Reklama

.

.

úterý 26. prosince 2017

Profesor Drahoš trapnější než jsem předpokládal


Ivan David
26. 12. 2017
Lidé pohybující se daleko od vědy sdílejí stereotyp, že vědec je nepraktický popleta zaujatý toliko svým výzkumem, mimořádně inteligentní a seriózní slušný člověk. Nebývá tomu tak. Živit se vědou znamená velmi dobře znát způsoby, jak sehnat prachy na výzkum zahrnující vlastní hmotné zajištění.   Dobře
se uplatnit, udělat vědeckou kariéru, to znamená přeskočit kolegy. Metody k tomu vedoucí nejsou jiné než v jiných oblastech života. Jistěže se může i mezi akademickými funkcionáři vyskytnout ryzí charakter, ale je stejně bílou vránou jako mezi politiky nebo umělci v show byznysu. Aby byl někdo zvolen do čela vědecké instituce, která rozhoduje o penězích a kariérách, především musí ovládat umění co nejméně vadit co největšímu podílu volitelů a co nejvíce v zákulisí nabízet.

I pro bývalého předsedu České akademie věd platí, že každý je za hranicí své odbornosti laikem. Pan Jiří Drahoš se nikde politikem nevyučil. Nevyrostl v žádné straně ani není politickým solitérem formátu Mahátma Gándhího. Nemá s politikou společného pranic krom ovlivňování rozpočtu vědecké instituce a manipulace s lidmi. Jako mnozí jiní se patrně domnívá, že politický talent mu nechybí, pokud dosáhl kariéry a zase sehnal prachy na grant tentokrát s definovaným cílem „stát se prezidentem“.

Samozřejmě zkouší jinde osvědčenou strategii postupu vzhůru – co nejméně vadit. Problém je, že není co nabízet volitelům, v tomto případě všem občanům. Může nabízet a nepochybně nabízí sponzorům, ale ti nevolí. Nabízí tedy voličům, jak kdysi napsal Karel Čapek v jednom aforismu, že je vyvede z června do července. Jenže nikoho nelze korumpovat tím, že mu nabídnete to, co už má. Tedy Evropskou unii na věčné časy a nikdy jinak a NATO jako pevnou hráz války a kapitalismu.

A tak Jiřímu Drahošovi nezbývá než napadat protikandidáty. Miloš Zeman dobře ví, že tudy cesta nevede, protože takto se sympatie voličů nezískávají, a proto protikandidáty a jejich útoky záměrně ignoruje. Jiří Drahoš zřejmě nemá příliš dobré poradce, protože nejprve ukradli text jeho protikandidáta ZDE, nyní Drahoš napadl prezidenta kvůli jeho vánočnímu projevu ZDE. Tento druh projevu je specifickým žánrem. Je formulován tak, aby byl nenapadnutelný. Jiří Drahoš v křeči z horšících se vyhlídek na volební úspěch napadl Miloše Zemana, že „jediná inovace je hrozba pěstí“. Servilní Novinky.cz (zřejmě mediální partner Jiřího Drahoše) nalezli televizní záběr, kde má Miloš Zeman ruku zaťatou v pěst. Tento způsob napadení protikandidáta ukazuje na nedostatek formátu osobnosti, protože jde o vylhanou malichernost, jakou musí osobnost většího formátu velkoryse přehlédnout, protože, jak se říká v kraji, odkud Jiří Drahoš pochází, „orel mouchy nelapá“.

Ještě pár takových trapných selhání a podpásovek a Jiří Drahoš se může rozloučit s druhým kolem prezidentských voleb.

143 komentářů :

  1. Drahos neni vedec ! Kdyby byl vedec, tak se jel podivat do Afriky, aby vedel, co za BARBARISMUS a kriminalitu by rad privital na uzemi Ceska.

    Drahos je to, cemu se rika v Americe - political upstart ! Ten se prida ke kazdemu, kdo mu zajisti prestizni koryto, bez ohledu na destrukci v jeho okoli.

    Zvitezi-li VITAC, bude se vam cynicky smat, az budete pohrbivat svoje mrtve ! Budete mit z Prahy
    Johannesburg... Drahosi, zvedni tu svoji prestizni zadnici a jed se podivat na Hillbrow. (Ja tam zil , ty "VEDCE" !)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neomarxista Drahouš vám milí ovčané zajistí tsunami neomarxismu té diktatury humanistů tak,že se budete všichni divit,když to přejde do diktatury islamistů a republika bude řizena menšinou ,která bude většinou podporovanou hrůzami vítaných samopalníků,kteři dostali od strejdy Putina na dekel.
      Ne nadarmo si ty islamisty s jejich doktrinou zavraždění všech nevěřicích nechce pustit do kožichu ani president TRUMPETA.
      To jen vlezdoprdelistickým drahoušům drži štanglu pražská kakárna,tak dlouho,až i jim přejede přes jejich tlustá dobře zaplacená břicha ,autobus ukradený pozvanými teroristy a teprve pak bude od nich pokoj a ne chaos strachu a zničení,kdy jim slouži ta Jihoafrická Unie jako vzor...

      Vymazat
    2. Velice lehce používáte termín "neomarxizmus" jako kdysi lidé v nepochopitelných jevech termín "Bůh".

      Vymazat
    3. ...drahoš je obyčejnej "kejval"...a nestojí za diskuzi,..ale vadí mě, proč ho oslovovat
      jako "neomarxistu"..co má taková nula společnýho s Marxem ?!

      Vymazat
    4. TERMÍN NEOMARXISMUS JE NOVÝ A NÁŠ TISK O NĚM NEPÍŠE A PROTO JE I TADY NEZNÁMÝ

      Coje to za zrůda vam zkusim dát v odkazu.
      https://youtu.be/k1RasXw7iko

      Vymazat
    5. Proč sem dáváš odkaz na přitroublého blábolitele? Ty jeho plky přece nevedou k žádnému poznání! Leo

      Vymazat
    6. Leo,kdy jsi absolvoval školeníu CNN.Ti taky osočují a lžou BEZ DŮKAZŮ.
      Tak se ty trottle tak blbě neptej a čti si co vyrobili neomarxisti ten GRAMSI a pražská kakárna...
      Za to,že jsi senochrup a nechápeš vůbec nic si můžeš sám.

      Vymazat
    7. 15:08 Tak především tomu hoví, na rozdíl od tebe dole i nahoře vobřezanej bronštejnův kripliku ... co bys chtěl hovade "poznávat"? Nejlíp bude když co možná nejdřív poznáš železnou palici na svý blbý makovici!

      Vymazat
    8. Drahoše do koše!

      Vymazat
  2. Co dodat,snad jen "houšť a větší kapky", jak se u nás říká. Žádná trapnost a podraz Drahošovi není proti mysli. Nechtěně jsem byl svědkem i dalších podlých kousků kandidáta. Není nic dokonalejšího a spolehlivějšího, než když se tajtrdlík odrovná sám. A k tomu mu přejme sílu, a nadšení, ať dílo se mu podaří. J.B.

    OdpovědětVymazat
  3. Drahos je pederast a stejnej udavacskej kripl jako Venca flaška Havlotroska!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:18 Pánové, neotvírejte Overtonova okna, když to metodologie přímo nevyžaduje. Pan Drahoš je vědec a svobodně si vybral předmět svého výzkumu. Tak to prosím respektujte.

      Vymazat
  4. Nagooglujte !
    Google images ! HILLBROW !
    To na vas chysta kazdy vitac !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:22

      Ty už mluvíš i ze spaní, magore?

      Co tou samomluvou chceš říct ke komentáři nahoře?

      Podle všeho jsi úplně stejně blbej jak ti nezletilí sprejeři, co všude stříkají své značky.

      Vymazat
    2. 23:08 mlc, zapecniku

      Vymazat
    3. Pane, zkuste si přečíst jiný článek, který je dnes uveřejněn dnes. Jak se vlastně stal profesorem a vědcem. Byl velmi blízký stavu, který potřeboval stát po roce 1989. Je tam uvedeno. že těchto post pro své "oblíbence" nebylo těžko získat výhody.

      Vymazat
  5. Od Drahoše se moji známí odvracejí ,prý budou volit Horáčka.Až na jednu paní ,ta si dala portréty všech kandidátů vedle sebe a ,že bude volit toho nejhezčího .Vyšel jí ten zmrd Hilšer.Dobro došli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní je zjevně mdlého rozumu.
      Volit podle ksichtu ... pak se divíme, že to tady vypadá, jak to vypadá ... s takovým materiálem.
      A Vašimi známými se moc nechlubte, Horáček je úplně stejný hydra jako Drahoš.

      Vymazat
    2. Takhle jednou matka chtěl volit v parlamentkách! Jí vyšel Falmer! Naštěstí jí známá připomněla co by to znamenalo pro její zvyky nakupovat západní kosmetiku a léky ...

      Vymazat
    3. Moc jste Vaší matku nepochválil !!!

      Vymazat
    4. 22:41 Paní není mdlého rozumu, paní na to jen kouká z mnohem delší časové perspektivy. Byl jste někdy na zámku a prohlédl si galerii šlechticů, o kterých nevíte zhola nic ? A všimejte si, paní vůbec neuráží princip zastupitelské demokracie, jak by si nějaký hulvát přál. A vůbec, odkazovat se na pojem mdlého rozumu, víte vůbec něco o naší čestné české neziskové politice ?

      Vymazat
    5. 12:53 Tak on byl ještě mladej tenkrát! Čerstvě ve funkci po Grebendoj, žádný tři brady jako dneska!

      Vymazat
  6. Dosud jsem nepochopil, jak může Polák z Jablunkova hájit zájmy ČR. Snáze bych pochopil jeho snahu o oddělení Těšínska a jeho připojení k Polsku. Dále nevím jak dnes, ale i dříve řada tzv. vědců byla spíše politickými pracovníky a tomu odpovídaly i přiďelované tituly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:25 Musel byste se narodit v Jablunkově jako Polák a pak vysedět vysokou. Přijde na to čí zájmy byste chtěl zastupovat. Někdo šel na kněžskej seminář, někdo šel z divadla přímo do diplomacie. Pokud byste chtěl hájit zájmy ČR, pak byste musel začínat v Japonsku.

      Vymazat
  7. Kanditura vysokého muže nízkého vědomí, jenž se nikdy s ničím nezapletl, je největší ostudou této sešlosti aspirantů na Hrad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zapletl. Už jako asistent na fakultě byl neoblíbený křivák, na Akademii proslulý plagiátor a vykradač cizích prací: "Jo, hochu, smíš publikovat, ale budu spoluautor." Tak je to prosté...

      Vymazat
    2. 23:38

      Důkaz?
      Podpis?
      Jinak je to jen anonymní pomluva, jakých si každý může vycucat z prstu stovky!

      Vymazat
    3. Důkaz ani podpis není podstatný. Přesně tak to fungovalo v minulosti a zřejmě i dnes. Pokud chtěl někdo publikovat, byl nucen "spolupracovat". Vše měla v rukách "klika" privilegovaných taky vědců. To je má osobní zkušenost a jistě i mnoha jiných. T

      Vymazat
    4. 19:31

      Jasně - důkaz dnes není podstatný. Stačí někoho osočit a pak to opakovat.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. 22:34 Přesně tak také to tak udělám.

      Vymazat
  9. Drahoš je ostuda národa.
    Toto vystudovalo z našich daní a pracovalo na Akademii věd ... to je úroveň!

    OdpovědětVymazat
  10. Všichni stojí za h****. Ale mám-li si vybrat mezi špatnými, tak raději akademika než veksláka nebo Babišova patolízala a podržtašku. ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ty stojíš za co? Upřesni! A čí jsi ty patolízal a podržtaška? Upřesni! Bože -diskuzní hnus v akci!

      Vymazat
  11. Drahoš je nedůvěryhodná osoba. Předstírá, že ho kamarádi vyzvali, aby "do toho" šel. Takové rozhodnutí se ale nedělá pro kamarády. Touhu po moci má (politický) dravec v krvi. Může samozřejmě předstírat, že o funkci nestojí a že jí vezme, aby národu pomohl z bryndy.

    Drahoš ve svém životopise předstírá, že mu komunisté nepovolili vzít do ciziny rodinu. Když jel do Německa, měl dvě děti 4 a 6 let a relativně malé stipendium. To znamená, že pro něj nepochybně bylo výhodnější jezdit za rodinou než ji na krátkou dobu brát do Německa.

    Pokud Drahoš skutečně tolik přispěl k rozvoji AV ČR, jak říká, měl zůstat u vědy a brát se dál za vědu a výzkum.

    Drahoš napadl Zemana za jeho výrok o Číně. Překroutil ho a řekl, že se tam Zeman chtěl učit, jak se dělá demokracie.

    Zeman ovšem řekl něco úplně jiného: šlo mu o stabilizaci společnosti, která má 1.5 miliardy obyvatel. To znamená, že tam je na 1500x víc Fialů, Drahošů, Kalousků, Bělobrádků a jim podobných. To je velká síla, která by dokázala společnost rozesrat.

    Putin nedávno na tiskové konferenci oslovil protikandidátku v presidentských volbách (citováno volně podle ČT24) : Jaký máte program? Majdan v každém městě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jírovče,
      za prvé, ty "vědče" ani neumíš počítat, spletl jsi se v počtu Drahošů a Fialů v Číně o řád.
      Ale hlavně, ty jsi "demokrat" jak noha.
      Nechápu proč jsi tehdy zdrhl do "nestabilní" Kanady, kterou demokraticky "rozesírá" 4x více Fialů, Drahošů, Kalousků, Bělobrádků a jim podobných a nezdrhl jsi raději do stabilního SSSR, do stabilní Číny nebo na stabilní Kubu.

      Nedůvěryhodný jsi ty.

      Vymazat
    2. 23:42

      Vám připadá normální někoho anonymně napadnout a tykat mu? To, že je to navíc hloupé a vulgární, už je jen "bonus". Jak se přitom cítíte?

      Vymazat
    3. Člověče, ty jsi asi spadl z Měsíce! Na internetu je tykání zcela normální a běžné.

      A co je na faktech hloupé (ano, sekl se o řád, což by se vědci opravdu stávat nemělo) a co je vulgární na otázce proč tento člověk emigroval do demokratické země když je pro něj demokracie "rozesíráním společnosti", tušíš zřejmě jen ty

      Vymazat
    4. Naprostý souhlas, pane Jírovče!
      Víte, tihle oponenti téměř nikdy neříkají, co chtějí, ale co nechtějí. Nechtějí u nás Zemana, v Rusku Putina, v Sýrii Assada,... Ale také nechtěli v Iráku Husajna, v Libyi Gaddáfího, na Ukrajině Janukovyče, ...
      Tak že i blbec má možnost sledovat, jak se těmto "elitám" a intelektuálům daří dílo, aby si lépe mohl představit, jak by to mohlo dopadnout, kdyby se jim to povedlo i u nás.

      Vymazat
    5. Ad Jiří Jírovec: konečně normální příspěvek v této diskuzi takový, jakých tu jindy bývá většina, ten Zeman musí hodně vadit, když je tady tolik přetrolováno.

      Ad Jan Kopecký: bohužel, ten anonym se jistě cítí spokojeně, jako při dobře odváděné práci.

      Ad vladimír hricák: trefa; menšina jich si nemůže dovolit řici nahlas, co chtějí, a papouškující lepšolidní většina to ani pořádně neví.

      Vymazat
  12. Pár měsíců dozadu nás tady soudruh David masivně zásoboval hanopisy na Babiše a ANO. Bude stejně "úspěšný" i v případě Drahoše?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni NORMÁLNÍ OBČANÉ věři,že ANO!

      Vymazat
    2. 9,32 - souhlas!
      Drahoš je nevolitelný - falešný, hloupý, v žoldu Západu, tupého vyjadřování a schopný jen ostouzet, kritizovat a napadat, jakživ neřekne nic o tom, jak by to dělal on a jaký má program, jak si představuje, že bude pracovat pro stát a jeho rozvoj - jen ostouzí ostatní, hlavně Zemana.
      AŤ táhne zpět do Akademie, pokud ho tam budou chtít - možná jsou rádi, že by se ho zbavili, takového zmetka proradného.

      Vymazat
  13. 23:08 ... Kdyby jsi nebyl TUPAN , tak by jsi poznal konkci okamzite, ty globalisticky SMARADE !

    A kdyby jsi stal za to, tak bych ti prelozil cestinu do cestiny natvrdliku a nerikej mi, co mam a nemam.
    ZMETKU !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:14

      Co to tu proboha blábolíš, ubožáčku?!

      Vymazat
    2. 0:21 Honolulu je osobnost, ty jsi zapecnicky nic

      Vymazat
    3. Ty považuješ za osobnost nevychovance a sprosťáky anonyme 1.40? A co jsi ty za duševního mrzáčka? Proč za tím svým exulantem neodtáhneš, proč tady trčíš mezi zápecnickými nic? Někde je něco špatně -ne?

      Vymazat
    4. 2:03 precti si co pises, ty jsi nejenom sprostak ale taky zakerny sprostak.
      A o tvy rady kam jit nestojim. Ale tebe se ptam, proc jeste dejchas?
      Nicko
      Exulanti zde smi byt urazeni, zapecnici ne
      Jen do casu

      Vymazat
  14. 23:42... Prestan zde nadavat memu sousedovi -
    Kanadanovi - JIROVCOVI ! On je svetak a ty jsi krupan z prdelakova.
    Ma barak v Praze, v Alberte a v Ontariu. Ma dva vedecke diplomy a ty jsi propadlik z pomocne skoly a
    hnidopych !

    (Psssst ! Ted zije v Praze, protoze v prosinci v Alberte vsem Cechum omrznou Testicles. Vim to, byl jsem tam !)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jirovec vyrovec urazil Ustavu

      Vymazat
  15. 0:21... Kdyby jsi nebyl odkojen odvarem z makovic, tak by jsi rozumel cesky. Ted kdyz jsi mentalne postizeny a potrebujes tlumocnika z cestiny do cestiny - ja ti ho delat nebudu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně se to píše takto. Kdybys nebyl... tak bys rozuměl. Takže na tlumočníka to ani trochu nevypadá. Ztište hormon.

      Vymazat
  16. Doktor David přesně popsal, jak se dělá kariéra. V době převratu a krátce po něm je to výjimečně snadné. Drahoš o sobě tvrdí, že byl před převratem řádovým vědeckým pracovníkem jednoho z ústavů Akademie věd. Avšak asi dva roky po převratu už zastupuje ředitele ústavu a pak je celých 8 let jeho ředitelem. Ani po skončení ředitelování se nestává znovu vědcem, ale jen náměstkem pro vědu. Normální kariéry jsou složeny z povyšování ne více než o jeden stupeň. Drahoš to vzal hopem. O vědu se už tolik nestaral a stal se organizátorem. Přesměrovává toky peněz a odměňuje svoje věrné. Pracoval na tom, aby se zalíbil ideologickému dozoru a cestu k předsedovi akademie měl otevřenou.
    Všechna fakta jsou z wikipedie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:17
      Joo, doktor David o tom jak se dělá kariéra musí něco vědět.
      Z ničeho se stal přece v roce 1998 ministrem zdravotnictví. Po cca 16 měsících byl však pro neschopnost z této funkce odvolán

      https://zpravy.idnes.cz/ivan-david-uz-neni-ministrem-zdravotnictvi-fea-/domaci.aspx?c=991208_185234_domaci_jkl

      Poté co i doposlancoval se David překvapivě nevrátil k vědě nebo psychiatrické praxi ale zařídil si flek ředitele léčebny v Bohnicích.
      I z této funkce byl však opět odvolán. Ale světe div se, opět se nevrátil k praxi, ale zařídil si teplý flek jakéhosi "náměstka pro vědu a výzkum".
      No a světe div se k 1.1.2018 byla tato zcela zbytečná jednotka zrušena a David se ocitl na dlažbě.

      Vymazat
    2. A co sis zařídil ty nýmande 1.36? Dřepáka u internetu, závisláka na žvástech, závistivýho, nepřejícího, vzteklého, a hloupého, pomlouvačného důchodce? Tak to není zrovna moc nóbl -ne? Tak proto tak hnusně pomlouváš Dr Davida? No,to víš, komu není shůry dáno.... měl ses ve škole lépe učit. Takhle jsi byl vždycky jen malým hovnem ve vysoký trávě, tím jsi zůstal, a zůstaneš dál, než tě uložej do dřevěnýho spacáku (a jestli tě tam uložej, jestli na to máš lidi, který mají o tebe zájem alespoň občas). Nic jinýho už tě nepotká,ale možná ten konec bude k tobě milosrdnej, i když se z tebe stal nactiutrhačnej šmejd. Ale jen si zapomlouvej, ať se alespoň občas něčím potěšíš. A ještě nějaké další drby bys nevěděl?

      Vymazat
    3. 1:59
      :-D hahahaha
      Tak jakýsi nýmand v 1:17 sepíše hanopis na Drahoše "Jak se dělá kariéra" a když mu to člověk vrátí v úplně stejném gardu tak začne kvičet jako píchlá svině v 1:59.
      Drby? Taky jsem napsal jen fakta z wiki, debile. Dokonce jsem přidal i jeden odkaz.

      Já jsem se svou kariérou spokojenej, šulku. demokratická, svobodná společnost mi poskytla spoustu možností a příležitostí kterých jsem využil.
      Co ty?

      Vymazat
    4. Čučím, jak všechny ty příležitosti využíváš 2.07. Ještě i ve sváteční vánoční den dřepíš u počítače, a urážíš. Nic lepšího na ukájení sis nenašel? Kde je tvoje rodina - všichni prchli? No, ani se nedivím. S takovým exotem trávit sváteční den, vyžaduje asi silný nervy. A když už jsme u toho - "Drahoš" - co je to? Neznám. Dr Davida znám. Drahoš se musí vyskytovat ve všech blábolech mediálních masturbantů, abychom si vštípili, že něco takového opruzuje kolem politiky, a dokonce si to myslí na prezidentský úřad.S panem Dr Davidem si mediální neandrtálci držky vyplachovat nemusí, ten se do politické špíny nesere. A takový ty oplzlý vejžblechty jako je "píchlá svině" - příznačné pro sviňáky, si laskavě nech pro svý kámoše. Hloupá nula, spokojená se svejma sociálníma dávkama, protože jí umožňujou dřepět imrvére u počítače a předvádět svobodu projevu oplzlejma nadávkama a urážkama. Máš někoho, kde tě od té wiki odtáhne až u toho exneš, ty závisláku? Tak už se začni starat. Demokratická svobodná společnost se na tebe demokraticky vyprdne, a možná nedostaneš ani papundeklovej spacák - ale když jsi spokojenej, v pořádku. Měj se úžasně.

      Vymazat
    5. 1:17 ano, pan David to popsal přesně. Bohužel to takto fungovalo i za socialismu. Jak vidno nic se nezměnilo. T

      Vymazat
    6. 19:38 Trochu přece. Za socialismu tak od 60.let nestačilo být jen "uvědomělým soudruhem" pro zístání postavení. Dnes ale i po třiceti letech stále stačí být "uvědomělým nesoudruhem" pro zastávání jakékoliv funkce. Podívejte se na ostatní prezidentské kandidáty, jak neustále vyzdvihují svojí "ideologickou pevnost a oddanost internacionálnímu kapitalismu". Pořád si myslí, že si tím zajistí žádanou funkci, protože to tak na vedoucích místech funguje už od převratu.

      Vymazat
  17. 2:07 Takže ty seš taky pederast a udavacskej kripl jako Drahos,ovšem teď horuje stejně jako ty pro untermensch uASSacky okupanty??!!!
    No se máš ty debilokraticky nemyslici dreku čím chlubit!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Drahoš?
    Je šedá, kousající myš �� v koutě.
    I když prezident v tomto pidistátě nemá žádné podstatné pravomoci, tak jediným přijatelným kandidám je M. Zeman.
    Proc?
    Mluví jak mu zobák narostl k věci a s rozumem, bez kličkování, jak ostatní taky prezidentští kandidáti.
    ... a to Zemana z řeči o vzdělání v minulém ČSSR nějak nemusím a názorově se lišíme, tak je to jediný, volitelný kandidát hájící zájmy běžných lidí ČR.

    OdpovědětVymazat
  19. Při sledování kandidátů na prezidenta mne bezděky napadá jediné.
    Mnoho povolaných, málo vyvolených.

    A pro Zemanovo, často až nekriticky sebejisté příznivce bych měl asi toto. Zeman je sám se svými názory. Zbývajících osm je prakticky pouhým jeho opakem. Ve druhém kole se voliči všech osmi zbývajících sjednotí proti němu stejně, jako se tak stalo při posledních volbách. Tak že očekávám hodně podobný scénář.
    V prvním kole získá Zeman cca 40% a druhý nejúspěšnější něco přes dvacet. Potom se všichni spojí proti Zemanovi a konečný výsledek očekávám velmi těsný a už vůbec ne jistý.
    Samozřejmě bych se rád spletl, ale historie a matematika jsou vědy, které jsou bez emocí a nic neodpouštějí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad vladimír hricák 5:23: Bohužel souhlasím, různí lidé už mi po různých "kauzách" řekli, že po tomhle už Zemana volit nebudou.
      Jak vážně to mysleli, jestli ho předtím volili, jestli později ty "kauzy" přece jen nezačali vidět střízlivě, tak to nevím.
      Ale ta masáž proti Zemanovi má grády a všechny možné podoby a mám obavu, jestli přece jen nebude částečně úspěšná. A částečně, to by lepšolidem asi stačilo. Mnoho lidí si nepřipouští masivnost té propagandy, jaké je to celé orwellovsky hrůzné.
      Občas sice něco prokouknou, některé nelogičnosti té kampaně, některé trapnosti, některá hloupá přehánění a dvojí metr, ale občas taky ne a stopu to v nich zanechá.

      K těm kandidátům, všichni nejsou Zemanovým opakem, z Vašeho popisu se vymykají Petr Hannig a Jiří Hynek, jenže ti jsou v podstatě mimo soutěž, média je důsledně ignorují.

      Vymazat
    2. to 9:59
      Mohu poradit jak s se vypořádat s tou propagandou a nenávistnou kampaní. Už 25 let neposlouchám českou televizi- zprávy a různé debaty či názorové průjmy, nečtu noviny a informace si selektivně vyhledávám, takže celá ta mašinérie jde mimo mě. Dělám to především pro zachování svého zdraví.I když se Zemanem v hodně věcech nesouhlasím, dostane můj hlas i hlas mé rodiny, usoudil jsem, že Zeman je prozatím to nejlepší co se nabízí a je nejmenší zlo pro NÁS VŠECHNY.

      Vymazat
    3. 10:52 To máte sice pravdu, ale dav čte bulvár a sleduje tv žvásty

      Vymazat
    4. Vláďa z Brna
      Ono je to se Zemanovo kritiky těžké. Když vypukla kauza "Pussy", byli mnozí strašně pohoršení, že máme prezidenta hulváta. Když jsem se jich zeptal, zda je větší hulvát ten, který nám onen termín přeložil, nebo ten, kdo těm Pussy připíná metály a velebí je, jako aktivistky, raději mne odbyli. A to někteří z nich byli i vysokoškoláky, nota bene, vystudovanými kantory. Lidi neradi připouštějí svůj omyl.
      Já osobně nepovažuji Zemana za bezchybného. Ale to, co se mi na něm nelíbí, mu paradoxně nikdo nevyčítá.

      Vymazat
    5. Díky p. Hricáku, dosud jsem si vlastně neuvědomil, tohleto mám s Vámi stejně: "to, co se mi na něm nelíbí, mu paradoxně nikdo nevyčítá".

      Vymazat
  20. Musím souhlasit,
    je to tak jak píše autor. Dnešní vrcholový akademici
    jsou na tom podobně jako kariéristé v katolické církvi. Samí úplatek a zákulisní podlosti a ještě k tomu církevní tajemství že se jebou do konečníků, jinak má po kariéře.
    O tom jistě autor článku ví své*https://youtu.be/z1uLbdzLS78

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi měla Univerzita Karlova zvuk. Dnes, kdykoliv se objeví u jména komentátora zkratka UK, je to zárukou neobjektivity, až primitivní zaujatosti. Člověk až žasne, kolik máme různých analytiků a odborníků přes všechno. Bezděky mne napadá, kolik asi za své výpotky berou a jestli ty peníze, které do našeho školství jdou, nejsou dostatečné, jenom se blbě přerozdělují. Většina z nic je totiž drahá za hrnek studené vody.

      Vymazat
    2. Invaze církve do školství je očividná.
      Ničení vysokých škol je pokračování fašistické práce*

      Vymazat
    3. Dnešní vrcholový akademici si své tituly koupili. Nejen v Plzni se prodávaly ...

      Vymazat
    4. Tuším pan Klauz je 56 krát doktorem :))
      ...zní to jako vtip ? Žel Bohu nemá daleko od pravdy*

      Vymazat
    5. Akademik MUDr. Ivan David, CSc.
      střílející do vlastních řad má titulek něco o trapnosti.
      Cítím se také trapně, nechápu ? Křesťan,
      dobrý katolík a tolik mrvy z úst
      řití stala se na tolik*

      Vymazat
    6. 13:47 Šmarjá pano, psychiatr a v Akademii věd. Člověče, nemusíte urážet lidi, kteří se vypracovali vlastní pílí a své práci jistě rozumí, jen kvůli tomu, že jste nedávno odložil slabikář a po nocích čtete Baudelaira. To by správný křesťan měl chápat a vědět. I současný papež František by vám vysvětlil, že zabývat se dekadencí a úpadkem je chvályhodná věc, neboť nám je Bůh neseslal jen tak pro nic za nic. Jako správný křesťan a katolík, byste měl být skromný člověk a oddávat se dekadenci pouze v soukromí, neboť úpadek provozovaný na odiv veřejně uráží oko Boží.

      Vymazat
    7. 14:36
      Šmarjá pano,
      co mně hned nadáváte že jsem katolík.
      Jsem lotr, ale s prokletou ,zlodějskou, fašistickou církví nemám nic společného.
      Správný potomek mistra Jana Husa a dalších vlasteneckých světců vám tyhle katolické vazaly moc nepochválí.
      Tak se raději proberte do reality vy katolické Boží hovádko*

      Vymazat
  21. Včera čété překvapila, Železný se držel jak ocel, žádné pohrdlivé grimasy, žádná uštěpačná slovíčka, velmi profesionálně složený mix ze Zemanova projevu. Zdá se, že slova o tom, aby se lidé nenechali ovlivňovat českou televizí, padla na úrodnou půdu. Uvědomili si, holoubkové, že mají po žížalkách a ze všech sil chtěli dokázat, že to dovedou i slušně. Konečně. A navíc hned po naprosto přirozeném, uvolněném a vyrovnaném Zemanovi, který snad ten projev říkal spatra, ne z čtecího zařízení, pronesl asi dvě věty Drahoš, chudák nervózní a zjevně neschopný doříci myšlenku, poslední část jeho odpovědi už vysloveně tahal z ponožky. Takže díky čété, tentokrát to bylo ve prospěch Zemana. Poprvé, co si pamatuju a že si teda pamatuju dost.

    OdpovědětVymazat
  22. Mnozí to dobře odhadli,Drahoš je velice podobný Cvachovi ze seriálu Nemocnice na kraji města.Podlízavost,komploty,hlavně být u toho,skutečně to není charakterní člověk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je podobný příměr lepší, než sáhodlouhé vysvětlování. Cvach, to je přesně ono.

      Vymazat
    2. Už jen ty falešné brýle na oklamání protivníka

      Vymazat
  23. Sjel jsem ty názory. Na jedné přednášce z rétoriky nám profesor filozofie řekl.: ,,Tam, kde končí argumenty nastupují impertinence a urážky."

    OdpovědětVymazat
  24. Jiří Jírovec27. prosince 2017 9:18

    Pro 23:42
    Máte pravdu, spletl jsem se. Pro Čínu je 150x víc "Kalousků" než u nás dost. 1500 by hraničilo s přírodní katastrofou. Nešlo o výpočet, ale o selhání paměti, která si vybavila, že jsme o "stabilizování čínské společnosti" již psal a původně správné číslo obohatila o jednu nulu.

    Ještě dodám, že tam mohlo být jakékoli jiné jméno. Třeba Bursík.

    Pokud jde o Kalouska, mám pocit, že svůj politický talent, smysl pro humor i intelekt promarňuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:18 Já bych neřek. Top09 byl docela dobrej joke a Míra se vydržel nesmát až do konce. To se muší zasejc ocenit.

      Vymazat
    2. 9:18 Pane Jírovče, kdybyste chtěl vstoupit do Top09, třeba bych Vám mohl nějak pomoci ? Byl byste špičkovým křesťanským demokratickým interbrigadistou 09. Určitě byste si nezadal, jsou tam osobnosti jak s rodokmenem, tak se zkušenostma i slovní zásobou. O chemii snad taky něco víte. Kdybyste neměl smysl pro humor a intelekt, tak bych Vám něco takového nenabízel.

      Vymazat
  25. Lidé jsou různí a mají různé myšlenkové pochody, jen nechápu, že dovedou tak neurvale napadat každého, kdo má jiný názor. Nejhorší na tom je, že sami sebe považují za jediné demokraty, takže mě to vede k myšlence, než takovou demokracii, tak to raději opět ten "socialismus", který prý má opět být nastolen podle proroctví slepé bulharské věštkyně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budete pracovat v neziskovce, pak pochopíte. Tam je taky ňákej šéf, kterej chce výsledky, jak mu jeho koně rozvracej nenávistné diskuse. A dobrým slovem lidi nenaserete. Jinak na socialismu se usilovně pracuje, zatím se tomu sice neříká socialismus, ale už máme nevolené zástupce, kteří říkají, co má kdo dělat. Ale myšlenkové pochody bych v tom rozhodně nehledal.

      Vymazat
  26. Jestli je demokracie přijímání arabských slimaku a podpora Banderovcu,tak tu demokracii si račte strčit do p...e!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Takzvaný profesor Drahoš není vědec - stačí si srovnat jeho předchůdce ve funkci prof. Zahradníka a úředníka Drahoše - publikační činnost Drahoše (měřeno citačním indexem) je proti prof. Zahradníkovi bagatelní - v podstatě se dá říct, že celá "vědecká kariéra" Drahoše je tak na úrovni průměrného doktoranda. Nápadné též je, že jeho údajných 14 patentů není jeho, ale je spoluautorem patentu a prakticky ve všech případech je jeho spoluautorství z doby kdy šéfoval ve výzkumáku - tedy rozhodoval o připuštění prací svých podřízených k patentovému řízení... Jediné v čem byl Drahoš pilný (publikační a vědeckou činností očividně neoplývá) je sbírání různých členství v různých spolcích - není se tedy čemu divit, že jako vědec selhal, když většinu své energie věnoval "spolkové činnosti".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud by prohlásil, že byl členem Svazu československo-sovětského přátelství, tak bych ho bral. Bylo by všem hned jasné, že není suchar a má smysl pro humor. Takové vědce však bohužel po listopadu nemáme. Máme jenom úředníky, kteří se stydí za členství v KSČ, protože je tam poslali rodiče, aby se dostali na vysokou školu a pak třeba na akademii věd a mohli jezdit do ciziny.

      Vymazat
    2. Jaký je Drahoš vynálezce lehce zjistíte tady
      https://isdv.upv.cz/webapp/webapp.pts.frm
      Do rubriky původce vložte %Jiří Drahoš%. U patentů, na kterých se mohl podílet, ní nikdy uveden jako první v seznamu původců.

      Autorství vědeckých prací lze ověřit v databázích scopus nebo WoS. Tyto databáze jsou přístupné jen na univerzitách. Veřejnost může hledat zde
      www.worldcat.org
      Moc se toho najít nedá
      http://www.worldcat.org/search?q=au%3A%22Jir%CC%8Ci%CC%81+Drahos%CC%8C%22+OR+%22J.+Drahos%CC%8C%22+OR+%22J.Drahos%22+OR+%22Jiri+Drahos%22&qt=results_page

      Vymazat
  28. Ano pane Davide máte opět pravdu. Presstituti a hlupáci se neustále soustřeďují na naprosto bezvýznamé události: přeložení názvu pochybné ruské skupiny do češtiny, ukazování hůlkou (stejné jako ukazování rukou nebo ukazovátkem) a konečně nyní na zvednoutou zaťatou ruku. Už naprosto bez uvedení v souvislost se skutečným spojením s projevem. To Topolánkův prostředník byl jasnější!
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:41 Jasně, Topolánek je správnej chlap, ten by na nikoho pěsti nezatínal. Ten vždycky ukazuje jenom prostředník. My kluci, co tady spolu po listopadu mluvíme, totiž víme co to dovopravdy znamená. To nějaké sprosté slovo je proti tomu nic.

      Vymazat
  29. Mohu potvrdit z vlastní praxe, že popis toho, co se děje v AV ČR, je velice přesný. Vědec, aby mohl pracovat, potřebuje alespoň minimální granty na zaplacení analýz, materiálu a také na plat technika. Dokonce i publikace a patenty je potřeba zaplatit, o konferencích ani nemluvě. Přijetí/nepřijetí grantu nezávisí ani tak na jeho kvalitě, jako na tom, s jakým klanem je svázán jeho navrhovatel. A v tomto ohledu je "nezastupitelná" role ředitelů jednotlivých ústavů a i vedení celé AV ČR, kteří (prostřednictvím vybraných anonymních oponentů) určují další směřování výzkumu. Mnohdy se tak "řeší" věci již dávno vyřešené nebo takové, které podporují teze, nadiktované shora (třebas z Bruselu). PK2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na prof. Zahradníka, byli všichni ve vedení akademie politické loutky. Snad jen Pačes měl ducha podnikavosti, a proto se nalepil na ČEZ.

      Vymazat
  30. Drahoš je trapárna. Kavárna nemohla vybrat horšiho kandadáta. On je tak špatný, že se možná dokonce ani nedostane do druhého kola. Podle mě bude druhé kolo Zeman vs Topolánek, protože Drahoš s Horáčkem se totálně znemožnují, poslední průzkum to naznačuje. Topolánek šanci má i když jsem si to neprve nemyslel. Většina Čechú je proti příjímaní uprchlíků a nejsou eurohujeři, takže jim Drahoš a Horáček nejsou sympatičtí.

    http://www.epshark.cz/prezident

    OdpovědětVymazat
  31. Copak nevidíte, že se zametá cestička ne hrad pro Topolánka? Za ním stojí miliardy ze solárního byznysu a pojistka amnestie, kdyby spadla klec. Do druhého kola půjde Topolánek a všichni proti Zemanovi se potom spojí. Se Schlafenbergem to bylo podobné, číro pro mladé voliče, teď chlap s kulama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:32
      "zametá..."
      Možná, že tu takový plán existuje. Jenže se může docela dobře stát, že právě díky hlasům pro Drahoše Topolánek do případného druhého kola nepostoupí. - Uvidíme, jakou má český volič paměť.

      Vymazat
    2. 10:32 Topolánek je kandidát jak řemen. Helmu už na hlavě měl, poslat ho někam na inspekci no problem. Amnestie zvládne levou zadní. Turban by mu určitě taky slušel. Kdo by chtěl víc.

      Vymazat
  32. Když už člověk z Drahošových veřejných vystoupení vytuší jeho intelektuální "vyprahlost", nemůže jej nenapadnout otázka, jak je možné, že se týž člověk stal doktorem věd?
    Tím, který by svou tvořivostí a širokým věděním podstatně rozvinul nový vědní obor (v jeho případě chemické inženýrství). Rozvinul-li jej skutečně, pak se opět vkrádá otázka, kolik z jeho bývalých kolegů mu v tom účinně napomohlo a který z nich by si onen titul spíš nezasloužil místo něj?
    Každý, kdo prošel výzkumem či vysokým školstvím jistě dobře ví, že zdaleka ne každý z našich profesorů (chemiků) je formátem pp. Holého, Wichterleho, Exnera či Heyrovského, Ferlese či Dědka, Tocksteina, Pilaře atd atd.
    Tento, který by rád usedl na Hradě, je však mezi velkými a skutečnými osobnostmi i ve svém oboru jen leklou rybou. A to i kdyby si ke jménu sehnal i kupu dalších novodobých titulových pentliček.
    A to už raději ani nepomyslit na jeho pražsko-kavárenskou světonázorovou orientaci a léty vytříbené pokrytectví. I onu lacinou podpásovku, o níž v článku píše autor dr. David a se kterou se musel otřít o prezidenta Zemana. Ubožák ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sám jsi ubožák. A ubožáci jste všichni vy pomlouvači a špiniči.
      Probíhá normální volební kampaň. Stačí si vzpomenout kolik podpásovek uštědřil Zeman Schwarzenbergovi.

      Vymazat
    2. P.Opluštil.
      To je přesně ono,všichni proti Zemanovi.Ono je fakt jedno který by vyhrál volby,všichni jsou Zemanovi oponenti,ani na jednoho nemůžu ukázat,byl by si lepší než Zeman.Jak jsem někde zaznamenal,jak Žantovský chválí Drahoše,tak je jasné odkud fouká vítr,Drahoš jen další USA poskok,zaprodanec.

      Vymazat
    3. Jednou z podpásovek Zemana knížeti bylo to, že Zeman umí česky.

      Vymazat
    4. 12:08
      Spíše ty trapné sprosťárny jako že Schw. visí na jeho hradech obrazy s nacistickou tematikou a pod.

      Vymazat
    5. 10:36 Zajímavé, že mám z toho člověka přesně takový pocit, aniž bych ho kdy slyšel mluvit. Z toho usuzuji, že kavárna a jeho přátelé si počínají výtečně.

      Vymazat
    6. 12:08 Pokud jsem dobře informován, tak prezident Zeman mluví dobře česky, sice na zahraničních cestách s malým anglickým nebo ruským přízvukem. Domníváte se, že by kvůli tomuto jeho drobnému nedostatku měl v České republice kandidovat na prezidenta někdo, kdo mluví německy s českým přízvukem ?

      Vymazat
    7. 10:57
      Číra se nemusel pan Zeman ani náhodou slovně dotknout. Číro se ztrapnil sám před obyvatelstvem české kotliny svým naprostým debilismem. Prostě kavarna a mladí úchylové nestačili k jeho úspěchu.
      Václav

      Vymazat
    8. 10:57 Schwarzenbergovi bylo obtížné uštědřovat podpásovky. Uštědřoval si je sám nejen jednáním, ale i vlastní existencí. Uznal, bez souhlasu vlády, Kosovo. Chvátal pochválit Majdan. Úspěšně prosadil málem středověká práva svého rodu. Nakonec měl tu drzost, kandidovat na funkci prezidenta ČR. Hrůza! To, že se našlo tolik blbců, kteří ho podporovali a nakonec i volili, je trapnou vizitkou tohoto státu. Vám to ovšem nedojde, chápu.

      Vymazat
    9. í27. prosince 2017 12:34
      Kéž by tomu tak bylo jak jste napsal a on tam opravdu visel. Šel bych ho zatahat za nohy aby pověšení bylo dokonalé

      Vymazat
    10. 4:59 Pán se vyjádřil poněkud nepřesně, ale přání je otcem myšlenky.

      Vymazat
  33. Analýza dr. Davida je přesná a mnohé z ní se týká i dalších protikandidátů Zemana. Např. že se jejich "program" scvrkl na útoky na Zemana a pak vzájemné napadání. Ale "kavárně" přece nejde o důstojného prezidenta, ale o loutku "na Hradě", se kterou si budou prostřednictvím dalších politických loutek pohrávat kapitalističtí diktátoři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha, prej kapitalističtí diktátoři :-D
      Tak proto je teda Kellner na hradě pečený vařený a doprovází Zemana na každé východní cestě. Tak proto Zeman tak podporuje babiše :-D

      Vymazat
    2. Jak osvobozující je vědomí, že pan Zeman k těm kapitalistickým diktátorům nepatří.

      Vymazat
  34. Drahoš je nudný šedivý stín, myslím si, že do druhého kola se nedostane. Obávám se však Topolánka, neboť jeho hulvátství a nekulturnost bude mladou generací přijímaná částečně z recese, částečně z hlouposti; tedy podobně jak tomu bylo u nevzdělaného a vulgárního Schwarzenerga.
    Morave

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče hulvátství, tak to přitahuje především voliče Zemana.

      Vymazat
    2. 12:24 Myslím, že se obáváte se zbytečně. Schwarzenbergova kampaň představovala pokus udělat z něj mezigeneračního kulturního guru, z Topolánka reprezentata jakékoli kultury nikdo neudělá.

      Vymazat
  35. Pane dr. Davide ! Co jsem se to zde docetl ? ?
    (1:36 & 1:17) Vy uz NEjste CEO (Chief Executive Officer)
    v Bohnicich ?
    Kdo ted bude lecit vsechny ty pacienty z prazske "kavarny" ?
    (To vam zavinili vasi cenzori !)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, budeš-li potřebovat ošetřit či léčit, ve Státech je podobných ústavů víc.

      Vymazat
  36. 12:24 ne nadarmo má Drahoš přezdívku "želé", je to takové dospělé Sobotkovic želé

    OdpovědětVymazat
  37. Drahoš mohl být alternativou za Zemana. Odpovědi na otázky položené na shromáždění Post Bellum ho nenapravitelným způsobem diskvalifikovaly. Dočkali bychom se vyznamenání Mašínů.

    OdpovědětVymazat
  38. 12:32... Zde mas priklad hulvatstvi a TUPOSTI oponentu presidenta Zemana !

    Protoze Drahos je VITAC, doporucil jsem Cechum, aby se podivali na Hillbrow v JAR, kam politika vitacu vede.
    A hned jsem byl sproste napaden od 23:08..
    On nedokazal pochopit konekci.

    Pisi na americke weby a s pomoci prekladatelu na spanelske weby do centralni a jizni Ameriky.
    TAK POROVNAVAM !
    Vy Cesi mate ve svych radach vetsi % abnormalne myslenkove tezkopadnych lidi, nez maji obe Ameriky. (Jizni , severni). Myslim si, ze mate ZAMERNE, neco spatneho v jidle, nebo v pitne vode !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu neotravuj a vraťme se k těm lehkomyšlenkářům americkým.

      Vymazat
  39. Pan Drahoš je "přemoudřelý" lidem nerozumí, a pro normální lidí nevolitelný.

    OdpovědětVymazat
  40. už ten strach z ruskych agentu je velmi podezřely když soudruch drahouš je znam jako kooperator jaderneho vyskumu předevšim s ruskem kam jezdil na přatelske navštěvy za kšeftem za naše desatky ale to vam nikdo na čete a dalšich stokach nehodla řici

    OdpovědětVymazat
  41. Drahoš je nevolitelný - falešný, hloupý, v žoldu USA a Západu, tupého vyjadřování a schopný jen ostouzet, kritizovat a napadat, jakživ neřekne nic o tom, jak by to dělal on a jaký má program, jak si představuje, že bude pracovat pro stát a jeho rozvoj - to on nechce, on nechce, aby náš stát byl svéprávný a svébytný, on je hrobař ČR, a program mimo devastace státu žádný nemá, jen ostouzí ostatní, hlavně Zemana.
    AŤ táhne zpět do Akademie, pokud ho tam budou chtít - možná jsou rádi, že by se ho zbavili, takového zmetka proradného.
    Drahoš je typický příklad toho, jak po 89 naše věda jde do kelu, s lidmi jako on nemáme šanci - tupé loutky, bez schopností, o to připravenější konat pro páníčka, aby si udrželi korýtko ... fůůůůj drahoš! (zvracím)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Čechách je volitelný každý. Stačí mu udělat dostatečnou reklamu. Pokud se jedná o blbce, nenechat ho moc mluvit a pokud má estetický zevnějšek, je úspěch téměř zaručený.
      To je právě ta "výhoda" demokracie. Že dva blbci přehlasují jednoho chytrého. Desítky let se tahle hra hraje a ještě jí lidi neprohlédli. Vychcánkům to vyhovuje a blbcům je to jedno.

      Vymazat
    2. A ty jseš zřejmě ten chytrej a Drahoš blbej. No jasně :-D
      Máš aspoň maturitu, prosimtě? Na VŠ, nedejbože doktorát, se raději ani neptám, chytráku.

      To sebevědomí blbců založené naprosto na ničem je zarážející.

      Vymazat
    3. 16:49 Docela podnětná myšlenka, tuhle měli v ČSSD triumvirát - nevíte náhodou, kdo je tam kdo ? Třeba Sobotka je chytrej chlap, dokáže mluvit celkem dost, a když někdy praští pěstí do stolu, tak to platí jak nikdy.

      Vymazat
    4. 9,45
      Otázkou je, před kým do toho stolu praští. Jestli to byl Bakala....?
      Většina socanů hrála na image silných vůdců, ale moc nepřesvědčili. Alespoň podle posledních výsledků. Sobotkovi zlomilo vaz jeho poklonkování Bruselu. Doma bouchal pěstí do stolu, v Bruselu spíš srážel kufry.

      Vymazat
  42. Není on ten Drahoš nakonec ještě buzerant?
    Má sice ženu a nějaké děti, ale v jeho mládí bylo běžné, že se tak teplouši maskovali.
    Kdyby jo, vůbec by mne to nepřekvapilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyby ti u Drahose upadlo mejdlo tak bys mel odpoved na tvoji otazku

      Vymazat
    2. 17:18 Dočkejte času jako husa klasu. Až pokročí lidskoprávní agenda, budete si moci podat přihlášku na kontrolu manželského lože kohokoli. Ale je fakt, že do hlavy nikdo nikomu nevidí. Zvlášť když jde kontrolor zezadu.

      Vymazat
  43. Věřím tomu, že Drahoš, stejně jako Horáček nebo Topolánek ani nevědí, jak jsou pro naši zem nebezpeční a každý svým způsobem. Jedno mají společné, srážení pat před mocnými vládci tohoto světa ( Globalisty) nebo před jejich hlavními slouhy ( SS či EU). Půjdou za nimi, třebas až do pekla a ještě se jim budou klanět až k zemi, kašpárkové na niti. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak!
      Lokajství a touha po moci jim zaslepilo rozum, vědomě chtějí ničit svoji vlast - a za vlastizradu znám pouze jeden trest.
      Kéž by se národ probral a naložil s vlastizrádci po zásluze.

      Vymazat
    2. 17:53 Jsme přeci v Čechách, vidíte to moc černě. Pokud někdo uvidí Drahoše, řekne si, že stát, který má takovou akademii věd, nemá vůbec smysl kolonizovat. Horáček zase kohokoli obehraje v kartách, takže nepřítel přijde o všechny potravinové lístky i zbraně. Bohužel na to doplatí i někteří spojenci, protože zákony kapitalismu jsou neúprosné. A Topolánek zas umí někoho bacit flintou po hlavě, a když bude mít kliku, a jakože ji tenhle chlap v životě má, tak bací toho hlavního nepřítele a ostatní sem nepolezou. Takže to bude po všech stránkách humanitární.

      Vymazat
    3. 18:01 Jak víte, že chtějí ničit svou vlast ? Jsou to profesionálové, takže budou ničit to, co se jim řekne. Takže zaslepený jste nakonec jen Vy sám. A nepochybujte, že národ se zas jednou probudí. Skočí si na hajzl, pak si spočítá almužnu, jestli se vyplatí jít na tu akci se slevou. A když skončí poslední reklama, pak se půjde dívat na něco s Fantomasem..

      Vymazat
  44. 14:22... To ma logiku, ale i jeden zadrhel !
    Kdyz je otravuji vsechny, z Kanady az po Argentinu, tak casto narazim na chytre lidi !
    V Cesku se mi to nemuze stat ! Ja se citim dobre mezi hloupakama. Vzdy mi naroste sebevedomi, kterym potom oslnuji ve svete.

    Vasi dr. a prof. tak vzacne degradovali akademicke diplomy , ze neni divu, ze jich napr. Halik ma 19 !

    Ja si chtel jeden koupit, ale radej jsem si koupil aristokraticky titul.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom něco bude.
      Stali jsme se ještě většími slouhy, než vůbec po nás Z8pad chtěl.
      Všichni ti docenti a profesoři a celá ta sebranka degradovala akademické vzdělání, pak se divíme, že na Akademii věd může šéfovat takový proradný zaprodaný xindl Drahoš.

      Vymazat
  45. Až k neuvěření přesná je přezdívka občana Drahoše, kandidáta na prezidenta ČR. „ŽELÉ“! „ŽELÉ“! To toho člověka natolik charakterizuje, že už není k němu co dál říct. Autor přezdívky by, pokud nemá, zasloužil titul v oboru a navrch, vyznamenání. Za zásluhy o stát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:18 Jo jsou ještě dneska v neziskovkách kreativci a spin doktoři, kteří dokážou věc správně vyhmátnout a pojmenovat. Charakterní lidi v kavárnách ještě nevymřeli. Komu čest, tomu ne zisk !

      Vymazat
  46. At si David vzpomene na "zlatou sedmu" Pivoňková, Pokorný, Šudák a další- hanba

    OdpovědětVymazat
  47. Vím, kdo bude scrollovat až tak dolů, aby si přečetl i můj komentář. Ano, vím, že jelikož jsem pro profesora Drahoše, bude můj komentář smazán.
    Alespoň si ho nejdříve přečtěte.

    VÍTAČ? Podívejte se na jeho stránky nebo si ho poslechněte namísto používání "blbcovského filtru". Oddělíte věci logické a vytrhnete slova z kontextu. Drahoš je absolutně proti migraci. Chce ji zastavit tam, kde vzniká. Tím, že si poslechnete nějakou šuškandu u vás v práci, aniž byste si to ověřili, tak promiňte vážení, ale styďte se za sebe. Nechť pravda zvítězí.

    OdpovědětVymazat
  48. Na co si to hraješ? Co to je za absurdní argumentaci ty intelektuální nemehlo, Ivane Davide? Chápeš, co je to argument, ty tele ubohý? Jau

    OdpovědětVymazat