Reklama

.

.

pondělí 2. října 2017

Demokracie jako řemen

Jaroslav Loudil
2. 10. 2017
Španělská policie dnes tak domlátila hlasující Katalánce, že na silnicích před volebními místnostmi zůstalo ležet 761 raněných. Jak známo při nedávném hlasování o nezávislosti Krymu nebyl raněn žádný !! člověk. Španělský premiér prohlásil, že policie má jeho obdiv a konala naprosto správně.


Počítám, kdyby se něco podobného stalo v Rusku tak nám ČT-24 okamžitě připraví mimořádný : "SPECIÁL" , pozve různé - "úderné Rusobijce" a Rusofoby , typu : Štětiny, Kalouska, Bursíka, Romancova, Mitrofanova,.. kteří budou z plných plic kydat hnůj na Rusko až do rána , pak zinkasují tučné honoráře za své ubohé žvanění a půjdou se někam vyspinkat.

Ovšem někde se stala chyba ! Lidé byli dnes mláceni policejními mlátičkami v zemi NATO a Eurozóny Španělsku ! Jak se s tím vypřádají ČT-1, ČT-24 a ČRo ? Tedy - "prolhané žumpy" - které si sami platíme ?? Jednoduše ! Tohle zase znovu zavinil Putin a jeho počítačoví hackeři.

P.S. ČT, ČT -24, ČRo - "děkujme odejděte" !

zdroj: http://zpravy.idnes.cz/referendum-nezavislost-katalansko-madrid-policie-fse-/zahranicni.aspx?c=A171001_072334_zahranicni_hell

93 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pražska povalečska kavarna spolu se studenty profesory posranci a sernatory i čete zarytě mlči z evrosajuzu ještě nepřišel povel jak vykoktat vovčanum nepřijemne fopa s pitomymi papirky v katalanii ani mirda tulamore či svaty duka s vovarem nechti opustit bobra mlčeni ke totiž před volbami ato je lepši kritizovat třeba drahe masro či sadro

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 8:20 on ma co rict, ty ne

      Vymazat
    4. 8:47
      Máme hory, máme doly, máme lidi, máme i voly...
      A ty, jsi ještě (k tomu všemu) korunovaný

      Vymazat
    5. 8,47
      Ty se nauč pořádně čestinu ty analfabete!!!!!

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. A to si myslíte, že

      by se Policie ČR chovala jinak, pokud by to tady
      směřovalo k něčemu podobnému ?!
      Ale klídek,
      tady to zatím nehrozí...

      Vymazat
  2. Kde byly státní orgány agilnější? U nás v Praze 1989 nebo dnes v Barceloně? Euroatlantická demokrácie a svoboda nějak selhává, ten Putin si nevede špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze šlo o banány a výjezdní doložky,kdežto v Barceloně šlo o svobodu a důstojnost, takže tam je zásadní rozdíl. Proto bylo v Barceloně nasazeno více orgánů než v Praze.

      Vymazat
  3. Pryc z EU!!!!! Lidi, volte SPD a pokud mate pocit, ze musite "volit pravici", tak volte SSO (Svobodne). Jakkoliv nesouhlasim s body programu SPD, tak je budu volit. Vsechno ostatni pocka. Vystoupeni z EU !!!NE!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domnívám se, že je lepší volit AND-ČSNS, ti to aspoň nemají s Babišem po volbách domluvené. Okamura už má všude billboardy, nepřipadá vám to podivné a k zamyšlení?

      Vymazat
    2. Omlouvám se za překlep.
      Domnívám se, že je lepší volit ANS-ČSNS, ti to aspoň nemají s Babišem po volbách domluvené. Okamura už má všude billboardy, nepřipadá vám to podivné a k zamyšlení? Petka

      Vymazat
    3. Voni jsou hlava, 14:59/15/05, Vlastenec Babiš shrábne hlasy ČSNS, stejně jako dalších, kteří nedosáhnou na 5%. To nevíte nebo vás někdo platí, abyste nadháněl globalistovi ze Slovače? Nic proti ANS/ČSNS, ale ve volbách půjde o přežití a ne o partii šachu v místním klubu ve Vísce nad Dračicí.
      P.S.:
      https://aeronet.cz/news,29.9.o Makronovi

      Vymazat
    4. To je pravda, Okamura nemá na nic řešení, jen líbivé řeči. O výstupu z NATO nic neříká, o výstupu z EU jen referendum (a na to už není čas, protože hordy se sem již hrnou), v programu nemá k uskutečnění svých cílů žádný návod, je to zase o oblbnutí národa a po volbách bude vše stejné, ale přebarvené a o to horší, že už s tím nic dělat nepůjde. ANS-ČSNS má na vše řešení: https://www.aliancens.cz/ - slogan 3 ANO a 3 NE!
      Lidi nenechte se zase oklamat populismem. Jediné řešení je volební číslo 25.

      Vymazat
  4. Na Krymu by to dopadlo stejně, nebo s pomocí úderek Pravého sektoru ještě hůře. Právě tomu zabránili "okupanti" a tím se provinili proti tomu správnému západnímu chápání slov o svobodě a demokracii. Španělsko je vzorem, jak se má lidu "vysvětlit", co je pro něj nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  5. Co k tomu říct? U nás je zatím dobře, ale jak dlouho ještě bude? V téhle fašistické unii to půjde tímhle směrem hodně rychlým spádem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V cesku je tak dobre jako na Titaniku 5 vterin pred narazem na led
      Ale porad se tanci

      Vymazat
    2. 8,55
      Hele ty Hovnodolní magore,mazej zvracet na Blicí listy,tam ty tvoje bláboly ocení!!!!!!

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Omyl 8:55, v Česku to je jako hodinu po nárazu, naše budoucnost je už zpečetěna, jen to ještě někteří nechápou. Je v podstatě jedno, která menšina naší civilizaci zadusí. Stejně jako na Titaniku se někteří zachrání, a stejně tak to budou ti bohatší a bezohlednější.

      Vymazat
  6. Co jste očekávali od fašistického Španělska ? Že povolí rozděleni ? A kdo by na ty šmejdy u koryt pracoval dřou tam hlavně Katalánci !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem přesvědčen o tom, že i u nás některým ( elitám-jelitám) začala cvakat prdel. Ono se to možná pos.... na více místech a ta slavná ( demokracie) které mají všichni hodnostáři plné huby, je vlastně totalita v pravé podobě.
      Srovnáme tento chaos:http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Strach-a-sikana-Sef-odboru-ve-stresu-tresty-tem-kteri-zacnou-mluvit-Svedectvi-o-pomerech-v-organizaci-vedene-muzem-z-CSSD-506267 a prognoza poslední doby? http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Je-to-spatne-pane-Kalousku-Zacinaji-se-od-vas-odvracet-uz-i-Bakalovi-novinari-506210, a poslední stav?
      Erik Best to popsal v celku přesně: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Pro-nektere-lidi-v-CSSD-znamena-odchod-do-opozice-trestni-stihani-Erik-Best-tusi-po-volbach-velka-prekvapeni-506180.
      Tak jdeme do voleb a konečně odryjeme ta svinstva za posledních 28 let.
      Sere se to všude Polsko,,Maďarsko no a snad přijdou lidé k rozumu, kdo nás oblboval celžch 28 roků s tou demokracií.

      Vymazat
    2. Osamostatňuje sa Katalánsko od Španelska alebo je to naopak? Kde boli tí brutal-policajti, keď 19.2.2017 pochodovali v Barcelone za prijímanie viac migrantov? Nech sa im to osamostatnenie podarí a možno Španelsko "zmúdrie".

      Vymazat
    3. Ikemo v Katalánsku se zatím jen mlátí ale na Ukrajině je 10000 mrtvých a neznámo kolik ruských vojáků,co mají jako dovolenou. Važte slova

      Vymazat
  7. Nastal čas humanitárních bombardérů. Na Madrid, bratři Američané!
    Nebo jsou Katalánci míň, než Kosovští Albánci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Hricáku , Madrid je ztracen, naši vojáci musí bránit Pobaltí

      Vymazat
    2. Pane Hričáku, nálet nebude. Humanitární bombarďák se nám zase sťal do němoty...

      Vymazat
  8. V případě zostření situace ve Španělsku souhlasím s nasazením naší armády aby se tam podílela na zajištění klidu a pořádku. Věřím, že to zejména Katalánci ocení. No na co máme NATO? Přeci na to.

    OdpovědětVymazat
  9. Globální prediktor zadal Mariano Rajoy úkol rozbít EU. Tak ho poslušně plní.

    OdpovědětVymazat
  10. Věřím, že se katalánský lid za podpory(bude li třeba i vojenské) nejdemokratičtější země světa USA a našeho občana Schwarzenberga dočká svého sebeurčení a svobody, která je nám nedevše.Se všemi demokraty světa volám: Ať žije svobodné a nezávislé Katalánsko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba, jmenovaní se Katalánců nezastanou. Na rozdíl od kosovských Albánců jsou totiž pracovití a neprodávají drogy. Takže mají smůlu.

      Vymazat
  11. ČEMU SE V ZEMI DĚDICTVÍ CONQUISTY, SVATÉ INKVIZICE, NEJKATOLIČTĚJŠÍCH VELIČENSTEV A CAUDILA FRANCA DIVÍME?

    Demokracie má EU plné tlamy, tak jistě uvalí na Španělsko EMBARGO jako na Severní Koreu a na Rusko. Hebrejský pupek demokracie, USA, i s Trumpem v Bílé boudě po černoších, jistě už na Španělské totalitníky a feudální zpátečníky něco bolavého vymýšlí. Že by restituci Hispánců do Hispánie?

    OdpovědětVymazat
  12. V roce 1989 u nás dostalo pár nadšenců pendrekem... a novináři vyli MASAKR, MASAKR, MASAKR. Lékaři ošetřili několik poranění. O POLICISTECH HÝKALI gestapo, gestapo, gestapo.

    V Katalánsku ŠPANĚLSKÁ POLICIE zmlátila tisíce lidí, více než 840 lidem muselo být poskytnuto lékařské ošetření.

    Zajímavé je, že nikdo z hystericky řičících v roce 1989 teď srdceryvně nevyřvává SUPERMASAKR, SUPERMASAKR, SUPERMASAKR. O policistech španělského krále nikdo nehýká GESTAPO, GESTAPO, GESATAPO...

    DĚKUJI ŠPANĚLSKÉMU KRÁLI ZA PŘEDVEDENÍ DEMOKRACIE V PRAXI. S pozdravem "BÝKOVCŮM ZDAR", MONARCHII SI ROZVRACET NEDÁME.

    OdpovědětVymazat
  13. putina miluju je to pravy a nefalšovany rusky batmann ktery dokaže uplně fšechno ovšem nejlepči kouzlo ktere ma je nasirani milionu jelit a že spunktoval katalance tak to prej dělal jentak levou zadni když pravou si vitiral se světem konečnik

    OdpovědětVymazat
  14. demokradi maji strach z papirku ktery je podle nich nesměroplatny a to z jedineho duvodu jejich zlata diamanty vykladana korytka by se zrušili nebo by je obsadili jini lepši demokradi nejhorši je že s fialovou kravou hitrelmerkel to ani nehne snad jedině že by nařidila humanitarně vybombardovat ostatně nebyla by prvni a určitě ne posledni že pane veškrno

    OdpovědětVymazat
  15. Jak napsáno tak jest. Na Krymu kdyby ovšem na referendum dohlížela ne Ruská, ale Ukrajinská policie, k níž by se jistě ochotně přidalo několik tisíc jejích soudruhů z Pravého sektoru, pak by tragédie z Oděsy byla vůči tomu jen malou směšnou předehrou. Soroš a spol rozehráli v Barceloně hru zvanou Ať žije chaos aneb EU bude naše (čti jeho a jejich spolku), s cílem EU s pomocí svých Junckerů, Merkel, Macronů a nemyslících královských loutek (třeba ve Španělsku) již konečně přetvořit k obrazu svému. Už jenom chybí, aby jejich soudruh, třeba Donutil přečetl jimi stvořenou novou pohádku - byla jednou jedna bílá Evropa. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  16. Ve Španělsku vidíme demokracii v praxi. Není zapotřebí nic dodávat více, snad jen to, že tvůrci této demokracie mají hrozný strach z obyčejných lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To maji
      Bez sibenic to nepujde

      Vymazat
  17. Jiří Ovčáček, mluvčí prezidenta ČR
    - dne 1.10.2017 :

    "Ano, už je to tady! Eurohujeři našli výmluvu.
    Za násilí v Katalánsku může... ...PUTIN".

    "Evropský sen skončil 1.10.2017 tvrdým procitnutím."

    "Ve Španělsku nám názorně ukazují, jak s námi zatočí, když budeme "zlobit"".

    https://twitter.com/prezidentmluvci?lang=cs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se zmátoří Němci,
      především ti východní,nastane něco podobného,
      neboť :

      Deutschland, Deutschland über alles
      si rozvracet nenecháme !

      Vývoj nelze zastavit, jen pozdržet...

      Tak jednoduché je to, pane Novák.

      Vymazat
    2. 8:31 Stejně jako naši idiotští novináři nerozlišujete autentická vyjádření Ovčáčka od retweetů jiných zdrojů.

      Vymazat
  18. Katalánsko má právo na secesi. Elity mají plná ústa svobody a demokracie a propagují ji jen tehdy, když sim to přijde vhod. Když jim to vhod nepřijde, tak říkají, že se jedná o nebezpečný populismus musí to být zakázáno. Elitám jde jenom o moc, o nic dalšího, teď vidíme dukaz.

    http://www.epshark.cz/clanek/139/secesni-pravo-katalanska

    OdpovědětVymazat
  19. Proc jsem byl ZASE NUCEN podivat se na Ruske spravy abych videl jak tam demokraticka, humanni a civilizovana policie radi a mlati duchodce obuskem po hlave, jak jim lame ruce a taha je za vlasy ze schodu? Proc nam nase pravdomluvna a nestranna media neukazou vsechno? Asi proto ze kdyz plati referendum v kosovu, tak musi platit i to v Katalansku a taky to na Krymu. Tak nejak to vidim ja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Kosovo dnes vypadá jako dárek z nebes pro Katalánce, Valónce, Skotsko a Krym. A to je zrovna Rusové ještě i varovaly že otevírají Pandořinu skříňku. Je to až úsměvné.

      Vymazat
    2. Úsměvné se už jeví i to,že jakési islámské autority mezi Brity,Francouzi a Dány začaly nahlas požadovat od vlád území uvnitř těch dotčených států,kde by měla být přenechána moc muslimům a zavedena šaría,neb je tam islámistů hodně a oni si to zcela demokraticky přejí...takže z toho plyne poučení,že s jako králíky množícími se musulmany nastanou zcela po demokraticku takové problémy,že půjde o život nejen jako dívkám čekajícím na vlak v Marseiles s 40% mohamedány,ale všem a doufám že i těm zpropadeným muslimům a jejich zdejší sorosovské 5.koloně...

      Vymazat
    3. Jenom prosím nemíchat jablka s hruškami. V Kosovu žil Srbský národ a náboženství měl pravoslavné nebo žádné.Od počátku 20.století se zde teprve počal exodus albánských muslimů především kvůli obrovské bídě v Albánii a Srby postupně vytlačovali z jejich půdy (zemědělce) nebo i obydlí až na konec i ze země. Zbytek je snad už notoricky znám. Ostatní národy, od Skotska přes Baskicko po Krym a jiné, se díky historickým událostem staly součástí určitých států. Zde naopak ony byly drženy více než méně určitým stupněm násilí uvnitř různonárodnostního státu ( vlastně i Slovensko v ČSR). A tyto státy tudíž mají nebo měly plné právo, narozdíl od Albánců v "uloupeném Kosovu", na své referendum o samostatnosti nebo vrácení se do své původní vlasti (Rusové na Krymu)! Jinou otázkou je komu to nejvíce prospěje, zda to prospěje jim nebo ne. To je však jiná kapitola. Karel z Plzně

      Vymazat
  20. Konečně na internetu vidíme jak vypadá západní demokracie. Ještě chybí, aby ty gumové projektily zaměnili za ocelové. To pak bude ta pravá západní demokracie.

    OdpovědětVymazat
  21. Španělská (lži)demokracie světu i samotným Kataláncům opět osvědčila to smutné pravidlo, a sice: ... pokud by volby nebo všelidové hlasování měly cos podstatného změnit, ihned je zakážou. Je to platné obecně, ne jen pro Španělsko.
    Lidem je totiž dovoleno volit jen to, co mají na talíři, tj. stávající moc a panství "zvolených" predátorů, kteří se drze nazývají elitami.

    OdpovědětVymazat
  22. Jaká demokracie? Proboha, o čem to píšete? Vždyť nikdo pořádně ani nestanovil její principy. Co to vlastně je?
    Demokracie je vlastně anarchie vládnoucích menšinových struktur utlačujících většinu, ze kterých by se pak vyčlenila další menšina, která by utlačovala zbytek. Nikdo pořádně neví, co je demokracie. JE TO LEŽ A UTOPIE!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (09:02):
      Kousek níže o ní slovy Atheňana Periklése (450 př.n.l.) píše autor Leo K.
      zde: http://www.novarepublika.cz/2017/09/jeden-svet-aneb-ma-li-pravdu-soros-nema.html
      Tož to třeba i průbnětě! Abyste věděl/-a.

      Vymazat
  23. Principy stanoveny jsou, ale každý si je vykládá po svém. Každý je ohýbá, jak se mu hodí. Takže pravda pravdoucí, je to vlastně anarchie hajzlíků, kteří jsou zrovna u moci.

    OdpovědětVymazat
  24. Oč asi jde všem byrokratům,jednou povolí,musí povolit i po druhé,tak to raději zatrhnou hned na začátku.Přesně takto by dopadlo referendum o vystoupení Z EU,myslím menšího státu.V Anglii to nezrušili,tak mají bobky,že to může dopadnout špatně i v dalších státech

    OdpovědětVymazat
  25. Československo rozdělilo pár vládnoucích hovad na pokyn západu a nikdo se nás na nic neptal. Když celý katalánský národ nyní chce samostatnost,je to třeba zmařit silou..., západu se to nehodí!!! Ale zase rozkrájet Jugoslávii bombami, to zase potřebovali...
    jo, všechno je to k zblití!

    OdpovědětVymazat
  26. Také žádná demokracie neexistuje jen diktatura kapitalistů. Snažme se o referendum v naší zemi. Pryč s diktátorskou eu.

    OdpovědětVymazat
  27. Vyhlasi samostatnost?

    OdpovědětVymazat
  28. Jako vždy budeme v Česku čekat jak to dopadne a když se to podaří zvrátit, vyrazíme do čela, alespoň hubpu a budeme vařvávat něco o pupku světa. Rapublika rozkradená,rozprodána (spíše rozdána) cizákům a teď byste chtěli vystupovat z EU když by těm cizákům stačili přiškrtit zdroj dodávek do montoven. To co zbylo ze zemědělství v republice díky NAŠIM sedlákům nestačí na týden. Jedině že by Putin poslal 600 vagonů pšenice, abychom mohli nadávat na ruského mužika. Prostě už by se to mohlo poprat, abychom viděli kam se přidat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme státy EU obklíčení, naše kocábky mohou jedině k Severnímu moři - mají-li Vltava a HLAVNĚ LABE POD STŘEKOVEM DOST VODY a i ta patří vlastně Židům z VEOLIE... díky kavárenským, kteří vodu nepijí...

      Vymazat
  29. S jakou lehkostí někdo dokáže Španělsko označit jako fašistické /Ikema Monika,3:44/ nebo (lži)demokracii /František Opluštil,8:45/ - k anonymům se z principu nevyjadřuji (to jen pro případ, že by si někdo připadal nedoceněn).

    Demokracie je pro tyto lidi jenom verbálním obuškem. Myšlení není žádoucí. Nechci ale házet flintu do žita, a tak připojím komentář Jana Kellera, kde se - v jiném kontextu - ke klábosení vyjadřuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jan Keller
      -- Někdo si dělá legraci --

      Filozof VÁCLAV BĚLOHRADSKÝ uvažuje v Právu o tom, že levicové strany by neměly podporovat boj odborů za vyšší mzdy (Nechte odborům, co je odborů..., 14. 9.).

      Musejí být revolučnější. Mají se smířit s tím, že práci budou dělat automaty, mají prosadit základní občanský příjem, který všem umožní svobodně se rozvíjet ve spoustě volného času, jenž se před nimi vynoří.

      Václav Bělohradský si bohužel nepoložil následující otázku: Jestliže se kapitál zuby nehty brání zvednout mzdu svým vlastním zaměstnancům, proč by měl financovat volnočasové aktivity všech občanů včetně těch, kteří pro něho nepracují?

      Kdo k tomu vlastně kapitál přiměje, jestliže odbory zůstanou omezeny na péči o své členy a na handrkování o drobné příplatky, přičemž levicové politické strany jim ani v tom nepomohou? Václav Bělohradský se spoléhá na komunikující množství „vzájemně nezávislých jednotlivců usilujících o globální politické změny“.

      Řečeno zcela otevřeně: NEZÁVAZNÉ KLÁBOSENÍ PO INTERNETU MÁ NAHRADIT ČINNOST ORGANIZOVANÝCH POLITICKÝCH STRAN.

      O problematičnosti základního občanského příjmu se v řadě zemí diskutuje už několik desetiletí. Nejedná se o žádné utopické úvahy, ale o zcela základní technické otázky: Kdo by takový příjem financoval? Nezačaly by firmy po jeho zavedení snižovat mzdy právě o výši občanského platu? A naopak, nerozevřel by takový příjem nůžky mezi těmi, kdo by placenou práci měli, a těmi, kteří by museli vyžít jen z občanského kapesného?

      Pobíraly by občanský příjem pouze dospělé osoby, anebo by na něho (nebo na jeho část) měly nárok i děti od narození? Jak by se tato okolnost odrazila v míře porodnosti a v ochotě lidí zakládat rodiny?

      Bělohradského odkaz na občanský příjem není nijak originální. Originální je jen to, že měsíc před volbami je zpochybňován program sociální demokracie a její spolupráce s odbory.

      Činnost hierarchicky uspořádaných stran typu sociální demokracie ostatně prý už nemá v budoucnosti místo. JE ŠKODA, ŽE TOTO VŠECHNO AUTOR NEVĚDĚL, KDYŽ ZA TUTO STRANU LONI KANDIDOVAL DO SENÁTU.

      (Právo, 18.září 2017)

      Vymazat
    2. Bělohradský je "pes hrbatej",kopající za NWO se vším všudy,to je naprosto jasné...

      Vymazat
    3. Pane Jane Kopecký, volby v jednotlivých menších státech EU, tedy především s výjimkou Německa, hrají čím dál komunálnější roli. Přesto, pokud se vyskytne sebemenší možnost, že by tyto volby i mohly něco ovlivnit, použijí se fašistické metody, "aby teda ani náhodou".

      A o to větší mocenskou roli hrají vrcholné byrokratické aparáty EU, někým zřejmě řízené, ale voliči to určitě nejsou.

      K tomu stupňující se mocenská neúcta k právu, monstrózní propagandistická mašinerie a když všechno selže, tak násilí, ne víc než právě tolik, kolik je nutno. Třeba jenom 650 zraněných.

      Jestli tohle není korporátní fašismus, tak co to teda je?

      Vymazat
    4. Vláďa z Brna 15:10

      -- POKUD má-li mít diskuse nějaký smysl, nemůžeme zůstat na úrovni nálepek a nadávek. - Tak jako Vy, používali slovo fašismus ("sociálfašismus") Stalin a Kominterna vůči sociálním demokratům v 30. letech, tak je používají blázniví demonstranti z "Antifa" vůči svým vládám v mnoha zemích; je to asi na stejné úrovni, jako když policajt někoho praští pendrekem, a postižený začne křičet: -Gestapo!!-

      -- POKUD Vám jde jenom nebo především o vyjádření rozhořčení či "mravního postoje", nemá nejmenší smysl s tím začínat.

      Takže---

      Řeč je o Španělsku, ale hned Vy mluvíte o EU. Myslíte, že tento úkrok je tou pravou cestou k pochopení podstaty toho, co se ve Španělsku odehrává?

      1) Vládne-li ve Španělsku podle Vás "korporátní fašismus", jak označujete předchozí Francův režim?

      2) Používají-li se podle Vás v zemích EU "fašistické metody", jak nazýváte metody používané fašisty v Itálii nebo nacisty v Německu a posléze téměř v celém Evropě? - Zejména by mne upřímně zajímalo, jak byste to chtěl vysvětlit generaci našich rodičů a prarodičů, kteří narozdíl od Vás i ode mne fašismus skutečně zažili?

      3) Co je to vlastně podle Vás "korporátní fašismus"? Co k němu patří? Čím se liší pod jiných (dřívějších) forem fašismu? Proč říkáte "korporátní" fašismus a ne jednoduše fašismus? (Mimochodem: znáte aspoň Nolte-ho knihu o fašismu, která vyšla česky? Je to revizionista a konservativec, ale nehází lehkovážně slovy.)

      Obecně: Mluvíte-li o fašismu, předpokládám, že máte i víceméně ujasněnou představu, co je to socialismus, kapitalismus, liberalismus, konservatismus, radikalismus, populismus atd. - Máte v tom opravdu jasno?

      S pozdravem
      JK

      Vymazat
    5. (oprava: namísto "pokud má-li" pochopitelně "pokud má")

      Vymazat
    6. Asi to bude tím, že nejspíš Stalin moc dobře věděl, proč označuje tehdejší socdemáky tímto pojmem. A ne jako nálepku, nýbrž jako podstatnou charakteristiku. Protože nejdůležitější charakteristikou je právě vztah ke korporátní moci.

      To co označujete za úkrok si znovu přečtěte.

      Korporátní fašismus je podstatou každého fašismu, včetně Frankismu.

      Nejsou žádné formy fašismu, které by nebyly svojí podstatou korporátní fašistické.

      K poslednímu odstavci - a vy v tom máte jasno?

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    7. 18:10

      K poslednímu odstavci - nemám pochopitelně zdaleka ve všem jasno; především se snažím pochopit, co všechno vězí v liberalismu (přičemž neoliberalimus i ordoliberalismus považuji za jeho důsledné rozvinutí, v žádném případě za jeho deformaci).

      - K tomu Stalinovi: znamená to podle Vás, že když později akceptoval politiku jednotné protifašistické fronty, byla to jen taktická přetvářka?

      "Korporátní fašismus je podstatou každého fašismu". - Ta věta je pro mne nesrozumitelná, takže bych se nezlobil, pokud byste se pokusil to vysvětlit a odůvodnit.

      JK

      PS: Co vlastně PŘESNĚ rozumíte "korporátní mocí"
      - nadnárodní kapitál? to co hitlerovci označovali "plutokracie"? vojensko-průmyslový komplex (Eisenhower)?

      (btw: U Vaška Umlaufa, který se tímhle termínem od jisté doby zuřivě ohání, mě pokaždé udivuje, že nemluví jednoduše o (soudobém) kapitalismu. Že by jakýsi ostych, aby si nezadal se slovníkem doby minulé?)

      Vymazat
    8. Proč podle vás akceptovat nějakou (něčí) politiku musí být jedině taktickou přetvářkou? Když možností je tolik? Např. politika jako umění možného.

      Totality jsou různé, ale fašismus je vždy korporátní. Korporátní moc si vychovává ke svému obrazu vlastní korporátní elitu, například pana Kopeckého. Tato elita slouží systému, drží ho pohromadě a stará se, aby korporátní moci a jeho elitě sloužil. Pokud chtějí systém udržet dlouhodobě stabilní, musí vždy ještě vytvořit a podporovat nějakou dosud nezkompromitovanou kvaziideu a strašáky pro plebs, např. nacionální socialismus, nebo dnes eurohodnotnou kvazidemokracii a rusofobii.

      Ptáte se, co „PŘESNĚ“ rozumím "korporátní mocí“, to vážně? Provokujete mě?!!

      Jestli termín „korporátní moc“ chcete nahrazovat termínem „jednoduše soudobý kapitalismus“, pak jste, bez prominutí, blbec. Tyto pojmy nejsou zaměnitelné, i když „korporátní moc“ je typickou vlastností toho vašeho „jednoduše soudobého kapitalismu.“

      Vymazat
    9. 20:00

      Myslím, že začínáte být úplně zbytečně rozčilený a agresivní - vyjadřujete se jako hovado. Takže toho, bez prominutí, nechme.

      Vymazat
    10. Kopecký,zase se předvádíš??!!

      Vymazat
  30. Naše zastupitelstvo ve Spodní Dolní rozhodlo že 17. listopadu, v den svobody a demokracie budou na našem Obecním úřadu vyvěšeny naše a katalánská vlajka! Následujte prosím! Za svobodné Katalánsko!

    OdpovědětVymazat
  31. V Praze se proslýchá, že všichni příslušníci pražské kavárny budou do budoucna věšet z oken všech úřadů, které mají zatím ve své moci, katalánské vlajky místo tibetských. Apríl :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Lidovecké vedení v Madridu je už natolik zdemokratizované, že se už zase po mnoha letech rozhlíží po nějakém tom generálu Frankovi.

    OdpovědětVymazat
  33. Včera na ČT ve zprávaách byl poměr hlasů pro 60%, proti 40%. Dnes rádio Blaník a jiné rozhlasové stanice hlásily 90% Katalánců pro! Kde pořád ta ČT ty informace bere?

    OdpovědětVymazat
  34. A co se děje v Katalánsku je slabý odvar po čem touží macron a makrela. Společná armáda policie nabrat do žoldáckého vojska toho kdo se přihlásí. Islámské hrdlořezy atd. Policie bude honit jednotlivé vlastence a na více lidu pošlou žoldáky a ti váhat nebudou.
    Tady je vize toho zmetka:

    https://aeronet.cz/news/emmanuel-macron-odhalil-plan-nove-evropy-pouhe-dva-dny-po-skonceni-voleb-v-nemecku-jeho-vize-la-grande-europe-je-zkratkou-ke-vzniku-evropskeho-svazu-spolecne-meny-ministerstva-financi/

    Ať jsi každý přebere v hlavě v čem chce žít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám přebráno už dávno.
      Pryč z EU co nejdříve, i za cenu dočasného zchudnutí a sankcí. Ty budou dočasné, zato diktát a otrokářství a totalitní zvůle Bruselu navždy.

      Vymazat
  35. 12,27 - souhlas!!! Katalánské vlajky a naše vláda ať vyjádří "hlubokou soustrast" s hrubým jednáním policie, zcela hodným té nejhlubší totality!!!
    Kde jsou kecy EU a SSA o tom, jak byla pošlapána lidská práva? nebo že anexe Katalánska je protiprávní a Španělsko by ji mělo uznat nezávislost?
    Je mi na zvracení z prolhaných politiků a celé pokrytecké EU, kteří měří ne dvojím, ale deseti metry podle toho, co je jim zrovna dobrého do jejich koryt!!!
    Katalánsku fandím - nedejte se, jako Východní UKrajina, s okupanty je nutné bojovat.
    A španělský premier je (s prominutím) pěkný sráč a měl by být okamžitě odvolán!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S každým slovem 100% souhlas!!!

      Vymazat
  36. DEMOKRACIE - stává se nejodpornějším a nejpodlejším režimem. Původní význam už nikdo nepamatuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původní význam DEMOKRACIE byla vláda svobodných občanů řeckého státu, otrokářů ( majitelů otroků a realit i holých zadků), nad cizáky a otroky kteří měli právo držet mlčet a poslouchat. Otroci bývali pány kastrováni, aby neměli roupy a nezdrhali. Nepohodlní občané byli OSTRAKIZOVÁNI - končili ve vyhnanství s holou řití, nebo museli vypít bolehlav; OŽRALOVÉ byli donuceni vypít vroucí víno. Vzhledem k poslednímu se jim tam disidenti nerozmnožili. Zemřeli demokraticky a včas.

      Vymazat
  37. Euroatlantické hodnoty v praxi, ked sa im to hodí vybombarduju Srbsko ktoré si chcelo udržat integritu a podporuju teroristov a narkobaronov z UČK, dokonca z nich spravia hrdinov a ihned Západ a NAZO uznaju Kosovo - Drogovo a z nacionalistov su bojovníci - mudžahedíni . Keď sa osamostatnil Krym od Ukrajiny tak je to do neba volajúci separatizmus so všetkými možnými sankciami. Ked sa chcu Katalanci oddelit od vlády v Madride tak ich skoro tisícku surovo zmlázia a naši český , slovenský svetoborní obhajcovia ludských práv su zrazu ticho. Pýtam sa prečo ? USA , EU, NATO protektory to zakázali ? Mali by teraz ako tí najpravejší demokrati humanitárne vybombardovat Madrid alebo aspon prijat kruté sankcie ako v prípade Ruska po osamostatnení Krymu.

    OdpovědětVymazat
  38. Tu demokracii si tedy rozvracet nedáme! To teda né! Když jsou Katalánci blbí tak museli dostat na čuňu aby pochopili, že jediné blaho je v rámci Španělska a EU. A takhle dopadnou všichni rozvratníci a ničitelé evropských a euroatlantických hodnot. Konečně někdo názorně ukázal občanům, že mají držet hubu a krok a volit ve volbách správně demokraticky a jen prověřené kádry. To by to dopadlo, kdyby si kde kdo mohl dělat referenda. Ta se smí jen tam, kde se nám to demokraticky hodí a kde je potřeba zavést pro blaho lidu demokracii jako v Libii, Iráku, Ukrajině, Kosovu atd. Jinak žádná referenda nejsou potřeba. Podívejte jak osvíceně a pokojně naše vyvolená elita rozdělila Československo. Na co refrenda? Když se to moudře uváží a je to dobré pro EU, tak to mají rozhodnou elity a ne póvl z ulice. Tak nějak to říkal přeci i Václav Klaus. Jinak to končí chaosem a ten je dobrý jen v zemích diktátorů a zpátečnických režimů jako v Rusku, Číně, Bělorusku, Venezueli a dalších kde nepochopili blaho demokracie a je nutné podporovat lid i poradci a vyškolenými diverzanty. Ono se to pak tisícinásobně zůročí v privatizacích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn příspěvek, naprosto pravdivý! Souhlas.

      Vymazat
  39. Čt a spol čekali do 15.00hod. Potom dostali povel k mírným a hlavně korektním záběrům z Katalánska . Naši politici až na Okamuru potichu . Přesne jak za KSČ . Akurát EU je demokratická organizace , nebo není ? Svět se dostal opět do studené války a hlavně zdelovací totality .

    OdpovědětVymazat
  40. Pamatujeme na záběry z Prahy 1989 kde protestujíci řvali máme holé ruce, máme holé ruce , vždyť i Katalánci měli holé ruce a policajti do nich jedna radost mlátili. Tak jo, to je tá Eurounjní demokracie. Jak se chová EU, NATO v připadu Kosova, Krymu, Donbasu i Kataláncu nad tím se třeba pořádne zamyslet.. Podle toho co se EU, NATO hodí, dle toho i vyřváva neco o lidských právech. Když sliším něco o lidských právech v podaní EU protektorov delá se mi špatne a jdu se vyblít na hajzl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá rada nad zlato - vyser se na celou tu internetovou publikaci a hlavně na diskuze k tomu. Nebudeš muset blejt. Takhle se z toho časem jedště i posereš, a zblázníš. Už to začíná být jen pro silné žaludky.

      Vymazat
  41. EU se hroutí . Pomalu , ale hroutí . Tak jako Sovětský blok .

    OdpovědětVymazat
  42. Slyšel jsem, respektive na jiném místě na NR jsem četl, že to celé v Katalánsku, celou tu maškarádu, nebo její podstatnou část, zase financujou a rozpoutávají zvenčí - údajně Soros nebo CIA. Potřebujou přes Barcelonu kanál pro čmoudy z Afriky, Afrika se potřebuje zbavit svých socek a kriminálníků, tak to vysílá do Evropy. Itálie už toho má plné zuby, zrovna tak i Francie, takže ještě zbývá Španělsko. A ti pitomečci na těch ulicích jsou cosi jako kompars. Stejný scénář už známe z jiných zemí, nic překvapivého. Bůhví, jak je to doopravdy. Jak si můžou lidé vytvořit názor na základě mediálního lhaní, fabulací, a překrucování skutečnosti? Asi by bylo lepší se na tohle všechno vykašlat - co nám pomůže to věčné rozčilování a vztekání se u počítačů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katalánci jsou pomatení a domotaní kreténi...Už před více,než 30 lety se projevovali upjatým nacionalismem a na plnou hubu vyřvávali,že" nejsou Španělé,ale Katakánci" a když jim někdo řekl,že Španěly jsou,skoro se "šlo na nože".
      Tu svojí nacionalistickou pitomost ještě navíc zkombinovali se "sluníčkářským vítačstvím",které předvedli nedávno při demonstraci pro "odstranění bariér imigraci",kde se zúčastnilo 160.000 pomatenců v Barceloně,za což je musulmanští imigranti z Tunisu a okolí odměnili tou koridou na hl.třídě,kde rozzuřený býk nahradila pronajatá bílá dodávka,která řízená Alláhovým magorem usmrtila 16 lidí a spoustu jich zmrzačila...a kdy následně otec jedné z obětí,4 letého chlapce,aby tomu všemu nasadil korunu,tak objal imáma,který mu kondoloval...K tomu není už co říct.
      Soros tu stupiditu Katalánců využívá k tomu,aby se otevřela právě přes Barcelonu vstupní brána k islámské infekci celé Evropy...Je to v prdeli,jak jsou obyvatelé Evropy,jako např.tito Katalánci nacionalističtí vůči evropskému okolí, ale přitom naprosto zblblí a odevzdaní k tomu,co jim páchá ten proradný žid Soros ve službách Rothschildů a ostatních kabalistů...
      To všechno ale ještě neznamená,že do nich budou tlouct policajti,panští pohůnci proevropského klerofašisty Rajoye, jako hluší do vrat.I když momentálně považuji jejich touhu po samostatnosti jako kontraproduktivní právě s jejich vítačstvím,vláda považující se za demokratickou si takovou věc NESMÍ dovolit a v "demokratické a občanských a lidských práv a evropských hodnot" plná EU už vůbec ne...
      Budiž to všem naivním Evropanům jako poučení,aby se co nejenergičtěji postavili za rozpad 4.říše pod vedením siofašistických tajných spolků a korporativních elit,nepřipustili centralizaci moci a represivního aparátu-policie,prokurvatůry,evr.armády a min financí a naopak podpiřili restauraci a rehabilitaci národních států...

      Vymazat
    2. Katalánci jsou svébytný národ se svým osobitým jazykem dost vzdáleným španělštině i ostatním románským jazykům, obývající své území, se svojí osobitou kulturou i historií. Jsou nejbohatším územín španělského království a byli nejzarytějšími odpůrci generála Franca, který se jim za to hrubě mstil. Sluníčkářů mají popravdě víc než my, ale to je časem během džihádu přejde. Asi tak.

      Vymazat
    3. Nevěřím, že ti, co zmydlili pokojné voliče, jsou tak tupí. Tolik blbosti se snad do lidské hlavy ani nevejde. Spíš někdo ještě přikládá pod kotel, vždyť je to pořád stejné ("mrtvý" Šmíd alias Zifčák, střelba do zad lidí na Majdanu ... Někdo chce lidi pořádně rozpumpovat. Kdo? Proč? asi ten, kdo bude mít větší užitek z Evropy rozdrobené, než z jednotné a aspirující na postavení světové velmoci.

      Vymazat