Reklama

.

.

středa 27. prosince 2017

Moskva varovala Trumpa, že poskytnutím zbraní Ukrajině „překročil veškeré hranice“


27.12. 2017VSa Zprávy
Financial Times. Rusko ostře kritizuje Trumpovu administrativu za rozhodnutí dodat nové, smrtící zbraně ukrajinské armádě. USA tím podle nich „překročilo veškeré hranice“ v konfliktu, Washington tak podněcuje krveprolití.Rozčilená odpověď zástupce ministra zahraničí Sergeje Rjabkova se objevila v době, kdy jsou vztahy mezi USA a Ruskem napjaté, v nové Národní strategii USA nazvaly Moskvu „revizionistickou silou.“

Rjabkov uvedl, že Washington není žádný „zprostředkovatel“, je to komplic v podněcování války.

Mluvčí amerického ministerstva zahraničí neuvedl, jaké zbraně bude Washington posílat do Kyjeva, americká média uvedla, že se jedná o protitankové střely, o které ukrajinská vládě dlouho usilovala.

Administrativa Obamy nechtěla Ukrajině tyto střely Javelin dodat.

Rjabkov se rétoricky ptal, co bude po těchto protitankových střelách následovat, americké zbraně mohou vést k dalších obětem v sousední zemi, což znamená, že Rusko nemůže zůstat lhostejné.

Prezident Porošenko rozhodnutí uvítal a na Facebooku dal poděkování Trumpovi. Tvrdí, že se jedná o „přiměřenou odpověď“ vůči tomu, jak ruské zbraně proudí na Ukrajinu, do Donbasu. Porošenko uvedl, že „americké zbraně v rukou ukrajinských vojáků nejsou pro útok, ale jsou odražením útočníka, ochranou ukrajinských vojáků a civilistů a také pro efektivní sebeobranu. Dodal, že se také jedná „o očkování proti ruskému viru agrese.“

127 komentářů :

  1. Ukrajina byla bezesporu jadernou velmocí, protože tak debilně vy to pojímáte, směji se,... ale co se stalo,... Ukrajina se tohoto statusu vzdala za podmínky záruky její nedotknutelnosti, garantované USA, Ruskem a Británií (Budapešťské memorandum 1994). Tak to zaprvé, aby bylo vidět, jak jedná zbaběle a falešně Rusko.

    Zadruhé, proč by jakýkoliv stát světa, pokud není agresivní a silně negativní, neměl dostat od kohokoliv jakékoliv zbraně. ... Aby jako v případě konfliktu Rusko - Ukrajina mělo Rusko soustavně navrch a mohlo si dělat co chce porušováním platného mezinárodního práva a anexí dalších a dalších částí území, i jiných, suverénních států, zaštítěné právě tou jadernou hrozbou a silnější armádou, které mu to umožňují? Jo. Tak to raději ne. Dodejte jakékoliv zbraně Ukrajině a bude mír spíše. Má na to právo. No, vlastně je to doslova nezbytné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestliže nevíte o čem všem byla Rusko - UA smlouva, když nevíte co se děje na UA, dokonce píšete "konflikt" mezi R. a UA, tak jste pouhý ignorant nebo provokatér a nic víc. Karel z Plzně

      Vymazat
    2. 18,33
      Vyguglujte si Budapešťské memorandum a podmínky, za kterých byla Ukrajině zaručena nezávislost a územní celistvost.
      Jedna ze zásadních byla NEUTRALITA. Jenomže Ukrajina už od roku, tuším 2013, usiluje o vstup do NATO. Jestli se nepletu, tak v tomto roce vypsala vláda USA veřejné výběrové řízení na stavební úpravy námořní základny v Sevastopolu. To bylo donedávna veřejně přístupné na internetu.
      Otázka Krymu je samostatnou kapitolou. V roce 1992 na Krymu již jedno referendum o odtržení od Ukrajiny proběhlo. Vedení autonomní oblasti Krym výsledky skrečovalo pod příslibem ukrajinské vlády, že se do ukrajinské ústavy zapracuje právo Krymu kdykoliv později, pokud se tak krymští rozhodnou, se od Ukrajiny odpoutat. Tato ústava byla schválena ukrajinským parlamentem v roce 1996.
      To, že odtržení Krymu proběhlo v naprostém souladu s ukrajinskou ústavou, potvrdili, bohužel bez zájmu českých médií, i právníci Evropského soudního dvoru.
      Tak že bych trochu brzdil.

      Vymazat
    3. 19:03 Já nejsem členem Evropského soudního dvora, přičemž tedy o tomto jeho údajném rozhodnutí ani nic nevím, nicméně, nějaký takový ESD mne nemusí vůbec zajímat, protože já zastupuji vesmírné civilizace a jejich stanovisko k věci. Krym neměl, podle platného mezinárodního práva, právo se odtrhnout od Ukrajiny - připojit se k Rusku, stát se jeho nedílnou součástí a to mu tedy neumožňovala ani ta údajná Ústava Ukrajiny, bylo by k tomu potřeba demokratické svolení, tedy většiny, lidu Ukrajiny, protože jde o jeho vlastní státní území, o jeho vlastní majetek, přičemž vlastnictví je i v Ústavě Ukrajiny ale i ve všech Ústavách světa nezcizitelné. Atd.

      Vymazat
    4. Hricáku, samé lži jak je u tebe už obvyklé.
      Žádná neutralita v memorandu nikde není. Naopak, je tam:
      "ochrana nezávislosti a suverenity a zdržení se jakéhokoli nátlaku ve snaze ovlivnit její politické směřování"
      Má cenu se k tvým žvástům vůbec vyjadřovat?

      Vymazat
    5. 19,11
      Má.
      "ochrana nezávislosti a suverenity a zdržení se jakéhokoli nátlaku ve snaze ovlivnit její politické směřování"

      Když Viktoria Nuland přiznala 5 miliard dolarů pro "demokratické" fašisty z pravého sektoru, není to alespoň ona "snaha o ovlivňování politického směřování"?

      Vymazat
    6. smlouva o Ukrajině byla myslím podepsána se SSSR. Jak tvrdí samotní USA představitelé, co je podepsáno se SSSR se nemusí dodržovat, protože SSSR neexistuje. Také proto jsou už Amivojáci i na březích Černého moře.

      Vymazat
    7. Hricáku,
      Nulandová nic "nepřiznala", ty prolhanče.
      Vždy to byla a je veřejně dostupná informace. A už vůbec se nejedná o žádné peníze pro "fašisty z pravého sektoru", ale o celkovou částku kterou věnovaly USA na rozvoj Ukrajiny a to už od roku 1990 dosud!!!
      Přestaň laskavě lhát a vymýšlet si hlouposti.

      Vymazat
    8. 19:26
      Byla podepsána v roce 1994!!!. Bože, co sem chodí za prolhané idioty???

      Vymazat
    9. Když dojdou argumenty (vědomosti?), nastoupí agresivita. Je to marné, je to marné, ...
      Raději jdu spát.

      Vymazat
    10. 19:53
      Argumenty nemáš ty. Vymýšlíš si nesmysly. Ano, je to s tebou marné.
      Toto je přesná citace toho, co "přiznala" Nulandová:

      “Since the declaration of Ukrainian independence in 1991, the United States supported the Ukrainians in the development of democratic institutions and skills in promoting civil society and a good form of government - all that is necessary to achieve the objectives of Ukraine’s European. We have invested more than 5 billion dollars to help Ukraine to achieve these and other goals. ” Nuland said the United States will continue to “promote Ukraine to the future it deserves.”

      Nepředpokládám ale, že bys uměl anglicky.

      Vymazat
    11. Zkus němčinu nebo ruštinu.

      Vymazat
    12. Zbytocne sa tu rozculujete.
      USA potrebuju vojnu v Europe, a robia pre to vsetko mozne aj nemozne.
      Aj dodavka zbrani ma viest k tomu, aby vtiahli Rusko do konfliktu na Ukrajine.
      S tym istym cielom Trumpeta vyhlasil o zmene sidla velvyslanectva do Jeruzalema.
      Cielom je vyvolat nepokoje medzi zidmi, arabmi, moslimami.
      Mozny konflikt je na svete, a USA to pridu vyriesit.
      Za vsetkymi problemami hladaj biznis v podobe predaja zbrani a ostatneho vojenskeho materialu.

      Vymazat
    13. Ten co se vohání vesmirno civilizaco je néspiš praštěné pytlem.Ale néni to pytel votrob,néspiš s piskem!

      Vymazat
    14. S idioty je těžko se bavit. Psát neumíte, mluvit neumíte. Co vlastně umíte, mimmo nasrávat normální lidi.
      Václav

      Vymazat
    15. 19:11 Ty pitomečku, zkus si přečíst ukrajinskou ústavu a najdeš tam, že Ukrajina nebude členem žádného vojenského spolku. Takže snahou o vstup do NATO porušuje svoji vlastní ústavu !!!

      Vymazat
    16. 18:33 Jasná propaganda.V průběhu olimpijských her v Rusku amíci vedení koláčkovo prostitutkou zorganizovali vládní převrat va Ukrajině. Na Dombasu a na Krymu s tím nesouhlasili. Krym udělal referendum a legálně se od Ukrajiny odtrhl. Na Dombas vyslal Porošenko ozbrojené síly, které začli rabovat.Na Dombasu s tím lidé nesouhlasili a začali se bránit. Jasná občanská válka, na rozdíl od Kosova a okupovaných území Sýrie a Jordánska Izraelem. A tady se o pravdě nesmí mluvit. Koluje fáma, že Zaorálek na toto téma zavedl rozhovor a Nulandová ho nakopla do rozkroku a následně ho zfackovala.

      Vymazat
    17. 20:06 koukám, že patent na rozum už mají pouze ti, kteří umí anglicky. Český blbečku.

      Vymazat
    18. 19:11 Neexistuje žádná "ukrajina", natož pak "lid ukrajiny". Jde o Rusy, Malorusy a Červenorusy žijící na jižném Pomezí Třetího Říma! Podle Nystadského míru platí amnestie pro zrádné mazepčíky jen do okamžiku jakéhokoliv jejich vystoupení proti Říši, Caru a Bohu! Tedy to nastalo v roce 1917 po masonském puči v Pitěru. Od toho okamžiku jsou všichni mazepáčtí povstalci odsouzeni za zradu k trestu smrti! -
      https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B8%D1%88%D1%82%D0%B0%D0%B4%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80

      Vymazat
    19. 19:16Pane,jestliže víte o daru USA 5 mld.$ pro Ukrajinu,tak jistě víte o daru USA 20mld.$ pro Ruskou federaci.Účel stejný,pomoci rozvoji a demokratizaci.Lze dohledat.

      Vymazat
    20. 14,34
      Otázka je, komu a na co ty peníze dali. Pokud jste tak skvěle informován, tak jistě víte, kdo a z jakých peněz zaplatil střelce z Majdanu.
      A mimochodem, pokud amíci financovali i "demokracii" v Rusku, bylo to jistě za Jelcina. A spíš než na rozvoj demokracie, to bylo "třicet stříbrných" za rozkradení Ruska.

      Vymazat
    21. Ty jsi vůl- místo podpory jednání a vynucování dodržování dohod zbraně- to je eskalace konfliktu.

      Vymazat
    22. Zapomněl jsem dodat. Když už ti štědří amíci tak rozdávali, proč v Rusku v oné době, po mnoha letech, opět umírali hlady?
      Tak komu a na co ty peníze skutečně dávali? A jakou demokracii podporovali na Ukrajině, když to skončilo pučem?

      Vymazat
    23. 16:14
      Hricáku, dnes, po 18 letech neomezené vlády putina, 15% Rusů žije pod hranicí chudoby, která je v Rusku dnes v přepočtu pouhých 2800 Kč. Tak se prober!!!

      Vymazat
    24. 16,30
      Ale hlady neumírají, jako za Gajdara. To nic nemění na tom, že nevíme, komu ty miliardy amíci vlastně dali. Pokud je tedy skutečně dali. Hladovějícím demokratům asi ne.

      Vymazat
    25. Zapomněl jsem dodat. Otázkou je, kolik si za těch 2800 koupí, že? U nás je existenční minimum, jestli se nepletu, necelé čtyři tisíce. Pokud se dostaneš do spárů exekutorů, tak ti nechají cca 3700,-Kč. A je jedno, jestli si je vyděláš, nebo vyžebráš na sociálech.

      Vymazat
    26. 17:00

      V Rusku je o 11% levněji než u nás

      https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Russia&displayCurrency=CZK

      Tzn, Rus si za 2800 Kč koupí to co u nás za 3100, takže skoro to samé.

      Existenční minimum v čr a hranice chudoby v rusku, tak to mícháš hrušky s holínkama. Úplně mimo.

      Vymazat
    27. 17:00 Existenční minimum u nás je na 1 osobu 2.200,Kč - http://www.zivot-bez-dluhu.cz/index.php?art=3023

      Vymazat
    28. 16:04 a další p.Hričáku.Misto vašich "konspirací" co a jak bylo,zkuste chcete li být v obraze knihu USA a Ruská federace-komparace z pohledu bezpečnosti a strategické kultury autorů J.Eichler,L.Tichý a nebo prostudujte práci F.Oudese z IS MU- Masarykova univerzita/na internetu/. Nebudete poté zde napadán.

      Vymazat
  2. Kdo útočí proti komu, Kyjev proti Doněcku a Luhansku, a v jejich kraji nebo je to obráceně a tyto východoukrajinské republiky již válčí o Kyjev a jiná města v centrální Ukrajině? Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je snad jasné, ne? Ukrajina válčí o vlastní státní území proti těm, kteří jí ho chtějí ukrást a dokonce pro Rusko připojením ho k němu.

      Vymazat
    2. Žádné "Doněcko a Luhansko" neexistuje, volku. Tak jako neexistovaly žádné Sudety a jakýsi "jejich kraj".

      Vymazat
    3. 18.41- asi jste jen neználek, tudíž škoda slov... Karel z Plzně

      Vymazat
    4. 18,41 a 18,44 nevědí nic a jen se dusí jakousi svojí ničím neodůvodnitelnou nenávistí a také vlastní hloupostí. Jenže nemá smysl znova a znova tady vysvětlovat, jak to je s UKrajinou, to už tady bylo stokrát a pořád je to někomu málo - vykládejte volovi o sobotě, když ho v pátek zabili ... asi tak.
      Doněcká a Luhanská republika jako jediné zachovaly věrnost Ukrajině, protože to, co proběhlo, byl nelegální protiústavní puč a tím pádem i současná vláda a Kyjev ... atd je nelegální. To, že se EU a ušáci tváří, že je vše OK, to ještě neznamená, že je to tak a že je to podle práva.
      Můžete se tu vztekat, jak chcete, ale převrat na UKrajině s cílem vyvolání války na území V. Evropy nemůže schvalovat nikdo, kdo má i jen zbytky zdravého rozumu a trochu mozku v makovici.
      Bohužel v současnosti mají počítače i internet i úplní trotlové a pouštět se do diskuzí o tématech, o nichž nic nevědí, je evidentně jejich koníček. Vidíme to dnes a denně.

      Vymazat
    5. Naprostý souhlas 21 .01
      Zbrojní moloch v USA jede na plné obrátky a potřebuje pro sebe další a další zakázky . A hlavně potřebuje získat zadarmo suroviny v Rusku , protože jinde ve světě je už vyraboval . Baba Vanga o Ukrajině cosi předpověděla . Vypadá to že se o pár roků v předpovědi sekla , ale na její proroctví dříve nebo později stejně dojde . USA a jejich poskoci v Evropě pro to dělají maximum .

      Vymazat
    6. 18:41 Není žádný "Doněcko" ani Lugahansko", je pouze Oblast vojska donského! -
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/Evropayskye_gubernii_Rossii_1910.png

      Jeho svrchovaným pánem je car-Imperátor veškeré Rusi! Tedy i Maloruska a Červené Rusi okupovaného cizí satanskou mocí!

      Vymazat
    7. oprava: "Lug(h)ansko"

      Vymazat
    8. 10:05 Brýtro, píše se rok 2017.

      Vymazat
    9. 20:54 Dobro! Ano, je to tak, 100 let výročí okupace! - http://iks2010.info/?p=40063

      I to se chýlí ke konci a Babaj si vezme zpět svou zem, zem svých předků! - https://www.youtube.com/watch?v=o2YU-EGzYgM

      Vymazat
  3. Uvědom si, ty zvrácený nebo podplacený psychopate,18:33, že Ukraina byla "jadernou velmocí" pouze a jen díky Sovětskému svazu. Byla to pouze svazová republika Sovětského svazu. Bez Sovětského svazu by byla totální hovno.
    A ještě si uvědom další věc : totiž, že Kyjevská Rus byla vždy ruská, takže nějaká ukrainská rus nepřipadá nikdy v úvahu. !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak. Právě "Sovětský svaz", by byl bez svazových republik totální hovno. Má to už v názvu, blbe.

      Vymazat
    2. Takže uASSacky okupanti jsou vlastně jen totálním hovnem ty kokote kokotovici!!!!!

      Vymazat
    3. 19,00 - asi jako by SSA byly bez těch všech států, taky velký totální H ... proč se asi tak zoufale bránily, když některé státy chtěly mít více samostatnosti a vytvořit konfederaci místo federace?? Milovníku SSA, co se trochu po večerech vzdělávat, aha?

      Vymazat
    4. 19:15 - Souhlas! Každý vzdělaný Evropan přeci ví, jak vznikly USA! Pomocí gaunerů, zločinců, kriminálníků, vrahů a jiné zločinecké verbeže. Ukradly země indiánům! Také jiným sousedním státům, např. jako Mexiku. Tomuto v rozporu s mezinárodním právem ukradly bohatý Texas! Kdo se bohatým průmyslovým USA postavil na odpor, jako jižanské chudé zemědělské státy, toho si podrobily! A to pod smyšlenou záminkou likvidace otrokářství!

      Vymazat
  4. Idiote 18:33 neztrapňuj se tu.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi bych začal uvažovat o vyzbrojení Venezuely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, kolego, ale Rusko Venezuelu vyzbrojuje fakt vydatně.

      Vymazat
    2. Ti maj jiné starosti. Aneb, socialismus pro 21. století. To jsou ty vaše vzory:

      https://zpravy.idnes.cz/venezuela-hladomor-deti-kojenci-maduro-smrt-fmg-/zahranicni.aspx?c=A171218_134126_zahranicni_ksu

      Vymazat
    3. Topoly s jadernými hlavicemi jim ještě nedodali. Námět k úvaze by to mohl být. V USA by měli chvíli jiné starosti...

      Vymazat
    4. Asi bych uvažoval o ozbrojení našich lidí.Dejte nám zbraně, dali jsem si na ně!!!
      Václav
      Ps Takové ktretény jako zde jsem již delší dobu nepotkal. Ať jdou do Kyjeva bojovat a nenašírají normální lidi, kteří nácky nesnáší.

      Vymazat
  6. A od koho bere zbraně rebelské doněcko i luhansko a to už několik let? Asi od Marťanů, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vynech Marťany, nebo je naštveš.

      Vymazat
    2. Rusové chrání svůj lid...Nebo měli nechat ten fašistický odpad, aby vyvraždil všechny Rusy na Krymu a na Donbase??
      Vo to gou, kámo...Kdyby nebylo majdanu, tak není to svinstvo, ani tolik mrtvých!!!

      Vymazat
    3. A odkud berou zbraně grázlové na celém světě a na kterých vojenských základnách jsou asi cvičeni. Na ruských to určitě nebude a pokud by i rusové zásobovali Luhansko a Doněcko, proti Ušákům to je kapka v moři. Kdo chce řekne svůj názor, kdo je placenej ten se ztrapňuje.

      Vymazat
    4. Husárku, kde je to vyvážení, ta rovnováha mezi národy. Když Ukrajina chce chránit svůj lid nákupem zbraní z USA, tak je to fašistický odpad a, když Rusko posílá zbraně do sousední země, tak chrání své občany, teda ne svoje občany, ale lid Ukrajiny. Kde je ta logika. Jistě, Ukrajina je ta zlá a pro Rusko tak neplatí žádné mezinárodní závazky. Vzpomeň na srpen 68. Rusko z pozice síly si dělá co chce a USA dělá to samé. Ten Majdan, kterým se tady věčně oháníš(to střílení do lidí) je práce předmajdanské loutkové vlády pod taktovkou Kremlu, to ale nerad čteš, viď.

      Vymazat
    5. Stačí si jednoduše najít zdroje na netu o tom, kolik miliard vynakládá na zbrojení SSA a kolik další státy.
      Ty hnusné SSA jsou největší válečný štváč a největší ksindl lidsta, pomalu nic už nemají vlastního, vše dovážejí, dluhy astronomické, ale zbraně budou vyrábět i na smrtelné posteli. Je neskutečně smutné, kam to dopracovala mocnost, která měla být nadějí pro celý svět!

      Vymazat
    6. 20:58...doufám, že v případě války se přihlásíte do přední linie ..

      Vymazat
    7. 21:37 jistě, jsem vlastenec, vy né?

      Vymazat
    8. 27. prosince 2017 19:43
      Ty neználku pouč se že v těchto regionech, byla a dosud je největší průmyslová výroba z Ukrajiny. Jenom blb tvého ražení si toto nemůže zjistit na intertnetu.

      Vymazat
    9. RSFSR dotovala jednou TRETINOU svojho HDP ostatné republiky! Všetky! Výroba zbraní, aká prevládala v USSR, je jednou z najstratovejších - najmä, ak sa oddáva zadarmo postkoloniálnym štátom! A ešte sa dopláca aj na poľnohospodárstvo - jedno, či čiernozem, alebo nie!

      Vymazat
  7. Od koho berou zbraně všechny ty rozvracečské skupiny po celém světě. Rusko jich ani tolik nevyrobí pro sebe. Všechny ty Kajdy, ISILY a demokratické rozvraceče státu a nejenom zbraně ale dopravní prostředky, pohonné hmoty a munici. Asi jím to dodávají zdejší Marťani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejrozšířenější zbraň v v Africe a na blízkém východě = s velkým náskokem Kalašnikov.

      Vymazat
    2. Není to tím, že je nejlepší?

      Vymazat
    3. Není nejlepší, ale nejjednodušší aby ho zvládl obsluhovat i ožralý ruský mužik. A levný, dostupný pro každého čmouda.
      A abych nebyl nespravedlivý, musí se mu nechat že je spolehlivý.

      Vymazat
    4. 22:37
      A to se o Tobě dá těžko říct. Čmou nejsi ale blbý jsi dost na to aby se mohl asymilovat.

      Vymazat
  8. Spousta příspěvků a také rozdílné názory. Osud Ukrajiny byl v rukou Ukrajinců, ale Ti jej ponechali v rukou zkorumpovaných vlád. Měli šanci být neutrálním územím a vesele obchodovat se všemi v okolí. Bohužel to není vize některých mocností. USA mají zájem na vytvoření "protiruské" oblasti kolem Ruska, čímž se nijak netají a tak podporují separatisty a prozápadně orientované oligarchy. Rusko má zájem, aby byl na Ukrajině klid a pokud možno neutrální území. Kdo by chtěl obnovovat a dotovat rozkradenou zem? Ukrajinci si, stejně jako my, nechali zemi rozkrást. Nyní obyčejní Ukrajinci trpí a oligarchové hodují.
    Kdo koho podporuje a kdo je v právu?
    Na Donbasu mohou uspořádat referendum a oddělit se, tak jako se rozdělilo Československo, Jugoslávie atd.
    Bohužel to není v zájmu USA. Klid na Ukrajině rozhodně nevyhovuje jejich zájmům, na rozdíl od zájmu Ukrajinců a obyvatel okolních zemí.
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:25 No počkat, Československo se rozdělilo proto, že to chtěly oba národy. Ne že by se jeden utrhl a na základě nějakýho pofidérního referenda se trhnul. To je sakra rozdíl.

      Vymazat
    2. No to je zlej sen! Tak rozdělení ČSFR chtěly oba národy? Delate si legraci? Na rozdíl od Krymu u nás žádné referendum nebylo. V červnových volbách uspěla jedna jediná strana, která rozdělení federace chtěla a ve volebním programu to i měla - SNS, mimochodem nedostala ani 10 % hlasů. Po volbách v ČR s rozdělením ČSFR přišel lzidoktor Kalvoda - předseda pidistrany zvané ODA, ale ten před volbami o rozdělení federace ani neceknul. Rozdělení státu proběhlo bez vyjádření vule lidu - jak Čechů, tak i Slováků. Problém je, že u nás nebylo ani to "pofiderni" referendum.

      Vymazat
    3. 20:43
      Myslíte, že to chtěli opravdu oba národy a nebo se rozhodli lidé, sledující vlastní zájmy a pomocí medií trochu poupravili názory obyvatel?
      Víte, co to znamená pofidérní referendum? Znamená to, že některá referenda jsou zmanipulovaná? Jak se díváte na volby?
      Na východě Ukrajiny jen těžko budou akceptovat Kyjevskou nadvládu, po letech války a civilních obětí. Občanská válka národ rozdělí. Stíhán by měl být ten, kdo ji vyvolal.
      ABC

      Vymazat
    4. Válku vyvolaly SSA s pomocí svých slouhů z EU, a ještě mají tu drzost, že ječí, že za vše může Rusko. A tady v diskuzi plno trotlíků vděčně naslouchá a vzdychá blahem, že můžeme k té extratřídě patřit.
      Tisíckrát hanba každému, kdo schvaluje agresivní útočný pakt NATO, kdo tleská SSA a kdo má rád EU v její současné podobě!!!!!!!!!

      Vymazat
    5. 21:06 Ano, chtěly to oba národy. Docela se na tu dobu pamatuju. Na to, jak všichni Slováci slavili po létech vlastní samostatnost a i Češi byli rádi, že se republika rozdělila. A čas ukázal, že to byla dobrá věc. Každá zem si jde vlastní cestou a tak to má být.

      Vymazat
    6. 21:21 tak to jsem v té době žil asi někde jinde. Jsem poloviční Slovák od Žiliny. Naprostá většina Slováků o rozdělení státu neusilovala, většina si ho ani nepřála. Češi téměř vůbec ne. Rozdělení poškodilo oba národy. Kdo to nechápe, je pitomec.

      Vymazat
    7. Anonymní 21:21
      Tak to vám paměť moc neslouží a nebo si představy o realitě vytváříte výhradně z toho, co vám naservírují ohlupovadla. Obojí je velice zlé, pokud chcete žít svůj vlastní život.

      Vymazat
    8. Bratislavčan (Blavák)28. prosince 2017 17:44

      21:21 - Kecy, Slováci nechceli rozdeliť ČSFR. To chceli iba ožran Havel a lúpežníci Klaus a Mečiar. Havel preto, aby sa stal českým prezidentom, Klaus, pretože Slováci odmietali jeho laboratorium na veľkolúpežnú ekon. rabovačku a Mečiar - dobre vedel, že lepšie je byť štukou v malom rybníčku jako kaprom vo veľkom. Na referendum sa tí traja vykašľali - lebo vedeli, že by prehrali ten svoj vabank! Veď už to bolo podozrivé, že sa germánskí Nemci (NDR a NSR) spájali a slovanské štáty Juhoslávia a ČSFR sa rozdeľovali. A to pod taktovkou a dozorom zločineckých USA a ich vlastizrádnych nohsledov Havla a spol.

      Vymazat
    9. 17:44 No ještě že to rozdělili...

      Vymazat
    10. Ale čoby, Mečiar nechcel rozdelenie. Jeho okrídlená feta? Čechov do tej federácie dokopeme!, je známa...Ibaže, ako som sa nedávno dozvedela, "pomôcť" s urovnaním pomerov" nám chceli Amíci... A to je nebezpečné. To je tá jedna veta, ktorú pod stromom pri vile Tugendhat povedal Klaus Mečiarovi(Mečiar spomenul - "Klaus mi potom povedal jednu vetu... a napokon som súhlasil... aj s tým, že to prvý poviem ľuďom ja...")

      Vymazat
  9. Tlacia nam kaleraby do hlavy ake je to Rusko zle.
    Politici, podporovatelia USA a teroristickej organizacie Nato by si ale mali uvedomit, ze v pripade, ak by vznikol nejaky vojnovy konflikt medzi USA a Ruskom, schvalne nepisem Nato, 90 percent boja schopneho obyvatelstva im proti Rusku bojovat nepojde.
    Nepojde z toho dovodu, ze tych 90-95 percent obyvetelstva vidi kto je tu vojnovy stvac, kto koho ohrozuje.
    Rusko je doma tam, kde momentalne je, na rozdiel od USA,ktore okupuju celu Europu, cely svet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak!

      Vymazat
    2. 20:39
      NAPROSTÝ SOUHLAS!!!!!

      Vymazat
    3. 20:39 Bohudík se podobný "vojnový konflikt" chystá akorát tak ve tvé hlavě a hlavách podobných, kteří s tebou souhlasí.

      Vymazat
    4. Zločinecké USA!28. prosince 2017 17:51

      • www.olser.cz/9947/200-let
      • www.novarepublika.cz/2017/12/nic-nez-vyvoj.html#more
      • www.napalete.sk/sokujuce-fakty-o-usa-naozaj-su-pre-nas-vzorom
      • www.panobcan.sk/agresia-usa-zlociny-a-vyvrazdovanie-narodov-zoznam-z-ktoreho-vam-moze-byt-aj-spatne
      • www.chelemendik.sk/Seznam_hlavnich_americkych_intervenci_tajnych_operaci_a_ruznych__275539487.html
      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Masakr_student%C5%AF_na_Kentsk%C3%A9_st%C3%A1tn%C3%AD_univerzit%C4%9B_v_Ohiu
      USA jsou největší říše zla, zločinecký váleční štváči, mezinárodní teroristy, kurvitka a a notorický lháři v jejich krátkých dějinách. Vyzbrojená vláda USA činí násilí a je nejzločinnější institucí, která kdy vládla na Zemi. Potlačuje svobodu a demokracii, kde se jen dá. USA stvořily terorismus požírající svět. USA nepřinášejí světu nic kromě zkázy. Američané nemají tušení, co válka je. Občanská válka let 1861–1865 byla na jejich pevnině poslední. Válka je však to, co USA dopřávají jiným. Jsou jedinou zemí, která použila jaderné zbraně proti lidským bytostem, a poté zničily bezpočet vlád, z nichž mnoho byly demokraciemi, a zničily celé společnosti – milion mrtvých v Iráku je jen zlomkem v porovnání s masakrem v Indočíně, který prezident Reagan nazval „vznešenou věcí“ a prezident Obama jej zhodnotil jako tragédii „výjimečných“. A nemluvil o Vietnamcích.
      USA za posledních 44 let napadly ve 22 válkách 18 zemí: V r. 1975 Západní Saharu po boku Maroka. Za odměnu získaly USA v Maroku voj. základnu. V r. 1979 Jemen, kde pomohly povstalcům ve prospěch Saúdské Arábie. V r. 1980 USA vojensky pomohly Iráku proti Íránu (válku s Persií si začal Irák).
      Američani se chovají jako prasata. Není se čemu divit. Nestačí jim, že téměř vyhubili původní obyvatelstvo – indiány. V zájmu své arogance a nenažranosti rozpoutali války, vměšují se do EU a teď si brousí zuby na Rusko, aby zatáhli Evropu do válečného konfliktu. Evropa se nechala vtáhnout do amerického protiruského tažení a nyní sklízí shnilé ovoce. „Humanitární intervence“ a „barevné revoluce“, sankce EU, vojenské provokace NATO, transatlantický „Drang nach Osten“, a nyní neví, jak z toho. Evropa se pod praporem EU stala nástupním územím Spojených států, které se podle potřeby – ekonomicky a v krajním případě i vojensky – má obětovat na oltář americké hegemonie.

      Vymazat
    5. Teraz o to vôbec nejde. Vojna sa nikdy nepodobá predošlej. Vypnú sa siete- elektrické, telefonické, potrubné, bezpečnostné, prestanú fungovať bankomaty, predaj potravín, bude chlad a nepokoje, ozbrojené bandy začnú vyčíňať... teda ak nám niečo rovno nespadne na hlavu a nespáli nás!
      Rusi majú vraj systém, kde prestane fungovať aj benzín a nafta...

      Vymazat
  10. už se těším až ti rádoby obhájci demokracie a svobody a ochránci ukroušů si natáhnou maskáče vyfasujou kvér a půjdou hájit svou pravdu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím hájením pravdy to bude složitější. Začnou masové odvody do armády v zájmu boje za vlast, byť na cizím území. Pokud by vojenské operace nebyly úspěšné, začnou povinné odvody. Jak se potom rozhodnou Ti, co nebudou mít zájem? Z historie víme, že pro jednotlivce nastanou zlé časy a rozhodovací prostor bude mocně omezen. Naším snažením by mělo být, tuto situaci vůbec nepřipustit. Citát: Lid by měl první den války pověsit všechny, co tu válku vyvolali ....
      ABC

      Vymazat
  11. Za bolševika jsme byly ve vývozu zbraní na pátém místě ve světe .
    Rusko brání ruskou menšinu na východě Ukrajiny . Ukrajinci bombardují domy , šloly zkrátka infrastrukturu kterou tito lidé vybudovali . Podívejte se na videa na zničené vesnice a města . Ukážte na čt jak je bombardován Kyjev a ostatní části západní Ukrajiny . Pokud bude usa vyzbrojovat benderovce aby zabíjeli více a přesněji . Tak Rusko může osvobodit Ruskou menšinu na Ukrajině , tak jak usa osvobodilo albánce na Kosovu a postavili na Srbském území voj.základnu . V kremlu nesedí Jelcin vodka 2 , ale sportovec Putin .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruská menšina může odtáhnout do své rajské domoviny o 100 km vedle.

      Vymazat
    2. 22:28 - A proč by měla ruská menšina odtáhnout? Vždyť je to její historické území - území Kyjevské Rusy!

      Vymazat
    3. Dějiny neznají pojem "Ukrajina"! Pouze a jen "ukrajiny"! V ruštině jde o "pomeziny", tedy totéž co v německé znamenaly tzv. říšské marky! Ne peníze, ale hrnční území, získaná na jiných nordech, kde pak byli usazeni němečtí kolonisté a ti obranou daného území bránili i říši! V Ruském říši tam usazovali svobodné kozáky a t jako naši Chodové bránili tato "pohraniční území"! Jedna "ukrajina" byla třeba i v Karélii! To až polští agresoři z toho udělali "zemi" a začali toto pomezí mylně nazývat jako "Okrajina" - myšleno své Rzeczi! Jenže ona je to okrajina Veliké Rusi! A leží u Charkova. Kyjev je jádro Rusi - Malorusko, čili vlastní rus, na rozdíl od tzv. Velké, čili rozšířené výboji. A tam co řádí banderovci byla odjakživa Červená Rus! Lvov je ruský! To náš a polskej Bolek to okupovali, de facto sprostě ukradli!! A v roce 1914 se to mělo vrátit dom! jenže ruští masoni řízený nosatci z London City tomu pitěrským poučem zabránili ...

      Vymazat
    4. oprava: totéž co v německé říši "marky" ... pohraniční území, získaná na sousedních národech ...

      Vymazat
  12. Rusko převedlo na Ukrajinu v roce 2017 3 miliardy dolarů jako platba za tranzit plynu. Přemýšlejte o těch, kteří neustále kričí o "agresi Ruska".

    OdpovědětVymazat
  13. Stejně to banderovcům nepomůže jako ty slavné usa zbraně a poradci celého fašistického západu nepomohly islámským fanatikům.

    OdpovědětVymazat
  14. Dúfam že Ruska federácia recipročne vyzbrojí KĽDR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš v tý makovici bramborovou kaši, počítám...

      Vymazat
    2. 21:45 - Ty jsi ale blb na n-tu! Vždyť Rusi (a Číňane) už pomohli Sev. Korejcům, díky čemu zvítězili v r. 1953 nad Jižní Korey a USA okupantům! Později v r. 1968 zločinecké USA dostaly přes držku od Sev. Vietnamu! Takže anonyme, studuj vojenskou historii a přestaň blbnout. Abys měl materiál, zde Ti podsypávám zrní ke studiu:
      • www.olser.cz/9947/200-let
      • www.novarepublika.cz/2017/12/nic-nez-vyvoj.html#more
      • www.napalete.sk/sokujuce-fakty-o-usa-naozaj-su-pre-nas-vzorom
      • www.panobcan.sk/agresia-usa-zlociny-a-vyvrazdovanie-narodov-zoznam-z-ktoreho-vam-moze-byt-aj-spatne
      • www.chelemendik.sk/Seznam_hlavnich_americkych_intervenci_tajnych_operaci_a_ruznych__275539487.html
      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Masakr_student%C5%AF_na_Kentsk%C3%A9_st%C3%A1tn%C3%AD_univerzit%C4%9B_v_Ohiu
      USA za posledních 44 let napadly ve 22 válkách 18 zemí: V r. 1975 Západní Saharu po boku Maroka. Za odměnu získaly USA v Maroku voj. základnu. V r. 1979 Jemen, kde pomohly povstalcům ve prospěch Saúdské Arábie. V r. 1980 USA vojensky pomohly Iráku proti Íránu (válku s Persií si začal Irák).
      Američani se chovají jako prasata. Není se čemu divit. Nestačí jim, že téměř vyhubili původní obyvatelstvo – indiány. V zájmu své arogance a nenažranosti rozpoutali války, vměšují se do EU a teď si brousí zuby na Rusko, aby zatáhli Evropu do válečného konfliktu. Evropa se nechala vtáhnout do amerického protiruského tažení a nyní sklízí shnilé ovoce. „Humanitární intervence“ a „barevné revoluce“, sankce EU, vojenské provokace NATO, transatlantický „Drang nach Osten“, a nyní neví, jak z toho. Evropa se pod praporem EU stala nástupním územím Spojených států, které se podle potřeby – ekonomicky a v krajním případě i vojensky – má obětovat na oltář americké hegemonie.

      Vymazat
  15. Usa je v rici , tak kope nohama .
    Putin je má v šachu .

    OdpovědětVymazat
  16. Proč se hádáte? Žijeme ve zvráceném světě, kde na všechno platí dvojí metr.Vraždy se rozlišují na špatné a správné, války a ničení jsou taky z jedné strany správné, z druhé by byly špatné, soudy a justice jsou jedna ruka s mafiánským šmejdem, nadržují evidentně jen lumpům,a legalizují zvěrstva, mučení a bezpráví. Dávají tomu buď punc špatnosti nebo správnosti. Když dva vrazi podříznou krk svým obětem, jeden z nich je šmejd a druhý hrdina. Takový je dnešní svět - totálně zvrácený, protože ho ovládají šmejdi,impotenti, vypatlanci, pedofilové, homosexuálové, psychopati a devianti. Celý současný svět připomíná říši Římskou, obrovský rozmach a pád na držku, a zánik. Ze stejných důvodů. Solidní římské panovníky vystřídala v čele říše zvrácená zvířata. Musíme se naučit s tím žít, a hledět si svého, svých rodin, své práce, svých zájmů. Zvrácenost medií úplně ignorovat, protože to, co dělají, má mít za následek psychickou devastaci každého lidského jednice. Útočníka lze zpacifikovat i pepřovým sprejem, mediální kurvy ničím - jen pasivní resistencí. Nečíst, nesledovat, nepsat. Konec morálně zdevastované, nemravné "říše" neodvrátí stejně už nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte bohužel pravdu.

      Vymazat
    2. 21:58 - Jak můžeš s tímhle názorem ještě žít? Proč se, proboha, nepřestěhuješ někam, kde by se žilo podle tvých představ?

      Vymazat
    3. Moje představy o životě nejsou ničím vyjímečné anonyme 22.11 Ale jestliže odjakživa platilo "jaký pán, takový krám" platí to nejvíc teď, kdy každou zem a snad celý svět začali ovládat zvrácenci, a drtivá většina občanů je nucena akceptovat zvrácenosti, a nejen akceptovat - zvrácenost ve všech formách života je glorifikována tak, že člověk normální a slušný musí předvádět nějakou formu zvrácenosti, chce-li v tom obstát, aby nebyl za troubu a směšný. To je mnohem horší, než když jsme museli kdysi předvádět samozřejmost vnímání dominance kladiva a srpu, abychom obstáli, vyrovnali se ostatním pokrytcům, a splynuli s davem, protože vyčnívat z davu je vždy riziko. Ale to se jednalo o ideologii, která vnitřně nikoho nezranila. Herec taky dělá blba, a když skončí "kus", smí být normální. Ale toto je mnohem horší, tento "kus" nemá konec. Předstírat, že jsem vyléčený alkoholik, narkoman, zvrhlík, sadista, teplouš a podobně, abych v této zvrácené společnosti obstál, je strašně ponižující. V této společnosti nelze snad ani zestárnout, i stáří se zvrácenci pošklebují, natož aby stáří bylo ctěno a respektováno. A odezva už je patrná i na diskuzích s účastí většiny seniorů, používajících slovník mladých vulgárních mamlasů, neřku-li jsou sprostí a oplzlí, protože se slušností a moudrostí by vůbec neobstáli. Takže - moje představa o životě je, že život člověka směl být v normě pro život člověka, smět být sám sebou ve společenství, kde pro každého platí stejné zákony. Aby se přestalo uplatňovat pěstní právo a zákony džungle.Dnes se pošklebujeme nemocem a smrti - vraždám, sebevraždám, a tragediím - jak lze v takové společnosti žít a vychovávat děti slušně? Naopak z nich musíme vychovat tvrdé lotry, darebáky a šmejdy! Měl bych ze země, kde žili moji předkové,a moji rodiče, odtáhnout -
      třeba na nějaký ostrov? Dnes už díky elektronice i ostrované mají dost informací o světě, a i když tam leze mnoho turistů, správa ostrovů přísně dbá a dohlíží, aby zase pěkně odprejskli. Chrání se. Jak to prorokovala Sybilla? Že nemravný a zpustlý svět, kde ženy budou předvádět muže a obráceně a lidé ztratí schopnost ploditi děti, se zničí tak, že jeden člověk vybije druhého,a ti, kteří nebudou mít zbraně, se budou zakusovat druhým do krku, a trhat si zubama žíly. Přežijí jen ostrované, žijící mimo tuto mravně zpustlou civilizaci. A naplňuje se to do detailu. Nenávist mezi lidmi je úděsná - a proč? Nenávidí se i kvůli nepodstatným kravinám, a glorifikujou nemrav a zpustlost, protože se bojí směšnosti. Já s tímhle musím žít, ale jsem v klidu, protože zánik téhle světové špíny počká ještě nějaký čásek - pak už tady nebudu. Obrovsky je mi líto naší mladé generace, která k tomu přichází jak slepý k houslím, a pokud jde o lidi jako takové - veškeré iluze jsem ztratil ne kvůli politickému svinčíku, ale díky právě internetu, bulvárnímu hnusu, a diskuzím. Často - čím dál častěji, jde bulvár až za dno možného bahna. Proč si toto necháváme líbit?

      Vymazat
    4. V Římské říši byl senátorem dokonce i kůň . Čekám kdy se nějaký objeví i v českém senátu .Nebo tam už nějací jsou ?

      Vymazat
    5. 23:17 Xicht genocidního Kramnovraha zná u nás každý malý děcko! Celý týmy "právních expertů" bojují za jeho osvobození, aby mohl taky natočit o sobě film jako Kájínek!

      Vymazat
  17. Tak tady je článek pro ty co obhajují muslimské zhovadilce:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/FOTO-a-VIDEO-Svedectvi-k-utoku-cizincu-v-Brne-Pry-obtezovali-divku-a-jeji-zastance-chteli-zabit-Ti-skoncili-s-porezanymi-hlavami-517785

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde se v tom článku, pod kterým diskutuješ, píše o muslimských zhovadilcích?

      Vymazat
    2. 22:22:Jednalo se prý o azylanty z Egypta, Libanonu a Afghánistánu. Hele když neumíš číst tak ani nepiš.

      Vymazat
    3. Aha, evidentně jsi nepochopil, že pod článkem se diskutuje právě o tom článku. A tenhle je o vyzbrojování Ukrajiny.
      Víš, o azylantech se asi píše na jiným serveru. Takže jak sám uvádíš - "Hele když neumíš číst tak ani nepiš."

      Vymazat
    4. 23:05 Když tě to nezajímá tak to nečti a příspěvek k článku mám výše tak asi tak.

      Vymazat
    5. Jenže tím žvástem se porušují pravidla diskuzí anonyme 23.14! Diskutuje se jen k obsahu článku, a má se napsat názor.Článek je o Moskvě, o Trumpovi, a jestli ti muslimští zhovadilci učarovali natolik, že si je musíš implantovat i pod peřinu, počkej na jiný článek. Vůbec - ty věčné odkazy semhle tamhle - tady jsou lidi opravdu nemocní! Neumím si představit, že bych u internetu dřepěl od rána do večera a lozil, co kde je napsáno - z toho bych zmagořil. Byl by ze mně diskuzní psychopat, jako je zde mnoho diskutujících. Jak můžete takhle žít? O muslimských zhovadilcích už toho bylo naslintáno všude tolik, že o jeden článek víc nebo méně nic neznamená. O cikánských zhovadilcích se psát nesmí,a bílí zhovadilci nikoho nezaujmou, protože tam není v činu ten "islám" - ti mají k páchání zhovadilostí zelenou. Já bych viděl jako úplně největší zhovadilost, že ty davy černých hub musíme uživit, ačkoliv oni se na růstu ekonomického potenciálu ničím nepodílí. Když budu krmit třicet koní, potřebuju k tomu iks metráků krmiva, a když moje příjmy tomu budou odpovídat, jak ale bych krmil sto koní? To moje hlava nebere,a že by zhovadilé parazitické smečky byrokratů EU a všech států ubraly ze svých koryt, a braly jako mzdu desetinu současné, tak to ani náhodou - tak kde seberou krmení? Jednoznačně nám! Budeme mít čím dál méně, budeme jíst trávu a červy? Tohle je obrovská zhovadilost! Kdo to bude dotovat? Panovnické rody Saudské Arábie, jejíž člen dal za obraz od Leonarda da Vinci asi miliardu -aby si ho pověsil na zeď? Principy zhovadilosti jsou úplně jinde, a byly by stejné, i kdyby hnědé huby byly spořádané, a hodné jako andělé. Žrát musí - ne? Blábol, "nečti, když tě to nezajímá" je hodně od věci. Když tebe naopak zajímají jiné bláboly, než jsou články a diskuze na NR, čti a piš si jinde - asi tak jsi to myslel?

      Vymazat
    6. 23:41 Žlučovitý strejdo, nejsi ten, kdo tu určuje pravidla. A na tvoje žvásty tady taky nemusí být každý zvědavý. Já děkuji za odkaz 22:16, pravdu třeba šířit všemi způsoby.

      Vymazat
    7. 23:14 Na PL je to nejčtenější článek tohle musí zajímat každého Čecha.

      Vymazat
    8. 9:59 Děkuji za podporu pán z neziskovky by rád pravdu zatloukl pravda se nedá umlčet ani ukřičet.

      Vymazat
  18. Vždyť výše ta diskuse s tím obrancem USSA to je asi tak stejné, jako bychom bránili dodávky zbraní pro německé fašisty před druhou světovou válkou. Ono to vlastně bylo podobné jak s tou Ukrajinou, s tím že Adolfovi dodali "peníze" - jestli se nepletu tak hlavně USA - emerické banky. Adolf si zbraně vyrobil sám. Ukrajinci to nyní neumí, tak se jim dodává hotové zbraně. Diskutujeme s někým, kdo říká, že je správné dodávat zbraně fašistům. Dodávka zbraní fašistům - asi totéž jako kdysi dodávka zbraní pro Franka. Tak se na to bude divat historie. Ta diskuse s takovou morální nulou, jakou presentuje 18:33, postrádá jakýkoliv smysl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi opravdový vymatlanec, rusácký užitečný idiot.
      Je to stejné jako bychom bránili dodávky zbraní z Anglie, Francie pro české vlastence, kteří se neměli čím bránit před německou menšinou v Sudetech, která nám chtěla ukradnout kus území, mohutně podporovanou Německem.

      Vymazat
    2. 22:32
      Jando pleteš si dojmy a pojmy. Vrať se do školy, ale ne té inklusivní!!!!
      Václav

      Vymazat
    3. 22:42
      Do inklusivní určitě ne, neb tam bych mohl mít za spolužáky takové dementíky jako si ty, Vašku.

      Vymazat
    4. 22:32 urazis Rusy, potrebujes zabit

      Vymazat
    5. 5:10
      Rusi a Rusko uráží jen ty milovníci uASSackejch okupantů!!!!

      Vymazat
    6. 15:49 Rusko už 100 let neexistuje, teď je tam Ruϟϟko, pozůstatek to satanistické CCCP! Sprav si už to "R"!

      22:32 Zbraně Rusko nepotřebovalo, umělo si je nejméně od poloviny roku 1916 samo vyrobit! Podlehlo vnitřní zradě! je tak se mazepčikům podařilo odrhnout od něj Malorusko s Novoruskem. Za pomoci Němců!

      Vymazat
  19. Oprava 22,22: "peníze" - napsáno špatně, neměly být uvozovky, před peníze jseem chtěl napsat slovo - pouze - toto slovo mělo být s uvozovkami.

    OdpovědětVymazat
  20. Byl bych rád kdyby nás Rusové podpořili a poslali nám nějaké zbraně, abychom mohli z mostů odstřelovat AMI konvoje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No - zrovna ty konvoje?? To by mně vadilo snad ze všeho nejméně. Proč jako? Abych předvedl princp a sílu? Konvoje nejsou jen plechy, ale taky lidi - kluci, jako máme my doma. Tobě by přišlo správný, kdyby tvýho kluka nebo vnuka poslali političtí šmejdi někam s konvojem, a jakýsi magor ho zabil? Bože - kdy už skončí tahle pitomá nenávist! Ale úplně zbytečná a ubohá!

      Vymazat
    2. Mel bych reseni-aby do tech konvoju nasedli politicti smejdi namisto tech kluku a vnuku. Pak by to bylo pruchodny? :-)

      Vymazat
    3. 23:48 tak pokud vím, tak do těch plecháčů ti synové a vnuci nasedli za peníze, v pracovním poměru, takže podstupují rizika zaměstnání, kde je i smrt vlastně běžný pracovní úraz. Asi tak.

      Vymazat
    4. 1:57
      Tak s chutí do toho. Na co ještě čekáš, hrdino?

      Vymazat
    5. 1:59 Vy nerozumíte psanému textu?
      Pán z 1:57 dal najevo, že s tím nesouhlasí a to, co "ti kluci" dělají za peníze, by nedělal.

      Vymazat
  21. a karavana jde dál, milí holenkové!

    OdpovědětVymazat
  22. Kuci,ked tu na.zaciatku diskusie spominate Budapestianske memorandum,nezabudnite spomenut dohodu Gorbiho s Reaganom o nerozsirovani Nato,na vychod !Cela situacia sa nedodrzanim tejto dohody zmenila na obranu proti Usa a Nato.Takze nejake memorandum je dnes bezpredmetne!

    OdpovědětVymazat