Reklama

.

.

úterý 5. září 2017

Přidejte učitelům!

Michal Z. Čenko
5.9.2017  Outsidermedia

Učitelé se zase bouří. Mají malé platy. Práce s lidmi je tou nejhorší, jaká může být, a učitelé nechtějí dělat svoji špinavou práci pro stát za tak málo peněz. Musí tělesně umrtvovat nejmladší generace lidí, zpracovávat jejich mysl a vědomí, a průmyslově z nich vyrábět občany způsobilé pro jejich další zneužívání zaprodaným státem a cizí ekonomikou.

Ten stát nazýváme právním, ale již neuvádíme, pro koho je vlastně hlavně právní. Rovněž se nijak příliš neuvádí, že stát slouží ekonomice. Veřejně se nalhává, že stát ekonomiku údajně reguluje. Je v tom pořádný kus jízlivé ironie, neboť každému je jasné, že ta ekonomika je ekonomikou globální a jejím účelem je naprostá lokální závislost, devastace přírody, genocida lidské bytosti a vytváření lidské bídy a nedostatku z nadbytku.

Vykořisťované občany nelze děsit tím, že účelem ekonomiky ničení je blahobyt těch, kteří k tomu ničení lokajsky nejvíce přispívají a slouží, a naopak bída těch, kterým v zastoupení vládnou. Proto z úst všech správných demokratů, egocentristů, ekonomů, politiků, kapitalistů a jiných parazitů slyšíme tolik optimistických, komunistických a humanistických žvástů, které zakrývají opačnou praxi.

Chytřejší parazit má oproti hloupějším hostitelům jeden duševní rozměr navíc. Parazit má k dispozici podvojné myšlení, zatímco hostitel pouze jednoduché. Rozlišujícím činitelem je dědičnost (povaha, pokrevní a třídní původ) a vlivy prostředí (výchova a vzdělání).

Učitelé vyrábějí pro stát normální, duševně a tělesně deformované občany. Nahrazují v jejich mysli (mozku) přírodní realitu umělou. Normalita je dnes ovšem vysoce patologická. Je to závažná nemoc, která své hostitele chrání. Náš normální život je veskrze patologický. Žijeme ve virtuálním konstruktu a ztotožnění s jeho patologickou bází považujeme za normální a správné.

Vzdělání je jednou z hlavních příčin lidského neštěstí, nespokojenosti a devastace přírody. Kdo z těch všech gramotů, vzdělanců a inteligentů dosáhne vrcholu vzdělání a pochopí, že je vlastně k ničemu? Kdo z nich pochopí, že účelem teorie je její negace a praxe? Za praxi se dnes ovšem vydává služba v okovech teorie, která ve skutečnosti žádnou praxí není.

Tvrdé drogy dnes kolují i na základních školách. Příčiny narkomanie dětí a mládeže se hledají v omamných látkách nebo výchovných chybách rodičů. Méně již v masové mediální manipulaci veřejného mínění (reklama, propaganda, zvrácená kultura) a již vůbec nikoliv ve vzdělání. Je to pochopitelné, neboť zájem vysoce parazitní ekonomiky je nadevše.

Také se vám ještě po padesáti či šedesáti letech v noci zdají školní horory? Také se ve snech děsíte zkoušek, školy a učitelů? Ještě se divíte, že školní mládež hledá únik ze školního stresu v drogách? A jak jste na tom sami vy, se svým konzumem? Kolik kilo sádla máte navíc? Kolik vykouříte denně cigaret a vypijete alkoholu? Také hledáte úlevu v lécích, nakupování, televizi, autech, hobby, fotbalu či jiných zdánlivě bezpečných obezličkách?

Devastační ekonomika produkuje čím dál tím více nezpůsobilých občanů. Mimo zmíněné občany nedospělé jsou to lidé staří, nemocní, slabomyslní, smyslově postižení, nezaměstnaní, nebydlící a jiní, kteří nejsou schopni držet krok se zvráceným pokrokem, který nelze zastavit. Všichni tito zaostávají ve vzdělávání a potřebují velice jednoduché sociální prostředí, které není založeno na gramatické způsobilosti, na špatně pochopitelných spekulacích vychytralých obchodníků s lidskou bídou a zoufalstvím.

Klasickou pomůckou školního vzdělání byla dnes tolik zavrhovaná rákoska. Idioti namlouvají sobě i druhým, že jejím účelem byla šikana a ponižování rozvíjející se osobnosti (egoizmu) dítek školou povinných. Generace občanů a učitelů deformované výchovou a vzděláním k absurdnímu rozvíjení pudových (konzumních) sklonů nechápou, že primárním účelem rákosky byla připomínka těla, vrácení duševně bloumajícího žáka do tělesné reality. Myslím, že je zbytečné vykládat těm, kteří toto nechápou, o co jde. Nechtělo by to přidat učitelům, jejich chlebodárcům a nejen jim, ale všem, pár ran rákoskou, aby se všichni vzpamatovali?

Hlavním předmětem školního vzdělání by měla být tělesná výchova. Pokud toto neakceptujeme a prakticky nerealizujeme, je úplně jedno, jakým způsobem sejdeme z povrchu zemského. Jistě jste si již všimli, že poslední dobou se všechny tyto vlivy synergicky spojují. Stačí pozorovat sebe a své chování, a zděsíte se, jak jste normální.
- - -

29 komentářů :

  1. Když se to tak vezme, kdo by nepotřeboval peníze. A důchodci jsou vzduch? Socani jsou neuvěřitelná pakáž, doufám, že nedostanou víc jak pět procent.
    Na polistopadovém morálním stavu téhle společnosti mají největší podíl. Gross a Sobotka měli jít do basy, stejně jako všichni bossové odborů, kteří cítí, že v příští vládě přijdou o brebendy.

    OdpovědětVymazat
  2. UČITELÉ MAJÍ SKUTEČNĚ HLUBOCE PODPRŮMĚRNÉ PŘÍJMY, V POROVNÁNÍ S KVALIFIKACÍ A ODPOVĚDNOSTÍ PŘI VÝKONU POVOLÁNÍ. JISTĚ BY BYLO ZAJÍMAVÉ, KDYBY SI NĚKDO DAL PRÁCI A SROVNAL PŘÍJMY PROFESÍ S VYSOKOŠKOLSKÝM VZDĚLÁNÍM. Nízké platy ve školství mají své negativní důsledky: na studia pedagogiky nechodí zdaleka ti dobří, stejně jako na studia mediciny. Ti nejmazanější už dávno jsou v advokacii, bankovnictví a hlavně v politice. A pokud vystuduje nadprůměrně kvalifikovaný lékař, tak odchází do ciziny. Proto se školství rozpadá a upadá, proto se státní zdravotnictví rovněž rozpadá a upadá. VÍTE, ŽE ZAČÍNAJÍCÍ SOUDCE NA OKRESNÍM SOUDĚ MÁ TROJNÁSOBEK UČITELE?
    Takže zvýšení platů učitelům - ano. Kde ale vzít peníze, když všichni mocní u nás kradou ze státní kasy jako straky? No přece u důchodců. To se jim usmrkne zase 45 Kč a když budou reptat, tak ani to ne.
    PROTO VOLTE ANO, TO CHCE VYBÍRAT DANĚ NEJEN OD ZAMĚSTNANCŮ, ALE TAKÉ OD PODNIKATELŮ - COŽ SE NELÍBÍ ODS A TOP 09. Jenže právě výběr daní může zajistit aspoň trochu spravedlivý sociální stát. Víte, že zemědělci dostávají od 55 roků rentu 16.500 Kč. Víte, že dotacemi (z vašich daní) do zemědělství si mnozí za 25 roků "vydělali" na 50 hektarové statky? Jde o dotace nebo korupci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víte, že zemědělci dostávají od 55 roků rentu 16.500 Kč- prosím o zdroj

      Vymazat
    2. A důchodci mají podprůměrné důchody!

      Vymazat
    3. Omezit počet poslanců ve sněmovně a zrušit senát. Nepůjde jen o snížení poslanců třeba o 100-150 křesel , ale vemte si tu spoustu poradců-darmošlapů, kteří vysávají kasu neuvěřitelným způsobem.

      Vymazat
  3. Učitelé se pasovali na nadlidi, kteří jako jediní mají nárok na 130% průměrné mzdy. Je jich hodně a proto si můžou pořádně dupnout, že budou stávkovat a rodiče nebudou mít dát kam děti a nebudou moct jít do práce a nebudou vyrábět pro zahraniční firmy, aby dostali mzdu, spíše almužnu, která je hodně níž, než celorepublikový průměr z kterého stěží zaplatí astronomický nájem a co zbyde musí vystačit na potraviny pro rodinu. Podle učitelů oni jsou tak výjimeční, že budou brát 130% a co ti co vyrábějí potraviny, tedy ti, kteří pracují v zemědělství, aby učitelé si mohli nejméně třikrát denně naplnit ten svůj učitelský žaludek. A jak to ve skutečnosti vypadá u nás ve školách. Především škola a učitelé neučí a jenom zkoušejí. Kdo učí to jsou rodiče doma, kterým dítko donese zadání domácí úlohy a rodič se s tím zaobírá, aby dítko druhý den bylo připraveno na zkoušení před tabulí. Učitelé hlavně dětem lžou. Lhali jim za první republiky, lhali jim za protektorátu. Lhali jim za socialismu. A lžou jim dnes při budování zářného ráje na zemi jménem kapitalismus. Učitelé vždy táhli s režimem. Nikdy to jiné nebylo, čest výjimkám. Učitel skončí školu, je zařazen do výuky a pak jako magnetofon omílá jedno a to samé, až do samého konce, kdy odejde do důchodu. V čem tedy je jeho práce riziková, náročná, nedocenitelná a v čem jsou ostatní profese méně záslužné, že jenom učitelé mají nárok na 130% průměru. To my všichni ostatní nepracujeme, nebo nepracujeme dobře?

    OdpovědětVymazat
  4. Pani ucitele, jste poplatni tem nejhorsim z nejhorsich a proto nedostanete NIC !

    Dokud se vam nenarovna shrbena pater, pred globalisty, multikulturalisty a neprateli rasove a kulturni kompaktnosti, tak budete chodit ve sesmajdanych botech mastnych kalhotech a proprdenem pradle.
    Budete zit bez prestize ! Coz je spravedlive.

    Tutu pravdivou informaci pro ucitele jsem napsal ja
    nick HONOLULU !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volotrku z papundeklovýho ussackýho hurikán ráje!!!!!:-)))

      Vymazat
    2. Že vám to už není trapné Honolulu - vy žvaníte i do českého školství? Vždyť nerozumíte vůbec ničemu - proč denně dřepíte u počítače a plkáte všechny ty sračky? Dejte nám kontakt na nějaký americký web, a my budeme plkat podobné sračky k americkým poměrům, kterým nerozumíme. Proč to děláte? Proč se denně promenádujete po českém webu? Jste úplně slabomyslný - to co děláte, není normální. Najděte si jiné aktivity, a přestaňte navštěvovat český web. jestli neuznáte pravdivost toho, co píšu, opravdu jste hnusný egoista, svoje ego si proháníte po českém webu a je vám úplně fuk, jak jste zde na obtíž. Nám jde o závažné věci - jde o nás - o co jde vám?

      Vymazat
    3. Honolulu je troll a má i druhý pseudonym - Honri Dolni (který je momentálně redakcí NR mazán, a tak se raději nepodepisuje. Oba dva mají podobné móresy a oba jsou hloupí, nevdělaní žvatlové-exhibicionisti. Oba rádi urážejí jen tak pro zábavu. Oba dva by měla redakce mazat!

      Vymazat
    4. taky si myslím že honolulu a hornidolni nebo brouk patlik jen exhibuji

      Vymazat
    5. Honolulu, bacha, Irma!

      Vymazat
  5. Pokud se v čele bouřících se učitelů v současné době objevují lidé jako je rektor Univerzity Karlovy Zíma, trpící na své univerzitě takové "exoty" jako je pan Putna, hanobící prezidenta ČR, vstřícný k přijetí migrantů na UK, apod. lze předpokládat, že oprávněné požadavky učitelů a pracovníků ve školství na zvýšení svých mezd mají být zneužity k prosazení špinavých zájmů pražské kavárny a politických stran pracujících proti zájmům občanů našeho státu.
    Podpora naprosté většiny médií, včetně veřejnoprávních, tomu nasvědčuje ... L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praha je hnízdo prďákovníku a u.k. je jejich centrála :-)

      Vymazat
  6. Přidání mezd učitelům by bylo žádoucí podmínit provedením rozsáhlé školské reformy s cílem napravit v minulých letech provedenou liberalizaci a decentralizaci českého školství, podobnou :

    http://www.novarepublika.cz/2017/08/konec-lidove-tvorivosti-ruske-skolstvi.html

    OdpovědětVymazat
  7. Podle výzkumů má pouze 13 procent populace schopnost vystudovat vysokou školu. Jaká je dnes praxe přes 100 VŠ převážně humanitních. My ale potřebujeme techniky a tím je nutné tyto VŠ vybavit technikou-drahou. Té většině ostatních stačí laptop. Absoloventi málo potřební. Stejná situac SŠ. Opět potřebujeme techniky matematiku, fyziku- jaká je praxe.Učební obory řemesel - je jich málo a přitom je mnoho nadaných dětí pro řemesla, bohužel SŠ je pro ně problém - pak končí jako nekvalifikovaní, protože dnes všichni studují SŠ. Kdy již zmizí Ti Bělobrádkové, kteří o VTR nemají ani šajnu? Mysím, že by učitele tech. oborů i podniky lépe zaplatily.

    OdpovědětVymazat
  8. Ale ten článek není jen o platech - v podstatě není hlavně o platech, dotýká se velice závažných problémů v celém českém školství - toho jste si nestihli všimnout? Je to nejlepší článek za posledních půl roku, který se zde objevil. Týká se výslovně jen našich problémů - ne amerických, ruských, nebo korejských, či syrských apod. A je to velice závažné. Ano -nejvíce se vydělává na devastaci lidství jako takové, na duševní genocidě člověka už od dětství až do smrti. Podívejte se na odporná media - na odporné internetové žvásty - nejhorší na novinkách. Kdo je majitelem té odpornosti? Kdo neustále straší čtenáře válkou? Kdo píše a zveřejňuje pitomosti, opakuje nesmysly a lži? Kdo vydělává na lžích, strašení, ničení ducha a rozumu? Kdo vytvořil u lidí závislost na tomto příšerném čtení a denním plkání na diskuzích, které jsou už bezduché, sprosté, vulgární, ubohé - proč tito ubožáci, kteří denně dřepí u počítačů, nedělají nic jiného? Ničí si zdraví i rozum. A majitel tech mediálních sraček vydělává na diskuzích nemalé peníze. Protáčí se tím reklama a vůbec celé to svinstvo, které ve svém důsledku ničí lidi. Jestli ne, tak proč tedy - když já sám jsem kdysi doporučil mamince, aby se zabavila čtením článků na počítači, a že může i diskutovat - proč tedy, když postupně začala duševně chátrat, mluvila nesmysly, začala se všeho bát, neustále si dělala zásoby, že bude válka, a stávala se z ní duševní troska -proč tedy jí psycholog okamžitě zakázal počítačovou aktivitu? Museli jsme jí počítač zase vzít, a zkraje to bylo zoufalé jak vyváděla - jak když má feťák absťák. Přála si zemřít, když už nemůže číst denně to svinstvo - bylo to zoufalé. Musela podstoupit odvykací kůru na počítač a naučit se přilnout k jiným aktivitám. Což se povedlo. Proč psychiatři zakazují pacientům počítačové aktivity? Proč na celé řadě oddělení v nemocnicích nesmí počítač vůbec být a i televizní programy jsou pacientům vybírány? Proč? - protože media jsou hnus - moderní hnus jednadvacátého století, schopná zničit úplně celou lidskou podstatu a začíná to od školních dětí - proč už tam se učí závislosti na počítačích? Počítačové hry, násilí, krev, později porno - proč? Aby děti byly duševně poničené natolik, že je jim všechno jedno. Berou drogy, páchají sebevraždy - kdo je za to zodpovědný? Počítače, media, různé facebooky - to vše je jak zločinná, zničující sekta. Vůdci sekt také dokázali své ovečky přivést až k násilí nebo zoufalství, vraždám, sebevraždám. Ano, ten článek je hluboce pravdivý a není jen o platech učitelů.

    OdpovědětVymazat
  9. I pomocnej skladník podepisuje hmotnou odpovědnost. Učitelstvo má odpovědnost leda za to aby si nějakej mladej lempl nezlomil na hajzlu nohu, když tam šel tahat ze splachovadla pytel trávy. Za úroveň vzdělání neodpovídají vůbec, soudě dle toho co nechávají prolézt. Ba naopak, čím více otupí žactvo na logickém myšlení, tím vyšší zásluhy jim korporátní fašouni uznají. Ale nezávidím jim, jsou to zbabělí hlupáci, které v tom režim bez pomoci nechá až jim přímo ve třídách vypukne rasová a náboženská válka. To teprve bude ta správná a spravedlivá odměna za jejich lokajství hrobařům lidstva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žactvo se horlivě otupuje samo, přpadně s podporou narcistních a rozmazlujících blbů-rodičů.Každý rodič leze děckám do zadku, aby ho to děcko"bralo". proto ty nákupy hader, tenisek, ipodů, dovolených apod. Do zadku jim lezou evidentně. V tramvaji děcko sedí, máma nebo babička plandá nad ním.Fuj pohled!! Babičky tahají školákům batohy: ach, co jen ti chudáčci musí unést! Flašky se sladlkým pitivem a čipsy si děcka nakoupí až ve škole...Tlusté, neohrabané děti s nohama jak špalky sotva stíhají mhd, kde vedou řeči o zabíjení./Odposlechuto, nevycucáno z palce!/%děcek při hodinách tělocviku sedí na lavičce a jsou "omluveni".Ve čtvrté třídě se bouří proti domácím úlohám/asi brzy zaniknou/ a rodiče smolí petice.Učitelky jsou po chodbách nazývány pi...i,ku....i a jen se třesou před paní/panem šéfem. Vrátit důstojnost, za urážky vyhazov a ředitel, který se zastává děcek a ne učitelky, ven ze školství.

      Vymazat
    2. Ano, souhlas. A ta rákoska v nižších ročnících by také bodla.

      Vymazat
  10. Učitelskému stavu by měla být navrácena dřívější vážnost a důstojnost. Tedy i zvýšeno jejich společenské ohodnocení. To však není jediné, co by mělo být ...
    I samotní učitelé by svou práci měli vnímat jako poslání, ne zaměstnání či pouhý zdroj obživy.
    ---
    Na druhou stranu ve mně vyvolávají rozpaky "výhrůžky" učitelského stavu, že pokud nedostanou náležitě přidáno, nemohou zaručit kvalitu výuky (asi v duchu starého sloganu: vy předstíráte, že nás platíte, my zas předstíráme, že učíme).
    Známe to již od soudcovské komunity, která taky dokáže být spravedlivou až od jisté úrovně svého platu (a přitom ji ani ta hanba nefackuje).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soudcovskou mafii bych vynechal. To je kapitola sama pro sebe. Ale učitelé, to je případ: většina se bojí být "jiný" a tak ochotně slouží i pitomcům a ministerským pitominám. Neznám žádnou skupinu, spolek či odborovou organizaci učitelů, která by chtěla zvýšit kvalitu vzdělávání a samostatnost a nezávislost kvalifikovaných učitelů na zvůli slouhovských ředitelů a ministrů. Proč např. nemají samostatný odborný cech a nehájí své řemeslo?!

      Vymazat
    2. Vážnost? Znáte vůbec dějiny? Učitelé se vyznačují v dějinách právě tím, že žádnou vážnost neměli. Až na pár učitelů ze střední a jednu učitelku ze základky jsou to neinformovaní a nevzdělaní pitomci, které bych vůbec nepokládal za intelektuály. Vzpomínám si to překvapení u mnoha lidí, když začali být v devadesátých letech nazýváni intelektuály. Vážně to byla předpodvěď budoucích výsledků jejich "intelektuální práce". Dnes po cca 20 letech máme totálně nevzdělanou mládež a oni, chtějí za ty výsledky přidat? Přidal bych jim práci, např. přes letní prázdniny v zemědělství, ať jsou alespoň k něčemu.

      Vymazat
    3. Re (23:28):
      Za snižování pedagogických standardů a také i úrovně vzdělání (zejména na vyšších stupních) zdaleka nenesou odpovědnost jen učitelé a profesoři! Ta je pro základní a střední stupeň obecně dána ministerskými osnovami. Celkově je školská soustava řízena přes resort školství, a to politickou reprezentací. Takže odpovědnost je na předchozích pol. partajích, které se o ten propad postaraly. Buď záměrně nebo z pouhé neschopnosti.
      Vy asi budete mladší ročník, viďte?
      To byste ovšem musel začít do školy chodit v 50. letech, a věci byste viděl jinou optikou!
      Tehdy byly náročné osnovy, žáci a studenti museli tvrdě pracovat. v učitelském sboru nebylo možno spatřit poněkud vyčerpanou "soužku učitelku". Či dnešního režimního bezeskrupulózního prostituta, který děcka učí, že Sov. svaz zahájil 2. světovou, nebo že nastal (Fukuyamův) konec dějin. A ani nepípne, když ministerstvo celostátně stanoví na jednom a tom samém typu školy (např. gymnáziu) mat. zkoušku z matematiky na dvou volitelných úrovních, lehké a těžké!, přičemž obě pro vysvědčení klasifikují stejně ..
      Učitel se bojí, aby ho nevyhodili či neuštvali, jako např. tu učitelku matematiky p. Baborovou za to, že si dovolila nemyslitené! Kandidovat do kteréhosi zastupitelstva za komunisty. Jo ta demokracie a ty svobody ..

      Vymazat
  11. Kdyby naše vládní elita (od poslanců po senátory) občas přihlédla k názorům "Anonymních" - hlasu svých voličů - asi by bylo v našem státě více spokojenosti !!

    OdpovědětVymazat
  12. V 60tých letech bylo ve třídě až 35 žáků.
    Jeden učitel vyučoval nejméně dva předměty.
    Základním vybavením třídy byla tabule, křída a houba. Mapy a speciální učební pomůcky byby uložena v "kabinetu".
    Platy se nikterak nelišily od "dělnické třídy".

    Dnes je ve třídě dvacet žáků a z toho alespoň 5 z nich má svého asistenta.
    Vyučující musí mít dnes aprobaci na vyučovaný předmět.
    Dnes patří mezi vybavení interaktivní tabule, tablety a PC.
    Dnes by chtěl učitel mít nejméně tolik, co vysokoškolský profesor.

    Jen malé přirovnání.

    OdpovědětVymazat
  13. Místo cpaní stovek milionů ono to množná už bude nějaká miliarda ročně do parazitujících a škodících neziskovek co pronikají už do škol a začínají je ovládat jménem svobody a demokracie DEJTE TY PRACHY UČITELŮM !!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Stát by měl mít zájem na za zdravém národu. Tento stát devastuje zdravotnictví , zdevastoval školství. Prakticky zrušil učňovské školství a teď začíná plakat, že nemá kvalifikované dělníky. A tento vývoj čeká i zdravotnictví a školství, které drží nad vodou jen lidé v důchodovém věku a nadšenci , kteří toto berou jako poslání.(A přitom je to k pos..ní). Bohužel není koho volit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdevastovaný je celý stát po 25 letech rozkrádání a podvodů pod vedením největších lidských grázlů!!! Největším zločinem byla likvidace průmyslu a zemědělství, likvidace hospodářské soběstačnosti a suverenity státu!
      A učitelé???? Za těch až 15 týdnů!!! dovolené ročně, krátkou prac. dobu, dále nestále slyším, jaké hovadiny a nesmysly dětem ve škole vykládají,nejen o historii, současnosti...jsou na tom oproti jiným pracujícím výborně!

      Vymazat