Reklama

.

.

úterý 5. prosince 2017

Evropské dotace – zlodějina od A do Z – Václav Klaus ml. Vraťte lidem tuhle zemi zpátky.


Václav Klaus ml.
5.12. 2017 novinky
Nelze nekomentovat hlavní vnitropolitickou zprávu minulého týdne. Obvinění favorita podzimních voleb. O kauze Čapího hnízda neznám žádné podrobnosti a jistě to budou všechna média přetřásat zleva zprava. Tak bych se přidržel dvou úhlů pohledu, o kterých se moc nemluví.
Zaprvé, v České republice se přestává rozhodovat u voleb. Již minulé volby byly zcela ovlivněny policejními a mediálními akcemi, tunami zlata, špionážemi a podobně. Že z toho nakonec zbyla nezdaněná luxusní kabelka paní Nagyové – je jiná věc. Pomalu se posouváme k rozvojovému světu, soubojům oligarchů, převratům. To je obecně tragédie pro tuhle zemi – bez ohledu na to – jestli to Nečasovi, potažmo Babišovi, přejeme, či nikoli. Bez ohledu na to – jestli to sami pomáhali roztáčet, či nikoli. Jeden díky své slabosti a ten druhý schválně a aktivně.

Přesto z této atmosféry nemůže nic dobrého vzejít – jen diktatura. Přijde někdo, kdo zaručí „klid“.

Zadruhé, evropské dotace jsou zlodějina sama o sobě od A do Z (i přes Č, P a Í). Netvařme se, že ne.

Česká republika sebere peníze daňovým poplatníkům. Sestřičkám v nemocnici, učitelkám, penzistům, co si kupují v obchodě nákup s DPH … lidem a firmám na svém území. Poté je několika příkazy k úhradě posílá v mnohamiliardové výši do Bruselu. Tam se k tomu (teda oni to říkají) přidá ještě něco od švédských a holandských učitelek.

Pak se za dozoru velkých hráčů, megalobbistů a eurokmotrů nastavují operační programy, aby se peníze nevrátily občanům, ale využily se na ty „správné programy“ se správnými dodavateli a se správnou ideologií. Takže se třeba podporuje inkluze ve školách. Nebo genderové audity. Nebo poloteroristické ekologické happeningy a akce. Nebo do škol ultradrahé dotykové tabule. Samotné programy se vždy záhadně jmenují. Třeba VSIRI32 – Vzdělání Stabilita Inovace Regionální Implementace. 32 je tam jen pro legraci a aby vše bylo ještě více záhadné, tajemné a hlupáčkům skryté.

Tyto již rozhodnuté operační programy se za bedlivého dozoru různých „místních hráčů“ a v rámci celé zlodějiny malých ryb (typově Rath) vrací do republiky.

Zde to způsobuje korupci, ničení trhů a další „dobro“. Jsou vedle sebe dva hotely, jeden dostane na rekonstrukci 60 milionů, druhý nic, ten si vezme úvěr nebo se udře k smrti při snaze o „lepší služby hostům“. Jiní borci si vybudují golfové hřiště. A tak všelijak podobně.

Ředitelé škol sepisují složité navzájem provázané žádosti ve specializovaném programu, které se skoro nedají vyplnit. Když chtějí uspět, zaplatí dvě stě tisíc specializované firmě, která „podniká“ v oboru sepisování a podávání žádostí o eurodotace. Jsou v každém kraji. Ale dřív (před deseti lety) dostávali ředitelé od českého státu peníze rovnou a mohli je použít – nemuseli nic sepisovat, monitorovat, auditovat. Prostě opravili tělocvičnu nebo vybavili.

A pak ještě za tohle všechno děkujeme obříma modrýma děkovnýma cedulema. Náboženství.

Přitom za českou (a řádově vyšší) podporu si neděkujeme. Na školách nevisí „Tato škola je financována ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, prostřednictvím Kraje Vysočina“. Penzisté nemají na dveřích ceduli „Obyvatel tohoto bytu je podporován z průběžného důchodového systému“, plus správné logo Správy sociálního zabezpečení. Nad jizvu od slepého střeva vám nevytetují „Tato operace byla uskutečněna s podporou VZP, státního příspěvku na zdravotní pojištění a ministerstva zdravotnictví“.

Snižme daně, nechme peníze lidem. Zrušme dotace a projekty. Ať si EU strčí své ideové a korupční projekty do … (někam jinam). Bude méně kriminality, bude více demokracie.

Vraťte lidem tuhle zemi zpátky.

Václav Klaus ml.,

50 komentářů :

  1. Naprostý souhlas ....není co dodat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dodat? Například údiv na tím, že to syn svého otce napsal až poté, co to řekl i Pepíček Vyskoč... a ne UŽ tehdy, když tatík pochleboval Viktorovi "JENOM VÍCE TAKOVÝCH KOŽENÝCH"... A KDY ŠLO TU NIČEMNOST ZARAZIT, NEBO OVLIVNIT.

      Jako ti bojovníci proti komunismu zlodějnou, vekslem, hubou, terorizmem... po roce 1990, když he Havel pustil na AMNESTII.

      Vymazat
    2. Kdyby neměla ODS Václava K. ml. tak ani se nedostala do poslanecké sněmovny ! Doporučil by mu radši vystoupit a založit si svou stranu !

      Vymazat
    3. Pane Klouzi výborně, máte ve všem pravdu, nenechte se však zlomit. Váš čas teprve přjde. Váš fanda Josef

      Vymazat
    4. 19:11
      Přesně tak, pana Klause ml. je pro ODS škoda.

      Vymazat
    5. Kandidujte s Realisty. Tam se svými názory patříte a budete vítán !

      Vymazat
  2. Jó, přerozdělování v kapitalismu není žádná legrace.
    Jinak stojí za povšimnutí, že pan Klaus nevymyslel nic jiného než Trumpovi hoši: "Vraťte lidem tuhle zemi zpátky."
    - No, nekupte to!

    OdpovědětVymazat
  3. a bisťu - tak to asi funguje v celej EU - vidím tu jeden tzv. projekt pred očami - za peniaze - vraj - EU vytiahli na škole ešte jedno poschodie, a dovybavili ho - počet žiakov je oproti socializmu polovičný, v triedach je cca 15 - 20 žiakov, ba jeden ročník má len "6" !!!!! - viac sa v uvedený rok neurodilo - no - lenže, hm , teraz to treba udržiavať, vykurovať a predkladať dokumenty o jeho využití - má ten človek pravdu, vykašlime sa na dotácie, sú potrebné akurát zlodejom a špekulantom na rozkradnutie - podľa nového termínu - tunnelieren

    OdpovědětVymazat
  4. Totální demagog, tržní dogmatik, syn svého otce! Pozor na tyhle neoliberální fanatiky, jsou horší než fašisté!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váš názor. Já to vidím podobně jako p.Klaus ml. Dotace jsou mor viz.zemědělsví v EU. Bredy

      Vymazat
    2. Pro A z 12:33 h:
      Promiňte, asi by jste se měl znova naučit číst a počítat.
      Že 1 + 1 = 2!
      A je naprosto jedno, jestli pravdu říká "demagog", "dogmatik", obyčejný občan, či odborník!
      Pavel p

      Vymazat
  5. Nejsem pravičák, V. Klaus junior má mé sympatie a doufám, že s tátou probírají jeho chyby, se snahou je napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako že třeba VK odvolá amnestii, že se spletl?

      Vymazat
    2. 12:56-historii nelze odvolat, jen napravit, např.odsoudit za současné činy, neb s amnestií roste chuť.

      Vymazat
    3. Občas se stane, že s Václavem Klausem st. v něčem souhlasím, ale zatím jsem nikdy nezaregistroval, že by někdy litoval toho co napáchal a s čím jsem nikdy nesouhlasil. Naopak, navzdory zdrcujícím, dnes už velice dobře hmatatelným a zdokumentovaným výsledkům, nečiní mu žádný problém je do posledního dechu obhajovat. Zpravidla s dovětkem že jinde to udělali ještě hůř(no to je tedy výhra), případně ještě "žijeme v nejlepším období naší historie"(rád si myká, jako králové).

      Vymazat
    4. Miroslav Povolny Tak to je i můj názor.

      Vymazat
  6. Kdyby na pravici bylo víc lidí, jako je Václav Klaus ml., stála by i pravice občas za úvahu.
    Přinejmenším není svojí ideologií zaslepený až tolik, jako valná většina jeho soukmenovců, zastávané ideje víc konfrontuje s realitou.
    V každé straně se najdou slušní lidé, a když jsou to navíc výrazné osobnosti, jako tento pán, tak je to výhra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Vláďo. Jenže pravice je u mně Řebíček, Langer, Ježek, Dlouhý, Vondra, Kalousek a další, samozřejmě v čele s otcem pisatele článku.Jakkoliv můžu s některými lidmi na takzvané pravici v dílčích věcech souhlasit, tak elementárně jsem proti nim.Nemůže jim na srdci ležet blaho národa, nýbrž jen některých skupin.Ano v tomto dílčím hodnocení s Klausem mladším souhlasím.

      Vymazat
    2. VK starší je už vpodstatě euroskeptikem a už jenom tohle ho kvalifikuje mezi tu uvážlivější a méně ideologicky postiženou část ekonomů a politiků.

      Fronta nejdůležitějšího názorového střetu nyní leží mezi euroskeptiky a eurohujery, nikoliv mezi pravicí a levicí.

      Vymazat
    3. Vláďa z Brna5. prosince 2017 15:20
      Z euroskepticismu VK staršího, čouhala jako sláma z bot teze: nenechme si Evropskou unií rozkrást to, co si můžeme rozkrást sami. Mladý VK tyto teze nejspíš bude nadále obhajovat. Proto je v ODS.
      K těm frontám bych chtěl říct, že jsem také euroskeptik, ale jinak, než VK‘s. Zřejmě to stále ještě bude mít co do dělání s tou, podle Vás, nedůležitou levicí a pravicí. P.K.

      Vymazat
    4. Ad P.K.
      Nikdy bych nenapsal, že levopravė politické rozdělení je nedůležité.
      Ale ještě důležitější je například obyčejná poctivost. Projevuje se i tím, že nepřekrucujete cizí slova.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    5. Vláďa z Brna5. prosince 2017 15:20
      Ještě se pokusím vyjádřit k první půlce Vašeho příspěvku. Může být, že levice i pravice vnímá jako chybu, nějaký jev. Pokud levice ohodnotí pravici jako uvážlivou a přenechá jí řešení toho problému, může si být jistá, že po jeho “vyřešení“ , bude vůči té uvážlivé pravici, tahat opět za něco kratší konec. Pod čímž rozumím, další ztrátu ve sféře sociálních požitků pro potřebné.,
      Takto také vnímám fenomén VK. P.K.

      Vymazat
    6. Ad P.K. 20:45,
      jakou levici myslíte? Tu Sobotkovu antičeskou antisociální antidemokratickou? Jakou pravici myslíte? Např. tu Fialovu antiobčanskou antidemokratickou?
      Při současném vývoji EU, myslíte, že za 10 let nám bude dovoleno jakkoliv spolurozhodovat o "sociálních požitcích pro potřebné"?

      Vymazat
    7. Vláďa z Brna6. prosince 2017 0:11
      „jakou levici myslíte?“
      Takovou, která se domnívá, že majitelé peněz by se měli větší měrou podílet na financování potřeb státu.
      „Jakou pravici myslíte?“
      Takovou, která dokáže lidi přesvědčit, že potřebují reformy, které jim dodají, aniž blíže vysvětlí dopad těch reforem.
      „.. myslíte, že za 10 let nám bude dovoleno ..“
      Myslím, že takové úvahy jsou pouhým mlžením. V současnosti je každý rok kritický. P.K.

      Vymazat
    8. Výborně, takže se shodneme, že existují levicové a pravicové zájmy a taky, i když to nechcete připustit, ale jak jste právě sám mimoděk potvrdil, že není levice jako levice ani pravice jako pravice.

      V čem se neshodneme. Zejména, že existují i zájmy a ohrožení národní, jsou to zájmy ekonomické, politické, bezpečnostní. Zejména taky, že existuje i zájem a ohrožení samotné demokracie. Všechny jsou soustavně likvidovány z EU ve spolupráci s "naším" kolaborujícím mainstreamem, politickým i propagandistickým.

      Pokusil jste se mi podsunout, že neuznávám levo-pravé dělení. Podpásovka, jíž jste se uboze pokusil zakrýt, že ve kutečnosti vy neuznáváte jiné dělení, než jedině levo-pravé.

      Reálné hrozby jsou pro vás mlžením. Díky vám to mají korpo-fašisté opravdu hodně snadné.
      Ano, v současnosti je každý rok kritický. A bohužel musíme bojovat nejen s lumpy, ale i s ideologickými poblouzněnci.

      Vymazat
    9. „Pokusil jste se mi podsunout, že neuznávám levo-pravé dělení.“
      Vraťme se k tomu, proč jsem se do diskuze zapojil. Na Váš příspěvek: „Fronta nejdůležitějšího názorového střetu nyní leží mezi euroskeptiky a eurohujery, nikoliv mezi pravicí a levicí.“
      Jsem reagoval: „K těm frontám bych chtěl říct, že jsem také euroskeptik, ale jinak, než VK‘s. Zřejmě to stále ještě bude mít co do dělání s tou, podle Vás, nedůležitou levicí a pravicí.“
      Takže si nevymýšlejte, že jsem tvrdil, že „neuznáváte“ levo-pravé dělení. Chtěl jsem Vám oponovat, že dělení levo/pravé je v kapitalismu trvalé a není méně důležité než aktuální dělení euroskeptik/eurohujer, jak jste uvedl. To není žádná podpásovka. P.K.

      Vymazat
    10. Vláďa z Brna6. prosince 2017 8:17
      „Reálné hrozby jsou pro vás mlžením. Díky vám to mají korpo-fašisté opravdu hodně snadné.
      Ano, v současnosti je každý rok kritický.“

      Na můj příspěvek, že pokud budeme považovat pravici za uvážlivou a přenecháte ji řešení problémů společnosti, jeden z výsledků jejich řešení vždy bude další ztráta ve sféře sociálních požitků pro potřebné, jste nesmyslně odpověděl:
      „Při současném vývoji EU, myslíte, že za 10 let nám bude dovoleno jakkoliv spolurozhodovat o "sociálních požitcích pro potřebné"?“
      Proč nesmyslně, protože záleží na působení všech účastníků politického soupeření, kam se vývoj bude ubírat. Takže co bude za deset let, je ve hvězdách a záleží to, pro nás hlavně, na působení v současnosti. Na které je třeba se zaměřit. Proto ta moje reakce:
      „Myslím, že takové úvahy jsou pouhým mlžením. V současnosti je každý rok kritický.“

      Takže k Vaší poslední poznámce, reálné hrozby nejsou pro mě mlžením, ale něčím, co je k řešení v současnosti a ne argumentovat tím, že za deset let už bude vymalováno a ani se nehnem. P.K.

      Vymazat
    11. Ad P.K.
      Tady už bych asi dodiskutoval, takže za sebe jen stručně shrnu, nejprve s čím souhlasím:
      • ano, dělení levo/pravé je v kapitalismu trvalé;
      • ano, každý rok je kritický, všechno záleží na působení v současnosti, nelze se předposrat, že za deset let už bude vymalováno a ani se nehnem.

      A s čím nesouhlasím:
      • ad "dělení levo/pravé ... není méně důležité než aktuální dělení euroskeptik/eurohujer";
      nejde o to, co je důležitější, ale co je momentálně bezprostředně akutnější, jsem přesvědčen, že ohrožení byrokracií EU je v této chvíli problém číslo 1, i když samozřejmě ve zcela konkrétních otázkách občas to může být jinak;
      a především to takhle stavím v kontextu článku o VK mladším, protože buďme vděční za každého euroskeptika, i když v jiných věcech stojí úplně jinde, než by se nám zamlouvalo.

      Vymazat
  7. Dotace složí jako přilepšení pro židy.
    Také si západ dotuje vlastní podniky,firmy,a.s.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .... A PRO JEJICH "NEZISKOVKY", pro autory LETSKÉ LŽI - vše černé díry na naše peníze...

      Vymazat
  8. V. Klaus mladší se s klidem dá přirovnat k Babišovi. I když je mezi nimi markantní rozdíl, tak přesto mají něco společné.

    On totiž Babiš s V Klausem mladším JAKO JEDINÍ politici za celou dobu samostatného státu nazývají věci pravými jmény! Ostatní jsou KOREKTNÍ POLITICI, tedy spíš bych řekl kojenci přisátí na státní cecík, včetně těch Eurodotací!

    Přitom Babiš v mnoha případech je sám proti sobě i při prosazování zákonů. Jen ti "málo bohatí" jsou naštvaní, že jim asi pšenka nepokvete, kdyby nedej bůh protlačil ty protikorupční zákony, které chtěl. Proto mu jich v minulém volebním období nepodařilo schválit ve sněmovně a to za vydatnho odporu "opozice".

    Obrázek si udělejte každý sám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 13:38
      a oba tito se dají přirovnat k Miroslavu Sládkovi. Ten také nazýval věci pravými jmény a dříve. (Ze strany si udělal podnik, ale na schůzích měli poslanci vztek a občané srandu.)

      Vymazat
  9. Jsou to jen slova, která nic nestojí a tatíček jistě poradil, že je teď ten pravý čas. Dotace kritizovat je k ničemu. To by se musela zrušit EU a každý za svoje. To bychom se divili, co nám tady zůstalo. Asi nemá cenu pokračovat, každý kdo sem chodí si ten scénář může domyslet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tatíček nikdy nezapomene vzdát díkůvzdání Hadráku STB dne 17.listopadu,kde klade své věnce za to,že ten Hadrák mu nadělil tolik koryt moci a peněz s tím spojených!Národ a občané ti mu byli vždy u prdele!Rozkradeno...vymalováno pohřební barvou!

      Beran

      Vymazat
  10. Kdyby kdokoli řekl cokoliv vždy se najde rejpala co na to hodí svoje lejno.Jinak pana Václava Klause obdivuji a jen lituji že se nestal ministrem školství.
    lada

    OdpovědětVymazat
  11. Já to vidím jinak. Po necelých třirceti letech nastává čas střízlivého hodnocení toho, co s epo listopadu 89 stalo, proč se to stalo, jak se to stalo a kdo za tím stál. "Prostí" lidé už to zhusta ví dlouho, "elity" to neví, ale objevují se první vlaštovky. Stejný proces nastal před 68. a před 89. Zkrátka uplynula určitá doba, pohled se mění. Vystřízlivěli jsme (částečně). Vzpomínáte na Gorbačova, Jaruzelského, Adamce, Egona Krenze v NDR a další? I oni byli "střízliví", ale byli jen přechodnými články. To stejné je Babiš, Klaus ml a řada dalších. Oni prošlapou cestičku prvním změnám a po nich přijdou další, kteří ji prohrnou do šířky a zavedou a posléze upevnií nový systém. Je to otázka příštích voleb (až vypadnou poslední kádroví poslanci tradičních stran) a nových vůdců, kteří se do té doby vyprofilují. Pak během dalších 5 let dojde k zásadním změnám a všechno bude (oproti dnešku) jinak. Jen to chce čas, trpělivost a přiložit ruku k dílu. Jak prosté, Herloku Šolmesi...

    OdpovědětVymazat
  12. Nevím, co Klaus ml. v ODS vůbec pohledává. Svými názory by mnohem více pasoval do SPD. Ale těch se ještě skoro všichni bojí, aby je "demokrati" nesežrali. Nostalgie k tatíkovu odkazu, ale je to chyba. Pár mladých obličejů ty stále stejné ódesácké struktury nevytrhne.

    OdpovědětVymazat
  13. otazkou je že když chce byt naferovku tak proč se nezřekl sveho painka s jeho megatunely amnestii černoprdelnim podfukem a jajinkovstvim takto to nejen vypada ale že i je syn sveho fotra dalši nepodařeny jajinek druhy jenž doji statni cecik jakoby byl jeho vlastni stejně jako doji tento podělany stat kde si nadlidi hraji na blahorodi a propo co mamka klous jak si vali konečnik v předaleke bratislavě sama ale zato bohatě dotovana dojička proč mi ta familie připomina čete jakoby jim z oka vypadla hlasajice a propagujic kapitalismus sami si kulevaloš v komunismu praci nepoznajice jen keci keci a zas keci velebnosti jdu ----

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:39 už dost dlouho před listopadem 1989 každý s dostatečným rozhledem a nadhledem věděl, že režim končí a proč, nevynechaje rozhodující část vedení tehdejší KSČ. Věděli to např. i V. Klaus, W. Komárek, M. Zeman ... Tehdejší režim měl dostatek mocenských prostředků, aby vnitřní odpor neutralizoval a život si prodloužil, jenže jeho mocní tušili správně, že vůči vnějším silám nemá dlouhodobě žádnou šanci (viz osud Jugoslavie).
      Pak můžeme řešení, která prosazoval Klaus st. (proti V. Havlovi), chápat jako riskantní pokus, jak vytvořit základnu pro co nejrozsáhlejší národní kapitál. Nad to, snad jste zaregistrovali, že V.K. st. bránil rozsáhlým restitucím a nepodporoval výprodej ekonomiky do zahraničí, snad jste si povšimnuli, které pohyby ve vývoji EU kritizoval a který právní akt vůči EU odmítal podepsat.
      Až si to necháte trochu projít hlavou, tak vám možná dojde, proč jsou V. Klaus st. a Miloš Zeman schopni se v zásadních věcech shodnout. Možná si potom povšimnete kdo, ať vidí lepší řešení napravo nebo nalevo, přecejen je vlastenec. Ve velké politice přímé cesty neexistují. Pokud si kdo myslí že ano, je primitiv.

      Vymazat
  14. Jinými slovy,
    základní stavební pilíře západní křesťanské demokracie,
    je organizovaný zločin*

    OdpovědětVymazat
  15. Tož nelze než poděkovat autorovi za jasné sdělení - i když většina z nás mnohé zná z osobních zkušeností.
    Z EU přitečou peníze a kdo je cykloturista, tak žasne nad silnicemi, které vedou a končí v polích slepě - a velký pomník, že toto k ničemu je postaveno z peněz EU. Jinde se ovšem dozvídáme, že od nás do EU odteče ročně asi 6 x více miliard Kč, než přiteče. Kde jsou ty pomníky v Německu a jinde, že je něco postaveno za peníze českých zaměstnanců?
    Inkluze - ano, chodil jsem před 80 roky do obecné školy, kde byla inkluze, tehdy prostě nic lepšího nebylo. Chodili s námi do třídy dva mentálně postižení, jeden tichý, ušlápnutý, který proseděl a prospal výuku, ostatní děti se o něj vzorně staraly. Druhý urostlý svalovec, čilý, každou chvíli někoho ztloukl, nevzpomínám se, že by se tehdy naučil do 5. třídy pořádně číst a trochu aspoň sčítat. Pak během 80 roků byl u nás vybudován systém specializovaných škol a vystudovaly stovky speciálních pedagogů, aby se z postižených dětí staly přijatelní a často i dokonce užiteční spoluobčané. Současnost jde zpět ke stavu před 80 roky a v neprospěch postižených i těch ostatních. A k tomu servis asi 10 tisíc asistentů, bez vzdělání ve speciální pedagogice sedí ve třídě vedle postižených, hlásí se místo nich a postižené více ponižují, než povyšují.

    OdpovědětVymazat
  16. Zdejší obdivovatelé VK mladšího se s ním nejspíš shodují, že je cosi špatného ve státě dánském. Ale s největší pravděpodobností, by se s ním neshodli, jak to tedy má být. Při jeho, tak oceňované inteligenci, nevstoupil do ODS nedopatřením. P.K.

    OdpovědětVymazat
  17. Václav Klaus mladší se snad zbláznil. Zrušit dotace. A z čeho budou žít naše politické strany? Přes různé Regionální operační programy natekly do politických stran desítky, ne-li stovky milionů korun potřebných pro jejich život. Pokud přestane tok peněz z dotací do politických stran, tak se nám zhroutí demokracie a nedej bože rozpadne Demokratický blok pana Kalouska. To byste chtěli? A demokracie v čudu, ani odklánět prachy nepůjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Které strany nato nemají bez dotaci žít, mají byt zrušeny !!!

      Vymazat
  18. Naprostá pravda.Anonym 5.prosince 12:33,jak to slušně říci?Ne,nejdeto je to debil,internet.troll,blb.

    OdpovědětVymazat
  19. ...tuto zemi rozprodal váš tatíček a to za nemalé úplatky.
    To je také prvotní příčina proč ČR patří unii a ne obyvatelům...
    Těžko brát za autoritu synka loupežnického*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:49 tvore jednoduchý, podívej se třeba na 10:02, možná ti něco málo dojde.

      Vymazat
  20. Poliaci v súčasnej dobe sú tvrdší a menej kolaborujú. Vedľa EU dotačných tabuli prikladajú nove "Tu stála fabrika, ktorá zamestnávala 1500 ľudí" a pod. Semper Fidelis

    OdpovědětVymazat
  21. Dotace dotace... když se zainteresuje správný člověk vždycky se prostředky najdou. Jako Praha bude dotovat moto sraz Harley rovnou 10mil. Nevadí, že má chodníky, mosty v bídném stavu, to vše je vedlejší.

    OdpovědětVymazat
  22. Už není co lidém vrátit ODS stihla vše zlikvidovat a divím se,že jste do takové organizace vlezl,když se příčite jejich názorům

    OdpovědětVymazat