Reklama

.

.

středa 18. října 2017

Být pánem ve vlastním domě

Petr Schnur
18. 10. 2017
...Tak jako občan musí být svobodný, má-li být ústavně definovaným politickým suverénem, tak to platí i o státu. Pokud mu nedemokratické nadnárodní instituce diktují, co smí a co ne, pokud ho dokonce nadnárodní koncerny mohou pohánět k pochybným soudům jako nějakého zločince jen proto, že se bránil jeho vyrabování, potom jsou demokracie a právo prázdná loga, nejen bez reálného obsahu, ale ve skutečnosti orwellovsky zavádějící... 


1) V České republice se blíží další parlamentní volby a většina stran se soustředí na krátká hesla, jako by ve společnosti nenarůstaly disproporce směřující k otevřenému konfliktu, který zřejmě není nikdo připraven řešit. Které z těchto disproporcí či nerovnováh pokládáš v současnosti za nejdůležitější?
Disproporce jsou obecným evropským jevem, zůstaneme-li na našem kontinentě. Jejich různá míra a hloubka jsou ještě individuální, „národní“, ale celkový charakter je univerzální. Má stejný kořen a tím je to, co je obecně nazýváno globálně operujícím neoliberálním kapitalizmem. V tomto Jednom světě „neomezeného trhu“ probíhá nivelizace jednotlivých států a jejich individualit, což znamená vytváření stejných podmínek a struktur v oblasti ekonomické a sociální. V tomto procesu mají vedoucí úlohu tzv. finanční trhy, tedy mamon, což znamená nejen usurpaci politiky, ale i reálné ekonomiky, která se rovněž stala objektem spekulace. V sociální oblasti je v chodu postupné rozbíjení (obecně se to nazývá privatizací) všeho, co se dosahu spekulativního kapitálu vymykalo, jako třeba veřejné služby, zdravotnictví, vodní hospodářství, ale i důchody a jiné.

To stejné platí o nerostných surovinách, bankovním sektoru, strategickém průmyslu. Jestliže si uvědomíme, že jsou z České republiky odváděny stamiliardové zisky cizích firem a že přes 90% peněžních aktiv je pod zahraniční kontrolou, potom je jasné, jak směšná jsou ona krátká hesla a sliby „středového“ politického mainstreamu. Ten není schopen nebo ochoten nic měnit, ale jen manévrovat uvnitř mantinelu postaveném reálně existujícím systémem. A tento systém si vytvořil instituce, které na jeho panství dohlíží a které se direktivně, kvazi politicky starají o prosazení jeho pravidel hry. Připomeňme si v této souvislosti diktát MMF a EU Řecku a dalším evropským státům.

Ten otevřený konflikt již nastal, jsme již v něm a jeho součástí, jen není jasné, kterým směrem se vyvine a jakými prostředky bude veden. Ti, kteří se hlásí k politické středokracii, na něj ani připraveni být nemohou, proto ta směšná, stupidní hesla. Buď k ní patří z oportunizmu, potom byli, jsou a zřejmě i zůstanou ve vleku událostí, nebo tuto situaci jako zásadně konfliktní, jako „patologickou“ nevnímají. Proč, to by bylo na další rozhovor.

Disproporce mají jeden kořen, nejdou řešit parciálně, v rámci systému je možná pouze kosmetická úprava, vše ostatní je bulík na nos voliče, který si to nechá líbit.

No a které disproporce pokládám za nejhlubší nebo nejdůležitější?

Opakuji znovu, musím férově podotknout, že si nejsem jistý, do jaké míry jsem schopen kompetentně posoudit situaci v ČR, jsem samozřejmě ovlivněn situací zde v Německu, se kterou jsem dnes a denně konfrontován – mimo jiné i díky mému zaměstnání. Ale myslím, že obdobný vývoj proběhl nebo probíhá díky heslu „Německo, náš vzor“ i v Česku. Je to propad školství, úpadek zdravotnictví kromě jiného díky masívním finančním škrtům a špatně placeným oborům, bující nízkovýdělkový sektor. Ten má nyní za následek nebývalý sociální propad, který jde ruku v ruce s odbouráváním veřejného sektoru – například narůstající deficit v dostupném bydlení a podobně. Ale ten pravý „big bang“ teprve přijde, až tato nízkovýdělková generace bude v důchodu. Již dnes se mluví o narůstající chudobě ve stáří. Základní důchod nebude stačit a soukromé dopojištění z čeho, když rodina v měsíci tak tak vyjde nebo je dokonce závislá na státní pomoci? A to všechno pod europraporem a ve jménu „volného trhu bez omezení“!

No a „last but not least“ jde samozřejmě i o masovou, nekontrolovanou imigraci, která definitivně změní politický, kulturní a sociální profil evropských zemí, tradiční evropský hodnotový systém. Ale tento bod se zatím týká zemí na západ od Šumavy, je ovšem otázkou, zda naši političtí zástupci budou mít odvahu a vůli budoucímu německo-francouzsko-bruselskému tlaku odolat.

2) Který politický subjekt z těch, které se ucházejí o hlasy voličů má podle Tvého mínění program nejblíže řešení skutečných společenských problémů?

Ty jako lékař víš nejlépe, že léčit je nutné příčiny nemoci, nikoliv její symptomy. Zmírňování bolesti umírajícího pacienta se nazývá paliativní medicína. A přesně tu praktikují etablované „levo-pravo-středové“ partaje. A to nejlepším případě… . Takže i zde si dovolím začít obecně.

Stát je tvořen národem, politickým, jazykovým nebo obojím dohromady, proto výraz národní stát. Jde o jednu z kolektivních identit, které jsou lidské bytosti v různých podobách a formách vrozené. Jde pouze o to, jaký jí dáme obsah. Kam se nám poděla ona masarykovská humanitní demokracie? Kam jsme se to až po listopadu 89 dostali, že toto slovo bylo nejen tabuizované, ale že dostalo i pejorativní význam?

Jsem dnes víc než kdy jindy hluboce přesvědčen o tom, že skutečný demokratický a právní stát je neoddělitelný od toho, co je obecně nazýváno státem sociálním. A že podmínkou aplikace těchto kvalit je jeho suverenita. Tak jako občan musí být svobodný, má-li být ústavně definovaným politickým suverénem, tak to platí i o státu. Pokud mu nedemokratické nadnárodní instituce diktují, co smí a co ne, pokud ho dokonce nadnárodní koncerny mohou pohánět k pochybným soudům jako nějakého zločince jen proto, že se bránil jeho vyrabování, potom jsou demokracie a právo prázdná loga, nejen bez reálného obsahu, ale ve skutečnosti orwellovsky zavádějící.
K jeho fungování je nutné, aby si udržel plnou kontrolu nad vodním a nerostným bohatstvím, nad financemi a bankovním sektorem, nad klíčovým nebo chceme-li strategickým průmyslem, nad jeho infrastrukturou. Jen tak je možné, aby investoval podle potřeb společnosti. To znamená, že občan ČR musí být pánem ve vlastním domě, že o něm nemůže rozhodovat Washington nebo Brusel.

Nejlepší příklad nabízí zde v Německu Die Linke: slušný sociální program, v praxi ale aplikuje v koalicích s SPD nebo jako nyní v Durynsku s SPD a Zelenými asociální program tzv. úspor, nadiktovaný Bruselem. Tedy plně v politickém mainstreamu, poněvadž není ochotna se rozejít s Evropskou unií. EU není Evropa, ale její uzurpátor, NATO není obranné společenství, ale agresivní válečnický pakt. Skutečný demokratický, právní a sociální stát v nich nemá co hledat. Jen tak je možná skutečná sociální politika v zájmu celé společnosti konstruktivní mírová zahraniční politika založená na principech rovnosti, partnerství a mezinárodním právu.

Jak jsem již naznačil, všechno se vším souvisí a právě toto má podle mého názoru podrobně a precizně propracované Česká strana národně sociální (ČSNS). Jednotlivé body jejího programu zde samozřejmě nemohu rozvádět, ty si může každý vyhledat a posoudit sám. Myslím, že pro ty, kteří skutečně cítí potřebu skutečné společenské katarze a politické změny, by to nebyl ztracený čas.


Otázky: Ivan David

50 komentářů :

  1. Navenek se zatím současná garnitura tváří, že migranty nepřijmeme, ale vysvětlete mi prosím tuto moji cca tři dny starou událost:
    Bydlím v pohraničí, někdo zvoní a u dveří mého domu stojí paní, která se průkazem představí, že je z cizinecké policie a ptá se, zda pronajímáme k rekreaci pokoje /mám trochu větší rodinný dům ale nikdy nic takového jsem nedělal/ Třímá v ruce papír, kde má velký seznam lidí, kteří vlastní domy, ale také většinou nepronajímají.
    Zdá se mi, že pod pokličkou již běží příprava na NUCENÉ DOSÍDLENÍ pohraničí migranty.
    Agendu pronájmů mají výhradně v gesci obecní úřady, které vybírají tzv. vzdušné /lázeňský poplatek/ a ne CIZINECKÁ POLICIE!
    Mj.říkala, že jejich pracoviště bylo nyní v této lokalitě NOVĚ zřízeno.
    Asi se předpokládá, že ve volbách zvítězí "vítačská parta"
    Lidé běžte k volbám, a zatrhněte jim prosím tyto sociálně-inženýrské choutky, nebo v ČR již nebude místo pro bezpečný život.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Schnur,
      Jak vidite,dnešni tzv demokracie už nazev má.Jedna se o diktaturu menšiny v zastoupeni,kde jednou z hlavnich řidicich pak je monopol režimu na medialni oblbovani!

      Vymazat
    2. To by nejspíš potom dopadlo i na chalupáře.
      Jsme chalupařením tak trochu "jiní", než ostatní v EU a určitě již nějakého troubu napadlo, že by i tam bylo sousta místa pro ekonomigranty.

      Vymazat
    3. 11:22 Na to říkám jedno - zachrání nás a naši společnost jen odchod z NATO, EU. Orientace na východ.

      Vymazat
  2. ĆSNS-ANS má výborný program. Bohužel volič o nich moc neví. Do tv, rádia je nezvou a volební kampaň skoro nulová. Je to škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volby jsou nevyužité referendum! Už v těchto volbách musíme volit ČSNS, která jako jediná chce okamžité vystoupení z EU a z NATO. Ti, kdo chtějí referendum a nevyužívají těchto voleb jako referenda, tak hrají falešnou hru.

      Pro faktický zisk mandátu je totiž klíčové, kolikátá se strana umístí v rámci daného kraje dle počtu hlasů. A někdy třeba 50 či 100 hlasů rozhoduje o pořadí v přidělování manVolba menšího zla a mýtus tzv. ztraceného hlasu. Obojí v praxi znamená abdikaci na občanské vyjádření autentické politické vůle v rámci zastupitelské demokracie.

      Vymazat
    2. Náhodou jsem vyslechl v rádiu (možná čro Plus) rozhovor s panem Klusáčkem a byl jsem velice zklamán. Není to nic osobního, pan kandidát zřejmě tlumočil stranické stanovisko. Tím hůř. Politická naivita v přímém přenosu. V čem podle mého občansko-voličského soudu spočívala? V neúnosné šíři záběru volebního programu. K jakémukoliv myslitelnému voličskému očekávání měl pan „lídr“ přímluvu až fundamentalistickou. Zkrátka ČSNS by předělala od základu všechno, Ústavou počínaje. Jenže pan Klusáček nestál v čele zástupů na barikádě, ale na vařené nudli se nechal vodit moderátorem lesem vyprázdněných pojmů současného předvolebního vymývání mozků. To celé pak korunoval přáním získat jeden mandát v PS. Ani to se mu nesplní, nedojde-li k něčemu zásadnímu.
      Proč nezazněl jasný a sdělný program ANS? Ono výmluvné, přesvědčivé, a jsem si jist, že velmi žádoucí:
      3 x ANO, 3 x NE.
      To je, oč tu dnes běží. Jako volič hledám zastupitele, který zejména NIKDY NEPODPOŘÍ: za prvé: …; za druhé: …; za třetí: … atd. a současně VŽDY BUDE PRO: za prvé: …; za druhé: …; za třetí: … atd.
      Cožpak miliardář Babiš, blogger Okamura, „pirát“ Bartoš aj. nezískávají voliče právě tímto způsobem? Aby je po nekonečném bloudění zavedli svými oklikami opět do téhož korporátního „mainstreamu“? Až si po volbách plácne Babiš s Okamurou, budou jejich voliči zase jen nadávat těm druhým.
      Ostatně, co Čech, to politolog, zvláště před volbami. Všichni sestavují koalice, vyvažují, kompenzují, mudrují sami pro sebe nebo veřejně za předstrčeným mikrofonem, a tak jim nezbývá čas na skutečné občanské VOLEBNÍ PRÁVO, tj. zvolit si zastupitele, kteří budou prosazovat a hájit JEJICH zájmy. Jako voliči ale hrajeme přece každý za sebe. Např. zaměstnanci, kteří ve směru větrů v lepších kruzích převládajících už čtvrt století vyznávají, že oni jsou přece voliči pravicoví, ani netuší, co zde za tu dobu napáchali. Přitom jsou něco jako Sparťani, kteří fandí Slávii. Neměli by chodit na fotbal.

      Vymazat
    3. Souhlasím s Vámi, ale p, Klusáček je jenom lídr v Praze, podívejte se na lídry ANS. http://www.csns.cz/volby#wrapper

      Vymazat
    4. Miloslave, s téměř zaměnitelným "nickem". Klusáček byl opravdu slabý. S čím s Vámi nesouhlasím, je Váš styl "deptání" všech ostatních ale nepřiznání Vašeho favorita,KSČM? Nenapadla Vás i varianta Babiš+KSČM, konečně?

      Vymazat
  3. Pan Schnur má dobré názory, netřeba velebit, netřeba poklonkovat, netřeba podlézat, když chce člověk vidět pravdu. Jenže pravda je právě to, co nesnese kapitál a tím pádem i jim řízené politické loutky v minulých 28 letech-
    Volby dávají možnost změny ne kosmetické, ale obsahové. ANO DO VLÁDY A KSČM JAKO SILNÁ OPOZICE. VÍCE PARTAJÍ NETŘEBA, NA DEMOKRACII NEPŘIDAJÍ, JEN NA SÍLE "ROZDĚL A PANUJ", tedy velkokapitálu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PROBOHA!!!! KSČM CHCE SETRVAT V EU!!! Zbláznil jste se svým doporučením?!!!!

      Vymazat
    2. 12:44 kde jste to sebral, že KSČM chce setrvat v EU, když, mj. se stavěla proti samotnému vstupu? Ráčil jste číst její program, nebo, pro pohodlí podívejte se na mapu voličů: https://mapavolicu.behavio.cz/mapa/podzim. Já volím jistotu, tou je KSČM.

      Vymazat
    3. JÁ jsem program KSČM právě číst ráčil, ale vy evidentně ne. O vystoupení z EU tam není ANI SLOVO!!! KSČM chce v EU SETRVAT!

      http://volby.kscm.cz/volebni-program

      Vymazat
    4. Komouši jsou zrádní šmejdi! Prej práci! hovada ... jak říkal Marxův švára, Pavlík Lagáržů, co? „Kdyby dělnická třída, vyrvavše si ze srdce neřest, která ji ovládá a degraduje její povahu, povstala ve své strašlivé síle, nikoli aby se domáhala lidských práv, která jsou jen právy kapitalistického vykořisťování, nikoli aby se domáhala práva na práci, jež je jen právem na bídu, nýbrž aby ukula bezostyšný zákon zakazující každému člověku pracovat déle než tři hodiny denně, země, stará dobrá země, by se otřásala veselím a cítila by, jak v ní pulzuje nový vesmír..."
      Paul Lafargue, Právo na lenost, 1848

      a sám tchán jeho přeci o tom napsal když ještě nebyl zkorumpovanej fabrikantem Engelsem:

      „Strach" není ničím jiným než pocitem utištění a sklíčenosti, který u buržoazie nutně provází práci, tuto ohavnou činnost nuzného dobývání chleba. V udatném německém buržoovi „strach" rozkvétá ve své nejčistší formě: pro něj je chronický a „vždy jemu rovný", bídný a opovržlivý, zatímco proletářova mizérie vždy nabírá nejostřejší násilnou formu a nutí jej pustit se do boje na život a na smrt, čímž jej činí revolučním a takto nevyvolává „strach", ale vášeň. Chce-li tedy komunismus zrušit buržoův „strach" stejně jako proletářovu bídu, rozumí se samo sebou, že to nedokáže, aniž by zrušil příčinu obou: práci."
      Karel Marx, Německá ideologie


      Vymazat
  4. z Historie strany: "..... v té době zadluženost strany byla natolik vysoká že strana začala s odprodejem svého majetku. Peníze, které za prodej získala bohužel utopila v dalších prohraných volbách v roce 2002, kdy získala pouhých 0,81 % hlasů. Na mimořádném sjezdu, který se konal po volbách byl zvolen předsedou strany Jaroslav Rovný. Rok po jeho zvolení byl na zadluženou stranu vyhlášen konkurs a strana přišla o všechen zbývající majetek. V roce 2006 z důvodu uvaleného konkurzu na stranu, část členů založila Českou stranu národně socialistickou (ČSNS 2005), která ale není právně ani historicky pokračovatelkou původní České strany národně sociální.

    Od roku 2012 je předsedou strany Michal Klusáček. Strana prošla obrodou a značně se omladila její členská základna. V roce 2017 ČSNS oslavila 120 let své existence a ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR kandiduje v 10 krajích."
    Takže oslavila 120 let, ale není právně ani historicky pokračovatelkou původní České strany národně sociální. Tak jak to vlastně je?
    Ne že bych měl něco jako proti straně takové, nebo snad proti jejímu programu, ale naskýtá se otázka: vstoupila tato strana v minulosti do povědomí lidí natolik, aby překročila 5% hranici v dnešních velmi důležitých volbách, kdy nám jde opravdu o hodně? Není lepší podpořit nyní ve volbách stranu T.Okamury SPD, která ve svém programu řeší také největší problémy a nebezpečí současné doby, tedy možnou islamizaci naší země, nárůst terorizmu, ztrátu národní identity, kultury a možná i životů. Nedílnou součástí programu SPD je také i oživení demokracie, protože bez ní žádná z uvedených a potřebných změn nejde provést. Ideální by bylo, kdyby všechny tyto protisystémové národní strany se spojili pod křídla jedné strany, která má možnost se probojovat do parlamentu a tam tyto změny prosadit a to je právě SPD. Takže proto já budu volit SPD i když program ČSNS je pro mne také velmi přitažlivý. Otázkou je kolik "vlasteneckých" stran, které vyrostly nyní před volbami jak houby po dešti má za úkol jenom odlákat hlasy nerozhodnutých voličů tak, aby byly oslabeny strany, které reálně mohou v politice a směřování naší země něco změnit. LA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANS jasně říká, že tento stát je dlouhodobě nemocný, že potřebuje systémovou změnu. Říká též, že bez vystoupení z EU a z NATO to nepůjde. Jednak nás (zejména EU) do této situace přivedly, a to nikoliv náhodou, nýbrž záměrně, jednak bez vystoupení z těchto organizací budou mít současní protagonisté na politické scéně podporu v pokračování ve své činnosti (třeba jako je kauza lithium).
      ANS požaduje též změnu ekonomického modelu, má jasný a ucelený ekonomický program. SPD měla donedávna prakticky jen téma migrantů ovšem s tím, že nic konkrétního proti těm, kteří nám organizují jejich přísun do Evropy i do ČR (tj. EU) nechce dělat. Výsledek tedy lze očekávat stejný, jako když budete nalévat vodu do děravého kýble. Aktivita odsouzená předem k neúspěchu, neboť jste si pro dobrý výsledek nevytvořili předem potřebné podmínky.
      Druhým bodem jejího programu bylo prosazování přímé demokracie, kterou chtěl T. Okamura léčit i kuří oka. Stačí si vyhledat jeho rozhovor na Svobodném vysílači z jara letošního roku na téma ČNB. Doporučuji příznivcům SPD přehrávat si tento rozhovor ráno, v poledne i večer. Povinně! To abyste zjistili, kolik lidí z řad Vašich příznivců má schopnost uvažovat. Ti by poté totiž odešli.
      SPD teď pod tlakem okolností začne nanejvýš opisovat náš program. Ale nešť! Nám jde o věc. A ještě jednu poznámku: nemůžeme sbírat někomu hlasy od lidí, které by stejně nedostal. (To jsou ti přemýšlivější, kteří mají vlastní rozum a nepotřebují Vůdce).
      Jde totiž o zásadní programové rozdíly. ANS mj. říká, že je třeba systémové změny. Okamura se svými hlasy bude jen fungovat ve stávajícím systému. Co si od toho slibujete? Kosmetické změny?
      Možná, záleží kolik dostane T.O. hlasů. Ale systémové nikoliv. Nic se tímto způsobem nemůže změnit, výsledky budou obdobné jako po nástupu VV. Jestli si vzpomínáte, tehdy se obněnila celá 1/3 poslanců ve Sněmovně. A někteří si od toho slibovali bůhví co. Nenastalo to, ani nemohlo. Ti noví poslanci byli totiž "zasazeni" do starého systému ("pořádku"), ve kterém se ti noví rychle naučili chodit. Tak již vážení začněte místo opakovaného osočování již konečně přemýšlet. A budete-li jen trochu poctiví, tak si, prosím, dejte ten čas a srovnejte si programy ANS a SPD.

      Vymazat
    2. Pro faktický zisk mandátu je totiž klíčové, kolikátá se strana umístí v rámci daného kraje dle počtu hlasů. A někdy třeba 50 či 100 hlasů rozhoduje o pořadí v přidělování mandátu.
      Volba menšího zla a mýtus tzv. ztraceného hlasu. Obojí v praxi znamená abdikaci na občanské vyjádření autentické politické vůle v rámci zastupitelské demokracie.

      Vymazat
    3. Pro 12:47, nikdo tady nikoho nechce poškodit, napsal jsem že se mi Váš program líbí, ale co je platný dobrý program, když se strana nedostane do parlamentu, protože není v povědomí dostatečného množství voličů, a to je samozřejmě její zodpovědnost, nikoliv voličů. A ano, demokracií se dají léčit i ty kuří oka, například pomocí plnohodnotného, kvalitního zdravotnictví pro všechny lidi. Nelíbí se mi Vaše negativní prezentace T.Okamury, přecházející až do jeho zesměšňování. S tímto díru do volebního výsledku opravdu neuděláte. LA

      Vymazat
    4. Nejsem člen ani ČSNS ani ANS a přesto vidím, že Okamura není dobrá volba a že manipuluje lidi. Navíc jako politik nemá vůbec potřebné osobnostní vlastnosti. Je uřvaný, vzteklý a neuvěřitelně hádavý.

      Vymazat
    5. A je menšího vzrůstu a má českou jen matku a ještě pár maličkostí :-) Opravdu velmi závažné nedostatky, které ostatním politikům jistě chybí (zejména ta manipulace mě rozesmála). LA

      Vymazat
    6. Anonymní18. října 2017 12:47
      Takové debility, co plácá ANS, svede každý: Tichý by se v parlamentu nechal podplatit, Vítová je nejspíš proruská agentka, atd., atd. Tímto stylem argumentujete vůči T.O. Nevím na jakou cílovou skupinu tím můžete mířit. P.K.

      Vymazat
  5. Dva myšlenkové mechanizmy, které panující systém stabilizují resp. drží nad vodou: volba menšího zla a mýtus tzv. ztraceného hlasu. Obojí v praxi znamená abdikaci na občanské vyjádření autentické politické vůle v rámci zastupitelské demokracie.

    Volba menšího zla, která jde většinou ruku v ruce s teorií „ztraceného hlasu“. Jelikož se volič dobrovolně vzdá svého nejsvatějšího práva, totiž volit autenticky (tedy odevzdat hlas tomu politickému zástupci resp. směru, který by co nejvíce reprezentoval jeho vlastní postoj), nezbývá mu nic jiného než volit někoho, koho vlastně nechce.

    Kdo se tedy chce doopravdy rozejít s politickým statutem quo, s nepolitickou středokracií, která nehájí zájmy země a jejich občanů, ale finančních trhů a globálně operujících nadnárodních koncernů, pro kterou se imperiální války staly ultimativním prostředkem zahraniční politiky, ten je vyzván odevzdat hlas pro rozchod s NATO a EU, pro obnovení kontroly státu nad financemi a peněžními toky, nad vším, co souvisí s vodním a nerostným bohatstvím, se strategickým průmyslem. Toho lze docílit pouze tehdy, pokud jeho politika nebude omezena nebo dokonce diktovaná nadnárodními institucemi bez transparence, kontroly a demokratické legitimizace.

    Zde jsou kandidáti ČSNS / ANS do voleb. VK
    http://www.csns.cz/volby#wrapper

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. VK pochopte konečně, že nikdo nemá „autentickou politickou vůli“, volit ANS/ČSNS. Jste slabý odvárek Tomio Okamury a jenom mu stále okopáváte kotníky. Opajcnuly jste jeho program, ale nemáte tu jeho přesvědčivost, kterou dokázal, že si stojí za svým, třeba i přes odpor většiny sněmovny. Když tam poprvé vyslovil slovo „referendum“, tak se ti blbečkové smáli. Ovšem on od toho neustoupil a do koalice vstoupí jenom s tím, kdo ten Zákon o referendu přijme. To je největší krok směrem k demokracii, po převratu.
      Nikdo nebude volit ANS/ČSNS, která kvůli svým 1,5%-ním pletichám vykládá, že na referendum není čas a že stejně neřeší kuří oka. P.K.

      Vymazat
  6. Jak to chodí v SPD:
    Pokud se strana nepostaví za svého člena, jak můžete očekávat, že se postaví za občany, až v parlamentu půjde do tuhého?

    Takhle opravdu ne! Takovéto chování politické strany k členům naprosto odsuzuji, protože politická strana si musí stát za svými členy, pokud je už jednou přijme. Všude se píše o tom, jak v SPD jsou čekatelé na členství, jak strana prověřuje lidi. Když už ale strana někoho přijme, měla by se za člověka postavit. Minimálně je děsivé, že pan Kopal nebyl nikdy za nic odsouzen, jeho výrok o 11. září tudíž nebyl trestným činem, takže není důvod, aby někdo vyhazoval člověka ze strany za to, že vyjádřil svůj názor, který se opírá o pro-národní postoje a odpor proti americkému imperialismu charakterizovaným systémem americké globální vojensko-průmyslové moci Pax Americana. To je postoj, který zastáváme na AE News a budeme chránit každého, kdo s námi sdílí pro-národní zájmy, vlastenectví a odpor proti americkém imperialismu, včetně odporu proti vlivu českého neziskového sektoru na média a vysokou politiku. A co je neuvěřitelné, že teď už neziskovky dokonce kádrují i členy mimoparlamentních politických stran. Jak je možné, že vedení SPD nevyrazilo s novináři iDnesu a jejich blábolem od analytika Evropských hodnot dveře? Co to sakra je?

    https://aeronet.cz/news/evropske-hodnoty-zasahuji-jejich-analytik-zaridil-aby-spd-vyhodila-ze-svych-rad-vlastence-jana-kopala-kdo-rozhoduje-o-tom-co-je-to-extremismus-proc-spd-vyhodila-sveho-clena-na-podnet-pornoher/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četl jsem to a má to poškodit SPD před volbami to je jen malichernost tak asi tak. Redakci aeronet se SPD nehodí stačí číst komentáře. Zlatá NR proti nim.

      Vymazat
    2. Pokud nejste úplně hloupý, tak jistě víte, že VK (šéfredaktore Aeronetu) podporoval poslední rok týden co týden Okamuru v pátek večer dvě až tři hodiny na Svobodném rádiu! Takže přesný opak toho, co říkáte je pravdou! Okamura je zmetek a teď to konečně docvaklo i panu VK!

      Vymazat
    3. 14:19 Tak to tam rozmázly ještě jednou stejnou kravinu do rubriky blog. Tak je přestanu číst jsou stejní jako mainstream.

      Vymazat
  7. V televizních předvolebních besedách téměř jednotně od všech stran zaznívá odmítnutí kvót na přerozdělení imigrantů. Jsou ovšem politické subjekty, které se vymykají i tomuto tónu a k migrantům jsou až xenofobní. Z těch, které mohou mít naději se do Poslanecké sněmovny dostat, je Okamurova SPD. Zvlášť dosavadní poslanec Tomio Okamura vyniká velmi razantním odmítavým postojem.


    Po internetu však koluje nástin časového vývoje šéfa SPD. Jedním z nejhlavnějších bodů jeho programu je tvrdé odmítnutí příchodu lidí z muslimského světa. Jde o chytrý tah. Obyvatelé České republiky jsou z 85 procent této myšlence nakloněni. Přitom republika migranty nebo přechodné pracovní síly přijímá. Stačí si uvědomit, kolik u nás žije Ukrajinců, Vietnamců, Rusů atd.

    Jde mi však o Okamurovo hnutí. O jeho až xenofobní postoje. Zmíněný nástin časového vývoje Tomio Okamury obsahuje několik zajímavých životních vývojových etap. Šéf slepence vzniklého rozpadem hnutí Úsvit by měl začít vysvětlovat – namísto toho, aby ve svých volebních materiálech tvrdě pomlouval politické konkurenty. Ptám se proto: Je pravdou, že v roce 2008 se stal ambasadorem, tedy vyslancem, Evropského roku mezikulturního dialogu, jenž mimo jiné podporoval multikulturní charakter Evropy, včetně náboženské rozmanitosti? Údajně při té příležitosti hovořil o vzájemném obohacování.

    Ptám se dále: Myslil vážně ve své knize Český sen (vydána v roce 2010) tvrzení, že důvodem jeho vstupu do veřejného života je to, že chce lobbovat za pracovní práva cizinců, kteří dle něho pracují lépe než Češi? Proč, má-li názory, jaké dnes hlásá, přijal v roce 2011 funkci porotce v soutěži Miss Expat – Miss Cizinka ČR, jež měla za cíl »integraci cizinců do naší společnosti, odbourávání předsudků a představení integrace jako přirozený proces«? Nevadila údajně ani případná muslimská víra adeptek.

    http://www.halonoviny.cz/articles/view/46375008

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž už fakt do zadele s těmi svými předvolebními žvásty. Stejně nikoho s nimi nepřesvědčíš pár dní před volbami. Okamura to vyhraje na plné čáře.

      Vymazat
    2. Voliči SPD, odpovězte si sami, než se ve volební místnosti skloníte před velikostí bloggera Okamury: Proč sedáte na lep jeho příslibu referenda o něčem, o čem máte příležitost za pár dnů hlasovat přímo ve volbách? Máte vlastní názor na členství v EU, nebo vám postačí dalších několik let Okamurova pokřikování o referendu?

      Vymazat
    3. Nemusím se před nikým sklánět, ale jsem realista. Prosím odpovězte mi na pár otázek. Kolik % by musela ta vaše stranička získat mandátů v PS, aby mohla jen tak "zařídit" přímo vystoupení z EU? A nekonal by se ten czexit nakonec také přes vyhlášení všelidového referenda, jako to chce provést Okamura? Jak víte jak dlouho chce Okamura "pokřikovat o referendu"?

      Vymazat
    4. Pro faktický zisk mandátu je totiž klíčové, kolikátá se strana umístí v rámci daného kraje dle počtu hlasů. A někdy třeba 50 či 100 hlasů rozhoduje o pořadí v přidělování mandátu.

      Volba menšího zla a mýtus tzv. ztraceného hlasu. Obojí v praxi znamená abdikaci na občanské vyjádření autentické politické vůle v rámci zastupitelské demokracie.

      Vymazat
    5. Miloslav Novotný I kdyby dostalo ANS 5% tak vyhlásí okamžité vystoupení z eu. A bureš a další euslouhové budou souhlasit a konat. Na pohádky jsme už starý.

      Vymazat
    6. Lid v referendu bude hlasovat za setrvání v EU. Resp. k takovýmu referendu přijdou jen ti křiklouni a pak bude pro nesplnění kvóra fuk jak dopadne. Jéééééééé pane šeditelííííííííí .... Chycht!

      Vymazat
    7. Komunisté mají v programu jedinou zmínku o EU! A to tuto:

      "Požadování od EU regulace migrace na svém území při respektu k suverenitě členských zemí, humanitární pomoc potřebným. Odmítnutí přijímání uprchlíků podle vnucovaných kvót z EU."

      Nic o členství v organizaci že by se jako mělo rušit tam rozhodně není! Chycht:)))

      Vymazat
    8. Anonymní18. října 2017 12:50
      Již dříve u nás žili nějací muslimové a nikdo proti tomu neprotestoval. Nebylo proč, pracovali, ctili naše zákony a svou víru si řešili v soukromí. Mimo to zde byli Řekové, Vietnamci a další a integrace fungovala, byli součástí naší společnosti.
      Nyní se nadnárodní síly se rozhodnuly zavalit Evropu muslimským rozvratným živlem. Pro úspěch svého záměru zkorumpovaly národní vlády, EU komisaře a nejspíš i úředníky OSN. Navezení muslimové v Evropě již nepracují, nectí zákony, praktikují víru provokativně na veřejnosti a navíc jsou bezpečnostním a zdravotním rizikem.
      V této situaci, tzv. kvantita mění kvalitu, takže se i celkem logicky, mění pohled většiny Evropanů, na tento živel. Že na tu změnu zareagoval i T.O., to mu slouží pouze ke cti. Navíc je jeho zásluha, že na toto nebezpečí upozorňuje a bude-li ve vládě, bude jeho velkou prioritou bezpečnost země a občanů. P.K.

      Vymazat
    9. Anonymní18. října 2017 19:44
      „Pro faktický zisk mandátu je totiž klíčové, kolikátá se strana umístí v rámci daného kraje dle počtu hlasů. A někdy třeba 50 či 100 hlasů rozhoduje o pořadí v přidělování mandátu.“
      Ta Vaše tapeta je lživá, ale ANS/ČSNS ji přesto ráda používá. A to i tehdy, když ji někdo usvědčí z „chybného“ výkladu, odkazem, ve kterém se mj. praví toto:
      „Rozdělování mandátů dané volební oblasti se účastní pouze ty strany, jež celostátně získaly alespoň tolik hlasů, kolik určuje kvórum (v ČR 5 %)“ P.K.

      Vymazat
  8. Proč se rozčilujete? Je to pro vás nepříjemné číst a váš guru je nedotknutelný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nerozčiluji, podle čeho usuzujete? To, že jsem vás poslal tam, kam patříte, to je jen na základě demagogie, kterou nám tady předvádíte. Od vás ovšem marnost nad marnost, protože k otázce migrace, pardon, obsazení země České negramotnými, nenávistnými hordami muslimáků, musí být tvrdý postoj a tím se právě Tomio vyznačuje. Takže si běžte vítat na hovinky a nesublimujte tady na vlasteneckém webu.

      Vymazat
    2. Jestli nevystoupíme z EU IHNED!!!!! tak tu budopu muslimáci ať Okamura chce nebo nechce!!!! Ale on to asi chce!!!! Na referendum není čas! Musíme z EU vystoupit okamžitě! OKAMŽITĚ! Je to možné! ČSNS / ANS to požaduje JAKO JEDINÁ. Hrajeme o čas. V sázce je naše exitence!

      Vzniká jednotné evropské ministerstvo financí, takže naše země nebude mít ekonomickou samostatnost! Vzniká jednotná evropská obrana, takže se nebudeme moci bránit migrtantům! Vzniká evropská prokuratura a budou se prudce rozšiřovat její kompetence a přemění se v mocný represivní aparát. Europrokuratura začne utahovat šrouby neposlušným zemím tam, kde to jejich národní legislativa neumožňuje!

      Globální zákon o migraci chce EU přijmout ještě dřív než OSN - do půl roku - pak se můžete jít s Okamura se slibovaným možná-referendem klouzat!!!

      A NATO nás nahrne k ruským hranicím! Ale Okamurovi to je jedno, protože nevidí k NATO alternativu, jak sám stále říká!

      Vymazat
    3. Myslíte si nemůže být vyhlášeno všelidové referendum i o vystoupení z NATO? Myslíte, že by jej Okamura blokoval?

      Vymazat
    4. Vystoupení z NATO Okamury nechce! Řekl to opakovaně na SR i v rozhovoru se Skálou.

      Vymazat
    5. 19:47 IHNED!!!!! se ani pes nevy.ere.

      Vymazat
  9. Být pánem ve vlastním domě znamená zbavit se diktátu kapitálu, tedy velkých majetků, které jsou jeho základem. Platí, že kdo má moc hospodářskou, má i moc politickou. To si troufají ve svých programech, i když různě, vyjádřit pouze dvě politické strany - trvale KSČM, poměrně nově ČSNS/ANS. Faktem ovšem je že zlomit moc kapitálu se nepodařilo ani bloku kolem SSSR. Zvláštním případem je snad komunistická Čína, kde s finančním kapitálem stát manipuluje. Ať tak, nebo jinak, volím KSČM, která když nic jiného, stojí na svém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KSČM sice na svém stojí, ale nechce vystoupit z EU, takže si na svém může stát věčně a nic nezmění ani neudělá!!! Musíme vystoupit IHNED z EU!!! Ale to KSČM nechce!!!!

      http://volby.kscm.cz/volebni-program

      Vymazat
    2. Ano to beru i když jsem volič SPD. KSČM je minimálně strana, která sice naší zemi za těch posledních 27 let moc nepomohla, ale také ji moc alespoň nepoškodila. Nyní se překvapivě vytáhla v kauze lithium vyvoláním schůze v PS a z této vyplývajících usnesení. Co ovšem mě na KSČM výrazně vadí nemastný, neslaný přístup k migraci i členství v EU. A také by měla vyměnit ty Dolejše a podobné típky za sympatičtější tváře plné optimizmu a vizí. Zatím jsou projevy strany pouze plné poraženeckého konstatování a strana sice spoustu nešvarů umí pojmenovat, ale zde její působnost většinu také končí.

      Vymazat
    3. 19:49 račte prosím nahlédnout do mapy voličů na https://mapavolicu.behavio.cz/mapa/podzim
      a povšimněte si, že politická strana, která má za cíl socialismus, bude těžko bazírovat na členství v EU a NATO, když dokonce proti vstupu do obou těchto organizací byla od počátku. Sledujete vůbec něco, krom volební agitace? Volím KSČM.

      Vymazat
    4. Anonymní18. října 2017 23:35
      Přestaňte tu agitovat s tou šifrovanou informací, kterou nerozlouskne ani IE, světové číslo jedna mezi vyhledávači.
      Abychom si udělali obrázek, co KSČM chce, nepotřebujeme Vaše berličky, stačí se podívat do jejich volebního programu.
      Volím SPD – Tomio Okamura. P.K.

      Vymazat
  10. 17:33 Já se hlásím jenom k mému vstupu 17:19. Žádnou agitku tady nepropaguji aby bylo jasno. A multikulti fakt nechci.

    OdpovědětVymazat