Reklama

.

.

pondělí 13. listopadu 2017

Bohuslav Sobotka má obrovský problém, ze kterého mu prý málem praskla žíla na čele. Na sociální síti Twitter ostře glosoval vyloučení svého přítele málo známého člena ČSSD Jakuba Patočky.Proč Sobotkovi na Patočkovi tak záleželo?

13.11. 2017   PL
„Dozvěděl jsem se to ze sociálních sítí a z textových zpráv,“ říká Jakub Patočka pro Bakalův Respekt ke svému vyloučení. O chvíli později se ozval i Patočkův „přítel“ Bohuslav Sobotka. „S vyloučením J. Patočky z ČSSD nesouhlasím, nebyl pro to důvod. Pokud tahle politika bolševické netolerance v soc. dem. zvítězí, stane se z ní nevolitelná sekta,“ napsal na Twitter. A to je zřejmě vše, co s tím zmůže.Spojení Patočky s Bohuslavem Sobotkou je samozřejmě hlubší. Byl to právě on, kdo podle všeho v roce 2013 připravil sehranou demonstraci na podporu premiéra proti takzvaným lánským pučistům.

Jak naší redakci uvedl vysoký činitel ČSSD, Patočka byl pro Sobotku důležitý hned v několika směrech. „Brno historicky nebylo nikdy Sobotkovo, navíc Patočka byl zapleten se Šabatovou do Kuřimské kauzy, takže žádná silná figura brněnské, ale ani jihomoravské ČSSD tento člověk nebyl. Byl naopak od začátku vnímán jako ‚záškodník‘,“ konstatoval náš zdroj.

V té souvislosti připomeňme, že to byl právě Patočka spolu s novinářkou Slonkovou, kdo v roce 2016 na půdě Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci kritizoval ParlamentníListy.cz. „Parlamentní listy jsou naprosto ostudný výsledek postupné debilizace českého mediálního prostoru. Je to fenomén, který vyrostl z nedůvěry v tradiční média a ze společenské deziluze, o kterou se česká média svým významným dílem přičinila. Dnes už to přiznávají i někdejší insideři. Fakt, že novináři nepovažují Parlamentní listy za produkt žurnalistiky, nemění nic na tom, že mají nečekaný a dalekosáhlý dopad a vliv na veřejnost,“ uvedl na dané téma v roce 2016 Bohumil Kartous na serveru Britské listy. Zástupci naší redakce na akci nebyli pozváni. Stejně jako Patočka na jednání brněnské ČSSD, která ho vyloučila.

„Ale v sekretariátu samozřejmě mají mé telefonní číslo i mail. Takže je zcela evidentní, že stáli o to, abych tam nebyl,“ řekl ještě Bakalovu Respektu.

Údajný environmentální aktivista Patočka

Spojení Patočky s Bohuslavem Sobotkou je samozřejmě hlubší. Byl to právě on, kdo podle všeho v roce 2013 připravil sehranou demonstraci na podporu premiéra proti takzvaným lánským pučistům.

Aktivista Patočka podle dalšího zdroje sloužil rovněž k okopávání dvou největších soupeřů Bohuslava Sobotky v Brně: Michala Haška a Romana Onderky. S prvním z nich se ParlamentnímListům.cz v pondělí podařilo spojit. Ptali jsme se především na názor týkající se Patočkova vyloučení. „Neznám detaily rozhodnutí městské konference ČSSD Brno - město. Pokud sáhli kolegové z Brna k tak razantnímu kroku, jistě jej také budou moci zdůvodnit a ustát," řekl redakci někdejší hejtman Jihomoravského kraje.

Patočka měl ale i jinou funkci. Jak se nám podařilo zjistit, Sobotka stejně jako Lubomír Zaorálek používali jeho Deník Referendum. „Ano, to se ví, že byl používán jako platforma ‚vypouštění‘ vyrobených kauz na oponenty Bohuslava Sobotky,“ přiblížil náš zdroj. „Sobotka teď bude mít velikánský malér, ze kterého mu bude pulsovat žíla na čele,“ dodal také s úsměvem.
Naše redakce už v minulosti zjistila, že tento zcela okrajový a málo navštěvovaný web získává peníze ze státních firem. Konkrétně jsme našli ČEPS, který peníze pro Patočku potvrdil. Kolik Patočkově společnosti z ČEPSu dali, nevíme. Jaký konkrétní efekt Patočkův web měl, také nevíme. Firma neodpověděla. Podle našich informací dostal web peníze z pokynu vedení ČSSD. Zřejmě šlo o okolí Bohuslava Sobotky.Podle našeho zdroje je nyní jasné, že Sobotka ztratil nejen informační kanál dovnitř ČSSD, ale i navenek. „Kluci skončili,“ uzavřel náš zdroj. „A nikoho to moc netrápí.“ ParlamentníListy.cz ovšem v té souvislosti hovořily s jedním z nejvyšších členů strany, který nám vysvětlil, proč Sobotkovi na Patočkovi tak záleželo.

„Dozvěděl jsem se to ze sociálních sítí a z textových zpráv,“ říká Jakub Patočka pro Bakalův Respekt ke svému vyloučení. O chvíli později se ozval i Patočkův „přítel“ Bohuslav Sobotka. „S vyloučením J. Patočky z ČSSD nesouhlasím, nebyl pro to důvod. Pokud tahle politika bolševické netolerance v soc. dem. zvítězí, stane se z ní nevolitelná sekta,“ napsal na Twitter. A to je zřejmě vše, co s tím zmůže.

Jak naší redakci uvedl vysoký činitel ČSSD, Patočka byl pro Sobotku důležitý hned v několika směrech. „Brno historicky nebylo nikdy Sobotkovo, navíc Patočka byl zapleten se Šabatovou do Kuřimské kauzy, takže žádná silná figura brněnské, ale ani jihomoravské ČSSD tento člověk nebyl. Byl naopak od začátku vnímán jako ‚záškodník‘,“ konstatoval náš zdroj.

V té souvislosti připomeňme, že to byl právě Patočka spolu s novinářkou Slonkovou, kdo v roce 2016 na půdě Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci kritizoval ParlamentníListy.cz. „Parlamentní listy jsou naprosto ostudný výsledek postupné debilizace českého mediálního prostoru. Je to fenomén, který vyrostl z nedůvěry v tradiční média a ze společenské deziluze, o kterou se česká média svým významným dílem přičinila. Dnes už to přiznávají i někdejší insideři. Fakt, že novináři nepovažují Parlamentní listy za produkt žurnalistiky, nemění nic na tom, že mají nečekaný a dalekosáhlý dopad a vliv na veřejnost,“ uvedl na dané téma v roce 2016 Bohumil Kartous na serveru Britské listy. Zástupci naší redakce na akci nebyli pozváni. Stejně jako Patočka na jednání brněnské ČSSD, která ho vyloučila.

„Ale v sekretariátu samozřejmě mají mé telefonní číslo i mail. Takže je zcela evidentní, že stáli o to, abych tam nebyl,“ řekl ještě Bakalovu Respektu.

Údajný environmentální aktivista Patočka

Spojení Patočky s Bohuslavem Sobotkou je samozřejmě hlubší. Byl to právě on, kdo podle všeho v roce 2013 připravil sehranou demonstraci na podporu premiéra proti takzvaným lánským pučistům.

Aktivista Patočka podle dalšího zdroje sloužil rovněž k okopávání dvou největších soupeřů Bohuslava Sobotky v Brně: Michala Haška a Romana Onderky. S prvním z nich se ParlamentnímListům.cz v pondělí podařilo spojit. Ptali jsme se především na názor týkající se Patočkova vyloučení. „Neznám detaily rozhodnutí městské konference ČSSD Brno - město. Pokud sáhli kolegové z Brna k tak razantnímu kroku, jistě jej také budou moci zdůvodnit a ustát," řekl redakci někdejší hejtman Jihomoravského kraje.

Patočka měl ale i jinou funkci. Jak se nám podařilo zjistit, Sobotka stejně jako Lubomír Zaorálek používali jeho Deník Referendum. „Ano, to se ví, že byl používán jako platforma ‚vypouštění‘ vyrobených kauz na oponenty Bohuslava Sobotky,“ přiblížil náš zdroj. „Sobotka teď bude mít velikánský malér, ze kterého mu bude pulsovat žíla na čele,“ dodal také s úsměvem.

Naše redakce už v minulosti zjistila, že tento zcela okrajový a málo navštěvovaný web získává peníze ze státních firem. Konkrétně jsme našli ČEPS, který peníze pro Patočku potvrdil. Kolik Patočkově společnosti z ČEPSu dali, nevíme. Jaký konkrétní efekt Patočkův web měl, také nevíme. Firma neodpověděla. Podle našich informací dostal web peníze z pokynu vedení ČSSD. Zřejmě šlo o okolí Bohuslava Sobotky.

Podle našeho zdroje je nyní jasné, že Sobotka ztratil nejen informační kanál dovnitř ČSSD, ale i navenek. „Kluci skončili,“ uzavřel náš zdroj. „A nikoho to moc netrápí.“

72 komentářů :

  1. Každý v Brně ví, že odsun nádraží mimo centrum bude znamenat pro pár lidí gigantózní kšeft. V místě předpokládaného nového umístění nádraží už totiž mají podchycené pozemky, takže by to znamenalo jejich obrovské zhodnocení.
    Víme taky, kolik v době referenda vycházelo profesionálně vytvořených PR článků ve prospěch odsunu nádraží.
    Jakub Patočka byl pro vnitrostranickou brněnskou mafii vždy těžko řiditelný, ale persona non grata je to především od okamžiku, kdy prosadil referendum a jeho nynější odstranění je samozřejmě pod falešnou záminkou.
    Ale lidé, kteří chtějí na odsunu nádraží vydělat, to je čistokrevná mafie napříč stranami, nejen ČSSD, ale určitě ještě víc i ODS.
    Mimochodem k této mafii náleží i velký penis Onderka. Takže předpokládám, že právě jemu, po úspěchu (cha cha) v posledních volbách, teď narostla křídla a hned toho gangstersky využil tímto způsobem, likvidací vážného stranického protivníka.
    Celá nynější kauza usvědčuje Onderku a jeho kliku z toho, že jou to všehoschopná bezskrupulózní hovada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pane Vlaďo, z vás stříká závist na všechny strany. Uvědomte si že jste si vycinkal kapitalismus a tam je koupě čehokoliv pouze otázkou nabádky , poptávky a svobodného rozhodnutí zda koupím nebo nekoupím. Taky jste tu šanci měl. proč jste jií nevyužil? To že Brno potřebuje modernizaci železničního uzlu (neplést s nádražím, které bude jen stavbou v jeho rámci) se v Brně ví už 80 let. Vy jenom kuňkáte co máte načteno z diskuzí. Seznamte se s problematikou blíze na www.boucnik.cz nebo mnoha jiných a potom teprve se znalostí věci rozsévejta svá moudra.

      Slávek Brno

      Vymazat
    2. Slávku, jen se snažíte zatemnit věc, která je jasná. Vůbec jsem nepsal o tom, která varianta umístění nádraží je objektivně lepší.

      Zopakuji jenom svůj závěr: celá nynější kauza usvědčuje Onderku a jeho kliku z toho, že jsou to všehoschopná bezskrupulózní hovada.

      A ještě jednou jinak: jsou to mafiáni, kteří mezi sebou nesnesou "krysu", jak oni to ve své "familii" chápou.
      ČSSD v tom stavu, v jakém se dnes nachází, a brněnská ČSSD je typický případ, si nezaslouží ani těch 7%, které naposledy dostali.

      Vymazat
    3. A ještě dodávám, Slávku, už jenom to, že zlodějinu a zneužívání veřejných funkcí vidíte a označujete za "kapitalismus" a že když poukážu na lumpárny, tak podle vás lumpům závidím, tak to už těžko zvládám hodnotit. Buď jste gauner, nebo idiot s vymytým mozkem, Slávku.

      A panu Jakubu Patočkovi to jenom přeji, že byl z vašeho společenství odejit, určitě jste mu jen usnadnili rozhodování.

      Vymazat
    4. Převzato z Parlamentních listů nebo naopak, i s tím stupidním titulkem.

      Vymazat
    5. Už je po volbách, už nemusíte do Sobotky kopat, tandemu Zeman-Babiš se ho podařilo zlikvidovat.

      Vymazat
    6. Podívejte se do archivů na Sobotkovo vystoupení u prezidenta, když šel podat svou demisi, kterou den předem oznámil. Podívejte se na jeho rozporuplná prohlášení. Nevím co mu dopředu prezident nebo Babiš nabulíkoval, ale choval se jak nesvéprávný idiot. Ať už si ho někdo vodil jako loutku nebo je idiot, ale to vidím jako skutečný důvod proč končí.

      Vymazat
    7. Nezastávejte se Sobotky, 17,02 - nikomu, kdo má v hlavě trošku rozumu, nemůže být tohoto nabubřelého sebestředného hlupáka, neschopného jakéhokoliv vlastního názoru a jen papouškujícího noty z Bruselu a od ježibaby z Berlína, líto. Pokud by vypadl ze sněmovny a vyhodili jej z čssd, bude to jen dobře. Na pracáku se o něj postarají - zbožné přání.

      Vymazat
    8. Proboha už někam toho Sobotku odkliďte, nejlépe jako velvyslance na Fidži.V.J.Horák

      Vymazat
    9. Ale jo. V Ostravě na nádru, potřebujou hajzlbábu, tak ať si to ten nikdy nemakačenko užije. Podporovatel Poroše mu v tom bude sekundovat. To bude dvojice.
      To jsem zvědaví, jak ho ti "havíři, vezmou kalačem. Budou se divit oba i ušima.

      Vymazat
    10. No já to fakt myslím dobře.Tady získá praxi a u frau merkel to bude mít jako by byl praktik po 28 letech. No prostě zkušenost je k nezaplacení.

      Vymazat
    11. anonymní 17:02
      Sralbotku nikdo nezlikvidoval, on se zlikvidoval svoji hloupostí a nenažraností sám!
      Václav

      Vymazat
  2. Kurňa, kde jsou ti deratizéri, aby už konečně na věky věků vyčistili od špíny a hnoje všechny té "zavedené strany" ČSSD, ODS, ČSL, TOP09, starostové... A celý ten sajrajt ze senkrovny vykydali na smetiště dějin!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chop se toho sám, čekat na rytíře z Blaníku je na dlouhé lokty.

      Vymazat
  3. Tak si kolikrát říkám, kdo více, i za pomoci svých kamarádů, rozkradl tuto republiku. Byli to komunisté či demokrati. Čím dál tím víc se kloním k názoru, že komunisté byli břídilové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omyl! Komunisté nebyli břídilové, oni prostě nekradli! A všechno, co komunisté vybudovali za pomoci lidu, popřevratové protilidové partaje ODS, ČSSD, ČSL, TOP09, VV etc. rozkradly!

      Vymazat
    2. Protilidové partaje v režii Bruselu, USA a židovské mafie.

      Vymazat
    3. 15:30 rád bych věděl, co totalitní komunistě ukradli. Užíval snad některý z nich znárodněnou fabriku osobně a doživotně s tím, že ji jeho potomci dědili? Já si tak nějak nevšimnul.

      Vymazat
    4. 15:30 Takové věci měly v popisu práce václav klaus a václav havel.

      Vymazat
    5. 23:29
      Tak s tím bych asi mohl souhlasit

      Vymazat
  4. admine, proč jsem byl smazán??? Patočka je kreatura a za tím si stojím

    Slávek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že stojíte? Tak to se postavte vedle Onderkova penisu na Svoboďák!

      Vymazat
    2. Ten falicky utvar se poved! Dodneska jsem se z nej, ty hodiny, nenaucil odecist. ;-)

      Vymazat
  5. NR zase jednou předhodila svému hladovému, převážně anonymně povykujícímu pologramotnému čtenářstvu mimořádně vydařený denunciační produkt Parlamentních listů.

    Mají snad PL nouzi o publikum, že "redaktor editor" měl potřebu sem zrovna tohle překopírovat?

    A jsou snad ti, kdo financují Parlamentní listy, v něčem lepší než Bakala?

    Ne, že by Patočkovi nebylo co vytknout, ale tohle začíná připomínat Orwellovy "dvě minuty nenávisti".

    A pokud jde o B.Sobotku - kdo má ještě potěšení z toho, kopat do politických mrtvol?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé - možná jen s trochu nadbytečným akcentem "ruské stopy" - čtení o tom, jak Parlamentní listy fungují, je v Respektu:

      https://www.respekt.cz/special/2017/dezinformace/most-na-druhy-breh

      Vymazat
    2. O víkendu jsem měl to potěšení sledovat výkon páně Jana Hamáčka v televizi. Prý naděje nové ČSSD. Dokázal ale jedině, že tato partaj je dokonale shnilá celá. Možná s výjimkou několika málo "jiných" jedinců, jako byl taky Jakub Patočka. Čímž ho nemíním přeceňovat, jenomže tihle "jiní" jsou pro zdraví strany naprostou nutností.
      Mít katastrofu za zlé jenom Sobotkovi, to je totální ústřel, který s agónií neudělá nic.

      Vymazat
    3. 16:35 Zajímavé- ruskou stopu jsem nalezl v dnes koupené "ruském vejci", pardon v "henry
      vejci".Už jste s tím všichni trapní.V.J.Horák

      Vymazat
    4. 16:31- myslíte pane Kopecký, "mouřenín práci vykonal, mouřenín může jít"? Co trest za prázdné politické žvanění, jeho podíl na vzestupu xenofobie(nečiněním), co OKD? Až budou volit lidé "pomazané hlavy" přímo, přejde na ně také odpovědnost. Do té doby mají právo být naštvaní.

      Vymazat
    5. Povolny 19:04

      Chápu Vaši nutkavou potřebu sdělit mi, že byste dokázal vládu řídit líp než Bohuslav Sobotka.
      Přesto Vám budu vděčný, když mne svou nezměrnou hloupostí nebudete obtěžovat.

      Vymazat
    6. 19:27-pane Kopecký, jistě jste demokrat,tedy: já odpovídám, za to co píši, Vy co odpovídáte! Vy nemáte povinnost mi odpovídat, zvláště na mé "hlouposti". To inteligenti nedělají.

      Vymazat
    7. Pane Kopecký jděte se svoji nehoráznou blbostí tam kam patříte.
      Václav

      Vymazat
  6. Já si myslím, že těch paviánů vlastně mafiánů pražských, brněnských,moravskosleských je hafo.To zlikvidovat bude móc velký ořech. Vidím to na revoluci, ale bez sametu.

    OdpovědětVymazat
  7. pane Vláďo, jste opravdu tak hloupý? Ten nepovedený orloj Onderka ani neprojektoval, ani nefinancoval. On přece není ani nebyl autokrat. To byl zpackaný projekt schválený radou a snad i zastupitelstvem. No leccos se nepovede a v Brně obzvlášť takových rarit máme přehršle, viz exekutor s pračkou nebo žirafokúň s Joštem, který v řivotě na koni neseděl (historicky doloženo, byl totiž chabrus na záda) no a korunu tomu dali Hnít brno s letošní letní akcí včetně růžového tanku před červeným kostelem. Takže zase vaše zášť až nenávist z vás stříká na všechny strany. Dělejte s tím něco nebo raději vůbec nepište,

    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skulpturu černého penisu bych určitě nevyčítal tvůrcům tohoto díla, sochař Černý už vytvořil větší hovadiny. A určitě je to další "velká" brněnská zajímavost, jen trochu drahá.
      Nepochybně ale z mnoha zdrojů je známo, že tehdejší primátor Onderka projekt inicioval.

      Nerozumím tomu, proč se k tomuto veledílu Onderka nechce znát. To je to opravdu tak hrozné?

      Vymazat
    2. Vláďo 16,54
      Hrozné není, ale třeba stál Onderka Černému modelem.

      Vymazat
    3. Pane Hricáku, to dílo vytvořili sochaři Rujbr a Kameník, jinak je neznám, toho Černého jsem napsal jako příklad, že tohle dílo není jediné tohoto kvalitativního stupně.
      Ale opravdu se vyyjadřuji jen ze svých pocitů, jako naprostý laik.
      Protože to je ale vystaveno v našem veřejném prostoru, za naše peníze, tak myslím pocity veřejnosti jsou hodně důležité.
      Myslím taky, že tohle je jenom malý Onderkův hříšek, proti dalším, které považuji za větší.

      Vymazat
    4. Já neznám autora(y) brněnského falusu. Je mi vcelku lhostejný. Jediné, co mne snad napadlo, když jsem ho viděl poprvé, že tím snad chtěli brňané naznačit, za co se považují. Ale proti gustu...
      Kdyby něco podobného nechali vytvořit naši zastupitelé u nás ve vsi, nota bene, za obecní peníze, asi by dostali vzápětí v hospodě přes držku. Ale vy brňané jste nad věcí.

      Vymazat
    5. Pro brňáka je to prča. Sice drahá prča, ale když už to tam je...

      Vymazat
    6. 16:39
      Vámi familierně nazýváný pan Vláďa není zdaleka tak hloupý jako Vy. To co nějaký rádoby umělec naprojektuje za peníze občanů o tom rozhoduje právě takový pan Onderka a spol. Např. na náměstí v Plzni idiotští úředníci nechali na náměstí vztyčit pozlacené šibenice (fontány) které se na toto náměstí hodí stejně jako ten falus.
      Václav

      Vymazat
  8. admine děláš si z lidí piču viď.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně připadají typy Sobotka, Patočka, Onderka,Hollan,Vokřál jako typy dvořanů Ludvíků ve Francii před revolucí. Ten Patočka i na fotce /viz článek / vyzařuje intrikánství, je machiavelista jak vyšitej - ó lidé, kdy je setřetete a kým je nahradíte...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8-O
      Právě jste mě zbavil posledních iluzí...

      Vymazat
    2. a vy snad ještě nějaké iluze máte? jste asi nenapravitelný optimista nebo čekáte na svoji příležitost? Už je pozdě měl jste kupovat když bylo na pultě.

      S.

      Vymazat
    3. Z článku považuji za zajímavou doměnku o klace sehnané na rychlo k podpoře Sobotky po "Lánském puči". Vysvětluje mi to podporu Patočkovi za prokázané služby a také angažmá "pražské kavárny" k udržení moci Sobotky. Socanů v té podpoře bylo minimum!

      Vymazat
  10. Přepínám, přepínám, marně hledám něco na co by se dalo kouknout. A tu, žumpa 24 a Zaorálek. Byl to jen závěr o něčem, bylo tam mnoho fanglí, takže asi EU-NATO.
    A Zadolárek zase něco blábolil o obraně proti východu.
    No být slovák či ukroš, tak se naseru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaorálek je hnusná zaprodaná krysa (a je to urážka krys). Bojí se východu, protože by všechny tyhle vlastizrádce a zločince srovnal do latě a byli by po zásluze potrestáni jediným možným trestem za vlastizradu!!!

      Vymazat
  11. Vláďo jen do nich - máte recht. Je to tak ...

    OdpovědětVymazat
  12. Nevolitelnou sektou, Bohouši, jste se stali už dávno. Řekl bych, po odchodu Zemana z vedení ČSSD. Špidla byl neschopný nýmand, Gross zloděj a Paroubek obchodník s deštěm. A ty, Bohouši jsi byl při tom a jenom udělil ránu z milosti.
    Ukončím to. Poslední zhasne. A protože ty se držíš funkce, jako hovno košile, asi tato povinnost zůstane na tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zemana ovšem nikdo nevyháněl, že? Odešel na Vysočinu sám. On se mezi levičáky necítil dobře. Všichni, co ho znají, říkají, že byl odjakživa liberál a pravičák. Jen prostě vsadil ze začátku na špatnou kartu (Občanské hnutí). Když zjistil, že u nich kariéru neudělá hledal jinde, jenže všude už bylo obsazeno. Takže mu zbyli jen ti socani. Pomocí líbivých keců o potření korupce se vedral až do čela a pak.. NIC! Koho dostala ta jeho akce Čisté ruce? Jen jeho vlastního ministra Svobodu. Když se zbavil té levičácké chamradě, odešel čakat na funkci prezidenta. Nevšiml si ovšem, že ho prokoukli..... Pravá podstata Zemana je v jeho nedávném prohlášení, že "stovka denně za nemocnici důchodce nezabije". Proč by také měl vědět, že tisícům důchodců po zaplacení energií a bydlení ty tři tisíce měsíčně nezůstanou.. Já osobně ho nesnáším proto, jak se projevil jako zbabělec před bombardováním Jugoslávie. I když byl halasně proti, zalezl a souhlasil. Mohl masakr vetovat nebo alespoň na protest odstoupit .... Ještě vzpomínám jak najednou otočil a žvanil ve Sněmovně o tom, jak prý nezodpovědně Srbové stavěli nemocnice blízko kasáren... Měl být se Solanou a všemi šéfy zemí NATO ve vězení v Haagu....

      Vymazat
    2. Zeman má pro důchodce hospice. Kdo chce tvrdit, že se o blaho důchodců nestará?

      Vymazat
    3. 19:20-průhlednost Vaší práce z min. vnitra jen čiší! Tak jo, jen ten Haag přesuneme za Ural a můžeme začít! Kým začneme? Od hlavy NATO? Udělejte pořadí!

      Vymazat
    4. 19,20
      No vida. Konečně něco konstruktivního. Já jsem nikdy Zemana nepovažoval za bezchybného. Měl jsem vůči němu spoustu výhrad v minulosti, mám je v současnosti a budu je mít zřejmě i v budoucnu. Jenomže současní kritici mu vyčítají vulgaritu, i když nám PUSSY jenom přeložil, alkoholismus, i když jejich idol Havel kalil mnohem víc, nebo jeho inklinaci k Rusku, i když se Havel stal prezidentem po dohodě s Moskvou.
      K vašemu výčtu můžu přidat ještě jeho inklinace k Bruselu. Jeho snaha o založení "Evropské armády", která by pod současným vedením sloužila pouze jako pendrek na odbojné členy.
      Bohužel, přes všechny nedostatky mi stále zůstává, jako jediný volitelný kandidát. Opravdu žalostná bilance.

      Vymazat
    5. 19,20
      Zapomněl jsem dodat. Dlouho jsem se považoval za levičáka. Od doby, kdy se levičáctví scvrklo na vyplácení dávek netáhlům, barevným a jejich pomahačům se ze mne stal, více, méně pravičák. I když s malou poznámkou. I ten největší kapitalista by neměl zapomenout na sociální smír. Žij, ale nechej žít. VŘSR tady už jednou byla. A pokud nechtějí kapitalisté přijít o všechno, neměli by, ve vlastním zájmu, zapomínat na ty, kteří jim umožňují blahobyt. Já k tomu jenom dodám, zoufalí lidé dělají zoufalé věci.

      Vymazat
    6. 20:28, 20:37 - Souhlas!!! Mám stejní zkušenosti a názory, ač jsem nadále myšlením zůstal levičákem. Vadí mi to, že havloidi, sluničkáři a další kavárenská samozvaná "elitářská" lůza a havěť mají černobílé nazírání: Levičák, antidemokrat a extremista je ten, kdo nesouhlasí a je proti nezákonní emigraci muslimáků. Jak jednoduchý blběvzdorný pohled kavárenských povalečů! Jako kdybych ze záhrobí slyšel Havla a jeho kamarilu.

      Vymazat
    7. Ad Vladimír Hricák 20:37
      To, že "se levičáctví scvrklo na vyplácení dávek netáhlům, barevným a jejich pomahačům" je právě důsledkem toho, že levicové strany tady nejsou (socdem) nebo nejsou aktivní (komunisti).
      To, že se spoléháte, že velcí kapitalisté nebudou zapomínat na sociální smír a "nechají žít" nás ostatní, je pustá naivita. Ale nejste sám a těm kapitalistům se takový bianco šek určitě zamlouvá.

      Jediná správná cesta je cesta třetí, středová. A střední třída si musí hájit své zájmy sama, nemá na koho jiného spoléhat.

      Vymazat
  13. Celý ten dlouhý blábol o Patočkovi je zbytečný a mimo mísu. Podstatné je, že "vylučování ze strany" je přežitek z 50. let a měl by být uplatněn tak nejvýše proti lidem trestně stíhaným. Navíc i v těch 50. letech byl vždy vylučovaný osobně přítomen, aby se mohl hájit. Je jedno, jestli jde o Patočku nebo někoho jiného. Patočka se to dozvěděl z novin!!! Onderka je jedním z těch, kteří zdiskreditovali ČSSD a vypadá to, že ji chtějí dorazit. Patočka je řadový člen a na rozdíl od Onderky nebyl namočen v ničem co srazilo socany na 7%....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste asi nečetl deník referendum, hlásnou troubu liberálů a rádobysocanů. Tam zametali Sobotkovi cestičku a vzpomínám si, když jsem to ještě četl, že tam velice ostrakizovali názory, které Sobotku nechválily. Dokonce tam došlo k nějakém výběru diskutujících jenom na ty, kteří platí, nebo tak něco. Je to taková soukromá Sobotkova armáda. A jestli končí, tak dobře tak.

      Vymazat
    2. 19:08- ty "řadové členy" s neoficiální funkcí poradců mám nejradši! Musíte jít blábolit mezi méně poučené občany. Sobotka by se řadového člena nikdy nezastal, na to je docela uvěřitelný "poseroutka"!

      Vymazat
  14. J.Patočka byl sociální demokrat, který nemůže spolupracovat s komunisty. V současném stavu naší společnosti tedy spíše na straně pravice a tedy pro odsun nádraží a jiné levárny. Jenom o tom neví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte to hodně popletené. Patočka byl proti odsunu nádraží.... No ale zařazovat jednu variantu jako levicovou a druhou pravicovou .. to je špica

      Vymazat
  15. Vypadá to, že to není Nuda v Brně, také kdosi říkal, že Brno to je prý diagnóza, žeby?

    OdpovědětVymazat
  16. Sobotko, doufám že už máš sbaleno a čekáš na povolávací rozkaz do báně. Tak už neopruzuj a pokud tvoji kamarádi jsou kamarády tak tě budou posílat buchty.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A natáhni ten ostnatý drát pořádně, děláš to pro sebe !!!!

      Vymazat
  17. Patočku vymetli ze Zelených, ale pro socdem byl ještě dost dobrý. Ale i tam ho, když nastala obleva, prohlédli a vyvrhli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parazitní LEMPLMUDRLANT spolu s Binsdírem a Šababou.

      Vymazat
    2. Strana zelených se Patočkovi vyčítat nedá, protože odešel právě kvůli nástupu Bursíka, který ji potom de facto zlikvidoval.

      Vymazat
  18. Sralbotko, ze sněmovny rovnou do tepláků a na samotku!

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní 13. listopadu 2017 19:20

    V tom co píšete o Miloši Zemanovi, jeho kariéře a jeho chování jakožto předsedy vlády, máte pravdu. - Je ale škoda, že se nedokážete podepsat a řadíte se tím dobrovolně mezi zdejší anonymní ksindl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo se neumí podepsat, jiný připnout pod vlákno! Co naděláme pane Kopecký, že? Ksindl jako ksindl?

      Vymazat
    2. 0:45 ááá, uskupení písmen Jan Kopecký, aby si utvořilo na ten nebo jiný koment názor, se stále ještě neobejde bez uskupení písmen, která mají představovat jeho autora. Láska k symetrii, obsedance nebo obsese?

      Vymazat
  20. Koho zajímá nějakej Sobotka nebo Patočka.

    OdpovědětVymazat