Reklama

.

.

úterý 3. října 2017

Podivná a nelogická obava voličů ze ztráty hlasů při volbě malých stran

Jaroslav Tichý a Vladimíra Vítová
3. 10. 2017
V průběhu předvolebních aktivit se setkáváme často s podivnou argumentací (a logikou) některých našich občanů. Mají obavu dát své hlasy ve volbách někomu mediálně neznámému, někomu, kdo údajně „stejně nedostane dost hlasů“. Je to prý zbytečná ztráta hlasů. Jakoby ty hlasy stranám ve volbách uděloval někdo jiný, než občané sami.


Takže ZAPRVÉ:

Mediálně neznámý je dnes každý, kdo není propagován mainstreamem. Ať již zcela otevřeně či poněkud skrytě. Nechť si každý občan/volič položí otázku, zda to je pro dotyčného minus či naopak plus a proč. Zejména za situace, kdy víme, jak média lžou a manipulují, a koho zcela nepokrytě podporují.
Vážení občané/voliči, dovolujeme si Vám položit tyto otázky:

Copak Vám není automaticky předem podezřelý ten, koho dnes propagují před volbami naše veřejnoprávní sdělovací prostředky (tzv. mainstream) - byť třeba ne otevřeně pozitivně, ale přesto?

Pokud ne, co tedy očekáváte od říjnových voleb? Změnu očekávat nemůžete, nic pro ni totiž neděláte. Vše po volbách „pofrčí“ tak, jako dosud - tedy na pouhých tzv. alternativních jménech z předem nachystaného výběru ze strany mainstreamu. "Známých osobností" - vyrobených a propagovaných veřejnoprávními prostředky - jsme měli od roku 1989 hodně. A kam jsme se s nimi dostali? Do současného marasmu. Chcete v tom snad pokračovat?

Pokud ne, proč již konečně nezačnete volit jinak? Tedy podle programů a podle toho, který z programů Vám vyhovuje. Jestliže to neuděláte, tak nikdy nic nezměníte! A uvědomte si, že strany se skutečně alternativním programem vůči stávajícímu systému jsou předmětem totální mainstreamové blokády! Nic se o nich nedozvíte.

Sestavili jsme souhrn 10 nejzávažnějších otázek, které se bytostně týkají našeho státu, našich rodin a naší další existence. Prostudovali jsme oficiální programy všech neparlamentních stran a dále SPD a KSČM. Poznatky jsme seřadili do jediné tabulky a došli k šokujícím výsledkům a poznání, že voliči často vůbec netuší, koho, či co, podporují. Nelze totiž stavět na tom, co který představitel té či oné strany právě konjunkturálně pronesl ve sdělovacích prostředcích. Zítra na to zapomene, po volbách to popře. Rozhodující jsou skutečně programy jednotlivých stran. Jde fakticky o písemné závazky stran vůči svým voličům.


A nyní ZADRUHÉ:

Není zřejmé, proč mají občané/voliči obavy sami ze sebe a ze svého jednání. Začnou-li totiž konečně volit podle programů, které jim skutečně vyhovují, pak bude situace zcela jasná. Nelze ale nalézt logiku v tvrzení, že občané nemohou volit někoho, u koho není předem zřejmé, že dostane od nich samotných dostatek hlasů. Vždyť ty hlasy nemohou přijít z nebes, nýbrž od voličů samotných.
V této souvislosti si občanům / voličům dovolujeme položit další otázky.

A/ Volit „tradičně“ a dávat hlasy „profláknutým stranám“ a viníkům stávajícího marasmu a věřit v zázrak, že se snad změní, nepovažují voliči za ztrátu hlasů?

B/ Nechodit k volbám a dopustit, aby tak "hlasy" byly připočteny vítězným stranám voleb (bez ohledu na to, kdo to je) za ztrátu svých hlasů také nepovažují?

C/ Dávat hlasy stranám, které jsou čistě monotématické a které o řešení dalšího komplexu zásadních otázek vůbec neprojevují zájem (ani potřebnou znalost) není pro voliče rovněž ztrátou hlasů?

D/ Dávat hlasy tzv. alternativním stranám, které nechtějí vystoupit z EU ani z NATO - bez čehož se však v naší zemi nemůže absolutně NIC změnit - také nepovažují za ztrátu hlasů?

E/ Dávat hlasy stranám, které se skrývají za pláštíkem referenda (o němž se může jednat roky) a nepovažují za nejzávaznější samotné volby - kdy mohou jasně říci: "Chceme vystoupit z EU a z NATO!" - také není pro voliče ztrátou hlasů?

Mimochodem, nejaktuálnějším příkladem "respektování" referenda je současné Katalánsko. Navíc tlak na zrušení národních států a tvorbu euroregionů je tak rychlý a enormní, že ani žádné referendum nebudeme moci nikdy vyhlásit, protože můžeme během roku přestat jako ČR existovat!

Ve finále je tedy úplně jedno, zdali nespokojení občané/voliči volí TOP 09, ODS, ČSSD, či KDU-ČSL nebo KSČM, Piráty, SPD a další mediálně známé strany. Mediálně známé jsou tyto strany totiž proto, že jsou systémové! Všechny strany, které nechtějí okamžitě!!! vystoupit z EU i z NATO zároveň (protože obě organizace jsou provázány personálně, finančně i organizačně) žádné opravdové nebezpečí pro systém nepředstavují. Proto je jejich představitelům umožněn vstup do médií.

Vážení spoluobčané, prosíme Vás, abyste se zamysleli předtím, než půjdete k volebním urnám. Celkový počet hlasů je totiž důležitý pouze pro vstup stran do skrutinia. Pro faktický zisk mandátu je klíčové, kolikátá se strana umístí v rámci daného kraje dle počtu hlasů. A někdy třeba 50 či 100 hlasů rozhoduje o pořadí v přidělování mandátu. To znamená, že vůbec nezáleží na velikosti samotné strany a de facto ani na tom, že kandidátka není kompletně zaplněna.

Jaroslav Tichý a Vladimíra Vítová, ČSNS / ANS, volební číslo 25

86 komentářů :

  1. Jasně pane volím SPD.

    Tady je dobrý článek konečně babiš řekl pravdu. A diví se že mu klesají preference. Kdo chce vládnout se stávájícími euhujerskými stranami odmítá referendum má ve straně vitače a euhujery. Tak ať jsi to přebere byl by to stejný slouha jako sobotka.

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Babis-Budete-se-divit-kolik-procent-bude-mit-Okamura-Pritom-ty-veci-co-vyklada-Ja-premierem-nebudu-506472

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babiš nebyl a nebude nikdy slouha.Nemá to v povaze ani v genech. Všechno půjde dál po staru, s tradičními politickými zloději a zbohatlíky nikdo nezamete. Jak zpíval Kryl ... a vládci samozvaní, si staré zvyky šlechtí dál, a kradou, lžou, a žvaní.... To hlavně.Žvanění, žvatlání, demagogie, tragedie, lži, a poplašné zprávy.

      Vymazat
    2. 12:21 - ale to budou vládci námi všemi zvolení, nikoli samozvaní. Ať už to bude kdokoliv.

      Vymazat
    3. Anonymní3. října 2017 12:21
      „Babiš nebyl a nebude nikdy slouha.“
      Slouha je ošklivé slovo, lze to říci přijatelněji. Babiš nebyl a není svobodný.
      Za socialismu pracoval v podniku zahraničního obchodu, byl v kapitalistické cizině. Kdyby jenom tohle, tak nemohl nebýt spolupracovníkem Stb. Tak to měli komunisté podchycené.
      V nových pořádcích, zprivatizoval velkou říši. Peníze si na to musel půjčit v bankách. Ovšem půjčit si na takovou říši, není stejné, jako si půjčit na Fabii. Banky se nenechají postavit na vedlejší kolej, takže jaké závazky musel přijmout nikdo neví, ale že by žádné nepřijal odporuje logice. P.K.

      Vymazat
    4. 12:21 Dnes je na seznamu článek že by šel babiš do koalice s čssd jednal s ním i herman. Nic by se nezměnilo a bylo by to horší. Náš národ jsi teď nemůže dovolit chybu. S SPD je jistota že se sem nedostanou slimáci a zbavíme se eu.

      Vymazat
    5. SPD tam bude s těmi svými pár poslanci akorát tak do počtu.

      Vymazat
    6. SPD nám žádnou jistotu nedává, protože chce schvalovat nejprve referendum. A než se referendum za několik let schválí, tak tu bude slimáků asi milion. A pak SPD nechce vystoupit z NATO. Chce jen případné referendum o setrvání v NATO.

      Z EU musíme vystoupit hned. Jde to. SPD to ale nechce, jinak by to měla v programu, ale tam to nemá! SPD jenom kecá o referendu.

      Vymazat
    7. 13:43- to není slušnost se napřed zeptat občanů, zda chtějí vystoupit? Navíc kladné vyjádření občanů zavazuje všechny strany, nejen SPD! Proto referendum i obecné je snáze prosaditelné jako přímá cesta k demokracii.

      Vymazat
    8. 13:43 A jak by sis ho "hned vystoupení z EU" představoval? Protože "hned" se nedá vystoupit ani z tramvaje...

      Vymazat
    9. Pane Povolný, copak jste padlý na hlavu? Když má někdo v programu, že chce vystoupit z EU a z NATO a dostane většinu hlasů - tak to se Vám zdá neslušné a nezavazující? Ani vy jste nečetl text, pod nímž diskutujete, jinak byste totiž věděl, že na referedum, které se může schvalovat roky, není čas! Musíme EU opustit VELMI RYCHLE, jinak je s námi konec! A o ten konec se postará i SPD svým letitým "slušným" schvalováním referenda, které nám pak nikdo neuzná, protože žádná ČR nebude ani existovat! Slyšel jste někdy o rušení hranic a tvorbě euroregionů? SPD nemá ani odvahu říci, co přesně chce!! SPD je pro naši zemi úplně na nic! SPD a Piráti jsou mainstreamem povolená alternativa, která samotný systém nikterak neohrožuje! VK

      Vymazat
    10. Fakt se směju, když tvrdíte, že dostanete většinu hlasů :-DDD

      Vymazat
    11. VK-já vám přeji úspěch, možná dám i hlas abyste překročili 5% bariéru(nesprávnou) ale nejsem padlý na hlavu. Váš program volebně neprosadíte, nebudete-li mít za sebou "ulici" všech nespokojených. Tu dosáhnete jednáním po volbách na "jednotné hnutí" národních stran. Mezinárodní situace je "příznivá", tak makejte.

      Vymazat
    12. Omlouvám se pane Povolný :). VK

      Vymazat
    13. 13:43 Vy jste zapomněl na kocába hermana štěpánovou kraďouska a spol. Tito vlastizrádci se budou bránit bez referenda nepůjde nic. SPD má odvahu na vystoupení z eu právě tím referendem.

      Vymazat
    14. 13:41 Co to píšete když vyhraje Okamura volby tak nebude mít pár poslanců.....

      Vymazat
    15. 17:13 Tomio bude rád za 5 - 6%, takže to s tím počtem poslanců nebude taková divočina.

      Vymazat
  2. Prvním krokem k pokusu o nápravu nastoleného směru, se kterým volič nesouhlasí je změna pohledu na předvolební kampaň. Stávající parlamentní strany mají za sebou výsledky za své volební období a to je jejich kampaň. Kampaň probíhala při jednáních parlamentu, kdy na sebe některé objekty zcela bezostyšně sypali jednu kauzu za druhou, obviňovali se z rozhodování za úplatu atd.. Strany jako ODS, KDU, ČSSD, TOP-09 jsou nevolitelné z podstaty jejich dlouhodobého, negativního působení ve vedení státu. O problémy vzniklé úpadkem morálky a nekoncepčním rozhodováním kobrtáme každý den. Styk s úředníky bývá často příčinou srdečních selhání, nebo alespoň zvýšení hladiny adrenalinu .... :-)
    Jakmile se před volbami začne mluvit o předvolebním klání, zbystřete. Přehlížejte reklamní poutače, nehleďte na průzkumy. Sledujte myšlenky, urovnejte si priority, zamyslete se nad pojmem, co je to stát. Do toho vzpomenout na historické skutečnosti atd. To je práce pro odpovědného voliče.
    Sakra, jak se mohu odpovědně rozhodnout? Aha, pro začátek se zaměřím na prosazování trestní odpovědnosti politiků, zavedení mechanismu pro jejich odvolání, zachování naší měny, výstup z NATO a omezení vlivu či vystoupení z EU.
    Jak to vidíte moji spoluobčané Vy?
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:52 Souhlas. Hezky jste to napsal.

      Vymazat
  3. Mediálně neznámý je ten, který se spoléhá na média a to jenom těsně před volbami. T. Okamura pracuje a setkává se s lidmi neustále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme. anonyme 12:01, ty jsi velký vůl! A vůbec jsi nepochopil text pod který diskutuješ, takže ti zacituju:
      Ve finále je tedy úplně jedno, zdali nespokojení občané/voliči volí TOP 09, ODS, ČSSD, či KDU-ČSL nebo KSČM, Piráty, SPD a další mediálně známé strany. Mediálně známé jsou tyto strany totiž proto, že jsou systémové! Všechny strany, které nechtějí okamžitě!!! vystoupit z EU i z NATO zároveň (protože obě organizace jsou provázány personálně, finančně i organizačně) žádné opravdové nebezpečí pro systém nepředstavují. Proto je jejich představitelům umožněn vstup do médií.

      Ostatním však NEEEE!!!!!

      Jana

      Vymazat
    2. Anonymní3. října 2017 13:23
      Možná byste měla zklidnit emoce, zatemňují Vám rozum. Ten text, který citujete jako písmo svaté, je lživý. Anonym 12:01 Vám to napsal jasně. Mediální známost T.O. spočívá v jeho aktivitě na internetu a ve vytrvalém objíždění republiky a stýkání se s lidmi.
      Mediální známost SPD – Tomio Okamury nespočívá v přístupu ke sdělovacím prostředkům, který je téměř nulový, s výjimkou současných předvolebních diskuzí, kdy SPD s jejich současnými 12-15% nelze nepozvat. P.K.

      Vymazat
    3. Okamurova mediální známost spočívá v tom, že byl mluvčím Asociace cestovek a měl pravidelný přístup do ČT. Protože byl tímto známý z televize, tak byl zvolen za senátora a jako takový měl pravidelný přístup do ČT. Opustil svoji japonskou manželku i svého malého syna, nabrnkl si 19letou studentu a skrze skandály v osobním životě, kterým se věnoval bulvár (viz Ornella Koktová, exekuce atd.) získal svoji "popularitu". Kdyby však tohoto nebylo, tak by si mohl třeba vyrvat játra a na FB být aktivní jako blázen, ale mediálně známý by nikdy nebyl! A už vůbec by nebyl mediálně znám, kdyby chtěl náhodou vystoupit z NATO. A to nechce. Takže přestaňte urážet Janu a začněte přemýšlet vy.
      Josef

      Vymazat
    4. Jo, a ještě jsem zapomněl tu jeho a Fialovu skandální zpronevěru Úsvitu, kterou Okamura vydává za svoje ublížení. To je ovšem vrchol drzosti. Josef

      Vymazat
    5. Anonymní3. října 2017 14:18
      Jana je takový hulvát, že ji urazit nelze.
      K tomu Okamurovi. Kolik mluvčích kdečeho, se stalo populárním politikem? Kolika lidem pomohl rozvod a nová známost k politické kariéře? Můžete to zkusit, když je to takový jistý recept.
      Domnívám se, že T.O. přesvědčil svými názory, které prezentoval na FB a neúnavným kontaktováním sympatizantů po celé republice. Sílící preference jsou důsledkem toho, že své názory nemění s funkcí, naopak je ve všech funkcích trvale prosazuje. P.K.

      Vymazat
    6. Citujte, co jste řekla hulvátského? Jana

      Vymazat
    7. Milí přátele z ANS , kteří politici a strany za vámi stojí ??????

      Vymazat
    8. Za ANS kandidují někteří bývalí politici a současní komunální politici. Například bývalá poslankyně za KSČM JUDr. Marie Nedvědové je lídr v Liberecku, známá krajská zastupitelka a bývalá členka ČSSD Ing. Marie Paukejová je lídr v Jižních Čechách, lídr v Praze je Ing. Michal Klusáček, předseda České strany národně sociální, ve středních Čechách Ing. Karel Janko - předseda České strany národně socialistické, PhDr. Vladimíra Vítová je předsedkyní Českého mírového fóra a lídrem na Vysočině atd. Vše je zde: http://www.csns.cz/volby#wrapper

      Vymazat
    9. Oprava 15:27. Citujte, co JSEM řekla! Jana

      Vymazat
    10. Jano! Nazvala jste volem nekoho, kdo si "dovolil" zapochybovat o vete v pamfletku, pod kterym diskutujeme. Ja osobne take SPD neradim mezi "systemove strany" a mam k tomy dolozitelne duvody. pokud se tedy jako hulvat zachovate, nedivte se, ze vas za hulvata nekdo (kdo vas vidi poprve) oznaci.

      Vymazat
    11. Žádáme právo občanů rozhodnout v Referendu o vystoupení z EU!TO JE V PROGRAMU SPD!Volte SPD!NEVOLTE PROFLÁKNUTÉ STRANY ,ZELENÍ A PIRÁTI!Tyto strany milují multikulti společnost,neziskovky,EU a libují si být v područí Německa,USA!A hesla,kterými obšťastňují na svých kartonech dokazují,že myslí ve svůj prospěch,ne pro lidi.

      Vymazat
  4. To už tady bylo například ve spojitosti s p. Vítem Bártou a p. Okamurou. Oba pro mne velice sympatičtí politici a to, že si člověk přečetl jejich program, bylo k ničemu. Proč riskovat!? Až budou v parlamentu místo jejich poslanců sedět gumové figuríny, které budou dotyční při hlasování ovládat z notebooku, tak jim hlas hodím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako že bys chtěl, aby parlament ovládalo jen několik politiků?

      Vymazat
    2. Anonymní3. října 2017 11:52
      Řekl bych, že jste to vystihnul dobře. Jenom bych přidal, že je také podstatná důvěryhodnost toho, kdo ty programové body vyhlašuje. Jinak je to pouhé slohové cvičení. P.K.

      Vymazat
    3. Pánové, proboha, podívejte se na ty programy a neříkejte tu takové nesmysly. Vždyť ani nevíte, co kdo vlastně říká. Jednou z podstat tohoto článku je, že vystoupení z EU a z NATO v programu skoro nikdo nemá! A co zásadního měli v programu Okamura a Bárta? Četli jste ho vůbec? Já ano, takže vám to řeknu: samé kraviny! Vůbec nic zásadního. Jenom také šolíchačky a kosmetické úpravy, ale zásadního nic.

      Vymazat
    4. 12:13 Několik? Jeden a ten by si sem imigranty nedovážel. Na rozbití států nepotřebují armádu a zbraně, stačí jim "demokracie".

      Vymazat
    5. 13:30 Parlament jednoho muže je to poslední, co bychom si mohli přát.

      Vymazat
    6. 13:38- "Parlament jednoho muže" mi nevadí, mám-li možnost "Cézara" odvolat, jinak osvícený diktátor je lepší než naši současní "demokrati", bohužel.

      Vymazat
    7. Pane Povolný, když si to zkusím představit v reálu, tak odvolám "Cézara" a co dál? Chaos? Bezvládí? ???

      Vymazat
    8. 14:25- nebude chaos ani bezvládí! Kdysi Senát volil a odvolával císaře. Doba "digitální" umožňuje tuto výsadu lidu obecnému! Ano, jsem pro prezidentský systém a potlačit role stran.

      Vymazat
  5. Chápu, že volební kampaň jede na plný pecky, ale jestli psaní takovýchto článků přinese této prapodivné alianci nějaké hlasy navíc, to silně pochybuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o tom nepochybuji vůbec - nepřinese.

      Vymazat
    2. Proč tohle píšete?! ČSNS je nejstarší politická strana a letos oslavila 120. výročí. Podívejte se, jací lidé kandidují za ANS v rámci ČSNS a přestaňte je urážet! Radši pochopte to, co se vám autoři snažili sdělit. Evidentně jste ale článek ani nečetli. A vyjadřujete se přesně v duchu: podle sebe, soudím tebe. Vy byste se chovali přesně tak, jak podsouváte autorům. http://www.csns.cz/volby#wrapper

      Vymazat
    3. 13:48 Já jsem psal příspěvek ve 12:08 a ať koukám jak koukám, není tam vůbec nic, co by kohokoli uráželo.

      Vymazat
  6. Nix verstehen.
    To už spíš chápu doporučení jít to hodit radši až druhý den. Trochu paranoia, ale lepší než nakopat do břicha.

    OdpovědětVymazat
  7. SPD a ANS nejsou nepřátelé a už jen z podstaty by dokázali utvořit strategické spojenectví.Překvapilo mně taky, že mají dost průniků s komunisty(příjemně) tzn, netýkalo by se jich nějaké pitomé usnesení a pokud s návrhem přijde komunista zvednou pro něj ruku pokud mají stejný názor.vůbec nejklíčovější bude volební účast a to která strana populace bude aktivnější, jakkoliv jsem proti fragmentování, tak pokud se podaří zaktivizovat mládež, která ví o životě prd a na druhou stranu nepřijdou důchodci a nezaměstnaní, máme to projeto.

    OdpovědětVymazat
  8. Jinak já uvažuju mezi SPD, ANS(ČSNS), a KSČM- rozhodnutý nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. efpe Podpořte SPD bude nás hodně.

      Vymazat
    2. A 13:38. SPD nechce vystoupit z NATO, SPD nechce vystoupit z EU hned, ale chce roky schvalovat referendum. A až ho schválí, tak si bude moct leda strčit do p--ele, protože ČR už existovat nebude. SPD je zcela a úplně na H--NO! +++

      Vymazat
    3. Jenom pro ty kteří pořád žvaní, že SPD nechce vystoupit z NATO. Neustále připomínám, základ je halasování v referendu. Neumím si představit nebo lépe umím se představit ten řev, kdyby vláda a posranecká sněmovna , nadbytečný senát prohlásili, že vystoupíme z NATO a EU. Media, komedianti,neziskovky a jiná pákáž by je roznesli na kopytech a požádali by o spojeneckou pomoc protože občané s tím nesouhlasí. Vždyť je jasné, že u nás pár blbců již čtyři roky zpochybňuje přímou volbu presidenta, protože nebyl zvolen jejich kandidát. Prostě bez referenda to nejde a jak říká p. Okamura musíme se rozejít v poklidu abycho nedopadli jako Jugoslávci. A k paní nebo slečně Janě slušnost a ohleduplnost vám nechybí.
      Václav

      Vymazat
    4. To je fakt, jak u blbejch! Přečtěte si program SPD - tam je totiž napsáno: chceme případně referendum o SETRVÁNÍ v NATO. Nikde nemluví o tom, že by chtěli vystoupit! Okamura navíc chce v NATO zůstat!

      Vymazat
    5. Václav Přesně tak podobně jsem to napsal nahoře. Kdo chce moc nebude mít nakonec nic. Vzhledem k tomu že opět vyhrála makrela tak eu bude pokračovat ve vnucování slimáků. Nejdůležitější bude to referendum a kdo to nechápe toho je mi líto.

      Vymazat
  9. Dotaz Sputniku na V. Vítovou:

    Existují mezi velkými stranami takové, které také vystupují za odchod z EU a NATO? Kdo je vaším možným ideovým spojencem v těchto volbách?

    Z těch větších stran v programu mají náznaky pouze KSČM a SPD. Ale je všeobecným omylem, že existuje mnoho stran, které chtějí vystoupení z EU. Opak je pravdou. Existuje pouze několik malých neparlamentních stran, které to požadují. .... A například Piráti a jiné tzv. alternativní strany chtějí setrvat v EU i v NATO! Ovšem voliči si toho vůbec nejsou vědomi, protože si nepřečetli jejich programy, neb to dle vlastních slov považují za zbytečné a myslí si, že programy mají všechny politické strany podobné, a že je navíc nedodržují. A když v televizi slyší, že je někdo proti stávající vládě, tak si často myslí, že je i pro vystoupení z EU. Jak fatálně se ovšem tito lidé mýlí!

    Sputnik: Máte možnost mluvit v televizi?

    Ne. Vůbec žádnou.

    Sputnik: Každá volební kampaň stojí peníze. Kdo vás podporuje?

    Nikdo. Vše si platíme naprosto sami

    https://cz.sputniknews.com/svet/201709045917245-vystoupeni-eu-nato/

    VK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsi nám ukázal, proč je nevolit.
      Co dobrého můžu čekat od partičky, které si není ani schopna sehnat peníze na vlastní kampaň?

      Vymazat
    2. Ty jseš ale kretén 13:36!

      Vymazat
    3. Kultura projevu členů ČSNS v praxi. Ostatně to ukazují v každé zdejší diskuzi.

      Vymazat
    4. 14:40-Vaše kultura projevu se neodlišuje, možná byste mohl aspoň naznačit, jak si jiné partičky dokáží sehnat peníze na kampaň! Jsem chápavý, stačí mi schéma, díky.

      Vymazat
    5. Naprosto souhlasím s panem Povolným!

      Vymazat
    6. Když o výsledku voleb rozhoduje výše konta, tak to pěkně děkuji, to není demokracie, ale ... pornokracie - vláda placených děvek.

      Vymazat
  10. Pjakin 26.9.2017 :

    USA nemohou dále unést svoji expanzi, NIKAM. V souladu s tím je Trump nucen… Tedy přesněji není nucen, ale jako představitel globálního prediktoru zastupuje zájmy USA, suverenizaci, koncentraci dovnitř, jak někdy tvrdí, že jsou izolacionalisté.

    Ve smyslu, že dochází-li k izolaci nějakého státu, tak je to určitě práce vlastenecké státní elity, a jestliže stát vede aktivní vnější politiku, tak to jsou globalisté. Ve skutečnosti to tak není. Takže Trump nemůže diktovat podmínky Evropské unii a Evropská unie má v záloze a také pro případ, že by přece jen byl realizován ten evropský islámský chalífát, stabilizační prvek, Visegrádskou čtyřku.

    Která v podstatě musela zůstat v Evropě a v případě potřeby zafungovat jako týl, aby stabilizovala státnost a kulturní identitu národů staré Evropy. Státní elita si to uvědomuje, proto se snaží všemožně destabilizovat Polsko, aby se stalo destabilizačním faktorem nejen ve vztahu k Visegrádské čtyřce.

    Tady se ještě USA více méně pokoušejí hrát svou hru. Ty reparace, které chtějí žádat po Německu, Rusku, ty požadavky, které teď vznáší Polsko, mají za úkol destabilizovat stabilitu Evropské unie, nalomit jí, aby EU měla zájem o zprostředkovatelskou roli USA. Proto Trump, to je jedna věc.

    Ten realizuje politiku izolace USA, aby mohl provést přeformátování USA tak, aby to vyvolalo co nejméně světových otřesů. Přestože těch světových otřesů nebude v důsledku pádu světové dolarové pyramidy málo. Ale musí zůstat ovladatelné. A Evropská unie, ta to může ustát pouze jako jediný celek. Drobné státy nemají v tomto ekonomickém modelu tak velkou stabilitu, aby ustály krach USA.

    Proto všechna ta hnutí na vystoupení z Evropské unie, znamenají snížení stability jak samotné EU, tak i daného státu.

    Jednou věcí je bojovat za kulturní identitu, aby vás nezaplavovali nějací migranti s prosazováním svých pořádků. Je takové ruské přísloví: Do cizího kláštera vlastní řád netahej. Když někam přijedete, tak se chovejte tak, jak je zvykem v daném státě a neporušujte jeho zvyky. Važte si kultury toho státu, protože jste tam hosté. A multikulturalismus je nastaven opačně. A to opačně došlo až tam, že teď ty migranty urážejí kříže na kostelech. Musíme je dát pryč. Migranty urážejí naše vánoční stromky, musíme je dát pryč. To jsou dozvuky té politiky zaměřené na vytvoření islámského chalífátu".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, co píšeš, neřekl Pjakin, ale na základě Pjakinova vidění světové situace interpretoval nějaký spolupracovník leva-netu. Samozřejmě je to ale úplná blbost! Pjakin totiž naopak několikrát loni zdůrazňoval, že střední a východní Evropa má nyní jedinečnou možnost vybrat si svůj vlastní směr mimo EU, která je ztracená, což několik ZDŮRAZŃOVAL!!! Takže hy hovadiny o prospěšnosti setrvání v EU si strč za klobouk! +++

      Vymazat
    2. 13:59 A vy si opravdu myslíte, že při eventuálním rozpadu USA, devalvace dolaru, propadu na burzách a z toho pramenícímu rozkladu hospodářství přežijí lépe malé státy ? Při neexistenci vlastního průmyslu, obchodu, odborníků, atd. atd. ?

      Vymazat
    3. Omlouvám se, Pjakin to opravdu řekl. Ale to, co jsem psal výše řekl před časem také. +++

      Vymazat
  11. 13:59 Doporučuji vyměnit výrazový slovník...

    OdpovědětVymazat
  12. 14:35 Můžete napsat kdy ? Díky.

    OdpovědětVymazat
  13. Díky zákonu času se hroutí jakékoliv lhaní....všechno probíhá v souladu s reálnou mravností a etikou všech účastníků procesu...

    Vyčlenění států Visegrádské čtyřky jako samostatného subjektu řízení, protože oni potřebují takové čisté opory a Visegrádská čtyřka by v tomto ohledu právě vyhovovala. Teď, když stará Evropa už úplně shnila je zapotřebí se pro její další řízení o něco opřít a tak je budována Visegrádská čtyřka.

    Jenže budovat ji na jejím bývalém základu s pamětí její socialistické existence, je pro ně nebezpečné. Navíc, jestliže podpoří Visegrádskou čtyřku, mohly by okolnosti na ni začít natolik silně tlačit, že by přistoupila na dohodu s Ruskem, jenže to Západu samozřejmě nemůže vyhovovat, protože oni chtějí tavicí kotel, kam všechny strčí, přetaví a zmizí v něm celé státy i národy. Opakuji, že v tomto případě by podpořili tvorbu samostatného subjektu řízení na evropském území, aby se o něj mohli opřít, jenže tu je ta historická paměť – lidé si stále pamatují svoje socialistické soužití se SSSR. Jenže co teď? Okolnosti je nutí, aby si takovou oporu vytvořili.. Proto se mluví o vyloučení a zároveň se o něm neuvažuje, protože se přece potřebují o něco opřít,jinak se ve staré Evropě všechno zhroutí.

    NDR zachránilo NSR. Historicky jednotné Německo zachránilo právě jen obyvatelstvo NDR.....NDR - to byl obrovský krok v porovnání s celým západním světem, panovaly tu jiné, lidštější vztahy a Jakmile si to lidé jednou vyzkoušeli, jen tak se těch lidských vztahů nevzdají na úkor nějakých blah, která stejně nakonec vedou pouze k degradaci osobnosti.

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=QQa6otkwzTM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O V4 jsem našel pouze výše zaslané. Text o tom, kde mluví Pjakin o slábnoucí síle GP a o možnosti stř. a vých. Evropy zvolit si vlastní cestu, nemohu najít. ale bylo to vloni. +++

      Vymazat
    2. Možná ta síla "ostalgie" nebude tak velká aby našla 3. cestu, vlivy a pozlátka "západu" jsou veliká, přesto doufám, že časem většina pozná, "není všechno zlato, co se třpytí". Doposud se rýžovalo, nastane doba "pravosti zlata"! PS. Mám se líp, než za komunistů ale nadšený nejsem. Neví někdo proč?

      Vymazat
  14. Nechci Vám brát iluze, ale abyste prosadili okamžité vystoupení Z EU a NATO, museli byste výrazně omezit volební právo. Znemožnit hlasování mladým, podnikatelům, vzdělaným atd. Lidé sice nadávají na hromadu věcí, ale většina nemá v úmyslu opuštět "západní svět". Vlastní zkušenost s vrstevníky, něco přes padesát a názory jako Vy mají asi dva ze sta.
    Tento boj, ač se Vám jeví jako hlavní a nejdůležitější věc na světě, máte prohraný, to je prostě fakt. Ale samozřejmě Vám to nemůže nikdo zakazovat, je to však marná snaha. honza z hané

    OdpovědětVymazat
  15. Obecné referendum je životně důležité. Měl ho v programu Úsvit (resp. SPD), ale i ČSSD - z pera Dienstbiera. Ale sněmovna projednání textu ani jednou T.O. neodsouhlasila. Tedy ani mít zákon o referendu v Programu není záruka, ale nutná podmínka. Prosazení zákona o referendu je podmíněno většinovým souhlasem v PS. Nestačí tedy nějak volit, ale volit jen ty, kteří chtějí referendum. Letos bude ČR volit prachy nebo ti, kteří už procitli, přežití. Vyberte si, prosím, dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:17
      jenom upozorňuji že referendum z pera američana DIENSTBIERA byl paskvil.
      Jsem pro přímou demokracii, odvolatelnost politiků , soudců a st. zástupců. Hmotnou odpovědnost za špatná rozhodnutí těchto uvedených (dnes parazitujících ) našich zaměstnanců.
      Václav

      Vymazat
  16. Velmi dobrá rada.
    Míří k podstatě.
    Připojuji se. Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... doplňuji, patří k 17:17. Děda.

      Vymazat
    2. ... doplňuji, budu volit SPD. Děda.

      Vymazat
  17. Na mě to dělá dojem, že SPD nemá v programu vystoupení z EU a NATO z taktických důvodů ohledně možnosti uzavřít koalici s Babišem. Spekuluje, že se jim podaří ho přemluvit na zákon o referendu. PRADĚDA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdejší adoračníci SPD budou koukat jako jeleni až skončí Okamura v koalici s Piráty a ČSSD a budou jednat dlouhé roky o referendu a mezitím naše země pomalu přestane existovat. Ti, co podporují slepě SPD, jsou naprostí hlupáci!

      Vymazat
    2. 22:30 Okamura pevně stojí za svým od začátku řízené migrace eu nekroutí se jako kdu a další. A že by šel do koalice s takovýma euhujerema sám tomu nevěříte.

      Vymazat
    3. 23:30-poslouchal jsem T.O. na Radiu + a musím uznat, že je dobrý rétor. Teď jen "seskupit vojáky". Jeho úkolem bude vybrat "schopné generály" a já mu věřím, "jen blbec se nepoučí z chyb minula".

      Vymazat
  18. Samozřejmě že se neztratí. Pokud budete mít aspoň něco, tak vás odměna nemine. Za rozvrácení levice se platí.
    Pro mně, jsou všichni, kromě komunistů, pravice.
    A to rozhoduje.
    A taky proto tady po hadráku pravice rozhoduje a bude rozhodovat.
    A kdo jim to chce aspoň trochu narušit, volí levici !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je opravdu nutný dělit politiku na pravici a levici a nic mezi tím? To je trochu černobílé vidění světa, notabene když za levici považuješ jen jednu partaj a za pravici všechny ostatní.

      Vymazat
    2. 11:42 a koho ještě tady vidíš jako levici ? socany nebo koblihu ? či snad lidovce lidové.

      Vymazat
  19. Co je nejdůležitější a pravice to nedovolí, je nové kvorům pro vstup strany do sněmovny.
    Dnešních pět procent je dobré pro větší chaos a tím lepší řízení těch nahoře. (výš, ještě výš ...)
    Nemuselo by to být zrovna těch deset procent, ale číslo devět by bylo rozumné.
    Ujasnilo by se mnoho věcí a hlavně kdo je vlastně nalevo či napravo.
    Mohla by tak konečně zmizet třeba socdem a hlavně kalousci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak jsi přišel na devět procent? Deset je moc a osm už málo?

      Vymazat
    2. 11:38 sere tě to, viď. ty bys byl na pěti.

      Vymazat
    3. Naopak, pětiprocentní hranice nedovoluje začínajícím stranám s novými lidmi a novými myšlenkami rychlý start. Naopak, kvórum by se mělo snížit!!! Jinak se budeme celý život koukat na ty otřepané prázdné zkorumpované ksichty.

      Vymazat
    4. 14.10 a ty "začínající" nové strany mají jaké ksichty. už se nám představili mnohokrát. recyklace nebo následnictví po taťkovi.
      a pak řež ve žvanírně kdo je lepší a kdo by co chtěl. měly by být dvě strany, levá, pravá a střed. plevel vytrhat. a kdo vyhraje vládne.
      v kapitálu ideální. ti nalevo by byli převahou peněz a reklamy vždy válcování. a bylo by to jako teď u nás. takže by se nic nestalo.

      Vymazat
  20. Stačí si vzpomenout, jak davy hystericky, fanaticky, nekriticky podporovali Klause a jeho mafiánskou ODS na základě lživé propagandy tvořené "objektivními" "nezávislými" médii.

    OdpovědětVymazat