Reklama

.

.

čtvrtek 2. listopadu 2017

Ostexperte: Moskva dala Holandsku ultimátum, jinak mu uzavře ruské nebe!

- kou -
2.11.2017  Ostexperte, česky PrvníZprávy

Rusko předložilo ultimátum ministerstvu dopravy Nizozemska, uvádí německý portál Ostexperte.


Už od soboty by holandská strana měla být schopna obsluhovat všechny požadované lety ruského nákladního dopravce Air Bridge Cargo. Jinak se Moskva hrozí uzavřením oblohy pro holandské dopravní společnosti a osobní lety tím mohou těžce utrpět.

Ruský nákladní letecký dopravce Air Bridge Cargo (ABC) požádal o povolení od Amsterdamu na 23 letů týdně, ale provozovatel letiště v Nizozemsku schválil pouze 13 z nich, uvádí německý portál Ostexperte. Důvodem omezení byl nárůst počtu rozpočtových letů.

Jak uvádí německé noviny, spor o zrušené sloty společnosti ABC na letišti v Amsterdamu nabírá na obrátkách. Nyní Moskva v reakci hrozí uzavřením svého nebe pro holandské letecké dopravce. Rusko předložilo nizozemskému ministerstvu dopravy ultimátum do soboty, uvádí článek.

S hrozbou zákazu letů holandských dopravní letadel ve vzdušném prostoru Ruska, Moskva doufá, že bude zajištěno, aby společnost ABC byla schopna pokračovat ve své činnosti na letišti v Amsterdamu a nebyla nucena používat pro tyto účely Liege v Belgii.

Panoramatický snímek letiště Amsterdam – Schiphol

Podle nizozemských médií chce ministr dopravy Nizozemí co nejdříve najít řešení problému. Zdá se, že probíhají jednání mezi ruským leteckým dopravcem ABC a nizozemským KLM Royal Dutch Airlines, uvedla Ostexperte.

Pokud Rusko uzavře oblohu pro nizozemská dopravní letadla, poškodí to zejména leteckou společnost KLM, která se zabývá nákladní i osobní dopravou. V takovém případě bude muset letět obletět Rusko přes Jižní Koreu, Japonsko a Čínu. Tím se délka každého letu prodlouží o 3-5 hodin. Náklady pro cestující se mohou také zvýšit z 300 na 500 eur, uvedl materiál.

Zástupce ruského ministerstva dopravy vyslovil naději, že tento problém bude vyřešen do týdne. „Očekáváme, že KLM bude sdílet své sloty v Amsterdamu s Air Bridge Cargo," řekl úředník ruského ministerstva dopravy. Jeho kolegové v Nizozemsku také očekávají, že jednání budou úspěšná a vzdušný prostor Ruska zůstane otevřen KLM.

ABC provozuje celkem 19 letadel, z toho 18 Boeingů 747. Společnost je součástí skupiny Volga-Dnepr, založené v roce 1990, se sídlem v Uljanovsku. Další divize skupiny společností existují v Krasnojarsku a německém Lipsku, uvedla zpráva Ostexperte.


(kou, prvnizpravy.cz, ostexperte.de, foto: arch.)

18 komentářů :

  1. Prodělá hlavně Rusko.Ekonomika jsou čísla a tento článek smrdí politikou a je jasné,že když je ten článek na NR,tak je to Ruská snaha o zastrašení konkurenta. Jo a také by mohlo být zas sestřelený nějaký letadlo,aby se lépe vyjednávalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlupáku. Píšeš nesmysly a podsouváš nepravdy. inu, typický kavárenský ubožák.

      Vymazat
    2. Havlovi siroty (viz 19:09) se už na nic než na hlouposti nezmohou. Smutné konce. Pro mne osobně i trochu úsměvné :-D)

      Vymazat
    3. Hoši, serte na něj, Rusi se ho ptát nebudou. A s tím sestřeleným letadlem, kdyby to byli Rusové, už s tím "západní hodnoty" vylezly dávno. Musí si vrznout, kdyby měl zmrznout :o) To je totiž droga - začneš vysírat a už v tom jedeš:oD

      Vymazat
    4. 19:09- máte úžasnou logiku, pospojit nespojitelné, tak vlastní tro(t)líkům.

      Vymazat
    5. To by jste mě rozesmál. To není z kapacitních důvodů, to je v rámci studené války, nebo jak se dnes říká války hybridní .

      Vymazat
    6. 23:19- to má "Západ(USA) tak zastaralé komunikační "roboty" z jakých důvodů, když ne z "kapacitních, v rámci studené(hybridní) války? Jsem "jedno ucho"!

      Vymazat
  2. Mně se to jeví tak, že holandská firma se snaží omezit ruskou, aby převzala její kšefty.
    Pokud jí zavřou ruský prostor, měla by místo výšších zisků naopak nemalé ztráty.
    PB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dezo jsi diabol ci clovek? Ty snad vies 3+3.5.

      Vymazat
    2. No, oblétávat Rusko,to by položilo kdejakou let. společnost. Zkuste to přes Ukrajinu. Tam se může stát, že nedoletíte a ušetříte:o))

      Vymazat
  3. Jo konečně se Rusko rozhoupalo a poznalo že po dobrém to s nimi nepůjde.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to jasné moc není. Že z toho smrdí politika je jasné, ale nerozumím proč by Rusko mělo pro KLM uzavírat celý svůj vzdušný prostor, když Holanďané z kapacitních důvodů "jen" omezili počet letů. Tak proč to Rusové neudělají recipročně. Podle mě je v článku málo informací k tomu,abychom si udělali dostatečně relavantní názor. Něco mi v něm chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumně vzato aby KLM poškodilo,tak nějak recipročně .Proč takový údiv?

      Vymazat
  5. Výborná reakcia Ruska.Mali by to aj zrealizovať a zastaviť Holanďanom lety na Ruskom, čo by bola poriadna výstraha aj pre iných Európanov, ktorí sa pokúšajú Rusko vydierať.

    OdpovědětVymazat
  6. Ale Rusové to dělají recipročně. Kapacitní prostor holandského letiště je malý, tak tam letouny ruské společnosti nepustí v požadovaném rozsahu. Recipročně, kapacitní vzdušný prostor Ruské federace je malý, tak tam letouny holandských společností z důvodu bezpečnosti v požadovaném rozsahu nepustí.

    OdpovědětVymazat
  7. Ať je to jak chce, dělaj to dobře, na hrubý pytel musí být hrubá záplata.

    OdpovědětVymazat
  8. No nejlepší řešení bude ještě trochu víc přitvrdít protiruské sankce. Kremloslavové to budou ještě vychvalovat, protože podle nich sankce Rusko vlastně posilují. Všichni budou spokojeni.

    OdpovědětVymazat