sobota 21. října 2017
Může se volbami něco změnit?
Ivan David
21. 10. 2017
Změna je to, po čem frustrovaný občan touží. Na touze po lepším je postavena evropská civilizace. Proto přinesla ohromný rozmach ve všech oblastech. Rozmach, který na druhé straně ohrožuje ji samotnou. Držitelé moci se snaží dokazovat, že s nimi bylo dosaženo vrcholu a změny bez nich nejsou žádoucí. ODS a její pravicové odnože stále vládnou prostřednictvím lidí, které dosadily do funkcí, a kteří se obklopili sobě podobnými. ČSSD se úspěšně zbavila Zemana a jeho liberalismu s lidskou tváří a náznakem racionality a nastoupila cestu ODS. Lidovci se drží církve a „našich milých krajanů“, kteří byli odsunuti. ANO již podruhé úspěšně předstírá změnu, ačkoli je stranou dojiče zdejšího kapitalismu, který ze systému vyrostl a roste dál. Piráti jsou jen variantou bezohledných liberálů křížených se sluníčkáři a feťáky. Komunisté vrostli do systému jako trvalá deklarace mírného protestu v mezích zákona. Okamura se proměnil na advokáta pracujících. Vynechám strany, které jsou užitečné jako hospoda na mýtince. Co z toho vzejde?
Celkem nic, ale důležitý výsledek bude posílení všeobecné frustrace. Nutně budou z mlhy stále více vystupovat překážky nápravy vývoje a skutečnost, že „naše“ směřování společně s NATO a EU (či naopak EU a NATO) je spolehlivou brzdou, o níž je dosud politicky nekorektní veřejně hovořit.
Není důležité, jak dlouho vydrží vláda Andreje Babiše nebo nějaká jiná. Může vydržet celé čtyři roky, protože nikdo nebude mít současně sílu a motivaci ji odstranit, protože by v dalších volbách nezískal.
Jsme na rozcestí mezi slepou uličkou a cestou do pekel. Nikdo totiž nemá skutečný plán jiné cesty, jen „tudy ano!“ nebo „tudy ne!“. Současné politické strany totiž nemají program, míním dlouhodobý, komplexní, jen návrhy na úpravu zřetelných jednotlivostí.
Slýchám názory, že program není důležitý, že po něm není poptávka, atd. Prý stačí svrhnout tento „establišment“ a dobrá věc se podaří. Je to okouzlení strategií „hrr na ně!“. Ti, kteří si myslí, že jsou těmi, na které jsme čekali, hloubají, jak dostat 200 000 lidí na Václavák. Vědí, na co nadávat a komu spílat, nevědí, co by nabídli za měsíc. Všechna „děkujeme, odejděte“ jen posilují frustraci a to může být pozitivní. Anebo negativní, když „společenská objednávka“ pomůže zrodu nějakého miliardáři podporovaného „duce“, který dá společnosti směr a zbaví občany tíhy rozhodování.
Nepodaří se, pokud nebude odpracováno. Pamatuji pokusy o programy… Skutečné důvody proč není program, jsou následující. Je to pracné a dlouho to trvá, nikdo za to nechce platit a zadarmo se už přece dávno nedělá, chtělo by to tým, který by dlouhodobě kooperoval. Jak, když ti, kteří něco umějí, to dělají a jsou za to placeni? „Politici“ ve stranách nemají rádi (a nikdy a nikde neměli rádi) odborníky. Mluvili by do rozhodování a ještě by je mohli chtít nahradit. Politici v systému dobře zaintegrovaní si nedělají starosti, co budou dělat za rok. Přece to, co letos. Možná budou trochu jinak žvanit. Politika je řízena korupcí, ne touhou po nápravě. Národní buditelé nejsou. Obávám se, že to tak ještě dlouho zůstane. Muslimové si s tím ale starosti nedělají. Bůh je veliký a kráva na strom nevyleze. Můžeme ještě zkusit „národní obrození“, jak o tom mluvil Jaroslav Bašta na jedné naší schůzce. Národní obrození s programem. Myslím to vážně.
89 komentářů :
Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku
(
Atom
)
Když se seškrtají všechny proměnné v rovnici pozitivního vývoje, zůstanou vám optimismus a sebedůvěra.
OdpovědětSmazatTyhle pocity, jsem dnes v poledne, mel jeste take. :-(
SmazatAle "po bitve", uz neni nikdo generalem ;-)
Za co, Pane Bože, za co?!
Smazatje zřejmé, že autor neunesl stav věcí. Na tomto serveru řádí krom jiného, tihle sluníčkáři ČSSD. Naivní, zahledění sami do sebe a bohorovní!
SmazatTo, že socani dostali na budku je nanejvýš potřebné. To, že dostali přes prdel komanči je po zásluze.
Obě tyto strany se etablovaly do rolí ochránců demokracie, tedy vlády LIDU.
To, co tady předvedli v posledních třiceti létech je zločinem na Českém národě.
Sociální demokracie, potažmo Komunistická strana Československa byla zárukou pro Český národ pro vlast, pro všechny Čechy.
Zběř, která sedí v sekretariátech Lidového domu nebo v ul. Politických vězňů hájí jen koryta předáků, kteří se bratříčkují s úhlavními nepřáteli Českého národa.
Dienstbier nebo Skála nejsou ani obhájci demokracie, ani ochránci proletariátu a už vůbec Češi. Tito salonní exhibionisté hájí homosexuály, přistěhovalce a vlastní pronárod. Zájem o ochranu Čechů, o jejich kulturu, sociální postavení, zotročování nadnárodními monopoly, okrádání národnostními skupinami psychopatů jsou jim cizí.
Proto ta veřejná poprava ve volbách!
V těch příštích dojde třeba na Koblihu I., když bude třeba.
Jsem rád, že Český národ nejenom přemýšlí, ale když nastane čas, tak jedná!!!
Uz tady pisu ponekolikate, ze priste uz "za nas" mozna budo volit migranti. Pardon, "novocesi". Kdo si dela iluze, ze Babis neustoupi pred diktatem EU, mel by vedet, ze jeho byznys, tech nekolik miliard dotaci, kazdy rok potrebuje.
SmazatZa dvě hodiny bude rozhodnuto. Výsledky se dozvíme večer. Až na malé dílčí změny vše zůstane postaru. Některé obnošené ksichty budou nahrazeny novými, snad se vymění i vlajky. V jakou změnu chcete doufat, když nás drží pod krkem. Není třeba okupační armádu, kolaborantů je po ruce dost a jsou dobře vycvičeni. Co bylo za bolševika horší a dnes se zlepšilo? Netvrďte, že je možné cestovat. Dovolit si to nemůže každý. Co jsme obětovali za jednodenní výlet do Vídně?
OdpovědětSmazatVysledky jsem sledoval on-line a myslim si, ze kolem 17:00 se "nenapadne" fixlovalo, ve prospech TOP09. Popsal jsem to pod prispevkem p.Hrabici
SmazatS tím fixlováním bych docela souhlasil. Jinak dnes jsem studoval Marxe a zaujala mě jeho myšlenka, že volby nic nezmění. Že pomocí voleb nelze udělat změnu systému. Něco na tom je. První změnu pomohl nastartovat stav v republice po druhé světové. Co pomůže nastartovat změny nyní?
SmazatRozhodně bylo korespondenčním hlasováním podvodem "pomoženo" k záchraně ŠláffenDreckově TOP-09, to je jisté...
SmazatKonec konců na diplomatických zastoupeních má stále své havloidy,schopné všeho v případě neúspěchu, to vidíme na těch v "pražské teplárenské kavárně" a debilní mládeži z červenými průkazkami členství (ty "červené ceduličky, zvané "Rothschildíky"mj. je to velice umě vybraná a vypovídající symbolika) v Rothschildově fanklubu, jehož je ŠláffenDreck (v překladu z němčiny "Spící hovno") předsedou...
Libí se mi, když v příspěvcích je trochu úsměvu, ironie, vtipu až parodie.
OdpovědětSmazatJenže koho pak volit.? Přece si jen myslím, že je lepší průhledný Babiš, než neprůhledné loutky pana Bakaly a spol., které nám dosud vládly. Rovněž si myslím, že byť stále lehce v kómatu může KSČM sehrát roli slušné opozice. Velice by mi vyhovovala redukce politické scény na tyto dvě partaje, dalo by se něco kontrolovat a pak tedy i vyžadovat. Jinak žijeme v zemi světovou oligarchií totálně mnohonásobně rozdělenou a tím opanovanou. Žijeme ve státě, který byl bakalizován a tím balkanizován.
Já bych rád ctěnému publiku připomněl, že za odmítnutí mnou připomínaného principu Svatoplukových prutů si asi nic jiného nezasloužíme. Pouze hlupáci se nepoučí ze svých chyb... Situace je vážná a málokdo si to uvědomuje.
SmazatJe velice zajímavé,že tě nenapadlo znárodnění,...vše je tak rokradené,že nic jiného ani nezbývá....bude to pro mnohé osvobození z toho kapitalistického zajetí a pro některé lítostná katastrofa s dohrou tenkrát na západě,tož vzhůru soudobí psanci této země,asi raděj utečeš,že ????
OdpovědětSmazatPresne tak,znarodneni.Ale kdo by ho udelal? Kolaboranti kteri profituji na ohlodanych kostech,ktere jim hodi za to ze nas zaprodaji...viz lithium. O zmene lze uvazovat,pokud bychom tento stat ridili my.Ale on je rizen odjinud.Na druhe strane,pokud by chtel nekdo nebo neco narusit soucasne status quo kolonianiho statu a nestacili by ho dehonestovat nebo zlikvidovat,museli by co tahaji za nitky "odkryt karty"....a ti co si mysli ze ziji v demokracii by snad konecne prohledli :)
SmazatPolitické strany nemohou mít program zásadní změny. Nemohly by tam jako jeho aktéři figurovat. To vůbec neznamená, že nemůže být jiné cesty. Ta cesta do lepší společnosti samozřejmě existuje jen je potřeba se dobře dívat na návěstí křižovatek cest. Na jednom z těch návěstí je napsáno: směr demokracie.
OdpovědětSmazatAť dopadnou volby jakkoliv, tak je zcela jisté, že celá EU udělá všechno pro to, aby se jim střed EU nezačal odlupovat směrem k Rusku. A i když blíž k východnímu vlivu, tak hezky pod Německem. Podle mne, šance naše je pouze a jenom, jestli Čína a Rusko odtrhnou, alespoň střední a východní Evropu z vlivu USA (obchod něco, za něco). My (Slované) budeme vždycky, pro všechny západní země druhořadé národy, které je nutno využít k západnímu rozvoji! Bylo tak a vždy bude. My, stejně, jako Rusko, nemáme žádného spojence, ale bohužel mnozí politici si naivně myslí, že když jsou tak dobře bruselsky placení, že jsme rovnocennými kamarády, Nikdy.
OdpovědětSmazatSouhlasím s Vámi, že my, jako Slované, bychom neměli setrvávat pod energetickým či, chcete - li, myšlenkovým vlivem Anglo - Sasů, neboť jestvuje značné nebezpečí, že se postupně staneme Anglo - Sasy svým myšlením, slovy i skutky. Chceme - li uchovat ryzí slovanství, nezbývá, než se spojit s myšlenkovými proudy vycházejícími z Ruska i Běloruska, které navazují na starou védickou víru a kulturu našich slovanských předků. Ostatně slyšel jsme, že mezi poradci prezidenta Putina jsou i šamani, kteří vědí mnohé o opakování cyklů Světla a Temnoty, a proto mohou být nápomocni při dalším směřování Ruska v tomto nelehkém období. To je také jeden z důvodů, proč bychom měli být ve spojení s Rusy. Systém civilizace západního tedy anglo - saského typu jde jako součást Temnoty do kytek. Nesmíme se proto nechat stáhnout do temné propasti společně s Ango - Sasy.
Smazat14:02:
SmazatNezodpovězena zůstává otázka, co sledovali komunisti důsledným oddělováním Čechoslováků a Jugoslávců, dokud tyto státy existovaly. Na Sněžce existovala Stezka přátelství, ale její překročení v roce 1980 již bylo pokutováno čs. stranou. Tato opatření trvala celá desetiletí.
Eeeeeeeeeeee????? Mozna byste mohl svoje myslenky rozvest, abych pochopil, jak Polsko souvisi s Jugoslavii. I kdyz! Za 1. republiky, tomu byvalo jinak.
Smazatneboj se. Rus už má Sýrii, Irán, Saudskou Arábii, Turecko a Egypt mu příjde naproti.
SmazatAmíci se nedostanou nikam! A půl milionu vojáků taky nenasaděj! Náklady by převýšili i jen předpokládaný zisk
Putin to má v suchu. Teď jen vystavit účet těm parazitům
Přesně tak. Jenže ono to chce nejen jít k volbám (40 % opět projevilo svou národobornost), ale také společně volit národní socialismus. Já jsem jej volil z vědomí, že jiná alternativa neexistuje. Vy jste všichni volili cosi jiného...
Smazat"Slýchám názory, že program není důležitý, že po něm není poptávka, atd"
OdpovědětSmazatMůj názor Ivane je, že program má svojí (přiměřenou) důležitost, ale rozhodně není jedinou a ani nejdůležitější věcí. Vzpomeň si na Paroubka, ten měl myslím docela dobrý program ....a jak dopadl!!! A ostatně všechno se naprogramovat prostě nedá! O.
Pane Davide, "národní obrození" myslím vážně i já. Kdo z vás, se ujme role "intelektuálních vůdců"? M.Z. má vojáky ale chybí mu "generalita", připadá mi dost osamoceně. Po současných volbách snad získá "nižší důstojníky" ale vítězství kromě schopných "generálů" jistí "jednoduchý ideál, sjednocující"! To bude hlavní úkol "ambiciozních, soliterních" vůdců všech politických směrů po volbách. Máte na to čtyři roky, pokud se to "neposere" dříve a moc nepřevezmou junioři nebo (totálně) psychopati.
OdpovědětSmazatMoje rada zní, střezte se intelektuálů.
SmazatHlavně těch rychlokvašených v Plzni a na humanitních fakultách všude por republice. Ale to vlastně nejsou intelektuálové, ale duševní prostituti.
SmazatTěch především.
SmazatPánové, s vůdci(intelektuály), je to stejné jako s našimi ženami. S nimi je to těžké ale bez nich jsme bezradní(aspoň v kuchyni).
SmazatProbůh, proč jste tedy nevolili současnou ČSNS společně s ANS sdružující lidi vůdčích schopností s připravenými procesy společně požadovaných reforem? Chcete to napravit? Spojme se tedy pod tradiční ideově pevnou ČSNS, kterou nezlomilo ani vytulelování a mocenské hrátky několika hochštaplerů a v současnosti sílí a nabízí jasný a férový program a odpovědnou práci pro vlast a náš národ a mírové vzájemně výhodné vztahy s každým ve světě.
Smazat0:14-fajn, máte čtyři roky na naši "nápravu".
SmazatS potěšením čtu, že je zde skupina inteligentních lidí, která ještě stále vnímá potřebu národního obrození a mj. i vypracování programu optimálního rozvoje naší společnosti.
OdpovědětSmazatBez toho to totiž není ono. Těch pět_a_dvacet let, v nichž nám naši političtí vůdci všech barev (zejména těch modrých odstínů) stihli rozkrást a rozprodat republiku, aby se z ní bez jediného výstřelu stala kolonie, nás snad alespoň o tom již dost poučilo.
V celé úvaze mi chybí 2 zásadní věci. Tou první je konstatování, že všechny ty jmenované (i některé další v článku nejmenované) strany, pokud se vůbec snaží o nějakou změnu, tak se o ni snaží v rámci stávajícího systému a pravidel. A pouhá výměna poslanců a jejich "zasazení" do stávajícího prostředí problém nevyřeší. Stačí si vzpomenout na situaci po předminulých volbách, kdy nastoupily VV a kdy se změnila celá 1/3 poslanců ve Sněmovně. Velká očekávání a pak nic. Zklamání. Nezměnil se systém, ti noví se tomu stávajícímu rychle přizpůsobili. Nebo si snad již nepamatujeme? Pokud ano, proč postupujeme stále stejně? A z těch, kdo navrhují udělat změnu systému (formulace našich národních zájmů, ochrana proti našich vnějším ohrožením, upravený volební systém, nový ekonomický model a další) je právě jedna z těch "hospod na mýtince". Tak buď budeme nadále navštěvovat restaurace na hlavní třídě (ač tam se ničeho nedočkáte) nebo půjdeme do té "hospody na mítince". Zatím je jí, pokud vím, v plném smyslu jen Aliance národních sil se svým programem, která podporuje v těchto volbách ČSNS. Bohužel, ač další mají možnost se programově připojit. A tady souhlasím s tím, že je to na naší politické scéně málo. Zatím. A druhou věcí je potřeba vyjasnit si, co je skutečnou alternativou a co ne. Položme si proto ještě jednu závažnou otázku. Jsou vůbec ty restaurace na hlavní třídě nějakou skutečnou alternativou? Nabízejí skutečná alternativní řešení? A můžeme s pokračovat s návaznými otázkami. Jak, když chtějí i po volbách vegetovat ve stávajícím marasmu jen s dílčími kosmetickými úpravami? Nepůjdeme nakonec za tou alternativou postupně všichni do onoho pomyslného (a dosud některými tak přehlíženého) lesa? Jak chtějí některé z těchto stran realizovat svůj program ve stávajícím systému? Když se nad tím zamyslíte, zjistíte, že těch návazných otázek bude ještě daleko více.
OdpovědětSmazatProsim Vas....jit volit??? Proc??? Dokud nebudou v parlamentu JEN A POUZE 2 politicke strany a nikdo jiny, nema cenu jit k volbam a volit podle jednotlivych programu techto stran. Proc? Protoze pak vytvarejici se koalice v zajmu dosazeni nebo udrzeni korytek tyto strany poprou sami sebe a svuj program, sve sliby, ktere daly volicum a diky jimz byly zvoleny. Prachy a hlavne moc, tedy napred moc a pak prachy.Cim vice stran v parlamentu - tim vetsi bordel a podvody na volicich. Skvely priklad je slib socanu tykajici se cirkevnich restituci diky jemuz ziskali hooodne hlasu v minulych volbach. A vsichni vime jak to bylo po volbach. Aby mohli byt u koryt, klidne popreli vse co predtim slibili. Holt socani maji v sobe uz od sveho vzniku zakodovanou zradu. A ted? Nejvetsim nebezpecim jsou tzv. Pirati, klubko LBGT, vitacu, zelenych, havloidu, smazek a prace se stiticich individui. To je ta mensina, ktere se ma podridit vetsina. Ale jeste je moc brzo. Jeste je potreba aby bylo hur. Jen pak se mnohym rozsviti. Proto by bylo dobre, kdyby dostali hodne hlasu. Jedine tak v pristich volbach dojde k posunu k normalu.
OdpovědětSmazat13:23 slib socanů k církevním restitucím - jste vůbec schopni zvážit, co bylo nebo je v rámci platného práva na této KDU-ČSL, TOP09 A ODS legalizované loupeži změnít? Jedinou možností zůstává nabytí majetku a nabytý majetek církvím progresivně zdanit. Když tady některé čtu, opravdu, už chybí jen to, řídit tento stát referendy.
SmazatCírkevní zlodějiny mluví ve prospěch referenda.
SmazatStacilo by prohlasit, ze tato zlodejna byla schvalena 1 hlasem, jednoho poslance ODS a to PRAVOMOCNE ODSOUZENYM a proto se vse vraci zpet. Nove hlasovani nebo referendum. Kdyz to jde o vecech daleko mene vyznamnych jako ve Svycarsku, tak pro ne u nas.
SmazatKeď sa tak Slovako-Čech Babiš vehementne oháňa tým, že bojovať proti korupcii a nezákonostiam, by mohol predsa ako premiér novej vlády zariadiť hlasovanie, príp. všeľudové referendum o neplatnosti cirkevních reštitucií. A keďže sa každá nová povolebná parlamentná strana oháňa, že nepojde do koalície s ANO, pretože jej predseda Babiš je trestne stíhaný, tak nech hlasovanie alebo referendum podporí.
SmazatZase je volební účast sotva poloviční...lidi jsou hovada,protože se chovají, jako hovada a proto i tak žijou a jako hovada budou i chcípat !!!
OdpovědětSmazatMusíš odečíst 100 000 bezdomovců, mají pravděpodobně neplatné občanské průkazy, protože na nové nemají a stejně demokraticky na tom budou statisíce lidí, co jsou v exekuci a po vládě ČSSD je čeká důstojné bydlení pod mostem.
SmazatTypicky ukvapený závěr!!!
Smazat13:39-no,zrovna včera jsem byl volit ve skupině "houmeless" v Brně, na 18.volebním okrsku,kde volili "fešáci, co mají v OP bydliště Husova 5-čili radnice" a okolo 15. hodiny tam bylo na rozdíl od jiných volebních místností "liduch, jak vo pouti",takže se tam čekalo v lajně okolo půl hodiny...Je vidět,že "panstvo z Houmeless" začíná přicházet k rozumu a politicky se uvědomovat...Asi by podobnou životní lekcí,kterou zřejmě většina z nich prošla,prospěla i zbytku elektorátu...Až budou výsledky, uvidíme kam jsme se to s tím uvědomováním si situace dostali,ale iluze si nedělám a obávám se, že se v těch 28 let trvajících humanitně-kapitálistickejch hovnech importovanejch ze Západu budem beznadějně plácat dál...
SmazatS tim placanim jste se trefil .Uz se nada vic dodat.
SmazatAno, máte pravdu, je mi smutno. Platon prý kdysi napsal: Budou vám vládnout ti nejneschopnější z vás. To bude trestem za vaši neochotu podílet se na veřejných věcech...
SmazatV Cesku neni svoboda projevu a neni svoboda nazoru.
OdpovědětSmazatTakze nebude narodniho obrozeni.
Jakakoliv zmena u vas, je vzdy zmena diktovana nekym / necim jinym , nez vasi vuli. 1918, 38, 48, 68, 89 a ted se v republice ztretli 2 prudy ve svete zname, jako Globalisticky a Nacionalisticky.
To jsem zvedav, jak to u vas dopadne !
Výsledky českých jsou už skoro jasné. Dějiny píše místní miliardář s majetkem, postaveným komunistickým režimem, na němž vyrostl. Dokázal zlikvidovat vnitrostátní konkurenci. To je ten vliv vnitřní.
SmazatNástup komunistů byl důsledkem vnitřních voleb a dosavadní zkušenosti se zeměmi, které tvoří dnešní jádro NATO.Vznikla tehdy nejsilnější komunistická strana NA ZEMĚKOULI . Přitom antikomunisté mají dodnes lepší, propracovanější propagandu. Až v poslední době zjišťujeme, že lidé odcházejí od televize (o které prohlásil srbský režisér Emir Kustirica, že si v ní připadá ,,jako na nějaké ambasádě USA" , mainstreamového tisku a (poněkud méně) od veřejnoprávního rozhlasu.Pouze v roce 1968 hráli Češi derniéru ale s důsledky pro komunistické strany ve Francii,Itálii. Tím se dění v ČR zase tak neliší třeba od Británie či Francie , když Tatcherová , resp. Mitterrand telefonovali vyolašeně Gorbymu, aby nedopustil sjednocení Německa.
Partaj ,ktera ma Skalu a nema ho v čele déla osudovou chybu .Kdy to pochopite lidi v KSČM ?
Smazat17:49 - Souhlas! Proto jsem také vystoupil z KSČM (byl jsem 42 let v KSČ a KSČM). Důvodem byl oportunizmus Filipa a Dolejše, kteří se hezky na pár volebních období zahnízdili v pohodové opozici (bez odpovědnosti) v parlamentu.
Smazat21:07 Souhlas dlouholetý bývalý volič KSČM.
SmazatPrůběžné výsledky voleb zatím potvrzují, že elektorát netvoří voliči od slova vůle,nýbrž vůliči od slova VŮL,tudíž nás čeká zmítání se v EUrochaosu,islamizace a ukrajinizace "nach Babiš-chazariš Art"...Gratuluju všem těm volům,co zvůlili ANO a ty ostatní buzerantské strany, jako Piráty a Zelené a baziliščí Lidovce..."je to marný,je to marný"...
OdpovědětSmazatSouhlas! Jakoby těm volům nestačila zkušenost z válečného zbrojnoše a pentagonského pistolníka Stropnického (chce z našich chudých daňových kapes 140 miliard Kč na zbrojení naši 20-25 tis. expediční armády a arcieurounistická prodejná bruselská přitakávačka Jourová!
SmazatAť teď Babiš ukáže zač je toho loket a myslel to s námi upřímně!
To je nááádhera. Díky za Zaorálka, to byl mistrovský tah. Jdu se podívat na TV, chci vidět poslední záběry z Lihového domu, než jim ho seberou, co budou plácat za kraviny na kameru. Děkuji voličům
OdpovědětSmazatPokud vás na volbách něco rozesmutnilo, pohledem na leadera ČSSD se můžete alespoň pousmát:
Smazatwww.petr-kubac.blog.cz
(obrázek uprostřed článku)
Dnes bude u nás slavnostní večeře, žena už smaží koblihy.
OdpovědětSmazatVolil jsem komunisty a nijak toho nelituji. Že dopadli blbě, tak hlavně díky koktavému filipsovi.
OdpovědětSmazatTen měl být už dávno v háji, včetně toho liberála dolního.
Jinak je to generační problém, mladí a hloupí nastupují a staří blbci s holou řití volí miliardáře.
Zatím se tady ještě nic moc neděje, co by lidi dostalo do ulic ale krize je už za rohem. Půjčky se dále dávají, aut je dostatek a žrádla, byť jedovatého také.
No a po volbách se ukáže, jak to je s tou vzájemnou nenávisti koblih, japonců či sosanů.
Na první pohled to vypadá na nové volby na jaře, ale se také mohou staří herci domluvit a něco splácnout.
Každopádně nás neminou zase poplatky u doktorů a v nemocnici. Zdražování a stagnace platů a důchodů.
"Udivilo" mne, že když se v rozhovoru zeptal reportér ČT Kováčika, zda to svolání mimořádné schůze PS k lithiu nebylo před volbami chyba, tak Kováčik začal jen "koktat".
SmazatNebyl ani schopen říci, že to naopak byl úspěch KSČM, kterého nedokázala dostatečně využít .....
Je to přesně řečeno.
SmazatVýměna generací začíná a to se ukázalo v těchto volbách. Bohužel levici a to KSČM ujel vlak. I když si myslím, že vlak neujede až tak rychle, neb problémy co jste popsal - poplatky ve zdravotnictví, stagnace platů na úrovni žebroty ve firmách Agrofertu, stagnace důchodů, nás čekají. Platy zasáhnou přesně nastupující generaci a alespoň ji vyučí k přemyšlení. Bohužel nejlepší metodou není systémové řešení života člověka, ale metoda pokus - omyl, ač ta nakonec vede k revoltě a násilí.
A Sladek byl zatcen v Chomutove v hospode ! To jsou Nacisticke manyry ! (A auto mu zabavili a poslali ho pesky do Prahy.)
OdpovědětSmazat-------------------------------------------------------
Pane Babis, vesmirna velicina zv. NEMESIS Vam vzkazuje, ze je cas na vyrovnani uctu, tak se pomstete, nebo upadnete v nemilost.
Koukám na výsledky voleb a nevěřila jsem, že jsou Česi takový tupci ....černy den se naplnil ......
OdpovědětSmazatJak by řekl Šláfenberk: "Ještě větší než si myslíte"...
SmazatPan Zeman si našel nové kamarády u církve a dokud jim slouží okrádat Česko bude vidět.
OdpovědětSmazatNárodní obrození, národní hrdost je třeba šířit do každé rodiny.
Ale jak ?
Děti vám seberou v lepším případě v pěti letech a šup do ,,křesťanského,, školství,
z manželek a matek udělají levnou pracovní sílu a z mužů a otců úderníky na přesčasy.
Jinak řečeno, kde není rodina, není společnost...
Obávám se milý Ivane,
že jsme došli tak daleko,
že bez generální stávky a nebo boje zanikneme.*
17:35 Prozraďte, kdo by měl dle vás do té generální stávky jít ? "Krabičkáři" z Amazonu ... ?
Smazat17:47..no, měli by stávkovat všichni babišovi nevoliči...mj.je poslední šance na revizi privatizací před promlčením
Smazat19:25 Pochybuji, že by stávkovali Babišovi nevoliči, tj. hospodští, obchodníci, státní úředníci, zaměstnanci ČR, ČT, apod. Ti mají v současnosti "nahnáno", že přijdou o své dosavadní trafiky ...
SmazatRád.
SmazatDo generální stávky do odvolání senátu, parlamentu a vlády, uzavření hranic, by měl jít každý Čech kterému není lhostejno že jako národ řízeně vymíráme, kterému není lhostejné že naší ekonomiku, bankovnictví a politiku ovládají cizinci, každý kdo není lhostejný k systematickému nástupu fašizmu, zkrátka každý kdo chce obnovit Českou bohatost kulturní, nerostných surovin a strategické polohy, každý kdo miluje tuhle zemi a její předky jenž za ni prolévali krev.*
16:58 - Absolutní souhlas, hlavně s posledními dvěma větami. A myslím si, že bude ještě hůř. Vidět další roky a roky ve všech mediích bratra K., to je prostě hrůza, JAK jim mohl kdokoliv dát hlas !?
OdpovědětSmazatTOP-09 jsou vítězi mezi hlasy ze zahraničí. (čt24)
SmazatPane dr. Davide, zde se povida, ze pan Sobotka bude otevirat holicstvi a Kadernicvi ve Slavkove za Brnem, kde bude delat manazera a pan Kalousek v Tabore povede skupinu - AA- (Alcoholics Anonymous.)
OdpovědětSmazatProsim vyridte jim, ze je mame radi a ze nam budou velmi chybet v politice !
Omyl, pan Kalousek, pro velkou oblibu u p.t. divactva, rozšíří své každodenní výstupy v ČT i na rubriky Předpověď počasí, Co vařit a Kam na výlet.
SmazatVládu sestaví Kalousek ve spolupráci s Českou televizí.
Smazat"...pan Sobotka bude otevirat holicstvi..." -
Smazatmarná sláva, vtipnej jste, jen aby Vám, VTIPÁLKU, krapet zbylo, až na Vás Babišovi
hoši KLEKNOU! Též se můžete umlátit o zem smíchy u fórků druhu: SRANDA MUSÍ BEJT, I KDYBY FOTRA VĚŠELI?
Nebojte, sranda za těhle imigranto-evro-hujerů určitě bude a možná i na to věšení fotra nebo něco podobnýho v EU zcela jistě dojde...Vsjo bůdět, v Pobaltí je 4.000 kusů obrněné techniky s haknkrajcem,spousta létadel a cca 350.000 NATOidních knechtů s vypatlanejma palicema, tak buďte ve střehu.
SmazatVýsledky voleb byly zfalšovány. Pokud nikoli, zapíší se zlatým písmem do historie českého státu jako vrchol nebetyčné debility Čechů. T
OdpovědětSmazatJe důležité, zda byl Babiš u STB. Pokud ano, tak nebude vlastníkem akcií fotovoltaické elektrarny na doručitele.
Smazat18:42...přesně v to potají doufám! že byly volby zfalšovány a že se to ukáže...protože myslet si, že je třetina národa debilní a ještě ke všemu aktivně debilní, mě hodně deprimuje...chce se mi brečet už celé odpoledne
SmazatBáseň na téma volby napsal například Jiří Žáček:
Smazatvalinka-galinka.blogspot.com/2013/01/bajka-volebni-jiri-zacek.html
Po volbách opět před volbami. A nejhorší na věci je, že se tam zase prodral, nějakým podivným způsobem, Kalousek a t.zv. starostové.
OdpovědětSmazatTím je zaručeno, že se nějaká aspoň trochu shodná vláda nevytvoří.
A tak nás čeká politická italie. Volby každý rok. A kapitál s lichváří se radují. Společnost je perfektně rozložená, prosákla vzájemnou nenávisti. Nebude čas ani síla na nějaký odpor proti vítězné pravici, která nám dole připraví zase dobré časy dle ODS a sTOP.
Babiš už před volbami připustil, že by se měly obnovit poplatky u lékařů a v nemocnicích. A s tím určitě nenarazí u ultralichvářské pravice.
Ale marné. Lidé už zapomněli a musí dostat zase po čuni.
A čím to bude větší facka, tím líp.
Má manželka zprvu chtěla volit TOP09. To jsem jí vysvětlil. Pak chtěla volit ANO (Babiše). To jsem jí také vysvětlil. A včera se rozhodla, že bude volit "starosty" (STAN). Žel, to si už nedala vysvětlit!
SmazatMít takhle blbou starou,tak už jí mám dávno zakopanou někde v lese...
Smazat"Ale marné. Lidé už zapomněli a musí dostat zase po čuni." - Tak jest. Je to marný, je to marný,. ..je to marný!
Smazat22:45-tak, když nejsi schopný jí to vysvětlit a ona to pochopit, tak's jí měl dát přes držku...,třeba by to pochopila!
SmazatTedy od voleb si už dávno neslibuji žádné výrazně pozitivní změny ve správě země, ale výsledek opět předčil má očekávání.
OdpovědětSmazatAspoň že se nezařadím mezi ty již zanedlouho tradičně zklamané voliče.
Vážený pane Davide, opět s Vámi musím naprosto souhlasit.
OdpovědětSmazatVáclav
Volil jsem Babiše. Důvod ?? Zaměstnává ve svých firmách 28 000 lidí a na daních platí státu asi 0,6 mld. Kč ročně. Trochu "jiný výkon" než u těch, co si už 30 let bez přestání "ohřívají prdel" za 80 000 Kč měsíčně v parlamentních lavicích bez jakékoli zodpovědnosti za svou tzv."práci". Benda, Kalousek, Sobotka,...atd. atd.Možná právě oni žijí v parlamentu díky oněm Babišovým daním, 600 000 000 Kč ročně, z toho se dá už něco "poplatit". Podnikatel Babiš zaměstnává 28 000 lidí ,trochu jiný podnikatel, než třeba Kožený nebo Bakala. Ti zbohatli z bezpracných zlodějen.
OdpovědětSmazatPráce v Babišově firmě: „Práce strašná. Málo peněz a moc mafie, říká nám lámanou češtinou mladík. Je z Bukurešti a tady pracuje přes ukrajinskou agenturu. Za více než šedesát hodin práce týdně ve společnosti tisíců mrtvých kuřat a v osmi stupních Celsia mu dávají sedm tisíc korun na ruku,“
SmazatDoufám, že už jste rozšířil řady těch 28000 zaměstnanců.
21:16, další srážka s blbcem! víte, jak to bolí? stejně jako náraz hlavou do zdi! jaké babišovy daně?! to vám uniklo záměrně, že babiš daně neplatil, protože je komplet pokryl dotacemi z eu, které jsme mu zaplatili my všichni ?!
Smazat19.21 tady v malém městečku , kde je minimum mladých, tak PIRÁTI meli získat - prý - přes 14 % a skončit druzí !! Absolutne tomu neverim , ve volbach 2017 se urcite FALSOVALY VYSLEDKY !!!! Další ..... vydim hnusa Hermana , Kalouse , Gazdika , Bartoše a zachodova mísa je mi mala ! Česi jsou hlupci a tupci .......
OdpovědětSmazatOprava: - vidim , hrubka ze šoku
Smazat22:03 Souhlasím s vámi též mám špatné pocity.
SmazatPokud na VASEM malem meste jsou zfalsovane vysledky, mohou za to VASI sousede, co sedeli v komisi a pocitali hlasy.
SmazatNebyli tam snad zastoupeni z vice stran politickeho spektra, aby se navzajem hlidali? Pak by to byla i vase chyba, ze jste nesedel ve volebni komisi.
Kazda volebni komise to secte, hlidaji se navzajem, podepise orazitkuje, a posle pres internet do centraly. Tam si muze a mela by zkontrolovat, ze jejich cisla jsou velmi presne v systemu, a pokud nejsou, musi kricet, mavat podepsanym orazitkovanym papirem. Pokud to nedelaji, tak ta volebni komise z VASICH sousedu jsou podvodnici, ale ne system jako takovy...
Jen na okraj, letos byl behem voleb husty DDOS attack na volby.cz i na volbyhned.cz , prakticky se odtud nedalo prubezne stahovat vysledky scitani (mezi 17 a 18 hodinami).
Budto to delaji fuseri a nesnesli napor regulernich zvedavcu a volebnich komisi, nebo spis nekdo spustil masivni attack na servery, a potom jsou fušeři na ministerstvu a ti Chovancovi hybridnich hrozeb potiraci, a ovsem spoluvinni jsou i ti, co to nikde nezminili...
Klecove luzko se vysralo
OdpovědětSmazatPřestože to podlý administrátor už jednou vymazal, dávám se opět dvě krátká videa o hnutí ANO a tzv.Pirátech, aby se jejich tupí voliči alespoň nyní, po volbách a i ti ostatní, seznámili co jsou zač, jaké cíle sledují a co nás při jejich vládnutí čeká, aby se příliš nedivili a zase na svou vinou způsobenou ještě větší mizérii nenadávali jako celých předchozích 28 let jen komunistům.......:
OdpovědětSmazathttps://www.youtube.com/watch?v=39s0LMTdXxw
https://www.youtube.com/watch?v=6TCVk63LMig