Reklama

.

.

pátek 27. října 2017

Nizozemsko odmítlo odtajnit některé dokumenty z havárie MH17!

- kou -
27.10.2017  PrvníZprávy
 

Nizozemské orgány neodtajní některé dokumenty týkající se katastrofy malajského Boeingu na Ukrajině. Zvláštní, že se veřejnost nemá „něco“ dozvědět v tak mediálně a propagandisticky pojaté tragédii.


Toto rozhodnutí potvrdila Státní rada Nizozemska - poradní orgán vlády, uvedl pro agenturu RIA Novosti zástupce rady Gert-Jan Klapwijk.

Nizozemský kabinet musí vyslechnout názor Rady ke každému zákonnému projektu. Nicméně její doporučení nejsou závazná. „Státní rada rozhodla, že ministerstvo bezpečnosti a spravedlnosti učinilo správné rozhodnutí nezveřejnit řadu dokumentů," vysvětlil Klapvik.

Zveřejnění zprávy z jednání nizozemského krizového výboru k MH17 požadovala tři média - RTL, Nizozemské rozhlasové společnosti (NOS) a noviny De Volkskrant. Obhajovala to „velkou rezonancí, kterou katastrofa vyvolala".

Boeing 777 malajských aerolinek letu MH17 z Amsterdamu do Kuala Lumpur, havaroval 17. července 2014 v Doněcké oblasti. Na palubě bylo zabito 298 lidí.

Vyšetřovatelé z Nizozemska, Belgie, Ukrajiny, Malajsie a Austrálie se domnívají, že letadlo bylo zasaženo raketou 9M38, která byla vypuštěna z protiletadlového systému „Buk“ z místa, které kontrolovali opolčenci. Ve zprávě mezinárodní vyšetřovací skupiny se tvrdí, že "Buk" byl dopraven z Ruska a vrátil se zpět.



Související článek:
Rusko: Zaslaná data vyvracejí výsledky vyšetřovatelů pádu MH17 

Moskva uvedla, že jde o neobjektivní šetření, jehož závěry jsou založeny pouze na datech získaných z Ukrajiny. Experimenty společnosti „Almaz-Antey“, zabývající se výrobou systémů protivzdušné obrany, včetně systémů „Buk“, naopak potvrdily, že Boeing byl sestřelen z území ovládaném ukrajinskou armádou. Navíc Rusko předalo nizozemské straně radarová data, která to mají potvrdit.


54 komentářů :

  1. Pak se totiž mohlo ukázat, že vše bylo ve skutečnosti jinak, než nám oficiální propaganda ukazuje.

    http://www.epshark.cz/clanek/56/otazky-o-sestrelenem-letounu-mh-17-co-nebyly-zodpovezeny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně jednoduché, co se nevyšetří v tom mají prsty tajné služby a jsou v tom mocenské zájmy. Všichni víme, že to sestřelila statní elita USA (nebo jinak Vojensko-průmyslovo-mediální komplex) snažící se zachránit "Pax americana". Nepřipadá Vám to trapné, všichni víme jak to zhruba bylo a o co komu ve světě jde. Neví to pouze pár pomatenců a hlavně většina "elity", oni uvěřili ve vlastní výjimečnost a nechápou, že lidé znají pravdu. Novinář píše článek, který je do očí bijící manipulace, politik blábolí nesmysli a všichni vědí, že lže. Přesto tu hru hrajeme a tváříme se, že vše je v pořádku. Jsme hold neokolonií a musíme držet hubu a krok.

      Problém je ještě s novou generací, snažíme se jim zamést cestu, ale o tomhle pokrytectví nemluvíme. Pak mladý člověk propadá beznaději, nebo nějakým lživým ideologiím (než prohlédne to všeobecné pokrytectví).

      Vymazat
  2. U leteckých havárií civilního letadla by neměla existovat žádná možnost utajovat nějaké informace a to zejména s ohledem na obecnou bezpečnost leteckého provozu.Nebo jsou snad nějaké informace důležitější než lidské oběti havárie a oběti případné příští havarie, která může navazovat na utajené informace ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ved ten kto ma rozum vie kto to lietadlo zostrelil. Ved to dokonca priznal aj Ukrajinsky dispecer ktori videl komplex Buk ktoremu chybala raketa.USA A EU su namocene po krk v hov..ach ktore ich obklopuju.RUSKO snimok z druzice ukazalo kde maju Americky hegemoni satelit???Spinava propaganda nam pili usi.Alach Akbar

      Vymazat
    2. Všimli jste si, že je to jako přes kopírák? Trump se rozhodl, že zveřejní všechny okolnosti a záznamy z vyšetřování vraždy Kenedyho. V zápětí to neni možné, protože by to ohrozilo bezpečnost USA!

      Vymazat
    3. 12.34 Jistěže by odtajnění pravdy ohrozilo bezpečnost některých částí reálné moci v USA. Nevěřila by jim pak ani jejich vlastní synagoga...

      Vymazat
    4. 13,30
      Ona jim ty jejich synagoga ještě věří......???.-)

      Vymazat
    5. Re (09:20):
      Ale to víte, že je!!
      Řečeno třeba s naším "velikánem" Havlem bylo to mohlo znít i takto:
      Existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: sestřelení toho letadla ani utajování viníků nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární. To, co je zde ve hře, jsou principy, lidská práva, jimž je dána taková priorita, která překračuje i státní suverenitu. Ba i právo lidí na to, dovědět se, kdo tu obludnost naplánoval, kdo a jak ji uskutečnil i kdo všechno musel být ihned poté uklizen, aby se svět pravdu nikdy nedověděl.
      Vzpomínám na jednu nizozemskou figurku proUS lokaje Rutteho. Tehdy to letadlo na zemi ještě doutnalo, nikdo v širém okolí místa dopadu netušil, která bije, a tato figurka před prostituující média do světa vykřikoval: Putine, vrať nám naše děti!!
      Však on to všechno tento Rutte brzy všem nešťastným pozůstalým jistě i vysvětlí.
      Po havlovsku ...

      Vymazat
  3. Ad 9:20 - Vaše konstatování "Nebo jsou snad nějaké informace důležitější než lidské oběti havárie a oběti případné příští havárie, která může navazovat na utajené informace." je více než naivní! Bohužel! Nejenom MH17, ale i další stovky falešných informací s cílem připravit podmínky pro ovládnutí národů a jejich zdroje.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžou to zveřejnit,USA by byly silně pošpiněné.
    Už havárie dopadlo špatně,letadlo mělo úplně shořet včetně obětí.Ten Boeing byl zrovna ten ztracení v Tichém oceánu v četně obětí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Môžu byť USA ešte viac pošpinené ako sú doteraz ?

      Vymazat
    2. 9.54 To jsem si při zhlédnutí prasat v kališti také říkal... co může být špinavější. Ale v Čt pak dali v noci přenos z Parlamentu...

      Vymazat
  5. To je úplně jasné přeci nezveřejní další špinavost západu a jejich poskoků.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ondreji, to co meles? BUK vubec nestrilel. Zadne stopy nebyly. Vzdyt jsem Ti poradil aplikaci Zello, jdi tam a zeptej se rusky u ukrajincu. Byly svedky stihacek, ale BUK po sobe necha stopu, ktera bude videt na obloze po dlouhou dobu - 20-30 minut! A zadny svedek nebyl, takze neplacej blbosti a posli TEN SVUJ DUKAZ, pokud ses tak chytrej.

      Vymazat
    2. ty vole, bellingcat ... ty nevis kdo to je? Kurnik, kdyz jsem s Tebou mluvil v Zello, prisel jsi mi vice inteligentni.

      Vymazat
    3. námezdně publikující skupina studentů a nezaměstnaných přistižená a usvědčená německým Spiegelem z publikování nepravd a z přisvojování si titulů a odborností, které měly jednotlivým psavcům dodat zdání autority

      Vymazat
    4. Tak tím důkazem z Bellingcat jste to Ondřeji Dvořáku úplně pohřbil a hlavně pobavil. Jste opravdu takový idiot nebo si děláte prdel? Billingcat byl opakovaně usvědčen ze lží, je to propagandistický portál, ale vy jste na to ještě nepřišel.

      Vymazat
    5. On si myslí, že jsou tady fakt takoví zoufalci, že nevědí, co je Bellingcat zač a budou to brát vážně. No asi né.

      Vymazat
    6. Spíš se mi zdá vážnější, že Ondřej Dvořák si nepročetl diskusi pod článkem. Již první diskutující přinesl vážné informace o manipulaci s "usvědčujícími" fotografiemi ze strany SBU - ukrajinské tajné služby.

      ----

      ale co je nejdůležitější, je odpověď na otázku - Komu by to sestřelení letu MH17 prospělo? Opolčencům určitě ne. Ukrajinské juntě určitě ano! Dvořáku, chlape, přemýšlejte!

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    8. Ondřej Dvořák 10:04: „Nová republika zase odmítla odtajnit fotografii vzdušné stopy ...“ to může napsat skutečně jen blbec. Nová republika může neodtajnit pouze informace, se kterými, na rozdíl od jiných jediná disponuje, nebo nezveřejnit co je zveřejňováno jinde. To druhé proto, že k tomu nemusí pro nezajímavost obětovat místo, nebo věc nemusí považovat za věrohodnou, nebo pro své příznivce za přijatelnou atd., atd. Co je na takové redakční praxi výjimečného? Lze to, Ondřeji Dvořáku, nějak vysvětlit?

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    10. Pane Dvořáku, jmenovče, podívejte se laskavě na diskusi pod vámi uváděným článkem Belligkatu. Tady se lidé snaží diskutovat, argumentovat a ne lhát!

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    12. Jmenovče, díval jsem se znovu a pravda, ohlas někam zapadl. Snad najdu. Zatím pro vás zajímavé materiály o tom, jak ukrajinská strana falšovala fotografie "opolčenského" či jinak ruského BUKu. Hezké čtení a pokoukání.

      https://energia.su/mh17/buk_vids/fake_buk_vids.html

      Vymazat
    13. Pro Ondřeje Dvořáka - co například tento diskuzní příspěvek:

      Hector Reban - May 21, 2015

      ,<>

      We now know the drill. Pavel Aleynikov ran to the roof top after he heard an explosion. He didn”t saw launching, but he saw at some point some clouds of smoke in the sky, possible a hit from a GRAD rocket at the 16th of july (a sunny day) as the UA were shelling Snizhne.

      He got immediatly to his contact and SBU asset Vladimir Djukov, who took a picture of the screen Aleynikovs photo was displayed. they manipulated the picture and covered it with some in fact non-existing cables to suggest Aleynikovs device had autofocused.

      Then Djukov contacted his “runner” from the SBU, After a OK, the SBU and Djukov (@WowihaY), put it on social media just hours after the disaster.

      20th may; MH17 BUK launch photos are a cheat – Max van der Werff
      http://7mei.nl/2015/05/18/mh17-buk-launch-photos-are-cheats/

      Vymazat
    14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    15. Ondřeji Dvořáku 20:45 jsem si téměř jist, že v tom nejlepším případě jste to vy, kdo věří tomu, čemu věřit chce bez ohledu na všechna ta fakta nutící k pochybnostem. Jinak mám takový dojem, že se svými komentáři vesměs ztrapňujete.

      Vymazat
  7. 10,04
    Voni jsou chytrolín...je platí Soroš nebo ty pindy mají z vlastní bembeřice?!.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Opakování je v tvým případě matka blbosti!

      Vymazat
    4. 10:32 Mohl byste prosím dešifrovat, co ten snímek dokazuje? Já na něm vidím jen nesporný fakt, že na křižovatkách bývají bilboardy.

      Vymazat
    5. Ondřeji Dvořáku, nejste zaměstnancem chovancova novodobého stb-ústavu pod vedením soudružky udavačky Romancové? Dejte si jednoho Roháčka a uklidněte se, to jsou důkazy pro takové idioty jako jste vy. Vám nevadí, proč to asi nechtějí od začátku vše transparentně zveřejnit? Vám to nedocvakne nikdy a budete papouškovat tu pitchovinu nezaměstnaných studentů-prostitutů režimu. Jste pouze užitečný idiot.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    7. 18:20 To sice chybí, ale takových snímků uděláte kolem raketových střelnic stovky. Ovšem normálně je každá souprava před transportem zaplachtovaná. Proč tato není by spíše svědčilo o naaranžování. Ale jak dokážete, že snímek byl pořízen v uváděný čas na uvedeném místě? Vždyť ty následující záběry to více vyvracejí, než potvrzují.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  8. Nedávno utekl do ruska vedoucí šifrovacího oddělení SBU ukrajina do ruska... má všechno na mh17...více na sbu-inside.su sláva okrajině gerojam neslava...parošs pizděs...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hledám, hledám na uvedené straně zmínku o letu MH17 a zatím jsme nic nenašel. Bylo to avizováno, nebo jste to o letu MH17 opravdu již četl?

      Vymazat
  9. Je zřejmé, že občané Nizozemska a všech států, které jsou touto havárií postiženi, už zřejmě mají "vygumované mozky", když to připustí ...

    OdpovědětVymazat
  10. Vážení, na adrese Vlkovo bloguje , je ucelený seriál o té hromadné vraždě MH 17. Podrobně probraný a doložený mnoha fotkami a názory nejen odborníků na toto téma.Je tam i Závěrečná zpráva a k té mnoho faktů k diskusi, kde je ta pravda a kdo lže.

    OdpovědětVymazat
  11. fašista fašistu nezradí, to je přece jasné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsi tím myslel, šifrante?

      Vymazat
  12. Ať bylo jak bylo, ale neuzavření letového koridoru Ukrajinou nad místem bojů, bylo prvotní a pravděpodobně záměrné.
    A jestli to byli opolčenci nebo banderovci, by vyšlo pro Ukrajinu nastejno. Jde hlavně o propagandu, ne o fakta.
    A kdo asi vyhraje v takovém poměru, americký svět versus Rusko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukrajina, ať to bylo tak nebo tak, je podle práva viníkem nehody. Měla letový prostor zcela uzavřít a ona to neučinila.

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. Rusi iba čakali na toto prehlásenie a je dosť možné, že onedlho zverejnia skutočnosť zo satelitu, lebo Putin sa nedávno vyjadril, že majú satelitné zábery, takže....

    OdpovědětVymazat
  15. Komu mělo prospět sestřelení civilního letadla v občanské válce na Ukrajině? Koho toto sestřelení mělo naopak poškodit? Odpovědi jsou jasné a není o čem diskutovat. Vše ostatní je propaganda, plnící vlastně původní zadání těch, kdož se na sestřelení podíleli, např. od ukrajinských dispečerů, kteří "odklonili" letadlo do trasy, kde si vládně-teroristické síly postavili svůj BUK. CUI BONUM!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas!A každého člověka se zdravým rozumem musí napadnout,že pokud by v těch dokumentech bylo něco protiruského,dávno by to zveřejnili!!!

      Vymazat
    2. 13:38 Sestřelení holandského civilního letadla nad Ukrajinou, podobně jako jiné akce ve světě, bylo a je provokací proti Rusku. Jejich cílem je vyvolat mezi občany nenávist pro ti Rusku, odvrácení pozornosti občanů od řízené migrace z Asie a Afriky do Evropy, apod.

      Vymazat
  16. Tímto nám vlastně nizozemské orgány o případu říkají vše ...
    Dalších "vyšetřovatelských" zpráv o skutečných vinících (a jejich pohnutkách), které je k té obludnosti přivedly, není ani třeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Opluštil, máte pravdu.
      Zatajování důkazů od samého počátku je nejlepším důkazem krytí viníků.
      Celá kauza je sice stále velmi zajímavá, ale vůbec ne kvůli nejistotě kdo ji zavinil, ale právě kvůli uklízení a zatajování důkazů.
      Prostě, jde jen o další z nesčetných příznaků těžké degenerace "elit" euroatlantické civilizace.
      Děda.

      Vymazat
    2. Půl hodiny po pádu MH17 Kerry MZ USA určil viníka nehody-Rusko. Tím definoval směr vyšetřování. A vidíme, jak ten svět poslouchá. Všichni jsou v lati. Stydím se i za odborníky, kteří ztratili úctu k vědeckým poznatkům a též žvaní, jak si politici žádají.

      Vymazat