Reklama

.

.

pátek 8. září 2017

Pokrok se nedá zastavit

Jar. Loudil
8. 9. 2017
"Multikulti a sluníčkářská ideologie" zapouští v EU 28 stále silněji své kořeny. Italský nejvyšší soud nyní prohlásil, že není vůbec trestné, pokud se nějaký nemajetný člověk, tedy třeba bezdomovec , migrant, nezaměstnaný apod.  vloupá do vašeho domu a chce  u vás nocovat. Tedy jdete večer po práci spát, ale právě ve vaší posteli už spí dva černí migranti  z Nigérie,  chcete použít své WC , ale zjistíte , že v "oné místnůstce" již spí jistý bezdomovec z Holýšova , ... apod. Soud se zhruba vyjádřil, že : " Každý chudý člověk má nárok na bezpečný úkryt" a že vlastně vloupáním do vašeho domu jen žádá  o splnění známého příkazu : "Miluj bližního svého". 

Dále soud rozhodl stejně  i ve druhém případě,  když prohlásil, že když krade  v supermarketu chudý člověk, tak to není krádež. Prý když si  v supermarketu ukradne bezdomovec tolik jídla , kolik sám za den potřebuje sníst ,je třeba mu to "tolerovat"  z lásky  k bližnímu. Tedy , když si migrant nebo bezdomovec   v obchodě  nacpe do kapes : 30 deka šunky, dva banány, nějaké sušenky, dvě piva, 4 rohlíky, jedno mléko  a pytlík bombonů, tak ho musí personál i bezpečnostní agentury nechat jít a svůj lup někde  v roští  a nebo taky - "Ve vaší vlastní posteli zkonzumovat" !!

P.S. Ano, v EU 28 je dnes dovolené vloupání do cizího domu za účelem přespání  a rovněž je dovolena - "přiměřeně velká krádež potravin"  v množství , jaké sníte za den. Co dodat ?? Degenerace postupuje napříč Evropou .  Vloupání a krádež už dnes nejsou trestné.

Loudil

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/448694-vloupat-se-nekam-nemate-li-strechu-nad-hlavou-neni-zlocin-rozhodl-italsky-soud.html

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/402498-kradez-v-obchode-neni-trestna-kdyz-mate-hlad-rozhodl-soud-v-italii.html

98 komentářů :

  1. Proč je prostě nenechají zemřít hlady, nebo umrznout?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimo téma...
      "Jakým způsobem fungují české soudy a policie? Je možné nevinného člověka na objednávku mafie a politiků zničit a poslat za mříže, přestože je nevinný? Kdo může za celý solární tunel? A jak to může být se snahou trestně stíhat Andreje Babiše? Odpovědi na tyto a mnohé další otázky se dozvíte už v sobotu v pořadu Horké téma na serveru ParlamentníListy.cz."

      Vymazat
    2. České soudy bych z podobných špatností nepodezíral.

      Vymazat
    3. Kdyz vam parasit ukradne jidlo a vasi rodine , KDO CHCIPNE HLEDY. Cili to je dalsi smrtelny utok na evropany...

      Vymazat
  2. Je to naprosto jednoduché. Naštvou lidi, ukřivděný dement, zpracovaný Sorošovou TV a jeho novinami přijde na Majdan, který dosadí führera a půjde se umírat na ruskou frontu, proto se dělají dluhy.
    Já mám problém, zda těch debilů, co půjdou na Majdan, bude škoda.... asi tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havel vas obetoval

      Vymazat
    2. 23;23 proč do toho čobole sereš Havla. Ten váš Fico ,co si sype popel po verdiktu EU soudu na odvolání kvůli kvótám je pěknej hajzl stejně jak ten zasranej slovenskej národ.Čobole vlez na webík svých krajanů a neser ČECHY.Já znám dost parazitů,co mají tvoji národnost a jsou nacionalisti a kvůli prachům makaj třeba v Praze.Dle mého názoru jsou to podobní paraziti jako ta muslimská verbež.

      Vymazat
  3. Mne spíš zajímá, proč už nejsou všichni Italové v ulicích a nevyřídí si to s tak zparchantělým vlastizrádným soudem, který jde zcela otevřeně proti vlastnímu národu, z jejichž práce a daní si žije (velmi dobře).
    Myslím, že čas, kdy to šlo po dobrém, už je u konce ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si májí co vyřizovat, vždyť je volí. :)

      Vymazat
    2. Tohle je dobra otazka, a odpoved na ni ma zasadni vyznam.

      Velka cast populace si rochni ve svych kreslech u televize a nejsou ochotni k zadnemu odporu.

      Ovsem mladi levicovi aktiviste maji potencial k revolucnimu odporu.

      Jenze ti byli koupeni globalistickou oligarchii ""vyvoleneho"" naroda a presmerovani tak, aby misto proti Oligarchii a proti Establishmentu bojovali proti Konzervativnimu Lidu, tedy te jedine casti, ktera ma sanci udrzet alespon zaklady Civilizace a zbavit Oligarchy Noveho Radu jejich moci.

      Media vsechno Vlastenectvi prejmenovala za Nacismus, a hnuti jako Antifa, kohokoliv oznaci jako Fasistu je pak ospravedlnuje k pouziti jakychkoliv metod zniceni oponenta, za asistence Establishmentu i Korporatnich Medii.

      Byl to mistrovsky tah Oligarchu - proc myslite, ze je vsechny (mnoho z nich) Soros plati?

      Z Lasky k Rebelum snad ? To sotva.

      Vymazat
  4. A co nám tedy brání vzít si zpět nadhodnotu naší práce, kterou si přivlastňuje kapitál???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strach nebo lenost
      Uz se to melo stat davno
      Od ceho jsou kandelabry kdyz ne pro vladu a kapitalisty?

      Vymazat
    2. Vzhůru na Majdan, všechno si sebereme.

      Vymazat
    3. nám v tom brání farba pleti,očí a vlasov a výška IQ. Uvedené je dovolené len tmavookým, tmavovlasým, najlepšie kučeravým a tmavokožím s IQ pod 80. To je sú vyvolení budúci obyvatelia EU.

      Vymazat
  5. Vy furt nechapete ze vas Evropany vyvrazdi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,jsou natvrdlí tak hodně,že si snad začnu myslet,že to chtějí a nebo že si to zaslouží...

      Vymazat
  6. Chce být českým Sorosem....
    http://m.ihned.cz/domaci/c1-65872400-muslimy-je-treba-integrovat-nebo-deradikalizovat-zavreni-hranic-nepomuze-rika-developer-sekyra-chce-byt-ceskym-sorosem

    Saudi imigranty rozstříleli z vrtulníku,....
    http://pravyprostor.cz/saudi-imigranty-rozstrileli-z-vrtulniku-australane-si-je-domu-nepousti-evropane-je-dovazeji-a-krmi/

    OdpovědětVymazat
  7. To je vyložená drzost a hnus pryč s eu.

    OdpovědětVymazat
  8. Jestli nasledujete Jezise Krista musite dat svou postel cernochovi z Konga!! Ale musite taky vymlatit penezokazce a lichvare v synagoze!! A v tom je problem, co je zadano od vas , aby jste dali svou postel cernouskovi , ale prosim , bez toho mlaceni bohatych ... a v tom je ten problem. A tak Jezis by mel byt zapomenuty oficialne ( je nebezpecny), lec de fakto Jezis je porad bojujici !! c

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Penězoměnce, ta penězokazecký následovateli J. Aspoň si tu Bibli přečti.
      "V chrámu našel prodavače dobytka, ovcí a holubů i penězoměnce, jak sedí za stoly. Udělal si z provazů bič a všechny z chrámu vyhnal, i s ovcemi a dobytkem, směnárníkům rozházel mince, stoly zpřevracel a prodavačům holubů poručil: "Pryč s tím odtud! Nedělejte z domu mého Otce tržiště!" (Evangelium podle Jana - J 2,14-16).

      Vymazat
  9. Pan Werich měl hodně nadčasových myšlenek, ale teď teprve chápu co myslel když řekl, že nejhorší co může chlapa postihnout je myšlenka, že spasí svět klackem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale přísloví říká: "Bav se z volem bez klacku?!" Tzn. Bez klacku se s volem nedomluvíš!
      A pokud někdo vola (ze sebe a tím i z nás) jen dělá, platí první věta taktéž!

      Vymazat
  10. Opravdu trochu váhám zda je rozhodnutí italského soudu správně interpretováno. V kapitalistickém světě je hlavním a nezadatelným právem občana nedotknutelnost a ochrana soukromého vlastnictví. Byl jsem v USA při nákupu westernových koní svědkem, jak rančer na svém pozemku zastřelil do zad utíkajícího černocha, který vykradl ubykace kowbojů. Přijel koroner a šerif, sepsali s rančerem zápis a tím to haslo. V Anglii platí: Můj dům můj hrad. Zastřelený zloděj v domě, dokonce i na pozemku(toto privilegium se má ale zrušit) tam opravdu taky není problém. Chudáci Italové a my...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano
      Cesky narod bude vybit a bude si k tomu volat slava Havlovi a pojmenovavat letiste
      Proc se cesko vlastne nejmenuje Grasellov?

      Vymazat
    2. 7:31 Tak o téhle historce mám pochybnosti - kdy a kde se tak mělo stát ? Klasická doktrína hradu se vztahuje pouze na dům a obydlí a platí ve většině států USA, v Evropě jen v několika státech. Naproti tomu rozšířená verze doktríny hradu, tj. "Stand your ground", platí pouze v několika státech USA a lze se podle ní bránit útoku na zdraví/život použitím smrtící síly nejen v obydlí, ale všude, kde obránce má právo legálně být - tedy i na svém pozemku, v autě či na veřejném prostranství. Střelba do zad prchajícího (tj. neútočícího) černocha na pozemku není obranou, ale mstou (lynčem) a těžko by se takto vysvětloval i záměr zadržení pro předchozí nezákonnou činnost proti majiteli pozemku.

      Vymazat
    3. 21.32 Nebudu se rozepisovat kde se to stalo.Bylo to na Jihu. Věřte nebo nevěřte. Jak jsem na vlastní oči viděl tak podávám. Můžu vám jen dodat, že tam co jsem byl jsem se setkal například s neuvěřitelnou brutalitou policie zejména proti černochům. A věřte, že zastřelí li tam policista černocha při nějakém jeho trestné činnosti, opravdu ale opravdu se tam neřeší dopodrobna přiměřenost zásahu, např. zda byl trefen ze předu, nebo ze zadu. Je to Jih ale s divokým Západem si nezadá. Přesvědčte se na vlastní oči, a najděte si třeba i na videích na internetu kde kolují střílení policistů USA na černochy a někdy jsou to přímo popravy. Neidealizujte si Ameriku.

      Vymazat
  11. Již jsem psal že stát je povinen zajistit jídlo na přežiti a klidný spánek z titul spolu majitele všeho společného majetku.

    OdpovědětVymazat
  12. Jenže přece i každý takto opuštěný člověk má nárok nejen na klidný a bezpečný spánek - a tedy má právo obsadit hotelový pokoj bez placení, ale také restaurant k nasycení. Protože potřebuje mobilitu k přesunu do bezpečnějších zemí, kde bude vítán, má jistě i právo si vzít vaše auto. A proč ne hned neobsadit celý dům, celý hotel, celou restauraci a vozový park soukromníků i třeba MHD. Jak poznat zloděje od kolonisty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěl jsi jistě napsat "jak poznat zloděje od komunisty?"

      Vymazat
    2. Nikoliv, řeč je o tzv. migrantech, ale jde o kolonisty Evropy, tak jako šlo o bílé kolonisty Ameriky a ne o uprchlíky z Evropy - pro Indiánské národy neblahé paměti. Nebyl jsem soudruh, ale nevšiml jsem si, že by v bývalém socíku si něco komunisté nakradli: kdo pak kdy tehdy měl pár milionů, natož nakradených miliard? Nebyla diktatura kapitálu, jen diktatura proletariátu byla zaměněna za diktaturu těch, co si říkali komunisté. Lidé přesně tohoto ražení jsou dnes zase u nás u moci, a tentokrát se jim ale podařilo přece jen ukrást občanům za 1/4 století 5 bilionů Kč, znehodnotit měnu na sotva desetinu, vyrobit nezaměstnané, bezdomovce, žebráky, vymírající národ...

      Vymazat
    3. Ad 10:29 - Naprostý souhlas, ale je třeba dodat, že "lidé tohoto ražení" se povětšině dostali k miliardám jedině proto, že udělali prostor zahraničnímu kapitálu, který nás i je ovládl. Ale tomu se nedalo vyhnout (totální diskriminace východních měn a nedostatek deviz), i když jsou nadšenci, kteří plácají něco o spravedlnosti a demokrácii. Silnější vždy bere (i za komunistů, to byl vyšší tajemník atd..)!

      Vymazat
  13. Jestli se nemýlím, článek je o bezdomovci - diskuze by měly být na téma "bezdomovci" - proč společnost, která si přezdívá, že je "vyspělá" vytváří bezdomovce? Pokud jsem slyšel, tak za socializmu tedy 40 let - konkretně zde - bezdomovci nikdy nebyli!!!!! Ani žebráci!!!!! bydlení IV kategorie, tj. jednu místnost, WC na chodbě, dostávali i muklové, kteří přišli z vězení a neměli kam jít. Bylo to bydlení zadara, práci mu našel kurátor, a ten člověk se mohl vyhrabat z jakékoliv šlamastiky a postavit se na nohy. Proč je kapitalizmus tak odporný bordel? Za socíku byla dodržována Ústava - že každý člověk má právo na důstojný život, práci, vzdělání a lékařské ošetření. Kapitalisté na jakékoliv zákony serou, mají přece prachy, a to, že pro své špinavé zlaťáky, za které si pořizují kurvy, lautr hovadiny, krávoviny a kokotiny, aby ukázali ostatním, co všechno si můžou dovolit,musí dřít bídu s nouzí tisíce lidí, kteří bez ošetření umrzají někde na ulicích, na to serou.Je to jako když vás nějaká luxusní madam pozve do luxusního sídla a usadí vás do načančanýho a zlatem olezlýho obejváku, ale všude okolo má špínu, hnus a bordel. Navoněná bída -to je kapitalizmus a šmejdi, kteří se bez jakéhokoliv přičinění topí v penězích.Česká společnost, která zkažená nebyla, a bylo zvykem si navzájem pomáhat, je dnes pomalu vzorem zkaženosti. Oni bezdomovci nejsou lidi? Kdyby šmejdi nevytvářeli bezdomovce, nikdo by se nikam nevloupal a nekradl by žrádlo v obchoďáku.Za totáče nikdo nemusel. Kde je zákon o sociálním bydlení? NIKDE! Protože k veslům nalezli špíny a šmejdi. Oni luxus, ostatní ať si chcípnou. Takový je skutečný zájem šmejda o občany. A o čem už jsou zase diskuze? Jako vždy - článek je o voze, diskuze jsou o koze--- migranti -- bla bla bla bléééé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 10:41 - nemáte pravdu. Česká společnost za socializmu nebyla zkažená jenom a proto, že neumožňovala svým občanům konzum v takové míře, jak to dokázal kapitalizmus, ovšem na úkor těch méně zdatných. Ti méně zdatní přece byli i za sociálizmu, ale je pravdou, že ti zdatnější tolik společensky "nevyčnívali", nemohli.

      Vymazat
    2. Ad 10:41 - máte samozřejmě pravdu.
      Ad 11:41 - " ale je pravdou, že ti zdatnější tolik společensky"nevyčnívali", nemohli. Ano, protože 1) zákonem dáno každému podle jeho zásluh - povinnost pracovat a 2) zákonem dán zákaz okrádání a šizení; obé se plošně trestalo a v kriminále opět povinnost pracovat. -:DDD))

      Vymazat
  14. A další námět i pro naši obhájkyni lidských práv Šabatovou!
    Ode dneška (či zítřka) se již nebude musit bezvýsledně zabývat tuzemským obchodem s chudobou a tzv. sociálními ubytovnami.
    To privát - jak nás ujistili ti italští - má kapacit dost!
    A pokud by Šabatová aj. místní sluníčkáři nevěděli, kde ty kapacity jsou, tak nechť začne u polistopadových darebáků (našich kalousků, schwarzíků, palasů, šnajdrů ..). A pokud i poté bude pár míst k ulehnutí scházet, naši "sluníčkáři" aj. hodnotoví gabali, porno-jandi jistě ochotně pomohou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad, ale to nebude stačit! Karel z Plzně

      Vymazat
  15. To keď prídem s práce domov to abi som si zo sebov vzal môjho 9 milimetrového Makarova,môjho najvernejšieho priatela a plné zásobníky či ako to riešiť.P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi teda chudák, když tvůj jedinej přítel je pistole. A opět a zase - tady plácáš hovadiny, i když je plácáš slovensky. Kde žiješ a pracuješ- zde v ČR( a to už prečo?) nebo na své rodné Slovači? Nebo tady se líp utrácí slovenský důchod vyplácenej v euro? Budce to tady za nějakej čas vedle německejch důchodců i samej slovenskej důchodce? Asi bydlíš v pohodě, řada lidí nemá to štěstí a bydlí pod mostem, ale nikdy nie cigáni - zaujímavé - hej? To co se stalo v Itálii, je tak trochu kuriozita, našim bezdomovcům stačí švihnout do výlohy, něco tam sebrat, když začne zimní čas, a celou zimu pak strávit v teple kriminálu se zajištěnou stravou. No a na jaře ven- to už se dá spát v lese. Taky to tak ubožáci, vyřazení na okraj společnosti šmejdy a lumpy, kteří je přestali považovat za lidi, dělají. Přestaň žvatlat kraviny na diskuzích a zapoj se do nějaké aktivity, která těmto lidem pomůže, a keď prijděš z práce domov, pozdravuj svojho priatela Makarova. Čest.

      Vymazat
    2. Tak trochu připomínka mimo mísu, protože tady je řeč o kolonizátorech, kteří tady (neb v Itálii) nemají co dělat a kdyby jim majitel domu slušně například řekl, že to je jeho dům a jeho postel aby odešli, tak by se mu taky mohlo stát, že ho podříznou, dobijí, dokopou a jeho ženu znásilní a o tom to je ty chytráku. A co se týká našich bezdomovců, to by měla být agenda státu tyto lidi vrátit opět do normálního života. Tam může pomoci i občan, ale ne tím, že bude spát sám ve sklepě, nebo u příbuzných a v baráku se mu bude roztahovat kdokoliv. Takže 9mm je na místě.

      Vymazat
    3. Nikde jsem se nedočetl, že dotyčný byl migrant. To už je obohacení diskuze o stále stejné sračky, migranti - migranti - muslim -islám-blé blé blé! Tak nežvaňte stejný sračky. U nás jsou bezdomovci migranti? Myslíte že v Itálii nejsou bezdomovci normální rodilí Italové? U nás je tomu naopak - bezdomovci jsou výhradně rodilí Češi, nikdy to není žádnej Gejza nebo Šaňo, tedy bezdomovci jsou často lidi, kteří pracovali, ale tyto vši nepracovali nikdy, nebudou, a vždycky bydlí. Píšete sračky - i to, že chúúúdinka majitééél by musel bydléééét ve sklepěěěě, kdyby v jeho špajzu přespal bezdomovec. Žvásty o tom ... "že ho podřízne...- bla bla - kde jste to sebral? V kterým článku to bylo? Ten člověk si prošel i soudem, nakonec ho soud viny zprostil. O ničem jiném článek nesvědčí, jen čeští trotli na diskuzích se mohou posráááát. A zas a zas to samé, blafy o migrantech, uříznuté hlavýýýý, znásilněné ženýýýý - bože do čehos to duši dal! U nás nic takového nehrozí, ulicemi se poflakujou jen hordy cikánských výrostků, kteří vám mohou rozmlátit čumák a ukrást mobil, ale že by bezdomovec? To nehrozí. Ti jsou vystrašení, jen chlastají a čekají na smrt. Vy lidumile. Asi nějakej domácí -co? A proč čeští "domácí" nepronajímají byty (zchrastěné všelijak na kšeft) rodinám s dětmi, ale naládujou do nich palandy a ubytovávají rumuny, a kdejakou havěť, protože to víc sype - to se nebojí podříznutí - co? vy pistolníku.

      Vymazat
    4. 11:14 12:21 Tak miláčci z neziskovek hurá do lídlu kupte jsi karimatky aby jste měli na čem spát. Zajděte do uprchlického zařízení a do vašich bytu jsi jich vezměte aspoň 20. A můžete je líbat jako kohout.

      Vymazat
    5. Pro 12:21 Nikde není přesná citace rozhodnutí soudu, takže nikdo neví, zda bylo řečeno "nemajetný člověk", či byl nějaký výčet možností, jaký je zde uváděn. Vaše reakce na "nevhodnost" některých publikovaných názorů v diskuzi je taková, že by se dalo říci, že vy jste nekulturních příspěvků přímo král. Ani číst se to nedá. Samé "blé, blé, bla, bla, bydléééét, hlavýýýý, ženýýýý stejné sračky, stejný sračky, posrááát". (To vás jen cituji.) Myšlenku ukrytou v takovémto příspěvku asi už nikdo hledat nebude.

      Vymazat
  16. Italský nejvyšší soud také navíc jde jistě sám příkladem a všichni jeho soudci mají ve všech svých postelích bezdomovce nebo ekonomické migranty za lepším životem. Předpoklad je, že všichni ostatní Italové také budou mít ve své posteli alespoň jednoho potřebného. Dále všichni majitelé restaurací a obchodů budou každý den hostit potřebné, především migranty, a sami za ně potom doplácet daně za poskytnuté jídlo a služby. Počítám, že až se o tomto hezkém kroku Itálie dozví celá Afrika, tak potom také celá Afrika a část Asie bude v Itálii coby dup a ta následně zřejmě dopadne jako bájná Atlantida (potopí se ), ale předtím se tam všichni asi pozřou, až jim dojde jídlo. Itálie má totiž již teď neskutečné dluhy, že sama by potřebovala okamžitou pomoc a vzhledem k počtu obyvatel (ještě před budoucím exodem)tak 6 - 7 krát větší než zatím dostalo již Řecko. Pomoc z EU, jejichž země jsou též hodně předlužené a dluhy jim neustále rychle rostou.(ostatně jako u nás,ale máme zas pořád banány). To co z toho tedy vylývá a evidentně tedy nastane, tak na to již však nechci ani pomýšlet... Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to řeknu za tebe. Nepokoje, bída, hlad, krize a občanská válka. Poslední možnost těch dementů, co jich máme tady plný stát si uvědomit do čeho se řítíme a konečně začít myslet hlavou nikoliv nafouknutým břichem (zatím) narvaným bůčkem a zalitým lahvoušem a volit za pár týdnů stranu u které je alespoň nějaká naděje, že se z toho nadcházejícího bordelu, alespoň na čas ještě vykroutíme. Ale až bude Bundeswehr a ostatní evropské západní armády v rukách mohamedánů, tak nám to stejně nebude nic platný, jedině zase hledat pomoc u Ruska. Rusko by nám mohlo pomoc, ale rozhodně nyní už ne z lásky, ale spíš, aby si vytvořilo nárazníkové pásmo, které by jej oddělilo od toho bordelu co tady bude dál na západ.

      Vymazat
    2. Nedělej Plzni ostudu Kájo - že se nestydíš, žvanit tady ty samý sračky jako diskuzní dementi všude. Co furt žvaníte? My tady máme cikánskou havěť už šestadvacet let, a hodně rozmnoženou o parchanty, díky sociálním dávkám, porodném, a dalším a dalším -a nejen naše cigoše, ale díky Kalouskovi, kterej se zasadil o zvýšený nájmy a vznik hromady ubytoven pro svý politický kámoše (aby stát mohl okrádat stát o podpory na bydlení) musely ty kurvy pardon majitelé ubytoven své ubytovny naládovat hnědými sockami, tak si přitáhli cigoše z Rumunska, Bulharska, a odevšad. A rejžujou a rejžujou.Ty jsi slepec? Ty žiješ v Plzni a nevidíš ten bordel? Resslovu cikáni úplně rozmlátili, město vyklízelo dvory vždycky za stopadesát tisíc, ty hnědý kurvy z toho měly bžundu a ještě na vyklízecí čety házeli z voken odpadky. Pak tu havěť přemístili jinam ( asi na Petrohrad?) Ty jsi neviděl vybydlený baráky na Jateční? Ty jsi neviděl vybydlenou Kollárku, neviděl jsi vybydlený baráky kolem Jižního nádraží a úplně zdevastovaný samotný nádraží? Tak sklapni - co tady žvaníš o Bundeswehru a bla bla -cigošů se nezbavíme nikdy, tak nežvaň o migrantech. A když už jsme u toho, kdyby stát vypsal odměnu sto tisíc za každýho ubytovanýho migranta, to by panečku letělo lidí zase z nájemních bytů na dlažbu, aby do nich chudáááááčkovéééé majiteléééé mohli naládovat migranty. Nikomu by nevadilo řezání hlav a znásilněnýýýý ženýýýý. Ty jsi nezažil vyhazování lidí z bytů kvůli zřizování nebytovek, protože víc vynášely? To se panečku hned po devadesátém předvedli, restituenti - páni domácí. Ty nevidíš obrovský množství nebytovek v domech kolem náměstí a všude jinde, kde všude bydlely dřív rodiny s dětmi? Dnes je nebytovek tři prdele, je to prázdný, ale pro bydlení už zničený - tak se předvedly typický český hamižný kurvy. Předváděly se za protektorátu, předvedly by se zas. Tak tady nežvaň kraviny. Čus.

      Vymazat
    3. Co to motáš páté přes deváté. Přečti si nahoře článek o čem je a pak se zamysli nad tím, o čem tady plácáš ty. Jedna věc je problém u výše nájmů, ubytoven atd., ale tady je řeč o obsazování tvého domu nájezdníky. Že tady zatím nejsou, nebo málo a že se to zatím u nás neděje, tak to není rozhodně tvoji zásluhou, ale jiných, kteří nemají zaplaťpánbůh zatemněný mozek a taky kvůli tomu, že tady je tu pro ty kobylky příliš chudý sociální systém, aby je uživil a přitom nepomřelo několik milionů Čechů, co tu už nyní žijí na hranici bídy.

      Vymazat
    4. Karel z Plzně Souhlasím s vámi dobře jste to napsal.

      Vymazat
    5. No - a o čem teda píšu 13.01? Co že to motám? "obsazování domu nájezdníky"... blé blé - jakými"nájezdníky" ty nájezdníku? On je bezdomovec nájezdník? To jsem nevěděl, ale díky blekotům z diskuzí to vím.Dík. A dál ..."že tady zatím nejsou"... tak co tady o nich blábolí a žvaní ti dementi? Proč žvaní o něčem, co tady není, v souvislosti s řezáním hlav a znásilňováním? Odpověď - protože diskuzní sračkovitá dementní řezanka už taková je. Žvatlá to a žvatlá - třeba sračky, ale jen když to žvatlá. Namísto mozku řezanku, kterou tam nasadily mediální kurvy. A dál - píšu snad o nějaký svý zásluze, že mě bezdomovci a žebráci serou, a že mně sere zkurvenej systém, kterej je vyrobil a vyrábí? A lví podíl na tom mají právě restituentští hajzlové, různí "domácí" šmejdi, a skupovači levných bytů od radnic a tak podobně -prostě zase a vždycky českej šmejd. Kdo že to prodal skoro celé Teplice Arabášům? Českej šmejd - kdo jinej? A proč? Za smradlavý prachy přece - nebo ne? Opakuju - kdyby za každýho ubytovanýho migranta dával stát příspěvek sto tisíc ročně, obrovsky by se zvýšil zisk výrobcům paland, a spousta by letělo rodin s dětma na ulici.Šmejdi by ubytovávali "nájezdníky" když chceš mocí mermo o nich psát. Je to jen otázka času. Asi to stát vyhlásí, a pak to bude otázka peněz a dobrovolnosti. A budeš čučet na diskuze -jak a čím bude ta samá svoloč, která tady neustále žvaní o řezání hlav, obhajovat své postupy při ubytovávání"nájezdníků" Ty kobylko - kde vidíš pořád ty kobylky? Máme tady cikánský kobylky, a proto tady máme právě ty bezdomovce, protože cikánských kobylek se bezdomovectví netýká. Asi jsi slepej, protože žvaníš pořád totéž, blbě a od věci. Úplně žasnu, jak se dá diskutovat, jak si dementi úplně všechno nakroutí a překroutí, aby mohli žvanit pořád totéž. Karel z Plzně -nesouhlasím -kecá a žvaní, a Plzni dělá ostudu.

      Vymazat
    6. co se to tu řeší, jen si všichni umí nadávat,cikánů se nezbavíme stejně jako barevnejch
      je rozdíl mezi panelákem a vycucáváním všeho,všeho cikánama,nebo barevnejma v domech?
      všechno někomu patří,především nám všem, všichni se na nás přiživí

      a pravda je, že je tu barevnejch plno,to uvidíte po volbách a budou i na venkově
      není pravda, že sem nejdou,..... mají EU stanovenou výši příjmu na osobu POVINNOU a právě proto se u nás budou mít nesrovnatelně lépe něž na západě a
      podporu a základny už tady taky mají
      a navíc si dobrovolně pos.... i poslední volby,které máme
      tedy
      nadávejte každý jen na sebe, zvolíte si !!!!!
      je jich tu už více než 80000 chytráci
      a po volbách vám je za vaše peníze budou fofrem dovážet letecky
      blbci nemohou nic chtít, jen at pořádně makají ,kecy a akce žádná
      jenže ti blbci ve výsledku budeme všichni
      to co napsal 11:53 by se dalo ještě doplnit,škoda slov

      Vymazat
    7. 16:18 Váš komentář by jsi měly přečíst voliči ano.

      Vymazat
  17. Nutno dodat, ze puvodni zneni je:
    Miluj Přítele sveho, jako tebe ja Buh.

    Cizak neni Blizni, ani kdyz prijde dost blizko!

    Laska k Bliznim, Respekt i k Protivnikovi, Chvala Dobreho a Opovrzeni Spatnym ...

    Pokud utikaji pred dusledky svych cinu (zejmena premnozeni, ale i vseobecne nasili a barbarismus) a zaroven tyto svoje ciny (hyper-mnozeni, nasili, barbarismus) nesou sebou, nejen ze pred sebou nemohou utect, ale zakonite to prinesou i sem k nam, pokud je sem vpustime.

    Resit populacni explozi prelevanim jejich prebytku do dalsich regionu je nejen podobne jako hasit ohen chytanim koure do pytlu, spis ale jako haseni ohne rozhazovanim horicich objektu po okoli.

    Za jejich kolektivni jednani (premnozeni) je ceka kolektivni zodpovednost a z ni vyplyvajici trest (katastrofy a masivni redukce populace, nebo zivot v cim dal hustsich kralikarnach), a kazdy, kdo je prijme, bude sdilet jejich osud.

    Pokud se misto rozutikani do sveta neprestanou hyper-mnozit (fertility rate 7 je katastroficky stav!), pak neni zadna jina moznost.

    Bozi mlyny melou neuprosne a Ekologie zna _predevsim_ Kolektivni vinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně můj názor. Jako bych to napsal já. Je to tak a nemůže to být ani jinak. Jediná obrana nepustit sem a nechat přírodu ať reguluje sama. Pokud nějaké bytosti (živočichové, bakterie viry) nejsou vybaveny potřebnou kapacitou mozku (či alespoň instinktem) a nejsou si schopni uvědomit, že potřebuji potřebný životní prostor, který je uživí, pak dopadnou jak ty bakterie na petriho misce, když nakonec dojde agar.

      Vymazat
    2. Konečná -jako vždy. Diskuzí se zmocnili dementi, a žvaní naprosto nesrozumitelný sračky. Kde je článek a názory k němu? V prdeli - už se budou žvanit jen sračky. Blbci se potřebují zabavit. Sežralo to kus flákoty k obědu, a už to dřepí u počítače s lahváčem v pazourech, a bude to žvanit krávoviny, dokud to neodpadne.

      Vymazat
    3. Souhlas s 11,53. Naprostý!!!!
      Žádný cizák z Afriky není můj bližní, tamní populace se musí o sebe postarat a hlavně se naučit se o sebe starat. Pomáhat jim tím, že je pustíme k sobě, to není pomoc, ale sebevražda. Musí se nechat svému osudu, celý kontinent, jinak národy tam nikdy nepřijdou na to, co a jak mají pro sebe dělat.

      Ten pán v diskuzi 12,36 píše evidentně o sobě, i když mi není jasné, proč si sedne k diskuzi a píše o sobě, co dělá a tak, místo aby napsal svůj názor na daný problém v článku. Už ať raději odpadne i s tím svým lahváčem.

      Vymazat
    4. 12:36 Vymaštěný podporovatel makrely a migrace jsi článek ani nepřečetl. Hlavní je když může nadávat.

      Vymazat
    5. No - vy se vytahujete, dementi. Už jste ztratili glanc -co? Sprostí, jako vždycky. Sračky o bohu a bližním a podobné bla bla viz anonym 11.53 jsou prostě sračky, tady o žádného boha nejde a nešlo, jde o bezdomovce, a co tady chrastí ti blbci na diskuzích je prostě od věci - ostatně není to poprvé, je to vždy. Nějaký článek - a žvásty o koze, blbosti, odtahování pozornosti úplně jinam. Koho že bys sem neopustil ty duševní mrzáčku 12.00? Bezdomovce? A co jste ty 13.12 a ty 13.13 napsali za názor k článku o italském bezdomovci? HOVNO! Píšete sračky. Kde je nějakej názor, kromě toho, že mi drze nadáváte, když jsem napsal, že už se zase zde promenáduje individuum, který bude plkat o bohu, a vesmíru, a podobné krávoviny. Bezdomovci se vám na celý váš vesmír vyserou, a vy oba si zkuste chrápat tejden venku, abyste věděli, o čem žvanit. Co ty píšeš o cizákovi z Afriky ty kreténe 13.12? Kde jsi v článku četl o cizákovi z Afriky? Přečti si to ještě jednou, abys viděl, jaký krafou sračky blbí dementi na diskuzích -proč to krafete? Proč se nedržíte článku? Sprostí a drzí jste oba o sto péro, ale abyste napsali něco k věci, na to nemáte. Jděte do hajzlu! Já ti dám lahváč ty praštěnej sprostej blbečku ( samozřejmě že starej -mladej by tak blbě nečvachtal).

      Vymazat
    6. Ten zákon ty blbe udělali kvůli pár bezdomovcům? Ne, ten udělali kvůli migrantům. Bezdomovci by si nikdy nedovolili vlézt někomu do obydleného baráku. Jéžíš jak takovej imbecil se tady může takhle zviditelňovat. My o voze a on pořád mele o koze.

      Vymazat
    7. > 16:02
      Nemate pravdu!
      Nejde tu o bezdomovce, nase ani ty cizi.
      Jde tu o zneuziti "Miluj Blizniho sveho", jak ostatne i zaver tucne casti titulku napovida, ale jak je mnohem vice rozsirene, a jak Frantisek zneuzil Cirkev opet k politicke cinnosti.
      O to jde predevsim, o Ideologii. Konkretni pripady jsou irrelevantni, tech jsou pak miliony delane jak pres kopirak, kdyz je Ideologie nemocna...

      Nesnazte se z Migrantu delat chudaky Bezdomovce. Jiste neslo v Italskem systemu o charitu s mistnimi bezdomovci, ti jsou vzdy az na poslednim miste, slo o ospravedlnovani zloradu, pachanych migranty.

      Prectete si ten clanek jeste jednou, migranty tam zminuje. A najdete si ten pripad, kde zjistite, ze to je o radeni cernych negru z Afriky !
      (cimz naznacuji, ze ne kazdy African je Negr, ale kdyz nejaky je, tak si presne tenhle termin zaslouzi)

      A vy, jak jste sprostej, tak jste hloupej a zlej.

      Vymazat
    8. A jeste abych to rozvedl:
      Nas bezdomovec je Blizni a zaslouzi si nasi podporu.
      Ale Africky bezdomovec v Italii je soucasti Invaze, u ktere otevrene nekteri deklarovali a ostatni delaji, aby nas znicila.

      Ten neni Blizni, ten je Cizak, nepratelsky bojovnik, i kdyz beze zbrane (resp svou zbran ma v kalhotech, i kdyz neni zelezna).

      Vtrhli sem bezohledne a prave Italie je ted tezce zkousena.

      Znici nas socialni system, jak zde videt znici i nas pravni system, a po svem premnozeni uchvati i nasi demokracii, politicky system.
      Znici nasi kulturu i nabozenstvi, nase geny nahradi Africkymi, coz se rovna nenasilne genocide.

      Mame pravo byt nastvani, a mame pravo se branit.

      Vymazat
    9. ... nastesti neznici (nebo ne hned) nas Pracovni Trh, protoze jsou lini, prisli sem za blahobytem a ne pracovat.

      To se ale zmeni, az si sem pomoci TISA budou moci Nadnarodni Korporace privest levne delniky z Indie a Bangladeshe apod.

      A jeste se vratim k drzemu a podlemu hrubianovi z 16:02

      Nesmime vytrhavat veci ze souvislosti. Je treba videt vse v co nejsirsi perspektive v souvislostech, nelze zapomenout na Invazi do Italie a horekovat nad bezdomovcem, na ktereho by chteli obratit nas pohled, zatimco nici nas Pravni Rad.

      Problem Bezdomovcu je treba resit, ale ne poprenim veskereho Pravniho Radu, nelze jej resit na ucet a ke skode drobneho zivnostnika obchodnika, protoze i ten si zaslouzi nas soucit, a predevsim nasi podporu...
      (Kdyby to byvalo cililo jen na nadnarodni obchodni retezce, ktere nasi ekonomiku nici... Kdyby kdyby... Jenze nelze udelat zakony, ktere by nemerily vsem stejnym metrem, alespon zatim ne.)

      Vymazat
  18. Ano, je zvláštní , že - "vyspělý kapitalismus" produkuje žebráky a bezdomovce. Už mi také táhne na důchod a tak si časy socialismu dobře pamatuji. Někdy roku 1986 jsem šel v Praze s budoucí manželkou po ulici Na příkopech a najednou jsem uviděl nějakého žebráka sedícího na zemi opřeného o zeď, který tam žebral do klobouku. Byl jsem zcela vyveden z míry ,překvapen a nevěřil jsem vlastním očím ! "Vždyť to byl žebrák ! To není možné ! Vidělas to ??" , říkal jsem tehdá manželace a byl jsem v naprostém šoku. Asi týden jsem měl potom o čem přemýšlet ,jak je možné , že se socialistický systém o toho člověka řádně nepostaral. V té době totiž mohli existovat ve společnosti pouze lidé :1.Pracující, 2. Ve starobním důchodu , 3. V invalidním důchodu. Tedy úplně všichni měli zaručený nějaký finanční příjem ,aby se neocitli na ulici. Byl to jediný žebrák,kterého jsem na vlastní oči viděl v ČSSR za 20 let 1966 -1986. Dnes jsou ovšem bezdomovci a žebráci skoro v každé autobusové nebo tramvajové zstávce. Že bychom tedy učinili nějaký "pokrok" oproti minulému systému se mi nějak nezdá. Dnes vidím za den více žebráků, jak dříve za 20 let !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme sice žebráky, ale žebráky demokratické, ten váš žebrák co jste ho našel, byl totalitní žebrák.

      Vymazat
    2. Dyk se o ty ožralé žebráky klidně postarejte, vy dva pakoši. Brání vám snad někdo?

      Vymazat
    3. 12:36 To jste "měl" v roce 1986 opravdu štěstí, že jste v roce 1986 viděl v ulici Na Příkopech žebráka, sedícího na zemi, opřeného o zeď, který tam žebral do klobouku. Nebyl to spíše převlečený příslušník Státní bezpečnosti, připravující se na převrat v roce 1989 ... ?

      Vymazat
    4. Já Vám povím proč jich je (těch žebráků víc), protože si vydělají žebrotou víc, než kdyby chodili do poctivý práce :-) Omlouvám se postiženým a starým, ale měl by se spíš postarat a omluvit stát. Místo financování nesmyslných expedičních armádních sborů někde kdesi v Tramtárii, by pro ty co nemohou, ale opravdu nemohou pracovat jinak prostředky jistě zbyly.

      Vymazat
    5. 13:30 - Máte pravdu, žebráci by měli chodit do divadla a cestou se stavit v knihovně, máme demokracii.

      Vymazat
    6. 12:36 Připoměl jste mi jednoho bezdomovce, kterého jsem viděl v Praze před rokem 89. Policajti ho právš vytáhli z bedny na písek pro tramvaje. A když se ho ptali, proč nikde nepracuje, tak jim říkal, že naposled pracoval na Kladně, ale nusel odejít, protože mu nevyhovovaly tamní hygienické podmínky.

      Vymazat
  19. 11:14,25 rokov makám na Slovensku a strhávajú mi dane pre štát,ja za tie dane chcem abi mi štát ochránil môj majetok a právo na súkromie a ak to nemá zvládať štát ta to bude na nmne abi som si svoje právo na dôstojní život uchránil sám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpoveď pre 11:14 bola odomňa 13:06.P.K.

      Vymazat
  20. Osobně je mi jedno, jestli soud nařídí ubytovat bezdomovce nebo migranta - problém je totiž v tom, že pomoc a solidarita s kýmkoliv, ať je jaké chce barvy a národnosti, musí být zcela DOBROVOLNÉ!!!!!
    Jakmile se to stává vynuceným, jsme v totalitě a kecy o demokracii, svobodě, lidkých právech, humanitě ... atd na tom nic nezmění!!!!!!
    Takže odpověď Italů by měla znít - NASRA. !!!!!!
    a VYJÍT DO ULIC.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výsledkem vyjítí do ulic bude dosazení nevolené vlády, jako na Ukrajině. Přesně na tohle čekají.
      Na.rat je třeba říct ve volbách politické straně, která tohle dopustila.

      Vymazat
    2. Jenže do voleb je daleko, to může být už taky pozdě (skoro je pozdě i teď, spíš bude občanská válka, pokud tedy Italové nejsou už totálně zdegenerovaní). A taky mohou volby zrušit - viz Švédsko.

      Vymazat
    3. Ano nasrat těm politickým stranám, co to dopustili, ale jsou tam ještě nějaké jiné (kromě tedy těch co tam sedí už 25 let)? Ano možná Okamura se svoji SPD má možnost se dostat do parlamentu, ale bude jeho zastoupení tak silné, aby mohl něco změnit? Tu ulici bych zatím ještě nezavrhoval a nebo alespoň strach z té ulice. Zatím si z lidí dělají akorát šloufky.

      Vymazat
    4. Ale - další slepec 13.18 co nedokáže přečíst článek. Soud nic takovýho NENAŘÍDIL!!! Soud pouze konstatoval, že se nic tak hrozného nestalo, když někde v koutku cizího baráku ten bezdomovec přespal, aby neumrzl - třeba. Mne je jasný, že český kretének, který se naštěstí doškrabal k důchodu, a dokonce k počítači,a může tudíž od rána do večera škvířit diskuzní sračky, se tetelí blahem, když čte o umrzlých lidech, protože JEMU se nic takovýho nestalo.Ale stát může! Jestli má jeden kripl palác o sto místnostech, druhý snad by měl mít alespoň nějakej brloh se střechou -ne? Jste obyčejná, praštěná všivá sebranka, a zasluhovali byste, aby vás někdo z vašeho bydlení pěkně vykopl na mráz, abyste poznali na vlastní kůži, o čem tady štěkáte. Škoda, že ten polistopadový hnůj ( který jste vyzvonili vy sami)nepřeválcoval všechny tyhle hnusný, bezcitný hajzlíky. Když jsem bezcitnej hajzl, a je mi fuk, že někdo musí bydlet v kanále, alespoň držím hubu, a nevytahuju se se svým charakterem nikde.

      Vymazat
    5. Jéžíšmarjá, ty jsi fakt na palici, nebo co? Já s tebou přeci souhlasím ve všem co píšeš, ale tady se řeší úplně něco jinýho, pochopíš to konečně? Takhle duševně zamrzlý pako už jsem dlouho neviděl.
      Ještě jednou, v žádným případě bezdomovec, ale jak ty a podobní říkají migranti, se několikrát už v Itálii, ale i jinde vloupali do domů a obsadili je v nepřítomnosti majitelů, kteří byli třeba v práci. Žádná zima ty kokot tam nebyla a ani nebyli v žádným koutečku stulený. Spíš byli jen zhulený. Ve Švédsku už kvůli tomu sedláci zakládají domobrany, protože policie jim bezpečnost nezajistí. Chápeš ten problém, ne jen že selhávají fce státu, ale naopak se dává migrantům generální pardon pokračovat v této činnosti. Nechápeš, protože jsi asi natvrdlý. Pochopíš snad, až se ti nastěhují černouškové domů, čus soudruhu.

      Vymazat
    6. Pro 16:12 No je vidět, že u vás v domě nikde v koutku žádný bezdomovec nepřespal. My bydlíme v posledním patře a v zimě občas zámek zazlobí a už máme za bednou na kočárky stulenýho bezdomovce. Myslím, že všichni platíme daně proto, aby stát řešil i takovéhle situace. Myslím, že v mrazech se stavějí stanová městečka, aby ti bezdomovci nezmrzli. Také existují různé charity a Armády spásy, které se snaží pomáhat tyhle maléry řešit. U bezdomovců se údajně často jedná o psychickou poruchu, která jim brání v začlenění do většinové společnosti. Někde jde třeba o narkomanství nebo alkoholismu. Situace je složitá. Už nám v domě spali bezdomovci nejmíň ikskrát. A věřte, že když pak přijedou policajti, tak si vezmou gumové rukavice a řeknou tak pojď Karle, protože už je většinou všechny znají a odvedou ho, a řeknou vám, že to sice říkat nesmějí, ale že ten člověk má třeba žloutenku, tak ať si to tam vydezinfikujete. Nebo když za tou zmíněnou bednou na kočárek najdete hrst vajglů, případně injekční stříkačku, či láhev od destilátu, tak se vám to s dětským kočárkem špatně rýmuje, to mi věřte a altruismus vás rychle přejde. Ostatně ta poslední věta vašeho příspěvku, jako by se na vás samého vztahovala. Když nemáte osobní silnou zkušenost, tak Cit.: "alespoň držím hubu, a nevytahuju se se svým charakterem." konec citátu.

      Vymazat
  21. Samozřejmě, když už neví kudy kam, tak všechno to svinstvo zlegalizují a rázem je ,,pořádek". A teď mě omluvte velebnosti, jdu blejt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký svinstvo kdo kde zlegalizoval ty diskuzní duševní mrzáku? Krafeš na novinkách bezcitný sračky i k sebevraždám, pošklebuješ se lidem, kterým se nedaří, proto, že sám máš plnej pupek pomyjí? Tak jo, jdi blejt ty hnusnej parazite. O co ses zasloužil v životě ty? Komu jsi pomohl ty? Koupil sis byt, nebo jsi zrestituoval dokonce barák? Tak aby ses neposral hrůzou, že by v něm přespal nějakej ubožák bez domova. Abys nepraskl, přežranej pupíku.

      Vymazat
    2. 16,15 - Vy jistě máte doma několik migrantů a staráte se o ně, že jo, že máte právo tady někoho sprostě napadat za to, že řekl svůj názor. Vy jediný spravedlivý?
      Jste chudák a hulvát k tomu, a navíc jste vůbec nepochopil, o čem článek je.
      Běžte raději za svým kámošem Jandou a Chovancem, tady pro diskuzi Vás je škoda.

      Vymazat
    3. 16:15 šíří nenávist zdarma, je nabuzený ze školení jak multikulturně vyhrožovat, udávat a rozvracet diskuze. Není jako ostatní novinkářští trollové, chodí si nacpat nácka za třicet stříbrných naložených za výpomoc Jandovo chovancům.

      Vymazat
  22. Dodatek k 9,30. Samo zřejmě myšleno, že stát se má postarat o SVÉ OBČANY přednostně. Proto nemůže udělovat občanství a azyl když na to nemá prostředky. Vše má být v Ústavě a zákonech. Nic nového,tohle bylo za komoušů jasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde je v článku na který reagujete 14.37 v diskuzi, něco o občanství a azylu? Já úplně žasnu, jak dovedou diskutující zřejmě většinou dementní občané, překroutit smysl toho, k čemu vlastně diskutujou. K čemu vlastně diskutujete? Další slepec, nebo ten, který nerozumí čtenému?

      Vymazat
  23. Kdo navrhnul Zaorálka do čela ČSSD, by zasloužil vyznamenání za zásluhy o vlast.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nespadlo Vám něco na hlavu?

      Vymazat
    2. Ano, ale jako vlastizrádce!

      Vymazat
  24. Podívejte se, jak dopadl multikulturní stát Syrie. Nejsou všechna etnika stejná a když připočtete jako hlavní vzdělání Korán, nevydrží to ani smířliví budhisté. jogín

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K čemu žvaníte? K článku o bezdomovci? Tak si ho opravdu přečtěte, a pak se podívejte do zrcadla - uvidíte tam pitomce, který prostě jen tak žvaní a žvatlá. Co žvatláte o multikulturní bla bla a Syrii bla bla, o etniku bla bla a Koránu bla bla? Taky vás asi někdo praštil do hlavy u počítače?

      Vymazat
    2. Přečti 17:04 a už běž koneč do zadele.

      Vymazat
    3. A jé, vyškolený deviantní grafoman zuřivě pronásledující na webu emigranty a důchodce a vyhrožující čtenářům Nové republiky střídavě smrtí a udáním drží nepřetržitou hybridní směnu zášti u centrálního protiteroristického počítače.

      Vymazat
  25. pochopte,lidé se dívají na film, jim dojde, že to film není až budou mít ten nůž pod krkem, všechno ostatní je marné
    i naše volby jsou už rozhodnuté

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší kousek v tom filmu je, jak se nenávist zdarma šířící grafoman vyškolený pro napadání a udávání čtenářů gay pornohercem zakázaných webů snaží zaměnit černou za bílou a vnutit lidem, že co je na příkaz shora tolerováno vatikánské pedofilní a holandské královské lobby, kočujícím cikánům a migrujícím arabům mohl beztrestně spáchat místní bezdomovec. Jenomže každý vidí politická rozhodnutí soudů a nezasahování policie až po tutlání znásilnění žen a dětí organizovanými tlupami uprchlíváků.

      Vymazat
  26. 1) „Každý chudý člověk má nárok na bezpečný úkryt", 2) „když si v supermarketu ukradne bezdomovec tolik jídla, kolik sám za den potřebuje sníst, je třeba mu to "tolerovat", prohlásil Italský nejvyšší soud.
    Fajn. Takže o bydlení imigrantů se postarají oni sami tak, že obsadí libovolné nemovitosti, o svoji výživu také, když podle úvahy navštíví zvolené prodejny. Takže stát a nakonec zřejmě celá EU bude mít problém s migranty vyřešen tak, že je obstarají občané a prodejci potravin, kteří se nebudou schopni vybavit příslušně vysokými ploty, smečkami psů a odstrašující ochrankou, nebo neumístí svoji rezidenci či provozovnu do nějakého takového Beverly Hills.
    Pak, aby mohly být hranice EU doširoka otevřeny už zbývá jen plošně prosadit kvóty pro přijímání migrantů tak, že všude jich bude rovnoměrně víc než dost. Vidím to tak, že bude lepší do bídy a nouze upadnout bez migrantů, než spolu s bůhvíkam řízenou EU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak!!!
      Pryč z EU!!!
      Ať si za svoje dotace živí migranty klidně až z tramtárie, lepší je být bez dotací, ale svobodný a v bezpečné zemi.
      A kdo chce žít s migranty v jedné zemi, tak ať si migruje za nimi na západ.

      Vymazat
  27. 16,18 přece tam píší DODATEK K 9,30. Protože bezdomovec s Českým občanstvím má z titulu společného vlastnictví státu nárok na jídlo k udržení života a klidný spánek a stát je povinen mu to zajistit. Migrantovi ne!

    OdpovědětVymazat
  28. Evropa je africka kolonie

    OdpovědětVymazat
  29. Zerte se mezi sebou, Cesi, ale rychle, uz vam moc casu nezbyva, brzo, do roka vas prijdou sezrat migranti

    OdpovědětVymazat
  30. Najdou se tady, zřejmě sluníčkáři, kteří se pohoršují nad tím, jak jsou migranti, nikoli ještě občané státu zaměňováni za občany bezdomovce, cosi o nenávisti, možná i rasizmu, o tom, že kde kdo neumí číst. Vezměme to jednoduše, V článku je psáno: „...každý chudý člověk... ukradne bezdomovec...“ Nebudou legální i nelegální migranti povětšině chudými, je vyloučeno, že nestanou se bezdomovci? Kdo tedy tady diskutuje mimo, kdo tedy tady neumí číst?

    OdpovědětVymazat
  31. Tak je vidět, že od devatenáctého století to je posun ode zdi ke zdi: http://www.reflex.cz/clanek/zajimavosti/74829/11-detskych-kriminalniku-viktorianske-anglie-jak-tvrde-tresty-se-rozdavaly-v-19-stoleti.html

    OdpovědětVymazat