Reklama

.

.

pondělí 25. prosince 2017

Volodin navrhl, aby se diskutovalo o reakci na svrhávání legitimních vlád


26. 12. 2017      zdroj
Předseda Státní dumy RF nastolil otázku, jak čelit "barevným revolucím". Předseda Státní dumy je přesvědčen, že důkladné parlamentní vyhodnocení a odezvu vyžaduje praxe svržení legitimní moci v řadě zemí, a to jak s použitím vojenských sil zvenčí, tak s vyprovokováním "barevných revolucí".


"Na parlamentní úrovni by bylo správné, aby se prodiskutovala problematika boje proti takzvaným "barevným revolucím". Často začínají vměšováním se do vnitřních záležitostí států", prohlásil Volodin v průběhu regionální konference o boji proti terorismu v Islámábádu.

Předseda Státní dumy je přesvědčen, že důkladné parlamentní vyhodnocení a odezvu vyžaduje praxe svržení legitimní moci v řadě zemí, a to jak s použitím vojenských sil zvenčí, tak s vyprovokováním "barevných revolucí.

Tyto aktivity vedou k rozšíření zón, nekontrolovaných jednotlivými státy, ničení státních institucí, řekl Volodin, a poukázal na skutečnost, že tato území jsou základem pro šíření terorismu, mezietnických a mezináboženských konfliktů.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

27 komentářů :

  1. Světový četník se ukázal být placený mafií a proto je nutné zastavit jeho řádění.

    OdpovědětVymazat
  2. Světový četník je sám zločinec obohacuje se na drogách z Afganistánu a ropa od teroristů jim byla též dobrá.

    OdpovědětVymazat
  3. Náprava by byla vcelku jednoduchá. Zakázat mezistátní financování neziskovek. Pokud chceš podporovat "dobro" , tak jedině u sebe doma. Každou, která obdrží peníze z cizího zdroje rozpustit, zakázat a pokladníka strčit do lochu s příslušnou sazbou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufejme, že k tomu brzy dojde

      Vymazat
  4. Co je "legitimní" dnes? Všichni legitiminí panovníci (tedy z Boží milosti) byli už dávno masony zlikvidováni ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle se nikam nedostaneme, protože pokud je to z Boží milosti, tak by je nikdo nemohl sesadit, ruka prozřetelnosti by zasáhla (nějaká náhoda by to překazila) a jim by to nevyšlo. Spíše se ti vládci zaprodali Satanu a tak o boží milost přišli.

      A že tu máme peklo na zemi - ne úplně každý (ale každý nadměrně bohatý) - je to dáno tím, že jsme duše hříšné a málo se čistíme a málo dbáme o to společné. Každý kdo má alespoň špetku morálky se musí stydět, že existují bezdomovci ve společnosti, která trpí nadměrnou spotřebou.

      Neboť, pokud Ti vzadu spadnou do pasti, tak vina padá na ty vpředu co mají rychlé nohy, že překážku na neodstranili (Chalíl Džibrán).

      Vymazat
    2. Ovšem že se tito vládci zaprodali Satanu, ale jen proto že milost boží nikdy neměli! http://iks2010.info/?p=40063

      Vymazat
  5. Mohli by jít příkladem a přestat okupovat Donbase, vypadnout z anektovaneho Krymu i s tím svým "flotem" a přestat střílet po lidech na náměstích, co v sousedních zemích pokojne protestují proti loutkové vládě, kterou dosadili. To samé v Sýrii a Lybii, které zcela rozvrátili. To samé v Iráku, kde podporovali bojůvky proti intervenčním silám OSN. Buďte tak laskavi a nastudujte si ty metody a nebuďte za blázny. Zajímavé, že i malé dítě to vidí a vy stále ne.

    Také bych poprosil, zdrzte se invektiv a normálně argumentujte. Vím, že většina máte jiný názor, přesto doufám, že ho jednou změníte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohleto píšete - o kom? Kdo by měl "vypadnout" - co to žvatláte za kraviny? A co by potom musely udělat USA? Co byste doporučoval? Organizovaně vyhubit jeden druhého, a území takto osvobozené od amerického, tupého lidského ksindlu znovu osadit bizony? Pak teprve by bylo možno na světě očekávat mír, protože dokud budou existovat USA je to vyloučené. Tak co byste doporučil USA?

      Vymazat
    2. Pane, zvanite docela nesmysly. Pokud byste se mělo dostat paritně vašim slovum, pak by vaše milované Rusko muselo postoupit území Mongolsku, Polsku a Litvě a případně ještě Svédům.

      Vymazat
    3. Poláci by maximálně vyfasoval Banderostan,das ist alles!!!!!

      Vymazat
    4. Bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku

      Vymazat
  6. 12:09 "i malé dítě to vidí", že jsi buď mladý pitomec nebo provokatér.

    OdpovědětVymazat
  7. 12:09
    Banderostan je sám sobě vraždící a fašistický monstrum,který vraždí vlastní lidi,takže prestan mektat o vrácení Krymu,kterej těm banderovcum nikdy nepatřil ty vzdělaná eurohotna uASSacka pussynko!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. 13:27,12:47. Nejsem až tak mladý, a mládí nevylučuje inteligenci, talent a zbehlost. Podívejte na rakouského kancléře nebo bývalého ministra spravedlnosti na Slovensku, či S.Grosse. Já jen nechápu, jak někdo, majíc zkusenost s minulým režimem, může adorovat nekoho, kdo ho do podobného marasmu dotahnul. Nechápu to já a nechápou to ani moji mladí studenti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:01 mám zkušenosti s minulým režimem, mám zkušenosti s jeho pedagogy, mám zkušenosti s jeho agitátory. Při těch zkušenostech bych nafoukaně netvrdil, že „nechápou to ani moji mladí studenti.“ Zvlášť potom, co jsem jim krmil ucho. Jaké máte zkušenosti s minulým režimem netuším, jsem si ale jist, že to podstatné o přezrálém kapitalismu vám nedošlo. Ti z vašich studentů, kterým to dochází, se vám svěřovat nebudou, dalším to se zkušeností dojde a rozumí se, že část ustrne na vaší zastydlé úrovni. O intelektuálním potenciálu mladých nepochybuju, o významu vyzrálosti a zkušenosti rovněž ne. To, že kdokoli dosáhne vrcholné kariéry jako mladý, stále ještě neznamená, že skutečně je na svém místě. Taková chyba v úvaze vás ilustruje.

      Vymazat
    2. Čím jste je krmil, pane, to nevím ani nepovažuji pomyslet, ale zřejmě špatně. Naštěstí. Kdybyste jim naopak dobře naslouchal, věděl byste, že mládež žije dneškem a zítřkem. Je moderní. Ví, jaké jsou pravé hodnoty Západního světa a ctí je. Je tolerantní, scestovalá. Umí jazyky. Miluje vše západní, obdivuje kapitalismus, kulturu, technologickou vyspělost, vědu, pokrok. Tak jako čínská mladez, ta se také shlizi v Zapadu stejně jako všichni mladí na planetě. Každý chce být "in", každý chce být "cool", každý chce být za vodou. My jim dáme směr. Co je na tom zle? Čeští studenti (zaměřujeme se na budoucí elitu) a to samé platí ve všech postkomunistickych zemích, se ze všech sil snaží vyhnout osudu svých rodičů, dětí socialismu. Kdybyste jim naslouchal, věděl byste, že na minulé době neviděli ani tak zlo v samotném režimu, jako v tom, že tato země byla partnerem Ruska. Že jsme byli proti Západu. Rusko je pro ně nepřítel. My se jim jen snažíme otevřít oči, dodat informace, aby pochopili. Uz ví kam patří a nenechají si to vzít. Podchyťte mládež přístupným způsobem a budoucnost je vaše. Tohle jste, promiňte, prostě zanedbali.

      Vymazat
    3. Anonymní26. prosince 2017 21:29
      „.. mládež žije dneškem a zítřkem. Je moderní. Ví, jaké jsou pravé hodnoty Západního světa a ctí je.“
      Jestli Vaše pedagogická činnost spočívá v zamlčování historie, tak jste manipulátor. Pokud by ta mládež znala pravé hodnoty západního světa, tak by je nectila. Je otázka času, kdy je i přes Vaše oblbování prohlédne.
      Když jsem byl teenager, tak jsme s partou vymetali hospody po celém okrese a měli pocit, že jsou „naše“, stejně jako celý okres. Až pár let později mi došlo, že ty hospody i ten okres patří bohatnoucím hostinským, ne těm hostům, kteří u nich nechávají výplatu, či kapesné.
      Podobně dnešní mladí se domnívají, že když budou vyznávat Západ, že jim také bude patřit svět, jako těm zápaďákům. Je jen otázka času, než jim dojde, že Západ jsou kolonizátoři a nepřijmou občany kolonií, jako sobě rovné.
      Nejsme koloniální Západ, ani euroasijské Rusko. Jsme střední Evropa. Musíme se odpoutat od rozkládajícího se Západu a udržovat s ním pouze oboustranně výhodné vztahy. Podobně s Ruskem, Čínou i zbytkem světa. Až toto současní mladí pochopí, tak začnou pracovat na povznesení své země, Neboť pouze jako občané země, na kterou můžou být hrdí, se také můžou hrdě pohybovat po světě. P.K.

      Vymazat
    4. Zahnívající kapitalismus a nemorální Západ. To už tady bylo, zkuste obrátit list, na to vám už nikdo neskoci. O tom, čím je území zvané Česká republika nebo Bohemia nebo Czechia, to prosím vás nechte má lidech, kteří mají na toto území dědičné právo a oni rozhodnou, jestli budou Evropou střední anebo jako ještě. Spravne píšete o hostinských, dobrý postřeh. Takže. Jakýmsi směšným Čechum na území tzv. Bohemie už nic nepatří, tak o čem to ještě točíte?
      A také máte pravdu, že nejsme euroasijské Rusko. Proto se musíme usilovat, aby Rusko už ani nebylo a už vůbec euroasijské.

      Vymazat
    5. Anonymní27. prosince 2017 12:06
      „Zahnívající kapitalismus a nemorální Západ. To už tady bylo, zkuste obrátit list, na to vám už nikdo neskoci.“
      Rozklad jedinců, kteří jsou vedeni ke „svobodě“ vybírat si ze tří a více sexuálních orientací a nenechat se ve volbě „zotročovat“ svým skutečným tělem, odebírání dětí rodinám a dávání je k dispozici úchylným skupinám, které za ně zaplatí, rostoucí zločinnost imigrantů neochotných se přizpůsobovat zákonům země, do které byli navezeni, to nelze přejít tím, že se obrátí list.

      „O tom, čím je území zvané Česká republika nebo Bohemia nebo Czechia, to prosím vás nechte má lidech, kteří mají na toto území dědičné právo a oni rozhodnou, jestli budou Evropou střední anebo jako ještě.“
      Také k těm lidem patřím, takže uplatňuji právo, mít na to svůj názor. Jedná se o uchování návaznosti generací na tomto území. Na tomto rozvoji musíme pracovat, s vědomím, co pro to vykonali naši předkové a co z toho plyne pro nás. Pro mě z toho plyne, rozhodně se postavit proti politice rozvratu evropských států a národů.

      „A také máte pravdu, že nejsme euroasijské Rusko. Proto se musíme usilovat, aby Rusko už ani nebylo a už vůbec euroasijské.“
      Rusko je důležitý protipól Západu. Mohli jsme vidět, jak zrůdným se stal Západ od dob Jelcina, kdy byla zlikvidována tato funkce Ruska. Silné Rusko je v našem středoevropském zájmu.
      To, že je euroasijské, je jeho identita, nikoliv vada. P.K.

      Vymazat
    6. 21:29 já nikoho ničím nekrmil a všechno to krmení onehdá i dnes mi připadalo a připadá směšné. Rozdíl proti tenkrát a dnes jsem si uvědomil až s popřevratovou zkušeností. Tento systém je nemravnější. A když si čtu ten váš text? Jste naivní, hloupě namyšlený, povrchní dětina, který nic neví o životě. Nebo posluhující agitátor. Ostatně, je to fuk. Co je shnilé, to se taky rozpadne.

      Vymazat
  9. Ty máš jedinou sbehlost a to je ta na WC!!!!!!
    Tvoji rádoby študenti na vysoký pomocný tvoje bláboly jistě ocení!!!!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ocení. S jejich rodiči jsme také v kontaktu a mnozí již prozřeli. V minulosti měli podobné názory jako vy.

      Vymazat
    2. Anonymní26. prosince 2017 14:23
      To jsou jasní voliči TOP09. Bohužel, stále ještě nějací existují. P.K.

      Vymazat
  10. 14:23
    Havlotrosko a slunickar....nejhorší kombinace eurouASSacky lzidopropagandy!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Barevné, sezonní, šmirglové, majdanové kontrarevoluce, to je účinná palice na občany světa. A když se proberou z bezvědomí, mají retrográdní amnézii a je šmitec. Jsou okupovanou zemí a ani to tak nebolelo - i ta rána palicí je zapomenuta, jen blbá nálada po otřesu mozku, kterou spraví pár papírových kytek a sladké řeči. Jenže každé KO, který ten který národ dostal, zanechává stopu v mozku. Vzpomeňte jen těch boxerů, jakým trpí třesem, koktáním a zblbnutím - tak to je ten přínos těch kontrarevolucí: degenerace národů. Jenže člověk v takovém prostředí nemá ani šanci se zotavit a přijít k rozumu. Copak to nevidíte u nás doma. Aha, nemůžete, po té ráně palící...

    OdpovědětVymazat
  12. Morální úpadek je vidět skoro na všem na co se podíváte a je hodné přiblblíka že někdo stále srovnává podmínky života jen podle matriálních možností pro parazity. Měřítkem kvality musí být úroveň života nejslabšího.

    OdpovědětVymazat