Reklama

.

.

středa 22. listopadu 2017

Dvojí metr pana Zaorálka

J. Kovář
22.11.2017 ČeskéNárodníListy

Když pan Horst Sehofer, předseda bavorské vlády a patron landsmanů, na sjezdu tzv. sudetoněmeckého landsmanšaftu prohlásil níže uvedená slova, byli jsme zděšeni. Obrátili jsme se na pana. L. Zaorálka, ministra zahraničních věcí ČR s žádostí, aby protestoval proti těmto lživém protičeským výrokům. Uvedli jsme mu pro přesvědčivost i další podobná slova.


„70 let od války také znamená 70 let od počátku vyhnání. Vás, sudetské Němce, to zasáhlo s plnou silou. V květnu 1945 začala v Čechách jedna z největších a nejbrutálnějších etnických čistek 20. století. Sudetští Němci byli zbaveni práv, cti, stali se psanci. Vyhnáni z jejich vlasti, země předků, která byla kolonizována Němci již 800 let. Zasáhlo to ženy, děti, starší osoby. Násilí v Ústí a Brně se staly symboly nelidskosti, utrpení, mučení a smrti. Dovolte mi, abych se vyjádřil velmi jasně: vyhnání sudetských Němců bylo a zůstává pro historii zločinem proti lidskosti, velkou a obrovskou nespravedlností.“ (Horst Seehofer)

Ve stručnosti pan B. Posselt na té mže sjedu sdělil přítomným: „…člověk musí bez servítků udělat závěr: Vyhnání nebylo vedlejší škodou Druhé světové války, bylo chladně plánovaným válečným zločinem“.

Rakouští landsmani nás na Dni vlasti obvinili z genocid „sudetských Němců. Co nám pan ministr zahraničí odpověděl? Že nebude se dále těmito obviněními zabývat, že jde pouze o snahu získat další hlasy voličů. Podle něj bylo správné, když kdekdo ze sudetů z nás dělal zločince, pokud tím získával voliče na svou stranu. Nechutné, odstrašující! K diplomatickým prostředkům pan ministr nesáhl. A nechal lživé protičeské útoky bez odpovědi. I na nové další podobné útoky nereaguje. V nedávných dnech jsme opět z rakouské strany slyšeli, jací jsme to vlastně mordýři, zavraždili jsme nejméně 225 tisíc Němců. A pan Zaorálek zase nic.

Když jeho kolegové ve vládě mluví o tom, že jsme Němce vyhnali, okradli, že jsme se dopustili etnické čistky za použití principu kolektivní viny, že jsme se vůči německému obyvatelstvu, které jsme přesídlovali, dopustili trestných činů, též zarytě mlčí. Hraje si na mrtvého brouka. Ale i zázraky se dějí! Jakmile pan ministr uslyší slovo Rusko a Rusové, probudí se. „Invaze Sovětů zajistila Čechoslovákům svobodu, napsal ruský web. Zaorálek se ostře ohradil“, píši Novinky.cz.

Není to náhodou tak, že pan ministr na Západ se hrbí a na Východ dupe?

- - -

67 komentářů :

  1. Typický cyklista, nahoru se hrbí, dolu šlape, ale jenom aby nepíchnul, cykloservis Mírov čeká...

    OdpovědětVymazat
  2. ale no - Nemci a aj Magyari boli vysídľovaní podľa dohôd z postupimy - zabudol som na Poľsko - tam sa diali veci - šlo jednoducho o to, že Spojenci mali obavy z povojnového vývoja v týchto oblastiach - Benešove dekréty sú len naplnením - vykonávací predpis pre daný štát - nič viac. Pritom je zaujímavé, že majetkovo sa to vyrovnalo - neviem ako Poliaci ale ČSR hej, s Nemcami a aj s Magyarmi, tuším v roku 1962 - na týchto odškodneniach sa nahrabali Havlovci - jednoducho v oboch našich vyhnaných etnikách bolo veľa rodín ktorých členovia mali za ušami, a tak tu bola obava, že skončia všetci v base, prípadne budú postrieľaný, čo sa aj v niektorých prípadoch stalo, tesne po vojne fungoval princíp oko za oko, a aj tak, plač SS a spol. nad tým ako ich hnali je no ... lenže to by ste mali mať vo vládach kompetentných .... nič v zlom,

    OdpovědětVymazat
  3. Domnívám se,že důležité je"Země Němců byla kolonizována 800 let."To tedy znamená,že když budou imigranti kolonizovat Německo 800let,tak už bude jejich a Němci budou vyhnáni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolonisté byli vždy jen národními hosty! Když se začali moc roztahovat a usurpovat si výhody, Češi jim ukázali, kde je jejich místo - Kutná Hora, Karlova univerzita (to ještě za Václava IV), následně v husitských válkách ("bijte Němce - papežence!") atd. Hosté zneužili svého postavení, chtěli celý dům pro sebe a majitele vyhnat. Nepodařilo se jim to a ani s pomocí 5.kolony lidovců, co jezdí na jejich srazy (Herman, Bělobrádek, arcibiskup Graubner apod.), se jim to nepodaří.

      Vymazat
  4. Rekneme si rovnou,sssr oddalila o 23 let nastup chujoviny ,zvane kapitalismus,takze v podstate nas osvodila od kapitalismu,zlodejn a podvodu.Spravne to Rusko mysli,jen to rika po svem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudu odpovídat,jen vyjadřuji naprostý souhlas.

      Vymazat
    2. Že Pražské jaro bylo něčím jiným, než naprostou většinou občanů podporovaným pokusem o polidštění socializmu bylo zdůvodněním napadení a okupace Československa a jednoho z (výjimečných) válečných tažení Rudé armády mimo hranice Sovětského svazu jinak, než v obranném gardu, pod velením posledního z bolševických carů a hrobařů socializmu. Zdůvodnění bylo oblíbenou mantrou hrstky autorů zvacího dopisu místních bolševiků Koldera a spol. a normalizátorů, kteří na dlouhé časy pohřbili šance na reálný vývoj k demokratickému uspořádání u nás, nikoli ke kontrarevolučnímu návratu k oligarchii v roli kolonizované země u nás. Všichni bez výjimky se vyhnuli trestu za velezradu.

      Vymazat
    3. 7:27 takových, kteří mají na tuto věc stejný názor jako vy je mnoho. Jsou to lidé, kteří vidí průběh událostí do důsledků. Stačí kritické myšlení.

      Vymazat
    4. 13:23 - Pražské jaro otevíralo cestu k demokracii, a kdyby nebylo sovětských tanků, mohl se socializmus zásadně změnit. Nemuselo dojít k Havlově a Klausově kontrarevoluci, nazývané "plyšák", nemuseli jsme jako národní celek rýt držkou v zemi.

      Vymazat
  5. Spisovně se tomu říká kripl,ale toto postižení u ministra zahraničí je fatální,vědomé i záměrné,splňující podmínky na 100%,...je nepochopitelné jak může taková osoba ještě něco zastávat,z toho titulu je ČSAD naprosto nevolitelné,protože si z nás,dlouholetých voličů ještě dělají srandu...víc než 3 měsíce jej nechají ještě s plnou vážností a odpovědností úřadovat!!!!,...chcete hlasy????,...nazdar,na.ral....

    OdpovědětVymazat
  6. Navíc je rozdíl, když nějaký pojašený vojcl napíše něco na webu pro ministerstvo a když něco prohlásí oficiálně na veřejném shromáždění nejvyšší bavorský představitel. Kdyby to řekl Medveděv, tak by se měl Zaorálek ohradit, stejně jako se měl ohradit v případě sudeťáckého srazu. Ale to on ne, on bude zase zneužívat situace, aby Zemanovi zasolil. Suchá sociálnědemokratická větev. A Sobotka si zatím užívá poslední dva dny ve funkci tím, že trajdá po světě a reprezentuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyby jsme jako Poláci řekli šmitec, uzavřeno, o odsunu s vámi už nikdy jednat nebudeme, nic nebudeme měnit,plačte nad rozlitým mlékem, které jste si vylili sami a neotravujte nás už s tím nikdy!!! Pak by bylo Zaorálkovo mlčení opodstatněné.Pak by byla slova sudeťáků ubohým zoufalýn žvaněním a vytím. Ale jestliže se tímto problémem pořád zabýváme, někteří naši politici se stále omlouvají, přátelí se s nimi, jde z toho strach. Nemusel by vůbec být. Bohužel osobně mám právě větší strach z těch našich podlézavých politiků, vlastizrádců, kterým slova vlast, vlastenectví, národní hrdost nic neříkají. Jako by nestačilo, že dnes stejně žijeme v evropském protektorátu vedeném Němci. Tak proč se stále někteří z nic domáhají práva na vlast, když jsme všichni jedna rodina? M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Válečný zločinec nebo hrdina, dnes jsme všichni jedna rodina...

      Vymazat
  8. Já jsem byl chvíli člen soc dem a jejich volič, ale po tom co předvádí parta tzv. tradičních stran jsem nevolil pro, ale proti.

    OdpovědětVymazat
  9. Zaorálek je už mimo hru a mimo mísu byl vždy.

    OdpovědětVymazat
  10. Jak se dělají barevné revoluce a kdo střílel v hlavním městě Ukrajiny a podporoval puč a uchopení moci banderovci:
    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/odhaleni-strileli-na-majdanu-i-do-vlastnich-aby-vyvolali-prevrat/

    OdpovědětVymazat
  11. "Invaze Sovětů zajistila Čechoslovákům svobodu, napsal ruský web"
    -.-
    Maslovskij má pravdu. Přítomnost sovětské armády na území ČSSR, znemožnila členům správní a dozorčí rady Veolie, uloupit Čechům VODU a za nekřesťanské peníze Čechům jejich vodu, prodávat.Veolináři také nejsou křesťané ale jiná politická a ekonomická globální organizace
    --Lidé, kterým byla uloupena VODA a PUDA, nejsou svobodní-jsou otroky těch, kdo je oloupili
    -.-
    Na armádu USA musíme odvádět DAŇ více než 60 miliard-kdo odvádí daň , není svobodný.
    Sověti od nás DAŇ na jejich armádu , nechtěli.

    OdpovědětVymazat
  12. Já si myslím, že zpravodajské služby USA společně s pražskou kavárnou a Českou televizí odvedli celkem dobrou propagandistickou práci proti Zemanovi. V České televizi dostávají strany jako TOP 09 s šesti poslanci ve sněmovně tolik vysílacího prostoru, jako by byli vítězi voleb a denně a každou hodinu a minutu kydají na prezidenta Zemana a do ledna 2018 se toto kydání bude jenom stupňovat. Pražská kavárna jasně řekla, že Zeman už prezidentem nebude a pražská kavárna, jako prodloužená ruka USA pro to udělá maximum. Bude celkem zajímavé jestli jim to vyjde. Proti Trumpovi, Clintonová vedla také zdrcující mediální kampaň a všude na celém světě všechny televize, včetně té naší ČT hlásili jak drtivě Clintonová vítězí i když všem už bylo jasné, že Clintonová půjde od válu. Ale Clintonová se nevzdala a vytáhla příčinu svého neúspěchu a to byl, kdo jiný, než PUTIN který prý zavinil všechno zlo na světě a tedy i nezvolení Clintonové. Před několika dny dva hekři se telefonicky spojili s ministryní obrany Španělska, představili se jako ministr obrany Litvy a řekli jí, že mají důkazy, že nezávislost Katalánska organizuje Putin z Kremlu. Hned ten den ministryně Španělska obvinila Rusko, že Katalánci, kteří jsou zastánci osamostatnění Katalánska již několik století, jsou vlastně agenti Putina a Ruska. Naše ČT jede ve stejném duchu a PUTINA označuje za viníka Brexitu, za původce neúspěchu Clintonové (mimochodem kdyby vyhrála, možná by jsme už tady měli válečný konflikt a začínající III. sv. válku a díky Pánu Bohu se zatím tak nestalo). Nyní už jenom očekávejme, že za příčinu neúspěchu Merkelové sestavit vládu bude označen, kdo jiný, než PUTIN a tedy nejmocnější muž na světě, který vlastně ovládá vše a každý neúspěch Pražských kaváren, které jsou sice ve všech státech v drtivé menšině, ale chtějí vládnout.

    OdpovědětVymazat
  13. To, že jsou lidovci svině, to jsem pochopil již za socialismu; to, že jsou socani svině, to to jsem pochopil samozřejmě až za kapitalismu. Proto si myslím, že obě tyto strany jsou škodná i ve vládě i v parlamentu a přirozený zánik těchto stran by přispěl k ozdravění politického života.
    Takže tyto lidi nevolit.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  14. Měl jsem na základce PĚT ŽIDOVSKÝCH UČITELEK, z toho jednu z Ukrajiny která přežila u partyzánů a do ČSR se dostala se svobodovcem jako jeho žena, a zbytek byly jediné přeživší z velkých rodin - přeživší koncentráky a pochody smrti.

    UČILY NÁS, ŽE NĚMCŮM VĚŘITI NELZE, ŽE DOBRÝ NĚMEC MRTVÝ NĚMEC. Sami proti Němcům nemáme šanci, vás i nás je tu málo. Sověti nás nechají pracovat A ŽÍT... Němci jsou ale naše i vaše zkáza.

    Ty dámy, původem ze zazobaných buržoasních rodin, po válce a po Holokaustu komunistky až na půdu, měly svatou pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl jsem též učitelku, která byla ve Svobodově sboru, ale ta nás vždy opravovala, když jsme řekli, že Němci nám ubližovali. Ubližovali nám fašisti! O dobrých mrtvých Němcích u ní nepadlo ani slovo.

      Vymazat
  15. Sudeťáci jenom čekaj na svojí příležitost sem vtrhnout.
    Národ je oslaben, mladá generace má vymyté mozky, kolaboranti pořádají závody v lezení do zadku sudeťákům.
    Nic není důležitějšího, než se semknout v této nebezpečné době a držet při sobě!

    OdpovědětVymazat
  16. Nutno poopravit terminologii: nešlo o vyhnání sudetských Němců, ale o odsun sudetoněmeckých nacistů a jejich rodinných příslušníku. Antinacisté do odsunu nepatřili a pokud se sami rozhodli k odchodu z ČSR, bylo to rozhodnutí jejich a na doporučení někdejšího německého poslance v ČSR Jaksche. A že pan Seehofer si také nevzpomněl na pochody smrti, které pořádaly jeho soukmenovci, že si nevzpomněl na transporty nejen židů do koncentráků a také smrti 300.000 občanů ČSR vinou války, kterou Němci vyvolali! Je také nutno připomenout, že odsun Němců, nejen z ČSR vymyslel Churchill a dokonce nejdříve proti názoru Stalina ho i prosadil. Tedy Churchill je podle Seehofera a asi i Zvorálka válečným zločincem! A jak to bylo s odsunem německých nacistů z ostatních zemí - třeba z německých území, které anektovalo Polsko?
    Do souvislosti patří i jakýsi článek ruského novináře, zveřejněný na webu, který se vyjádřil v tom smyslu, že okupace ČSR vojsky Varšavské smlouvy v r. 1968 zajistila ČSR jeho další samostatnost. Zajisté relativně, ale hodně pravdivě řečeno to, co jsme sami v r. 1968 nechápali. Nesměřovali jsme k samostatnosti, ale k pohlcení EU, nesměřovali jsme k neutralitě, ale do jiného a o to válek lačnějšího paktu světové oligarchie, do NATO. To vše se stalo realitou o 20 roků později. A to, že přehodnocujeme své zážitky z r. 1968 pod vlivem stávající národní a státní katastrofy, je logické, netušili jsme, že budeme tak grandiózně bájným Západem a jeho demokreatúrou devastováni. V čem jsme jako stát a národ svobodní či samostatní? Zákony nám diktují z Bruselu a vydírají nás pokutami, pokud je maňásci z parlamentu "neimplementují". Je nám diktováno vstoupení do válek proti jiným národům a jsme spoluviníky milionů mrtvých civilistů v Iráku, Afghánistánu, Sýrii, Libyi, jsme spoluviníky zrodu terorismu, kterým muslimský svět nám oplácí "humanitární" bombardování v duchu Hitlerova "ausradieren, coventrysieren". TAK TO JE TA NAŠE SVOBODA A SAMOSTATNOST, KTERÁ NÁM ZŮSTALA PO KONTRAREVOLUCI 1989. DĚKUJEME, ALE BYŤ V NESVOBODĚ, MY JSME ZDE DOMA, NEODEJDEME!
    Poznámka: Nalézání pravdy je častěji bolestné, než radostné, vyžaduje odvahu, kterou národ Husův a Masarykův dnes v nemalé míře postrádá. Zato šejdířů, defraudantů a politických sluhů kapitálu se urodil přehršel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen bych chtěl dodat, že těch antifašistů v pohraničí bylo po válce opravdu poskrovnu, neboť je vlastní lidé posílali do koncentráku a kolik jich přežilo? Prosím vás, kdo si mohl v Sudetech dovolit nějaký protifašistický odboj? A když se o někom takovém ví, proč mu Sudeťáci nepostaví pomník? Na hroby vojáků vermachtu dokonce členů SS na našem území přispívají a my jim o ně pečujeme. Klidně půjdu pečovat o pomník nějakého sudetského antifašisty. M.R.

      Vymazat
  17. Za článek na Ruském webu o roku 1968 v Československu můžou určitě zpravodajské služby USA. Vždy se musíte ptát komu to slouží? A je jasné, že to slouží proti Zemanovi a ve prospěch pražské kavárny, kterou podporuje USA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to na ten ruský web napsal nějaký Ukrajinec. UKRAJINEC LEONID ILJIČ BREŽNĚV má ve svém rodném ukrajinském MĚSTĚ KAMJANSKE pomník jako Bandera.

      Vymazat
  18. Zaorálek je hňup bez morálky. Chtít po něm morální zásadovost je nad jeho síly a rozum.

    OdpovědětVymazat
  19. Zaorálek, hovado horší Kalouska. A nebo Kalouskův agent u sosanů ? A úkol. Dorazit socany až na dno.

    OdpovědětVymazat
  20. Jsem předválečný a i tak nevím, co by bylo kdyby se tady v tom šedesátém osmém prosadili "havlodi", skrytí kolaboranti s nacisty, stará prvorepubliková buržoasie a Ukomunisti, většinou s tituly a tím patřičnou společenskou nadřazeností, kteří měli dělníky ve straně jen na placení příspěvků.
    Pokud by tak nějak náhodou uspěli s tím "socialismem" pro ně, tak by museli nutně přilnout k Německu (kde většina po akci VS skončila) a hlavně k USA. Takže si lze jen těžko představit, že by to u sovětů neprošlo, stejně jako neprošly snahy levice, hlavně v Italii či Francii o nějakou revizi kapitalismu.
    Nejsme sice národ divoký jako třeba maďaři, kteří podobný "socialismus" pro staré hortyovské fašisty, lichváře a zloděje dovedli docela do krvavých konců, ale kdo ví.
    Kdyby se to v Praze povedlo těm, co pak prováděli po vstupu vojs VS, tak by tady mohlo být těch mrtvol daleko víc jak v srpnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Kdyby" v historii neplatí. Sověti potlačili demokratizační proces v socializmu a sami na totéž pak odjeli. Reálný socializmus byl jen diluviem sociálního státu, spravedlivého ke všem, bez vykořišťovatelů a jiných parazitů. To je budoucnost - pokud nebude válka. pokud bude válka, přijde ta budoucnost dřív a rychleji.

      Vymazat
  21. Zavorálek je jeden z mnoha vydíratelných politiků a nemůže jinak než poslouchat své pány řízené církví a Bruselem.
    Tito lidé v době krádeží a podvodů viděli svůj prospěch a nedošlo jim že si své nakradené majetky nejen neužijí ve zotročené společnosti, ale budou nuceni dál konat proti zemi z které vzešli.
    Hodně idiotů tohoto typu vyměnili život za jaký si vegetativní stav bojící se plodů svého podvratného chování, někteří z nich si uvědomují co působili a působí a ač mají černé svědomí taktéž pod vidinou následků kolaborují.
    Mnoho těchto starších zlodějů si nevědomě přeje aby už tomu byl konec a dostatečné množství těchto politiků samo pomůže rozkrýt zhoubnost západního křesťanského světa, jenž je k nám importovaný přes otevřené státní hranice*

    OdpovědětVymazat
  22. Do dalších voleb o rozpadlé a zaniklé protivlastenecké a probruselské rozvracečšké buňce ČSSSD pod vedením obergruppenfuhrera Zadolárka a jeho bandy, již nikdo neuslyší!

    OdpovědětVymazat
  23. Zadolárek je vlastizrádný šmejd a poskok kraďouska.

    OdpovědětVymazat
  24. "70 let od války také znamená 70 let od počátku vyhnání. Vás, sudetské Němce, to zasáhlo s plnou silou. V květnu 1945 začala v Čechách jedna z největších a nejbrutálnějších etnických čistek 20. století. Sudetští Němci byli zbaveni práv, cti, stali se psanci. Vyhnáni z jejich vlasti, země předků, která byla kolonizována Němci již 800 let. Zasáhlo to ženy, děti, starší osoby. Násilí v Ústí a Brně se staly symboly nelidskosti, utrpení, mučení a smrti. Dovolte mi, abych se vyjádřil velmi jasně: vyhnání sudetských Němců bylo a zůstává pro historii zločinem proti lidskosti, velkou a obrovskou nespravedlností." - je neco z toho nepravda?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V první řadě to , že se jednalo o odsun dle dohody vítězných mocností 2.sv..v po šílené válce , kterou Němci rozpoutali , kde zemřelo přes 80 milionů lidí ! Jistě znáte filmy , kde Sudeťáci freneticky vítají Hitlera ! Možná , že by ti odsunutí šli raději do Osvětimi ??

      Vymazat
    2. Oni se od té vlasti distancovali. Chtěli do Třetí říše. Tak vo co de, tak se tam dostali, jen bez území, které nikdy nebylo jejich.. Byl splněn jejich požadavek být součástí Německa. Oni se nepostavili na odpor fašismu, nacismu, naopak ho podporovali. Najděte si frenetické vítání Hitlera v Aši.K těm dětem a starcům. Jen v Bělorusku potkal 150 vesnic stejný osud jako naše Lidice, jen s tím rozdílem, že ženy děti a starci byli nahnáni do stodol a úpáleni za živa a to proto, že jejich muži byli na frontě a bojovali proti Němcům. Myslím, že jsme se jako ti co byli na straně vítězů zachovali k sudetským Němcům ještě velmi velkoryse. Nevím, kolik lidí zemřelo při odsunu ale vím, že to byl velký nepoměr k těm 300.000 umučených a zabitých Čechů.

      Vymazat
    3. Pravdou také je že když se podíváte pozorně na současné sjezdy těchto ,,ochránců bezpráví,,
      uvidíte partu katolíků i s některými duchovními.
      Pravdou také zůstává že právě katolická církev generuje zlo a fašizmus...povedená parta*

      Vymazat
    4. Kdo seje vítr, sklízí bouři.

      Vymazat
    5. Nelze ty, kteří se jako první dopustili strašného zločinu proti lidskosti potrestat ve jménu pravdy a lásky. Než Německo za podpory našich německých spoluobčanů začalo válku, museli též počítat s tím, že ji projedou. Projeli, nebýt války, nebýt příčiny, věřte 12.42 nebyl by ani důsledek..

      Vymazat
    6. Anonymní22. listopadu 2017 15:14
      Bez politické a finanční podpory Vatikánu, by nikdy Hitler nabyl Hitlerem a fašizmus by se nerozšířil po celé Evropě.
      Německý národ není generátorem fašizmu a za podpory našich Německých spoluobčanů nezačalo válku.
      Napadením Polska se ze silně Židovské země stala země katolická....
      To je pravá tvář Vatikánu, německá fašistická armáda byla papežem jinak nazývána ,, Meč Vatikánu,, *

      Vymazat
    7. Anonymní22. listopadu 2017 15:14
      Válku nikdo neprojel...
      Druhá světová válka, byla jen vyhranou bitvou ve válkách svatých...církevních
      Fašisté za podpory církve sesbírali své oficíry a svého vůdce ukryli do bezpečí.
      Pomocí Vatikánu svůj boj o vytvoření Římské velkoříše nikdy neprohráli a nikdy se ho dobrovolně nevdají.*

      Vymazat
    8. Dnešní Evropská Unie není nic jiného než o co usiloval Hitler...Vatikán*

      Vymazat
    9. No, já bych Vatikánu až tak velkou důležitost při rozpoutání války nepřipisoval. Nelze opomenout počáteční podporu fašistického Německa Židovskou obcí a židovkými podnikateli. I u nás byli Židům bližší Němci než my( v drtivé většině se v židovských rodinách mluvilo Německy). Podpora a obchodování evropských zemí a USA nebyla zanedbatelná. Baťa dodal tisíce holínek nejen wermachtu ale zejména SSákům a gestapu, ty musely mít ve předu podkůvky, abyse neokopali o zadržené živly.Nelze opomenout oslavné články novinářů, u nás zejména pana Peroutky, v nichž byl Hitler ztělesňován jako skutečný německý gentleman.Tak, že ti podpůrci německých fašistů se nerekrutovali jen z Vatikánu.

      Vymazat
    10. Co to je za vola to jarin. Když je tak miluješ, tak táhni za nimi do rajchu. Nebo jsi sám germán a pleteš se do našich záležitostí.
      Němci museli odejít a muselo být jedno zda byli opravdovi příznivci Hitlera, nebo to jen hráli.
      Nic takového jako je otevírák hlav není.
      Oni byli totiž po záboru ČSR všichni jednotni, s vidinou pánské rasy. Až Stalingrad jim některým otevřel oči. Ale na to se nehraje !
      Dneska je tu máme zase, ale v rolích šéfů jejich fabrik a obchodů. A češi jsou zase poddaní, díky takovým volům jako ten Jarin.

      Vymazat
    11. Bruchsahl byl koncentrační tábor pro kněží a členy mnišských řádů. Hitler až tak velkou láskou ke katolické církvi nehorlil...

      Vymazat
    12. L. H. Lehmann

      Vatikánská politika za druhé světové války

      Přeložil K. V. Vít

      Tiskové a nakladatelské družstvo "Blahoslav" v Praze, 1947

      Obsah:
      Autor
      Úvod
      Tendence před I. světovou válkou
      Tendence po I. světové válce
      Římskokatolická církev a II. světová válka:
      Habeš
      Španělsko
      Itálie
      Německo
      Československo
      Rakousko
      Francie
      Japonsko
      Spojené státy
      Vatikán si myje ruce
      Závěry

      Vymazat
    13. Dnešní podobnost najdeš doma vole,
      většina Českého národa si konflikt s Ruskem nepřeje,
      ovšem západní ,,křesťanská ,, demokracie nás do války s Ruskem tlačí....jsou tedy Češi strůjci případné války ?
      Jestli ti na to nestačí kapacita, dej si pauzu až budeš starší...pak možná máš šanci*

      Vymazat
    14. Ve volbách 1938 volilo 83% všech voličů německé národnosti Henleina a návrat do německé říše. To se jim rozhodnutím vítězných mocností na návrh Churchila splnilo! A násilnosti vznikají vždy, když je někdo začne, Němci začali válku , povraždili na 40 milionů Slovanů a mimo jiné 360 000 českých občanů.... Tedy musí děkovat Bohu, že byli odsunuti! Taky mohli být všichni pobiti!!

      Vymazat
    15. Jarin 12:42 jste zřejmě zagitovaný, nic neznající a nepamatující a proto hlupák, nebo provokující trol. Bývalí občané ČSR německé národnosti obývající historická území Českého království, kde tvořili většinu, jednoznačně podpořili nejen odtržení těchto území od státu, ale i německý hitlerovský režim, který vyvolal druhou světovou válku. Vítězné mocnosti této války, v přesvědčení, že německý živel na území jiných států byl jednou z roznětek právě ukončené války, rozhodly o jejich odsunu do původní vlasti především proto, aby se situace nemohla opakovat. Jestliže obnovená ČSR tuto direktivu, rozumí se, že i ve vlastním zájmu a za plné předchozí podpory exilovou Čs. vládou realizovala, není viníkem úhony, kterou odsunutí Němci utrpěli. O genocidě je nesmyslné mluvit, protože k žádnému organizovanému vybíjení této národnosti „počínaje květnem 1945“ nedocházelo. Naopak, jsem pamětníkem a svědkem toho, jak územím protektorátu Böhmen und Mähren táhly kolony Němců evakuovaných z východu Velkoněmecké říše před postupující válečnou frontou, jsem svědkem toho, že ještě v červenci a srpnu 1945 byly zbytky těchto kolon tlačeny z území dnešního Polska na území ČSR, jsem svědkem toho, že těmto lidem byla poskytována všemožná pomoc. Jako vyhnanec ze Sudet a časný navrátilec jsem byl očitým svědkem probíhajícího odsunu a dovolím si tvrdit, že nikde v mém dohledu nedošlo k jakémukoli fysickému násilí a vím, že byly využity všechny možnosti, jak koho do odsunu nezařadit (smíšená manželství, předci české národnosti, předchozí postoje, potřeby hospodářství ...). Pravda je, že značná část z nich později, ještě před rokem 1948, sama o odchod, jistěže za již příznivějších podmínek, požádala. Jarina upozorňuji, že podporuje lži. Doufám, že z pouhé neznalosti.

      Vymazat
    16. ...profesor Kapras tuším vydané roku 1925
      Pařížský Evropský mírový sněm :
      ..závěr :
      ,,Od nepaměti lidstva žila Evropa v míru a kooperaci vzájemného respektu mezi národy do doby kdy Němečtí králové byli jmenováni Římskými císaři ,,,
      Dějiny píší vítězové,
      proto také na vzdory archeologickým výzkumům potvrzujícím nejméně třiceti tisíciletou inteligentní kulturu v našich zemích nedojdeš dál v pátrání po svém rodu, než pár století k zápisu na faře.
      Zmrd Duka ti pak bude tvrdit že tady začínají České rody.*

      Vymazat
    17. lump22. listopadu 2017 16:27
      Většina Německého národa, pod tlakem propagandy,
      netušila o co jde...
      stejně tak tajili koncentrační tábory a spalovací pece*

      Vymazat
    18. 16:55
      Kdo chtěl, věděl. Kdo nechtě dělal mrtvého brouka a spolupracoval!
      Václav

      Vymazat
  25. Nebudu titulovat Zaorálka, musel bych být hodně vulgární, jen mám ale obavy, aby na jeho flek nesedl ( nedej bože ), komediant Stropnický.

    OdpovědětVymazat
  26. Tady čtěte:

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Az-sest-manzelek-Oficialne-jedna-zbytek-nahlasil-jako-sestry-a-sestrenice-sdeluje-o-migrantech-krajanka-z-Nemecka-ktera-hlasi-dalsi-zle-zpravy-513188

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sokujici-navrh-z-Francie-Umozneme-muslimum-pravo-saria-zahalovani-mnohozenstvi-proste-vsechno-Jinak-na-nas-budou-zli-513246

    OdpovědětVymazat
  27. Ne,že by jsem v 68r vstup vojsk VS do ČSSR schvaloval,ale svým způsobem nás to nyní uchránilo od multikulti na západě.Dnes by se tu roztahovali černý netáhla a naši lidé by na ně dělali.Ale svým způsobem už to tak pomalu je.Každého jakoby politika který to sem chce přitáhnout je potřeba poslat do ......A Kalousek je vypitá zdegenerovaná hlava.Nedávno jsem ho potkal a málem jsem se pozvracel.Smrděl močí na 10metrů.

    OdpovědětVymazat
  28. Pravdoláskařm a zavedeným "demokratickým" stranám dosud nedošlo, že jedním z hlavních důvodů jejich politického krachu ve volbách byla právě zahraniční politika a nemožnost dávat křivákům hlas ve volách. Bude-li Ano pokračovat stejně, dopadne při příštích volbách podobně. Ohnutý hřbet nemá rád nikdo!

    OdpovědětVymazat
  29. Pravdoláskařm a zavedeným "demokratickým" stranám dosud nedošlo, že jedním z hlavních důvodů jejich politického krachu ve volbách byla právě zahraniční politika a nemožnost dávat křivákům hlas ve volách. Bude-li Ano pokračovat stejně, dopadne při příštích volbách podobně. Ohnutý hřbet nemá rád nikdo!

    OdpovědětVymazat
  30. Toz jake vyhnani ten " HSINDL" bel po 700 stech rokách verejnoprávne s pozehnánim velmocí vesídleni zak jako i inde v Evrope, abe sme bele ve správném vobraze...stále se te germáni meslele, ze só neco fajnovejsího a ze jejich hovno nesmrdí toz velke omyl...neni ceho litobat.....slonce v srdci ....howk

    OdpovědětVymazat
  31. Tak konečne som našiel link na ruský článok pre ktorý je toľko
    vresku aj na slovenskom ministerstve zahraničia :
    http://rnk-concept.ru/39615

    OdpovědětVymazat
  32. Zaorálek je rovnaká sviňa ako na Slovensku Jebeš(treba čítať aj od zadu čo je to za kreatúra ten František,a nie len pápež František.Tiež máme u nás hnusné nomenklatúri kreatúri,no fuj.Peter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A oba premieři by si mohli podat ruce a odejít do věčných lovišť

      Vymazat
  33. Samozřejmě, naprosto správně byli nacisti po válce nejen z Čech, ale i z Moravy a Slezska vypráskaní do říše, kam sami chtěli. A doposud nám nezaplatili válečné reparace, neuhradili škody, které u nás napáchali.
    Takže jediné právo, co nacisti mají, je Maul halten und weiter dienen!
    A Zaorálek je prase velezrádné, socany nevolit!

    OdpovědětVymazat
  34. otázka reparácií bola ukončená - vrátili nám potom zlato, my sme si ponechali vy predali pod cenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:02 zřejmě by bylo dobré vědět co to je "válečné reparace", jak byly k důsledkům druhé světové války vyčísleny, jak měly být, byly a proč nejsou československému a nyní českému státu de facto splaceny.

      Vymazat