Reklama

.

.

pondělí 11. prosince 2017

Soud za uprchlické kvóty aneb legalizace ekonomických imigrantů po bruselsku!

Radek Rozvoral
11.12.2017   Rukojmí
Česká republika přestává být suverénní zemí, jelikož diktát Bruselu je stále hlasitější a hlasitější a přikládá stále více pod kotel směrem k přerozdělování ekonomických imigrantů. Nehorázné se stává skutečností. Evropská komise posílá Českou republiku, Maďarsko a Polsko k unijnímu soudu kvůli jejich přístupu k programu přerozdělování imigrantů podle kvót. Soud může v tomto případě rozhodnout o vysoké jednorázové pokutě. To bylo stále řečí, že kvóty nefungují a že je to přežitek. No a jaká je pravda? Skutek utek.

Další nehorázností, která se z Bruselu nevymáchanými ústy předsedy Evropské komise Jeana-Claude Junckera ozývá, je legalizace ekonomických imigrantů, kteří vnikají do Evropy za lepším životem. Tento samozvaný elitář totiž přímo pro Deutsche Welle řekl: „Evropa imigranty potřebuje, a proto je třeba podpořit legální migraci. Lidé, kteří mají pocit, že je v Africe nečeká žádná budoucnost, do Evropy stejně přijdou. Pokud jim zavřeme hlavní dveře, přijdou těmi zadními.“
Pan Juncker tímto legalizuje nelegální činnost ekonomických imigrantů, ale už nám neřekl, kam je chce umístit. Dá se to ale odvodit od prvního odstavce tohoto článku a od slov prvního místopředsedy Evropské komise Franse Timmermanse, který oznámil tu nehoráznost ohledně poslání České republiky, Maďarska a Polska k unijnímu soudu ohledně imigrantských kvót. Ano je to tak, Evropská komise bude chtít jimi zlegalizované ekonomické imigranty nacpat k nám, do Maďarska a do Polska.
Počínání nikým nevolených úředníků Evropské komise je čím dál tím více hanebnější. Vnucují členským státům multikulturní ideologii, která propaguje islám a islámskou kulturu, po které nikdo netouží. Pohrdají národními státy, pohrdají jejich suverenitou, pohrdají jejich svobodou, demokracií, kulturou a zvyky.
Za těchto podmínek není možné být součástí Evropské unie a je na nás všech, jak se k tomu postavíme. Referendum za vystoupení České republiky z EU je tímto stále aktuálnější a jsem přesvědčen, že brzy přijde doba pro jeho realizaci.

62 komentářů :

  1. CZEXIT. Není přípustné, aby suverénímu státu diktoval nikým nevolený ožralý knihovník své opilecké vize. Pryč z tohoto zednářského spolku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by jsme si ale museli zvolit do čela někoho, kdo se nepakuje na bruselských dotacích.
      Babiš tedy rozhodně z EU pospíchat nebude. Leda by mu v Bruselu ty dotace zařízli.

      Vymazat
    2. Je to furt dokola. O NAS BEZ NAS !! Novi fasisti vyrobili dalsi teroristickej MNICHOV - Dublin.

      Vymazat
  2. Cesi ste predajni,ani sprosta eu neschvalila Jeruzalem,len ceske prdilky sa prezentovali!Tak trpte proradni cesi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:16 Češi, v čele se svým prezidentem Milošem Zemanem, v případě uznání Jeruzaléma hlavním městem Izraele prokázali, že nemusí čekat až jim EU něco schválí. Podobně jako když v roce 1947 dodali vznikajícímu státu Izrael zbraně na jeho ochranu proti okolním islámským státům.
      O tom se vám, v čele s Kiskou, může jen "zdát".

      Vymazat
    2. 19,16
      Tedy, pokud Slovák dnes někoho napadá Čechy za to, že se zaprodali, tak ten Slovák musel musel být hodně dlouho mimo. A nebo je mimo stále.
      S prezidentem vítačem Kiskou a premiérem importérem migrantů Ficem, to může tvrdit jenom blb.

      Vymazat
    3. 19,16 - Uznání Jeruzaléma je vyšší politika, do které opilec a hulvát jako vy zkrátka nevidí. To by chtělo začít něco číst a sbírat informace, místo nadávek a urážek na netu.

      Vymazat
    4. ty kefalin a či si predstavuješ ked že už žiješ kolonii pod pojmom suverenita azda nie lezenie do ritneho otvora

      Vymazat
  3. Zkurvysyn ze zkurveny okupantsky uASSacky prdele ještě nezdechnul?!!!
    ŠKoda,že h si nebyl ty premrela zkurvenino opičí kurvy v Manhattanu,mohlo se mi splnit vánoční přání.....ale i tak,příšte to vyjde!!!!!:-)))))

    OdpovědětVymazat
  4. Ne, že bych to považoval za to nejlepší řešení, ale snažím se na všem špatném najít alespoň něco dobrého.
    V zásadě existují pouze dvě možnosti.
    1) Podřídíme se a začneme migranty dovážet. Aby zůstali a neutekli nám do výhodnějších destinací, budeme muset zvýšit migrantské dávky. Tím si každá vláda nasere do vlastního hnízda a v příštích volbách skončí.
    2) Nepodvolíme se a dostaneme flastr.

    Obojí bez rozdílu posílí každého, kdo lidem slíbí odchod z EU. Přitom Okamura, který je dnes kavárnou považovaný za extrémistu, může být proti těm potenciálním vítězům ještě umírněný demokrat.
    Nevím, zda je skutečným cílem multikulturní genocida, nebo nástup novodobých Hitlerů s jednoduchými řešeními. I blbovi přece musí být jasné, že se lidé budou bránit jak umí a mohou.
    I Hitler byl, konec konců, demokraticky zvolen...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se lidé budou bránit.
      Ale mrkněte na Francii, Švédsko, Velkou (kdysi) Británii - brání se nějak tomu svinstvu?
      Ne, sedí za pecí a čumí.

      Vymazat
    2. Obávám se, že i s naším odporem počítají a mají připravené další kroky. Třeba jen přiškrtí svoje fabriky u nás, zaříznou dotace. A spustí ještě větší agresi přes naše neziskovky. Prostě Češi proti Čechům. Armádě velí skopčáci. NATO se u nás producíruje jako kdyby mu to patřilo......

      Vymazat
    3. Pane Hricáku, vaše názory jsou poněkuk ujeté. Jakmile se zde usadí nebude žádná moc je vykopat. Možná třista let se nažíme emancipovat cikány. A nebýt různých pogromů tak dnes již jsme cikánský stát.
      Než přístě napíšete podobný blábol, napřed přemýšlejte. Podud možno mozkem.

      Vymazat
    4. 23,41
      Tak mi vysvětlete demografický posun v zemích na západ od nás. Např. u Francie je dnes již jisté, že se stane muslimskou zemí. Při porodnosti etnických Francouzů cca 1,8 a francouzských muslimů 8,1 je to matematická jistota. Neptejte se zda, ale kdy.
      A v zemích, jako je Švédsko, Německo, Holandsko,... to přijde také. Jenom o trochu později.
      PS
      Příklad s cikány asi nebyl tím nejšťastnějším. I když jsou to často zloději a násilníci, nevyznávají agresivní náboženství.

      Vymazat
    5. Pane Hricáku vůbec s Vámi nechci polemizovat o tom zda cikáni vyznávají či nevyznávají agresivní náboženství. Jenom předkládám fakta. Dřívější doby nebyly plné idiotských humanitárních organizací a proto se nestala cikánká otázka stejným pogromem jako dnes islámská. Ono na náboženství zase tolik nezáleží. Každý si vybere ze svého náboženství to co mu vyhovuje. Tímto se omlouvám nikoliv Vám ale nenásilným cikánům a nenásilným islamistům.
      Václav

      Vymazat
    6. Myslím, že se mýlíte, Václave.
      V případě islámu na náboženství záleží víc, než by nám bylo milé. Já neznám jiné náboženství, které by, byť nepřímo, vybízelo k násilí proti jinověrcům. Vyhledal jsem si na internetu korán. Nenašel jsem v jeho verších jediný, který by přímo přikazoval jinověrce zabíjet. Ale našel jsem hned několik, ve kterých se praví, že okradení, podvedení, ale i zabití jinověrce není hříchem. Což si osobně vykládám jako nepřímé vybízení k zabíjení.
      Osobně si proto říkám, že nejsou umírnění a radikální muslimové, ale pouze zcela věřící a jenom částečně věřící. Přičemž nikdo neví, zda a kdy se z těch částečně věřících stanou zcela věřící. Spouštěčem pak může být frustrace v osobním životě. Neúspěch ve škole, práci, nebo někde na ulici, kdy částečně věřící muslim nabyde dojmu, že za jeho neúspěch mohou křesťané, nebo ateisté.
      Proto třeba souhlasím s tím, že na islám je třeba nahlížet ne jako na náboženství, ale na ideologii. A pokud jsme postavili mimo zákon komunismus a fašismus, měli by jsme tak učinit i v případě islámu. Jistě, do hlav nikomu nevidíme, ale tolerancí umožňujeme muslimům se organizovat a plánovat.

      Vymazat
    7. 10:35 12.12
      Pane Hricáku jste inteligentní člověk, našel jste si korán na internetu. Jenže korán vykládaný v mešitách je něco úplně jiného. To je jako naše zákony a výklad zákonů. Vše je nejasné a záleží na tom kdo a za kolik Vás bude soudit. Právo šaria je jasné a pro muslimy nezpochybnitelné.

      Vymazat
  5. 20.12,ked EU zisti,ze ste sa podvolili,skoncili ste!To je len zaciatok!Ked si nato delili koryst,nevolali nas!Dnes sa z toho stalo,ze ked sa nepodriadime,este dostaneme sancie...to kde v p.ci sme?V ktorom bananovom state?To si skutocne myslia,ze sme padnuti na hlavu a ze nas donekonecna budu oblbovat?Este im raz bude vadit prilisna dostupnost informacii!Viki Orban-najlepsi Madar a prezident!

    OdpovědětVymazat
  6. Pan Hricak,Kisku a Fica/meciarov klon/ani nespominajte!Cesi sa mi vzdy zdali vzpurnejsi a vybojnejsi,ale akosi ste sa z eu a usa sesrali!Takze sa tu nehrajte na urazene cechy!Prodejni parchanti jsou vsude!Takee bez urazeni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nic si nehraji. Osobně jsem z inklinace k Bruselu značné části Čechů zhnusen. Ale uznejte sám, že jsme si alespoň zvolili prezidenta, který migranty odmítá a premiéra, který si migranty, alespoň zatím, nedovolí dovážet. Na rozdíl od vás Slováků.
      Tak že, i když Bruselu do prdele lezeme, ještě stále jsme vás, kteří tam začali lézt dříve a rychleji, nedostihli.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  7. Pan Hricak,ti neposlusni slovaci maju jedno stastie,ze ani ti migranti z vojnovej zony nechcu na slovensku zit za 300e.SK politici mohli kludne naslubovat,ze prijmu tisice a casom by vsetci usli z krajiny zazraku slowakistanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příteli, všeho do času. V Bruselu již plánují sjednocení imigrační politiky, včetně finančního zajištění. I kdyby jste si na to museli půjčit. Tak že, jestli v jiných věcech je bruselský moloch pomalý, v tomhle bude hotovo do roka a do dne. A potom se už těch hnědoslováků tak snadno nezbavíte.

      Vymazat
    2. EU ráda půjčí na vysoký úrok.
      Nic není tak dobrým a poslušným sluhou, resp otrokem, jako obrovský dlužník.
      Ven z EU!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  8. Dobre,migrantov mame vydiskutovanich,ale na co bolo dobre,ze sa CR,potrebovala zalibit zidom a juesej,ohladom uznania Jeruzalemu?K comu to je?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to udělali proto, aby araby dostatečně nasrali, bůh ví.
      Mě osobně to moc nezajímá. Palestinci byli dlouhý čas národem svárů a terorismu.
      Když byl, po dlouhých strkanicích rozdělen blízký východ, byl uznán současně stát Izrael i Palestina. Židi s tím, alespoň v oné době, problém neměli. Ale arabům se to ani trochu nelíbilo. A z jejich nespokojenosti vznikla první arabsko-izraelská válka. Po ní následovaly další a další. Z mého pohledu, první kámen přilétl z palestinské strany.

      Vymazat
  9. Ten blaznivy Brusel si mysli,ze nedaj boh migranti,budu bojovat za eu,proti RF?To bude posledne,ak im daju do ruk zbrane!Aj ti s IQ 63,vedia,kto je na Blizkom vychode vitany a kto nenavideny.Ale ono je v podstate uz koniec s nemeckom a spol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné. Už dlouho tvrdím, že chování západu již dávno minulo pomyslný bod lidské hlouposti. Bod, do kterého mohla Merkelová, Juncker a další říct: Zmýlili jsme se. Něco jsme chtěli a s tímhle jsme nepočítali.
      Dnes už na stole zbývá jenom zlý úmysl. Někdo s námi má své plány a ty jsou všechno jiné, než pro nás dobré.
      Ale jestli to má být ten váš důvod, nebo nějaký jiný, to bych si netroufal hádat.

      Vymazat
  10. So situaciou,ze Palestinci nemali svoj stat,krutili vsetky zapadne mocnosti vo svoj prospech a prizivovali sa na tom.Ale hlavny problem je kradez palestinskeho uzemia a stavanie zidovskych osad.Jeden syrsky podplukovnik a tlmocnik mi hovoril-nikdy nebude miru mezi araby a zidmi...zidia kradnu cudzie uzemia a svet s tym nic nerobi,nik neuvaluje sankcie,ani to OSN sro USA!Svet je jeden podvod,ako povedal psycholog ceskej jednotky,po 1.vojne v Zalive.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příteli, vy se stále motáte v důsledcích, ale odmítáte příčiny.
      Neuražte se, ale jste typický produkt evropského školství. Dám vám jeden příklad.
      Německo zahájilo válku proti SSSR. Při postupu na východ vyhlazovalo celé vesnice a města. Miliony nevinných civilistů skončilo v hromadných hrobech a krematoriích. Potom se karta obrátila a Německo válku prohrálo. Dnes se ovšem v EU už nemluví o těch milionech , Němci zavražděných Rusech, ale o těch tisících zabitých Němcích.
      On západ předkládá trochu zvláštní vidění světa.
      Rozhodnu se stát agresorem. Pokud mi to vyjde, budu to já, kdo bude psát učebnice dějepisu a předkládat svou "pravdu" příštím generacím. Pokud mi to nevyjde a já dostanu po právu přes držku, budu pohoršený, že se mnou nezacházejí humánně, i když já jsem si před tím s humanismem vytíral prdel.
      Arabové začali první a do dnes nepřestali. A naši západní partneři neustále žvaní o izraelském násilí a okupaci, i když těmi prvními násilníky byli vlastně Palestinci.

      Vymazat
    2. 21,16 - souhlas, napsal jste to přesně!

      Vymazat
  11. Tak sa drzte pan Hricak,mojim prvotnym umyslom nebolo urazit obycajnich cechov,ako neurazam obycajnich americanov...len sa sere,ze sme v podstate bezmocni,nie sme v dobrej spolocnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem úzkoprsý. Ale než se začnete někoho zastávat, zjistěte si, zda za to stojí.
      A tím se vůbec nechci slepě zastávat Izraelců.

      Vymazat
    2. 21:09 - Mňa uráža, že verejne przníš moju rodnú slovenčinu. Kreténe, najprv sa nauč gramatiku slov. jazyka, až potom lez na net. Si taký Pako! Z ktorého grúňu pochádzaš?!

      Vymazat
  12. Pan Hricak,mam prejdeny cely Blizky vychod,minimalne desatrocie...ak zabijete arabovi niekoho z rodiny,mate 20 nepriatelov a tak to sa to nasobi!AK pocas intifady zidovsky snajper zastreli tehotnu zenu a potom nosia tricka 1 vystrel 2 mrtvi,mate v patach celu Palestinu.Oni mali len kamene,potom zacali pouzivat zbrane a zidia,podporu juesej...dnes to nik nezastavi....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste na tom lépe než já. Já ho mám také projetý, ale jenom prstem po mapě.
      Víte, ten stav je momentálně neřešitelný. Nebo alespoň ne humánními prostředky. Obě náboženské komunity jsou doslova na nože. Z mého pohledu, bude to trvat ještě strašně dlouho a neskončí to dohodou, ale porážkou izraelské strany. Současní Izraelci podléhají západnímu rozkladu. Muslimové jsou primitivně jednoduší a jak známo, čím jednodušší organismus, tím rychlejší adaptace. Zatímco západ roky mudruje, zda zloděj kradl málo, nebo moc, muslimové v jeden den zloděje chytnou, odsoudí a useknou mu ruku.
      Drsné, ne vždy spravedlivé, ale poměrně účinné.
      To jenom na dokreslení jednoduchosti, v které se často skrývá krása, v našem případě účinnost.

      Vymazat
    2. Chyba zapadu bola ,ze vzdy se ohaneli zapadnou kulturou a bojom proti diktatorom.Ale ani ti zapadni poradci a analytici,ktori beru statisice neprisli este na to,ze arab potrebuje diktatora.Tak to bolo a tak to bude.Ak nie budu robit to,co v EU!Preto si to Saddam ,Muamar ukocirovali,tak to tam je!Dievcata,zeny od mala matky pripravuju,ze ich buduci manzel moze mat 4 zeny a aka je jej uloha v tomto konkubinate.Tam je to normalne,len demokrati si umienili,ze to zmenia vo svoj prospech.Lebo arabske zeny su velmi aktivne,ked sa im da moznost.A pripadny prienik zapadnej demokracie by mohol oslabit diktatora.Juesej to maju prespekulovane,prekombinovane perfektne!Len,aby sa sami nemuseli zucastnit pripadnemu boju v tvari-v tvar.Preto podyebavaju Putina z vnutra,len zabudli,ze Rusky clovek ma inu dusu.Za rodinu!Aku dusu maju juesej-$$$.Preto nemozu vyhrat a nik zo Slovanov,nebude bojovat pre usa a nato!Ale uz dost debat,kongres juesej je jednoducho najsvinskejsi rezim na svete!

      Vymazat
  13. No oni se k nám ti migranti až tak nehrnou. Co by tu dělali. U nás nedostanou tolik jako např. v Německu. Ale prý se na tom pracuje a to co dostanou tam by měli dostat i tady. No kdyby dostali víc než naši potřební občané tak sáhnu po kvéru a kam se bude hrabat Okamura!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvilku strpení, Brusel už na tom maká.
      Migranti, aby neutíkali z těch chudých kolonií, budou dostávat všude stejně.
      Jak jsem napsal, do roka...

      Vymazat
    2. DO ROKA MŮŽEME BÝT PRYČ, tanečky na léta, co předvádí GB, jsou trapné divadlo, aby si to mohli ještě nějak rozmyslet.
      Odejít hned - a pak se to může řešit ad hoc, co je potřeba. Ale tvrdit, že to musí trvat X let je nesmysl. Smlouvu vypovím, dělám si okamžitě, co chci, a o ně už se nebudu starat.
      Stejně nás jen okrádali a škodili nám, máme MORÁLNÍ PRÁVO odejít - proč ne, třeba ussa ani eu nedodržují základní dohody, úmluvy ani zákony - tak se chovejme jako oni.
      Nevadí, že jsme malý stát, nakonec se může ukázat, že máme větší koule než velké státy.

      Vymazat
    3. U nás budou vetřelci a znásilnovači pobírat to, co v Německu. Asi tak 32 tis. Kč měsíčně čistého. Kromě nákladů na ubytování, žrádlo, zdrav. pojištění, jízdné atd. Prostě fešácký hotel s uklízečkami vždy po ruce!

      Vymazat
    4. 23:42
      Tanečky VB velmi připomínají kreténské vystupování Sobotky. Podávám demisi, nepřišel jsem poddat demisi. Jsme proti kvotám, nejsme proti kvotám. Prostě blbové se nerodí jenom na moravě I když Praha je tím moravským odpadem již značně zanesena.

      Vymazat
  14. Britania plati do eu 55 melounu denne,preto ten povyk,ze bude menej na debetne karty migrantov...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejenom na migranty. On si to málo kdo uvědomuje, ale po odchodu VB se financování EU dost radikálně změní. Třeba z ČR, čistého příjemce, se stane čistý plátce.
      Být Britem, také by se mi nelíbilo financovat Německé kolonie.

      Vymazat
    2. Mam svoj nazor na UK,ale v tomto im drzim palce a podporoval som aj mojich kolegov,aby sa pridali v hlasovani o Brexite.Jednoducho ich zdieraju,ako banku a oni mozno v pociatku zaplatia cosi viac,ale do buducnosti na tom ziskaju-vsetci chcu obchodovat s UK.Oni hlavne maju svoje trhy,lebo vyrabat dnes,nie je az tak tazke.

      Vymazat
    3. Pan Hricak,komanci to mali presne pojmenovane,ze kapitalismus je korystnicky ,parazitni,co dnes prebieha je zahnivajuci...na dobrotu by kapitalismus zasel!!Preto musi byt niekto,v tomto pripade nevinne dalsie krajiny eu,ktore nemaju nic spolocne s rozvratenim Blizkeho vychodu,ale musia byt spoluucastni za benefity,ktore eu poskytuje.Jednoducho si nas kupili,za nase neschopnosti riadit si sami stat nezavisle.Sme prekliati!

      Vymazat
  15. Nejlepší řešení je referendům a skoncovat s eu nebo náš stát zničí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jak Sorošova komise v EU vyhlásí sankce, vyhlásit referendum o setrvání v EU.

      Vymazat
    2. 22,10 - SOUHLAS!!!

      Vymazat
  16. 21.51,pozor my sme len omrvinky,nas by ekonomicky znicili,my nie sme silna Britania.A obaja nasi premieri sa tesia,ze sa im o armadu nezamestnanich stara eu.Inak to je jedina dobra vec,sam som pracoval v uk 8 rokov a v pohode.Ale NATO,jednoznacne nepotrebujeme,lebo zhorime v ohni jadra!Za ake zapadne hodnoty by sme bojovali?Mozno mame zlich bratov,ale mame ich a nehrozia nam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raději ekonomické sankce, než nadále být v EU a muset se podvolovat jejich vražedné politice!!!
      Možná by to byl signál a celá EU by se začala sypat, takže by ani žádné sankce už udělit nestačila. A i kdyby - žít se dá i chudě - s migrací je to jistá smrt.
      A je i jiný názor - ekonomové, co tvrdí, že by nám to zas až tolik nemuselo uškodit, pokud bychom tedy jednali moudře a rozumně, a ne jak stádo idiotů.
      Každopádně strašit ekonomickými problémy není na místě - tam je to možná, s EU a migranty konečná.

      Vymazat
  17. Este na kusok v Afgane.Juesej nechce stratit tvar,preto navysuje vojska,oproti faktu,ze SSSRsi tam vylamalo zubky.Tu funguje jedina pravda,ze usa a nato jedneho dna z Afganu odidu,ale Taliban,patrioti,ktori nikdy neprekrocili hranice ,tam zostanu navzdy...aj ked ich niektore myslienky a ciny su scestne.Ale,ako cely moslimsky svet to ma perfektne vymyslene,napr.ze zeny nemozu studovat,ci nejako sa verejne angazovat.V tomto to maju ovcoyeby dobre vymyslene.

    OdpovědětVymazat
  18. Článek upozorňuje, že způsob, kterým EK nutí státy k sebedestrukci, má do demokracie daleko. Je to diktát, je to vydírání. Chceme-li zde mít demokracii, musíme buď změnit politiku EU, nebo ji opustit.
    Pan Babiš tvrdí, že změní politiku EU, ale proti Německu a Francii, nejspíš hlasovací většinu nezíská. Maximálně se může plán rozvratu evropských států, provádět méně průhledným způsobem. Např. „konstruktivně“ vytvořit na Europarlamentu nezávislou komisi, která někde v Africe bude rozhodovat, kdo je legální migrant. Dávat jim razítka a posazovat do letadel. Letenky již samozřejmě na naše náklady, tak jako celý pobyt v EU.
    Ten odchod bude asi jediná možná záchrana. Bylo by vhodné, kdyby to tak vyhodnotily všechny středoevropské státy. Potom bychom mohli uzavřít společné hranice a vytvořit bezpečný středoevropský prostor demokratických států, kteroužto myšlenku EU zradila. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:44
      S posledním odstavcem naprosto souhlasím.
      v.

      Vymazat
  19. Jistě je moc věcí kterým nerozumím. Jednu z nich nechápu absolutně. Ne že bych si to přál, to vůbec ne, ani zdaleka. Ale jak je to možné v dnešní situaci, že se většina našich poslanců a ministrů atd., současných i nedávných, ještě neděsí, že se velmi brzy mohou houpat na kandelábrech? Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni ziji v blahove nevedomosti ze jsou nedotnutelni.
      A ze neuplyne moc casu a oni prozrou ta je jisty.Dojde i na ne,i na ty kteri se nadale schovavaji za bodyguardy kteri by je nejspis taky nejradsi videli na miste neonu s rozzarenou tvari a ocima.
      Alespon by mesta usetrili na osvetleni:-)

      Vymazat
    2. 5:28
      Oni jsou tak zblblí svým postavením, že si neuvědomují, že budou i oni se svými rodinami vystaveni nebezpečí života. Ta negramotná chátra je smete stejně jako ostatní. Prostě žádné lidumilství, na hrubý pytel hrubá zaplata.

      Vymazat
  20. Pan Junker hlavně legalizuje pašerácké šmejdy, obchodující s nelegální migrací a sám se tak stává šmejdem! Ostatně nic nového, klan junkerů byl odjakživa šmejdem! Vygooglujte si! Slyšeli jste projev poslance EU parlamentu Macha? Nevím kde a jak hledat, v českých mediích jsem si ho neposlechl ani nepřečetl, byl zcenzurován! Vyjádřil mínění drtivé většiny Čechů na adresu EU: nechte si své migranty i svá EU! Já bych ještě dodal: a my si necháme v Česku všechny zisky kapitálu z práce českých rukou a mozků!

    OdpovědětVymazat
  21. Nepřijmeme kvóty,nepořídíme se zvůli Bruselu tak nás budou pokutovat ?!!!!To je klasický příklad výpalného!!!!Nehoráznou a způsoby mafie.

    OdpovědětVymazat
  22. Jsem pro neplatit nic a nebrat nic. A ať jdou do riti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro dopnění: za bezcenné papírky které nastřádala ČB vykoupit strategické podniky, které byli ukradeny stejně jako byty OKD a vrátit je do majetku státu.

      Vymazat