Reklama

.

.

středa 11. října 2017

Včerejší projev prezidenta M.Zemana v Radě Evropy jsme už uvedli na NR...Po jeho projevu následovaly dotazy z publika.V ČT nastal výpadek, když prezident hovořil o vztazích EU s Ruskem, také o nesmyslnosti sankcí........

11.10. 2017   Rukojmí
„Přeji vám jen to nejlepší, vážení kolegové, přeju vám, abyste měli velké množství přátel a co nejmenší množství nepřátel. A pokud už budete mít nepřátele, tak jen ty, kteří budou hloupí,“ uzavřel Zeman a dočkal se potlesku.(řekl v závěru včerejšího projevu)A teď dotazy z publika...


„Asi víte, že Václav Havel je člověk, kterého si zde v tomto domě ceníme nejvíc. Kdo je podle vás lepším kandidátem na tuto cenu? Někdo, kdo udržuje sankce kvůli moralitě, nebo ten, kdo je odstraňuje kvůli ekonomice?“ zeptal se jeden z účastníků debaty.
Zeman konstatoval, že Havel byl zastáncem morální politiky, která bývá někdy v rozporu s tzv. real politikou, což je německý termín, připomněl Zeman. Zeman si je prý vědom, že ekonomické vztahy lze rozvíjet jen za dodržování lidských práv.
„My nejsme Evropská unie, my nejsme NATO, my jsme organizace, která ctí lidská práva, ale Rusko se rozhodlo, že se zdrží jednání na této půdě a upřednostní své soudy. Vy vidíte zlepšení situace ohledně lidských práv v Rusku?“ zazněl další dotaz.
Zeman se chystal odpovědět, ale České televizi se zhroutil přenos. Pár minut proto diváci z veřejnoprávní televize prezidenta neslyšeli. Po chvíli se ale prezident na obrazovky ČT vrátil.
Zopakoval svou tezi, že je třeba s Ruskem vést dialog. „Pokud chcete změnit přístup jakéhokoli státu, tak to musí být na základě dialogu, a pokud tento dialog nefunguje, ... tak je to horší než zločin, je to chyba,“ řekl Zeman.

Chcete riskovat válku s Ruskem?

Došlo i na otázku, co dál s Krymem. Měl by se vracet Ukrajině?
„Politický diskurs je plný skvělých nápadů, z nichž některé skončily na smetišti dějin. Takže já budu citovat bývalého německého prezidenta Gaucka, který řekl, že když se pokusíme vzít Rusku Krym a připojit ho zpět k Ukrajině, tak to bude znamenat evropskou válku. Chcete to riskovat?“ ptal se prezident v odpovědi.
Posléze poukázal na to, že probíhá dialog mezi Ruskem a Ukrajinou, tak by bylo možné Ukrajině předat nějakou kompenzaci za Krym, ať už půjde o finanční kompenzaci, nebo v podobě surovin. Je to pouze můj názor, ale respektujme, že se tím pokoušíme vyhnout válce,“ zdůraznil Miloš Zeman.
Nemluvě o tom, že se uplatňují dvojí standardy ve vztahu ke Krymu a ke Kosovu, připomněl prezident. Kosovo se stalo nezávislým územím i navzdory vůli OSN. A u Krymu to není možné? Tento dvojí metr se prý Zemanovi nelíbí.
Rusko se rozhodlo umenšit význam Rady Evropy tím, že finančně nepřispívá k jejímu fungování. Příspěvek činil deset procent celkového rozpočtu organizace, ale Zeman nabídl pohled z ruské strany. „Když nemá být Rusko v této organizaci zastoupeno, proč by platilo?“ ptal se Zeman.
Prezident také popsal, co by se mělo dít ve vztahu k Rusku dál. „Zorganizujme workshopy, konference, diskuse a uvědomme si tu ideologickou diverzi. Když já diskutuji s ruskými občany, tak to nejsou negramotní a neinteligentní lidé. Oni jsou schopní naslouchat našim argumentům a my musíme naslouchat jejich argumentům. Zakladatel mého státu T. G. Masaryk řekl, že demokracie je diskuse. Proto diskutujme,“ žádal prezident.

Na půdě Rady Evropy se hovořilo také o uprchlické krizi a o tom, že se v Praze odehrávají demonstrace jak na podporu uprchlíků, tak proti nim.
Téma migrace podle Zemana rozděluje Evropu. Visegrádská čtyřka se staví proti ekonomické migraci. „Co chápu jako smysluplné řešení, je, že musíme pomoci běžencům přímo v jejich zemích. Takže z našich národních zdrojů je třeba zafinancovat školství, zdravotnictví nebo elektrifikaci v domovských zemích; a opakuji v domovských zemích uprchlíků,“ pravil Zeman.
Stejně jako na půdě OSN, řekl prezident i na půdě Rady Evropy, že odliv mozků škodí domovinám uprchlíků. Tento odliv mozků uvrhává jednotlivé země na dlouhou dobu do zaostalosti. „To je můj argument proti nezákonné ekonomické migraci. Samozřejmě, že nemám nic proti uprchlíkům, kteří byli ve svých zemích stíháni za své politické názory. To nejsou ekonomičtí migranti,“ uvedl český prezident.
Jedna z dam poukázala na to, že se v Česku vzmáhají protiuprchlické nálady, a chtěla vědět, zda proti tomu úřady něco dělají.
„V Praze máme demonstrace proti migrantům i pro migranty. Možná, že demonstrace proti migrantům jsou trošku větší, což je trochu paradox, protože na území České republiky nejsou vůbec žádní migranti. Pro nás je migrant něco jako yetti nebo manželka detektiva Colomba. Tu také nikdo nikdy neviděl. Ale my vidíme, co se děje kolem nás, třeba v Rakousku,“ uvedl Zeman.
„Pokud chcete zastavit tyto demonstrace, tak nejste demokratkou. Nedávno proběhla demonstrace v můj prospěch i proti mně a já jsem se zúčastnil obou, protože jsem demokrat,“ poznamenal Zeman.

Světový terorismus? Většinou je to islámský terorismus, vyjádřil názor Zeman

Stranou pozornosti prezidenta nezůstal ani boj proti terorismu. „Nebudu světový terorismus nazývat světovým terorismem, protože v ohromující většině případů jde o islámský terorismus," zdůraznil. Tomuto terorismu můžeme podle prezidenta čelit jen tak, že budeme investovat do policie, do armády, a tím, že projevíme odvahu a budeme investovat do vlastních zbraní.
„Moje manželka má také pistoli, prošla všemi testy a teď už mě stráží. Také druhý dodatek americké ústavy říká, že každý člověk má právo nosit zbraň. My Evropané jsme trochu opatrnější než Američané, ale mám za to, že po teroristickém útoku v Barceloně už není rozdíl mezi námi a Američany tak velký,“ prohlásil Zeman.
Stranou jeho pozornosti nezůstala ani situace na Blízkém východě. Všem připomněl, že je velkým přítelem Izraele. „Proto se domnívám, že mír na Blízkém východě stojí na zajištění bezpečnosti státu Izrael,“ zdůraznil český prezident. Stát Izrael podle prezidenta opakovaně bojoval o svou existenci a vyhrál. Některé státy a organizace si přejí zničení Izraele, což Zeman považuje za nepřijatelné.



95 komentářů :

  1. Co se týká přenosů ČT s presidentem Zemanem, není to výpadek ojedinělý. Určitě to bude zastaralou technikou. Proto by se mělo nalít do ČT mnohem více peněz, aby se tyto problémy již neopakovaly. Potom bude vše fungovat tak jak má. Ať žije ČT a její vedení !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, proto berou vrcholní manažeři plat v řádech statisíců měsíčně, redaktoři a redaktorky se blíží ke stu tisícům.... Bez žádné kontroly protékají miliardy ročně. Nesmí je kontrolovat ani NKÚ...
      A v tom, že pokud má prezident Zeman nějaké důležitější sdělení a vždy selže technika ????? Neměl by už někdo dostat vyhazov?
      Je také k zamyšlení, že vypadne přenos, ale to, co řekne cestou se zachytí a použije proti němu. Na to technika slouží...
      A zveřejněte nahrávky všech, které máte zachyceny, to bychom slyšeli věci, co?
      Ožralého Vaška, jak si v Thajsku zlomil klíční kost nebo Dáša, jak padla Clintonovi pod auto..

      Vymazat
    2. Ten problém není třeba technického rázu, ale může být problémem jiným. Tím je třeba neochota plné informovanosti od jistých názorů, které nekorespondují s "oficiální linií" ČT.

      Vymazat
    3. To je nejake divne. Verejnopravni medium, zadnou "linii" mit preci nema, uz ze sve (verejnopravni) podstaty. Ma jen nezaujate informovat. ;-)

      Vymazat
    4. Veřejnoprávní má povinnost informovat v intencích EU, jak se prokecl nějaký radní, který dohlíží na čistotu vysílání. Z tohoto zorného úhlu by přerušení a následné vymazání záznamu Zemana bylo povinností poskytovatele veřejné služby. A mlít pořád dokola o Ukrajině a Krymu, pořád a pořád.

      Vymazat
  2. Nedovolte druhý Mnichov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsi tím myslel, mysliteli?

      Vymazat
  3. Dle mého názoru je v ČT banda debilů,kteří půjdou po volbách postupně do hajzlu,takže je třeba vydržet a jejich odchod si vychutnat popřípadě přispět k jejich odchodu tím,že nebudeme volit stávající vládnoucí pacholky.

    OdpovědětVymazat
  4. Je nutné nevolit ty strany, které zavinily současný marasmus, tj. ČSSD počínaje a TOP 09 konče.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  5. Nesouhlasím se Zemanem v několika bodech: Krym byl ruský a Rusku se vrátil po více jak 60 letech okupace Ukrajinou. Tedy spíše, jaké reparace zaplatí Ukrajina Rusku za okupaci Krymu! Je pozoruhodné, že o demonstracích proti nelegálním migrantům v Praze se musím doslechnout z jakési Rady Evropy, o které nevím vůbec nic. Já jsem si myslel, že je to prostitut, pardon chtěl jsem říci institut EU. Jsem také proti našim agresívním válkám, protože ty jsou zdrojem terorismu. Nebude-li naše agrese, nebude terorismus. Kdyby nebyla 2. světová válka, nebyla by guerilový/partyzánský "terorismus".Ta spojitost je jasná i pro hodně blbé. Ano, jsem proto, abychom kompenzovali zemím, kde jsme páchali válečné zločiny, jejich materiální i morální ztráty. Z moci OSN a silou byl zřízen stát Izrael a tím okradena a rozvrácena Palestina. Nemyslím, že by to byla nějaká spravedlnost, to byl vlastně jen 2. Mnichov. A navíc, který ukradl polovinu Palestiny a Židé postupně okupuje další území Palestiny, dnes v rozsahu 82 % - tedy nacistické Sudety v arabském světě. Vůbec nechápu, proč se musí Židé, kteří tak trpěli za nacismu, chovat zrovna stylem těchto nadlidí k Arabům. Sankce proti Rusku nejsou kvůli moralitě, ale kvůli dobrému byznysu USA - a na úkor EU.
    Mimochodem je paradox, že řečnická tribuna je otevřena náckovi Porošenkovi a tedy zřejmě kdyby žil Hitler, tak by tam evropským národům kázal on. Pak se nedivme, že Rusko nestojí být v této sebrance členem. Byl to jediný SSSR, který se distancoval od Hitlera a naopak "západní mocnosti" za nim doslova dolézaly jen proto, aby vyvolali 2. světovou válku v představě, že bude směřována jen proti SSSR. Jaké to zklamání, když si nacisté nejdříve zajistili západoevropské zbrojařské koncerny. Že dnešní Rusko pronacistickým zemím EU zhola nic nevěří, je jen projev zdravého rozumu Rusů. A naše snahy o rozvrácení Ruska diverzí - jsou totéž jako snahy o vyvolání 3. světové války. Cui bono? USA budou ti, co budou z blbosti Euanů dobře prachy těžit - a o to přece jde. A aktuálně! Pojďme podpořit madridské frankisty v boji proti Kataláncům, zakládejme buňky odporu (stejně neexistující)demokracii, naplňme sny Musoliniho a Hitlera, kteří po boku velkého Franka bojovali za vítězství fašismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, vynikající příspěvek!!!!

      Vymazat
    2. OK, Výtečný rozbor! Bravo !!!!!

      Vymazat
    3. Svatá pravda . M

      Vymazat
    4. Souhlasím, jen si nejsem jist vaším náhle sarkastickým závěrem. Rozumíme si i v tom, že v Kaltalánsku byl po několikaleté přípravě zinscenován další pokus o barevnou revoluci.

      Vymazat
    5. Dobrý, až na ten konec, tam se ještě prokáže, jestli to Sorosovi tentokrát vyjde, nebo zase ne. Jeho tlustá pazoura tam byla vidět už při vítání imigrantů Katalánci.

      Vymazat
    6. Ani USA si sankcemi nepolepšily, naopak, bilance zahraničního obchodu USA se oproti obdobné v RF změnila po sankcích ve prospěch RF. V USA roste pasivum, v RF aktivum. Ke Katalánsku pouze to, že komediální představení s odtržením/neodtržením nestojí za jakékoli seriozní úvahy. Mimochodem, svou kvalifikaci prokazuje Miloš Zeman již tím, jak na veřejnosti prezentuje svůj vztah k Izraeli. Proč kopat na prezidentské úrovni do něčeho, co je uvnitř značně rozpolcené a současně s tím lze vést moudrý dialog z pozice "přítele"? Globální politika není pro každého, byť by při troše nepohodlí a usilovném studiu KSB a DVTR mohla být.

      Vymazat
    7. Je pozoruhodne kolik casu spojene s cestovanim , pripravou , psanim proslovu atd. utratil pres. Zeman casu. Snad by semel stat clenem te Rady ..
      Kde je tak rad a aktivni. Coz schazi potom v jeho praci...
      Snad vice prace by mel venovat ABY CESKA REPUBLIKA BYLA SKUTECNE CESKA !! A patrila Cechum a obavam se ze Rada je splachovaci v tehle vecech..

      Vymazat
  6. Nezlobte se na mě, ale Miloš už zase plácá blbosti a je dnes už naprosto nepřijatelný.

    Samozřejmě jsem ho volil, aby se nedostal na Hrad ten uslintaný Habsburk a myslivec, ale
    tvrdit, že na území České republiky nejsou žádní migranti a odliv "mozků" z uprchlických zemí je problém nebo že Ukrajina by měla po Rusku žádat kompenzace za Krym ( odjaživa ruský !!!) nebo že Izrael je středem vesmíru, tak to je už hodně přes čáru !
    To fakt nemůžeme najít nikoho jiného na post presidenta, než jakési nýmandy typu Horáček nebo Kulhánek ?
    Nikdo si nedá tu práci a nesesbírá 50 tis. podpisů např. pro generála Blaška, což by byl president naprosto ideální a vyhovující všem rozumným občanům ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krym byl pro 95% Ukrajinců - odjakživa - Ukrajinský. Plácáte nesmysly.

      Vymazat
    2. 18,13 - víte houby, Krym byl autonomní území s vlastní samosprávou!!!!!!!!!! Už si to proboha vtlučte do hlav a nepiště sem pořád tytéž hlouposti!!!!

      Vymazat
    3. Pane 18:13, Krym byl historickým ruským územím a v roce 1953 jej Ukrajinec Chruščov předal pod správu Ukrajinské SSR. Když se v roce 1991 dělil Sovětský svaz, tak Krym, jakožto autonomní republika s vlastní vládou a parlamentem, formálně zůstal součástí Ukrajiny. 60 procent obyvatel Krymu jsou etničtí Rusové, zbytek Ukrajinci a Tataři, avšak i ti v referendu z větší části hlasovali pro odtržení od Ukrajiny a připojení k Rusku, protože na banderovské vraždící komanda na území Krymu nestáli ani oni. Referendum bylo legitimní, což potvrdilo 130 zahraničních pozorovatelů z 25 zemí, a výsledek devadesát osm procent hlasů je již dost pádný důvod k odtržení od neonacistické republiky. Zajímavé je, že odtržení Kosova, Tibetu nebo Skotska, tak vehementně ti naši evropští "demokrati" podporují.

      Vymazat
    4. 18:10 Ano, Zeman plácal některé blbosti, třeba tu o odškodnění Ukrajiny. Místo toho měl navrhnout sankce na Ukrajinu, aby dodržovala Minské dohody. Ale na druhou stranu je jediný, kdo se alespoň částečně odváží říkat pravdu. Bez něj by si v Radě Evropy pořád jen navzájem potvrzovali své lži. Takto je přece jen malá naděje, že se odváží říkat pravdu i někdo další.

      Vymazat
    5. President Zemna nema co strkat nos do zalezitosti , ktere nejsou jeho. Mel by se starat o republiku a nechat zalezitosti jinych statu jinym...Diskuse samozrejme, ale soukrome kdyz se jedna o to do ceho mu nic neni. Putin take nemluvi do nasich zalezitosti !!
      Rada EvroIdiotu je zase jen proradna zvanirna tupych zvastu a show aby se tam mohli soudruzi predvadet svema ubohejma tupostma..Pryc o toho. Nikdo z nich nic nevyresi.
      V CR je problemu spoustu.
      Proc president neco nedela...Uz davno mel diskutovat dle rad jeho Masaryka /patraciho ohare po vrazdach, do kterych mu ale vubec nic nebylo a ktery mel nechat profesionalum. Konec koncu policie se nesnazila davat prednasky o problemech filizofickych//...Uz davno. A jeste ani nezacal !! Kde jsou jeho starosti o sudetske fasisty , kteri nevideli Sudety ani z ponorky ! Napr.

      Vymazat
    6. 2:57 - moc vám nerozumím, píšete zmateně. Zeman v Radě Evropy přece mluvil o evropských problémech a Ukrajina a sankce jsou vedle migrantů aktuálně největší problém. V Radě Evropy jsou zastoupeny všechny evropské státy, včetně Ruska, Ukrajiny ale i Švýcarska. Je to přesně platforma pro to, co řekl.

      Vymazat
    7. Miloš Zeman tu není od toho, aby inicioval pořádání exkurzí českých občanů do islámského města Teplic. On tu není od řešení následků, ale od řešení příčin. Pochopitelně že jeho pojetí pomoci zemím postiženým exodem znamená to, co je vidět v Sýrii - tam se spousta Syřanů již vrátila plná elánu vybudovat na troskách teroristy poničené země lepší Sýrii než byla ta do proxy euroatlantické invaze. Ostatně přesně o to usiluje i syrský prezident Bašár Asad, což pro mnohé neznalé reality může znít překvapivě. Syrský model obnovy země je pomalu přebírán v Libyi Haftarovými silami obnovy země za podpory Egypta, Sýrie, RF a dosud skrytě některých evropských entit.

      Vymazat
    8. Rada Evropy je více fórem než vládní institucí, protože není součástí struktur EU. je nicméně výtečným prostorem pro vytváření potřebného informačního pole.

      Vymazat
    9. Otazka tedy je ted na rade : NA CO JE TEDY PREZIDENT ZEMAN' A tez na co neni...
      Na co jsou nam projevy ve Zbytecne rade , ktera neumi poradit ani sama sobe. Je to pro poradani show, bez jakychkoliv reseni jenom nejake pretrasani teorii na co je Krym ? atd.
      Soubor teoretiku , zasr...ych inteligentu , bez kterych by bylo lip.
      Supluje tedy president ministry zahranici a stara se pouze o veci zdaleka pro nas a pro nasi situaci bez viditelneho zlepseni v dobe jeho funkce.
      A bez tech projevu jiste muzeme zit. Ale bez prace a poctive a spravne zamerene prace tech , ktere jsme zvolili v duvere se neobejdeme...
      Na co jsou nam proslovy o davno vyresene situaci na krymu a na co je nam president , ktery stale bada a premysli o nesmrtelnosti chrobaka a kdyz svet je jiz davno
      nekde jinde !!
      Svet myslim potrebuje tvrdou praci zamerenou k dosazeni miru..jestlize se obcane krymu rozhodli , Spadla klec. Dal uz neni treba veci rozpatlavat..
      A jak uz jsem psal. Kdyby existovala nejaka hrozba od Ruska , davno jiz by posluhove kriceli o zvyseni nakladu na zbrojeni . Misto toho merkel jmenem EU zamitla zvyseni rozpoctu na zbrojeni...Aby poskytla EU vsechny miliardy pohodli pro afroaraby, od kterych ale skutecne nebezpeci prichazi !!!
      Vi neco napr. o tom president ? Proc se stale vyhyba skutecnym a velmi zavaznym problemum EXISTENCE STATU A NARODA !!

      Vymazat
  7. Zaráží mě reakce našich politiků, hlavně Zaorálka. Podstata projevu byla otázka, jestli chce Evropa válku s Ruskem, či nikoliv. Pravdoláskaři to zase překroutili a přirovnávají Krym k Sudetám.
    Všichni žijí v době, kterou vytyčili velmoci, včetně SSSR. Ten se rozpadl, protože nechtěl jadernou apokalypsu. Hloupí si myslí, že byl poražen. Nic není navěky ani teplé místo kdesi za bukem. Jednou se probudíme, a bude všechno jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Válku? Kdyby Evropa chtěla válku s Ruskem, tak už se dávno válčilo. Co Evropa, potažmo celý demokratický svět, chce, je, aby Rusko vrátilo Krym Ukrajině, jejíž je právoplatnou součástí, a aby přestalo podporovat separatistické snahy ruských menšin na Ukrajině, jinými slovy, respektovat celistvost Ukrajiny v hranicích před ruskou agresí. Krym je Ukrajinský, není to Rusko, je to Ukrajina.

      Vymazat
    2. Zapomínáte na text ukrajinských zákonů!!

      Vymazat
    3. Co je to demokratický svět..... to přece neexistuje. Jenom mamon, každej hrabe do své kapsy a hlásá, co mu vyhovuje, ty "demokratický světe". Ty tu žvatláš a lidé na Krymu se nějak do té fašistické a chudé Ukrajiny ne a ne vrátit. Je jim jasné (ať jsou to Ukrajinci nebo Rusové), že by to bylo o hovně, ty bojovníku za celistvost.

      Vymazat
    4. 18:45 - Hele, žvanile, kdo ti dal právo psát za Evropu, potažmo celý demokratický svět?! Koho zastupuješ? Piš jen za sebe a ne za jiných!

      Vymazat
    5. 18,45 - žvanile, kde proboha žijete? Na Marsu? V Evropě přeci žádná demokracie není. A aby vrátilo Rusko Krym chtějí jen zaprodaní slouhové dalších slouhů a pindosů. Navíc nelze nic vracet, když se obyvatelé rozhodli sami v referendu - to si představujete, vy "demokrate", že je jako kopnou do zadku a marš zpátky k fašounům a zrádcům a kyjevským vrahům??? To jste tedy odporný člověk, fakt že jo.

      Vymazat
    6. No, v poststalinské době docházelo k permanentní demontáži SSSR, jeho rozpad byl objektivně nutným důsledkem zaviněným subjektivními chybami v řízení marxistickou vlastizrádnou věrchuškou. To jen pro pořádek. Anonym, který se zmiňuje o zapomínání ukrajinských zákonů ignoruje dosud platnou ústavu Ukrajiny a fakt, že nelegální a nelegitimní kyjevský režim nemění právní status svými legislativními akty, protože pro to nemá oprávnění. Pro mnohé je asi překvapením, že právní kontinuitu zajišťuje DLR a LLR tím, že zachovává ústavní rámec a na něm založený právní řád. Kdo nezná ukrajinskou ústavu, nemá právo ktitizovat kohokoli za neznalost ukrajinských zákonů.

      Vymazat
    7. Demokracie je jako zhoubna chripka treba .Kazdej to dostane , nevi se od koho a odkud a kazdej to ma , kazdej o tom mluvi a netusi nic , a take se na to i umira...

      Vymazat
  8. Zeman je proruský, jaká hanba, volají politici napříč spektrem. Ano, je to kretén. A kreténi jsou i ti, co nadbíhají banderoidní Ukrajině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. President ceske Republiky by mel byt Procesky a ne jiny . Procesky !!
      Nikoliv Prokrymsky ..a jinak pro jine...

      Vymazat
  9. Neo-nacisticti hajzlove nenavidi presidenta Zemana a tento president pri jeho projevech ma stejne "VYPDAKY" jako maji nick honolulu, Horni Dolni, Virtue, Timur, a mnoho dalsich.
    KRYM je rusky od dob vlady carevny Kateriny II., tak o cem je zde stale rec ? S tim se neda nic delat !
    Staci otevrit knihu zakladniho dejepisu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krym je Ukrajinský, dokud Ukrajina sama nerozhodne jinak.

      Vymazat
    2. Zatím je to tedy jinak, a ke štěstí obyvatel Krymu to bude napořád.

      Vymazat
    3. Zatím není napořád.

      Vymazat
    4. Krym je ruský napořád! To je dnes jasné i velkým blbům.

      Vymazat
    5. 18:58 Krym je krymský, dokud Krymčané sami nerozhodnou jinak. A Autonomní Republika Krym se může přidat ke komu chce. Stejně, jako se Britové rozhodli, že nechtějí být v EU. Podle vás snad patří VB EU, dokud EU sama nerozhodne jinak?

      Vymazat
    6. Krym je Krymčanů v rámci RF na základě plného dodržení ukrajinského ústavního pořádku formou referenda o oddělení od nelegálně a nelegitimně řízené popřevratové Ukrajiny. Kyjevská banda není Ukrajina, stát tvoří jeho občané a jejich sebeurčující vůle. Kdyby nebylo dlouholetého projektu euroatlantizace Ukrajiny jako kladiva na Rusy, výsledkem čehož byl puč v Kyjevě za aktivní účasti zahraničních sniperů a neofašistické soldatesky, mohla by Ukrajina v obnoveném svazku s RF vzkvétat tak jako začíná vzkvétat i RF a jednotlivé v ní spolené země. Proč asi nejvíce Ukrajinců volí cíl svých dovolených v RF?

      Vymazat
  10. Čtu tady různé názory,mohu souhlasit i nesouhlasit. Vezměme zcela hypoteticky, že Rusko by Krym vrátilo pod správu Ukrajiny,dovede si vůbec někdo představit ten masakr? Stačí vidět a slyšet jen to co dělají kandidáti do NATO na východní Ukrajině V Donbasu a Luhansku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hranice zemí jsou svaté, a žádná menšina nemá právo je porušovat. Národnostní menšina má zachována práva národnostní menšiny, odtržením od mateřské země se jakožto občané té země dopouští vlastizrady. Mnichov a sudetští němci byli vlastizrádci, totéž platí pro ruskou menšinu na Ukrajině, která zrazuje svoji vlast - Ukrajinu.

      Vymazat
    2. 19:09 - na Krymu přece nežijí Ukrajinci , ale Rusové. Stejně tak na Donbasu, v Oděse a v dalších velkých regionech dnešní Ukrajiny. Tažení ukrajinských ozbrojenců na Donbas a střílení civilistů pro jiné politické názory je zločin. Páchá ho dnešní ukrajinská vláda! Nezapomeňte, že zpočátku Donbas či Mariupol se od Ukrajiny nechtěly odtrhnout, ale chtěly posílit samostatnost regionů. Odpovědí byl banderovský teror. Dnes na Ukrajině nejde o žádné národnostní menšiny, ale o občanský konflikt, občanskou válku. Podle vaší logiky bychom se také mohli ptát: kdy Ukrajina vrátí Evropě Podkarpandu a Halič? O těch ruských oblastech ani nemluvím.

      Vymazat
    3. 19:09 Tak po 101: Autonomní Republika Krym byla a je státní útvar s vlastní ústavou, vlastním parlamentem a vlastní vládou. Není to nějaká národnostní menšina, jako u nás byla v Sudetech. Není vám trochu divné, že Mnichovem a Sudeťáky argumentují příznivci právě těch států, které Mnichovskou smlouvu uzavřely? Jestli říkají, že dnes jsou "už jiní", proč zároveň připomínají rok 68 a vztahují ho k dnešnímu Rusku? Oni se od války prý změnili, prý už nejsou zrádci, ale SSSR po roce 90 podle nich zůstal stejný?
      Pro zajímavost si porovnejte, jaké zastoupení mají národnostní menšiny v ukrajinském parlamentu a jaké měli menšiny v našem parlamentu v roce 1935:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Volby_do_parlamentu_%C4%8Ceskoslovensk%C3%A9_republiky_1935

      Vymazat
    4. Pro dnešel jsem s argumentačním sparringem skončil.

      Vymazat
  11. No to snad není možne co píše 18-45 Kyjevská Rus byla Ukrajina a co Kosovo lituji Srby.Pan Vladir Vladimirovič Putin je genius.

    OdpovědětVymazat
  12. Máte to trochu pomotané, Sudetské Němce nikdo z republiky nevyhazoval jejich odchod si způsobili sami,tím že převzali občanství Říše a jejich vystěhování byl výsledek 2.svět války,jinak samozřejmně víte, že kdyby válka dopadla jinak asi by to dopadlo opačně a vy by jste zde v současné době nediskutoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V horším případě Krymské Rusy čeká totéž, přijali-li občanství Ruska.

      Vymazat
    2. 19:29 Možná by to tak bylo, kdyby Autonomní Republika Krym okupovala Ukrajinu, začala Ukrajince likvidovat a následně by válku prohrála. Myslíte si, že o to Krym usiluje? Jestli ne, tak je vaše paralela naprostá pitomost.
      Krymčané jsou občany Autonomní Republiky Krym, která je jednou z 23 autonomních republik Ruské Federace. Jsou zároveň občany této federace, ale nikoliv Ruska jako takového.

      Vymazat
    3. Navic sudetaci nikdy nebyli Nemci ale rakusane...Z byvaleho Rakouska- Uherska...Tedy nemeli v Nemecku co pohledavat a zradikli a podrazili tak sami sebe , aby mohli pachat nelidska zverstva pro nacisty , kteti jimi opovrhovali , protoze byli a zustavaji spinavi podli,zradci..A jak to byva zradili sami sebe...Zradili republiku , ktera jim poskytovala vse. jejich prumysl zkvetal, meli vse oc pozadali.Ale nemeli dost !!

      Vymazat
    4. Navíc nikde není psáno, že někdy v polovině 19 století Německo darovalo Česku Sudety i s německými občany. Krym byl ruský a Gorbačov ho daroval Ukrajině i s ruskými občany. Co bylo ukradeno (komunistou Gorbačovem Rusku) musí být navráceno.

      Vymazat
    5. 9:57 Omyl Gorbačov nic nedaroval, byl to Chruščov. V padesátých letech dal Krym jako dar Ukrajině.

      Vymazat
  13. Zajímavé je,že se Ukrajinci odvolávají na Mnichovskou dohodu,ale na jinou událost už si raději nepamatují.Po válce byla ČR odebrána Podkarpatská Rus tak nějak dobrovolně povinně a připojena k Ukrajině.
    Po rozpadu SSSR místní obyvatelé usilovali o nějako autonomii, což jim nebylo umožněno a ani Russínskou národnost neuznávají.
    B.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podkarpatskou Rus a hlasovani tam ovlivnil do velke miry Stalin.
      Problem obsazeni casti Polska 1939 Rudou Armadou Media strasne lzou . Obsazena uzemi patrila ruskym a ukrajinskym obcanum , ktere versajlska Dohoda nasilim priclenila Polsku 1921 .
      Polsky bohaci se zmocnili vseho a zotrocili tyto rusy a ukrajince . Navic zili ve Varsave. Proto Stalin po valce daroval cast Nemecka polakum a ponechal si uzemi s ruskym a ukrajinskym obyvatelstvem , ktere v r. 1939 osvobodil prave z otroctvi polaku..Kterym tato cast zemi nikdy nepatrila..

      Vymazat
    2. To mě taky vždycky zajímalo, ale byl jsem líný to hledat. Ale vypadá to, že jsme prostě je dali dobrovolně.

      Vymazat
  14. Je na historickém svědomí národa, aby zvážilo, co je a co není ve vztahu k Ukrajině pokrytectvím.

    OdpovědětVymazat
  15. Chtěl bych, ovšem jen ve snu a ne v reálu, vidět tamto proslov "Drahouše nebo Hráčka", jak by tam tyto loutky jenom papouškovaly slova Makrely nebo jiných bohužel stávajících vedoucích představitelů EU. Ještě musím opět říci, KRYM a KOSOVO navíc vůbec nelze srovnávat, Krym byl po staletí Ruský s Ruskými obyvateli ( nikdy nepatřil do pouze sto let starého "státu" Ukrajina) a Kosovo bylo vždy Srbské s obyvateli Srbskými, které ovšem díky jejich pomoci emigrujícím islámským Albáncům z bídy v Albánii, pak tito muslimové jednak zvýšenou populací a jednak terorem postavili do opačné role, menšiny a násilně a s pomocí boží, tedy SS získali Kosovo pro sebe. Zemědělci, jejichž otcové Srbské národnosti,vlastnící ji po staletí, byli z této půdy vyhnáni, pokud tedy měli štěstí a nebyli zabiti. Rezumé je, že Krym s Ruskými obyvateli patří oprávněně Rusku, Kosovo Srbsku, byť díky svojí hlouposti se v něm Srbové stali vůči Albáncům již menšinou. Ovšem toto dnes hrozí už polovině zemí EU. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  16. Praktické důvody mně jasně říkají, že "vrátit" Krym Ukrajině není možné, takže všechny další diskuze jsou zcela nadbytečné! Jenom bych zde chtěl slyšet od "pisálků", kteří si myslí, že jde Krym "vrátit" Ukrajině, jak by si to prakticky představovali! Takže to jsou jenom zbytečné kecy o ničem! Ztracený čas , zabývat se hovadinami a duševně onanovat nad tím, zda je Krym ruský, nebo ukrajinský! Chtěl bych vidět ty skutečné, reálné důvody, které by přiměly Rusko, aby "vrátilo" Krym Ukrajině!

    OdpovědětVymazat
  17. Miloši, dej se do fachy a začni se chovat jako zodpovědný Evropský politik!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:16 Máte recht.... Zodpovědný evropský politik přece podporoval a podporuje zabíjení v Korey, Vietnamu, Jugoslávii, Iráku, Afghanistánu, Lýbii, Ukrajině, Sýrii a v jiných státech, které se znelíbily jeho "páníčkovi" z USA nebo EU.
      Drahoš nebo Horáček by vám zřejmě vyhovovali, včetně těch migrantů, po kterých oba zřejmě "touží"...

      Vymazat
    2. 20,16 - mně tedy bude mnohem milejší, když M. Zeman zůstane zodpovědným ČESKÝM politikem!!!
      Nic jako "evropský" politik neexistuje, tamta partička v Bruselu jsou tragédi, neschopní jakéhokoliv smysluplného činu či jen rozhodnutí, a kdo se chová "proevropsky", ten většinou zrazuje vlastní zem!!! Na těchto základech není žádná spolupráce ani unie možná, je to totální katastrofa a krach bude bolestný pro všechny.

      Vymazat
    3. Mým oborem je komplexní syntéza. Nechte moje věty vychladnout, než do nich začnete šťourat.

      Vymazat
    4. 21,42 - kuš ty brepto!

      Vymazat
    5. 21:42 Plně souhlasím. Do vašich vět je lepší nešťourat, stejně jako do lejna.

      Vymazat
    6. Nam slavnostni proslovy nepomuzou , ale postoj presidenta k nejzavaznejsim otazkam a problemum nasi ceske republiky a ceskeho naroda. A ciny !!! S tim spojene !!
      To znamena vyzvat napr. Merkel aby prozradila jeji spojenectvi se Sudetskymi germany a jeji cinnost kolem toho a kam ta "cinnost" smeruje.
      Co si mysli o Potsdamske Dohode atd.
      Vyzvat hermana zradce proc nazyva zahranicni germany nasimi spoluobcany.
      Kde tohle zacina a konci.
      To muze prijit nekdo dalsi a zaradit treba Eskymaky do nasi republiky !!

      Vymazat
  18. President má pravdu a tím to zvadlo. Kdo chce napadnout Rusko tak je blázen.

    OdpovědětVymazat
  19. Prezident Ceske republiky,ako vzdy priamo a zrozumitelne povedal,co eu taji...ze Krym je konecne riesenie.A zradne zapadne staty,ktore vzdy kuli proti Rusku,opat priprcavaju juesej.Ak chcu valku,len nech to skusia!Cesi,len sa teste,ze sme vo vrazednom exklusivnom klube s menom Nato.Rozosievame smrt po celom svete,pod ruskom demokracie,za ktoru platia miliony ludi na celom svete zivotom.Budte cesi hrdy,ze ste s juesej.My Slovania nikdy nepojdeme s juesej proti RF.!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prezident České republiky přímo a srozumitelně řekl, že si v Evropě Putin může dělat co se mu zlíbí, stejně jako Hitler v roce 1938, a není síly, která by mu v tom zabránila. Do budoucnosti nehledí, a tak přemýšlí nad vrabcem do Ukrajinské hrsti, protože holuba se od ruského Hitlera nedočkají.

      Vymazat
    2. 22,30 - vy jste blbý nebo navedený, jinak to není možné napsat takovou kupu zapšklých nesmyslů.
      V. Putin si v Evropě nedělá, co chce, protože se stará o svou zem - a měli by si z něj vzít příklad proradní politici dalších evropských zemí, kteří se starají o kdeco, jen ne o to, o co mají, a jejich země tím trpí.

      Vymazat
    3. Včera si přišel pro Krym, zítra spolkne celou Ukrajinu a pobaltské státy, a pozítří si příjde pro vás.

      Vymazat
    4. 22,42 - hlupáku, jen ať přijde, je to státník a politik s velkým P a rozhodně se jej nebojím. Ale bojím se EU, SSA, zaprodanců typu Sobotky a Bělobrádka a jejich bratrstva kočičí pracky, a v neposlední řadě hloupých lidí, jako jste vy, kteří budou do omrzení kvičet naučenou propagandistickou lež a škodit naší krásné zemi a jejím lidem. Fuj, styďte se!!!!!

      Vymazat
    5. Jste tu posránkové se stockholmským syndromem zděděným ze socialismu. Řekne se Rusko a kloníte se až se vám topoří krovky.

      Vymazat
    6. 23,23 - lepší být posránek než debil jako vy.
      Dejte si čípek a jděte do pelechu, to uděláte nejlíp.

      Vymazat
    7. Srovnejte si to v hlavě, a uvědomte si, že státní hranice jsou jen jedny, a co Rusko schvátí, už nenavrátí.

      Vymazat
    8. 23:36 - běžte strašit s těmi hloupostmi jinam. Třeba do Respektu. Tam jsou stejní pitomové, jako vy. Rusko si hájí své zájmy, hlupáci jako vy poškozují české zájmy. Vaše "příspěvky" jsou ukázkou demagogie a hate-uvažování.

      Vymazat
    9. Také ještě nespíte? ... Přemýšlím nad tím projevem a jeho důsledky. Aby z toho nebyla druhá pandořina skřínka.

      Vymazat
  20. O Krym Rusko vedlo v minulosti válku a Krym se stal součástí Ruska. Když se stal generálním tajemníkem komunistické strany Sovětského svazu Nikita Chruščov, tak v rámci Sovětského svazu, daroval Krym Ukrajině a protože Ukrajina byla tehdá jednou z asi 15 republik CCCP tak se nad tím nikdo nepozastavoval. Proč to ale Nikita Chruščov udělal??? Protože se jako oddaný aparátčík podílel na genocidě svého vlastního Ukrajinského národa, a poté když se stal GT komunistické strany CCCP, tak aby si To alespoň trochu u svého národa - Ukrajinců trochu vyžehlil, možná ho tížilo i svědomí, pokud vůbec nějaké měl, tak daroval Krym Ukrajině. A teď chtěl Porošenko udělat kšeft s Husainem Obamou a nechat na Krymu postavit Americkou vojenskou základnu a Rusové mu ten kšeft pokazili. Ona by se jevila jako dobrý skutek finanční nebo materiální kompenzace Ukrajině za ten Krym, mohla by to být taková satisfakce za Tu genocidu z doby CCCP, ale ne za tehle fašistické sebranky, která nyní terorizuje své vlastní občany. Ať vrátí veškeré Ukrajinské zlato které ukradli, udělat skutečně demokratické volby na Ukrajině za dohledu pozorovatelů ze všech Evropských zemí. A potom se teprve bavit o nějakých kompenzacích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Probůh jaké kompenzace, za vlastní zem s vlastními lidmi. Mluvíte o zemi kde žili a žijí lidé, kterou nějaký pomatenec (byŤ nejvyšší komunista státu) administrativně přeřadil v rámci celého státu jiné "svazové republice", ale ani on nemůže ani nechtěl takto zahýbat s lidmi, kteří tam po staletí žili! Karel z Plzně

      Vymazat
  21. https://imgur.com/a/U1NX8

    OdpovědětVymazat
  22. Ryze objektivně vzato, Milošův projev byla řízená demolice obchodu s porcelánem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře jim do toho smrádku zamával holí.

      Vymazat
  23. Ještě k odpovědi 18.45. Samozřejmě, Krym je revanš za Kosovo, které bylo ukradeno Srbsku při bombardování NATO. Mezinárodní usus se ohýbá jak je jeden silný v kramflecích. Rusko si už nechce nechat nic líbit a to ony "demokratické" síly štve.
    Demokracie je stav, kdy o názor druhé strany se
    má pečovat i když se nelíbí. A to tedy v Evropě a hlavně v USA se neuplatňuje. Evidentně platí názor silnějšího a Rusko toho využívá.
    Můžu si myslet o Rusku cokoliv, ale Putin se snaží, aby lidi měli co jíst a byli na svou zemi hrdí. Naši pravdoláskaři se snaží o úplný opak.
    Udělat tak velký bordel, aby už ho nikdy nikdo nemohl dát dopořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://livescore.idnes.cz/?id=215099&t=hockey

      První utkání Jaromíra Jágra v novém působišti, Calgary

      ...

      Větší chaos, než způsobil Miloš Zeman si nedovedu představit. Kdo čte mezi řádky, anebo prostě má trochu fištrónu, tak mu je jasné, že z toho mají všichni tak zamotanou hlavu, že nad tím raději nebudou chtít vůbec přemýšlet.

      Vymazat
  24. Vladimir Vladimirovic Putin,muz c.1 ve svete-podla US magazinu Forbes!Ukacka si nevazili daru od Ruska a chteli se prodat Juesej.Proto si RF Krym vzala naspatek.A to je konec filmu!RF cizi nechce,ale sve si neda!Skoncili casy,kdy amerika sekala Ruske bombardery a demontovala rakety.NWO je v prrdeli!Jak proste.

    OdpovědětVymazat
  25. Mily cesi,paci sa mi folklor u vas!Ceskich obcanov nezostudil prezident Zeman,ale tie geny Ceskeho naroda,ktore rozkradLi CR a robia to dodnes,co Sasa Vondru s nejlepsim min.financii eu,Kalouskom? 360 melounu bota na CR,v Promopro,co vypredaj lithia,CSSD,chyba 300 melounu v pokladne...ale vas irituje Ondra Babisu,ze snad pobral neopravnene 50 biednych melounu a Capi hnizdo slouzi lidem...ale ste za kurvy!jozka ze slovenska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš Jožko pravdu. Mnozí z nás, Čechů, jsme zlenivělí myslet kriticky a ověřovat si vše, co se tváří jako informace. Jsme, přesněji, doposud jsme byli líní se spojit proti systému, který prodává naši zemi jako ten nejhorší zrádce národa cicí moci, která se chová jako parazit bez jakýchkoli mravních skurpulí. Parlamentní politici lžou v naději, že jim to bude procházet i nadále. Žít lidsky, to je cíl, který máme společný my Češi i vy Slováíci, ostatně tak jako většina národů slovanské krve a i mnozí z občanů euroatlantického prostoru. Stavme na mírové spolupráci mezi národy a na jediné diktatuře, která je přirozená člověku - na diktatuře svědomí, jež otevírá zvývající obrovský prostor svobodě v odpovědnosti.

      Vymazat
  26. Miloš prostě jenom řekl před nastoupenou Evropou, že král je nahý. Všichni vědí, že Krym zůstane Rusku, ale prostě mají o čem kvákat. Když je nějaký průser, tak se vytáhne Krym a řeší se to. Proto tolik řevu, protože jim bere zástěrku a oni by stáli jako pitomci nazí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co Miloš řekl pochopili jenom asi tak 3 ze 7mi tisíc. Realita časem napoví.

      Vymazat
  27. Na závěr této diskuse poze jediné: Čím více se zoufalá skupinka euroatlantických propagandistů snaží vyvolat dojem, že za vše špatné může, ostatně jak jinak a kdo jiný, Rusko a tzv. rusofilové, tím více budou vystupovat na veřejnost fakta, která lze ověřit a jež tím snadněji usvědčí lháře.

    OdpovědětVymazat
  28. 19:09 Hranice jsou posvátné. A co Kosovo? Tam ani referendum nebylo. Bylo Srbům rovnou uloupené.

    OdpovědětVymazat