Reklama

.

.

pátek 22. září 2017

Korejská krize je jen pláštíkem…

22.9.2017  tv cargrad, překlad: st.hroch

K takovému závěru dochází generálplukovník Ivašov*) v rozhovoru pro TV Cargrad

Agresivní výpady vůči KLDR a intenzivní rozdmýchávání informačního šumu kolem jaderné války – to je klamný manévr USA před vážným úderem na jejich hlavního oponenta. Všichni vědí, že v paralelní realitě amerického politického establishmentu je a zůstává úhlavním nepřítelem Spojených států Rusko, a to bez ohledu na neustále obnovované seznamy „nebezpečných protivníků“.


Souběžně se zostřováním situace kolem KLDR slábly americké vášně kolem vymyšleného ruského hackerského útoku na americké volby. Takže jeden skandál překrývají dalším. Je to náhoda?


Náhoda to určitě není a my bychom to neměli podcenit. My už jsme v naší Akademii varovali před tímto nebezpečím. Nezapomínejme na to, že Američané mají Vrchní kyber-velitelství. Tedy ne nějakou kancelář, ale vrchní velitelství, plánující útočné operace. Američané se připravují k tomu, aby rozrýpali další relativně stabilní velký region. Je tam příliš stability a příliš silní konkurenti (Japonsko, Jižní Korea) a současně hospodářská a kulturní expanze Číny, která tísní Ameriku na všech pozicích. A navíc se ještě Rusko zvedá z kolen a úzce spolupracuje s Čínou. Toto vše vede Ameriku k podněcování konfliktu tam. Co chce Korea? Především KLDR – to je první nezávislý stát na území Koreje, který si této nezávislosti váží a chtějí mír a klid. Nechtějí opakovat osud Jugoslávie, Iráku, Jemenu, Sýrie atd. Kolik už učinili pokusů – počínaje Kim Ir Senem, který navrhoval bezjaderný statut Korejského poloostrova, byl zahájen proces politického sblížení (ne bez pomoci Ruska), atd. Ale Američané do toho vždy „hodili vidle“. A udržují severokorejskou otázku jako důvod k rozpoutání války. Moc se jim to nedaří, protože se příliš bojí společného postupu Ruska a Číny, který by mohl posunout Rusko už k vojenskému spojenectví s Čínou. Jsme v situaci, kdy nikdo nechce válku – kromě USA.

Trump předvádí svaly a straší veřejnost jadernou válkou, aby soustředil pozornost celého světa na tento globální problém. Američané přirozeně chápou, že si hrají s ohněm, ale podle všeho mají jakési závažné důvody k jistotě o mírumilovnosti Kim Čong Una. Celá historická zkušenost USA potvrzuje, že jinak by Washington rozpoutal velkolepou melu už po prvním startu rakety „Hwassong-12“, i s rizikem jaderné války…

Teď můžeme sledovat pečlivě odzkoušené představení s jednou neznámou, kterou by měl být severokorejský prezident, který ale zároveň nevyvolává v oponentovi vážnější obavy. Představení zatím nabírá obrátky, aby se rozhořelo ve velkou krizi v roce 2018, kdy pod pláštíkem jaderné války s KLDR USA udeří na Rusko.

Ivašov rovněž poznamenal, že Pentagon v květnu tohoto roku už „vypustil zkušební balónek“, když zaútočil na Rusko v květnu během velitelsko-štábních cvičení. Úder byl cílen na střediska a systémy řízení a dopravy. Američané analyzovali ruskou odvetnou reakci a seznámili se s některými prostředky reakce. Telefonní útoky, které v těchto dnech míří na velká ruská města, jsou dle generálova mínění rovněž součástí kybernetické rozvědky bojem“.

Dokonce i pokud se vykonavatelé nalézají na Ukrajině (nebo v Belgii), řídí je přece jen pánové ze zámoří. Pokud se k březnu příštího roku situace kolem Koreje vyhrotí na maximum, můžeme očekávat útok z druhé strany…




Celý rozhovor je na přiloženém videu od 9:48 min.

*) Leonid Ivašov – ruský generálplukovník a společenský činitel, prezident Akademie geopolitických problémů

170921

62 komentářů :

  1. Článek má naprostou pravdu, že hlavním cílem je Rusko. Hlavní mediální útok na Rusko, včetně teroristických útoků, bude ze strany USA podniknut v době, kdy se bude konat v roce 2018, Mistrovství světa ve fotbalu. Rusko bude mít do určité míry svázané ruce, jako v době konání Zimních OH v Soči, kdy USA podniklo frontální útok na rozvrácení Ukrajiny a svrhnutí legitimně zvoleného prezidenta. USA tento moment konání Mistrovství světa ve fotbale v Rusku, určitě využijí a podniknou pokusy na rozvrácení Ruska zevnitř. Když se jim to nebude dařit, spustí obrovskou mediální kampaň na lidská práva v Rusku a na obrovské demonstrace za svobodu a americkou demokracii a je možné i očekávat výzvu pro všechny státy, aby se neúčastnily mistrovství světa se záměrem navodit všem Ruským podnikatelům ztrátu investování peněz, aby vyvolali nespokojenost s Putinem. Cest jak mediálně a přes velvyslanectví USA rozvracet Rusko a vyvolat stav rozvracení na Rusko, a na něj zaútočit i vojensky je mnoho. Vzpomeňme jenom sestřelení dopravního letadla nad Ukrajinou a zabití civilních cestujících, vzpomeňme si na sestřelení Ruské stíhačky, která v žádném případě nijak neútočila na Turecko, vzpomeňme na provokaci z 80 let, kdy bylo Korejské civilní letadlo posláno přímo nad raketové základny na Sachalinu. Prostě, Američané se nezastaví před ničím. S tím se musí počítat. Jak začít válku a jak tuto válku pak mediálně zdůvodnit je pro USA hračka. Vraždění civilního obyvatelstva ve Vietnamské válce se zdůvodňovalo jenom bojem proti komunismu, přitom Vietnam nikdy nijak USA neohrožoval a jenom proto, že ve Vietnamu byla část obyvatelstva pro socialismus, USA vyvraždily v tomto státě miliony lidí. Takže současné dění kolem severní KLDR má samozřejmě širší záměry USA, KLDR to jenom není, to je jasné. Je jisté, že je to nepřímý útok na Čínu a Rusko i když se zdá, že USA hraje vabank. Ale vzpomeňte na Hitlera, kterému říkali generálové, aby nezabíral Československo, aby neútočil na Polsko a přesto to provedl a pak litovali i Britové a Francouzi, když před útokem na SSSR ještě stačil obsadit skoro celou západní Evropu. USA spoléhá, že jsou mimo hlavních konfliktů, kterém vyvolají a jejich rakety jsou na hranici Ruska a Číny a myslí si, že jaderná válka kterou začnou se dá vyhrát, protože území USA je pro rakety Ruska a Číny nedosažitelné, což mají možná pravdu, ale jestli jim to vyjde nebo ne, to ukáže až čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celé zločinecké NATO se drží pohromadě a rozšiřuje území k obkličování RF jen proto, aby USSA a jeho "spojenci", svrhli tamní režim a rozvrátili Rusko do chaosu pro své zájmy.Do zmíněného ruského chaosu implementovat americké těžební nadnárodní firmy a plundrovat ruské nerostné bohatsví a následně ho porodávat svým odběratelům-spojencům, třeba do EU, za americké ceny.Prostý a porobený ruský lid jim sloužil jako Slave otroci.Tohle je jen mokrý sen USSA a jeho "spojenců".Pokud by KLDR padla, USSA by okamžitě nasáčkovaly své základny na severní hranice k Číně a Rusku, to se ale nestAne.USSA si dnes nedovolí použít zbraně, kterými vyhrožují a do konvenčního konfliktu své žoldáky na jatka nepošlou.Další Vietnam by jim zlomil vaz.

      Vymazat
    2. Jsou dle mého názoru schopni třeba obětovat některou svou letadlovou loď i s posádkou a vyvolat tak záminku podle osvědčených scénářů z minulosti.

      Vymazat
    3. Kdyz selhali v Syrii a ztraci skoro celej Stredni Vychod a velice uboze hloupe a ukazali jak jsou stale vice neschopny neceho , coz chapu ze je rozzuruje na nejvyssi miru a hledaji ted zaminku /samozrejme/ hodne malej narod na zniceni. So to vykompenzovat aspon.
      Doufaji tak v ovladnuti vetsi casti Asie , ale zase narazi na tvrdou vodu , kazdej uz je zna a ma z nich strach a vliv Ciny a Ruska je obrovskej / a stale stoupa/ve srovnani s temahle silenejma zurivcema , ktery chteji valky agrese nasili , obeti zniceni vseho atd..Pryc od nich a z NATO a vcera uz bylo pozde...

      Vymazat
    4. Anonymní 21:45
      Váš příspěvek nemá chybu,jen poděkuji.
      Co je dobré,tohle všechno si uvědomuje více politiků i občanů světa,co je záměrem USA.Já se těm sionistům nedivím,když mají strach o své dolary.

      Vymazat
    5. Zřejmě nezbyde nic jiného, než vytvořit mezi Kanadou a Mexikem "Stalinův průliv".

      Vymazat
    6. Ten článok aj komentáre sú veľmi realistické !!!!!

      Vymazat
    7. To: An-23.09. v 08.15
      Já jsem to jož přdvídal a připravil se na to. Viz obrázek:
      http://www.topcz.net/images/putinuv-pruliv.jpg

      Vymazat
    8. Nadpis je pravdivý! Války jsou potřebné kvůli nezdegenerování. Dokud Řím vedl války, ty skutečné, ve kterých šlo o bytí a nebytí Republiky, jakou byla ta s Pyrrhem, Jugurthou či Mithridatem a hlavně ovšem s Hannibalem, země byla pevná jako ocel, lidé v ní hrdí a nezdolní! Zocelení bojem a každodenním nebezpečím, potřebou sebeobětování! Jak ale nastal tzv. mír, tedy jistí imperátoři - cézaři vedli místo válek jen různé drobné válčičky či spíše šarvátky na vzdálených hranicích říše, tu s Germány, jindy zas s primitivními Dáky či Svéby, nastal úpadek! V samotném Římě pak množili se buzeranti, děvky a alkoholici a rostla korupce, letargie, tupost, bujely blbost a intrikaření! Dnes se k tomuto stavu opět přibližujem. To chceme?

      A bude hůř! Páč příroda nedopouští přežívání slabých a nemocných a my se k ní musíme vrátit, neboť jinak jako druh zahynem! I proto musí být pravidelně vedeny války, protože pud boje je hluboce zakódován v genech každého člověka, jen se ho u každého jedince nepodařilo stejně potlačit. U zdegenerovanců tvýho typu víc, u zdravých jedinců méně. Boj tříbí! Ten vynáší na povrch vynikající jedince mého typu a vyhání z času přebytečný kompars tvýho ražení, neb lidstvo existuje jen jako materiál pro šlechtění vynikajících jedinců, kteří píší dějiny! Ostatní z nich jsou pak beze stopy odejiti v podobně kolaterálních ztrát ... neb jak praví klasik: „Slabí a nezdaření mají zahynout: první věta naší lásky k člověku. A má se jim k tomu ještě pomáhat.“ Friedrich Nietzche

      Vymazat
    9. K rozvrácení Ruska během MF ve fotbale si Soroš zaplatí polské fanoušky Baníku...

      Vymazat
  2. Vystupme z NATO, vystupme z EU, dokud je ještě čas. Další otálení se nám velmi pravděpodobně stane osudným. Tady nejde o to, zda budeme či nebudeme jako poslední v Bruselu zhasínat, tady jde o naše životy a existenci.

    OdpovědětVymazat
  3. Něco jiného je "prsit se u hranic" a něco skutečná válka.Jsem přesvědčen ,že celé slavné NATO,vč německého Bundeswéru po zaslechnutí písně Kaťuša by své americké spojence nechalo na holičkách a co nejrychleji by zmizelo.

    OdpovědětVymazat
  4. Není to pravda. Všechno jsou jen trapné hrátky a vzájemné provokace dvou stejně ješitných jedninců bohužel na vrcholných pozicích, přičemž Donald je kmet a Kim fracek. Donald si proto myslí, že si zaslouží mít navrch, a vyžaduje poslušnost a pokoru, a nějaká ta pokrytecká pukrlátka okolo. A fracek Kim má rovněž tak velké ego, navíc se USA nebojí, protože ani Jižní Korea, Japonsko nebo Čína, by nikdy nedopustily otevřený konflikt.Asi jako když se dva výrostci na záchodě vytahují, kdo má většího pindíka. Kim by měl prokázat více moudrosti ( moudřejší ustoupí, hloupej se utopí) a nechat Donalda na tom, že USA je ve všem a všude nej nej nej - a všichni se USA stráááášně bojí. Mužská ješitnost je mnohem horší než ženská, a v mnoha případech a kdysi vždy!! končila soubojem. Když se dva pitomci nedokázali dohodnout, jeden musel ze hry bradou vzhůru. Škoda že to tak nemůže být i dnes. Ale ty žvásty .. napadnout Rusko?? Proč se o tom spekuluje? To je zcela nemožné. Ještě nikdy nenapadla jedna velmoc druhou velmoc. Můžou předvádět provokace a různé zhovadilé sankce ( na které zase doplácejí ostatní), ale napadnout? Nechápu ty hloupé žvásty zde. Jen proto, aby se žvatlalo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený A z 22:45 h,
      je dobré být vždy co nejlépe informován.
      Tady máte dva odkazy ( a můžete si to potvrdit současně na mnoha jiných zdrojích), že nejde o "dva pitomce".
      Ale, že opravdu nebezpečné množství amerických "elit" se již delší dobu snaží rozpoutat válku s Ruskem :
      https://aeronet.cz/news/video-rusky-generalni-stab-obvinil-americkou-tajnou-sluzbu-ze-se-pokusila-v-syrii-s-pomoci-dzihadistu-zajmout-29-ruskych-vojaku-pokus-byl-zmaren-ale-je-to-potvrzeni-toho-ze-mezi-ruskem-a-usa/
      https://aeronet.cz/news/video-jsme-ve-valce-hollywoodsky-herec-predcital-na-kameru-text-cia-proti-vladimiru-putinovi-o-vyhlaseni-valky-zatimco-predchozi-administrativa-bileho-domu-celi-gigantickemu-skandalu-obama-naridil/
      A citace z článku u kterého vedeme diskuzi :
      ".... Ivašov rovněž poznamenal, že Pentagon v květnu tohoto roku už „vypustil zkušební balónek“, když zaútočil na Rusko v květnu během velitelsko-štábních cvičení. Úder byl cílen na střediska a systémy řízení a dopravy...."
      Pavel p

      Vymazat
    2. Pavel: https://cz.sputniknews.com/svet/201709226019915-rusko-reakce-utoky-vojaci-syrie-rada-federace/

      Vymazat
    3. Bojim bojim. Taková každodenní snůška hovadin s jedním zacloumá! To se to čte a blafe - východisko z nudy. Kdyby opravdu hrozila válka, sotva byste ťukali do kláves ty hovadiny. Nesehnali byste žrádlo, bankomat by vám nevydal peníze - tím by to totiž začalo. Zmatkem a chaosem. Bordelem ne, ten je tady už sedmadvacet let a čím dál větší, na této linii už nás nic nepřekvapí, ale denně se zabavovat žvástama o válce? Diskuze jsou důkazem, jak mnohým diskutujícím už z toho všeho hráblo.

      Vymazat
    4. Není pochyb o tom, že by USA rádi zaútočili, kdyby si byli jisti vítězstvím a neporušeností svého území. Jenže tato jistota už minula. Proto zkoušejí okliky.

      Vymazat
    5. to podľa hesla múdrejší ustúpi......A preto nám vládnu hlupáci...

      Vymazat
  5. Také jsi myslím že napadnou Rusko jsi nedovolí RF+Čína na ně prostě nemají. A navíc Kim dokázal že žádný protiraketový deštník nemají.

    OdpovědětVymazat
  6. Jinak řečeno, jsme v druhé studené válce. A nepokoušejte se tu paranoiu někomu vyvrátit.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý článek. Rusi se mi jeví jako lidé. Členské země NATO už dlouho ne. Děda.

    OdpovědětVymazat
  8. USA na Rusko z východu, a především na Čínu nezaútočí, dokud neobsadí KLDR. Je to pro ně zřejmě něco jako uvažované obsazení Krymu, což jim znemožnilo ovládnutí Černého moře a vytvoření hrozby z jihozápadu. Ze severozápadu nebude ohrožení reálné, dokud nebude Švédsko ovládnuto islámem a Finsko nebude přinuceno vstoupit do NATO. Polsko se zřejmě probouzí do reality a začíná chápat o co ve skutečnost jde.

    OdpovědětVymazat
  9. 22.27,ses skutecne najivni!A kto to udela?Nas nej
    problem je Ondra Babisu s Capim hnizdem!Ne clenstvi v exklusivnim vrazednim klubu s jmenem
    Nato.Vsichni politici cr nas prodali bez referenda.My jako obcane,jsme nikto a jsme potrebni jednou za 4 roky.

    OdpovědětVymazat
  10. ale veď sme sa tam do NATO drali až až ... a prospelo nám to všetkým dookola ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluv za sebe!!!!
      Nikdo z mého okolí se do toho spolku nedral.

      Vymazat
  11. Je to jen příprava bojiště,někde to musí začít.
    Také se musí připravit občané USA i trochu je nechat vyhladovět,aby pak horlivěji šli za kořistí.

    OdpovědětVymazat
  12. Rusko ovšem v konečném účtování, ať to bylo s Napoleonem, Bismarckem či Hitlerem, bylo vítězné. Spoléhání se USA na vlastní nezranitelnost je může zklamat. Není pochyb, že s Ruskem sousedící Čína bude vnímat agresívní aktivity USA a vazalů v NATO vůči Rusku jako aktivity proti ní a nebude nečinná. Ne nakonec, ale již v samotném začátku snah o rozvrácení Ruska dojde občanům "východní" Evropy, že tudy cesta nevede, že vlastně jde o útok na Rusko v podobě jejich obětování. A ani všichni Češi nejsou blbci, aby z lásky k Amíkům dávali hlavu na špalek.

    OdpovědětVymazat
  13. Nevím, jestli to místním fanouškům Kim Čon Una došlo, ale NK střílí rakety přes Japonsko. Lítá jim to tam nad městem, tak si to představte, že by to lítalo nad vašim barákem, to byste se taky posrali a chtěli, aby s tím někdo něco udělal. NK je stát ovládaný magorem, který si na pískovišti staví vodíkový bomby a střílí rakety sousedům přes dům. Vám to někomu příjde normální?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neblbni, tady nikdo Kimovi nefandí. To, že to lítá Japoncům nad hlavou je sice vážné, ale Japonci se na Korejcích v historii několikrát vážně provinili, tak je to pro ně vzkaz, že se to už nikdy nesmí opakovat a že jejich paktování s Amíky jim může přijít draho. Nezapomeňte, že Japonsko před nedávnem změnilo svou obrannou politiku na politiku "zasahování japonské armády v zahraničí" a je tím myšlena především Severní Korea. Takže vina je na obou stranách a Kim jen ukazuje Japoncům, aby si dali pozor.

      Vymazat
    2. Jo, a velkej brácha za pacifikem říká totéž, se stonásobkem MegaTNT.

      Vymazat
    3. 5:59 Souhlas, jedno po druhém.

      Vymazat
    4. Já nemám důvod fandit komukoliv z těch trotlů, nicméně vzhledem k těm každodenním výpadům a urážkám od státníka, což by se nemělo vůbec dít, začínám KLDR opravdu fandit. HnUSA už potřebuje velice naléhavě od někoho pořádně do držky, aby byl na světě klid. Jak je to dlouho, co denně popouzeli, vydírali a hrozili Iránu, jen tak jakoby se nic nedělo, rozflákali Syrii, protože prej se jim nezamlouvá Asad, pozabíjeli tisíce nevinných lidí, rozesrali půl světa, nainstalovali na celej svět vyděračskej IS, a podporujou terorizmus, ( ale doma proti němu údajně bojujou) je to světadíl plnej magorů a vymaštěnejch hlav - a to je v pořádku? Tak jestli ne, co tady pořád vřeštíte o KLDR? To KLDR rozesrala půl světa, a zvedla ze židlí miliony migrantů - opravdu? Tak to jsem nevěděl.

      Vymazat
    5. Ty rakety létají v kosmickém prostoru ve výši až 500 km , to už není japonský prostor !

      Vymazat
  14. Rusko nikoho nezajímá, tak se alespoň zviditelňuje bludy, ze kterých dělá oficiální politiku. To už tu bylo, Východní Blok byl jeden velkej cirkus strachu, a imaginárních hrozeb. Ať s tím jdou v 21. století už do prdele, a vymyslí si nějaký nový špatný vtip, tomuhle už se nikdo nechce smát. Na Rusko sere pes, tak ze sebe dělá oběť v hledáčku. Sere na ně Pes!!!

    Kim Čon Un patří do svěrací kazajky a místo toho má palec na červeném tlačítku. Legrace stranou. Trump se "rakeťáka" pokouší přivést k rozumu a říká mu, jak věci jsou... že je na sebevražedné misi.

    Když Rusko nedělá nic, tak ať aspoň drží hubu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už tu bylo, Západní Blok byl jeden velkej cirkus strachu, a imaginárních hrozeb. Kim Čon Un se "natistu" pokouší přivést k rozumu a říká mu, jak věci jsou... že je na sebevražedné misi. Americký obr už nepřepere a nezastraší ani maličkou Severní Koreu, tak se alespoň zviditelňuje siláckými řečmi, ze kterých dělá oficiální politiku.

      Vymazat
    2. To jako, že bych měl diskutovat s vlastním odrazem v zrcadle?

      Vymazat
    3. To nejde,, tolik blbosti najednou, to by bylo příliš. Raději se na geopolitické úvahy vyser. Moc ti dedukce nejdou, hníkáš nesmysly. Ale aspoň's pobavil. Žbluňk a už jsi zase až po pantofle v americké řiti.

      Vymazat
    4. Máte pravdu, neměl bych komentovat zdarma.

      Vymazat
  15. No já spíš vidím, jak svět začíná kašlat na Ameriku. Toť úhel pohledu.Věřte, nejsem žádný přítel Ruska ale je neoddiskutovatelné, že ten svět začíná přijímat Rusy pozitivněji než USA. To je umění politiky.Přiblbla typu Obamy a Trumpa tomu všemu napomohli a napomáhají. Putin je chytrý.Nevěřte, že dnes Rusko nikoho nezajímá. Naopak začíná zajímat. I mne, ač nejsem nějaký přítel Rusů, tak mě zajímá.Nezaspěte dobu, mladý příteli.USA v dominanci světa končí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko mě začne zajímat, až se zmodernizují latinkou.

      Vymazat
    2. Pro A z 12:24 h:
      Asi jste chtěl říct "až budou srozumitelnější pro méně vzdělané.."
      Pavel p

      Vymazat
    3. Jo, přesně to jsem chtěl říct.

      Vymazat
    4. Číňané nad tebou - milý hlupče 12:24 a 12:44- ohrnují nos stejně jako nad Amíky či Rusy už dávno. Neumíte nejmodernější a velmi perspektivní hieroglyfy!

      Vymazat
    5. Mne Rusko zajímá velmi. Na rozdíl od proradného Západu, který nás v minulosti VŽDY zradil a t.č. si z nás dělá kolonii a stádo tupých, mizerně placených otroků, je to hrdá a čestná země a my, mrňavý státeček, jim máme být hooodně moc za co vděční, jenže tupí topuini zmasírovaní propagandou, tu ječí cosi o nepříteli, aniž si uvědomují, že jsou totálně mimo - ten nepřítel je úplně jinde, a čím dřív to tu nárůdek pochopí, tím líp pro něj.
      Anglie, Francie ... tyto země jsou moje srdeční záležitost a nepřeji jim nic zlého, naopak, žijí tam lidi jako my, jen jsou vedeni zločinnými vládami a špatnými silami někam, kde s nimi být rozhodně nechci.
      Tohle je boj jejich občanů, o svou zemi se musí postarat její obyvatelé, my tady máme dost svých starostí.

      Vymazat
  16. Nejlepší možná varianta celé téhle šarády je, že Rusko odpoutává pozornost, a hraje "hodnýho policajta" ... to by bylo racionální vysvětlení.

    Otázka je, na koho se Kim chystá zaútočit. Na Japonsko, na Jižní Koreu, na Americké ostrovy? Bude si muset vybrat, zas tolik raket nemá.

    OdpovědětVymazat
  17. Kim na nikoho nezaútočí, protože od rozpadu SSSR je KLDR udržována při životě Amerikou a ta si KLDR drží právě pro ta divadelní vystoupení v médiích. Nepřátelství je to hrané a slouží zcela jiným zájmům jako maskování pro skutečně přínosnou (pro USA) akci, ať proti Rusku, nebo proti Číně, pokud ta nebude poslouchat. Kim byl vychován na západě, dokonce na koleji ve Švýcarsku. Jeho roli ho naučili důkladně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 16:46
      Může na tom něco být,že je dramatická komedie.
      USA zkouší dostat se na Rusko ze všech stran.
      S Ukrajinou to nevyšlo,aby se válka přenesla na Ruské území,ale je pořád udržována ve válečném stavu,kdyby něco,tak je naženou do války proti Rusku.Také je mě jasné,že se Ukrajiny,tak levně získané nevzdají.

      Vymazat
  18. No, chtělo by to ještě tak dva tři hurikány ala Irma na východní pobřeží a trochu zaprskat v Yellowstonu a v tu ránu by měli Yankeeové úplně jiné starosti...

    OdpovědětVymazat
  19. Ztráta svého nejlepšího nepřítele? To by nešlo! Jak by to zdůvodnili svému lidu?

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Ktosi vo fore polozil zaujimavu otazku.Keby mal napriklad Afganistan,Irak,Syria,atomove zbrane,mali by odvahu vsetcky tie staty,co tam bez obav bombarduju,napadnut tieto staty.Pokial by mal Gaddafi tieto zbrane,este k tomu namierene na Francuzsko,zautocil by Sarkozy ako prvy na Lybiu.Myslim,aj maly Kim si möze tiez pozriet na internete,ako zomrel Gaddafi,a aj ostatni nepohodlni.Snad aj tie jeho testy su upozornenim,ze sa dokaze branit.M

    OdpovědětVymazat
  22. Nová republika má ve svém názvu Nová republika. Z toho důvodu očekávám, že se bude, snad již brzy, naší republikou, s ní spojenou neradostnou společenskou realitou a možnostmi nápravy zaobírat. Dokonce bych jí doporučoval, aby se mezinárodní situací zabývala co nejméně.

    OdpovědětVymazat
  23. Navrhněte někdo pana doktora Ivana Davida, zaslouží si to a já si nepamatuju svoje číslo.

    https://www.prezident21.cz/candidates?nointro=1&utm_source=adform&utm_medium=cpm&utm_term=Broad%20-%20R2B2%20Native&utm_content=R2B2%20Native-Zaporne_hlasy&utm_campaign=Nativní%20reklama%20-%20Zájmy

    OdpovědětVymazat
  24. Během činnosti VKS Ruska v Sýrii bylo s jejich pomocí osvobozeno od teroristů podle informací Hlavního štábu 87 % území SAR. Tento proces pokračuje a žádné provokace Fronty an-Nusrá a tajných služeb USA, které za ní stojí, nemohou zastavit proces zničení IS a dalších teroristických skupin na území SAR," poznamenal Vladimir Bogatyrev.Sledujete zásahy ruských VKS.To je odpověď .Přesnost zásahů.

    OdpovědětVymazat
  25. Blonďatej blb s velkou hubou by si měl rozmyslet, než začne kecat o "zničení KLDR ohněm". Ať to zkusí a budou mít druhý Vietnam. A to Vietnamci neměli jadernou zbraň a dokázali po pár letech zvítězit.

    Severokorejci se již téměř 50 let připravují na další ozbrojený konflikt s „americkými bastardy“. Momentálně jsou přibližně na úrovni Německé demokratické republiky v roce 1989, takže zdrojů na vedení války mají dostatek. Téměř 50 let Severokorejci podrobně studují americké vojenské aktivity a postupy a znají je opravdu velmi detailně.

    V první řadě při vypuštění okřídlené rakety musí být známý cíl, vůči němuž útočí. V Severní Koreji neexistuje americká ani jihokorejská špionážní síť, takže veškeré informace sbírají Američané z družic. Oklamat družice není až takový problém. Severokorejci přesně vědí, kdy a po jakých trajektoriích americké špionážní družice létají. Takže všechny cíle, které Američané vidí a znají, jsou možná falešné cíle.

    Již 50 let Severokorejci budují svá logistická, průmyslová a vojenská centra hluboko pod zemí. Pod zemí se nacházejí i bunkry pro civilní obyvatelstvo, které je patřičně zmanipulované a připravené bojovat proti americkému agresorovi. Další zajímavé podrobnosti, včetně zajímavého videa o výcviku severokorejských specnaz na http://www.topcz.net/co-caka-americanov-v-pripade-vojny-so-severnou-koreou/

    OdpovědětVymazat
  26. Rusko by skutečně mělo bránit KLDR před USA tak, jako by bránilo svoje předmostí. Je to cesta jak se přiblížit k Rusku z východu ještě blíž.

    OdpovědětVymazat
  27. Diskuze, to je přehlídka slabomyslných žvástů. Až bude válka, všichni to poznáte. Vaše baráky vám začnou padat na praštěné palice. Rozbijou vám počítač - jééééé, to bude brekotu! To závisláci na žvatlání nepřežijou. K čemu je to blbý žvatlání o válce? Stejně žádná nebude, a všichni to samozřejmě víme - kdyby to opravdu hrozilo, sotva byste dřepěli u klávesnice a psali ty svoje válečný spekulace a další ptákoviny. A do toho jako vždy občas střelí sprostoty a urážky ten dementní hnusnej sprosťák - ach bože, koho tohle může bavit!

    OdpovědětVymazat
  28. 23:51 á, jeden zas oprášil svou letitou pitomost, když neví, nechce vědět, nebo nechápe, že USA v době kdy Rusko bylo na kolenou předpokládaly, že ho mají pod palcem. Proč tedy vojensky zasahovat. Ale vzal to do ruky Putin, nečekaně uspěl a souboj je na světě. Kam až dojde a jak dopadne těžko hádat. 23:59, nadávkami svou trapně hloupou, vytrvale opakovanou argumentaci nezachráníš.

    OdpovědětVymazat
  29. Je to jen náhoda, že Trumpovo "America first" se tak nápadně podobá Hitlerovskému "Deutschland über alles"? Stejný pokus o nadvládu nad světem a vnucování vlastní vůle všem "nepřizpůsobivým", jen pod pláštíkem módnějších, líbivějších slov o míru, svobodě, demokracii a ochraně lidských práv.

    OdpovědětVymazat
  30. Rusko i Čína chrání KLDR, proto si USA nic nedovolí. Nějaké sankce, to možná platilo před 50 lety, teď nemají cenu. Viz RF před Krymem a po Krymu. Gen.Pavel se může vyjadřovat s ministrem Stropnickým jak chtějí. Ať jdou sloužitt do armády Izraele, jinak jsou jen druhořadí, prostě "modré knížky".

    OdpovědětVymazat