Reklama

.

.

sobota 21. října 2017

Zpovědníci se svatozáří nevymřeli!


Zdeněk Hrabica
21. 10. 2017
Kdyby se někdo trochu více zamyslel nad fungováním předvolebního a volebního mechanismu v České republice, asi by se dopracoval k výsledku, že všechno je v mnoha ohledech při starém. Je radost pohledět na občany, většinou hrdě kráčející do volebních místností. Vedou se bez rozdílu věku za ruce, vcelku usměvaví a ztepilí. Jsme ukázněná společnost a myslím, že nám svět může závidět. Dokonalá a promyšlená organizace tu je z dob Rakouska – Uherska, první Československé republiky (účast byla za Masaryka povinnou), v celém poválečném období, kdy ji horlivci – jací nevymřeli – mnohdy o své nebo cizí vůli zdiskreditovali (až do roku 1964 byla znovu povinnou). Dokonce účast byla evidována a v případě neúčasti, s neukázněnými byla pohoršlivě diskutována. A hlavně byla neúčast zapamatována. 



Domovní důvěrníci a občanští vejboři, kteří jsou sami nebo jejich potomci dneska na vrcholu společenské pyramidy, měli starost, aby naše děti byly u volebních uren řádně ostříhány a slušně odděny. To poslední konečně setrvalo dodneška. Nic proti tomu. Ale fízlování horlivých bohužel neustalo. Jelikož jsem jako myška sledoval atmosféru volebních komisí – převažují v ní starší nebo hodně mladí, mající výše do žlabu, a žold 1300 Kč není pro ně k zahození. Jelikož jsem se ocitl v postavení pozorovatele, vyslaného do komise za legální, povolenou politickou stranu KSČM, posledně i nyní při volbách, byla zvědavost některých členů komisí upřena, především na tuto orientaci. Podobně jako kdysi třídní boj, zalezl antikomunismus lidem hluboko pod kůži. Ani poté jsem si však nepřipadal jako méněcenný čí malomocný.

„A vy jste tady opravdu za komunisty?“ – optal se mne - mušku skrytou před zraky veřejnosti - mladý lidovec, z KDU – ČSL , z „Klidné síly“: „Mohu se optat koho budete volit?“ Dostal mou odpověď, že KSČM. „ Myslíte, že by se komunisté v případě podpory ve volbách měli dostat do vlády?“ Odpověď zněla: „ To si ani v nejmenším nemyslím! Přece by neměli převzít odpovědnost za loupež tisíciletí a za to, čím je i naše země a svět více než dvacet let, zmítána.“ Zpověď zpovědníka neustala: „ To jste tedy ateista, ale ve vašem věku jste musel být přece pokřtěn?“ „Ano byl jsem pokřtěn, můj otec jako komunista prožil německou okupaci v německém žaláři , zbytek rodiny a blízkých na stejném místě nebo byli dokonce jednotlivci Němci vyvražděni. Po válce jsme nabyli víry, že kdyby byl bůh, určitě by nestrpěl takovou nespravedlnost a zločiny.“

Ani mne už po tomto vcelku laskavém výslechu ani nenapadlo lustrovat mladého lidovce. Čert ho vem! Lezl mi do soukromí a to se ani v nejlepších rodinách dělat nemá. A jsem – li vinen?

Hoď po mně, milý muži, kamenem.

93 komentářů :

  1. Co nevím, jakými mechanizmy se antikomunizmu podařilo zalézt pod kůži i těm, kteří dobu- zcela mylně považovanou za komunizmus- vůbec nezažili. Asi je to jen módní trend, jako byly švédské košile, úzké, či široké kalhoty nebo kabát až na zem a na zádech batůžek. Q.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 18:27
      Od r. 1989 byli komunisté nejhorší odpad. Celých 44 let po válce bylo zúženo na 5 let existence Státních soudů. A za 28 let demokratůry je možno vymýt tolik mozků, že si to neumíme představit. Navíc mezi pamětníky jsou i lidé, kteří to hodí lidovcům nebo ČSSD či ODS. Lidé zapomínají a volí podle toho, co jim říká ČT nebo soused. Říkali to v televizi, takže je to určitě pravda a nevidí, že jim lžou. Celé je to v Goebelsově větě "100x opakovaná lež se stává pravdou".
      Ivana

      Vymazat
    2. To mi hlava nebere21. října 2017 22:09

      Už je podezřelé to, že tak vysokého volebního výsledku dosáhl Babiš, známy přitakávač a zastánce EU. Přičemž mnozí voliči jsou proti totalitě EU a Bruselu. Také nebylo ve večerních zprávách to, zda policie pátrá po těch 5000 zmizelých volebních lístků! Tváří se, že se nic nestalo a 5000 volebních hlasů je jenom brnkačka.

      Vymazat
    3. 22:09
      Mi to zase hlava bere, pokud uvažujete normálně, tak by jste měl vědět, že odchod z EU je pro nás v této chvíli naprosto neuskutečnitelný i kdyby bylo těch refernd 100 a možná i to co máte v zásobě nakradeno by vám nestačilo k životu, protože vše co není naše a to je i voda by najednou nebylo.Babiš je realista a není hazardér i kdž by si to se svým majetkem mohl klidně dovolit a žít někde jinde, ale on chce pracovat pro zlepšení našich podmínek, on nepracuje proti nám jako kalousek, ods a socani, kteří rozprodávali a zadlužovali a tím nám vlastně znemožnili abychom byli samostatní. Jsme nyní ve spárech věřitelů a kdo to nechápe, je trouba.

      Vymazat
  2. Pěkná črta Zdeňka Hrabici o "vykroužkování" Pánaboha.

    A čerstvá zpráva, že Pražané vykroužkovali Daniela Hermana taky potěší.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednu vadu na krase, ta skutecnost, ale ma! Aby nekdo mohl "vykrouzkovat D.Hermana", musi volit lidovce. :-(

      Vymazat
    2. Juro,
      jenže i Vaše správná a důvtipná úvaha má drobnou vadu: ideologie tu převažuje nad věcností.
      Pan Čižinský, který Hermana přeskočil má - totiž právě narozdíl od Hermana - pověst schopného a slušného člověka. A rád bych věřil, že to byl důvod proč získal více hlasů.
      Černoprdelníky vůbec v oblibě nemám, ale nebudu přece popírat, že se i mezi nimi najdou slušní a schopní lidé (např. Hovorka).

      Vymazat
    3. Ad Jan Kopecký 21. října 2017 19:48.Poprosil bych
      J. Kopeckého o odpověď, kde byl Hovorka při schvalování círk. restitucí?
      Hlasoval pro!

      Vymazat
    4. Vážený pane Černíku,

      prosil jste mne o odpověď, kde byl pan Hovorka 8. listopadu 2012.

      Mohl byste mi laskavě odpovědět na otázku, jak topan Hovorka udělal, když KDU-ČSL 8. listopadu 2012 ve Sněmovně žádné poslance neměla?!

      Vymazat
    5. 21. října 2017 19:48
      I mezi gestapáky byli "slušní" nebo bezesporu vzdělaní a kulturní lidé jako mezi naši kavárnou. Nechali popravit studenty a potom pochovali syna nebo dceru a odebrali se na lože s milovanou chotí.
      Václav

      Vymazat
    6. Pane Kopecký, nezakládal "topan Hovorka" TOP spolu s Kalouskem, dělivši KDU-ČSL?

      Vymazat
    7. Pro p. Povolného - Protože jsem ze stejného kraje, musím napsat, že lidovec Hovorka u nás TOP09 nezakládal. Byl a zůstal lidovcem. Pokud vím, v jeho Šumicích si ho i lidé mimo jeho stranu docela váží, i když k němu drobné připomínky mají. Ale pokud by byla KDU-ČSL složena jen z Hovorků, asi by měla mnohem více voličů, než s Herrmany a Bělobrádky

      Vymazat
    8. Pane Povolny,

      Ing. Ludvík Hovorka TOP nezakládal. To sám opravdu nedokážete zjistit?

      Vaše domněnka je stejně vycucaná z prstu jako předchozí tvrzení pana Černíka.

      Vymazat
    9. Pane Kopecký, pana Hovorku mám "zafixovaného" jako "spravedlivého, věřícího a Lidovce". Že TOP nezakládal, nevylučuje, že k ní nepřicestoval z KDU-ČSL. To opravdu nevím a protože to nepovažuji za podstatné, je na Vás to objasnit. Pro mne je podstatné, že hlasoval pro restituce církvím a je mi jedno, zda za TOP nebo KDU-ČSL!

      Vymazat
    10. Pane Povolný,

      pro Vás je podstatné, že Ludvík Hovorka "hlasoval pro restituce církvím", pro mne je podstatné, že ve volebním období, kdy se návrh projednával a kdy došlo k hlasování nebyl poslancem Sněmovny PČR za žádnou stranu.

      Že nebo co máte zrovna Vy zafixovaného, to mne nezajímá. Vás pro změnu zase nezajímají evidentní fakta. - Tupci Vašeho kalibru nemá smysl pokušet se COKOLI vysvětlovat. Laskavě už mne, snažně prosím, svými bláboly neotravujte!

      Předem děkuji za pochopení -
      J.K.

      Vymazat
    11. Pane Kopecký, proč jste informaci, že pan Hovorka nebyl v inkriminovaném období schvalování restitucí poslancem, nesdělil přímo panu Černíkovi 20:30? To jste tak "neobratný" v přesnosti vyjadřování? Nebo Vaše "Bohorovnost se hvězd dotýká"? Z Vaši odpovědi vyplývá(20:30), že pan Hovorka 8.listopadu 2012 byl poslancem za TOP! Nechte na hlavě!

      Vymazat
    12. PS. nebo oddělujte slova mezerou. "topan" není totéž, co "to pan...".

      Vymazat
    13. 0:03
      To si, bohužel, jen Váš bystrý mozeček vyfantazíroval z mého překlepu ("jak topan Hovorka udělal" místo "jak to pan Hovorka udělal").
      Svou unikátní - asi nejen jazykovou - tupost zřejmě máte nutkavou potřebu předvádět do nekonečna...

      Vymazat
    14. Máte pravdu, jsem na Vás alergický, za normálních okolností bych překlep nepovažoval za významové slovo bez uvozovek. Omluvou je mi, že touto alergií "netrpím" sám.

      Vymazat
    15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    16. 22. října 2017 0:18
      Pane J. Kopecký nebudu s Vámi polemizovat. Dle mého názoru jste zapšklý černoprdelník
      Václav

      Vymazat
    17. 11:15

      A jakpak jste na tuhle hloupost přišel, milý Václave (kolikátý?) - ?

      Nemůžete spolknout představu, že by se i mezi černoprdelníky mohl vyskytnout slušný člověk? Hodíme ho do jednoho pytle s ostatními, protože se nám jeho stranická orientace nezamlouvá.

      Jde Vám jenom o to provokovat ("nebudu s Vámi polemizovat" ... ale zato "Vám to řeknu pěkně od plic", že?!).
      Nebylo by přece jen lépe používat hlavu na přemýšlení?

      Vymazat
  3. Už to jede, k výsledkům voleb v ČR se přihlásil Islámský stát:)))))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já nevím jak to bylo za komunistů s tou povinnou účastí u voleb. Od svých 18ti let v roce 1954 do konce roku 1989 jsem byl volit jednou, jak tady opakovaně píšu, abych škrtnul jistého Kempného, bylo to někdy po roce 1957. Stalo se. Nevím, že bych byl nějak veden k pořádku, hledán nebo někde zapsán. Práci jsem měl odborně náročnou a nadprůměrně placenou. Tak nevím, asi v tom dnes primátorském městě v tom ty komunisti měli b, no, nepořádek. Jak jinak by mi to prošlo, že?

    OdpovědětVymazat
  5. já nad volebním výsledkem brečím...nevěřila jsem, že je národ tak neinteligentní, že zvolí s převahou prolhaného babiše...mojí nadějí zůstává, že snad šlo o volební podvod estébáků..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme věřit, že jsou výsledky voleb zfalšovány. Jinak nám nezbývá než věřit, že lidé žijící v české kotlině jsou naprostí debilové.

      Vymazat
    2. 19:09 Nejde o nic nového, lidé "žijící v české kotlině" prokázali, že jsou "debilové" už mnohokrát.

      Vymazat
    3. O tomhle fenome, jsem cetl na blistech v dobe, kdyz se jeste daly blisty cist. Jakysi clovek, ktery byl fanouskem VV (Veci Verejnych), si tehdy sel sednout do volebni komise, v Praze-Hradcanech, protoze chtel odhalit ten podvod. Naivne si totiz myslel, ze ty vysledky musi byt "cinknuty", jinak by prece nemohly byt tak priserny.Prisel tehdy o vsechny iluze, protoze zjistil, ze lidi opravdu voli tak blbe. ;-)

      Vymazat
    4. Lidem žijícím v České kotlině je denně upíráno právo na pravdivé informace.
      Jsou to naši sousedé a krajané, žádní cizinci !!!
      Čech Čechovi by měl pomáhat a radit, jinak zanikneme jako menšina.
      Proto povyšováním se nad své nejbližší
      jen ničíte to co zbylo a zatím je*

      Vymazat
    5. Není to povyšování, toho jsem dalek. Bohužel je to konstatování faktu. Praxe dosavadních 28mi let je snad dostačující na vlastní kritický pohled a vyvození závěrů pro budoucnost. Takže díky těm hodným lidem budeme rýt další roky "držkou" v zemi dokud se nezahrabeme docela.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. 60 % volících projevilo poslední pokud dát důvěru někomu, kdo je již tolikrát zklamal. Snad je brzký kolaps US dolaru a globálního parazitismu tamní elity probudí a pochopí, že se jim lhalo a lže v zájmu moci nad ovládaným a vysávaným davem.

      Vymazat
  6. 18:59...Za tím vším je Putin, nebojte Kalousek to ohlásí v ČT a tam je přece jenom pravda......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim si, zu Putin nebyl tim, kdo s kazdym "apdejtem", "prisypaval" TOP09 po 0.01%-u. Myslim si, ze prave tady se fixlovalo, az se z nejakeho pocitace na CSU, dymilo. Statisticky prece neni mozne, aby se to cislo porad zvetsovalo. To by totiz musely ke konci prichazet vysledky z mist, kde by mela TOP09 vyznamnejsi uspech, coz s ohledem na marginalitu takovych "apdejtu", kdy uz bylo secteno 90% a ten jejich volebni vysledek zacal najednou rust!!!

      Myslim, ze tady se "fixlovalo v primem prenosu" :-(

      Vymazat
    2. myslím že se při falšování voleb poučili - viz v Rakousku kde volilo místy až 500 % oprávněných voličů - takže se falšuje sofistikovaně - jo a všimli jste si že policajti v tom Rakousku snad ani nevyšetřovali kdo a jak to tam falšoval.
      Osobně věřím že to u nás taky zfalšovali - v opačném případě by to totiž znamenalo že IQ národa které bylo 104 se značně snížilo a blíží se těm opicím (IQ 70) které sem chtěj dostat a jako národ bychom končili !!!
      Vaska

      Vymazat
    3. Jura 19:32:
      Jedny výsledky mohly přijít později. Zahraniční hlasy. Najdete je (např.) na ČT24.Suverénně vede
      TOP 09 před ostatními.Za úvahu to stojí.

      Vymazat
    4. Emigranti bz neměli mít hlasovací právo. Nežijí tu, proč by právě oni měli o nás rozhodovat?

      Vymazat
  7. jura, 18:59 jsem psala já a já si myslím, že toho babiše fakt zvolili..jsou zklamaní kalouskem a ods a babiš umí tak hezky použít slovo prosté i sprosté, líbí se jim to...jenže mají asi alzheimera a zapomněli, kdo a jak tady privatizoval, maje estébácké kontakty a informace..tak si je ten šmejd kúpil za koblihu..zkuste se s nimi střetnout na novinky.cz...budou si myslet, že babišovi závidíte, budou vás přesvědčovat, že autokracie je skvělá a srovnávat to s anglií...tak neskutečná hloupost vás porazí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč nezačínáš už stbáckejma kontaktama "největšího" českého Václava "osvoboditele"???

      Vymazat
    2. 22:03 nejste jeden z nich? přesně tak odpovídá babišova věřící sekta...proč mluvíte o estébáckém andrejovi a ne václavu havlovi?;-))

      Vymazat
    3. 12:08
      Samozřejmě, jsem jeden z těch co to všude všechno řídíme již 30 let a ještě nejméně dalších 50 let říditi budeme! Chápeš?

      Vymazat
  8. Drahý Zdeňku,
    pojetí katolického boha je opravdu absurdní.
    Krásným příkladem je již zesnulý bývalý ministr vnitra.Před smrtí přijal od lži kazatelů Krista ...
    Dneska veliký sluha Zeman žije peklem. Krásný je jeho příklad k volbám mezi čertem a ďáblem...a to chce ke všemu povinné volby :)))
    Církev žijící v hříchu není z Boží vůle.
    To zlo páchané není z boží přičinlivosti.

    Stejně tak učení o evoluci, že jsme z opice, je také překonané.
    Všechno tak jak je tady je stvořeno, nic se z ničeho nevyvinulo.
    Všechno kolem nás je ničím podmíněné.
    Voda je senzitivní a vlastní paměť. ( profesor Emoto )
    Kraniosakrální impuls je moderní pojetí posvátné životní energie ( hadí, či, kundalí )

    Člověk který dokáže pomocí dechu meditovat,( zastavit rozum )
    dokáže se i senzitivně napojit i na veškeré okolí....i hvězdy...universum...Boha.

    Všichni naši předkové byli velice věřící,
    žili živou víru. V souladu s přírodou*

    OdpovědětVymazat
  9. V naší vísce byli v komisi známí panbičkáři a odesáci.
    Takže samá to morálka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je chyba ostatních stran, že neposlaly do volební komise své lidi. Za blbost se platí!!!

      Vymazat
  10. Uz jednou jsem predlozil duvody, proc tyto volby dopadly dobre a bylo to smazano !
    3 prvni strany (ANO, ODS, SPD), jsou v odklonu od pozadovaneho a ocekavaneho smeru globalisty.
    (nejvice SPD). Takze oslavujte. Mate duvod !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))
      nechtěl bych vám kazit radost,
      pamatujete na tak zvané přeběhlíky ?
      Až o něco důležitého proběhne hlasování,
      možná z předchozích zkušeností uvidíte, že to je neprůchodné...
      To znamená jinak řečeno počkejme na moc peněz.
      Přeběhlík jenž náhle změní názor může počítat s deseti milióny.
      V případě Standy, už měl funkci, sto mega a více.
      Dále pak jsou připravené další páky proti efektivní opozici s velikou podporou EU.*

      Rád bych se mýlil, ovšem volby jsou jen iluze a další čtyři roky prohlubování naší likvidace. Nebudu slavit dopředu*

      Vymazat
    2. Opravdu??? A jak se ten "odklon" projevuje? Snad ne v "odklánění".

      Vymazat
    3. Papírové předpoklady (výstupy Slibotechny) jsou jedna věc, přetahovaná s Andrejem a žlutooranžovorudou v pozadí věc druhá - pirátstvo bude rádo za malou neoplachtěnou kocábku, protože právo v této zemi neplatí.

      Vymazat
  11. 21. října 2017 20:37
    Co to plácáte. ANO, Piráti i ODS jsou pro EU a NATO a ani jedna s těchoto stran ktéré uvádím není pro přímou demokracii. A přímá demokracie je to jediné co nás může ještě zachránit. Teprve nyní uvidíme neskutečná kouzla vládnutí a globálního ovládání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak. Jenže slyšel či četl někdo od Okamury právní postup, jak uzákonit všeobecné referendum? Pouze vágní představy tlučhuby... My to víme.

      Vymazat
    2. Všeobecné závazné referendum se přece uzákoní, když v poslanecké sněmovně pro něj zvedne ruku většina, nejlépe ústavní většina. To přece není žádná věda.

      Vymazat
    3. Zvedat ruku nikdo nebude a ani nebude prilezitost .Za 4 roky k tomu nedoslo a nedojde ani nahodou .Katalansko je pro demokraty hrozbou ,kterou nemohou pripustit.Obusky a pusky stale k dispozici .

      Vymazat
    4. Buffer21. října 2017 23:42I
      Tlučhuba jsi leda tak ty.
      Václav

      Vymazat
    5. Ještě k
      22. října 2017 10:56
      Je zřejmé, že nikdo se současných zavedených politický stran a současných bafuňářů nebude pro přímou volbu , snížení stavu parlamentu a zrušení senátu jako zbytečného oddkladiště starých politků a mateřské školky nových kádrů. Zároveň se budou zuby nehty bránit hmotné zodpovědnosti za škody které způsobili. Kecy že nemohou takové šody uhradit jsou pouze z pohádek. Pan Okamura jasně deklaroval, že se mohou pojistit a je zcela na pojišťovně zda nějakým pochybným idiotům pojistku potvrdí. I když jak znám pojišťovny bylo by to jako s přerozdělováním u pojištění motorových vozidel. Většina slušných platí neustále se zvyšující částky za bohaté silniční piráty a jejich superdrahá auta.
      Václav

      Vymazat
  12. Proč se na diskuzích slézají jen štváči, antibabišovská smečka, a zhrzení psychopati? Babiše volila drtivá většina lidí - kde ti jsou? Proč nekvičí na diskuzích? To budou asi rozumní a slušní občané, kteří volili tak, jak jim kázal rozum a selský rozum. Ti na diskuze nelezou - na diskuze lezou jen mediálně vymyté a vypláchnuté, zfanatizované, zmrzačené mozky - ostatně - ono to má logiku. Proč by slušný a rozumný člověk lezl mezi smečky štváčů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu! Proč sem lezeš????

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Je vidět znalče, že poznáš tak akorát velké h....! Hlavně však s
      uverenita nade vše!

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Staří sprosťáci a nevychovanci se předvádějí? To nemusíte - za tu dobu, co se občas mrknu na diskuze, už mám jasno v tom, co leze diskutovat za závisláky, a že to nejsou normální lidi. Jste psychopati - co bych asi tak od vás mohl čekat? Urážky, sprostoty, nadávky, pitomosti, blbosti - ničím jiným nepřekvapíte. A ty 22.40 - si ty nadávky zmetků nech pro svýho vnuka.

      Vymazat
    8. 22:54
      Oko za oko, zub za zub! Čemu se divíš?

      Vymazat
    9. Já že se něčemu divím? Ani jsem si nevšim. Protože po pravdě - už se nedivím ničemu. V ČR se něčemu divit? To bych byl trapný máčo.

      Vymazat
    10. 21:30 je dost pravděpodobné, že na diskuzích, v závislosti na úrovni a orientaci portálu, se scházejí lidé, kteří si neutvářejí názor bez informací, bez znalosti dalších a dalších názorů, tedy vesměs lidé přemýšliví a zodpovědní. Jestliže vy, 21:30, diskutujete na úrovni výrazů „slézají, smečka, psychpati, lezou, vymyté, vypláchnuté, zfanatizované, zmrzaené mozky“ a končíte tuto sérii potupných nadávek větou „Proč by slušný a rozumný člověk lezl mezi smečky štváčů?“ musím pochybovat nejen o vaší schopnosti myslet, ale i o vaší slušnosti, které se dovoláváte. Při takovém intelektu není divu, že nepochopíte, proč nebylo dost prozíravé volit pana Babiše ANO.

      Vymazat
    11. Nezoufat si, nad nad drtivym vitezstvim risskeho protektora Bureshe ve volbach, snad muze jen naprosty bezmozek po lobotomii. ;-)

      Vymazat
    12. Jura 0:59

      Pravda, není to zrovna moc velká legrace, ale se zoufáním bych přece jen ještě chvíli počkal. Nejdřív musí A.B. předvést takové svinstvo jako to svedl Petr Nečas se svou squadrou. Nebo už si to nepamatujete?

      Kokotko

      PS: Bez jakékoli diskuse k uzoufání je pohled na staronové poslance jako Miroslava Němcová, Marek Benda, Jiří Dolejš, Jan Farský nebo Petr Gazdík. A teď k nim ještě přibyl Dolínek! (Omlouvám se, že si jména všech těch kreatur nepamatuji...)

      Vymazat
    13. 1:10 - A také Filip (předseda KSČM). Vždyť ten už poslancoval před XI/1989.
      A uvedený superdinosaury se opět vracejí do parlamentu, posílený a odpočatý, aby opět lidu pospolitému předstíraly za 120-150 tis. měsíčně, že jací jsou frajeři a vzorný demokraty. Ty zombácké vykopávky se možná pokaždé reinkarnuji, nebo recyklují přes kopírku, nebo rozmnožují přes živou vodu...

      Vymazat
    14. 21:30, ano jste typická ukázka argumentační úrovně babišových voličů...sleduji je dlouhodobě na novinky.cz a parlamentní listy...tolik urážek proti všem jsem ještě nečetla od nikoho..ale největší urážkou zůstává, že jejich bezesporu zlodějský guru je nedotknutelný..to na ně prozrazuje víc, než by si přáli..díky jim nebudou nikdy prošetřeny zlodějské privatizace, příští rok budou promlčeny...andy čerpač má důvod k oslavě! zločin vyhrál nad právem!

      Vymazat
    15. Vidíte vážená - a sama jste příkladem. Jak si můžete dovolit nazvat člověka, kterého si zvolila navzdory odporným a zhovadilým štvanicím, které lichotí jen lidem, jako jste vy, většina národa, jak si můžete dovolit hp nazývat "zlodějským guru?" Jste potrefená, nevychovaná, drzá a sprostá nádoba. Takovým, jako jste vy, vůbec nepřekáží sprosté a vulgární nadávky prezidentovi, ani hnusné mediální útoky proti Babišovi - a jiní, slušně vychovaní lidi se s tímhle odmítají ztotožnit. A teď si dovolujete kritizovat "vulgárnost" na diskuzích? A kdyby ti lidé napadali ty, které sama napadáte a nenávidíte ( bůhví proč) tak by vám to vulgární nepřipadalo? Jste typická, pokrytecká "domovnice" Nic víc a nic méně. Nikdo není u žádné diskuzní krávy "andy čerpač" a podobné prasečiny. Račte si to nechat pro svýho dědka vy slušňačko. Naštěstí vyhrál zdravý rozum nad šílenými psychopaty a pokrytci, a já jsem velice rád - ostatně - tušil jsem to, protože většina rozumných a slušných lidí by se nikdy nesnížila k diskutování s takovými čuňaty, které dovedou jen nadávat a urážet, ačkoliv své moudrosti čerpají jen z mediálnich sraček. Co vám ukradl pan Babiš? Co nechal zprivatizovat? Jaký zločin to vyhrál nad právem vy zfanatizovaná, nenávistná stvůro?

      Vymazat
    16. 21:30 ono je to jednoduché. Ta většina, jak už je dáno normálním rozložením, nepředstavuje intelektuálně žádnou špičku, takže je snadno manipulovatelná, v současnosti technikou a jednoduchými recepty pánů Babiše a Okamury. Pak je tu menšina myslících, která se dělí na bezcharakterní, kteří jakékoli poměry mazaně promění ve svůj osobní prospěch a charakterní, kteří se snaží nějakým způsobem celé té zoufalé situaci čelit. Pro vás, 21:30, který patříte mezi nepříliš informované a myslící, je potom tato menšina smečkou štváčů a zhrzených psychopatů, mediálně vymytých a vypláchnutých, zfanatizovaných, zmrzačených mozků která, jak s oblibou formulujete, kvičí. Nepříliš vážený 21:30, kvičíte a do značné míry, kouzlem nechtěného, svými odsudky charakterizujete vlastně sám sebe.

      Vymazat
    17. Tenhle pavědecký žvást byste si mohl nechat patentovat a chránit autorským právem. Že bych patřil mezi nepříliš informované, dokonce nemyslící lidi, jen proto, že nemohu dřepět od rána do večera a zase do rána denně s partou nějakých anonymních dědků u počítače, a nadávat sprostě Babišovi, prezidentovi, nebo kvičet sračky o migrantech a uřezaných hlavách? Že k smrti nenávidím diskuzní kvikot o válce ( od válkychtivých starců), že k smrti nenávidím negativní a drastické mediální žvásty o tragediích apod. jejichž cílem je jedině docílit hodně diskuzních příspěvků? (viz Seznam.cz který většinu těch sraček provozuje, -novinky a další - vydělal letos zase přes miliardu - jen na lidském diskuzním žvanění k sračkám a o sračkách) - dobrej džob -ne? Takže ty mediálně vymytý mozky, vypláchnutý a co všechno tady serete nenávistnou pecí ( jste vzteklej dědku, že Babiš vyhrál volby, stříká vám pěna od huby, a musím to odsrat já?) platí jen a jen o vás, -představil jste se dokonale, a sedí to do detailu. Tak držte zobák. Babiš vyhrál volby, a možná, dá-li "pánbů" - veme si do hledáčku i posraná a sprostá internetová media, šířící poplašné zprávy, a vydělávající na lidské blbosti, a bude po diskuzích. Co uděláte dědku -hodíte si mašli? Nebo si najdete jinou zábavu s možností zase někomu sprostě nadávat?

      Vymazat
    18. 16:49 - co jste těmi nekonečně dlouhým,i litaniemi chtěl říct? Že jste málo myslící a volil jste Bureše? Že nemáte rád starší lidi a stáří se osobně velmi bojíte? Že nesnášíte lidi jiného názoru? Nebo jste prostě chtěl jen zaexhibovat a odvést pozornost od hlavního tématu jako pravý troll?

      Vymazat
  13. 21:46 - T.j. snadne porovnat agendu (snazeni)
    globalistu a
    a agendu napr. SPD - (Okamura) ! Rozdil je odklon !

    Prebehlik - je zrada na agende a musi se zduvodnit. V pripade, ze se najde zminenych 10 millionu, tak supem do ainciku za korupci.

    Babis ve svem projevu jasne odsoudil diktovane kvoty !
    Babis, jako byznysman si nemuse dovolit kotrmelce, ztratil by tvar. (Kalousek ho stejne bude sledovat ! On je na Babise alergicky.)

    A ODS ? Klaus je chytry na mocenske vztahy. Dokazal to nekolikrat a nema rad partu v Bruselu.
    Kdyby nebylo Nigela Farage, tak ta bruselska banda by ho vypiskala. Klaus to nikdy nezapomel.

    Zijeme v zajimave dobe a jsme na pokraji valky. Syrie chce zpet GOLAN HEIGHTS a je to hod. co nase radio rikalo, ze uz se tam strili delama. (Je tam olej.)


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V IDF mají z S-400 na Golanech panickou hrůzu, proto tolik nervóznách útoků na syrské pozice. Otočit kolo dějin se ale těm převážně Nesemitům navzdory enormní snaze nepodaří...

      Vymazat
    2. 21. října 2017 22:23
      Babiš může plácat co chce protože blb co si myslí že přesvědčí EU (když nepřesvědčil ani svou poslankyni Jourovou). A jeho záruku voličům se kterou si můžeme jako otroci EU a kanonfutr NATO vytřít tak akorát p...l !!!!!
      Václav

      Vymazat
  14. Mladej parchant z 11 minut po 22 se vzteká nad starými parchanty. Neboj mladej, dočkáš brzy klasu a bude po kochání.
    A jinak, proč nejseš pirát, mladý parchante.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele brzdi - nasranej dědku! Napsal jsem pravdu - ne? Jste nasraní - z diskuze to jasně čiší. A podobné blbé a nasrané bláboly budou na diskuzi i zítra, pozítří, popozítří - nejméně ještě měsíc, protože teď se začnou ti uvolení volové hádat a rvát mezi sebou jako psiska, jako kdo s kým bude vládnout, a kdo s kým ne - a nakonec bude jisté, že volby v ČR jsou na jedno jediné veliké hovno - vítěz voleb nic neznamená, protože důležité pro vládnutí je to, kdo z té osvědčené politické smečky, která v ČR vopruzuje a krade už dvacet sedm let, s kým kamarádí, s kým ne, s kým hodlá vládnout, a podobně. A výsledkem bude, že u vesel budou zase ti samí šmejdi - tak nač se tady rozčilujete? Škoda pěny u huby. Nad tím, že drtivá většina občanů volila ANO i přes tu odpornou, hnusnou a zhovadilou mediální masáž, kterou jsme museli denně někde vidět, slyšet, číst od poloviny léta? Denně a pořád dokola? Ale kvůli tomu se vztekat nemusíte. Zase je faktem, že zbohatlické vši, zlodějská všiska, a všichni odporní paraziti, kteří se dostali k lizu a korytům díky zlodějům a vrahům z ODS, budou pořád volit ODS - to jest zbohatlické vši ve městech a nejvíc v Práglu. S tím taky nikdo nic neudělá - jen převrat. V ČR volby nemůžou změnit a nezmění nic. Tady stejně není sídlo naší vlády - to je mimo ČR, tady je jen koloniální správa, a ta musí poslouchat, ať je to ten, nebo ten. A převrat u nás taky nehrozí - lidi od počítačů zadek nikdy nezvednou. Tak proč se vztekat? Kochám se na diskuzích každý den tou neutuchající diskuzní pitomostí, na které provozovatel většiny těch žvaníren -Seznam cz - už zase vydělal přes miliardu. Pochlubili se tím. Dostanete od nich diplom vděčnosti. Jakého klasu myslíš, že se tady v ČR dočkám? Bojim -bojim.

      Vymazat
    2. 22:48 nepochopil, že k Burešovi se přelili voliči ODS, TOP09,bývalých VV, US, ODA a podobní. A díky mediální masáži i pár socanů. Ale ti spíš zůstali doma. A také se ukázalo, kolik je pravých kmenových fandů komunistů a kolik jich v minulosti volilo komunisty jen z protestu.

      Vymazat
    3. 22.48.Koukam ,ze tu jsou taky nasrani cucaci

      Vymazat
    4. 22. října 2017 6:28
      fandů komunistů a soc. dem. ubylo díky zhovadilým vůdcům těchto stran které se odklonili od svých základních programů a zklamali nejen své příznivce ale i vlastní straníky. Pouze ODS zmrdům narostla zatím jenom ne křídla ale křidélka. Největší neštěstí jsou zhovadilí bukaníři kteří jsou náhradou za slabomyslné Topkaře.
      Václav

      Vymazat
  15. Taky jsem jeden čas uvažoval, že to hodím Babišovi, když na něj všichni, které nemusím, uspořádali štvanici. Nakonec jsem usoudil, že bude mít sympatizantů plný pytel, takže se bez mého hlasu obejde a hodil jsem to Okamurovi. Vyšlo to.
    Váš Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že Tomio nade vše miluje peníze a sebe sama, je na čase mu začít připomínat, co nasliboval, jinak jej odeslat, kam jinak patří. Zatím má šanci, poslední...

      Vymazat
    2. Vidím, vidím velikou, převelikou parlamentní krizi o 2 roky. Ta smete do zapomnění ten prapodivní slepenec koaličních stran. Kluků, kteří občas mezi sebou mluví, když jde o peníze. Zavolej..., já čekám.
      promovaná kartářka a prognostička Sybila

      Vymazat
    3. No tos to vyresil boha jeho

      Vymazat
  16. No, na "vítěze" volební kašparády čeká veliký bolehlav.To ze stresu, zda si tentokrát voliči náhodou nezapamatují halasné předvolební a volební sliby div ne národního socialismu (Okamura) nebo vystoupení z EU (ODS), či třeba nepřijetí imigrantů ani Eura (Babiš). Hlavně ale z toho, komu kromě sebe vlastně sloužit, když se ten svět tak nějak nepochopitelně (pro ně, diletanty) zamíchal a míchá dál. My v ČSNS je budeme zatraceně pozorně sledovat a vám, mudrlantům z NR budeme mementem, proč jste nevolili ČSNS. Socani i třešničkáři svorně dali patnáct procent a jsou, schlíplí, rádi, že bez skutečně poctivé práce pro naši vlast budou brát volebné. A to nemluvím o náhle nesplatitelné socanské sekeře. A pak, ten bolehlav z toho, zda zvolit mocenský slepenec hodný pejska a kočičky navzdory všemu vyřčenému nebo se dohodnout, že to nemá cenu a chce to převolit. První povede k rychlé a konečně deziluzi z pseudoelitářského blafání a hrabání pod sebe, to druhé k probuzení zbylých 40 % s volbou těch, co jdou k lidu blíže a s lidem výše jako suverénní národ důstojných lidí, společně v odpovědné péči za vlastní životy, rodiny a národní společenství v mírové prosperitě a mravném životě. Nepotáhleme-li spolu, zůstanou pouze smutné vzpomínky na český národ a spravedlivou společnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klídek - tady v čele ČR je celou dlouhou dobu jen cosi jako koloniální správa země - i když si se vším všudy hrajou na vládnutí, aby zmátli občany. Ve skutečnosti vláda nad ČR úřaduje mimo tuto zem, a taky doporučuje a schvaluje, kdo bude v čele místní koloniální správy, a otázku ministrů apod. Vždycky to bude muset být jen těleso loajální, a pokud jednotlivci této naší koloniální správy budou chtít mít svých sto tisíc měsíčně, prostě loajální budou. Vzdorovat by mohl skutečně jen Babiš, protože ten naši zem nezadlužil, nestojí tedy za zhovadilými dluhy, a sám je dost silnej miliardář,než aby ho mohl nějaký špína věřitel mačkat do kouta, na druhou stranu ani on si nelajzne udělat z českých občanů rukojmí nadnárodních lotrů, protože v případě "neposlušnosti" uvalují "sankce" což je teď náramně v módě, a účinnější než válka. Občané závislého a zadluženého státu by pochcípali hlady ( potravinové sankce) nebo bychom nemohli k bankomatům pro peníze ( zablokování účtů) nebo bychom chcípli žízní ( zavřeli by nám vodu) - zkrátka a dobře, ČR je ubohé, jako bezdomovec. Teď -ať už potáhneme spolu nebo ne, vzpomínky na český národ už jsou jen vzpomínky. Smutné. A na jakési vlastenectví, a na dobu, kdy Češi ještě byli Češi s českými jmény a příjmeními, kdy Češi měli slovanské chování a ctili zvyky svých předků - nikoliv jako dnes - potetované a skrz naskrz přiblblé imitace jakýchsi "zápaďáků"... ale darmo mluvit. Nic významného nezajistí žádná vláda. To jejich vzájemné masírování, jako kdo s kým apod. je směšné.

      Vymazat
    2. 23.46.Skvele ! .Hned se mi zlepsila nalada

      Vymazat
  17. Okamurovci, mužové přímých, jednoduchých povah i obličejů, hotovi vzít do rukou vidle, smíšení s Japonci - ale rozesmál mne jejich vstup s hymnou naší země: Vylezl starý rocker oděný do bundy zdobené SKELETEM a začal naprosto nevhod vyprávět typicky muzikantským narcistním způsobem historku, kde akdy a jak ON zpíval naposled českou hymnu: "..a on mi řek...a já mu řek..." a pak tato smrtka začala teprve tu hymnu...Ale smích je to hořký, spolu s nespisovnou češtinou lídra Pirátů a blábolením Babiše s hloupoučkou manželkou po boku to dává jasný obraz situace v "politice" REGIONU Česko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak rozdílné bylo vystoupení Miroslava Kalouska. Pravda, láska a demokracie z něj jenom sršely. :)))

      Vymazat
    2. Zde 7:52 Na vystoupení kalouska jsem se nedívala. nemohu tohoto pána vidět, ani slyšet.

      Vymazat