Reklama

.

.

neděle 8. října 2017

Orbán vzkazuje Bruselu: "Nejsme zemí hlupáků a budeme se bránitl"

Viktor Orbán, maďarský premiér
- kou -
8.10.2017 DNH, překlad a úprava PrvníZprávy

Maďarský premiér Viktor Orbán pokračuje ve svém tažení proti americkému miliardářovi George Sorosovi, a obvinil evropskou byrokracii, že se dostala pod jeho vliv.


Orgány EU se dostaly pod vliv finančníka George Sorose a snaží se přinutit Maďarsko přijmout migranty, citují Daily News Hungary slova předsedy maďarské vlády Viktora Orbána.

Podle předsedy vlády není Maďarsko „zemí hlupáků" a bude se snažit hájit své národní zájmy.

„Brusel se dostal pod vliv George Sorose," řekl maďarský premiér Viktor Orbán. „Evropská unie se snaží zničit plot na hranicích, otevřít cestu migrantům na kontinent, rozdělit je mezi členy EU a potrestat ty, kdo se proti ní postaví."

Orbán poznamenal, že události v Bruselu se rozvíjejí v souladu s plánem Sorose, ale dodal, že Maďarsko „není zemí hlupáků" a je si vědomo plánů finančníka. Podle předsedy vlády se Budapešť snaží obhájit své zájmy a Brusel by měl pochopit, že většina Maďarů se postaví na svoji obranu, uvedly Daily News Hungary.

Pokud jde o plánované reformy EU Orbán uvedl, že zatímco v Bruselu jsou připraveni změnit budoucnost Unie, Maďarský premiér Viktor Orbán pokračuje ve svém tažení proti americkému miliardářovi George Sorosovi, a obvinil evropskou byrokracii, že se dostala pod jeho vliv. se „schengenský systém hroutí před očima“, a namísto ochrany vnějších hranic, moc v Bruselu zavádí vnitřní hranice. Na podporu svých slov maďarský předseda vlády navrhl, aby byla na tři roky zavedena hraniční kontrola schengenského prostoru.

Bruselem zahájený proces ukládání sankcí vůči Maďarsku kvůli návrhu zákona, který omezuje práci neziskových organizací se zahraničním financováním, Orbán nazval protiprávním. Dodal, že příslušný dokument vypracovali „bruselští byrokraté", kteří chtějí právním způsobem donutit Maďarsko k politickému rozhodnutí.

„Tomuto dokumentu se vysmívá celá Evropa...Kompetentní právník by se ho ani prstem nedotkl,“ zdůraznil Orbán.

Podle maďarského premiéra otázka spočívá v tom, jak dlouho budou orgány EU tolerovat skutečnost, že „se staly pro smích v očích veřejnosti". Orbán rovněž dodal, že celá Evropská unie prochází těžkými časy a evropští vůdci ztratili respekt, protože „bruselští byrokraté urážejí členy EU takovými věcmi".

Když politika požádali, aby se vyjádřil k ukrajinskému zákonu o vzdělávání, který omezuje možnost výuky v menšinových jazycích, Orbán poznamenal, že země postižené tímto zákonem společně pracují na vyřešení této otázky.

„Nechceme ohrozit Ukrajinu, chceme, aby tato země pochopila, že zatímco je „ve válce" nebo přesněji „má teritoriální nároky" vůči Rusku a je v bídné ekonomické situaci, nemůže omezit práva menšin, zejména v situaci, kdy se z velké části může spoléhat jen na EU," konstatoval předseda maďarské vlády.
Související článek:

49 komentářů :

  1. Bude už konečně nějaký ten Orbán v čele naší vlády? Nebo jsme snad opravdu národem bez odvahy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těchto volbách se ukáže, jestli jsme zemí hlupáků! Nebudu předjímat.

      Lidi kolem mě nemají jasno, o co jde. Můj syn mi řekl, vpodstatě, že bojuji proti větrným mlýnům. Protože nejmíň 70% lidí (podle něj) je přece stejně proti africkým migrantům (prosím brát v kontextu), tak nemám dělat z komára velblouda.

      Jenomže nedemokratická EU, řízená mafiemi, to je to hlavní nebezpečí. A tohle si lidé často neuvědomují. Většinou obava z opuštění EU je ale pouhou nostalgií po našich snech, jak jsme si kdysi představovali, že EU bude fungovat. A často i připosranost, abychom nebyli terčem EU šikany.

      Imigrace není jediným problémem, tím je celá aktuální EU. A tohle nezmění jakékoliv kosmetické úpravy. Systém EU je takový, že zákonitě generuje do svého vedení zločince a podporuje zločinné struktury.
      Pokud se EU radikálně od základu strukturálně systémově, nepromění, je naše účast v ní sebezáhubná. Je potřeba se pokusit odejít, protože abychom EU měnili, to nám západní jádro, závislé na tocích od nás, buď nedovolí, nebo dovolí až pod obrovským tlakem svého kolonizovaného východního křídla. V každém případě ale lépe odejít teď i s obrovskými ztrátami, než být vysáti, ztotalitarizováni, zničeni.

      S tím souvisí postoj např. strany Pirátů. Jakkoliv jinak mohou být sympatičtí, tak v základní otázce dneška jsou na straně zla.

      Vymazat
    2. EU se nepromeni, je prilis snadnym tercem Mocnych Lobby. Promenit by se mohla, kdyby vsichni tihle Mocni Smejdi nekam zmizeli, nebo misto Projekce Vlivu sli jen tak pokojne hrat Golf...

      Jinak samozrejme kazdy takovyhle "Svaz" se samozrejme lepe kontroluje, nez tucty malych narodnich statu, kde si treba kazdy zvlast vymysli nejaka ochranarska kriteria... ("Protekcionismus" znamena Ochrana, nas obyvatel predevsim. Ten samozrejme nejvic vadi Globalistum a velkym Exporterum.)

      Evropsky Svaz (anglicky European _Union_ jako bylo _Union_ of Soviet socialist republics) s vrchnim Evropskym Sovietem (Soviet je rusky "rada,council") a nelidovymi Komisari... Ovladan predevsim doktrinou neo-marxismu, kulturniho marxismu a kriticke teorie... Internacionalu vymenili za Globalismus, to je jeste o krok dal, protoze i ta Internacionala obsahovala porad jeste tak soudruhum neprijemnou "nacionala".
      Jen to vse trochu jinak prelozili, aby lidem nedoslo, jak je to podobne...

      EU i UN je cista Byrokracie (vlada uredniku), jako opak Demokracie.

      Ve skutecnosti Moc maji nevoleni urednici, anonymni bez tvare a jmena, zcela nezodpovedni lidu. Ostatne cela Komise jsou vpodstate urednici. Tisice stran vyhlasky o pestovani zeli ovsem nepisou ti vrchni maňáskové, co se usmivaji na kamery a podavaji si ruce na summitech, to dohodnou s lobbyisty a sepisou dobre placeni urednici a poradci, jejichz jmena se v procesu zcela ztrati. (I kdyz samozrejme Lobbyista je zna, a vyssi urednici je take znaji, to jen Lid je nezna...)

      V podstate si jen vybirame figurky, se kterymi nikym nevoleni Oligarchove globalniho korporatniho fasismu budou vyjednavat a komu platit provize z dobyte Renty, vytěžené z Obyvatelstva.

      A ovsem na rozmeru Unie jsou stejne veskere volby jen otazka statistiky, 40% krestani volici Jidášské strany, 40% socialni demokrate volici bezzube socialisty, zbytek se rozdeli mezi pro-narodni strany (ktere nezmuzou zcela nic, protoze 28 pro-narodnich stran kazda s jednim nebo par poslanci nic nezmohou a maji protichudne zajmy, takze se nespoji) a ruzne drobne aktivisty.

      Volby v Unii o rozmeru EU nemohou zmenit naprosto nic.

      Vymazat
    3. Ad 13:26, výborné postřehy, souhlas, až na nuance:
      • ti "mocní" nevolení úředníci bez tváře mají právě jen tolik moci, kolik jí dostanou z pozadí. Jejich moc je iluzorní;
      • ani ty figurky si vlastně nevybíráme, celý proces je zmanipulovaný.

      Vymazat
    4. Vláďo, nepochybuj, že tato země je zemí hlupáků. Potvrzení obdržíš po vyhlášení výsledků voleb. T

      Vymazat
    5. Jak moc je možné, reálné výsledky zmanipulovat?Položme si tuto řečnickou otázku.A nakolik volby zmanipulované nebudou- manipulací už můžeme rozumět informování mainstreemových (:D nezávislých) médií a prostor, který v nich ti někteří aktéři dostávají.

      Vymazat
    6. Jiste, ze je tahle Zapadni "Hra na Demokracii" predevsim o tom, jak nejlepe "vrtěti psem"...

      Jinak ceske volby zmanipulovane nejsou, mame dost dobry system, co jen lze s touto archaickou tajnou obalkovou metodou docilit:
      - ve volebni komisi sedi zastupci protichudnych stran a navzajem se hlidaji pri scitani
      - co dany okrsek secte, nahraje do centralniho uloziste, kde to lze zkontrolovat, a predem neznama ale znacna cast komisi si svoje cislo v centralnim ulozisti opravdu zkontroluje
      - cele centralni uloziste je k dispozici k prubeznemu stahovani (vsechny cisla za jednotlive okrsky) a celkove soucty kontroluji ruzni "amateri z ulice" vcetne treba me

      Misto toho, slabiny systemu jsou dobre zname, coz je necini nijak ferovejsimi:

      Zakladni problem je 5% kvorum pro filtrovani malych stran, jejichz hlasy jsou prerozdeleny velkym stranam, cim vetsi tim vic sklidi od vsech "nadsencu", kteri naivne zahodi hlas ruznym pidi-stranam. A prave tyto pidi-strany bez sance na 5% podporu jsou nejvetsimi pomahaci Systemu velkych stran, ze veskerou opozici roztristi na marginalni hnuticka, jejichz hlasy pak budou odebrany a sklizeny touhle "matematikou"...

      Vymazat
    7. Máte pravdu, to je to jediné, co u nás zdá se zmanipulované není, fyzické počítání hlasů. Někde jsou na tom ještě hůř.
      Ale změnit cokoliv volbami je téměř nemožné, různorodých manipulačních technik je bezpočet.
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    8. Je to jednoduché - stačí v co největším množství jít k volbám.

      Vymazat
  2. Jaké štěstí, že se ve východní Evropě, mezi zeměmi V-4 našel Orbán a posléze v Polsku vláda Beaty Szydlo. Postoj Maďarska a Polska donutil eurohujerské socialisty Fica a našeho Sobotku k odporu proti migrační politice Bruselu a Merkelové. Museli se prostě k Maďarsku a Polsku přidat v zájmu vlastní politické sebezáchovy. Nebýt rebelantského Maďarska a Polska, tak u nás a na Slovensku je už teď islámských čmoudů po kokot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš Okamura by je skvěle doplnil. B

      Vymazat
  3. Bravo Orbán! Kéž bychom místo politických loutek, které vládnou v ČR pod kuratelou Bruselu a Washingtonu měli aspoň jednoho Orbána. Ale zatím jsme zaplaveni Emanuely Moravci, neblahé paměti. Že by Babiš? A proto musí z politické scény zmizet, ohrožuje zájmy oligarchie, která si ze zákulisí přes své loutky pohrává s Čechy a Českem. Nevolme ten politický hnus či spíše hnůj, který nám vládne více jak 25 roků, nevolme zločinné politikáře, kteří rozkradli majetek občanů v řádu bilionů! Volme ANO a pak sledujme s úlevou ten skřek politických skřetů, odcházejících do věčných lovišť!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.zvedavec.org/komentare/2017/10/7392-babisovo-ano-je-napojene-na-zlocince-sorose-vic-nez-jsme-mysleli.htm

      Vymazat
    2. ANO je strana eurohujerská, přestože sám Babiš se k základním otázkám dneška zásadně nevyjadřuje. Všichni ANO lídři jsou eurohujeři.
      ANO a TOP09 jsou z tohoto hlediska, tak podstatného, tou nejhorší volbou. Jsou to strany, které nás chtějí zničit!!

      Vymazat
    3. Vláďa z Brna Tak to je souhlas jourová s eu už chystá cenzuru internetu kdo chce žít v diktatuře eu volí ano.

      Vymazat
    4. ANO je Jourová, Telička, Stropnický... V ANO se bez rozhodnutí Babiše nikdo ani neupšoukne, takže je už dnes jasné, že o všem ví a pouze mlží. Volím 29. B

      Vymazat
    5. Babiš proti EU nepůjde a přerozdělení migrantů do ČR bránit nebude. Stačí se podívat na ty jeho europoslance, kteří hlasují pro zavedení sankcí proti ČR za to, že nepřijímáme dostatečný počet migrantů. Další eurohujeři, typu Jourová nebo vítač Pelikán také o mnohém vypovídají, avšak vrcholem je kavárenský fanatický rusofob a válečný štváč Stropnický. Pořád je to však lepší volba, než volit čistokrevné kolaborantské strany, jako jsou Zelení, KDU-ČSL nebo TOP 09, jejichž hlavním cílem je zničit naší zemi a udělat z ní pouze jeden z regionů globální totalitní říše. Nejlepší volbou je SPD, protože tady už jde doslova o přežití. Je smutné, že velká většina mladých lidí nejsou schopni kritického myšlení a nechají se tak snadno zmanipulovat havlistickou (neomarxistickou)ideologií.

      Vymazat
  4. Volme SPD to je jediná záruka že budeme mít premiéra jako Viktor Orbán.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas s 12:40
      Nevidím to dobře, kdo se dere do čela země.
      Stačí když si spočteme kdo je kde za stranu ANO, tak mě z toho až mrazí. Jednotlivé postavičky mluví samo o sobě, že je to skryté nebezpečí. Rozhodně však patří tuto zemi vyčistit od těch darebáků a zaprodanců. Proto je v této době tak důležité jít k volbám, ale hlavně přemýšlet a nevolit tak slepě. Na předešlém přízpěvku se to už ani nesnaží skrývat, kdo je za touto zvací procedůrou migrace. http://www.zvedavec.org/komentare/2017/10/7392-babisovo-ano-je-napojene-na-zlocince-sorose-vic-nez-jsme-mysleli.htm
      Proto má tato paní 750.000Kš měsíčně jako poslankyně EU ? Není tato osoba vlastně placena za rozvracení našeho státu? A nejen ona, za tuto stranu je jich v našem parlamentě a v par. EU až dost.
      Volím KSČM a SPD. Snad se to povede a ještě se tato zem zachrání před totálním rozkladem.

      Vymazat
    2. Bingo! Proto si vyvolili zrovna ji z ČR jako eurokomisařku. Žraloků, kteří lační po takovém postu a penězích, je tam plno. Je ona něčím opravdu výjimečná, že všechny ostatní převyšuje? Vždy je na pozadí záměr a ona je zřejmě bezmezně loajální k EU.

      Vymazat
    3. Vivat Hungary a Poland .

      Vymazat
  5. Takto hnusně jako se chová vedení EU včetně evropské komise, by se kdysi nechoval ani SSSR vůči svým vazalským zemím. Jedině v jednotném odporu vůči nehorázným požadavkům komise můžeme zvítězit a "utnouti" tomuto stejně již umírajícímu molochovi hlavu. A zemí, které teď již vidí tu hloupost a nemohoucnost a zárověň stále se zvětšující nadutost této byrokratické hydry, je čím dál tím více. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. Orbán je zkušený politik, naproti tomu Okamura je začátečník ,který má jen vizizaměřenou na migranty, to je trochu málo, co ten zbytek?Okamura mi silně připomíná současného řeckého premiéra, který než ho zvolili měl plnou pusu odporu, a po zvolení zkrotnul a dnes je z něj slouha EU.Tak to tedy ne,to raději Babiše který je mazaný jako liška a pokud vuyžije alespoň část své mazanosti ve prospěch republiky(jsem přesvědčen ano, je to v jeho zájmu) tak se konečně začneme mít lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:56 to se určitě mýlíte. Myslím si sice, že kampaň SPD je opravdu naprosto přehnaně jednostranně zaměřená na strach z imigrantů, vůbec mi to nesedí, ale jádro jeho "vize", jak jste to nazval, to není.

      A s tím Babišem. to snad ani nelze komentovat jinak, než že jste zřejmě bezmozek.

      Vymazat
    2. 14:08 Babiš začal snižovat zadlužení, vystupuje proti imigrantům, v parlamentu jim přečetl, co všechno rozkradli, všichni zlodějští šmejdi jdou proti němu v jednom šiku. Ty slovo bezmozek nepoužívej.

      Vymazat
    3. Ne brňáku! - anonym 13.56 to nepřehnal. S Babišem má naprostou pravdu. Kdybyste posílal svého zástupce na řádný souboj v šermu s tím, že vítěz bude mít ve všem pravdu, a poražený se bude muset podřídit, vybral byste a delegoval byste zkušeného šermíře, toho nejzkušenějšího, který už má za sebou mnohá vítězná utkání. Nevyslal byste na souboj horlivého trubce, který sice prošel kurzem šermu, ale zkušenosti nemá, a dlouholetý tréning taky ne - aby dokázal včas odhalit všechny slabiny protistrany a zaútočit na ně, tak to ani náhodou. To dokáže - respektive může dokázat jen Babiš, nehledě k tomu, že si může celou řadu protivníků i koupit, a pokud by všechno činil jen a jen pro rozkvět, úspěch, a blaho země, kterou vede, ( asi jakoby vedl k úspěchu svoji firmu) byl by to jedinečný člověk na svém místě. Okamura nikdy neodhalí slabiny "protivníků" protože nemá vůbec žádné politické zkušenosti, sice blafe neustále, jak zakáže islám, ale to jsou jen blafy, protože by při tom narazil na takové překážky, že by pak taky jenom omluvně krčil ramenama - "snažil jsem se, ale nejde to" jako okecávají ti, co se dušovali, že anulují zákon o církevních restitucích, Jde hovno - nejde to. Chvástat se můžu čím chci, když pak stačí omluva, jako sorry, chtěl jsem ... je to v cajku - ne? A Okamura se vůbec - ale vůbec neumí pohybovat v politické špíně, a že v ČR je to nějaká!!! špína! Na nás je celej špinavej okolní svět krátkej, jací my dovedeme být gauneři, šmejdi a špinavci. Okamura si vyláme zuby, za rok, dva, nedostane "důvěru" a bude muset od válu. Nahradí ho nějaké LIDEDM nebo kýho výra. Jak dopadl Vítek Bárta? A jak se snažil, a taky dostal důvěru. A taky ho zadusila obyčejná česká politická špína. Babiš v tom chodit umí, a zatraceně dobře. A vy brňáku, je zatracenej naiva, ale nejste v tom sám. Nenávist vůči Babišovi se podařilo zaplaceným mediálním kurvám dobře rozpoutat, až jsme při tom prošustrovali lithium - i v tom měl pravdu!!! Že hned jak lithium smluvně prošustrujeme, jeho kauza našup utichne, a co? našup utichla! Proč jen jsou čeští obyčejňáci takoví trubci? Ale takoví---!!!

      Vymazat
    4. Ad 14:32
      já odpovím jen krátce: byla by to pravda, kdyby to byl Babišův zájem. Ale protože není, tak jen blábolíte.
      Také vpodstatě souhlasím s příspěvkem P.K. 14:33 viz níže.
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    5. A jak víte, jaké má Babiš zájmy? Jste vědma? Zatím byl jediným ministrem financí po té pětadvacetileté střídající se zadlužovací břečce, který dokázal docílit přebytkový rozpočet, a úplně jedinej politik, po všech těch hambářích, kteří se nechávají od obyčejných makáčů vyživovat ( a ne ledajak) který se zřekl!!! svého ministerského platu. Nic nebere, představte si. Taky byste makal na svého zaměstnavatele z lásky? Anebo proto, že se stydíte brát tučnej plat od někoho, kdo sám moc nevyprodukuje? Ne. Nikdo to zatím nepředvedl, jen si ta břečka zvyšuje a zvyšuje, a představte si, oni jsou si vědomi svého parazitického způsobu života, a nestydí se za to. Sice se občanům do očí nedívají, když blábolí ty své politické sračky, a zdůvodňují svoje nezdůvodnitelné postoje, ale nestydí se. A proč myslíte, že tak Babiš činí - z nenávisti k ČR? Z vychcanosti? Když se zřeknu platu, jsem proto vychcanej? Asi vám placama straší na věži. Patříte k lidem, kteří jak slyší, nebo čtou jméno "Babiš" - už mají kopřivku? To s nimi media pěkně zametla, jen co je pravda. To byl husarskej kousek tohle vypiplat z lidí, i když klasický český trubec asi nedá moc práce. A co jste mi napsal k tomu lithiu - že ta komedaj s Babišem byla přesně účelová? A sám Babiš to odhadl přesně? Teď, když je lithium smluvně zašantročeno, už články o zločinci Babišovi nikde nečteme - proč? A co s tím asi tak udělá Okamura? Vysvětlí nám, že "by nám hrozila mezinárodní arbitráž" a tak dále? Ach bože - do čehos to duši dal!

      Vymazat
    6. Souhlasím s Vláďou-a uvědomme si, že to není Kalousek, Babiš Okamura.Volíme program a zástupce kteří jej budou prosazovat. Všichni vidí, že Babiš nastartoval výběr daní- EET. Ale už se nevidí spousta dalších věcí, které jsou proti obyčejným lidem- např rozložení daňové zátěže, nebo to co předvádí jejich ministr obrany.

      Vymazat
    7. Ad 16:10 demagogie.
      Nejdražší je zadarmo. Ve skutečnosti Babiš ani ráno z postele nevstane zadarmo.
      Ad 16:11
      EET je sprosťárna. Možná bych byl shovívavější, kdyby zároveň např. snížil DPH za služby, ale proč by to dělal, když sám ve službách nepodniká. Bylo to gesto pro lidi mdlého ducha, kteří nerozeznají tisíce od miliard a věří, že na sprostný lid patří přísnost a po deseti-korunách se tak zachrání miliardy, které se jinde rozkrádají.
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    8. Souhlas. Pro prasáky, kteří neodváděli daně, je určitě Babiš s jeho EET ten nejhorší. Nevím jakým způsobem bych podepřel názor, že člověk, který se zřekl své výplaty překračující sto tisíc měsíčně, zatímco všechny ostatní politické kurvy si tuto částku ještě zvyšují, a to ještě nic není proti různým těm poradcům, náměstkům, zdravotnickým a exekutorským prezidentům, prezidentům komor, a další spoustě hnusných zlodějů, kteří si nechávají vyplácet měsíčně i dvěstěpadesát tisíc - z kapes daňových poplatníků prosím!!! - ale Babiš holt nevstává zadarmo. Určitě nemá smysl polemizovat se sprostým, zaujatým, žvanícím diskuzním masturbantem. Zločinného Babiše potřebujete k pravidelné masturbaci, a přes to nejede vlak. Ani lithium nezabralo, jak je vidět, to masturbanty nebere, protože to nezavinil Babiš. A že republika přijde o stamiliardy? Ani to masturbanty nebere, když za tím není Babiš, tak jak je vidět, o peníze této havěti nejde vůbec. A vy že máte rádi ČR? Ne - vůbec ne! Jste jen odporná, zfanatizovaná, zaujatá diskuzní tupá smečka, budete žvatlat pořád ty svoje obvyklý sračky, a pokud žvaníte v souvislosti s Babišem o penězích, o které vám ale vůbec nejde ( viz lithium) tak jste jen všivá banda pokrytců. Nudíte se, proto lezete diskutovat, a v podstatě vám nejde vůbec o nic.

      Vymazat
    9. Anonymní8. října 2017 16:47
      „Ani lithium nezabralo, jak je vidět, to masturbanty nebere, protože to nezavinil Babiš.“
      Ono to vypadá, že Babiš, respektive jeho Brabec, až zas tak mimo hru nejsou:
      https://www.lidovky.cz/souhlas-k-pruzkumu-lithia-podmineny-zakonem-ministerstvo-ho-muselo-vydat-rika-brabec-gqh-/zpravy-domov.aspx?c=A171006_200214_ln_domov_ele
      P.K.

      Vymazat
    10. Ad 16:47
      Tak jste mi to vysvětlil. Až doteď jsem si myslel, že diskutovat se dá a má o všech politicích. Ale konečně jsem pochopil, že o svatém Burešovi ne. Tak se omlouvám, že mi to tak dlouho trvalo. Mám teď už zase právo považovat se za slušného občana podle blahorodého Bureše?
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    11. Anonymní8. října 2017 14:44
      „To dokáže - respektive může dokázat jen Babiš,…., a pokud by všechno činil jen a jen pro rozkvět, úspěch, a blaho země, kterou vede, ( asi jakoby vedl k úspěchu svoji firmu) byl by to jedinečný člověk na svém místě.“
      Zde s Vámi souhlasím. Také chápu, že je tam podmiňovací způsob na místě.

      „Okamura …. sice blafe neustále, jak zakáže islám ..“
      Okamura říkal, že má dvě nepřekročitelné podmínky, pro vstup do jakékoliv koalice:
      1. Nulová tolerance nelegální migraci
      2. Zákon o referendu a odvolatelnosti ….
      O ostatních bodech svého programu je ochoten vyjednávat. Samozřejmě, že záleží na volebním výsledku. Čím více procent dostane, tím větší část svého programu prosadí. P.K.

      „.. až jsme při tom prošustrovali lithium - i v tom měl pravdu ..“
      Ani v této záležitosti není ten slavný šermíř Babiš, který je v politické špíně jako doma, zcela mimo hru. MŽP v osobě jeho straníka Brabce, se také zapojilo. P.K.

      Vymazat
    12. V ANO mi nejvíce vadí Telička, Zlatuška, Stropnický, Jourová. Ti jsou oddaní EU i proti vlastní zemi.

      Vymazat
  7. Anonymní8. října 2017 13:56
    „.. tomu Okamura je začátečník ,který má jen vizizaměřenou na migranty, to je trochu málo, co ten zbytek?“
    1. Chceme radikální změnu politického systému, chceme přímou demokracii, referendum a odvolatelnost politiků
    2. Osobní, hmotná a trestní odpovědnost politiků
    3. Chceme zákon o prokázání původu majetku
    4. Konec zvyšování daní
    5. Budeme vytvářet nová pracovní místa – podpoříme proto podnikatele a živnostníky
    6. Nedovolme další okrádání občanů lichvářskou a exekutorskou mafií
    7. Chceme právo a spravedlnost. Chceme stát sloužící občanům
    8. Nechceme drahý a nefunkční sociální systém, chceme systém podporující všechny slušné lidi – seniory, rodiny s dětmi, zdravotně postižené občany i děti ohrožené bídou
    9. Chceme budoucnost bez dluhů
    10. Nechceme být provincií EU, chceme rozvíjet a bránit suverénní Českou republiku
    Jednotlivé body jsou rozepsány na http://www.spd.cz/program

    „Okamura mi silně připomíná současného řeckého premiéra, který než ho zvolili měl plnou pusu odporu, a po zvolení zkrotnul a dnes je z něj slouha EU.“
    Nevím proč Vám ho připomíná Okamura, ale Babiš ne. Navíc neexistuje žádný důvod u Okamury tento vývoj předjímat. U Babiše ano, je to jeho majetek v Německu.

    „.. Babiše …. pokud vuyžije alespoň část své mazanosti ve prospěch republiky ..“
    On již prokázal, že jakoukoliv příležitost využije ke svému prospěchu a svých firem, které má u nás a v Německu. Neexistuje žádný důvod předpokládat, že učiní změnu o 180°.
    P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi kdo? že tady meleš a do parlamentu mate daleko s 0,1 na posledním místě !!! Se Zelenými a Piráty pjejete stejnou písničku .

      Vymazat
    2. Anonymní8. října 2017 16:11
      „A ty jsi kdo? že tady meleš ..“
      Argumenty hodné Babišovce. P.K.

      Vymazat
    3. Zelení - to jsou ti, za které hovoří ten slabomyslnej kretén Matěj Stropnický? A piráti - jsou ti, za které hovoří to přitroublé monstrum s dredama na palici? No to bychom dopadli, bejt tohle ve vládě. Až takhle snad nás pánbů nepotrestá!

      Vymazat
    4. No a jsme doma - 16.51 a další - antibabišiáda v akci. O nic jiného jim nejde, jen sprostě urážet a nadávat na Babiše. Co je to? Aha -
      už vím.Zloději, vychcánci, lapkové a OSVČ, co neplatilo daně, a myslelo si to, že to tak bude pořád? No a protože na diskuzích se slétá hejno pořád stejných ( starých) krkavců, asi jim jde o vychcané podnikání jejich dětiček, zatímco starý krkavec už je ve slušném důchodu, dřepí denně u počítače, ale za dětičky a jejich vychcánkování se rvou jako lvi. Dětičky to až tak nebere, neboť na diskuzích se většinou nevyskytují, zato dědek se může posrat. Zajímavý je, že se tohoto štvaní nezúčastňují ženy - samej chlap s pěnou u huby, a myslím, že nejsem daleko od pravdy, když si o zarputilých diskutérech myslím, že jsou bez rodin, bez partnerek, bez šoustání. Ti, kteří vedou suchý a prázdný život impotenta, jedinou zábavou pro něho je klávesnice. Vlastně chudáci.

      Vymazat
    5. Anonymní8. října 2017 16:58
      „No a jsme doma - 16.51 a další - antibabišiáda v akci. O nic jiného jim nejde, jen sprostě urážet a nadávat na Babiše.“
      Mladý krkavče, mohl by jsi odcitovat, kde je v 16:51 ta urážka? P.K.

      Vymazat
    6. 16:58 urážející a bez argumentů, bez rozhledu a zřejmě i bez znalostí z ekonomiky a techniky, protože prázdně plácá, plácá, plácá ...
      K Babišovi, obratně využil rozpočtové výhledy dané momentální hospodářskou konjukturou k tomu, aby tvrdil, že on a jeho vedení jsou příčinou vyšších příjmů státního rozpočtu, rozpočtových úspor i populárních kroků v rozpočtové distribuci. Propagandička pro pitomce, štvanice odborů proti živnostníkům i přeceňování efektů EET. Jen tu stoku falešných informací polykejte.

      Vymazat
    7. Není to tak dávno, co jsem si dovolil prognozu. "Protestní hlasy posbírá od středu do prava ANO, do leva KSČM, SPD. Mladí budou preferovat Piráty. Bude-li ANO rozumné a s těmito stranami vytvoří koalici, bude "zemětřesení" ale jsem realista. Stačí mi marginalizace stran odpovědných za "marast" ve státě a TOP s KDU poslat do druhé ligy!

      Vymazat
  8. Orban má doma velkou podporu a u nás jenom spekulujeme kdo nám zajisti pohodlný život. Čekáme obracení Ferdise Pištory. Zadne cinkáni již nebude nemá to kdo platit.

    OdpovědětVymazat
  9. 16:58
    Hlavně ta pakáž okolo Bureše to je galerie jeli národa a kolaborantský svině v jednom!!!!;;

    OdpovědětVymazat
  10. Lidé Český volte Okamuru ! Nemá sice na Orbána ale má v sobě trochu Japonské krve . Nebude měkký jak holubičí národ . Zachrání nás aspoň na čtyři roky od Merkelové a jejích kvót muslimů . Nebudeme makat na další kukačky . Jedny už tu máme a nechodí do práce již druhá generace .M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:51 názor podložený informovaností a hlubokou úvahou. Tomio Okamura s 25ti % japonské, 25ti % Korejské a 50ti % moravské krve má předpoklady všechno zachránit. Nezpochybnitelně kladné reference. Škoda, že nevíme jak to má s geny.

      Vymazat
  11. Bartoš pohltí hlasy mladých fetek , dnes vypadal jak po f.................. Tak jako V.veřejně ,zelení . Jsou to vyhozené hlasy .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:58- Vám se nelíbí slogan "pusťte nás na ně"?

      Vymazat