Reklama

.

.

čtvrtek 16. listopadu 2017

Ano, je to i tentokrát jinak, než říkáte, pane Gazdíku


Lubomír Man
16. 11. 2017
Věrna své praxi zvát si při řešení nejzávažnějších problémů země do studia ty největší duchy národa, nadané schopností ony nastálé problémy roztřídit, rozkrýt, interpretovat a pak jako zázrakem a za spontánního potlesku veřejnosti nalézt i jejich nejideálnější řešení, nemohla se zpravodajská redakce ČT při řešení nejpalčivějšího problému dneška, jímž je: referendum ANO či NE, (ve středu večer), obejít bez člověka, pro kterého shora uvedené platí v míře nejvyšší. Totiž poslance Gazdíka ze Suché Lozi. Přišel, uhladil si kalhoty, pohledem do kamery diváky slušně pozdravil, a aniž pak už tratil zbytečně čas, do načatého problému se opřel. A to originálně, ostatně jako vždycky. 



Aby totiž otázku referenda obyčejným divákům rozestřel tak, aby na něj dobře viděli, použil k tomu svou 77 letou babičku, na jejímž příkladě ilustroval, že tato jeho příbuzná by v případném referendu např. o tom, zda v alianci NATO setrvat či nikoliv, nebyla s to rozhodnout sdostatek odpovědně. A to prý proto, že o této organizaci nemá dost relevantních informací. Neví např. přesně, kde sídlí NATO a ani kde sídlilo dříve, neví ani kdy NATO vzniklo, kdy proběhla první vojenská operace NATO, kdy byl poprvé použit článek 5 NATO, co bylo předchůdcem NATO, proč NATO nezasáhlo do boje o Falklandy, kdy se stalo členem NATO Španělsko, kdy byly vytvořeny Síly rychlé reakce NATO, kolik má NATO bojeschopných divizí ve svém severním sektoru, a tak dále a tak dále.

Tohle všechno prý ví v republice jen pár lidí, mezi nimi i on, ale lidé jako jeho babička, reprezentující ovšem obrovskou většinu národa, nemá o těchto věcech prakticky ani páru. A proto – ergo kladívko – ani jeho babička, třebaže ji má rád, a ani obrovská většina národa, jež ona svou neznalostí o NATO vlastně reprezentuje, nemá do této veskrze odborné záležitostí co mluvit. Takže vyhlásit celostátní referendum v otázce zda zůstat NATO či raději z něhoho vystoupit, a nechat o této otázce hlasovat stejně neinformované české obyvatelstvo, jako je jeho babička, by byla hra s ohněm, které si politické vedení země v žádném případě nesmí dovolit.

Hotovo, poslanec Gazdík vstal, a za potlesku, který sice nebyl slyšet, ale o to hlasitěji duněl v poslancově hlavě, studio za vřelých ovací přítomných opouštěl. Zatímco jeho babička už ze Suché Lozi žhavila drát, aby mu sdělila, že sice neví, kdy byl poprvé použit článek 5 NATO, či proč NATO nezasáhlo do boje o Falklandy, ale zato zatraceně dobře ví, že tahle organizace je tady jenom pro útočení a pro zlost a pro nic jiného, což bylo vidět v Afghánistánu, Iráku, Jugoslávii, Libyi a v dalších zemích, ze kterých se nám teď všude do Evropy hrne záplava uprchlíků, která by zde bez slavného NATO nejspíš nebyla. Takže to jí prý k účasti na referendu bohatě stačí.

Jo, a taky aby si ji napříště už laskavě nebral do huby.

75 komentářů :

  1. Pan Gazdík, učitel nic moc a politik ještě horší.Pan Gazdík je produkt doby nikoliv produkt bystrého rozumu. Máme štěstí, že těch gazdíků není až tam moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:13 co tě pan Gazdík učil?

      Vymazat
    2. Však to už o něm říkal Kalousek, že rozumu moc nepobral, ale jako hlásná trouba jeho nápadů, je k nezaplacení!

      Vymazat
    3. pro 16:39
      Tož mě neučil nic bo by mohl být mojim synem, ale stačí si poslechnout jeho bývalé žáky a kolegy ze školy. Ani ten tělocvik mu moc nešel co učil,jen toužil být rychle hodně bohatý.

      Vymazat
    4. Kalda to do mikrofónu říkat nemohl, protože by ho mohl pozvracet. No tak si na to našel bílého vola.

      Vymazat
    5. "....Právě nám uprostřed hluku doplétají potichu oprátku. ...."
      http://www.protiproud.cz/politika/3457-metody-zlocineckeho-gangu-prave-nam-uprostred-hluku-dopletaji-potichu-opratku-zvykneme-si-i-na-sibenici-cirkus-bude-okamura-se-probudil-jako-prvni-ale-take-pozde-babis-otevre-muslimskym-jednotkam-brany.htm

      Vymazat
  2. Osobně bych mnohem více důvěřoval sedmdesátileté babičce, či stoletému staříkovi, než tady této tupé kuželce, ze Suché Lozi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TUPÁ KUŽELKA ZE SUCHÉ LOZI- nic lepšího jsem dnes nečetl, máte 100 bodů a postupujete do dalšího kola...

      Vymazat
    2. někde mu též říkají LULIN.

      Vymazat
  3. Bože ten Gazdík je ale blbej

    OdpovědětVymazat
  4. Gazdík je tupec,všichni toto vědí,ale on sám si toto nedokáže připustit.

    OdpovědětVymazat
  5. Je poznat Kalouskovu školu.vymazaný mozek.

    OdpovědětVymazat
  6. tenhle ucitel vazani namornickych uzlu nebo bekendovych klicek ve florbalu a pritel usraele,a zaroven jeden z vyvolenych co zvladne praci za deset obcanu a jeho pracovni den ma minimalne 83 hodin, by udelal nejlepe kdyby se vratil zpet do Suche Lozi. Za mne by ale bylo uplne nejlepsi, kdyby uz sel dopr$dele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Gazdík je demokraticky zvolený poslanec, stejně jako jeho 199 kolegů. To je třeba respektovat.

      Vymazat
    2. Asi toho gazdíka volily takovéhle babičky , které neví , co je to za vo.a !!

      Vymazat
    3. pro 17:00. Respektovat? Proc? At se chytnou s Belobradkem za ruce a skoci do propadliste dejin. Tihle dva pro moji Rodinu nic neznamenaji, spise naopak, bude dobre kdyz uz tam nebudou.

      Vymazat
    4. Mili - ty bys nejraději viděl v propadlišti dějin tohoto, jinej by tam zas rád viděl okamurovce, další zase babišovce, sobotkovce, a tak dál.
      Takže tudy evidentně cesta nevede, nikdo by tam totiž nezbyl.

      Vymazat
    5. Je třeba připravit povstání místo žvanění! Žádnou podporu vznikající prozatímní vládě Kerens ... teda Babiše a jeho reakční bandy oligarchů! Všechnu moc sovětům!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    6. 8:19 - takže kolem Babiše jsou reakcionáři? Super, tohle slovo jsem už skoro zapomněl, neslyšel jsem ho přes pětadvacet let.

      Vymazat
  7. A to zas já dávám Gazdikovi za pravdu. Méně inteligentní část národa nebude přeca rozhodovat takové zásadní problémy. Na co potom máme f parlamentu všecky ty politické pičky (vlastně špičky), třeba Němcovu, Lanksaglovu, a další a další napříč tým naším politickým spektrem.
    Jinak su s teho ale opravdu janek

    OdpovědětVymazat
  8. Gazdík sebe vyvolil jako chytrolína z babičky uděl prostoduchou osobu. Kdyby ho měla po ruce možná by jednu schytal. Minulý režim netajil co je NATO zač. Babička to moc dobře ví a určitě ji nechybí selský rozum. Gazdíku styď se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda,že nevíme zda byla babička ze strany matky či otce. To by nám napovědělo odkud pochází jeho debilita.

      Vymazat
  9. No, ale také nejen Gazdík, ale i další a nakonec i ANO nám nedokáží vysvětlit, oč hanebnější a odsouzeníhodnější jsou pro svoji neutralitu Rakousko, Švýcarsko, Švédsko, Finsko, Irsko. Já osobně bych se tedy docela k těmto státům přidal, nemám v povaze agresi, netoužím vyvražďovat jiné národy či jiná vyznání. Vím, jsem asi měkota, že mně mordýři za žold nic tak demokratického neříkají. Samozřejmě, že bych neveksloval NATO za jiný válečný pakt, tak jako jsem nebyl nadšen vyvekslováním Varšavské smlouvy za NATO.
    Tak tedy nevím, kdo je blbý, či ještě blbější. Ten kdo chce válku nebo ten kdo chce mír?
    NATO prý chce zadržet Rusko a proto musí s ním začít válku. Jako Velký Áda, když chtěl zadržet Francii, tak na ní zaútočil a nebo přece jen ta zpropadená Francie s cvrčkem Pétainem vtrhla do 3. Říše. Takové jsou výklady současnosti a proč ne historie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAK
      s tím Švédskem je to jinak,
      to je neutrální stát jen na oko...

      Nenajdete v Evropě horlivější podporovatele zločinného NATO, než je švédská vláda.
      Dokumenty, uveřejněné WikiLeaks, o tom hovoří jasně.
      A v Česku je to přece jasné, vše co západ a spojenci chtěli, dostali naservírováno v hlubokém předklonu...

      Vymazat
  10. Koupil jsem kdysi telefon, který byl jen k zlosti. Často vynechávaly klávesy, zasekával se a občas si dokonce sám začal volat nějaké číslo ze seznamu. Prostě nevydařený šmejd. Jednoho dne mi s ním došla trpělivost, strčil jsem ho se vším co k němu přísluší do krabice a hodil ho do koše.
    Nevím jestli mi trénoval nervy kvůli nevydařenému softwaru, nebo jestli výrobce příliš šetřil na materiálech, ani jestli se tam někde nepřehříval tranzistor či neoxidoval plošný spoj a vlastně mě to vůbec nezajímalo. Zkrátka jeho užitná hodnota klesla pod kritickou mez a tak šel. Dobře jsem udělal a měl jsem to udělat už dávno.

    OdpovědětVymazat
  11. Babička nyní asi lituje, že měla nějaké děti, protože kdyby je neměla, tento odpad by se nenarodil a bylo by to dobře. Většina lidí má nějaký význam, tento "jedinec" je zbytečný jak suchý z nosu.
    A čím větší idiot, tím snadněji lze jej zkorumpovat, protože ví, že za jiného páníčka by si díy své tuposti ani neškrtl, a proto bude věrně sloužit a je mu jedno, že zrazuje svůj národ a svou zem.
    Vlastizrada = jediný trest.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, to bude tím, že Gazdíkův tatík nepatřičně ušetřil kolem TŘÍ Kčs za KONDOM... Mohl tímto drobným výdajem udělat pro ČR a pro Český národ tolik dobrého... ale tatík nevěděl nejenom kdy nás NATO chtělo vymazat z mapy světa, ale ani kdy má jeho stará neplodné dny. A to je ta hlavní informace, kterou měl a mohl vědět... kdyby nebyl Gazdík...

      Vymazat
  12. Gazdik je normalni omezeny idiot....! Nic vic - nic min !!!

    OdpovědětVymazat
  13. V oblasti jeho bydliště se říká těmto lidem "zasran". To není nadávka, to je výraz pro přemoudřelé mladé hlupáky. Jenže, on nám v té Praze již poněkud zestárl. Již to jeho hlupáctví není ani půvabné.

    OdpovědětVymazat
  14. Poslanec Gazdík prostě jen přesvědčoval národ, že jeho babča je mdlého rozumu. Rádi mu to věříme, protože jak známo "jablko nikdy nepadá daleko od stromu".

    OdpovědětVymazat
  15. A takové dárečky máme ve sněmovně.
    lada

    OdpovědětVymazat
  16. Jen kavarnický šmejd a euhujer nic jiného tenhle debil není.

    OdpovědětVymazat
  17. Bohužel jsem velmi zklamán,že naši kavárníci nezinscenovali nějakou frašku na Staroměstském náměstí jako vloni.Těšil jsem se na kolaboranty a další exoty, že vykopou nějaké další strýčky nebo přímo představí nějaké nemanželské potomky pana prezidenta.Asi jim došel humor.

    OdpovědětVymazat
  18. Gazdik je slizka svine

    OdpovědětVymazat
  19. Co cesky politik to curak

    OdpovědětVymazat
  20. Zdá se mi, že toto je stejná argumentace jako zdůvodnění, že soukromé zdravotnictví je lepší než státní. Toto zdůvodnění zní: všechno soukromé je lepší než společné, příkladem může být poslední náš režim - socialistická totalita, jaký to byl všude šlendrian. Opak je ale pravdou, o čemž svědčí soukromé americké zdravotnictví - kdo nevěří ať to zkusí na vlastní kůži. Nejlepším ověřením špatných informací je praxe. Téze "vše soukromé je lepší" se jen obtížně vyvrací a myslím si, že to vyžaduje někoho chytřejšího než jsem já. Zdá se mi dále, ale že to co zaseli dnešní vladci světa, ta diskretní kapitalistická elita v rabech tohoto světa bazíruje na právě podobné argumentaci jako je ta argumentace Gazdíkova nebo téze o optimalitě soukromého zdravotnictví. A tomu také odpovidá současný výsledek voleb a třeba také skutečně vyvážený názor na svět - na ten svět, který již je minulosti a i na ten dnešní. To co lidi vyznávají bohužel není ani to co skutečně vidí, ale to co o dané věci slyšeli. Prý dnešní, tzv. moderní člověk ve skutečnosti přemýšlí méně a má ve skutečnosti menší pozorovací schopnosti než člověk primitivní. To tvrdí Erich Fromm. Proč to? Přežití primitivního člověka zavisí od jeho pozorovacích schopností a přemýšlení, kdežto moderní člověk se domnívá a věří tomu, že jeho přežití záleží od toho co uslyší od svých soukmenovců a např. v televizi. Podle Craig Robertse vlivní toho světa a media,nás táhnou do hrobu - v každém případě v té nejpokrokovější zemi - v USSA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není lepší ani soukromé ani státní. Vždy záleží na konkrétních lidech, jejich cílech a úmyslech. POkud budou na vedoucích místech neschopná individua, jejichž jedinou ,kvalifikací je být ve správné straně nebo být něčí kamarád, a jinak neumí nic a nerozumí ničemu, natož práci a řízení čehokoliv, bude to stát vždycky za hou..
      Americké zdravotnictví je špatné ne proto, že je soukromé, ale proto, že majitelům nejde o to pomáhat, ale nahrabat si maximum.

      Vymazat
    2. A právě proto je soukromé!

      Vymazat
  21. Gazdik vypada jak blbec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2:52 Nejenom vypadá, on tak i mluví.

      Vymazat
    2. Proc jsou takovi curaci jako gazdik tolerovani, to je malo kandelabru?

      Vymazat
    3. 9:26 A ty ostatní ve sněmovně tolerovat máme?

      Vymazat
    4. 9:36 to jsem nerek
      Kandelabru je dost

      Vymazat
    5. 10:30 O počet kandelábrů rozhodně nejde, ale až obsadíš všech 200 kandelábrů, tak to pak dál?

      Vymazat
    6. 10:35 ne 200 ale 10000, tolik grazlu v Cesku vladne

      Vymazat
    7. 13:23 A až "obsadíš" teda 10000 kandelábrů, tak dál bude co?

      Vymazat
  22. Vždycky kouknu na výsledek voleb, abych si to dal do souvislostí. Suchá Loz kolem 800 obyvatel, volilo 600, z toho Starosty 35%, ANO 22%, KDU 13%. Starosty volilo 220 lidí, z toho 85 lidí dalo přednostní hlas Gazdíkovi. To je dost smutné, že mu dalo v jeho rodném městě, kde učil malé děti, hlas jenom málo přes 10%. Člověk by podle jeho sebevědomých řečí čekal, že alespoň v jeho domácím prostředí ho volili všichcni a rádi. Doufám, že mu přednostní hlas nedala jeho babička, protože tomu jistě nerozumí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přesto dostal tolik hlasů, že mu to stačilo, aby se do Parlamentu dostal.
      A kde a s čím jsou tu souvislosti?

      Vymazat
    2. 8:10 Gazdíku, nesluší vychvalovat se přes třetí osobu.

      Vymazat
    3. 8:10 Gazdíku, není hezké si tady přicmrdávat přes třetí osobu.

      Vymazat
    4. Bože, co je to tam v té Suché lozi za lidi? Tak děsné výsledky voleb!!! To je Gazda podplácí nebo jsou všichni jeho příbuzní? To by taky možná o něčem vypovídalo. Z 800 obyvatel tolik volů.

      Vymazat
    5. Ne, já se rozhodně Gazdík nejmenuju. Ale pan Gazdík prostě v Parlamentu je a to je holý fakt.

      Vymazat
    6. Doufam ze bures nesestavi vladu a nove volby pidistrany top, fraterniky a gazdikovce smete

      Vymazat
    7. 13:25 Pokud by ji nesestavil, byla by to názorná ukázka jeho politické neschopnosti. A to Babiš nedopustí.

      Vymazat
  23. jak vidim gazdika tak neustale tvrdim že jedina možnost jak se takovych chacharu zbavit je vyhlasit českou samostatnost nehledě že co z moravy přichazi do čech aniž bych ty zazraky jmenoval je svoloč na entou od hradu po suchou lozi nepočitaje

    OdpovědětVymazat
  24. Myslím, že by pro tu babičku Gazdíka stačil argument.Rusové v Sýrii vybombardoval křídlatou raketou skalní základnu poradců z NATO, kteří radili IS kterakto tam škodit a jak nejlépe asi uřezávat hlavy a organizovat teroristické akce v Evropě.

    OdpovědětVymazat
  25. Gazdík zapomenul, že politické vedení, tedy on a Kalousek a Fiala 💀👾👽, nespadlo z Marsu, ale je složeno ze stejných stoupů jako národ. Kde tedy sebral ten patent na moudrost je ve hvězdách.

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám osmdesát a ta mladší paní proto určitě prožila část války a její hrůzy, v podání přátel pana ze Suché Haluze.
    Jeho přátelé, pohrobci Hitlera, se navíc dost vyřádili zrovna tam. Vnouček ale rád, za prachy a prebendy, zapomněl na to, že nebýt těch rusů, tak tady zřejmě nebyl.
    No ale co chcete po "lidech" kteří v životě nepoznali co to je válka, germán či anglosas. Je nejvyšší čas, aby se taková doba vrátila.

    OdpovědětVymazat
  27. Většina těch, kteří šíří nenávist proti panu poslanci a předsedovi Gazdíkovi, mu nesahá ani po kotníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cha, cha, cha. Vynikající vtip. Povedlo se.
      Nebo ... sakra, nejste sám p. Gazdík?????

      Vymazat
  28. No, ona největší prča na tom celém článku je to, že on má ten Gazdík v podstatě naprostou pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má pravdu, souhlasím, jeho babička všechny ty věci asi neví, já tohle nevím taky, ale ono, vážený, není ani tak důležité vědět podrobnosti o založení a názvech nějaké organizace, ale důležité je vědět, čím se zabývá a jak se chová. Podle skutků poznáte je - pamatujete?????
      A člověk nemusí být studovaný s tituly, aby věděl, že NATO dobré není a naše členství v útočném agresivním paktu není v národním zájmu.
      Nepodceňujte lidovou moudrost, selský rozum, cit a chápání obyčejných lidí!!! Společenské vědomí je na slušné výši, a pokud by lidé o něčem hlasovali - následně i sami ponesou následky svého rozhodnutí, ty dobré i ty špatné! Proč by měli nést následky čehosi, o čem rozhodne pár jedinců? My nevolíme politiky, aby za nás rozhodovali, ale aby pro nás pracovali!!!!
      proberte se!!!
      A Gazda je ču.ák.
      Zdar!

      Vymazat
  29. Pane Lubomíre Mane , Děkuji za vtipný , výstižný článek ! Kéž by si ho ten šašek ze Suché Lozi přečetl a zastyděl se ! Sissi

    OdpovědětVymazat
  30. Referendum je šidítko, které rozhazují politici mezi nic netušící populaci.

    Jsou samozřejmě situace, kdy k určitému rozhodnutí nejsou zapotřebí bůhvíjaké informace. Někdy stačí zdravý rozum. Gazdíkova babička nemusí vědět o NATO víc než to je organizace, která svou podstatou může vést k další válce. Jenže o vystoupení z NATO nebude referendum nikdy povoleno.

    Poněkud složitější situace je s rozhodováním o EU. Když se hlasovalo o tom, zda vstoupit nebo ne, bylo celkem jasné, že vstup je v zájmu republiky, už jen proto, že ekonomické vazby na EU byly tak silné, že by nebylo moudré zůstat stranou. Jinak řečeno, to dal selský rozum.

    Vystoupení z EU je složitější záležitost. Celkem dobře nás o tom poučil Brexit. Jeho ekonomické a politické důsledky nejen nechápali voliči, ale nechápou je ani politici.

    Koho napadla taková drobnost, že najednou vznikne "nová" hranice mezi Irskem a Severním Irskem? Před Wimbledonem se vážně psalo o tom, že když se Británie uzavře levným sběračům jahod, zmizí tento symbol turnaje. No hrůza! Ale jsou i velké věci a velké peníze ve hře.

    Pokud má přímá demokracie nahradit zastupitelské šejdíře, pak je třeba zdůraznit, že právě oni budou mít ten proces přímo v rukou. Právě oni budou definovat otázku a parametry a tím budou určovat výsledek referenda.

    Za povšimnutí stojí, že zastánci referenda zastávají názor, že svaté je jakékoli rozhodnutí lidu. Nikdy nemluví o tom, za jakých okolností by se referendum mohlo opakovat nebo zrušit, aby se předešlo "nedozírným" následkům.

    Stejně podvodné jsou sliby o odvolávání politiků. Svým způsobem by šlo o obrácené volby, protože je nutné získat určitý počet hlasů. Jenže vyhrané zastupitelské místo patří v Česku dané partaji, takže odvoláný politik by byl nahražen dalším ze skupiny kde osmnáct je stejné jako dvacet bez dvou.

    Odvolání politika by (přes technické těžkosti) dávalo smysl jen tehdy, kdyby v jeho volebním obvodu následovaly nové volby a původní strana by o místo mohla přijít.

    Media se takovými otázkami nezabírají a proto může Okamura svobodně ohlupovat lidi svými jednoduchými hesly.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirovec, pitomec napada i pravo na drzeni zbrani, at radsi mlci

      Vymazat
    2. S něčím s Vámi souhlasím, ale se spoustou věcí nikoliv. Symbol Wimbledonu je trivialita a nechápu, jak se tím někdo může vážně zabývat. Změna je život, život byl i před Wimbledonem a bude i po něm a změna symbolu je něco, co bylo v dějinách tisíckrát, kvůli tomu nebude přeci žádný stát setrvávat v pekle žaláře svobody, tedy pokud má rozum. Ale dost dobře tento příklad demonstruje - podle mne - úroveň současného uvažování - když nebude EU, nebude nic, bude zle, není jiná alternativa ... bože, pokud by lidé takto v dějinách uvažovalali, nic a nikdy by se nehnulo, jsou to jen kecy na ohlupování lidí, že by to jinak nešlo, nemohlo, nedařilo by se ... kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody = to je asi to, co na toto sedí.
      Další věc - odvolání politika - ano, zvolen byl, ale s nějakou nadějí, pokud zklame a bude jednat proti zájmům voličů, půjde. Nahradí jej jiný, ano, ale už jen obava z toho, že zase půjde, jen ta možnost, podle mne zabrání těm dotyčným dělat svinstva (nejsem naivní, ani já nevěřím, že 100% úplně, ale aspoň ne tak arogantně, veřejně, sebejistě a pohrdavě vůči svým voličům, jako nyní), dají si prostě pozor a o to jde. A navíc, někteří možná by i ztratili touhu do politiky jít, pokud by jim hrozilo, že budou mít veřejnou ostudu a trestní a hmotnou odpovědnost a ještě budou odvoláni!!! Nic nedonutí politika pracovat dobře jako strach, že bude nucen se zodpovídat. Současná beztrestnost a imunita zrodila neskutečné gaunery a neskutečný šlendrián ve státní správě!
      Jinak referendum musí být respektováno, to je jeho účel, nevím, o jakých nedozírných následcích se Vám zdá, ale jsou témata, o nichž vypsáno být nesmí - třeba svobodně vraždit, a zde je jen důležité, aby to takto bylo i v zákoně ošetřeno.
      To, v jakých spolcích bude nebo nebude naše zem, by mělo být ZCELA JEDNOZNAČNĚ na rozhodnutí jejích obyvatel, neboť ti nesou všechny důsledky, ne těch pár jednotlivců, kteří tvrdí, že jen oni sami nejlíp ví, co je pro lidi dpbré - nepodceňujte lidi, selský rozum nebo lidové vědomí nebo jak tomu chcete říkat, je velmi rozumné a ví, co je pro něj dobré, ne že ne. A pokud se zmýlí - ucítí to zase jen oni. Tohle, že nějaký mnou nevolený politik rozhodne za mne - děkuji, nechci. Chci být spolutvůrce svého života a svého štěstí a své země.
      Pan Okamura lidi neohlupuje, myslí to dobře, ale současné uvažování mnoha (vč. Vás) si jede po zajetých kolejích a nedovolí si či netroufá přemýšlet o jiné cestě, to je nešvar současné doby, kdy se nás snaží umlčet, vystrašit, zatlačit do kouta, jen abychom nehledali jiné cesty a jiné možnosti.
      Ale ony jsou, jen je potřeba věřit a hledat a hlavně ne šmahem odmítat snahy k nějakému pokroku, byť malému, směrem k vládě lidu.
      Současný stav - to není!!! demokracie.

      Vymazat
  31. Pravdu díš, Jiříku. Vše o čem japonec mluví, je jen zbožné přání a tudíž hrubý populismus. Sám mám vůči těmto "organizacím" výhrady, ale aby v létě padal sníh a začalo se lyžovat, asi těžko.
    Jsme v pasti, jako jsme byli vždy, a to hlavně pod germány a jejich příbuznými. Z této pasti není úniku. Zbývá jen pasívní resistence a taktický výběr ve dnech demokracie, což jsou volby. Pak už zbývá, čtyři roky držet hubu a krok. A i kdyby někdy náhodou vyhrála strana s programem vystoupení z EU, tak tady máme pravicový puč s internacionální pomoci. O NATO raději nemluvě.
    p.s. I když japonec sklízí "nadávky" od jistých "lidí", tak je to v podstatě jejich kůň. V "demokraci" je nutné stvořit maximum stran a rozdrobit tak voličstvo na atomy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cesko je v prdeli

      Vymazat
    2. tohle jsou neskutečné poraženecké kecy!!!
      Místo žvanění, že jsme v prdeli a že to jinak nejde a že ti zlí germáni nás zase dostali - co si tak místo toho vyhrnout rukávy a začít něco dělat???
      Pan Okamura se snaží, a to je jen poloviční Čech. vy všichni si tu stěžujete a pláčete, ale neděláte asi setinu toho, co on.
      Pokud bychom dělali všichni, co on navrhuje, nebyl by důvod brečet, jak se máme špatně a jak jsme v pasti.
      Je to jen a pouze o lidech!!!!

      Vymazat
    3. 13:58 zkus nadhodit aspoň jednu věc, kterou by podle pana Okamury bylo potřeba udělat. Nějak se mi žádná nevybavuje.

      Vymazat
    4. 14,08 - tak si přečtěte program SPD.

      Vymazat
    5. 14:26 zkus. Stačí mi jedna nejdůležitější věc.

      Vymazat
    6. 13:58 Už sis vyhrnul a co dál. Napíšeš další příspěvek, že jsi sundal košili.

      Vymazat
  32. Média,ČT atd. tvrdí,že NATO,potřebujeme a že
    "ochotně a s láskou", si co nejrychleji hodláme
    platit nato 2%HDP-
    Když však koukám na reakce k článku o NATOhujerovi p.Gazdíkovi, nevidím zrovna nějaké
    souhlasné reakce s jeho názory.Spíš naopak BUČENÍ. Asi jsme jej nedorostli intelektem a jsme
    na úrovni jeho babičky.

    OdpovědětVymazat
  33. Kdyby se v r.89 nic nezměnilo, byl by Gazdík dobrým soudruhem, možná i okresní tajemník KSČ.
    Ostatně i mnozí jiní, dnešní přátelé germánů a sasíku angelskejch.

    OdpovědětVymazat