Reklama

.

.

úterý 5. září 2017

Teď, a navždy

Erik Best
5. 9. 2017       EB
Vtípky na adresu nového volebního programu hnutí ANO „Teď nebo nikdy“ se inspirují hned titulní stranou. Andrej Babiš skrblí dokonce i na čárkách, říká se, protože v češtině musí být před „nebo“ ve vylučovacím poměru čárka. Zábava tím ale nekončí. V úvodu Babiš za ANO slibuje: „Nebudeme lhát, nebudeme krást.“ Proč by s tím teď začínal, že? 



„Nebudeme privatizovat zdravotnictví.“ To přenecháme našemu fondu Hartenberg. „Snížíme počet ministrů z 16 na 13.“ Zbývající tři pozice přeměníme na stafáže a nabídneme je našemu koaličnímu partnerovi. „Zavedeme centrální nákup.“ Zasíťovat další ziskovou jednotku do nákupního systému holdingu bude brnkačka, uvidíte. „Snížíme počet pracovníků úřadu vlády.“ Centrála převezme většinu podstatných záležitostí. „Navrhneme úpravu volebního systému.“ Proč pořádat drahé volby, když nám voliči mohou prodloužit mandát o čtyři roky na valné hromadě? „Teď nebo nikdy?“ Spíš „Teď a navždy.“

38 komentářů :

  1. pane Babis vse je mazano co je na vasi podporu !

    OdpovědětVymazat
  2. Jen jich nechte ať se bojí.200 poslanců nemají mnohem větší státy. Senát je jen divadelní trik Veci Flašky, kromně stoky na peníze a úschovny zbytečných politiků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:53 Souhlas tak to bohužel je.

      Vymazat
  3. Líbí se mi ten titulek "změnu dotáhneme" - ale kam?

    OdpovědětVymazat
  4. Estébák slibuje ��������

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalousek, Bělobrádek a Zaorálek to zvládnou.

      Vymazat

  5. Snažím se přemýšlet selským rozumem a pořád mi z toho vychází, že současná demokracie, založená na soutěži stran o získání moci nad námi není a ani nemůže být demokracií. Demokracie nezná pojem soutěž o moc, protože ona sama je tou mocí. S politickými stranami a hnutími nemůže být lépe. Lépe může být jen tehdy až se jich zbavíme - nahradíme je námi občany. K tomuto účelu má politické organizování se smysl. Znovu upozorňuji, že začít se musí v obcích a městech. Skutečná demokracie se ukrývá v decentralizaci moci. Žábou, která sedí na prameni demokracie jsou strany a hnutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Forgáč uvažujete správně,žel bohu pozdě.Nic jiného ale nezbýva než si vybrat z toho co je a jít k volbám.já například budu volit SPD.
      lada

      Vymazat
    2. Naprosto s vámi souhlasím, jenom nevím, jestli to bude lépe řídit Franta, nebo Pepa, Máńa to také myslí upřímně.

      Vymazat
  6. Jako by těch zhovadilých, kteří se spojili proti Babišovi nebylo málo, musí si přisadit i zdejší rozumbradové. Jen do něj, on nám pak Kalousek se Zaorálkem tu domokratůru předvedou.

    OdpovědětVymazat
  7. To mě děsí od Babiše,pokud vyhraje,tak se zabetonuje ve státě,bez milosti si upevní pozice ve všech úrovních státní moci.Jenže,kdo tomu dopomohl,prvé řadě Kalousek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o co jde? Nevoněla nám diktatura proletariátu, nevoní nám diktatura buržoasie, nevoní nám právní stát( jen pro právníky).Tak si hold vyzkoušíme diktaturu miliardáře.

      Vymazat
  8. Není důvod zesměšňovat volební program ANO a Babiše tím, že si na mušku vezmu interpunkci. Ostatní partaje mají volební programy daleko horší nejen po stránce gramatické a jak z 25leté zkušenosti víme, stejně byly vždy vylhané a nikdy nebyly plněny, natož splněny.
    Chápu, že ti, co 25 roků neplatili daně a nechali si od zaměstnanců platit pojistné a sociální, Babiše nenávidí. Chápu, že ti, co neplatili DPH, ale okrádali stát a občany tím, že si nezaplacené DPH nechali od státu proplácet zpět, Babiše nenávidí. Chápu české politické loutky, zkorumpované oligarchy, že nenávidí Babiše, protože je okrádá o kurupné. A co horší, strhává další oligarchy k tomu, aby netahali za špagátky vládních a poslaneckých loutek, ale aby šli za své představy do politického ringu čestně bojovat. Nevolte BABIŠE, VOLTE DÁLE POLITICKÉ VOLY, VY KDOŽ SE V NICH VIDÍTE JAKO V ZRCADLE.

    OdpovědětVymazat
  9. Volím jedině SPD!!
    Babiš ať zmizí v propadlišti! Je to bezohledný škůdce. Imigranty vítá s otevřenou náručí, na národě mu nezáleží. V Německu staví fabriku na chemická hnojiva, takže je to sluha Merkelové!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:58 Vy jste legrační. Babiš podle vás "vítá imigranty s otevřenou náručí" a proto budete volit stranu, vedenou imigrantem. Stavět fabriku v Německu a vozit zisk domů je rozhodně vlastenečtější, než darovat naše fabriky Němcům a nechat vyvážet zisk tam. A že takových fabrik je. Kdo jim je věnoval jistě víte.

      Vymazat
    2. Tak Babiš že je škůdce? To je taková blbost, že je snad do nebe volající. Česká země je totálně zničena, rozkradena, prodána -a on to udělal Babiš? To jsem nevěděl. Krysa Havel byl vybrán "západem" a placen "západem" celé to odporné sametové divadlo bylo inscenováno "západem" a dobytek, svině a lumpové, kteří se po skončení divadla nadrali do vlády a parlamentu a jako první si odhlasovali stotisícové platy - a taky si je hned od prvního měsíce škodění vyplácely - kde myslíte, že na to vzali peníze? Myslíte, že někde byly schované prachy pro tuhle hnusnou havěť? NE! Ta havěť dostala funkce a peníze za to, že nechá zničit, rozkrást, prodat a totálně zdevastovat naši zem a naše hospodářství - takový měl "západ" zájem o rozkvět našeho hospodářství a obyvatel a také hned v prvních měsících vládnutí téhle prodané spřeže začala genocida českého národa, majetku a obyvatel. Statisíce lidí se ocitly na dlažbě, podniky v hajzlu, průmysl a zemědělství v hajzlu - to potřebovali zničit jako první.Následovalo školství a zdravotnictví. Vybujel "mediální průmysl" jak rakovina, a myšlení našich lidí ničí tisíce zaprodaných novinářských zmetků. Ničí nás justice, učitelé, lékaři, i policajti - vše za smradlavé, špinavé prachy! A vy tady budete neustále skřehotat, že Babiš je škůdce? Co zavinil - co poškodil? To on zničil průmysl, zemědělství, to on prodal nemocnice a vodu? Podívejte se na sebe, co se stalo z vás. Jak vám prolhanci z medií naočkovali do palice tenhle odporný mor, a vy posloucháte jako ratlíček. Nikdo z těch, kteří nadávají na Babiše a snad na něj i svádějí zodpovědnost za hnůj, který už teče horem dolem z české senkrůvny - nikdo z nich nemyslí hlavou.Čím myslíte? Kde jste byli těch sedmadvacet let - byli jste zde v ČR? A vy jste neviděli co se zde děje za zhovadilosti, a v co se mění naše zem? A teď to ti zasraní, zparchantělí, vlastizrádní lumpové chtějí snad všechno hodit na Babiše, a vy jim to žerete! Házeli hovny na policejního prezidenta Lessyho, na Vítka Bártu, na Paroubka, na všechny, kteří to mysleli jen trochu dobře - a pořád se tihle hnusní parchanti drží nahoře - jak asi? Jen těmato mediálníma kejklema. Media - další zparchantělá úplatná havěť. Škoda slov.

      Vymazat
    3. 17:58 napsal pravdu.
      Spravedlnost a Přímá Demokracie je volbou naděje pro poctivé vlastence. Gaunerům je postrachem.

      Vymazat
    4. Anonymní5. září 2017 19:27
      „Tak Babiš že je škůdce? To je taková blbost, že je snad do nebe volající. Česká země je totálně zničena, rozkradena, prodána -a on to udělal Babiš?“
      No Babiš pouze vlastní to, o čem říkáte, že bylo rozkradeno. Jinak to je asi fajn chlap. P.K.

      Vymazat
    5. Přestaňte trapně žvanit. Tak blbě - jste důkazem, jak dokáží media vymastit mozek. Kdysi se vychloubali v jakémsi bulváru, že media jsou způsobilá vytvořit hvězdu z kohokoliv, ale taky dokážou z kohokoliv vytvořit gaunera a darebáka - třeba i z vás. Kdybyste jim za to stáli. Skutečnosti staré DESET LET!!! teď začínají "jako" vyšetřovat a rozmatlávat v mediích? Vy tvrdíte, že Babiš v roce 1990 nechal vyházet z práce statisíce lidí na dlažbu, že vytvořil umrzající bezdomovce, že vydrancoval průmysl, zemědělství, zprivatizoval zdravotnictví a prodal českou vodu? Že rozkradl SETUZU a OKD - a Poldi Kladno a další podniky? A vůbec - vy vypatlaní vymaštěnci dřepící celé dny u počítače a čerpající ty moudrosti z těch sraček, které tam novinářské kurvy napíšou - jděte do prdele! Až budou media dělat gaunera z vás nebo z vašich dětí - napište tady nějakou obhajobu. Fakt - jděte do prdele - chátro duševních mrzáků! Vám je možno nakecat cokoliv, a hned byste mučili a zavírali, vy totálně zkažení soudruzi. Je mi z vás na blití.

      Vymazat
    6. Anonymní5. září 2017 23:47
      „Fakt - jděte do prdele - chátro duševních mrzáků! Vám je možno nakecat cokoliv, a hned byste mučili a zavírali, vy totálně zkažení soudruzi. Je mi z vás na blití.“
      Vy jste nějaký samonahazovací. Já netvrdím, že to všechno má Babiš. Pouze nemalou část. Také nechci nikoho mučit, pouze pochybuji, že by podnikatel žádající vládu o dotace, měl sedět ve vládě. P.K.

      Vymazat
  10. Erika Besta jsem měl za docela objektivního novináře. Po tomhle článku už nemám. Nevím proč cítí potřebu přidat se takovouto trapností ke stádu "demo-kradů" proti Babišovi. Kdyby o zlodějnách, které lidé zažili na vlastní kůži, mluvili i ostatní politici, tak Babiš nemá šanci. Proč o tom nemluví? Protože jsou v nich sami svými loutkovodiči namočeni. Zloději křičí "chyťte zloděje Babiše". A když se k nim přidá i pan Best, tak je to hodně smutné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Best se nepřidává ke stádu demokradů. Ve své poznámce pouze vypíchl nebezpečné a zneužitelné body programu ANO. A má pravdu. Uvědomte si, že Babiš je podnikatelský žralok, který nenechá nepovšimnutě ležet korunu, pokud ji může legálně získat. Centrální nákup, pokud ho nebude provádět státní správa, je opravdu kvalitní byznys, pro Andrejka jako stvořený.
      Best nezmiňuje Agrofert Deutschland, který opravdu staví fabriku na umělá hnojiva v Německu se státními úlevami. Pokud vzniknou problémy a Andrejko bude muset volit mezi fabrikou a nepříjímáním migrantů - co si asi vybere? Je tímto vydíratelný.
      Jako ministr financí se staral pouze o příjmovou stranu. Díky EET skončilo kdovíkolik malých obchodníků nebo hospodských hlavně na dědinách. Tito lidé nečerpali dávky, platili SZ a ZP. Teďka vymysleli omezení EET na obrat nad 500tis/rok. Povinný plátce DPH je od obratu 1mil/rok. Vesnické smíšené zboží při současných cenách za rok udělá cca 1 - 1,5 mil obratu se ziskem okolo 100tis. a po odečtu SZ a ZP zbývá cca 60tis. Vesnická hospoda je v podstatě pouze přivýdělek. Antikvariát nebo bazar či jiný podobný obchod toho také moc nevydělá, ale dává lidem práci. A takoví díky EET skončili.
      Na výdajovou stránku hospodaření státu kašlal, takže ministři mohli dále spokojeně vyhazovat peníze z okna. Ideálním příkladem je Marksová a její zálohované výživné (snad neprojde). Jurečkovy dotace na snížení výroby mléka. Brabcova dešťovka, výkup vepřína v Letech atd, atd. K tomu přidejte nárůst neziskovek (2005-62tis, 2015-cca126tis.) a jejich financování z rozpočtu je řádově v miliardách. A bylo by toho víc. Pan Best pouze varuje bez dalších komentářů.
      Ivana

      Vymazat
    2. 20:45 Namíchala jste toho hodně dohromady bez rozlišení, co je opravdu Babišova "zásluha". Tak popořádku:
      Správně říkáte, že "nenechá nepovšimnutě ležet korunu, pokud ji může legálně získat". Tam je důležité to slůvko "legálně", což nemusí být zároveň "mravně". Ale o legálnosti bez ohledu na mravnost rozhodovali jiní, viz korunové dluhopisy, dotace atd.
      Že centrální nákup nebude provádět státní správa máte potvrzeno, nebo je to jen něčí spekulace ve stylu "podle sebe soudím tebe"?
      U nás také dostala řada zahraničních firem státní úlevy. Znamená to snad, že jsou vydíratelné naší vládou? Pokud ano, proč je vláda nepřinutí platit alespoň odpovídající mzdy?
      Ministr financí se musí starat hlavně o příjmovou stranu. Výdaje může jen brzdit, protože je určují ministři ostatních rezortů.
      EET je zcela v pořádku. Nebo snad souhlasíte, aby třeba v obci platili náklady na úklid, školu, osvětlení, chodníky atd. jen zaměstnanci a ne i podnikatelé? Kdo naříká, že kvůli EET zkrachuje tak se jen přiznává, že dosud se na ostatních přiživoval.
      O výdajové straně rozpočtu rozhoduje vláda. Správně jmenujete ministry, kteří vyhazují peníze oknem. Zapoměla jste, že neziskovky má "pod palcem" Herman (kultura). Ale na Babiše všichni svorně nadávali, že jim nikdy nedal tolik, kolik chtěli. Tak mu nepřipisujte cizí "zásluhy".
      Pro úplnost uvádím, že Babiše nevolím. Jen jsem alergický na lživé manipulace.

      Vymazat
    3. Já jsem byl rozhodnut ho nevolit - ale teď ho VOLÍM!!! Díky tomu hnusu, který začala provádět media - díky tomu cirkusu, co už tady pozoruju půl roku. Začalo to tou trapností s tím dědkem Brady - už jste zapomněli? Asi jo! Pak se neskutečně ztrapnil Sobotka tou demisí vlády - proč ho za to nevykopli??? To se může? Pak vyhrabali ty Babišovo korunový dluhopisy, a začali to rozmatlávat, ale asi dostali pod vocas od těch, kteří to využili přesně stejně jako Babiš, tak zase rychle stáhli vocas mezi haksny, a vylezli holt s tím čápem - hnusné, trapné melivo. Hnusné a trapné - protože podobně čerpaly dotace i další podnikatelské subjekty a o tom žádná, navíc je toto záležitost stará deset let. On je Babiš členem vlády 11 let? Že vo tom nic nevím!!! Tak jak se mohl stát ministrem financí? To to vo něm nikdo nevěděl, ale teď najednou se jim to doneslo? Zkoušeli to s tím STb a podobně - samé odporné, hnusné, sračky! Vyhrabou kde co ty sprosté, bezcenné kurvy - co politik, to kurva. Tak co si mají kurva co vyčítat a skákat si po krku? Ale Babišovi a ANO začaly stoupat volební preference a silně - to je jádro pudla!!!A když si vzpomenu na pana Lessyho, na Vítka Bártu, na stranu LIDEM a na tu hnusnou krávu PEAKE, když si vzpomenu na statisícové odměny tý krávě Nagyový, zatímco "lid" byl přesvědčován o krizi a důchodcům byly sebrány valorizace!!! Když si vzpomenu na ten odpornej zločin s církevníma restitucema, a jak si přivlíkli do parlamentu ODSOUZENÝHO ZLOČINCE!!! aby jim to odklepnul - do prdele - vy už jste na to zapomněli? Žijeme v senkrůvně, ze který už tečou hovna ven proudem, a vy ubožáci z toho obviňujete Babiše? Bože - proč musím žít mezi takovými vypatlanci - anebo se to vyskytuje jenom na diskuzích? Asi jo - tak sem klidnej.

      Vymazat
  11. Babiš sahá na nejzákladnější hodnoty kapitalismu, a to svobodu lhát a krást.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:30 ..a tím, jak říká Kalousek & comp.,: "nebezpečně ohrožuje NAŠÍ demokracii".

      Vymazat
  12. Kauza Čapí hnízdo ukázala, že oligarchové, kteří žijí z dotací, nemají v politice co dělat. Je to střet zájmů, který je zdrojem nepřetržitého vznikání stále nových kauz. To by potom vláda nedělala nic jiného, než řešila stále stížnosti na střety zájmů.
    Proto volím SPD, to je jediná možná cesta ke změnám kursu, od záhuby k záchraně. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestaň s tou agitkou SPD - jsi trapnej otrapa! Otravuješ s tím na všech diskuzích už jdi do hajzlu! Lžeš! Okamuru taky ta břečka ztrapnila - už jsi zapomněl? Ani by si neškrt, to si pamatuj. Kauza čapí hnízdo není vůbec nic -žádná kauza -to je jen jako cirkus Humerto -to byla taky kauza? Jsou to jen mediální trapárny a hnusný lži, ale ty máš svojí modlu, a všem jí strkáš pod nos! Taky bys šel za svýho vokomůru přes mrtvoly? Taky je to podnikatel, a tvrdej, proto se taky vedral do politiky, a zcela určitě má střety zájmů - každej politik je má, ale pokud drží hubu a krok, neomlátí mu to o čumák, omlátí mu to, až když začne dělat "změny" a něco, co se tý mafii zkurvenců nelíbí. Kalousek je namočenej do podivný vraždy, zastavoval letadla, byl často veřejně vožralej pod vobraz, fackoval občana, zloděj hnusnej, má na triku okradení důchodců a byl ministrem financí ve dvou vládách, přelezlík stranickej - jak je to možný? A FURT se sere do politiky, a furt je středem zájmu. On že je bezúhonnej občan? Taková kurva? Nežvaň o střetu zájmů, vždyť to všechno máš jen z medií, ani nevíš co to v reálu je. Ve střetu zájmů je každej politik co podniká a to podnikají všichni, i když zástěrku jim dělají rodiny - bože -proč se bavit s trapákem! A nech už tý agitky za Okamůru - jsi fakt trapnej. Už jsi zapomněl na Havla a disidenty? Taky jsi řval jako pominutej a zvonil jsi? A zas už řveš a zvoníš?

      Vymazat
    2. 0:11 Do hajzlu můžeš jít tak ty makrely slouho my budeme volit SPD.

      Vymazat
    3. Anonymní6. září 2017 0:11
      Nejvíce tady řvou vyznavači boha Babiše. Jak on je schopný, že už má dost, takže on určitě nepotřebuje krást a podobné nesmysly. Kauza Čapí hnízdo ukázala, že dost nebude mít nikdy. Nevyčítám mu to, je to podstata podnikání. To co Vám připadá jako mediální trapárna, vzniklo proto, že je v politice a někomu se to nelíbilo, tak to zveřejnil, aby ho poškodil. Prostě politický boj, podobně, jako Vy napadáte Okamuru.
      Na Kalouskovi dokazujete, že spravedlnost funguje výběrově. To s Vámi souhlasím, ale ministr spravedlnosti je od Babiše. Tak proč to nenapravuje? Babišovo ministerstvo financí také funguje výběrově a likviduje ty, kteří se dostanou do střetu s podnikatelskými zájmy AB. Z toho, že je Kalousek nepřijatelný, nelze vyvozovat, že Babiš je ten, který vše napraví.
      Jako střet zájmů považuji, když majitelé i manažeři firem, které při podnikání žádají dotace, byli mezi politiky, kteří o jejich přidělování rozhodují. Už jako poslanci jsou nevhodní a jako členové vlády, podle mého, nepřijatelní.
      Havla jsem také ctil, dokud stál na straně občanů a vlastní země. Ohledně Okamury můžu dát malé přirovnání. Jako prezidenta jsem volil Zemana, ne že bych ho obdivoval, ale proto, že Schwarzenberg mi připadal nepřijatelný. Podobně to je se současnými volbami do parlamentu. Mezi těmi, kteří se ucházejí o řízení země, mi přijde Okamura nejpřijatelnější. Ostatní jakoby neviděli, neslyšeli realitu.
      Navíc si myslím, že má potenciál se dostat do vlády a tak některé body svého programu prosadit. Jeho podmínkou vstupu do vládní koalice, je přijetí zákona o všeobecném referendu a nulová tolerance nelegální migraci. P.K.

      Vymazat
    4. 12:12 Který příspěvek dělá z Babiše boha? Nějak jsem si nevšiml. Většina jeho obhájců jen odmítá naletět šmejdům, kteří se snaží zlikvidovat konkurenci takovými lžemi, kterým uvěří jen naprostý vypatlanec. Nejhorší je pokrytectví těch šmejdů, kteří sami zavedli pravidlo "co není zakázané je povolené" a dnes se ohánějí morálkou. Poté, co v duchu tohoto pravidla sami rozkradli, co se dalo. Za tichého souhlasu zpitomělé veřejnosti, kterou dnes zaměřují na "zločiného" Babiše. Ten má naprostou pravdu když říká, že právě ti šmejdi ho vytvořili. Copak byl jediný, kdo privatizoval kde co včetně médií a využíval na úkor státu dotace, úlevy, korunové dluhopisy, účelové dělení a spojování firem? Kdyby nevstoupil do politiky a nestal se konkurencí, tak dodnes jeho zájmy hájí TOP09 a ODS do roztrhání těla. Dodnes by byl jen "utiskovaným podnikatelem", kterému stát brání svobodně podnikat (= okrádat stát).

      Vymazat
    5. Anonymní6. září 2017 13:22
      „na "zločiného" Babiše. Ten má naprostou pravdu když říká, že právě ti šmejdi ho vytvořili. Copak byl jediný, kdo privatizoval kde co včetně médií a využíval na úkor státu dotace, úlevy, korunové dluhopisy, účelové dělení a spojování firem?“
      Oceňuji Váš realistický pohled na AB. Ano, ti zkorumpovaní šmejdi ho vytvořili, od nich má majetek. To byli jeho spoluhráči. Nyní, když se je snaží vyšachovat z politiky (nezastávám se jich, podle mého, by měli nést trestní odpovědnost), tak se z nich stávají jeho protihráči. Toto pozadí, mu ale nemůže poskytovat nějaký generální pardon na všechno, co kdy podnikl, nebo čeho se dopustil.
      AB by jako první měl vyzvat sněmovnu, aby mu umožnila se u soudu očistit, aby nikdo nemohl ten jeho případ politizovat. To se ale nestalo a AB a jeho tým se intenzivně snažil se ospravedlňovat, aby s Faltýnkem nebyli vydáni.
      Nechme pracovat soud a nenaskakujme na různé konstrukce, podle svých politických preferencí.
      Se střetem zájmů, se už nebudu opakovat. P.K.

      Vymazat
    6. 18:33 To je pořád dokola."poskytovat nějaký generální pardon na všechno, co kdy podnikl, nebo čeho se dopustil." Zákon nelze zneužít, ale jenom porušit. Nikdo na něj přece nepodal trestní oznámení pro porušení nějakého zákona. Pokud jeho jednání nepřekročilo rámec (nemravných) zákonů, pak mu nikdo nemůže nic vyčítat. Nejméně pak autoři těchto zákonů.
      Ohledně čekání na rozhodnutí soudu nemáte pravdu. Když vás někdo nařkne a veřejně rozhlásí, že jste zabil vlastní babičku, tak neříkejte, že vás to nepoškodí, že se nebudete bránit a v klidu vyčkáte očištění soudem. Tak to nefunguje. Politizace je už to samotné nařčení Babiše, protože sleduje politický cíl. A právě takovým věcem má bránit poslanecká imunita. No, adnes, ko hlasování ve sněmovně prohlásili svorně Plíšek z TOP09 i Němcová z ODS, že jejich strany hlasovaly pro vydání proto, že onen "zločin" se stal dávno, takže nesouvisí s výkonem politické funkce Babiše. Vám to nepřijde jako naprosto debilní výmluva a naprosté popření ochranné funkce imunity, která má chránit politiky před snaživostí policie?

      Vymazat
    7. Anonymní6. září 2017 20:51
      Nevím, co myslíte tím, že je to pořád dokola, když napíšu:
      „Toto pozadí, mu ale nemůže poskytovat nějaký generální pardon na všechno, co kdy podnikl, nebo čeho se dopustil.“
      Váš argument: „Zákon nelze zneužít, ale jenom porušit.“ zde nikdo nevyvrací, ani o něm nediskutuje. Moje věta říká, že pokud AB porušil zákon, musí nést trestní odpovědnost. Ať už je politik, nebo není.

      „Nikdo na něj přece nepodal trestní oznámení pro porušení nějakého zákona.“
      Pokud vím, bylo na něj podáno anonymní trestní oznámení.

      „Pokud jeho jednání nepřekročilo rámec (nemravných) zákonů, pak mu nikdo nemůže nic vyčítat.“
      Také toto, zde nikdo nezpochybňuje, což potvrzuje věta, kterou jsem použil: „Nechme pracovat soud a nenaskakujme na různé konstrukce, podle svých politických preferencí.“
      Možná, že bych zde já měl právo použít ten Váš povzdech, že to je pořád dokola.

      „Ohledně čekání na rozhodnutí soudu nemáte pravdu. Když vás někdo nařkne a veřejně rozhlásí, že jste zabil vlastní babičku, tak neříkejte, že vás to nepoškodí, že se nebudete bránit a v klidu vyčkáte očištění soudem. Tak to nefunguje.“
      Bylo podáno anonymní trestní oznámení a policie ho prošetřovala. Neveřejně, veřejně to rozhlásil až sám AB a začal to politizovat.

      „Politizace je už to samotné nařčení Babiše, protože sleduje politický cíl. A právě takovým věcem má bránit poslanecká imunita.“
      Zde by s Vámi nesouhlasil snad ani samotný AB, který na závěr své řeči, požádal sněmovnu o své vydání.

      „.. prohlásili svorně Plíšek z TOP09 i Němcová z ODS, že jejich strany hlasovaly pro vydání proto, že onen "zločin" se stal dávno, takže nesouvisí s výkonem politické funkce Babiše. Vám to nepřijde jako naprosto debilní výmluva a naprosté popření ochranné funkce imunity, která má chránit politiky před snaživostí policie?“
      Nejsem zastánce TOP, ani ODS, ostatně názor na ně jsem již dříve řekl. Ale s Vaším hodnocením nesouhlasím.
      Domnívám se, že imunita, ten relikt monarchie, má chránit poslance před důsledky jejich politických projevů, aby mohli otevřeně hovořit o problémech a nehrozila jim permanentně nějaká žaloba pro urážku, nebo poškození dobré pověsti, nebo tak něco. Nikoliv jako ochrana před trestem za spáchání jiného přestupku, třeba nezastavení na červenou, nebo dotační podvody. P.K.

      Vymazat
    8. 0:40 Pořád dokola je to proto, že vycházíte z toho, že se Babiš něčeho dopustil. Formálně ale bylo Čapí hnízdo naprosto v pořádku. V jeho obvinění mi nesedí řada věcí, které zpochybňují i "politicky nekorektní" právníci. Takovéto vachrlaté obvinění právě vyvolává podezření na účelovost. Nejde o žádný nezpochybnitelný dopravní přestupek nebo jasné porušení zákona. Říkáte dotační podvod, ale ten v době dotování hnízda nebyl vůbec definován. Dotace byla prokazatelně použita na uvedený účel a ke sloučení s Agrofertem došlo až po uplynutí lhůty, ve které je to dotovanému subjektu zakázáno. Takže kde je ten dotační podvod podle zákonné defice?

      Vymazat
    9. Anonymní7. září 2017 1:28
      „Pořád dokola je to proto, že vycházíte z toho, že se Babiš něčeho dopustil.“
      Takže potřetí, ale už naposled:
      „Nechme pracovat soud a nenaskakujme na různé konstrukce, podle svých politických preferencí.“
      P.K.

      Vymazat
    10. 9:34 Moje výhrady nemají nic společného s mými politickými preferencemi. Jako s nimi nemá nic společného paralela s falešným obviněním ze zabití babičky. Tam byste také mohl říct "Nechme pracovat soud..". Bohužel, příkladů takových obvinění, kdy je "pachatel" očištěn až po mnoha letech když už lživé nařčení splnilo svůj účel, je u nás až až.
      Ale máte recht, nechme toho.

      Vymazat

Reklama