Reklama

.

.

sobota 28. října 2017

Češi CHTĚJÍ být otroky ve vlastní zemi – dárek k 99. výročí vzniku naší země.


Vladimíra Vítová
28. 10. 2017
Týden po volbách je čas nalít si čistého vína: lidé chtějí být klamáni, lidé / voliči chtějí být otroky ve vlastní zemi. Kdyby tomu tak nebylo, tak by nevolili proti svým bytostným zájmům, proti svému životu a proti životu svých rodin. Lidé si ale zcela vědomě zvolili své otrokáře, ačkoliv si mohli zvolit svobodu. Lidé si zvolili setrvání v EU a v NATO.


Předseda STANu J. Farský jasně sdělil, o co ve volbách 2017 ve skutečnosti šlo: "Budeme ve Sněmovně hlídat oblast EU a NATO, aby se s tím nepohnulo". Všechny vítězné politické strany jsou tedy garancí toho, že ČR NESMÍ odstoupit z ekonomického otroctví EU a z vojenské podřízenosti NATO.

Pokud někdo vkládal důvěru v referenda o EU anebo snad i o NATO, byl obelhán a nechtěl slyšet pravdu. Referenda o vystoupení z EU a z NATO by totiž byla protiústavní, neboť se nemůže hlasovat o mezinárodních smlouvách, které jsou z Ústavy legislativně nadřazeny. Proto Aliance národních sil říkala, že volby jsou víc než referendum. O vystoupení z EU a z NATO totiž může rozhodnout vláda nebo parlament. V Lisabonské smlouvě o EU a v Zakládající smlouvě NATO jsou popsány mechanismy, jak tyto organizace opustit – a referendum není absolutně žádnou podmínkou. Naopak naše Ústava referendum o těchto otázkách znemožňuje.

Takže, co se ve skutečnosti stalo:

1. Lidé si zvolili setrvání v EU. Proč ale? Evropská unie potřebuje nás, ne my ji! V rámci celkového hospodářství naší země totiž do EU ale platíme pětkrát víc, než z ní na dotacích dostáváme, respektive MŮŽEME dostat. Do Německa odchází BEZ NÁHRADY 18% našeho HDP. Naše mzdy a důchody jsou třikrát až pětkrát nižší oproti západním zemím. Ceny bytů, potravin a energií jsou však srovnatelné. Jsme zásadně omezováni v zemědělské soběstačnosti. EU nám v tom aktivně brání (viz např. různé pokuty při osevu neschválených ploch atd. atd..). ČR je tedy čistým donátorem EU! Dokonce o tom otevřeně hovoří o oficiální vládní materiály – viz analýzy Jaroslava Šulce, poradce premiéra.

EU byla vždy koncipována tak, že střední a východní Evropa bude v roli kolonie západní Evropy – viz např. „Nacistické kořeny Bruselské EU“ anebo „ANO Evropě, znamená NE Maastrichtu“ (autor Johanes Rothkranz). Lisabonská smlouva koloniální postavení naší země pouze zpečetila. NYNÍ JSME JIŽ JEN ROZVOJOVÁ ZEMĚ, kam nás oficiálně zařadila banka J.P. Morgan.

Ekonomický ukazatel tzv. produktivity práce již dávno není ekonomickou, ale politickou kategorií! Navíc západní Evropa žila stovky let z toho, že měla kolonie, které drancovala, a po roce 1989 rozkradla státy střední a východní Evropy a tedy i nás. Naši lidé pracují za žebrácké mzdy a mají žebrácké důchody. Jen pro pořádek uvádím, že MINIMÁLNÍ MZDA V NĚMECKU JE 54 000 KČ (když zametáte parky)!

Lidé chtějí mít přidáno k důchodu 500 Kč, jak jim sliboval A. Babiš, který ovšem nemluvil o dalším zdražování, takže ve finále nula od nuly pojde. Lidi nenapadne, že by mohli chtít důchody 4x vyšší, tedy stejné jako třeba v Německu, kdybychom ovšem přestali Německo bez náhrady dotovat. Lidem stačí pouhopouhá – ani ne almužna, ale - almužnička.

Nyní jsou občané ČR ztraceni úplně, protože bude jedno ministerstvo financí EU (tedy o rozpočtu de facto nebude rozhodovat český parlament), jedna generální prokuratura EU (takže o spravedlnosti v naší zemi bude rozhodovat Brusel), jedno ministerstvo obrany EU (což znamená, že o ochraně vlastních hranic si můžeme nechat jen zdát).

2. Všechny vítězné politické strany (částečně jen kromě komunistů) jsou pro setrvání v NATO. To je ale pro naši zemi katastrofa! Bude totiž zahájena výstavba základny amerických sil na našem území (viz JOAC3). Samozřejmě to bude lidem falešně zdůvodňováno tzv. národními bezpečnostními zájmy.

Naše členství v NATO nás však vůbec nechrání, ale naopak přímo ohrožuje. Nebezpečí zatažení našeho státu do války a to na NAŠEM území, jakož i v oblasti celé střední a východní Evropy, je akutní. Na dalších agresivních válkách pod velením NATO v zahraničí se podílejí i naši vojáci, ač jde vesměs o obsazování zemí s nerostnými zdroji pod záminkou vývozu demokracie. Znamená to pro nás zúčastnit se dalších válek vyvolaných USA po světě a tedy i dalších agresí vůči jiným zemím a tedy být i nadále jejich spoluviníky.

V těchto volbách jsme měli od roku 1989 poslední příležitost stát se samostatnou zemí a uchovat českou státnost. Tato šance byla promarněna, následující změny, které podnikne jakákoliv vláda vzešlá z těchto voleb, budou nevratné. Za situace silného smluvního propojení EU a NATO nám bude znemožněno realizovat jakékoliv žádoucí změny v našem státě a nebude zabráněno ani migraci, protože o migrantech již rozhodují neziskovky přímo v Africe a do Evropy jsou převáženi „legální“ obyvatelé EU!

Naše setrvání v EU a v NATO (o čemž rozhodli v těchto volbách voliči) zajišťuje bezpečnost či spíše beztrestnost jen spolupachatelům tristního stavu naší země z řad našich představitelů, což je i hlavním důvodem jejich setrvalé obhajoby našeho členství v této instituci.

Snad příští rok ještě symbolicky oslavíme 100 let české státnosti, ale Česká republika již v této chvíli de facto neexistuje. Lidé / voliči sami odhlasovali ortel jejího konce.


Vladimíra Vítová, Aliance národních sil

80 komentářů :

  1. Když už k něčemu, tak je NATO zárukou toho, že nebude válečný konflikt mezi jejími členy.

    A nyní pojďte do mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouze s Ruskem? V.J.Horák

      Vymazat
    2. Viz Řecko a Turecko !! Myslíte , že když Polsko se svými 1000 tanky obsadí Těšínsko , že nám NATO pomůže ??!!

      Vymazat
    3. A co takové Turecko a Řecko.To podle Vás znamená,že když nás obsadí Německo tak to bude v pořádku,protože NATO nic neudělá,aby nebyl konflikt mezi jeho členy?

      Vymazat
    4. Hahaha - a co letitý konflikt Řecko-Turecko a rozdělení Kypru? A kdy myslíte, že USA uvalí sankce na Turecko kvůli nákupům ruských zbraní? Nejpozději po vykázání US Army z Incirliku! A včíl mudruj...

      Vymazat
    5. 15:14 proč Těšínsko? Polsko si může nárokovat území,co si anektoval Stalin po 2s.v.Tisíc tanků bude sice málo ale, když pomůže NATO,tak bude zbran8 habaďej...

      Vymazat
    6. Do vás nikdo nepůjde, protože s hlupáky není radno se pouštět do sporu! Teď jde jen o to, zdali to máte vrozené nebo se jedná o vliv židoamerické ČT !!
      Autor má naprosto pravdu, hlavně s ohledem na nebezpečí války ze strany fašistických USA !! Náš retardovaný český maloměšťák s hubou umaštěnou od Babišových koblih na mír kašle, neboť osud jeho potomků ho nezajímá !!

      Vymazat
    7. Velmi správně, pane Herout. Hlavně potrestat, já říkal pan Babis ty zlodějsky živnostníky!

      Vymazat
  2. Pani Vitova,
    nikdy jste nikomu nezdůvodnila,proč jste tvrdošijně odmitala DESATERO VOLIČE a tedy i ty,kteři vas měli zvolit!
    Ted tady po volbach můžete jen bezmocně hořekovat a to je tak celé.
    Nikdo nechapal proč voliči pohrdate,chcete se slabym Programem spojovat s konkurenci a nemate silu rozpoznat smrtelne chyby,ktere spolu se stranou ČSNS sdilite!
    Tim došlo k uplnemu promarněni šanci o kterych jste si mysleli,že je máte a i nyni si možná myslite,že viini jsou voliči a toho se jak všichni mohou i dale vidět nezbavite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážení,radit umí každý,ale přložit ruku k dílu málokdo.Jak se říká:každý by chtěl být chovný a nikdo tažný.ČSNS a ANS měly nejlepší program,protože říkali lidem pravdu,zatímco všichni ostatní lidem lhali.I Okamura,který neví,že referendum k otázkám vystoupení z EU a NATO podle ústavy není možné-a to by jako poslanec měl vědět.AV

      Vymazat
    2. Svymi slovy,že vam byla nabizena kazajka a vy jste nepochopili na co slouzi a radsi jste zmrzli budete donekonečna jen opakovat nesmyslne mantry ,kdy jste na ně už dostli odpověd voličů a znova opakujeme
      NEPOUČiTE SE A ZMRZNETE NAČISTO!

      HVzV

      Vymazat
    3. Jděte se už vycpat, vy věční diskutéři o nějakém přiblblém desateru, které nikdy nikde nikdo neviděl!!!! VK

      Vymazat
    4. Forgáči, zalez a neopruzuj. To svoje desatero si strč - víš kam. Pro ostatní - Štěpán Forgáč je fanatická NULA a to jeho desatero je podivná směsice náboženských blábolů s vizí jakéhosi sociálního společenství voličů...

      Vymazat
    5. ANS mělo výborný program, ale bohužel mnoho voličů o ANS vůbec nevědělo. Chtělo by to oběhnout republiku. Jenom přes PC je to málo.ČT
      je spolehlivě ignorovala.

      Vymazat
    6. Neodpracovali, nezvítězili!

      Vymazat
    7. 19:49 Výborných programů můžeš mít plnej šuplík, ale když nejsi schopen je prezentovat, tak je ti to k hoxxx. A hlavně je to k hoxxx těm, pro které to bylo určeno. A o tom se paní doktorka Vítová mohla přesvědčit na vlastní triko.

      Vymazat
    8. 15:01 zřejmě máte pravdu, že jste nikdy nikomu nezdůvodnila, proč jste odmítala ..., protože jak se ukazuje, nejste schopna zdůvodnit nebo jakkoli doložit ani svoje současné tvrzení. Vaše reakce je typickým příznakem vesměs ženského odstínu omezenosti. Abych byl gender korektní. Co je boží Bohu, co císařovo, císaři. Zdravím srdečně, JiH

      Vymazat
    9. Pane 15.47 ktery se podepisuje VK

      poslouchejte vy ignorante odkud vite,že Desatero voliče je přiblble,když sam pišete,ze o nem nic nevite a pry ho nikdo nevidel!
      ANS ho zna a CSNS taktež!
      Co pět minut vychazi i tady na tomto webu!
      Ignoranti jako vy ho nečtou a pak si stěžuji na jakesiho FORGAČE,ktereho nezname!
      Zůstante i po volbach ignorantem a jděte hledat DESATERO VOLIČe,ktere visi všude kde se podivate a i kdyby jsme ho opakovali donekonecna lide s IQ pokojove teploty ho nepochopi,jak sam pisete a potvrzujete!

      Vymazat
    10. Pane 16.33 Forgace nezname,ale pokud nejste dalsi ignorant vyzvete ho,aby tady to svoje Destero prinesl,mozna ze byl prvni a pochopil to NASE!
      Vyzyvame vas,aby jste se zeptali vy dva ignoranti ANS a ČSNS proc vam to Desatero ktere dobre znaji taji mlči a tim vam jen ukazuji svou naprostou neschopnost dale a pokaždé!

      HVzV

      Vymazat
    11. 15.47 podepisujici se jako VK
      Malokdo da do jedne věty nejen nenavistnou pěnu u pusy,ale nesmysly typu

      Jděte se vycpat s priblblym Desaterem ktere nikdo nikdy neviděl!

      Pane VK jste si jist,že se těšite plnemu zdravi,kdyz pišete,ze Desater voliče je přiblble a nikdy jste ho ale neviděl?
      Vaš tzv přispěvek jsme si tady opsali a budeme ho presentovat na všech možnych webech jako ukazku nemocneho psychopatickeho individua,ktere si zaslouži pro svoji jedinečnost hodiny zdarma u pana zdejsiho doktora,ktery by měl tak jako my sbirat kuriozni vyjadřeni některych zdejšich vystavnich exemplařů!

      W.P.

      Vymazat
    12. Pane VK pry neuznavate se svou dubovou hlavou žadnou diskuzni kulturu!
      Navrhuje se tady,aby jste svůj material prodal panu strejdovi PUTINOVI,ktery ho využije k vystrouháni dubovych pistu do sve prima zahraničniho auta zn.WOLHA.

      Tam taky zažijete svoje špičkove využiti když to bude bouchat co chvili BUM BUM BUM!

      Vymazat
  3. Doplněk: od nás odchází bez náhrady do Německa přes 8 % našeho HDP ročně (nikoliv tedy 18 % - omlouvám se za překlep v článku. Celkem má ale Německo vyšší HNP oproti HDP o 18 % (podle jejich oficiálních statistik za r. 2016). Rozdíl v jejich prospěch spočívá právě v přísunu HDP z ČR a z dalších německých kolonií v Evropě. Do HNP se totiž započítává vše, co vytvoří továrny a další zdroje příjmů v německých rukou, tedy i na cizím, třeba českém území. V daném případě tedy především od nás odváděný zisk. Vladimíra Vítová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, ale to už bije do oči velmi dlouho. Proběhlo velké zhloupnuti částí populace. Vzhledem k tomu, že jsem byl nucen prožit jiste věci v nedávném čase - tj . šlo se po mě, jakobych měl klíče od čehosi a znalosti nevím čeho, tak pár poznámek ode mne. Opravdu jde o mentalitu otroctví. Mám různorode předtuchy. Jedna z nich probleskla, že za pár let to v ČR nepoznáme.Bude jina doba, jaka? To sám nevím. Něco ale přijde s jistotou. Někdo se pokusil na mne některé těžkosti přenést na sever Afriky, kde momentalne jsem. Já se nenechám od nikoho zastrašit - jen už mě nebaví se s někým dohadovat na diskuzních fórech. V ČR je ještě horší problém - jeden se snaží prekricet druhého a v tomhle stavu se můžeme stát kořistí kohokoliv v okolí - ať už je odkudkoliv. Tudy nevede cesta. Ale pojmenovala jste část problému. Děkuji. Jáchym

      Vymazat
  4. Jak pani Vitova jasne napsala , ze Evropa(Brusel= Nemecko) je planovana podle predpisu:"EIN REICH EIN VOLK EIN FUHRER", jinymi slovy Evropa je planovana jako kravinec s jednim dojicem. Ten dojic je Nemecko a kravy jsou vsichni ostatni ..specialne Cechy , Recko, Ukrajina atd. Budete se muset se integrovat , nebo budete mit hlad. Myslim , ze lidi nejdou po penezich ale zit normalni jako narod. Co mne sokuje je , ze ekonomicky vyvoj Evropy , je proti ekonomickym principum... diky pocitacum a technologyji, vse by melo fungovat mene jako distributovany system z hlediska vyroby a ekonomije a vice distributovany system z hlediska informaci. Coz jinymi slovy neni nutne delat boty v Cechach a kanicky pro ne v Albanii ci dovazet cihly z Ciny, ale je nutne aby uroven vysokych skol byla na stejne urovni celosvetove.
    Tech 8% z Cech HDP do EU zarucuje , ze Cesi budou do nekonecna zavisli na EU(Nemecku) a budou na vzdy otroci!!!, neb tech 8% zarucuje , ze NIKDY!!! NEBUDOU SCHOPNI VYBUDOVAT SVOU EKONOMII!!! Tak je to vymysleno panove od pocatku. EU jak funguje dneska je politicky vytvor ne ekonomicky a otazkou je jak ven a pryc!!

    BroukPytlik

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou krásné a solidní programy, ale jsou i krásné a poutavé romány i hezké pohádky.

    OdpovědětVymazat
  6. Problém je v tom, že Češi většinově volili protest (ANO, SPD, KSČM, případně Piráty,), ale nikdo není ochoten se dalšími domluvit a a ten protest uvést z vlády přes parlament do praxe. Nikdo nechce do vlády - kromě Babiše a Okamury a ti se zatím "jaksi nemusejí". Ostatní se těší do opozice, jako by jedině k vůli tomu šli do voleb.
    Voliči ČSSD, KSČM, ODS, TOP09, KDU_ČSL, STAN, Pirátů - opravdu jste jim to hodili proto, aby se všichni výše jmenovaní váleli 4 roky za VAŠE DANĚ v opozici a nehnuli pro vás prstem? Jinak než z vlády se totiž volební program prosadit (aspoň částečně) přece nedá. Viz komunisté či Okamura za poslední 4 roky. A pokud jim všem Babiš nedá ani jednoho předsedu výboru, dobře udělá. Nechcete spolupracovat, tak si trhněte nohou a válejte se v opozici bez vlivu na nic. V příštích volbám vám to voliči spočítají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas.
      Jsem zásadně PROTI tomu, aby se ta líná a propraná sebranka válela v Parlamentu za peníze z MÝCH daní. Funkce poslance má být čestná a zdarma, ať má mimo vládu a ministry ta sebranka své normální zaměstnání, stejně se slejzají tak málo, že by to v klidu zvládli, a v době zasedání by samozřejmě mohli být omluveni. Tohle, jak tam nic nedělají, jen se hádají anebo tam ani nechodí, ale stále mají málo a málo a jen by si zvyšovali platy a všelijaké příplatky, to je TRESTUHODNÝ NEŠVAR, který by měl být zrušen.

      Vymazat
    2. 16:44-17:44 souhlas. Buď mají uražena vlastní ega, že dostali hlasú málo a nebo jejích program nestojí za nic a nechtějí se blamovat ještě více a proto ty divadélka.

      Vymazat
    3. 16:44 jediná otázka, chápete vy vůbec něco a rozumíte vůbec něčemu? Čím se probůh živíte?

      Vymazat
    4. Pro 20:41 : Chápu ledacos (ne všechno), rozumím mnohému (ne všemu), mým oborem je operativní a krizové mnohoúrovňové řízení systémů a procesů a bavím se provokováním lidí a sledováním a analyzováním jejich reakcí.
      Když někomu (nejen voličům) někdo (nejen politik) něco slíbí, měl by to přece dodržet, ne? Vy se se snad v životě chováte jinak? Slušnost, čestnost a poctivost jsou základní vlastnosti člověka a měly by být i vlastností politika; nebo politici nejsou člověci? Prezident Zeman svého času prohlásil, že "I politici jsou do jisté míry lidé..." a nemyslel tím jistě jen sebe...nebo jsme si opět zvolili 200 parchantů, kteří čtyři roky na ty, kdo jim dali hlas, budou zvysoka s..t, jako jejich předchůdci?

      Vymazat
    5. ANO, ČSSD, KDU, TOP, Piráti, KSČM A VLASTNĚ ANI SPD NECHTĚJÍ VYSTOUPIT Z EU!!!!! TAKŽE JSOU V TOMTO VE SHODĚ!!!! SPD CHCE JEN REFERENDUM, KTERÉ NEMŮŽE NIKDY, PROTOŽE BY BYLO PROTIÚSTAVNÍ!

      Vymazat
    6. 22:41 - Přesně tak. Drtivá většina národa nechce opustit EU. S tím je potřeba se smířit.
      Nakonec tyhle volby to snad dost jasně ukázaly.

      Vymazat
    7. 22:06 já jsem pouhý IT analytik a systémář, takže si rád nechám vysvětlit zbytečnost role opozice, potom objasnit i míru možností jednotlivého politika. V otázkách charakteru, čestnosti, slušného jednání a přiměřeného vystupování se pravděpodobně shodneme. Jen mi připadá, že nechápete, že k prosazení čehokoli v politice musíte mít buď pravomoc, ale ani tu nelze přetěžovat, nebo argumenty, kterými získáte potřebné spojence, nebo spojence, kteří nečekají ani na ty argumenty. Z toho mi plyne, že s lecčíms nepochodíte, ledačemus nezabráníte, takže poslední vaší zbraní je, na protest, demise. Tam je ještě otázkou, jestli takovou kapitulací nenecháváte průchod horšímu, nebo nevzdáváte možné. Shrnuto, je to otázka nejen charakteru a reálnosti daných slibů, ale i schopností, okolností, šťastných náhod i špatných dnů. Váš příspěvek ze 16:44 jako by nebral v úvahu, že jde o procesy politické, mezi lidmi, ne o digi programy, mezi digi programy a programovatelnými stroji.

      Vymazat
    8. 22:45 drtivá většina ne, že nechce opustit EU, drtivá většina Čechů se chce mít a cítit líp a při volbách hledá, kdo že to zařídí, aniž by většinou tušila, která že to běží. Stejně jako ty.

      Vymazat
  7. Vítová má pravdu,valná část Čechů jsou idioti a proto tak volí a podle toho budou i žít.Chuj s nima...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já volil čsns! Ale problém je Horáková. To je černé svědomí komunistické i postkomunistické levice. Tito voliči radši dají hlasy podnikatelským stranám typu Ano, SPD a pak třeba ještě piratům a tak podobně.....Klofáčovec.

      Vymazat
    2. Denně Čechům lžou v televizi, rádiu i novinách.
      Češi jsou zmanipulovaný národ,
      idiot je ten kdo to nevidí*

      Vymazat
    3. 17:42 - předpokládám, že i ty se do tý valný většiny idiotů počítáš...

      Vymazat
    4. 18:09 Kdo je to ta Horáková ? Já znal tři. Jedna chodila za stovku, druhá za dvě a ta třetí byla noobl. Za pět.

      Vymazat
  8. Čtyřicet procent voličů nevolilo vůbec. Prostě nevěřili na možnost změny. ČSSD odvedla kus poctivé práce, když prodala OKD, vyvlastnila horníkům byty, udržela církevní restituce a v citlivě vnímané kauze lithium postupovala tak, aby ve volbách propadla a voličům zničila poslední levicovou (ale už jen formálně) stranu.
    Kdyby přišlo k volbám více voličů, ostatní strany by se postupně propadaly pod pětiprocentní hladinu, jejich voliči jsou totiž skalní, ti u voleb byli a víc už jich není. Zůstalo by ANO ... a kdo znal LSNS-ANS ? Není správná odpověď, že nikdo.Všechny strany, které jsou v parlamentu, znaly přinejmenším v článku citované argumenty. Ale pozor, jen parlamentní strany jsou v televizi, jen ty zůstávají voličovi v paměti.Příští volby mohou být předčasné (aby ještě zachovaly status quo).

    OdpovědětVymazat
  9. Stav kultury politických stran společně s výsledkem
    parlamentních voleb jen ukazují na dezinformovanost našeho obyvatelstva.
    Demagogie šířená televizními kanály je natolik dostatečně účinná že volby jsou dokola opakující se iluzí o změně.
    Lidé nemají ani tušení kde žijí.
    Škoda že takovéto články lze číst až když je vyvoleno *

    OdpovědětVymazat
  10. 18:17
    A Vy jste přesvědčen, že jakékoli články a varování by zmněnili něco na výsledku voleb. Bylo toho řečeno dost a stejně se našli lidé, kteří volili naprosté zrůdy. Prostě jsou nepoučitelní.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě,
      základním lidským právům patří právo na pravdivou informaci.
      Mediální propaganda má za úkol pravý opak,
      držet obyvatelstvo v nevědomosti a to se jim daří*

      Vymazat
  11. Tak už vím, proč ČSNS ve volbách získala 0,03%, v absolutním čísle přesně 1.573 hlasů.

    OdpovědětVymazat
  12. Netuším, jak paní Vítová dospěla k poznání, že "Češi CHTĚJÍ být otroky ve vlastní zemi – dárek k 99. výročí vzniku naší země.
    Nechci soudit, zda za tím může být zklamání, že "její" strana neuspěla ve volbách, příp. něco jiného.
    Jsem přesvědčen, že "chyba" není na straně voličů (v tomto případě Čechů), ale na straně, která je svoji činností nedokázala přesvědčit, že vše, co jim "nabízí", je schopna také splnit a zabezpečit.
    Historie zná řadu takových příkladů ...
    L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladimíra Vítová napsala to co napsala a je to docela výstižné. A naopak Vy, L.S., v tom zbytečně vidíte něco jiného.

      A chyba opravdu je na straně voličů, protože to oni jsou ti, na nichž definitivně leží zodpovědnost a kteří opakovaně volí proti svým vlastním zájmům. Mnohem složitější odpověď samozřejmě pak je na otázku, proč tohle dělají.

      Vymazat
    2. Také si marně lámu hlavu, co vedlo voliče k takové volbě. Dva a půl milionu důchodců, většina z nich nedosáhne ani na průměrný důchod, kde jsou ty hlasy? Měli by to být lidé s dlouholetými zkušenostmi, s možností porovnávat delší časové úseky, a nic? Nebo se podařilo dokončit proces formování duševní degradace vymýváním mozků? Paní Vítová má pravdu v tom, že otroctví v práci se promítá zřejmě i do otroctví v myšlení.

      Vymazat
    3. Vláďa z Brna 20:06 je asi laskavý člověk, když napsal, že voliči „opakovaně volí proti svým vlastním zájmům“, ale „Mnohem složitější odpověď samozřejmě pak je na otázku, proč tohle dělají.“. Ono je to jednoduché. Jsou to ovce a ovce jsou ku stříhání!
      Povšimněte si prosím a například bečení komentujícího L.S. 19:07, píše: „"chyba" není na straně voličů (...), ale na straně, která je svoji činností nedokázala přesvědčit“. Tomu totiž zas uniká, že taková strana na rozdíl od Babišova ANO, není kryta miliardami v penězích, IT a mediálními specialisty, vlastními sdělovacími prostředky ani pozicemi ve vládě atd. Abych se vyjádřil srozumitelně: Není to řádný hlupák, ten L.S.?

      Vymazat
  13. Připomínám, že před volbami se žáček Soukup ptal učitele Zemana na 250 miliard dividend, které odcházení do ciziny. Učitel žáčkovi vysvětlil, že z ciziny přichází do Česka stejné množství investic. Jenže tyto investice nejsou darem pro tuto republiku, ale pomáhají vlastníkům investic ještě více vydělat. Oslavujte učitele, hosana, hosana, sláva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:40 onen „učitel“ konstatoval skutečnost, Vy doplňujete, jak v jisté části může, nebo podrobněji vzato, funguje mechanismus. Neštěstím je, že další nabízející se učitelé by už nekonstatovali nic, co by bylo možné účelně doplnit. Co Vy na to?

      Vymazat
    2. 20:55, několik nebo jeden (?) diskutér na této stránce píše, že z Česka mizí stovky miliard ročně. Píše o tom i Švihlíková. Podle učitele to není pravda, protože to pouštění žilou je vybalancováno investicemi z ciziny. Já statistiky nesleduji. Občas vyjedu na služební cestu do ciziny. Černé na bílém vidím, že u nás chybí na platy, infrastrukturu (například dálnice, rychlovlaky,...) po komunistech nespravili a není ani na údržbu. Vybavení pracovišť je horší než za komunistů. Bez statistiky, kterou studuje učitel, vidím úpadek. Jak se s tím mám srovnat? Mám věřit vlastním očím nebo se nechat obmanout velkým učitelem?

      Vymazat
  14. To je pěkná kravina! Žádné volby ani občanská vůle nemohou změnit tyto nastavené poměry - musíme se starat, abychom se ve vlastní zemi měli lépe, a aby se elity přestaly vytahovat na občany - to je důležité. Aby se "zástupci lidu" v parlamentu se svými stotisícovými měsíčními příjmy přestali vytahovat - nebo aby se jim zásadně snížily příjmy tak, že zase začnou rozumět obyčejným občanům. Teď je sice zastupují, ale vůbec jim nemohou rozumět. Žádný politik nemá mít příjem desetkrát vyšší než pracující občan - to je vrchol nemravnosti, a demokratického na tom není nic. To by měl být prvořadý zájem našich občanů - aby se jim zvýšila životní úroveň, a aby je vlastní politici a poslanci přestali okrádat. Žvanění o vystoupení z paktu NATO je zbytečné, stejně jako je zbytečné žvanění o vystoupení z EU - jsou to pro naši zem závazné pakty, a žádný občan to nezmění. Žádné volby. Nikdo něco takového nemůže slíbit. A navíc, to by mohlo být lidem celkem fuk, ale že rodiny nemají na školní obědy pro děti, že mnoho lidí strádá, a statisíce lidí okrádají exekutoři - toho by si měli politici po volbách všímat. Sociální byty, a konečně aby už se něco dělalo pro lidi bez těch žvástů o "populizmu" - ne stále jen proti lidem, což se děje 27 let, jakoby právě občané byli nejhoršími škůdci společnosti, protože chtějí bydlet a jíst. Propustit z práce dvě třetiny státních byrokratů, propustit všechny parazity a vyhryzy - to by měl být zájem občanů. Článek je jen bohapusté žvatlání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:48 Píšete nesmysly ... Občané, a nikdo jiný než občané, jsou schopni změnit současný stav našeho státu a společnosti.
      Neexistují žádné "nastavené poměry"... O tom se přesvědčili i komunisté v roce 1989.

      Vymazat
    2. Nesmysly blábolíš ty. Žádnej "občan" nemůže docílit, aby ČR vystoupila z EU nebo z NATO. Ale může vystoupit sám. Nemusí tady být. Může vycestovat na nějaký ostrov a žít tam. Dělat tady dusno z toho, co změnit nelze, je kravina. A to, co jsem psal o odporném okrádání občanů jejich vládou a zástupci v parlamentu - o tom žádná? Typický český moula. Jak ta bába, co od děravých necek chtěla být přes různé formy zbohatnutí mořskou carevnou, takže nakonec jí zbyly zase jenom ty děravý necky. Kdybychom měli logické požadavky, jejichž realizace by od základu změnila náš osobní ponížený život - ale to ne! Zase se bude blábolit o mezinárodních paktech a úmluvách, takže výsledkem vždycky budou ty děti, které nemají na obědy, a umrzlí bezdomovci. I ten českej Honza by nad Čecháčkama brečel.

      Vymazat
    3. Ten kdo by rád vystoupil z EU a NATO určitě volil partaj, která to měla v programu, nebo ne? Takže kolik procent voličů si to opravdu přeje?
      Snadné počty.

      Vymazat
    4. 20:19 jste dokonalou ukázkou člověka zcela bez rozhledu. Díky takovým jako jste Vy, jsme tam, kde jsme. Zajisté Vám neděkuji. Jen se v tom řádně vymáchejte! To Vám přeji jako šanci ke zmoudření.

      Vymazat
    5. Kdo jiný než občané země můžou iniciovat změnu? Budou to psy nebo kočky? Nic netrvá věčně i lidská trpělivost má své meze.

      Vymazat
    6. Jste trapáci.Důchodci - nudící se trapáci žvanící denně kraviny na diskuzích. Tak vystup z EU a z NATO ty troubo! Co tady žvaníš? Vystup, když občan může všechno změnit. Tak to změň! Takový -ale takový sračky!Já chci, abych já i moje rodina, moji sousedé, přátelé a známí, abychom měli všichni slušnou úroveň, aby nám nehrozila ztráta zaměstnání a domova, abychom měli na dobrou dovolenou, abychom slušně bydleli, a cítili se spokojeně. Nějaké blbé politiky nemusíme ani znát, jsou mi ukradeni. A nějaké EU nebo NATO -proč by mi to mělo vadit? A jestli to nějak vadí a překáží vám, dědkové u počítačů, tak si sbalte fidlátka, a vyčište odsud pryč. Mezi nějaký negry - tam nejsou ani v NATO ani V EU. Ale nač žvatlat ty kraviny, když jsou úplně kravský? Doufám, že někdy během zítřka vystoupíš z NATO dědku praštěnej, a nebudeš psát ty kokotiny.

      Vymazat
    7. 23:41 nazývá trapáky lidi, kteří hlídají táborový oheň, když ostatní spí!

      1/EU nás přímo ohrožuje vysáváním, zavádí protinárodní legislativu, udržuje nás v koloniálním slouhovském postavení a žije na náš úkor, i když se tváří, že nám dává veledary.

      2/ NATO podle čl. své základní listiny nás není povinno chránit. NATO vede imperiální války v rozporu s Chartou OSN (Jugoslávie, Irák, Libye, Sýrie...) a není sto své členy udržet, aby se navzájem nenapadali (Řecko, Turecko, Kypr)

      3/ NATO (servisní organizace amerického imperializmu, jinak se to nazvat nedá) nás manipuluje do nukleární války proti Rusku. Tím se stáváme cílem odvetného nebo preventivního útoku, protože jsme bezprostředním zázemím plánovaných agresivních akcí.

      Tohle by ti mělo stačit k tomu, abys už nikdy nepsal takové pitominy, které si naklofal ve 23:41

      Vymazat
    8. 0:27 Ještě jednou extra pro tebe. Prohlédl sis pořádně výsledky voleb? Konaly se před týdnem.

      Vymazat
    9. 0:52 neuvěřitelná hloupost člověka bez rozhledu, který neví proč se má hůř než by se mohl mít, protože věří zloději, co ho okrádá, že s ním se má líp

      Vymazat
  15. Jak to dopadá u nás doma je už stejně jedno. Stejně o ničem nerozhodujeme a nic není naše npř. banky. Pjakin řekl něco v tom smyslu, že západ stejně nikdy kvůli surovinám nedá Rusku pokoj, chce Rusko rozparcelovat na malé státečky a z Rusů udělat otroky kteří na ně budou dřít. Proto Rusům nezbývá nic jiného než vzít vše do svých rukou a zatím se prý všechno děje tím nejlepším způsobem, přiměřeně k reálné morálce a etice všech účastníků procesu. A o tom to je. Takže zase o ničem nebudeme rozhodovat protože jsme bohužel na té špatné straně. Jedině to že Rusové nás měli vždycky rádi nám může možná trochu pomoci. Ať se to někomu líbí, nebo ne, to je prostě tvrdá realita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je komu do nějakýho Pjakina? Ten už toho nakecal.

      Vymazat
    2. 20,08 - zase jeden mudrc, co všechno ví a všude byl, a právě nám ve dvou větách dokázal, jak je nebetyčně pitomý ... ach jo, to je matroš ...

      Vymazat
  16. A paní doktorko, že jsem tak smělej, jak jste se svým programem v těch volbách dopadla Vy?

    OdpovědětVymazat
  17. Jo bohužel je to tak jen voliči SPD jsou vlastenci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsi na takovou blbinu přišel?

      Vymazat
    2. Jsou vlastenci z leknutí - to jsou ti, co skáčou, když nějaký náš manšaft někde něco vyhraje - a jsou vlastenci, kteří pro svou zem něco dělají! TY - 0:09 jen kydáš pitominy, voliči ČSNS a SPD to aspoň udělali při volbách!

      Vymazat
    3. 0:09 http://svobodnenoviny.eu/vetsina-lidi-nechce-suverenni-cesko-a-moc-v-rukou-obcanu-nasi-zeme/

      Vymazat
    4. 0:30 Přesně tak to je.

      Vymazat
    5. Voliči SPD akorát naskočili jednomu šílenýmu Japončíkovi na sliby, o kterých on sám předem věděl, že jim nemůže splnit (a tak znáš to, slibem nezarmoutíš). O voličích ČSNS se netřeba moc vyjadřovat, protože to byli nejspíš jen příbuzní a známí těch, co kandidovali.

      Přesně tak to je.

      Vymazat
  18. Příští rok neslavíme "100 let české státnosti", jak tvrdí autorka. Ten stát se totiž jmenoval Československá republika. V kalendářích dnes stojí "Den obnovy samostatného českého státu" u data 1. ledna. Rozpad republiky je tedy podle zákonodárců "obnovením státnosti": docela pěkný výsměch...

    Ale paní Vítová s tituly před jménem i za ním si dělá starosti s vystoupením z EU. Každý je zkrátka vlastencem podle svých schopností, že?

    K tomu výročí Adam Votruba:
    http://casopisargument.cz/2017/10/28/nemam-rad-vlajku/
    a také Marie Neudorflová:
    http://casopisargument.cz/2017/10/28/28-rijen-a-ceska-statnost/

    Kokotko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jesli ta její politicko-vlastenecká aigilita není nakonec důsledkem toho, že už ji mužští přestali obtěžovat? To pak taková ženská dokáže doslova psí kusy. (Doporučená literatura: Sigmund Freud.)

      Vymazat
    2. Jenom idiot,který nemá žádné argumenty,se sníží k vulgarismu.

      Vymazat
    3. Nojo, čuráček kokokto 1:04 - nomen omen - co jiného od ubožáčka čekat.

      Vymazat
    4. čuráček bude asi i anonym 1:08

      Vymazat
    5. Kokotko, taky jeden z analytiků k nezaplacení.

      Vymazat
  19. Kokotkovi 1:04 by se hodily dva extra tituly před i za jménem. Před by se šiklo jako vyšité konkrétně jeho "jméno" - tedy ve zkratce KKK, a za jménem přídavek zplihlý, ve zkratce ZP. Vyjadřovalo by to totiž přesně charakter jeho "osobnosti".

    OdpovědětVymazat
  20. Tak jsem si přečetl příspěvky v diskuzi a nestačím žasnout - hlavně nad těmi v závěru... Takhle se prezentují lidé s alternativním názory a bojující proti současnému politickému, ekonomickému a morálnímu marasmu a za obnovu, solidaritu a sociální odpovědnost? Pane Davide, proč sem tu žumpu pouštíte? Novinky - to je jejich domovský chlév... J.B.

    OdpovědětVymazat