Reklama

.

.

sobota 9. září 2017

Pro „strýčka“ Bradyho „Pražská kavárna“ vyžadovala medaili, Nohavica ji však musí odmítnout?

Jaromír Petřík
9. 9. 2017        JaromirPetrik

 Vzpomínáte si vážení čtenáři na obří cirkus ze strany "Pražské kavárny", když Miloš Zeman odmítl udělit vyznamenání „strýčkovi“ Bradymu? Proč ale Nohavicovi nařizuje, že z rukou Miloše Zemana musí vyznamenání odmítnout?


Určitě stojí za to, připomenout si hysterii, kterou vyvolala „Pražská kavárna“ kvůli tomu, že prezident Miloš Zeman odmítl udělit vyznamenání „strýčkovi“ Bradymu. Strýčka dávám do úvozovek proto, že se ministr kultury Daniel Herman o Jiřím Bradym vyjádřil, že je jeho strýcem, když se později prokázalo, že jeho strýcem není, ale vzdálenějším příbuzným. Navíc „strýček“ Brady byl kanadským občanem, takže jeho vyznamenání musela schválit kanadská vláda prostřednictvím kanadské ambasády a ta se vyjádřila, že o ničem neví.

Určitě si vzpomínáte na výzvy představitelů "Pražské kavárny" o vyvolání občanské neposlušnosti, jehož výsledkem mělo být odvolání Miloše Zemana z úřadu prezidenta. Ostatně, jiný důvod k vyvolání občanské neposlušnosti v tomto případě nevidím.

Stačí se podívat ZDE, kde na Staroměstkém náměstí 28. října 2016 zástupci „Pražské kavárny“ Michal Horáček, Daniel Herman, Petr Pithart, Marian Jurečka a další ve zmanipulovaném davu vyvolávali vášně proti Miloši Zemanovi.

Na videu si můžeme prohlédnout obří lidské lejno v podobě Miloše Zemana a transparenty jako: „Požadujeme ZEXIT“ „TEN PI-TCHUS“, „Odpor proti odpornému Zemanovi“, „Zeman ruský šváb“ atd...

Obzvláště výživný byl proslov Miroslavy Němcové z ODS, která za souhlasného pískotu davu mluvila o selhání prezidenta Zemana, že lidskost a láska dostávají ránu za ranou a nezapomněla ani na údajné „politruky z KGB“.

Ale jak to bude v případě Jarka Nohavici, když přijmě vyznamenání z rukou Miloše Zemana? Čí to bude selhání? A budou s tím mít něco společného „Politruci z KGB?“

Myslím si, že by to paní Miroslava Němcová mohla vysvětlit společně s dalšími představiteli „Pražské kavárny.“

Daniel Herman zase mluvil o službě pravdě, tak by nám v případě Jarka Nohavici mohl vysvětlit, které pravdě slouží.

V televizním pořadu Show Jana Krause ZDE v protizemanovském tažení Jan Kraus mluvil o svých obavách o demokracii a jeho hosté (Jan Ruml, Michal Kocáb, Jiřina Šiklová, Petr Gazdík a další) se předváděli, kdo z nich si více plivne na Miloše Zemana.

Tak bych se Jana Krause zeptal, jak to bude s jeho obavami o demokracii v případě převzetí či nepřevzetí vyznamenání od Jarka Nohavici.

Bloger Jiří Turner píše, že odmítnutí vyznamenání by pro Jarka Nohavicu bylo výrazem pokání: ZDE. Proč ale výrazem pokání nebyl případ Jířího Bradyho? Proč "Pražská kavárna" v jeho případě tolik naléhala na udělení vyznamenání od Miloše Zemana a poté uspořádala řadu vzdoroakcí, jen aby Jiří Brady posbíral co nejvíce medailí?

O návrhu vyznamenání pro Jarka Nohavicu je napsáno ZDE.

55 komentářů :

  1. Ministr Herman udělal soloakci, kterou chtěl sabotovat Česko-Čínskou úmluvu o nesetkávání s Dalajlámou, z osobních filosoficko-etických pohnutek. Milda si řekl, toho bohdá nebude, aby ministr derogoval politiku vlády a prezidenta, a dal Hermanovi nůž na krk, spolu s tím putovalo na odbor zahraniční korespondence pozastavení oznámení kanadskému zastupitelství, do doby, než bude Dalajláma z dohledu. Nějaký ten telefonátek Bradyovým se už pravda odehrál, ale to nebyla až tak zásadní překážka, jelikož nešlo o nic formálního. Ministr Herman se s Dalajlámou setkal, Milda musel dodržet slovo, aby nebyl za mluvku, a pan Brady vyznamenání nedostal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:35 První věta je správně, až na ty pohnutky. Kdyby tomu tak bylo, tak by se s ním nemusel setkávat oficiálně na Ministerstvu kultury. To byla stejná provokace, jako kdyby se s Henlainem před Mnichovem oficiálně setkal nějaký anglický nebo francouzský ministr. To by zaručeně naše vláda protestovala, jako protestovala čínská, a o to šlo. Zájem na narušení našich vztahů s Čínou má hlavně Německo, z kterého jako na potvoru zrovna v té době odjela do Číny velká skupina podnikatelů. Už dvakrát odmítnutý strýček Brady pak byl jen připravenou pojistkou pro odvedení pozornosti od špinavosti Hermana na Zemana. Strýček tento plán potvrdil když se přiznal, že by to vyznamenaní stejně "hodil pod nohy". Tím by také zadal podnět k protestům proti Zemanově "ohýbání hřbetu" před Čínou. Vymyšlené to bylo dobře, jen se příliš spoléhali na hloupost lidí. Všichni ti kolaboranti a skutečně hloupí se nakonec jen veřejně předvedli u Krause, výzvou k občanské neposlušnosti, v ČT a na Staromáku.

      Vymazat
    2. Dalajláma je v Čínské klatbě, Herman chtěl být za zbojníka, který se nezalekne diktátu mocné Číny, a Zeman byl pragmatik, který vážil snadno ututlatelný trapas s odvolaným vyznamenáním a udržení Čínské přízně. Před osmisty lety, by na důkaz loayality musel Čínskému chánovi poslat Hermanovu hlavu v koši.

      Vymazat
    3. Škoda, že nežijeme před 800 lety. Tu hlavu by fakt bylo dobré poslat!!! :-)

      Vymazat
    4. No, alespoň už nerozporujete, že vyznamenání bylo původně přislíbeno.

      Vymazat
    5. V situacich jako jsou dnes, vsechny krysy vylezaji na povrch , citi korist bez rizika..bez strachu.

      Vymazat
    6. Kdo se tu bojí pravdy? Zeman nebo Herman? ... Dejte si pauzu a nechte to plavat. Herman mluvil pravdu, Zeman nelhal, protože mlčel. To je vše, co se k tomu dá říct.

      Vymazat
    7. 4:06 Jestli Herman nelhal, tak musí být úplně blbý. Protože nedokáže rozpoznat rozdíl mezi NAVRŽENÝMI a VYBRANÝMI k vyznamenání. Stejně tak jsou blbí všichni, kteří to nerozlišují dodnes. Lež o tom, že strýček byl už vybrán vyvrátil Sobotka, který seznam vybraných podepisoval, a kanadské velvyslanectví, které žádnou žádost o souhlas s vyznamenáním neobdrželo. Dokud se někdo na seznamu vybraných neobjeví, tak je pořád jen jeden z mnoha navržených a je jen na prezidentovi, jak se rozhodne. Strejčka Bradyho nevybral z navržených ani Havel, ani Klaus a Herman ani nemukl, protože se pod ním nehoupalo ministerské křeslo. Tak už přestaňte naivně opakovat jeho lži.

      Vymazat
    8. Pan Brady už byl vybraný, jinak by Zeman nemohl Hermana vydírat. Přestaňte být naivní a ohlupovat už tak dost zpitomělé čtenáře nové republiky.

      Vymazat
    9. Byl navržený, nebyl vybraný, proto mohl Zeman Hermana vydírat, protože mohl dát medajli či mohl nedat medajli. I kdyby byl Zemanem vybraný, tak pak mohl být Zemanem taky nevyznamenaný, takže nebuďte zpitomělý a uklidněte hormon.

      Vymazat
    10. No nanejvýš zajímavým je i fakt, že se ho vořilo o výpisech volání a různých podkladech, které chtěl ten povedený strýček zveřejnit až se vrátí zpět do Kanady... Slyšel jste nebo viděl někdo něco po jeho návratu domů???
      Myslím, že nic... Mise splněna

      Vymazat
    11. Zeman je v Čínském rektu, a zatáhl tam celou republiku. Jestli Vám to ještě nedošlo, tak za setkání s Dalajlámou jste automaticky vyřazen z nominace na státní vyznamenání. To je nový zákon, který nyní platí v České republice.

      Vymazat
    12. Nohavica je skutecne "Udavac z Tesina", kdyz ho pustili na zapad, napraskal Kryla. Nikdy se za to neomluvil...
      Slavek

      Vymazat
    13. A Vy, Slávku, Vy jste na nikoho nedonášel?

      Vymazat
  2. Pevně věřím, že se pan Nohavica zvysoka vykašle na názor Pražské kavárny, pana Hermana (alias Sudeťáka) či paní Němcové (alias Tupé knihovnice) a dalších a medaili přijme. Jednak si ji zaslouží a jednak Pražská kavárna potřebuje trochu dostat po "čuni", aby přestala laskavě radit lidem, co mají dělat.
    Díky, kavárno, my máme svůj rozum a jsme svéprávní, tak nás laskavě, vy nuly, nechte na pokoji!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto hned, když oznámil Zeman, že vyznamená Nohavicu, tak vyskočil jako čertík z krabičky Renč a začal skučet, že mu to nic nepřineslo. No, jakoby Nohavice byl stejná kategorie jako Renč, který si vydělá akorát když točí reklamy.

      Vymazat
    2. 9:17 Posera Renč navíc udělal předvolební klip lidovcům, Herman, ministr kultury - zajímavá shoda. Dejdar už taky dostal rozum, propaguje ODS a účinkuje v "klipu" na zesměšňování Zemana. Prodejné prostitutky mají víc hrdosti, než zaprodaní komedianti.

      Vymazat
  3. Máš pravdu je taky příklad proč se Nohavica udržel a drží jako dobrý folkáč a pan Hutka s pražskou kavárnou tiše závidí jeho úspěchy a písničky které si zpívají i děti jsou to asi děti od rodičů těch nul které si nenechají namlouvat od učitelek že evropu osvodila Amerika.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarek je skvělej skladatel, zpěvák i člověk.

    OdpovědětVymazat
  5. Věřím, že Jarek Nohavica je inteligentní a chytrý člověk a není ohybač hřbetu podle větru, který vane z různých kaváren (nemusí to být jen ty pražské).

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kavárna není žádná síla 15000 uřvaných vychcánků co vlastní media. Pan Nohavica by se na ně měl vybodnout.

    OdpovědětVymazat
  7. Podívejte, jestli pan Nohavica dostane vyznamenání, anebo nedostane, záleží ještě také malinko na tom, jestli se někdo z jeho rodiny v mezidobí setká s Dalajlámou. Takže to rozhodnutí je více méně na náhodě, protože stát se může leccos. V případě, že pan Nohavica bude mít štěstí, a ani vzdálení rodinní příslušníci neporuší státní závazek nesetkat se s Dalajlámou, potom se může spolehnout, že udělení vyznamenání přinejmenším nebude odvoláno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, ze v rodině Jarka neni zadnej takovej pitomec jako Herman a už teprv ne trapnej provokatér jak Šlafenberg s Kalouskem...kteří běhali po hradčanech omotaní Tibetské vládce a při návštěvě Dalajlamy nevystrcili makovice ze svych nor...
      Já vyznamenání Jarkovi preju ...zaslouzi si ho a věřím ze je vic chlap nez rozklepanej Renč strachem z Pražské kavarny.....

      Vymazat
    2. 23:50 Můžete mi prosím vysvětlit, proč přijel strejček bez oficiálního písemného vyrozumění o udělení vyznamení a bez pozvánky? To je už takový dement, že jako jediný z asi 500 nepochopil rozdíl mezi kandidaturou a výběrem? Nebo ho k tomu navedl Herman, aby mohl předvádět "chudáka strýčínka" jako medvěda na pouti?

      Vymazat
  8. 22:50, 23:50 krapet šroubované, dost mimo, ale celkem bez chyb i když vlastně blbé.

    OdpovědětVymazat
  9. Ani strýček ani viz maior, šlo přec a jen o dalajlámu, kolaboranta Hermana, stejně jak jde o Sudeťáky za podpory Bělobrádka, Kalouska, celé té Kavárny. Těm všem vadí, pokud bychom neměli být zcela přikováni k "Západu", té Euroamerické zdegenerované, prolhané, zlodějské že civilizaci. O to jim jde, proto Zeman tak strašně vadí. A troubově se zabývají strýčky, dalajlámy a jinak nastrčenými maskoty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šlo o to, že na seznam vyznamenaných se měly dostat jen prověřené loayální osoby, jenže muž s brašnou projel a bylo potřeba jednat bez váhání.

      Vymazat
  10. nič v zlom, ale už by ste mohli začať rozlišovať kto hrá za Česko a kto za partaj -teda vyvolených, nie ? alebo - ako prorokovala - tuším - sv. Ľudmila, v Česku sa nič nepodarí...

    OdpovědětVymazat
  11. sodoma gomora smetali aby byli zachovany lidska prava dekorovanych tak se jim dajli medajli daji i kdyby tisikrat lhali kradli a podvaděli pro vovčany zustava otazkou proč kohokoliv dekorovat z našich dani nejdeli jen o penize beztak zazobanych ani maršalu malinovskemu nebylo nic platne tisice metalu stejně umřel a stejně jako na jine po jejich smrti a nemožnosti branit se na ně kavarnsky povaleči plivou a kali když sami nikdy nic pořadneho nevypotili viz černoprdelni eskamoter se slovički a profesionalni podvodnik s dušičkami soudruch herman ministran a netahlo řizene z vatikanu dnes zasluhou dalšiho ministranta prejže prmier sralbotky prejže ministr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to dekódovat do češtiny, možná to bude "mejkovat sense".

      Vymazat
  12. Krátce a jednoduše, kdo dává právo někomu nařizovat, zda smí či nesmí převzít státní vyznamenání? Dobře to objasnil Mistr Suchý.Nohavica může odmítnout, je to ale jen jeho věc. Ono to pak vyznívá, že lidi, kteří na tuto poctu nedosáhnou závidí Nohavicovi jeho ocenění. Tak to vidím já. I slaboch Kačer, převzal státní vyznamenání od prezidenta, i když pro něj přišly jeho kačenky. M.Radikowski

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:32 Kačer si myslí, že se zachoval jako chytrá horákyně. Ve skutečnosti to bylo zbabělé, protože se bál pražské kavárny. Tím si ale vysloužlil jen opovržení jak od nich, tak i od slušných lidí.

      Vymazat
  13. Děkujeme za jmenný soupis českých hrobařů pravdy. Herman, lžilhář extratřídy, pronacisticky orientovaný politik lidovců - již pro toto individuum jsou lidovci pro lidi milující pravdu nevolitelní - a to opomíjím jejich hlubokou "pravdou" vedenou kolaboraci s někdejším režimem, označovaným - nevím proč - komunistickým. Kolaboraci vřelou a obětavou. Proč, to nám osvětluje dnešek, jejich politici jsou většinou charakterově, intelektuálně a chtivostí právě na úrovni těch lžikomunistů za socíku. 50 roků spoluprznili snahy o sociálnější stát, než kdy dokázal nějaký stát kapitalistický. Nyní již 25 roků przní kapitalistický stát, který by chtěl mít trochu znaků demokracie a sociální spravedlnosti. Lidovci jsou pevnou oporou pražské kavárny, souboru renegátů pravdy a sociální společnosti, soubor části "umělců" a "intelektuálnů" dalších kategorií, zkorumpovaných pro boj proti občanskému státu kapitálem.

    OdpovědětVymazat
  14. Spolecnym tematem vyznamenani minuleho roku, ten "Koren naseho naroda", byli Bojovnici, u korene tehdy "Boží Bojovníci".

    Nevyznamenaval a neodskodnoval "Oběti".

    Proto rozhodne nemohl dostat vyznamenani Brady, protoze odsud utekl a nebojoval. Protoze byl Oběť nacismu ale ne Bojovník proti nacismu.

    Jake bude asi spolecne tema letosnich vyznamenani ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se ptám, dluží něco Češi Bradymu? Myslím, že vůbec nic. Po válce se odstěhoval a do koncentráku ho zavřeli nacisté. Medaili by měl urgovat v Německu, ne v Česku.

      Pro mne jsou vyznamenání pro emigranty a cizince velmi nemorální a uráží mne. Čím byl pro nás přínosná Churchill? Kdyby se aspoň účastnil osvobozování na tanku, uznal bych to. Za co dal Zeman metál žvanilovi Bělohradskému. Zdrhl a po převratu tady toho nažvanil tolik, že by v tom kůl nestál. Hledejte v databázích knih doma nebo v Itálii, co významného napsal. Nic se nenajde. Všiml jsem si, že kromě Klause vychvaloval i Sobotku a slavnostně řečnil na valné hromadě Agrofertu (konference hnutí ANO). Jeho vyznamenání je produktem politické korupce. Stín podezření je také u Kellera, promiňte. Zasmát se lze také u metálu pro Wonku. Nějaká mladá režisérka měla na Wonku natočit oslavný dokument. Až potkala lidi, kteří tohoto disidenta skutečně znali, přeběhla na opačnou stranu.

      Vymazat
    2. „Vyvedli Pavla Wonku z cely ven, vysvlékli ho do naha a pověsili ho za ruce na mříže na katr. Byl vytažen tak, že měl chodidla deset centimetrů nad zemí a byl poléván hadičkou, ve vědru měli připraveno pět pendreků a k nim se připojilo pět příslušníků a řezali ho ta k dlouho, až už nemohl křičet a jen sípal a my jsme to museli poslouchat.“

      Vymazat
    3. Copak víme, co se děje dnes ve věznicích? Ani se nedozvíme, kolik nevinných bylo vězněno, jen se občas dovíme, jaké odškodné za nespravedlivé pronásledování policií a soudy jim bylo z min. vnitra z peněz občanů usrknuto. Bezva povolání, bez odpovědnosti za jeho výkon, hodně samolibosti a silné svaly. Ono se až tak moc nezměnilo, jen socík se zaměnil za kapitalismus, vládci se přebarvili, rozkradli pár bilionů a zůstali.

      Vymazat
    4. Treba zajimave bylo, ze vloni Zeman vyznamenal i papeze Frantiska (jak jednoznacne vyplyvalo z komentare, ktery k tomu rekl), ale to vyznamenani pripnul na hrud Kardinala Duky, protoze Papeze si samozrejme na zidlicku mezi ostatni posadit nemohl...

      Vymazat
    5. 15:38, už to nedohledám, ale před léty se na internetu objevil odkaz na materiály Charty 77. Bylo tam uvedeno, že ostatky toho disidenta ohledal zahraniční lékař, který vyloučil násilnou smrt. Ten odkaz už nenajdu. Pochybuji, že mohlo jít o podvrh, ale budiž.

      I když za totality byl na mnoha místech bordel v papírech, nevěřím, že Wonkovu smrt nikdo nevyšetřoval ani interně. Převzali jste dost rychle moc a někoho z vás mohlo napadnout, dokumenty zabezpečit. Máte na to celý ústav, který mohl zločince mezi vězeňskou službou odhalit, usvědčit a potrestat. Sdělovací prostředky by se na tomto zločinu pásly snad až do dnešních dní. Bohužel nic dokázáno nebylo. Je to jako se starým uštvaným Grebeníčkem. Byli dva údajní svědci. Jeden z nich starého Grebeníčka nemohl nikdy potkat a druhý ho nepoznal. Vám to ovšem nepřekáží tomu, abyste mlel totéž dokola do zblbnutí.

      Sám mám zájem, aby se všechno řádně vyšetřilo a viníci byli potrestáni. Bohužel vám milý 15:38 věřit nemohu.

      Vymazat
    6. 15:38, poslechněte si toto
      https://video.aktualne.cz/dvtv/wonka-vedome-spolupracoval-s-stb-rika-autorka-dokumentu/r~fc33ba345acd11e49b26002590604f2e/

      Komu věřit? Běžte se bodnout!

      Vymazat
  15. Nejvyraznejsim transparentem na te ostudne demonstraci na Staromaku byl zrejme:
    JSME ZÁPAD

    Ovsem Zapad je relativni pojem. Nemuzeme byt svym vlastnim Zapadem.

    Ci jsme tedy Západ ?

    Zapad jsme Slovanu, pro Ukrajince a Rusy a Cinany jsme Západ. Ovsem kdyz se zeptate jakehokoliv radoveho Americana, Brita nebo Holandana, tak jsme Východ. Jsme 'jen' vychodni okraj Evropy, geograficky, kulturne, etnicky i ekonomicky. Zeptejte se nejakeho Brita, jestli si mysli, ze my jsme Zapad ? Vysmeje se vam...

    Tedy pokud chteji tihle kavarensti kriklouni byt otoceni pouze na Zapad, delaji z nas pouze Vychod. Teprve kdyz se otocime na obe strany, coz je eminentni snahou predevsim Zemana, tak teprve z nas dela Střed.

    Jsme Vychod Zapadu, a muzeme byt i Zapad Vychodu, Most mezi Kulturami, a pak teprve se staneme Středem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme součástí CEMEA. Tak nás západní svět řadí.

      Vymazat
    2. A tim "západní svět" myslite tamni Korporatni Media, tamni Politiky a Analytiky, nebo proste lidi pisici v diskusich?
      Protoze pro ty posledne jmenovane jsme proste Vychod. Pro vsechny normalni evropany jsme jen "vychodni okraj Evropy" (a zvlaste pokud neumi rozlisovat mezi Ceskem a Slovenskem, a pokud u nich Evropa=EU, tak maji v podstate pravdu)...

      Vymazat
    3. 13:02 Ale my už opravdu skoro jsme Západ, přesněji ze 2/3. Majitelé výrobních prostředků a bank jsou západní, ceny jsou také západní. Zbývá jen nepodstatná třetina, kterou jsou mzdy. Ale to podle ekonomů za 200 let také doženeme. Pak konečně bude naplněn cíl plyšáku. Komunistická Čína bude sice Západem nejspíš mnohem dřív než my, ale zato my máme demokracii a oni ne, heč.

      Vymazat
    4. Pokud si myslite, ze "Zapad" znamena: majitele, ceny a platy,
      zrejme jste leccos nepochopil.

      Jsou take Moralni kategorie, Kulturni, Etnicke...

      Obzvlaste dnes, kdy Vychod znamena Konservativni moralku, kdezto Zapad znamena Liberalni upadek a zvrhlost,
      kdy Zapad znamena predevsim anglo-zidovske etnikum, ale Vychod zde znamena Slovane,
      kdy Zapad znamena konfrontaci a sankce, ale Vychod znamena pratelskou spolupraci.

      Kulturne jsme "Zapad", nasi vlastni kulturu jiz temer zcela prevalcoval brak z Unholywoodu a MTV...

      Ze tady novodoba kapitalisticka slechta jsou Cizaci, jen pokracuje nase obvykla tradice po roce 1620...

      A jak jsem psal, ze pokud budeme "otoceni" (ve vsech vyznamech) pouze na Zapad, budeme jen jeho Vychodnim okrajem, tak budeme-li "otoceni" na obe strany a spolupracovat mezi obema bloky, muzeme byt Mostem uprostred, Hospodarsky, Kulturne i proste Lidsky...

      Vymazat
  16. Mi patříme do Bavorska jsme Nemci a ne Rusové

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem myslel, ze vas uz definitivne vyhnali "Spojenci" po valce, pomoci tzv. Benesovych dekretu.

      Vymazat
    2. Omluvte 14:04, jeho nemohli Němci vzít sebou, protože neuměl německy. V sousedním městě jeden takový byl. Pracoval u technických služeb a šlo ho v hospodě vyprovokovat, aby spolkl jídelní příbor, co mu bylo osudné.

      Vymazat
    3. 14:04 Podle "chib", co tam máš, tak asi jo- vole.

      Vymazat
  17. Nohavica si půjde pro vyznamenání na Hrad. No a ti různí strejdové, musí prostě do kavárny.

    OdpovědětVymazat
  18. Jestli je s tím spojená i nějaká finanční odměna, tak bych to bral, ona se každá kačka hodí, kór když teď máslo podraží na 70 Kč. Jestli je to z nějakýho vzácnýho kovu, jakože placka, tak bych to taky bral, protože se to dá střelit buď na váhu nebo nějakému sběrateli. Na E-bay by za to dali určitě pár stovek. Jarek by neměl být hloupý a vyznamenání zobrat, teda jestli se nějaká jeho dcérečka z pátého kolene nedala na budhizmus a zrovinka nepotkala Dalojlámu někde v cudzině, to by potom byl próser, a Miloš by metál nedal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:44 Miloš by nedal a dobře by udělal. Příbuzným vlastizrádců se vyznamenání nedává. Jenže Nohavica na rozdíl od Hermana není kolaborant, který plní přání svých německých páníčků ke škodě státu.

      Vymazat
  19. Nic víc, nic méně, než trvající tažení proti prezidentu Zemanovi, který prosazuje a pokud lze, tak orientuje politiku ČR všemi směry, tedy nejen do totální, zejména hospodářské závislosti na západní Evropě a USA, která umožňuje drancování našeho hospodářství. Tak si to závislácké panstvo pojmenujme, aby se ve volbách neprosadilo. Mám takové pořadí zlobrdů: KDU-ČSL, TOP09, ODS, ČSSD. Za ANO mluví neblaze leckterá jména – Stropnický, Jourová, Zlatuška, Telička, však ani nezáříval občan Pilný, i když dnes...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ze sebe necháte dělat blbce, tak se z vás nakonec blbec stane.

      Vymazat