Reklama

.

.

sobota 4. listopadu 2017

VIDEO: Hnutí SPD se odkopalo 12 dní po volbách! Místopředseda Radim Fiala šokoval na ČT odmítnutím referenda o vystoupení z NATO, hnutí prý o tom nikdy ani neuvažovalo, aliance je prý v této chvíli nenahraditelná! Moderátor ČT nevěřil vlastním uším! Přijde omluva panu VK? (VIDEO)

3.11.2017 AE News

Hnutí SPD se odkopalo 12 dní po volbách! Místopředseda Radim Fiala šokoval na ČT odmítnutím referenda o vystoupení z NATO, hnutí prý o tom nikdy ani neuvažovalo, aliance je prý v této chvíli nenahraditelná! Moderátor ČT nevěřil vlastním uším! Přijde omluva panu VK?


Normálně se nevěnuji psaní článků, ale tentokrát jsem musel, nedalo mi to. Když pan VK krátce před volbami odvolal svoji podporu SPD s odkazem na to, že v hnutí je okolo Tomia a v místních buňkách mnoho “divných lidí”, kteří tu stranu rozvracejí zevnitř, netušil jsem, že ten rozvrat SPD začne už 12 dní po skončení voleb. Včera večer na České televizi v pořadu Události, komentáře provedl místopředseda SPD Radim Fiala něco, co bych nazval rituální politickou sebevraždou před voliči alternativy a co vyrazilo dech i zkušenému moderátorovi České televize. Radim Fiala v přímém přenosu ČT odmítl, že by SPD kdykoliv prosazovala referendum o vystoupení z NATO, dále uvedl, že SPD nebude v žádném případě vyvolávat referendum o vystoupení z NATO a pokud by referendum bylo přece jenom vypsáno, a to je největší šok, vedení SPD nedoporučí svým voličům, aby hlasovali pro vystoupení z NATO, protože NATO prý v současné době nemá relevantní alternativu a náhradu. Toto není hoax, viz. video v úvodu článku. Celý pořad na ČT v odkazu zde.


Radim Fiala, místopředseda SPD


Nedovedu si představit, že bychom jako AE News podpořili SPD před volbami a teď se dívali, jak se pan Fiala na ČT odkopává spolu s celým hnutím. Ty vole, to je bizár, řekl by klasik. Hnutí, které se definuje jako alternativní a pro-národní, podporuje setrvání v NATO, které ovládají US neoconi. To je opravdu síla, fiat jako vyšitý. Znovu mi to připomíná citát pana VK o tom, že Česko snese fšecko. Je mi opravdu líto všech alternativních voličů, kteří volili SPD v naději, že hnutí podpoří referendum o vystoupení z NATO. Nakonec to vypadá jen na referendum o setrvání v EU. Pokud druhý muž v SPD a místopředseda v živém přenosu na ČT řekne, že hnutí nikdy ani neuvažovalo o referendu k NATO, tak je to velmi vážné prohlášení. Je to jako třísknout kladivem do porcelánu a očekávat, že si toho nikdo nevšimne, hlavně ne voliči.

Útočné NATO podle Fialy prý nemá alternativu, pokud jde o obranu ČR… no comment!


Nechápu slova pana Fialy o tom, že NATO nemá alternativu. To si dělá z voličů SPD kozy? Jenže jakou alternativu k čemu? Myslel to pan Fiala jako alternativu k obraně ČR? Nějak jsem si nevšiml, že by NATO chránilo hranice EU nebo ČR, když se podívám na to, co se děje v Evropě od roku 2015 kvůli migrační krizi. NATO nechrání hranice EU a ani hranice ČR. Je to útočný pakt armád pro americká válečná dobrodružství ve světě. NATO realizuje mise v Iráku, v Afghánistánu, na hranicích doteku s Ruskem v Pobaltí, ale nikde jsem si nevšiml, že by NATO vyslalo mise na ochranu hranic Schengenu před migranty. NATO válčí v Afghánistánu, v Iráku, jednotky má v Pobaltí, poradce na Ukrajině, kde koordinují útoky proti domobraně v Doněcku. Co tohle všechno má sakra společného s obranou ČR? Pan Radim Fiala tak naprosto bezostyšně označuje agresorský expediční pakt za jedinou variantu obrany ČR? Dobro došli!

Jenže voliči, pokud si přečetli před volbami na webu SPD jejich volební program, tak se dozvěděli něco úplně jiného, než co tvrdil Radim Fiala ve čtvrtek na ČT. Hnutí SPD dalo slib voličům o referendu k NATO přímo ve svém volebním programu a minimálně dosud tento slib z programu [1] vymazán nebyl:

Prosazujeme také časově omezený mandát soudců a jejich hmotnou odpovědnost. Prosazujeme právo občanů rozhodovat o veřejných věcech v referendu. Budeme novelizovat zákon o místním referendu a prosazujeme zákon o obecném referendu. Občané mají právo se tímto způsobem vyjádřit ke všem zásadním otázkám budoucnosti českého státu, včetně členství v EU nebo v NATO.

Podle Fialy je prý NATO zatím nenahraditelné a hnutí SPD odmítne jakékoliv referendum o vystoupení z aliance


Teď už chápu, proč mi pan VK v pátek 20. října po odchodu ze SvR psal na Skype, že uvnitř SPD se zbavují pár dní před volbami lidí, kteří mají ostře negativní postoje k NATO, aby po volbách ty lidi nedělali SPD problémy a nevolali po referendu o vystoupení z NATO. Teď když slyším Fialu mluvit na ČT o nepostradatelnosti NATO, začíná to všechno do sebe zapadat jako mozaika a puzzle. No, tak teď je jasné, proč se zbavili lidí jako je Jan Kopal, který v minulosti vedl demonstrace proti NATO. To je tak průhledný a tak otřesný, že si nedovedu představit, jak na to zareagují voliči, kteří opravdu SPD volili. Zkusím si tipnout, že jedna skupina lidí se naštve. Druhá skupina lidí si řekne, že přece zbývá jeden z bodů programu, který SPD zatím nepopřela, odpor proti migraci. A zase bude spokojenost. Ale potom nechoďte řvát na AE News do diskuse, že po ČR jezdí americké tanky, dragounské jízdy, že brigáda z Žatce je pod velením Bundeswehru, že armáda ČR nakupuje americké vrtulníky a na ruské hranice v Pobaltí po Novém roce 2018 vyrazí české jednotky. NATO je přece podle pana Fialy z SPD nepostradatelné!

“Nenahraditelné NATO” a americké Strykery v ČR při Dunajské jízdě

Pan VK nezklamal, varoval před “divnými lidmi” v SPD už před volbami, lidé ho měli za zrádce. Teď by se mu měli omluvit, to očekávám od všech čtenářů AE News, kteří zde jakkoliv panu VK nadávali. Minimálně to bude slušnost za to, jak usilovně pan VK hledá pravdu, i za cenu toho, že upozorňuje na pravdu, která bolí a není příjemná. Facka voličům SPD přišla přesně 12 dní po skončení voleb. Netrvalo to ani dva týdny a je mi úplně jedno, jestli NATO je nebo není nahraditelné. NATO je totiž úderná pěst amerických neoconů! SPD se ústy svého místopředsedy tvrdě a ostře postavila proti referendu o vystoupení z NATO. A to je prostě šok a zrada národních tezí. Slova Radima Fialy o nenahraditelnosti NATO je slovník, který bych čekal od pornohvězdy Kubíka Jandy z Evropských hodnot a ne od místopředsedy SPD.


VIDEO: Názor Tomia Okamury na referendum o NATO v roce 2015. O dva roky později má jeho kolega Radim Fiala úplně jiné názory na NATO. Copak se asi změnilo? NATO už není agresivní proti Rusku?

 

Hnutí SPD se odkopalo


Existovaly základní parametry, proč jsme na AE News a hlavně s panem VK podporovali SPD a Tomia Okamuru. Bylo to referendum o vystoupení z NATO a EU. Najednou ale vidíme, že druhý muž v SPD říká o NATO, že nemá alternativu a pokud dojde na referendum, SPD bude proti vystoupení z NATO. Pro mně v tomto okamžiku SPD definitivně končí. Když teď vidím na ČT Radima Fialu, jak s klidem do očí moderátorovi říká, že SPD nikdy pro referendum o vystoupení z NATO ruku nezvedne, je mi z toho zle. Stejně jako to dělá pan VK, i já vás poprosím, abyste tento článek sdíleli na sociálních sítích, aby se voliči SPD dozvěděli, jak rychle po volbách se hnutí SPD odkopalo a jde na ruku NATO a americkým neoconům. Můžete se utěšovat tím, že odpor SPD proti migraci zatím “zmanažován” nebyl, ale když pan Fiala bez mrknutí oka a s výrazem hráče pokeru podpoří na ČT NATO a odmítne referendum o vystoupení z něho, potom si nechci ani představovat, co se Závěrem bych si dovolil pozvat čtenáře AE News k poslechu dnešního pořadu s panem VK a Vítkem na Svobodném vysílači CS od 19:00 hodin. Určitě tam budou mluvit i o těchto neuvěřitelných výrocích pana Fialy v ČT, kde se tak odmítavě vyjádřil k věci referenda o vystoupení z NATO.stane za dalších pár týdnů s těmi dalšími sliby.

... ... ...

-Administrator-

197 komentářů :

  1. REFERENDUM O ODCHODU Z EU A NATO.TO BYLO SLÍBENO,PANE FIALO. CO TAK NAJEDNOU TEN KOTRMELEC,CO?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vytrvalým návštěvníkům NR a pozorným čtenářům komentářů, se může jistý obrat v postoji SPD pokusit vysvětlit předvolební znalec, propagátor a tím pádem i zdejší garant této strany, vystupující pod značkou P.K. Jistě to svým odpůrcům (v té době) i ostatním dobře vysvětlí. Nemůžu se dočkat.

      Vymazat
    2. jsme zkorumpovany zrudy a a chamtivi parasiti a neni nam radno verit a co slibime NIKDY NESPLNIME.

      Vymazat
    3. Žáfný kotrmelec to není.
      Přinejmenším pár měsíců před volbami, kdy už jsem je sledoval, skutečně slibovali referendum, s možností vč vystoupení z EU, zatímco o vystoupení z NATO řeč nevedli.
      Bylo to nápadné a jenom idiot se teď diví. Přesto byli ze stran s šancí nad 5% zdaleka nejlepší variantou.
      Každý, kdo to teď označuje za kotrmelec je odporný nechutný manipulátor hodný angažmá v mainstreamu.
      Vláďa z Brna

      Vymazat
    4. Inu - pokud projevy SPD půjdou nadále v těchto stopách, příští volby dopadnou jako v r.48 a vyhrají je reformovaní komunisté. A možná že ty volby už budou v předčasném termínu.

      Vymazat
    5. Neplašte lidi . Dobře víte že z NATO se nedá vystoupit . Referendum by vyhráli natovci . Volil jsem SPD hlavně proti imigraci muslimů a černochu . Podívejte se jak dopadli germáni . Takže nesmíme dopadnout a ubránit si domovinu . Tomio ví co dělá . Volili jsme SPD a svorně je podporujme . Nebuďme jak baby na trhu . Marcel

      Vymazat
    6. Proč by se proboha nedalo z NATO vystoupit?

      V souvislosti se Severoatlantickou aliancí vzniklo několik falešných tvrzení a představ, které velmi ochotně pomáhají šířit čeští politici, vojenští hodnostáři a novináři. Z Aliance vytvářejí cosi, co se blíží bezpečnostnímu kultu, když rozhlašují, že se jedná o jedinečnou, a tudíž nenahraditelnou organizaci, která poskytuje bezpečnostní záruky

      Politici považují vystoupení z NATO za ohrožení naší národní bezpečnosti a vůbec si tuto situaci nedokáží představit. Někdo dokonce spojuje případné vystoupení z Aliance se vznikem bezpečnostního vakua.

      Avšak je velmi jednoduché odhalit pravdivý stav věcí a prokázat, že situace je zcela opačná a pro nás značně nevýhodná, neboť neexistují žádné bezpečnostní záruky, ale jen nekalé využívání členských zemí, v rámci něhož jsme zatahováni do spirály několikanásobného provinění a vlastního poškozování.

      http://www.exanpro.cz/zavadejici-vystupy-v-mediich/362-mytus-o-pozitivnim-vyznamu-nato-a-o-bezpecnostnim-vakuu-v-cr-v-pripade-vystoupeni-z-aliance

      Když nevystoupíme ihned z EU - budeme zavezeni migranty. SPD NEPOŽADOVALA OKAMŽITÉ VYSTOUPENÍ Z EU. POUZE BLBÉ REFERENDUM, NA KTERÉ NENÍ ČAS. Z EU SE DÁ VYSTOUPIT I BEZ REFERENDA, ALE TO OKAMURA NECHCE. VŮBEC NECHCE Z EU VYSTOUPIT! KDYBY TO CHTĚL, ŘEKL BY, ŽE VOLBY JSOU VÍC NEŽ REFERENDUM A ŽE JDE O ČAS, ALE TO NIKDY NEŘEKL!

      Vymazat
    7. Samozřejmě, že vystoupení z NATO by bylo bezpečnostním rizikem. NATO by totiž reagovalo ozbrojenou okupací ČR. Dokud poslušně kvokáme, dotud utrpíme pouhé přejezdy tanků. Po případném referendu by fasáda "samostatnosti a bezpečnosti" spadla.

      Vymazat
    8. Mrkněte se na toto video ttps://www.youtube.com/watch?v=tl5pd_B9tjg
      a porozumíte tomu proč to pan Fiala řekl.Války se zbraněmi vedou jen zoufalci a jsou dobré jen na strašení, ale skutečná moc se jimi nedá uchopit. USA každou válku projeli, ale přesto ovládají celosvětovou moc.
      Toho, čeho bychom se opravdu měli bát je genetická válka a tam zaplať pámbů, SPD stojí pevně. Dali jsme důvěru, tak se jí držme, nebuďme malověrní.Mějme jasno a posílejme dobré zprávy do éteru. Když vytrváme, určitě se ukáží i v realitě. Jen malomyslným není pomoci ... ti ihned hází flintu do žita. J.K.

      Vymazat
    9. 4:57, podepsaný Vláďa z Brna - Vám se docela divím, když poukazujete na "nuance" ve vývoji předvolební agitace SPD, když nemůžete nevědět, jak doprovodné kladné ozvy zdůrazňovaly i ten odpor k NATO. Že jste např. tehdejšího podporovatele SPD - iniciály P.K., na tento rozpor neupozornil? Já ano, Vy ani muk. Diskuze i články čtu dost pozorně.

      Vymazat
    10. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, protože jsem se snažil postihnout problém v plné šíři a i tak jsem velmi silně zjednodušoval. Přesto doufám, že to k něčemu bude.

      V celé diskuzi pod článkem, je mnoho emocí a horkých hlav.
      Dále je tu velké množství těch, kteří doufají, že si budou moct „přihřát svou vlastní polívčičku“.
      To znamená, co nejvíc poškodit web Aeronet (asi 60%), poškodit SPD (asi 25%), web Nové republiky (asi 5%) a celkově, co nejvíc rozhádat nás všechny (asi 10%), kteří se snaží o nápravu (nebo ji alespoň pasivně „podporují“).
      Přitom celá věc se dá shrnout do několika jednoduchých, základních bodů:

      1. Je třeba rozumět souvislostem evropského a světového dění.
      Vládnoucí, světová, liberální ekonomie (včetně jejího odrazu politiky) je pyramidová hra zvaná letadlo.
      (Kdo nevěří, ať si ověří, že fungujeme na principu úvěru a následné tvorby peněz, pomocí dluhu a že existovaly i jiné naprosto funkční ekonomické modely, než tento náš model!)
      Kdy a proč byla rozehraná, se můžeme jen dohadovat. Vypadá to, že svým tvůrcům se ještě dlouho po svém rozehrání jevila jako nejlepší způsob na „ovládnutí světa“ a teprve od dvacátého století se začla projevovat její likvidační podstata (nejsou.li dávné civilizační katastrofy též její dílo).
      A teprve v dnešní době, kdy je vývoj stále více urychlený, došlo k tomu, že letadlo zřetelně míří ke svému pádu.
      Pádu, který je již cca 27 let odkládán dobýváním a vykrádáním stále nových a nových „kolonií“ (naposledy Libye a ostatní „arabská jara“, předtím celý post-socialistický blok zemí – a to byl velmi velký „vývar“!), teď ho před pádem může zachránit jen „válečné“ hospodářství ( = řízené, krizové, – k témuž je možné dojít i „islamizací“ Evropy a silnou „obranou její demokracie před zlým Rusem“) nebo válka, což je věc, do které se evropským vládcům-zaprodancům, zatím moc nechce (zatím nikdo jim s dostatečnou zárukou nezaručil přežití)!
      Po II.sv. válce Američané nemohli veřejně z Evropy udělat své kolonie, tak to udělali fikaně : za pomoci Churchilla a hrozby komunismu dosadili (či ponechali) své vojenské posádky v Evropě, smluvně je zafixovali ( = vytvořili NATO) a návazně je začli rozšiřovat po celém světě. Protože, když dojde na „lámání chleba“, vždy nakonec rozhoduje armáda (viz. Pinochet, Franco, Jaruzelski, atd., atd.)!
      My tady v Evropě si můžeme hrát na EU, ale VŽDY v politice i v ekonomice je rozhodující NATO!
      A tomu velí USA!
      NATO a EU ( - jako celek) jsou dvě strany jedné mince .
      A pro nás, v našem strategickém postavení, vystoupit z EU bez vystoupení z NATO rozhodně nejde! Měli-li bychom silnou a poctivou polit. reprezentaci, velmi náročně by šlo vystoupit z NATO a zůstat v EU (viz pokus Francie, či současný stav Rakouska a jiných).
      Argument, že nám NATO garantuje bezpečí, je nesmysl a navíc protimluv!
      Proti jakým sousedům by jsme se potřebovali bránit? Proti těm, se kterými jsme smluvně vázaný v NATO a EU?! Nesmysl!! Pokud se na nás vrhnou, tak to bude naopak v rámci NATO!
      Rusko?
      Nesmysl proto, protože by pro putinovské Rusko muselo být výhodné rozšiřovat se směrem na západ a to by bylo výhodné jen v jednom případě – že by mu scházel životní prostor!
      Což je něco, co ještě dlouho bude Rusům naopak přebývat! Proto lákají i cizince darováním půdy k osidlování a industrializování jejich prostor. Takže oni nechtějí náš „prostor“. Přinášelo by jim to jen mnoho zbytečných starostí navíc.
      Pokud by nás chtěli ovládat a řídit, tak k tomu ztratili před 30 lety všechny řídící struktury a než je znova dlouhodobě budovat, tak je lepší obnovovat je u sebe doma, kde to mají hodně zapotřebí.
      ( Vždyť Američanum v Západní Evropě to trvalo 40 let, ve Východní už je to skoro 30 let a ještě nejsou hotový!)
      No, takže důvod neexistuje!
      Pokračování následuje.
      Pavel p

      Vymazat
    11. Pokračování.
      A protimluv je to proto, protože chceme-li společně s NATO válčit s Ruskem, tak nejenže nebudeme v bezpečí, ale naopak budeme v pozici Němců za studené války, kdy jim bylo jasné, že pro amíky jsou prvo-sledová „oblast určená k likvidaci“. (Totéž jsme byli my, z pohledu SSSR.)
      Z toho celkově plyne, že politická strana (hnutí), která neví, že je třeba bezpodmínečně vystoupit z NATO, je buď „blbá“ nebo zrádcovská!
      Také proto, protože svým mlčenlivým souhlasem, se členské země NATO stávají spoluviníky všech válečných agresí ( = „šíření demokracie“) vedených (ne jen) pod vlajkou EU a špiní ruce svých občanů nevinnou krví!
      Pokud nedokáže někdo argumentačně vyvrátit tato fakta, tak můžeme jít dál.

      2. To znamená, že je třeba si uvědomit, že pan Fiala odhalil důležitý problém.
      Buďto SPD včetně pana Okamury je polovičaté hnutí (a to záměrně, či neschopností svého vedení) nebo se pan Okamura neumí poučit v oblasti personalistiky a nastavit takové podmínky výběru do svého hnutí, aby zabránil kariérním a jinak vypočítavým jedincům, včetně mnoha agentů různých rozvědek, ale též agentům jiných zájmových skupin, aby nebyli schopní se podílet na politické a organizační činnosti jeho hnutí.
      Pokud tato situace nastala, tak je třeba okamžitě na ní reagovat vnitrostranickými prověrkami a následnou případnou výměnou všech řídících kádrů, kteří neprojdou tímto novým sítem a do té doby nikoho definitivně nepotvrzovat v jakémkoliv postavení v hnutí, ale i za hnutí ve státní správě.
      Pokud mu toto jeho spolupracovníci neumožní, ať se rychle od nich distancuje, dále se s nimi průhledně finančně vypořádá a hnutí okamžitě opustí, aby poučenější mohl vytvořit nové.
      Protože existuje jediná důležitá věc pro něj, jako pro politika – a to je jeho čistý štít!!!
      Pokud ten ztratí spoluúčastí na chybných rozhodováních, tak jako politik končí.
      A to by byla škoda.
      SPD nemůže nevědět, že pro nás je členství v NATO existenční ohrožení (za stávajícího chování NATO)!
      A že když se řekne A, že se musí říct i B!
      Navíc vystoupení z NATO je proces trvající 7 let.
      Jak to bude s SPD dál, se uvidí.
      Byla by velká škoda, kdybych musel říct, že pan Okamura nemá dostatek sebekritiky a potřebného rozhledu, protože neumí vyjednávat (k tomu patří precizní odhad kolik a jakých ústupků mohu udělat a které mám sám iniciovat), neumí vést své hnutí a jeho funkcionáře, prosazuje nerealizovatelné myšlenky, není schopen první nabídnout kompromis, či něco podobného.
      Pro nás všechny, ale i pro mne, protože jsem ho volil, by to byla velká škoda!!

      3. Naivkové, kteří věří, že když vystoupíme z EU, že nás to ekonomicky zničí, ať se alespoň trochu zamyslí :
      Copak Švédové vyhostili ze své země SAAB, když ho proti jejich vůli koupili Číňané? Nebo Číňané ho přestěhovali?
      Copak Němci vezmou Škodovku na záda a odnesou si ji včetně chytrých českých hlav, co jim nesou zlatá vajíčka, do Německa?
      Nebo naše firmy, které dostávají zakázky z ciziny, protože jsou něčím (penězi, zručností, polohou ve středu Evropy, atd.) pro cizince zajímavé o ně přijdou?!
      Protože nám je dávají jenom pro naše „zlaté oči“ a členství v EU?!
      A pokud nás někdo bude úmyslně sankciovat, jako to v současnosti naznačil „velkokapitál“ v Katalánsku (najednou se firmy chtěly stěhovat pryč), bude to pro nás vynikající příležitost, jak dostat alespoň něco z našeho bývalého bohatství zpátky, včetně větší možnosti orientovat se na nové, perspektivní, východní trhy!

      K panu VK.
      Snažit se ho za každou cenu očernit (pro ty, kteří nejsou placení manipulátoři) je naprostý nesmysl!
      On zřetelně říká: „Já předkládám fakta a své interpretace těchto faktů a je na vás, aby jste si je ověřili a buďto souhlasili nebo nesouhlasili s mou interpretací! Je to na vás a o víc mi nejde!“
      Takže zabývejte se fakty a ne nějakými pomluvami!
      A pravda je taková, že všichni musíme začít u sebe a svého okolí.
      Teprve díky tomu můžeme jít dál.
      Pavel p
      P.S:
      Upozornění na tento příspěvek dávám i na současný konec diskuze. Jeho umístění co nejvýš v diskuzi. přestože odpovídá až na diskuzi, jsem dal kvůli mé pozdní reakci.

      Vymazat
    12. http://www.quintus-sertorius.net/news/aeronet-se-odkopal/

      Vymazat
    13. Pro A z 5.11. v 19:13 h:
      Reagoval jsem v diskuzi pod článkem, na který jste zadal odkaz.
      Pavel p

      Vymazat
  2. Mucholapka. Já vám to říkal, volte komunisty. Už mohla být sestavená vláda, a bez NATO a Stropnického.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom iluze. Určitě ne s Filipem v čele. Myslím, že NATO a EU jsou dnes spojenými nádobami. Ne nadarmo mají "kanceláře" ve stejném městě. Poslední dobou jsem nezaregistroval jediný případ rozdílnosti názoru.
      Opuštění NATO by ani zdaleka nestačilo vypsat referendum a pak vyklidit kancl. Země s deseti miliony obyvatel, s téměř neexistující armádou a průmyslem v rukou zahraničního kapitálu si může o nezávislé politice jenom snít. Od Bílé hory jsme nikdy samostatní nebyli. Vždy to byla pouhá iluze. Vždy jsme byli na pomyslném řetězu a vybírat si můžeme, pokud nám to kdy bude umožněno, pouze jeho délku. Ten ruský se mi zdá dnes o poznání delší, než americký.

      Vymazat
    2. Stropnický klidně povede ministerstvo zdravotnictví, bude operovat a najednou zjistí že pitvá. Je to mizerný herec-mumlal a politická nula, hrůza, děs.

      Vymazat
    3. 4:13
      Pane Hricák celkem si Vaši příspěvků vážím. Ale pokud si myslíte že nás NATO a EU spasí tak o Vás ztrácím dobré mínění (což Vám jistě nevadí) U presidenta si takových věcí nevšímám je to prostě v dnešní době tabu věc. Ale u normálního člověka je takový názor pouho pouhý blábol.
      Václav

      Vymazat
    4. Ne, NATO nás nespasí, ale nás/vás nespasil dokonce ani socialismus s CCCP. Takže je nutné poučit se, a hledat "spásu" někde jinde; např. přestat hledat vůdce stáda a starat se více o sebe. Fakt je, že na vládě nijak moc nezáleží; někomu bylo dobře/nadstandardně i za komančů. "Štěstí" je v první řadě individuální záležitost; nelze jej na někoho aplikovat shora.
      Jinak T.Okamura je racionální/rozumný člověk, a zatím není vázaný na systém. Tudíž je celkem dobrou volbou, ale, bohužel, nebyl by zvolen bez trochy populismu. Ani tzv. demokracie bez trochy lži nefunguje; nechceme-li formát vůdce, jako byl např. Adolf H. Ačkoliv i on byl v podstatě "výtvorem" prostředí a doby, a též jeho geniálního lékaře, který ho vydatně krmil léky/drogami. Jo, svěřte se do rukou odborníků, a štěstí vás určitě nemine!

      Vymazat
    5. Já si Hricáka nevážím vůbec. Dopředu vím, co bude psát, je zfanatizovanej nenávistí k Babišovi a ANO, ( přičemž důvod neuvedl), a obecně všichni diskutující jsou zasaženi toxicitou medií. Kdysi asi byli normální, slušní lidi, ale to už je minulost. Media už je drží v klepetech, a oni se denně třesou na další mediální žvásty a bláboly, a cokoliv kde media napíšou, je pro ně prostě pravda. Vymatlané mozky - přesně tak, jak znělo zadání pro mediální břečku tenkrát dávno - vymatlat lidem mozky z hlav, zničit jejich duchovno, a nahradit to sračkama. Aby se dokázali na rozkaz nenávidět, na rozkaz rvát. Na kohokoliv media ukážou, že je svatej, toho takový "lid" považuje za svatýho, o kom se píše, že je ďábel, je prostě ďábel a přes to nejede vlak. Lidská hloupost je příšerná, závislost na drbech a pomluvách ještě horší. Na to dojely tisíce lidí kdykoliv - za protektorátu, za Heydrichiády, za totáče, a dnes zas. Ta zfanatizovanost je zrůdná! Ne že nejsme věřící - akorát jsme vyměnili frátery za mediální žumpu a lháře - ti jsou teď naše guru a církev.

      Vymazat
    6. ANONYM 11:42 - Okamura ROZHODNĚ NA SYSTÉM VÁZANÝ JE! KDYBY NEBYL, TAK BY CHTĚL IHNED OPUSTIT NATO! A ty jeho hrátky a údajná snaha o opuštění EU už mu taky nikdo nežere. Okamura je falešný hráč úplně jednoznačně!

      Vymazat
    7. 16:00 Hodně primitivní závěr.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi smutno, jak funguje manipulace a vymývání mozků, tentokrát ne ze strany mainstreamu, ale "alternativního" serveru AE News, který vede stalinista tajemný pan V.K.
    Kdo chce poznat pravdu, musí tomu věnovat čas a použít mozek. A tady začíná problém.

    Pro názornost uvedu dva příklady, jak server AE News včera se mnou komunikoval.

    Proti panu V.K. ČT 24 jsou úplní žabaři.

    OdpovědětVymazat


  5. Příspěvek do AE News, který byl smazán.
    Včera ve vysílání Svobodného vysílače
    VK mi oznámil, že byl vymazán vulgární příspěvek.

    Posuďte sami.


    Vážení čtenáři, poslechněte si celý pořad a přemýšlejte.



    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/217411000371102



    SPD nespěchá s referendem o vystoupení z NATO z důvodu stavu naší armády,

    na politické scéně je to jediná síla, která o tom mluví, chce nápravu, odsuzuje

    vyslání našich vojáků na hranici s Ruskem, protiruské sankce apod.

    Do budoucna referendum o vystoupení z NATO SPD nikdy neodmítlo !

    SPD chce nejdříve obnovit funkčnost armády a zatím by toto referendum neiniciovalo.

    Lze se o tom přesvědčit v archívu Svobodného rádia v relacích s pány Okamurou, Fialou a Kobzou.

    Tak o tom mluví i pan Fiala, což Aeronet nezveřejnil.

    Chce si to poslechnout celé a ne jen to, co je vytrženo ze souvislostí, když Aeronet vystřihl
    co se mu hodilo!



    Nevážený pane VK,

    prosím přestaňte manipulovat s lidmi a přestaňte škodit SPD.

    Pokud jste se schoval za administrátora, je vidět, že máte potřebu

    ospravedlnit Váš podraz vůči SPD.

    Možná si i uvědomujete, že díky Vaší "charakternosti" máte podíl na tom, že

    referendum s rozumnými parametry je v nedohlednu. Že díky Vám pan Okamura

    dnes vede zoufalý boj o referendum alespoň s parametry George Dienstbiera.

    Jako voliči SPD je mi jedno kdo referendum o vystoupení z NATO zařídí.

    Podpořím ho ať to bude KSČM nebo DSSS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naivní se domnívat, že nejprve obnovíme funkčnost naší armády a pak vystoupíme z NATO.Dokud v NATO budeme, nidy nám nedovolí armádu obnovit! Mají nás na dost krátkém řetězu. S pozdravem Jaroslav Zatočil.

      Vymazat
    2. SPD kličkuje a už v tom lítá. Výmluvy, nejasnosti, protimluvy, sliby, .... všechno to známe ze soc.dem a dalších kujónů.

      Vymazat
    3. 9:13 Nečetl, nebo nerozuměl, pravdivému příspěvku Josefa Vodvarky. Nebo je prostě ze stejného kotce, jako rozvraceč VK a spol., které se tváří, jako alternativa.

      Vymazat
    4. Panebože, copak si myslíte, že nám NATO nebo EU dají nějakou možnost vybudovat si vlastní armádu? Jestli ano, tak jste nesvéprávní a neměli byste mít právo volit. A jestli si to ÚDAJNĚ myslí Okamura, tak LŽE.

      Příspěvěk p. Vodvarky je tak nesmírně pitomý, že ho na AE klidně mohli zveřejnit a diskutující by ho rozcupovali úplně sami.

      "Pan" Okamura nevede osamělý boj, "pan" Okamura je podvodník a jenom se chce dostat do vládního křesla. O nic víc "panu" Okamurovi nejde! Kdyby mu totiž šlo opravdu o věc, tak bude již v těchto volbách požadovat vystoupení z EU i z NATO!!!!!!

      Ale "pan" Okamura "nevidí" k NATO alternativu - jak sám řekl, takže "pan" Okamrura je normální prosystémový ambiciozní politik! Jenže je hádavý a hloupý, a proto s ním ostatní prosystémoví politici nechtějí spolupracovat. To je jediný důvod!

      Prosazování referenda o vystoupení z EU může chtít ještě dalších 100 let a pořád bude váš milovaný "vodce". Kdyby ale chtěl skutečně z EU vystoupit, tak se bude chovat jinak. O vystoupení z EU nemusí rozhodovat referendum a on to ví! Navíc ho Okamura mohl požadovat přímo ve volbách, ALE NEPOŽADOVAL.

      Vymazat
    5. Pane Vodvarko, taky mě to napadlo, že článek psal sám pan VK. Nevím, v čem podniká, ale v poslední době má na práci, jak hodit rozbušku mezi voliče SPD, to je víc jak jasné, záminka se vždy najde.

      Vymazat
    6. NATO = civilizace. Chujlostan bude zničen! Blbečkům spikleneckejm se nakecalo že se jako plní coudnhovnistický projekt rasové výměny v Evropě, ale houno houno! Jde o nordickou lest! Barbarossa II. bude bezbolestná pro naši rasu! Paní Merkel a pan Macron spolu s panem Trumpem naoko provádí plán hraběte. Ale v reálu je to jen chytrá záminka! Ti čmoudi budou posláni právě na Východ jako odminovači, sebevraždední atentátníci (živá torpéda) a odstřelovači. Mnozí z nich totiž prodělali výcvik již ve svých zemích původu a navíc znaj putleroffce a jejich způsob boje! Nenávidí je a budou mstít za Kábul,Groznyj, Allepo a další místa zničená bolševickou a putleroffsku soldateskou! Sami většinou padnou v boji a vezmou sebou putlerské vrahy. A naši poté již jen obsadí tuto barbarskou zem, aby ji pozvedli k civilizaci ....

      Vymazat
  6. Na můj mail se odpovědi asi nedočkám.


    Vážená redakce,



    můžete mi laskavě sdělit, proč jste nepřijali

    a nezveřejnili můj níže uvedený příspěvek ?



    S pozdravem

    ing. Josef Vodvárka


    Je mi líto, ale AENews už nelze věřit, tři dny před volbami začal útočit na SPD.
    Proč asi ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V politice je to vždycky něco za něco. A navíc, jde o dlouhé peníze. NATO, potažmo USA potřebují, aby členské země utrácely za výdaje na zbrojení, ale je obrovský rozdíl za co a kde budou platit. Kdyby jsme porovnávali zbraně jen podle dvou parametrů, to znamená funkčnost a cena, logicky by jsme museli zavrhnout většinu západní produkce. A to by se nelíbilo ani v USA, ani v EU. S argumentem, že musíme mít výzbroj kompatibilní s NATO budeme z USA dovážet, s trochou nadsázky, i fusekle. I když by jsme si je dokázali vyrobit sami za zlomkovou cenu.
      A kde se točí velké peníze, tam funguje korupce. Voličům se to vždycky nějak "zdůvodní".

      Vymazat
    2. Můj komentář byl odstraněn, tedy jen krátce. VK píše nesmysly a polopravdy, jistě úmyslně. My armádu defakto žádnou nemáme a proto také nyní SPD by nikdy nenavrhovala referendum o vystoupení z NATO.Vystopení z diktatury EU je věc jiná. Karel z Plzně

      Vymazat
    3. 4:48
      Tento názor je ten se kterým mohu na rozdíl proti názoru 4:13 naprosto souhlasit.
      Václav

      Vymazat
  7. Jak to tak vypadá, SPD má obavu, že budeme napadeni buď Polskem, nebo Německem, před kterými nás bude NATO, v rozsahu článku 5 Smlouvy, podobně jako Kypr, chránit. Takže až vybudujeme armádu schopnou odolávat spojeným armádám Polska a Německa, vycvičíme z dosud zanedbaných a všech dalších generací zálohy, podpoří SPD referendum o setrvání v NATO. Perfektní vysvětlení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Funkční armádu vidím jako druhořadou. Museli by jsme se, ať už přímo, nebo nepřímo, "upsat jiné velmoci. Neutralita Rakouska má kořeny v dohodách vítězných mocností po II. sv. válce, nikoliv v rozhodnutí rakouských voličů. I kdyby se Okamura stavěl na hlavu, stejně by nás vystoupit nenechali. Tak to dnes vidím já.

      Vymazat
  8. Podpásovka od VK nám dává hodně odpvědí. Ty nejdůležitější jsou dvě:
    1. SPD pečlivě váží co říká a snaží se zůstávat konzistentní;
    2. VK a aeronet.cz je stejně manipulační jako mainstreamu.
    Vláďa z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stimhle souhlasim,oni se chovaji jako by byl VK buh,nedotknutelny a nekritizovatelny.
      Ja si myslim ze je jen clovek ktery nekoho posloucha a za to dostava informace.

      Vymazat
    2. 5:20 Připojuji svůj plný souhlas

      Vymazat
    3. 5:20 Aeronet.cz je naprosto profesionální web založený s určitým cílem. To že je na špici "nezávislých" webů je záměrem svého zakladatele, tím dostává požadovaný prostor. Co šíří a proč to dělá, na to si musí odpovědět každý sám.

      Vymazat
    4. Vláďovi z Brna: V SPD je pár výborných a odborně zdatných lidí. K těm rozhodně nepatří vedení SPD.

      Toto hnutí jako celek je naprostým podvodem na všechny spoluobčany, kteří se považují za vlastence.

      Je mi moc líto toho, že se přes půl milionu oprávněných voličů nechalo oklamat. Věřím, že drtivá většina z nich jsou slušní lidé a prostě uvěřili obrovské účelové lži !!!

      Vlastencům by nyní mělo být velmi divné, že SPD chce do vlády s Babišem. Dokonce se tam cpe jako jediný politický subjekt !

      Nemluvě o těch otřesných poslancích, které lidé zvolili na základě stranické nominace. Dva, které znám z komisí jsou v pořádku, většina dalších je doslova zrůdnost. Média o nich přináší neuvěřitelná fakta a některé "borce" jsme mohli vidět v živém přenosu v televizních debatách na ČT. To, že je SPD vůbec bylo schopno nominovat na lídrovská a volitelná místa svědčí o tom, co je SPD zač !

      Jsem velmi zvědav, kolik lidí, kteří se považují za vlastence, budou SPD v dalších volbách opět naivně volit. Bez ohledu na to, kdy ty volby budou.

      SPD je podvod na vlastence !!!

      Pamatujte si to !!!

      http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Pavel-OPL-117787/clanek/SPD-je-obrovsky-podvod-a-vlastenci-by-se-meli-velmi-rychle-probudit-81809

      Vymazat
    5. Anonymní4. listopadu 2017 16:26
      Z článku v Parlamentních listech, si lze udělat závěr, že pan Opl trpí komplexem zhrzené milenky. Zřejmě se v SPD nedostal k pozici, na kterou si myslel. Jinak jeho povídání, není ničím podložené. A nejlépe lze na něj odpověď již jednou zde zveřejněným příspěvkem (který si s dovolením půjčuji):
      „... SPD prosazuje referendum, které by bylo možné vypsat nejen na vystoupení z EU i z NATO. SPD se netajila ani před volbami tím, že v této chvíli by pro vystoupení z NATO nebyla, vhledem k současnému stavu naší obranyschopnosti, kterou by chtěla nejprve zvýšit. Což neznamená, že nebude prosazovat referendum i o vystoupení z NATO. Jedná tedy konzistentně.“
      Za sebe bych ještě jednou zdůraznil, že tento postoj byl již ve volebním programu SPD, takže to není žádná změna, jak se někdo snaží podsouvat. P.K.

      Vymazat
    6. http://www.quintus-sertorius.net/news/aeronet-se-odkopal/

      Vymazat
  9. http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Pavel-OPL-117787/clanek/SPD-je-obrovsky-podvod-a-vlastenci-by-se-meli-velmi-rychle-probudit-81809

    Zamyslíme se nebo budeme za užitečné idioty?

    OdpovědětVymazat
  10. Ja to tez tvrdim od pocatku, ze SPD je trojskym konem. Kolegove mi neverili. Ale co uz? Lidi nectou programy stran a voli podle selskeho rozumu. Misto toho, aby SE VYKASLELI na stavajici politicke strany, musite hodit hlas KOMUKOLIV ( nejlepe dle programu, ktery Vam sedi ), nez to hodit neoconum z ANO ODS CSSD a dalsich ..


    Lidi chteji puc? Tak proc sakra voli stavajici politicke garnitury, copak 30 stran je malo? Ze vsech vachazi nejlip CSNS ! Kscm a SPD je az za nimi.,. Ne, lidi to hodi ODESAKUM PIRATUM.... coze???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:06 Pokud bude CSNS vypadat perspektivně, budou do ní brzy infiltrovány vhodné kádry. Správce králíkárny si nepřeje překvápko.

      Vymazat
    2. Vidíte a teď , když v ČSNS / ANS NIKDO infiltrován není, protože jsou malí a nemají peníze a členové si vše platili sami, tak je lidi nevolí, protože jsou malí a nemají peníze a ještě jim zdejšími čtenáři bylo vyčítáno, že to, že si platí vše sami svědčí o jejich neschopnosti prachy získat!

      Vymazat
  11. Včera-pátek 3.11.2017, se pan VK na svobodném vysílači definitivně odkopal. Volil KSČM, protože dle jeho slov, v každé straně je něco v nepořádku, ale důležitá je ústřední myšlenka, což u KSČM je vystoupení z NATO.
    Ovšem předešlé 2 hodiny byly plny útoků proti SPD za výroky Fialy a nějaká vyloučení členů z SPD. Přitom ústředním programem SPD je STOP migrantům.
    Pan VK znovu přesvědčil, že měří dvojím metrem, a že jeho úzkostně udržovaná anonymita svědčí o tom, že je napojen na vlivné osoby , řídící polistopadový vývoj v ČR.
    Pokud srovnám hodnověrnost SPD a pana VK, pořád mi SPD vychází líp. Lidi, neblbněte, v SPD je plno poctivých lidí, a stojí za to tuto stranu podporovat. Ty lidi si tam určitě pořádek udělají.
    Anonymní pan VK má obrovský podíl na tom, že lidi mu uvěřili, když tři dny před volbami svými články útočil na SPD a hodili lístek alternativě, která se do poslanecké sněmovny nedostala, čili hodili lístek Babišovi.
    Napsala jsem o tom příspěvek do aeronetu do diskuse, a ta nebyla zveřejněna. A to slušně, aniž bych někoho napadala.
    Pan VK údajně podniká v Německu, pan Babiš má podnikatelské aktivity v Německu, nedivila bych se, kdyby se vzájemně znali a podporovali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan VK měl dobrý dohad a podobně jako ČSNS varoval před volbami, že Okamura je jen pozér a že to s referendem nemyslí moc vážně. No, a to se po volbách dost záhy prokázalo. Fiala mohl klidně dělat loutku v ODA nebo TOP. Teď se jen zviditelnil jako loutka v SPD. Looutkovodiči zůstávají stále stejní.

      Vymazat
    2. pan VK má taky svého loutkovodiče. Nelze věřit nikomu

      Vymazat
    3. Jo - takže - už jsem pochopil - za vším stojí zločinec Babiš že, vážená anonymní dementko 7.41. Tak už máme své zločince, které je třeba nenávidět - je to islám, prezident a Babiš? Aha - to mně nenapadlo. Ještě že máme ty zfanatizované dementy na diskuzích. Zde se lze dozvědět všechno. Jak schody na pavlač.

      Vymazat
    4. 13:43 Paní vyjádřila svůj názor slušně, tak si z ní prosím vemte příklad.

      Vymazat
  12. K rozhodnutí o referendu budou mít lidé nejblíže ne rozhodnutím u voleb, ale pochopením fungování politického systému, který navenek složitý, funguje naprosto jednoduše.
    Ve volbách volíte Ty, kteří budou příští roky brát a poměr, kolik budou brát.
    Představte si, že se lidé, kteří chtějí referendum spojí, vyberou peníze, najmou lobistu a ten prostřednictvím vybraných peněz prosadí jejich zájem. Čím vyšší částka, tím vyšší pravděpodobnost úspěchu ...
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní4. listopadu 2017 8:27
      Také cesta. Navíc u SPD ušetří, ti to udělají z přesvědčení. P.K.

      Vymazat
  13. Kuky @ SPD jsem nevolil ,věděl jsem ,že Okamurova slova o referendu postrádají čas kdy se tak stane a s kým jej chce prosadit ve slibované podobě,taktéž proklamovaným vystoupením z NATO -kdo by s SPD pro něj hlasoval? Jak by chtěl jinak Okamura slibované prosadit?Odmítl volební spolupráci s ANS a to hovoří za vše.
    Nutno dodat ,že jsem Okamuru volil ,když se Úsvit dostal do parlamentu...ale hned šel do opozice,nechtěl jsem proto svým hlasem u letošních voleb schvalovat další prosezené 4 roky u erárního koryta obleženého SPD.

    OdpovědětVymazat
  14. :)) ...volny jsou dokola se opakující iluzí.
    - buď nás někdo osvobodí
    -nebo někdo zorganizuje generální stávku
    -a nebo jako národ končíme*

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím si, že se pro mnohé lidi neodkopalo SPD tak razantně, jako se odkopal pan VK. Již se nedá fakt poslouchat. Sice se pan Hlávka holedbal, jak to nyní s panem VK dobře vedou, že je vše na nové vlně, ale co si budeme povídat o úrovni pana Hlávky. Za sebe obdivuji např. pana Doležala, který s ním má pořad ve středu, já bych to již dávno zabalila, poněvadž s panem Hlávkou se stává každý pořad maškarádou. Ale zpátky k VK. - poslouchat tříhodinové triády o SPD, Natu, Fialovi, Kopalovi, tak to se fakt nedá. On si pan VK asi myslí, že stokrát opakovaná lež se stane pravdou. Když se to tak vezme - kdyby pořad s VK trval jednu hodinu, tak bychom se dozvěděli obsahově to samé jako včera za 4 hodiny. Nikdo nechce přeci poslouchat refrén písničky pořád dokola.
    Sims.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obecenstvo je potřeba zhypnotizovat.

      Vymazat
    2. Sims 9:17, madam, to je tedy opravdu vymakaná oponentura. Po ní Aeronet lehne a pan V.K. spáchá sebevraždu. Je mi líto dámo, prázdně, i když s plným ženským citem, plkáte.

      Vymazat
    3. Anonymní5. listopadu 2017 1:54
      Sims 9:17 dala argumenty pro svoji kritiku. Prázdně tu duníte jenom Vy. P.K.

      Vymazat
    4. 9:17 pane P.K., co prosím pěkně považujete za argumenty uvedené madam Sims?

      Vymazat
    5. Anonymní5. listopadu 2017 14:17
      Nevím, proč Vás zajímají argumenty, když je sám nepoužíváte? V tom příspěvku, je jakýsi názor a popsané myšlenkové pochody, které k němu vedly.
      A kde jsou argumenty u Vás? Nic, jenom tupé dunění. P.K.

      Vymazat
  16. SDP – Tomio Okamura je jedinou hrozbou pro mainstreamové strany. Ještě se budeme divit, jaké útoky bude muset vydržet, bude-li chtít dosáhnout alespoň něco ze svých zásadních programových bodů.
    Stále zde vidím konzistentnost, ve dvou zásadních programových bodech: v zákonu o referendu a odvolatelnosti politiků a v zákonu o nulové toleranci nelegální migrace.
    Chcete-li vystoupit z NATO, volte SPD, aby měla nějakou sílu ve vládě. Ta potom uzákoní referendum s potřebnými parametry (možnost vyvolat referendum na všechny politické záležitosti, závaznost výsledku referenda pro vládu, atd.) Na základě tohoto zákona, potom KDOKOLIV může nasbírat podpisy pro vyhlášení referenda o vystoupení z NATO. Tuto cestu nabízelo SPD před volbami a nic na tom nemění. Takže žádné změny, nebo obraty, jak se někdo snaží SPD očernit. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane P.K., zatím to tak vypadá, že Okamurovi je bližší odeesácký Fiala, copatý Bartoš, Kalousek, Farský s Bělohrádkem. Nemáte potíže se zrakem a sluchem?

      Vymazat
    2. Anonymní4. listopadu 2017 9:26
      Mám potíže se zrakem, ale to není k tématu. Vy zase máte potíže s úsudkem a to je k tématu. P.K.

      Vymazat
    3. ...pane P.K.
      máte pravdu v tom že veškeré politické strany jsou plný blech...zrádců co za úplatu
      prodají vlastní osobu.
      Z tohoto důvodu se obávám nemožnost prosadit byť jediné*

      Vymazat
    4. Unknown4. listopadu 2017 11:05
      Na Vaše obavy zřejmě žádné argumenty nezabírají. Pokud bude možné něco prosadit, tak té možnosti využije pouze p.Okamura. P.K.

      Vymazat
    5. pravdivé vyjádření

      Vymazat
    6. Máte prosím tušení kdy k tomu dojde ?
      Vsadil bych se o malé pivo :))*

      Vymazat
    7. Pan PK, vy jste normální cvok. Vaše argumentace je úplně nelogická! Tak, aby vám to bylo jasné:

      1. SPD nechce vystoupit z NATO.
      2. K vystoupení z NATO není potřeba referenda - viz zakládající smlouva NATO
      3. SPD nechce vystoupit z EU, kdyby chtěla, řekne to volbách a to neudělala - pouze požadovala referendum - a to je ZÁSADNÍ rozdíl!!!!
      4. Z EU se nemusí vystupovat na základě referenda.
      5. Okamura je nesmírně ješitný, sebestředný, agresívní, hádavý, hloupý a bezcharakterní. To musí vidět každý, kdo sleduje jeho mediální výstupy. O ostatních členech SPD nemá smysl ani hovořit - teď vyplouvají teprve na povrch.

      Vymazat
    8. Anonymní4. listopadu 2017 16:41
      Ten výčet negativních vlastností, se Vám povedl. To jste zřejmě musel vzít jako mustr sám sebe. Normální člověk by to dohromady nedal.

      Co se týká vztahu k EU, máte to ve volebním programu SPD:
      „Nechceme být provincií EU, chceme rozvíjet a bránit suverénní Českou republiku.
      Budeme požadovat referendum o každém předání státní suverenity na orgány EU a referendum o vystoupení z EU. Chceme Evropu jako volný trh zboží, služeb a práce. Evropu spolupracujících svobodných a suverénních národních států. Nechceme Evropu nesystémových dotací, dávek a úředníků. Chceme přísné podmínky imigrační politiky České republiky. ..“
      „Naše hnutí bude prosazovat následující kroky k obnově suverenity státu. Nejdříve navrhneme Evropské unii jednání o změně podmínek členství v EU. Budeme žádat plnou suverenitu v otázce imigrace, vnitřní a vnější bezpečnosti, potravinové a energetické bezpečnosti, daní a měny. Budeme žádat právo odmítnout legislativní kroky na základě směrnic EU. Pokud do šesti měsíců nedosáhneme požadovaných výsledků, vyhlásíme referendum o vystoupení naší země z Evropské unie. V případě, že občané toto vystoupení podpoří, potom budeme postupovat obdobně jako Velká Británie. Aktivujeme článek 50 Lisabonské smlouvy a zahájíme řízený proces našeho postupného vystoupení.“

      Co se týká obranyschopnosti země, rád Vám zopakuji asi po padesáté, další body programu SPD:
      „Armáda musí sloužit v první řadě k obraně naší vlasti a ne pouze k zahraničním expedicím bez mandátu RB OSN. Jelikož stávající česká armáda není schopna kapacitně zajistit bezpečnost naší republiky, tak podle švýcarského vzoru zavedeme od mladé generace osmi týdenní základní vojenský výcvik a tímto opatřením zásadním způsobem doplníme přípravu záloh pro profesionální jádro armády v případě potřeby. Chceme také rozšířit vojenskou spolupráci států V4. Odmítáme účast na agresivních akcích a vojenských provokacích. Spojíme zkvalitnění branných schopností země s diplomatickým úsilím o mír.“
      Z toho programu je patrné, jakou úlohu přikládá organizaci NATO, při zajišťování bezpečnosti země. Jako jakási nadstavba, nad naší bezpečnostní strukturou, zajištěnou národními silami. Tento postoj zaujímala SPD před volbami a zaujímá ho stále. Viz vyjádření p. Fialy.

      Pokud máte jakýkoliv jiný názor a vyžadujete jiný přístup, nabízí Vám SPD zákon o referendu a Vy si můžete vyvolat referendum, např. i o vystoupení z NATO. Na nějakého T.O. a jeho postoj, nemusíte brát žádný zřetel. Toto je demokratická nabídka SPD, ovšem pro ANS, je demokracie cizorodý prvek.
      P.K.

      Vymazat
    9. Pane P.K. pěkně jste to popsal. Ale musím se té pohádce upřímně zasmát. Řeči, řeči, a ještě řeči, a skutek utek. Ukažte mi jediný skutek, který podporuje vaše tvrzaní. Jak lze věřit demokratické diskuzi v SPD a jejímu programu svědčí osud a praxe Úsvitu. Jste-li aspoň trochu soudný, tak budete za několik týdnů tlouct hlavou o zaď. Pokud ne, tak vám není pomoci.
      Slunce v doši a rozum v hrsti.
      Mik

      Vymazat
    10. Anonymní5. listopadu 2017 7:09
      „Ukažte mi jediný skutek, který podporuje vaše tvrzaní.“
      Moje „tvrzení“ je volební program SPD, který se zavazují plnit, když budou ve vládě. Takže vše se bude odvíjet od toho, kolik SPD dostala procent ve volbách a jak se ustanoví vláda.
      Ten rozum, radši z té hrsti vraťte nazpátek. P.K.

      Vymazat
  17. Přestože se to na první pohled nezdá, NATO je vojenskou organizací EU. Kdo zná přednášky prof. Krejčího, ten tomu rozumí. NATO s velením v USA, které pokládá RF za svého úhlavního nepřítele, se nemůže změnit. EU naproti tomu je formálně reprezentant střední a západní Evropy a mělo by se naučit s Ruskem žít spolu, jinak se vzájemně vyvraždíme v nukleární válce za evidentně cizí zájmy. EU snad mužeme změnit, NATO nikdy.
    Na NR pokřikovalo před volbami mnoho idiotů, abychom volili SPD. Možná, že to nejsou idioti, ale placení političtí provokatéři, kteří jsou ochotni přivydělat si jakoukoliv špinavostí. Uvědomte si, že Okamura nebo Kalousek, všechno je to jedna banda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže pouze idioti volí SPD?
      To je opravdu ubohé

      Vymazat
    2. Nevšiml jste si, že volit se může i za prachy? Zkuste nahlas odpovědět, co Okamura změní? Odpověď uložte u notáře s podmínkou, že se může uveřejnit vaše adresa v případě, že se mu nepodaří změnit vůbec nic.

      Vymazat
    3. Pardon, něco se změní. Okamura vydělá v parlamentu dost peněz bez riskování jako je běžné v podnikání,

      Vymazat
    4. Anonymní4. listopadu 2017 9:34
      Co Okamura změní? Změní pouze tolik, kolik bude mít od voličů síly. Co se týče členství v NATO, zde je odstavec z bezpečnostní politiky SPD:
      „Je třeba říci naplno, že spolupráce s NATO nenahrazuje a ani nemůže nahrazovat nedostatečnost vlastní armády při obraně území a obyvatel ČR. Spolupráce s NATO tedy musí být přehodnocena a účast armády ČR na zahraničních operacích NATO mimo území členských států NATO striktně omezena pouze na mise s mandátem RB OSN.“
      http://www.spd.cz/uploads/stranky/1/dokumenty/ceska-republika-nas-bezpecny-domov-nase-uspesna-budoucnost.pdf
      http://www.spd.cz/uploads/stranky/1/dokumenty/zahranicni-politika.pdf
      P.K.

      Vymazat
    5. 10:01 Pane P.K., Vy čtete, jen, co chcete číst ..
      Uvedená věta je v části "VOLEBNÍ PROGRAM SPD. Demokracii a svobodu - Už nikdy o nás bez nás."
      viz : http://www.spd.cz/program

      Vymazat
    6. Anonymní4. listopadu 2017 10:10
      Děkuji za ten odkaz na program SPD, stojí za přečtení. SPD si za ním stojí a protože se zde zabýváme bezpečností, tak tedy odpovídající část programu zní:
      „Armáda musí sloužit v první řadě k obraně naší vlasti a ne pouze k zahraničním expedicím bez mandátu RB OSN. Jelikož stávající česká armáda není schopna kapacitně zajistit bezpečnost naší republiky, tak podle švýcarského vzoru zavedeme od mladé generace osmi týdenní základní vojenský výcvik a tímto opatřením zásadním způsobem doplníme přípravu záloh pro profesionální jádro armády v případě potřeby. Chceme také rozšířit vojenskou spolupráci států V4. Odmítáme účast na agresivních akcích a vojenských provokacích. Spojíme zkvalitnění branných schopností země s diplomatickým úsilím o mír.“ P.K.

      Vymazat
    7. Kdyby lidi měli vaši mozkovnu, tak by na to Národní divadlo prostředky nevybrali.

      Vymazat
    8. Naprostý souhlas s 9:21.

      Vymazat
    9. 16:23
      S Vaší mozkovnou, by vyhořelo znovu.

      Vymazat
  18. já osobně SPD nevolila, ale mohu konstatovat, že na aeronetu je censura velkého rozsahu. Zveřejňovány jsou pouze kladné ohlasy.
    Pan Doležal radil panu Hlávkovi, aby pan VK odkryl svou identitu. A to zcela oprávněně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tzv.alternativní web, web pro lidi, který má přinášet kvalitní zpravodajství, cenzuruje názory? No tzo snad není pravda.
      A pan VK volí komunisty, to je pana Filipa, což je stejná pakáž jako Kalousek aj.matadoři

      Vymazat
    2. AE není alternativa a VK je nastrčený manipulant a křivák, který nikdy svou identitu neodkryje.

      Vymazat
    3. 9:25, 9:32, 9:33
      Zřejmě nechápete, příp. nechcete pochopit, že článek není o AE nebo panu VK, ale o podrazu SPD- Okamura, která má ve svém volebním programu, že "Občané mají právo se tímto způsobem vyjádřit ke všem zásadním otázkám budoucnosti českého státu, včetně členství v EU nebo v NATO."

      Vymazat
    4. 10:02 Článek sice není o VK, ale je od VK, který se, od vykopnutí jeho infiltráta a kámoše kopala, snaží trvale poškozovat SPD. Vaše toužebné přání podrazu se nekoná, protože SPD o referendu, které by umožnilo hlasovat i o členství v NATO neustoupila. SPD pouze sděluje, že by si, vzhledem k slabé armádě, prozatím vystoupení z NATO nepřála, ale rozhodnutí by bylo na voličích. Tak to hlásala i před volbami. Tak nepřekrucujte a nemanipulujte.

      Vymazat
    5. Anonyme 10:35 jste na palici. Když budeme v NATO a v EU, tak nám nebude NIKDY dovoleno vybudovat armádu!

      Vymazat
    6. Anonymní4. listopadu 2017 16:45
      Á, Sibyla přišla, co nám ještě povíte?

      Vymazat
  19. Spoluobčané. Omlouvám se vám všem. Volil jsem SPD. Stydím se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně ten výsledek, který VK požadoval. Tak se tedy styďte, ale za to, jak se necháte vozit vedoucím kolotoče, který se stydí za svou identitu.

      Vymazat
    2. 9:58 Zřejmě jste "šťastný" člověk, když nejste si příslušnou část programu SPD-Okamura ani schopen přečíst a pochopit.

      Vymazat
    3. Vlastimil Čech4. listopadu 2017 9:50
      Čechu nelžete tady, SPD nevolili takoví „kam vítr tam plášť“,. kteří změní názor na základě jednoho hanopisu v Aeronetu. Naopak je jim jasné, že ty hanopisy budou přibývat, nebezpečí T.O. musí být zažehnáno. Ty metody jsme již mohli pozorovat na útocích na prezidenta Zemana. Změnit názor pod jejich vlivem, může opravdu jenom někdo slaboduchý. P.K.

      Vymazat
    4. 10:07 ano, jsem šťastný člověk, protože nepodléhám bludům, které se snaží podstrčit vedoucí kolotoče svým ovcím. SPD prosazuje referendum, které by bylo možné vypsat nejen na vystoupení z EU i z NATO. SPD se netajila ani před volbami tím, že v této chvíli by pro vystoupení z NATO nebyla, vhledem k současnému stavu naší obranyschopnosti, kterou by chtěla nejprve zvýšit. Což neznamená, že nebude prosazovat referendum i o vystoupení z NATO. Jedná tedy konzistentně. Takže schopnost číst a chápat nejste vy sám, nebo jste prostě ze stáje vedoucího kolotočáře.

      Vymazat
    5. Pánové, teď jsem z toho opravdu "vol'aako zmätený"... chce SPD vystoupení z NATO, nebo nechce? Podle všeho referendum nechce... Tak jak je to vlastně?
      Jsem už postarší kousek, a nějaké ty valéry a nuance politikaření mi asi dosti unikají...
      mluv:"ano, ano, ne,ne"

      Vymazat
    6. Vlastimil Čech4. listopadu 2017 12:28
      Pokud dokážete pochopit semafor, který má více než dvě barvy, tak byste snad mohl pochopit i toto. P.K.

      Vymazat
  20. "Prosazujeme také časově omezený mandát soudců a jejich hmotnou odpovědnost. Prosazujeme právo občanů rozhodovat o veřejných věcech v referendu. Budeme novelizovat zákon o místním referendu a prosazujeme zákon o obecném referendu. Občané mají právo se tímto způsobem vyjádřit ke všem zásadním otázkám budoucnosti českého státu, včetně členství v EU nebo v NATO."

    Uvedená věta je v části "VOLEBNÍ PROGRAM SPD. Demokracii a svobodu - Už nikdy o nás bez nás."
    viz : http://www.spd.cz/program


    OdpovědětVymazat
  21. UŽ NĚKDO TO VIDEO TEN ZÁZNAM VIDĚL????????

    OdpovědětVymazat
  22. Vy všichni ňoumové co jste volili pravici pod osmi partajními fanglemi se nedivte.
    Divit se budete ještě více.
    Vlezli jste do pytle blech, které jsou všechno cizopasníci ale nepohrdnou i "kolegou".
    Volil jsem komunisty a z toho mě hlava bolet nebude.
    Tady v kolonii se totiž nic nezmění, i kdyby si Babinský, modrý fogl, pirát, můra, panbičkáři, kalous s tím ze suché haluze, prst v prdeli zalomili.
    Pravičácká squadra je dávno koupená, aby zahrála starou známou demokratickou operetku pro blbé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levice nebo pravice už to mají zmáknutý všecko.

      Vymazat
  23. Anonymní4. listopadu 2017 10:05
    Kde máte tu Vaši levici? ČSSD? KSČM? Nehledě na to, že prvotní je obrana a bezpečnost země. Co pro ni udělala ta levice ČSSD? Jak ji chce řešit KSČM? V rámci EU, tedy nějaké Eurocorps pod velením Německa.
    SPD chce zajistit bezpečnost země vlastními silami a až v dalším sledu spolupracovat s nadnárodními organizacemi. A zde nejdříve se státy V4. P.K.

    OdpovědětVymazat
  24. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Dostanete-uprchliky-i-kdyz-je-nechcete-Podivali-jsme-se-lepe-na-navrh-ktery-poletuje-v-Bruselu-510861?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=denni-tisk

    OdpovědětVymazat
  25. No ano aeronet před volbami dal 3 články proti SPD. A slušné příspěvky proti jejich propagandě jsou mazány. Tak sem s aeronetem skončil. Jinak volil jsem SPD pro referendum o vystoupení z eu. V programu o natu nic nebylo nemůžeme chtít vše naráz.

    OdpovědětVymazat
  26. To, že politici kličkují, zejména teď, když se má sestavit vláda, není nic neobvyklého.
    Dejme jim ještě nějaký čas, aby se mohli skutečně projevit ve sněmovně, nejenom kecat v televizi.
    Ale všimněte si na rádiu prohlášení pana VK, že referendum o vystoupení z EU NENÍ JEHO PRIORITA !!! to je podstatný signál z celého pořadu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:54
      Mne nezajímá VK nebo jiné rozhlasové a televizní diskusní pořady z hlediska pořadatele ,ale z hledika diskutujících (samozřejmně kreréni typu Moravec,Drtinová,Tvarůžkova a spol. jsou tam proto, aby rozbili skutečnou diskusi).

      Vymazat
    2. to jste uhodil hřebíček na hlavičku,a to je důvod, proč VK jede po SPD jako slípka po flusu.
      Ti, kdo zpochybňují vystoupení z EU, zpochybňují i Bismarkova slova, který pochopil strategické postavení Česka- " kdo ovládá Čechy, ovládá Evropu"
      A souvislost, že VK podniká v Německu, zde je

      Vymazat
  27. Blouznivcům, kteří sní o referendu:

    http://archiv.ihned.cz/c1-65935270-prezident-nemuze-protahovat-vladnuti-kabinetu-bez-duvery-neomezene-hrozi-mu-ustavni-zaloba-tvrdi-rychetsky

    https://www.denik.cz/z_domova/rychetsky-referendum-cesko-zatim-k-takove-zmene-neni-zpusobile-20171103.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jan Kopecký4. listopadu 2017 11:09
      Aniž jsem četl ty Vaše odkazy (ale přečtu si je), tak v rychlosti. Rychetský je komunista a ne demokrat, takže jeho názor na referendum tomu bude odpovídat. On vyznává vedoucí úlohu strany, dneska možná EU.
      Ten odborník Rychetský se také účastnil psaní naší ústavy a dnes vidíme, jaký zmetek vytvořili. Není jednoznačně definovaný postup ustanovení nové vlády a v televizi se netrhnou ústavní právníci, každý s jinou možností výkladu.
      Tolik k radám odborníka. P.K.

      Vymazat
    2. 11:33
      Neplýtvejte časem a nečtěte to. Z Vaší ubohé repliky je zřejmé, že beztak nic nedokážete pochopit.

      - Co to je za přiblblé žvásty o tom, že P.R. "vyznává vedoucí úlohu strany..."?
      - Kde jste přišel na ten nesmysl, že se Rychetský účastnil psaní ústavy?!
      - Jaké máte vzdělání, že si troufáte tvrdit, že Ústava ČR je zmetek?

      Projevujete se jako fanatický magor.

      Vymazat
    3. Jan Kopecký4. listopadu 2017 11:44
      Rychetský je komunista, kterého odstavili v 1969. Ovšem nijak dramaticky, když potom mohl pracovat jako podnikový právník.
      Po převratu podával nějaké ústavní zákony a myslím, že byl i v týmu tvořícím novou ústavu.
      Moje vzdělání mi umožňuje sledovat Události a komentáře, apod. a když tam vidím stálé spory ústavních právníků, co ta ústava říká, či neříká, tak si říkám, že asi není moc povedená, když se podle ní nelze dohodnout, jak postupovat při sestavování vlády. Názor Rychetského, je další z řady různých názorů, ústavních právníků, kteří v tom nemají úplně jasno, viz jeho slova: „ A i když se o tom v ústavě nepíše ani slovo, patrně by se ta tři kolečka ..“
      Jinak jsem proti Rychetskému neměl žádné výhrady, jako předseda ústavního soudu snad pracoval dobře, ale když mi jsou jeho názory dávány za vzor, tak se stávám kritickým. Takže k těm jeho názorům:
      „Při různých heslech a sloganech o referendu trpím. Nikdo neříká, jaké referendum chceme. Referendum je v mnoha ústavních systémech, ale vždy s jasným úmyslem. Těch nuancí je řada, ale u nás se o nich vůbec nehovoří.“
      U nás se snaží tu diskuzi rozvinout T.O., ale nikomu se do ní nechce, neboť ten zákon vnímají jako vlastní ohrožení. Ani Rychetskému se do ní nechce, pouze naznačil, že by možná témata měla být dost omezená a pro jeho platnost, nějaká povinná minimální účast (na rozdíl od běžných voleb). P.K.

      Vymazat
    4. 13:30

      Argumentovat v roce 2017, že Pavel Rychetský byl do roku 1969 členem KSČ - to ho má podle Vašeho názoru patrně doživotně diskvalifikovat?!

      Názor Rychetského NENÍ "dalším z řady různých názorů, ústavních právníků, kteří v tom nemají úplně jasno"; je to názor předsedy Ústavního soudu ČR, který v tom má zatraceně jasno.
      Jde Vám jen o to, ukázat, že kdežto "ústavní právníci" v tom nemají jasno, pan P.K. a Okamura v tom jasno mají? Snažíte se zakrývat vlastní hloupost odkazováním na údajnou nedokonalost druhých.
      Jste a evidentně zůstanete jenom zaslepeným propagandistou, který argumentuje zásadně jen tak, jak se mu to hodí do krámu, a i vystačí si i s laciným osočováním.

      Na otázku, proč Ústavu ČR prohlašujete za zmetek, jste neodpověděl. Prostě něco plácnete, a tím je to pro Vás odbyté.

      Vymazat
    5. Jan Kopecký5. listopadu 2017 10:08
      „Argumentovat v roce 2017, že Pavel Rychetský byl do roku 1969 členem KSČ - to ho má podle Vašeho názoru patrně doživotně diskvalifikovat?!“
      Diskuzi jste zahájil označením stoupenců SPD a referend za blouznivce a jako důkaz jejich blouznivosti jste dal odkaz na názor Rychetského na referendum. Jakoby Rychetský byl v tomto směru nějaká určující veličina. Tak jsem Vám ukázal, že tato Vaše veličina má také svá slabší místa a že v názoru na referendum, dávám přednost SPD.
      Že ho členství v KSČ v ničem nediskvalifikuje, je snad patrné z toho, že pracoval jako ústavní soudce.

      „Názor Rychetského NENÍ "dalším z řady různých názorů, ústavních právníků, kteří v tom nemají úplně jasno"; je to názor předsedy Ústavního soudu ČR, který v tom má zatraceně jasno.“
      Takže kdo má, či nemá o čem jasno a je-li ústava vydařená, či nikoliv. Napadl jste mě, že neoprávněně kritizuji ústavu. Jako „argument“, jste poslal odkaz na Rychetského. Takže jsem Vám z toho vybral, co na to téma říká: „ A i když se o tom v ústavě nepíše ani slovo, patrně by se ta tři kolečka ..“
      Ta jeho slova jsem okomentoval, že je dalším z řady ústavních právníků, který v tom nemá jasno. Správně jsem měl napsat, že je dalším z řady ú.p., kteří upozorňují, na nedokonalost ústavy.
      Takže, pokud tedy říkáte, v tom má zatraceně jasno, potom z toho musí zatraceně jasně vyplývat, že ta ústava je nejednoznačná, tedy nedokonalá.
      Takže si nejdříve ujasněte svůj názor na to, zda je ta ústava v pořádku, či nikoliv. Můj názor je, že nikoliv.

      Ty Vaše další výlevy snad ani nemá význam komentovat. Takže už jenom pro legraci, tu závěrečnou výtku: „Na otázku, proč Ústavu ČR prohlašujete za zmetek, jste neodpověděl. Prostě něco plácnete, a tím je to pro Vás odbyté.“
      Celá ta diskuze je o tom, že v ústavě není jednoznačně dořešen způsob ustanovení vlády. To jsem uvedl hned v prvním příspěvku. P.K.

      Vymazat
  28. Jene Kopecký Ten který hledá pravdu není blouznivec jako Vy a Vám podobní, kteří kňůčí že to nelze.
    Přeji hezký den.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  29. Pro místní horké hlavy. Ačkoli nejsem voličem Okamury, protože nesnáším strany jednoho muže, ve věci vystoupení z NATO má bohužel neprostou pravdu. Pokud bychom se chtěli stát nezávislými na vojenských paktech, museli bychom mít alespoň elementární možnost obrany vůči svým sousedům. S naší současnou armádou to ale, bohužel, není možné. Ta není schopna efektivně bránit ani prasečí chlívek. Jenže podobné to je i s vystoupením z EU, protože 70% českého průmyslu vlastní zahraniční kapitál. My nejsme v situaci Británie, jejíž domácí City má značnou kontrolu nad financemi a to nejen v Evropě. Uvědomte si prosím, že v případě našeho jednostranného vystoupení z EU by nám to ten skvělý Západ dal pěkně sežrat! Pro jejich kapitál není problém sehnat si výrobní otroky někde jinde ve Střední či Východní Evropě. Ale u nás by se bez zahraničního kapitálu nehlo kolo! To si, prosím, uvědomme! Těch pár komodit a produktů, keré vyvážíme mimo Unii nás také nezachrání. A až nám, díky vystoupení, naše současná mizerná životní úroveň klesne třeba na polovinu, budou všichni současní "vystupovači" řvát jako první, jak je to možné? A to si následky vystoupení nikdo nedokázal dopředu představit? Proto si myslím, že vystoupení z unie je pro nás v současné době národní sebevražda. A pokud není Okamura úplně blbej (a z toho ho rozhodně nepodezírám), uvědomuje si možné následky našeho vystoupení z NATO a EU také. Jenom se mu podařilo nalákat na líbivé řeči 10% voličů, kteří nevidí dál, než na špičku vlastního nosu a zajistit si tím pro sebe a své polušné nohsledy další pohodlné čtyři roky ve sněmovně.
    Jirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevystoupení z unie je horší, to je souběžná sebevražda s unijní, pod vedením Německa. Jediným kladem je, že k tomu dojdeme dobrovolně.

      Vymazat
    2. 11:50
      Pokud vynechám slovo "dobrovolně" tak s Vaší názorem souhlasím

      Vymazat
    3. 11:50, 12:03 Prosil bych protiargumenty, jinak jsou Vaše odpovědi prázným plácnutím.
      Jirka

      Vymazat
    4. Pokud vím Okamura hlasoval pro vyslaní vojáku do Pobaltí ,tak že žádné vystoupeni z NATA nebyla řeč , krom EU. Nechápu co má společného vystoupení ČR z EU a obchodními věcmi ? Kdyby ČR měla v Německu 100 procent průmyslu a Němci by chtěli vystoupit tak jím taky budeme bránit !Tak ,že jsi nám tady právě vysvětlil Bruselsky diktát ,protože velké státy mají mnoho europoslanců tak schválí vše . Lidí proto pryč EU !!!

      Vymazat
    5. Pro 12:40. Proč píšete svou domněnku, že Okamura hlasoval pro vyslání vojáků do pobaltí? Vždyť lžete. Dá se to lehce dohledat na internetu, že pro nehlasoval. Oprava s omluvou za lež by slušnému člověku měla být samozřejmostí. S pozdravem J.Zatočil.

      Vymazat
    6. Jirko promiň ale jsi blbec, píšeš blbosti a hraješ si na chytráka.

      Vymazat
    7. 12.40 Prosil bych, pokud je to možné, nějaké logické protiargumenty, jinak debata ztrácí smysl.
      Jirka

      Vymazat
    8. Pro p. Zatočila , myslel jsem ,že těch kritiku bude o hodně víc ale jeden ! Omlouvám se jen vám , protože nikoho to nezajímá a bručí proti Okamurovi . Okamura má program a za nim stojí ! poslechněte si Václava Klause v poslední debatě , je to tam jasně řečeno . A jestli je blb ,tak kdo jím není v ČR ? Ti co nám vládli 27 let jsou pro vás slušní lidí , hlavně rozkradli co se dalo a není jím slušně ani odstoupit a zmizet z politiky !

      Vymazat
    9. Jirka che argument ,tak když vystoupíme EU a 70 procent podnikatelů zavře továrny ,co se stane ? my budeme na huntě ale podnikatel také . nevyrobí co má a platí penále a z čeho zapláti daně , obrati k němu zády a nedostane zakázky tak z bankrotuje . Škodovka nebude vyrábět dovolí si to Wolsvagen ? na trh přijdou jíní .Smlouvy se musí plnit ,tak že Británie kde už by měla bytí ? Přečti si komentáře ekonomu ,že není jak si myslíš!

      Vymazat
    10. 15:34 Je vidět, že toho ještě moc nepamatujete. Stačí si vzpomenout, jak v 90-tch letech zlikvidovalo EHS náš hutnický průmysl pod naprosto primitivní záminkou, aby naše levnější a kvalitní produkce nemohla konkurovat té západoevropské. Přitom většina našich skvělých ekonomů tomu ještě tleskala! Pokud jednostranně vystoupíme z Unie, tak s námi okamžitě zahájí hospodářskou válku v podobě cel, dovozních limitů a hospodářských sankcí (na základě jakékoliv i sebedebilnější záminky), kterou naše malá zemička nikdy nemůže vyhrát!
      Jinak, naprostá většina našich fabrik v cizích rukou je vybavena dvakrát tam již odepsanými technologiemi, které jim ale tady, díky naší levné pracovní síle a zlodějskému kurzu koruny, dokáží generovat velmi slušný zisk. Tyto technologie nebude problém během krátkého času odstěhovat do nějakého podobně kolonizovaného státu, jako je ten náš. A věřte, něco málo o tom vím, protože jsem se sám spolupodílel na projektování několika zahraničních fabrik u nás. A montovaly (a montují!)se tam často zahraniční mašiny, na které ještě ani nebyla dokumentace v elektronické formě (byla kreslená rukou a psaná na stroji)
      Jirka

      Vymazat
    11. Pardon, upsal jsem se. Moje reakce z 17:25 je na diskutéra 15:54.
      Jirka

      Vymazat
    12. Mnoho lidí-neználků si plete EU s volným trhem po Evropě. Ale ten tu určují jiné smlouvy, se kterými nemá EU co do činění. Přečtěte si např. brožurku od Macha (Svobodní) Jak vystoupit z Evropské unie!

      Vymazat
    13. Šok pro voliče SPD a KSČM! Okamura při hlasování o vyslání českých vojáků do Pobaltí pod velením Bundeswehru se raději jen zdržel hlasování místo jasného NE! To samé komunisté, jeden z nich hlasoval dokonce PRO! Ve sněmovně se nenašel ani jeden hlas proti!

      https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=66738&l=cz

      Vymazat
    14. Pro 18:50 Bohužel, na čtení brožurek od neoliberála Macha a jemu podobných nemám čas ani chuť. Raději si přečtu něco od skutečných ekonomů. Říká Vám něco jméno Varufakis nebo naše Švihlíková? Ti mají svoje publikace založené na tvrdých datech a nikoliv na zbožných přáních.
      Jirka

      Vymazat
  30. Většina komentářů je o ničem. Pokud sleduji dění tak z opozice proti ANO pouze SPD a Piráti se zatím projevůjí jako státotvorné strany které chtějí podpořit ANO v tom aby byl sestaven parlament a mohl začít pracovat. To ostatní příjde a bude se o tom průběžně jednat.Pardon a KSČM.

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní4. listopadu 2017 11:33
    U Pirátů zvláště oceňuji prohlášení, že budou v opozici. Vzhledem k jejich vítačské nátuře, to beru jako nejlepší řešení pro stát. Jenom nevím, jestli se to dá nazvat státotvornost. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piráti jsou hnus a hnutí financované a podporované Sorosem a jeho neziskovkami ze zahraničí, jeden spolek s Antifou a dalším odpadem. Do našich voleb mediálně protlačené z ciziny jako náhrada za znemožněné zelené a dosluhující top09.

      Vymazat
    2. 13:15 Souhlas. Ale krom toho jde o komolení významu slov, cožpak se někdo může hlásit ke zlodějům a vrahům, kteří přepadali lodě např. v zájmech britské koruny.

      Vymazat
    3. 11:42
      Souhlasím s Vámi, ale tím vůbec nerozporujete moje přesvědčení, že každá situace se musí řešit postupně. Já sám také nejsem přívržencem bukanýrů. Ale dnes kdy jsem srovnával na TV prima Fialu ODS a Bartoše piráti tak mi Fiala připomínal ufňukaného parchanta který se vzteká. Přitom má proti ANO cca třetinu hlasů.

      Vymazat
    4. Anonymní5. listopadu 2017 12:09
      S tím Vám asi nepomůžu, každý hodnotí věci podle vlastního založení a vlastních zkušeností. Pokud Vám něco, něco připomíná, je to Váš subjektivní dojem.
      Např. já také považuji Jana Kopeckého za vzteklého dědka, ale připouštím, že ho někdo jiný, může považovat za prima chlapa. P.K.

      Vymazat
  32. Celý svět je zaplavován argumenty, že něco nejde. A říjnová revoluce taky nešla. Právě lidé, kteří v první řadě koumají nad tím jak něco nejde, sebou nesou vyústění v potoky krve.

    OdpovědětVymazat
  33. Okamura je magor, nýmand a tlučhuba! To je jasné z jeho politické historie, zblne lidi a pak to zvencne. Teď to bude to samé, stačí si počkat. Neřeším....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, ale lidi si halt musí natlouct hubu osobně.

      Vymazat
    2. 18:52 Neřeš to!

      Vymazat
  34. zrovna tak se dá říci , že Okamura má charisma. Jedna věc je ale volební výsledek, druhá pak prosazení programu
    taky neřeším

    OdpovědětVymazat
  35. Okamurova přítomnost ve Sněmovně je pěkným potvrzením fungování demokracie: i blbci mají právo být zastoupeni!
    Pro blbce jen musím dodat, že to nemíním ironicky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proč si nadáváš takhle veřejně?

      Vymazat
    2. Protože je blbec a je na to hrdý!

      Vymazat
    3. 12:32 Já si naopak myslím, že Okamura není blbec, ale velmi chytrý manipulátor, který dokáže ty nepříliš chytré pěkně oblbnout. A tím má opět na čtyři roky svý jistý.
      Jirka

      Vymazat
    4. to platí ovšem pro všechny poslance z kterékoliv strany. Tak proč zrovna TO

      Vymazat
    5. 12.32
      Je mi záhadou proč vlastně nejsi vedoucím vítězné strany?
      Václav

      Vymazat
  36. Okamura by mohl být rekordman v počtu podvržených poškozujících falešných informací proti němu. Takhle se brání nemocná společnost bolestné léčbě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poslední záchvěvy diskutujícího, který nemá ARGUMENTY

      Vymazat
    2. Fakt inteligentní argument - on nemá argumenty.

      Vymazat
  37. Napsal tady jeden glosátor, že VK je řízen také nějakým loutkovodičem - a já s tím souhlasím !
    Podle mne je VK řízenou opozicí, řízenou alternativou !
    Má sice některé dobré postřehy a zajímavé informace, ale ve finále se vždy zachová "trochu divně".
    Píšu to tady otevřeně proto, protože by mě už jistě zase smazal ten jejich admin, který dělá panu VK tiskového mluvčího, místo toho, aby se věnoval své práci. Kdo ví, zda ten admin a pan VK jedno nejsou.
    Ještě jedna poznámka, která by cenzurou aeronetu neprošla :
    Myslíte si, že zpravodajské služby a mainstreem neví, kdo pan VK vlastně je ? Při dnešní IT technologii ? Hlavní Investigativní novináři to také vědí, ale nepovědí .
    A víte proč : No protože by odkryli vlastní vazby a také to, že pan VK je vlastně řízená alternativní opozice !!!
    Takže , co z toho plyne ? Aeronet a tajemný pan VK = mainstreem !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si oddychl! Už jsem myslel, že za vším je prezident a Babiš - to jsou přece novodobí mediální zločinci - ne?

      Vymazat
    2. Nápadně shodná rétorika velmi nasvědčuje tomu, že tajemný VK a admin jedno jsou. Pseudo-opozice pěkně tahá manipulovatelné za fusekli.

      Vymazat
    3. Máte prav du, na aeronetu je VK adminem.

      Vymazat
  38. Jak se zdá, tak pana Okamuru rozpad Úsvitu nepoučil. A nyní podle všeho čeká i ono SPD, pokud neučiní rázné kroky. Příští volby by už mohl být v propadlišti dějin dřív než pan Kalosek.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, pane vedoucí kolotoče ;-)

      Vymazat
  39. Anonymní4. listopadu 2017 13:41
    Vaše starost o T.O. a jeho výsledky v příštích volbách je dojemná, ale nyní je třeba sestavit vládu. To je problém současnosti. A zde je T.O. jediný státotvorný. To se o Vašem „pan Kalosek...“ říci nedá. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:10
      A ta jeho státotvornost spočívá, prosím, v čem?

      Vymazat
    2. Anonymní4. listopadu 2017 14:14
      Je to jeho ochota, podílet se na vytvoření vlády. Což silně kontrastuje s Kalouskovou snahou, zablokovat sněmovnu. P.K.

      Vymazat
    3. 15:03
      Takže "státotvorná ochota"? No, Andrej Babiš by musel ztratit rozum, aby se s takovým ňoumou spustil.

      Vymazat
    4. Nojo.... Tomio Okamura je TO :D

      Vymazat
    5. 15:11 16:25
      Doopravky genialní prognostici na úrovni ČT
      Václav

      Vymazat
  40. Vážení, je zřejmé, že hnutí SPD leží mnoha vlivným v žaludku. Zvlášť zdatně si vede Aeronet, který svoji štvavou propagandu začal 3 dny před volbami, údajně proto, že byl "vykopnut" KOPAL, kamarád pana VK. Tento článek , "správně" načasovaný mne utvrdil v přesvědčení, že pan VK je , řečeno jeho slovy, MARIONETA, která nám pravidelně týden, co týden vymývá mozky , dříve na Svobodném rádiu, nyní na Svobodném vysílači. .. a jak už říkal pan VK, marioneta má svoje loutkovodiče.... a tak se ptám pro koho pracuje pan VK, co se jeho pravidelným týdením vysíláním pro "kverulanty" sleduje, kdo to financuje??? Rovněž se ptám...kde bere pan VK a jeho kolektiv Aeronetu zasvěcené informace, kde bere podnikatel v Německu, ještě čas na pravidelné odborné články a vysílání .... .....je možné, aby soukromá osoba tak úporně, pravidelně a nezištně pomáhala otevírat oči "hloupým"knedlíkovým občanům....Proti SPD byla zahájena štvavá kampaň, to je jisté, stačí přečíst články, které od voleb vyšly, nabízí se otázka, řečeno slovy pana VK "kdo to "zmanažoval"?? ??? Nabízí se taky otázka není teď na programu "rozeštvání alternativy" - Svobodné rádio, versus Svobodný vysílač, naštvání voličů SPD, rozhádání občanů?? Je pár dnů po volbách, dejme všem stranám a hnutím čas na to, aby nám v reálu ukázaly, kdo z nich lhal. Přemýšlejme svou vlastní hlavou,nenechme sebou manipulovat.... Docela mne to mrzí, ale musím konstatovat, že pan VK ,ať už pravdivým, či nepravdivým osočováním SPD, ztrácí glanc.... nikdo jiný si v posledních 14 dnech nezasloužil tolik pozornosti , jako SPD... a to už stojí za zamyšlení a otázku PROČ..???... a ještě maličkost, věří snad někdo, že pan VK volil KSČM???...to byl jen subjekt, který vyvolává nyní nejmenší kontroverzi...typuji ho na ANO...proč?? ... intuice???....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně všechno - co předvádějí nevítězné strany veřejně a bezostyšně - je vrchol hnusu a odpornosti, žádnou stranu nevyjímaje. Ten má tohle, ten tohle, ten tamto, ten s tím nebude a ten s tamtím - kde jsme kurva? Tak proč to lezlo do stran a kandidovalo to ve volbách? Aby to mohlo potom předvádět ten klasickej českej hádavej hnus? Zkrátka a dobře -ANO se stalo absolutním vítězem voleb, tak to respektuju ( je přece demokracie - ne?) a cítím se poctěn, pokud bych byl osloven a požádán o spolupráci ve vládě, a ne si vymejšlet sračky a rvát naši už tak politicky vyplundrovanou zem ( i materiálně) do dalších volebních sraček. Naše zem je pro celej svět směšná, bezvýznamná, usraná, mrňavá zem jak díra po granátu, kde se pár milionářskejch a politickejch zlodějů neustále rve a pere se zbytkem slušných lidí, zdecimovali všechno co šlo, a vy ještě vřeštíte,kdo z nich je dobrej a kdo ne? HOVNO! Všichni stojí za HOVNO a předvádí se dokonale. Všichni se odkopali - o co jim šlo? Předvádět, že čím hůře tím lépe, pošklebovat se vítězi voleb, a myslet si, že z toho budou mít profit? Proč jsou strany financovány? Nasral bych jim. Hovno by dostaly - ať jsou Petr nebo Pavel, všechno je to hnusná verbež. Oč je lepší SPD - co lepšího předvádí? Jděte do prdele s těmi žvásty! Proč teda SPD nezvítězilo ve volbách? Nikdo proti nim neštval, ale nejsou přesvědčiví a nemají politickou sílu - zatímco proti vítězi voleb štval každej kdo má díru do prdele, včetně sráčů na diskuzích - tak proč zvítězili? Takže o štvaní to není - nebo jo? Co píšete "nenechat se zmanipulovat?... právě diskuzní sebranka je ukázka zmanipulovanosti, a každý se snaží zmanipulovat ostatní pitomce právě jen pro svůj idól.. jděte do hajzlu! Vy Aeroneti bla bla bla - jděte pohoupat vnoučata a číst jim Ferdu mravence - vždyť tohle blbnutí nemá nikde konec!!!! Vyser se na ANO ty šmejde 14.18 -proč proti nim štveš? Oč jsi lepší než Aeronet? Poser se se svým SPD!

      Vymazat
    2. 14:18 A víte co je také zajímavé? Pan VK vede podobnou, ale dlohodobou dehonestující kampaň také proti pirátům. A těch pohádek, co si o nich navymýšlel, je až neuvěřitelné! Např. o tom, že jsou placeni Sörosem, o jejich ultralevicové orientaci a podobné báchorky. Smůla je, že na ně mnoho fanatických příznivců jiných stran strašně rádo skáče. Pan VK je skvělý manimulátor. Teď jenom vědět, kdo za ním stojí! Ruské agenty předem vylučuji!
      Jirka

      Vymazat
  41. Probuď té se !!! co tu řešíte vystoupeni z NATA !!! Jak v v Bruselu změní Dublinskou smlouvu o přijímaní uprchlíků ,tak NATO nám nepomůže . Na hlídáni České hranice chybí víc jak 3700 policistu ,a armáda poskytne jen 2000 z 10000 vojáku a to při volném vstupu ( Schengen ) ,tak nastane jiný problém !

    OdpovědětVymazat
  42. NATO nepotrebujeme! NATO pouze vyuziva nasi armadu pro svuj prospech!!! Vlezprdelove Stropnicky a spol. to budou mit "k dobru" !!! SPD pozor!!
    dustojnik-valecny veteran

    OdpovědětVymazat
  43. Tak nevím, kdo tu ty blbosti záměrně šíří, již před volbami říkali, že referendum o NATO zatím nevyvolají, takže zde neblafejte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím co a kde říkali, vlastně tomu ani nevěnuji větší pozornost. K mému rozhodnutí ve volbách není důležité, co kdo říká. Radost ze slibů nechávám těm, kteří se z nich umí radovat. Ale v programu měli a stále ještě mají napsáno cituji: "prosazujeme zákon o obecném referendu. Občané mají právo se tímto způsobem vyjádřit ke všem zásadním otázkám budoucnosti českého státu, včetně členství v EU nebo v NATO"
      http://www.spd.cz/program?type=join&title=P%C5%99idejte+se+k+n%C3%A1m&sm=1&do=openModal

      Pokud dnes toto referendum odmítají, vidím v tom "malinko" kolizi. Vy ne?

      P.S. Aby nedošlo k mýlce, samozřejmě tím nejsem překvapen a už vůbec ne zaskočen. Jak píšu, radost a natěšenost přenechávám jiným. Už naši předci dávno běděli že sliby se slibují, blázni se radují, nebo také, že slibem nezarmoutíš.

      Vymazat
    2. JK4. listopadu 2017 21:17
      Pokud je zde nějaká kolize, tak ve Vaší interpretaci citátu: "prosazujeme zákon o obecném referendu. Občané mají právo se tímto způsobem vyjádřit ke všem zásadním otázkám budoucnosti českého státu, včetně členství v EU nebo v NATO"
      Ten citát chápu tak, že SPD chce prosadit zákon o referendu, aby se občané měli možnost vyjádřit k politickým záležitostem, týkajících se jejich státu. To stále platí, to je hlavní bod celého programu SPD. To referendum, třeba i k otázce vystoupení z NATO, potom může vyvolat KDOKOLIV. Nemusí čekat na Okamuru, nebo Fialu a pomlouvat je, že ONI nechtějí to referendum vyvolat.
      Už chápete nesmyslnost Vašeho postoje? P.K.

      Vymazat
    3. Anonymní 14:17

      ...prosazujeme zákon o referendu. Občané mají právo VYJÁDŘIT SE V REFERENDU ke všem zásadním otázkám budoucnosti českého státu, včetně ČLENSTVÍ v EU nebo v NATO"

      X

      MY NECHCEME REFERENDUM O NATO a i kdyby bylo, tak bychom nedoporučovali vystoupení z NATO.

      Abyste snáze pochopil obsah sdělení, dal jsem vám tato pro mě rozporná vyjádření pod sebe. Skutečně v tom vidíte soulad? Pokud ano, pak můžete jásat nad naší demokracií(bez ironie), v níž i vy máte volební právo. Ale spíše u vás tipuji na kognitivní disonanci, což v důsledku může působit stejně destruktivně, nicméně nebývá to důvodem ke zbavení svéprávnosti.

      Vymazat
    4. JK5. listopadu 2017 15:19
      Bez ohledu na ty Vaše latinské, či jaké vulgarity, v tom soulad vidím. SPD se zavázalo a neustupuje od toho, dát občanům zákon o referendu. Občané, které bude trápit nějaký politický problém, si můžou k tomu problému svolat referendum a dle jeho výsledku, se potom bude muset vláda zachovat.
      Např. jestli Vás trápí členství v NATO, budete moci k tomuto problému vyvolat referendum. Pokud voliči nějakého SPD, kterých se ukázalo být 6% z počtu oprávněných voličů, to vidí jinak, zůstává Vám pro Vaši myšlenku 94% voličů.
      Takže kritizujete SPD za demokratičnost? To jste nejspíš z ANS/ČSNS, nebo trpíte umanutostí. Važte si toho závazku SPD, prosadit zákon o referendu, je to krok, směrem k demokracii. P.K.

      Vymazat
    5. Ad JK 15:19
      a v čem je tam nesoulad? Zkuste si to přečíst víckrát a třeba se i zamyslet!

      Ad Anonym 18:04
      souhlas. Je to dokonce přímo ilustrativní příklad demokratického myšlení, protože SPD chce umožnit plné naplnění demokracie i přesto, že to bude znamenat nemít hlasy voličů 100% pod kontrolou.

      Vymazat
    6. Anonymní 18:04
      Pokud v tom opravdu vidíte soulad, pak je to na diagnózu a není se dále o čem bavit. Ostatně vypovídající je i vaše podezírání mě ze snižování se k "vulgaritám", na základě poměrně známého cizojazyčného termínu, který je při skutečné snaze o poznávání reality velice dobré znát.

      Vymazat
    7. Vláďa z Brna 18:04
      Chceme dát občanům možnost referenda(třeba o vystoupení z NATO)

      x

      Nechceme referendum o vystoupení z NATO


      Dost se nudím...

      Vymazat
    8. JK5. listopadu 2017 21:36
      Za tu „vulgaritu“ se omlouvám. Mělo to být vtipné, ale zřejmě jsem Vás přecenil. Což je patrné i z Vašich reakcí na tématiku referenda. P.K.

      Vymazat
    9. Anonymní 10:40
      Těší mě, že jste se dovzdělal, ale mohl byste aspoň chytře mlčet, než se snažit nenatahovat tu zoufalou hru na oduševnělost.
      Ani se už nesnažím hledat vazbu mezi vaším "přeceňováním" mé osoby a mými reakcemi na vaší nešikovnou snahu o obhajování tradičního popírání předvolebních slibů, na něž stále a znovu spolehlivě naletí určitý typ nepoučitelných jedinců.

      Opravdu nudná debata.

      Vymazat
    10. JK6. listopadu 2017 12:29
      „Opravdu nudná debata“
      No, svým opakovaným příspěvkem v 21:38, jste tomu opravdu dal šťávu. P.K.

      Vymazat
    11. Anonymní 16:15
      Vidíte, přešel jsem až na úroveň toho nejpolopatičtějšího vysvětlování, jako bych vysvětloval žákům zvláštní školy rozdíl mezi krychlí a kruhem. A přesto dosud ještě nezapálilo...
      Stále je problém pochopit tak jednoduchou věc, jako je rozpor mezi slibováním referenda a jeho následným odmítáním pár dnů po získání mandátu. Stále se vám nepodařilo pochopit, že kdyby váš guru odmítl vystoupení z NATO, bylo by to v pořádku a nenakálel by vám aspoň na hlavu. Ale on odmítl samotný princip, právě to, co slibovali před volbami. Odmítl možnost rozhodovat o tom v referendu.
      Pořád ještě nic? Pak bych se chtěl zeptat, jak se vám s takovou výbavou žije, jak se vám daří protloukat se životem?

      Vymazat
    12. JK6. listopadu 2017 17:54
      „Pořád ještě nic? Pak bych se chtěl zeptat, jak se vám s takovou výbavou žije, jak se vám daří protloukat se životem?“
      Zatím to šlo, takovéhoto zabedněnce, jsem ještě nepotkal. Myslím, že i tuto srážku zvládnu, neboť mám oporu ve faktech. Přečtěte si párkrát znovu diskuzi a pochopíte o čem je řeč. P.K.

      Vymazat
    13. Anonymní 20:12
      Škoda, že ta vaše "fakta" jsou asi tajná, zatímco mé "lži" jsou ověřitelné.
      Inu, měl jste dosud asi štěstí, ale obávám se, že "zabedněnce" jako já, kteří nebudou s vámi bezmyšlenkovitě kývat poslušně v šiku, budete potkávat stále častěji. Máte se na co těšit.

      Vymazat
  44. V. Putin.
    „Organizace jako Severoatlantická aliance nebo Mezinárodní měnový fond plní zájmy pouze nadnárodních korporací a přes veškerá prohlášení o jejich schopnosti přizpůsobit se nové situaci na mezinárodní scéně se nic takového neděje.“

    http://www.czechfreepress.cz/rusko/vladimir-putin-zasadne-promluvil-o-svetove-situaci-sdelil-kdo-ridi-svet-a-evrope-vzkazal-chcete-se-zalibit-svym-panum.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Putin asi ví, o čem mluví. Ostatně, mnohokrát mě v tom utvrdil.
      Jirka

      Vymazat
    2. Jirko, tak to aby ses k němu každej večer pomodlil...

      Vymazat
    3. 20,13 - beze všeho, raději než k Bruselu a zaoceánskému četníku

      Vymazat
  45. Tak pánové, počtěte si o místopředsedovi SPD.

    Faltýnek i Fiala pocházejí z Prostějova, kde společně působili v zastupitelstvu. První původně v barvách ČSSD, druhý za ODS. V letech 2002 až 2006 spolu zasedali v městské radě.

    https://archiv.ihned.cz/c1-65915130-okamuruv-mistopredseda-fiala-sbira-zakazky-od-agrofertu

    Fiala měl v Andrešovi příklad rovnou pod okny.
    IF Holdink a.s. Praha, se základním kapitálem 20 milionů, založený 7.4.2014, má jediného akcionáře, firmu B.S.-Kings s.r.o. Prostějov – jediný vlastník Radim Fiala ovládá sedm firem.
    https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-detail?dokument=42397239&subjektId=571568&spis=711794

    http://doc.kurzy.cz/static/sbirka-listin/81/76/86/sl02867681_b-19707sl16msph.pdf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:13 a tak se nám to vyjasňuje. Vivat SPD. Nebo ne?

      Vymazat
    2. Anonymní5. listopadu 2017 2:51
      „Vivat SPD.“
      Souhlas, uvedené informace nejsou ničím proti ničemu. P.K.

      Vymazat
    3. Svůj názor na diskuzi jsem dal mezi odpovědi na první příspěvek, přestože reaguji na celou diskuzi.A omlovám se za jeho délku.
      Pavel p

      Vymazat
    4. ... ještě chybí údaj že se řízli do paží a smísili svou krev.

      Vymazat
  46. A já pořád kdo to je, ten nemastný neslaný vyfešákovaný padesátník v precizní šolně.

    OdpovědětVymazat
  47. Vždycky jsem se musel smát naivním blbečkům, a to hlavně od Okamury a podobných "národních" stran, co s oháněli jakýsími programy.
    Program je ve skutečnosti reklama, která je vždy minimálně z poloviny falešná a klamavá.
    Účel je jasný, získat co nejvíc paněz a vlivu, za hlasy naivních lidí.
    Nikdo si neuvědomí, že tento systém nedovolí změnu na základě nějakého referenda, které by ohrozilo politické nastavení režimu, který je přímo závislý na těch kteří jsou nám nadřízení, nejen politicky ale hlavně hospodářsky.

    OdpovědětVymazat
  48. Tak to vidíte, vy proruští trotlíci. Ani vedení SPD nemá zájem o vystoupení z NATO. O to jde ve skutečnosti jen malé skupině proruských ovcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NATO je zločinecká organizace, která téměř 30 let porušuje Chartu OSN i svoji vlastní zakládací listinu! Vtahuje nás do nukleární války, kterou chce s Ruskem vyprovokovat. Naše armáda není schopná bránit svou vlast a slouží jen jako cudná zástěrka pro agresivní akce US army (NATO je jen její servisní organizací) - viz Irák, Afghánistán, Pobaltí, Kosovo (mise KFOR) atd. atd. Komu nedochází, že členstvím v NATO ohrožujeme svoji vlastní bezpečnost a fyzickou existenci, ten buď nemá mozek, nebo charakter. A kdo u toho ještě nadává a uráží, ten je ukázkou duševní degenerace v pokročilém stádiu.

      Vymazat
    2. 17:13
      Provokatére kolotočářský, jdi se svou lží zpět tam, kam patříš - na svůj zrádcovský AE a na SV - tam věří každému blábolu.

      Vymazat
    3. Dospělý člověk nemůže brát vážně sliby, které se rozhazují během předvolebního úsilí o získání dobře placeného místečka v zastupitelských sborech zkolonizovaného "Česka". To byste snad mohl už chápat i vy, oddaný poskoku.

      Vymazat
  49. --- A vůbec, víte někdo, kdo vlastně ten článek v AE napsal?
    --- A nemělo by SPD požadovat hned i porážku USA ve válce s Ruskem?
    --- Mně osobně by stačilo, kdyby se SPD podařilo dotlačit stav k rozumnému referendu.
    Děda.

    OdpovědětVymazat