Reklama

.

.

úterý 22. srpna 2017

Barbarství


Yekta Uzunoglu 22. 8. 2017
Nevím, jak jinak popsat jev, který nemá s člověkem, s lidskostí či humanitou nic, ale vůbec nic společného. Je to barbarství, zrůdnost? Co to se když nějaký stát, a to člen NATO, před očima celého světa rozhodne zničit jedno z nejstarších měst naší planety. Chce ho potopit pod vodou, město staré 10.000 let, které je kulturním dědictvím naší civilizace, chtějí zatopit! Tady je řeč o městě Hasankeyf ležícím v srdci tureckého Kurdistánu. Město ležící doslova na biblické řece Tigris. Tigris rozděluje město jako šavle a řeka též chránila či se všemožné snažila ze všech sil chránit tisícileté město a jeho obyvatele před barbary. 

 Město otevřelo svoji náruč a srdce všem ohroženým, včetně prvních křesťanů. Ještě donedávna se kolem tohoto města mluvilo staroaramejštinou, to jest jazykem Ježíše Krista, než lidé stačili uprchnout před represí tureckého státu do skandinávských zemí.


 V celých dlouhých dějinách, které jsou tak staré jako je stará naše lidská civilizace, ohromovalo město všechny dobyvatele svou krasou, svou ohromující architekturou a nikdy se ho z těch nesčetných dobyvatelů včetně Římanů či Byzanců kvůli statečnému postoji města nad Tigridem ani nedotkli, neponížili ho, než se v roce 1260 objevili na levém břehu Tigridu Mongolové. Ti byli jediní, kdo na město a na jeho tisícileté bohatství sáhli... Ale oni nejen že sáhli, oni ho devastovali, zničili vše, co jen zničit mohli a pak odešli... Tak jako dnešní ISISáci.... Město se nikdy nedokázalo z té devastace zotavit a nevíme, jak vlastně vypadalo, kudy vedly ve skalách klimatizace či vodovody.... kde byla třeba nemocnice na lepru či zrcadlová kaple, kterou kopírovali a postavili obyvatelé Kapadokie.

Město splňuje přes úmyslné desítky let trvající zanedbání tureckého státu 9 z 10 kritérií UNESCO pro kulturní dědictví. Dle odborníků by splnilo všech 10 kritérií, jen kdyby se o to turecký stát, byť jen na oko, alespoň trochu snažil. 

Turecko se o nic nesnažilo, protože chce potopit celé město pod vodou a zbavit se všeho, co není a nemá nic spolčeného s islámem a všeho, co třeba jen okrajově připomíná křesťanství či zastánce Zoroastrianismu, Jezídů či židovství. Z toho všeho se v tom městě přes barbarství Mongolů přece jen něco uchovalo. To málo, co se uchovalo, vadí vládcům v Ankaře tak moc, že se rozhodli před městem postavit vodní přehradu a zatopit vodou ten zbytek, co zbylo po Mongolech.

Co mají ty národy, jako jsou Mongolové, Turci apod. ze Střední Asie, nevyřešeného s městy, že je vždy zničí a odtáhnou pryč? To, co po mongolské devastaci zůstalo, to teď chce za každou cenu zničit Turek!

Léta se obyvatele tohoto města snaží svými ubohým prostředky, kterými disponují, chránit svoje město, které je kulturním dědictvím celého lidstva, celé lidské historie od jejího počátku, ale marně. Město Hasankeyf ležící v samém srdci tureckého Kurdistánu je dodnes živoucí pamětí lidské historie, promlouvá k nám slovy dávných věků, dávných civilizací, na něž už velká část lidstva zapomněla. Ale nic z toho Turky neoslovilo, naopak mají před očima historii civilizace, vidí dějiny lidstva, které se naopak snaží navždy umlčet… Záběry z města jak je devastováno explozivními náložemi, svět nevidí, jako kdyby v Ankaře nemělo UNESCO svoje zastoupení a jakoby v Ankaře neměli své zastoupení všichni členové NATO, včetně NATO! Co všechno se musí stát, aby se státnici civilizovaného světa začali chovat a jednat civilizovaně, když to barbarství ohrožuje naše společné lidské bohatství!

25 komentářů :

  1. Turci sklouzávají k barbarství, přesně úměrně tomu, jak sklouzávají k nekompromisní jediné pravé víře; k Satanovi, zvanému Alláh, a jeho Luciferovi, jménem Mohamed.
    Vláďa z Brna

    OdpovědětVymazat
  2. Je to sice jenom taková konspirace, ale stále více mi přijde, že historické památky jsou devastovány a celé knihovny starých spisů vypalovány zcela záměrně. S cílem vymazat paměť národů a zabránit odhalení pravdivé historie.
    Je tragické, že někdo může mít takovouto moc. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas je to řízené a cílená snaha o zotročení lidstva a vytvoření jedné rasy otroků. Moc spočívá ve skrývání, lidé tomu totiž nevěří i přes zjevná fakta. Jakmile lidé prohlédnou zbude z moci zákulisního vedení velmi málo.

      Vymazat
    2. A dělo se to to pánové v historii někdy jinak? Neničili křesťané modly pohanů, neničili monoteističtí vládci modly mezi sebou? Nad čím pláčeme? Je v USA "kácení soch" jiné než jimi jinde? Zvykněte si, žijeme stále ve středověku!

      Vymazat
  3. Každá příležitost jak ponížit a potlačit Kurdy je dobrá. Kurdové se budou bránit a Turci ty nejaktivnější pozavírají . To je hlavní účel.

    OdpovědětVymazat
  4. Možná to není tak úplně přesné přirovnání, ale podívejme se, jaké úchvatné krajinné scenérie jsme nechali pod přehradami zatopit my? Novomlýnské nádrže např. zatopily jedinečný lužní prales pod Pálavou nemající již v Evropě obdobu. Vltavská kaskáda zase zatopila překrásný kaňon Vltavy. Jsme jiní oproti Turkům? Řekl bych, že jsme stejní barbaři jako oni. Dokonce jsou oprašovány a navrhovány další a další přehrady, které zatopí nádherná údolí s jedinečnou geomorfologií a bohatou rozmanitostí života, a to s odůvodněním, že hrozí sucho. Přitom odpřírodňování naší krajiny zástavbou té nejkvalitnější půdy montovnami, satelitními městečky, dálnicemi a rychlostními komunikacemi probíhá stále zběsilejším tempem. Tenhle barbarský přístup ke krajině, k našemu domovu, k naší vlasti tak vyvolává další nezbytné barbarské kroky v podobě výstavby přehrad tak jako v Turecku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neblbněte , díky přehradám byla už několikrát zachráněna Praha před povodněmi , přehrady zachycují vodu , které bude za chvíli nedostatek , atd !!

      Vymazat
    2. Za poslední tři roky jinak celkem dříve vodnatá říčka Rusava, byla už dvakrát bez průtoku, jednou i naprosto suché dno po dobu deseti dnů. Tak se kochejte nebarbarsky krajinou se suchým hrdlem. Celá jižní Morava už delší dobu má výrazný vodní deficit. Zeptejte se sedláků. Ti to vidí z první ruky. Vodu musíme v krajině zadržet. Estetické vzdechy rostinstvu nepomohou. A zamyslel jste se nad tím, z čeho se vaří pivo?

      Vymazat
    3. Pro 11:40 a 12:06 jste zrádci a provokatéři, nejde přeci o přehrady nebo o kultivaci krajiny. Jde o to, kde se ta přehrada postaví. Kultivace krajiny je zde pouze maska pro skutečný cíl a tím je vymazání historie lidstva, aby další generace byli odřezány od kořenů a tím pádem snadněji ovladatelné. Nejlépe viditelný příklad jsou USA, kde vymazali (zákulisní vedení)) původní kulturu a vytvořili kotel národu a tak stvořili "usáky", člověk mající nějaké kořeny by nikdy nebyl tolik posedlý násilím a naivní jako oni.

      Vymazat
  5. Pane Uzunoglu, já uvedu několik souborných faktů:
    -vztah Německa se Českým národem je takový, že Němci si vytvořili teorii, že je třeba vyhubit český národ jako podřadný ve středu Evropy, tedy otázka je, kdy se opět naskytne doba k tomu příhodně, aby tento plán Němci zrealizovali. Pokud vám blaho Německa tak leží na srdci, jak jste tu demonstroval, tak se tam odstěhujte, nebo budete muset jednou řešit volbu, jestli se tzv. „přihlásit k Němcům“, jako všichni ti Schwarzenbergové, a další zrádci tohoto národa tehdy a přečtěte si konečně historii českého národa, co znamenalo „přihlásit se k Němcům“.
    -Sám víte, co to bylo tzv. Acilim, které zahájil Erdogan v Turecku v roce 2011, nazval bych to usmířením mezi Kurdy a Turky, tím, že USA podsunula tureckému letectvu fotku kurdských vesničanů z Uludere pochodujících mezi Tureckem a Irákem po kopcích, tak turecké letectvo prakticky navedla na ně k jejich likvidaci a tak celá slavná Acilim skončila, tedy dovolím si říci, že to byl záměrný tah Američanů, jak zničit nějakou tu rekonciliaci mezi Turky a Kurdy. Kurdové se totiž stali cenným nástrojem rozdmýchávání nenávisti v tomto teritoriu.
    - V Turecku se uskutečnil prostřednictvím agentů CIA – tedy Gulenovců pokus o likvidaci vlády, která vzešla ze všeobecných voleb. Podobně jako na Ukrajině na to šla CIA ze dvou stran, to je, na jedné straně poslala do čela protestů tzv. „demokraty – roztleskávače“, kteří měli řvát cosi o demokracii a provokovat demonstrace a neklid a srážky na ulicích (tak, jako tomu bylo v roce 1980 v Turecku za Envera), aby měla tzv. armáda opodstatnění vzít vládu zde do svých rukou. Jenže Erdogan nebyl takový idiot jako Janukovič a kecům o tom, že agenti CIA mají přece právo na to, aby „demokraticky“ rozkládali společnost a připravovat záminku k zásahu armády proti legální vládě, tomu prostě Erdogan nenaletěl.
    - Touhou Američanů je rozložit Turecko jako stát, to se mnou nemůže nesouhlasit. Moje otázka je, jak byste například chtěli vytvořit Kurdistan v Turecku? Kromě vyloženě hraničních oblastí s Irákem, tady nenajdete místa, kde by řekněme z 80% převažovali Kurdové nad Turky, co Diarbakir, Van, Kars? Mimochodem, pokud budeme upřímní, tak na východě to bylo zejména arménské území, kde vy Kurdové jste pomáhali iniciativně vyvraždit původní arménské obyvatelstvo. Tedy, snahou po vytvožení Kurdistanu na teritorii Turecka byste se dopustili toho samého, čeho se dopustili Sudet´áci s Hitlerem na Češích za druhé světové války, rozložit stát ve svých historických kořenech. Kurdové se dnes stali nástrojem ovládaným CIA, zejména irácký představitel Kurdů Barzani, to je americký pudl. a to je skutečně špatné, já jsem k vám Kurdům ztratil veškeré sympatie.
    - vy ossobně jste skutečný Havloid, a já mám dojem, že máte až podezřele blízké názory k lidem kolem CIA a to byl samozřejmě Havel. Vaše názory se naprosto shodují s oficiální českou nosatou propagandou a já tedy nechápu, co vy děláte zde na alternativním webu, když jste zajedno s Havlisty a nosatými tvůrci české oficiální propagandy. Jděte na web aktualne.fuj, ten patří nosatému Bakalovi a téměř všichni autoři tam jsou nosatí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pochopil jsem že pan Jekta mekta Uzunoglu je již dlouho nasazená figura na tomhle altwebu. Už jeho obchodní kauza z před 10 lety byla zajímavá a zajímavější bylo jak z toho vyklouz.
      Za tohle zasvěcené zhodnocení sitiace od 7.42 jsem vděčný, je to konzistentní a zasvěcená analýza, která mi zase víc pootevřela oči.
      No a panu kurdovi Uzonoglu bych taktéž doporučil ať chodí brečet jinam. Tady je na špatném hrobě...

      Slávek, Brno

      Vymazat
    2. 7:42 Jako celek je ten váš příspěvek "pěkný guláš", i když v řadě věcí máte pravdu.
      Obecně platí, že méně je často lepší než více...

      Vymazat
    3. 7:42, 8:34 Obvinit, přímo či nepřímo, pana Yekta Uzunoglu ze spolupráce s CIA, nasazení na tento web,apod., je dle mne neuvážené.
      Jeho naděje, a některých jeho krajanů, na vytvoření jednotného Kurdistánu s "pomocí" současného spojenectví s USA jsou a zřejmě zůstanou na dlouhou dobu velkým otazníkem na jehož konci může přijít velké rozčarování ...

      8:37 V řadě věcí má příspěvek pravdu, o řadě z nich by se dalo dlouho "diskutovat".

      Vymazat
    4. Já neobvińuji pan Uzunoglu z toho, že je tu nasazen od CIA, aby kalil mozek čtenářům. On samozřejmě se snaží dělat propagandu, která je výhodná pro Kurdy a o těch ostatních aspektech pro ně nevýhodných mlčí. Jeho antiturecký postoj naprosto kopíruje snahu USA rozdrbat na Stř. východě, co se dá. Já se zase snažím vyvážit ten jeho pohled na věc pohledem z druhé strany aon ví, že já vím. V článku jsem se snažil postihnout na krátkém přehledu hlavní problémy Turecka, které jsou podstatné pro posuzování současné situace v Turecku a rovněž tak i Kurdů v Turecku. Já bych samozřejmě každý bod dokázal rozebrat na 2 stránky,ale na to tu není prostor. Jen se zcela nezáludně ptám pana Uzunoglu, toto je alternativa, tady se říkají věci, které naše současná propaganda zatajuje, a on tu píše články, které jsou naprosto v souladu s nynější havlistickou propagandou, proč to dělá? Tím se přece vystavuje riziku, že na něho věci znalý občan začne útočit. Kdyby psal na Akutalne.fuj, tam bude pan Stejskal přímo slintat blahem, jak havloidně loajálního člověka se mu podařilo získat. Tot´vše.

      Vymazat
    5. Neangažovanost pana Uzunoglu ve prospěch CIA je velmi nepravděpodobná. OL tom svědčí již angažmá jiného exponenta této služby Havla ve prospěch Uzunoglua. Intervenoval za něho přesto, že Uzunoglu měl na krku mučení lidí.

      Vymazat
    6. Divme se,usaci najednou podporuji zbranemi Kurdy....at vznika jejich stat..cast Turecka ,cast Iraku,Syrie a Iranu..a o ten tady jde!Ve trech uz je dohodnuto a Iran ten nechce.....a proto hrrr na nej, a mame duvod a to je ten nejnovejsi scenar.....

      Vymazat
    7. 7:42, 11:51-velice fundované komentáře! Pobavila mne věta pana Uzunoglua, že pronásledovaní emigrovali do zemí Skandinávie.

      Vymazat
  6. Já neznám konkrétní fakta ohledně plánované přehrady ale vždy se jedná o spor mezi historiky,ekology,místními obyvateli,vodohospodáři,energetiky a dalšími skupinami,které do toho chtějí mluvit.Potom se tyto skupiny musí domluvit na pořadí důležitosti.Zásoba vody? energie? historické památky?přírodní lokalita? .......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:55 Ne,ani náhodou.Jde vždy o kšeft mocných,který za sebou zanechává nenávratně spoušť a likvidaci krajiny.

      Vymazat
  7. Děkuji pane Uzunoglu za článek.Nikdo normální se nemůže zastávat likvidace tak významné kulturní památky! Měl by jste se obrátit na ty kteří mají možnost takovému barbarství zabránit. V Sýrii také skupiny podporované kýmsi ničily památky a je odporné, že se proti tomu VYSPĚLÉ DEMOKRATICKÉ STÁTY nepostavily. Tudíž Vám zbývá jen celosvětový terorista RUSKO. PRADĚDA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč se normální člověk nestaví masakru, krerý provádí US Army v Iráku? ISIL ničil Palmíru a nikdo se tomu nestavěl.Pan Yekta si umí vybrat témata, aby chytl za srdce, ale jak se říká, pro stromy nevidí les.

      Vymazat
  8. Podívejte,vše,co vytvořila někdejší civilizace a dílo ,které přervalo staletí,tisíciletí,je historií národů a nikdo nemá právo jej ničit!Ani Turci,ani Češi,Rusové,Němci........!Je to odporné likvidovat historii.Je ostudou UNESKA,že toto dovolí!Na co tedy je?Ten,kdo byl v Patagonii,má zážitek na celý život!Ten,kdo poznal vznešený Taurus,který dotváří krajinu Turecka,je vždy uchvácen!Trochu se nedivím laxnosti USA,jelikož ty dějiny a historii svých národů nemají.A proto se musí vše na starém kontinentu ničit?Snad dostane Erdogan a jeho zákonodárci rozum.A nejenom oni!Umíte si představit,že by se zbouralo Koloseum,Modrá mešita,řecké a římské památky,egyptské pyramidy,zlikvidovaly se stavby Aztéků , chrám sv.Víta,Karlštejn atd....? Co zbude po nás?

    OdpovědětVymazat
  9. Budu trošku off topic, ale čtení příspěvků v této diskusi mě opět jednou utvrzuje v názoru, že jedinou celkově spravedlivou národnostní politiku a ideologii životaschopnou v měřítku velkého státu měl bývalý SSSR. A to i za Stalina, který sice některé národy a národnosti kolektivně trestal (bylo za co), ale nepopíral tím ani nelikvidoval jejich národní podstatu. (Krymští Tataři byli za trest a jako preventivní opatření vysídleni, což bylo kruté, ale na Sibiři jim nikdo nebránil být Krymskými Tatary. A taky to jako národ přežili a mají se k světu.)

    OdpovědětVymazat
  10. To snad není pravda:

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nemecti-vedci-navrhuji-ockovat-nas-latkou-ktera-nas-nauci-ze-budeme-mit-radi-migranty-501082

    OdpovědětVymazat

Reklama