Reklama

.

.

sobota 9. prosince 2017

Tak to bychom měli, vašnosto. MH-17 sestřelil Pepek Vyskoč z praku.


Jiří Baťa 9. 12. 2017
V rozmezí cca 24 hodin nám byly nabídnuty další, nebo jedny z posledních verzí (mimo mnoha dalších předchozích), kdo sestřelil nebo byl původcem pádu MH-17, sestřeleného nad východní Ukrajinou v červenci 2014. Ta první, ze dne 6. prosince 2017 pochází z portálu CFP (CzechFreePress), čerpající informace ze slovenského http://ihsken17.blog.pravda.sk/2017/12/06/kto-zostrelil-mh-17-neboli-to-rusi-a-ani-donbaska-milicia/ s odvoláním se na informace uvedené na /www.globalresearch.ca/a-new-twist-in-the-investigation-into-the-shooting-down-of-malaysian-airlines-flight-mh17/5607457. Ta sice neuvádí, kdo byl jmenovitě původcem sestřeleného MH-17, ale konstatuje, že ani jedna teorie podložená údajnými fakty neukazuje na jiného možného pachatele, jako na UA, tedy Ukrajinskou armádu, vedena nepřímým velením „poradců“ z USA. 



Tato verze se opírá o logický úsudek nad úvahami, kdo měl či mohl mít ze sestřelení letadla MH-17 nějaký prospěch. Řada faktů včetně odborných závěrů Kees van der Pijla, holandského profesora odboru mezinárodních vztahů nasvědčuje tomu, že kdo na tom nejvíce vydělal nebo měl prospěch byly USA, které následně nasadili sankce proti Rusku,např. ovlivněním dodávek plynu a ropy a zastavením stoupající pozice a prestiže Ruska na mezinárodní scéně, což doložil konkrétními argumenty, více viz na http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/kto-zostrelil-mh-17-neboli-to-rusi-a-ani-donbaska-milicia.html. To na jedné straně.

Na druhé straně, navzdory těmto docela zřejmým faktům a skutečnostem, je zde portál Akutálně.cz, který naopak přichází s další Jobovou zprávou a sice, že „Sestřelení Boeingu nad východní Ukrajinou řídil ruský generál“. Zprávu je potřeba brát s velkou rezervou, protože tato jobovka pochází od novinářů, kteří jsou zdrojem vždycky zaručeně věrohodných a ověřených zpráv a informací, včetně zdrojů z agentur JPP( jedna paní povídala) a Rádia Jerevan. V tomto případě však jde o investigativní novináře z mezinárodní skupiny Bellingcat a také ruského nezávislého serveru The Insider , kteří údajně našli (vypátrali) ruského generála s krycím jménem "Delfín". Ten měl být údajně podle přepisů rádiové komunikace, odpovědný za sestřelení letounu MH -17 nad východní Ukrajinou v červenci 2014.

Tito novináři vytvořili tento zřejmě nezpochybnitelný závěr toliko z údajně „uniklých záznamů rádiové komunikace“, které vyšetřovatelé loni zveřejnili na internetu s výzvou k hledání konkrétních pachatelů . Ze záznamů zjistili, že v nich několikrát figuruje vysoce postavený ruský generál s krycím jménem "Delfín", oslovovaný kolegy jako "Nikolaj Fjodorovič", plným jménem Nikolaj Fjodorovič Tkačev, s „vysokou pravděpodobností“ generálplukovník, hlavní vojenský inspektor ruského Ústředního vojenského okruhu. Podle „uniklých“ nahrávek s ním měli vojáci na místě koordinovat pohyb raketového systému BUK a další kroky. Tvrzení, že s ním vojáci na místě koordinovali pohyb systému BUK je však značně zavádějící, protože jednak neuvádí, kde a na jakém místě s ním vojáci koordinovali pohyb BUKu a také je hodně nepravděpodobné, ne-li přímo vyloučené, že by se člověk takového postavení pohyboval na vysoce exponovaném bojovém území Ukrajiny. Nemluvě o tom, že veškeré řízení a koordinace bojových aktivit včetně útoků lze pohodlně, přesně a bezpečně řídit na dálku.

Není nutné se touto Jobovu zvěstí nějak blíže a vážně zabývat, protože už fakt, že pochází z pověstného portálu Aktuálně.cz ani na okamžik nelze zapochybovat o relevantnosti a důvěryhodnosti této informace. Nicméně několik poznámek si přece jen zaslouží. Především je pozoruhodné, že ze samotné radiové komunikace, kterou vyšetřovatelé zveřejnili na internetu, sami vyšetřovatelé nezjistili, že jde o jistého ruského generála, který v této ostře sledované tragedii hraje významnou, ne-li hlavním roli, ale že na to přišli nějací investigativní novináři, na základě „nějakých úniků“ z radiové komunikace.

Další nejasnost je konstatování , že ruský generál s krycím jménem „Delfín“ se nacházel „na místě“, kde s vojáky koordinoval pohyb raketového systému BUK. Jak je patrné ze strategické vojenské mapy, místo pobytu BUKu a potenciálního odpalu je hluboko na území Ukrajiny. Je tedy otázka, proč by měl ruský generál podstoupit riziko svým osobním pobytem v bojové oblasti nemluvě o tom, že ke koordinaci a navádění střely na cíl je u obsluhy systému naprostou samozřejmostí a koordináty mohou být, díky pokročilé technologii, sdělovány na dálku. Rovněž není zmíněno, s jakými vojáky měl generál koordinovat pohyb BUKu, zda s ruskými, nebo vojáky z řad místních povstalců. V neposlední řadě se nabízí otázka, proč by za účelem předpokládaného odpálení střely na letadlo MH-17 měl být osobně zúčastněn tak vysoký vojenský představitel, jakým je jen „s velkou pravděpodobností“ (tedy s žádnou jistotou), generálplukovník, hlavní vojenský inspektor ruského Ústředního vojenského okruhu. To by už tam mohl být také osobně i prezident RF Vladimír Putin, jen to zatím z „uniklých záznamů radiové komunikace“ zřejmě nevyplynulo. Co není, může být, zvláště na Aktuálně.cz.

Z obou zpráv, resp. předpokladů o důvodech a pachatelích sestřelení letadla MH-17 lze učinit závěr, že jsou to jen další, oficiálně nepotvrzené zprávy, či lépe řečeno možnosti, úvahy nebo předpoklady a že podobných zpráv lze očekávat ještě celou řadu. Přesto se vnucuje nemalá pochybnost a otázka, zda vzhledem k dosud zjištěným a mnoha dalším závažným a inkriminačním faktům a skutečnostem je vůbec zájem případ vyšetřit.

65 komentářů :

  1. Ty jeden hloupý debile a spin-doctore Baťo, mě, a každému kdo má 5P pohromadě, jako důkaz kdo MH 17 sestřelil bohatě stačí jak se "Novorusáci" hned po sestřelení sestřelením "ukrajinského vojenského letadla" chlubili na sociálních sítích. Jak zjistili co ti ožralí debilové vlastně sestřelili ta vše ze soc sítí okamžitě vymazyli. Ale stopa zůstala. Tak nás tu nekrm svými hovadinami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ověřil sis pravou identitu těch "Novorusácích" na sociálních sítích? Protože už to zkoušeli různí profesionální odborníci a nedokázal to potvrdit nikdo. Tedy kromě Tebe, dle toho, jak nás tu krmíš svými hovadinami. Tak šup sem důkazy, IP, jména... jinak tady budeš za hloupého debila jenom ty.

      Vymazat
    2. 11:21 Zatím to tak vypadá, že tím debilem budeš ty !

      Vymazat
    3. 11:21 Jasně až na to že to letadlo sundaly vaši fašističtí kamarádi.

      Vymazat
    4. 11:29
      Vy, prorusáčtí, protizápadní, fanatičtí debilové jste schopni zapřít i vlastní děcka a matku. Stačí cca 30 sekund googlování aby jsi našel jasné odpovědi a důkazy na své debilní otázky.

      Vymazat
    5. 12,02 - zato Vy, vy jeden probruselský prozápadní fanatický debile, jsi pro podrbání za ouškem od evropských panáků zapřít svou vlastní zem a do zblbnutí opakovat 100x opakovanou lež o níž navíc každý ví, že je to lež. Zalezte do díry a radši mlčte - vlastizrada je ten nejhorší zločin!! FUJ

      Vymazat
    6. hm, uvědomujete si, že jste přemýšlení zcela vynechal a vše jste nechal na google sear engine?
      můžete citovat tu větu, kde se někdo něčím chlubil?

      Vymazat
    7. 11:21 A co tyhle otázky,které si lidé stále kladou :Proč a kdo změnil letovou dráhu a výšku MH 17? Proč nebyly zveřejněny radarové a zvukové záznami z řídící věže ? Nebyl uskutečněn rozhovor s opátorem sloužícím v té době a s jeho pracovníky majících tehdy službu ? Proč nebyl vyšetřovací komisí uveřejněn zvukový záznam z černých skříněk ? Když byl uskutečněn teror letadla RF nad Sinajským poloostrovem tak satelity ( západní ) zachytily záblesk výbuchu a co se týká sestřelení MH 17 nebyl jakoby pořízen žádný záznam, kdy letící Buk zanechá několika minutovou stopu . I nějaký moment to trvá než se přiblíží raketa k letadlu.Tak copak dělá služba ? A jestli by byla vypuštěna nějaká útočná raketa od někud a proti někomu ? Kdyby to provedlo Rusko tak když už byla stále špiněna jejich pověst tak by klidně mohli prohlásit že černé skříňky se nenašly, shořely atd.Co se týká videa s raketami Buk kde jedna scházela tak zrovna ten moment nějaký člověk stál na okraji cesty,měl připravenou kameru a věděl že bude zrovna kolem něho projíždět auto s raketami Buk. Nesmysl. Já bych když tak ty rakety po tom všem rychle zaplachtoval.V reportážích hned po události obyvatelé vypovídali že slyšeli ránu, ale nebyla takové silné intenzity jako při výbuchu rakety. Nebo si snad obyčejní obyvatelé říkali :" Tak to jsou novináři ze západních států a budeme vypovídat tak a pro novináře z RF zase jinak " ? Tak je třeba zamyslet se nade vším. Jiří.

      Vymazat
    8. Re (12:55):
      Jiří, především Američané dluží všem pozůstalým obětí své odpovědi na otázky, které zde kladete i vy.
      Nedostanou je ovšem! Nedávno to odtušil i Putin, že ty důkazy nikdo z USA nedostane!
      Není potřeba mít zvlášť bystrou mysl, aby člověk pochopil, proč jsou zadržovány.
      Viník by musel být bláznem, aby se takto veřejně obžaloval ...

      Vymazat
    9. 13:53 U občanů EU se bystrá mysl neočákává ani nevyžaduje

      Vymazat
    10. Pro mě je ZÁSADNÍ to, co prohlásil k tomuto zločinu Putin :
      "Američané nikdy neodtajní původce této tragédie."
      Neboť jistě víte, že špionážní satelity USA špehují celou zeměkouli a tak byl i tento zločin sledován, tak říkajíc online.

      Američané věděli od prvého okamžiku, odkud vyletěla ona zničující střela a je logické,
      že by ihned spustili pokřik, pokud by to byli obránci Dombasu,nebo jejich sousedi.

      Pro zločince z USA je lidský život zcela bezcenný, jejich záměr je, dále parazitovat na celé planetě a je nadřazen všemu.

      Vymazat
    11. Anonymní9. prosince 2017 11:21: že tě baví ze sebe dělat trotla!

      Vymazat
    12. Bože, kolikrát se IS přihlásil k nějakému teroristickém útoku, celý radostný a veselý. To že se nějaká strana konfliktu k něčemu přihlásí, je asi tak věrohodné, jakože ty jsi gramotný a svéprávný. Sedět na internetu a za 7 minut po uveřejní článku vypálit hloupý komentář, to chce fakt hlavu. Dej si pauzu a zklidni se, jsi směšný.

      Vymazat
    13. Kam se poděla čtvrtá raketa?

      https://www.youtube.com/watch?v=LyIvl_EQHvY

      Vymazat
    14. A vůl, zůstane volem. Jenom jednen rozdíl, vola z býka udělali lidé poto aby vněm potlačili bojovnost a udělali z něj poslušného tahouna. Tebe nevykastrovali, pouze ti zaplatili.

      Vymazat
    15. dez informace je zaklad politiky kde jedna musi překryt sto dalšich a ty nasobně dalši a dalši vysledkem je že potom už nevi pravdu ani ti co ji udajně vědi natož jacisi pisalkove guglisti takto se da přesně vorat s většinou populace nebo si snad někdo mysli že nam soudruzi posranci či sernatoři se soudruhem prasedidentem řikaji pokažde jen pravdu a nic než pravdu když opak je pravdou

      Vymazat
    16. Když se začnu tvým skutečným jménem, anonyme, chlubit na sociálních sítí akademickými tituly, potěší tě to nebo budeš pátratk do ti ukradl identitu? takto hloupé příspěvky může vyprodukovat pouze hlupák.

      Vymazat
  2. Vážení, kdo si nepamatuje, ať si vzpomene. První zprávy 5 minut po sestřelení malajsijského letadla byly takové, že bylo sestřeleno z ruského území(!!!!!)ruskou raketou buk nad Ukrajinou. Deset minut po sestřelení následovali sankce Západu proti Rusku. Tak, že původním důvodem sankcí, jak se dnes tvrdí, nebyl Krym. Na tomto si trvám a podepisuji se M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá záminka jim byla a je dobrá, to je jasné. I kdyby si ji měli sami vytvořit! Kolikrát už to ta banda předvedla a část tupců jim na to pořád a pořád skáče!
      Deset minut po pádu letadla ihned sankce - je jasné na milion %, že to měli ti darebáci už dávno nachystané.
      Naštěstí sankce Rusku velmi pomohly, což je dobře. Skoro by se chtělo říct, aby někdo vyhlásil sankce i pro nám, mohli bychom se zase v průmyslu i potravinách postupně zmátořit.

      Vymazat
    2. Jistě, to rychlé označení viníka bylo podezřelé, ale dodnes nic. Další je navedení letadla nad to bojové území dispečery UA.

      Vymazat
    3. Existují dva nepřímé důkazy, které Rusko vytvale ygnoruje, dělá, že neexistují, a když tak jsou vytvořené Ukrajinskou vládou. Rusko obviňuje Ukrajinskou vládu z konspirace a úkladného sestřelení civilního letadla. Neštítí se ničeho. Stopa po raketě je vyfocená v době pádu letadla kus za Donětskem, a den na to nafilmovaná souprava BUK, kterak naložená a s chybějící raketou projíždí Luhanskem. Stejná souprava je natočená jak se pohybuje v oblasti vyfocené stopy po raketě. Jsou to dva kardinální nepřímé důkazy, které Rusko vytvale ignoruje a dělá, že neexistují, protože hrají ve prospěch logické domněnky, že stopa po raketě byla od té rakety, která sestřelila civilní letadlo, a chybějící raketa byla ta raketa, která sestřelila letadlo. To jsou nejpravděpodobnější vysvětlení. Rusko tyto důkazy ignoruje a vytrvale úmyslně zakrývá, krom jiného prostřednictvím svých agentů administrátorů/cenzorů na NR.

      Vymazat
    4. 4,55
      A proč by to dělali? To jednoduše postrádá gram logiky. Nehledě na to, že fotografie se dají dnes velmi snadno "upravit". Zručný fotograf vám Buk zaparkuje na vašem dvorku i s onou kouřovou stopou.
      Západ zatvrzele odmítá zveřejnit komunikaci mezi posádkou letadla a řízením let. provozu. Dále nám také nikdo nevysvětlil, proč se letadlo objevilo přímo nad oblastí bojů, cca sto km od původního koridoru.
      Každý separatista hledá mezinárodní podporu. Zabitím tří set nevinných lidí asi moc kladných bodů nezíská, že? Na druhou stranu, kyjevským fašounům by to náramně pomohlo. "Vidíte co jsou ti teroristé zač? Sestřelují i civilní letadla! Proto je musíme vyhladit!"

      Vymazat
    5. Jen maličkost, na stranu separatistů přešla část ukrajinské armády i z těžkou bojovou technikou, tedy i s nějakým tím bukem. Tehdá byo i v ČT vidět, jak jsou tam vojáci vítáni. Jak by jinak v té době mohli proti sobě obě strany bojovat právě i s touto technikou? Dnes už jsou vyhodňari vyzbrojení z Ruska ale tenkrát tomu tak zdaleka nebylo. Těžko dnes prokázat, zda buk vyletěl z té, nebo oné strany na ukrajinském(!) území. Každopádně buk je samozřejmě ruský výrobek, který tam po osamocení Ukrajiny Rusové ukrajinské armádě velkoryse nechali i s ostatní vyzbrojí. Tuto výzbroj vrátili na Ukrajinu i z Krymu, přesto, že tam zůstalo zcela dobrovolně 12 tisíc ukrajinských vojáků.

      Vymazat
    6. Ví se, že východně od Doněcku byla v době +-5 minut od pádu letadla vystřelena střela země-vzduch, je vyfotografována její kouřová stopa. Ví se, že se den po pádu letadla v Luhansku pohybovala souprava BUK s chybějící raketou. Ví se, že se tatáž souprava, se stejným číselným označením, pohybovala v oblasti Doněcka před pádem letadla.

      Vymazat
    7. Ale nevi se, co delalo mh17 nad oblasti boju, 100 km od puvodni trasy. Dale se nevi kdo a proc ho tam poslal.
      I kdyby se kyjevu nedokazal zly umysl, snadno by se mu dal dokazat slendrian. A v civilizovanych zemich jsou lide trestani i za nedbalostni trestny cin.

      Vymazat
    8. Povstalci, v minutě, kdy mh17 spadlo, vystřelili raketu země vzduch, která jim den na to chyběla v Luhansku "na valníku", a může za to Ukrajinský dispečer, který jim poslal letadlo do rány. Díky, už tomu rozumím.

      Vymazat
    9. Nech už ty trapárny se "stopou po raketě" (nic takového není seriózně doloženo! Raketa na valníku na území Luhanska není seriózně doložena. Rusové to detailně popisují jako fejk!! Detailně! Začti se raději do souboru odzdrojovaných článků na Kose zostra a začni konečně přemýšlet, komu se smrt nevinných lidí nad Ukrajinou hodila a komu ne. A podívej se ne detaily, které jsou velmi signifikantní: např. holandská "nezávislá komise" do svého středu pustila Ukrajinu, jeden z podezřelých subjektů, a navíc s právem veta!!! Bešz soulasu Ukrjainy, důvodně podezřelého pachatele, nesmí komise uveřejnit vůbec nic!!! Oběť sestřelení - malajskou vládu - vpustili do komise až po roce působení! Na ruské zdroje, ukazující na jiného pachatele, nebrala "nezávislá komise" žádné ohledy. Ignorovala také expertní stanovisko výrobce raket BUK. S touhle komisí je to stejné jako s těmi mezinárodními tribunály v Haagu (také Holandsko) - jsou ostudou a zneužitím mezinárodního soudnictví a hanbou OSN. Advokáti obětí z Holandska zažalovali stát Ukrajinu, která přinejmenším dopustila, že vzdušný prostor nad místy bojů neuzavřela. Tím dopustila zabití lidí. Tohle soudům většinou stačí k rozsudku! Leo

      Vymazat
    10. Fotografie existují, ale tady vám je neukáží...

      Vymazat
  3. Příspěvek v 11,21 sepsal totálně ožralý debil z česka, který po ránu ani neví, čí je, natož k čemu se vyjadřuje.
    Vše vím, vše znám, všude jsem byl a všechno chápu!
    Kámoš pana Jakuba Jandy a spiklence Drahoše, že jo?
    Takových přemoudřelých debilů tady máme, ach jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že inkriminovaný fakemaker (lžitvůrce) 11:21 neumí česky a nedává každému je vidět, že ami-propaganda a bandero-propaganda funmguje jen na duševně zaostalé hlupáky. Je zbytečné na diskuzi s ním utrácet svůj drahocený čas. Jak po Dostálovi opakoval Zeman - "s domovnicema se nediskutuje"!!!

      Vymazat
  4. Tady je moc pěkný článek Putin tam mluví k tomu co se děje v Evropě:

    http://svobodnenoviny.eu/putin-novy-svetovy-rad-je-v-konecne-fazi-sveho-evropskeho-mistrovskeho-planu

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem klidný ohledně toho sestřelu,ale proč se znova omílá,že to udělalo Rusko,asi někomu dochází dech a není žádná nový kauza,není o čem psát.

    OdpovědětVymazat
  6. Když se chce pes bít, vždy se hůl najde. Četl jsem na PL udivené vystoupení porno Jandy, který se vrátil ze školení v USA, kde se věnovali propagandě. Byl udiven jak se dá upravit video i řeč presidenta Trumpa, že klidně může asi vyjádřit i názory Putina. Ano, je školen tak, aby ze lži hlásal pravdu. O tom to celé je. Vždy se najdou prostituti, kteří za dolárek řeknou cokoliv - Gabal, Vašáriová, naši někteří zástupci v EU, že ano pane Pospíšil atd.,atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýlíte se. Řada individuí neškodí prvoplánově za dolárek, ale za poklepání po ramenou, porci šikovných lichotek, není nad to být důležitou osobou, která figuruje v plánech těch "kteří hodně znamenají". Pro omezené individuum, které netrpí hlady, je to velmi velká satisfakce.

      Vymazat
  7. Ano přeci Rusko je vždy ve všem špatné a USA jsou vždy dobří a slušní, o těch slouhách na UA nemluvě. Jinak se ale podívejte, jak dnes vypadá Aleppo, po osvobození Ruskem a jak vypadá Rakka, po osvobození SS. Asi jako nebe a (totál zničené) dudy. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím co měl Baťa na mysli tím dálkovým řízením, vyspělými technologiemi.
    Faktem je, že aby tenhle systém v ZÁKLADNÍM fungujícím režimu fungoval, je složen minimálně ze TŘÍ vozidel - velitel+přehleďák+odpalovací/naváděcí.
    Pořád se mluví, píše etc o vehiklu s raketou (chápu, pro průměrného debila by to bylo s tím ostatním moc složité) - mimochodem TOHLE je podezřelé a to tak že velmi -> naznačuje to mediální manipulaci určenou pro laiky. Odborníci sice vědí, ale raději drží hubu.
    Chtěl bych ještě poznamenat, že ovládat a úspěšně použít takový systém není rozhodně triviální

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Baťa měl na mysli dálkové řízení pomocí telefonu nebo vysílačky. To je taková věcička za pár korun, mám to taky.

      Vymazat
    2. Tady je třeba inteligentně zodpovědět několik elementárních otázek.
      1) Je rychlejší Boeing 777, nebo sestava raketometu BUG?
      2) Kdo řekne, že je rychlejší přesun BUGu do cesty letadlu, je nejspíš nějaký chovanec a fanda USA a Ukrajinských nazipučistů.
      3) Kdo přizná, že reálné je pouze navést letadlo nad pozemní prostředek PVO, musí zjistit, kdo dopravní letadlo nad Ukrajinou do prostoru navedl a nařídil mu letovou výšku a kdo také odpovídá za letecký provoz nad daným územím. BYLO TO UKRAJINSKÉ ŘÍZENÍ LETOVÉHO PROVOZU A PROTO PLNOU ODPOVĚDNOST NESE STÁT UKRAJINA, resp. jeho pučistická věrchuška.

      Prostě antisoudruhům se i něco tak primitivního, jako sestřel neutrálního dopravního letadla nad územím bojové činnosti pod false flag, povedlo zvorat, jako by jim radil Havel.Který šlemil to takhle zmršil se ovšem nedozvíme. Kdo to ví, nepoví... aby si zachoval životy svůj, i své rodiny.

      Vymazat
  9. Jedno je jisté, prak dodal Pepkovi Putin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A skobičku mu k němu věnoval Zeman ...

      Vymazat
  10. Onen generál "Delfín" musel mít schopnost srovnatelnou s Putinovou schopností ovlivňovat prezidentské volby v USA.
    Jak jinak si vysvětlit družnou spolupráci polského i ukrajinského řízení letového provozu, které mu několika šikovnými úhybnými manévry ten boeing MH17 poslali přímo nad hlavu.
    To aby pak nikdo ve světě i na okamžik nezapochyboval o tom, že to letadlo mohl sestřelit jen tento Delfín ...
    ----
    Ukři však ruskému živlu v principu nevěří, a tak jeho zlý úmysl jistili přítomností dvou bitevníků i aktivitou sedmi systémů PVO BUK rozvinutých poblíž území ovládaného domobranou (Zaroženskoe ..).
    Které z nějakého nepochopitelného důvodu ihned po Delfínově trefě spakovali a po doněcké oblasti pak okázale jezdili s jedním z nich - ukázkovým, na němž jedna raketa chyběla. A aby to šlo dobře nasmímat, ani to nezaplachtovali. Jo, Ukři!!, to jsou mazavky ... (a co teprve ta US CIA!!!).

    OdpovědětVymazat
  11. Udělal to Pepek Vyskoč, ale ne prakem. Prostě vyskočil a sundal. Pepek má asi ukrajinské občanství, amerického chefa a může se jmenovat úplně jinak.

    OdpovědětVymazat
  12. Jen upozorňuji, že na blogu Kosa nostra zostra, je celá nešťastná událost podrobně se všemi uvedenými dostupnými zdroji a komentáři odborníků z branže (PVOS a voj. pilotů)okomentována. Stačí klepnout v uvedeném na odkaz MH17.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. níže odkaz na dle mého názoru mnohem lepší zdroj než je KOSA. Je tam spoustu materiálů ale studium zabere mnoho času. Výsledky jsou pozoruhodné a pravda je právě někde tam.
      https://mh17web.wordpress.com

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Je za to odpovedny hluboky stat, stejne jako za vrazdeni v Las Vegas a Texasu
    A za cirkevni restituce
    Vetsina lidi to nechape

    OdpovědětVymazat
  16. kontrast + srovnávací fotografie

    https://imgur.com/a/howmt

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  18. Zdravím bukomentčíka z Chebu, a doufám, že si odkaz stačil uložit, protože v diskuzích místní cenzurou není dovolen.

    OdpovědětVymazat
  19. Objektivní a nazávislé vyšetřování dle Ruska: Důkazy, které se nám nehodí, neexistují, protože je naši cenzoři pravidelně mažou z diskuzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 17:54 - Místní cenzoři žádná fakta nemažou. Pouze sprosťárny a Nadávky. Tak laskavě zklidni hormony a vychladni. Jana

      Vymazat
    2. Objektivní a nezávislé vyšetřování dle USA: Důkazy, které se nám nehodí, neexistují, a kdo bude tvdit opak, toho zabijeme.

      Vymazat
    3. Tyhle stránky spravují magoři, kteří strašně rádi cenzurují fakta a důkazy proti jejich utkvělým představám. Magor není nadávka, to je diagnóza.

      Vymazat
    4. Blbeček trolíček,to, že sú tu tie tvoje zvratky, popiera tvoje drísty.

      Vymazat
  20. Průstřely kokpitu MH 17 jdou ven i dovnitř. Ten BUK byl asi dvouhlavej, že jó ?
    Rozumný člověk usoudí, že se na sestřelu podepsala dvojice stíhaček.

    OdpovědětVymazat
  21. V rámci pěstování nepřítele ke zdůvodnění svého militarismu včetně podpory islámskému terorismu se Západní imperialismus nezřekne bájesloví či pověstí. Je pak na čtenářích, aby - pokud mají špetku rozumu - pochopili, oč jde. Prachy, prachy, prachy. Jak si dobře nakrást, jak masakrovat civilisty bez zrát vlastních hrdinných žoldnéřů, později dobře živených "veteránů" zt kapes zaměstnanců. Ostatně, kdo je zbabělec: civilista, který dává v boji jako zbraň vlastní život? Kdo je hrdina: žoldnéř, který zabíjí civilisty bombami či raketami tak, aby se mu samému nezkřivil vlásek na hlavě?
    A sestřelení letadla: komu mělo prospět a koho mělo poškodit? Prosím vás, proč by Rusko mělo sestřelovat civilní letadlo, jaký zájem? Že omylem? To si myslíte, že jsou v Rusku v armádě amatéři. A ostatně, svrchu bylo uvedeno více jak tucet otázek, na které žádná komise nedala odpověď, již ta základní: kdo a proč z ukrajinských letových dispečerů odklonil letovou dráhu sestřeleného letadla rovnou na připravený BUK?

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem Pepek debek pepka depka viskoč a prí zestřelily nyzozemskí letadlo Rusové-není to pravda protože buki mají o Ukrajinci a mi v Česku máme jenom Volchovi a Dviny a jen pár batwrijí KUB-9,žádna sláva,tím nwzestřelíme ani bílu labuť a ne Phanton F-4-E a neb F-16 Falcon nejlepší stíhački ve filmech v blbiwóódu.Falmer váš fanda.Už sem viléčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Pepku, nyzozemskí letadlo nesestřelili Rusové, sestřelili je Ukrajinci na Donbase, kousek za Doněckem, vyděl jsem fotku toho kouře co ta raketa dělá a ta fotka vypadala fakt skutečně, a taki ještě vydeo jak vezou buk bez rakety do úkrytu u Luhansku, takže to bily Ukrajinci.

      Vymazat
    2. 3:34 - Meleš pořád stejné banderovské lži. Naštěstí čas pracuje proti vám - lhářům.

      Vymazat
  23. Při celé té politicky-informační mašinérii jako vedlejší efekt je bavit se o vraždě tří set lidí jako o sestřeleném letu.
    Lépe to přispívá k obecné mentalitě být k zabíjeni lidí otužilý a řešit technické otázky.
    Především se jedná o hrůzný nelidský čin
    který za sebou nechal tři stovky mrtvol o které
    si dnes kde kdo otírá hubu.
    https://www.lidovky.cz/GalerieDokumentu.aspx?d

    *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kto si otiera huby o mŕtvych cestujúcich? Zase tliachaš?

      Vymazat
    2. ...každý kdo tenhle čin využívá ...
      to bys nepochopila...
      Jan*

      Vymazat
  24. Když už sami Ukrajinci (naposledy bývalý příslušník ukrajinské PVO na Zvezdě) přiznávají, že na MH-17 vystřelili oni ze svého BUKu a pro jistotu to posichrovali leteckým útokem na základě zmanipulovaného navádění tam, kde jakoby "jsou Rusové", tak netřeba dále spekulovat, pouze ukázat na jednoznačného viníka.

    OdpovědětVymazat