rozhodl jste se, že budete kandidovat na post prezidenta České republiky. Jako občan, splňující podmínky máte na to právo. Otázka je, zda jste si plně uvědomoval, co nejen kandidatura, ale především samotná funkce prezidenta znamená. Možná jste si to uvědomoval, možná jste to přecenil nebo podcenil. Nebo také jste přecenil sám sebe. Chtít být prezidentem je jedna věc, dopracovat se k funkci a vykonávat ji (a dobře) je věc druhá. Nevím, nakolik jste všechno toto zvážil, ale zřejmě jste se rozhodl bez hlubší analýzy vlastních schopností, jen díky tomu, že jste ambiciózní a bohatý člověk. To ovšem ještě zdaleka není záruka, že budete dobrý prezident.
Pokud občan sleduje Vaše vystoupení v rámci předvolební kampaně, vidí ve Vás silně umanutého člověka plného groteskní euforie, rozšafně, sebevědomě, neřku-li přehnaně sebejistého. Vaše rádoby intelektuální projevy, lépe řečeno řeči, žvásty, působící značně přehnaně, namyšleně a falešně, kterými se až úlisně snažíte občany přesvědčit o své jedinečnosti. Především pane Horáčku, Vaše vystupování je před občany plné nadutosti, vychloubačnosti, přehnaného sebevědomí a neskromnosti.
Neříkáte
občanům své představy o eventuální a racionální práci a činnosti funkce
prezidenta, ale dáváte především na odiv své ego, svou osobnost, svou
výjimečnost, jedinečnost,výraznou individuální odlišnost od všech ostatních,
kteří Vám podle Vašich představ, zřejmě nesahají ani po kotníky. Nevím,
nakolik jste schopen tyto skutečnosti absorbovat, ale už samotná kandidatura
Vám zřejmě značně zatemnila mozek, omezila soudnost a vytěsnila tolik potřebnou
skromnost! Vaše předvolební kampaň se v poslední době hodně zaměřila na osobu prezidenta Miloše Zemana a
to přesto, že jste prohlašoval, že osobní invektivy na své kolegy - kandidáty nebudete používat.
Dovolím si Vám připomenout Vaše
poslední, velmi netaktní, urážlivé, velkohubé prohlášení
a sice, že „Pokud se do druhého kola dostane Miloš
Zeman, bude mít jednoho soupeře. Pokud to budu já, namažu si ho na chleba. Když
připustím, že by tam mohl mít někdo jiný, tak ho podpořím. Potřebujeme totiž, aby v
příštím volebním období nebyl prezidentem Miloš Zeman.“ To je
pane Horáčku, vrchol drzosti a nehoráznosti, čímž jste si s plnou parádou a
definitivně zabouchl dveře do Pražské hradu. Vaše hrubá neomalenost se snoubí s
nebývalou arogantností na jedné straně, falešnou sebejistotou a suverénností na
straně druhé. Přitom se může stát, pane
Horáčku, že M. Zeman s Vámi vytře
podlahu již v prvním předpokoji Pražské hradu. Svou velkohubostí hodně
riskujete, ale to už je Váš problém. Chci Vám zde připomenout několik faktických poznámek k Vašim některým
proslovům či vyjádřením z poslední doby:
„Prezident nemá být
jenom ceremoniální a důstojný, který klade věnce. Musí být aktér, inspirátor a
rozžehávat nějaké jiskry. Když to stojí za to je rozfoukat, pak jsou z toho
plameny, které nás mohou zahřát a osvítit. Prezident musí být energický, mít za
sebou nějaký životní příběh, který ukazuje, že umí bojovat.“
Nebylo by od věci toto Vaše
vyjádření blíže vysvětlit, pane Horáčku, neboť to co říkáte jednak přesně kopírujete
to, co dělá M. Zemana, který však za takové jednání od svých odpůrců sklízí
kritiku a nevděk. Na druhé straně se musím také zeptat, zda jste přesvědčen (ýe
o tom vůbec pochybuji, že?), zda jste schopen to dokázat navzdory nepřízni situace
nebo nesouhlasu politické scény. Protože se může stát, že na jedné straně budete
„rozžehávat“ nějaké jiskry, na druhé straně pak budete muset nutně hasit
plameny svých slov.
„Většinu života jsem
prožil v totalitním systému, posledních dvacet let z toho ještě v okupované
zemi. Byli jsme poníženi okupací a s tím se strašně těžko žilo. Neměli jsme
dostatek v ničem, materiálně ani duchovně. Bylo obtížné sehnat knížky, které
jsme si chtěli přečíst. Nemohli jsme svobodně mluvit ani se sdružovat.“ Popisujete svůj „dramatický“ život v
době totality, nebo mluvíte všeobecně? Pokud jde o Vás, muselo se Vám opravdu jako
vekslákovi žít strašně těžko, jistě jste musel dost strádat materiálně i
duchovně, zvláště pak při shánění knížek, které jste tak chtěl číst zřejmě
v souvislosti s Vašim studiem na UK, odkud jste byl pro zfalšování výjezdní
doložky do USA vyhozen. Doufám, že se Vám sen splnil po hadrové revoluci a že
jste si potom mohl svobodně koupit oněch 20 tisíc knih, kterými se tak
neskromně pyšníte. Mimochodem, kolik jste jich přečetl? Bude jich alespoň sto?
A což teprve ta hrůza, když jste nemohl svobodně mluvit a sdružovat se. Vy
že jste nemohl mluvit, sdružovat se? Tak to Vás opravdu lituji, že při
výkonu svého povolání „veksláka“ jste si nemohl s nikým pokecat, s nikým se
sdružovat, být a žít jako „kůl v plotě“. Ale už je to lepší, že?
Neopomněl jste si také rýpnout, resp. kopnou do prezidenta Zemana
v případě jeho jisté náklonnosti k Rusku. „V Rusku je Miloš Zeman častým hostem a
zároveň působí Rusko přímo u prezidenta Zemana na Hradě, protože hned ve vedlejší kanceláři sedí Martin Nejedlý,
prodloužená ruka Kremlu.“ Nebudu komentovat tento stupidní výrok, ale
zeptám se Vás, pane Horáčku, jakou roli
a politiku vůči Rusku, resp. Číně byste zaujal v případě, že byste byl (nedej bože) zvolen prezidentem? Tvrdíte, že „Prezident
našeho státu je (měl by být) prvním z
těch, kdo může a má přispět k tomu, aby naše spory nepřesáhly meze plodného
vzájemného vyjednávání. Přejeme si, aby hlava státu stála nad stranami, nikoho
neprotežovala a nikomu se nemstila. Chceme, aby prezident přispíval k dobré
pověsti naší země jako spolehlivého partnera svých spojenců a toto spojenectví
neoslaboval v zájmu těch, kteří našimi spojenci nejsou!“
Z těchto slov lze vyvodit, že ne tak úplně byste byl (jestli
vůbec) nestranným a nadstranickým prezidentem, protože pokud nechcete nikoho
protežovat , jak potom chcete přispívat k dobré pověsti naší země jako
spolehlivého partnera svých spojenců a toto spojenectví neoslabovat v zájmu
těch, kteří našimi spojenci nejsou!“ Jinými slovy, budete
servilní a solidární vůči našim západním zemí, protože to jsou spojenci,
zatímco byste přehlížel a neakceptoval potřeby spolupráce např. s Ruskem, Čínou
atd., protože to podle Vás jednak přesáhlo meze plodného vzájemného
vyjednávání, notabene by to zřejmě neprospělo dobré pověsti naší země!
Na otázku občanů, v čem by byla pro Vás jako prezidenta, nejtěžší spolupráce, jste řekl: „Neřeším to takto. Prezident má být úplně nezávislý. Má být
protiváhou všem, kdo by chtěli moc zneužít a šli by za hranice toho, co jim
náleží v našem prostoru. Kde je systém vah a protivah a nic nesmí být příliš
mocné. Prezident by tohle měl hlídat a já to hlídat budu umět. Strávil
jsem mnoho let v herním prostředí a poznám falešné hráče. Umím tuhle jejich hru
ukončit. Můžete se spolehnout, že to budu dělat.“ Většího hubu
nevymáchanou a chvastouna než jste Vy, pane Horáčku, v Česku už sotva nejdeme.
Kdybyste byl někde v cirkusové manéži, vystupoval jako kouzelník Habakuk, tak
bych Vám snad věřil, protože v práci kouzelníků je spousta fíglů a ty neumí
každý. Jak ale chcete uhlídat systém vah a protivah bez toho, že tam není nic
mocného, tak to by nedokázal ani zmíněný Habakuk. Jak ale možno zříti, Vy to dokážete už jen proto, že jak říkáte,
máte za sebou zkušenosti z rolí veksláka a hazardního hráče a že se tedy v
lumpech vyznáte.
A vy se řadíte kam, pane Horáčku, mezi ty čestné, slušné, poctivé,
neprofláknuté, nebo ty, které jste schopen identifikovat, protože poznáte
falešné hráče? Nebo také jinak: myslíte, že Vám uvěří tolik lidí, aby Vám dali
hlas a vy porazil Miloše Zemana? Pokud věříte na zázraky a na svoje silná,
namyšlená a především nevěrohodná slova, pak jste buďto blázen, nebo si
děláte z občanů dobrý den. Mohu Vás však ujistit, pane Horáčku, že ani
jedno ani druhé Vám popularitu ani šance na úspěch v prezidentských
volbách nezajistí, spíše si jimi kopete
vlastní hrobeček.
Ale nezoufejte, pane Horáčku, stále máte šanci o trůn bojovat. Za
dalších pět už jednak nebude Vámi nenáviděný M. Zeman kandidovat, budou ale
jiní kandidáti, jiné „bojové“ podmínky, možná budete mít i více šancí. To ovšem
za předpokladu, že ještě za těch pět let „dospějete“, přehodnotíte své
nezkrotné ego, potlačíte své charakterové negativa, dáte více na objektivní
realitu života společnosti a dáte více na rozum občanů, které dnes považujete
za hlupáčky po kterých chcete, aby uvěřili Vašim falešným proklamacím, jak bude
všechno jinak, jak se všechno změní, až Vy budete prezidentem České republiky.
Toho bych se právě obával a dnes alespoň za sebe říkám, že „Nepotřebujeme totiž, aby v
příštím volebním období byl prezidentem Michal Horáček!“. Pokud
Vám to něco připomíná pane Horáčku, pak
ano, je to parafráze na Vaše velkohubé štěkání o nutnosti nezvolení M.
Zemana prezidentem! A věřte, budete mít smůlu, vlastně už ji máte. Smiřte se s
tím!
Přeji všechno dobré, žijte krásně jako dosud, ale na funkci prezidenta
zapomeňte!
Tomu bývalému vekslákovi a zbohatlíkovi dát svůj hlas?! Nikdy!!!
OdpovědětVymazatobčan ČR
Nic neukradl, nic neprivatizoval, vše vybudoval a vydělal poctivě a sám. Svůj hlas si strč do prdele i s baťou, ty závistivá nulo.
VymazatJsou různé způsoby, jak "přijít" k penězům. Jsou různé způsoby, jak hodnotit tyto "způsoby".
VymazatJsou různé způsoby, jak hodnotit tato "hodnocení".
:)
Horáček se neumí ani chovat, jako slušně vychovaný člověk,co tam proboha hledá,asi krom nadutosti je i hodně naivní...
Vymazat23:47 Přesně tak též bych mu hlas nikdy nedal a pan Baťa má pravdu.
Vymazat23:58 ... a vydělal poctivě...
VymazatOd kdy je vekslák poctivé řemeslo ? Že by od hadráku 89" ?
23:47 A to si říká demokrat. Ani neví co to slovo znamená. Agituje marně.
Vymazat23:58 zbohatnout na sázkách, na hazardu, je podle tebe společensky záslužná činnost? Budování čeho? Skutečně čestný člověk takovou pastí na hlupáky popř. adrenalinové hráče společnost nezatěžuje. Nechápete, že provozem hazardu nic užitečného nejen nevzniká, ale že působí škody nejen na morálce, ale i na lidských životech, nezřídka i tragedie? Takto nemorální člověk chce být prezidentem? Proberte se!
Vymazat23:58 presne. Nic neukradl, dustojny moudry clovek. Nasim presidentem je MICHAL HORACEK!
VymazatJe to lhář,vekslak a milovník uASSackej okupantů a udavace Havla.....kavarnicka špína od pohledu!!!!
Vymazat17:31 nic neukradl, jen se nemravně přiživil na hráčích, kterým vědomě vytvořil prostředí, kde nutně prodělají. Zneužil tak vědomě vrstvu lidí slabší povahy i sociální zoufalce, když mnohé i ekonomicky a sociálně zruinoval. Zbohatnul na společensky škodlivé činnosti, prakticky vzato, bezohledně okrádal. Musíte byt dost omezený, když to nechápete.
Vymazatmichal horacek kryci jmeno "sazkar" v aktech Stb zaveden v r.1981 jako KTS-kandidat tajne sluzby!!!
Vymazatpod ochranou stb "poctive" vydelaval sazkami na koniky v Chuchli, hranim karet v ilegalnich hernach ap! po 89 se zasadil o legalizaci hazardu zalozenim "fortuny", ktera se postarala
o okradani a zavislost obcanu na hazardu!
ano poctive zruinoval mnoho rodin i jednotivcu a zvysil tak i rady bezdomovcu!
proto horacek na HRADni hrbitov!!!
Horáčka jsem viděl u Soukupa na Barandově. Celkový dojem z tohoto kandidáta "trapárna". Údajně to tam podle presstitutů měl Soukupovi rozbořit, což jsem neviděl. Celkový dojem zbohatlý gembler, chytráček, hrající si na dobráčka a lidumila. Kdo to vidí jinak ať si ho klidně volí. Na Zemanovy kotníky ani s dalekohledem nedohlédne, sadil bych boty na fajnovej debakl. Aottj.
OdpovědětVymazathttps://www.youtube.com/watch?v=01r2INhKZoc
VymazatHoráček? Namyšlený, hysterický, pozér. Prezident ČR? Nikdy. (Píši s tečkou a ne s vykřičníkem. Proč? Protože to není varování či zdůraznění, ale prostá konstatace. Černý Bookmaker z Chuchle zkrátka nebude českým prezidentem.
VymazatTen "Sázkař" se ze zoufalství snaží, aby si ho alespoň někdo někam namazal. Entomolog třeba NA MUŠKU, nebo aby si o něho slušný člověk, většinou nechtěně, alespoň umazal boty. Připomíná mi bull shit, neboli česky kravinec.
VymazatNiemandi se snazi, ale vsichni jsou lepsi nez kremelsky ochlasta. Vzdyt je trapny a svym zpusobem nebezpečný, to nevidíte?
Vymazat17:37 - je vidět, že právě vás myšlení nebolí. Z vaší hlavy ot není a papoušek dostane vždy zrní včas.
VymazatKrásně napsáno !
OdpovědětVymazatBohužel, takových je. Socialismus byl jejich živnou půdou a převrat startovací dráha. Bez peněz by to samozřejmě nešlo, ovšem hlavní pružinou byli kámoši. Tam je ten zakopaný pes, který dnes smrdí klientelismem a korupcí. Ono se to moc od bývalého režimu nezměnilo. Když cikán ukrad pytel cementu, měl velký problém, když si ředitel nechal postavit celou chatu, tak se zamhouřily obě oči, pokud se za něj podnikové vedení partaje postavilo. Dnes partaj představuje mafie osobností a sdělovacích prostředků.
OdpovědětVymazat4:58 nelze tě nazvat jinak než idiotem, nevíš nebo lžeš. Leda chvíli za „obrodného procesu“. Před a po, za totáče stačil jeden anonym a běželo vyšetřování odzdola nahoru a naopak. Každý dal ruce pryč, aby se nesvezl. Tušíte vůbec, jak fungoval VLK (Výbor lidové kontroly) a jak byly obhospodařovány anonymy, když žádná instituce kam anonym došel ho stopit nemohla, protože nevěděla, kam byl ještě zaslán a musela ho evidovat se všemi dalšími kroky podle zákona. Tušíte, jak dopadnul např. ministr zahraničí Chňoupek, nebo generální ředitel Škody Mladá Boleslav Zapadlo? Proti dnes, za trapně málo. Víte vůbec, jaké byly taxy za rozkrádání socialistického vlastnictví? Trestný čin od 5000 Kčs. Fungovaly dvě věci - strach a závist, nepěkné, ale účinné. Jistěže se přikrádalo. Dnes v malém stejně a ve velkém až za miliardy. To za totáče pochopitelně nešlo, „přivydělávat“ to ano. Vyprávět by měl prezidentský kandidát, sázkař Horáček.
VymazatHoráčkova kandidatura, to je jen póza namyšleného zbohatlického blba, který jako bůkmejkr(nikoli sázkař)dobře ví, že nemá šanci. Ale bude hezké si říkat: Jo tenkrát jsem byl dokonce kandidát na prezidenta!A navíc, když ho na párty na Václavák nepozve ani Barunka...tak to něco napovídá. Oni ho ani ty naše ,,celebrity´´ mezi sebou zřejmě moc nemusí...
OdpovědětVymazatJo ať udělá nějakou párty a jednu celebritu(dříve velkou osobnost) Bohdalovou, podporovatelku snad všech prezidentských kandidátů a prezidentů(Novotný, Svoboda, Husák, Havel, Klaus, Schwarzenberg pak raději hup na Zemana), tam určitě mít bude...Horáčku zkus ji nalákat na žvanec, možná přijdou i jiní. Divadelní šmíra byla vždy hladová...
VymazatJak muzete nekoho, kdo toho tolik dosahla kdo je tak vzdelany, tak hnusne pomlouvat? Nestydite se? To jsou vsechno velmi nepekne lzi a vy jste zcela pomyleny.
VymazatPromiňte, o jakém to vzorném vzdělanci je běží řeč? To má být Horáček nebo dokonce vzdělanec Bohdalová?
Vymazat20:38 vzdělání nijak nezaručuje charakter. Charakterní člověk nebohatne na sázkách, popřípadě na půjčkách. Račte pochopit.
VymazatZajímavé je, že už utratil ze svého 14 milionů a dál tam přisypává jenom tak na údržbu, aby náhodou na kontě nezbyly jeho peníze a nemusel je dát na charitu. Kdyby si tak věřil, tak by na svůj účet dal těch 50 milionů, o kterých mluvil, že je ochoten je investovat, aby tím naznačil, že si skutečně věří. Ale přisypávat tam na účet po milionech, protože si evidentně nevěří, to je jasný signál, že je si vědom, že na to prostě nemá. Kdyby ty prachy dal na charitu rovnou a necedil je přes PR agentury a různé příživníky, byl by za frajera. Takhle je impozantní pro svých pát tisíc skalních fanoušků a víc nic. O Drahošovi ani nemluvě, ten tam do toho zapadl naprosto nevinně a tak dělá, co mu jeho chabé síly dovolí. Ani charisma, ani názor, ani zajímavý člověk. To jsme to dopracovali. A neustále mu prší na účet další a další půlmiliony. Tam snad něco na charitu zbyde.
OdpovědětVymazatHoráček je h a j z l a tento debil si zaslouží dostat pár přes držku.
OdpovědětVymazatpane bato vovčan neni primarně vul a sam dokaže rozpoznat kdo je kdo jen mu to chvili trva a moc krat se nechal napalit vaš komentař patři ledatak do soukrome korespondence s dotyčnym obchodnikem se štěstičkem misto toho by jste měl dat polemiku o tom zda miti prasedidenmta v demokracii a jelito vubec v demoracii třeba
OdpovědětVymazatHoráček nemá velkou naději na úspěch, jelikož ZRADIL svého komplice PAŽOUTA a navíc už nevlastní kouzelné sluchátko! To mu lidi neodpustí a Pažout taky ne! Však mu to také Mach s Šebestovou spočítají.
OdpovědětVymazatPo shlédnutí pořadu pana Soukupa na Barandově, který měl údajně Horáček " ZBOŘIT ", je zcela viditelné, že ten člověk je naprostý blb a ještě začíná šílet. Musí mu být jasné, že všechny finance zbytečně promrhal. Tomu může dát hlas jedině člověk mdlého rozumu.
OdpovědětVymazatpřesně tak.
VymazatHoráčku, Horáčku, co to máš na ptáčku? Mnoho povyku pro nic. A taková je i jeho kandidatura.
OdpovědětVymazatSnad všichni kandidáti proti Zemanovi na prezidenta trpí dvěma vadami: 1. pomlouvají Zemana a 2. vychloubají se načechraným falešným peřím či pérem. Ne že by byl Zeman bezchybný, určitě např. schvalování okupace Palestiny Židy včetně východního Jerusalema a nakonec s touto otázkou související aktivity a posilování tzv. "mírových" misí a zbrojení, namířených proti arabskému světu, nejsou objektivním hodnocením. Ale to jsou "prkotiny" s ohledem na jeho jiné kvality.
OdpovědětVymazatProtikandidátům samozřejmě od samého počátku bylo jasné, že nevyhrají, pokud ovšem nejsou zaostalí nebo duševně mimo. Ale to výsluní, na které se pomocí čété atd. na chvíli dostávají je takovou náplasti na malomyslnost, že i ty peníze do toho vrazí. Prostě zviditelnit se aspoň na ten záblesk času, to je pro mnohé za všechny prachy a pak mnozí si myslí, že na tom byznysu nakonec třeba vydělají.
Soubor protikandidátů na prezidenta u nás je bohužel spíše ukázkou, jak jsme chudí na osobnosti (myslím nevyfabrikované).
Naprostý souhlas. Na Zemana nikdo z těch blbů nemá. Obvzvlášť ten lapka co dorozkradl důchodový fond.
VymazatNedávno jsem viděl rozhovor s Topolánkem. Paní redaktorku ujistil, že kamkoliv přijede, tak lidé volají. Bravo, Mirku, už víme koho máme volit. Má pravdu, zapomněl ale dodat, že kamkoliv přijede, tak vítá vždy tak do deseti prapodivných individuí a dalších pět ze štábu. Tak já nevím, Mirku, ale myslím, že vyhoříš jak papírovej čertík. Bravo !
OdpovědětVymazatHoráček je kandidát tak max.na osel roku.
OdpovědětVymazatdobře napsáno.Jen mě mrzí že pan Horáček mě samotnému neodpověděl na mou skromnou prosbu.Prosba zněla - Prosím Vás pane Horáčku o zapůjčení z vaší 20 000 knihovny,knihu Kája Mařík .Máte ji určitě vedle knihy Malý Bobeš nebo pod polštářem.Poctivě vrátím.Bohužel nic a to mě mrzí a pláču.Konec srandy - Horáčku jdi do P - - - - e!!!!!
OdpovědětVymazatHoráček je haj.l.
OdpovědětVymazatPokud by nějakým nedopatřením vyhrál, měli bychom stejného skunka, jako na Slovensku je Kiska - bohatý z cizího, blbý, nemorální a vlastizrádný.
Kiska je hotové nešťastie. Slováci už dávno ľutujú, že sa nechali oklamať od toho úžerníka a vesláka a zvolili si ho za prezidenta. Veď už sa odkopal, čo je zač - lezie babe Merkelovej, Bruselu a USA do zadku! Podporuje protislovenskú a protiľudovú politiku. Kiska a Horáček si možu podať tie svoje špinavé gamblerské ruky! Fuj, na smetisko s nimi!!!
VymazatPane, Michale Horáčku, máme vás na háčku!
OdpovědětVymazatMozna vy, ostatni ho voli. Koho byste chtel, snad ne Zemana po tom vsem? Kdyz jel do Ruska, hanba nas fackovala a ty jeho opilecke lapsusy... Moji studenti všichni voli pana Horacka.
Vymazat20:30
VymazatV pomocný škole by nikdo jinou volbu ani nečekal!!!!!:-D
Zeman je pro mne typická volba nejmenšího zla. Stejně jako při volbě předešlé. Doufám, že v druhém volebním období přitvrdí hru a dá Přátelům kultu Václav Havla čili pražské či brněnské kavárně řádně zabrat. Už se těším, jak spolu s ANO a SPD vypakují ten samozvaný propagandistický neřád z ČT a ČRo.
Vymazat22:53 - Souhlas! Já budu také volit Zemana, jak v jeho dosavadním prez. mandátu. Co se týče té pražské havloidní kavárny je jen k smíchu. Je blbá jak to tágo! A teď ke smíchu všem tahá sebou jako kačera na veřejností to směšní havloidní srdíčko! Fakt, je to trapní!
Vymazatnebo hraje hogo fogo a došli mu vyvexlovane ono brat třista tisic mesičně čista ruka a doživotni rentu jistě i pro manželku mit vlastni letadlo s cestovkou za hranice všednich dnu do celeho světa neni v dnešni době až tak k zahozeni ale to vi určitě všichni včetně zazračně probuzeneho tupolanka jako kdyby ho někdo pichnul do konečniku jak vyskočil zpoza kulis
OdpovědětVymazatlidi se zblaznili šili po jakemsi prasedidentovi ktery by je měl rad aniž by byli členy politicke mafie misto toho aby na jim vnucenou volbu kalili ato pěkně z vysoka neni znam připad že by nějaky prasedident pomohl komusi z plebsu bez postraniho umyslu jako neni znam připad že by se takovyto postavil kdy za svuj narod jo podrazit tak to byli napřič věky všichni ani se nestyděli
OdpovědětVymazatAle pochopte přeci, nic nového pod sluncem. Junge Frau und alter Mann. Je nejvyšší čas nahodit terciární pohlavní znaky, tj. funkce, moc, věhlas k udržení domácího krbu. I přesto, že s kartami, které má v ruce tuhle partii nemůže uhrát ani profesionální hráč. A on to ví, ale snaží se blufovat, ač se potí.
OdpovědětVymazatCo je to za web? Jeste ze je vas takhle pomylenych malo. Horacek je nejlepsi kandidat jakého mame. Jen on jediny dustojne slouzi odkazu Vaclava Havla, naseho jedineho presidenta. Vzpamatuje se!
OdpovědětVymazatPro A z 20:25 h:
VymazatPředstírat, že nevíte, na jakém webu jste, je pro Vás jako pro placeného manipulátora vysvědčení té nejhorší možné kvality.
Nebo pracujete zadarmo, z "přesvědčení" - to je přece výsada zlých, fanatických "komunistů"..
Pavel p
20:25 - S blbcem jako jsi ty nemá cenu se bavit. Vždy ani nevíš, kolik jsme měli prezidentů! Opilec Havel, kterého zvolili komunisté, nebyl jediný prezident! A o jakém odkazu toho opilce meleš své žvásty?! Jdi do perdele, blbáku!!!
VymazatPan Horáček svým "podnikáním" zbohatl na neštěstí druhých lidí. Kolik rodin nepřímo zničil? Zajímavé by bylo zeptat se na názor psychiatra prof. Nešpora.
OdpovědětVymazatPan Horáček je arogantní, nemorální.
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2855749
V Americe si každý pamatuje, co dělal v den, kdy zastřelili JFK. V Česku si lidé pamatují, co dělali 17. listopadu 1989. Co vy?
OdpovědětVymazatH: To vím opravdu přesně. S Michaelem jsme jako v předchozích dnech a měsících připravovali iniciativu MOST. Ten večer jsme měli u Michaela v bytě schůzku se dvěma redaktorkami BBC. Ta schůzka se dramaticky opozdila, neboť jedna z těch redaktorek zmizela. Když přišla s tříhodinovým zpožděním, zděšeně nám vyprávěla, co se děje na Národní.
K: Michal si psal zápisky, takže si to všechno podrobně pamatuje, a mně nezbývá než vděčně poslouchat.
A když vám reportérka BBC řekla, co se tam děje, měli jste chuť tam taky doběhnout?
H: To už bylo v jedenáct v noci a Michael říkal, že to není možný, my nejsme brutální, krvelačný národ. Já jsem tomu taky nevěřil.
Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/kocab-a-horacek-po-20-letech-klaus-si-zaslouzi-ctyri-minus-pkn-/domaci.aspx?c=A091111_115342_domaci_lpo
Zásadně odmítám jako nepravdivý a zavádějící termín „sametová revoluce“. Pojem revoluce se totiž podle historické vědy vztahuje k úplně jinému fenoménu, než tomu, který proběhl u nás roku 1989. Šlo nikoli o revoluci, ale o politický převrat, podobný latinskoamerickým převratům. S tím souvisejí i nesmyslné termíny „barevné revoluce“. O žádnou revoluci nešlo – šlo o mocenský převrat, doslova o palácový převrat. Tyto názvy politruci moderních dějin užívají k ohlupování širokého občanstva.
VymazatČím byly "václaváky" v pondělí, v úterý, ve středu? Stačí si jen chtít vzpomenout. Lidé ráno šli do práce a ti, kteří po práci si šli zazvonit klíči na Václavák, poslechnout si kohokoliv, si šli hlavně zakřičet. A to zejména proto, že už se to mohlo, přesněji, policie nikoho za to nehonila. Když se řečníci vypovídali a dav se vykřičel, pak se zavřel balkon na Melantrichu a všechno se zase rozešlo. Pak se situace probrala v hospodách a ráno opět do práce, kde všichni měli zajištěnu práci a svou mzdu. A tak to mohlo jít dokola ještě hodně dlouho.
Na Václaváku v XI/1989 jsem měl v rukou klíče od bytu, chaty, garáže a kanceláře. Měl jsem sytý žaludek! V teplém kožichu se mi zvesela cinkalo! A teď? Teď jsem hladný, nezaměstnaný, rozvedený, bez stálého příjmu a důchodu. Nemám z čeho platit výživné! Mám na krku exekuce! Mám prázdní ruce bez klíčů a nemám už čím cinkat. Jsem otrhaný, chodím v otřepaných sandálech a s holým zadkem! Občas přespávám u charity!
VymazatDěkuji Ti, Havle, že jsi se o mně tak "hezky" postaral za mou blbost!!! "Děkuji" všem nepolitickým politrukům a zrádcům národa z protilidových vlád po roce 1989!
Ceske bezvladi
OdpovědětVymazatZavidi i Trumpa