Reklama

.

.

čtvrtek 16. listopadu 2017

Očima ekonomky Ilony Švihlíkové se podíváme na růst naší ekonomiky ve 3.čtvrtletí, který překvapil analytiky... Povolební události u nás v Německu a Rakousku, Trumpovu asijskou misi ... Příjemný poslech


Moderuje Zita Senková
16.11. 2017 ČR 2
Ekonomika se přehřívá
„Teď zažíváme druhou velkou konjunkturu, které předcházela dvojí recese. Postupně se ale Česko jako ekonomický tygr přehřívá. Už tady rostou ceny a nepochybně znovu zasáhne ČNB dalším zvýšením úrokových sazeb. Čekat tak můžeme i posilování koruny.“ 

Ve třetím čtvrtletí česká ekonomika zrychlila meziroční růst na 5 % (ze 4,7 % ve 2. čtvrtletí). Podle odhadů by HDP za rok 2017 mohl stoupnout o 4,5−5 %.

Čekáme na nový kabinet


„Nečekám, že by i pak kabinet dělal nějaké zásadnější a strukturální změny. Spíš se pustí do věcí, které dlouho ležely. Třeba na výběr daní nebo efektivitu sociálního systému.“ Věří, že vítěz voleb bude zkoušet všechny tři pokusy o důvěru pro své menšinové kabinety.

„Hlavně u teď malých politických stran zafunguje pud sebezáchovy. Nové volby by pro ně znamenaly politickou sebevraždu, a to i finanční. Dá se taky uvažovat o scénáři: Kdo dřív vyměkne,“ dodává Švihlíková.

108 komentářů :

  1. Jakmile neprojde Babišovi první pokus o sestavení vlády, tak ho Zeman pověří znovu. Druhý pokus již Babišovi bezpečně vyjde, protože většina těch sráčů co teď křičí, že s Babišem nikdy do vlády nepůjdou pochopí, že to je jejich jediná a poslední možnost jak se dostat ke korytu. Oni si totiž uvědomí, že předčasné volby jsou hloupost, protože při těch by Babiš dostal ještě více hlasů než teď a s ním i Okamura SPD, Bartoš PIRÁTI a filip KSČM. Domnívám se, že při tom druhém pokusu si bude moci Babiš vybírat koho přibere do spolku, tedy do vlády a koho ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde berete tu jistotu, že národ do druhých voleb zdegeneruje ještě více ?? Vždyť jen naprostý hlupák, který chodí do práce může volit zlodějského miliardáře, který se po volbách vybarvil prohlášením, že je mu nejblíže ODS !!!!

      Vymazat
    2. Pane Heroute, kdo rychle míní, pravděpodobně se mýlí. To, že Babišovi může být nejblíže ODS není nic proti ničemu - občanská demokratická strana, na tom názvu není nic špatného. Co je špatné jsou ti lidi ve vedení ODS a lidi co je financují. Babiš jako slušný člověk, se mnohokrát se vymezil proti lidem z ODS. Proč si myslíte, že člověk co chodí do práce je hlupák když volí Babiše. Když to přeženu tak každý kdo chodí do práce je asi hlupák, protože každý pracující svoji podhodnocenou prací podporuje svého milionáře. Babiš je změna a lidé jsou už unaveni z toho se se zdě dělo 28 let a tu změnu chtějí. Žádná změna už nemůže být "horší" než to co se zde praktikovalo. Já si osobně přeji aby parlament konečně začal efektivně pracovat a nežvanil a neblábolil. Já si přeji aby všichni poslanci se chovali jako zaměstnanci a pracovali. Věřím Babišovi, že to dokáže. Bohužel ten zbytek se staví proti a chce brát peníze za to nic nedělání ve prospěch státu, nás všech. Máte jiný názor ? Založte si stranu a předveďte jak se to má správně dělat. My co jsme volili Babiše nechceme nic vyjímečného, jen práci po svých "volených zaměstnancích".

      Vymazat
    3. 08:21 máte naprostou pravdu kolego. Pan Petr Herou drobátko dost přestřelil. Třeba mu to už došlo a jestli ne, tak je to jeho hloupost.

      Vymazat
    4. Pani Švihlikova,co tak namisto teoretizovani napsat jak nam nynějši režim odmita vyplacet Nepodminny zakladni přijem,ktery existoval pod jinym nazvem za těch hroznych komunistů a byl nam kapitalisty ukraden!.

      CO TAK MISTO PROBIRANI VAŠICH OSTRYCHH MYŠLENEK SE SJEDNOTIT S NARODEM NA MYŠLENKACH JAK SE MA DOSTAT LID K PENĚZUM!pp

      Vymazat
    5. Ve skutečnosti nam malym zviatům je houby do toho kdo vyhraje a prohraje!

      JE TŘEBA SE PTAT KDO MA V PROGRAMU BSTARAT NAM PENIZE!

      Tady se pak najde i opravdovy vitěza ne dalši vitězstvi politicke třidy Šmejdů no ni?

      Vymazat
    6. Drazi dělnici a rolnici,kteři jste zmizeli anebo se peměnili v buržoasii!

      Vylezte a vemte si za přiklad kapitaisty a siobolševiky,kteři se sjednocuji v boji o naše penize!

      NEBIJTE SE UŽ TADY SVYMI OSTRYMI MYŠLENKAMI

      to nevidite,e vammezitim ČNB pry ukradla bratru

      2 000 000 000 000 korun zabunkrovala je a čekaji tam na zašmeleni A BUDE BRZY POKRAČoVAT. DAL?

      Vymazat
    7. Herout? To je bezduchá, zfanatizovaná, antibabišovská furie. Kdekoliv něco nablil, vždycky to bylo poznamenáno psychotickou nenávistí proti Babišovi. Dnes měl možnost - Babiš hovoří veřejně s nějakými poštvanými, najatými a zaplacenými blbečky někde v Praze - tam mohl Herout jít, schovat se mezi těmi blbečky, a zastřelit ho. Pak by měl nejspíš silnej výron, ten profláknutej antibabišovskej masturbant.

      Vymazat
    8. Mnozi tady nadavaji na židy a tak jim zaviďěji,že umi zachazet s velkmi Penězi a okrast nas gojimy!
      Obratme to a začněme se všimat jejich myšlenek!

      CO TAK POŽADOVAT PO ČNB,ABY ZABUNKROVANE PENIZE BUD PUJČILA NAŠIM DROBNYM PODNIKATELŮM A TO BEZÚROČNĚ NAMISTO TAMNIHO ČEKANI NA ZAŠMELENI?

      Vymazat
    9. ČNB by mohla ty naše penize pujčit nam všem občanüm na NEPODMiNENY ZAKLADNI PŘIJEM ktery nam byl bez nahrady taky ukraden!

      Vymazat
    10. Na Sorose se tak najde myšlenka.
      Co tak sbirat jeho zločiny psat o nich tak dlouho až skonci před mezinarodnim novym norimberskym soudem a ten mu bude muset zabavit jměni,ktere použiva k vyraběni valek a teroristü!

      Vymazat
    11. Take by jste mohli proti sorosovštině bojovat tim,že nedate ani korunu na web nwoo.org nebot sorosovcům tam spadlo srdce do gati a jejich admin bojuje proti cenzuře tim,že ovčanům tam vymazal
      67 prispěvků kdyz chtěl zastavit raketový rúst přispěvků ,ktere se dostaly NA PRVNI MISTO V NEJČTENÉJSICH a z 208 prispevků tam zbylo 141 vykostěnych!

      Vymazat
    12. Pry,když napišeme,že pád srdce do gati je nyni vyhodne, protože si můžeme na tu prdel aspon přivěsit trikoloru ,.tak je to pry sproste ale,že nam kradou NZP a naše penize přes CNB tak to pry sproste neni..

      PRY MUSIME BYT BLBCI ,NENADAVAT A LIBAT BOTU NWO A ZNOVU A ZNOVU JI VOLIT aby nam kopala do řiti!

      Vymazat
    13. 14:07 - ..."že nam kradou NZP" - o čem to mluvíš? Co myslíš tou zkratkou NZP?

      Vymazat
    14. Nakonec se můžeme vykašlat na celou politickou třidu SS Šmejdů
      a založit vlastni voličske hnuti,vystavit NAš PROGRAM a kdo se nepřida k Programu toho volit nemusime!

      Vymazat
    15. NZP je Nepqodminěny zakladni přijem a piše o tom zdejši NR web!

      Vymazat
    16. http://www.novarepublika.cz/2017/10/nepodmineny-zakladni-prijem-nase-mzdy.html#more

      Pokud se to nezobrazi napište to tady

      Vymazat
    17. 14:21 Hele, nechci se tě nějak dotknout, ale nejsem si jist, zda víš, co ten výraz znamená. Základní nepodmíněný příjem u nás nikdy zaveden nebyl a neslyšel jsem, že by se k tomu schylovalo. Tudíž něco, co tu není a nikdy nebylo, ti nemohlo býti ukradeno.

      Vymazat
    18. 14.32
      Pokud si nepřečtes članek ktery na NZP za komunistů odkazuje budeš dale okradan a nikdy se nedozviš JAK!
      Vidiš ten odkaz na 14.28 a dokažeš pochopit vo co de?
      Lidi jsou okradani proto,že vychytralci vi jak na to a obyčejni ovčani nechapou jak to ďělaji!

      ZKUSTE PŘEMYŠLET, NEBO TO VŠECHNO SPOLKNE NWO A ODNESE I NAŠI KASU!

      Můžete se i dohadovat z nepochopeni dal a tak jit sam proti sobě.

      Vymazat
    19. 16:26 No jo, když ty sis přečetl jeden článek a od tý chvíle žiješ s představou, že tě někdo okradl. Zkus si někde zjistit princip toho, čemu se říká základní nepodmíněný příjem.
      Jestli se nepletu, tak se to letos testuje ve Finsku tuším na vzorku dvou tisíc náhodně vybraných lidí.
      Ale jestli tě baví se vztekat a na něco nadávat, tak si, prosím, vyber něco, o čem aspoň něco tušíš.

      Vymazat
    20. Hlasy fandů oligarchy Bureše patří dílem naivním dobrákům, kterým uniká jaký charakter musel mít každý, kdo se stal v době "zběsilé privatizace" - čti v době řízeného rozkrádání státu - miliardář. Není to jen Babiš nebo Bureš, jsou to Krejčíř, Otava, Koláček, Bakala, Tykač, Kočárník, Řebíček, Tošovský, Železný a spousta dalších "slušných" lidí !! Nejlepší jsou ti co sprostě nadávají někomu, který má pochybnost nad motivy jednání pana Babiše !!

      Vymazat
  2. Je to trapné co ta slavná opozice vymyslela. Chytla se do vlastní pasti. Dobře to pochopil prezident a vypálil jím rybník. No prostě domakrati.

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec netoužím po vládě kraďouska fialy bělobrádka bartoše gazdíka. Já bych nové volby bral.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omluva - trochu mimo téma :

      Debata u Jilkove - udes ! Saša Vondra , sudetak Herman a Bubeník - jeden velký hnus , tento mafiánský , zkorumpovaný stát je na soustavne zvracení a nebo, aby člověk nemusel vnímat ten denno denní bordel , tak aby byl, bud pořád " nalozeny v rumu, nebo emigrovat a nebo .......

      Vymazat
    2. 22:49 A proto se na takové vlastizrádné výplachy nedívám.

      Vymazat
    3. Ekonomika by rychle ZCHLADLA kdyby pridali delnikum na mzdach a zacali vyrabet kvalitni potraviny a vyrobky..
      A kdyby se urady a vlady demokraticky nevenovali priprave na okupaci a na protektorat, zkratka delali sve povinnosti. Demokracie a kazde je nastupiste pro teror vseho druhu , ktery stedre a snazive podporuje a zavadi...Kdyz se nepovede vytvari dalsi a dalsi..
      Na co je vlada , parlament senat EU parlament , armada policie, Interpol treba atd a za co dostavaji miliardy dolaru , euro , kdyz neplni ani jednu povinost mimo sluzby na zavedeni
      dalsi tyranie ...A katastrofy..

      Vymazat
    4. Ta fuchtle jen opakuje co ji nakukali ve skole...Prehrivani existuje akorat u aut kdyz nefunguje chlazeni.. Cili zase vlada a urady a neschopnosti vseho druhu mimo prazdny zvaneni..
      Ekonomika neni chladic ani pretlakovy kotel , jenom ve snech idiotu s diplomy..

      Vymazat
    5. 1:55 sice nestojíš za odpověď, ale míra vulgarity se natolik snoubí s neznalostí, že by bylo škodou na to neupozornit. Takového blbce jsem za svůj dost dlouhý život snad ani nepotkal.

      Vymazat
    6. 22:23 A ty nové volby by byly k čemu dobré? A když druhé volby nic nevyřeší, půjdeme volit potřetí?

      Vymazat
    7. Faktem asi je, že anonym 1.55 neměl nazvat to půvabné stvoření ( které nejspíš potěší mnohý zrak ať žvatlá cokoliv) "fuchtle" - tím pobouřil jemnocit diskutérů, ačkoliv jinak má pravdu. Proč to rozebírat? Prostě napsal pravdu! Proč mu anonym 6.35 nadává blbců, jsem nepochopil ( asi pro tu "fuchtli") anebo ona ekonomika je přetlakový kotel? A to prázdné žvanění, které v této společnosti dominuje - viz mediální průmysl, který prostě musí žvanit, protože se žvaněním živí ( a zatraceně dobře!) a k tomu diskuze, je pořád na jedno kopyto, a lid prostě musí žvanit, a vypouštět někde přetlak síry a dalších vzteklých výparů, a kde tak mají činit ( když hospody nám zničili někuřáci) něž na diskuzích? V tom má 1.55 taky pravdu. Na tom je to totiž postavené, a navíc z toho plynou velmi slušný prachy.

      Vymazat
    8. 1,55 a 11,42 - vy jste se hledali, oba tupí jak zákon káže. Pokud nechápete význam slova přehřívá v ekonomice (což by samo o sobě nevadilo, nikdo nemá patent na rozum) a přesto se pouštíte do diskuze o právě tom to a ještě se vysmíváte a urážíte, pak je to na pováženou a nevím, zda existuje dostatečně jadrné slovo, které vás dva vystihuje. Obávám se, že znám jen ta, která jsou na to slabá.

      Vymazat
    9. Proč se pouštíš do mně, frustráte 14.10? Ty zcela určitě chápeš, co to znamená že se ekonomika "přehřívá" - ty chápeš všechno, co kdo v mediích vypustí z huby, jako správnej diskutér. Ti vědí totiž všechno, a kdo neví,
      nebo se opováží odporovat,toho zprcají, poníží a urazí. To je totiž nejčastější a jediná rétorika "demokratů" a na diskuzích všude jsou převážně demokrati - ne? Ty samozřejmě máš patent na rozum, jak jinak, když jsi tak zuřivej každodenní diskutér, ale já se rozhodně nepošklebuji a neurážím - jen jsem se zastal anonyma, kterýho urážíš ty. A co jsi tedy napsal jako výklad a upřesnění výrazu "přehřátá ekonomika?" Hovno! Samozřejmě že hovno! Jako vždycky. Každej správnej demokratickej diskuzní dement všechno ví, ale nikdy v diskuzi nic konkretního neuvedou, jen se ohrazují, ježí, nadávají a uráží. Já se obávám, že jsi správný diskuzní magor - závislák. Nikdo není "vás dva" - co si to dovoluješ ty mizero? Já nejsem "vás dva" ty blbej demokrate!

      Vymazat
    10. 14,49 - chi, chi, nějak jste se tady rozvášnil, ať vás neklepne pepka.

      Vymazat
    11. Neměj péči - já mám do pepek daleko. Když mně neklepla z toho sajrajtu, kterej na mně denně chrlí televize - nic v tom smyslu mně nehrozí.

      Vymazat
    12. Pojem "přehřátí ekonomiky" - pro informaci všem diskutujícím :

      https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99eh%C5%99%C3%ADv%C3%A1n%C3%AD_ekonomiky

      https://archiv.ihned.cz/c1-65824130-prehrata-ekonomika-zacina-palit

      https://www.denik.cz/ekonomika/deset-let-od-krize-ekonomice-hrozi-prehrati-obavame-se-problemu-zni-z-firem-20170620.html

      Vymazat
  4. Také je velice pravděpodobné, že vláda bude sestavena na první pokus. ANO má o všech aktérech ve sněmovně jasno a ví co od koho může čekat. Jde také o důvěru po celé volební období.

    OdpovědětVymazat
  5. volby prý byly zfalšovany. Můžete si poslechnout toto: 2017-10-24-M.Koler-o-volbach 00_31_02-00_38_00.mp3 (2 MB)


    2017-10-24-M.Koler-o-volbach 00_43_00-00_48_22.mp3 (2 MB)

    Volby, nástroj politické kompromitace.pdf (726 kB)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Které volby po roce 1989 máte na mysli, že byly zfalšované? Tyhle nedávné, nebo všechny?

      Vymazat
  6. 23:27: Oprava: odkaz je neuměle podán. Informace o volbach najdete v tomto pořadu Svobodného radia, bohužel trvání tohoto pořadu je 1 h.46 min.:

    https://youtu.be/L8oJFiEeikc

    OdpovědětVymazat
  7. Soudruzi, dnes máte den smutku a nenávisti. 28 let od doby kdy vás lidi nakopli do vašich tlustých řití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A které řiti je třeba nakopnout dnes a pořádně, to ti tvůj loutkovodič nikdy neřekne.

      Vymazat
    2. Byl jsem komunista a stále jsem(už ale jen z principu). Vážil jsem vždy tak do 70 kg. Byl jsem profesně zdatný a stále jsem. Tak, že jsem se měl tenkrát dobře a mám se i dnes. Akorát, že dnes na mě dělají lidé, kteří si to vycinkali. Mě osobně nevadilo, že jsem pracoval v národním podniku.Vždy jsem chtěl být společnosti prospěšný. A to jsem i dnes, dávám lidem práci.Musím končit, balím, jedu na Baleary, začíná tu být zima. Zaměstnancům pak budu ukazovat fotky jak to tam vypadá, tolik zas jim neplatím aby se tam podívali taky. Šťasný a veselý 17. listopad všem! P.S. U mě nemůže být o dni smutku a nenávisti ani řeč. 1.48 a co vy?

      Vymazat
    3. 1:48 byl jsem komunista, zůstávám komunistou nejen z principu, ale proto, že tím co se děje jsem v tom konzervativně levém přesvědčení jen a jen utvrzován. Před vyzváněním klíči jsem se měl docela dobře díky tomu, co jsem uměl. Díky témuž mám se dobře dodnes, dokonce mnohem lépe, než bych se mohl mít za tehdejších poměrů. Nic jsem neprivatizoval, nic nerestituoval, bylo by mi hanba. Takže žádný den smutku, leda za ty, kteří se mají mnohem a mnohem hůř, než by se směli mít tehdy. I když je hnusně chladno a tma, nikam necestuju. Od toho mám zimní zahradu a bazén, kde mi vyhovuje 24 až 27 stupňů tepla a světla v tom nejvhodnějším spektru, do libosti. Když jsem to vymyslel, nechal vybudovat, tak si to s blízkými užívám. Kam bych se hnal.

      Vymazat
    4. Anonyme 1.48 ( nevychovanče a sprosťáku) jestli soudíš podle sebe, tak zatraceně tlustou prdel máš nejspíš právě ty. A které soudruhy mají tvoje zvratky na mysli? Myslíš ty, kteří z pozic komunistických aparátčíků jimiž byli do 17.11.1979 a od 18.11.1989 už byli modré straky nebo oranžové růže? Spoustu let přisluhovali ideologii kladiva a srpu, neboť z toho bylo už tradičně vyšší postavení a prachy než měli "tamti" ( bezpartijní) a k tomu měli i celé své rodiny. Nadšeně vyřvávali ze všech tribun příslušná rudá hesla, a zuřivě stíhali každého, kdo byť jen vypadal, že nechce tuhle ideologii poslouchat. Pak přes noc se totálně změnili, a stejně tak nadšeně žvanili ( a pořád žvaní) o předchozí totalitě, které se rádi zříkají... a tak dále. Tomu se říká zrada sama sebe, zrada společnosti, a pokud byli v politických pozicích, tak zrada národa. Obhajovat a zuřivě zastávat jakoukoliv ideologii podle výše její dojivosti, tak se chovají jen korytáři, zrádci a krysy, a takové patří utratit. Všechny krysy, které v ČR dělají politiku už 27 let svým obvyklým, krysím způsobem, by měly být zastřeleny nebo oběšeny.

      Vymazat
    5. Ad příspěvek 5,56 a 7,27 - je mi z vás špatně. Ne z toho, že jste byli a jste komunisté, to je mi jedno, ale jak se tu nechutně naparujete a chlubíte a stavíte na odiv svoje majetky.

      Já se mám také dobře, nic mi nechybí, a přesto dnešní den považuji OPRAVDU za den smutku, je mi líto a strašně mi vadí, jak to t.č. v naší zemi vypadá a co se tu děje ... a to, že vám dvěma je to jedno, nevidíte neslyšíte a jen si užíváte, svědčí o tom, že jste odporní sobci a paraziti - je jedno, co umíte a jaké máte vzdělání, ale rozhodující se, jak se chováte a jak uvažujete! já, já, já, mám prachy a kdo je víc, lůza na mne dělá a já jí neplatím a ještě se tím chlubím a internetu ... typický volič Kalouska zloděje.
      Uvědomte si, že i lidé jako vy mají podél na tom marasmu, co je t.č. ve společnosti. Lidé jako byl Baťa měli také fabriky, ale starali se o ně a zaměstnance nebrali jako podlidi ale jako kolegy a spolupracovníky. To vy ve svém velikášství se cítíte jako pán světa, velký šéf ... a na to také jednoho dne dojedete. Kdo se povyšuje, bývá ponížen.

      Vymazat
    6. A kdy konečně dojde na ponižování všech těch odporných politických zrůd,parazitů, vyhryzů, celebrit, a elit? Abychom se toho dožili. Nějaký gulag by to chtělo, třeba skladiště šrotu, abychom se tam mohli za plotem chodit dívat, jak ti šmejdi, co se 27 let vytahovali nad ostatní, skládají dráty a pálí šrot, vyhublí a hladoví. Jejich majetek, který nám všem ukradli, nám bude samozřejmě vrácen ( protože co bylo ukradeno, musí být vráceno, jak sami s oblibou říkají). Jestli je naženou někam do hladomorny a tam potají odpraví, z toho nebude národ léta podrobovaný demokratické genocidě, nic mít. Ale o čem bude pak psát ten svinský bulvár, když ne radostně o tom, jak si prašivé polohané nány ( celebrity) a šmejdi někde bužírují a rozhazují miliony - což si lékaři nebo učitelé dovolit nemohou?

      Vymazat
    7. 14,39 - svinský bulvár půjde do normální práce a bude dělat něco konečně užitečného.
      Vzhledem k velikosti republiky tu máme těch, co si taky říkají novináři, zbytečně moc. Hezky šup do výroby s nimi, bude klid.

      Vymazat
    8. 14:23 pokud byste myslel, dojde vám, že kdo zůstal skutečným komunistou, tak se tak také chová, i když je hmotně zajištěn. Tedy - podporuje svou politickou stranu, odporuje nesprávnostem režimu, přímo pomáhá těm, kteří pomoc zasluhují, neokrádá druhé a za služby, které konzumuje, po zásluze platí. To co má a užívá, za to odevzdal odpovídající množství užitečné práce. Není nutné se vytahovat, je ale možné se některým hlupáků jaksepatří vysmát. Nebo ne?

      Vymazat
    9. 16,03 - souhlasím, ovšem výše uvedené příspěvky vypovídají o něčem jiném. Jsou plné nabubřelé sebechvály a pohrdání podřízenými. Zkuste si je znovu přečíst a příště více pokory, prosím.

      Vymazat
    10. 16.48 Dnes je úplně jiná morálka, jiné mezilidské vztahy, jiný stav společnosti.. Uvedené příspěvky korespondují s dnešní dobou. Vy trochu tady hodnotíte předrevolučním pohledem. S pokorou a slušnosí v naší současné kapitalistické, třídně rozdělené společnosti nikam nedojdete. Smiřte se s realitou, která je tvrdá a mě se taky nelábí.

      Vymazat
    11. 14:23 souhlasím s vámi, ale s tím Baťou jste volil velmi odpudivý příklad. Nebo jste byl někdy v "jeho" továrně? Makal jste tam u pasu? Já tam byl. Udřené ženy s páteřemi v čudu, bezduchá rachota postrádající jakýkoli tvůrčí moment, vysávání práce z nešťastných lidí. A to je charakteristický rys velkokapitálu. Vycucnout a odhodit. Neštěstí tkví v tom, že ta bezduchá, jednotvárná a ubíjející práce vyšroubovaná na tu nejvyšší intenzitu přináší nejvyšší míru zisku. T

      Vymazat
    12. 16:48 nějak jsem nezaznamenal u 7:27 řeč o podřízených, pouze politování nad tím, že mnozí se mají zle a odpor k tomu. Čtěte pořádně. Nebo se domníváte, že si schopný, byť komunista, když vydělá užitečnou prací, nemá dovolit dobře zaplatit za práci jiných podle svých potřeb? Má hrát na burze, utrácet v zahraničí, nebo vybudovat montovnu s nutně nízkými výdělky? Co Vy na to?

      Vymazat
  8. 5:56 ty pojedeš tak maximálně do řiťi. Tvoji komunisti po 30ti letech od sametu ( buď rád,že ta lůza Havlova tě nepověsila na kandelábru) maji v PS tolik hlasů v procentech,jako buzeranti v republice.+,- 3 procenta je to samí. Ta vaše komaňská a po dobu 40 let uzurpůra dokázala jediné a to tento stát úplně rozvrátit. Neobracej se na Rusko i tam je kapitalismus, jenže ty budeš furt fňuka jak to bylo tenkrát krásný. Holečku,běž někam do Homostánu,anebo do KLDR a můžeš pokračovat ve svém snu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:22 plácáš nesmysly daleko od věci, tvrdíš, co nevíš ani vědět nemůžeš. A když už nabízíš kam má kdo vycestovat, nabídni i tu Čínu. Vrtá mi hlavou, jak a čím se při svém intelektu uživíš tady, kde snad a bohužel, jsi doma.

      Vymazat
    2. 7:41 (tvrdíš,co nevíš) tak JÁ žiji ve vzduchoprázdnu,co? Zatahni se do předkožky svého Rudého údu a neser. Troubo ,zato ty máš IQ tak na pozici politruka na vsi u tebe doma v Černé pod Bruchom.....

      Vymazat
    3. 7.22 Mám už letenky, Rusko je mi jedno, s ním neobchoduji. Nefňukám, že to bylo tenkrát krásný ale já se měl dobře. Kdo něco umí uživí se za každého režimu. Jestli, že takhle hloupě žvatláte z hladu, klidně vás zaměstnám. Takových jako vy co nadávají na komunisti u mě dělá skoro většina. ...

      Vymazat
    4. 8:27 nadávkami nedostatek logiky a argumentů nenahradíš. Ve vzduchoprázdnu samozřejmě žít nelze, tam bys uhynul. Vnímat realitu, osvojit si znalosti, být schopen logicky uvažovat, je podmíněno jistým intelektem. Tvůj projev dokládá, že to je to co postrádáš.

      Vymazat
    5. Co to sem nalezlo za sprostou svini 7.22? Co to předvádí za diskuze? Jen to sprostě nadává a uráží ostatní? Volby drtivě vyhrála Aliance nespokojených občanů - a to jsme my všichni! Nevím, kde jsi se ty, sprostá svině, schovával tenkrát, aby tebe neušlapali a nepověsili na kandelábr - jenže tenkrát ještě byli lidi víceméně slušní, protože byli slušně vychovávaní, k ohleduplnosti a snášenlivosti. To až dnes, co předvádí ty bývalé rudé, později zbabělé, zrádné a mocichtivé krysy, za odporná divadla trvající 27 let, se z původně slušných občanů stalo to, co předvádí svině 7.22. Bezargumentační, vzteklí, nenávistí posedlí, až perverzní diskutéři - viz diskuze kdekoliv a k čemukoliv. 7.22 by do KLDR uprchnout samozřejmě nemohl - tam by ho trhli mezi dveřmi jako vzteklého kocoura, tam se s lidskými hajzly nematlají.

      Vymazat
  9. Jasně se ukazuje,co vznikne,když vláda pracuje špatně,nebo-li nepracuje vůbec,že si firmy,korporace dělají co chtějí.Tohle všechno zdražování,jde na vrub špatného vládnutí,jenže to je i tím,že to náramně vyhovuje Babišovi,takže nečekám,že Babiš tohle zdražování zarazí.Právě je to i důsledek,nedůvěry občanů ve vládu,státní instituce,pak dochází k nákupním horečkám a ono se to objeví jako nárůst HDP,pochopitelně se musí objevit i nárůst DPH,co nám Babiš vysvětli,že je to zavedením EET.Už jenom nákup pokladen EET snad 200 tisíc,tak to je několik mld.zbytečně vyhozených,plus DPH.Jenže Babišovi se to objeví v růstu HDP i DPH,ale občané schudli,sláva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:43
      Líbí se mi Tvůj přístup: každý zaměstnanec musí zaplatit. Zaměstnavatel strčí peníze do kapsy a svět se točí dál.
      Prostě idioti ještě nevymřeli. Bohužel!!!!
      Václav

      Vymazat
    2. 7:43 A které smlouvy podepsal Babiš, že si tady korporace dělají co chtějí? Vrať se do kavárny mezi šmejdy, lidé už pochopili, co jste zač.

      Vymazat
    3. 8:11 Václave, Vy jste zaměstnavatel a strkáte si peníze do kapes, aniž byste platil daně?
      Petr

      Vymazat
    4. Mnoha žívnostníkům, hoteliérům a hospodským díky EET skončily žně! toho dosáhl Babiš, že se ty "ulité" peníze alespoň zdaní. Horší je to však s "úřednickým" aparátem s jejich NESMYSLNÝMI VYHLÁŠKAMI A ZÁKONY!!! Kdo si dnes vzpomene na "LÉKÁRNIČKY"??? Jen tato "akce" vytáhla z "kapes" firem a občanů 5 MILIARD KORUN!!!!! A kolok takových "akcí" bylo a ještě bude díky byrokratickému molochu? Rozbujelá "byrokracie" je mnohem horší než Babiš!

      Vymazat
    5. Druhá možnost, Petře, než je strkání peněz, které by jinak měli patřit pracujícím ( na ty podnikatele) do kapes, je sponzorovat jimi všechny ty odporné šmejdy, kteří zakládají různé politické šmejd spolky, nebo lotry, kteří se derou na pozice prezidenta. Od koho dostávají "sponzorské dary" převyšující miliony korun? Přece od šmejdích podnikatelů, kteří je mohou klidně postrádat, neboť na jejich zisky dřou ti ubožáci v halách. Než by peníze daly jim, a zaplatili za ně státu daně, strčí je nějaké takové kryse, a tím pádem z nich neplatí vůbec nic - protože sponzorské dary se odečítají ze zisku. Po ČR se rozlezlo obrovské množství lidských krys, které se navzájem podporují, a starají se jen o plnost svých koryt. Jak známo, pár krys dokáže zničit a požrat sedlákovi celou úrodu, počínají si bezuzdně ( inu jako krysa) a proto jsou hubeny všude, a všemi možnými prostředky. Jen v ČR si je pěstujeme, a mnozí jsou jimi dokonce nadšeni, ačkoliv celá země už je od nich požraná. Vše za 27 let je už sežráno a spotřebováno. Jak to bude dál? A proč se tak hádají a rvou o ubohý zbytek kořisti?

      Vymazat
  10. 7:43 to samozřejmě ano, ale co si kdo myslel, že pokud porostou výdělky, že neporoste inflace? To si jen komunisti s měnovou reformou mysleli, že budou snižovat ceny a zavedli jednohaléře. Nakonec byli rádi, že to celé uřídili s inflací do tří procent a růstem výdělků nad 4 % i s tím, že nedanili úspory, na armádu šlo 6 % HDP, na základní potraviny, bydlení, vodu, energie, dětské oblečení a například i bicykly drželi zápornou daň. No, něco asi ušetřili na tom, že vystačili s méně než polovinou úředníků včetně všech těch národofrontovních poskoků. Jak to tak vidím dnes, špatně si nevedli, když ani stát nezadlužili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně výplaceli ti komunisti každemu ten NZP i když se to Nepodminěny zakladni přijem nejmenovalo!
      Ten nam byl nynějšim režimem ukraden!

      BUDE SE NĚKDO PANI ŠIHLIKOVA STARAT O TO ABY BYL ZNOVU VYPLACEN TEDY NAMISTO PĚSTOVaNI TEORIE?

      Vymazat
    2. Komunisté to řídili docela slušně, měli zdroje na armádu, na kryty civilní obrany, plynové masky, dokonce dávali úrok 4%. Dnes je vše rozkradeno a úrok v bance je 0.1%.

      Vymazat
    3. Mně by zajímalo, koho ten v 7:43 volil. Cena pokladny EET je pakatel, to co hostinští zaplatili, nemá ani tak hodnotu jednoho úplatku, co si šmejdi dávají. Vůbec nemá cenu se s takovými "argumenty" zaobírat. Pěkně jim to Babiš přečetl v parlamentu, co všechno rozkradli.

      Vymazat
    4. Anonymní17. listopadu 2017 9:05
      „.. špatně si nevedli, když ani stát nezadlužili.“
      Souhlasím s Vámi, ale je třeba prohlédnout. Zadlužování států v rámci současného liberalismu, není ekonomická nutnost, ale politika těch silných majitelů peněz. Do toho chomoutu dostali všechny národy, zkorumpováním jejich politiků. Tímto jim jejich peníze přináší ohromné zisky, ale také tím mocensky ovládají dlužníky. Do toho chomoutu dostali všechny národy, zkorumpováním jejich politiků. To je třeba odstranit, patrně odmítnutím toho propagovaného liberalismu.
      Anonymní17. listopadu 2017 10:55
      Pro mnoho OSVČ v menších sídlech, není cena pokladny a její provoz, pakatel. Pro ně je to navíc další komplikace, ale i stálá hrozba, že něco opominou a dostanou likvidační pokutu.
      Od Babiše je hajzlovina, že do toho zahrnul i ty nejmenší. P.K.

      Vymazat
    5. Pan Bureš hřima,že všichni kradou,ale neda na nikoho trestni oznameni a tak se stava spoluvinik nebot je to on co tu pry zastupuje to zlodějske NWO!

      ONO JE TOTIŽ DOVOLENO MUDROVAT,žE JE TO TADY V PRDELI,ALE JE ZAKAZANO VYMYŠLET JAK Z TO VEN.

      To vam pak spadne srdce do gati ,když vas zcenzuruji a mužete si aspon na tu prdel přivėsit trikoloru że ANO nebo NE?

      Vymazat
    6. 10:55 pro podnikajícího je nejmenším možným nákladem na zavedení EET a její roční provoz víc, než 10 tisíc Kč. Pro ty, kteří si "podnikáním" všehovšudy přivydělávají, když vlastně musí, jako třeba důchodci (s obratem do třeba 200, 300 tisíc Kč rok a náklady 70, 80 %), to zdaleka není zanedbatelné. Pro vás, který jste bez rozhledu, je podpora EET věcí spíš závisti, než rozumu. Pokud byste o "podnikání" jen trochu něco věděl, tak by vám bylo jasné, že každý podnikající se zaměstnanci, když osobně nekasíruje, v režimu evidence tržeb musel pracovat už jen proto, aby jeho zaměstnanci nekasírovali do vlastní kapsy.

      Vymazat
    7. 16:29 No jo, jenže to jim nevysvětlíš. Babiš je prostě přesvědčil, že on je ten spasitel.

      Vymazat
  11. " Za příští krize - brebentí o ní už i špičky bankovního světa – bude košile bližší než kabát ještě víc. Kudy té pasti uniknout, je hlavolam, který nás nemine. Přemýšlet o něm je nejvyšší čas."

    Závěr projevu Josefa Skály na Pražské teoreticko-politické konferenci:
    http://www.ovkscmfm.estranky.cz/clanky/zpravodajstvi/uvodni-slovo-josefa-skaly-ke-100.-vyroci-vrsr-a-170.-vyroci-komunistickeho-manifestu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No samozřejmě, že brebentí o příští krizi, když je nevyhnutelná! Kdo musí chodit na pracák třeba pro příspěvky na bydlení, viděl by po skončení každého čtvrtletí horor a hrůzu na vlastní oči. Totálně plné chodby socek, které uplatňují nároky na různé dávky a podpory. Ten počet neustále roste. Nejotřesnější jsou počty cikánů, a dnes už i mladých cikánů - jsou tam staří,mladí, a nejmladší cikáni, všichni vyžraní jako prase, viz americké černé socky, a ti všichni dostávají podpory a dávky - různé dávky. A pak taky roste počet seniorů, kteří musejí pobírat příspěvky na bydlení ( ačkoliv by tam chodit pro podpory nechtěli) protože rozhodnutím vlády zločince a vraha Topolánka v roce 2007 se zrušila tzv."regulace" nájemného, přičemž tisíce nájmů nebyly "regulovány", nýbrž bydlení bylo hodnoceno dle kvality - nejlevnější, sto let staré, vybydlené baráky, do nichž nebylo nikdy po listopadu investováno, to odnesly nejvíce, a právě ty jsou logicky plné starých, většinou osamělých lidí. Nájmy v těchto bytech byly nataženy tak, že by tem starým lidem nezbylo z důchodů nic - proto se to řeší příspěvkama. To vše se udělalo proto, aby si pár prasat mohlo pořídit ubytovny, naládovat tam cikány dovezené bůhvíodkud, nasadit tam astronomické nájmy na každý chlívek, a stát to cáluje. Tím ta prasata ( kdopak to asi je?) na státu bezpracně bohatnou. A hodně. Je to situace strašná a neřešitelná. V tomto stadiu už ne. Paláce ÚP jsou přecpány úředníky, kteří nedělají nic jiného, než se hrabou v obrovském množství papírů díky tomuto dávkovému opatření, a za nějaký čas budou už stát i venku obrovské fronty lidí ( na žebračenky). Mandatorní výdaje tvoří obrovskou částku peněz, neustále se zvyšující, a kde na to bude "stát" brát? Co udělá? Sáhnout na podpory všem těm hnědým šmejdům se neodváží, seniorům sebrat příspěvky na bydlení je nemožné,
      a žádná obec nájmy v obecních bytech nesníží, protože z nich dobře rejžuje.... tak jak to může být dál? Apokalypsa už je doslova přede dveřmi! A ti blbci politici se hádají, kdo tomuhle marazmu bude šéfovat? Kdo tomu marazmu bude prezidentovat? A kdo to nakonec celé odsere? Asi vůbec nemají představu, o co jde, a půjde. Ano - krize brzy začne, a jak to začalo ( na penězích, na zvrácené touze po majetku) tak to i skončí. Na penězích. Je to vždy stejné od začátku života běhu na Zemi. Pád všech režimů a všechny války a potoky krve byly vždycky jen o penězích. Je to nepochopitelné, směšné, a tragické zároveň.

      Vymazat
    2. no jo, teoreticko-politické konference šly bolševikům vždycky náramně, to se musí nechat... taky že jich za posledních 50 let proběhlo...

      Vymazat
    3. 13:00, nesmějte se jim, to je regulérní disciplína – salónní komunismus.

      Vymazat
    4. 23:52 bylo by docela zajímavé prozradit tady, co dokázala vámi podporované politická strana. O pojmu "salónní komunismus" jste se radil s absolventem VUMLu, nebo s některým RsDr. z vokovické Sorbonny?

      Vymazat
    5. Anonymní18. listopadu 2017 7:32
      Když to musíte vědět, tak tedy se soudruhem Leninem.

      Vymazat
  12. 9:05 Chtělo by to o podstatě a významu měnové reformy v roce 1953 něco vědět a nepsat "nesmysly". Nemluvě o tom, že měnová reforma, v různé formě, byla provedena skoro ve všech státech ...
    Pozoruhodné např. je, že vámi dehonestované haléře, jsou dosud u nás předmětem bankovních účtů a převodů ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milej zlatej 12:43, nikdo nedehonestuje haléře, pouze konstatuje, že představa tehdejších komunistů o přirozené deflaci, dané růstem produktivity práce, se ukázala nereálnou mj. i proto, že problematizovala řízení cen, mezd a platů s jejich motivačním vlivem. Rozumí se, že měnové i majetkové poměry vytvořené válečnými událostmi bylo nezbytné nějak korigovat. Nechte té alergie k jakémukoli hodnocení komunistického řízení hospodářství, ono to bez omylů ani možné nebylo.

      Vymazat
  13. Tolerance Mesiáše

    Tolerance Mesiáše

    Strana (pozn. KSČM) je připravená na revoluci, aneb strana je připravena tolerovat menšinovou vládu ANO = na co je vlastně strana připravená?

    Stále mi zní v uších slova pronesená Vojtěchem Filipem před dvěma lety na setkání pod Kunětickou horou. "Strana je na revoluci připravena". Tehdy jsem ta slova pořádně nechápal, nedokázal si je přenést do souvislosti. Dnes mě uráží.
    Jako komunista cítím potřebu jakkoliv se poddat vůli socialistické revoluční mase, sloužit pravdě a spravedlnosti. Jak mě mají tedy slova soudruha Filipa přesvědčit o připravenosti strany, když je následně ona strana připravená na toleranci jednoho největších kapitalistů a jeho hnutí, byť jen kvůli partyzánštině v buržoazním aparátu? Strana by měla být předvoj radikální změny, předvoj pokroku, nikoli pouze hrát druhé housle. Tolerance výměnou za určité body? Nechceme. Chceme všechny body! Přestaňme politikařit a začněme dělat politiku budoucnosti.
    Čest. Jan Kubášek

    http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Jan-Kubasek-121266/clanek/Tolerance-Mesiase-82092

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň vidíš v přímým přenosu, co jsou ti bolševici za pakáž...

      Vymazat
    2. A na vlastní oči můžete všichni vidět a přečíst si, co za hnusnou pakáž je anonym 13.18

      Vymazat
    3. Ideologicky správné by bylo nepodporovat nikoho. Strategicky správné je podpořit Babiše. Vláda Kalousek-Gazdík-Bělobrádek-Fiala by byla pro některé chudé lidi pohroma. Ta zločinecká sebranka by bez mrknutí oka nechala lidi chcípat.
      Můj švagr hlasoval strategicky nesprávně. Volil pravicové strany, které ho nakonec zabily. Pracoval na čtvrtletní smlouvu a k doktorovi se bál jít, aby mu práci nevzali. Ta banda vraždí od zeleného stolu jako nacisté.

      Vymazat
    4. Jane Kubášku, pak ovšem bude ta Tvoje strana muset přejít do ilegality. A pokud jsi členem té strany, máš povinnost se vzdělávat. Proto se laskavě podívej, jak se vyvíjela politika předchůdkyně této strany, ke které se nezakrytě hlásí, až po "Vítězný únor 1948". Revoluci parlamentní cestou. Dnes chybí jediné - cenzurované Haló noviny a občas nějaký ten komunista v kriminále za politické aktivity. Ty "komunisto".

      Vymazat
  14. za prvé komunista a boľševik nie je to isté - komunizmus vymysleli na Západe - boľševikov stvorili Rusi - a k sviatku - vraj sviatok, pche - revolúcia - no - tých čo mali napchaté vrecká a nemohli si ich uplatniť v podnikaní - to je celá Havlova politika ...pomôcť svojim, somári ... drísty o odkazoch, revolučnom duchu, novej dobe - že vám z toho nie je zle, davaj - do roboty za drobné, ten čo vlastní továreň rozhoduje o vašom bytí a nie akási vláda !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pardon, u nás v Čechách se komunistům hovorově říká bolševici. Pro upřesnění...

      Vymazat
    2. Já znám jenom ty bolševiky, kteří byli členy KSČ do půlnoci 17.11.1989. Ráno 18.11.1989 se prodbudili jako modré straky nebo oranžové růže,jejich rétorikou se stalo poukazování na "totalitu" režimu, v němž byli všichni na vrcholných místech v politice, v podnicích, v kultuře a všude. Jako první v převleku za modré straky a oranžové růže si udělali zákon o svých platech, které musejí přesahovat sto tisíc měsíčně, okradni koho okradni, z ČR si udělali trhací kalendář, a všechen majetek státu vydrancovali nebo přenechali k drancování "západu". Bolševici, kteří zradili i samy sebe, a přeměnili se na krysy, aby mohly vyžrat všechny sýpky v zemi. Které se všude jinde za zradu střílí, ale u nás jsou jejich hnusné, krysí ksichty vidět v mediích a v TV každý den. Jiné bolševiky neznám.

      Vymazat
    3. 14:18 žédný lepší argument proti komunistům nemáš? Havel, Klaus, Ruml, Kožený, Kellner, Bakala atd. atd. byly ti komunisté za totáče na výsluní, co se 17. listopadem 1989 proměnili v modré a oranžové straky? Co ti, kteří uchovali komunistickou stranu dodnes a dodnes zůstávají komunisty? Jak jsi se zachoval ty, moralisto?

      Vymazat
    4. Proti bolševikovi, pardon komunistům, je tisíc argumentů.

      Vymazat
  15. Dnes se ta mocichtivá pravdoláskařská verbež srotí v 19,30 na Václaváku v demonstraci proti nám,v demonstraci proti Čechům,v demonstraci proti všem Slovanům.A moderovat tu hnusárnu bude židovka \Emma Smetana,dcerunka židovice Moniky Pajerové(tato SSM funkcionářka tam také bude) ......a chybět nebudou ani chazaři Drahoš,Hilšer....chybět nebude ani Rumlstein a další nečeští týpci!

    Beran Antipravdoláskař

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak přijď taky...

      Vymazat
    2. Prostě - veškerá hnusná, podlá, sprostá, národu a lidem škodlivá verbež bude na Václaváku v Praze, které se už dlouho říká Mekka zmrdů, a po právu. Nikde jinde ta verbež není, jen v Praze. A až si sem natahají ty hnědé šmejdy, doufám pevně, že se tito zaměří se svými teroristickými aktivitami jen na Prágl a na všechnu tu verbež, a slušné, a poctivé lidi, kteří už 27 let odnášejí všechno to demokratické svinstvo, nechají v klidu žít.

      Vymazat
    3. Myslíš, že slušný člověk se bude cpát mezi takové hnusné podvraťáky, všechen ten ksindl a verbež? Ani na čumendu bych tam nešel, protože jejich odporný bláboly za 27 let znám zpaměti. Nebo myslíš, že začnou předvádět cosi jako majdan? Vůbec bych se nedivil. Ničení a zmršení všeho, co slouží lidem, je jejich cíl, nadšení, a vášeň.

      Vymazat
    4. Fuj, to bude skutečný výkvět bažiny. Jeden větší haj.l než druhý.
      Fajn, že Drahoš a Hilšer půjdou s tou sebrankou, to aspoň otevře oči slušným lidem, co netušili, co je to zač.

      Vymazat
    5. tak tam zajdi a všechno jim to řekni zoči-voči...

      Vymazat
    6. Tlupě zfanatizovaných magorů se dost těžko cokoliv říká z očí do očí. Lze je ignorovat, snažit se je vytlačit z veřejného prostoru, ev jim psát na sociální sítě.
      Vydat se teď v listopadu stovky km na nějaký mítink, kde se člověk stejně nedostane ke slovu, je totální blbost.
      Fajn by bylo, kdyby na tu sešlost nikdo nepřišel, myslím z normálních lidí, bažiníci by si tam chvíli sami se sebou hulákali a pak by šli dom.

      Vymazat
    7. Dnes v P.L. jsem četl kdo všechno tam bude, ani se nedivím Horáčkovi, že tam být nechce. Jó výkvět z Phy a scházejí se zřejmě všichni voliči "demokratické unie"( to je nová strana založená hned po volbách), založené kALOUSKEM. Karel z Plzně

      Vymazat
    8. Vždyť tam de facto bude jen pár pitomců, kteří se prostě upsali, a musí si hrát na protestující, musí být vidět vedle svých kámošů, kteří taky musí ( převážně se jedná o celebrity, lidi už nějak známé apod.) Chodějí na křty pitomých knih pitomých celebrit, na beforeparty a afterparty, chodějí na tryzny pořádané politickými, ideologickými a mediálními šmejdy, a chodějí na pohřby slavných - prostě všude tam, kde řádí bulváři a media. A těch - pracovníků "mediálního průmyslu" a bulvárů tam budou mraky! Budou šmejdit a fotit, a dělat rozhovory, a pak to budou cpát do televize patřičně sestříhané a dofabulované. A články o tom vynesou mraky peněz na diskuzích - jen na Novinkách, které si vždycky pospíší s podobnými emocionálními žvásty, diskutuje k tomuto námětu už asi dva tisíce blbečků od počítačů ze svých domovů. Všechno je to patřičně prolezlé reklamou ( pračka na peníze zbohatlických šmejdů) a vynese to provozovateli těch sraček ( Seznam.cz) statisíce. Každý diskuzní příspěvek se proměňuje za peníze, i kdyby tam byly jen tři vykřičníky. Tak to je - i těch protestech a i na tragediích se především vydělává, proto je všude novinářů jak nasráno. No a pak tam bude pár pitomejch studentů, nejspíš dětí těch politickejch řvounů. Řve se proti Babišovi, Okamurovi, a KSČM, je to nechutný a sprostý, o nic nejde, jen o to řvaní a stupidní urážky, všichni, kteří tam jsou, předvádí tendence uřvaných jarmarečníků. Ubohé a stupidní - o žádné oslavy nejde ani zdaleka. Ubohé české divadýlko.

      Vymazat
    9. 15:39 - tak nevím, co tě sere nejvíc. Jestli to, že někde budou "celebrity", nebo novináři, nebo to, že z toho budou psát články a dělat reportáže do televize, nebo to, že ty články budou ostatní číst a koukat se na tu televizi.
      A nebo to, že na tom všichni vydělají.

      Vymazat
    10. 16,04 - nevím, co vadí diskutérům výše, ale mně konkrétně vadí, jak to v naší zemi vypadá. Bordel, korupce, bezpráví, bezdomovci, pozitivní diskriminace, lezení do zadku EU a Západu, ztráta potravinové a celkově hospodářské samostatnosti, zlodějina, zhoršení kvality školství, zdravotnictví, narůstající apatie obyvatel, nadnárodní firmy si tu počínají jak na dobytém území, politici se nestarají o občany a rozvoj země, vlastenectví je považováno za ošklivé slovo, dětem se vymývají mozky do školky, potraviny záporné kvality ... a bylo by to nadlouho vše vyjmenovat.
      Vzhledem k tomu považuji dnešní den za den smutku.

      Vymazat
    11. 16:38
      Kdepak. Sere tě že jsi nýmand, sere tě, že jsi za těch 28 let na rozdíl od jiných vůbec nic nedokázal i když jsi k tomu měl veškeré podmínky.
      A místo aby jsi si toto své selhání přiznal jako chlap tak důvod své nasranosti zbaběle schováváš za nesmysly které jsi vyjmenoval.

      Vymazat
    12. 17,23 - představ si, že bohužel ne.
      Mám VŠ vzdělání, dobře placenou práci, dokonce ve vyšší funkci, fajn rodinu a přátele.
      A přesto mi to, co píšu, NESMÍRNĚ VADÍ, jsem vlastenec a miluju svou zem a svůj národ a není mi lhostejné, co se děje.
      Je to v pytli, havlův pohrobku, oni i ti, co něco dokázali a měli by tzv být v lajně, spokojení a klanět se konzumu a bůžkům z EU, tak hodně často nečiní.
      Vás stav naší země ale zjevně netrápí, a s tím nikdo nic nenadělá.
      Jediné, co Vám přeju, abyste se probral, dokud je čas.

      Vymazat
    13. 17:23 buď tak laskav a to svoje tvrzení o čísi neúspěšnosti se pokus nějakým způsobem doložit. Zcela mimochodem, jak můžeš tvrdit, že kdokoli měl k čemukoli "veškeré podmínky"? Senior, nevidomý, sotva vyučený ..., frajere, ne všem je přírodou, tedy zdarma a náhodou všechno naděleno. Nemyslící asociále.

      Vymazat
    14. Bylo to poučné pokoukání. Takové zednářské „slavnosti“, nepřesvědčivé jásání placených členů „občanské společnosti“, žádné pozitivní heslo. Jediné vyznění toho spektáklu bylo: Užijme dne a buďme „vítači“. P.K.

      Vymazat
  16. Drahoš je kandidátem lidovců, v čele s Hermanem a Bělobrádkem, to přeci už hovoří za vše. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  17. Blbci v Praze měli dušičky. I ty svíčky byly dušičkové. A ten trapas kdy jim to začlo hořet, policajti nenápadně odrazovali další blby aby už nepřikládali do ohně. I hasičáky tam byly.
    Divím se, že toho nevyužili normální lidi a nenosili tam další svíčky, či jiné hořlaviny. Když fajer, tak pořádnej. Ideální by bylo, přiložit do toho ohně lihového Kalouska. To by už byla vatra.

    OdpovědětVymazat