Reklama

.

.

středa 22. listopadu 2017

Okupaci z roku 1968 odsuzuji, na mé podpoře Zemanovi to nic nemění !

Adam Mikulášek
22.11. 2017   Rukojmí
Rok 1968 je historie, samotný Sovětský svaz a jeho režim jsou historie, hrozba islamizace je přítomnost, cenzura internetu je přítomnost, vnucování migrantů Bruselem je přítomnost. Takže…, ani náhodou se mi nelíbí zcestné výroky některých ruských představitelů/institucí typu: Za rok 1968 byste měli být vděční, zabránili jsme puči, píší v Rusku

Stejně tak se mi nelíbí třeba cenzura internetu v Číně, a už vůbec se mi nelíbí to množství trestů smrti v Saudské Arábii – na hodnocení případných důsledků nedávné tamější čistky uvnitř vládnoucího rodu Saudů je zatím velmi brzy.

Takže mi přijde velmi…, ehm…, zvláštní plísnit našeho prezidenta za jeho návštěvu Ruska kvůli postojům řekněme určité části ruského establishmentu vůči okupaci 1968, ostatně soudím, že příslušný článek byl určen ruským, nikoli českým nebo slovenským čtenářům…, a zároveň zavírat oči před nadbíháním části, a to části nemalé, západních politiků právě třeba Saudské Arábii a tamějšímu barbarskému režimu, podle nějž je ne jen Rusko, ale i taková Čína „ukázkovým vzorem svobodné a demokratické země“.

Stručně a jednoduše řečeno…, západ by měl skončit s lidskoprávním univerzalistickým poučováním ostatních, čímž si jen proti sobě poštvává i země, které by jinak mohly být, nebo i dříve byly, našimi spojenci. Naopak by měl podporovat obchodování, vzájemné cestování, možnosti studovat…, jak lidem z nezápadních zemí u nás, tak obráceně…, protože tím se nenásilnou a neagresivní cestou mohou rozličné země inspirovat tím, co funguje jinde, a naopak bránit se inspiraci tím, co někde jinde zkusili, ale ono to zas až tak hezky nefunguje…

A ta inspirace by vycházela zdola, ze zkušeností lidí, kteří „tam byli“…, byla by vzájemná a nevzbuzovala by tolik nenávistných emocí jako vývoz našich hodnot, ať už ekonomickými sankcemi, či rovnou bombami a tanky.

To první příkopy zakopává, to druhé je naopak prohlubuje a působí dojmem nové formy západního kolonializmu a povýšenectví, jež se zakrývá stejně bezuzdným a zhoubným kulturním sebemrskačstvím uvnitř samotného západu. Proto ani ten velmi nešťastný ruský článek, vychvalující okupaci naší země vojsky SSSR a čtyř dalších zemí, nic nemění na mém pozitivním postoji k politice našeho současného prezidenta vůči zemím typu Ruska a Číny.



P.S. Cítím potřebu jako podporovatel Miloše Zemana k této nové „aféře“ nemlčet, ale postavit se k ní čelem, tj. vyjádřit jasně a bez okolků, co si o věci myslím.

17 komentářů :

  1. Nesouhlasím se vpádem vojsk Varšavské smlouvy, ale chápu jí, jako důsledky konce II. sv. války a dohod vítězných mocností po ní. V nich si rozdělily sféry svých zájmů. Těm, kteří do dnes za to nemohou přijít na jméno Rusům bych řekl jenom tolik. Kdyby se Američané vylodili v Normandii, dejme tomu, o rok dříve, nemusela být demarkační linie na Labi, ale třeba na Visle, nebo dokonce na řece Bug. Potom mohli v Postupimi tahat za o něco delší konec provazu a střední Evropa mohla být v jejich sféře vlivu. Naši předkové nemuseli prožít únor 1948, ani srpen 1968. To byla naše cena za osvobození od Hitlera, kterého, mimochodem, nechali vyrůst také západní mocnosti. Ty neměly dopustit porušování dohod ve Verailes a neměly nechat Hitlera zbrojit a vyzbrojit.
    Tak že shrnuto, dobroserové dnes pláčou na špatném hrobě. Výtky by neměli směřovat do Ruska, ale do V. Británie, Francie a USA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes podle chování pana Dubčeka za Listopadového puče a jeho spolupráci s agentem CIA Havlem na likvidování socialismu u nás souhlasím, že partě "revolucionářů" za Pražského jara šlo o stejný převrat jaký se jim povedl až v roce 89 i když lidem museli lhát, že žádný kapitalismus u nás nechtějí stejně jako, že do žádného NATA nevstoupíme !! Nakonec i ta smrt- zabití Dubčeka čeká na rozuzlení !

      Vymazat
    2. Pro mne to byla okupace a nenavidel jsem rezim tak, ze jsem emigroval v r. 87 a dostal se do USA. Po 6 letech tam jsem rikal jen jedno: Zlati komuniste. Ted mne vadi moc - okupace Nemeckem. Ta Varsavskou smlouvou zadna okupace nebyla.Srovnejte je! Musite dojit ke stejnemu zaveru, pokud uznate, ze v r. 1939 to byla okupace. Kdyby jaro 68 pokracovalo vzez vstupu VS, uz v r. 69 a ne v r. 89 jsem mohli mit tuhle demokracii. A nic horsiho od r. 1918 tahle zem nezazila. A vsichni si to uzivaji a budou jeste mnoho a mnoho let.

      Vymazat
  2. Tak tu je link na inkriminovaný článok:
    http://rnk-concept.ru/39615
    Geopolitika NATO - Varšavská zmluva jednoducho nepustí...

    OdpovědětVymazat
  3. Okupaci z roku 2017 odsuzuji.
    68 si stát bránil své a ubránil.
    89 většinová mentalita ovlivněná studenou válkou a propracovanou propagandou s placenými disidenty nechápala co bránit.
    Z odstupem času a stále přibývajícími argumenty,
    může 68 rok brát za okupaci jen idiot nepoučitelný z dějin a nebo kolaborant*

    OdpovědětVymazat
  4. Je to jednoduché. Téměř na každé vesnické tancovačce se najde pár rváčů, kteří nakonec vyprovokují hromadnou melu, každého s každým.
    Tak to bylo i kolem toho osmašedesátého. Poznal jsem to na vlastní voči. Bylo mně tenkrát třicet.
    Společenská vlažnost se tady vyskytovala už dříve, vlasatcům (i mně tenkrát) rostly vlasy, tančírny už nebyly hlídané jak za Elvise v USa a u nás v této době. Divadla, jako Semafor hrála ty své taškařice, zavíralo se většinou jen za zlodějnu a za flákání. Věšelo se už jenom prádlo. Zkrátka to běželo k dalším metám, uvolnění ve všech směrech. Jen se nesmělo sáhnout na "vedoucí úlohu strany" a socialismus, jako dnes na kapitalismus a vedoucí úlohu EU NATO,"v čele se Spojenými státy".
    Jenže jak to bývá na těch zábavách, tak to bylo hlavně v Praze. Provokatéři a blouznivci se rozhodli že to tady trochu rozpumpují. Samozřejmě se přidala i třída příživníků, lichvářů a obchodníků, kteří si dobře pamatovali i první republiku či okupaci. Kdy to tak hezky šlo.
    No, zkrátim to. Vidím v tom, že k nám "varšava" vlítla, pouze pro hloupé chování části společnosti a její nedočkavost na kapitalismus, i s jeho dnes už světlými zítřky.
    Každý kdo měl rozum věděl, že nás SSSR nepustí, protože by měli USA na hranici. Navíc to vypadalo, že ani USA by nechtěla vlézt do pasti. Dohoda tehdy i přes studenou válku platila, a každému bylo jasné že její porušení znamená válku. Jadernou, samozřejmě.
    A tak místo dalšího uvolňování opratí se stal pravý opak.
    To nemohli ti rváči v Praze těch dvacet let v pohodě počkat ?

    OdpovědětVymazat
  5. Okupaci rovněž odsuzuji, ale díky ní jsme žili, ač v nesvobodě, dalších dvacet let v míru. Díky sametové revoluci tu prý máme svobodu a demokracii, což je naprostá pitomost, a jsme ve válce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše bylo České...
      osobně jsem si na nic nemohl stěžovat a sousedská mentalita na malém městě byla skvělá.
      Jediné co mě vadilo byla pracovní povinnost...
      Vycestovat jsem pak bral jako křivdu relativní, měl jsem kamaráda který lezl po horách a až na byrokracii..hodně povolení, neměl potíže podívat se po celém světě.
      Netuším o jaké nesvobodě hovoříte ?
      Možná za svobodu považujete dnešní šíření lží v médiích a z úst politiků,
      ovšem v tom tkví právě princip nesvobody,
      práva na pravdivou informaci*

      Vymazat
  6. Tak v souvislosti s 68 je nutne si pamatovat, ze tanky sem prijely PREDEVSIM na zadost tehdejsi Ceskoslevenske vlady. Meli to jako podle vas odmitnout?

    Riziko statniho prevratu skutecne existovalo, neni to zadna propaganda.

    Opet dvoji metr:

    Kdyby dnesni havloidni elity pozadali NATO o vojenskou pomoc pri "potlaceni proruskych aktivistu", protoze pry predstavuji riziko pro "demokraticky" rezim, NATO by sem poslalo tezkou techniku, pak by to Zeman musel pojmenovat obdobne, NATO = okupanty. D

    okazete si predstvait situaci, aby NATO nevyhovelo a nic by sem neposlalo? Kolonie ma prece zustat kolonii.

    OdpovědětVymazat
  7. Co se plašíte, jaký establišment takové názory podporuje? Napsal to nějaký pošahaný bloger na otevřeném fóru nějaké vojenské televize. No to je jako by se Putin urazil, že tady na dejmetomu MFD nějaký jejich bloger napíše, že Putin je zločinec a žere děti a že tady Rusáci kradli naftu, nebo prodávali naftu, nebo prostě dělali něco hnusného. Už se nedivím, že sem Putin nechce jet, protože to by se Zemanem neprojednával nic jiného, než články blogerů z MFD. A to nemluvím o třeba článcích Procházkové z Lidovek, nebo vystoupení bylo mi ctí Votápka v čété. Trošku nadhledu, přátelé, jak by řekl kandidát Drahoš, pokud by mu to teda schválila manželka. Skoro to vypadá, že Českou republiku nepotkalo v dějinách nic horšího než vjezd spřátelených armád. Kam se na to hrabe vjezd sudeťáckých spřátelených armád, to byla selanka.

    OdpovědětVymazat
  8. Když tak o tom uvažujeme, co by bylo jiného, než vjezd spřátelených armád, kdyby tady instalovali ten americký protiiránský radar. Proti tomu se přece zvedla vlna odporu a kdyby to neodpískal sám Obama, tak by se to tady nainstalovalo. Měli by tu amíci základnu. A jaký by byl rozdíl mezi tím, že tady měli Rusové nějakou posádku v rámci Varšavské smlouvy a že by měli Američani tady posádku v rámci NATO. Akorát že teď by to bylo v rámci lásky a pravdy, kdežto tehdy to bylo brutální násilí v rámci Varšavské smlouvy, což nebylo správné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:14
      No a nyní nějaký komediant předal Brdské cvičiště do správy US. V tichosti jako prodej litia. A tiskový prestituti jsou jako myšky a ani nazapískají.

      Vymazat
  9. https://www.youtube.com/watch?v=kDhdLefBDwM

    OdpovědětVymazat
  10. Kuci ceski,opet svejkujete,coby-kdyby...

    OdpovědětVymazat
  11. Mikulasku, ja na rozdil od tebe povazuji 1968 za zachranu od havlismu merkelismu

    OdpovědětVymazat
  12. už jsem to psal jinde- narodil jsem se později přesto si myslím, že oficiální pozvání vojsk spřáteleného bloku pomohlo budovat lepší společnost ještě 20 let.jestli si mám položit na misku vah to co je pro klidný život a spravedlnost národa- všech- podstatné, a nebo možnost mít dlouhé vlasy a já nevím co všechno- plné regály káv a dalších věcí...lidstvo ještě pro komunismus nenazrálo

    OdpovědětVymazat
  13. Já události z r. 68 neodsuzuji ale Zemana podporuji. Jako menší zlo.

    OdpovědětVymazat