Reklama

.

.

středa 11. října 2017

Ministr zahraničí na cestě za evropskými hodnotami

Miroslav Polreich
11. 10. 2017
Mě samozřejmě zajímá víc prohlášení Zaorálka, že politiku řídí on. Ne nějaký lidem zvolený prezident Zeman. Kdo Zaorálka poslal se Štětinou na Majdan v době puče. Ptal jsem se, nikdo mě neodpověděl! Vláda? A producíroval se pod fašistickými černo rudými vlajkami. Ty modro žluté se nevyskytovaly. 

A nebo to byli naše profašistické (nazývejme to pravými jmény) bojůvky a experti z CEVRO, které pro něj vypracovali politickou linii a Zaorálek ji pokryl autoritou ministerstva a jistě i zaplatil, (Policy paper) , kde je možno se dočíst, že pokud Američané se budou snažit hledat cestu dohody, tak půjdeme do antiamerického tábora (jmenovitě).. Pro mne jako přece jenom trochu znalce americké země, která bojuje o své vlastní směřování to má jediný směr –fašizaci, spolu s MV (To již má tak nakročilo a společně s “Evropskými hodnotami” tak pracuje). MZV se připojuje.
To je předvolební prohlášení Zaorálka daleko silnější než celé lithium. Hlavně, že Krym nedávno darovala Ukrajině Komunistická strana Sovětského svazu a to je asi jediná autorita, kterou Zaorálek uznává.

76 komentářů :

  1. Pane Polreichu, nezlobte se na Zaorálka prosím. Je to bohužel blb a ještě přišel do styku (a to asi doslova) se sestrou Kateřiny Pajerové (Buršíkové), Monikou Mac Donagh Pajerovou, takzvanou studentskou vůdkyní z velkýho listopadovýho hadráku. Blahoslavení chudí duchem pravil pán, a kupnul Zaorálka s rozběhem do Brusele, nechcete přece i Vy do politicých mrtvol?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny události kolem Ukrajiny zapadají do koncepce USA, která se jmenuje zadržování Ruska. Koncepce má za cíl odstřihnout území Ruska od ostatní Evropy, tak aby Rusko nemohlo dodávat jak ropu tak plyn do Evropy a samotná Evropa musela tyto suroviny nakupovat od USA a jejich firem. Z tohoto důvodu ve všech státech v blízkosti Ruska byly provedeny Majdany nebo něco podobné tomu. Od severu Baltického moře se to Američanům daří celkem dobře. Poláci nenávidí Rusko, na Ukrajině se západu podařilo dosadit do vlády fašisty, Bulharsku se podařilo zakázat spolupráci s Ruskem na plynovodu. CIA dále dělá rozvraty v Moldavsku. Kde se jim to silně nepovedlo to je Turecko, kde měli v planu oranžovou revolucí sesadit a dokonce zabít tureckého prezidenta, ale díky Putinovi, který ho včas informoval se jim to nepovedlo. Tedy zatím se jim to nepovedlo. Putin totiž už zachránil před jistou smrtí od ukrajinských fašistů tamního legálně zvoleného prezidenta, zachránil od zabití Asada a jak výše uvedeno, i Tureckého prezidenta. CIA zuří, ale co může dělat. Rusku se přes všechno co USA podniká a co stojí strašné miliardy které jsou vynakládané na rozvrácení celých států, stálé daří dodávat do Evropy plyn a ropu a USA se nedaří donutit státy Evropy aby platily astronomické dluhy USA.

      Vymazat
    2. Už vidím,jak bude Ukrajina kupovat americký plyn,aby v zimě nezmrzli....to mohl vymyslet jen Mr.ebilek nebo nějaký genose iča jak Londýn......

      Vymazat
    3. Nikdo Ukrajincům žádnej plyn kupovat nebude...o to právě jde, aby tamní slovanští utermenši a troubové vymrzli staří vyumírali a ti mladší ze zoufalství odešli "za štěstím" a spásou holého života nechat se vykořisťovat Agroferty do Evropy a nechali celé to území na pospas chazarům, jako zálohu za Izrael (jak si to vysnil president Evropského židovského kongresu oligarcha Kolomojský), který puká přelidněním ve švech, ztráceje zdroje a sponzory při neúspěchu s vytvářením tzv. "Velkého Izraele" od Nilu po Eufrat, neboť válka v Sýrii a její likvidace se jim nedaří podle představ...Nadcházející podzim/zima budou pro U-krajinu rozhodující,buď koordinovaně vyrazí s podporou Západu proti Donbasu a Putinovi anebo tu poslední šanci promarní a po pres.volbách,které v Rusku Putin vyhraje, se U-krajina zcela zhroutí a ponoří v chaos a možná sebou strhne i celou Evropu...

      Vymazat
    4. Současný ministr zahraničí
      se proměnil v předvolebního lídra a také jsem zahlédl jakýsi plakát, že chce být po volbách premiérem.
      On, stejně jako ostatní politici, počítá s krátkou pamětí občanů, neboť dobu Majdanu a jeho protiruského štvaní už přikryly jiné události...
      Aby se více přiblížil k chápání běžných lidí, byl vyroben dokument o jeho otci,což byl pokus ukázat lidu obecnému,
      že i on je lidský a nikoliv jen papaláš bez rodiny.
      Dříve se tomu říkalo : ČELEM k MASÁM.

      Ale ono to už tak dobře nefunguje, že pane Novák !

      Vymazat
    5. Ministr zahr.věcí je prapodivný autista žijící si ve svém prapodivném světě a neschopný vnímat realitu...Socani to prosepou na plné čáře a zbyde jim jen zfalšovat volby a po odhalení se nechat vyzabíjet,jako škodliví hlodavci,nebo spáchat harakiri vlastníma rukama,neb jejich preference jsou už v mínusu a bez učasti ve vládě budou bráni k zodpovědnosti za to,co napáchali a to se týče jak "Klouzka" Sobotky,tak toho "Brouka Pytlíka"(Pytlíka od toho,že ho za něj tahala a vodila ta Pajerová,jako medvědář medvěda..) Zaorálka...už se na to těším.

      Vymazat
    6. Už Ortel říkal, že kdyby měli volby něco v této zemi změnit, tak by je už dávno zakázali.
      A mám takový dojem, že ta korupce a provázanost jednotlivých vlád a samotné defakto " justice a policie" je na takové
      urovni, že to snad ani nepůjde zastavit. Vždyť pokud začne mluvit jedem na druhého tak opravdu nebude snad papaláše, který by to neodnesl. Podivte se za 28 let, koho potrestali za jednotlivé krádeže, zpronevěry. Koho potrestali za špatnou zprávu cizího majetku. N I K O H O
      Teď neberu neposlušné hlupáky, ti se museli obětovat, aby systém mohl fungovat. O těch co utekli za kopečky snad ani není zájem, aby se dostali domů, tam by hrozilo také nebezpečí s prozrazení. Nevěřím těmto lidem ani pozdrav. Natož abych vydržel jejich tlachání a prázdná gesta, byť jen 10 vteřin.

      Vymazat
  2. Co bylo dřív, slepice nebo vejce? Ruský separatismus nebo Ukrajinský fašismus? ...

    Ano, Krym byl 70 let Ukrajiny, a Rusko se po rozpadu Sovětského svazu nijak nesnažilo něco na tom měnit. Až jednoho dne, vzali armádu, Krym obsadili a zorganizovali narychlo referendum pod vojenskou okupací. A to mají být "ruské demokratické hodnoty"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HaHaHa, 0:21 jste směšný... Zkuste si tam zajet a řekněte ty vaše západní moudra místním. Ale zajistěte si potom opravdy rychlý odvoz, nebo vám dají za takové kecy přes tu vaší nevymáchanou držku. Jděte s tím nejlépe do Brusele, s těmi demokratickými hodnotami, se kterými se nám tu bezmála třicet let producírují ty skvělé západní firmy a jejich placení propagátoří- čeští politici. Takové hodnoty se váleli i za těch příšerných komunistů někde na hnojišti. A pro slušné lid se tam válejí dodnes, ale to vy asi neposoudíte - nejste slušný člověk.

      Vymazat
    2. Nejste Vy náhodou odsunutý Němec z anektovaných a znovuzískaných Sudet?

      Vymazat
    3. 0:21 Říkáte "Až jednoho dne, vzali armádu, Krym obsadili....". Jenže jste vynechal události na Ukrajině (Majdan) a na Krymu (útok na krymský parlament) PŘED tím jedním dnem. To byla ona slepice, ze které vypadlo vejce (odtržení Krymu). Ignorovat příčinnou souvislost událostí (kauzalitu) vás VŽDY přivede jen k nesprávným závěrům.

      Vymazat
    4. Ano, vzali armádu a obsadili Krym. Cizí vojsko na cízím území, to je agrese a anexe. Milda Zemanů říká, že je to uzavřená záležitost, z Ukrajiny mu připomínají 68tý a nabízejí úvahu nad kompenzací za české pohraničí, Prahu a Karlovy Vary. Co Vy na to, kolik byste dal, přeplatil byste Rusko?

      Vymazat
    5. 1,51
      Prahu, příteli, tak Prahu bych dal zadarmo. A ne Rusům, ale poslal bych jí rovnou do pekla.

      Vymazat
    6. Pane Hricáku, aniž si to uvědomujete, urážíte redakci NR. Oni jsou všichni z Prahy a v Praze rození! Co se vám na nás Pražácích nelíbí, to jsou převážně přistěhovalci, kteří exhibují v parlamentu, vládě, senátu, úřadech, různých televizích a vysokých školách. To jsou vaši lid - "elita národa".

      Vymazat
    7. Tři ze čtyř gaunerů, které jsem kdy v životě potkal byli z Prahy, nebo na Prahu měli velmi úzké vazby. Praha je kuchyní české politiky. Možná i proto je v Praze jiná životní úroveň, než ve zbytku republiky.
      Pamatujte, ke změně politiky dojde, až dorazí bída do Prahy. Jsem bytostně přesvědčený, že si právě tohle naši kmotři velmi dobře uvědomují. Do Prahy se hrnou neskutečné peníze. Třeba přerozdělováním daní, ale i určitě i jinými toky. Tak že zatímco v Praze budují předražené tunely a metra, většina obcí nemá vyřešenou kanalizaci a značné procento ani vodu. Venkov je vysáván centrem. A vy se mi divíte, že nemám rád pražáky?

      Vymazat
    8. Vzali armádu? A proč? Měli tam smlouvu na 25 tisíc vojáků v posádce a bylo tam v té chvíli jenom 16 tisíc. Takže jestli něco poslali, tak to byli nějací specialisté, kteří to tam ošéfovali, což bylo jedině dobře, protože hrdinná ukrajinská armáda odtáhla aniž si jednou vystřelila. Dokonce částečně dezertovala do ruské, zbytek se vrátil domů, do Kyjeva. Bez boje.

      Vymazat
    9. Nemáte rád pražáky, teda asi ty, kteří tvoří maximálně 25%, jinak běžní lidé v Praze dřou stejnou bídu s nouzí jako většina lidí v ČR a navíc jako bonus mají dvojnásobné ceny za bydlení atd. Komunistické praktiky ve statistice, které světe div se, jsou stejné a zavádějící jako za socialismu, kdy se všechny příjmy hodí do jednoho pytle z čehož vyjde průměr o kterém si minimálně 75% obyvatel Prahy může nechat jenom zdát. Pokud by se ze statistiky o příjmech vyčlenily extra pouze ministerstva atd. byl průměrný příjem v Praze o něčem jiném, to se ale nehodí, stejně jako se nehodilo před rokem 1989.

      Vymazat
    10. V době referenda bylo na Krymu 18.000 ukrajinských vojáků!!! Po referendu se jich pouze 6.000 vrátilo na Ukrajinu. Ostatní tam zůstali a ještě za nimi přijeli jejich příbuzní a rodiny. Jinak na Krym stále přebíhají ukrajinští občané, i přes zpřísněná opatření ze strany ukrajinských úřadů příval Ukrajinců na Krym pokračuje. Ono je tam opravdu hezky. Dobře to tam znám...

      Vymazat
    11. Pro 0:21 a spol.

      Opakovat tady známá fakta, zakotvená i v ukrajinské ústavě, t.j. že KRYM nikdy nebyl
      součástí ukrajinského státu,
      nýbrž pouze v pověřeneckém administrativním
      spravování - správě, to je házení perel sviním.
      Ukrajinská ústava o tom hovoří jasně, viz čl.
      2, 5, a 133.

      Směrem k občanům je to typická fragmentace informací, tak typická pro současnou státní propagandu,
      kdy se zveřejňují pouze části zprávy a nedává se prostor pro další otázky,
      např. přeložení předmětných článků z ukrajinštiny do češtiny aj.evropských jazyků.
      V ČR to ještě není s informacemi z jiných zdrojů tak dramatické, ale např. Němci mají své mozkovny již tak vymyté tou jedinou správnou státní propagandou,
      že pod článkem o Krymu jsem si přečetl přes 270 příspěvků, z nichž POUZE 11 oponovalo tvrzení o anexi s odvoláním na ústavu Ukrajiny.
      ZUŘIVOST, především amerických okupantů, je přece pochopitelná, něco jim s tím Krymem zase nevyšlo...

      Vymazat
    12. K 0.21-70 let to Rusům nevadilo,až jeden den...Vzpomeň si na tu dobu-který den,a proč najednou.Krym neobsadili,byli tam dle smlouvy,jen uspořádali referendum.Nejsme všichni tak blbý jako ty,chce to jen nebýt zaujatý proti Rusku jako ty.

      Vymazat
    13. 8,32
      Tak mi milý anonyme vysvětlete, proč je Praha baštou pravice? Pokud mne paměť neklame, tak tam pouze jednou, v novodobé historii, uspěla levice. A to bylo právě tehdy, kdy dorazila bída i do Prahy. Pokud by tomu v Praze bylo, jak říkáte, tak by se to nutně muselo odrazit i ve výsledcích voleb, nemyslíte?
      Počkáme si 14 dnů a pak se zde můžeme znovu sejít a podiskutovat, jaká že je v Praze bída. Naříkáte, jaké že máte vysoké nájmy. U nás je obvyklé, že na náklady spojené s bydlením (nájem nebo hypotéka, energie, a služby) maká jeden z manželů. Z platu druhého řeší dopravu, obživu a vše ostatní.

      Vymazat
    14. PS
      Zapomněl jsem dodat, že právě doprava nás drtí stejně, jako bydlení, ne li víc. Vy si za symbolický poplatek MHD dojedete téměř všude. My, protože značná část spojů byla pro neefektivnost po sametu zrušena, musíme všude autem. Děti do školy, my do práce, za doktory i na nákup. Měsíčně najedeme 2-3 tisíce km. Spočítejte si, kolik nás stojí jenom PHM. O gumách a celkovém opotřebování auta nemluvě.

      Vymazat
  3. Nebylo to za komunistů tak, že KSČM vyhrávala 98mi procenty hlasů? V každém okresním městě Ruská vojenská posádka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:33 Nebylo to tak, máte informace z pohádek ovčí babičky. Jednak tehdy KSČM neexistovala, jednak těch více než 99% dostávala tzv. jednotná kandidátka Národní Fronty. Stejné procento dostávala tato jednotná kandidátka i před rokem 1968, kdy tady žádné ruské vojenské posádky nebyly. Na kandidátce jste měl kandidáty z následujících organizací a mohl jste na ní kohokoliv škrtnout nebo jí celou zahodit:
      KSČ
      Československá strana socialistická
      Československá strana lidová
      Česká odborová rada
      Český svaz žen
      Svaz družstevních rolníků
      Socialistický svaz mládeže ČSR
      Česká organizace ČSTV
      Svaz československo-sovětského přátelství
      Svaz pro spolupráci s armádou
      Český svaz protifašistických bojovníků
      Československý červený kříž
      Svaz požární ochrany ČSR
      Český svaz spotřebních družstev
      Český svaz výrobních družstev
      Český svaz bytových družstev
      Svaz invalidů v ČSR
      Česká vědecko-technická společnost
      Socialistická akademie ČSR
      Česká mírová rada
      Český svaz stavebních inženýrů
      Český svaz novinářů
      Polský svaz kulturně osvětový v ČSSR
      Kulturní sdružení občanů ČSSR německé národnosti
      Svaz českých filatelistů
      Český svaz chovatelů drobného zvířectva
      Český svaz včelařů
      Český rybářský svaz
      Český myslivecký svaz
      Český ovocnářský a zahrádkářský svaz

      Vymazat
    2. Český svaz včelařů

      to je politická strana?

      Vymazat
    3. Beru za platný argument, že 99% bylo před i po 68tém. Před 68tým se jen stačilo bát StB, po 68tém už tento strach nestačil a bylo potřeba přizvat armádu.

      Vymazat
    4. Pro 2:28 - minulý "normalizační" režim jsem neměl rád, ale co píšete svědčí o tom, že o tehdejší situaci nic nevíte. Když se podíváte na seznam organizací Národní fronty, tak tam naleznete lidovce i socany (nár.soc.). Tomu říkám dokonalé převléknutí kabátů. A Rusáci ve většině okresů vůbec nebyli, natož ve městech. Ale tak to dopadá, když o historii píše amatér a ještě k tomu nedochůdče, které tu dobu nezažilo.

      Vymazat
    5. 2.25 A ty spolky "25" bez členské základy JSOU podle vás politické strany? I těch organisovaných včelařů bylo víc...

      P.S. Je katolická církev politická strana?

      Vymazat
    6. 0,33

      V každém okr. městě ruská posádka? Trochu přeháníte, ne? Prostudujte si dislokaci sovětských vojsk v Československu.
      A mimochodem, když dorazila do SSSR perestrojka, tak u nás vládnul tvrdý normalizační duch. I když to mělo do demokracie ještě daleko,tak po nástupu Gorbačova byla Rudá armáda ten poslední, kdo by se nám pletl do politiky

      Vymazat
    7. 2:25 Jak vidíte, tak nárok na zastoupení ve všech orgánech měli nejen politické strany, ale i občanská zájmová sdružení. Nebyla to náhodou skutečně občanská, demokratická společnost, kterou Havlisté bořili ve jménu jejího budování? Přitom vidíme, že ve skutečnosti budovali totalitu pro sebe. Dnes je snad každému jasné, že byli lháři nebo stejní političtí analfabeti, jako jste vy.

      Vymazat
  4. to 0:21
    Kdyby se na Krymu nechystali vybudovat americkou vojenskou základnu a základnu CIA tak byl Krym stále Ukrajinský. Bohužel v zájmu bezpečnosti Ruska je Putin předběhl. Tak už se to stává a je to OK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zájmu naší bezpečnosti vás anektujeme? Ukrajina je svobodná země, a může si zvát koho chce kam chce.

      Vymazat
    2. Co to zde steka za blba ? Vzdyt Hovnocuc je na oprave garaze a jiste se brzy ukaze

      Vymazat
    3. V zájmu naší bezpečnosti kopneme Vás a Vám podobné s rozběhem do Brusele. SSA prostě nemá nárok, má základen na celém světě už dost, o skutčné demokraci jste vy i SSA slyšeli pouze z rádia.

      Vymazat
    4. Rusko nás okupovalo 20 let, a americké žvýkačky se vyvažovaly zlatem. Už jste zapomněl?

      Vymazat
    5. 0:34 Není to pravda. RF neměla důvod se na Krymu angažovat kvůli základně, protože na opuštění Sevastopolu se připravovala vybudováním nové základny v Novorosijsku. Do základny v Sevastopolu proto léta nic neinvestovala, prostě s ní nepočítala.

      Vymazat
    6. 0:49 Americké žvýkačky vyvažovali zlatem stejní idioti, kteří dodnes považují každý prd z jůesej za Boží vánek. Asi jako exVondra, který dnes k projevu Zemana řekl v ČT zhruba toto: "Sankce sice jsou na nic, ale náš prezident si nesmí dovolit něco takového říkat, dokud to neřeknou ti, kteří nám sankce nařídili".

      Vymazat
    7. Když chcete rozvířit stojaté vody mezi A a B, příjdete s C. Nápad s kompenzacemi považuji za geniální, zejména pro Ukrajinské reakce, které vyvolal.

      Vymazat
    8. 2,52
      Tak se postavme nohama zpátky na zem a začněme společně trochu přemýšlet. Ukrajina je cu grunt. Hospodářství nefunguje, oligarchové rozkradli i co se nedalo, třeba půjčky od MMF a Světové banky, které jediné je ještě drží nad vodou. Ukrajinci v produktivním věku se rozutekli do světa za prací a ti co zbyli doma řeší "přízemní" problémy, třeba jak se vyhnout nástupu do armády, kde vzít na západem dodávaný, ruský, ale už nedotovaný plyn, nebo čím zaplatit americké uhlí. Zkrátka, jak to udělat, aby letos nezmrzli a nechcípli hlady. V takovém stavu lidé velkým bojovým duchem nevládnou a vyjma západem dotovaných fašistických bojůvek je jim nějaký Krym u prdele.

      Vymazat
    9. Ad anonnym 0:36: "Ukrajina je svobodná země, a může si zvát koho chce kam chce."

      Na Ukrajině zorganizovaly SSa puč, který následně všestranně podpořily další státy NATO.

      Jakmile nějaký eurofašoun, vlastně promiňte, zastánce euro hodnot, napíše něco o dnešní Ukrajině, že je "svobodná", prudce mi to zvedne kufr.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    10. Ad 2:52
      To jste napsal jednoduše a přesně.

      Prezident Zeman provokuje rád, ale většinou ne samoúčelně. "Postrkuje tím stojaté vody." K tomu dodávám, často pěkně smrduté stojaté vody.
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    11. 0.49 Veksláci možná vyhazovali zlato za blbé žvýkačky. Nebo tu hloupost máte z nějakého "hodnotného" povelvetového filmu? Naše žvýkačky (PEDRO) byly ovocné, kdežto západní byly mátové. Po vyplivnutí vypadaly stejně hnusně.

      Vymazat
    12. Omíláte tu dokola navrčenou ruskou propagandu, a je vám úplně jedno, že zrazujete Evropu, zrazujete Ukrajinu, protože Rusko má většího čůráka, který vám dělá moc dobře v análním otvoru.

      Vymazat
    13. 14:56-omyl Rusko nemá většího čuráka,když čtu ten tvůj ejakulát,tak musím uznat,že tvým prostřednictvím je to Západ,kdo má toho většího čuráka...

      Vymazat
    14. Evropa musí držet pospolu, a to včetně Ukrajiny. Kdo zradí svoje sousedy, bude sdílet jejich osud.

      Vymazat
    15. 17:06 Máte pravdu, celá Evropa včetně Ruska by měla držet pospolu. A kdo Rusko zradí, bude sdílet jeho osud.
      Mimochodem, nejste vy autorem hesel na nástěnkách v 50.letech? Máte stejný talent, gratuluji.

      Vymazat
  5. Z diskuze :

    Zeman je vizionář, Rienzi, 10. 10. 2017 20:54:41

    a na rozdíl od mainstreamových politiků vidí kousek dál dopředu. To, že kyjevská pučistická banda musí skončit, je jasné. USA a EU od toho dávají ruce pryč. Projekt neoconů se nepovedl. USA a EU nemají prostředky postavit Ukrajinu na nohy. A zřejmě ani vliv si ji udržet. Jediný zájem byl přiblížit NATO základny blíž Rusku, hlavně na Krymu a to se už nepovede. Jediný stát , který může pomoci Ukrajině, je Rusko a to i za cenu velkých materiálních obětí.Ukrajinci už chápou, že si s nimi čert (USA + EU) vytřel zadek. Pouze se čeká, až padne kyjevská banda a bude s kým jednat. Tady Zeman předjímá a navrhuje něco, k čemu jednou nepochybně dojde. Možností je řada. Plyn, ropa, odpuštění obrovských dluhů...Na Zemanova slova nepochybně dojde.

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prezident-se-neboji-rici-odvazny-realisticky-nazor-vy-se-jen-nechavate-unaset-hlavnim-proudem-Sobotka-to-schytal-z-Hradu-po-utoku-na-Zemana-507537/diskuse?p=5

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Prezident Zeman jen vyřkl krutou realitu i za cenu, že to proti němu v prezidentských volbách využijí naši skvělí politici a novinářská žumpa (tím chci jen říct,že ne všichni do té žumpy patří)

      Vymazat
  6. Americké žvýkačky jsem (jako každé jiné) vždycky nesnášel. při pohledu na žvýkající idioty se mi chtělo zvracet a vzpoměl jsem si vždycky na ty odporný americký vrahy z Vietnamu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Videorekordéry pašovali šífáci, kteří se plavili podél ostnatých drátů půlnočního království.

      Vymazat
    2. Bože, zase tu mele své hlouposti dítě, které minulý režim nezažilo.- 0:49, 0:56. Píše o tom, že "Ukrajina je svobodná země..." - no to je ale hlupák. On snad tomu i věří.

      Vymazat
    3. 0:53

      Jedna vzpomínka -

      Potkají se v džungli 2 Vietcongové. Jeden žvejká. Druhej se ptá: "Kdes vzal žvejkačku?" - "Od Američana." - "Dej mi taky žvejknout..." - "Ále, ... zastřel si!"

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Dejte slovo Ukrajině, a vžijte se do jejich role. Zůstane vám jen právo mlčet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukrajina je země a ty, jak známo, nemluví. A Ukrajinci? Troufnu si říct, že drtivé většině je to tak nějak fuk. Místo Krymu je dnes spíš zajímá : kde seženou nějakou placenou práci, z čeho zaplatí nájem, čím zaplatí západní, nedotovaný plyn a jestli tuto zimu vůbec přežijí.

      Vymazat
    2. Je zbytečné tu rozpitvávat Ukrajinu a Krym. Ona ta ukroušská "svobodná" země, kde vládnou všehoschopní diletanti, dopadne stejně blbě.
      A dobře jim tak.
      Kdysi se říkalo, že Rakušané jsou vlastně Němci v teplácích. Dnes se dá říci, že Ukrajinci jsou vlastně Rusi v teplácích, a to ještě v roztrhaných.
      Občané Krymu jsou dnes spokojení a to je jen dobře.
      Tak asi tak.
      J.C.

      Vymazat
    3. Na Ukrajině je dnes svoboda skoro jako za Hitlera.

      Vymazat
    4. 3:10 Vžít se do role "vlasteneckých" Ukrajinců je stejně nemožné, jako vžít se do vás. Skutečně bych musel jen mlčet, protože bez totálního zblbnutí by to nešlo.

      Vymazat
  9. 3,10
    Banderovci vražili a dodnes vraží naše lidi,takže se mazej uklidnit,než ti jednu havlodebile plácnu přes celou držku a ještě ti zbude na ucho!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Admirál - Obyvatelé Krymu (95% rusky mluvící) si musí s po vyhlášení Ukrajinštiny jediným vyučovacím jazykem své rozhodnutí odtrhnou se od Ukrajiny, ktreráé učinili po banderovském státním převratu.

    OdpovědětVymazat
  11. Paparazi a medializátoři si stěžují, že je nemá Zeman v oblibě. To přece má logiku, že ze sebe nedělá blbce a nelísá s k ČT tlučhubům. Nepochybuji, že až se objeví v ČT zase nějaký Havlíček či Čapek místo soudobých vymývačů mozku a klábosilů ve službách kapitálu, tak výroky Zemana nebudou vůči nim tak opovržlivé.
    Krym byl a zase je Ruský, anexe provedená ukrajinským diktátorem Chruščovem je smazána. Nacistický duch pana Bandery na Ukrajině, stejně jako duch generála Franka ve Španělsku stále vládnou a zdá se, že i Frau Merkel si záhy nechá narůst pod nosem solidní adolfovskou štětku. Pokud nacizace EU Bruselu nevadí, občané EU to vidí trochu jinak.
    Obviňování občanů z nedostatku vstřícnosti ke kolonizaci Evropy muslimy je falešná. Oni jsou proti tomu, aby NATO a EU vyvolávala uměle migraci agresívními válkami proti arabskému světu.

    OdpovědětVymazat
  12. Demokratické hodnoty a diktatura kapitálu? To je daleko směšnější než demokratické hodnoty a diktatura proletariátu. Demokracie - jen vyprázděné slovo donekonečna omílané se spoustou přívlastků. Kdejaká agresívní válka, kdejaká otročina jsou označovány za demokracií. Dnes ve světě "největší civilizace" vládne diktatura peněz! Kde hluboko v hrobě leží a hnije demokracie zásluhou kapitálu?

    OdpovědětVymazat
  13. USA anektovalo Kosovo . Další základny měli být na Krymu . Putinuv návrat Krymu byl majstrštych . A toho kameramana měl Miloš přetáhnout holí jako v pelíškách . M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohl. Ten kameraman mu neřekl "soudruhu prezidente"

      Vymazat
  14. Tak zvaná "sociální demokracie", pravičáci ve službách ultrapravice. Tlumiči revolučních nálad lidí práce, požadující jen drobky ze stolu buržoustů.
    A ti "naši" socani. Jen snůška odporných loutek a poskoků nejagresivnějších sil světa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak,socdemáci zcela v intencích svých už stoletých tradic znova zradili lidi práce a dnes naplno slouží té židovské korporátní pumpě na peníze a jejich aféra,ta nejnovější okolo lithia to jen potvrzuje...jsou to a vždycky byli hanební zrádci a ničitelé vlastního státu a národa viz."Agenda 2030",ale ti dnešní překonávají všechno to negativní,kterého se za více,než sto dvacet let od svého založení,napáchali...

      Vymazat
  15. Co je špatně president řekl jen to co jsi myslí většina normálních lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:36 A to je to špatné. Lidí si nemají nic myslet.
      Za ně myslí tzv. vyvolený.

      Vymazat
  16. No, měla jsem tak nějak trochu dojem, že ti všichni moudří pánové co sem píší články, je vlastně to, co by mělo být základnou podpory socdem. Jak daleko ovšem tato strana dospěla, že nechápe, že to jsou ti, které musí mít na své straně. Nemá, protože zparchantěla. Kdo to ovšem bude volit, to je mi záhadou. Tato elita to nebude, ani ti chudáci co byli alespoň jednou nezaměstnaní to nebudou, ani ti důchodci co ryjou držkama v zemi to nebudou, ani ti co dlužili tisíce a někdo po nich chce statisíce to nebudou, ani žádný slušný člověk to nebude, ani žádný boháč to nebude. Marně pátrám a hledám někoho, kdo jim ty volby vyhraje...asi to budou ti jandové, prouzové, špidlové a jak se všichni ti politruci jmenujou, ti by to mohli být co jim to hodí, ale to jsou jen kůli ve vylámaném plotě, na které se každý podívá a padá do mdlob. Dobro došli.

    OdpovědětVymazat
  17. Je nejvyšší čas zaorálkům připomenout, kdo má podporu převážné většiny našich občanů. Mají totiž daleko menší mandát k čemukoliv, než má prezident. Když vidím, kam to až dospívá, začínám uvažovat o potřebě zavedení plného prezidentského systému. Jenže pozor, prezidenti se mění. A aby nás pak doslova a do písmene řídili třeba kocábové namísto zaorálků by bylo z bláta do louže. A to hodně hluboké. Říká se jí dokonce močál.

    OdpovědětVymazat
  18. Včera jsem viděl kousek taškařice Vondra-Kavan- Takáč.
    Takáč je evidentně po lobotomii. Třikrát se ptal Kavana, "jestli může demokraticky zvolený prezident mluvit v Bruselu, jak mluvil". To člověk nestačí zírat, co na ČT vidí za figurky.
    Vondra měl viset už za komárů, jako celé vedení Chátry77.
    Je to vlastizrádce, prý měly být navezeny do Pobaltí po záboru Krymy "strategické rakety", pak zase vykládal tu svoji lživou pohádku o Mnichovu a Ukrajině. Vondra je jasný kandidát na oprátku nebo kulku do palice.
    Jediný Kavan řekl, že v Kyjeve proběhl puč a ne žádná "demokratická revoluce".
    Pak jsem to vypnul, Vondru lištím při první setkání po tlamě a Takáče vypnu, protože je robot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyděl jsem to ,takto vedenou debatu by nedal ani Gebls s Berjou . Kde se to naučili , věčně skákat hostům do řeči . Nemůžu najít foto Vondry v zeleném mantlu s žebradlem a matnými vlasy typů máničky . Nakonec se válel v USA za naše penize .

      Vymazat
  19. Nevymizí mi z paměti, jak se Zaorálek snažil při výročí majdanu co nejvíce se přiblížit k Porošenkovi, aby za každou cenu byl v záběru kamery. No podařilo se mu to.
    Pokud někdo najde v archívu TV tento moment, bylo by dobré si jej uložit a ponechat na pozdější dobu až přijde čas účtování s těmito vlastizrádci.

    OdpovědětVymazat
  20. Přesně ! Také má ruce od krve Ukrajinských civilistů . O Nuland ani nemluvím . Ta by zasloužila ďereš . M

    OdpovědětVymazat
  21. Ono, na ty kompenzace nakonec dojde (prezident Zeman je jako vždy v předstihu), ale v době, kdy tohle nastane na Ukrajině už nebude vládnout Porošenko a jeho banda. Kompenzace budou prezentovány jako pomoc Ukrajině až tam vznikne regulérní vláda na základě státnosti DLR a LLR.

    OdpovědětVymazat
  22. Pane Polreichu, jestlipak jste také za své diplomatické zásluhy dostal za odměnu panem Zaorálkem podepsanou křišťálovou kouli, která je skoro na chlup podobná kouli do heliografu a v případě, že ji vystavíte někam, kde na ni půjde sluníčko vám podpálí barák?

    OdpovědětVymazat