Reklama

.

.

středa 6. září 2017

Evropsko unijní Ministerstvo pravdy v akci

6. 9. 2017         Parlamentní listy (podstatně kráceno)
Jak uvádí server Euroactiv, v průběhu září pravděpodobně Evropská komise zveřejní podmínky, za jakých by měly provozovatelé sociálních sítí odstraňovat obsah, který lze označit jako „fake news“. „Skupina europoslanců navíc požádala Evropskou komisi, aby byla vytvořena společná pravidla a přijaly je všechny členské státy. Nadnárodní společnosti nicméně protestují proti tomu, aby byly právně zodpovědné za to, co zveřejní jednotliví uživatelé.“


„Je zřejmé, že potřebujeme jednotný evropský přístup. Pokud se k němu neodhodláme, budou tyto případy narůstat,“ cituje Euroactiv novou bulharskou eurokomisařku Gabrielovou s tím, že nejvíce v boji proti šíření „nenávistných zpráv“ dělá Německo. „Na začátku letošního roku německá vláda přijala opatření, podle kterého může být provozovatel sociálních sítí pokutován až do výše 50 milionů eur, pokud nebude schopen závadný komentář do určité doby odstranit.“

Boj proti „šíření nenávisti“ a „fake news“ běží na plné obrátky a má plnou podporu Evropské unie i národních vlád. Ozývají se však i kritické hlasy, které upozorňují na skutečnost, že pod pláštíkem ctnostného boje proti lžím a nenávisti se často může skrývat jen snaha potlačit kritické názory a uplatňovat cenzuru. To sice navrhovatelé restriktivních opatření rezolutně odmítají, ale množící se případy postihů uživatelů sociálních sítí hovoří poměrně jasnou řečí.

27 komentářů :

  1. Tak to je vážení volme SPD nebo budeme žít v těžké diktatuře a budeme obohacováni migranty.

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Bude-se-trestat-za-nenavist-Uz-se-to-pece-Pedagog-vetrelec-na-akci-HateFree-jehoz-svedectvi-trha-cesky-internet-odhalil-PL-vic-502850

    OdpovědětVymazat
  2. Přichází padesátá léta.

    OdpovědětVymazat
  3. Komunismus se vrací plnou parou-mráz přichází z BRUSELU !!! To je ta pravá tvář totalitní EU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HLAVNÍ téma
      dnešního dne je zamítnutá žaloba Maďarska a Slovenska ve věci přerozdělování migrantů...

      Což se stejně očekávalo.
      A já jsem jen zvědav, jak se toho chopí média
      v Česku, neboť to znamená, diktát EU akceptovat,
      (vždyť bez dotací nemůžeme přežít),
      nebo se postavit důrazně proti,
      jako Maďaři...

      Nemusíte hádat - jistě to bude "pragmatické" řešení.

      Vymazat
    2. Já se těším, že mi to večer vysvětlí ČT,
      protože jen tam je pravda a nic, než pravda !

      Vymazat
    3. 12:57 mohl bys definovat co to je komunismus? Abych jako věděl, co všechno ráčíš očekávat. Já, například, bych uvítal zespolečenštění výrobních prostředků, právo na práci, zdravotnictví zdarma, dostupné bydlení, dostupnou rekreaci...

      Vymazat
  4. Opakuji, že v rámci vyváženosti a aplikace alternativních trestů by ideovým delikventům mělo být umožněno nahrazení pokuty
    a) veřejně prospěšnými pracemi v neziskových humanitních organizacích,
    b) sto tisíci ranami bičem,
    c) useknutím levé ruky.

    VR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V případě, že by se následně zjistilo, že "ideový delikvent" měl pravdu, měla by mu být useknuta i druhá ruka.
      Nic nového pod sluncem ...

      Vymazat
  5. Ano, ano. Německý národ má s prosazováním správného názoru historickou zkušenost. Již v 30.letech dovedli systém uvědomění mas k dokonalosti a v následující pětiletce v tom byli velmi úspěšní. Mají tedy na co navazovat. Ale ty konce. Chtělo by to osvěžit Německou paměť a mindrák ze zvěrstev, která nadělali. Jen bych chtěl podotknout, že komunismus nelze realizovat za situace globální a ani lokální vlády korporací a nadřazení korporátního práva národnímu. Protože v komunismu jde krom jiného o vlastnictví výrobních prostředků. A 1% globální populace ovládající 90% světového jmění není kýženým stavem pro vybudování komunismu. Chtělo by to dávat slovům opět pravý význam, jinak se jedná o Babylónské zmatení jazyků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvizl jste s nazory v predminulem stoleti.

      Dnesnim Komunistum nejde o vyrobni prostredky, ani o ochranu delniku, ale zejmena o ochranu "Menšin" ?
      Jakych "Mensin"? Jakychkoliv si vyrobi. Cernochy proti Bilym, Zeny proti Muzum, Sexualni Zvrhliky proti Normalnim lidem, Ateisty (a Muslimy a Zidy) proti Krestanum, cokoliv...
      (vyhledejte si "Cultural Marxism" a "Frankfurt school" a nespokojte se jen s Wikipedii. Zatimco vychodni blok si tady pestoval Socialismus na zaklade Marxismu z 19-teho stoleti, zapadni Marxiste nelenili a upgradovali to tak, aby to lepe vyhovovalo tamnim Oligarchum...)

      Komunismus je system zivota v "Komunach", malych spolecenstvich, s jednou celo-svetovou vladou. Vsichni obcane (vcetne vsech imigrantu) si jsou rovni a nahraditelni, tedy zbytecni, v teorii, ale v praxi "Menšiny" jsou si "Rovnější" (Chráněnější).

      Oproti tomu Socialismus je statni zrizeni, zalozene na Planovani, s dobrou Strukturou spolecnosti, a vzhledem k lokalnosti muze mit Lid o dost vetsi kontrolu (nez pri globalni vzdalene vlade ovladane pouze statistikou, vytvarenou medialnim vlivem).
      (Socialismus je Spolecenstvi)

      Pokud jeste uvazujete o Levici, tak vezte, ze Socialismus, statni zrizeni na ochranu Lidu, je v opaku ke spolecne a pribuzne dvojici Internacionalniho Komunismu a Globalistickeho Kapitalismu, ktere se v podstate prilis nelisi.
      Demokraticky Kapitalismus malych podnikatelu skoncil bez nahrady a zrejme nenavratne nekdy v 70-tych letech minuleho stoleti...

      A ovsem ke slovu "Korporátní" je dnes logicka asociace slovo "Fašismus", to je to, co dnes delaji Korporace, pocinaje zbrojnimi, farmaceutickymi, energetickymi, a pokracujic a nejvyznamneji internetovymi jiz-temer-monopoly jako Google,Fakebook a Twitter...

      Opet vyznamne smerovani ke globalni nadvlade, na kterou mate pouze takovy vliv, ze kdyz se vas zvednou najednou miliony, tak vas jiz nemohou ignorovat a musi vymyslet propagandu a nastroje, jak vas umlcet... Nic vic.

      Vymazat
    2. Anonymní 7.září 2017 12:05

      Příšerné žvásty! = papouškování sloganů krajní pravice (produkovaných už několik desítek let zejména ve Francii, Německu a USA: Alain de Benoist, Götz Kubitschek, Jack Donovan).
      V mnohém prozrazují pozoruhodnou mentální blízkost s islamismem!

      Tyhle sračky si piš na nějakém neonacistickém webu - tam sklidíš nadšený potlesk !!

      KK

      Vymazat
    3. > 12:58
      Jen prazdne nadavate, ale pravdu nemate...

      Co je podle vas "krajni pravice"? Co je "neonacisticky" ?! Tyhle nalepky a nadavky presne pouzivaji komuniste, placeni zoldaci nadnarodnich oligarchu...

      Zamenujete "konzervativni" a "pravicovy", majic jen malou potuchu o "konzervativni levici" (ktera se na Zapade temer nevyskytuje, takze ani Zapadni ideologove s ni prilis nepocitaji), ktera je v protikladu k "liberalni levici" zapadniho komunismu, i k obema typum pravice (liberalni i konzervativni).

      Prave tuhle konzervativni levici (treba nas minuly Socialismus, ktery rozhodne nebyl nestatnim Komunismem) by chteli co nejdusledneji potlacit, proto Oligarchove plati a presmerovavaji "Liberalni Levici" tak, aby nebojovala proti Establishmentu ani Oligarchii, ale aby bojovala proti "Konzervativnimu" Lidu...

      Vymazat
    4. (A jen poznamka na okraj: pod pojmem "Zapadni Komuniste" zde rozhodne nemyslim konzervativni levici nasi KSCM, ktera je spis zastancem "Socialismu" a puvodniho nezvrhleho Marxismu, tedy jsou zastancem Lidu...)

      Vymazat
    5. Tohle je zajimavy text:
      http://www.rense.com/general32/americ.htm
      The Communist Takeover Of America - 45 Declared Goals

      Nektere body jsou jiz zastarale, ale viz body 15-32 a 35-43, 45, presne to se stalo, a taky podle toho snadno poznate, kdo ti "Komuniste", kterych se tak Americane bali, skutecne jsou... Zatimco nespravne hledeli na Vychod...

      (a poznamka na okraj: tohle neni "krajni pravice", tohle je pravy stred US kongresu... Zadnym extremismem me falesne neobvinujte!)

      Vymazat
    6. 13:38
      13.42
      "komuniste, placeni zoldaci nadnarodnich oligarchu" = ?
      Neberte to osobně, ale to je dalěí pěkná hovadina!

      Nevím, odkud čerpáte své "znalosti".

      Vy vážně nevíte, co je neonacismus?

      To není nálepka ani nadávka - to je způsob politického myšlení, které má v Německu 70-tiletou historii:
      Carl Schmitt, Ernst Jünger, Moeller van den Bruck, Martin Heidegger, Armin Mohler, Julius Evola, Günter Maschke, Björn Höcke, Gottfried Küssel, Michael Kühnen ... Vám ta jména vůbec nic neříkají?

      Oni totiž říkají přesně ty věci, které jste někde opsal a "vylepšil" občasným vcelkým písmenem na začátku slova (co je to za obsesi?).

      Vystupujete vehementně, ale moc pochybuji, že o těch věcech opravdu něco víte.

      KK


      PS:
      1) Pokud jste si všiml, slovo "konservativní" jsem já vůbec nepoužil. Žijete zřejmě ve světě svých představ a legend a ten obyčený reálný moc pozorně nevnímáte, co? Tím pádem je pro Vás snadné KOMUKOLI podsunout COKOLI.

      2) Jeremy Corbyn není "konservativní levice"? Bernie Sanders také ne? Na Západě se "nevyskytuje" - znamená to, že jinde ano?

      -- Pokud se Vás dotkl některý z mých výrazů, omlouvám se, to nebyl můj úmysl.
      -- Bohužel ale chrlíte jen obecné fráze, a navíc hodně zmatené - je těžké dobrat se něčeho jasného.

      Vymazat
    7. Vlastenectvi (laska k vlasti a k jejim lidem) neni Nacismus (nenavist k ostatnim), a Vlastenectvi se nevzdam jenom proto, ze to Globalista ucelove oznaci za "Nacismus".

      "Konzervativni" jste nepouzil, ale mel jste, oznacil jste me za "krajne pravicovy", zatimco jsem "krajne konzervativni", a je v tom rozdil, protoze levicovy-pravicovy je ekonomicke deleni, zatimco liberalni-konzervativni je moralni deleni, podobne jako Krestan,Ateista,Islamista je religiozni uroven a nechapu, proc jste me mohl oznacit za pribuzneho s Islamisty, kdyz jsem o religioznich zalezitostech nic nepsal, bylo to jen v politicke urovni...

      Jeremy Corbyn je konzervativni levice na hrane s liberalni (taky by vital Migranty), ale Bernie Sanders ne, to je chameleon, kam vitr tam plast, a taky jen slouzi Oligarchum pod levnou zasterkou "levicovych" nalepek...

      Nacionalismus z Nemecka z minuleho stoleti je jiz zastaraly, protoze mezitim se vynorily obludy Globalismu a Migrace, ktere znacne meni pravidla a ucel hry (nase preziti).
      (Z tech jmen znam Julius Evola a nesouhlasim s nim. Nemecky neumim a nemecky nacionalismus me prilis nezajima, privedl je do soucasne zhouby, takze nebyl spravny - nebyl dostatecny na to, aby prezil utok Globalismu)


      Na tohle jsem narazil zrovna vcera, a je tam velmi dobre recene, v cem je ted problem:
      https://www.youtube.com/watch?v=D0JJ435H5Ro
      > What is a Nazi And Why it Matters!
      (argumentace nekoho, kdo byl take nespravedlive oznacen za "nacistu" a jak je to pouzito jako nastroj boje proti konzervativcum)

      Sice na tuhle otazku ("what is a nazi?") po dvaceti minutach odpovi spatne (a proto taky pouzivate "neo-nacismus", aby to nezavadelo, podobne jako "bolsevik" neni clen Ruske soc-dem zacatku minuleho stoleti, a zdaleka ne dnesni KSCM - Bolsevik je "Ja jsem vetsina! A pokud to neuznas, znicim te", takovi tu byli predtim a jsou tu i ted), ale vsechno ostatni, co M.C. rika, je bohuzel spravne.

      Me se nemuzete osobne dotknout, ale jde tu o souboj Ideji a jejich Terminu, a presne ty terminy, ktere jste pouzil, vas zaradily do kategorie, ktera zacala byt velmi nebezpecna v poslednich letech, hrozici znicenim nasich Narodu a jejich Kultury a Genetickeho dedictvi...
      (Jiste proti Vam osobne nic nemam, ale ty Ideje a Terminy jsou dnes nebezpecna zbran a je potreba je Vykorenit, samozrejme Argumentacne a ne Fyzicky)

      Nechrlim "obecne fraze", ale definuji novou terminologii (i kdyz neni uplne moje).
      Treba tohle si prostudujte, pripadne i nekolikrat:
      https://www.politicalcompass.org/

      Ohledne velkych pismen, jedna se o upgrade platonskych univerzalii, ale je to pouzito treba i ve smlouve o uveru v bance, kde je:
      ... mezi panem X Y, dale Klient.
      A nasledne pouzivaji dusledne v textu Klient nebo Banka s velkym pismenem. (Je to promenna, jejiz obsah byl definovan drive) To jen na okraj, ze se to i v Cestine nekdy pouziva...
      A ovsem tim, ze to pouziji bez toho, abych nejprve presne definoval, co to je Vlastenectvi, tak prave se ty myslenky vztahuji na mnoho ruznych projevu, kompatibilnich s timto vyrazem, obecne...
      Asi to ale pouzivam i trochu chaoticky jen na zvyrazneni nektereho terminu...

      A ovsem "Komuniste" na Zapade znamena dnes: Antifa, vetsina Sorosovych NGO (nejen ale take "Barevne revoluce") a jimi najati lide, vetsina MSM medii.
      (treba na protestech v USA maji Antifa $15 na hodinu a $25 organizatori, takze to jsou "Zoldaci" "Mercenaries")

      Antifa je extremne nebezpecny terorismus. Nekoho oznaci a onalepkuji jako "Fasista" a mysli si, ze je to pak ospravedlnuje k jakekoliv spinave technice na jeho zniceni, ale pritom:
      AntiFa jsou Fasiste, otoceni na druhou stranu.

      ...

      Vymazat
    8. ...
      Uz zase "vsichni jsme si rovni, ale nekteri jsou si rovnejsi", jak se rikalo kdysi...

      Rovnost (Equality) je ale nebezpecna iluze, protoze z ni logicky vyplyva Nahraditelnost, a z ni pak logicky vyplyva Zbytecnost tech nahraditelnych.

      Ovsem prave to, cim jsme Odlisni od ostatnich, v tom je nase Cena a Nenahraditelnost, a nenechame si to vzit nekym, koho si sem jako "Equal, Identical" zamenu privedou.

      Jestli Levice znamena "Solidarita" (a castecne Rovnost), pak Pravice znamena "Jen zaslouzeny prospech".
      Pokud ale chceme hajit svoji zem proti invazi cizaku, jako "Pravice" muzeme argumentovat, ze si zaslouzime zde bydlet, protoze jsme to zdedili od nasich predku.
      Jako "Levice" ale tenhle argument nemame, a vskutku mnoho levice vita prichozi odkudkoliv, protoze si jsou s nami rovni, tak proc by nemohli tady bydlet _misto_ nas ?
      Je tedy potreba do toho vnest dalsi uroven: Vlastenectvi a Geno-Ekologii (?). Tisice generaci nasich predku vytvorilo odliseni od ostatnich narodu, kultur a ras, a my mame zodpovednost toto jejich dedictvi predat nasim detem. To nas ospravedlnuje hospodarit na tomhle nasem kousku zeme a nenechat se Smísit se vsemi prichozimi a geneticke dedictvi tak nenavratne znicit.

      A ovsem z hlediska "Kolektivismu", coz je dulezita soucast Socialismu, je kolektivni zodpovednost a je tedy i kolektivni vina, zejmena ekologicka.

      Je nejake jine "Levicove" ospravedlneni, proc nenechat zaplavit nasi zemi Cizaky, kteri se nezodpovedne mnozi a utikaji pred dusledky svych cinu ?

      Vymazat
    9. A ta Religiozni uroven:

      Islam je nabozenstvi Nenavisti (k Jinovercum) a Bezohlednosti (k zenam, k zivotnimu prostredi, v podstate ke vsem lidem),
      a ta Nenavist k Jinovercum je jeho ustrednim tematem,
      a ktery stavi na nekterych Bludech Talmudu (nektere omylem prevzala i anticka Cirkev) - treba Peklo v Bibli vubec neni, to si vymysleli az o 150 let pozdeji, a nektere dalsi mylne interpretace Stareho Zakona rozvadeji nespravnym smerem,
      takze je to Blud, ktery je navic nebezpecny (svou netolerantnosti)...

      Je zatizen antice-primerenymi pravidly Saria a Hadisami, ktere zejmena Salafiste (Wahhabiste) odmitli upgradeovat pro dnesni dobu, i kdyz od Proroka nepochazeji a jsou evidentne zatizene antickou (barbarskou) urovni.

      Jsou nebezpecni svou nenavisti k Jinovercum a svou otevrene deklarovanou snahou nas znicit.

      V Cechach mame to stesti, ze mluvci ceskeho nacionalismu, T.Okamura, je z poloviny Japonec, takze jsme se pozvedli z te nejnizsi, Biologicko-Geneticke urovne (Rasa - ktera tim ale neztraci na sve platnosti, i kdyz z diskursu vypadla), preskocili Kulturni (Ethnickou) uroven - protoze nasi Kulturu davno prevalcoval Americky show-bussiness, a jsme mezi Politickou urovni (Narod) a Religiozni (Duchovni) urovni ("Islam v Cechach nechceme!"),
      coz je dost paradoxni, kdyz jsme narod fanatickych Ateistu (vetsina, ne vsichni)...
      (Ateista je ten, kdo "Věří" "Vědcům" jejich Bludy a Veri, ze neexistuje Buh. Neni v tom nic Racionalniho ani Pravdiveho, je to proste jina forma Viry, a ovsem ze mylna...)

      Jenze fanatikum jedne i druhe strany tezko pomoci argumentu vyvratite jejich Bludy, rozhodne ne driv nez pozde...

      A take proto je treba hajit Vlatenectvi a odmitat jakoukoliv falesnou asociaci s Nacismem, kterou se toto Vlastenectvi snazi Globaliste znicit.

      Jsme Češi, oni jsou Americane, Rusove, Africane, Cinane, Japonci a dalsi, a vsichni mame pravo na zachovani sve Identity a Odlisnosti (na vsech urovnich) od ostatnich.

      Vymazat
    10. "Protekcionismus" je zrejme ten spravny termin.
      Ekonomicky protekcionismus vadi predevsim Exporterum (China na prvnim miste a dalsi), ale pritom je jadrem ochrany zajmu nasich Delniku a Rolniku,
      ale tady jde dnes spis o biologicko-kulturni Protekcionismus,
      protoze se ztratou Ochrany prijdeme o Sebe...

      Vymazat
    11. Anonymní 7.září 2017 18:13

      Aha, už mi to došlo - Vy budete ten, co tu před časem zmiňoval, že jednou napíše knihu.

      Dojemné je Vaše zjevné úsilí, aby přitom Vaše "myšlenky" byly uchráněny před znečištěním sebemenší stopou historického či jiného vzdělání!

      Jeden takový diletant už napsal ve 20. letech knihu ve věznici v Landsbergu - a vydělal tím velmi slušné peníze; jeho ambice a schopnosti Vám ale zcela evidentně chybí.

      Matně si vzpomínám, že už jsem Vám doporučil knihu nebožtíka Vladimíra Boreckého "Zrcadlo obzvláštního (z našich mašíblů)".

      KK

      PS: Co moc nechápu je, co Vás pudí sem ty - nota bene nikterak originální - fantasmagorie pořád psát? Vy si od toho určitě něco slibujete, že? Lidi trpící podobně nutkavou samomluvou potkávám čas od času na ulici. Jejich naděje něčeho se dobrat je s tou Vaší srovnatelná.

      Vymazat
    12. Takze proto, ze z vaseho seznamu autoru z oblasti nacionalismu nebo i fasismu (a dalsi) znam jen zbezne jen jednoho, tak jsem nevzdelana nula?
      Podle jejich ovoce poznate je. Nebylo dost dobre, nezachranilo Nemce pred pozvanim invaze migrantu, postavili svuj "dum" na hlinenych zakladech.
      Taky dalsi miliony knih od tisicu ruznych autoru jsem necetl... (Zato jsem cetl leccos, co jste necetl vy, tak to proste chodi...)

      Jak "samomluvou"? Obcas si to nekdo precte, obcas treba jako vy i odpovi, ale treba vy jste mi moc nepomohl, protoze vase kritika neni vecna.
      A nepotrebuji byt "originální", zejmena ne za kazdou cenu... Leckdy je potreba i "Pojmenovat Zřejmé", nebo naopak spatna pojmenovani odmitat - leckomu nedochazi, ze pojmenovani je mnohdy dulezitejsi nez obsah, pak treba ani nedocenuji nebezpecnost nalepek, ktere se na ne nekdo snazi lzive nalepit...

      (Nekdy treba pri foceni me napadlo, ze ani prilis neobtezuju, ani to nevypada, kolik tam vlastne se mnou jde lidi virtualne, kdyz konzervuji dany fragment casoprostoru... Treba malo, treba dost...)

      Na Knihu uz moc casu nezbyva, a nemyslim, ze bych tim nekdy neco vydelal, podobne jako dost jinych lidi si muzu dovolit tu radost delat veci zdarma a svobodne, vedle jine prace na obzivu...

      PAS

      Vymazat
  6. Už to začíná, Evropská unie se mění v šílené totalitní monstrum, proti kterému byla habsburská říše ráj na zemi.
    Naši vnukové budou pravděpodobně mluvit už jenom německy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýlíš se,
      v Německu hovoří již vážně o arabštině...

      Vymazat
  7. Kdo navrhuje tresty pro ty, kteří milují svůj domov, svou kulturu, svou vlast, své tradice, sám je trestuhodný a patří do šatlavy, nebo do blázince.

    OdpovědětVymazat
  8. Samozřejmě, že jde o cenzuru, jaká zde ani za socíku nebyla. Máme diktaturu kapitálu, ta se neobejde bez policejního státu ( i když právě Žvanírna předstírá hru na demokracii) a jak by to na komandatuře grupenfýrerům klapalo bez cenzury!?

    OdpovědětVymazat
  9. Vždy, když vyleze na povrch, že panstvo to posralo, protože jejich děti zdegenerovali, protože se páří mezi sebou (geneticky úzká skupina, která není životaschopná). Tak začne naplno předstírání a lhaní. Již zřejmý krach řeší tak, že se o tom nesmí alespoň mluvit, takže se to nechá dojít až k násilí a restartu. Zákulisní vedení se směje, protože panstvo je jimi zcela ovládáno. Část panstva je předhozena davu a z davu se vyberou nejschopnější na oživení panstva.

    Cesta z toho ven je nevytvářet nové panstvo a u dětí podpořit vztah k národu a vyzdvihovat ty kdo něco skutečně umí a ne čí jsou potomci. Herci a politici jsou ta nejpodřadnější povolání (děvky jsou proti nim svaté) a skuteční umělci "musí tvořit v bídě", jinak to budou pózující nuly a vytvoří pseudo-kulturu vedoucí do zániku. Místo profesionálního sportu trapných hvězd na oblbování davu zabezpečit rozvoj tělovýchovy, kde ze sportu bude mít radost každý a nebude to kšeft (pak nebudou žádné dopingy potřeba).

    OdpovědětVymazat
  10. Eurohodnotové struktury v rámci "boje proti nenávisti" pilně pracují na vytváření maximální nenávisti vůči všem lidem, co jim nežerou jejich parazitní sociopatii a psychopatii!

    OdpovědětVymazat