Reklama

.

.

čtvrtek 28. září 2017

Před Litoměřicemi: Koho budu volit


Radim Valenčík
27. září 2017 blog autora

Tuto sobotu, 30. září od 9.30 proběhne v kulturním domě Hrad na Tyršově náměstí v Litoměřicích odborný seminář na aktuální témata. Podobně jako před pár měsíci v Jihlavě, viz:
http://radimvalencik.pise.cz/4434-v-jihlave-o-nasi-budoucnosti-prave-ted.html


Považuji tyto akce za velmi významné. Za aktivní účasti zainteresované veřejnosti se zde hledá odpověď na otázku, o co jde a co dělat. Proto se na ně vždy pečlivě připravuji. V Jihlavě jsem se pokusil jít o kousek dál v odpovědi na otázku, co je podstatou současné globální moci, a vznikl z toho materiál "Před Jihlavou: O (degeneraci) současné moci", který zaznamenal rekordní počet přečtení, viz:

http://radimvalencik.pise.cz/4432-pred-jihlavou-o-degeneraci-soucasne-moci.html

Připravuji příspěvek na téma vztahu mezi teorií a praxí, resp. o problémech, které se zde vyskytují. Při zpracování podkladu jsem cítil, že to chce přidat nějaký bonus, něco hodně konkrétního.

Vzhledem k tomu, že za tři týdny po litoměřickém semináři budou volby a že se určitě bude rozebírat otázka, koho volit, rozhodl jsem se věnovat se právě tomuto tématu a v závěru odpovědět na otázku, koho a proč budu volit já. Mj. i prizmatem vztahu mezi teorií a jejím uplatněním v praxi.

Odpověď na tuto otázku není jednoduchá. Všechny strany jsou nevolitelné, protože v době, kdy problémů přibývá, vyhrocují se a roste jejich provázanost, žádná strana se ani nepokusila o odpověď na otázku, co je příčinou současných problémů a jak je řešit. To znamená, že všechny strany (jejich administrace a reprezentace) se buď vědomě, nebo vlastní omezeností podílejí na kamuflování příčin současných problémů. To znamená, zpronevěřily se svému poslání, viz:

http://radimvalencik.pise.cz/4365-volby17-043-o-nevolitelnosti-stran.html

Tím vznikla nesmírně složitá a riziky prošpikovaná situace. Navíc – nelze ani nevolit, protože by to mohlo uvolnit prostor pro ještě horší politické síly. Na to spoléhají některé politické strany, když doufají, že zabodují tím, že představují tzv. "menší zlo", a stávají se tím ve skutečnosti zlem nejhorším a nejzhoubnějším. Co s tím?

Považuji za důležitý výchozí krok udělat si co nejpřesnější model toho, jak volby dopadnou. Pokusil jsem se o to na začátku února. Zde je můj standardní model, který rád průběžně připomínám:

ANO přes 30 %, KSČM mírně nad 10 %, ČSSD, ODS, KDU-ČSL a jedna z dalších stran 6 – 8 %, velké procento hlasů se přerozdělí. Tou jednou z dalších strana je SPD (Okamura), Piráti, nebo TOP.

Vláda: ANO s KDU-ČSL.

Ústavní většina: ANO s KSČM (bude využita při prosazení některých zákonů).


Viz: http://radimvalencik.pise.cz/4247-volby17-007-memplexy-turbulence-standardni-model.html

Dal jsem tomuto modelu záměrně tak trochu jako výstražnou podobu, protože jsem naivně doufal, že přece jen přiměje administrace a reprezentace některých politických stran (aspoň některé konkrétní osoby, které znám) k pochopení, toho, do jak složité situace se dostaly. Ty jsou ovšem hluché jako pařez a dál žijí v iluzích. Model jsem po celou dobu připomínal a jeví se stále pravděpodobnější.

Na modelu dodnes nic nemusím měnit. Ani mohutná protibabišovská kampaň na něm nic nezměnila, resp. Babiše ještě více posílila a některým stranám výrazně ubrala. KDU-ČSL mírně ztratila psí aférou a hlavně nekvalifikovaně provedeným spojením a rozpojením se STAN. ČSSD se podle očekávání propadá, protože nelze volit vytunelovaný subjekt. ODS těží se svého plachého euroskepticismu (který je obtížně spojit s politikou globálního slouhovství). A Okamura stoupá nadnášen neschopností všech politických subjektů, aniž by projevil vlastní schopnosti. Koho tedy volit?

Ti, co vůbec nepochopili, kam náš svět dovedla současná globální moc (mnohdy proto, že se jedná o slouhy různé kategorie této moci), šílí z toho, jak Babišovi rostou preference. Nechápou, že je to v současné situace poměrně racionální volba, jakkoli má svá velká rizika. Volbou Babiše dává volič najevo, že chce změnu a zásadní. Taková alternativa v Německu při volbách chyběla (AfD na to neměla),

viz: http://radimvalencik.pise.cz/5016-kdyby-tak-melo-nemecko-babise.html

A že z toho vyplývá řada rizik? Samozřejmě. Ani Babiš dnes ještě neví, jakou bude v budoucnu dělat politiku. Ale jednou masově projevená vůle po změně se už nedá zastavit jen tak. To už se vlak hledání rozjede. A s tím musí počítač i Babiš, až bude politicky lavírovat. Čím větší podporu dostane, tím víc si uvědomí sílu veřejnosti. Kvalifikované. Ta se totiž probouzí a ví, že jí nic jiného, než pochopit, co se odehrává, nezbývá. Není to víra v Babiše, je to víra lidí ve vlastní schopnosti – schopnost prosadit změnu a uhlídat si kontrolu nad dalším vývojem. Proto jsem před pár týdny napsal článek "Jak zastavit Babiše? – Volit ho!"

http://radimvalencik.pise.cz/4976-volby2017-216-jak-zastavit-babise-volit-ho.html

Osobně Babiše volit nebudu, jakkoli mě z toho mnozí podezírají. Budu volit tu stranu, kterou považuji za protiváhu Babišovi. Přesněji – která se v budoucnu může touto protiváhou stát, i když dnes mám o jejím vedení velké pochybnosti. Proto také doufám a předem to deklaruji (předpokládám, že nejsem sám), že můj hlas pro tuto stranu není hlasem, na který by se vedení této strany mohlo odvolávat při odůvodňování svého "úspěchu". Žádného úspěchu nedosáhne. Pokud by se administrace a reprezentace této strany chovala normálně, vycházela z toho, co je příčinou současných problémů, a hledala cestu jejich řešení, mohla získat přes 20 %.

Nebudu volit ty strany, které se semkly v boji proti Babišovi jen a jen proto, aby bránili změně a zajistily si pokračování ve svých lumpárnách. Nepolepšitelné nelze volit. A v současné době je lepší volit neznámé než nechvalně známé. Už proto, že volbou změny si uvědomujeme vlastní sílu. A to i sílu k odvrácení rizik z volby toho, co není zcela předvídatelné.

A tak budu volit KSČM. Nedělá mně to ideové zábrany. Znám historii této strany (je v ní i kus mé vlastní historie), znám historii jiných stran. Tuzemských i zahraničních. Také toho mají hodně na svědomí. Mě zajímá dnešek a budoucnost. Jediná otázka je, zda se hlas obyčejných lidí, stranické veřejnosti, dokáže prosadit i uvnitř této strany.

- - -

   


Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/5020-pred-litomericemi-koho-budu-volit.html

71 komentářů :

  1. Vážení voliči.Válka proti Babišovi je opakování restitucí, kde se napakovali strany vní zainteresované.Nyní jde o lithium, kde tyto struktury opět tuší velky zisk do vlastních kapes. Babiš to chce nechat pro vlastní stát, to by ovšem toky velkých peněz nešlo zlodějským stranám, proto je to takový humbuk.
    Další velký maler jsou imigranti,doufám, že Tomio dostane velkou podporu voličů.
    lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek není špatný, ALE neměl mít nadpis spíše opačný významem? KOHO NEBUDU VOLIT?
      Určitě ne:
      http://www.parlamentnilisty.cz/politika/poslanecka-snemovna/EXKLUZIVNE-Poslanec-CSSD-je-pry-vecne-v-pr-eli-Ve-Snemovne-tvrdne-14-let-leta-po-celem-svete-a-odmita-uz-tri-tydny-sdelit-co-tam-dela-kolik-to-stoji-a-s-kym-tam-jezdi-505182,,,
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prelati-jsou-nenasytni-pravice-rozezrana-potrvrdil-ctenari-Grebenicek-Tyto-ignoranty-desatera-podle-nej-zastavi-az-durazna-vlada-dbajici-zajmu-lidu-502796,,,,.
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/EXKLUZIVNE-Horor-v-Lidovem-dome-pokracuje-Musime-drzet-hubu-a-krok-ozebracuji-nas-Neprejte-si-videt-co-se-stalo-kdyz-padnul-dotaz-na-mzdy-lidru-v-CSSD-503247,,,,,
      Není už náhodou dost toho parlamrntního hnusu, který vyplouvá na povrch??
      Opravdu to myslí s touto republikou ta " naše vládnoucí elita vážně? Mám za to, že ani náhodou, proto SPD a Okamura-toď poslední naděje.

      Vymazat
  2. Babiš jako ministr financí fungoval velmi dobře. Jenže jeho podnikatelská minulost a orientace na ekonomiku může vést úspěchu ekonomického nátlaku Bruselu a k likvidaci naší suverenity.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bude ano+kdu cesta do multikulturního pekla. Já už jsem dávno rozhodnut koho volit.

    Tady něco pro voliče babiše:

    http://svobodnenoviny.eu/odporne-nenavistne-tendence-elitarskeho-europoslance-telicky/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:57 Až po projití tímto "multikulturním peklem" zřejmě bude schopna většina našich občanů "poznat", že tudy cesta ke změně nevede. Někteří to bohužel "nepoznají" nikdy ...

      Vymazat
    2. 12:03 Budou to bohužel nevratné změny a konec ČR.

      Vymazat
  4. KSČM volit nebudu. Nebudu volit napůl leklé kapříky, kteří buď neví, jak hodně moc být korektní či mají zdaleka za sebou svá nejlepší léta anebo jsou lehce šílení jako Dolejš, který je ne nepodobný malému vzteklému Jirkovi z ČSSD a nechápe, že islám pro který také horuje je "těžká totalita" a přináší naprostý konec vlády lidu. Nechci psát demokracie, protože ta už je pro mě v EU snad jen synonymem neschopnosti rozvíjet více naši kulturu. Demokracie, tak jak ji dnes v známe v EU, nemá žádnou šanci přežít a jen útrpně čeká až ji jiná agresivní kultura vymaže z povrchu země a ještě ji nadšeně vítá otevřenou náručí. Proto je nutné zvolit radikálnější změnu, v podobě přímé vlády lidu a odvolatelnosti politiků, aby se špatní,zbyteční nebo výkonnostně již přestárlí politici nemohli dále podílet na úpadku státu. Volím proto SPD Tomia O.a budu držet palce, aby se z jeho strany časem také nestala další ODS, ČSSD, KDU nebo i KSČM. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drž palce a nepovol ! Doufám že "tady" budeš i po volbách, hlavně tak po roce, kdy to půjde s tím vaším spasitelem do kopru, jako to šlo zatím se všemi spasiteli od hadráku.
      Věci (ne)Veřejné dokonce vystřelili z děla, a co z nich do roka a do dne zbylo.

      Vymazat
    2. 12:05 čeká tě mlácení hlavou o zeď. Jedny VeVerky už tu byly. V mnohých vyvolaly velké naděje, které už při sestavování vlády mnohé přesvědčily, že zase naletěli. Bůh s tebou. A vlastně i s námi, kteří s tím nebudou mít nic společného.

      Vymazat
    3. 17:46 9:56 Volte ano a bude líp a těšte se:

      https://www.novinky.cz/internet-a-pc/450426-z-facebooku-se-podle-jourove-stala-dalnice-nenavisti.html

      Vymazat
    4. Karle z Plzně 12:05 něco tak málo znalého terénu bych od Vás ani nečekal. Kde jste vzal, že KSČM podporuje migranty, když odmítá kvóty? Kde jste vzal naděje v Okamurovu SPD, která existuje pouze v jeho radikálním vystupování, jinak bez programu, vlastního zázemí a jakékoli kvalifikace? Malý vzteklý Jirka z ČSSD, zřejmě tedy Paroubek ať je jaký je, ČSSD nepotopil a co prime ministr si počínal, v nelehké době, víc než dobře. Proto taky byl, přímo demokraticky, odstřelen, analytiku amatére. Buďte tak laskav, opatřete si někde J. F. Kennedyho „Profily odvahy“, pozorně přečtěte, sledujte úroveň diskutujících na internetu a uvidíte, co by se dělo, realizovat odvolatelnost politiků. Kdopak má nejvíc peněz na to, aby skandalizoval kohokoli? Co je neustále podsouváno KSČM, že ani Vy nevíte nic o její skutečné politice, programu a cílech. Blekotat po povrchu, to skutečně je snadné. Manipulovat v přímé demokracii potom ještě snadnější.

      Vymazat
    5. Kolego 6:26, chybí vám základní rozhled, zjistěte si o Okamurovi více a potom tvořte na PL. Určitě dojdete k poznání. Je toho plný internet. A jinak volit KSČM, proč ne, ale vojiz Dolejše? Ani náhodou, vždyť je to leklá ryba, která stejně lobuje za tu proradnou Cssd. Bojužel tady mám za to, že platí " kde větr,tam plášť."Tady cesta určitě nevede.

      Vymazat
  5. Pořád mi není jasné kde pan Valenčík dává odpověď na otázku, co je příčinou současných problémů a jak je řešit. Pouze konstatuje že strany a straníci se o nic nepokoušejí. Nebo jen neumím číst? Ve kterém článku najdu vysvětlení tech skutečně zaručených příčin, kořenů zla tohoto světa?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve své hlavě, pokud v ní máš mozek. Situace tady či ve světě není zas tak nepřehledná.
      Chápu, že lidé narozeni daleko po válce, nemají ty zkušenosti a nadhled, o co na tom světě jde.
      Nemusím být nutně ani levičák, stačí jen ideologicky nezatížený, nefundamentalni a umět dávat do souvislosti nové poznatky. Hlavně se nenechat kolébat a opíjet sladkými řečičkami, či naopak strašit, navíc od opravdových strašáků.

      Vymazat
    2. krajtl 28. září 2017 12:08

      1) Možná byste něco málo našel v Komunistickém manifestu? Připadá-li Vám to málo "současné", co třeba Jeremy Corbyn?
      /jeho včerejší vystoupení v Brightonu: https://www.youtube.com/watch?v=7_PHRX1lmAQ/

      2) Dále lze pokračovat podle návrhu 18:18.

      3) A také: nenechat se fascinovat chameleony (jak už je částečně zmíněno v dalších příspěvcích) - Okamura, Pospíšil, Kalousek, Gazdík, abych jmenoval jen ty "nejnadanější".

      ==============

      Pan Valenčík si snaživě buduje pozici "experta"; nemám pocit, že se mu to - navzdory neúnavné a trapné sebepropagaci = opakovaným poukazům na "čtenost" vlastních textů - moc daří. (Je snad čtenost dokladem kvality?!) Ale každý se živí, jak umí...

      Kokotko

      Vymazat
    3. Kokotko 22:02, žasnu, tak neuvěřitelně blízko praktické pravdě! Započteno.

      Vymazat
    4. Anonymní28. září 2017 18:18

      Ve své hlavně cosik mám, já se ptal na konkrétní odpovědi a závěry pana Valenčíka. Nebo třeba i Vaše, podle vyjádření které Vaše komentáře doprovázejí se to zdá být jednoduché, ale kde to teda je?

      Vymazat
  6. Drek záleží na tom, koho bude nebude Radim nebo my, volit. Dělá z toho vědu a už to je v tom demokraticky demokratickém hnojišti na palici, jak ze zasedání žvanících bláznů. Zlo pochází z vesmíru. Nejvíce kontaktů s UFO je v prostoru zla - v USA. Proto dochází až k absurdním procesům směřujícím k sebezničení Evropy a její civilizace - až v totalitním rozsahu. A proto nemá lidská společnost v Evropě žádné obranné mechanizmy, takže spěje nevyhnutelně ke svému zániku a zhoubě. Všechno co s tím lze dělat je - pouze přihlížet. Nulový entusiasmus - absolutní prázdno "vcítění" absolutního zla - je na úrovni predátora, který má hlad. Civilizační procesy chvátají opačným směrem od svých počátků. Můžeme to vzít na vědomí a to je tak všechno, co s tím lze dělat.

    OdpovědětVymazat
  7. Ani jsem si nemusel dělat analýzu a dospěl jsem ke stejnému názoru na výsledek voleb jako autor článku a hlavně to vím už alespoň dva roky. Stačil mi na to selský rozum. Volte proto "selským rozumem", nemůže to špatně dopadnout.

    OdpovědětVymazat
  8. Za důležité považuji nevolit KDU a TOP09, prosazují cizí zájmy - kléru a germánů.

    OdpovědětVymazat
  9. Jakoby za mák záleželo na tom, koho bude Radim volit. Drek na tom záleží.

    OdpovědětVymazat
  10. No nevím, "Okamura stoupá nadnášen neschopností všech politických subjektů, aniž by projevil vlastní schopnosti". Snad kromě toho, že nechce řízenou islámskou migraci u nás a nebojí se to říct - už 5 let. A nemá pracku v lahvi s evropskými financemi. A nekropí pole před sklizní roundupem, aby nesklidil konkurent místo něj. A chce vykoupit zpátky naše vodní zdroje. Asi to není dost, ale mě to bohatě stačí. BABI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:58 Ale aby se to povedlo, musí dostat aspoň 40 %. O tom přemýšlejme.

      Vymazat
    2. Tak se dívej na Barrandov.Tam vystupuje dost často a vždy všechny nejen rozdrtí,ale i odkryje!

      Vymazat
    3. 14:58 jak víš co Okamura chce? Chce to, o čem mluví? Nebo mluví o tom co mu přinese body a pak "Slibem nezarmoutíš" Lze to tvrdit s 99% jistotou.

      Vymazat
    4. 14:58 BABI stačí Vám vskutku málo, podobně jako všem co po léta volili ODS, potom TOP09 a nakonec, co pořád ještě volí KDU-ČSL nehledě na církevní restituce a Sudeťáky. Jistě, volte Babiše, v nejhorším Okamuru. Mozek si nenamáhejte.

      Vymazat
    5. 20:05 Vím jenom, že umřu, a to se 100% jistotou. Možná máš pravdu se svými pochybnostmi o Okamurovi. Ale prubnu to, protože lepší variantu pro nás nevidím. A s těmi 99% jsi to přepískl, viď. Jen tak na okraj, jaký typ máš ty?

      Vymazat
    6. 6:44 Neraďte mi, prosím mistře, koho mám volit. Ti, které uvádíte, to jistě nebudou. Už toho předvedli dost, včetně p. Babiše. Okamura m.j. jako jediný nabízí bič na politiky - referendum; slibovali ho před 4 roky i oranžoví, ale nějak to spadlo pod stůl. By the way, čím si namáháte mozek Vy a co očekáváte od voleb?

      Vymazat
  11. Jdi se Valenčíku vycpat. Jestli ti nevadí, že KSČM chce setrvat v EU, tak jseš ztracenej. A ty tvoje kecy a analýzy jsou úplně na HO-NO!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komunisti podpoří vládu Kalouska, ČSSD a KDU. Ovšem předtím se budou strašně kroutit, jak se obětovali, jak to mají těžké rozhodování a za týden po volbách se na nás bude řehtat v TV staronový ministr financí Miroslav Kalousek.

      Vymazat
    2. 17:24 co jiného bys tak mohl napsat, kalousku.

      Vymazat
    3. 17-48.Vskutku trapné.

      Vymazat
    4. 16:32 doopravdy překvapivá míra tuposti, když strana, která se nestydí dát si do programu za cíl socialismus, chce zůstat a podporuje tu dnešní EU. Škoda jen, že netvrdíte, že je KSČM podporovatelkou NATO, privatizací, církevních restitucí a Euro ...

      Vymazat
    5. I komunisté chtějí setrvat v EU ! Jinak mi nejde na rozum , že člověk je vlastenec (patriot) a on je nacionalista, neofašista a pak je z něj udělají fašistu ! A copak ti demokrate a liberálové ? Nezáležím jím na na ostatních a vedou tu do zem do pekel ! Demokrate ? je vůbec jaka demokracie ? jsou horší než komunisté protože jen cílí na ty ostatní. Babiš jen když mu kape z EU ,jinak by Agrofert zkrachoval !A ti ostatní demokrate ,hlásí k těm co vraždi po světě ,to je práva tvář demokratu !!!

      Vymazat
  12. Po práci několika desítek let našeho senátu a poslanecké sněmovny korunované bizarními vládami
    patří generální podíl státní makroekonomiky cizincům.
    Naši zainteresovaní politici jsou lidé jenž porušují ústavu a základní lidská práva.
    Jedním slovem kriminálníci.
    Žádné volby nepomohou *

    OdpovědětVymazat
  13. Nejdůležitější aspekt této "demokracie" je, čas. Za čtyři roky se zapomene, přibudou další hlupáci (jako nějaký Karel ze Plzně), strany, spíš spolky kočičí pracky, vymění ksichty, případně přemalují firmu, a jede se dál.
    Jediná a navíc už ve žvanírně (ne její vinou) etablovaná strana, čistě opoziční, jsou komunisté.
    Zdejší hlupáci se předhánějí v půtkách a i jistotách koho že to budou volit. Ten koblihu, ten okomůry, ten zase nacionálsocialisty. Všechno pravice. No pokud jste tady pravičáci, tak je volte, nic proti vám. Jen tady neslintejte na adresu někoho, koho chcete špinit.
    Ať jsou jací jsou, tak se na tom bordelu nepodíleli. A že se planě nepředvádějí že budou vystupovat z toho či onoho, tak svědčí o jejich zralosti. K takovým věcem je třeba dojít s taktikou, ne hurá a hr na ně. To bylo za Žižky, dnes už to tak nejde.
    "Naše" ekonomika je ve výtečné kondici. Auta se vyrábějí o sto šest. Jak dlouho ještě ? Že by už žádná krize nebyla ?
    Možná že ne, když se začne zbrojit ve velkém. Jenže my to nebudeme kdo bude vyrábět tanky a letadla. Ale i kdyby, tak za co ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Auta vyrábíme, ovšem nikdo na ně doma nemá...přesněji řečeno auta si u nás nechají vyrábět....lidé možná zapomenou, ovšem trestní zodpovědnosti se aktéři jen tak nezbaví po celý život. Dobře to ví a tak se drží zuby, nehty...po volbách udělají vše aby bylo dobře.
      Komunisté takticky přihlížejí,
      jsou tedy spoluautory za dobré peníze*

      Vymazat
  14. Ano, KSČM je mezi parlamentními ("programovými") stranami jedinou, kterou není tak jednoduché spojovat s polistopadovými křivárnami, jež republiku přivedly mj. i k tomu, že se stala kolonií Západu (viz doc. Švihlíková).
    Je to ovšem stále jen protestní partaj, protože ani její program nedává přesvědčivou záruku toho, že by republiku i v případě jejího vítězství mohla vyvést z problémů, které se nakupily. Vlastně, nelze to očekávat od žádné z kandidujících partají, a to z mnoha různých důvodů (vnitřních a zejména těch vnějších). Na druhou stranu je alespoň zárukou toho, že politické praktiky tuzemských bratrstev, všech těch kalousků, bělohrádků, zaorálků aj. šíbrů, nebudou donekonečna reprodukovány.
    Volba nelehká, ale to ani ta další se Zemanem pro funkci prezidenta nebude o mnoho lehčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ve vývoji úplně neustrnuli Františku - viz soudruh Dolejš.

      Vymazat
    2. Zeman je církevní kolaborant a patř za mříže.
      Bolševik ve sněmovně ani senátu nemá šanci něco prosadit, to jim věřím.
      Ovšem tím že jasně nepoukazují na zlodějny a nehovoří konkrétně, potlačují pravdu*

      Vymazat
  15. Pan Valenčík mně v některých předchozích článcích moc neseděl.
    S tím co teď napsal se ale mohu ztotožnit. Budu volit komunisty, napsal. Já taky. samozřejmě ne z nějaké velké lásky, ale jen čistě pragmaticky.
    Jsem dědek předválečný, první "demokratickou" republiku jsem poznal jen chvíli, rok před nacistickou okupaci.
    Měl jsem ale rodiče a prarodiče, co zažili jednak císaře pána a taky tu první demokracii. Jak říkali, z bláta do louže.
    Jsem tak nějak od přírody levák ale zároveň pravák, co si sám postavil domek.
    Nesnáším podrazáky, lichváře a velkozloděje, kteří se houfují v pravicových stranách, hlavně u kalouse.
    Nejsem v žádné straně a nikdy jsem nebyl.
    Za minulého režimu jsem hlavně nesnášel Ukomunisty. Karieristy a prospěcháře, kteří morálně ničili levicové myšlenky.
    Z personálního obsazení ksčm nejsem nadšen. Jenže kde to je jiné.
    Nelze očekávat od žádné strany nějaký zázrak a od komunistů dvojnásob.
    Z těchto důvodu mně ani nezajímají nějaké volební programy či jiné bajky.
    Vždy jsem fandil slabším. Dříve oponentům Ukomunistů, dnes komunistům. I když už s nějakým komunismem nemají moc společného. Jde jen o nápravu těch nejhorších svinstev. Samozřejmě jen verbálně. Ale aspoň něco.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valenčík nenapsal, koho bude volit, ale prý novou neznámou stranu, která ještě v parlamentu nebyla. Z toho vyplývá, že to komunisté n e j s o u !!!

      Vymazat
    2. 21:59 nečte nebo číst neumí, ale rád se vyjadřuje. Přímo se hodí do přímé demokracie.

      Vymazat
  16. Nikdo z Obludária kandidujících stran i samostatných kandidátů není ideální... takže mnozí z nás nevidí NIKOHO, KOHO BY MOHLI VOLIT. VŽDY JE VŠAK DOST OBLUD, PROTI KTERÝM JE NEZBYTNÉ VOLIT, ABY NEOVLÁDLI NAŠI DALŠÍ BUDOUCNOST.

    OdpovědětVymazat
  17. Dle mého názoru jsou ti co hlasovali pro okrádání nás občanů solárními barony stejní gauneři a aby jste si oživili informace tak uvádím adresy a budete se divit co je tam korytářů z KSČM:
    Pro ty co chtějí znát jména prasat,kteří hlasovali pro solární podvod je tato adresa:
    tzv.poslanci
    http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=38530
    tady je senát
    http://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/historie?T=362&O=7
    jmenovitě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KSČM - destilovaná voda, bez chuti a bez zápachu. Pouze vedení KSČM je jak stojatá, zapáchající bažina.

      Vymazat
  18. Achjo, radim zase zapomněl, že existuje národní socialistické hnutí (AlianceNS zastřešující ČSNS a podbné národně sociálně orientované subjekty. KSČM se nikdy nezřekla marxismu, který má na svědomí vše, co z minulého režimu není následování hodné. Opět dojde k vytvoření "komunistické" maxisticky orientované elity, která bude podporovat svou kádrovou "elitu", která ani neví, jak řídit stát. Kdyby věděla, tak by to již ústy někoho z vedení hrdě zveřejnila. Bez znalostí KSB to, Radime, s KSČM opravdu tato země a její lid nevyhrají. My, v ČSNS, máme mnohem lepší neelitářský národně lidový program podložený strategickým konceptuálním řízením, socieoekonomicky obecně prospěšnými reformami a nástroji postupné eliminace všeho a všech, co a kdo parazitují na jiných lidech a na naší vlasti v prospěch svůj a svých zahraničních principálů. Kdyby KSČM byla stranou s národní, nikoli mezinárodně vazalskou orientací, pak by jistě neodmítala spolupráci s národními socialisty. Budeme prosazovat celkovou socioekonomickou reformu podle konceptu ekonomickareforma.cz, Kromě ukončení členství v NATO posílíme národní suverenitu a klíčové prvky přímé demokracie včetně plné odpovědnosti politiků za své činy při zrušení imunity. Pokud politik slouží lidu, nemá se čeho obávat, pokud slouží sobě či cizím zájmům zahraničních elit, pak bude jako zrádce národa postaven mimo zákon a potrestán propadnutím majetku a povinnou prací na splacení způsobených škod. Zjednodušíme daňový systém tak, aby byl spravedlivý, přehledný a fiskálně a rozpočtově udržitelný, obdobně zjednodušíme nepřehledný právní systém odporující právním zásadám a posílíme roli mravnosti jako kritéria pro trestní i správní řízení. nelze připustit jakékoli zvýhodňování v konfliktu se zásadou měření jedním metrem.Svoboda názorů bude doplněna povinností vlády zabývat se vážně i těmi názory, které nejsou vládnoucím po chuti, byť jsou profesionální a obecně prospěšné. Zvýšíme nepeněžní motivaci pro vlastence, kteří jsou ochotni pracovat především pro vlast, teprve pak pro sebe. Dobře víme, že konceptuální řízení nesmí sloužit úzkým elitním skupinám a že lidská důstojnost je nedělitelná tam, kde je lidská psychika. Kde není, tam je ji třeba posilovat všude, kde to jde, kde to nejde, je nutný zvláštní právní režim pro osoby s nelidskou psychikou. Psychopaté již nebudou moci řídit kromě sebe nic a nikoho jiného. Komu záleží na budoucnosti naší vlasti, tomu je volba AlianceNS nebo přímo ČSNS přirozenou a čestnou povinností.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Omluva za překlepy, myšlenka je rychlejší než prsty na klávesnici...

      Vymazat
    3. Buffer28. září 2017 21:51, že se ten Marx natolik spletl, že ti komunisté nevedli ten stát k rozvoji ve prospěch všech, rozumí se, že za daných podmínek. Vy jste teď vyhrabali historické firmy, které nevybočily z rámce kapitalismu, když ten je dnes nezřízeně horší než v dobách, kdy bylo možné doufat, že ho lze reformovat. Volím komunisty, protože měli, a pokud komunisty zůstali, tak mají pravdu. Ostatně, máte toho od nich, spoustu opsaného. Nemachrujte.

      Vymazat
  19. Samozřejmě, že pan Valenčík ví co je příčinou minulých i současných problémů, jen nás tady zkouší. Já si myslím, že příčinou je liberální demokracie, která má taková pravidla aby mohla těžit z ekonomik méně rozvinutých, nebo slabších, či ovládnutých států.
    Jak by to šlo zmírňit, nebo řešit z opozičních lavic vůbec netuším a veliký problém to je a bude i pro vládní strany ze známého důvodu strašení a nejednotnosti mandátu.

    OdpovědětVymazat
  20. Takže nejprve k článku a pro jeho autora: 1/ naše polistopadové politické reprezentace se vesměs propojily s českou ekonomickou mafií. Staly se tak vydíratelné a zranitelné. 2/ Aby těmto problémům zabránily, spojily se se zahraniční politickou mafií (v EU, USA atd.) s cílem zakopat se ve svých pozicích; 3/ dnes volají pro udržení členství v NATO. To ale nezajišťuje bezpečnost nám (právě naopak, neboť nás zatahuje do války s Ruskem), nýbrž jim beztrestnost za spáchané činy. 4/ Jediná možnost jak tyto problémy řešit, je vystoupit z EU i z NATO a tím (mimo jiné)oddělit tyto naše politické reprezentace od zahraničních vlivů a dočasných ochránců a vytvořit si tak prostor pro provedení komplexních změn u nás. 5/ A výslovně pro autora článku: tyto kroky navrhuje setrvale a konzistentně Aliance národních sil. Pokud je ale autor zahleděn do jiných stran, třeba i spoluviníků současného marasmu, nikdo s tím nic neudělá. Pouze je třeba čtenářům i autorovi článku připomenout, že KSČM, kterou chce sám (náhle) volit, má jednak onen second-hand program, o němž před časem sám psal, jednak je to minimálně pasívní spoluviník současného stavu. A žádnou nápravu tato strana nechystá. Její vedení je spokojeno s docílenými pozicemi. Nevadí jí ani ekonomická situace našeho státu, do které jsme se díky EU dostali. A jeden plamenný projev předsedy Dr. Filipa 2 měsíce před volbami po téměř 4-letém spánku vedení této strany na tom nic nezmění. Ani nemůže. Je tedy třeba volit strany, které vidí příčiny, konstatují následky a chtějí provést systémové změny. A to komplexní, pokud k tomu dostanou od voličů mandát. Sám autor je ale svým přístupem proti tomu. Lze jen litovat, že ti, kteří chtějí být v čele změn, tyto skutečnosti nevidí či z určitých důvodů vidět nechtějí. Ty změny přijdou i bez nich, pak se do jejich čela ale již nebudou moci nejen postavit, nýbrž se o to ani pokoušet. Rozhodnutí je čistě na nich. Tato příležitost se jim právě vzdaluje. Pokud jde o příspěvky diskutujících, pak: a/ upozorňuji (stejně jako jeden z dalších diskutujících na to, že KSČM chce zůstat v EU. Tedy neřešit příčiny ani důsledky stávajícího marasmu. Jinak chce pouze vystoupit z vojenské části NATO, což je v dnešní době neproveditelné. Jednak proto, že Filip není de Gaulle a jednak proto, že dnes nejsou 60. léta; b/ někteří voliči jsou nepoučitelní v případě podpory Okamury a podle toho i dopadnou. I prezident Zeman upozornil na to, že SPD nemá kromě migrantů fakticky žádný program. (to ještě nevěděl, že T.O. opsal některé programové body od Aliance národních sil - např. přechod ČR do EFTA po příp. odchodu z EU, k němuž se zatím ale neměl a schovával se za referendum o EU, k němuž nemůže dlouhodobě prosadit v parlamentu ani prováděcí zákon, což sám dobře ví; c/polovičatá řešení v nadcházejících volbách fakticky žádnými řešeními nebudou. Změní se některé figury, podstata a systém jako takový zůstanou. Tedy vlastně nic se nezmění. d/zdaleka nejblíže skutečnosti je příspěvek Buffera, byť bych některé otázky třeba formuloval poněkud jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:12 že Vy víte, co se odehrává v kdejakém mozku a když už, zajisté víte, co se odehrává na jednáních orgánů kdejaké politické strany. A teď, kdy jste se ráčili probudit k politické aktivitě, opisujete o čem by jste se neopovážili ještě před pšti lety ani muknout a mistrujete KSČM, tedy všechny, kteří nepřevlékli kabát, nepopírají poznání Karla Marxe, snášejí všechny ty nevybíravé dehonestace a vedou politiku na hraně zákazu existence ale – z cíle dopracovat se socialismu neslevují. Je vám to málo, vy plagiátoři a konjuktarilisté?

      Vymazat
    2. 7:26 Vola nad tebou nepřesvědčíš. Ví že nemají šanci na to aby se dostali do žvanírny ale zato je šance na nějakou tu kačku, když zblbnou hlavně mladé. Jsou to nové "věci neveřejné" s velkým Johnem v čele. Velká sláva, pak rozpad ale nějaké prašule z toho byly.
      Hlavního účelu bylo dosaženo. Rozředit hlasy opozice.

      Vymazat
    3. 18:18

      A OPRAVDU si myslíte, že tu ve společnosti existuje nějaká opozice k vládnoucím pořádkům, které to různí vykukové kazí?

      Podle podobné logiky by byly např. USA po "sjednocení opozice" Trumpem na cestě k zářným zítřkům. A jsou snad...?

      Vymazat
    4. Anonymní28. září 2017 23:18
      „b/ někteří voliči jsou nepoučitelní v případě podpory Okamury a podle toho i dopadnou. I prezident Zeman upozornil na to, že SPD nemá kromě migrantů fakticky žádný program. „
      Prezident Zeman neměl k SPD žádné výhrady, když v krajských volbách kandidovala společně s jeho SPO. V současných volbách kandidují obě strany samostatně, SPD nezměnila svůj program, přesto se panu prezidentovi již nelíbí. Snad si z toho každý dokáže udělat závěr sám. Ohledně programu SPD, nechť posoudí volič: http://www.spd.cz/program
      A co se týče ANS, hádám, že o její existenci nemá pan prezident ani potuchy, že je pod jeho rozlišovací schopností.

      „(to ještě nevěděl, že T.O. opsal některé programové body od Aliance národních sil - např. přechod ČR do EFTA ..“
      T.O. vždy preferoval přímou demokracii podle švýcarského vzoru, takže ta EFTA tam je implicitně zahrnuta. Že to ANS okopčila a přitom implicitní informaci vyjádřila explicitně, opravdu originál.

      „.. po příp. odchodu z EU, k němuž se zatím ale neměl a schovával se za referendum o EU, k němuž nemůže dlouhodobě prosadit v parlamentu ani prováděcí zákon, ..“
      SPD se za referendum neschovává, ale prosazuje ho. Je to dáno jejím demokratickým zaměřením, které je ANS zřejmě cizí.
      Že nemůže T.O. prosadit zákon o referendu (o což se několikrát pokoušel), je dáno odporem mainstrýmových stran, které mají v parlamentu většinu. Proto je v nadcházejících volbách třeba dát všechny protestní hlasy SPD, aby se tento zákon schválil ve vládě a prošel sněmovnou. P.K.

      Vymazat
  21. SPD bude mít podle mne okolo 15 % hlasů, zřejmě více jak KSČM. A Babiš vyhraje, i když ne tak hodně ( dopadne jako Paroubek, ale na rozdíl od Paroubka neodstoupí).

    OdpovědětVymazat
  22. pokud se začne rýsovat opozice,která by mohla mít šanci,okamžitě se vyrojí tisíc pidistraniček, které tu úspěšnou opoziční stranu dehonestují, viz aliance národních sil,příspěvky výše. Je to typicky česká podlost.
    Ohledně KSČM, ti, kteří mluví o smrdutých stojatých nohou ,by si měli uvědomit, že KSČM nenajímá špičkové americké agentury, jako ANO nebo ČSSD. Co se děje dnes, je nastupující korporátní fašismus, a tam má klasická strana marxistické ideologie dostatek prostoru kvalitně oponovat

    OdpovědětVymazat
  23. Babiš vyhraje volby a bude mít 4 roky na to, dokázat nemožné.Je pravým opakem tupých kecálistů, kteří se ještě ani dnes nestydí navrhovat své nikam nevedoucí cesty, viz Fiala.Proto ho budu volit. Prázdného žvanění už bylo dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:31 Ten se dohodne s každým, to je rozený nový otec vlasti. Ochrání nás před všemi nepřáteli a budeme mít to tady za 4 roky tak srovnané, že to nepoznáme. A že nám tady nepatří ani voda? A obecné referendum o EU, na to zapomeňme. Má ty boží prostoto!

      Vymazat
    2. Babiš je mezi lidmi velmi populární jako poctivý a pracovitý bývalý komunista. Zatočil pomocí EET s parazity, kteří krátí daně a okrádají stát. Jde o lidi podnikající v malém a proto jsou nám ostatním nejvíc na očích. Video, dehonestující Babiše, bylo hloupé. Brečeli malí kapitalisté z venkova, kteří si mysleli, že jejich podnikání je navěky a že jim automaticky zaručí na vesnici vrchnostenské postavení.

      Přes tyto pozitivní rysy majitele ANO ho volit nebudu. Obklopil se lidmi, kteří mu při nejbližší příležitosti vrazí kudlu do zad a jeho poslanci se osamostatní. Telička začal, bude následovat Stropnický, Zlá-tužka a další.

      Vymazat
  24. Příčinou je škatulkování, nálepkování, sraní na analýzy, ignorování změn, setrvačnost, záměna příčin a následků, plíživá změna hodnot a principů v nesmyslné zákony popírající hodnoty a principy, hledání řešení v následcích namísto příčin, personalizace a zobecnění namísto konkretizace a věcnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krajtl 17:08

      O příčině ČEHO vedete řeč?
      - Mám dojem, jakobyste kroužil kolem nějakého intelektuálního (logického) problému - nebo se mýlím?

      Vymazat
    2. Má pravdu krajtl. Celou dobu po hadře se tady mluví v mnoha aspektech o následcích, ne příčinách.
      Hlavně se to týká všech revolucí zdola. od dávných vzpour sedláků, francouzské revoluci, ruské revoluci či našem osmačtyřicátém.
      Vše co vzniklo zdola, samozřejmě podpořeno lidmi schopnými to zdůvodnit, bylo a je špatné.
      Velká buržoasní pražskohavlovská listopadová revoluce, samozřejmě bez vady.

      Vymazat
    3. 18:31

      Znamená to, že problém této společnosti je ve společenském vědomí, ve smýšlení lidí?

      Vymazat
    4. Problém je v tom, že se něco uzavře do škatulky a ta se polepí štítky, jmény, klišé, a "to uvnitř" je ukradeno nebo zapomenuto. Viz příklad hodnot popsaných v bibli a církevní praxe. Viz Marxův Kapitál a reálný socializlsmus. Viz demokracie a liberalismus. Viz lidská práva a západní hodnoty.

      Vymazat
    5. 20:10

      Takže "problém" je v myšlení? Nebo v jazyce? Nebo kde?
      Co je to - to "něco" (co se "uzavře") - idea?

      Vymazat
    6. (20:10 - krajtl)

      Abych trochu naznačil, kam mířím - slova zmíněného K.M. (1845):

      "Otázka, zda je lidskému myšlení vlastní předmětná pravdivost, není otázkou teorie, je to praktická otázka. Člověk musí pravdivost, tj. skutečnost a moc, pozemskost [Diesseitigkeit] svého myšlení prokázat v praxi. Spor o skutečnost či neskutečnost myšlení, které se izoluje od praxe, je čistě scholastická otázka."

      Vymazat
    7. Problém je v záměně, něco na způsob tiché pošty. Místo původní myšlenky se pro zjednodušení použije "to a to je když ...". V další generaci se to posune kousek dál, a nakonec to skončí zase v otrokářství jako před "revolucí". To se v historické praxi opakuje pod různými názvy furt dokola. Pojmenovávat to pořád jinak je velice praktické, otroci se hádají o slovíčka a nevšímají si "předmětné pravdivosti"

      Vymazat
    8. Krásný příklad je "Genesis". Co myslíte, napsal autor původně něco ve smyslu "chirurg Stvořitel vyoperoval Adamovi žebro a z něj stvořil Evu" nebo spíš něco jako "to že jsi opravdu zamilován, že je to ta pravá, poznáš tak, že se ti srdce rozbuší až bude žebro nadskakovat".

      Vymazat
  25. Nelíbí se mi to.
    Na dosavadní vnitřní politiku bych se vykašlal. Prozatím.
    V těchto volbách bych se staral o jediné:
    1) aby se k nám nenahrnuli džihádisti,
    2) abychom nepřispívali v rámci členství v NATO k vyvolání války.
    Všechno ostatní je nyní o řád méně důležité a snese to odklad.
    Proto nesouhlasím s Doc. Valenčíkem.
    Na výše uvedené podstatné a hrozící je KSČM krátká.
    Budu volit SPD (byť může být později na řízení státu v celé šíři potřeb slabá). Děda.

    OdpovědětVymazat