Reklama

.

.

pondělí 13. listopadu 2017

„Nakonec vám budou vládnout ti nejhorší z vás. To je trestem za neochotu podílet se na politice.“

Vladimíra Vítová
12. 11. 2017
Podle průzkumu TV Nova, který byl učiněn na 21 000 dotázaných, ale nebyl nikdy zveřejněn, je 80 % lidí pro vystoupení z EU! A lidé / voliči na základě informací mainstreamových médií, kterým údajně většinou nevěří, zvolili do PSP ČR přesně ty strany, které chtějí setrvat v EU. Tedy strany protinárodní, strany, jejichž politika ohrožuje životy lidí této země. Voliči volili jednoznačně proti svým zájmům!


Na ČT dnes byli do otázek V. Moravce pozváni tři hosté. M. Stropnický, J. Rupnik a F. Gál. Dva z hostů nejsou Češi. Minule byli pozváni tři právníci, z nichž dva nevyučují na českých, ale na západních univerzitách. Během hovoru – minule i dnes – zaznělo, že by se na „správném“ politickém vývoji naší země mělo podílet více nezávislých zahraničních odborníků a lidí z občanského - přesněji neziskového - sektoru.

Nejprve jsou tedy znemožňováni politici jako celek, lidé se o politiku přestanou zajímat s tím, že je to údajně špinavá záležitost a přenechají tak rozhodování o svém osudu a osudu svých rodin zahraničním odborníkům a „odborníkům“ z neziskovek. Platon měl již ve 4. století před naším letopočtem pravdu, když řekl: „Nakonec vám budou vládnout ti nejhorší z vás. To je trestem za neochotu podílet se na politice.“

Podívejme se tedy, jak ČT skrze své hosty zpracovává veřejnost. Co vlastně hosté sdělili divákům? Předešlu jen to, že mnozí lidé si často myslí si, že lidé typu F. Gála a M. Stropnického lžou, ale oni nelžou! Oni říkají pravdu o tom, co si myslí a dělají. Ale lidé / voliči to ze zcela nelogického důvodu mnohdy považují za lež. Jestliže kdokoliv chtěl vystoupit z EU a volil ANO, které chce v EU setrvat, tak je blázen. A voliči - navzdory pravdivým slovům A. Babiše a M. Stropnického, že chtějí setrvat v jádru NATO - se mnohdy cítí podvedeni. Chování voličů tedy logiku nemá.  Lidé jednají naprosto proti svým zájmům a zájmům svých rodin!

Takže co divákům / voličům řekli dnešní hosté ČT?

F. Gál sdělil národu, že pokud by ČR nebyla v EU, nemoha by vůbec vyjednávat s takovými zlosyny jako je Rusko nebo Čína, protože by patrně ČR sežraly, což byl podtext jeho vyřčené obavy. Zapomněl patrně na země, které nejsou členy EU – třeba Švýcarsko – a kterým pranic nebrání jednat s Čínou a Ruskem bilaterálně.

Dále F. Gál odmítl připustit v této fázi vývoje, že A. Babiš bude premiér a M. Stropnický přitom cudně sklopil oči. Patrně ví, že jsou pravdivé zvěsti, které začínají prosakovat o ANO a totiž, že parlament neschválí vládu nominovanou A. Babišem, a poté bude v ANO puč a sestavením vlády bude pověřen právě M. Stropnický, který sestaví většinovou vládu s podporou ODS, TOP a KDU-ČSL.

F. Gál divákům také jasně sdělil, že jsme-li členy EU, nemá vůbec smysl říkat, že nechceme přijímat migranty.

J. Rupnik se zabýval situací ve Francii a v ČR. Velmi kladně hodnotil, že do politiky přichází noví lidé z občanské společnosti, jinými slovy neziskovek. A to je přesně v duchu Agendy 2030, která zdůrazňuje narůstající vliv na řízení společnosti právě ze strany neziskového sektoru, který má postupně nahradit volené politiky nevolenými odborníky z občanské společnosti, nejlépe zahraničními.

M. Stropnický řekl, že ČR migranty stále přijímá a v této souvislosti zmínil fakt, že iráčtí zranění Pešmergové, kteří bojují proti Islámskému státu, se léčí v ČR. Nezmínil však fakt, že Islámský stát buduje a financuje USA, jehož jsme v rámci NATO velkým spojencem.

Dále M. Stropnický řekl, že v politice se hraje hra na to, že lid rozhoduje. Ovšem že je zřejmé, že většina národa není schopna vůbec posoudit odpovědně takové otázky jako je vystoupení z EU a z NATO a že je tedy nemyslitelné, aby o těchto otázkách lid vůbec rozhodoval. J. Rupnik ho doplnil v tom smyslu, že referendum je pouze o konkrétních otázkách a že ani nemůže být o tak komplexních jako je vystoupení z EU nebo z NATO.

Dále se všichni zúčastnění – včetně V. Moravce – bavili zcela otevřeně o tom, jak je důležité referendu o těchto otázkách zcela zabránit, jak je důležité ho vůbec nepřipustit. A kdyby čirou náhodou přesto bylo, tak jak bude důležité „nastavit“ mediální debatu a vůbec mantinely této debaty.
M. Stropnický, J. Rupnik a F. Gál živě souhlasili s tezí V. Havla, která jim byla na ČT puštěna, a to, že Brusel není náš nepřítel. Všichni se vyslovili v tom smyslu, že nepřátelé tohoto státu a celé Evropy jsou vlastenecké politické strany a síly a že nemáme stavět národní zájmy proti zájmům EU. Shodli se také na tom, že migrací ani jinak není ohrožena naše identita. Dále všichni tři ve shodě považují V. Putina za odpovědného za situaci na Ukrajině.

Média tvoří takové informační pole, které si platí jejich majitelé. Česká veřejnoprávní média ovšem nejsou v českých rukou, ačkoliv si je Češi ze zákona platí. Naopak generálním ředitelům editorům, manažerům a mnohým redaktorům našich veřejnoprávních médiích platí stáže a další vzdělávání nejrůznější agentury, televizní stanice a univerzity v USA a v Bruselu. Netýká se to jenom ČR. Jedná se o americký projekt s cílem "zakoupit" si vliv na zákulisí všech hlavních medií v jakékoliv zemi. Novináři nejsou nezúčastněnými pozorovateli politického dění, ale „jednotkami zvláštního nasazení“, které slouží k rozbití společnosti a k její manipulaci. V současnosti média lidi pouze ohlupují a zahrnují dezinformacemi. Jedou totiž pouze v jedné pevně dané linii a všechny události mimo tuto linii jsou zamlčovány nebo překrouceny a upraveny podle dané linie. Mainstreamová média se snaží – samozřejmě pod rouškou falešné korektnosti – vyprovokovat střety mezi národy a státy a lidé v nich jsou proti sobě poštvávaní záměrně kvůli zájmům nadnárodních struktur.

135 komentářů :

  1. Pokud bude puč proti Babišovi, tak nebude z důvodu pro-EU zájmů, protože jejich zárukou je i Babiš. Jenomže praxe kvazi-demokracie (tzn. fašismu) vyžaduje to správné divadlo pro plebs.

    Vláďa z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vláďo, v podstatě se známe díky NR, proto si dovolím otázku: puč proti Babišovi řídí tedy kdo? Něco jako v USA, židé proti Židům?

      Vymazat
    2. Jde o souboj oligarchů, mocenských skupin. Boj zuřivý a urputný, ale všechny strany se snaží o jeho neviditelnost. My občas zahlédneme jen špičku ledovce.

      Vl. z Brna

      Vymazat
    3. Pani Vitova piše,že
      nemá žadne vůdči a organizačni schopnosti to vyplyva z članků ,ktere produkuje a v nich dava za vinu voličům,že jsou blbi namisto,aby akceptovala jejich PROGRAM v podobě DESATERA VOLICE!

      Nezbyva neż ho dat OPAKOVANĚ všude!
      Otevevřete sardinky a bude na vas koukat DV.

      OVŠEM DUBOVYM HLAVAM ANI TO NESTAČI!

      JSOU V ROLI SENOCHRUPŮ TAK HLUBOKO,ŽE PRY UMŘOU AŽ DOJDE SENO!

      Vymazat
    4. Ad 12:37
      podle stylu to vypadá, že v této diskuzi trolíte hodněkrát.
      Jsem rád, že i Vám se články paní Vítové jeví natolik závažné, že jim musíte věnovat tolik písmenek.
      A naštěstí jste takový blbec, že jí a tomu co píše můžou Vaše kydance jedině prospět.

      Vymazat
    5. Nelze věřit,že by ji prospěli piše bez pestavky,že vinni jejim nezvolenim jsou voliči.A pane Vlado klidně napadejte ty,kteři přinašeji čerstve myšlenky,je to pro nas kosmicka hudba spokojenosti nebot nic proti jejich myšlenkam nemate,ale jste schopen kritizovat jen jejich čislo bot.
      Na zbytek uz vam rozum nestaci!
      Nic tu sam nenavrhujete patrite tedy mezi senochrupy?
      Co navrhujete v jako prazdna nadobo,sem s tim!

      Vymazat
    6. Kdyby članky pani VITOVE byly zavažne určitě by vyhrala volby!
      Tzv yesmani jako vy Vlado ji už od dalšiho nic neřikajiciho šrotu nepomohou!
      Snažte se ji pomoci na jeji ceste v boji za mir a vystoupeni z EU,ktere se tak prima rozpada samo, aniž by se dalo rychle z něho vystoupit!
      Ani kdyby jste hykal sebevic nepomůe to nejen vam,ale nikomu!
      Polepšete se a nechte naše cisla bot na pokoji a najdete v sobe Vlaďo rozum !

      Vymazat
    7. Vlaďo ,čtěte prosim vlevo mezi nejčtěnejšimi članek na mistě prvnim

      ROZKRADENA REPUBLIKA KDO Z TIM STOJI!

      To nepiše žadny škrabák,ale opravdovy odvažny muž!Budte jim taky a pište k VĚCI tj k DESATERU VOLIČE!Vime tady,že to umite tak DO TOHO BORČE!

      Vymazat
    8. Dodatek k 14.43

      Pokud se vam nechce psat ve vasem zajmu tj zajmu voličů musime vas požadat, aby jste neplacal že jsou lide z OSV trotli a zpesnil kde a proč pišou podle vas nesmysly!

      Vymazat
    9. Anonymní autor příspěvku z 13.listopadu 2017 14.13 zřejmě není schopen vnímat či pochopit napsaný text. Jestliže je u nás přes 90 % lidí proti migrantům, avšak 70 % (těch samých) lidí volí vítačské strany (ať již otevřené či zčásti skryté), jestliže je přes 80 % lidí u nás proti EU, ale pak volí strany, jejichž cílem je udržet nás v EU a v NATO, aby naši politici si i nadále zajistili svoji beztrestnost za své předchozí činy, tak co to je? Tedy polopaticky: 1/ autorka upozorňuje na jasné rozpory mezi názory a činy občanů; 2/ příslušné informace byly občanům podávány již dávno před volbami, systémem norimberských trychtýřů to ovšem dělá jen ČT. Skutečná alternativa je pečlivě mediálně blokována, takže její možnosti jsou malé; 3/šlo o to, aby program ANS vyhrál volby, pokud pro něj bude většina občanů. Směřoval totiž k tomu, abychom si vytvořili podmínky pro zahájení procesu k návratu z rozvojové země zpět do pozice středně rozvinuté průmyslové země, kterou jsme ztratili po r. 1989. Mám teď na mysli oficiální hodnocení odborných kruhů na Západě. Šlo o to vytvořit předpoklady pro zvýšení životní úrovně u nás, o zachování sociálního státu atd. Nakonec program ANS je stále dostupný na www.aliancens.cz. Kdo z diskutujících ho vůbec zná? Pokud ho znají, proč nediskutují k němu. Pokud ho neznají, proč se s ním nejdříve neseznámí a radějí neinformovaně něco předem kritizují? Těžko může ale vyhrát sebelepší program, pokud jsou lidé líní si ho vůbec přečíst nebo pokud lidé programy stran ani nevyhledávají. Ony ty strany ve svých programech nelžou, lžou ve většině případů jen jejich představitelé před volbami, kdy konjunkturálně slibují voličům cokoliv. Dokonce i proti programu své strany. Po volbách se pak ke svým slibům již často neznají. Program ale zůstane napsán, tam je to něco jiného. Snad toto vysvětlení bude postačovat i pro autory některých dalších komentářů.

      Vymazat
    10. 15:00 To, že ANS měla ambici vyhrát volby jsi asi nemyslel vážně, viď?
      Jinak to, že volič neznal jejich program není chybou voliče, ale jednoznačně jde o diletantství ANS. A výsledek voleb to potvrdil.
      A k těm tvým tu osmdesáti procentům, tu devadesáti procentům se snad ani netřeba vyjadřovat. To je totální střelba naslepo.

      Vymazat
    11. Já myslím, že opravdové vystoupení z EU většina Čechů nechce, neboť se toho bojí a zároveň tomu ani nerozumí, neb se nezajímá. Proto také volili, jak volili. Že je Babiš eurohujer a natohujer, je přeci jasné. A velmi výrazně vyhrál volby. A ostatní strany jsou na tom stejně, maximálně chtějí referendum. Voliči nejsou spokojeni, ale skutečných změn se bojí. A pak je tu i dost těch, kterým to všechno přijde v poho a raději se budou mýlit s USA, než mít pravdu s Ruskem. To víte, Německu jsme odpustili, Rusku ale nikdy...

      Vymazat
    12. Clenstvi v EU a pod. neni vse. Dulezite je, jak se zije. Stale vice a vice lidi diskutuje politiku (za socialismu o politiku stal jen HAVEL a spol), protoze se jim nelibi. Nevim proc! Voli pravici a pravice ma presne takovou politiku, jakou ma mit, par lidi bohatych (ci dva pary), drtiva vetsina chudne ci zivori. Ale stale voli pravici ci nejdou k volbam, cimz ji take voli. Chyba je jen jedna: OBCANE CESKE REPUBLIKY. Vymenit je! Nemaji rozum.Zrali pro psychiatra (a skoro kazdy 2. vysokoskolak psychiatrii ci psychologii studuje).

      Vymazat
    13. Drahy pane 15.00.
      Lžete jako když tiskne.Za váš ANS šrot program se snažite obvinovat voliče.
      Nikdy jste neměli v umyslu zdvihnout životni úroven!
      Ptam se vite,že to jde jen NEPODMINENYM. ZAKLADNIM PRIJMEMEM viz DV Nr. 4?
      Ten existoval za komunistů a byl bez nahrady ukraden!
      To je jede z bodů DESATERA VOLIČE,ktere zpupně doposud ignorujete a neni vam už pomoci.


      Je tady všem jiste zahadou,že jste ztratili jakoukoli flexibilitu a z toho karambolu obvinujete voliče!

      Klidně pokračujte ve lhani a citovani nepotřebneho Šrot programu,ktery havaroval tim,že NIC neřešil!



      ZABEJČili JSTE SE NA TVRZENI ŽE ČR JE PRY SOCIALNI STAT! NIKDY NEBYL A NENI!

      Pravě to bylo umyslně vynechano v naši USTAVÊ!
      Chtěli jste znarodněni toho co zbylo a to jsou jen jak vite hitlermontovny!

      Vymazat
    14. HVzV INFORMUJE!

      Drazi přatelé a nepřatelé naši voliči.
      Sestavil jsme pro vas DESATERO VOLIČE.
      Je to tak silny matroš,že i pan docent VALEČNIK,ktery se zabyva popisovanim dnešni šituace,ktera je všem znama ,ále neda vizi jak to řešit,kteremu jsme dali přečist prvnich pět prikazani začal nosit trikoloru na prdeli,kde mu spadlo srdce!

      Rozpoznal konečně,že na na CR jsou zkoušeny metody bananovych republik a ONĚMĚL!

      PANI VITOVA POKUD VAM NEVYGUMOVALI NA WEBU 67 PŘISPĚVKŮ NAŠIH VOLIČŮ VČETNĚ JEJICH DV NESTOJI VAŠE ČSNS A ANS ZA NIC!

      Vyzvame vas,aby jste i dali do svch bobkovych listů DESATERO VOLIČE nebo napsali proč se nechcete k němu modlit!

      Za HVzV combatero KRTECEK GPA
      Za OSV combatero Wikinger,

      Ten proslul na internetu svym zhyralym životem se dvěma milenkami,ktere ho neostale nabadaji

      Vykašli se na cele Česko,
      pojd do postylky a udělame ti ten SOCILNI STAt,my dame tobě a ty nam když to tvi voliči nechtěji!

      Vymazat
    15. JAKY JE OSUD MALYCH ZVIŘAT KTEŘI PŘIJDOU A ŘEŠI

      Na webu pry alterativnim www.nwoo.org byl pan KRTECEK velmi oblibený.
      Zkritizoval to,že tam jsou pouze popisy situace ktera jak vidime z diskuze neni zrovna považovana voliči za optimalni a spěje spiše k katastrofam.
      Podvodniků zřejme i dobe zaplaenych je hodně a neni možne počitat s žadnou solidaritou občanů ovladanych monopolem režimniho tisku.
      To,že by tzv alternativni web byl rovněž podvod nikdo doposud nevěděl a nikdo nepočital s tim,že by mohll vymazat nejen 67 přispěvků občanů,ale s nimi i oblibeneho lidoveho hrdinu
      pana KRTECKA!
      Byl to totiž on ktery prvni navrhl kostru DESATERA VOLIČE a tak se stal asi režimu slovem nebezpečny a admin toho pry alternativniho webu riskoval svoje odhaleni jako zakeřne rezervy režimu. Naoko stale kritizuje a vyvolava dojem,že se kolem něho jako na mucholapku přilepi pry kritici,ve skutečnosti jen užitečni hlupaci,kteři budou bez milosti zlikvidovani,kdyby nahodou došli na kobylku režimu,ktery je už delši dobu vysáva z peněz jako citron

      Kam až zasahne maskovane sorosovske mazani je neuvěřitelne!
      Později byla práce na DV svěřena HVzV ale adminovi bylo poručeno vymazat nejen DV, ale hlavně pry maleho a slabeho KRTEČKA!
      Jake lži ted když tam neni na něho pišou kdz se vůbec nemůze branit napiši dale.

      Vymazat
    16. POMLUVY NA AKTIVISTY,KTEŘI NEMOHOU POČITAT SE SOLIDARITOU A PROTO OBČANE BUDOU PROHRAVAT!

      Pravě dnes se jeden občan na nwoo.org za pana Krtecka postavil a napsal toto.

      Admine Krteček slibuje,že už nebude použivat caps lock a Desatero voliče.Pust ho!

      Odpověd toho naoko alterntivniho admina nwoo je pozoruhodna a trochu jsme ji upravili,aby byla srozumitelná!

      Je to člověk(Krteček),ktery je schopen oboustranne komunikace a pravě v tom se mi jevi nebezpečny.
      Přijima od dalšich diskutujicich informace,odpovida na složite otazky tak jak to podle něho je třeba.

      Je zaujat myšlenkou,že DESATERO VOLIČE je vize,ktera ma pry pomoci voličům což neni pravda.
      Podle něho pry trpi voliči v korporatnim oligarchickem systemu shrbenych hřbetů a nizkych platů.
      To je ovšem lživa a nechutna představa a tak jak se lide dnes maji se neměli nikdy!

      Jinymi slov se jedna o duševně nemocneho člověka,ktery svymi zcestnymi myšlenkami může narušit klidny a spokojeny život občanů.

      PROTO MUSEL BYT VYMAZAN A NEVIDIM DŮVOD MU DT ZPĚT SLOVO!

      Takovych lidi je v populaci mala menšina!
      Nevidim důvod proč by měl ztracet čas s blazny všeho druhu!

      NO NENI TO PERLA VHODNA DO PANOPTIKA DIKTATURY BYVALEHO REŽIMU,KTERY ŠoUPL OBCany do BLAZInce jen to fiklo?E
      Toma byt admin pry pokrokveho webu,ktery se nestyděl misto DIALOGU maznout 67 prispěvku bez upozorněni v čem vlastne vidi vadu toho DESATERA?

      Vymazat
  2. Česká televize a rozhlas je v rukách nikým nevolených mafiánů, jejichž seznam je ke stažení tady

    http://kolegium.pametnaroda.cz/wp-content/uploads/Seznam-clenu-2017.pdf

    Ty osoby jsou členové kolegia Post Bellum. Zkuste si poslechnout jejich přednášky. Žasnete, co se tam mluví. Vede to Kroupa se svými syny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seznam je poučný.Jsou tam abecedné seřazeny nejvétši sviné v tomto státě

      Vymazat
  3. To je pruser jako Brno a vy pani Vitova, mate podil na
    desorientaci volicu !

    To co pisete dnes, jste mela napsat pred volbami ! Jak Babis , tak Okamura, kritizovali nasilnou integraci barbaru do Ceska t.zn., ze logicka dedukce vyznela , ze jsou proti EU !
    -------------------------------------------------------
    Vsude v Cesku je to samy DOKTOR a spravne, vystizne, cesky, mluvi pouze ceska emigrace !
    -------------------------------------------------------
    Nas oblibeny president Trump a president Putin si rozumi a jsou kamosi ! Takze, kdo v Cesku nadava na naseho prirozeneho spojence proti Islamu - Rusko, je globalisticka vlez prdelka s hnedym frnakem !
    Svetlonos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cesko uz neni

      Vymazat
    2. Bodejť by Trump nebyl s Putinem kámoš, když mu Vladimír pomohl na trůn. Váš prezident Trump? Stále jsem nevěděl co to je to ,,náš" za skupinu a oni jsou to emigrační rusofobové, Putinovi agenti, vděční za podporu Trumpa Rusama. No já proti Rusku taky nic nemám.

      Vymazat
    3. Právě že česko je (píšu schválně malé písmeno pro podtržení průseru). To co už není, to byla ČESKÁ REPUBLIKA!

      Vymazat
    4. ....a to co už není dávno byla ČESKOSLOVENSKÁ REPUBLIKA!

      Vymazat
    5. .....krok za krokem do provinčního rozměru!

      Vymazat
    6. S tim,že ctěna pani Vitová přichazi s křižkm po funuse mate pane Světa znaly PRAVDU!
      Dostala PRY rozkaz od sebe odpuzovat voliče.
      Důkazem je,že byla nucena zpupně odmitat DESATERO VOLIČE a to děla dodnes!

      Vede nyni babske řeči,že viniky pry toho že nebyla za to zvolena jsou voliči!

      Ona se děla se hloupa dodnes,pry nevi že je třeba NEVSTUPOVT do jadra NOVE EVROPY viz DV Nr.7!
      Rovněž tvrdě odkopava voliče kteři maji jasny recept a to v DV Nr,8 że je třeba čnit ve spoluraci s občany NATO pro ČR nepotřebnym!

      Nikdo pořadně nevi koho tedy hodla vlastně zastupovat kromě sebe a asi 1500 uplně zblblych jejich voličů!

      Vymazat
    7. Vy užvanění Forgáči, zalezte a už se neukazujte. Své bláboly o desateru voliče si strčte za klobouk. Pro neznalé Forgáč a spol je izolovaná parta fanatiků a to jejich Desatero voliče je směs náboženských a cibulkovkých hovadin.¨
      1. Věř v jednoho Boha na Zemi – svou územní pospolitost!
      2. Osvoboď svou územní pospolitost – osvobodíš tím i sebe!
      3. Nesvěř rozhodování o věcech svých do rukou jiných „bohů“!
      4. Pečuj o věci společné jako o své vlastní!
      5. Cti členy své územní pospolitosti jako své vlastní bratry a sestry!
      vícena http://www.hv-ceskyraj.cz/?p=10178

      Vymazat
    8. Řveme tu smichem 18.31!

      Žadneho FRGACE mezi sebou NEMAME!

      Naše Desatero voliče najdete vy nevšimaku tady na webu NR dole vlevo mezi NEJČTENĚJŠIMI pod titulem napsanym Prof.Ing.Bohumilem Svobodou DrSc s titulem

      ROZKRADENA REPUBLIKA A KDO ZA TIM STOJI!

      Přečtete si to a dostanete prima orgasmus!
      Je to lepši než SEX!

      Vymazat
    9. Ad 18:31
      ano, přinejmenším mají forgáčův/cibulkův rukopis. Bylo by to i směšné, kdyby tím tak nezasírali svými fekáliemi diskuzi ostatním.

      Vymazat
    10. Pokud Vlaďo z BRNA 8.34
      jste dostal opravdu za ukol hodit widle do Desatera voliče ,klidně hykejte dâl mame z toho tady opravdu srandu, jak byk!

      Když pišete o hovnu nazyvejte to pravym jménem
      Podle sebe soudim tebe a vaše fekalie vam tady opravdu nepomohou !

      Vymazat
  4. Paní Vítová to před volbami psala. A píšete to už roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekecejte,když se ji dosova vnucovalo vitězstvi tak jako spravna dubova hlava TADY NA NR mlčela a nevydala ani hlasku že se ji nelibi DESATERO VOLIČE a PROČ?

      TO DĚlA DODNES!
      Navrhuje se tu dat material všech dubovych hlav k dispozici strejdovi Putinovi,ktery určitě dovede vystrouhat pisty motorů do jeho světově znamych kvalitnich automobilů značky WOLHA!

      Vymazat
    2. Když tak operujete desaterem voličů,tak ho zveřejněte,protože ho nikdo nezná.A nebo buďte zticha.

      Vymazat
    3. 1. Věř v jednoho Boha na Zemi – svou územní pospolitost!

      2. Osvoboď svou územní pospolitost – osvobodíš tím i sebe!

      3. Nesvěř rozhodování o věcech svých do rukou jiných „bohů“!

      4. Pečuj o věci společné jako o své vlastní!

      5. Cti členy své územní pospolitosti jako své vlastní bratry a sestry!

      6. Nedopusť, aby kdokoliv ohrožoval svobodu tvé územní pospolitosti!

      7. Nedopusť, aby kdokoliv ohrožoval svobodu jiných územních pospolitostí!

      8. Nezapomeň, že každá územní pospolitost je součástí větších územních celků, a že jejich svoboda je i tvou svobodou!

      9. Podílej se skrze svou územní pospolitost na všem, co povedek zachování důstojných existenčních podmínek pro další generace!

      10. Podílej se na realizaci kolektivní svobody – demokratizuj svou územní pospolitost a tím celou společnost!

      http://www.hv-ceskyraj.cz/?p=10178

      Vymazat
    4. To ma být to DESATERO?

      K smichu!Tady kdosi cosi poplantal dočista!

      OPRAVDOVE DESATERO VOLIČE VYTVOŘILI AKTIVISTE OSV VE FORMĚ VIZE!

      Čtete si ho v posteli s milenkami a manželkami nebudete potřebovat ani porno ani viagru!
      Ztuhnete obdivem a uvidite svou vizi budocnosti za kterou se vyplati palit z našich Pušek pravdy až se z politicke třidy Šmejdů bude valit peři!

      AT ŽIJE VAŠE NEPOLITICKA OBCANSKA SPOLEČNOST VOLIČŮ(OSV)!

      Uložte si rychle do počitače ten nejčtenějši članek s DESATEREM nadepsany nejčtěnějšimi tady dole vlevo s nazvem

      ROZKRADENA REPUBLIKA A KDO ZA TIM STOJI!
      Jeho květnata verse byla po sorosovsku vygumovana spolu s 67 přispěvky občanů voličů na webu nwoo.org ktery si za to přišel prý na pěkne penize!

      COMBATANTE KRTECEK v.r.

      Vymazat
  5. Pokracovani 0:39 !
    Nic neni ztraceno ! Musi se vami novym, ztvorenym periodikem pravidelne oslovovat lid v ulicich.
    Mnoho trpasliku se zene za politickou karierou a oslovit davy neumi nikdo !
    Huhnani a breptani v projevech a neschopnost vystihnout podstatne - utapeni se v detailech, to je u politiku bezne ! Opatrnost a prizdisracstvi - tento nedostatek se snazi vyrovnat poplatnosti agende pratelske globalistum !
    "Uspech" globalistu je docasny !
    Trumpova revoluce se siri !
    Viteztvi mame zarucene !
    Svetlonos / Messenger !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. At žije naš osviceny světovy president,kteremu jednoho dne věnujeme 11.přikazani v DESATERU VOLIČE.

      Jeho KRTECEK z GPA(zkraceně goj spravedlivych vojaků) ARMY.

      Vymazat
    2. Lidé DESATERA OSV jsou vulgární hulváti a sprostí primitivové. Neuvěřitelné! Měli by sem mít zakázán přístup.

      Vymazat
    3. 2.57
      To vam nestači nezakona cenzura ČSSD a režimni tisk, ktery sprostě lže?
      My tu jsme od lidu a tak tu zažijte,když jste pro korporatni oligarchickou fašistickou tyranii ohnutych hřbetů a nizkych platů taky lidovy folklor mluvy jak nam zobak narostl,když už nam nikdo z yntelyygentu jako vy pomoci neumi!

      Vymazat
    4. 2.57
      Cele čtvrtstoleti nam občanům nikdo z tzv inteligentů jako vy nepomohl!
      Pište k věci co se vam nelibi,asi vam došly argumenty,že neamericky požadujete cenzuru!
      Očiviněse vam libi v systemu korporatni oligarchicke tyranie ohnutych hřbetu a nizkych platů a proto na aktivisty,kteři toho maji dost volate režimni cenzuru!
      Nepatřite nahodou podle tohojakpišete mezi vyvrhely z OSV?

      Vymazat
  6. Jo, jo paní Vítová to opravdu říkala - například zde:
    Zmýlíme-li se v těchto volbách, tak žádné "příště" už nebude!
    http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Vitova-CSNS-Zmylime-li-se-v-techto-volbach-tak-zadne-priste-uz-nebude-506881

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidite všichi že pani Vitova namistoaby akceptovala a zkomentovala DESATERO VOLIČE se domniva zrejně,že zarazi radši dalši volby..

      Vymazat
    2. Na
      www.youtube.com
      zadejte do tamějšího vyhledavače
      Vladimíra Vítová
      a dostanate několik hodin záznamů více než rok zpětně.Pochopitelně ČT o ní ,,neví".

      Vymazat
  7. Děkuji moc za 100% pravdivý článek. V ČR nejsou od sametové revoluce ve vedení státu politici, kteří by hájili zájmy občanů ČR. Pokud se nějaký takový poctivec vůbec najde, tak je zlikvidován jakýmkoliv způsobem. Tak nám tady vládnou jenom prospěcháři a vlastizrádci, kteří by kvůli svému mamonu prodali vlastní matku !!!

    OdpovědětVymazat
  8. No tak kavárník stropnický to by byla katastrofa. Jestli se taková věc stane tak nezbude než vyjít do ulic.

    OdpovědětVymazat
  9. Je to vláda korporátní hydry skrytá za mediální virtuální kvazi-pravdou.
    Čas se řítí, ale ještě není vše ztraceno. Ale jediná naděje je v prozření střední třídy. Jiné cesty není.

    Vláďa z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plný souhlas Vlaďo z Brna!

      Je to i v DV Nr.5 Desatera voliče!
      OSV děkuje a nadarmo vas nechvalime jako jednoho z nejlepšich zdejšich diskutujich!

      Vymazat
  10. Je úžasné i zdrcující současně, jakým "vývojem" prošla lidská společnost od dob Platóna. Na jedné straně létáme do vesmíru a máme technologie o kterých se tenkrát lidem ani nesnilo. Na straně druhé jsme závistiví a neochotní pracovat ve prospěch celku, zřejmě stejně, jako tenkrát. Tak jednoduchá věta vystihující příčinu současného marasmu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hricak nelomte tu rukama a lametovat si muete i s pavlače!
      Okomentujte rdši Desatero voliče abychom tu jedinečnou motlitbu dali k dispozici dubovym hlavam,ktere způsobuji karambol za karambolem!

      Vymazat
    2. Debile s desaterem, Bohnice mají otevřeno 24 hodin denně a MUDr. David tě jistě rád přijme! Evidentně to potřebuješ.

      Vymazat
    3. 20.17
      Chlape,poslouchejte vzkaz.
      Pyca je dobra věc,ale nesmi to byt chlap!

      Vymazat
  11. Stav je opravdu vážný. Česká veřejnoprávní média pracují evidentně proti nám, naše školy chrlí další EU slouhy. Důsledky jsou vidět v každých volbách, koho tam lidi volí proti svým zájmům. Neziskovky stále bují a pracují podle mustru EU. Těch pár stran, co byly normální, se podařilo vymazat, kromě SPD. Uvidíme, jesti ovšem nabyl Okamura nastrčen jako vějička. Je totiž divné, že nechtěl vystoupit z NATO. Kdy chce přijít volit těch 40% nevoličů nevím, asi je vzbudí až křik mulezína z minaretu. A to bude Gál už nejspíš imám. TES

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane TES, prosím, přemýšlejte. Navrhovat v současné době, kdy máme 6000 bojeschopných vojáků vystoupení z NATO, by byla totální nezodpovědnost. Nejprve je třeba zavést opět povinný vojenský výcvik a teprve půdu pro vystoupení připravit. Což Okamura navrhuje. Nedělejte unáhlené závěry.

      Vymazat
    2. S tím počtem bojeschopných mužů jste ještě optimista. Zde je v kostce o AČR řečeno vše:
      https://youtu.be/JioqcQIKtok

      Vymazat
    3. Počet našich vojáků je opravdu velmi nízký. Pro setrvání v NATO, pokud budeme uvažovat realisticky, je jeden závažný důvod. Ve chvíli vystoupení z NATO bude naše existence velmi vážným způsobem ohrožena a můžeme se stát oblastí, kde se silou bude šířit demokracie. A demokracii šíří po světě USA a její koalice .... NATO. Nakonec, pokud bychom nasrali jakéhokoliv člena NATO, nejsem si jistý, zda by ostatní členové této party bránili naši zem.
      ABC

      Vymazat
    4. Na co vystoupit z NATa?
      Stači ho udělat pro ČR ZBYTEČNYM!Stejně nas před samopalniky IS kteři se pote co jim dal strejda PUTIn na dekel do Eu ted hrnou NEOCHRANI UZ DNES!

      Vymazat
    5. To jak je slovo DESATERA VOLIČE SILNE prokazuje jeho sorosovske zničeni na webu www.nwoo.org kde bleskově postoupilo na PRVNI MISTO s 208 prispěvky.Bylo tam abiro spolu s dalsimi 67 přispěvky lidovych komentatorů novym pozdravem ČSSD Dej Gummi!

      Vaš Krtecek v.r.

      Vymazat
    6. Dozvidame se,že důvodem vymzani tak mohutneho poč přispěvků bylo,že tam kdosi napsal tu pry pravdu,že v souvislosti s člankem 9 odstavec dva USTAVY vyplyva,že si ji 173 poslanců napsalo pro sebe a je dost možné,že vůbec neplati protože nebyla schvalena v referendu!

      Vymazat
    7. V souvislosti se Severoatlantickou aliancí vzniklo několik falešných tvrzení a představ, které velmi ochotně pomáhají šířit čeští politici, vojenští hodnostáři a novináři. Z Aliance vytvářejí cosi, co se blíží bezpečnostnímu kultu, když rozhlašují, že se jedná o jedinečnou, a tudíž nenahraditelnou organizaci, která poskytuje bezpečnostní záruky a která je v dnešním světě pro západní „demokratické“ země nutností. Politici považují vystoupení z NATO za ohrožení naší národní bezpečnosti a vůbec si tuto situaci nedokáží představit. Někdo dokonce spojuje případné vystoupení z Aliance se vznikem bezpečnostního vakua*. Avšak je velmi jednoduché odhalit pravdivý stav věcí a prokázat, že situace je zcela opačná a pro nás značně nevýhodná, neboť neexistují žádné bezpečnostní záruky, ale jen nekalé využívání členských zemí, v rámci něhož jsme zatahováni do spirály několikanásobného provinění a vlastního poškozování, do spirály, která nebere konce.

      http://www.exanpro.cz/zavadejici-vystupy-v-mediich/362-mytus-o-pozitivnim-vyznamu-nato-a-o-bezpecnostnim-vakuu-v-cr-v-pripade-vystoupeni-z-aliance

      Vymazat
    8. 20.18
      Souhlas Brouku obdivovatelka vaši odvahy a prima krasavice!
      Pište dale a vice!

      Vymazat
  12. Neskutečná nadřazenost, arogance, neopodstatněná povýšenost těchto individuí vúči lidu této země.Své názory si mohou říkat jak chtějí ale je na lidech zda se jimi budou řídit, respektovat je a ne, že to tak prostě bude! Bohužel, oni mají věrné ochránce a spojence a ti by nedopustili jaké koliv naše vybočení z řady. Držet hubu a krok my starší jsme již zažili. Nic víc, nic míň, než pátá kolona rozkládající(a rozkrádající) tuto zem. M.R.

    OdpovědětVymazat
  13. A situace v televizích je ještě horší, než jak je psáno v článku. Skoro nikdo si neuvědomuje, jakou jednostrannou tvorbou jsme zahrnováni. Co jste kdy mohli vidět z filmové tvorby třeba Ruska...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte internet, takže můžete vidět vše z filmové tvorby Ruska, co je na ruské YOUTUBE. Chce to ovšem maličkost. alespoň pasivní znalost ruského jazyka. Totéž platí i o ukrajinské tvorbě a světové. Na Čt se dá dívat tak ještě na filmy z třicátých let a věci převzaté z National Geographic...

      Vymazat
  14. Opět se tady melou jablka s hruškama.Každý by se mněl nad sebou zamyslet, proč se plete do věcí,kterým nerozumí tečka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to myslíte? A kdo tomu rozumí?

      Vymazat
  15. Kapitalismus si stále v pohodě hraje na demokracii. Jediná cesta do bezpečí je odstranění moci privátního kapitálu a instituce, kterou si ochočil - státu. Nemyslím tím jeho demontáž. Jako územní celek by zůstal nedotčen. Myslím tím zbavení ho moci a její převedení na mocenskou soustavu obcí a měst. Tím by se znepotřebnily politické stran, politika by se stala záležitostí občanů územních celků, v nichž a z nichž je skutečná demokracie možná - obcí a měst. Cesta ke skutečné demokracii vede přes prvotní demokratizaci obcí a měst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu se říká "Udeřit hřebíček na hlavičku!"

      Vymazat
    2. 8:30 Možná o tom nevíte, ale mluvíte, jako určitá "odnož" anarchistů. Nebo k nim přímo patříte? Vůbec nic proti! Je to, samozřejmě, jedna z cest, jak kapilismus odstranit. Ale, nepochopil jsem, jaká je Vaše představa dalšího fungování systému. Myslíte to tak, že privátní kapitál zůstane v rukou jeho majitelů a místní samospráva na ně bude dohlížet? To by se toho moc nezměnilo!
      Jirka

      Vymazat
    3. pro 11:12
      Místní samosprávě ve zdemokratizované obci/městě budou vládnout její občané. Oni budou rozhodovat, mimo jiné také o tom, zda a za jakých podmínek mohou na jejich území jakékoliv firmy podnikat. Je to jen otázka vytvoření funkční občanské mocenské struktury a způsobu jejího prosazení v obci/městě. Nemusíme chodit daleko, stačí se poučit od Švýcarů. Tam mají taky kapitalisty, ale vládnou tam občané a už velmi, velmi dlouho.

      Vymazat
    4. 11:42 Ale vždyť my už u nás něco takového máme. O většině otázek na obecní úrovni může iniciativní skupina občanů vyvolat místní referendum! Jenže naprosté většině občanů je místní dění úplně u prdele! Kolik si myslíte, že jich chodí na veřejné jednání zastupitelstva? Proto si zastupitelé a radní dělají, co chtějí. A jejich rozhodující část je potom ve vleku místních partiček, které mají pod palcem právě ti kapitalisté místního formátu! Nevěřte tomu, že přímá demokracie sama o sobě něco změní! K tomu jsou potřební hlavně ti demokraté a ne tupé stádo ovčanů, kterým je všechno ukradené a stěžují si hlavně po hospodách.
      Jirka

      Vymazat
    5. Pro 12:38
      Ale nemáme. Nemáme tady instituce občanské moci v obci/městě - veřejná shromáždění. Tu Švýcaři mají a dobře vědí proč. Referenda na místních úrovních se konají jen velmi sporadicky, jednoduše proto, že veřejná shromáždění (4x do roka) k vládnutí občanů svým zastupitelům bohatě stačí. Ne referenda, ale instituty občanské moci v obci/městě - veřejná shromáždění, to jsou ta pravá občanská organizační uskupení potřebná k iniciaci občanské iniciativy a vlády lidu v obcích/městech.

      Vymazat
    6. 12:56 No právě! Švýcarsko má tu výhodu, že tam je institut referenda "zajetý" už stovky let. Ale kolik si myslíte, že by u nás na takové veřejné shromáždění přišlo lidí. Já myslím, že tak mezi 5 až 10% oprávněných a to ještě dost nadsazuji!
      Ale každopádně, princip veřejných shromáždění by do budoucna mohl být jedním z pilířů (skutečné) demokracie. Akorát, že ti současní "demokraté" se tomu budou zuby-nehty bránit. A navíc, těžko mohou podobné politické principy prosazovat hnutí, která sama vnitřně demokratická nejsou a veškerá rozhodování nechávají jejich vůdci. To je typický princip fašistický.
      Jirka

      Vymazat
    7. 13:22
      Odhadl jste to dobře - 5 až 10 %. To Švýcarům k vládnutí bohatě stačí. Ti ostatní, co se rozhodli nepřijít, dávají svůj mandát těm co na shromáždění přijdou. Kvórum neřeší. Kvórum je v podstatě záměrnou, v praxi nepřekonatelnou překážkou skutečné demokracii.

      Vymazat
    8. 13:49 S tím naprosto souhlasím. Někteří senátoři byli zvoleni za účasti 8% oprávněných a také tam dodnes sedí!
      Jirka

      Vymazat
    9. pro 11.12
      http://www.rukojmi.cz/clanky/domaci-politika/3768-iluze-demokracie-v-kapitalismu
      http://www.rukojmi.cz/clanky/domaci-politika/3449-na-pocatku-bylo-slovo

      Vymazat
    10. Pro naši zemi je životně důležité změnit způsob participace na vytvářeném produktu ve
      prospěch zaměstnanců. S tím velmi úzce souvisí i obnova a zrovnoprávnění 4 druhů vlastnictví,
      a to: státního, soukromého, družstevního a veřejnoprávního. Přitom zejména obnova
      družstevnictví a zavedení zaměstnaneckých akcií do některých státních (a příp. i soukromých)
      podniků přispěje nejen k vyšší zainteresovanosti zaměstnanců, nýbrž i ke zvýšení konkurence
      mezi zaměstnavateli.

      Viz program ANS

      https://docs.wixstatic.com/ugd/5046ee_6405c48cfe0c4c3bb9f18600c59477c9.pdf

      Vymazat
  16. Málokterý z diskutujících si uvědomuje, jak velká je síla, která určuje běh politiky ČR, neuvědomuje si, jaké mocenské vazby jsou ve hře. Je dobré si končně přiznat, že bez bez velmocenského vlivu, Číny, Ruska se Česko nikdy není schopno vymanit se sevření EU a NATO.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Ještěže jste neradil bratru Žižkovi... ;-)

      Vymazat
    3. 9.10 Dnes již víme, že jsme vlezli někam, kam jsme vlízt nikdy neměli. Z téhle klece pokojnou cestou to nebude.

      Vymazat
    4. Chtělo by to p. Vítová, tohle všechno přednést na náměstích
      lidem do očí aby viděli a slyšeli, jinak neuvěří.

      Vymazat
    5. Já myslím, že výsledky voleb jasně ukázaly, kolik lidí zajímají názory paní dr. Vítové.

      Vymazat
  17. Spousta zde diskutujících zde o počtu armády vojáků naší země zapomněla na drobnou část cca 750 000 mužů, mezi ně patřím i já,záložáků do 60 let . Tak jakápak neobrany schopnost. Čeho se furt bojíte? Jara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:43 Problém zajištění obranyschopnosti státu není mj. jen v počtu osob, kteří prošli vojenským výcvikem, který se ovšem zákonitě neustále snižuje, ale v jejich vyzbrojení, vybavení, vycvičení a celkovém zajištění.
      L.S.

      Vymazat
    2. Jsem býval střelec stupně 3 ,2,1 a M neboli mistr a to s pouhým SA 58 . Myslíte že počet těžké techniky je ta pravá síla? Jeden chlap na správném místě zastaví, zpomalí, rotu , kolonu ... Když já spolu s kamarády, starci založáci , stoupneme na naši hranici tak v našem počtu stojíme rameno při rameni kol celé republiky. Rodina , nasi vnuci a domov za námi, hrdost , pane to síla. Nikdy nás dědky nepodceňujte . A Věřte tomu že kdybychom tam stáli proti tomu západu, tak někde za námi by se tu a tam objevil kontejner tu rpg tu kaliber . Syn mi nedávno řekl že by bylo dobrý pořídit nějakou zbraň. No nato já říkám že pokud se tady něco takovýmto směrem požene bude stačit si zbraň zvednout ze země. Je to měsíc co jsem znovu osel pole , leží pod ním kus jedné silné armády SS, stále mám po otci tu lopatu . Jara

      Vymazat
    3. Jaro o vas se piše v DESATERU VOLIČE přikazani DV Nr.8!

      Vymazat
    4. Tady jde ovšem o tu vůli, jít a něco udělat, vždyť si stačí přečíst jen ten nadpis článku pí Vítové a tam je řečeno vše. Ten Platón byl chytrá makovice. A ta myšlenka o neutralitě se mi taky nezdá úplně od věci, jak je vidět tak neutralita funguje a vyhnuli bychom se těm pseudoargumentům a strašení lidí manipulátory. To vše ale předpokládá jedno, a jsme zase u toho: změnit svoji neochotu, podílet se na politice, protože to je skutečně cesta do pekel. Aottj.

      Vymazat
  18. Já bych tedy především začal neutralitou ČR a tak se připojil k pozici Rakouska, Finska, Švédska, Švýcarska, Irska... Nevím proč právě my bychom se měli dále angažovat v agresích proti jiným státům a národům a být pro ně okupanty. Nevím, že by výše jmenované země v době trvání jejich neutrality někdo požral, třeba Čína nebo Rusko, či že by jim byl zavřen trh těchto zemí. Nemají se jmenované země náhodou lépe než my v Česku? Nepožral už nás někdo jiný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někteři z nas maji ROZUM že ANO?
      TAK SE MUSI PSAT A NE,ŽE POTŘEBUJEMEME MOŘE!

      Vymazat
    2. 11:00 Obávám se, že si tu neutralitu představujete hodně naivně. Ono totiž nestačí neutralitu pouze vyhlásit! Oni ji musí respektovat také sousedé a garantovat velmoci. V opačném případě je vyhlášení neutrality pouhý nesmyslný výkřik! A Vy si myslíte, že po vystoupení z NATO by USA, Francie a Německo na něco takového přistoupilo? Tomu nevěřte.
      Jirka

      Vymazat
    3. Za pokus by to stálo.

      Vymazat
    4. Zadne pokusyto chce prosadit a hotovo!
      Ne nadarmo je tu novy pozdrav politicke třidy Šmejdů DEJ GUMMI!
      BYLO ZMAZANO DESATERO VOLIČE KTRE TO OBSAHUJE V DV Nr.8.a dalšsch 67 přispěvků tak se ukazuje spravě cesta!To se totiž NIKDY v historii ČR NIKDY JEŠTĚ NESTALO

      Vymazat
    5. 11:29 Jenže uvědomte si prosím, že tady jde o budoucnost státu a národa! Tady může být špatný pokus průserem na dalších 30 let. To není, jako skok do dálky, kde když se nepovede první pokus, zkusíme druhý.
      Jirka

      Vymazat
    6. ZAKLÁDAJÍCÍ SMLOUVA NATO - ČLÁNEK 13
      Po dvaceti letech platnosti smlouvy může kterákoli smluvní strana odstoupit od smlouvy rok poté, co podá oznámení o odstoupení vládě Spojených států amerických, která vyrozumí vlády ostatních smluvních stran o každém oznámení o odstoupení.

      http://www.natoaktual.cz/na_zpravy.aspx?y=na_summit/washingtonskasmlouva.htm

      Vymazat
  19. Stropnický je jedinou smutnou postavou v hnutí ANO. Nevím, zda to je tím, že si po svatouškovské misi ve Vatikánu vysloužil nevděčnou misi mezinárodního agresora. Být ministrem války, to není ani v našem pojetí míru žádná sranda. Takže by bylo pro ANO velkým ternem, kdyby tuto figuru uklidilo do truhly s loutkami čertů, ježibab, loupežníků a mordýřů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zda se jakoby nikdo nezpozorovl že ANO,BUDE HŮŘ je v ČR zastupcem NWO!
      Ministru valky tedy nařidi
      Udělej novy WEHRMACHT z naši divadelni armady a hle nepomůže ani president.
      Komado převzalo NWO a lide si mysli,že je vinen ministr valky,kteremu to pry jeho šef NEPŘIKAZAL!

      Vymazat
    2. 11:44
      už to nehul ...

      Vymazat
    3. 11.53

      Nejste nahodou z CNN ti taky pišou bez důkazů a jsou nyni už jen za blbce!

      Vymazat
  20. Hmm, vystoupit z EU, nebýt v EU... to si mohou dovolit státy, které mají tzv. volnou hranici. Velká Británie je obklopena mořem, její teritoriální vody hraničí S MEZINÁRODNÍMI VODAMI. I Katalánsko má vlastní kus pobřeží s volným přístupem do mezinárodních vod.

    Naše česká kotlinka je ale V PEVNÉM OBKLÍČENÍ většinou nepřejících (někdy otevřeně nepřátelských) sousedních států sdružených v té nešťastné EU - ČTVRTÉ ŘÍŠI, BEZ JEJICHŽ SVOLENÍ NEVYVEZEME A NEDOVEZEME ANI BLEŠÍ CIRKUS (nepomohli-li by, s tím cirkusem a pouze s ním, vandrující nepřizpůsobiví s jim běžnou "hygieničností")... a průvozní poplatky, cla,... by nás snadno vyhladověly. V obdobném postavení jsme byli již za prvního protektorátu, vůči TŘETÍ ŘÍŠI... kdy Prahu a další naše města před americkými luftpiráty bránila LUFTWAFFE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:07 Naprostý souhlas. Pro nás je představa o neutralitě nebo něčem podobném, velkou chimérou.
      Jirka

      Vymazat
    2. Jirko jak to myslite?
      Mame se stat navěky otroci korporatnich oligarchickych tyranii shrbenych hbetů a nizkych platů doufejme,že nejste senochrup jakonami zvoleni pry zastupci a zemřete a dojde seno!

      Vymazat
    3. Pro 11:57 Já mluvil o neutralitě. Ostatní Vaše předpoklady (co si myslím) jsou naprosto vycucané z prstu. O tom proč nemůžeme být neutrální, píšu v odpovědi z 11:24.
      Jirka

      Vymazat
    4. Zakládající smlouva NATO
      http://www.natoaktual.cz/na_zpravy.aspx?y=na_summit/washingtonskasmlouva.htm

      článek 13
      Po dvaceti letech platnosti smlouvy může kterákoli smluvní strana odstoupit od smlouvy rok poté, co podá oznámení o odstoupení vládě Spojených států amerických, která vyrozumí vlády ostatních smluvních stran o každém oznámení o odstoupení.

      V souvislosti se Severoatlantickou aliancí vzniklo několik falešných tvrzení a představ, které velmi ochotně pomáhají šířit čeští politici, vojenští hodnostáři a novináři. Z Aliance vytvářejí cosi, co se blíží bezpečnostnímu kultu, když rozhlašují, že se jedná o jedinečnou, a tudíž nenahraditelnou organizaci, která poskytuje bezpečnostní záruky a která je v dnešním světě pro západní „demokratické“ země nutností. Politici považují vystoupení z NATO za ohrožení naší národní bezpečnosti a vůbec si tuto situaci nedokáží představit. Někdo dokonce spojuje případné vystoupení z Aliance se vznikem bezpečnostního vakua*. Avšak je velmi jednoduché odhalit pravdivý stav věcí a prokázat, že situace je zcela opačná a pro nás značně nevýhodná, neboť neexistují žádné bezpečnostní záruky, ale jen nekalé využívání členských zemí, v rámci něhož jsme zatahováni do spirály několikanásobného provinění a vlastního poškozování, do spirály, která nebere konce.

      http://www.exanpro.cz/zavadejici-vystupy-v-mediich/362-mytus-o-pozitivnim-vyznamu-nato-a-o-bezpecnostnim-vakuu-v-cr-v-pripade-vystoupeni-z-aliance

      Vymazat
  21. Ještě mně napadla jedna věc. Internet je už dosti rozšířený, ovšem ne všichni s ním umí, nebo na něj mají čas. Kdo umí a ten čas si najde a čte třeba Novou republiku a podobné , tak má možná celkem jasno (nepočítám připitomnělý trolly). Co ti ostatní? Možná by nebyla špatná nezávislá televize kde by se lidé seznamovali s výcucy toho nejlepšího na internetu s příslušným komentářem. Údajné dezinformační Weby uvedené na internetu, by na začátek k tomuto účelu powstačily. A posluchači by se mohli vzájemně upozorňovat na kvalitní Weby. Ať mi nikdom neříká, že by to nešlo vzpomeňte si na disidenty jak to dělali před sametovým pšoukem a šlo to. Aottl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:38 Tak se do toho pusť. Tady každej ví, co by to chtělo, ale neudělá nikdo nic.

      Vymazat
    2. 11.38
      Spravně pišete!I TOTO ŘEŠI DESATERO VOLIČE V DV Nr.2!

      Požaduje se tam otevřeni zaměrně zablokovanych diskuznich rubrik přimo na webech politickych stran!

      TO JEST TZV NOVOU PŘIMOU DEMOKRACII,KTERA JDE USKUTEČNIT OKAMŽITĚ!
      WEBY BY TAK MOHLY VYPADAT JAKO NR, OVŠEM OBČANE BY SE MOHLI OKAMŽITĚ PTAT PROČ NAM TLAČI NWO VADNE ZAKONY NMI ZVOLENI PRY ZASTUPITELE JE MUSI SCHVALOVAT!

      TO MUSI BYT POADOVANO ZAKONEM!
      Rovně chybi zakon o podpoře nepolitickych společnosti a jejich webů jako je např OSV tj Občánska společnost voličů!
      Soukrome weby mazakuji ihned přispěvky jakmile se objevi a za něco stoji na PRIKLAD DESTERO VOLIČE mazli přimo sorosovsky konkretně to provedl pry alternativni web nwoo.org,aby si vydělal na tom svoje penize!

      Vymazat
    3. DESATERO VOLIČE? Co to proboha je? To mi zas chce někdo radit, jak mám volit?
      Děkuju, nechci. Petr

      Vymazat
    4. Ahoj blbče s desaterem. Publikuj ho v diskusi, jinak jsi za neuvěřitelnýho vola!

      Vymazat
    5. 20 32
      Desatero voliče čeka v celé krase vlevo mezi NEJČTENEJSIMI pod člankem pana Profesora Ing.Bohumila Svobody Dr Sc s nazvem

      ROZKRADENA REPUBLIKA A KDO ZA TIM STOJI!

      Přečtěte si ho i s odkazy a dostanete erekci a to nemusite byt ani pánske přirozeni!

      Vymazat
    6. Aottl:
      Prohlédněte si
      www.slobodnyvysielač.sk
      archiv (chvíli to trvá) a srovnejte se Svobodným vysílačem v čr. Komentářů netřeba.

      Vymazat
  22. Jsme členy EU, ale to neznamená, že musíme přijímat vše, co vyplodí ožralové z EK. Můžeme přijmout pouze to, co neodporuje našim zájmům. Jistě ponese to nějaké nepříjemné následky, ale nepříjemné následky nám přinese i přijetí těch protinárodních direktiv.
    Bohužel, naši politici přijali ideologii NWO a ač o tom nemluví, tak ji krok po kroku realizují. A občany paralyzují připravenými „argumenty“, jak je pro nás výhodné přijímat africké a islámské okupanty, živit je a vycházet jim ve všem vstříc. Jak je pro nás výhodné zlikvidovat potravinovou soběstačnost. Jak je pro nás výhodné, předat garanci vlastní bezpečnosti, orgánům EU a NATO.
    Tito politici se dopouštějí vlastizrady, ale oni už na vlast nesázejí. Oni si vsadili na Evropu hnědého plemene. Nyní dokonce už ten Stropnický se vytasil s tím, že v politice se hraje hra na to, že lid rozhoduje. Nejspíš se připravuje ukončení té „hry“, on sám by to neřekl.
    Musíme vyžadovat zajištění bezpečnosti na našem území vlastními silami a ve spolupráci s dalšími středoevropskými zeměmi. Řada z nich to vidí podobně. Bude-li to v rozporu s evropskými direktivami, tak je nerespektovat. Pouze tak lze dosáhnout nějakého vyústění, toho našeho členství v EU. Nelze si představovat, že heslo „vystoupení z EU“ vše vyřeší. To, co je třeba řešit, lze řešit již nyní, nehledě na členství, jenom musí být vůle našich politiků. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan PK, kdyz něco napiše tak je to SUPER!

      Vymazat
    2. Anonymní13. listopadu 2017 14:31
      Děkuji, máte pravdu. Maminka mi to také říká. P.K.

      Vymazat
  23. Nějak tomu nerozumím. Normálně tady na televizi NOVA nezůstane nit suchá. X krát jsem tady četl, kdo za touto televizí stojí a čí je tahle TV loutka.
    Najednou se tu objeví informace o jakémsi průzkumu této televize a nikdo ho nezpochybňuje. Nikomu to není divný? Průzkum, kterého se zúčastnilo 21 000 (!!!) respondentů. To je sakra hodně. Proč by ho ta televize dělala? Na čí zadání? Pokud ho dělala, podle jakých kriterií? Jak zněly otázky? Tohle opravdu nikoho nezajímá a jen všichni tuhle informaci tupě přijmou?
    Mně toho tam sakra moc nehraje. Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na NOVA koukají davy, na jejich internetové stránky se jich také přihlásilo dost, nebo chodí na volné články bez registrace... a je li vedle nějaká otázka s možnými "kliky"...

      Vymazat
    2. Pokud jste si přečetl článek, tak je v něm napsáno (hned v úvodu), že NOVA výsledky průzkumu nikdy nezveřejnila!

      Vymazat
  24. "Chování voličů tedy logiku nemá. Lidé jednají naprosto proti svým zájmům a zájmům svých rodin!"
    ***************

    Bohužel je to tak! A začalo to už tím, když "uvědoměle" a "zodpovědně" stále dokola volili Klause a jeho mafiánskou ODS. Protože oni volí podle ideologie a ne podle toho, která strana bude hájit jejich zájmy.

    OdpovědětVymazat
  25. Paní Vítová ,vy ČSNS potažmo ANS jste měli burcovat voliče ,volil jsem vás už 2x - možná úplně zbytečně.Měli jste nás burcovat a oslovovat o to silněji,když už jste měli zákaz vstupu do TV a rádií,zkrátka myslím si ,že jste si za ty roky už měli trochu poradit jak získat více voličů a jejich hlasů.Na mé maily jste ani nereagovali .Dobře nám tak,co jsme si navolili ,budeme mít...a bude hůř.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jestli ANS svojí neschopnost okecává vymyšleným zákazem vstupu do televize, pak je to vrchol arogance... Nikdy bych je nevolil...

      Vymazat
    2. Ale ano, burcovali jsme. Psali jsme články na NR, CFP, vystoupili jsme na Svobodném vysílači, občas něco proskočilo do Parlamentních listů. Já sám jsem osobně roznesl stovky letáků. O veřejné diskuze nebyl zájem. Když jsem oslovil lidi a pozval je na mítink - neměli čas. "Ano, máte pěkný program, máte pravdu, ale nikdo vás nezná, a naše hlasy by propadly..." to byla nejčastější odpověď. Když jsem dělal průzkum volebních preferencí, mnozí mě chtěli "sežrat" - "co je vám do toho, koho chci volit??". "Nechcete spoluzakládat místní buňku ANS?" "Zbláznil jste se? Ještě chodit po schůzích? Toho jsme si za socíku užili dost a dost..."
      Výsledek? Máme to, co jsme si zvolili...

      Vymazat
  26. Podivejte se jaci jsou mezi vami "EINSTEINI" !
    Prispevkar (7:22) !
    On napsal, ze Putin pomohl k viteztvi Trumpovi a ja zase rikam, ze kazdy, kdo to tvrdi je IDIOT !

    Prozival jsem volebni kampan velmi intenzivne a hlidal kazde slovo, ktere rekla Hillary a ktere rekl Trump !

    Putin mel na nas takovy vliv, jako mel na hladinu Mississippi !
    -------------------------------------------------------

    Za rok Trumpovi vlady cena investic stoupla o 28.7 % ! Ty nejpomalejsi v rustu, o 17.2 % !

    Nezamestnanost klesa ! Firmy se stehuji zpet do
    Ameriky ! Snaha o reseni domacich problemu se resi denne (zdravotnictvi, danovy system atd.) !

    Trump NEKOLIKRAT verejne odsoudil politiku Merkerove jako chybnou !
    Ruske bezpecnostni agentury delaji seznamy sorosovych agentu v EU ! To nepujde do nekonecna, aby se ohrozoval mir a nicila prosperita zemi lidmi , kteri prohrali volby v Americe ! (Globaliste. Sorosovi lide.)
    My obycejni lide jdeme s Trumpem a nemame proti Rusku zadnou zast ! My se bojime Islamu ! My chceme suverenitu kazdeho civilizovaneho statu v Evrope. My si prejeme ukonceni sankci a zvyseni obchodu s Ruskem, tak jak to chce Trump, NAS president !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Krtecek vita dalši informace od pana SVĚTA ZNALEHO!
      Čekame tady na dalši sděleni a přejeme pěkny den!

      Vymazat
  27. Je těžké uvěřit, že a například 12:37, 14:02, 14:13, 0:17, 0:39, 8:41 jsou tak hloupí, aby nadepsanému článku vytýkali, proč nebyl vydán před volbami, že se nositelé těchto názorů málo přičinili o úspěch ve volbách, že kdyby natolik měli pravdu, měli by i volební úspěch. A jestli tedy neškodí úmyslně, pak sami buď neumí číst, nebo nečtou, nebo postrádají znalosti, nebo nejsou schopni logické úvahy, nebo jsou pod vlivem mainstreamu, nebo nejhlučnějšího volebního humbuku, nebo nechodí k volbám atd. atd. Tyto vlastnosti jsou totiž příznačné pro značnou část voličů, a proto také volby dopadají tak, jak dopadají, zcela bez ohledu na jakkoli brilantní a jakkoli pravdivé, podvodnost současného režimu a jeho protagonistů ukazující analýzy. Lidstvo jako celek se neřídí rozumem, ale pocitem, který si snadno nechá moderními prostředky působení vnutit do té doby, dokud daný společenský okruh dost intenzivně nepocítí existenční ohrožení. Kolikpak si myslíte, že má tento WEB unikátních návštěvníků, kolik z nich skutečně chápe podstatu problému a kolik se jich shodne a přistoupí na společné řešení tak jednoduché, jako je volit jednu, racionálně vybranou politickou stranu? JiH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:27 Bohužel, taková strana v letošních volbách nekandidovala. Zřejmě po ní u většiny občanů našeho státu ještě "není poptávka"...
      L.S.

      Vymazat
    2. Taková strana kandidovala - byla to ČSNS / ANS. https://www.aliancens.cz/

      Vymazat
    3. Blaznům se nema odporovat!

      Nikdo nerozmluvi ĆSNS a ANS,že měli naprosto nedostatečny Program po kterem pukli jako řepy!

      S tim šrotem beze změny tady šermuji i po debaklu ve volbach!

      ANO VAŠIM DEBAKLEM JSOU VINNI VOLIČI.

      Pomůže vam to něco zabejčeni politici z ANS a CSNS?

      Vymazat
  28. Paní Vítová má velmi příjemný a sympatický hlas. Poslechněte si ji tady
    https://www.youtube.com/watch?v=iO2KG1mjNCw

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:23

      Tož to je fajn. To by třeba mohla hlásit v metru stanice...?

      Kokotko

      Vymazat
    2. Tož kurňa Kokotko nemohl bych Vás slyšet "lajv"? Určitě nějaké zaměstnání by se pro Vás také našlo!

      Vymazat
    3. To, co napsala nebo říká paní Vítová, ani program ANS nejsou nijak hloupé. V podstatě se shodují s KSČM, která obdobné teze vyznává od počátku své existence, i když jsou zamatlávány ve svůj prospěch manévrujícím Dolejšem a rádoby pragmatickou politikou Filipa a jeho suity. Doufám, že ti se volebním výsledkem KSČM z jejího vedení odepsali. Pak je ovšem nelogické, že ANS trapně poťukává na antikomunistickou strunu. ČSNS to je jiná, archaismus dávno zašlé slávy bez nápadu s protagonisty, kteří víc škodí, než by prospívali. A k odlehčení: Tomio Okamura volá: „Všechnu moc Sovětům!“ Až do Stalina platilo, že Sověty jsou přímá volba, od nejnižšího až po ministra, tedy lidového komisaře, s jeho odvolatelností stejnou cestou. V historii lze dohledat, že se tak i stalo. Ba jo.

      Vymazat
    4. ANS NIKDY nepoťukávala na antikomunistickou strunu. Pouze konstatovala, že KSČM nechce vystoupit z EU a co se týče NATO, tak KSČM chce vystoupit pouze z vojenských struktur. Nic víc a nic míň. Naopak ANS byla ze strany předsedy KSČM označena za fašistickou. No není Filip padlej na hlavu?

      Vymazat
    5. 2:49 Filipa co chvíli za padlého na hlavu skutečně lze označit. Na to NATO v aktuálním programu KSČM jsem se podíval. Je tam psáno NATO. Nic o pouze vojenských srukturách. Ostatně, KSČM nepodpořila ani vstup do EU a přímo odmítla vstup do NATO. To pamatuji proto, že v tom jsem našel shodu.

      Vymazat
    6. Anonymní14. listopadu 2017 2:03
      „Tomio Okamura volá: „Všechnu moc Sovětům!“ Až do Stalina platilo, že Sověty jsou přímá volba, od nejnižšího až po ministra, tedy lidového komisaře, s jeho odvolatelností stejnou cestou.“
      To bylo nejslavnější období Sovětského svazu. Než to zlikvidovali vyvážeči revoluce do světa. P.K.

      Vymazat
    7. 22:55 P.K.

      Máš v tom, soudruhu, trošku zmatek.
      Prolistuj si znovu katechismus (Dějiny VKSb)!
      Tedy pokud ti ho nesežraly myši, protože ve veejných knihovnách už to sotva najdeš.

      Jinak to vypadá, že se Okamurovými poslanci bude samá sranda.

      Vymazat