Reklama

.

.

středa 18. října 2017

K volbám ...

Jaroslav Loudil
18. 10. 2017
Mezi českými žurnalisty (nyní paní Ryšavá) zavládlo zděšení, že české politické strany před volbami zapomínají silně kydat hnůj na Rusko a provolávat přitom věčnou slávu USA a NATO. Prý tuto povinnost podržtašků a servilních patolízalů Washingtonu /od časů kolaboranta Havla/ nyní silně opomíjíme ! Pouze pan Kalousek drží tuto - "Korouhev všech evropských Rusofobů dostatečně vysoko" a ačkoli mu nikdo v Čechách neřekne jinak , než "Padákový smrtihlav" - měl by prý dostat záslužný metál : "Hlavní patolízal středoevropské banánové republiky USA".


Ale k volbám. Nedoporučuji dávat hlas dosavadním zavedeným stranám, které tu po roce 1990 zatím vládly. Proč ? V privatizaci po roce 1990 rozkradly polovinu republiky, zatáhly nás do agresívního útočného paktu NATO , z Čechů udělaly jenom chudé příbuzné Západu pobývající na tři směny v různých montovnách . Jejich přední politici se účastnili masívní korupce, krádeží, lhaní a podvodů. Dát hlas těmto stranám může dát jenom nějaký masochista, který si pod sebou rád řeže větev . Tedy NE : ČSSD, TOP - 09, ODS, KDU-ČSL, Starostové.

Podle posledního předvolebního průzkumu - viz. odkaz, je zde velká šance sebrat těmto stranám konečně vítr z plachet. ANO, Komunisté, Piráti a SPD mají v součtu kolem 60 % !! a těmto stranám je třeba dát důvěru. Sám nejspíše hodím lístek soudně stíhanému Babišovi, má moji důvěru . Lepší premiér jak Sobotka.

P.S. V Rakousku to dotáhli v neděli ve volbách lidovci se svobodnými také na 60 % . Vítězní politici mají dobré vztahy s Viktorem Orbánem v Maďarsku, takže můžeme doufat v posílení protibruselských nálad v další zemi Evropy.

Už chystám šampaňské na sobotní večerní sčítání hlasů. Věřím , že to tentokrát - "dopadne".

https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/politicke-strany-pred-volbami-zapomnely-na-rusko-38560?dop-ab-variant=&seq-no=3&source=hp

69 komentářů :

  1. Pane Loudile, měl jsem Vás za prozíravějšího. Máte tak málo informací o skutečné politické orientaci pana Babiše a jeho klanu? Nebo Vám to konvenuje? Povězte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodnutí páně Loudila je jeho osobní rozhodnutí. On netvrdí, že se s ním musí každý ztotožnit, ale v jednom pravdu má. Udělat chybu je lidské, ale jenom naprostý blb jí donekonečna opakuje. Volit kohokoliv, kdo se aktivně podílel na současném morálním úpadku se rovná recidivě lidské blbosti. Chvála bohu, nyní máme na výběr i jiné tváře a jiné partaje. Tak že každý podle své libosti má možnost zvolit někoho, kdo se nepodílel na aférách OKD, Pandur, CASA, solární energie, ...
      Mimo jiné tím má volič možnost vyslat politikům současným i budoucím jasný signál, že jsou určité hranice, za které by neměl zajít, pokud chce v politice nějaký čas pobýt. Když už není síla dostat alespoň ty největší gaunery do kriminálu.

      Vymazat
    2. Pane Loudile, při vší úctě nejste ve svém vyjádření přesvědčivý, když na jedné straně správně tvrdíte " Nedávejte svůj hlas stranám, které vládly po roce 89 a přitom doporučujete soukromou partaj oligarchy Babiše jako , kdyby ten nebyl 4 roky v dnešní vládě !! Nejen , že je nyní ve vládě, ale jeho "zbohatnutí" je odrazem svinstva, které umožnily tyto vlády po roce 90 !!!

      Vymazat
    3. Na slovo oligarcha mám alergii. Co kníže, senátor kolem hazardu a dlaší odkláněčí lupů do daňových rájů o kterých ani nevíme. Ti všichni jsou podle vás kdo? Babiš začal vládnout až někdy v únoru 2014 a poslední rok, byl jenom napadán a vytlačován z politiky, proč asi? Nejlepší by byl většinový systém. Přinesl by konec handrokvání v koalicích a byl by čas na smysluplnou politiku.

      Vymazat
    4. pane Heroute, vy znáte a víte jak zbohatnul Babiš ? Dejte fakta na stůl a můžeme o tom vykládat.Babiš za celou dobu prokazuje, že to s námi myslí dobře. Platí daně tady, zaměstnává naše lidi a vyrábí pro naše lidi.Chce zastavit zadlužování. Myslím pane milý Heroute, že nějakému Babišovi nesaháte ani pod kotníky, co jste dokázal vy ? Žvanit, to vám jde, osočovat bez důkazů a závidět to jsou pro vás charakteristické rysy. Ano, pisatel 4:46 to odhadl asi nejlépe. Máte strach o to jde a to vás motivuje k tomu co píšete.

      Vymazat
    5. Babiš je stejnej dobytek jako cssd,kdu,top,ods,nevolit!Jedine SPD.

      Vymazat
    6. Anonymní 10:19

      Já vím naprosto přesně, jek zbohatnul Babiš. Inu, jako všichni schopní a úspěšní po těžkém vybojování svobody a demokracie, začal od nuly, protože ho předešlý režim vůbec neměl rád a činil mu to nejhorší. Makal na přesčasech, střádal korunku ke korunce a když bylo korunek víc, opřel se do toho makání s ještě větší vervou a správně investoval do majetků, které nikdo jiný nechtěl. No, a dnes je tam kde je. Kdybysme nebyli lenoši a hlupáci, mohli jsme být tamtéž. Tak nějak to přeci říkal Vašík Klausů, no né? Tak to musí být jistojistě pravda.
      Ty fámy o porcování majetků lidmi, kteří spolu mluví, zpravidla mluvili i před velkou listopadovou a jsou na správných rozhodovacích pozicích, jsou jen závistivé pomluvy těch, kteří nikdy nic nedokázali.
      Alou na šichtu, makejte také 38 hodin denně, střádejte korunku ke korunce a úspěch se musí dostavit. Je to prosté.

      Vymazat
  2. takže podľa ohlasu - nakradol ste si a máte strach že vám na to prídu - tak sa to celé české dianie javí na druhej strane rieky Moravy - a o tom to celé je ...

    OdpovědětVymazat
  3. Mnoho lidí se bojí Babiše, evidentně kvůli tomu, že má peníze. Ale jeho peníze jsou v Česku a zaměstnávají zase hlavně místní obyvatelstvo.
    Volit nezavedené strany je správná rada. Ty současné katastrofálně Česko vytunelovaly, socany nevyjímaje. Těm bych přál poznat volební dno, ČSSD je pravdoláskařská strana, která se celou dobu tvářila jako sociální záchrana, opak je pravdou. Zneužila důvěřivost obyvatel, je to ještě větší pakáž, než ta banda napravo. Je třeba, aby zvítězila ANO, polepšili si Piráti a SPD, když selžou, v příštích volbách jim to spočítáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední a velmi detailní volební průzkum na https://mapavolicu.behavio.cz/mapa/podzim
      Některé strany, vesele protěžované televizí a tiskem se tam vůbec neobjevují. Osobně varují před Piráty - viz http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/FOTO-ktere-muze-zasadne-ovlivnit-kampan-Sef-Piratu-Bartos-tam-stoji-v-hodne-zvlastni-spolecnosti-508511. Jinak Antifa byla v USA prohlášena za teroristickou organizaci. Smažky, vítače a agresivní Antifu? Nikdy!

      Vymazat
    2. Pořád lepší Antifa než náckové. Piráti jsou strana adolescentů, kteří čtou punkovou literaturu a sní o nabourání se do databáze FBI s tajnými soubory z Oblasti 51. Bartoš je jejich dokonalý předobraz, je úplně mimo, nemá žádné vystupování, ale umí zorganizovat jemu podobné. Ony ty leberální názory na uprchlíky a další věci mají do jisté míry své opodstatnění, je potřeba vést dosti přesný, ostrý a klikatý řez mezi tím, kde je přirozená územní obrana bezpečnosti, a kde začíná hysterie a xenofobie. Když trochu cestujete, což mladí lidé často dělají, potkávají vrstevníky z odlišných kultur, a Piráti jsou "mořeplavci sedmi moří a oceánů", tj. logicky budou přinášet opoziční pohled a uvolnění pro takový ten domácí axiomatický izolacionismus.

      Vymazat
    3. Pic kozu do vazu! No to je odpověď. Vypadá to, že pán je od NICH od Pirátů. Děkuji za ostrý klikatý řez, ale tato rétorika mi nahání husí kůži. Piráty NEBRAT, NEVOLIT, NEKRMIT. Séréšovic děti jako vyšité!

      Vymazat
    4. Upřímně, pokud piráti uberou Kalouskovi, jakože loví v jeho teritoriu, tak jedině dobře. Raději v parlamentu piráty než Kalouska. Volit je nebudu, ale všem, kteří se rozhodují mezi TOP a Piráty bych je doporučil.

      Vymazat
    5. ...dle mého názoru jsou Piráti - Bartoš
      s dredy, recyklovaný kníže-s čírem..

      Vymazat
    6. Velmi dobrý postřeh.A když se dá dohromady takový Bartoš s Bělobrádkem,mládí a zkušenost,to je zase z čeho stavět...

      Vymazat
    7. Anonymní18. října 2017 9:55
      „A když se dá dohromady takový Bartoš s Bělobrádkem,mládí a zkušenost,to je zase z čeho stavět...“
      Výstižné, lepší cesta jak se stát dalším spolkovým státem Německa, snad ani neexistuje. P.K.

      Vymazat
  4. Dal jsem si stranou Rozumné, SPO, SPD, Blok proti islamizaci, STAN. Z toho budu vybírat a asi to bude atomová baba, kterou musím podpořit a doufat, že to mělo smysl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to Vaše věc, atomovou babu bych taky volil, kdyby byla v jiné straně. Udělala chybu, měla se držet svého kopyta.
      Dostal jsem lístek STANu, kde píší, že stát nemá překážet a lidem pomáhat. Bohužel starostové pomáhají jen místním mafiím a opravdu jim nepřekáží. To ten Babiš je jinší frajer. U nás účtenkovou loterii hraje kde kdo. Když se nelíbi UBER, měla by být zdaněna i jiná sdílená ekonomika, jako jsou opravárenská doupata automobilů ve vesnicích, ty taky neplatí daně.

      Vymazat
    2. Z těch opravárenských doupat už mohly být české Lamborghini, s trochou podpory a úlev na daních.

      Vymazat
    3. STAN nikdy, nikdy, niky!!! Copak jste neviděli farského v čt-debatě, jak lhal a štval, až se z toho zajíkal!

      Vymazat
    4. No, uvidím. Možná se na volby vykvajznu úplně. Co ten jeden hlas změní?..

      Vymazat
    5. 17:02. Váš přístup je podivný. Potom si nestěžujte. Každý hlas je důležitý a jde o osud země.

      Vymazat
  5. Která pak strana obviní evropskou unii ve spolupráci s USA v organizaci státního převratu na Ukrajině? která se toho nebojí?
    Která strana jasně najevo řekne, že veškeré parlamentní strany které tvrdí něco o anexi Krymu absolutně nerozumí právu?

    Ta věc je velice jednoduchá. Z pohledu právních dokumentů, byla odvedena špičková práce.

    Ani jeden evropský právník nedokáže zažalovat Rusko za anexi, ani jeden!!!
    nazdar a

    kriplům politickým chcípnout

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Timur, Timur.
      Ono těch blábolů kolem Ruska a Putina už bylo tolik, že nemá snad ani význam se jimi zaobírat. Oblíbeným tématem je, že na Krymu byli v době referenda ruští vojáci.Samozřejmě že byli, ale pouze na základě smlouvy mezi Ukrajinou a Ruskem. Dost důležitý detail, kteří naši zdatní a neohrožení rusobijci ignorují.Dalším oblíbeným bodem našich rusobijců je prohlášení prezidenta Putina o tom, že je škoda, že se rozpadnul Sovětský svaz.Stejně jako v prvním případě i zde ignorují druhou část Putinova prohlášení, ve kterém však říká, každý kdo by chtěl Sovětský svaz obnovit je blázen.V podstatě naši rusobijci ani nelžou a ani si nevymýšlejí, stačí jen když vynechají část dokumentu.Tož asi tak.František

      Vymazat
    2. Palec hore pán František.Presné a výstižne napísane.

      Vymazat
  6. Tak volby bychom měli,ale co dál.....důležitá je povolební koalice,ať se něco dokáže,programy se většinou úplně nesplní,ale cíl je jeden jediný!!!!,udělat pořádek,takže nic nebrání koalici ANO-SPD.KSČM,všichni to musí pochopit,že něco jiného tu neexistuje !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. https://aeronet.cz/news/australsky-tezar-zacal-9-dnu-po-podpisu-memoranda-o-lithiu-na-cinovci-vydavat-v-australii-nove-baliky-cennych-papiru-jejich-kotovani-a-valuaci-pritom-zjevne-opira-o-perspektivu-tezby-ceskeho-lithia/

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím - nejen pana Loudila - podívejte se na hlasovací lístky. Nevolíte lídra strany, volíte toho, koho na té kandidátce máte. OPRAVDU PRÁVĚ TEN BY MĚL - a bude - HÁJIT VAŠE ZÁJMY? Lídr je tvář strany.Ale člověk nemá jen tvář.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dorý postřeh, Marie. Dělám to také, kroužkovat by měl umět každý.

      Vymazat
  9. http://www.euportal.cz/Articles/18020-babis-a-ano-jsou-napojene-na-zlocince-georga-sorose-ktery-stoji-za-planem-masove-imigrace-do-evropy-a-jehoz-chce-orban-vypraskat-ctete-desiva-fakta.aspx

    OdpovědětVymazat
  10. Volte SPD, jediná šance na změnu!!

    OdpovědětVymazat
  11. Problém je však v tom, že nejen Babiš osobně, ale celá jeho partaj je silně "systémová"! Od ní změnu neočekávajme, jen utužení dnešního systému.
    Pokud bude zvolena (a vše tomu nasvědčuje), bude jen pokračovat v tom, co zde dělali ti, proti kterým se autor článku, p. Loudil, vymezuje.
    Vždyť Babišovo podnikatelské impérium mohlo vyrůst jedině ze způsobu vládnutí těch, kteří v něm dnes vidí konkurenta, který je odstavil od jejich koryt. To je z divoké privatizace (privatizačního klondajku), "cinknutého" práva a právního vakua, i konání "činorodých" bratrstev všech barev (od oranžové až po tu černo-žlutou.
    Změnu, o kterou většině lidí jde, (snad) představují pouze SPD, KSČM, ANS/ČSNS a Piráti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší reklama pro Babiše je, že ho šmejdi vyštvali z vlády!
      PS: Volit piráty, to si děláte srandu?

      Vymazat
    2. František Opluštil Tak to jo piráti euhujeři a vítači nástupci top09. To jsem si myslel že máte větší přehled.

      Vymazat
    3. Re (10:56):
      Ano, pokud se týče Babiše, tak ten by měl za soc.-dem. "zatáhnout" alespoň půl jejich sekyry, protože mu svou anti-babi reklamou přihráli pohodlné vol. vítězství.
      Lidi si ovšem stále (jaksi) nechtějí připustit, že nepřítel jejich nepřátel není ještě jejich přítelem ... Jakoby neviděli všechny jeho partajní vejlupky (typu Jourové, Teličky aj., co se tak dobře vyznají v tlačenici u koryt). Stejné, jakými byli i ti z ODS, TOP či KDU-ČSL a Soc.-dem..
      A s Piráty? Dobře, tak je volit nebudu! Slibuji ... (ani jsem to neměl v úmyslu).

      Vymazat
    4. Piráti jsou poněkud zmutovaný fanklub SchláffenDrecka "Béčko" jeho TOP-09-další spolek tupých imfantilních bordelářů a likvidátorů státu a národa, věru Sorosovy krysy, tancující podle jeho kvílivého klarinetu na muziku z talmudistických not.

      Vymazat
    5. 12:33 A v německu ty antifácký hajzlové mlátí opozici.

      Vymazat
  12. DŮVODY PROČ VOLIT ANO:
    - Není odpovědné za vykradení republiky, ani za nadělání bilionových státních dluhů, za nezaměstnanost, bezdomovce, za to, že jako národ vymíráme, za propadnutí národa invaliditě na duchu i těle, za české rekordmanství v sebevražednosti, za katovské exekutory,
    za děti, co nemají na školní obědy, za rozpad rodin i ženy samoživitelky, za nepřízpŮsobivé....
    - PROTOŽE POTŘEBUJEME JEDNU SILNOU VLÁDNÍ STRANU, KTERÁ BUDE MOCI A MUSET SKLÁDAT ÚČTY NA KONCI VOLEBNÍHO OBDOBÍ BEZ VÝMLUV NA "VLÁDNÍ KOALICI".
    - PROTOŽE NÁM STAČÍ JEDNA STRANA VLÁDNÍ, JAKO JI MAJÍ V USA A ANGLII.
    - PROTOŽE JEJÍ PROGRAM JE SOCIÁLNĚ SPRAVEDLIVĚJŠÍ NEŽ PROGRAM SOC. DEM!
    PROČ VOLIT KSČM JAKO STRANU OPOZIČNÍ:
    PROTOŽE SI ODSEDĚLA 28 ROKŮ NA LAVIČCE HANBY ZA SVÉ HŘÍCHY Z PŘEDCHOZÍHO VLÁDNUTÍ A JEJÍ PROGRAM JE PRO OBČANY, NADÁLE PROTI VELKOKAPITÁLU A ZEJMÉNA PROTI DEFRAUDANTŮM, NEDĚLÁ Z OBČANŮ BLBCE.
    PROTOŽE BY BYLO DOBRÉ JI PROVĚŘIT JAKO AUTENTICKOU NEZKORUMPOVANOU OPOZICI .
    PROČ VOLIT JEN DVĚ STRANY: ČÍM VÍCE STRAN, TÍM VÍCE JE UPLATNĚNO "ROZDĚL A PANUJ" A OBČAN NEMÁ ŠANCI ANI KONTROLOVAT VLÁDU ANI OPOZICI.
    NEBUĎME ZA BLBCE A NENECHÁVEJME SI NAKUKAT KUBICEHO ZVĚSTI. TI CO NÁM VLÁDLI 28 ROKŮ SE DĚSÍ, ŽE BY PŘIŠLI O SVÁ KORYTA A NAVÍC DOSTALI NAPRÁSKÁNO ZA PROHRU OD VELKOKAPITÁLU, KTERÉMU SLOUŽÍ. NEVOLTE ZKORUMPOVANÉ A MAZANÉ POLITIKY, VOLTE MOUDROST A ROZVÁŽNOST, VOLTE UKLIDNĚNÍ MEZI OBČANY S NADĚJÍ, ŽE NEBUDEME POTŘEBOVAT JAKO NÁROD NÁSOBKY PSYCHIATRŮ, NEŽ PŘED ČTVRT STOLETÍM!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře napsáno. Souhlas.

      Vymazat
    2. KSČM volit do opozice je nesmysl. V opozici je už celých těch 28 let. Je třeba ji dostat do vlády
      Aspoň se ukáže, jestli svá prohlášení myslí vážně a jestli skutečně umí pracovat pro lidi.

      Vymazat
  13. Na tom průzkumu je potěšující, že se KDU-ČSL a TOP09 přesunuly na mez volitelnosti. Rád bych věřil, že se ještě přesunou, jako STAN, pod ní. To jsou protilidové a protinárodní strany.
    Piráti jsou alternativa pro mladé, kteří chtějí odlišnost mluvy a vzhledu (nevěřím nikomu nad třicet).
    Avšak ti nad třicet vidí, že Piráti, podobně jako ODS, hájí rovnou daň, pro všechny příjmové kategorie. To je odmítnutí sociální solidarity. Také jsou velmi vstřícní k zavedení Eura (a přijetí závazků, za ručení zadlužených zemí Eurozóny). I jejich program digitalizace všeho, vypadá na jednu stranu dobře, ale na druhou stranu se dostáváme do oblasti absolutní kontroly občanů (Babišova EET, je také krok tímto směrem).
    Také je potěšující, že kromě Babiše, již neuspěli další oligarchové. Snad se ještě sníží ta nesmyslná podpora toho, kdo neprokázal, že již má dost, ale na Čapím hnízdě a dalších příkladech prokázal, že nikdy nebude mít dost. Pracovní místa nezajišťuje, ale likviduje. To by mohly potvrdit zástupy lidí z firem, které zprivatizoval, či „koupil“. P.K.

    OdpovědětVymazat
  14. Pokračování 10:04
    Sobotkovo zapojení do megakauzy OKD a nyní havlíčkovo úsilí, připravit stát o kontrolu nad lithiem
    činí ČSSD nevolitelnou. Už v minulých volbách získávala hlasy lživým příslibem zavedení zákona o referendu a o omezení dopadu církevních restitucí. Nic z toho nesplnila, navíc rozjela další megatunel s lithiem. V něm zřejmě nestojí stranou ani ANO, prostřednictvím Brabcova MŽP.
    Nakonec KSČM. Jelikož je opoziční, nelze ji spojovat se žádnou megakauzou. Ale ideologicky je naladěná na notu neomarxistické EU, což tak nějak nesměle, ve svých proslovech její představitelé potvrzují. Přitom EU vede evropské státy k jejich rozkladu a likvidaci národních identit.
    Proto volím SPD – Tomio Okamura. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P. K. 10:36 plácáte při svém vnucování populistické SPD nesmysly. KSČM, která je výrazně konzervativní levicí, že je "naladěná na notu neomarxistické EU"? Buďte tak laskav a informujte se. Pohodlně máte možnost na mapě voličů https://mapavolicu.behavio.cz/mapa/podzim. Mimochodem, tušíte vůbec co to je neomarxismus? S prominutím, vykazujete znaky ignoranta.

      Vymazat
    2. K anonymovi ze 14.19 - tušíte vy vůbec kdo to je populista, jestliže ne tak s tímto slovem laskvě neargumentujte, buďte tak laskav! Populista je mimo jiné ten, který před volbami dáví voličům nereálné sliby nebo se je po volbách nesnaží naplňovat. Vy používáte nálepku "populisté" na SPD a neřeknete jak jste k tomu došel nebo jste toto nálepkování slyšel pouze z úst některých "světaznalých" redaktorů našich televizí, kteří povětšině mají od svých chlebodárců nalajnováno co mají lidem sdělovat? Vaše výkřiky jsou jen ničím nepodložené fabulace a pouhopouhé doměnky, možná spadlé z nebes. Populista a ignorant jste tedy spíše vy, anonym osobně! Karel z Plzně

      Vymazat
    3. Anonymní18. října 2017 14:19
      „Buďte tak laskav a informujte se.“
      O čem se mám informovat na tom odkazu? Uvedl jsem, že EU je neomarxistická a že KSČM je s ní v dobrém souladu. To si můžu zjistit v jejich volebním programu. Takže ty znaky vidím já u Vás. P.K.

      Vymazat
  15. Ten volební graf nevypadá špatně. I když by si strany které mají na grafu do deseti procent zasloužili ještê méně. Prvenství ANO sice není zrovna optimální, ale stále je na tento graf lepší pohled než kdyby prvenství zaujímala třeba ČSSD. Volím SPD, protože budou mít klíčovou roli a dost bylo cesty tohoto státu do hnoje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPD by snižovala daně, zvyšovala platy a důchody. Hezky se to poslouchá, ale neříká kde na to veme.

      Vymazat
    2. Tyto podbízívé hesla nabízí téměř každá strana a jediné kde se to dá vzít je zredukovat přebujelý státní aparát. Administrativu máme jako stát se čtyřiceti miliony obyvatel, ne deseti.

      Vymazat
    3. Když vystoupíme z NATO a EU, tak bude peněz mnoho.
      Vojenské zakázky = největší zlodějna.
      Armádu zrušit a sloučit s PoliciJí.

      Vymazat
    4. Anonymní18. října 2017 11:00
      „SPD by snižovala daně, …. ale neříká kde na to veme.“
      To je trochu nepřesné, SPD říká, že by nezvyšovala daně. Ale podstatné je, také složení těch daní.
      Zdroje peněz jsou v přebujelé státní administrativě. Stále se zavádí nové IT systémy za ohromné peníze a současně stále stoupá počet úředníků. Je něco nezdravého, v hospodaření těch našich nejlepších ekonomů. Další zdroj peněz (v miliardách) je ve zrušení mnoha desítek, až stovek politických neziskovek. Nejen, že odsávají z rozpočtu, ale svou činností poškozují stát, který je živí. Jejich existence je nežádoucí. P.K.

      Vymazat
    5. Anonymní18. října 2017 11:24
      „Armádu zrušit a sloučit s PoliciJí.“
      Cílem dobré vlády není odsekat všechny výdaje. Cílem je, zajistit bezpečný stát, ve kterém můžou prosperovat OSVČ, střední podniky a regulérně se budou chovat nadnárodní korporace. Tím zde také bude zajištěna zaměstnanost.
      Ale v současnosti, kdy NATO a EU nezajišťují ochranu Schengenského prostoru, je zajištění bezpečnosti státu vlastními silami prioritní. Pro tyto účely, není na armádu škoda peněz. P.K.

      Vymazat
  16. ŠtBáčik! Tak to je opravdu volba, jenom nevím čím? ale hlavou asi ne. ŠtBáčik, kalousek, ode zdi ke zdi, chudáci občané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.Lidi jsou tupá hovada i když "píšou do novin" a to dokazuje i autor téhle Bakšišovské agitky...Gauner Bakšiš seděl v té nenáviděné vládě zlodějů,defraudantů a korupčníků celé 4 roky a každou lumpárnu jim odkýval, nese tudíž za ně i on odpovědnost,EET,kterou zneužívá pro sebe je taky lumpárna k monopolizaci moci ekonomické, vztah k imigraci je vlastizrádný a působení jeho komisařky Ďourové i jeho poslanců,jako Telička,min.války Stropnický je veskrze protinárodní,protistátní a protilidové na všech úrovních...on i ta jeho partaj je součástí sionistické pumpy na peníze a avantgarda v prosazování NWO přes korupci a ožebračování...
      K takovému rozhodnutí volit Bakšiše a jeho bandu šmejdů lze jen konstatovat,že nejen ten Loudil,ale i všichni ostatní jeho voliči mají nasráno v makovicích a nesou vinu za mizérii,která nás ničí a v případě zvolení Babiše i nadobro dorazí...
      Tak hluboko jsme byli snad jen po bitvě u Lipan,po Bílé hoře a za nacistické okupace...je to tragedie a způsobujeme si ji sami...je mi z toho nablití...

      Vymazat
    2. 12:25 Přesně tak potom budou brečet ale to už bude pozdě. Stačí jak eu prosadí jednotné dávky pro migranty a jsou tu. Pak chudé Česko vadit nebude.

      Vymazat
    3. 12.25,bingo!Popsal jste to naprosto přesně, není co dodat.

      Vymazat
  17. Piráty volí ti, kdo chtějí v gulagu wifi

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/FOTO-ktere-muze-zasadne-ovlivnit-kampan-Sef-Piratu-Bartos-tam-stoji-v-hodne-zvlastni-spolecnosti-508511

    http://pravyprostor.cz/pirati-establishment-v-novem-obalu-a-s-novym-reklamnim-sloganem/

    OdpovědětVymazat
  18. Pana Loudila, autora článku, který doporučuje volit ANO občana Babiše jsem se ptal, zda mu skutečná politická linie toho klanu, to je prohlubování všech funkcí kapitalismu s orientací na Německo ... vyhovuje. Takovou otázku nezodpověděli ani další zde vystupující příznivci ANO.
    Zvlášť hloupá je myšlenka Babišovu ANO to „půjčit“, po čtyřech letech se uvidí, zda ho dál volit, nebo ne. Nevědět, že tak riskují nevratné změny, které si buď nepřejí, nebo si ani nedovedou představit, je ani nenapadne. Jistotu stability, průhlednosti a zdravého programu mi dává KSČM. Tu budu, bez pochybností volit. Rád bych věděl proč ne.

    OdpovědětVymazat
  19. Nikdy tu nebyla strana, ochotná začít "bojovat" za neodtýkání peněz z naší země, ať do daňových rájů nebo prodejem akcií našich fungujících podniků ( ČEZ, Budvar..) do ciziny. Cizinu myslím i našeho souseda na západě, i ten si z peněz(zisků), pocházejících z našich firem platí, kupříkladu migranty které si k sobě zve a těch co má již moc, tak potom hodlá přehodit k nám. To jsou pilíře, jak postavit naši ekonomiku, aby se lehce přibližovala k té sousední. Ostatní jsou jenom plané sliby, viz. - konec laciné práce, nebo dokonce - zvýšíme životní úroveň atd..Snad lidé povětšině vědí, kdo nabízí dřinu, práci (v různých podobách) nebo jen planě slibuje. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  20. Jedno je jisté a pozitivní, havloidi po těchto volbách značně oslabí.

    OdpovědětVymazat
  21. STBureše nikdy!Jedině SPD.

    OdpovědětVymazat
  22. Máte srdce nalevo ? Volte KSČM !

    OdpovědětVymazat
  23. Jesli tomu správně rozumím, tak autor doporučuje nevolit strany, které umožnily rozkrádání české ekonomiky, a doporučuje místo toho volit rovnou toho, kdo tu ekonomiku rozkrádal a přes dotace i nadále rozkrádá

    Tak tomu říkám finta

    OdpovědětVymazat
  24. Loudile,Loudile,Bureše opravdu NE.

    OdpovědětVymazat
  25. Jsem definitivně rozhodnut. Budu volit SPD !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně, když to nevyšlo s ODA, ani s Unií svobody, ani s Bursíkovo "Zelenými", ani s Věcmi veřejnými, tak to určitě vyjde s SPD. A kdyby ani s nimi ne, tak na skladě bude vždy připravena nějaká ta "nová", "lepčí" a "revolučnější" strana úderných hesel na jedno použití, k zachycení protestních hlasů a jejich teleportaci do toho správného konformního hrnce kapitálu.

      Vymazat
    2. Zalez,havloide.

      Vymazat
  26. 19:04 a já zase "Věci Veřejné". Něco podobného.

    OdpovědětVymazat
  27. Pro 18.října 15:53 Možná máte pravdu ale Babiš je první min. financí který dokázal snižovat dluh ČR a to i přesto, že řídil stát jako firmu, co podle našich hvězdných ekonomů Kalouska, Sobotky,Zaorálka,a dalších hvězd naší politiky není možné!!!

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní19. října 2017 8:52
    Tzv. snižování dluhu se dělo na úkor snížení aktiv státu. Samozřejmě, že se ta aktiva snížila více, než ten dluh. V hospodaření státu, AB žádný zázrak nepředvedl. Něco jiného je v hospodaření jeho firem. Těm se během jeho politického působení, dařilo znamenitě. P.K.

    OdpovědětVymazat