Reklama

.

.

pondělí 23. října 2017

Důvody mé volby Babiše

Jaroslav Loudil
22. 10. 2017
1. Není jako politik spojen s tím, co u nás provedli politici v období 1990-2012 a bylo toho dost. Vyjímám :
- nesmyslná kuponová privatizace /Kožený a spol/
- nesmyslné 100 % rozprodeje kvalitních českých firem do zahraničí / ČSOB,KB,ČS,Prazdroj,vodovody a kanalizace...atd/. = vyvádění jejich dividend ven
- obří množství korupčních kauz !! /Pandury, CASA, Tatrovka, .... je to skoro nekonečné/
- rozhazování peněz z rozpočtu v časech prosperity = podíl hlavně ČSSD = "pasatelkovné a podobně" = obří nárůst státního dluhu


- ačkoli ČSSD dnes z plakátů hlásá : "Stop levné práci ! , byli to právě oni kdo spolu s ODS za korunu !! prodávali stavební pozemky a dávali 10 leté daňové prázdniny firmám, které - "Dřou Čechy na 3 směny v plechovkách u dálnic jako mezinárodní otroky za mrzký peníz". Domácí čeští podnikatelé takovéto výhody nedostali. Je snad Amazon či korejská pneumatikárna dobré zaměstnání pro Čechy ve 21 století ??

2. Zavedl potřebné EET . Domnívám se, že jako zdroj peněz do rozpočtu funguje. Dosud bylo mnoho třeba řemesníků, kteří kasírují do kapsy bez dokladu, jen - "per huba".

3. Není "profesionální politik", což je u nás v polistopadové době už jen sprostá nadávka pro nicnedělajícího ničemu. Když jsou občané ČR dotazováni, jakého povolání si váží, pak politici jsou na chvostu spolu s prostitutkami, popeláři , kapsáři a bankovními lupiči.

4. Babiš má ve firmách 28 000 zaměstnanců a státu platí ročně daně kolem 600 mil. Kč. Je mi jedno, jaké platy platí svým lidem, či jak se k těmto firmám dostal. On řídí firmu velikosti bývalé Škody Plzeň a jeho firma vydělává. Ať si každý zkusí řítit třeba "firmičku" s 500 zaměstanci , většina z nás by tohle nedala.

5. Od Babiše očekávám politiku více ve stylu Viktora Orbána = "Oni jen kecají, my konáme". Když Merkelová kecala a fotila se s ekonomickými islámskými běženci , tak Orbán nasadil armádu, která postavila plot. Tak 8 milionový národ "vyučil" 80 milionový . To, co nezvládli Němci, zvládl Orbán za několik týdnů.

6. Kauza čapí hnízdo je na 100 % politické zadání. Kdysi , když jsem měl ženu doma s malými dětmi, tak jsem žádal o sociální dávku , špatně jsem si to ale spočítal, neměl jsem na ni nárok. Úřednice mi to přepočetla a zamítla. Kdyby mi ji "přiklepla" a já ji neprávem čerpal, kdo by byl pak vinen ?? Samozřejmě že ta úřednice !! To ona promrhala část státních peněz do mých neprávem čerpaných dávek. Dnes je tedy třeba stíhat nikoli Babiše, ale úředníky, kteří mu evropské dotace přiklepli. Já jsem se tak v minulosti pokusil o "babišovo čapí hnízdo", ale v malém měřítku. Chtěl jsem státní peníze, na které jsem neměl nárok. Vůbec se necítím vinen. Úředníci plnili svou povinnost.

Orbán je - "muž akce" , který se nebojí skoro nikoho. Zve si Putina pravidelně do Budapešti, i když Burusel skřípe zubama.

Stavba atomové elektrárny je dnes jedním z největších možných technických úkolů. My ji chceme v Dukovenech , Orbán ji chce v Paksi. Orbán ji bez výběrového řízení přidělil ruskému ROSATOMU , po novém roce se začne kopat. Dokončení 2025 ?? My v ČR kecáme, bádáme, uvažujeme ,hádáme se. Dokončení ?? Snad nikdy !

Česku chybí - "Muž akce". Babiš odmítá běžence i Euro. Souhlasím. Jako člověk který řídí 28 000 zaměstannců může ladacos " postrčit." Samozřejmě to bude i v jeho prospěch.

Možná budu také zklamán Babišem, jako mne dosud zklamaly : ODS, TOP, ČSSD, KDU,...chci prostě jen změnu a to změnu velkou.

P.S. Babiš + Okamura drží 50 % /100 hlasů sněmovny/ = PAT . Pokud někdo silně nesleví ze svých výkřiků, že nebudou s policejně stíhaným /Babišem/ a extrémistou /Okamura/ spolupracovat , pak tu máme mimořádné volby. Máme to dnes 100 proti 100. To nikam nevede.

Máme demokracii, národ chtěl změnu a to velkou. Je tady. Národ nebyl oklamán populistou. To co přišlo je jen důsledek mizerné práce : ODS, ČSSD, TOP, KDU v minulosti.

66 komentářů :

  1. Doufám, že si autor Loudil nebude po čtyřech letech vládního působení ANO muset sypat popel na hlavu. S odkazem na to, že nebyl ani jediným, kdo Babišovi sedl na lep.
    Vždyť fenomén Babiš "vznikl" právě z těch poměrů, pro které má autor (a oprávněně) pramálo pochopení! Nic nemůže lépe charakterizovat jeho způsob uvažování a směřování než to, že se v té době nechoval o nic lépe než jemu podobní bakalové a kožení. Takoví vás přivedou leda tak ke korporátnímu fašismu.
    Nežijte v neopodstatněných iluzích, pane Loudile!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím pane Oplustile, něco tak hloupého jsem dlouho nečetl.

      Vymazat
    2. Každý využíváme vše co zákon dovolí,protože jinak v té tzv konkurenci se nedá uspět. Jde o to co udělá aby se to změnilo na spravedlnost v mezích kapitalismu. Proto jsem upozorňoval, že asi Okamura taktizuje a proto toho do nechce moc radikálního do programu dávat aby se mohl případně s Babišem domluvit.

      Vymazat
    3. A která strana voliče nezklamala, kolik je voličů čssd, kteří si nervali vlasy z hlavy kvůli restitucím? Prostě je třeba dát stranám šanci a pak jim ji zase vzít. Jinak z nich budou tlustí kapři, zvyklí na svých 20-15%, které jim dávají lidi jako jste vy. Babiš dostal šanci a je jisté, že za 4 roky předloží účet. Nikdo to nemá napořád. Ani socdem, která si bláhově myslela, že jí osud ODS nepotká. A už letěla. A diví se, to je na tom nejsmutnější, že to nečekali. Co si mysleli o voličích, ani nechci domýšlet.

      Vymazat
    4. A v jaké iluzi žijete Vy pane Oplustile?

      Vymazat
    5. motroku, jaké meze má spravedlnost, chce-li být spravedlností? T

      Vymazat
    6. Ad 16:04
      Podívejte se, kolik poslanců ČSSD hlasovalo pro restituce? Žádný!!
      I nejhorší vláda socdem je lepší, než průměrná pravicová.
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    7. Re (16:05):
      Jistěže také ve mnohých, pane Marku!, ale z Babišova hnutí jsem stačil vystřízlivět již po 4 letech jeho vládního konání.
      ---
      A přitom, dnes mediálně i politicky odsuzovaní Babiš či Faltýnek mi mezi jejich všehoschopnými Stropnickými, Jourovými apod. teličky, co se vyznají vždy a všude, přece jen vadí méně. Jenže sám Babiš či Faltýnek to jaro nedělají a neudělají ...

      Vymazat
  2. Argument stíháním je jen zástěrka pro vyčkávání, taktický argument, navíc neplatný protože v Listině je presumpce neviny, takže každý je nevinný dokud není odsouzený. A nějaké coby kdyby neplatí.

    Trpaslíci se utužují v odhodlání bojovat proti Babišovi, který jim vypálil rybník.

    Zítra, co zítra, ani dnes, už o žádném stíhání neuslyšíte, protože si nikdo nebude chtít nechat ujet vlak a přijít o místo ve frontě před Babišovými dveřmi do vlády.

    Babiš by mohl být opozicí, ale jen v případě, že by se trpaslíci uměli domluvit, jenže nevraživost mezi malými stranami je taková, že se raději poperou mezi sebou o místo v Babišově vládě, než aby vytvořili vládu vlastní, společnou a bez Babiše, na kterého ještě včera svorně nadávali, a kterého svorně odmítali.

    OdpovědětVymazat
  3. Absolutní souhlas ganitura, která tu byla u vesla nás totálně zklamala, nechránila naši zem před cizáky. Podle promlčených kauz, by mělo být ve vězení více bílých límečků, než klasických kriminálníků. Je to nutné napravit, mají na to 4 roky. Oděvní firmy co šijou pruhované mundůry, by jim už měli brát míry, aby v té base byli "šik" jako v parlamentu a ve vládě

    OdpovědětVymazat
  4. Loudil vyloudil jen pitomosti na obhajobu velkokmotra šejka Alliho z Bači z Čapího hnízda:
    -nestvůra z čapího hnízda chtěla desítky tisíc mgrantů zaměstnat spolu dalšími oligarchy
    -chce euro i migranty jeho vlastizrádci z v EU hlasují proti ČR, jelito Jourová,Babiš není Orbán, ale mladý Adolf Hitler, ještě nemá ty možnosti a doufám že je mít nebude,estebák-konfident komunistického gestapa, hledál první podbporu u dalšího konfidenta komunistického gestapa Fálmera.Tak ať si Bureš s Fálmerem složí vládu a sekundatem jim bude Pitomio.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loudil je totálně mimo. Byl to právě Babiš kdo potopil nejlepší návrh ČSSD za celé volební období v roce 2014 a to sektorovou daň na banky, pojišťovny a telekomunikační společnosti. Tudy ročně utíká přes 100 miliard Kč a sektorová daň mohla přinést část z toho ČR. Takhle dotujeme Západ.

      Vymazat
    2. 11:08 - Kolego, já teda ANO nevolil, ale aspoň jsem si přečetl jejich program, na rozdíl od tebe. Zkus na to dodatečně mrknout, ať neplácáš nesmysly.

      Vymazat
  5. Mám stejné důvody jako pan Loudil. možná se pletu, ale to se mi může stát jen jednou, kdežto velká část tohoto národa se plete nepřetržitě od roku 89. Co bude jsem bezpečně věděl již v roce 89 a proto jsem ani volit nikdy nechodil. Poprvé jsem voli až když se objevil Babiš. Opozičníci, zkusili jste už někdy řídit podnik alespoň o 100 lidech, já ano, Babiš má můj obdiv. Ono se to kecá když člověk neví o čem to je, že to nevěděli dokazovaly tradiční strany nepřetržitě 28 let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I vy hlupáčku,Bureš žádnou firmu neřídí,na to má lidi,zaplatí si v pohodě manažery,když máte nakradený miliardy,tak si ty lidi zaplatíte,aby vám rozmnožovali majetek.

      Vymazat
    2. I tak se v tom musí orientovat a konečné rozhodnutí je vždy na něm.

      Vymazat
    3. 11:56
      Ono tak zvonku vyzerá, ale pokud si firmu nehlídáte, a to důkladně, tak jednou ráno přijdete a firma nikde... Zde platí velmi silně to staré známé Důvěřuj, ale prověřuj.

      Vymazat
    4. 11:56-úžasná úvaha, kolik máte manažerů, že to tak dobře víte?

      Vymazat
    5. 11:56 * 15:18 No vidíte. Právě jste odhalili správnost a skutečný význam Babišova sloganu "Řídit stát jako firmu". Je to jediná cesta, jak chránit a rozmnožovat státní majetek.

      Vymazat
  6. To je snad jediná šance - spojení ANO + Okamura + ještě idealistický poslanec, který aspoň ze sálu odejde a sníží kvorum. A takoví se myslím přece jen najdou.
    Nedoporučoval bych dále moc napínat nervy občanů ani další bakalizaci ala rozděl a panuj, mohlo by to směřovat k únoru 1948.
    V každém případě jsem pro omezení zbrojení, neb jak jsem si přečetl, tak z naší 25 tisícové armády je schopno hájit české hranice jen 2 tisíce mužů. Nevím, k čemu se ostatní cvičí nebo zda ostatní jsou na "mírových misích", ale my potřebujeme armádu na obranu našeho státu a ne cizích zájmů. A jsem pro neutralitu po vzoru dalších evropských zemí, povětšinou členů EU. Jsem proti agresi a válkám, vedeným k profitu světové oligarchie - v tom tedy nejsem zajedno s panem Stropnickým, byť je členem ANO.

    OdpovědětVymazat
  7. Heřman Vidlák
    Zajímalo by mne, jak EET zabránilo řemeslníkům "kasírovat do kapsy bez dokladu, jen - per huba". Není doklad - není záznam, ani ten EET ne.
    EET je sviňárna zaměřená proti drobným živnostníkům, za účelem získání dalších volebních bodů, neb prostých lidiček je přece jen neponměrně více a snadno je lze přesvědčit, že "kradnúci podnikatelia", způsobují nedostatečné sociální dávky.
    Ano, nějaká babka na trhu možná usušila pár stokorun při prodejí mrkve. No a? Myslíte že ohroužuje "národní hoposdářství" více než, ty Pandury a další megazlodějiny?
    Kdepak, ten chlap to má a měl dobře spočítané. Abyste se nechytli za nos, až začne podporovat imigraci, či přijetí eura. Jen koukněte na jeho spolustraníky, například Jourová, nebo Stropnický. Ti, pro mne byli dostatčně odpudiví na to, abych ANO nevolil.
    Rád bych se pletl a ve skrytu duše doufám, že se pletu.

    OdpovědětVymazat
  8. Loudile,Loudile,ty už to nehul.....

    OdpovědětVymazat
  9. Jedinou pro stát šťastnou variantou je ANO a SPD a někdo další.
    Ale je to taky jediná nemožná varianta.

    Babiš nás srovná do latě tak, že budem koukat.

    Vláďa z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a hlavně bydlet pod mostem, protože vás pžipraví o práci a najme na ní Rumuny...

      Vymazat
  10. Volil jsem ČSSD. Lidi jednoduše hodně rychle zapomínají. Až začne ANO dělat čistě svou politiku, tzn. znovuzavádět poplatky ve zdravotnictví, školné na VŠ, zásahy do zákoníku práce, pomoc firmám a ne zaměstnancům, tak si lidé možná zase na čas uvědomí, že klasická levice není zase až tak špatná ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heřman Vidlák
      K volebnímu "úspěchu" ČSSD pomohl během kampaně Sobotka, svou agitací za urychlené přijetí eura.
      Pokud si myslel, že tímhle přiláká voliče, pak je ten člověk zcela mimo realitu. Ale to jsou asi všichni politici, kteří v životě nic jiného nedělali.

      Vymazat
    2. Lidi nezapomínají/OKD,lithium,Zaoralkoviny,Chovancoviny,na Standu mašinfíru,Špidlíka velká domů/Jedinou šanci mají,vyhodit celý vedení a do čela postavit někoho solidního,např Foldynu,nebo se omluvit Paroubkovi

      Vymazat
  11. Babiš to je něco jako Zeman, jednooký mezi slepými králem. Nevidím až tak velký rozdíl mezi velkovykořisťovateli Bakalou, Smetkou, Dospivou, Kellnerem, Babišem...Bohužel bez takových se v dnešní kapitalistické době neobejdeme, ti nás živí a dávají nám práci(když to byl stát tak to vadilo). To jsme si měli rozmyslet, než jsme začali cinkat klíčema...M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Pokud se to cinkačům nelíbí, musí znova na scénu a do druhé ruky klacek.

      Vymazat
    2. Již nikdy: Máme holé ruce, ale máme hole v ruce!

      Vymazat
    3. Máte to nějak obrácené - oni živé nás, nebo my je? Oni mají miliardy, které - můj ty bože - vydělali vlastníma rukama, a my, pazoury vytahané od rachoty až na zem, máme holé pradele. T

      Vymazat
    4. Lidi, vzpamatujte se. To zaměstnanci s 15000 platy živí Babiše. To jejich zdírání vytvořilo úspěšného miliardáře. Babiš není žádný dobráček a pokud mu voliči věří, dříve nebo později na to těžce doplatí.

      Vymazat
    5. A kdyby nebylo Babiše a spol., kdo by vám v naší kapitalistické společnosti jiný dal práci? Cizinci a já živnostník kterého ,,živí" 50 zaměstnanců. Tak si nás važte a nebo jděte do soukroma taky a nějaký milionek na úkor druhých ,,podle vás" si taky vydělejte.P.S. Mám se dobře a hřeje mne pocit, že jsem pro lidi užitečný a něco pro ně dělám.

      Vymazat
  12. Popsal jste to přesně jak to vidí jeho voliči.

    OdpovědětVymazat
  13. Loudile, ty hříchy minulosti prostě Babiš nestihl, jako třeba ty jsi nestihl druhou světovou.
    Co je Babiš dnes nebude platit pro zítřek. I když ostatní partaje kromě komunistů, jsou na tom podobně jako Babiš, tak mají možnost ho z vlády vyšachovat. V tom případě by se komunisté měli přidat.

    OdpovědětVymazat
  14. SVATÁ PROSTOTO !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....a ještě se tím veřejně chlubí. hahahahaha.....to je....hehehehe. Tak rychle k Andrejkovi, do nějaké jeho firmičky za 80 btto na hodinu. Šup šup...vždyť práce pro Jasné Světlo a Nejvyšší Bytost musí být naplňující již jen sama o sobě. Fakt souhlas s příspěvkem výše : svatá prostoto.

      Vymazat
  15. Furt lepší babiš než piráti top09 kdu stan ods.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale taková varianta vůbec není na stole...

      Vymazat
    2. Pro lidi, kteří potřebují ke své existenci jistotu v podobě lísání se k různým Tricatelům (Křidýlko nebo stehýnko), možná. Asi ano. Pro lidi samostatně uvažující (v tomto případě by dokonce stačilo pouhé : pro lidi uvažující)a rovnopáteřní však rozhodně NE !

      Vymazat
    3. 13:22 Babišovu firemnímu hnutí Ano jsou nejbližší modré straky a válečně bubnující STAN Klerofašistů a nadstandardních, stejně jako p_rezident tlačí do vlády uprchlívácké Piráty.

      Vymazat
  16. Rozumím tomu, že "tonoucí se i stébla chytá", ale je to velmi malé a přespříliš optimistické "těšínské jablíčko" na výsledky těchto voleb. Přál bych autorovi článku i některým dalším diskutujícím, aby jim ta jejich víra vydržela co nejdéle, nejlépe na základě povolebních skutků ANO a SPD. Ale jsem výrazně skeptičtější než oni. A ta skepse je podložená skutečnostmi. Jde o strany, kdy ANO sleduje především podnikatelské zájmy A. Babiše a SPD je stranou "mírného pokroku v rámci zákona". Tedy v rámci stávajících pořádků. Opravdu si myslíte, že nám a naší zemi to bude stačit?

    OdpovědětVymazat
  17. Dočetl jsem jen k "pastelkovnému" jako příkladu rozhazování ČSSD a dál jsem nemusel. Autor je prostě .. jak se řekne slušně ignorant a trouba? Cca 100 tisíc prvňáků dostalo v září tisícovku. Celkem tedy sto milionů. V cca 1300 miliardovém rozpočtu jsou to naprosto drobné, které by nestačily ani na vánoční odměny jednoho ministerstva. Asi jako by člověk vydělávající 13 tisíc "rozházel" 1 Kč.
    Proč uveřejňuje NR články lidí, kteří nezvládli kupecké počty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Publikovaný článek je na úrovni komenáře pod nějakým jiným článkem.

      Já sám jsem volil ČSSD. Jednak za její výsledky ve vládě, která byla vzhledem k vládě Nečasově z mého pohledu velmi úspěšná, a pak také pro její současný program. Např. ČMKOS jej označil na základě svých analýz za nejkvalitnější. Škoda jak to dopadlo. Lidé asi chtějí platit poplatky ve zdravotnictví, školné na vš, privatizovat veřejné penzijní fondy apod.

      Vymazat
    2. Navíc to těsně před volbama navrhl tehdejšílidovec Severa, který chtěl socdem zavařit před volbama, protože ti byli nuceni to podpořit, aby nebyli za asociály. Severa, to byl ten výtečník co si odložil Kubicovu zprávu k novinářům. To byl ten výtečník, který pak patřil k zakládajícím členům TOP. A jak to dopadlo s Pavlem Severou? No, jak se dalo očekávat:http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/1600799-minulost-sekretare-top-09-severy-provazi-pochybne-majetkove-machinace-za-miliony

      Vymazat
  18. Je až překvapivé, jak jednoduchých až primitivních úvah a z toho plynoucí povrchní argumentace je pan Loudil schopen. Bylo by asi zbytečná podrobná argumentace, tu ostatně už předchozí diskuze obsahuje. Za jisté beru, že povolební vývoj neprozíravost, přesněji omezenost, páně Loudila spolehlivě potvrdí. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  19. Vážení spolučtenáři - myslíte, že Dr. David umístil tento text pod ten svůj jenom náhodou?

    Kokotko

    OdpovědětVymazat
  20. Po hadráku jsem byl jako alenka v říší divů a v prvních "svobodných" volbách jsem volil jakousi LSÚ, blahé paměti.
    Bylo mi po padesátce a v "nové" době jsem se ještě nevyznal.
    Pak už za Zemana, co by předsedy ČSSD, jsem volil tehdy v průzkumech úspěšné, "důchodce za životní jistoty". Stejně jako Sládek tehdy dostali 4,9 % a byli z kola ven.
    Pak jsem delší dobu volil socany, ale po nástupu pionýra koloťuka, blekotu Paroubka a nemakčenka Sobotky už má důvěra v ně naprosto poklesla. Poslední hřeb do rakve, byl v minulých volbách socanský příklon k lidovcům, na úkor komunistů. Kteří pro mně byli už jedinou levicovou stranou, zbavenou Ukomunistů. Co po sblížení socanů s lidovci nastalo, ví snad každý.
    Ano, s ANO nás čeká opravdu velký zvrat. Návrat poplatků už Babiš naznačil dříve a to může být pojítkem s ODS, kteří po tom prahnou jak slepice po flusu. Ale není to vina voličů, že socani propadli. Nějaké programy, které se pak neplní, už moc lidi nezajímají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je vlastně opak pravdou. ČSSD prosadila 80 procent svého programu, s nimž šla v roce 2013 do voleb. S ohledem na to, že byla ve vládě se dvěma středopravými stranami, to je docela slušné.

      Vymazat
    2. 15:01 ČSSD jsem sice nevolil, ale napsat, že neplnila svůj volební program, krom obtížného slibu k církevním restitucím, je přesně ta voličská blbost, kterou šetrnějšími slovy popisuje MuDr. David.

      Vymazat
  21. Ano, bude víc raka! Váš glyfosátový král Andrej B.23. října 2017 15:33

    Všichni kradli, jenom Babiš s Porošenkem zachraňovali část národního majetku pro sebe a malej Jarda loudil koblihy.

    OdpovědětVymazat
  22. Pro ty, kteří se zastávjí ČSSD. Ono pro volby není až tak důležité, co ta která strana udělala, ale to, co se CHYSTÁ UDĚLAT.
    No a v případě ČSSD se voliči lekli Sobotkovy agitace za přijetí eura, proimigrační vítačské politiky (Dinstbier a spol.) a servilního postoje vůči Bruselu.
    Soudruzi zřejmě nepostřehli, že toto jsou ty nejpalčivější problémy pro českého voliče. Proto dopadli tak, jak dopadli.

    Heřman Vidlák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bude víc raka! Váš glyfosátový král Andrej B.23. října 2017 15:59

      Polistopadově normalizační soudruzi nálady ve společnosti samozřejmě postřehli, proto mediálně vychytralý Babiš líbivě mluví na kameru - opak koná ve vládě a parlamentu a místo sebe poslal do čela duhového průvodu primátorku Prahy, aby demonstrovala jeho věrnost zámořskému páníčkovi a šíření nakažlivých západních chorob.

      Vymazat
    2. To máte pravdu, taky mají ještě "sympaťáky" Stropnického a Jourovou.
      Předchozím komentem jsem nenaznačoval, že by si český volič nějak pomohl Babišem. Spíš bych si dovolil tipnout, že nikoliv. A to i přes nářek pražské kavárny...

      Heřman Vidlák

      Vymazat
    3. Právě že ČSSD měl i pro současné volby kvalitní program. Na základě analýz ČMKOS byl ohodnocen jako nejlepší (viz web stránky ČMKOS).

      Vymazat
  23. Volby jsou pokus-omyl. Pokud někdo sveřepě trvá na tom, že chce opakovat vlastní omyl tak je idiot a netřeba ho litovat. Pokud jde o ČSSD. Vystoupil jsem když zvolili Bohuša za předsedu a tohle jsem předpokládal. To s Lithiem mě rozzuřilo, že nějaká banda socanských blbečků nás má za banánovou republiku. No a pokud jde i jejich program tak to snad nemyslíte vážně?! Celou dobu z nás dělali investičními pobídkami montovnu a teď budou žvanit o platech? A vůbec, s většinou socanů bych nechtěl sedět ani v jedné hospodě natož u jednoho stolu.

    OdpovědětVymazat
  24. Babiš nikomu práci nedává ! Ty tisíce lidí dávají svou práci Babišovi, který z nich ždímá kapitalistické nepřiměřené zisky !

    Přečti si Loudile článek nahoře.

    Kvůli takovým zbytečným lidem, jako je Loudil, má dnes Hrabiš ve volbách 30% hlasů !!

    Pan Štěpánek by dnes o Loudilovi určitě řekl : "... Marně přemýšlím nad božím záměrem, proč vlastně Bůh vdechl život do takového hovna..."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny ty lidi - pokud jsou to opravdu ubožáčci a já - kdybych byl Babiš- a byl bych osočován, že je "ždímám" a "ždímám z nich zisky" dokonce nepřiměřené - všechny ty ubožáčky chudáčky bych z práce vyhodil, a dal bych práci jen lidem, kteří by ji dělali rádi a s chutí, a ti by takovému sráči, který dělá hovno, dřepí u počítače a žvaní blbě, vypláchli držku pěstí. Protože je dost lidí, kteří dělají svojí práci rádi. Něco tak odporného a zbytečného, co dřepí denně u internetu, od rána do večera, zajištěné důchodem, sprosté, urážející a hnusné jako kanál, - viz anonym 18.10 - by si zasloužilo okamžité zastavení výplaty důchodu -a ani do práce by tohoto sprostého kripla neměl nikdo vzít -ať chcípne! Čteš, ty odporné, nevychované staré hovado článek pana Loudila jen proto, abys ho mohl sprostě urážet a nadávat mu "hoven???" Sám jsi odporný hovno, který by nedokázalo napsat ani tři slušné a normální věty. Tak takové články nečti, čti si Mateřídoušku a škrab se při tom v prdeli! Vůbec na internet nelez, protože nejsi způsobilej chovat se normálně, bez sprostých urážek. FUJ! Něco tak odporného jako jsou některé smradlavé štěnice na diskuzích, se hned tak nevidí - FUJ!

      Vymazat
    2. 21:34 projevil jste svoji hloupost nadávkami namísto argumentace, nedoloženými předpoklady o autorech, se kterými bůhví proč nesouhlasíte a nakonec, odkaz k příspěvku, který napadáte, nejste schopen zapsat ve formátu času, tedy s dvojtečkou. Nejspíš nevíte proč to má význam. Mám vás za nevychovaného hlupáka.

      Vymazat
    3. 18:10 Položil jste si otázku, kdo by vlastnil ony firmy, pokud by nepatřily Babišovi? Myslíte, že zahraniční vlastník by z těch lidí ždímal menší zisky? Když už tady máme hentenoný kapitalizmus, tak je přecejen rozdí, když Babiš ty zisky zdaňuje u nás a také je u nás reinvestuje. Třeba do Čapího hnízda místo do nějakého německého Disneylandu.

      Vymazat
  25. Diskuze? Jeden protibabišovský štváč vedle druhého!!!Kde jsou taky normálně uvažující lidi? Chápu - ti na diskuze s touhle odpornou smečkou ukřivděnců, vzteklounů, psychopatů, vypláchnutých mozků,a zfanatizovaných nenávistníků nelezou. Proto je na všech diskuzích jen tahle smečka, tím jsou diskuze neseriozní, hloupé, a uřvané. Hnutí ANO vyhrálo volby s drtivou převahou - jděte do hajzlu počítačoví řvouni, urážeči, pomlouvači a pokrytci - hodíte si ze zoufalství mašli? Nebo vás uspokojí to denní pomlouvání, osočování a urážky? Být Babišem, udělal bych nějaké svinstvo, abych si to všechno zasloužil. Řvounům od počítačů a vydřepávačům u internetu bych zastavil výplatu důchodů a dávek - všichni by museli mazat do práce. To by panečku ubylo řvounů od počítačů! No a bylo by mi úplně fuk, že nadávají a spílají, až jim lítá pěna od huby - stejně nadávají - tak co?

    OdpovědětVymazat
  26. Přece jen mi to nedalo a přečetl jsem to celé. Je tam kromě odkazu na "rozhazovačné pastelkovné" i další perla: ..."Je mi jedno, jaké platy platí svým lidem, či jak se k těmto firmám dostal."
    Takže vůbec nevadí, že je estébák Bureš vydřiduch a zloděj? A když mu nezáleží na životní úrovni jeho zaměstnanců, co mají čekat ostatní občané ČR?
    Je dobře, že se "moudra" pana Loudila zveřejnila. Je třeba příště jít k volbám, aby nám asociální spodina nevnutila znovu estébácké monstrum. Nakonec i Hitler vyhrál volby!

    OdpovědětVymazat
  27. Zapomíná se na jednu věc: Když se Orbán před nedávnem chystal vyhodit z Budapešti Sorosovu universitu, Babiš se nabídl, že by mohla jít do Prahy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby ses neposral se svými pomluvami. A dobrý? Masturbace vyšla? Udělal ses?

      Vymazat
    2. 19:35 komu prosím ten skutečně pádný a mimořádně kultivovaně formulovaný argument patří? Smím li se zeptat?

      Vymazat
  28. Na internetu se dá snadno najít, kolikrát policie (po roce 1990!) zahájila vyšetřování Babiše pro závažnou trestnou činnost a kolikrát dostala rozkaz toho nechat. Jinak řečeno, zločinecká organizace CIA, která pásla a pase drtivou většinu polistopadových politiků, už tehdy připravovala Babiše na předsedu vlády. Babiš tak měl zajištěnu beztrestnost a ví, komu za to vděčí. Bude proto beze slova plnit rozkazy CIA.

    OdpovědětVymazat