Reklama

.

.

sobota 28. října 2017

Režisér Jiří Svoboda hostem pořadu Horké téma Parlamentních listů. Zamýšlí se nad volebními výsledky. Má radost , že propadly strany, které tady vládly v uplynulých 27 letech ....V rámci privatizace rozkradly státní majetek přibližně v hodnotě, jak říká 5 bilionů korun, a když k tomu připočteme státní dluh ČR dostaneme se k astronomickému číslu..

Proto byl rád a věřil, že Babiš zvítězí a tradiční strany dostanou málo hlasů. Dále se rozpovídal  o příčinách velké porážky ČSSD a KSČM... Kalouska nazval hulvátem a je škoda , že se nakonec dostala do PS TOP 09  Posuďte sami...
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Znamy-reziser-vypustil-pred-kamerou-PL-velmi-silna-slova-Nebezpecni-lide-Vedeni-CSSD-nevaha-zneuzit-tajnych-sluzeb-k-likvidaci-oponentu-Zimola-Babis-510095

41 komentářů :

  1. když to řekne Svoboda, máte z toho vánoce. Když jsem tady napsal v únoru, že sociální demokracie není ani sociální, ani demokratická a že hlavním úkolem podzimních voleb je konečná likvidace mafií spolčených napříč politickými stranami a jako první se to týkalo právě ČSSD, tak mi to tu cenzor smazal!
    Stejně tak, když napíši, že Filip nebo Skála jsou maloburžoazní kádři, kteří se vzhlédli v Kalouskovi. A oni se odkopali a teď si notují s Kalouskem, Fialou a Bělobrádkem!!!
    čí kasu hájí tenhle server?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:57 já bych vás nemazal. Jste skvělou ukázkou člověka, který je schopen smotat cokoli s čímkoli. Rozumí se, že bez logiky a argumentů. Svého druhu nejspíš grafoman.

      Vymazat
    2. opět byl můj příspěvek bez důvodu ani vysvětlení smazán. Je smutné že cenzura kvete zrovna zde.

      Vymazat
    3. 21:16
      NAPSAT OTEVŘENĚ CO SI MYSLÍM NEMOHU tak jen narážky, které vám nejdou dohromady

      Vymazat
    4. Bývalý předseda KSČM se vybarvil jako koblihář a nestydatě odděluje zlodějského privatizéra Babiše od rozkrádání státního majetku v 90. letech ! Navíc rozkradený státní majetek v dnešních cenách se pohybuje kolem 10. bilionů Kč, výsledkem je více tisíc miliardářů a mnohamiliardářů ! Kamarádi Babiše uhlobaroni Otava a Koláček si nakradli každý více jak 8 miliard Kč.

      Vymazat
    5. Heroute, nechtěl byste toho hnusnýho nadávání a osočování Babiše už konečně nechat? Co vám osobně ukradl? zavedl EET a donutil vás platit daně? To je ten důvod té šílené nenávisti, kterou tady předvádíte? Jste zfanatizovaný pokrytec. Politici, kteří rozkradli, zdevastovali a vynulovali celý ČR stát, a prodali i vodu, vám nevadí.Ale s nadávkami Babišovi se můžete posrat. Kdekoliv na diskuzi vidím slovo "Herout" je mi jasné, že půjde o urážky a nadávky Babišovi. Jste ubohý duševní mrzák...koblihář...zlodějský privatizér....miliardáři, mnohamiliardáři... jděte do hajzlu vy sprostá, nevychovaná nulo!

      Vymazat
    6. Andrejko, no tak, neschovávej se za anonyma 23:06. My víme, že nemáš rád označení "zlodějský privatizér", i když je to holá pravda. Tak když už ses jednou na tu vojnu dal, tak to musíš vydržet.

      Vymazat
    7. Pán anonym 23:06 bude vedoucí úderky ANOfertu, který má směnu do 24:00 !! Je naplněn žlučí a místo vyvracení argumentů zvrací šílené nadávky koblihového, primitivního fandy!! Neustále žvaní lži svého Andreje , jak tady |"vládli" politici co "všechno rozkradli" , ale že to vládli ve skutečnosti privatizátoři prostřednictvím politiků nechce přiznat !!

      Vymazat
    8. 23:06 Pokud si někdo je schopen sednout ke stolu s balkánskou řeznicí M.Albright, v žádném případě to nemůže být slušný člověk. Jste obyčejný hlupák.

      Vymazat
    9. Motáte páté přes deváté. Házet Filipa a Skálu do jednoho pytle, jakkoli se o to někteř třešničkáři snaží, je hodno znalce pivních etiket. Zkuste místo egoistických soudů raději argumentovat, pak bude po mazání.

      Vymazat
    10. Pro 20:57 (28.10.) - v únoru žádný takový příspěvek, který popisujete, smazán nebyl Smazané texty ukládáme do archivu. Byl bych rád, kdybyste vedle útoky na naši redakci, když už bez toho nemůžete být, aspoň trochu korektněji. Takhle mohu jen konstatovat, že lžete!

      Vymazat
    11. Režisér Svoboda by měl být Babišem odměněn jak ho propagoval vstávaje lehaje a v rámci organizované kampaně špinil ČSSD kde se dalo. Škoda, že pozornost nevěnuje své rodné straně, o ní by měl vědět víc.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jdi se bodnout

      Vymazat
    2. 21:07 geniální! To by mohlo vyhovovat i mainstreamu. Ondřej Dvořák se nemusel ani podepisovat. Jeho profil, jeho obrázek.

      Vymazat
    3. To jste vymyslel sám, nebo vám s tím někdo pomáhal? To už ty volby zrovna zrušme.

      Vymazat
    4. Ondřej Dvořák, voni jsou bedna, to se teda zas musí nechat.

      Vymazat
    5. NO FUJ!!!!!!!!
      Vy jste musel šňupat, jinak to není možné.

      Vymazat
    6. Vláda ANO s ODS, KDU-ČSL a STAN (nevím, proč jsou u vás na 3. místě, když jsou jinak na chvostu) a
      Piráti = taková vláda je K ZBLITÍ, jak vás tohle proboha mohlo napadnout? Zlodějské straky, falešní milovníci sudetoněmeckého landsmančaftu a rusofobní válkychtíví poskoci Kalouska = DO PRRR, TO JE NA EMIGRACI!!!!!!!!!

      Vymazat
    7. Pane editore Dvořáku, nechápu, proč jste vymazal příspěvek svého jmenovce Ondřeje, který nebyl v rozporu s pravidly pro diskuzi, pouze sice hloupým, ale nekofliktně formulovaným názorem. Nebuďte předpojatý ani zbytečně temperamentní. Ničemu to neslouží.

      Vymazat
    8. A 2:06
      Příspěvek byl odstraněn autorem, nikoli editorem...

      Vymazat
    9. 3:11 omlouvám se, přehlédnul jsem.

      Vymazat
  3. Tak nevím, kam se Jiří Svoboda dopracoval, když KSČM doporučuje radikalismus, sám jako bývalý předseda chtěl měnit název strany a řešení budoucnosti ČR vidí v sice nečitelném, ale co do směřování zcela pochopitelném Babišovi. Co jste zač, pane režisére? Svého času jste budil dojem komunisty z přesvědčení. Budil, nebo byl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pan Svoboda posílá ty korytáře tam, kde jejich dědci partaj založili v odpověď zrádcům z Lidového domu!

      Vymazat
  4. Čím dál více nabývám dojmu, že svět už se definitivně zbláznil. Výroky pana Svobody mě v tom jedině utvrzují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste se dopočítal jiných čísel??
      Máte pravdu, asi to není přesně na korunu.

      Vymazat
  5. Taky to nechápu, jako kdyby ODS prosazovala EET, tak čo dela soudruh režiser u komunistů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ODS ani nevzpomínejte. Zloději a vrazi.Bývalí aparátčíci, největší kariéristický ksindl. V životě nevrátí státu a lidem to, co ukradli, rozkradli a prodali. A ten lidský odpad na diskuzích vřeští proti Babišovi. Zavedením EET, a donucením vychcánků a lumpů platit daně, bylo naprosto ohromný. Pracující taky musí platit daně.

      Vymazat
    2. 22:11 - On nějakej ódéesák někoho zamordoval a ty o tom víš něco, co policie neví?

      Vymazat
    3. 23:11 člověče jednoduchý, oni ti sólo živnostníci, které ta větší konkurence se zaměstnanci moří a likviduje, nepracují? Přál bych ti, ty asi v pohodě zaměstnanče, se stanovenou pracovní dobou a místem výkonu práce, placenými přesčasy, dovolenou, zárukami bezpečné práce, nemocenskou, možná i benefity, aby sis‘ zkusil dělat třeba řemeslo sólo. Jsou tací, že jim nic jiného nezbylo, pak zas jiní, kteří si musí přivydělávat jako třeba důchodci. Víš ty troubo jeden, že podnikatelé se zaměstnanci tržby krátit nemohli, protože osobně nekasírovali a proto museli mít a měli kontrolu tržeb obdobnou EET? Závist s tebou cloume, na to tě Babiš ulovil, primitive?

      Vymazat
    4. 21:43 - To jsem nevěděl, že Kozina je komunista. Vždyť jen komunisté se mezi sebou navzájem oslovují soudruh, soudružka... A ty jsi pana režisére jen tak z plizíru familiárně oslovil soudruhu!
      No, nejsi ty blbý a máš to ve svém nedoživeném mozečku pomotané...?

      Vymazat
    5. 21:43 A jaké strany je soudruh režiser členem? - komunistické. Spíš to budete mít pomotane vy.

      Vymazat
  6. Souhlasím s článkem ale volbám nevěřím.

    OdpovědětVymazat
  7. Různé názory na činnost KSČM za posledních 27 let mě jako jejich voliče /to je naposledy co jsem jim věřil a dal hlas/utvrdilo v tom,že přes všechny sjezdy a kádrové obměny by na základě svojí politické činnosti se měli přejmenovat a to na buď: Nostalgickou stranu,nebo Stranu pohody,Stranu mírného pokroku v mezích zákona,nebo Stranu mírového kapitalismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:05 skromný dotaz, dovedete si představit, co to bylo být mezi komunisty, kteří udrželi tu partaj při životě v devadesátých letech, kteří se k ní hlásí a za ní kdesi v dolních patrech vystupují dodnes? Jestlipak jste při průzkumu nebo na otázku z okolí řekl, že jste komunistů volič, když dnes, nad jejich ne dost radikálním vystupováním ohrnujete pysk? Je vám málo, že jde o jedinou partaj, která je od počátku proti NATO, odsoudila Kosovo a tvrdí, že kapitalismus problémy většiny řešit nechce a neumí? Hrdino.

      Vymazat
    2. Už jenom být členem KSČM je hrdinství. Dokážete si představit co si ti lidé museli vytápět od různých idioti?

      Vymazat
    3. Pokud volbu toho, kdo má zastupovat vaše zájmy, odvozujete z názorů jiných, pak jste asi moc rozumu nepobral a je celkem marné se vaší volbou zaobírat. Ta se bude měnit jako počasí, tak jako se mění názory hloupých lidí.
      Jsem rád, že to nemám jako vy a že se o tom, koho podporuji, rozhoduji na základě dosavadního konání jednotlivců i strany. A protože samozřejmě nemohu uhlídat vše, pro jistotu jsem jako před každými volbami, i před těmi posledními věnoval pár minut vyplňování dotazníku na stránce "kohovolit.cz", abych porovnal své preference s hlasováním členů sněmovny. Nikoli překvapivě, opět mi vyšla zdaleka největší shoda s hlasováním komunistů, trochu s ČSSD a naopak shoda téměř v ničem s TOP09 a ODS. Tak prosté to je...

      Vymazat
    4. Neznamená hrdinství to,když se nechám jen 27 let otloukat a vyvracet jen lehounce špínu kterou na mě kydají lidé,kteří převážně za socialismu nežili.Čelní funkcionáři ztloustli nejen postavou,což se dá věkem omluvit,ale i na mozku.Že takto tvrdě uvažuji ukazuje ,že nejsem sám viz výsledky voleb. H.

      Vymazat
  8. Profesor Svoboda zmiňuje zajímavý styl jednání , zavedený v dnešní společnosti. Nikdo vám nakonec nic nedokáže, nejste odsouzen, ale například z vyšetřovací vazby (časově omezené zákonem) se vrátíte , ale počítač máte na neznámém místě týden na přezkumu, aby se vám po navrácení (musíte si pro něj dojet na vlastní náklady) zhroutil v důsledku zavirování w10 , s poškozeným displejem. Samozřejmě, nepodezírám Policii ČR ze zlého úmyslu, vše se odehrálo určitě z iniciativy V.V.Putina, ale jako výchova k tomu, abych byl zticha, je to srozumitelná nápověda. Smrdí z toho odporné pracky KGB.

    OdpovědětVymazat
  9. To je všelijakých kydů o ničem. Komunistům nepřeje doba. Nakonec ani jiným, dříve taky "komunistům" v ODS-TOP, socanům, ba i lidovcům. Byli sice jako národofronťáci, ale ve službách.
    Babiš a jeho koblihy jsou fenomen, tvářící se ani ryba ani rak. Volili ho zoufalci bez skutečného názoru, nevidíc ani to, že je to bude velmi brzo mrzet. Třeba jen proto, že ho všichni pomlouvají a on se všemi zloději (sám se sebou ?) zatočí.
    Máme tady ten "růst", čili nadvýrobu aut, takže pro většinu žádné velké starosti, navíc když si můžeme půjčit na cokoliv a kolik chceme.
    Čas levice příjde. Zatím se komunisti musí chovat státotvorně, i když jim to moc nepomáhá a jsou stále terčem pro kohokoliv, i pro fašouny kteří by rádi zase toho svého fyrera, nebo aspoň pinocheta.
    Komunistům hrozili zákazem, takže nějaká radikálnost byla problém. Za první republiky chtěl buržoust zavřít Gottwalda, a ten musel zdrhnou k sovětům. Kam by dnes takový Filip mohl utéct.
    Krize je už za dveřmi. Je třeba budovat novou levici. I bez toho dnes už archaického názvu Komunisté. Je třeba dát do hromady slušné lidi ze zkrachovalé socdem a z jiných stran, i ksčm. Vybrat nový název, něco krátkého jako má kobliha, třeba LEVICE.cz
    Byla by to dlouhá cesta k sjednocení, zatím s programem osvěty a hlavně odrážení lží, polopravd.
    Pokud se tak nestane, budou lidé v čase krize snadnou kořistí větších populistů než je Babiš. Německo třicátých let je varování.

    OdpovědětVymazat