Reklama

.

.

pátek 3. listopadu 2017

Jaroslav Loudil
3. 11. 2017
jsou věci , které mi značně vadí. Jednou z nich je úmyslné zapomínání na chyby našich politických "velikánů" z minulosti. Domnívám se například, že Václav Havel snad sehrál pozitivní roli jako disident a odpůrce komunistického režimu , to mu nelze jistě brát, ovšem rozhodně se neměl stát prezidentem ČSSR. 



Tento člověk měl totiž pouze na to sepsat průměrný divadelní kousek , či se živit jako pravidelný - "sloupkař" - nějakého našeho deníku. Funkci prezidenta tak "dostal" nikoli proto, že by snad byl schopný , ale jen - "za zásluhy". Dělat prezidenta bylo ovšem zcela nad jeho síly . Prohulený idealista a dramatik se tak stal jen zoufalým poskokem ve službách amerických prezidentů , na které měl být už dávno vydán mezinárodní zatykač za zločiny proti lidskosti. Něco jako Gottwald ve službách Stalina. Dějiny se bohužel opakují.

Pár známých "úspěchů" pana Havla :

1. Roku 1990 vyhlásil zcala zpackanou amnestii při které propustil 23 000 zločinců na svobodu. Ti okamžitě začali znovu loupit, vraždit a znásilňovat. Během krátké doby se věznice opět plnily. Pár našich spoluobčanů už ovšem nežilo a my všichni jsme ze svých daní potom zaplatili tuhle pitomost.

2. Říkal : "Komunisté vás straší, že nový režim přinese nezaměstnanost". Není to pravda , nebojte se". My jsme se nebáli, ale brzy byla nezaměstnanost asi 10 %, někde i 20 % a pár lidí v zoufalství spáchalo sebevraždu.

3. Říkal : "Evropu konečně čeká dobrá budoucnost ! Vojenské pakty budou zrušeny a bude se nám všem svobodně dýchat !" Poté se stal příznivcem rozšiřování NATO i našeho vstupu.

4. Když US prezidenti bombardovali civilisty v Bagdádu a Bělehradě, tak jako "humanista" sesmolil nový pojem - "Humanitární bombardování". Tedy , když civilisty vraždí bombardéry USA, tak jsou civilisté vražděni "demokraticky" a nemůže je to vlastně ani bolet.

5. S doprovodem vyjel na Pražské Jižní město, kde se vysmíval velkému panelákovému sídlišti, jako - "socialistickému zoufalství v bydlení". Uběhlo jen pár let a my tu máme kolem velkých měst satelity. Tedy jen -"paneláky naplacato". Nepodsklepené domky skoro bez zahrádek zabraly ohromné plochy kvalitní zemědělské půdy . Satelity jsou většinou bez : škol, školek, samoobsluh, lékaře, hospod, restaurací,...atd. atd. A také bez hromadné dopravy. Giganticky tak vzrostla automobilová doprava všemi směry = ze satelitů se totiž jezdí autem do práce ,k lékaři, s dětmi do škol a školek, do kina a divadla, za přáteli ,do restaurací, za sportem .....atd. Nemám velkého mínění o obyvatelích satelitů. Mám raději lidi z těch obyčejných socialistických paneláků. Mnoho lidí ze satelitů tam totiž bydlí jenom z toho důvodu ,aby dokázali svému okolí - "že na to mají" ,že jsou ti lepší. A to je trochu málo.

atd, atd.

P.S. Myslím si, že je třeba poněkud - "sestoupit na zem" - při hodnocení těch našich historických - "velikánů". Jinak se budeme stále vracet do časů tvorby rukopisů Královehradeckého a Zelenohorského". A to není zrovna nutné, tedy abychom si namlouvali něco, co není pravda.

https://plzen.idnes.cz/kriminalni-pripady-kott-kutilek-vrazi-dozivoti-vezen-pp6-/plzen-zpravy.aspx?c=A151116_155843_plzen-zpravy_pp

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi-zapomenute-zlociny/431341/kdyz-zlocinci-z-havlovy-amnestie-vrazdi-mezi-obetmi-byly-zeny-i-miminko.html?kapitola=603210

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi-zapomenute-zlociny/431341/kdyz-zlocinci-z-havlovy-amnestie-vrazdi-mezi-obetmi-byly-zeny-i-miminko.html?kapitola=603211

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi-zapomenute-zlociny/431341/kdyz-zlocinci-z-havlovy-amnestie-vrazdi-mezi-obetmi-byly-zeny-i-miminko.html?kapitola=603212

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi-zapomenute-zlociny/431341/kdyz-zlocinci-z-havlovy-amnestie-vrazdi-mezi-obetmi-byly-zeny-i-miminko.html?kapitola=603213

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi-zapomenute-zlociny/431341/kdyz-zlocinci-z-havlovy-amnestie-vrazdi-mezi-obetmi-byly-zeny-i-miminko.html?kapitola=603214

28 komentářů :

  1. Jo tomuhle notorikovy šlo jen o majetky jeho rodiny. A jeho pohrobky je třeba vyházet ze všech veřejných funkcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havel + Bush:
      www.petice24.com/uploads/images/99991931_havel-bush_244208b12.jpg

      Vymazat
    2. Havel + Bush Ošklivý obrázek.

      Vymazat
    3. 10:45 flaška dopad ještě dobře https://drive.google.com/file/d/0B3OUOQMVtOnTd0JuVzZERmRSc2M/view?usp=sharing

      Vymazat
    4. 28.10.2017 u příležitosti 99. výročí vzniku republiky byla u památníku padlých hrdinů (v Praze) slavnostně založena ZEMSKÁ DOMOBRANA.

      http://www.nwoo.org/2017/11/02/zemska-domobrana/

      Vymazat
    5. Po letech koukněte jak se co vyjednávalo:
      https://www.youtube.com/watch?v=8xPeSckaUsA

      Vymazat
  2. Pěkný článek, ale proč píšete chyby našich politických velikánů minulosti? Tady se dle informací z internetu a toho co vidím, válí desítky tisíc bezdomovců, zalezlých v děrách! To nebyly proti tomu, co se dnes děje chyby, ale srandovní záležitosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať byl Havel jaký byl, byl světoznámá osobnost. Husák když přijel podepsat do NSR smlouvu o poválečném vypořádání byl přijat s nejvyššími poctami. Vy dnes někoho takového na jejich úrovni vidíte? Přiznáme si my obyčejní jak jsme v 89 pusinkovali fotku Havla? Jak jsme se mýlili a klíči cinkali ódu na radost, jakou jsme udělali chybu, když jsme mu věřili?

      Vymazat
    2. Nebylo by nakonec lepší, kdyby plyšák nebyl a byl pořád socialismus?

      Vymazat
    3. Anonymní 4. listopadu 2017 10:32 - socialismus již nemohl dále jako takový existovat, protože byl na konci vývoje a dál neměl možnost pokračovat. Možná kdyby komunisti uvolnili náboženskou otázku, dovolili lidem cestovat po světě (tzv. na zkušenou) a dovolili malé a střední podnikání, tak by na svých místech byli dodnes. Je to ovšem otázka zda by to ten dnes tak vychvalovaný západ v čele s USA dovolil a nevyvolal 3 světovou válku již tenkrát.

      Co se týká Havla, tak to byl špatný umělec a ještě horší prezident. Za jeho éry se rozkradla velká část republiky a co ještě zůstalo jakž takž funkční, to se zničilo. Proto je z nás dnes jen smetiště Evropy a montovna z velké části nekvalitních výrobků ze západních firem.

      Vymazat
    4. Mluvte za sebe, já jsem v 89 žádní fotky nepusinkovala!!!!!!! Havel mi byl ukradený, a byl by i dnes, nebýt toho, že dnes k němu cítím zlobu a výčitku za to, co udělal naší zemi!

      Vymazat
  3. Pan Loudil je, pohledem NR, plodný autor. Obávám se ovšem, že jeho celkem přijatelně orientovaná kritičnost postrádá zázemí hlubších znalostí i tak říkajíc, časového nadhledu. Ke všemu si nejsem dost jist, zda by snížení frekvence jeho autorských činů tak, aby jednotlivým bylo věnováno víc pozornosti a času, mohla být výrazným přínosem. Abych byl konkrétní, jakou pravdivost, dokonce i logiku ve vztahu k dalšímu textu, má výrok: „Domnívám se například, že Václav Havel snad sehrál pozitivní roli jako disident a odpůrce komunistického režimu, to mu nelze jistě brát ... “? Už tato a tak sehraná role snad dostatečně ukazovala na to, co lze od osoby tohoto typu očekávat. Jednoho, podobné mentality, vidím i dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (03:23):
      Rozumím tomu spíše tak, že autor Loudil pociťoval nutkání hodit na misky vah přece jen něco pozitivního, aby jeho další kritická slova k Havlovi nevyvolávala zdání tak jednostranného odsudku.
      Ale s Loudilovým názorem na to, že Havel se prezidentem stát neměl, i tak souhlasím.

      Vymazat
  4. nie som si istý, ale ani vo sne by ma nenapadlo hovoriť o Gottwaldovi že bol velikán a Havla radiť k nemu - ale no, asi sú protipólom,ale klamali ľud rovnako, a aj rovnako holdovali alkoholu

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím nevím jaký byl VH velký dramatik, jedno však vím jistě neznám nikoho kdo by něco četl a viděl od VH a považoval to za umění. VH si celý život hrál na dramatika, disidenta a byl ochoten jít pro to i do basy protože věděl, že ho nic horšího nečeká a velcí politici západu ho do té basy budou zásobovat balíky švýcarské čokolády a Camelkami.Znám Vašíka z počátku let šedesátých, znám ho z hospůdky u Zpěváčku, Na rybárně kde s kamarády spřádal svoje "skromné" sny. Jeho bratr Ivan, který byl opakem vystudoval, architekturu, obor, kde bylo se dostat daleko složitější než na medicinu.Václav měl problém i s maturitou. Od té doby se mnohé změnilo. Dramatikem se nazývá snad každý kdo si psal deníček, novinářem se stávají ti co se naučili alespoň psát. Bohužel doba je jiná než byla. Neříkám, že je zcela špatná, ona špatná zcela nebyla i ta doba minulá.Současná doba převrátila hodnoty naruby, změnila význam slov, řada lidí se bleskově přizpůsobila stejně jako v roce 48. My válečné ročníky můžeme srovnávat co je a co bylo. Bohužel ti mladší si zvykli papouškovat protože chtějí být In.Nelámejme nad tím vším hůl, časem se vše upraví a změní a bude opět lépe.Až zmizí ze světa naše stará generace a generace revolucionářů z roku 89 a jejich děti, tak si to lidé znovu udělají podle svého jak jim to bude vyhovovat a to co bylo upadne v zapomnění a potom možná se znovu objeví "dramatik" a ...........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivan Havel vystudoval na ČVUT obor Počítače a automatizace. V roce 1971(!!!)získal doktorát v Americe.

      Vymazat
  6. 7:52 K Pěvcům jsem chodila každý týden od 60. let. Tohodle bezvýraznýho Havla si nějak nepamatuju. Ale pamatuju si na tu místnost vzadu, kde hrál chlápek na dudy a později Čert - který nás všechny úspěšně práskal. Pro mně byl opravdový disident Martin Jirous, kterej nekecal a konal. Jedinej z toho nic neměl - akorát semo tamo ostudu. Škoda, že si na něj málo jeho "disidentů" vzpomene. Byl to fajn člověk.

    OdpovědětVymazat
  7. Ožralu Havla udělali západní radiové stanice. Jinak by o tomto idividuu nikdo nevěděl. Pravdou je že my , tedy ti kteří nesouhlasili s politikou KSČ, jsme v té době nebyli na tuto medialní masáž připravení a proto také se plnila náměstí kde komedianti nás úplně zblbli. To samé se stalo při referendu vstupu do EU. Většina lidí si uvědomovala , že ti naši OF a posléze ODS jsou horší komunistů a proto si naivně mysleli, že v rámci EU a (musím to dát do úvozovek) "západní demokracie" se vyhneme rozkradení státu. A to byl ten největší majsterštyk
    kapitalistů.
    Hezký den Václav

    OdpovědětVymazat
  8. Byla to nejhorší věc která mohla naši republiku potkat! Přivedl tu svoje kamarády a rozdával jim za hubičku všechno na co si vzpomněli, řitní horolezec. A tak jsme přišli o zemědělství,nerostné suroviny a další. Děkujeme!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. 12:16 za hubičku všechno:https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=TP39mkj2zVk

    OdpovědětVymazat
  10. oprava, za hubičku:https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=TP39mkj2zVk

    OdpovědětVymazat
  11. Nesouhlasím, že VH sehrál pozitivní roli jako disident a odpůrce komunistického režimu - nic nedělal, jen se poflakoval, pil, bral drogy a sháněl ženské, to je na boj proti režimu málo, byl to typický líný parazit, co se proslavil spíš díky okolnostem a tomu, že si ho vybral Západ (asi pro jeho morální nekvality), než že by byl bojovník za právo a spravedlnost. Žít jako příživník mu vyhovovalo, protože nic dělat neuměl a ani nechtěl!!
    Souhlasím s druhou částí tvrzení - rozhodně se neměl stát prezidentem ČSSR!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že Havel umřel. V současné atmosféře "me too" jsme se mohli od těch děvek, za kterými chodil s Landovským, dozvědět mnoho zajímavého. Třeba by za osahávání a sexuální harasment skončil v lapáku.

    Československý disent si samozřejmě připisuje olbřímí zásluhy za konec vlády KSČ. Jenže ani slavná Charta 77 k ničemu neburcovala. Šlo o mírný pokrok v mezích zákona. Byla součástí západní propagandy a byla šířena Hlasem Ameriky a Svobodnou Evropou.

    Havel mohl být slavný, kdyby zůstal věrný své původní myšlence, že se mají zrušit vojenské pakty. Mohli jsme zůstat neutrální, jako třeba Rakousko.

    Jeho mezinárodní postavení bylo založeno na tom, že byl mezi politiky jako (dejme tomu) umělec a jeho publikum nějak přetrpělo jeho projevy.

    V podstatě se stal užitečným idiotem, který za pár čestných doktorátů říkal to, co mocní tohoto světa chtěli slyšet. Svědčí o tom souhlas s válkou v Iráku nebo bombardování Srbska. Jeho projev v Kongresu označil Noam Chomsky za neuvěřitelně hloupý a mravně odpudivý, hodný kazatele z nedělní školy.

    Noam Chomsky řekl v roce 2014 o Havlovi toto: "Václav Havel byl statečný muž, který bojoval za práva svých lidí. Nebál se jít do vězení, byl opravdu odvážný. Ale bohužel, jeho přístup k mnoha dalším zemím byl šokující. Porušování lidských práv ze strany USA ho nezajímalo – ačkoli probíhalo v době, kdy už jste vstoupili do NATO a byli jste součástí Západu. Ale to není jenom problém Havla. Spousta bývalých východoevropských disidentů se chovala stejně. Myslím si, že to souvisí s tím, že měli podporu nejsilnější země světa a po pádu sovětského bloku si připadali výjimeční. Jiní disidenti takové štěstí neměli. Pokud jste bojoval za lidská práva v Salvadoru, Amerikou podporované eskadry smrti vám naopak mohly vystřelit mozek z hlavy. Mezi západními akademiky a intelektuály bylo velmi rozšířené jezdit do východního bloku a navštěvovat tamní disidenty. Málokdo z nich jezdil navštěvovat disidenty v Guatelmale nebo na Filipínách. Ti nikoho nezajímali, což vedlo k představě, že disidenti ve východním bloku jsou jediní utlačovaní lidé na světě."

    Lze k tomu dodat, že Havel nebyl jen tak obyčejný vězeň. Byl postavou pěstovanou Západem a jako takový byl i ve vězení určitým způsobem chráněn.

    Chomského výrok, že Havel bojoval za "práva svých lidí" lze obrátit na otázku, kdo byli jeho lidé a kde jsou ta práva dnes.

    Havel po sobě zanechal jméno, které jeho nohsledy živí. Jenže, zeptejte se jich na jakoukoli myšlenku, kterou po sobě zanechal.

    Třistatisícové lavičky by seděly Cimrmanovi. Odpadla by nejistota, jestli v daném místě kdy seděl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bravurní, perfektně vystiženo... :-D

      Vymazat
  13. Jak mohl sehrát pozitivní roli , když výsledkem je zničená , rozkradená , zadlužená republika , kde nám nic nepatří , bezdomovci , nazaměstnaní , vysoká kriminalita , pokles porodnosti , atd. !!!

    OdpovědětVymazat
  14. Naopak - přesně jen on musel být prezidentem, přestože na to neměl vůbec žádnou kvalifikaci, pouze trpěl slavomamem, a možná kdyby byl získal slávu mnohem dříve díky svým divadelním hrám nebo by se proslavil jako spisovatel, asi by se do politiky nehrabal. Ale neměl ani nadání, byl to jen kašpar, hloupý kulisák a opilec, který se rodičům nepovedl, přesto byl posedlý touhou vydrapat se někam nahoru, a za to byl ochoten obětovat všechno. Proto taky přesně jen on byl schopen naši zem ( kterou vůbec neměl rád) nechat od těch zasraných potvor ( aparátčíci, veksláci, ta nejhorší spodina a havěť) přeměnit na zničenou senkrůvnu, a pro celý západní svět trhací kalendář - přijďte a utrhněte si co chcete. Taky sem odevšad lezli a rvali.... "a až tu malou zemi celou rozkradem, pak se vrátím v svoje rodné Colorado, a vo tý zlatý žíle povím doma všem"...Ano, pro západní svět se naše mrňavá zem stala zlatou žílou, a dnes je tady hovno! Vydrancováno! Ten sebestředný, zakomplexovaný ( mrňavý a hloupý) hňup a darebák se propůjčil k tomu, k čemu by se byl asi veřejně nepropůjčil z nich nikdo, přestože to byli lumpové, vrazi a zločinci, ale kteří raději škodí v zákrytu. Na trůn si proto dosadili šaška, a zločinci z USA mu postavili u nich sochu - hle obrovský blb, který za všivý prachy obrátil v prach svou vlastní zem! Tím se vyrovnal i takové zrůdě, jako byl římský císař Nero, který nechal zapálit Řím - prostě zrůdy a magory zneužívají světoví mafiáni jako bílé koně. Venca Havel byl přesně takový bílý kůň, navíc věděli, že je vážně nemocnej a je jen otázka času, kdy pojde.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak bomba, Topolánek for President??? Odpovídalo by tomu, že si založil v září twitter, to pořádný rádobyamerikánský prezident musí mít. To se teda máme na co těšit.Ještě bude sranda. Už tam schází akorát ten Okamura a bude vymalováno.

    OdpovědětVymazat
  16. 16:37
    Fiala je kus pablba s diplomem. Jednak jeho pidistrana nemůže nijak ovlivnit volbu presidenta a za druhé Duty topol nebo chlap s gulami je pro většinu normálních lidí nevolitelný ani jako vedoucí pojízdného WC.
    A jinak milý anonyme vůbec nechápu proč se otíráš o |TO. Opakuješ téze z ČT nebo od Šídla a podobných?
    Václav

    OdpovědětVymazat