Lubomír Man
1. 11. 2017
V minulých dnech jsem halas kolem budování nové Babišovy vlády, jež se má skládat z členů ANO a být doplněna odborníky, sledoval s klidem. Na rozdíl od většiny našich politiků a novinářů jsem se totiž nedomníval, že by nám, občanům republiky, hrozila čímsi osudovým, resp. že by snad měla být o tolik horší, než je dosavadní vláda Sobotkova.
Tento stav mé duše trval až do pondělního večera posledního dne října, kdy jsem se přímo z Babišových úst na ČT dověděl, že má ve své budoucí vládě připravenu jednu změnu. A to tu, že dosavadní ministr obrany vlády Sobotkovy, Martin Stropnický, bude nejpravděpodobněji ve vládě jeho, Babišově, ministrem zahraničí.
Skutečně jsem v okamžiku, kdy jsem si tohle vyslechl, zalapal po dechu. Probohasvatého, to zde je česká politika skutečně jenom proto, aby jednomu herci, hnanému běsy jeho neukojitelné ctižádosti a domýšlivosti, poskytovala arénu k rekordnímu běhu skrze všechna česká ministerstva? Vždyť ten pán už byl ministrem kultury (ve vládě Tošovského), je stále ještě ministrem obrany ve stávající vládě Sobotkově, a teď si tedy panu Babišovi řekl i o ministerstvo zahraničí? To spolu s manželkou skutečně sedí doma nad seznamem českých ministerstvech, zatrhává si ta už dosažená a otazníky klade za ta, která k němu jako slušní psíci teprve přiběhnou? Anebo po ministerstvu zahraničí trůní ten otazník už jen u dvou úřadů? A to u premiérského a prezidentského? A teprve pak, až skolí i je a nebude snad ještě šilhat po teplém místečku v EU a NATO, usedne tenhle chorobný žádostivec k sepsání svých vzpomínek s názvem: Uměl jsem zkrátka odhadovat směr větru?
Což bude titul pro jeho oslnivou kariéru titul nejvýstižnější. V roce 2013, když viděl Babišovu fotografii na každém rohu, řekl si: tady jsou peníze a tady tedy taky budou neobsazená ministerstva. A tak šel, nasadil do tváře první hereckou polohu ze tří, které ovládá, a Babišovi svou službu do nadcházejících voleb nabídl. A o čtyři roky později, když už byl obranným ministrem a v republice vypuklo v souvislosti s Ptačím hnizdem téměř až protibabišovské povstání, vytušil, že pro něj se tato krize může stát darem z nebes. A to když okamžitě napíše obranu svého šéfa. Nejvášnivější a nejoddanější ze všech, které budou napsány. Prostě takovou, která uvízne šéfovi v paměti. A on pak bude z šéfovy vděčnosti čerpat věci pro sebe. Pro začátek třeba ten Černínský palác...
Což ale pořád ještě není všechno a ministr ví, že mu do karet hraje dokonce i něco, co svou vůli či rozumem vlastně ani neovládá. Pamatuje si, že se dle keltského kalendáře narodil ve znamení osiky, což znamená, že všechno dělá naplno a s ohromnou energií a elánem, což on skutečně dělá. Ne sice všechno, ale naplno a s ohromnou energií, elánem a hlavně pak bez příčiny nenávidí Rusko. Neví, odkud se v něm ta nenávist vzala či odkud se v něm pořád bere, ale raději o tom ani neuvažuje, protože jde o nenávist, která, jak si ministr s uspokojením uvědomuje, má v dnešní době a v našem západním světě cenu zlata. Protože sama o sobě požene jeho budoucí kariéru kupředu možná ještě rychleji a bezpečněji, než dnes činí pouhá šéfova přízeň,
Všechno mu zkrátka hraje do noty a kam až v budoucnu současný ministr touto svou záští hnán dojde, lze dnes těžko odhadnout. Ale lze odhadnout, že čím výš a dál bude on, tím níž a blíž budeme my všichni: válce i našemu konci. Protože k ničemu jinému tupá nenávist a la Stropnický vést nemůže.
středa 1. listopadu 2017
87 komentářů :
Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku
(
Atom
)
Bodejď by tě z toho kleplo, debilní, tupě nenávidějící pošuku Mane.
OdpovědětSmazatMyslíte to demokraticky?
SmazatStropnický je zločinec, co posílal do voleb zbraně ISIS!!!
SmazatTato negramotná nula patří do Haagu před soud!!!
Jako diplomat je NULA!!!
Jako člověk je žumpou lidských vlastností
Ty ussacká pomatená kurvo,chcípni sám!!!!!!
SmazatNaopak. Jen víc takových politiků. Potom to už ani Babiš nezachrání. Pokud jsem se bavil s kýmkoliv, Stropnického nemá nikdo rád. Horší než Zaorálek ale nebude.
SmazatJak dlouho budeme ještě trpět takové sebestřední hulváty jako je 0:24 ?
Smazatmůžete se přít, můžete psát ódy
Smazatto je tak vše
Andrej si tam dá, koho si zamane
ač Žilka stropnický taky není můj šálek
Tentokrát plná souhlas s autorem
SmazatTento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Smazat4:20 Už ses z toho vyspal? Co jsi to, proboha, chlastal, že jsi psal takové hovadiny?
SmazatProsím tě, 20:33, požádej své rodiče, ať si tě přesouložej, jsi vhodný tak akorát dělat polštářek pod haknkrajc.
SmazatNo, já bych tomu nechal volný průběh. Slyšel jsem projev pana Hermana na Staroměstském náměstí, kde mluvil o chrámech a dědictví našich předků, načež se odebral popovídat si s kamarádem Posseltem. Proč nepoužít stejnou metodu? Až bude premiérem pan Babiš a bude se dít to, čím hrozíte, tak půjde ANO tak rychle do pr.ele, že se nebudou stačit divit. U ČSSD je jistota, že podrazí republiku, dejme ANO šanci.
OdpovědětSmazatKdo je ten co nenávidí, to je kripl Stropnicky !! Jeho výlevy o Rusku a Putinovi jsou žvásty a debility od namachrovaneho herce nymanda ! Doufám , ze Babis brzo zjisti ze herec by mu mohl kazit obchody s Ruskem jako MZ a nebo dostane Stropnický od Babise školení, co smí a co nesmí jako případný ministr zahraničí ! Jen se divim Babisovi , že si toho hajzla Stropnickyho pěstuje. ... no , mladej Stropnicky prizivnik a nemakacenko a starej - vlastně skoro to stejný a takova pakáž nám chce vládnout a nadrazuje se, hnus !!!!!
OdpovědětSmazatUvidíme, Kalouskem a Zaorálkem to zatím nahradit nejde.
SmazatO.49
Smazatnevím, co tim bylo myšleno - Kalous a Zaorálek , ale i Babis musí vědět , že na ministra zahraničí by měl byt opravdu machr a ne PATOLIZAL a ubožák typu Stropnicky
Babisi , máte urcite poradce , tak ať Vam ve výběru pomůžou ! Chcete aby " bylo lip " ale výběrem kompetentnich lidi na ministry to přece zacina , ne ? !
Byl jsem přesvědčený, že Babiš má rozum. Ne, namá. Když "nula" Stropnický, modrá knížka, by mohl být mistrem zahraničí. Tak chazarská mafie je v ANO také. To se bude svobodě a demokracii dařit. Hnus!!!!
Smazat1:35 Nechápete naši pseudopolitik. Ideální kandidát na všechno je herec, nemá vlastní rozum, tak dostane scénář a jede. Proč by měl tajtrlíkovat autor scénáře?
SmazatKdyby byl Babiš chytrý, tak navrhne Kmoníčka jako odborníka a zkusí ho stáhnout z velvyslanectví v USA.
Smazat12:07 A v čem by byla ta chytrost?
Smazat12:55
SmazatTřeba v tom,že pan Kmoníček má na rozdíl od eurohovnotnýho havlobanderovskýho odpadu Stropnicky přehled a v hlavě mozek!!!!!
17:24 Tak urážet ti jde náramně, aniž bys o panu Stropnickém něco věděl.
Smazat18:45
SmazatTak nám svěř jak toho lízače ussackejch prdelí a havlobanderovský zblblo znáš???
Tě vodil za pazouru ve Vatikánu???!!!
Já ho neznám vůbec, proto bych si nedovolil ho jakkoli urážet.
Smazat19:02
SmazatA on svým chováním může dělat po světě ostudu ČR????!!!!!!
Na to ať ten ksindl bezpáteřní hodně rychle zapomene!!!!!!
Čím naposledy udělal ČR ostudu? Nějak si na nic nevzpomínám.
Smazat20:18
SmazatTobě přijde podporovaní ussackejch agresorů a okupantů málo????
A podpora banderovskejch ksindlů ti taky """unikla"""???!!
20:27 Podobně jako Havel se pro komoušskou rusofilskou svoloč stal jakousi "anti-modlou" pan Bandera! Jenže ten strávil válku v koncentráku a boje se nezúčastnil. Skutečným hrdinou byl Roman Šuchševič! On byl skaut, a jako mladík viděl za "holodomoru", kterej se fakticky odehrával i v Ukrajinci osídlené části Polska, jak tam polský huláni přišli potlačit selskou rebélii. A oni s dalšíma klukama ujížděli na drezíně a jeden hulán jel za nima na koni a mával šavlí a on - Romek ho skolil šutrem do xichtu! Normálně sjel z koně jak žok:)) No a pak o pár let později - už jako vuysoký důstojník právě vyhlášené Ukrajinské reubliky je Němci vyzván, aby se dostavil do vězení NKVD v dobytém sovětském záboru Polska. A tam na dvoře mezi zastřelenými odbojáři najde svého mladšího bratra. Tak se nasere, že jo. Ale mezitím přijede kolona SS a strhnu ukrajinský vlajky z místních úřadů, že prej fýrer si to nepřeje a dostane zprávu že jeho politický šéf pan Bandera byl zatčen a uvězněn. Sejde se s nějakým německým generálem a říká mu že musí Banderu hned propusitt, že nepřísahal fýreroj ani německý armádě, ale ukrajinskýmu lidu. Načež je zatčen a internován. Cestou vlakem jde ve vagoně na hajzl, omráčí stráž a prchne do lesů. Tam se postaví do čela UPA! Pak napadnou německou kolonu a začne válka s Nemci. Pak se děj posune do doby po válce, kdy je v odboji a skrývá se v konspiračních bytech a jde po něm major MVD, se speciálním pověření od Kremljádů ... velice napínavý film! A takovejch skvostů je na Youtube spousta! Třeba film Železná sotňa a mnoho dalších celovečeráků, dobře natočených s kvalitním obsazením, popisujících boj ukrajinského národa za svobodu! Proč to nedávaj na ČT? Farizejci! Prej chtěj pomáhat Ukrajině osvobodit se od Rusáků. Jak? Tím že mlčej k hrdinství jejího lidu za WWII.? Proč místo russáckých slátanin neuváděj na ČT v prajmtajmu film o generálu Šuchševičovi "Nepokořený"? - https://www.youtube.com/watch?v=NENah9oEiek
Smazat20:27 Mně naše účast v alianci NATO přijde jako v pořádku.
SmazatTento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Smazat20:52 Díky za radu. Tvůj příspěvek je bezpochyby hodnotný, o tom žádná. Ale na setrvání ČR v NATO to, naštěstí, nic nezmění. Ať už bude Stropnický ministrem obrany nebo zahraničí.
Smazat21:26
SmazatPamatuj.....Všeho do času!!!!!!
21:25 bu bu bu ...
Smazat21:43
SmazatJasně havloidnínesmysle!!!!!:-)))
Podobný hovadiny o věčnosti a vlastní dokonalosti....to bylo relativně nedávno i Rakousko -Uhersko!!!!
A bububu můžeš dělat na sebe do zrcadla nebo na Feriho z TROP09!;-D
To nám sem dneska do diskuze vlezli pěkní exemplářové:
Smazatjeden miluje Banderu, rasistického ubožáka, který v Polsku vraždil a pak kolaboroval s kdejakým lumpem (Hitler), jen aby mohl "etnicky vyčistit" Ukrajinu, na kterou si uzurpoval jakési "právo".
- Druhý idiot chválí naši účast v NATO, aniž by si připustil, že NATO je typická gangsterská organizace, které pošlapává mezinárodní právo i svou vlastní zakládací listinu, že nás táhne do nukleární války proti Rusku, kterou, když se mu podaří ji rozpoutat, ji jako slepí přisluhovači téhle aliance nemůžeme přežít.
Dva idioti, jinak to nazvat nejde!
Šmejdi mají pod palcem demokratickou policii a soudy. Není problém vzpomenout si najednou na deset let staré "prohřešky" a načasovat si podání žaloby těsně před volbami. Babiš to nemá jednoduché, premiérem je pořád upřímný Otík.
OdpovědětSmazatRád bych upozornil toho pablba Mana, že Stropnický je mezi lidem dlouhodobě nejdůvěryhodnějším politikem.
OdpovědětSmazat1.23
Smazatto urcite , průzkum dělali v nějake kavárně v Praze, ne ? Možná Zilkova byla jedina , které se ptali ..
1:23 proč to nenapíšete slušně? Takhle se vyjadřuje fanklub kavárny. Nejste schopen pochopit .... asi nejste.
SmazatRád bych vás, 1:23, upozornil, že označovat někoho za pablba proto, že slušnou formou vyjádřil názor, který vám nevyhovuje, je zhovadilost vlastní zcela nekulturním lidem. To, že ministr Stropnický, jak tvrdíte, má být hodnocen jako nejdůvěryhodnější politik nemusí znamenat nic jiného, než že jako herec uspěl. Mimochodem, výsledky nedávných voleb herectví pánu Babiše a Okamury také přály. Podobně jako donedávna třeba panu Kalouskovi. Máte v historii málo příkladů, jak se chová stádo? Zvlášť vám podobných?
Smazat1:23 nejdůvěryhodnější politik,no proč asi?Chce li Babiš vládu odborníků,tak se nelze divit že uvažuje jmenovat taky od roku1990 kariérního diplomata Stropnického.I pan Man,když se mu "zvedá tlak" by mě vědět,že jak on i M.S.je spisovatel,
Smazatale i režiser,politik,diplomat a krom
toho také vystudovaný herec.Tož tak,není na světě ten,co zalíbil by se všem.Kór v Česku,kde se za vším něco hledá a ve výsledku každý je blb.
blbost takový šašek.. se jen tak nenajde.
Smazatzaujímavé - u nás do vlády dali za ministra kariérneho diplomata Lajčáka - lebo to nie je sranda - u vás furt hrajú herci vo vláde, náš dakedy dávno bol tiež - Kňažko, ale rýchlo ho vymenili, takže ste 20 rokov za nami, máte sa čo učiť
OdpovědětSmazatA v dobe ministrovania herca Kňažka bola herečka Magda Vašáryová veľvyslankyňou vo Viedni.
SmazatBabiš sice mluvil o řízení státu jako firmy, ale jistě to nemyslí vážně. Firma a stát jsou zcela rozdílné světy (ač by neměly tak moc).
OdpovědětSmazatDo své firmy by si přece za ředitele nedal hloupou osobu. Naproti tomu vrcholný politik si nesmí za své podřízené vybrat osoby příliš schopné. Nedej bože osoby víc než je sám. Historicky ověřeno.
Jako majitel firmy je stále pánem, na základě vlastnictví. Jako politik je podřízeným těch nad sebou. Pokud je politikem vrcholným, je podřízen buď značně mocnějším sousedům, zpravidla však mocnostem v jejich sféře vlivu stát je. A aby mohl pokyny shora (převážně vůbec ne chytré) úspěšně plnit, musí mít podřízené kteří jsou poslušní. Nejposlušnější bývají ti nejhloupější.
A tak si myslím, že by například ani Merkelová, ani Trump, ani Soroš, Babišovi vůbec nedovolili aby si vybral za ministra někoho schopného podobně jak je sám, nedejbože víc.
Takže řídit stát jako firmu - nevěřím. Děda.
jsem velice rád, že jste na to přišel. Ale že to trvalo
SmazatJako ministr obrany zaprodal naši armádu! A co jako ministr zahraničí ?! jako komediantovi mu to jde !!!!
SmazatVše je naprosto srozumitelné. Jsou angažování herci, Babiš bude tedy řídit stát jako divadlo. Divadlo je taky firma.
Smazat3:39 no právě,nejdřív že bude řídit stát jako firmu a nyní?Proto jsem volil Kalouska,tento chtěl řídit jako rodinu.Rodina drží i když někdy horotěžko pohromadě,firma se nanic neptá a rovnou člověka vyhodí.Cele vládnutí ANO vidím tak,že si nepolepšitelné.Naplnit kasu to jsou daně,co naplat slibuje se bohatým brát,ale nás dole bude jen opět srát.
Smazathttp://www.exanpro.cz/udalosti-a-jevy-ve-svete/359-ministr-obrany-v-dresu-hnuti-ano-opakovane-dezinformuje-a-prispiva-ke-zvysovani-mezinarodniho-napeti-za-podpory-sveho-predsedy-adreje-babise
OdpovědětSmazat!!! Děda.
Jenom to ne . Stropnický je havlista a zpřetrhal by všechny kšefty od Číny až po Rusko . Dejte ho do Bruselu , tam se stratí . Adios mučačos . Marcel
OdpovědětSmazatza ty prachy vam zahraje třeba šmidru s kašparkem dohromady stejně tak jako že bude zvolen pražskou kavarenskou žumpou prasedidentem ma poženani jak s israele tak i s vatikanu a o tom to je a docela bych se divil kdyby nebyl na seznamu jako kobliha
OdpovědětSmazatNa celém ANO mi nejvíce a zásadně vadila právě osoba Stropnického. Herec jako ministr obrany,jehož kydy a činy vždy jen potvrzovaly, jak oddaně a poníženě slouží zločinné NATO, jak má vymleto v hlavě! To, že bude ministrem zahraničí je ta největší sviňárna nové vlády! Že prý vláda odborníků,,,, kecy, komediant v řiti USA..!
OdpovědětSmazatNo , to jsou vyhlídky ! Jeho nenávistné komenty k RF , předání části našich vojáků pod velení Němců ,to jsou jen první vlaštovky ! Kéž se nestane ministrem zahraničí .
OdpovědětSmazatStropnický je ultra ksindl,pohůnek a kokot bez vlastního názoru.Zoufalej herec,tragickej politik...
OdpovědětSmazatNaprosto přesná charakteristika!
SmazatAť se Andy ukáže, za mě dobrý, určitě i Kalousek trošku zaváhá, jestli by neměl umožnit vznik takovéto vlády a počkat si za rok na předčasné volby, protože pokud bude Babiš předvádět podobné kroky, tak to bude hodně veselé. Pokud budou předčasné dřív než vláda, tak Babiš dostane nadpoloviční většinu, pokud budou až za rok, dva, tak poletí jak Kostelecká uzenina. V každém případě bych to, být Kalouskem nezdržoval, a šel do toho. On sice má obavu, aby nedopadl jako druhdy Macek, nebo který inteligent to řekl, že se socani ve vládě historicky znemožní a nestalo se tak. Ale Babiš při vší úctě k tlusté portmoné není Miloš, že.
OdpovědětSmazatVážení "ukřičeni" zleva i zprava, pokuste se na chvíli zapojit mozek. 28 let se tady buduje politická a ekonomická závislost na "západu", nyní požadujete okamžitý odklon (pryč z Nato, EU), to vám nedochází, že to prakticky není možné ? Nejsme v pozici Maďarska, ale i tam to pokládám za nemožné. Sledovali jste vývoj v Řecku, jak slibně to tam vypadalo a jak dopadli, vidíte jak to dopadá v Katalánsku.Asi jste se vzhlédli v Anglii, ale to je zcela jiný případ, tam jednak nehrozilo, že by nabrali nějaký jiný politický kurz ani že by opustili NATO.Navíc ostrovní stát. Jestli chcete něco zlepšit či změnit můžete na to jít revolucí (pak chraň nás všechny pánbůh i vaše děti) nebo metodou postupných kroků (oblíbená salámová metoda).V tom já věřím Babišovi, má své chyby, ale je to lišák starý, mazaný a jeho cíl je zlepšit život v Česku(tím samozřejmě zlepší život sobě i své rodině). Tuto metodu jsem používal už za komunistů, kdy jako šéf jsem dbal na solidní příjmy svých podřízených a schválně opomíjel sám sebe, aby časem mohl poukazovat na to, že všichni moji podřízení mají více než já, což bylo pravda a tak jsem si lehce vybojoval svůj lepší plat u ředitele a navíc mě měli lidé rádi a mohl jsem jim naložit více práce aniž by reptali za což mě měl rád i ředitel. Není umění tlouci hlavou do betonu abych ho rozbil, ale je umění najít člověka který to za mě rád udělá. Podivuji se nad jedním faktem, že se v poslední době vytrácí ta skvělá česká vlastnost improvizace pro dosažení lepších zítřků.Musíte si uvědomit, že svět je zcela jiný než před 28 léty jen s pravdou a morálkou dopadnete jako Havel, na smetiště dějin.
OdpovědětSmazatVážený pane, vaše úvahy jsou silně logické, je jen škoda, že tak mnozí neuvažují. Oč by bylo vše jednodušší. Vaše "taktika" byla založena (i když skrytě) na vašem osobním prospěchu. Nic ve zlém, ale tak mi to vyplývá z textu. I pan Babiš asi také takto uvažuje, soudím podle nového návrhu na zvýšení základu důchodů o pevnou částku. Bude to on, který chtěl "to dobré pro své lidi." ale ti "zlí" mu to nedovolili. Je to plus a lidé na to nezapomenou.
SmazatJen bych chtěl podotknout, že ta "taktika" se dá použít jen na klasickou firmu, ale nebude pro vás problém pochopit, že v "globální politice" je to neuskutečnitelné! Pravděpodobně jste "nedomyslel" jakou motivací jsou peníze a moc! Hlavně ta moc, protože ta sama o sobě ty peníze generuje už jaksi automaticky.
Jo občané si zvolily stejné vládce jako byl sobotka. Oni tyhle strany mají jednotný program. Sloužit eu+usa ano kdu ods top09 čssd stan piráti. Nic se nezmění a bude hůř.
OdpovědětSmazatNo jo, volby ukázaly, že 80% národa si nepřeje vystoupit ani z NATO ani z EU. S tím se těch necelých 20% musí smířit.
SmazatAnonymní1. listopadu 2017 10:00
SmazatAle minimálně 90%, si jistě přeje, žít v bezpečné zemi. To se nezajistí nějakými zjednodušujícími hesly, ale pevným postojem našich politiků, ke zvýšení obranyschopnosti a bezpečnosti země vlastními silami. Na tom je možno pracovat, i za stávajících smluvních závazků, nebrání tomu ani ta Washingtonská charta, ustanovující NATO. P.K.
11:24 Ok, souhlas. Tak už konečně přestaňme kopat nožičkama, že chceme tyto struktury opustit a budujme si v obou těchto organizacích vlastní postavení.
SmazatProtože snad každý vidí, že opuštění těchto struktur by na nás mělo devastující účinek.
Anonymní1. listopadu 2017 12:45
SmazatVšem nejvíce pomůžeme, když nebudeme naslouchat teoriím, že bezpečnost pro nás nejlépe zařídí EU a ta to zařizuje tak, že přes Středozemní moře naváží migranty a Turecku platí 6Mld Euro, za spolupráci. A evropské státy nutí odebírat navážená etnika.
Takže bod jedna: Svoji bezpečnost si musíme zajišťovat a nést za ni odpovědnost, sami. Tuto zodpovědnost nemůže naše vláda nikomu podstoupit, to by byla vlastizrada.
Budou-li navíc nějaké dohody o koordinaci bezpečnostních politik s dalšími státy, či organizacemi, proč ne. Ale je nutno udržovat na zřeteli, bod jedna. P.K.
Optimiste jako vy jsou jen špatné informovaní .Až to spasitelské NATO zmackne tak jdem ke dnu první
SmazatA co že můžeme čekat, že NATO zmáčkne?
SmazatJak se říká, všechno se vším souvisí. Od té doby co to Putin v Sýrii vzal do ruky a udělal z Ušáků neschopné, nevěrohodné a prolhané hňupy, jsem v klidu. To naše ukloptěné pachtění se na našem zaprděném dvorečku vůbec nic neznamená a ani neřeší. Přišel jinej borec. kterej to má v hlavě srovnaný a ten už se nezakecá. Dobře pro slušný a férový lidi, špatně pro lumpy a grázly. A o tom to je.
OdpovědětSmazatAnonymní1. listopadu 2017 10:11
OdpovědětSmazatJistě máte pravdu, že jsou zde silnější hybatelé, než naše vláda, nebo ministři. Ale tito hybatelé budou s námi také jednat podle toho, jak se budeme sami schopni o sebe postarat. Podle toho, také získáme množství pravomocí, k samostatnému uspořádávání si svých věcí.
Takže nečekejme na žádné vynořivší se zachránce, kteří nám tu udělají pořádek (Habsburkové, Brežněv, Clinton, Putin), ale aktivně se zapojme (nebo alespoň volme ty, kteří to vidí podobně) do prosazování svých zájmů. Je nás tu ve střední Evropě více takových, takže je to reálné. P.K.
Já s vámi ale také souhlasím, máte naprostou pravdu, jenom mně ty nekonečný hádanice, podrazy manipulace, už unavují. Například někdo ve sněmovně navrhne něco dobrého pro lidi nebo republiku, ale aby náhodou nezískal plusové body tak to oponenti shodí ze stolu. Nemít tu presidenta Zemana tak by si tu už grázlové dělali co by chtěli. Mimochodem po včerejším přenosu z Lán, se dnes na objevili v médiích ohromné strachy a starosti o presidentův zdravotní stav. Jedná se o pokrytecké hyeny, kdy jejich přání je otcem myšlenky. Podívejte třeba jak vypadá uznávaný Britský vědec Stephen Hawking a nikdo nepřemýšlí o tom jak vypadá ale každý sleduje jenom to co zprostředkovaně říká. I když se zdá, že poslední dobou dosti znatelně ubylo trollů a přibývá rozumných názorů obyčejných lidí a to je povzbuzující zjištění.
SmazatSynek z bolševické diplomatické famílie (jako třeba Ivan Hlas) - zlatá mládež reálného socialismu. Svoje "služby" už kdysi nabízel Havlovi. Prostě ke korytu se člověk musí prodrat!
OdpovědětSmazat"Probohaživého", pane Mane, proberte se. Někdo vyhrál volby, dostal od prezidenta požehnání k vytvoření vlády, tak je to jen a jen jeho věc. Já teda Babiše nevolil, ale dovoluji si předpokládat, že ví, co dělá.
OdpovědětSmazatA že je pan Stropnický bývalý herec? No a co? Premiérem tu bude bývalý obchodník s hnojivy. Je třeba to respektovat.
0.24 bude asi Veronika Žilkova
OdpovědětSmazatVěřím, že nebýt Stropnického, tak by Babiš získal ústavní většinu.
OdpovědětSmazatAspoň pro mně, byl Stropnický nepřekonatelná překážka k volbě ANO.
Pro mne taky! A ještě ježibaba Jourová.
SmazatPřesně tak, vždy jsem říkal, že Babiš mi ani tak nevadí, ale Stropnický (i s manželkou) strašně! Tento komediantský panák je proamerická, válek a vraždění chtivá, zrůda!
SmazatChtivá zrůda bez svědomí, morálky a špetky rozumu. FUJTAJBL!!!
1:35 Někteří bývalí ministři (machři !?) zahraničních věcí ČR např.:Cyril Svoboda, Alexandr Vondra, Karel Schwarzenberg, Lubomír Zaorálek.Takže M.Stropnický je sice odporník spíš než odborník, ale ministra zahraničí může zahrát alespoň solidně. Stejně bude každý tajtrlíkovat podle EU, EK, či koho ještě. Že by byla možná vlastní trošku nezávislá zahraniční politika, na to račte ( teda podle mne ) zapomenout.
OdpovědětSmazatNehante pana Mana!Stropnicky je hostapler a skutecny komediant,jeho jmenovani do funkce min.zar.veci,je ostuda CR!
OdpovědětSmazat17:38
OdpovědětSmazatŠup s tím hajzlem nepoctivým do Vltavy.....koupel by mu na 100% prospěla!!!!!!
Pardon, tím hajzlem nepoctivým myslíte koho přesně? Já jen aby bylo ve věci jasno. Děkuji.
SmazatStroŽilnicku....mezernýho herce a ještě horšího ministra!!!!!!
SmazatAle použil jste termín "hajzl nepoctivý". To s jeho herectvím nijak nesouvisí.
Smazat20:01
SmazatZřejmě máš bohatý rodiče a proto tak dlouhý vedení.....píšu o jeho jednání a chování!!!!.Ani Emanuel Moravec belez nackum do zadku tak,jako ten parchant lezl do zadku ussackejm agresorům!!!!!
Nemám bohatý rodiče, zbohatnul jsem až později sám. Ale nějak vám tu chybí důkazy pro vaše tvrzení, že je to hajzl nepoctivý.
SmazatSprávně, dehet, peří a šup do Vltavy.
Smazat20:45
SmazatZřejmě sis zapoměl při těch kšeftech koupit mozek,když seš pořád tak natvrdlej a nechápavej....nebo že by ti mozek nikdy nikdo nechtěl prodat???!!!!:-)))))
Jo jo, keců plno, důkaz žádný. Klasika.
Smazat21:11
SmazatTak znovo havloblbe:Podpora ussackejch agresorů a celosvětových okupantů a podpora banderovskejch vrahů z praporů AZOV je ti málo???!!!!
V tom případě jsi stejnej hnůj jako byl udavač,kolaborant a opilec Venzl Havel!!!!!!;
Co se týče komedianta Stropnického, tak asi 4 až 5 roků zpátky měl na internetu serál videí o Vládním komunikátorovi. Vtip mimo jiné byl v tom, že jako ministr pro komunikaci s veřejností slušně koktal. Podstatě celý cyklus byl založen na zesměšňování fiktivního vládního ministra pro komunikaci s vetejností. Ministr obrany vlastně funguje jako parodie na ministra pro komunikaci, kde kritizoval to co dneska sám dělá. Pokud to máte někdo stažený dejte tom do placu ať se lidi pobaví. Mimochodem to bylo docela vtipný, ale bylo to asi naposled co jsem se při jeho spatření smál. V reálu je nyní spíše k pláči. Aottj.
OdpovědětSmazat