Reklama

.

.

pátek 24. listopadu 2017

Politolog Fiala politice nerozumí a neumí se chovat, proto ho nezvolili

Ivan David
25. 11. 2017
Nejde o znalost teorií, koncepcí a ideologií, jde o korektnost politika. To je něco naprosto jiného než politická korektnost. Politická korektnost je pokrytectví, svatouškovská lež poplatná ideologii plné falše. Korektnost politika je slušnost vůči kolegům politikům, někdy dokonce i k občanům. To Petr Fiala neumí a už se to nenaučí. Předseda ODS je rigidní osobnost bez osobního kouzla a smyslu pro humor. Jako začínající poslanec jsem byl překvapen vztahy mezi politiky. Mám na mysli profesionály, těmi, kteří se hodí pro tu práci. Na podrobný popis zde je málo místa, tedy jen poznámka. 



Když se na plenární schůzi mlátila prázdná sláma, chodil jsem do „lobby“ a také na terasu vedle síně „státních aktů“. Tam chodí poslanci kouřit. Nevedou se vášnivé diskuse o připravovaných zákonech, oproti představám veřejnosti tam lobbyisté nenosí tlusté obálky. Vykládají se tam vtipy. Nejen politické. Vedou se tam řeči o životě, o rodinách, běžných problémech. Každý ví, co už nemůže říct. Poslanci stran v politice ostře si oponujících si vzájemně připalují cigarety, tykají si a oslovují se křestními jmény. Hlavně dávají najevo, že se vzájemně respektují, i když za chvíli budou hlasovat proti sobě. Neumím si představit Petra Fialu, jak vypráví vtipy, jak se směje s ostatními.

Pan předseda nepochopil a asi už nepochopí, že nemá nárok na aroganci, a že by na ni neměl nárok, ani kdyby jeho strana vyhrála volby. Profesionální politici oproti představám laické veřejnosti rozhodně něco umějí. Především umějí počítat. Nejde o vyšší matematiku, ale o počítání vlastní váhy a váhy druhé strany. Znají motivya zájmy, umějí počítat hlasy ještě před hlasováním. A dovedou trestat za nevhodné chování. Petr Fiala včera řekl, že nepodpoří do funkcí komunisty a SPD. A že vydá Babiše a Faltýnka ke stíhání. Řekl to ponižujícím způsobem, bez okolků a vaty.

Pan profesor neumí počítat. Ale ostatní mu to spočítali. Zvolen byl komunista Filip, Okamura i Hamáček, dokonce i „pirát“ Pikal. Jen Fialu ne a ne zvolit. Když oni si chlapci a děvčata drze dali název „Demokratický blok“, s Kalouskem a Farským nálepkují ostatní, kdo je, a kdo není demokrat. Jenže nikdo z ostatních není zvědav na jejich kecy. Možná, že mu to příště dají, aby byl klid, lekce skončila. Otázka je, jestli je Petr Fiala schopen se poučit… Uvidíme.


68 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Kyselý Kašpárek.

      Vymazat
    2. "Otázka je, jestli je Petr Fiala schopen se poučit…" - Pan Profesor, co si nahospodařil
      titulů víc než kdokolivvokolí, že by měl zdravit první?! Jak by k tomu Otec Scholasticus přišel, aby byl ponížen na roveň
      jakýchsi holek necudných! sck

      Vymazat
    3. Petr Fiala není schopen se poučit.Má to zažrané pod kůži,protože za celou jeho učitelskou karieru mu posluchači přece nemohli oponovat a ty které na přednáškách "drtil"tam nebyli.Bohužel to si přenesl do politiky.A když k tomu přidal i samolibost nad svou vzdělaností tak spíše té své straně škodí,než prospívá .

      Vymazat
    4. Petr Fiala je totální nudař. Je k smíchu, jak se stylizuje za "seriozního politika". Je to nenávistný hloupý ideologicky zatvrdlý blbec.

      Vymazat
  2. Tak nevím pane Davide, negativní příklad "rvaček v PS" by možná kultivoval společnost. Lid by se bavil a "kavárna" bála.

    OdpovědětVymazat
  3. Okamura to řekl jasně. Když pan Fiala není ochoten dojít za opozicí (vůči Kalouskově blokujícímu bloku), disponující většinou mandátů a SLUŠNĚ O PODPORU POŽÁDAT .. ano, pan Okamura řekl požádat (neřekl poprosit), aby si nezadal, tak má jistě dost svých hlasů... nota bene, strany bloku se s komunisty roky nebavili a na voliče KSČM "foukali".

    Ale dnes, jak je vidět, nadutý a suchý Fiala fouká i na voliče vlastní strany, protože tvrdí, že má přeci nárok, aby mu vítěz voleb donesl koryto vyplaceně a s pokornou úklonou až pod žvanidlo. Jinak prý nejsou demokraty... To je od šéfa strany založené u příležitosti Vůdcova výročí, jejímž erbovním znakem je modrá straka, očekávatelné.

    Nebude se ovšem moci divit, dostane-li se mu na jeho hrubý pytel stejně kvalitní záplata.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakýpak POŽÁDAT? POPROSIT! Musíš PĚKNĚ POPROSIT!! Nebo ukyneš.

      Vymazat
  4. Zde, na NR by se nemel kritizovat smysl pro
    humor nikoho !
    Zde maji i zname osobnosti smysl pro humor, jako Dobrmani Nemcouru u plotu KZ.

    OdpovědětVymazat
  5. Neni to jedinna ukazka Fialovy blbosti. By taky mezi prvnimi, co zbastil fake news o prospesnosti ruske okupace 1968 a primitivne ihned protestoval, chvili nepockal. Ten chlap ma predvidavost mrveho kocoura nulovou invencni schopnost.Opakovane se chova jako hlupak.

    OdpovědětVymazat
  6. Pan profesor Fiala je buď ryzí demagog, nebo opravdu neumí počítat. Stále opakuje svou mantru o "hlasovací koalici" ANO, SPD a KSČM. Tak si to spočítejme. DB má 48 hlasů. Když s ním budou hlasovat i Piráti a ČSSD, tak mají 48+22+15=75 hlasů. To je pořád méně, než samotné ANO (78). Pokud se s "nedemokratickými stranami" odmítají bavit, tak většinu budou samozřejmě mít tyto strany, to jest ANO, SPD a KSČM (78*22*15=115). Jinak to možné není. Škoda, že se ho na to žádný redaktor nezeptá, asi také neumějí počítat.

    Ohánět se množstvím voličů DB je čirá demagogie. Po volbách má váhu jen 48 hlasů, což je necelá čtvrtina sněmovny. Dávat 115ti hlasům různé nálepky mu zajistí podporu jen díky jejich velkorysosti. Zatím se chová jako prolhaný, nevychovaný spratek, který po zaslouženém pohlavku nadává dál a cítí se hrozně ukřivděný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, je to tak.

      Vymazat
    2. Asi jsi udělal překlep :)

      Vymazat
    3. Ono je to všude stejné. Jsme rozděleni, naše společnost je rozdělena.Když přijede prezident jsou lidé na náměstích rozděleni na ty, kteří ho respektují(nikoli jen jeho příznivci)a těch je mnohdy přes tisíc i více. Ty v televizi v celkovém záběru neuvidíte a jeho odpůrce,těch je pět, šest ty v televizi uvidíte v celkovém záběru a ještě zvětšeně. Tak to je se vším. Společnost je rozdělena ve velkém nepoměru. Kolik set tisíc občanů stojí za Barčou Štěpánovou a spol? Když přijde někde 1000 lidí z dvoutisícového města na Zemana, je to 50% z celkového množství obyvatel.Když přijde na Václavák protestovat proti prezidentu republiky 10 000 lidí, je to 1% z celkévého množství Pražáků.A přišlo jich už někdy tolik? Kolik je kaváren, kolik je hospod? Problém je ten, že řvoucí kartáři, menšina v parlamentu... mají podporu sdělovacích prostředků a ti z nich dělají rozhodující element. Udělejte si ve svém okolí osobní anketu a zeptejte se kolem sebe lidí, kdo nenávidí Rusy, že by šli kvůli ním do války(já osobně vím jen o ministru války a Langšádové, snad ještě Vydra a Šváca) a kdo miluje Američany. Jen názory této drtivé menšiny jsou u nás prezentovány jako ty jedině správně a neomylné a hlavně mají tu zmiňovanou podporu.

      Vymazat
    4. 6:42 Omlouvám se, udělal. Místo "*" má být samozřejmě "+".

      Vymazat
    5. 8:10 Máte pravdu, jenže ta menšina je lépe organizovaná. Jejich existence totiž stojí na mýtech, které Zeman boří. Jsou to oni krejčíci z pohádky "Císařovy nové šaty". Pokud si lidé přiznají pravdu o jejich "produktu", je s nimi ámen. Samozřejmě to vědí, proto tak vyvádějí.

      Dobře to řekl jeden Pirát Kalouskovi při volbě předsedy sněmovny: "Tím, že budete stále opakovat totéž, se z toho pravda nestane". Kalousek na to reagoval blábolením, že opravdu prší. Na to bych mu vzkázal: "To, že cítíte jak vám teče do bot, vůbec neznamená, že prší. Nejspíš jen jdete cestou do bažin."

      Vymazat
  7. Fialovo chování je poplatné chování drtivé většiny "demokratů" z let minulých. Komunisté drželi dlouhá léta poměrně stabilní a z dnešního pohledu i významné volební výsledky. Přesto se s nimi většina politiků odmítala bavit. Odmítali jejich návrhy zákonů i podíl na moci výkonné, tedy ve vládě. Nejde mi o osoby Filipa, nebo Dolejše, o kterých si myslím své, ale o názory statisíců jejich voličů. Mluvit o nich pohrdavě a naprosto je ignorovat se mi jako demokratické rozhodně nejeví.
    Fiala, ale zejména jeho voliči dnes tak mají možnost na vlastní kůži zažít to, co zažívali voliči komunistů posledních 28 let. Pocit nespravedlnosti a opovržení.

    OdpovědětVymazat
  8. V Cesku vladnou hovada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jdeme podle vzoru USA. Tam vládne buran Trump, u nás zatím takový hovada nevládnou, mame co dohánět....

      Vymazat
    2. Jeste ze tam nevladne Clintnova.To uz byste videl na vlasrni oci 3.svetovou

      Vymazat
  9. Vcera se pripojila ČT a spolu se slouhuvskymi ODSakem a Balsinkem a Borkem "kartacovali" opovazlive nevolitele jako nedemokraty.Clovek jen kuli oci .Jako za Jakese na mou dusi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tito jsou ještě horší než před 89.
      Hnusný prospěchářský ksind. pro republiku pracovat, to ne, ale žvanit, urážet, nálepkovat ostatní co pracovat naopak chtějí ... to by jim šlo, a ještě se nestydí za ty své kecy o demokracii (když sami udělali vše pro to, aby tu nebyla!!!) ... prostě jsou na blití.

      Vymazat
  10. Kalouskovi se nepodařilo zablokovat zvolení Předsedy PS a tím pádem vymyslel demokratický blok. Nepochybně to byl on, ánžto ti zbývající "členové" tohoto bloku nemají tak destruktivní myšlení.

    Jen bych rád věděl, jak se budou zpovídat svým voličům, kteří volili jejich strany!!! V předvolebních slibech nepadla o nějakém "demokratickém" slučování ani zmínka!!! A to pan Fiala z ODS včetně Stanjury hovoří o milionu a půl voličích! Ti snad volili nějaký demokratický blok???

    Vše nasvědčuje tomu, že se blíží jejich konec v odklánění státních prostředků na odměny v dozorčích radách a představenstvech významných státních podniků! To už je za hranou, kterou oni nedovolí prolomit, i kdyby měla být politická situace velmi nestabilní. Jenže s předčasnými volbami by na ně nezbylo ani to suché z nosu!

    OdpovědětVymazat
  11. Voliče asi krapet ta okázalá kdemohkradtická komedie lotrů po pravici a levici, co si v kuloárech moc dobře rozumí, přestala po pár dekádách bavit ...
    Ten sudetomil a panevropan (tajný kalergián ?) je alespoň upřímný ...
    https://diskuter.wordpress.com/2015/09/04/je-zastupitelska-demokracia-jeden-velky-podvod/
    http://olser.cz/8773/ods-je-zpet-nabita-panevropskou-unii-a-landsmansaftem-s-posseltem/

    OdpovědětVymazat
  12. Kromě toho, podporu obvykle vyjednávají také předsedové klubu, v tomto případě Stanjura. Ale ten je stejný jako Fiala. Konsensus je pro ně sprosté slovo. A taky ty hloupé řeči v čété, jak se připravuje koalice fašistů, komoušů a oligarchů. Stokrát se opakuje, že to bylo jenom pro volby funkcionářů ve sněmovně a stokrát se Borek a ten tlustý budou pořád udiveně ptát, zda to je počátek vládní koalice. A stejně tzv demokratický blok od začátku říká, že je to uskupení jenom pro volbu funkcionářů poslanecké sněmovny, ale pořád dokola čété o nich mluví jako o jakémsi koaličním seskupení. Už by tam tu nechápavou sebranku měli rozprášit a nechat čété 24 jako volný ring pro politiky, jsou tam stejně na nic a zabírají místo.

    OdpovědětVymazat
  13. Je pozoruhodné, že politici i média "spolehlivě vědí", že Fiala nebyl za místopředsedu PS zvolen hlasy z ANO, SPD a KSČM, i když mnozí z nich prohlašují, že Fialu volili.
    Volba byla tajná a tak je na místě otázka, zda Fialu volili všichni poslanci ODS a dalších stran tzv. Demokratického bloku ?
    V případě, že by byl zvolen, jak bylo, napříč politickým spektrem domluveno, o čem by dnes Fiala a ostatní z Demokratického bloku "mluvili" ... ?!
    L.S.

    OdpovědětVymazat
  14. Dr.David to divadlo a ty nechutnosti co jsme mohli vidět v přímém přenosu pojmenoval naprosto přesně a výstižně.Není mi jasné kde berou tu drzost pánové Fiala, Stanjura, Farský, Bělobrádek.... pro svá vystoupení. Jsem přesvědčen, že Fialu nevolili i někteří poslanci ODS. Fiala je v ODS něco jako Sobotka v ČSSD, bohužel členové se jim to bojí říct. Ten přímý přenos z PS opět odhalil podstatu myšlení a sledovaný cíl vůdců ODS, TOP, STAN,Lidovců. Buď bude po našem, nebo.... Přeji si aby zbytek politických stran jim dal vypít jejich kalich hořkosti do samého dna.Myslím, že je čas uplatnit Chammurapiho zákoník.

    OdpovědětVymazat
  15. Když byl Petr Fiala v mém bydlišti, tak jsem se na něj byl podívat, zda je skutečně takový, jak se jeví.
    Je to koneckonců vysokoškolský profesor ne jen nějaký běžný chemik jako třeba Kalousek (nebo já) a práva v Plzni taky nestudoval.
    Je to ještě horší, jedná se o ryzího demokrata, který
    ostatním povoluje jen s ním souhlasit,
    nadšený souhlas zatím po každé nevyžaduje.

    OdpovědětVymazat
  16. Fiala je nemastný neslaný nicneříkající robot. Tvářičky, jak dětskou prdélku, bez jediné vrásky. Zvláštní tvor, ale rozhodně ne, sympatický.

    OdpovědětVymazat
  17. Dokazat,ci Fialu volili aj jeho demokrati je jednoduche, u nas v NRSR to vyskusal Fico. Tak nech Babis doda len tolko hlasov,kolko bude nevyhnutnych pre zvolenie Fialu, nech tito jeho poslanci idu posledni volit a verejne ukazu fialovi hlasovacie listky a hodia do urny. Ak nebude mat fiala dost nazvolenie, tak je jasne ze ho nevolili ani vsetci jeho a je vymalovane.

    OdpovědětVymazat
  18. Skuteční demokraté ve sněmovně, ne ti co si to dali do názvu, mi zatím dělají radost. Nabubřelý Fiala poznal, jak chutná demokracie na vlastní kůži.

    OdpovědětVymazat
  19. Pan profesor Fiala se chova jako skalni komunista-bolsevik. Jak svym zjevem, tak mluvou a chovanim. Je to neuveritelny papalas a bohuzel hlupak co si nevidi ani na spicku nosu. V politice. Zije proste ve sklenene kouli, obklopen takovymi exoty jako Stanjura, Belobradek, Kalousek...jsou naprosto odtrzeni od realneho zivota a od normalnich lidi. Vymsti se jim to, nechapou, ze uz jsou na okraji. Misto toho aby pracovali pro to, aby se zachranili....sami si davaji na krk politickou opratku. Dobre jim tak. Sic prachy po odchodu do zapomeni mit budou, ale to, na cem jim zalezi na prvnim miste = moc uz mit nebudou. Bude se jim po ni hoooodne styskat :):):):)

    OdpovědětVymazat
  20. Fiala je druhý nejúspěšnější předseda politické strany a neformální leader opozice. S ANO mohl vytvořit pohodlnou většinovou vládu, zachoval si tvář, odmítl a dal smysl dalším opozičním stranám, které by jinak byly ze hry jedním jediným kývnutím. Opoziční strany vděčí bez výjimky ODS, potažmo osobně Fialovi, za to, že mají vůbec jakou byť hypotetickou možnost k prosazování svého programu. Fiala svým odmítnutím ANO prokázal schopnost dokonalé rozvahy a strategického úsudku, anebo! autentickou bezprostřední ryzost charakteru, činil-li své rozhodnutí intuitivně. Vytvoření demokratické čtyřkoalice jen potvrzuje, že je to politik konstruktivní a kooperativní. SPD a KSČM jsou fluktuanti, kteří jeden den říkají něco a druhý něco jiného. Jestli dodrží své povolební sliby, tak menšinovou vládu ANO nepodpoří, a nezbude jim, než hledat většinovou vládní platformu ve spolupráci se vzniklou čtyřkoalicí. Totéž platí o Pirátech. ČSSD, věřím, situaci vidí jasně a je připravená s ODS jednat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro A z 10:01 h:
      Pokud Váš příspěvek nebyl ironií, tak Vás velice lituji.
      Pokud ano, mělo to být jasněji formulované.
      Pavel p

      Vymazat
    2. 10:01 Protože platí: "Kdo jinému jámu kopá sám do ní padá" tak ODS sama spadla do pasti, kterou kopala Babišovi. Říkáte, že Fiala si zachoval tvář. Co jiného mu také zbývá? To snad měl veřejně přiznat, že celé 4 roky lhal a pro koryto udělá cokoliv? Kdo by mu pak věřil jediné slovo? Bohužel je stále možné, že nakonec "se obětuje" a do koalice s ANO půjde. Pak nás pánbůh ochraňuj, protože to znamená vládu i s "trpajzlíky".

      Nabízí se ovšem varianta, že ANO naláká ODS do vlády, s jejich pomocí dostane důvěru a pak bude prosazovat zákony s podporou "nedemokratů". Tím by ODS totálně znemožnil a vymazal z politiky.

      Vymazat
    3. Nabízí se varianta, že "demokratický čtyřblok" bude chtít sestavit většinovou vládu a ve hře jsou všichni s výjimkou KSČM. Menšinové vládě ANO dávám šanci na vznik, s tichou podporou SPD a KSČM, a to proto, že SPD a KSČM nejsou spolehlivé strany, které by měly jasnou a srozumitelnou politiku. Jestli taková vláda vznikne, tak se do půl roka rozpadne, protože začne být osinou v ... pro 8 parlamentních subjektů, a nakonec to stejně skončí u předčasných voleb, anebo sestavování většinové vlády s předsednictvím ODS.

      Vymazat
    4. Jen pár poznámek k 10:01. Fiala "druhý nejúspěšnější předseda politické strany a neformální leader opozice"? Nevím jakou opozici má 10:01 na mysli, ale možná by Fiala navenek jako leader toho co čtenář zřejmě jako opozici chápe, chtěl vypadat. Skutečnost je taková, že to co se adhock nazvalo jako "demokratický blok" není reálnou opozicí, a neformálním leadrem tohoto účelového seskupení je technolog moci Kalousek. Ano právě technologie moci, to je princip, který tomuto seskupení velí zapomenout na "politiku, jako umění možného" a pokračovat snad v "zachování tváře", pokud se tím myslí velká snaha minimalizovat ztráty přízně voličů, a co víc, ztráty mocenských a následných ekonomických pozic. Každý vidí, že celá ta parta, "toxickou" Němcovou počínaje a Staňurou či Fialou konče, pouze sklízí co již dávno před nimi zaseli jejich parťáci typu Langra či Topolánka. Ano byli to právě oni, kdo českou parlamentní demokracii povýšili na souručenství politických a.s., ve smyslu vlády korporací v šedém stínu veřejné politické scény.

      Vymazat
    5. 16:38 Vaše úvaha je naprosto mylná. Vše bude záležet na tom, jaké návrhy zákonů bude vláda ANO předkládat. Je téměř VYLOUČENÉ, aby nevyhovovaly nikomu. Proto se nemůže stát, aby s nimi nesouhlasil vůbec nikdo. To je jádro vašeho omylu. Buď budou pravicové, pak je podpoří "demokraté", nebo budou v zájmu občanů a pak je podpoří "nedemokraté". Je to proto, že oba tábory tak budou moci prosadit alespoň něco ze svých programů.

      Neumím si představit koalici pod vedením "demokratického čtyřbloku", která by brutálně neodhalila falešná prohlášení jejich členů. A to by pro všechny její účastníky byla pořádná rána. O možném průniku programů ani nemluvě.

      Ve sněmovně tentokrát 2 bloky, ale 3. Téměr stejně silné ANO, jemu fanaticky nepřátelský DB+Piráti+ČSSD, a fuj-fuj strany. Jen blbec nechápe, že o většině v takovém případě rozhodují právě ony fuj-fuj strany. A nic na tom nezmění žádné jejich nálepkování a poplivávání, protože jiná možnost k dispozici není.

      Vymazat
    6. Demokratický blok je především zbylá pravice od které se pravicoví voliči odklonili k ANO a mladí k Pirátům. Tyto zbylé strany utvořily kruhovou obranu a mlátí cepy nalevo napravo v domnění, že jsou Husity. Prdlajs. Pravici převezme Ano, až se levicoví voliči vrátí ke svým stranám, nebo nové levici. Z "Debloku" se zachrání možná ODS a dá-li Bůh i Lidovci. Známí lídři půjdou do důchodu nebo ke svým utajeným podnikům.Ostatní se v alpí do nové pravice a život půjde dál.

      Vymazat
    7. 20:44 Mé úvahy jsou vždy naprosto mylné.

      Vymazat
  21. prof. Fiala je názorným příkladem blba kterému se dostalo akademického vzdělání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On není obyčejným blbem, on je český politolog!

      Vymazat
    2. 10:03 Není to blb, jen sociopat. A jako každý sociopat je hluboce přesvědčen, že má právo lhát a manipulovat s lidmi. Všimněte si, s jakou jistotou a arogancí pronáší svá tvrzení, která jsou v naprostém rozporu s prokazatelnou skutečností. To je typická vlastnost sociopatů.

      Vymazat
    3. Politolog Petr Fiala je akorát tak politováníhodný!
      A sdružení do demokratického bloku - DB? - Nomen omen - jsou to prostě DeBilové.

      Vymazat
  22. Na ODS platí opravdu snad jen ti Klausové.

    OdpovědětVymazat
  23. Divíme se mizerné úrovni absolventů našich vysokých škol, jakož i výsledkům srovnání úrovně našeho školství se zahraničím. Jsme v Evropě na chvostu, bývali jsme na čelních pozicích. Prý to vyřeší více peněz na platy kantorům. A tím se snad změní jejich úroveň? Tím se snad změní osnovy, podle kterých dnes vychovávají ve školách často sebevědomé blbce? Ne. A na příkladu P. Fialy je to zcela zřejmé. Jak ten člověk může být politologem, když u politice má jen zkreslené představy (ty své)? Jsem toho názoru, že poslanci by neměli Fialu zvolit ani ve 3. kole a donutit tak ODS, aby nominovala někoho jiného, pro ostatní poslance přijatelnějšího. Taková M. Němcová už stepuje ve frontě čekatelů.

    OdpovědětVymazat
  24. Fiala je politolog, to vypovídá o všem. Jinak je to namyšlený manekýn.Pečlivě načesaný, navoněný, ale v hlavě je...................

    OdpovědětVymazat
  25. Fiala je loutka toho vodiče Stan Jury. To líbání prstenu je jeho nápad. Profesor se zmohl jen na papouškování o druhé nejsilnější straně.
    Gottwalda na vás, chásko nezbedná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně, kdo nepracuje, ať nejí a 70% do výroby...

      Vymazat
  26. Musí to být u oděsáku strašné. Nejen že "profesorovi" nedali hlas protivníci ale i mnozí domácí mu to chtěli pokazit.
    Profesorka přes špínu a pomluvy, Milka Rohlíková, se určitě cítí být uražena, že ji, skoro stojedna premiérce, nesvěřili ji tak dobře známou funkcičku. A taky co asi Mareček a spousty jiných.

    OdpovědětVymazat
  27. Počítal už někdo, kolik se tady v tom mrňavém šesku vyskytuje "polito-kundologů"?
    Jen v české tv žumpě jich dali na odiv nejméně sto.

    OdpovědětVymazat
  28. Nedivím se, že Fiala nebyl zvolen místopředsedou PS. Říci korektně co je to za člověka nelze, atak jenom - nemá žádný politický talent ani ždibec charisma, asi opak předsedy V. Klause. Dělá neuvěřitelné politické chyby, ato jednu za druhou. Jeho vzorem je evidentně p. Němcová. Divím se mladému Klausovi, že proti němu nevystupuje rázněji nebo se pro naprostý nesouhlas s jeho politikou nenechá ze strany vyhodit. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  29. No jo no, množství titulů neprokazuje pobrání rozumu, ale pobrání titulů.

    OdpovědětVymazat
  30. Petra Fialu v tajném hlasování přece zařízli hlavně jeho vlastní. Myslím, že už i on sám si to spočítal.
    Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/5206-pred-24-kdo-zarizl-fialu-a-co-smrdi-v-provokaci.html

    OdpovědětVymazat
  31. Fialenka, to je prototyp rigidního politika, který pro svou myšlenkovou těžkopádnost je na chvostu. Dnes kdosi napsal, že u Zemana se jeví známky senility, tak jistě týž nám sdělí, že u ostatních kandidátů na pres. se jeví známky debility. Ale Fialka, to je jako nastuzený Alzheimer.

    OdpovědětVymazat
  32. Někdo - holt - charisma od přírody má, jinému bylo upřeno. Jestli prezident Zeman o Sobotkovi odtušil, že utrpěl charisma láhve od okurek, o Fialovi by mohl konstatovat něco podobného. Charisma pohřebního vozu.
    To nejde vyrovnat tituly před jménem ani za ním ...
    I tento Fiala to přesvědčivě dokazuje. Oč méně má schopnosti na lidi zapůsobit svou osobností, o to více se z něj line profesůrských kázání a chladně povýšené zapšklosti.

    OdpovědětVymazat
  33. Pokud se ODS nezbaví plevelu typu Němcová, Benda, Stanjura, Fiala, tak se dostane do stejné situace, kde je dnes ČSSD. Fiala je lidsky problematický jak od pohledu, jak od chování, tak od smýšlení. Takového demokrata nelze zařadit do demokratických řad, ten patři do záhonu narcisů.
    Sims.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:16 Z toho záhonu narcisů zatím vyčnívá Drahoš, jinak jste to trefil přesně.

      Vymazat
  34. Jo jen ať jsi fiala zůstane s demokratickým blokem v opozici.

    OdpovědětVymazat
  35. To místo místopředsedy může snad zůstat neobsazené.
    Pokud ODS nedodá vhodného kandidáta. Alespoň se ušetří.

    OdpovědětVymazat
  36. Pan Fiala je hlupák

    OdpovědětVymazat
  37. To co se odehrává ve sněmovně, trochu připomíná předvolební kampaň. To, že někdo chce vytvořit vládu bez Kalouska a spol., se stále nadhazuje jako zločin a celý DB to odsuzuje jako zradu na voličích. I když opak je pravdou, zradou na voličích je vytvoření DB, ale to žádná média nenapíší.
    Kalousek je parchant, ale není blbec. To, že před volbou místopředsedů, urazil SPD a KSČM (zajímavé je, že v žádných sdělovacích prostředcích to není zmíněno), byl jistě promyšlený krok.
    Smyslem může být, že nyní můžou před veřejností bědovat, jak je jim, DEMOKRATŮM, ubližováno NEDEMOKRATICKÝMI SPIKLENCI a také si mohli otestovat, jak budou reagovat poslanci za ANO.
    Uražení SPD a KSČM budou volit „proti“, Piráti v souladu s dohodami „pro“ a jak budou volit ČSSD, si snad mohl vysondovat člen DB, Bělobrádek. Takže to mohl být takový test soudržnosti ANO, která je jejich nejsilnějším soupeřem. P.K.

    OdpovědětVymazat
  38. Kalouskův "geniální" lakmusový papírek byl zablokování sněmovny. Nepovedlo se. Prosím nedělejte z Kalouska většího chytráka než ve skutečnosti tento podvodný ekkonom je.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  39. Kazišuk a padákový zločinec kalous a mlíčňáček Farský....politici...chachachachacha.Nebo ten zepředu i zezadu otitulovaný trouba!"Demokratický" blok...plný blbů,no neber to ,ovčane!Nebo corý Bílá Brada:"Zatím fůze s TOP 09 (tj. s KDU-ČSL 2)ne "......no není to prdel,co ti šaškové předvádějí?

    Beran

    OdpovědětVymazat
  40. Kdykoliv vidím Fialu vzpomenu si na Ivánka z Mrazíka. Samolibý, jenom to zrcátko mu chybí.

    OdpovědětVymazat
  41. Výše uvedené komentáře mě opravdu pobavily. Fiala je opravdu jen velké samolibé dítě. Jeho chování je ve shodě s jeho dětskou vizáží, kterou nepřerazil ani pěstěnými vousy.

    OdpovědětVymazat
  42. Nedostatek opravdové vzdělanosti.
    Kdysi bylo každé akademické vzdělání komplexní, takže vedlo k moudrosti. Dnešní vzdělávání „specialistů“, zajišťované rádoby akademiky Fialova typu, tedy neskonale přesvědčenými o jediné, tedy své pravdě, vychovává pouze naduté omezence. Fiala byl takto vychován a neumní se chovat jinak, takže ani nepostřehl, že sněmovna nejsou nějací jeho studenti.

    OdpovědětVymazat