Reklama

.

.

neděle 19. listopadu 2017

Václav Dvořák: Bude se větrat a stranické mafie se brání. Hochštapleři, paraziti a škůdci zabydlení ve strukturách. Babiš udělá do dvou let pořádek...

19.11. 2017   PL
 „Prostě po těchto volbách se bude leckde větrat a stranické mafie se tomu teď brání. Proto tolik mediálního povyku a odporu k menšinové vládě. Naštěstí prezidentem není žádný slaboch, ale Zeman,“ zdůrazňuje k tomu. A církevní restituce? „Jestliže nějací úředníci tvrdí, že něco nejde, protože už je to nějak jinak nastaveno, tak nezbývá, než z nich udělat nezaměstnané,“ tvrdí Dvořák k návrhu KSČM a dalších politických stran na zdanění peněžité části v rámci církevních restitucí.
Máte radost z toho, že se diskutuje mezi politickými stranami o možnosti zdanění církevních restitucí? Jako podmínku to má ve svém portfoliu pro toleranci kabinetu Andreje Babiše KSČM... Jenže já už jsem slyšela, jak příslušní úředníci tvrdí, že je to nesmysl a že to prý nejde, jelikož mají už sazebníky dopředu nastavené...

Od začátku jsem nesouhlasil s tzv. církevními restitucemi. Od začátku to byl podvod, který prošel jen díky lhaní v médiích, především v České televizi a v Českém rozhlasu. S paní spisovatelkou Lenkou Procházkovou a s dalšími aktivními občany jsme vystupovali proti, argumentovali jsme nejen tím, že majetek, který byl veřejnosti vydáván za církevní, jí nikdy nepatřil, že i o ten zbytek, který jim možná patřil, je připravil svými reformami císař Josef II., poté T. G. Masaryk pozemkovou reformou a reformou z roku 1945, že katolická církev dostala za majetek náhrady ve finanční formě v letech 1947–1949. Jako byste házeli hrách na stěnu. Následovalo hlasování v parlamentu poznamenané zkorumpováním tři poslanců ODS, povoláním poslance náhradníka, který byl v tom okamžiku již odsouzený za korupci. To všechno jsou skandální okolnosti, které jen ukazují, jakých špinavých metod se církve, preláti a jejich posluhové dopouštěli v honbě za majetkem.

A pak následovala Kalouskova drzost se smlouvami, které se prý nedají nikdy změnit. Prostě lumpárna na lumpárnu. V tu chvíli, a bylo to jedinkrát v životě, jsem litoval, že nežiji v monarchii, protože žádný vládnoucí suverén by si něco podobného nenechal líbit. To jen lid v demokracii, která je pokřivená jako ta naše a ve které vládnou majitelé médií, tedy v mediokracii se může něco takového odehrát. A jestliže nějací úředníci tvrdí, že něco nejde, protože už je to nějak jinak nastaveno, tak nezbývá, než z nich udělat nezaměstnané. Zdanění prostředků, které církve získaly tímto obskurním způsobem, by byla jen malá náplast na ránu, kterou svým zločinem tehdy vládnoucí pravice zasadila českému národu. A protože se uvažuje o sektorové dani, navrhuji s ní začít právě u církví a stanovit ji na 95 %.

Jak se vůbec díváte na dohady okolo podpory/nepodpory menšinové vlády Andreje Babiše? Co vás v tomto ohledu zaráží?
Andrej Babiš vládu sestaví a v tandemu s prezidentem, který ctí právo vítěze voleb, bude i vládnout. Jak, to nevím, ale rozhodli voliči, a tak to bude. Do dvou let udělá možná pořádek ve státních strukturách, ve kterých se za ta léta mezistranických kompromisů zabydlelo mnoho hochštaplerů, parazitů a škůdců. Prostě po těchto volbách se bude leckde větrat a stranické mafie se tomu teď brání. Proto tolik mediálního povyku a odporu k menšinové vládě. Naštěstí prezidentem není žádný slaboch, ale Zeman.

Blíží se výročí 17. listopadu. V jakém stavu je naše demokracie a do jaké míry jsme se za poslední dobu přiblížili, či nepřiblížili k tomu, o čem jsme snili po roce 1990? Někteří vidí ohrožení demokracie v Andreji Babišovi a Miloši Zemanovi. Sám Andrej Babiš ale tvrdí, že právě on chce realizovat to, o čem jsme tenkrát snili, tedy aby fungovala ekonomika, úspěšné rodinné firmy, infrastruktura a státní správa… Věříte mu?

Tady nejde o víru. Demokracii u nás ohrožují média manipulací, cenzurou a překrucováním. Neprobíhá veřejná demokratická diskuse. Jediným místem, kde zaznívají opoziční názory, je internet. Jsme svědky pokusů o omezování diskuse na internetu, dehonestací některých zdrojů informací a názorů, sestavováním různých seznamů „nepřátel“. K tomu se přidávají některé korporace, které si hrají na moralisty a samozvané ochránce demokracie. Přitom demokracii vyklešťují.

Příklad: S-klik, dceřiná firma vyhledávače Seznam, zrušila reklamu na některých webech, s odvoláním na jakýsi pofidérní seznam, vyrobený na objednávku vlivovými agenturami jedné cizí mocnosti a některých korporací. A za tenhle seznam se schovává i ministerstvo vnitra. Už aby byl Chovanec s celou svou partou Bretschneiderů v pekle! Naštěstí většina dotčených webů nejsou komerční, provozují je dobrovolníci ve svém volném čase a zadarmo.

Omezování ale naznačuje trend, a tím je odklon korporací od demokracie k nové totalitě. Jsme na jejím počátku. Někteří autoři tento stav nazývají korporátním fašismem. Od ideálů listopadu 1989 se vzdalujeme. Jestliže Babiš slibuje nápravu, změnu a návrat k některým ideálům, je dobré ho v tom podporovat. To říkám, aniž jsem jeho volič. Ale Babiš je zároveň největším příjemcem evropských dotací, jsem na pochybách, zda bude ochoten hájit naše národní zájmy v EU, pakliže se dostane do střetu zájmů s Bruselem.

Jak se změnilo podnikatelské prostředí v Česku od roku 1989? Jeden velmi kontroverzní podnikatel k tomu tvrdí, že „strach, který se v pátek večer 17. listopadu 1989 ze společnosti vypařil, je tady znovu, a dokonce se nám vrátil s ještě větší silou“. Podle něj jde o to, že se dnes bojí rozhodovat starostové, ředitelé podniků, ba dokonce i úředníci na všech stupních, aby se nezpronevěřili různým zákonům, předpisům, nařízením... Co si tom myslíte, je to opravdu tak zlé?

Nemohu posoudit, jestli strach panuje tak všeobecně. Pamatuji se, jak někteří podnikatelé šířili strach mezi svými zaměstnanci větou „Kdo nebude volit ODS, půjde z firmy!“. Ale to už je dávno. To bylo v době, kdy i Klausova kravata mohla kandidovat do senátu. Pamatuji se, jak hysterici v souborech některých pražských divadel ostrakizovali ty, kteří nevolili „knížete s čírem“. Když jsme cinkali klíči, bylo mnohým jasné, že se lidi přestali bát StB, aby se začali bát berňáku. Je pravda, že množina dnešních zákonů, předpisů a nařízení tvoří spleť, v níž se nevyznají snad ani advokáti, a že by stálo za to tu celou záplavu zjednodušit, zpřehlednit.

Pravicoví politici tvrdí, že se nyní máme nejlépe v historii naší země. Do jaké míry je to pravda a do jaké míry se některým skupinám opravdu dnes žije těžko? Co by nová vláda měla udělat pro sociálně slabé skupiny obyvatel?


Pravicoví politici jsou většinou lidé bez empatie, slepí k problémům lidí tam dole. Jsou to vyznavači individualismu. Věřím, že jim se daří dobře. Běžní lidé ale ztratili mnoho jistot, především sociálních, a také mnoho iluzí. Mnozí důchodci doslova živoří. Pro mladé lidi je dnes daleko těžší založit a uživit rodinu. Proto se rodí málo dětí a vymíráme. Máme velký dluh, který se rok od roku zvyšuje a naděje na jeho splacení je čím dál menší. Minulý režim byl v tomhle ohledu daleko zodpovědnější. Takže i když máme podstatně větší míru svobody, než před listopadem 1989 – můžeme jezdit, kam chceme, říkat, co chceme, tedy alespoň na internetu, a k tomu si kupovat denně mandarinky a banány, přesto je tahle svoboda jen pro někoho. Ti, kdo mají peníze, jsou si rovnější a svobodnější. Na slabé se ale kašle víc než za minulého režimu. A to je špatně.

Pro sociálně slabé skupiny je potřeba vybudovat pořádný sociální servis, někteří tzv. sociálně slabí na současném sociálním servisu parazitují, je potřeba ho nastavit tak, aby sloužil skutečně potřebným a nebyl zneužitelný lenochy a vyžírkami. Chybí zákon o sociálním bydlení. Je potřeba všestranně podporovat mladé rodiny, jejich společný start a porodnost, především vzdělaných lidí, kde i ženy dělají pracovní kariéru.

Chybí mi také výchova k vlastenectví. Jen ten, kdo má rád svou zemi a lid, kteří v ní žijí, je schopen prospěšné práce a prospěšných rozhodnutí. V opačném případě je to jen dravec, který myslí na sebe, na svůj osobní prospěch a je jedno, kde provozuje svoje kořistění.

Mám obavu, že v současném stavu společnosti nebudeme schopni lidsky zvládnout robotizaci, průmyslovou revoluci 4.0, kterou s sebou přinese velmi blízká budoucnost. Co bude s lidmi, až ztratí zaměstnání? Kam se podějí? A kdo bude kupovat ono automaticky vyrobené, když lidé nebudou mít práci, a tím i peníze? Stojíme před velkou změnou a mám obavu, že autoritativní režimy ten přechod zvládnou úspěšněji než pseudodemokracie, ve které žijeme. A je tu ještě jeden symptom, který ukazuje, že se společností a politikou v Čechách je něco v nepořádku: stále nám chybí zákon o referendu. Ústava nám ho slibuje od vzniku ČR, ale politici, kteří se střídali u moci, dělali všechno pro to, aby referendum nebylo. Zatím se jim to daří. Bohužel.

A ještě malou poznámku k tématu: Jistěže se máme lépe než před třiceti lety. Politici, kteří nám to předhazují, se tváří, jako by to byla jejich zásluha. Ale to je přece normální vývoj v každé společnosti, pokud není válka. I v osmdesátých letech jsme se měli lépe než v padesátých. Proč nám ale dotyční politici nevysvětlí, že téměř po třiceti letech od plyšáku máme stále dvaapůlkrát nižší platy než v Německu při téměř stejných cenách za bydlení, potraviny atd.?

Jak hodnotíte poslední politickou produkci Miloše Zemana? Srší bonmoty, dělá si legraci z novinářů i svého zdraví... Je v kondici vyhrát prezidentské volby? Může jej ohrozit kandidatura expremiéra a někdejšího předsedy ODS Mirka Topolánka?

S odporem sleduji všechny útoky na prezidenta. Jestli si jejich autoři myslí, že voliče odradí od podpory Miloše Zemana, tak bych si tipl, že to bude přesně naopak. Mnoho médií se ukazuje jako žumpa, a to je na pováženou. Navíc se docela zřetelně ukazuje, kdo z novinářů pracuje proti zájmům naší země. Nejvíc o demokracii žvaní právě ti, kteří neuznávají rozhodnutí většiny při volbě prezidenta, nechtějí vzít na vědomí ani výsledky posledních voleb. Docela úspěšně slovo demokrat vyprazdňují.

K volbě „svěžího vánka“ Topolánka vlastně nemám moc do dodat. Další v řadě. Jen mě zaráží ta jeho drzost po tom všem, co tady prováděl. Myslím si, že lidi ho dobře znají a pamatují, jaké to bylo za jeho premiérování. Volné pole pro korupci, obnažené penisy u Berlusconiho, vulgarity všeho druhu...

Miloš Zeman jede do Ruska a s ním chce jet i rekordně velká delegace podnikatelů. I odpůrci Putina přiznávají, že Rusku se ekonomicky daří, navzdory sankcím. Bude kvůli této návštěvě znovu Zeman tepán ve smyslu „škodlivé orientace naší země na Východ“ ?

No ano. Přátelé kultu Václava Havla a další zahraniční vlivové agentury budou zase pištět. My přece musíme bezpodmínečně poslouchat v rámci EU a NATO. Ale NATO ničí už léta mezinárodní právo a Evropská unie ničí sebe samu sociálním inženýrstvím a odmítáním demokratických postupů. Jakýkoliv pokus se vymanit z toho nebezpečného sevření je vítán. Jsem rád, že máme prezidenta, který před naší ekonomikou otevírá další obzory.

Šéf SPD Tomio Okamura nedávno vyzval ke změně statusu veřejnoprávních České televize a Českého rozhlasu. Je pravda, že zejména ČT je kritizována za stranění některým politikům a špinění jiných. Zemanova kancelář si na ni stěžuje často. Kritizován je i např. výběr hostů do pořadů Václava Moravce. Oproti tomu zastánci ČT tvrdí, že jakákoliv podobná změna by ohrozila naši demokracii. Jak hodnotíte práci ČT a rozhlasu vy? Je třeba přistupovat ke změnám?


Jako bývalý zaměstnanec Československé televize a vedoucí vysílání Občanského fóra z roku 1989 jsem pozoroval s velkou nechutí, jak tahle instituce opět zapadla do starých kolejí, ovšem s přepólovaným znaménkem. Opět se vybírají lidé, kteří na obrazovku mohou a kteří ne, opět se říká jen část pravdy a druhá se cenzuruje, opět se opisuje, tentokrát ne z Moskvy, TASS a Ústředního výboru Jediné Strany, ale ze CNN, Washingtonu a Ambasády na Tržišti, a do toho Kalousek komentuje snad i dětské pořady. Hospodaření redakcí je neprůhledné, státní kontrolní orgány nemohou kontrolovat, a tak bůh ví, co se tam s penězi z koncesionářských poplatků děje. Osobně jsem byl postižen cenzurou, pravda, ještě předešlým vedením ČT. Ale podle toho, jak mi vracejí náměty, se tam lidé a „zásady“, kterými se řídí, moc nezměnili.

Na rozdíl od Okamury si ale myslím, že veřejnoprávní a nezávislá tahle média mají být. Nejsou, ale mají být. Jednou z cest je volba intendanta, který bude nezávislý na politicích a korporacích. Nejlépe všelidovým hlasováním, podobně jako volba prezidenta. Ale i to Okamurovo zestátnění by bylo lepší než dnešní vláda samozvanců, kteří překrucují, zamlčují, lžou, dusí demokracii a diskusi, slouží cizím zájmům a bůh ví, co dělají se svěřenými penězi. Aspoň od voleb k volbám by za televizi i rozhlas byl někdo osobně zodpovědný.

55 komentářů :

  1. děkuji, vzpomínám si, jak jste na autogramiádě vyprášil Albrightové kožich s broží kejhavé husy...

    OdpovědětVymazat
  2. U té předposlední věty bych se na chvíli zastavil - u těch vlád samozvanců. Samozvanci to byli poprvé, podruhé, i potřetí... Jak mazaně vynechali z nedávného pořadu o Karlu Krylovi část, kdy zpíval o demokracii, která do doslova zaskočila, když se tak nadšeně vrátil do ČR po listopadu 1989. Proč asi zpíval ( což od té doby nikdy nikde nezaznělo) ...." a není, kdo by vykydal. Vždyť vládci samozvaní, si staré zvyky pěstí dál, a kradou, lžou, a žvaní".... Do nejmenšího detailu je to pravda, a nic se na tom dosud nezměnilo, až na to, že všechno má zhoršující se tendenci, v závislosti na tom, že všem těm polistopadovým lumpenstrukturám už dospívají potomci, všem jejich kámošům se děje stejně, a přibývá modelek a celebrit. Všechno to chce trafiky, všechno to chce nic nedělat, topit se v luxusu, krást, lhát, a žvanit.... ale to donekonečna jít nemohlo. Musí to skončit zcela zákonitě, protože když není měšec zlaťáků darem od kouzelného dědečka, jednou se ruka šmátralka došmátrá až na dno. Kde budou dál brát, když státního už nic není, všechno je buď prodané, zničené, nebo soukromé, a ti, co úspěšně ze státního vytvořili soukromé, si nenechají vzít nic. A teď to vypukne! Už to v podstatě vypuklo! Už si skáčou navzájem po krku, už se navzájem zahryzávají do hnátů. Každej se o to své rve jak pes - jak dlouho budou ještě žrát z vyprázdněných koryt? Oni v podstatě asi doufají, že to za ně vyřeší nějaká ta další apokalypsa, která přijde z jimi oslavovaného "západu", který je v nějaké vyprovokované řeži zbaví značného množství lidských dotěravců, a pak budou ještě chvíli krást, a jásat a tančit na kouřících troskách a mrtvolách, a potom? To, co právě teď předvádějí, je nejlepší důkaz toho, jak moc jim záleželo a záleží na občanech, které zastupují a jimž vládnou. Vždyť se přece ví o výroku expremiéra Topolánka v souvislosti s tehdejšími šarádami na Ministerstvu kultury po smrti Pavla Dostála, a pak se zastřelil i Martin Stěpánek... a šlo o nějakého erc lotra, který mermo mocí měl dělat náměstka příštímu ministrovi kultury... a ten výrok byl, že Topolánek sice tušil, že česká polistopadová politika je velké svinstvo, ale že je to svinstvo až tak strašné, to pr netušil.A je to čím dál strašnější. A mimochodem - ten sporný lump pak dělal náměstka a poradce Sobotkovi - a takových tam je! Samý lump a šmejd. Po vzoru komunistických aparátčíků v době "totality" také jen přelézají od jednoho koryta k druhému, do příslušných stran podle výše dojivosti, přihrávají si funkce a pozice, a hrají si na nadlidi. Strašná - úděsná verbež - a to zdaleka nevíme všechno. A nikdy se všechno nedozvíme, protože bychom 24 hodiny denně neslyšeli nic jiného, než kdo z nich byl jaká svině, a co mají na svědomí, a co jim zůstalo za nehtama. 24 hodiny denně - každou hodinu a minutu - a trvalo by to hodně dlouho, než bychom se dozvěděli všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:48 jste neznalý fantasta: "...Po vzoru komunistických aparátčíků v době "totality" ..." Rád bych věděl, co Vy víte o komunistických "aparátčících". Třeba o jejich platech, pravomocích a pracovní náplni. Kdo to vzal, byl buď oddaný té straně, nebo chtěl budit dojem, nebo byl naiva, nebo nic moc neuměl a tak se za pár šupů jako "soudruh či soudružka" z okresu, kraje nebo ÚV trapně a se strachem, kdy bude kam poslán, pokud někde nebude něco fungovat. Jsem z těch, kteří měli možnost do toho vidět. Aparátčíkem? Ani za Boha!

      Vymazat
    2. 17.48 moc hezky napsaný

      Vymazat
    3. 18:42-to je dobrý! Který z těch, co jste jmenoval jste byl? A co teď, jste za vodou?

      Vymazat
    4. Pane Povolný 22:00 žádným z těch „aparátčíků", které jsem jmenoval, jsem jako bezpartijní nebyl. Také vzhledem k technické odbornosti, několika patentům, z nichž některé ještě dnes vynášejí, jsem to ani neměl zapotřebí. V této souvislosti jsem také, máte pravdu, "za vodou". Je mi líto, býval jste argumentačně na lepší úrovni. Přiznávám ovšem, že jsem opomenul napsat, že ti nejvyšší "aparátčíci" měli SANOPZ a zvláštní zásobování, někteří i nejkvalitnější potraviny ze Státního statku Praha. Chápete, že lidé s vysokou, specializovanou odborností a praktickými výsledky, měli dobrou možnost do politického systému nahlížet, aniž měli zapotřebí být jeho výkonnou součástí? Nebo se domníváte, že takoví měli podporovat zaostávání vědy, techniky a technologie na úkor rozvoje národa? Pokud jste soudný člověk, neměla by Vám vadit fakta, když vám nevyhovují nebo jste je do úvahy, neinformovaný, nebral. Srovnejte se.

      Vymazat
    5. 3:52-pobavila mně Vaše věta,"Jsem z těch, kteří měli možnost do toho vidět". Proč se domníváte, že 17:48 je neznalý fantasta a nevidí realitu správně? Jen těch stran je teď více, systém zůstává! I to zvláštní zásobování PS. Tak nevím kdo není srovnaný?

      Vymazat
    6. Pane Povolný (9:27) jsem rád, že jsem Vás pobavil. I tak se ale domnívám, že větší část tehdejší společnosti moje možnosti vidět do vnitřní praxe systému neměla, navíc a samozřejmě, o soustavnější poznávání jeho praxe neměla ani zájem. Přispěvatel 17:48 větou, kterou cituji, uplatňuje primitivní pohled člověka, který poměry, ani vztahy, ani dostatek konkrétních lidí na různých úrovních aparátu KSČ ani neznal, ani v praxi své práce valně nezažil a nezkoumal. Uvedu nejjednodušší příklad z takové té „kontaktní“ úrovně v průmyslu: Dělník velkého výrobního podniku si jde po začátku směny do trafiky v areálu pro cigára a noviny, kolem něho projíždí podniková Tatra 613 se ředitelem a dalšími. Vnímá to právem tak, že papaláši si vezou prdel. Pokud by ale byl nucen absolvovat pracovní cesty jako v jednom dni do Bratislavy a po osmé večerní zavezen zpět do podniku (jak pravil předpis), asi by to vnímal poněkud jinak. Jinak to zas vnímali dělníci servisu, kteří se po republice trmáceli Škodou 1200, ale ani tam ani zpět nepospíchali natolik, aby si ponížili cestovní diety. Ten ředitel si je samozřejmě nepsal. Věřím, že máte dost představivosti pro dojmy a pocity diváka na mnohem vyšší tehdejší úrovně a poměry ve stranickém aparátu, kde se vesměs hrálo na askezi. Dnes ovšem má kdejaký papaláš luxuanější auto se řidičem k osobní dispozici, potom další k osobní dispozici bez řidiče. O příjmech v poměru k dělnickým nemluvě. Pravda pravdoucí, nejsou jako oni!

      Vymazat
    7. 22:03-já Vám sice rozumím ale na řízení státního podniku(státní správy), musíte psát úvodní články! V obecné diskuzi je to "házení perel sviním".

      Vymazat
    8. Pane Povolný (0:55) z mnohaleté profese mám nutně návyk zkoumat komplexně, zaznamenávat a experimentovat. I tyto diskuze jsou jistým materiálem a terénem. Je možné mít takový malý, soukromý ÚSTR, který se snaží pracovat bez politických zadání. Proto také rozšiřuji okruh kontaktů s pamětníky z nejrůznějších pozic za „totality“. Vyptávám se, ze své zkušenosti mám možnost vyslechnuté korigovat. Na psaní úvodních článků se nijak necítím, některé konkrétní otázky k praxi předchozího režimu si ale troufám zasvěceně zodpovědět.

      Vymazat
  3. Zřejmě "nic nového pod Sluncem ..."

    Už v červnu 2005 avizoval personální změny, po svém případném volebním vítězství, současný kandidát na prezidenta ČR Mirek Topolánek, mj. absolvent vojenského gymnázia v Opavě a předsda ODS, slovy :
    "Neočekávejte ode mě nic jiného než noc dlouhých nožů. Ta prostě přijde."

    http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/107-mirek-topolanek?gclid=EAIaIQobChMI6a_65orL1wIV4hXTCh2GbQ62EAAYASAAEgJKtfD_BwE
    https://cs.wikiquote.org/wiki/Mirek_Topol%C3%A1nek

    OdpovědětVymazat
  4. Volba Zemana, je volba proti pražské kavárně.

    OdpovědětVymazat
  5. Václave a co říkáte spoluúčasti zemana na rozkrádání státu církvemi ?*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:04 víte Vy vůbec o co jde?

      Vymazat
    2. 18:04 Dejte odkaz na zdroj nebo "zmlkněte" !

      Vymazat
    3. Jsem sice jiný Václav než kterého jste oslovil, ale musím Vám říci že v boji se hledá spojenec jen těžko. Zeman kdyby ještě bojoval s církví
      tak by pomalu zůstal sám proti všem.
      Protože ať řekne co chce kavárna a tradiční strany to otočí proti němu.

      Vymazat
    4. ...účel světí prostředky...
      18.56 snad vám pomůžou : http://www.nicm.cz/organizace-venujici-se-mentalne-postizenym *

      Vymazat
    5. http://tisickrate.cz/milos-zeman-udelil-vyznamenani-jezisi-kristu-prevzal-jej-za-nej-dominik-duka/

      Vymazat
    6. Hovno, blbe.

      Vymazat
    7. :)) mám rád češtinu :))
      Nechtěl jsem tě naštvat, prostě je to vůl a od ostatních kandidátů se zas tolik neliší.
      kolo,rovno, hovno, jak se to rýmuje*

      Vymazat
    8. Unknown19. listopadu 2017 19:29
      Že jsi blb to jsi mi nemusel sdělovat . Už dle tvé značky je to jasné

      Vymazat
  6. http://www.nicm.cz/organizace-venujici-se-mentalne-postizenym

    OdpovědětVymazat
  7. Svatá prostoto!
    Kdo byl u nás předsedou vlády v době útoku na Jugoslávii?
    Nějaký Zeman.
    Neměl snad možnost akci vetovat?
    Zeman jen zbaběle zalezl a ve Sněmovně pak masakr civilistů obhajoval..
    Měl by být se Solanou a dalšími ve vězení v Haagu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19. listopadu 2017 19:52
      A TY JSI HRDINĚ PROTESTOVAL NA ST. NÁMĚSTÍ.
      Svatá prostoto Ty jsi uplnej vzor debilismu.
      Václav

      Vymazat
  8. Ale no tak, M.Zeman není nadčlověk, i on měl strach o budoucnost, kariéru, postavení. Ale dnes je starý, moc času mu nezbývá, takže je možné, že zkouší nalézt nějaký "smysl pro spravedlnost", samozřejmě, v mezích možností: chce-li podpořit Rusko, musí nejprve bezvýhradně podporovat Izrael, který je tak nějak spjatý se Západem, ke kterému má Miloš výhrady.Ale, i kdyby jeho jedinou zásluhou bylo "podržení" A.Babiše, tak to může znamenat celkem dost za předpokladu, že A. Babiš něco dokáže dlouhodobě změnit. Ale to je poněkud nepravděpodobné: přežije-li, po jeho "odchodu z politiky" se vše vrátí do starých kolejí. Tahle země má svoji dynamiku, zvyky, a není to dané jen "těmi u vlády". Stačí znát povrchně dějiny+lidovou psychologii a je zřejmé, že jedinou cestou odtud je patrně emigrace, smíření/vypořádání se se sebou samým:-), nebo sebevražda, protože boj za pravdu, lásku, spravedlnost i tzv. morálku nejlépe funguje totální aplikací požadovaných parametrů na vlastní osobu. Dojde-li k osobní změně, bude Vám úplně jedno "co pije" pan prezident, nebo M. Kalousek. A jakmile elity/celebrity ztratí fanoušky, obdivovatele, uctívače, jejich svět se zhroutí, bohatství nebude mít tu pravou příchuť, podívejte se na pana Krejčíře, případně i p. Rittiga,... Je tady snad někdo, kdo byt to s nima měnil?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:26-chcete-li emigrovat, prosím, ale my jsme tu doma!

      Vymazat
    2. Pane Povolný, kdyby ti kreténi a vlastizrádci emigrovali byla by to pro národ větší událost než listopad r. 1989

      Vymazat
    3. Není třeba dlouhých řečí. Prezident Zeman má fůru vlastností, které mi vadí, ve své politické minulosti udělal mnoho chyb. Ale to, jak dovede vytáčet k nepříčetnosti všechny havloidy, to něco vypovídá!!! A proto má můj hlas! VK

      Vymazat
  9. Proč jen zdanit církevní restituce. Rovnou vyvolat přešetření restituci církevního majetku a podle zjištěné právní podstaty eventuelně potrestat všechny co hlasovaly za podvod a žádat na církvi náhradu vzniklé škody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...kde není žalobce, není ani soudce :)
      Nejprve je třeba zvolit vhodného presidenta jenž jako vrchní velitel AČR vydá rozkaz k uzavření státních hranic,pasové kontrole,
      pak vyvolá generální stávku do odvolání vlády,senátu a parlamentu,
      pak posvětí vládu novou která prostřednictvím lidu napraví ústavní demagogie a vyčistí soudy no a můžeme začít rozplétat kriminální činnost politiků a černoprdelníků.
      Do té doby ovšem to zatím vypadá že pojdeme jako menšinový národ ve vlastní zemi*

      Vymazat
    2. 21:30- kterýpak z těch kandidátů je ten vhodný jistě neuvedete!

      Vymazat
    3. ...do té doby to ovšem vypadá že pojdeme jako menšinový národ ve vlastní zemi...
      žel Bohu, žádný*

      Vymazat
    4. 22:06-že jsem tak smělý, kterého že jste etnika?

      Vymazat
  10. Dobře to napsal pan Dvořák hlavně musí vyhrát presidenta Zeman a pak se může vysušit kavárnická žumpa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Jedu takhle tábořit škodou sto na Oravu.
      Spěchám, proto riskuji, projíždím přes Moravu.
      Řádí tam to strašidlo, vystupuje z bažin,
      žere hlavně Pražáky, jmenuje se Jožin.

      Ref. 1:
      Jožin z bažin močálem se plíží,
      Jožin z bažin k vesnici se blíží,
      Jožin z bažin už si zuby brousí,
      Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.
      Na Jožina z bažin, koho by to napadlo,
      platí jen a pouze práškovací letadlo.

      2.:
      Projížděl jsem dědinou cestou na Vizovice.
      Přivítal mě předseda, řek' mi u slivovice:
      "Živého či mrtvého Jožina kdo přivede,
      tomu já dám za ženu dceru a půl JZD."

      Ref. 1

      3.:
      Říkám: "Dej mi, předsedo, letadlo a prášek,
      Jožina ti přivedu, nevidím v tom háček."
      Předseda mi vyhověl, ráno jsem se vznesl,
      na Jožina z letadla prášek pěkně klesl.

      Ref. 2:
      Jožin z bažin už je celý bílý,
      Jožin z bažin z močálu ven pílí,
      Jožin z bažin dostal se na kámen,
      Jožin z bažin, tady je s ním amen.
      Jožina jsem dohnal, už ho držím, johohó,
      dobré každé lóve, prodám já ho do ZOO.

      Vymazat
    2. prosím blbe neopisuj.
      Václav

      Vymazat
    3. Blbý Václave,
      to není opsané, ale zkopírované.
      Zazpívej si o předsedovi, uleví se ti a nebudeš muset být agresivní*

      Vymazat
    4. Unknown19. listopadu 2017 22:58
      S "genii" Tvé úrovně se nebudu zahazovat.
      Václav

      Vymazat
  11. 20:26 naprosto správná úvaha

    OdpovědětVymazat
  12. Sklenka z českého křišťálu, v ní syntetickej rum,
    vybled´už plakát OF nad postelí,
    kde je dnes konec všem listopadovým snům,
    zase jsme naletěli.

    Smrtka na Pražském orloji nám odměřuje čas,
    nad tím, co vidí, moudře hlavou kývá,
    supi a hyeny tu mají hodokvas,
    rvou vše, co ještě zbývá.

    Morálka v krajině výrazně poklesla,
    korupci podvod otevírá dvéře,
    my, že jsme vyhráli, tak teď jsme u vesla,
    bohužel, na galéře.

    Sklenka z českého křišťálu, v ní syntetický rum.
    Chybí tu zvyk nalit čistého vína,
    dávno je konec všem listopadovým snům,
    zůstala kocovina.

    OdpovědětVymazat
  13. Pane Dvořák.
    Jste ochoten nést důsledky za svá slova,že Babiš udělá tady pořádek?Ještě se to nikdy v historii nestalo,aby boháč nechtěl být ještě bohatší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přece ještě neznamená, že Babiš konkurenční mafie nezdecimuje.

      Vymazat
    2. Anonymní 16:28
      Souhlasím,že Babiš konkurenční mafii zdecimuje,co dokládá i řev postižených,třeba i dnes na první schůzi nového parlamentu.

      Vymazat
  14. Proč vy hnoji co jenom hnojíte neskočíte do hajzlu a nespláchnete se.S panem Dvořákem plný souhlas. Tady ty zvratky blijou jen hajzlové co sami mají za nechtama a nyní by byli rádi aby se nic nezměnilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Idioti byli v noci smazáni.

      Vymazat
    2. 6:08 jestli byli "idioti" v noci smazáni a není tam po nich příslušná hláška, je onen mazatel nekorektní člověk. Používám tento eufemismus proto, abych neposkytnul záminku ke smazání, jinak by tam bylo jadrnější slovo.

      Vymazat
  15. Že něco nejde? Vyhrožuje se, že německý kapitál z ČR odejde? Je třeba přivést ČLR nebo RF a dát jim stejné podmínky. Pak bude cvrkot. Nakoupíme vojenské vrtulníky v USA, stejné kvality jsou v RF ale jsou minimálně o třetinu levnější. Chceme stavět JE, tak s RF. V USA postavily poslední někdy v 70.letech minulého století.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta americko-japonská firma (Westinhouse), která se ucházela o dostavbu Temelínu a Dukovan, je už v bankrotu. TAkže zbývají Frantíci, jižní Korejci, Číňani a Rusové. Rusové jediní ale budou mnoho komponentů vyrábět u nás!

      Vymazat
    2. 20. listopadu 2017 9:29
      Naprostý souhlas!!!!

      Vymazat
  16. Církevní restituce? Podvod na občanech? Prosím, co po tzv. šmirglové kontrarevoluci nebylo podvodem na občanech, eo ipso velezradou státu a národa politickými šašky tradičních partají ve službách velkokapitálu? A to, co se nazývá ČÉTÉ a co jde v tradici skálopevných sluhů kapitálu a Emanuela Moravce z dob nacistické okupace. Jsou sice placeni blbci - občany, ale souzní s mocí peněz vrchnosti. Šíří to, co jim káže kapitál. A zda mohou jinak? To by museli pracovat vlastním rozumem a kde brát, když není? Takže jediná cesta je ponechat ČÉTÉ k volné korupci těch, co na to mají a korupce je jejich existence a odstřihnout tvůrce kalů od povinných plateb z kapes občanů.

    OdpovědětVymazat
  17. Babišovy kecy o zdanění části církevních zlodějen jsou typicky psychopatickou rétorikou:
    1. Moc dobře ví, že skoro jistě to neprojde ani ve vládě, ani v parlamentu, natož v senátu. On pak bude zdůrazňovat, jak chtěl udělat pořádek a druzí mu v tom zabránili.
    2. Kdyby to náááhodou prošlo, ani koruna z těch daní nepůjde důchodcům nebo do zdravotnictví. Polovinu Babiš daruje jenkyům (např. nakoupíme jejich zbraně, co by jinak šly do šrotu) a druhou polovinu daruje formou dotace Agrofertu.

    A vůbec - "pořádek" podle Babiše má vypadat tak, že druzí nebudou krást, aby všechno zbylo k rozkradení pro něj. Najděte si, kolik dostával dotací, než se stal ministrem (už to byl bal balík) a kolikrát víc si přidělil v dotacích hned, jak začal ministrovat. To mluví za všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně. Ty víš všechno nejlépe. Máš holt přehled. Co Babiš udělá, co neudělá, co chtěl, nebo nechtěl, co nááááhodou projde, kradení musí zbýt na Babiše - to on totiž rozkradl majetek státu za těch 27 let, to on vyprodal české firmy, třeba Plzeňskej pivovar ( odpornej, už nenapravitelnej zločin!) Karlovarskou Becherovku, Škodovku, to on prodal vodu - to všechno on, ten strašnej zloděj. Ty holt jsi takovej blb, až to bučí. Ty jsi blbej jak daleko vidíš, a ještě za roh. Jdi do hajzlu! To mluví za všechno.

      Vymazat
    2. Aby jsi nebyl překvapený ty prognostiku!!
      pro 23:03

      Vymazat
    3. Při menšinové vládě ANO najde Babiš pro zdanění "církevních restitucí" podporu v mnoha stranách. Toho se ty svině v Pravicovém bloku (pardon - Demagogickém bloku) bojí.

      Vymazat