Reklama

.

.

neděle 24. září 2017

Jak se bránit agresi USA a NATO


zpracoval Michailo Stavrev
24.9.2017  SrpskaPolitika

Ve chvílí, kdy se některá země octne v průsečíku zájmů západních mocností, čeká ji tradiční demokratizační trojboj: 1) mediální ulička hanby a kamenování před zraky celého světa, 2) sankce, včetně těch na základní potraviny a léky, 3) válka, ať už občanská, nebo v podobě humanitárního bombardování. Otázku „jak se bránit?“ mnohokrát skloňovali v Jugoslávii. Ve světle korejské krize je na místě si tyto strategie připomenout.


Názory zbrojního experta Džordže Blagojeviće o možnostech obrany Jugoslávie proti NATO jsou staré skoro deset let, ale jejich platnost se nemění, naopak, jsou stále aktuálnější. Nejprve uveďme několik čísel. Na území Jugoslávie v roce 1999 zaútočilo na tisíc letadel aliance, byly odpáleno 1300 křídlatých raket, a během skoro 60 000 náletů bylo shozeno 25 000 tun bomb, palebná síla, které Jugoslávská národní armáda (dále jen JNA) nemohla odolat. Střelivo z ochuzeného uranu použité během 78 dní letecké kampaně NATO by celkově dalo na 170 bomb shozených na Hirošimu. Zajímavá je i četnost letecké kampaně - v průměru 250 náletů denně. Pro ilustraci v Afghánistánu (2001) 83, v Lybii (2015) 45 náletů denně, tedy x násobně méně. Na základě statistiky četnosti úderů lze konstatovat, že federace Jižních slovanů byla pro NATO mnohem větším nebezpečím než Tálibán nebo Daeš.

Otázka, zda mohla Jugoslávie vyhrát válku proti 16 nejbohatším zemím světa, je vcelku jednoduchá - těžko. Často se přitom spekuluje, kolik by měla JNA šancí, kdyby disponovala moderními raketovými systémy. Jelcinovo Rusko nakonec protiletecké komplexy S-300 Bělehradu nedodalo, ačkoli tím hlasitě hrozilo. Dodnes je cítit ukřivděnost, protože Srbové zůstali proti aviaci NATO bezbranní.

Skutečnost je ale složitější. Zbrojní konstruktér Džordže Blagojević ze strojní fakulty univerzity v Bělehradě říká, že vinu za prohranou válku je nutné hledat především doma: „Kdybychom měli během bombardování rakety třídy S-300, zničili bychom nepochybně mnohem více nepřátelských letadel. Ale i pokud bychom sestřelili třeba polovinu z onoho tisíce strojů, pořád by jich zbylo 500. Změnilo by se něco? Těžko.“

Efektivní raketová obrana by vedla jen ke zintenzivnění války, ale celkový výsledek jako takový by ovlivnila jen stěží. Na otázku, zda vůbec existovala možnost obrany proti takovéto přesile, však odpověděl Blagojević kladně: „Odradit agresora lze jen tehdy, pokud dojde k závěru, že se mu to nevyplatí. To je pro nás jediný způsob obrany.“

Zastrašit silnějšího soupeře lze různými způsoby. Samotné ztráty při tom nemusí být pro politiky v západních zemích tím nejhorším zlem. Pojem ztrát chápe Blagojević jako technolog, ačkoli to může znít cynicky, dívá se na věc ryze z pohledu faktů a čísel: „Materiální ztráty nemají pro NATO žádný význam, protože představují profit. Za každý sestřelený letoun musí stát koupit nový, což je čistý zisk pro vojensko-průmyslový komplex. V takovýchto podmínkách nemůžou žádné ztráty nepřítele odradit.“

Pro zemi, která se dostane do hledáčku demokratizačního průmyslu války, není moc možností, jak z této pasti uniknout. Na vývoji v Jugoslávii můžeme vidět, že i země s dobře vyzbrojenou armádou může zůstat bezmocnou, protože proti ní stojí nepřítel vnější i vnitřní. Blagojević přesto tvrdí, že existuje způsob, jak uhájit samostatnost: „Zásadní chybou bylo, že jsme se, a to z politických důvodů, zřekli vývoje odstrašujících zbraní. Kdybychom měli prostředky s dosahem do Říma, do Paříže nebo Londýna, nikdo by se neopovážil nás bombardovat. Vlády západních zemí by nikdy neustály tlak veřejnosti, jelikož dopad rakety dlouhého doletu, byť by zbořila jen jednu budovu, představuje neskutečný psychologický tlak na obyvatelstvo.“

Tragédií Jugoslávie bylo, že těmito prostředky disponovala, ale sama, se jich vzdala. Dodnes není jasné proč. Blagojević chápe právě tento moment jako rozhodující. Výborně vyzbrojená JNA disponovala všemi moderními prostředky, nikoli však zbraněmi hromadného ničení (s výjimkou chemických zbraní). Jugoslávie, relativně malá země, byla po mnoho let v první desítce světového zbrojního průmyslu. Vyráběly se zde bojové letouny, helikoptéry, raketové komplexy, tanky, ponorky. Na celém světě není ani desítka zemí, které dokážou vyrobit všech pět těchto technologií.

„Měli jsme ve vývoji balistické střely s dosahem 400 až 600 km už před 25 lety (dnes 35 lety pozn. red.). Politické vedení výrobu zamítlo s odůvodněním, že nemáme v plánu útočnou válku. Bylo to z hlouposti, nebo šlo o sabotáž našich bezpečnostních zájmů? Společnost Energoinvest, výrobce těchto systémů, měla přesto zájem výrobu realizovat za peníze spřátelených arabských zemí, ale... Vaso Gluhajić, vedoucí projektu byl během tří dnů po zamítnutí suspenzován. Byl ještě jeden projet balistických střel s doletem 1000-1200 km, ale... Prostě si to někdo nepřál. Dokonce i raketomety Orkán s dosahem pouhých 50 km byly na černé listině.“

Blagojević však jde ve svých úvahách ještě dále, když upomíná, že Jugoslávie, která hájila samostatnou politiku mezi NATO a zeměmi Varšavské smlouvy, měla svůj program vývoje jaderných zbraní. Ten byl ukončen v roce 1966, když byl sesazen šéf tehdejší jugoslávských zpravodajských služeb, Alexandr Ranković. Po pádu tohoto politika začíná čistka ve vedení Jugoslávie a decentralizace federace na úkor vlivu jednotlivých republik.

„Alexandr Ranković založil institut jaderné energie Borise Kudriče, a to s jediným cílem – vyrobit dostatek jaderného paliva pro přípravu nukleárních bomb. Podle některých tvrzení měli už koncem šedesátých let dost plutonia na výrobu šesti bomb. Samo sebou tento materiál bylo nutné dále pročistit, ale k tomu nedošlo, jelikož po odvolání Rankoviće byla zastavena veškerá práce na projektu. Mezitím, byl tento materiál klasifikován jako jaderný odpad a převezen do SSSR.“

Můžeme dnes zodpovědně tvrdit, že kdyby měla Jugoslávie rakety středního doletu a oněch šest jaderných hlavic, žádná válka by nebyla. Džordže Blagojević zemřel v roce 2012. Jeho analýza, jak se bránit agresi NATO, je však stále aktuální – odstrašujícími zbraněmi.




127 komentářů :

  1. A divíte se KLDR?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KLDR nemůže jinak než jak koná. Bez odstrašující síly jaderných zbraní by už byli napadeni milujícím strýčkem Samem. Scénář na Majdánu známe.

      Vymazat
    2. Konflikt s KLDR je pouhou roznětkou k válce s Ruskem. Proto taky USA už víc než 50 let udržuje stzav pouhého příměří, ficiálně není válka s KLDR ukončena. Existence jaderníé zbraně je jedinou záštitou KLDR před napadením za strany USA+Japonska+Jižní Korei. Podrobená KLDR by se stala US základnou. USA by tak měly možnost zorganiozovat proti Moskvě váulku na 2 frontách.

      Vymazat
    3. 16.11-mám tentýž názor a připojím k tomu, že pro dobytí Ruska se povinně zapojí všichnni, rádoby evropští "spojenci" s východní Evropou, tzn. i s námi, jako předsunuté jednotky určené do I.linie k proražení fronty a následně k likvidaci.Všichni ze zločineckého NATO zbrojí a povinně nakupují americké zbraně.Plány shnilostánu USSA jsou všem jasné.Porazit Rusko za každou cenu, aby ho "Západ" a hlavně USSA, mohly rozkulačit a zotročit Rusy-Slovany!!!RF jde v její historii o všechno!

      Vymazat
    4. Dobytím KLDR by USA získalo přístup k hranicím ČLR a RF.Okamžitě by tam USA postavilo své obří základny.Zdecimovaný korejský lid by zažil humanitární katastrofu, ale pro napadení RF z východu Evropy i jihu Asie a konečnému zúčtování, USA udělají naprosto vše.

      Vymazat
    5. Napada mne, kdyby v r.1989 zvitezil v celem svete cosialismus, zda by SSSR napadl Jugoslavii, Irak, Libyi, Syrii, preletaval denne nad SK uzemim atd.
      At zije KAPITALISMUS, jen ten nehledi a vrazdi kde se da pro prospech par lidi.

      Vymazat
    6. Nevěřím, že by KLDR někoho ohrožovala a chtěla někoho napadnout. Není to v jejím zájmu, nic by z toho neměla. Zbrojení je to jediné, co je může ochránit před americkou agresí. Mají své zkušenosti padesátých let, kdy USA v podstatě prováděla genocidu Korejského národa. Naproti tomu USA by válkou opět pouze získaly. Nové základny na hranicích s Ruskem a Čínou, astronomické zisky vojenskoprůmyslového komplexu a všech odvětví, které jsou na něj navázány, a především zisky bankovního sektoru a posílení upadajícího dolaru.

      Vymazat
  2. a poto fandím Kimovi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fandovství je fajn u fotbalu nebo reality show - ale tady jde o přežití. Jde o magory schopné rozpoutat fatální konflikt. Hlavní myšlenka článku není dotažena do důsledků - čím větší počet zemí bude vlastnit zbraně hromadného ničení či odstrašující zbraně dalekého dosahu, tím větší je nebezpečí rozpoutání (záměrně či omylem) nezastavitelného konfliktu fatálního pro lidstvo, zejména budou-li to země v regionech zmítaných krizemi a konflikty, země v průsečíku geopolitických imperiálních zájmů. Cesta vyzbrojení všech co nejšílenějšími zbraněmi je cestou do pekel.

      Vymazat
  3. Promiňte mi, jsem žena , ale chvilku ted koukám na Moravce OVM s ubozakem Stropnickym, ale tak debilniho a namachrovaneho parchanta neminim poslouchat, ani se na něj , vkastizradce, divat ! Jak to, ze takový nymand, dela ministra obrany , hnus !! Pořád tvrdi , že za vse muže PUTIN ! Delší dobu uvažuji , ze budu emigrovat, pokud se ted něco nezmění ....... nejsem splachovací, nejsem mlada, ale už to nemuzu poslouchat a divat se na tu sprostou politickou zumpu a mafii !!

    Řeknete mi , tak to neposlouchejte , ale to nejde , je to všude kolem Vas, opravdu si myslím , že 10 - 15 let , pokud ? ! budu zdrava , bych mohla ještě prozit celkem v klidu, daleko od tohoto zrudneho bordelu ...... Hany

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjevně máte nějaké psychické problémy které se Stropnickým ani nikým jiným nesouvisí. 90% obyvatel této planety nám tu údajnou "sprostou politickou žumpu a mafii" může jen závidět. Včetně Rusů. Zřejmě jste velmi rozežraná, ztratila jste kontakt s realitou a netušíte co jsou to skutečné problémy.
      Útěkem do Ruska před sama sebou vůbec nic nevyřešíte. Ostatně to ani nemyslíte vážně a jedná se jen o jakési vaše myšlenkové cvičení.

      Vymazat
    2. Viděl jsem začátek představení s tím ubohým hercem. Vydržel jsem to jen chvíli, takové ubohé kecy totálně duté palice. Pak jsem to vypnul. Jak s tím žít, když je to všude kolem nás (a spousta pitomců tomu věří), tak takovou otázku si kladu rovněž.

      Vymazat
    3. Neutíkejte, ono je to všude stejné, možná ještě horší. Češi se alespoň trochu staví proti té záhubě v podobě muslimské invaze, plánované a realizované EU. Kanada a Amerika, zapomeňte na to. Tady pořád ještě můžete říct na ulici ženě, že jí to sluší, bez toho,aby Vás obvinila ze sexuálního harašení...
      Volte SPD, jediná šance na změnu. A toho JandoPutnu 13:41 s 90% obyvatel planety jednoduše ignorujte.

      Vymazat
    4. Nádherně jste to shrnula. Nejen Stropnický, ale vlastizrádné elementy Šedivý a především gen. Pavel, tak to je přímo hnus.

      Vymazat
    5. Vy máte ale chutě, kazit si neděli koukáním na takové panoptikum blbů a poskoků cizích zájmů. Každopádně mohu vás uklidnit, na tom co říká Stropnický prd záleží. O světové politice(a v mnohém i o naší) se dnes rozhoduje úplně jinde.
      Tito pošuci nemají větší význam než měli představitelé "vlády" za protektorátu Böhmen und Mähren. Jaké jim na stole přistanou noty, tak zpívají.

      Vymazat
    6. Emigrovat můžete velice levně a pohodlně. Prostě to vypněte!

      Vymazat
    7. Děkuji všem za komentář, jsem ráda, že to většina cítí stejne. ..
      13.41 , tak sprostotami se nebudu zaobírat, .... nemam psychicke problémy - na rozdíl od Vas, je vidět, že jste stejna žumpa a mafie, jako ti, co si o sobe myslí a rikaji, že jsou " elita "
      Žádnému slušnému člověku nemůže a nesmí byt jedno, co se děje v naší zemi a ve světe , ale ja myslím hlavně na naší
      republiku .... Když všichni rezignuji, tak půjdeme v tom lepším případe zpátky na stromy, v tom horsim, nebude ani kdo , ani kam ....... Hany

      P.S. Ano, budu volit SPD

      Vymazat
    8. 13:41 Taky se tak rozčilujete, když chtějí emigrovat v případě vítězství M. Zemana v presidentských volbách. P.Nový,B.Basiková,E.Pilarová ? Pozdravujte profesora Putnu.

      Vymazat
    9. Velmi s vámi souhlasím. Stropnický je jen ubohá a zrádná kreatura.

      Vymazat
    10. 13:54
      Sprostá jste akorát vy, "dámo".
      Já jsem vám sprostého nenapsal nic. Psychické problémy zjevně máte, zoufalost z toho co píšete přímo kape. Žádný duševně zdravý člověk nebude uvažovat po vystoupení Stropnického o emigraci.
      A "většina" to skutečně jako vy necítí. Vy si v té vaší bublině ani nejste schopna uvědomit, že sem chodí diskutovat zcela specifická malá skupina lidí s názory jako vy a ne průřez společností.

      Zřejmě nemáte ani manžela, ani děti, ani dobrou práci, váš život je v troskách. Jinak byste na takové kraviny o emigraci ani nepomyslela. Za to fakt Stropnický nemůže, toho jste si jen vybrala abyste měla na koho svalit vinu za váš život který jste si sama zpackala.

      Vymazat
    11. Milá paní, hňupa 13:41 ignorujte.

      Vymazat
    12. 16:28
      A tobě zdrhla i dřevěná koza oblečená do šatů ty eurohovnotnej JandoCluntonovo mluvčí!!!!!!!

      Vymazat
    13. Poradim, jedina zeme, kde se da slusne zit, je CHILE; tam se uz CIA vyradila. Byl jsem tam, nadhera.

      Vymazat
    14. 16,28 - paní psychické problémy zcela jistě nemá a zcela jistě její příspěvek nesouvisí pouze s panem Stropnickým - paní pouze není hloupá, vidí a slyší, co se tady v naší zemi děje!!!! a má toho již plné zuby, aby se tu ti vlastizrádci a nýmandi roztahovali a nutili nám něco, co my nechceme a ještě mluvili za nás!!! Lidé tu nechtějí válku, nechtějí zbrojit, nechtějí spory s Ruskem, nechtějí migranty ... a zajímá to tu svoloč, co si říká elita? A pak namachrovaná nicka, co v životě nic vlastníma rukama nevyrobila a nic nedokázala (jako herec stál taky za prd) začně volat do boje proti zemi, kerá nás osvobodila od Němců??????? Uvědomte si, že nebýt ruské armády, jsme jako národ vyhlazen. Tak zmlkněte, zalezte a styďte se, hulváte!!!!!!!
      P.S. Napadat ženy je odporné a zbabělé.

      Vymazat
    15. S 14:17 100% souhlasím. Já už přes rok na TV nekoukám, stačí mi, že musím jíst ovoce blbů ala Stropnický a Sobotka.

      Vymazat
    16. 15:44. Takové štěstí že by tuto zemi postihlo??? To se mi nezdá ani v těch nejodvážnějších snech, že by ten americký anální povl chtěl emigrovat.

      Vymazat
    17. 17:11
      Stropnický do žádného boje proti Rusku nevolá ani omylem. A ty jsi prolhaný hajzlík.
      Pokud máte něčeho plné zuby tak vyhrajte volby. Pokud nechcete respektovat demokraticky zvolenou vládu tak opravdu jděte do prdele nebo emigrujte do toho Ruska.

      Vymazat
    18. 17,25 - ty toho víš ... a nejez pořád!

      Vymazat
    19. Pro 15:34 Hany
      Vážená paní, neberte tohoto sprostého idiota vážně. Je to jen uslintaný Havloid, který si nevidí ani na špičku nosu. Ano, i takovéto ubožáky musí naše malá zemička strpět. Sice je to" krypl", ale náš. Nejste sama kdo tak uvažuje, ale už se za posledních několik let opravdu nedá v tomto skorumpovaného " bordelu" žít. Jenže , takto jsme dopadli po zrádném komediantovi, který nás prodal západu, jako tu poslední veteš. A budou za něj pikat nejen naše děti, ale i vnoučata.

      Vymazat
    20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    21. Ona ta emigrace možná bude pro většinu obyvatel ČR jedinou možností, jak přežít. Během velmi krátké doby se západní země změní v chalifáty a ekonomika východních zemí, která je na těch západních plně závislá, se samozřejmě zhroutí. Pokus si necháme Bruselem vnutit islamizaci, tak je náš osud zpečetěn, pokud se jí budeme bránit, pomsta Bruselu v podobě ekonomických sankcí nás nemine. Jestliže bychom všechno nějakým způsobem přežili, tak jsme pořád ohroženi domácími, rychle se množícími nepřizpůsobivými občany, kteří mají potenciál zničit naší civilizaci, stejně jako muslimové. Nemylme se, že tyto černé vize se nás netýkají. Je to otázka max. 20 let.

      Vymazat
    22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    23. Nechte toho trolla. Nechte ho být. Připomeňte si Marka Twaina: Pokud se dáte do debaty s idiotem, musíte se spustit dolů na jeho úroveň, a tam on vás utluče svými zkušenostmi.

      VR

      Vymazat
    24. To 13:41,13:54
      Vy opravdu musíte být dement nebo kolaborant, můžete vysvětlit co vás táhne na stránky NR a diskutovat naprosto sprostým a neomaleným způsobem? Na hajzlíky vašeho typu jednou dojde.

      Vymazat
    25. Než to tomu referendum-manovi hodíte, vyplňte si http://volebnidotaznik.cz/.

      Vymazat
    26. lide pockejte az to vyresi ded vseved honolulu ten to zna!!!

      Vymazat
    27. 13:41 zjevně nejste schopen vnímat falešnost atmosféry, která je formou vlezlé propagandy utvářena, aby zakryla prohnilou realitu bez skutečně lidské budoucnosti. Jestli vnímavost lidské bytosti k falešnosti systému a jeho představitelů označujete rozežraností, jste ze své podstaty buď zcela dezinformovaný, nebo nemorální. Ostatně, co skutečně víte o situaci a vnímání reality u Rusů, přesněji u národů a národností Ruské Federace? Zřejmě jen to, co vám ráčí povědět všelijací ti Stropničtí vedeni všelijakými těmi Moravci. Jste mi ne k smíchu, ale k politování.

      Vymazat
    28. pro 2.35

      Vystihl jste anonyma 13. 41 na 100 %

      Vymazat
    29. Pobavilo me, ze ten havloidni troll vi kam by pani chtela utect (aniz by mu to rekla) - do Ruska. Ja si myslim, ze i on by tam utekl rad - a taky utece, az na to dojde.

      Zatim je CR zemi belochu, ale pokud se to zmeni - pojedu domu, do Ruska. Jiz nyni, se 100% jisotou muzu rict, ze nechci zit v Zapadni EU, ani ve Svycarsku, kde je situace stejna jako v DE (co se tyka migrantu).

      Presne jak rika pani Hana - at se deje co se deje, my uz to nezmenime, holt kdyz je narod nesvepravny, bude mu porad vnucovano a diktovano. Cesi nemaji na to, aby se postavili parlamentni mafii.

      Ani SPD nic nezmeni, i kdyby volby vyhrali - maji v programu referendum (ktery nemusi dopadnout), a hlavne jim pak zcela chybi program pro pripad, kdyby CR mela z EU vystoupit. Maji v programu ZMENU smlouvy s EU, coz je naprosta blbost - v Bruselu to shodi ze stolu, aniz by se ptali Kdo je to ten Okamura.

      Cili, tehly volby 2017 nic nezmeni. To je smutna zprava. Viz volby DE. Jak se tomu postavit? Co legalni obcasnska neposlusnost?
      Tak pak nevim.

      Vymazat
    30. Tamerláne 15:19 - nemáte pravdu. Volby v Německu katapultovaly AfD na třetí pozici!!! Budouv parlamentu a budou mít víc prostedků na působení na lidi. CDU ztratila fůru voličů (pravděpodobně víc něž milión!) Socani půjdou do opozice a pravděpodobně tam vyhraje jiné křídlo (podobně jako v Labur Party v Británii), které nebude tak konformní s Makrelou. Jediná možná koalice (Jamajka) bude permanentně rozhádaná, protože v ní budou strany téměř opačného programu (Zelení versus FDP), takže možná skončí předčasnými volbami. To všechno je přece velká zmna, i když "náš" mainstream to zatím před námi tají.

      Vymazat
    31. Prosim Vas, po tom, co ta milka spachala s EU, videl bych ji kdekoliv, ale ne znovu ve vlade!
      - uzurpace moci od r.89
      - podpora statniho prevratu miniamlne na Ukrajine (tvrdy napor pres asociacni dohoda - pry ma Ukrajina vybrat mezi EU a Ruskem)
      - MH17? Zpivala spolecne s Obamou o "ruske agresi", BUK to nebyl, pilot - ci pilot? Tajne sluzby to urcite vedi
      - nakonec likvidace narodu EU - migrace - kdo ji dal pravo otevrit hranice, jake to zakony konretne? Slo o poruseni zakonu - proc to nevystruji?
      - Znasilneni, fatalni utoky na Nemce i jine + tisice trestnich oznameni

      a to vsechno SE ROVNA CTVRTY MANDAT V KUSE?


      Volby sice poukazuji na to, ze se verejne mineni nekam posunulo, ale mne to nestaci!

      Stejne, jako vyhra Macrona, tato vyhra poukazuje pouze na to, ze v EU je porad obrovske mnozstvi idiotu. To neskonci dobre pri takove % lhostejnych porp. zmanipulovanych lidi.

      No a vzhledem k tomu, ze osobne neznam nikoho, kdo by nejak chvalil Merkel - dava mi to vetsi prostor uvazovat na manipulacich s vysledky voleb.

      Takto uzurpovat moc, diktovat vsem kdo co ma delat - uz si ani nehraji na nejake "evvropsky parlament" - no kde to jsme?

      Vymazat
  4. Trump očividně také. Zmůže se jen na silácké řeči a vojenské provokace poblíž hranic KLDR. Válka s Koreou by se rovnala WW3.

    OdpovědětVymazat
  5. Prozatím nejlepší vysvětlení proč právě hrozí zničení KLDR. Děda.

    OdpovědětVymazat
  6. ...Nevolit ANO ,tam jsou tito darebáci .Stropnický, Pelikán a přetvařující se Babiš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, volte SPD Okamura.

      Vymazat
    2. 16,29 přebral jste LSD nebo hubičky???

      Vymazat
    3. 17:16
      Byl u Kraďouska na tripu!!!!!:-))))

      Vymazat
    4. Nemůžu volit ANO, už jenom z toho důvodu, kdo je v této straně. Ze začátku jsem byl přesvědčen, že to myslí tato strana s lidmi dobře. Měla slibný program a ušetřené finance, více jak 63 miliard, nebylo špatné, vzláště když se naše země topí v dluzích. Postupně však vychazelo na povrch takové svinstvo od jednotlivých představitelů, že je mi z této strany blijno. Ať už jednání s konkurencí, ( Kostelecké uzeniny, zemědělec a jeho spálené hektary s urodou a pod. To už není zdravá konkurence, to je jednání mafie a jak to sám její představitel nazval ve sněmovně. To je už " PALERMO". Netušil jsem však, že to hovoří vlastně sám o sobě. Když chtěl zase jako obvykle nakecat lidem žvásty, aby jej zvolili a potom? Dobře, že se toto všechno stalo ještě před volbama. Teprve nyní se mi otevřeli oči, a je tato strana pro mne absolutně nevolitelná. Snad jediný, kdo by stál za volební lístek, je Okamura, Držím mu palce a nám ostatním, kteří mu dáme hlas, se snad konečně dočkáme, že tam bude stát představitel lidu.

      Vymazat
  7. Hany, mohla, ale kde?Grónsko?Chile?Island?Mongolsko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KLDR, Kuba, Venezuela, Bělorusko...
      Možností je spousta, ale vy je kecáte a skutek utek. Ti co chtějí do zahraničí skutešně odejít tak volí USA, Austrálii, Nový Zéland, Kanadu, Británii, Irsko,... prostě samej západ (obrazně).

      Vymazat
    2. ;-) si děláte legraci, že ?? Žádný západ, ani Čína, atd, atp... vůbec ! Nedelam si legraci, myslím na to už dlouho, ale jsou nějake ... ALE .....

      Řekněte mi, co potrebujete ke klidnému ziti, tak : kde bydlet, co jist a doktora, ale hlavně klid a to jak v duši, tak tam kde zijete ! Jsem skromna, nepotřebuji ani kaviár , ani vilu s bazénem, je fakt, že vypnout ČT a dat si špunty do uši, je to nejrychlejší ...... Hany

      Vymazat
    3. Kam emigrovat? Odpověď je jasná, která země se nikoho nebojí, má fungující hospodářství, fůru surovin a vlastenecké obyvatele z nichž by přes 70% šlo bojovat za vlast? U nás by mimochodem šlo bojovat dobrovolně něco přes 20%. Navíc jsou to Slované jako my a důvodů by se nabízelo ještě mnohem více, prostě pro mně, se jenom blb může zeptat, kam emigrovat. Bohužel nejsem ve věku kdy by toto připadalo v úvahu.

      Vymazat
    4. Jenže Hano, musíte si započítat ještě jeden faktor.Jestli budete v emigraci, té které zemi vítána, a nebrána jako občan nižší kategorie..Je zajímavé, jak by se to těm prudilům tady líbilo ,aby slušní lidé kteří mají názor a nechtějí si nechat srát na hlavu prostě utekli a nechali jim ten píseček jen pro ně- aby si tu mohli dělat svůj bordel dále.Jednodušší se jeví emigrovat, ale statečnější je sebrat se, zůstat a umět těm vrahům, zlodějům, prostě vyloženě škůdcům říci dost.Uhájit si tu zemi, vždyť je to ještě nedávno a pár pamětníků žije- je jedno jestli se sebrali a šli bojovat do Anglie, do SSSR, nebo jako domácí odboj- nevěřím, že tohle už za 3 generace v genech není.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 16:37
      Ty už máš svoje pancharty v ussacký hroudě????!!!!

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. 17:17 dement.. roven trumpovi, mc cainovi... takže není k tomu co jinýho napsat! Kdyby ho tata nachcal na plot a nechal uschnout, nemusel zde otravovat vzduch!

      Vymazat
    10. A s tím stropnickým-žilkou máte naprostou pravdu. Proto jsou pro mě ANO a jejich kamarádičci ČSSD, KDU-ČSL, ODS, TOPka a ZELENÝ buzerant žilka nevolitelní.
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Dusno-v-CT-Ransdorf-utocil-na-USA-a-vzpominal-na-Ceskoslovenskou-lidovou-armadu-A-Stropnicky-se-neudrzel-400065
      je dobré si poslechnout originál jak stropnický "strapňuje Randsdorfa kvůli TTIP a dnešek s tím panem Černým s KSČM jak "prý putinovi odstřelovači" dělali pořádky na majdamu..., no ten "minist obrany" je nejen špatný komediant, ale i špatný čech!!! Postavit před soud i s jeho stranou a s Jourovou, teličkou a jinýma!

      Vymazat
  8. A k článku- ty útoky v Evropě- Dějou se v západních centrech a odrazuje to ten komplex ve vedení útočných válek a sraní se do dalších civilizací? Píšu civilizací nikoliv demokratur.Zůstaňte si na svém písečku spravujte vlastní hroudu a mějte se v úctě a respektu se sousedy.A platí to od rodinných domů(bytů) po státy.

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež som chvílu pozeral dnes na ČT 24 OVM, Stropnicky mal hlavne sólo aby to nevyzeralo tak sólo občas prepli na Šedivého v bruseli pri NATO. Totalna masáž proNATO a proUSA propagandy v podaní ubohých zmienených pánov. KSČM poslanec občas dostal trapnú chvílu od p. Moravca aby občas šplechol na čo ho p. Strpnický zosekíroval čo si to dovolil povedat. Škoda že mu p. poslanec neoponoval ako NATO humanitarnym vraždením odtrhlo Kososvo, Irak, Lýbiu, rozmrdalo Syriu, Jemen atd. Som skutočne rád že sme sa takýchto vygumovaných narcistických zmrdov na Slovensku ako Stropnický ako i Havla na večné časy zbavili. Určite minister obrany ČR Stropnický bude bojovat s podobnými zmrdmi proti Rusom v prvej línii. Naozaj ked som ho dnes počuval v ČT 24 s Moravcom mám dobrý pocit že na Slovensku sme týchto českých zmrdov vyprášili zo Slovenska spolu s vojnovým štváčom Havlom a u nás po nich ani pes neštekne. Je pravda že takýchto kolaborantov v 2. svetovej vojne mala Česká republika najviac na meter štvorcový vo svete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se do Stropnického zatím moc neopíral, dokud ANO nemá předsedu vlády, ono by mohlo být mnohem hůř. Koukněte se, jak si časují demokraticky vyšetřování umělých "kauz" podle potřeb.
      Koukněte se, jak Herman vykládá na Staroměstském náměstí o chrámech, dějinách a potom si odjede notovat s Posseltem.

      Vymazat
    2. Jenže na Slovensku zas máte Kisku, to je dost podobná prolhaná a zrádcovská kreatura.

      Vymazat
    3. K 14:14
      K tomu není co dodat, právě proto jsou pro mne tito Babičovi poskoci nevolitelní. Jak v parlamentu tak v EU. Tam je taky "výkvět" jen co je pravda a vévodí tomu Telíčka. Díky už jsem jednou dneska zvracel, to když jsem se díval na pořad s Moravcem. Ale bohužel takto to vypadá, když v armádě odborníky vyházeli a jsou tam diletanti s modrou knížkou. Někde na internetu jsem se díval, když tam nějaký odborník a podotýkám voják, i když v záloze, ale vojík, né (hohštapler) hovořil o naší armádě i s několika generály. Vždyť máme celé 3 (slovy tři) bojeschopné tanky. Víte co to je starostí?

      Vymazat
    4. 14:14 naprostý souhlas...
      14:37 s tím hermanem "goringovím a ještě přidat bělozmrdka je naprostá pravda... obě starany nevolitelný ikdyž budou nabízet koblihy s cukrem!

      Vymazat
    5. A s tím stropnickým-žilkou máte naprostou pravdu. Proto jsou pro mě ANO a jejich kamarádičci ČSSD, KDU-ČSL, ODS, TOPka a ZELENÝ buzerant žilka nevolitelní.
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Dusno-v-CT-Ransdorf-utocil-na-USA-a-vzpominal-na-Ceskoslovenskou-lidovou-armadu-A-Stropnicky-se-neudrzel-400065
      je dobré si poslechnout originál jak stropnický "strapňuje Randsdorfa kvůli TTIP a dnešek s tím panem Černým s KSČM jak "prý putinovi odstřelovači" dělali pořádky na majdamu..., no ten "minist obrany" je nejen špatný komediant, ale i špatný čech!!! Postavit před soud i s jeho stranou a s Jourovou, teličkou a jinýma!
      nick honolulu vse znaly a vam cechum pomahajici

      Vymazat
    6. pravda je,že v Česku je šmejdů kolaborantských nepočínaje,ale moc se neradujte,na Slovensku jich máme také požehnaně,viz,Lajčák,Dzurinda,Kiska ap.

      Vymazat
    7. 14:14 ukazuje, proč se mezi Slováky našla podpora rozdělení Československa. Mimo jiné měli potřebu prokázat, že jsou nejméně rovnocenní, spíš lepší Čechů, což ukazuje na jistý mindrák. 14:14 píše: „mám dobrý pocit, že na Slovensku sme týchto českých zmrdov vyprášili zo Slovenska“, jako by tam nezůstalo dost slovenských, kteří ani Slovensko nedovedli jinam, než bylo dovedeno Česko, jako by Slovákům nezbyl nejméně pan Kiska ve funkci prezidenta republiky. Jahodou na dortu pak je, když bratr Slovák tvrdí: „že takýchto kolaborantov v 2. svetovej vojne mala Česká republika najviac na meter štvorcový vo svete“, což samozřejmě nejde doložit a je řečí o provazu v domě oběšence. Copak Slovensko nebylo spojencem Velkoněmecké říše jako stát, který měl a dodnes má podporu nemalého počtu Slováků? Nebojovala armáda Slovenského štátu po boku Wehrmachtu na východní frontě? Byl bych ale hlupák, Slováky z toho jakkoli obviňovat, jakkoli se nad ně vyvyšovat. Historie dává i bere každému nějaké možnosti a jen blbec historické okolnosti ignoruje. Zbývá jediný a nesporný fakt – ať už za společného státu dopláceli Češi na Slováky nebo Slováci na Čechy, rozdělením ztratily oba národy daleko víc, než mohli ztrácet oním domnělým doplácením. Komu se to oslabení obou národů hodí a hodit bude, není těžké domyslet. A nevidím, že by se neutěšená situace i výhled ať už Slováků nebo Čechů, jejich státečků, nějak mohly lišit, nebo se skutečně lišily.

      Vymazat
  10. 13:21 Nemusí to být všude kolem nás.
    Televizi jsem odhlásil hned po Majdanu. Český Rozhlas poslouchám jen pro muziku a kulisu, zpravodajství jen ojediněle namísto kabaretu.
    Na internetu je všechno, vybrat lze jen důvěryhodné podle vlastního názoru. Dá to víc práce, ale dovídáte se úžasné věci. I muziky a pod. je nepřeberně.
    Politiku sleduji převáženě zde:
    http://www.novarepublika.cz/
    http://svobodne-radio.cz/category/archiv/
    ( pořady "pana VK" )
    https://cz.sputniknews.com/
    http://aeronet.cz/news/vse/
    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz
    http://www.parlamentnilisty.cz/
    a dalších adres k opatrnému (!) výběru je mnoho, viz například zde nahoře napravo.

    Utíkat, v tom nevidím řešení, ten morální marazmus, neklid a rizika jsou už dnes v celé Evropě. Starší osobě, nikoliv bohaté, začínat jinde může být kruté.
    Raději pomáhat své rodině, svému okolí, na příklad ve volbách. Budu volit SPD, nenašel jsem alternativu.
    Ale stejně, víc o našem osudu asi rozhoují právě dnešní volby v Německu. A taky světoví političtí hráči. O tom se v televizi a ČRO dovíte nanejvýš bludy. Zrušte je a Váš svět bude úplně jiný.. Děda.



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi,copak jste hluší a slepí,SPD Vás vede do té samé záhuby jako ANO nebo ČSSD a ostatní parlamentní i většina neparlamentních stran.Nikdo nemá v programu přímé vystoupení z EU nebo z NATO.A bez vystoupení z těchto struktur jsme ztraceni.Pochopte to už konečně.Toto má jedině Aliance národních sil kandidující na kandidátce ČSNS,volebni číslo 25.A.V.

      Vymazat
    2. 17:18 Bez referenda to nepůjde havloidi se budou bránit i když je jich málo. SPD je proti eu migraci dlouhodobě o ANS nikdo nic neví tak asi tak.

      Vymazat
    3. 17:18 Názor že by vystoupení prosadila kterákoliv strana v souladu se svým programem, i ta nejsilnější, je podle mého názoru evidentně naivní. Tak svobodný náš stát v dnešní "mezinárodní velmocenské situaci" není.
      Nadmíru těžké bude docílit fungující referendum a poté rozhodnutí všech obyvatel.
      Neboli - kdo chce moc, nemá nakonec nic.
      Chtít hned napoprvé nedosažitelné - to je buď krajní nezkušenost, nebo dokonce zlý záměr. Děda.

      Vymazat
    4. Dědo makrela bohužel vyhrála a bude pokračovat v vnucování migrantů A každý Čech který chce zachovat náš stát by měl SPD podpořit. Zlý záměr určitě v nových stranách je. Proto je miliardáři tvoří.

      Vymazat
    5. Zde je vidět,že jste naivní Vy všichni,kteří věříte Okamurovi.Tomu jde jen o peníze,ne o Vás.Chcete referendum,ale nejste schopni pochopit,že jedině volby jsou platné referendum.Než SPD vůbec nêkdy prosadí referendum,už bude pozdě.A nakonec ještě jedno "Zlý záměr má p.Okamura".A.V.

      Vymazat
    6. Pro Dědu 14. 28

      děkuji za odkazy, vetsinu znám a chodím na ne , na ČT 24 se skoro vůbec nedivam a na Moravce vůbec , včera to byla krátka vyjimka - omyl a přestože vím, co je Stropnický zač, ze sokingu nevychazim ...... Děkuji Hany

      Vymazat
  11. Toto není jenom o Jugoslávii!
    Česká republika měla mít už dávno jaderné zbraně a rakety dlouhého doletu.
    Období kolonie a servisní zóny Německa nepotrvá dlouho. Dříve, nebo později náš stát úplně zlikvidují!
    Spoléhat na Rusko je naivní. Rusko nemá sílu zajistit naši svobodu!

    OdpovědětVymazat
  12. Zacatky emigrace byly popsany podrobne ve dvou zemich.
    Bylo to smazano z neznamych duvodu cenzorem.

    OdpovědětVymazat
  13. 14:14 - Kde jste na to prisel, ze kandske , nebo americke zene se nesmi rict , ze ji to slusi ?
    Asi jste ji to rekl cesky nebo v zulstine ?

    OdpovědětVymazat
  14. Řekl bych, že Stropnický se nezapřel dnes v OVM jako bezvadný herec a dnešním svým "úchvatným řečnickým výkonem" tak odradil spoustu občanů nejít k volbám a naopak ujistil nerozhodnutou a váhající část populace k tomu, aby v žádném případě nevolili ANO a naopak to "hodili" SPD.
    Dobře to chlapec udělal, medvědí služba je taky služba :-) Andrejko by mu měl poděkovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trefil jste se přesně. Já jsem patřil do té druhé skupiny - váhajících. Píši schválně v minulém čase, poněvadž po shlédnutí OVM mám zcela jasno. ANO - NIKDY !!! Stačí Telička, Jourová a teď ještě ten bradavičnatý pablb.

      Vymazat
    2. Ano, z tohoto pohledu to udělal dobře. Ostatní normální lidé si hned udělají představu, koho tento herec( schválně mepíšu bezvadný, to rozhodně není) vlastně představuje a za čí stranu se takto prsí. Jeho arogance a jakási nadřazenost, pohrdání lidem, nabubřelost, sprostota, to jen potvrzují. Proto říkám , jediné východisko SPD s Okamurou.

      Vymazat
    3. "jako bezvadný herec"??? ani komediant není tak špatnej... a ANO s tímto kokinem a jinými nevolitelní!

      Vymazat
  15. 14:14 jsou vsak exoticke zeme, kde se nektere veci nesmi rikat ! Napr. v Cesku se nesmi rikat, ze cenzor je preplacene a hloupe nemehlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč by se to nemohlo říkat? Cenzor je sice neplacené, ale určitě nemehlo, které dnes nestačilo smazat všechny ty troly, nácky, pošuky, hulváty, černosotněnce, hlupáky a rozesírače diskuzí.

      Vymazat
    2. nevím,proč se tady mohou prohánět anonymové,každý by se měl nějak podepsat,abychom věděli alespoň s kým máme tu čest

      Vymazat
  16. Na ČT se nedívám takové 3 roky.Informace sbírám na internetu.Stropnický je podle mě ubožák.Jako herec toho moc nepředvedl,tak se snaží oslnit jinak.Rozdělení Československa,toho já lituji,mohli jsme být pohromadě silnější.Ale to oni nepotřebovali.-14:14---Vaše poznámka ohledně čechů v 2.svět.válce,je poněkud zavádějící.Zkuste zapnout mozek,kdo že se to přidal k Němcům? Ale v některých věcech máte i pravdu,např.Havel.Tady dole v podzámčí vime,jak dokázal pařit,vždyt na to peníze dostával z USA přes Německo.A Rusko,stále ho podcenujete.Po novém roce má dojít k velkému prohlášení Ruska.Tak uvidíme,co bude zděleno.---LM

    OdpovědětVymazat
  17. Na internetu v nekterych zemich Afriky je informace, ze vlada v Dansku, Ceske rebublice a autority na Islandu plati US $ 5000 Africanovi, ktery se ozeni s devcetem z jmenovanych 3 zemi, protoze je tam nedostatek muzu.

    -------------------------------------------------------
    Tak, a statni tajemstvi je to prozrazeno. Co Cech to eunuch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žena má svého muže následovati, tedy S NÍM A TŘI KROKY ZA NÍM DO AFRIKY TÁHNOUTI. Nikdy naopak!

      Vymazat
    2. 16:10 To tam nejspíš šíří Merkl.

      Vymazat
  18. Velmi zřetelné popsání problému a jeho řešení.
    Rusko má nesporně jednu velkou výhodu před USA. Jeho armády je občanská, lidová, zatím co armáda USA je žoldnéřská. Jedni bojují za svou zem a druzí za peníze.
    Podle toho také konečný výsledek musí vyznít ve vítězství člověka, humanity a prohru kapitálu, byznysu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A můžeš tyhle svý představy doložit nějakými fakty nebo prostě jen chceš aby to byla pravda?

      Vymazat
    2. Římská armáda za Punských válek byla dílem profi, dílem z občanů. Jako dnes Ruská (kontraktniki, i prizivniki).

      Vojáci bojují na základě rozkazů nadřízených, nepřátele určují politické špičky jim všem.

      Rusko má tu "výhodu", že v posledních dvou století nikoho nenapadalo... naopak války dokončovalo.

      Někdy neúspěšně (Krymská válka, kdy se na obranu prohrávající Osmanské říše proti Rusku sčuchli tehdejší dvě největší evropské kolonialistické říše - Francie a Velká Británie - aby Rusko nemohlo narušit jejich hegemonii ve Středomoří;

      Za První světové v., kdy Němci a světoví banksteři Rusko eliminovali na asi jedno desetiletiletí vývozem revoluce a rozvratem říše interventy;

      Naopak za druhé světové války, kdy německá invaze spojila (kromě nejhorší spodiny na okrajích SSSR) lid k vzepětí na principu VLASTENECTVÍ - VELIKAJA OTĚČESTVĚNAJA VOJNA), což umožnilo Němce vypráskat z SSSR až do Berlína a na demarkační čáru.

      Vymazat
    3. 16:41 Zdá se že požadujete doložit fakta pomluvami.

      Vymazat
  19. Myslím, že pan Stropnický odradí panu Babišovi mnoho voličů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch vašich průzkumech je na třetím místě za Stropem pan Sobotka ... to mi o věrohodnosti těchto anket vypovídá vše. Takže smůlu máte vy.

      Vymazat
    2. 17:25
      Opět lžeš. Umíš i něco jiného?

      https://www.novinky.cz/domaci/436664-lide-nejvic-veri-zemanovi-s-babisem.html

      Vymazat
    3. Jooo, tak Novinky, no to je vážně autorita!!!
      Gratuluji k víře a naivitě.
      Další diskuze nemá již smysl.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. 17:13 myslím, že nejen tento "kumštýř", ale i jourovka a telička a jiní pablbové neslučitelní s realitou! :-(

      Vymazat
  20. Slušně řečeno,komedijant STROPNICKÝ opět nezklamal-hodme na něj sít je to vůl.

    OdpovědětVymazat
  21. Nesouhlasím s názorem, že by se Jugoslávie ubránila agresi USA a NATO,kdyby měla balistické rakety a nějaké jaderné hlavice.
    Podle mne by byla spálena na popel.

    To, co bychom měli sledovat, je postoj mezinárodního společenství, Rady bezpečnosti a jejích členů, atd.
    Kdo měl odvahu říct, že na agresory NATO a USA uvalí sankce, přeruší obchodní dohody,vypoví diplomaty, nedovolí přelety, atd ?
    Tam se dívejte, kdo se jak v té situaci zachoval. Protože to bylo důležitější, než všechny ty rakety.
    nejvíce toho ví prof. Rajko Doleček. Studujte jeho poznatky.

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny země ohrožené usa by se měly spojit do vojenského paktu s Ruskem a Čínou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem dokoukal nové video s V. V.Pjakinem,"Otázky a odpovědi|" kde říká něco v tom smyslu, že pár vlivných mocností určí další vývoj a ostatní se přidají na jejich stranu, neboli k vítězovi. Doufám že o nás budou Rusové stát, když jim pořád okopáváme kotníky.

      Vymazat
    2. 18:34 Nebojte Rusové vědí že jsme bratrský národ Slovanů a že za poskoky západu nemůžeme.

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  24. efpe 16. 34

    naprosto souhlasim s tim, co jste mi odpověděl , utíkat by se nemělo, ale nevidím světlo na konci černého tunelu a co si má člověk vybrat ? Zajímat
    se o deni v republice, světe , nebo si dát klapky na oci a usi , myslet jen na sebe a rodinu , vypnout - zrušit Tv a říct si , no, nějak to dopadne,
    někdo to " vyresi " ! Problém je , že tohle si říct , ja nedokážu.
    Mam manžela , deti , vnoučata , dva bisonky a nechci , aby mi někdo - sprosta " elita " / politicka lůza / , kradla muj - naš život a to myslím - nám všem - všem slusnym lidem v teto republice a to nejen tady !
    Nevím, co by se muselo stát, aby se to změnilo, nechci házet flintu do žita , ale to lepší už je za mnou , o to vic , když dnes asi opravdu v muslimském Německu vyhrála nemecka bezdetna zrůda ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psal, jsi psychicky vážně nemocná a máš obrovské problémy sama se sebou které by jsi měla ve vlastním zájmu začít urychleně řešit.

      Vymazat
    2. ano a proto si nechej poradit od dicka nicka

      Vymazat
    3. na provokatéra nereagovat.Chápu Vás, opravdu. Ale víte co to znamená?Být jazykově a finančně vybavena, umět si najít novou práci tam někde, přátele, sousedy- jakkoliv si řeknete, že i tam, máte oporu v nejbližších.Najít si lékaře, a opustit to léta budované tady. Ano, mohlo by tam být líp(slušná parafráze volebního hesla, viďte?)proto člověk asi jde dál..když má ale právě tu rodinu je třeba brát zřetel na jejich názor. I manžel má práci, i děti do toho mají co mluvit, pokud máte rodiče, co myslíte, budou potřebovat na stáří pomoct?Přeji vám pevné nervy a bystrou mysl , nakonec i odvahu udělat v životě krok správným směrem.

      Vymazat
  25. Vážení v jakékoli diskuzi:
    Vulgární urážky používá zásadně jen ubohý absolutní primitiv,u kterého převládají emoce nad rozumem.Kde jsou emoce,tam chybí rozum.SÍLA A ČASTOST NEGATIVNÍCH EMOCÍ JE NEPŘÍMO ÚMĚRNÉ IQ!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víte o tom se nedá diskutovat, někdo řekl, že takoví lidé postrádají pocit studu. Něco řeknu a pak si říkám, co jsem to plácnul za nesmysl? Tak tohle oni neznají, čím blbější, tím suverénější a sprostější. A o tom to je.

      Vymazat
  26. Okamura chce z EU odejít po "anglicku", ale takto nikdy neodejde! My totiž máme jiné podmínky, než má V. Británie. My bychom museli opustit i NATO, o čemž Okamura
    vůbec nemluví (ale lidi to nenapadne). V. Británie patří mezi země s výhodnějšími podmínkami (logicky jako dosavadní sídlo jedné z větví globálního prediktora). Takže namlouvat něco takového voličům může tak akorát Okamura a to svému fanklubu. Tedy těm, co věří, fandí a nemyslí.

    OdpovědětVymazat
  27. Souhlas s anonymem 22:56. Šest měsíců po volbách je dobrá finta na voliče. Jednak bude již po volbách, jednak SPD nebude mít dost hlasů, aby něco mohla v Bruselu projednávat, jednak nevypíše referendum, protože k tomu nemají ještě ani uchopitelné podmínky, takže zase pak budou říkat, že jim to ti ostatní neumožnili. Je to dobrá finta na voliče, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. SPD je nyní podporována mainstreamem - stejně jako Piráti - je to povolená opozice, protože vlastně žádnou skutečnou změnu nechtějí. A zdejší SPD fanatici jim skáčou na špek a kopou do ostatních s jiným názorem jako kreténi!

    Vždyť se sakra podívejte, jak ten váš slavnej Okamura hlasuje!!!! Copak vám to není divný, že úplně jinak, než jaké vám kváká "pravdy"?!!!!

    Jste ztracení pitomci a vládu SPD - ANO si plně zasloužíte, vy tupí idioti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn 22. 56 , 23. 03

      pokud nejste trochu provokatéři , tak napíšete koho budete, volit , fakt mně to zajímá. .... dekuji

      Vymazat
    2. Jsem 23:03 a odpovídám A 0:09 - budu volit ČSNS: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/tema/484462-volby-2017-ceska-strana-narodne-socialni

      Volební dotazník s analýzou programů politických stran je zde: http://www.volebnidotaznik.cz/

      Součástí dotazníku je analýza programů.... takže až se Vám bude zdát divné, která strana Vám vyjde, klikněte si na ostatní strany a podívejte se, jak jsou na tom s programem. Pak se přestanete divit.

      Vymazat
    3. Jo a dodatek cvokům z SPD: ČSNS není žádná rychlokvaška, ale nejstarší politická strana v naší zemi. Letos oslavila 1320 let svého vzniku. Kandiduje v KAŽDÝCH volbách a v programu vždy měla a má vystoupení z EU a z NATO a a zestátnění přírodního bohatství. Na rozdíl od rychlokvašeného populisty z Japonska, kterej navíc nechce s nikým jednat, ale chce být jen sám - on jediný a "svatý". Patrně je jeho hymnou písnička: "Já, já, já jenom jááááááá!". Schválně si spočítejte, kolikrát v každém svém vystoupení řekne: JÁ. Ušetřím Vám práci - je to skoro v každé větě!

      VK

      Vymazat
    4. Oprava: Letos ČSNS oslavila 120 let svého vzniku.

      Vymazat
  28. 23:32 & 23:40 Dekuji za pozvani, prijdu tam !
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nová republika zavírá diskuzní krám, zbydou tu jen perverti a deformovaní straníci a jediným viditelným výsledkem bude, že pozurážení důchodci nepůjdou ani k volbám.

      Vymazat
    2. 3:06
      Zat to u tebe to bude pokračování Otázek Venzla Moravce!!!!!:-))))

      Vymazat
  29. Včera jsem vyjímečně nahlíd na čt žumpu s moravcem a to jen proto že tam byl někdo ze skutečné opozice, Černý z KSČM. Ovšem to byla z moravcovy strany finta, jak hlavně představit komedianta stropnického a "generály" pavla či toho druhého pitomce šedivého.
    Když v přestřelce mezi Černým a komediantem došlo na tvrdá fakta a komediantovi docházelo, tak je ten dobytek moravec ustřihl. No a pak došlo na to hlavní, když moravec vedl příznivou debatu se svými přáteli se serNATO, tak Černý jen koukal a hrál imaginárně na klavír. Říkal jsem si, proč se ten Černý nezvedne a bez řeči neodejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě ono, proč toho teplého kašpara nikdo neztrapní alespoň tím, že mu z té komedie bez řeči odejde?

      Vymazat
  30. Budete volit ANO? Tak škrtat a škrtat a škrtat pana Stropnického kvůli jeho fandovství pro NATO, války, vraždění lidí. V dikusi s panem Moravcem( jakkoliv podoba i názory jsou podobné jako byly u jeho jmenovce Emanuela, nejde o tutéž osobu) padlo slovo o NEUTRALITĚ našeho státu a z pana Stropnického v tom okamžiku jakoby vyzářil hákový kříž. Neutrální jsou vedle nás Rakousko a v rámci EU také Finsko, Švédsko, Irsko a navíc Švýcarsko. Ubírá neutralita těmto zemím něco na cti? A nebo naopak my jsme takoví idioti, že po 3. světové válce toužíme jako po silvestrovském ohňostroji? Lidé u nás bojují za své platy, že by také jednou zkusili bojovat o vlastní život? ALE ZATÍM MÁME NADŠENÍ PRO ZBROJENÍ, 60 MILIARD SEM, 60 TAM, HLAVNĚ KDYŽ MÁME ŠOU, KTERÉ BOJ ZA MÍR NIKDY NEDOKÁŽE.

    OdpovědětVymazat