostatní země, včetně USA. Mimochodem Velké Británii jsme za válku museli zaplatit také do posledního haléře její pomoc naší zemi – a to si Velká Británie vyúčtovala naprosto vše, včetně tkaniček do bot.
________________________________________________________________
Jako účastník protiněmecké koalice a v souladu se závěry Postupimské dohody se Československo v r. 1945 podílelo na uzavření Pařížské dohody o reparacích od Německa a o založení Mezispojeneckého reparačního úřadu a o vrácení měnového zlata. V československé Sbírce zákonů byla tato dohoda publikována pod číslem 150/1947 Sb.
Výše československých reparačních nároků činila částku převyšující 300 mld. Kč, vyjádřeno v dobové měně. ČSR bylo ze strany Německa vyplaceno 230,1 mil. Kč. (podle MZV).
Naše reparační pohledávky spolu s nereparačními pohledávkami tedy činily v r. 1945 částku převyšující tehdejších 300 miliard Kč (v hodnotě z roku 1938) (podle JUDr. R. Krále, experta na mezinárodní právo, který se řadu let zabýval na ministerstvu zahraničních věcí majetkoprávními otázkami, v článku „Agresor má povinnost hradit škody, které válkou způsobil“, Právo, 9. 11. 1993).

Z toho bylo uhrazeno reparacemi pouze 14,4 milionu dolarů a vrácením majetku in natura 76,8 milionů.  Úřad v Bruselu skončil činnost koncem listopadu 1959 – tehdy bylo ze škod uhrazeno Československu necelé půlprocento. Čs. delegace tehdy na závěr zasedání prohlásila, že si čs. vláda vyhrazuje právo na odčinění všech způsobených škod. Československo nikdy neprohlásilo, že dosavadní částečné odškodnění považuje za ukončené.“ (Minulost je třeba uzavřít tečkou, Právo, 1. 10. 2004, prof. JUDr. V. Pavlíček, DrSc., vedoucí katedry na Právnické fakultě UK a tehdejší člen Legislativní rady vlády ČR.)

„V roce 1973 dosáhly Československo a SRN dohody o navázání diplomatických styků. Při této příležitosti padla i otázka čs. reparačních nároků. V prosinci 1973, v souvislosti s podpisem dohody, tehdejší kancléř Willi Brandt v Praze přednesl k této problematice prohlášení. V něm čs. nároky uznal, jejich úhradu však podmínil sjednocením Německa.
Že naše reparační nároky vůči Německu stále platí, potvrdil prof. JUDr. Václav Pavlíček, DrSc., v článku Minulost je třeba uzavřít skutečnou tečkou. Na otázku redaktora J. Kovaříka, zda ČR může kdykoliv položit na stůl otázku neuhrazených reparačních nároků, odpověděl prof. V. Pavlíček, DrSc.: „Ano, pokud záležitost nebude právně ukončena. Mírová smlouva, kterou mohla být za reparacemi učiněna tečka, uzavřena nebyla.“ (Právo, 1. 10. 2004)

Dlouholetou snahou SRN je zabránit otevření reparačních požadavků kýmkoliv. Bázlivost či servilnost určitých kruhů v oprávněných státech vznesení nároků zabraňuje stejně účinně. Po uzavření smlouvy 2+4, jež předcházela opětovnému sjednocení Německa, Němci předstírali, že mlčení o smlouvě o reparacích znamená, že reparace jsou už nadobro smeteny ze stolu. Stanovisko USA však byla zcela jiné. Podle právníků ministerstva zahraničí USA mlčení „prostě jen znamenalo, že o reparacích se teprve bude jednat v budoucnosti.“  Jen mírová konference a uzavření mírové smlouvy s Německem, jež bude obsahovat ustanovení o reparacích, které má SRN zaplatit poškozeným státům, může být touto tečkou, o níž výše se zmínil i prof. V. Pavlíček. A ta tečka nebyla dosud učiněna. Požádat SRN, aby splnila své reparační povinnosti vůči nám, nejen můžeme, ale i z hlediska našich zájmů i musíme.

V Praze dne 14. 8. 2017

PhDr. Vladimíra Vítová, Ph.D., předsedkyně ANS, kraj Vysočina

Ing. Jaroslav Tichý, 1. místopředseda ANS, Plzeňský kraj

Ing. Josef Kopa, místopředseda ANS, Olomoucký kraj

Ing. Marie Paukejová, místopředsedkyně ANS, Jihočeský kraj

Miroslav Starý, místopředseda ANS, Liberecký kraj

Ing. Michal Klusáček, předseda České strany národně sociální, Hlavní město Praha

Ing. Karel Janko, předseda České strany národně socialistické, Střední Čechy

67 komentářů :

  1. Na první pohled přitažlivá iniciativa. Ale! ...
    Vyvolává víc otázek jak odpovědí.
    Konzultovali její autoři možné konsekvence s odborníky na mezinár.-právní otázky a zahraniční vztahy?
    Máme se tímto tedy opravdu zřeknout všech dvoustranných dohod a závazků, které jsme v oboustranné shodě se SRN na nejvyšší úrovni zastoupení uzavřeli v době od 70. let až dosud?, vč. podepsané smlouvy o nulitě Mnichovské smlouvy od samého počátku?
    A berou výše podepsaní v potaz všechny z toho plynoucí důsledky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč bychom se měli všeho zřeknout ? Zřekli se něčeho Němci ? A důsledky plynoucí ze sousedství s Německem máme na krku dnes a denně, ale jako jho soumarů.

      Vymazat
    2. Patří mezi dvoustranné dohody a závazky, že tady budou německé firmy platit třetinové mzdy ve srovnání s poměry doma? Neplatíme touto formou náhodou reparace Německu?

      Jedno je jasné, Zeman se nás nezastane. Chce být prezidentem a potřebuje naše hlasy. Měli bychom mu dát za úkol, že je třeba s koloniálním postavením něco dělat.

      Vymazat
    3. 11:24 Skutečnost, že německé firmy platí svým pracovníkům u nás třetinové mzdy není způsobeno reparacemi, ale naší nebetyčnou "blbostí", že jsme tento stav svou "naivitou" dopustili.

      Než budete někoho, např. pana presidenta, úkolovat, položte si sám sobě otázku : "Čím jsem i já přispěl k tomu, že ČR je kolonie a co dál ?"
      L.S.

      Vymazat
    4. S nemeckem se nevyjednava
      Nemecku se kobercove rovnaji mesta se zemi
      Horni Dolni

      Vymazat
    5. Milý LS, já jsem nikdy žádnou demokratickou stranu nikdy nevolil. Jednou jsem s radostí volil socanského senátora, který při první příležitosti hlasoval pro antikomunistický zákon. S nadšením jsem volil také Zemana. Napište, kdo jiný než přímo volený prezident má otevřeně mluvit o Česku jako o sprostě vykořisťované kolonii? To mám jít na Václavák a vykřičet ten smutný fakt, který každý soudný zná. Při prezidentské volbě udělat podruhé ze sebe idiota nenechám.

      Vymazat
    6. 13:43 To si vážně myslíte, že kdyby pan prezident mluvil o nás jako o kolonii, kterou samozřejmě jsme, tak by to něco změnilo ?

      Vymazat
    7. 14:12, nemusí se hovořit o kolonii, ale lze popsat stav, kdy se docela nefér od nás vyvážejí peníze, které tady chybí. Danit by se mělo tam, kde zisk vzniká. Je ekonom a může hovořit o kolonii aniž to slovo vysloví. Chytrý je na to dost.

      Podívejte se, Zeman pro naše lidi neudělal nic, kromě estrád při jeho spanilých jízdách na venkov. Lidi se zasmějí, ale jejich život to materiálně nezlepší. Zeman nejde proti parlamentu, Bruselu nebo NATO. Zatáhne nás do války s Ruskem. Pomalu mne četba diskuzí přesvědčuje, že lépe nevolit než volit Zemana.

      Vymazat
    8. Ještě dodatek. Vláda v Polsku má koule jako chlap. O dluhu Německa se bude mluvit. My jsme měli tak dosraného ministra zahraničí disidenta Dienstbiera, že se vyhnul vyjednávání s Německem když se sjednocovalo.

      Vymazat
    9. 15:06 nová finta antizemanovců, například: Zeman "Zatáhne nás do války s Ruskem". Už to vyjednal s Putinem a koordinoval se Si Ťin-pchingem. Proto proti němu celý zdejší establishment jede. Zato třeba Drahoš nebo Horáček, ti by s naším parlamentem, vládou i Bruselem zacvičili ..., samozřejmě i každý z dalších, že?

      Vymazat
    10. 0:10, rozhodně si nemyslím, že Drahoš a Horáček budou vyjednávat ostřeji. Viditelně se zaboří více do bruselské zadnice, aby si tam podali ruku se Zemanem, který tam došel opačnou cestou. Jde o to, že si musíme dávat sakra pozor na to, co Zeman vlastně koná. Prázdné řeči, třeba o pussy, se částí publika líbí. Ovšem byl za nás jednat ve Varšavě, kde se vším souhlasil, tj. skrytě, jako lze očekávat od Drahoše a Horáčka, nás zatáhne do války s Ruskem.

      Promiňte, nechat se opít rohlíkem od Zemana už nehodlám. Všechno vypadá tak, že se nás někdo snaží přesvědčit, že Zeman je někdo jiný, ale vše nasvědčuje tomu, že je stejný jako ostatní. Proč se špinit jeho volbou?

      Vymazat
    11. Ten anonym,který útočí na pana prezidenta je zřejmě zaplacený troll,nechápu,proč to nenapíše pouze jednou,ale hned několikrát,asi za prémii.

      Vymazat
  2. Kde jsou ovšem zohledněny reparace za poválečný vývoj v Československu? To Němci způsobili příchod sovětských komunistů do střední Evropy, to Němci zavinili naše zahrnutí do sovětské sféry vlivu, tedy v důsledku zavinili naše zaostávání za Západem. Kdy tohle Němci odškodní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý zlatý, zaostávat jsme začali po převratu. První starostí skutečných okupantů, vlastníků podniků v ČR, bylo zrušit výzkum a vývoj u nás.

      Vymazat
    2. 11.20 a 11.28... tak dejte makůvky dohromady a ty nároky sečtěte a připočtěte i škody způsobené židovskými ("náboženskými") obcemi a církvemi v rámci církevních "restitucí". Ani to by nebylo, kdyby sem na západ prchající německá branná moc vítězící Rudou armádu nezavlekla...

      Vymazat
    3. Vaše poznámka o zavlečení je hloupost. Rudá armáda od nás odešla v září 1945! Další náš vývoj do srpna 1968 byl jen a jen naší tvořivostní.

      Vymazat
    4. Ignorante 11:20 jestliže nejsi schopen posoudit vědecko technickou a technologickou úroveň ČSR k roku 1938, zřejmě nejsi schopen totéž vyhodnotit k roku 1989. Porovnej spektrum technologií zavedených v průmyslu První republiky (1) srovnej třeba s Německem té doby a (2) totéž k roku 1989. K (1) se dozvíš, že jsme neuměli hydraulický zatahovací podvozek, letecký motor c výkonem nad 550 HP... ani elektronky, ale pouze odpory (Always, Rosenthal...), vysokotlaké hliníkové odlitky ... Srovnej ty troubo třeba jen Aero 30 s DKW 700. Jestli vůbec tušíš, co to bylo! Copak jsme za První republiky produkovali na světové i vyšší, unikátní úrovni? Za komunistů nic? Těším se na věcnou odpověď opřenou o fakta.

      Vymazat
    5. 0:41, superblba 11:20 nepřesvědčíte. Hajzli, kteří tu vládnou čtvrtstoletí, ho tak vychovali. Ten chudák za nic nemůže. Spoluobčané jeho rozhledu nemají rádi nejen komunisty, ale i ty, kteří se v současném bordelu snaží něco udělat, abychom nevypadali jako ignoranti, jak nás vidí po lživé indoktrinaci idioti ze Západu. Tady se nedočkáte uznání, jen posměchu tzv. elit, kteří tady mají v hrsti českou vědu.

      Podívejte se, komu třeba Zeman rozdává státní vyznamenání. Shlédnul se v různých manažerech, kteří nic nového nevymysleli a nic zvláštního neumějí.

      Vymazat
  3. K uplatnění a splacení válečných reparací musí být vůle obou zainteresovaných stran. "Přání" jedné z nich na této skutečnosti nemůže nic změnit, zvláště když ve sporu vystupuje v roli "slabšího".

    Je zřejmé, že pan president, a jiní, zřejmě má o celé záležitosti více informací a uvědomuje si, že "vše souvisí se vším". Uvědomují si to zřejmě i mnozí v Polsku, ale určitým lidem se v současnosti hodí "zvednout i tuto kartu". Podobně jako u nás ...

    Doporučuji si přečíst článek http://www.sds.cz/view.php?cisloclanku=2005031801 p.Richarda Krále, který mj. píše :

    "Upozornil jsem, žže německá strana nepochybně vznese požžadavek na odšškodnění odsunutých, i kdyžž na to jak podle čs., tak ani mezinárodního práva nemají žžádný nárok. Mínil jsem, žže bychom se zavázali neuplatňovat žžádné dalšší nároky (tj. reparace a odšškodnění za Mnichov), a Němci by se zavázali neuplatňovat žžádné nároky vůči nám."
    L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbost! Odsun sudetů byl proveden na základě rozhodnutí spojenců.Není tedy věcí dvoustrannou!!!

      Vymazat
  4. čakalo sa v podstate na jeden akt - zjednotenie Nemecka - toto bola posledná a oprávnená výhovorka - a dokonca to rozviedol svojho času v TV aj Gorbi -

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvetsi nepritel Ameriky je nemecko
    Donald J Trump

    OdpovědětVymazat
  6. Vážení, podpisem Česko - německé deklarace v 90 letech všeználkem V. Klausem zanikly možnosti jakýchkoliv požadavků, ať politických tak právních.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jen v zájmu dobrých vztahů, které Němci vzhledem k cílené migrační politice začínají silně narušovat....

      Vymazat
    2. To : 11.33 krátce,stručně a výstižně, souhlas !

      Bývá téměř pravidlem, že se před volbami vytáhnou témata a kauzy, které mají někoho zviditelnit, jiného zase poškodit.

      Jednou je to ten vepřín, podruhé zase dluh,který nebyl dodnes zaplacen advokátovi,
      který mezitím umřel
      a najednou jsou to zase reparace, čehož tématu se chytila strana, nebo spíše shluk stran,

      které jsou široké veřejnosti téměř neznámé...
      Zato sází na jakousi vlasteneckou notu, neboť počítají s tím, že již uvedená CS-D deklarace
      upadla od ratifikace v zapomenutí.

      Na stránkách welt.de byl před časem článek na toto téma, právě v reakci na polské požadavky a s odvoláním na poválečné dohody
      o vypořádání se,
      bylo jasně sděleno, že Německo nebude platit ani Polsku, ani Řecku, případně dalším postiženým zemím.

      A teď, babo raď !

      Vymazat
  7. jen pro zajímavost...těch válečných reparačních 300miliard korun v přepočtu na běžné dobové a nynější platy...hodně zjednodušeně vyčíslené..jde až někam k 7 bilionům korun a to je ještě hodně při zemi!!

    OdpovědětVymazat
  8. Pokud si pamatuji,tak bylo tenkrát řečeno,ČSR nebude požadovat reparace a sudetští Němci nebudou požadovat navrácení majetku.
    Jestli to není finta,mi budeme požadovat reparace a sudetští Němci majetek,těm se to vrátí a mi nedostanem stejně nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceska vlada zradila
      Nechapes to?
      Horni Dolni
      Udelala si z cechu nevolnicky

      Vymazat
    2. 11:37 Ano, podle logiky velkého myslitele by to tak bylo v pořádku. Pravda a láska..................

      Vymazat
    3. Sudetští Němci byli v rámci mezistátních dohod mezi NSR a ČSSR odškodněni za majetek, který u nás zůstal německou stranou a my jsme se za to vzdali reparačních nároků. Jsem proto: Nechme to být jak to je , nešťourejme do toho, nebo na to moc doplatíme!

      Vymazat
    4. On to doporučuje i Zeman, tuším, že se asi před týdnem k tomu vyjadřoval. Já si myslím, že by každá "marka" převlečená dnes do eura stála naše pohraničí hektar půdy. Jsem pro ukončení spektáklu evropská unie a konečně začít u sebe dělat pořádek, chovat se jakoby byly na nás uvaleny sankce a postavit se tím na vlastní nohy. Příživníky na EU nakopat kamsi a konečně postavit do čela státu pravé občany a ne zaprodance cizině a prachům. Jo a taky se s těmi převlečníky vyrovnat po právu a ne sametově.

      Vymazat
    5. 12:29
      Protoze jsi zbabely cechacek ktery se boji nemcu
      Nemci byli odsunuti podle prava a muzou dekovat ze nebyli umlaceni
      Reparace by meli zaplatit i s uroky
      Horni Dolni

      Vymazat
    6. Anonymní17. srpna 2017 12:29
      Naprostý souhlas. Je třeba se stavět na vlastní nohy a nepodléhat tlaku EU, na likvidaci naší svéprávnosti a soběstačnosti. Musíme přitom také hledat spojence, nejbližší středoevropské sousedy, kteří již mají diktátu EU a poručníkování Západem, také dost. Podaří-li se nám vybudovat schopnost obrany svého území a nějakou odolnost proti možným sankcím a diplomatickou podporu okolí, potom můžeme něco chtít. V současnosti jsme v podřízeném postavení, takže naše zájmy, či nároky nikdo nebude reflektovat. Taková je realita, Podobně je na tom Německo, nebo Francie vůči USA, když po nich chtějí vrátit své zlato. Nemají na to. Takže hledejme vládu, která bude hájit zájmy Česka, posilovat naši pozici a ne nás stále více svazovat s otevřeně protievropskou EU.
      Ze současného výběru, vidím pouze SPD – Tomio Okamura. P.K.

      Vymazat
  9. Dalsi priklad ceske zrady, samozrady
    Horni Dolni

    OdpovědětVymazat
  10. Lžeš ty mrcho,dej důkazy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady neni pavlac
      Tahni do hnoje
      Horni Dolni

      Vymazat
  11. Ano sem pro podpoření Polska v této otázce.

    OdpovědětVymazat
  12. 11,52
    Zase se tady vysíráš ty čuráku zdechlej?!
    Drž tu banderovskousssáckou držku a Čechy nech na pokoji ty korurnovanej zmrde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zavri hubu ceskej pavlacovej nevolniku
      O Trumpovi nemas pravo mluvit
      Jdi si vyznamenavat Masiny, cechu blbej
      Horni Dolni

      Vymazat
    2. 12:09 az budes mit drzku roztrzenou od ucha k uchu, zmrde, tak te psani prejde
      Uz brzo
      Marat

      Vymazat
  13. Ti seru na toho trotla o kterým vůbec nemluvím!!!!!
    Sám seš untermensch a kolaborantská nevolnická vlastizrádná svině!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej si medajle Masinum, cesky nevolniku
      Horni Dolni

      Vymazat
  14. Spolek baráčníků se zase chce zviditelnit?
    JEN TAK DÁL - TIHLE VOJEVŮDCOVÉ BEZ VOJSKA, TO JE VŽDYCKY SRANDA!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cesi furt lezou nemcum do prdele
      Horni Dolni

      Vymazat
  15. Blbcú je tu nehorázně, jsou už na úrovní s horním dolním debilem,dokonce ho už převyšují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceska onuce, tady nejsi na pavlaci abys hloupe zvanil, debilku
      Trochu k veci, magore
      Horni Dolni

      Vymazat
  16. Tuposti Honolula a toho druhého experta dosahuje pouze anonymní pisálek meloucí donekonečna bludy o hrdinech ala Bandersa a spol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady neni pavlac, vis to vubec, zvanilku
      Horni Dolni

      Vymazat
  17. 100% souhlas! Frickové povraždili statisíce českých občanů, rozpoutali teror a padesát let po nejstrašnější apokalypse v dějinách lidstva opět diktují celé evropě? To je absurdní!

    OdpovědětVymazat
  18. Vážení, krásná diskuze o ničem. Na to aby Německo zaplatilo válečné reparace Česku musí bý dva. Česko co je bude žádat a Německo co je bude chtít zaplatit. Zaplatilo Německo válečné reparace za 1. světovou, ani kačku nikomu a rozpoutali 2. světovou. Německo nikdy v historii nic nikomu neplatilo, po druhé světové bylo doslova Německo vyrabováno vítěznými mocnostmi, které si odvezly co mohly protože už tehdy věděly, že od nich nic stejně nedostanou.Takže nějaké požadavky jim mohou být tak leda k smíchu maximálně se naserou a bude nám ještě hůř. To není poraženecký postoj, ale holá realita. Navíc co můžeme chtít v zádech s pátou kolonou, která se už vidí jako další republika Spolkového Německa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože bože, ty jsi chytrák 18:04. Takže podle tebe je správné držet hubu a krok. No, co s tebou. Trhni si nohou.

      Vymazat
    2. Chtělo by to prezidenta jako je Putin. Na Putina Zeman nemá.

      Vymazat
    3. Až bude mít Zeman za sebou stát o rozloze Ruské federace, podobný počet obyvatel, tisícovku a víc jaderných hlavic, kosmickou raketovou techniku, k tomu pravomoci ruského prezidenta je možné, že si bude o něco víc troufat. Teď si nemohl dovolit zůčastnit se slavnostní vojenské přehlídky v Rusku a cestu do Číny málem aby si zaplatil sám.

      Vymazat
    4. 18:04
      Ty se bojis ze se nemci naserou, co?
      Inu ubojeny cechacku
      Nemci muzou bejt radi ze jim Kralovske Letectvo nezhamburguje mesta a nevypali Drazdany
      Horni Dolni

      Vymazat
  19. Kromě otázek právních (F.Opluštil 11:00) je tu i otázka obecné slušnosti a spravedlnosti. Já se narodil takřka na den přesně 10 let po skončení války. Nežijí už ani mí rodiče, natož prarodiče. Ti mohli, a právem, hovořit o reparacích. Proč by mě (nám) měl něco splácet německý občan, který je stejně starý jako já (natož mladší), když on mi nic neudělal? A proč bych já měl něco vracet sudeťákům, kterým jsem nic nevzal?
    Neměli bychom už přestat rozfoukávat požáry, o které nikdo z nás nestojí? Neměli bychom raději, my, normální lidé a občané z obou (nejen) zemí hledat společnou řeč a spolupracovat na odstranění svinských politiků, kteří nás zase tlačí do konfliktu?
    Nic po vás nechceme, a nic vám nedáme. To je svobodné a, po mém soudu, hrdé a sebevědomé národní stanovisko. Vše ostatní je žebrárna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je třeba připomenout, že vrcholí okurková sezona. Posselt něco vykřikuje u černého piva, no a zase někteří u nás něco o reparacích, zítra nějaký neznámý rádoby politik bude zase po Švédech chtít vrátit rudolfínské sbírky obrazů. Hlavně ,že je mír a nikde v Česku se nestřílí a pivo je stále ještě za přijatelnou cenu.

      Vymazat
    2. 19:06 na tom opravdu něco je. Zo by ovšem také mohlo znamenat žádné restituce, žádný vrácený "církevní majetek". O šlechtě nemluvě. U té, podobně jako u církví se dá úspěšně diskutovat za jaké to zásluhy k těm majetkům vlastně přišli.

      Vymazat
    3. Ceske onuce se zde sesly. Nechapou ze Posser posranej s jeho sudetskama funguje jako dekoj, jen mlzi
      Nemci zadny pravo nemaji
      Jedine pravo je aby nemci zaplatili restituce i s urokama
      Horni Dolni

      Vymazat
  20. hm, čuně už nemá co ve vepříně loupnout, tak čumí ven koho by obralo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Germane, vrazdit ti slo
      Platit ti uz nejde
      Horni Dolni

      Vymazat
  21. ..nejen Německo,
    Amerika nám dluží za vybombardování poválečného průmyslu !!!*

    OdpovědětVymazat
  22. Ratlík "Horni Dolni" už tu zase uchcává své "vzkazy" po kandelábrech a má přitom pocit, jak si skvěle vyznačkoval revír. - Co to musí být za UBOHÉ HOVÁDKO, které se takhle projevuje?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceskej zmrd se tu zase obevil, uz nudi i drbny na pavlaci
      Ty nemas co rict ani na pavlaci, ani krysam
      Tak se seres sem
      Horni Dolni

      Vymazat
  23. Připojit se k Polsku s tím, aby Německo splatilo válečné reparace není špatný nápad. Je třeba ale spočítat kolik bylo Němcům zabaveno majetku na základě Benešových dekretů a odsunu Němců z ČSR. Lepší by bylo požadovat reparace od USA za zbytečné bombardování českých továren na konci války kdy už byli němci na lopatkách a v podstatě se jen čekalo na podpis kapitulace Německa. USA udělala v ČSR svým bombardováním větší škody než Německo za celou válku.

    OdpovědětVymazat
  24. Doporučuji vyslechnout diskuzi
    https://www.youtube.com/user/PoedinokTV
    od 1:40

    Budete překvapeni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hledejte tady
      https://www.youtube.com/watch?v=uJbK7d-Oxec

      Řeší se tam, kolik kdo zabil Židů ...

      Vymazat