Reklama

.

.

čtvrtek 19. října 2017

Mylné hodnocení politiky A. Babiše aneb Babiš jedná v naprostém souladu s politikou NATO a EU

19.10.2017 Agentura EXANPRO
Krátká analytická reakce s předpovědí (13031)

V zahraničních i domácích médiích se objevují mylná a zavádějící hodnocení předsedy hnutí ANO Andreje Babiše, o němž novináři píší zřejmě jen podle toho, jak vystupuje na exponovaných místech (směrem k veřejnosti, k novinářům a v Poslanecké sněmovně). Avšak nevšimli si, že předseda Babiš má mnohem více než kdokoli jiný dvě hodně rozdílné tváře: jednu falešnou pro veřejnost a druhou skutečnou pro zachování své politické a ekonomické kariéry.


Ve sdělovacích prostředcích se tak objevují texty o tom, že Babiš chce vyčistit politickou žumpu, bojovat proti migraci z islámských zemí, že útoky na Evropskou unii (EU) jsou jeho oblíbeným sportem a že roli NATO považuje za překonanou. Novináři soudí, že v případě Babišova volebního vítězství se vztahy mezi Českou republikou a Unií zhorší. Podle médií Babiš dokonce slibuje, že zájmy národa povýší nade vše.

Pokud začneme u národních zájmů, tak k nim určitě nepatří posílat české vojáky do Pobaltí, eskalovat tam napětí a ještě vše zdůvodňovat dezinformacemi, jak to učinil Babišův stranický kolega a zároveň ministr obrany Martin Stropnický. Andrej Babiš podpořil slova svého spolustraníka a v tichosti hlasoval pro vyslání českých vojáků (podrobněji viz produkt 11055 „Ministr obrany v dresu hnutí ANO opakovaně dezinformuje a přispívá ke zvyšování mezinárodního napětí za podpory svého předsedy Andreje Babiše”). Jak to tedy pan Babiš s těmi národními zájmy myslel, když aktivity NATO v Pobaltí jsou zájmem především Spojených států? A jak to myslel, když uvedl, že role NATO je překonaná, a přitom souhlasí s nevhodnou politikou Aliance ve východní Evropě?

V útocích na Evropskou unii se vyžívá jen před novináři, ale na půdě EU už tak výřečný není. To, že to s jeho kritikou EU není tak vážné, potvrzuje vystupování evropské komisařky Věry Jourové z hnutí ANO, která hájí politiku Unie snad ve všem včetně podivně nastavené politiky směrem k Ukrajině. Jak tedy máme Babišovi rozumět jeho kritiku Evropské unie? Problém je v tom, že politik nemůže kritizovat EU jen směrem k veřejnosti, ale především směrem k samotné Unii a jejím hlavním funkcionářům (např. členům Evropské komise) při jednání s nimi. To však Andrej Babiš nedělá. Stejné je to s jeho bojem proti nelegální migraci, kdy si před novináři stěžoval na pasivní politiku ČSSD, ale na jednání vlády nikdy nic zásadního nenamítal, natož na půdě Evropské unie. A řečnické zdvořilostní postěžování na několika pracovních schůzkách nelze považovat za konstruktivní kritiku a úsilí o změnu.

Hnutí ANO v čele s Andrejem Babišem hodlá setrvat v EU a někdy v budoucnu přijmout i euro bez ohledu na to, že se jedná o politickou měnu a pojistku pro udržení členských zemí v nadnárodním a nerovnocenném spolku. Podobně se Babiš podřídí politice NATO diktované Spojenými státy a nebude protestovat ani proti budoucímu zřízení zahraniční základny na našem území (pouze alibisticky prohodí pár nesouhlasných poznámek v médiích).

Hnutí ANO začalo získávat největší přízeň voličů, když se neobratný, nerozhodný a celkově znemožněný předseda ČSSD Bohuslav Sobotka de facto stal skrytým volebním lídrem Babišova hnutí, neboť Sobotkova až hysterická snaha vyhranit se vůči Babišovi a neustále ho kritizovat měla přesně opačný efekt a zapůsobila jako skvělá volební kampaň ve prospěch hnutí ANO (viz produkt 13021 „Hodnocení situace české vlády”). Jakmile se k Sobotkovi přidávaly i ostatní parlamentní politické strany, psychologický efekt na voliče se ještě zdvojnásobil. Voliči jsou již znechuceni všemi stranami, které se vystřídaly ve vládě, avšak členové hnutí ANO neměli podle nich ještě dost prostoru, když jim zbylé koaliční strany jejich snažení kazily. Jenže vládnoucí koalice, to je přesně to, co vyhovuje Babišovu vystupování a jeho rétorice. Koaliční partnery vždy potřebuje, aby jakoukoli vinu za neúspěch měl na koho svést.

Voliči budou potřebovat další čtyři roky, aby poznali, že Babiš jen stěží může vyčistit politickou žumpu, když v ní od počátku svého politického působení sám hluboko stojí spolu s ostatními. Již dávno je čas poslat většinu přesluhujících politických stran mimo Poslaneckou sněmovnu a nahradit je novými subjekty. Jistěže není jisté, zda to pomůže, ale slušná pravděpodobnost tady je, na rozdíl od přežívajících přesluhovačů a přisluhovačů zájmů cizích mocností.

Kniha Andreje Babiše „O čem sním, když náhodou spím” pozorným čtenářům leccos napoví. Vodítkem je již samotný název knihy, kdy vzniká oprávněná námitka, že voliči nechtějí vědět, o čem Babiš sní, když náhodou spí, ale jaké má vize, když racionálně uvažuje neboli o čem sní, když bdí.

Přikládáme pasáž s hodnocením Andreje Babiše z produktu 11055:

… ukázal svůj oportunistický přístup neboli vlastnost, kterou bychom u předsedy Babiše mohli vzhledem k poznatkům z jeho působení v politické funkci okomentovat takto: Předseda hnutí ANO, poslanec a dříve ministr a zároveň vicepremiér se bezzásadově přizpůsobuje politickým poměrům, což se u něj projevuje tím, že se v citlivých případech a kauzách zdržuje jakéhokoli vystupování, které by mu mohlo uškodit v jeho politické kariéře, a to i kdyby měl hájit poctivý a spravedlivý názor. Naopak vždy vystupuje tam, kde cítí politickou výhodu a příznivé veřejné mínění, a to s cílem snížit úroveň svých politických rivalů (vystupuje samozřejmě také ve věcech, které směřují proti němu).

V tomto duchu se Babiš zdržel jakéhokoli komentáře například v kauze prezident Miloš Zeman versus ministr Daniel Herman se vztahem k panu Bradymu a setkání s dalajlámou (podrobná analýza a hodnocení celé kauzy viz produkt „Nešikovný prezident, neschopný premiér, záludný ministr a předpojatý moderátor“). Stejně tak mlčel k cestám vicepremiéra Pavla Bělobrádka, ministra Hermana a dalších členů KDU-ČSL a jiných politických stran na srazy Sudetoněmeckého landsmanšaftu. V té době byl Babiš vicepremiérem a jeho vyjádření či stanovisko tak bylo žádoucí, a to minimálně v tom, jak hodnotí politické aktivity členů vlády, jež nebyly projednány a tím ani schváleny vládním kabinetem. Jaké jsou tedy podle Babiše národní zájmy, když se k nim ani nevyjadřuje? Téma nelegální migrace spojené s migračními kvótami využíval Babiš jen při kontaktu s novináři (jako ostatně i jiná témata), přes něž mohl k veřejnosti pronášet líbivé výroky. Avšak na jednáních vlády už tak důsledný nebyl. Podobně se k tomuto vážnému tématu nikdy rezolutně nevyjádřil v ústředí Evropské unie, případně na jiných zahraničních jednáních. To je ukázka pokrytectví Andreje Babiše.

Poslanec Babiš se snažil a bude se i nadále snažit vyjadřovat k otázkám národní obrany a bezpečnosti co nejméně a vše bude chtít ponechat na svých spolustranících, případně příslušných ministrech (i když to tak v médiích nebude vypadat). Nejvíce si bude hledět politického a ekonomického boje uvnitř České republiky a mezi politickými stranami. To již prokázaly jeho vyzrazené schůzky s novinářem Přibilem, na kterých jako vicepremiér a ještě k tomu v takovém konspiračním módu neměl co pohledávat. Potupně působilo úsilí jeho samotného a jeho spolustraníků převést celou kauzu na protizákonné odposlouchávání vicepremiéra. Problém je v tom, že pokud rozhovor zaznamenával jeden ze zúčastněných (v tomto případě novinář Přibil) a nikoli třetí vzdálená strana, nemůže se jednat o neoprávněné odposlouchávání, ale pouze o obyčejný záznam rozhovoru ze strany zúčastněné osoby, což je dnes běžná záležitost (osoba přítomná rozhovoru nemůže odposlouchávat, ale pouze zaznamenávat řeč na elektronické zařízení nebo na papír).

Zpravodajský produkt 13031
Krátká analytická reakce s předpovědí
© 2017 Agentura EXANPRO

 

60 komentářů :

  1. Dobrý článek, škoda je , že je tak pravdivý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SOUHLASÍM. Je to tak.

      Vymazat
    2. Naprostá pravda Babiš je naprosto nečitelný, což si jeho voliči ve své bláhovosti neuvědomují.

      Vymazat
  2. Bratislavčan (Blavak)19. října 2017 19:30

    Bratia Česi, kto ste za vystúpenie z totalitnej EÚ a zločineckého NATO..., nevoľte "babišovské ANO"! Jeho zvolenie je cesta z dážďa pod okap, cesta do luciferského pekla! Prosím, myslite na to počas vašich volieb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANO? Škoda brácho, že ti to víc nemyslí. Žádná strana, která reálně uspěje ve volbách nás NATA ANI EU nezbaví. Avšak Babiš jediný může zastavit zlodějskou mafii. Výsledky v minulém období to dokazují.

      Vymazat
    2. Výsledky v minulém období toho dokazují hodně. Nejvíc, že Bureš je jenom další bezostyšný mafián.
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    3. 19:41 výsledky z minulého období dokazují, že rozbor podaný diskutovaným článkem je pravdivý. Kdo hodlá volit Babišovo ANO, otevírá cestu k nevratným změnám do závislosti na Německu, EU a NATO.

      Vymazat
    4. Myslí mi to viac jako tebe. Babiš by sice mohol zastaviť zlodejskú mafiu, ale kde máš tú istotu pre svoje tvrdenie?!
      1. Ide o to, či sa do českého parlamentu a vlády nedostanú predstavitelia politickej zlodejskej mafie v ČSSD, ODS, TOP09, KDU-ČSL, STAN...
      2. A keď sa nečitateľní "babišovci z ANO" (príkladmo: ultraeurounionistka Jourová, vojnový pištolník a zbrojnoš Stropnický, politický turista a lobbista Telíčko...) tým pádom dostanú ku korytu a veslu, kde máš tu istotu, že nepodliahnu ďalšiemu veľkopánskemu mamonu penez?! Čo už učinili v doterajšom povolebním období.
      Veď volebný víťaz Babiš ako ich (a váš) veľkomožný pán a oligarcha si ich už pretvorí na svoj "obraz boží pomocou nomenklatúrnej závislosti!
      A tak vás, bratia Češi, před týmto varujem a vzpomeňte si na moje varovanie
      na základe vašich skúsenosti získaných po těchto volbách.

      Vymazat
    5. Neboj bratře, nejsme všichni jak říkáte na Slovači "sprostý". Přesně jak píšeš o těch jeho kreaturách, pod to se podepisuji.

      Vymazat
  3. No, pravda je to čemu věříme. Já se jen divím, kolik se najednou ANONYMNÍCH ZDROJŮ PŘIPOJILO KE KAMPANI ANTIBABIŠ. I tyto stránky ji zřejmě podporují. Takže si tu hrejte jak chcete. Pro mě jste skončili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čau a nevracej se. Bez nás jsi opět nula! Honolulu, Brouk Pytlík a HorniDolni

      Vymazat
    2. 19:34 proti analýze publikované článkem argument žádný? Fakta nic neznamenají, že. Hlavně že věříme, jsme závislí či uplacení. S takovými ani nezačínám, abych se neztrapnil.

      Vymazat
    3. 19:34 Nepotřebujeme dalšího euslouhu jako byl sobotka.

      Vymazat
    4. "...euslouha sobotka..." - Sobotka navazoval na smlouvy podepsané PŘED JEHO NÁSTUPEM do funkce premiéra. Tušíte třeba, že jste v referendu pro EU politiku též hlasoval? "ZPÁTKY DO EVROPY" opakuje teď v radiu starej Stropnickej tehdejší heslo EUnadšenců, tenkrát jste měl povstat se svým "odvážným" prohlášením.

      Vymazat
  4. Ale takhle vystupují i politici ČSSD, lidovci ODS i TOP 09. Mlží a kroutí se jak úhoři. Nic nového.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (19:38):
      O tom přece není nutno pochybovat!
      Článek upozorňuje na to, že nepřítel těch úhořů a našich nepřátel (škůdců), A.B., ještě nemusí být naším přítelem.
      Je pouze úhořem nikoliv za_osmnáct, ale beze_dvou_za_dvacet. Jen v jiné barvičce. Stejně tak ohebný a kluzký ...

      Vymazat
  5. Uhori jsou nejlepsi uzeni,a nejlepsi chut prej maji kdyz jsou zaziva stahnouti z kuze a pak zivi poveseni do udirny:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  6. I tohle? I NR se připojila k ubožáckému honu na Babiše? Těch neuvěřitelných sprostot všude! Že se nikdy nepořádal hon na Kalouska - toho zločince? Vražda jeho švagra Kašáka se dosud nevyšetřila. Proč toho grázla media nikdy nedehonestovala? Kdo veškerou tu hnusnou novinářskou žumpu platí? Takovejch prasat a lumpů v té politice je, během těch sedmadvaceti let zničily úplně celou ČR - ale hon se na nikoho z nich nepořádal. Proč není zavřený ta svině Rittig? Ta svině Bohm? Ta svině Vondra? Ta svině Dalík? Proč media nepořádaly hon na hnusného darebáka Julínka? Tam se už vystřídalo lumpů a darebáků - a žádnej hon na ně! To mi ukrutně vadí! To hnusný český pokrytectví - jeden jako druhej - hnusní pokrytci! Když dva sousedi budou dělat v domě svinčík a bordel, tak já udám jen jednoho z nich? Podle čeho vyberu kterého? To je takový hnus před těmi volbami - tady se přesně ukazuje, co jsou naše media zač. Mají být naprosto nestranná, mají informovat, zdržet se komentů a podsouvání postojů a názorů - ale přesně to dělají. Je to smečka prodejných šupáků a občané??? Diskutéři??? Darmo mluvit -samý psychopat! Už aby bylo po těch ostudnejch volbách. Pak se budou ještě do vánoc hádat a rvát jako psi, a budou si skákat navzájem po chřtánech, a pak slepí nějakou humus- koalici, a všechno půjde po staru. Ale o čem budou odporná media psát pak? Kde naženou na těch hnusotách zase miliardu? Seznam.cz, kterej provozuje většinu toho sajrajtu, už se zase pochlubil miliardou, a to už prý má přes tisíc zaměstnanců ( hnusní protekční paraziti) a praštěná chátra, která žvaní a diskutuje, jim vydělává těžký prachy. Celé všechno je to hnus. Jsem zvědav, jestli uplyne dejme tomu měsíc, a nikde se neobjeví slovo "Babiš" - už je to horší, než ten islám a uřezaný hlavy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babiš jako korumpující oligarcha, který využívá svého politického postavení, aby ještě více zbohatl (na úkor lidí jakými jsou například nebozí zaměstnanci jeho drůbežáren) samozřejmě nevadí jen redakci Nové republiky. Lump Bureš dělá neviňátko, ale jeho ministři ukazují, jaký opravdu je. Jdi s tou agitací pro Babiše už do pr--le.

      Vymazat
    2. No a zrovna tak jděte všichni do prde-le s tím štvaním proti Babišovi. Nebo to štvaní rozdělte, ať se spravedlivě dostane na všechny lumpy. Ale s tímhle už jste otravní! Každej zloděj ( pardon podnikatel - zbohatlík) kterej teď musí povinně platit daně díky EET a proto nemůže Babišovi přijít na jméno, ať jde do prd-le. Proč bych měl platit daně já? Proč musí platit daně všichni kdo pracují? Na koho mají nadávat oni? A ty hnusný žvásty, který se žvatlají, jsou jen účelová zástěrka. Všem zlodějům a lotrům kteří si mysleli, že daně nikdy platit nebudou, je úplně fuk jak hnízdo, tak i korunový dluhopisy - jen žvatlají sračky kvůli tomu, že musí platit daně. Českej obyčejnej a normální fujtajksl!

      Vymazat
    3. 21:05 teď jde především o to, aby se volbami k moci nedostali takoví, kteří zavedou nevratné změny k závislosti ČR na EU, Německu a NATO. Mezi takové patří Babišovo ANO, jak dobře ukazuje analýza ve zveřejněném článku. Tak neodváděj diskuzi jinam.

      Vymazat
    4. to 21:36
      Škoda, že nepoužíváte mozek, to by jste asi pak věděl, že díky tomu jste umožnili, Sobotkovi, Zaorálkovi a jim podobným získat pohádkové jmění, konta a to vše na úkor nás všech normálních lidí, kdežto Babiš zbohatnul jen na úkor lidí z drubežáren jak tvrdíte vy.

      Vymazat
  7. Já A. Babiše nevolím, nicméně si myslím, že je pragmatik a udělá to, co bude v daném okamžiku lepší - např nálady ve společnosti ho přivedou třeba k tomu, že odmítá euro, migranty ... on tu taky musí žít, věřte tomu, a má děti na rozdíl od té západní sebranky Merkel, macron, Junker ... Také záleží na tom, s kým bude v koalici, bude-li to někdo rozumný, je určitá naděje, hlavně to nesmí!!! být černoprdelníci, čssd, ods, top (ale s těmi by asi koalici neudělal). Nejlspší by asi podle mne byla menšinová vláda a hledat podporu pro návrhy napříč sněmovnou, ale to v našem bordelstánu asi nejde, protože každá nula ze sněmovny bude hlasovat proti všemu i rozumnému už z principu, že to nevrhl někdo jiný. je to humus, naše politika, který by bylo potřeba vyházet vidlemi, fakt že jo.
    Další důvod, proč A- Babišovi skrytě fandím, je ten šílený, naprosto zoufalý ryk zavedených tradičních stran (= té nejodpornější svoloči, kterou tato republika stvořila. zrádců, tunelářů, korupčníků, zcela nekompetentních hlupáků co si osobují za nás rozhodovat a díky nimž jsme v té prdeli, v které jsme ...) Když tito tak řvou, tak musí být na AB něco dobrého, jinak by jim tak stráááášně nevadil.
    Mou tichou podporu má, ač volím SPD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:33 důvěřivost hodná svatáho. Jak snadno jste manipulovatelní.

      Vymazat
    2. 22:01
      A vy si myslíte, že nejste manipulován ? To je první známka totální manipulace.

      Vymazat
    3. Babiš je obchodník a ekonom, to mu jde, do politiky se neplete. To však ve funkci premiéra nejde. Nepochybně se nebude stavět na odpor EU, vůči ní je spíše servilní a oportunistický, není formát Orbána. ANo je však pořád lepší, než sudeťácká kolaborantská KDU-ČSL, havlisticko-globalistická TOP 09 nebo násilnická ultralevicová Antifa, pro účely voleb přejmenovaná na Piráty. Nejlepší volba je podle mne SPD. Vzít si na kampaň úvěr a ručit vlastním majetkem může jen srdcař, co chce něco změnit - aspoň doufám.

      Vymazat
    4. Andreji, proč tě hoši nechtějí?
      Tak se nám zase jednou soudruzi poslanci rozhýbali a odsouhlasili „vydání“
      Andreje Babiše čackým elitním policejním vyšetřovatelům, by promptně
      vyřešili kauzu, která vznikla před deseti lety,
      aniž by si jí za celou dobu do
      dneška kdokoliv z dnešních anti-Babišovských puristů povšimnul.
      Nemá smysl lamentovat nad nějakou spravedlností či nespravedlností,
      kapitalismus je jen jeden a v něm nemá nějaká spravedlnost místo, protože tam
      kde jde o prachy, vyhrává jen ten, kdo je větší svině. Tato aférka dokazuje, že
      český kocourkov je od samého počátku typickou banánovou republikou, kde o
      moc a peníze bojují znepřátelené mafiánské klany a k nim přisáté politické
      vyžírky.
      Je zvláštní, kolik existuje teorií na příčinu lovu na Andreje. Tato, kterou
      dávám k úvaze, má ovšem také hodně reálný základ:
      Tak především, co by nemělo zapadnout :
      celá honička na něj začala ve
      chvíli, když (izraelitsko)česká „národní“ banka ohlásila
      konec intervencí české
      koruny vůči euru.
      To byl takový prvotní signál, že jde o peníze, ostatně jak
      jinak. Kdo si někdy pročítal moje nejstarší články o podvodu bankéřů, který se
      nazývá
      státní dluh
      , tak mu je jasné, že každý ministr financí, který se pokusí
      tento jejich švindl zhatit,
      musí být odstřelen.
      Stručně řečeno:
      Podvod bankéřů spočívá v tom, že vyvolení z vyvolených, tedy
      ti na vrcholu pyramidy, nechají vytisknout barevné papírky, kterým se říká
      peníze. Protože tyto papírky nejsou kryté žádným cenným kovem, tak jsou
      naprosto bezcenné (to už věděli i severoameričtí Indiáni, než byli vyhlazeni).
      Svoji hodnotu barevné papírky nabudou pouze tehdy,
      když se někomu půjčí a
      dotyčný dlužník pak jejich navrácení musí nějak odpracovat.
      Takže tu
      máme kolosální podvod ve stylu: já ti půjčuji papírky a ty mi je vracíš nějakou
      formou svého majetku. Aby tento podvod dobře fungoval, musí se každým
      rokem natisknout více a více papírků, protože se půjčují na úrok a za ně se pak
      tzv.
      „nakupují“
      státní dluhopisy. Tomu se dnes říká moderní bankovnictví.
      No a Andrej Babiš vyvoleným iluminátům
      ( osvícencům )
      v tom tištění
      papírků zabránil !
      Udržel totiž vyrovnaný státní rozpočet !!!
      Jestli si někdo dá trošinku práce, tak si spočítá, že do chvíle, než Babiš vystřídal
      žvanivého opilce Kalouska,
      tak státní dluh rostl v průměru každým rokem o
      více jak
      15 procent.
      Takže jestli dobře počítám,
      tak na konci tohoto roku měl
      dosáhnout státní dluh ČR hodnoty bezmála
      tři tisíce miliard korun!
      Tak to mělo být, ale není,
      protože vyrovnaným rozpočtem
      nevznikl žádný
      schodek
      a Andrej Babiš tak centrální bankéře
      připravil o možnost vytisknout
      skoro jeden tisíc čtyři sta miliard korun!
      To je nepředstavitelná suma. A když
      si z ní spočítáme úrok, tak
      už můžeme tušit, o kolik Babiš tuto zlodějskou
      bankovní kastu vlastně obral!
      A to, že je skutečně obral, je vidět na jejich zběsilé snaze,
      zabránit mu
      v
      kandidatuře jako lídra hnutí ANO do dalšího volebního období.

      Vymazat
    5. Brečíte špatně a navíc na špatném hrobě. My, vydání AB spravedlnosti, bránit nebudeme. Navíc, to jeho působení ve vládě, zas takový ekonomický sukses nebyl. Za jeho působení stát nezbohatl. Cifry ztráty se neukázaly v zadlužení, ale ve ztrátě aktiv státu.
      Jeho nepopularita mezi pravicovými politiky má základ v tom, že dříve jim musel za jejich službičky platit, nyní si to vyřizuje ve vládě (dokud tam byl) osobně. Tím jsou služebníčci kráceni na příjmech a ječí.
      Z pohledu běžného občana, je účast AB ve vládě, střetem zájmů. Ten by v demokratickém státě neměl být dopuštěn, pakliže nastane, tak okamžitě odstraněn. P.K.

      Vymazat
  8. Milí diskutující, díval jsem se na duel Zaorálek verzus Babiš.Pan Zaorálek, mě dosud nerozhodnutého, naprosto přesvědčil, že mám volit Babiše, Ten má možná dvě tváře, ale Zaorálek nemá ani jednu. NATA a EU nás nezbaví žádná politická strana ale Babiš nás zbaví našich pijavic, ty jsou daleko horší než celé NATO i s EU dohromady.
    Takže socani poděkujte Zaorálkovi, že budete mít o jeden hlas méně a Babiš o jeden více, protože co nenávidím nejvíce je hloupost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:42

      Když nenávidíte hloupost, doporučuji nedívat se v žádném případě do zrcadla.

      Vymazat
    2. To 21:47
      Bohužel, dívám se a dívám se a stále vidím jen Vás.

      Vymazat
    3. Milý 21:42 jestli nejde o agitku pro Babiše, pak je argumentace slabotou kašpárka Zaorálka ve prospěch volby Babiše chabou logikou. Mělo by Vám být jasné, že i když zbavíte kapitalismus neplatičů daní, trapňoučkých přikrádačů, obyčejných korupčníků, nic nezměníte na systému, který je takový ze své podstaty a tak vlastně utváří lidské chování. Babiš je nebezpečný v tom, že slibuje nepodstatné, zakrývá skutečné úmysly, nepopulární ponechává na členech svého klanu a pokud se domůže moci, prosadí závislost ČR na EU, Německu a NATO. Ukažte, na čem Vám skutečně záleží.

      Vymazat
    4. "...co nenávidím nejvíce je hloupost..." - jak
      ji poznáte? A co svoji hloupost? Vaše reakce ve 22:00 znamená sory jako co?

      Vymazat
  9. To 21:33
    Milý pane máte mé sympatie, máte to v hlavě srovnané a více co chcete a to je mi sympatické. Navíc používáte selský rozum a proto nemůžete být špatný člověk. S vašimi závěry naprosto souhlasím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tomu se připojuju taky. "Milý pán" 21.33 popsal několika větami úplně přesně celej ten českej švajneraj, co není ani socializmus, ale ani kapitalizmus, je to sockapitalizmus, nebo jakýsi prasopes. Zákony platí jen pro někoho, podle toho, jak plnou kdo má aktovku, prosadí si zákony svoje, parlament je kopec kariéristů a nenažranců a mezi námi - politik má mít měsíční mzdu přes sto tisíc? Za co, za to žvanění, a za to, co předvádějí? Už celých osmadvacet let? A ještě jim to nestačí - ještě museli rozkrást celou republiku? Vytvořili si tady demokracii pod heslem... " co můžeš urvat urvi, a co nemůžeš urvat, zkurvi"... A tak se také stalo. Bez ohledu na to, jak dopadnou volby a upřímně -moc si od toho neslibuju.ČR bude pořád ČR tj. od pankejtu k pankejtu - ale nikdy ne dopředu. A vždy budem poskakovat podle not z nějaké ciziny, dřív z východu, teď ze západu, a jak zpíval Kryl " hopsat tak dlouho, až zlámem si vaz!"

      Vymazat
    2. to 21:58
      Vidím, že těch rozumných lidí je tady více.To ty volby nemusejí dopadnout až tak špatně.

      Vymazat
  10. Problém není v tom, že se tady pořádá hon na Babiše, ale jsou zde tři jiné problémy.
    První, že se už dávno, už osmadvacet let, nepořádá hon na ostatní sprosté loupežníky.
    Druhý, že to, že na Babiše pořádají hon ostatní sprostí loupežníci, z něj v očích prosťáčků dělá čestného, téměř bájného, hrdinu.
    A třetí, že někteří tihle zmanipulovaní naivové v tomto stejně sprostém mafiánovi, jako jsou ti ostatní v současné politice, vidí jakousi kuriózní záchranu před těmi ostatními sprostými mafiány!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když myslíte Brňáku - i tak je možno si to vysvětlovat. Jsem přesvědčen, že ti občané, kteří se již sedmadvacet let zmítají v bludném kruhu všech těch lumpáren, podvodů, podvraťáctví a šoků, které nám připravili největší zmrdi, kteří si udělali z vlastní země trhací kalendář, ( čehož se Babiš nezúčastnil) toho všeho mají plný zuby. A do jisté míry- kdyby se všechny ty politické kurvy ocitly v hladomorně, a jejich majetek byl zabaven ve prospěch obyčejných občanů, a všichni byli odškodněni za křivdy na nich spáchané - i když například umrzlým bezdomovcům už nikdo život nevrátí - byl by Babiš považován za spasitele - to má logiku -ne?

      Vymazat
    2. Anonymní19. října 2017 22:30
      „.. zmrdi, kteří si udělali z vlastní země trhací kalendář, ( čehož se Babiš nezúčastnil) ..“
      Kampak asi ty listy z toho trhacího kalendáře odletěly? Jistě do portfolia našich miliardářů. Ti majetek nezískali svým odborným, nebo manažerským umem, ale svou příslušností ke staré komunistické a Stbácké elitě. Svoji porci urval od zkorumpovaných politiků (kdo je asi korumpoval?) i syn komunistického funkcionáře, majitel Babišfertu.
      Jeden z největších příjemců státních dotací, přeci nemůže sedět ve vládě, která o jejich přidělení rozhoduje. To je střet zájmů, který by skutečně demokratická vláda okamžitě odstranila, či spíše nikdy nedopustila. P.K.

      Vymazat
    3. 0:43 Vy jste, milý P.K., jak Vás tak čtu takový ten hodný, jednoduchý, snaživý člověk, který by na sklonku padesátých let, za komunistů, chodil agitovat do JZD. Jenže ta JZD byla skvělou myšlenkou, zatímco kapitalismus a jeho reprezentant Babiš ničím takovým není a ničím takovým není ani politický podnikatel, pan Okamura. Rozdíl v situaci je ten, že komunisté svůj režim prosazovali silou a represemi, zatímco současný režim je prosazen a udržován daleko univerzálnější, méně adresnou, ale o to tvrdší a nevybíravější silou, to je penězi! Tomu slouží a na tom rostou i pánové Babiš s Okamurou. A Vy takovým, zřejmě v dobré víře, asistujete. Chápu, že bez rány zklamání se neproberete.

      Vymazat
    4. Anonymní20. října 2017 9:53
      Rád poznávám spřízněnou duši. Nejspíš budeme spříznění v té jednoduchosti. Jestli jste také jako já hodný, či snaživý, to se zatím nechci ukvapovat.
      Já jsem padesátá léta zažil. Na venkově, jako vnuk kulaka. Nikam jsem agitovat nechodil, Do JZD jsem chodil, ale z jiných důvodů. Kočí nechali nás kluky, držet opratě od koní a na poli s nimi popojíždět. Ano bylo to skvělé.
      Správně jste postřehnul, že Babiš má daleko do předsedy JZD. On ten socialismus, nebylo něco neměnného, velmi se vyvíjel a měnil, až se vyměnil – za kapitalismus. I ten se mění a to velmi, velmi. Skoro by člověk řekl, že se blíží doba, kdy se také vymění za něco jiného. Ale možná, že už se vyměnil. Za vládu majitelů a tiskařů peněz, kteří se vymanili ze všech pout, která je do té doby svazovala, či pouze omezovala. Nyní jsou ve fázi, kdy likvidují jakékoliv demokratické prvky, které by umožňovaly občanům, se nějak podílet na správě svých záležitostí.
      Okamura se tomu snaží postavit, zaváděním více demokratických prvků, do správy států. Tomu, nikoliv takovým (u Babiše je to jinak), v dobré víře asistuju. P.K.

      Vymazat
  11. Jo bureš nás má udržet v eu odmítá referendum je napojen na sorose. A o jeho lidech nemá cenu psát. Doufám že nevyhraje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak pitomá sračka voni "Bureši" - co je to? A na co jsi "napojen" ty, 21.59 - na kanalizaci? No, to by odpovídalo tvýmu slovníku a tvýmu vychování. A kdyby vyhrál tak co? Jakej máš připravenej scénář? Hodíš si mašli? Ach bože - česká trubka - co jsme komu udělali?

      Vymazat
    2. 22:20 - jste zjevně zmaten a nevyjadřujete se přesně. Jděte se vyspat, zítra odhlasujte, pak se soustřeďte a večer nám to, co jste chtěl vyslovit, napište znova. Dneska dobrou noc.

      Vymazat
    3. 22:20 http://www.reformy.cz/zpravy/cely-spis-agenta-stb-andreje-babise-burese/

      Já jsem možná Česká trubka a ty jsi euslouha a makrely poskok.

      Vymazat
  12. EU jako svazek naprosto suvereních států zase není úplně špatný nápad. A právě "Bureš" podporuje přechod na tento model.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych řek -ale když ono je dost lidí, kteří mají rádi pozici "malý hovno ve vysoký trávě" - v tom se cítí nejlíp. Malý dvorek, pár slepic, kompost, hnojiště, ale hlavně že jsme doma. Spousta lidí nevytáhne paty z domu jak je život dlouhej, pro ty je něco takovýho děs, běs, strašnej svět....

      Vymazat
    2. Ad 22:12
      Prosím vás, čím tenhle "Bureš podporuje přechod na onen model - EU jako svazku naprosto suvereních států"?

      Naopak, všem těmto velkokapitalistům (nebojme se tohoto výrazu, je naprosto odpovídající) vyhovuje jiný model, ke kterému kráčíme: svět otevřený pro ty, kteří mají kapitál a pro jejich lokaje a uzavřený pro ostatní plebs v pracovních koloniích, jakkoliv možná trochu komfortnějších, než byly gulagy. Tihle lidé budou samozřejmě taky svobodní, protože jak víme, práce osvobozuje.

      Vymazat
    3. Babiš již avizoval koalici s multikulti ČSSD a podívejte se, kam to směřuje Jourová - k ještě větší diktatuře EU. Tak se nenechte zmást tím předvolebním divadélkem.

      Vymazat
  13. Naprosto souhlasím s Vláďou z Brna 21:58, jen zopakuju: Mělo by být jasné, že i když zbavíte kapitalismus neplatičů daní, trapňoučkých přikrádačů, obyčejných korupčníků, nic nezměníte na systému, který je takový ze své podstaty a tak vlastně utváří lidské chování. Babiš je nebezpečný v tom, že slibuje líbivé, ale málo podstatné, zakrývá skutečné úmysly, nepopulární ponechává na členech svého klanu a pokud se domůže moci, prosadí závislost ČR na EU, Německu a NATO. Při volbách ukažte, na čem Vám skutečně záleží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vláďa z Brna 22:31 Souhlasím s vámi.

      Vymazat
  14. Pokud Babiš vyhraje volby a podaří se mu sestavit jakous takousi vládu, můžeme si být jisti jen jednou zásadní věcí, udělá všechno aby "sestřelil" všechny ty zkorumpované politiky z minulosti a možná i takovým způsobem, že mnozí půjdou do tepláků. Potud chápu nutkání spousty spoluobčanů jej kvůli tomu volit, tedy aby se nemuseli již koukat dál na ty ksichty, co dovedli naši zemi do toho stavu, v kterém se nyní nachází. Jistě je to příjemné zadostiučinění. Ale tím ten přínos končí. Nechci dělat negativní agitaci proti Babišovi i tito občané mají pochopitelně právo jej volit na základě těchto pohnutek. Nicméně jejich volba se jim dodatečně velmi vymstí v podobě velmi nejisté budoucnosti. Proto já osobně budu volit SPD. LA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní19. října 2017 23:35
      LA vítej na palubě. Jenom si prosím ještě uvědom, že Babiš nepošle do tepláků žádné ksichty, ale maximálně využije své funkce k odstranění podnikatelské konkurence.
      Ale pusťme ho z hlavy a pojďme volit tu SPD – Tomio Okamura. P.K.

      Vymazat
    2. 0:52 vítejte se na palubě! Ta lodička nejspíš dojede jen tam, kde to Okamurovi nejvíc vynese. Obávám se.

      Vymazat
  15. Babiš pouze lže. Ale jeho fandům to vůbec nevadí. Je fascinující co Babišovi projde. Může si krást kolik chce a lidé ho stejně budou milovat. Může být podezřelej ze spolupráce s STB, taky nevadí. Škoda, že kleptoman a Bureš bude příští premiér. Babiš je smutná vizitka tohoto národa. Bohužel jeho oponenti ale nejsou o moc lepší.
    Z těchto voleb nevyjde nic dobrého. Návíc Babiš nás pak zradí a výměnou za dotace přijme kvóty na uprchlíky. S tím jsem si naprosto jist. Možná ale výsledky překvapí uvidíme...

    http://www.epshark.cz/clanek/134/babis-a-bures

    OdpovědětVymazat
  16. Jak nevoliči pomohou Kalouskovi, černoprdelníkům nebo Pirátům dostat se do Sněmovny - o tom Oskar Krejčí:

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Profesor-Oskar-Krejci-vi-kdo-rozhodne-tyto-volby-508748

    "Rozhodujícím voličem je nevolič. Podívejte se na minulé parlamentní volby, byla neúčast 42 procent. Co z toho vyplynulo? I to, že KDU-ČSL, která byla pod prahem vstupu do Poslanecké sněmovny, získala 6,8 procenta, protože byla velká neúčast. To jim umožnilo nejen vstoupit do Poslanecké sněmovny, ale stát se členem vlády. A ne ledajakým členem. Dokázali zablokovat revizi restitucí, ministr kultury navštívil sudetoněmecký slet, přijal dalajlámu a mezinárodní vztahy neuvěřitelně zkomplikoval. Přitom pro ně hlasovalo čtyři procenta oprávněných voličů. O to se dnes hraje."

    OdpovědětVymazat
  17. Lidé jsou tak snadno manipulovatelní. Odložili kritické myšlení jako starou veteš a oslavují tlachaly a gaunery. Tento společenský systém je tak nastavený a vlastnictví peněz deformuje myšlení a chování. Výsledek voleb jen potvrdí zdegenerovanost kapitalismu.

    OdpovědětVymazat
  18. Podpora lidí Babišovi je tak velká, jak je velká lidská krátkozrakost. I já, starý člověk, současník Hitlera i Stalina, jsem v prvním kole bral Babiše jako pozitivům, v tom našem politicko mafiánském hnoji.
    Jenže, jak se říká, nejsem dnešní. Začal jsem používat svou hlavu, která už slyšela a viděla mnohé a zjistil jsem že ne je všechno tak, jak na první pohled vypadá.
    Když řekne dnešní miliardář, že všetci tu kradnů, tak jsem zpozorněl. Bez toho kradení totiž tady nemůže být nikdo ani milionářem, natož miliardářem.
    Pak už mně ani nezmátlo to, že proti němu a "jeho" EET vystoupili, vlastně jeho pokrevní lidé, podnikatelé a živnostníci. Teoreticky by on sám, neměl proti prakticky svým pokrevním takto vystupovat.
    Jenže si spočítal, že obyč lidí, hlavně s omezenou mozkovou činností, je víc. A to víc přinese potřebné hlasy a tudíž jistou moc. Omezenci se jen zhlídli v údajném pořádku, který on zavede a hlavně skřípne nenáviděné "podnikatele".
    Jenže už teď se ukazuje, že to nebude Babiš, kdo bude premiér, ale pravděpodobně současný ministr války, Stropnický.
    A jsme u jádra pudla. Babiš, úkol zajistit dostatek prachů na zbrojení, pomoci tak churavé USA nákupem jejich strojů na zabíjení. Sám sobě si tak zajistit ochranu z míst, úplně nejvyšších. Splněním požadavku na min 2% HDP na zbrojení, mu bude jistotou. V této věci může spoléhat na všechny pravičáky, od ČSSD, přes ODS, sTOP, lidovce a ostatní, kteří se s tím zatím nechlubí.
    Nakonec, co z toho EET máme my, dolňáci. Vlastně ANO, něco joo, účtenkovou lotýnku.
    Protože to EET všichni Babišovi pokrevní přežijí bez úhony. To, o co přišli, si vyberou do nás.
    Zdražování je plynulé, zvýšování platů a důchodů občas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:04 tak nějak, až na toho Stropnického. Najde se méně trapný kašpar.

      Vymazat